Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nem szeretünk, Rafa!

2008.04.03. 10:13 _benito

Egy kérést fogalmaztunk meg a csoportkör után az idei Bl-szezont illetően: ne kelljen Liverpool-Chelsea meccset néznünk! Most úgy tűnik, kénytelenek leszünk, hiszen a Pool az Arsenal otthonában ért el döntetlent, ráadásul gólt is tudott szerezni, a Chelsea pedig ugyan kikapott a Fenertől, de egyszerűen nem tudjuk elképzelni, hogy ki is essen a törökök ellenében. Mielőtt azonban hozzálátnánk az angol futball európai dominanciájának mantrázásához, jegyezzük meg, hogy ez a szezon nem alkalmas messzemenő következtetések levonására: Bayern és Juve nélkül, balfaszkodó spanyol nagyvadakkal és még náluk is zsengébb olaszokkal gyengített idényt futunk, mely ugyan nem von le semmit a várhatóan legjobb négybe kerülő csapatok érdemeiből, de óva inti mindazokat, akik például Rafael Benitez nevét reszkető könnycseppel a szemükben tudják csak kimondani. Hajtás után erősen elfogult, futball-idealista sorok következnek!

Volt ez a Liverpool nem is olyan régen egy nagyon szerethető kis csapat is. Most nem az. Mindez egy dagadt, szemüveges spanyol seggfej miatt, aki egy robotsereget csinált az egy szezon alatt öt kupát nyerő, gólratörően és szépen játszó vörösökből. És a Bl-ben jönnek is az eredmények, a pénzt pedig ez hozza, ami elkendőzi a vezetők előtt a tényt, hogy a csapatuk Benítez alatt nem került 20 pontnál közelebb a bajnoki címhez.
Ellenfelük a tökéletes ellenpont! Wenger egy zseni, akárki hagyja el a csapatot, a helyére idejekorán megvett fiatalok beépítése szinte zökkenőmentesen lezajlik, és akármi van, évről évre egy játszó, mindenkire veszélyes Arsenalt látunk. Sajnos azonban fáradni látszanak, a bajnoki cím kicsúszott a kezükből (értsd: ez nem fokmérő, a MU jelenleg toronymagasan a világ legjobb csapata!), ráadásul pont azokból a játékosokból fogyott ki a szufla, akik a csapat sikereinek legfőbb kovácsai.
Rövid ismerkedés után az Arsenal találta meg előbb a ritmust, és egy röhejes védelmi hibából meg is szerezték a vezetést – mert nem Almunia kocogott fel a szögletnél fejelni, hanem a szénfekete helikoptert, Adebayort sikerült olyan egyedül hagyni az ötösön, hogy gyerekjáték volt neki vidoran bebólintani a hajszálpontos beadást. Mondanánk, hogy a Liverpool percekkel később az egyetlen épkézláb támadásából egyenlített, de nem szeretnénk senkit becsapni: a vörösöknek nem volt épkézláb támadása. Flamini remekül helyezkedve a 26. percben is elvitte a labdát Gerrard elöl, csak valahogy sikerült olyan szerencsétlenül beleérnie, hogy a zsuga visszapattant a liverpooli orákulumhoz, az események további leírását pedig úgy tudnánk legérzékletesebben leírni, ha azt mondjuk: Gerrardban felbugyogott a benne rejtező zsenialitás. Két bábu nem bábu, a centerezés természetesen oda és akkor érkezik, ahova és amikor kell, így a két csutkaszar holland szélső közül az illetékes berobbanva egyenlít és már kész is van a meccs. Mert innentől kezdve aztán nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy Benítez az idegenben lőtt, általában aranyat érő gól után úgy végigbekkeli a meccset, hogy még közben sandán mosolyog is ránk, akik semmi mást nem szeretnénk, csak egy ablaktalan szobában összezárva lenni vele és egy colos vascsővel.
A Liverpool 4-2-3-1 felállása egyébként kamu, sokkal inkább 4-3-2-1 lesz az, hiszen Gerrard munkakönyvébe ugyan az van írva, hogy irányító, de tegnap például védekező középpályást játszott – Masceranóval és Alonsóval együtt! Sőt, az egyenlítés után Kuyt (a mezőny legjobbja volt, ami ugyan nem változtatja meg róla a véleményünket, de a fegyelmezettség és a három tüdő már komoly erénynek számít a jelenlegi Poolnál) is inkább Hleb megzabolázásával volt elfoglalva, a másik oldalon pedig Babel akkora tévedés, mint Benítez maga. A szünetben a játékát még keresgélő Van Persie-t Walcott váltotta, ami jó húzásnak is tűnt, hiszen így a középre behúzódó Hleb mellett a balszélen többször is remekül húzott el, ekkor azonban meglátásunk szerint Wenger is hibázott egyet: bejött Bendtner, aki darabos, mint a dorogi szén, ráadásul sír a labda, amikor hozzáér – ezzel pedig Walcott átjött a jobbszélre. Benítez mosolygott egyet a bajsza alatt és behozta rá Benayount, innentől kezdve pedig visszaállt minden úgy, ahogy a spanyol mester már szívesen nézte. A pálya felborult, az Arsenal 35 méterre a Pool kapujától passzolgatott és kereste a rést, a vörösök kontrái pedig odáig jutottak, hogy a marcona Gallas karmai között vergődő Torres felé lődözték a labdákat, amolyan nesze, öcsi, kezdj vele valamit! alapon. Nem tudjuk, hogy kapott-e ajánlatot a szünetben a Liverpooltól Bendtner, de amikor már az egész védelem és a kapus is verve volt, a dán csatár szedte ki a gólvonalról Fabregas lövését, ráadásul így les is lett, de ha nem ér bele a gólba tartó labdába, elmondhatta volna a meccs után, hogy legalább semmi rosszat nem csinált – ha már jót szintén nem. Ha legutóbb Adebayor lefejelte, most minimum mögé oson a zuhanyzóban egy tompa tárggyal a kezében...
Nem szeretnénk nagy feneket keríteni a dolognak, csak azért említjük meg, mert a Pool egy rohadt nagy seggberúgáson kívül semmit nem érdemelt: a szezon legdurvábban elnézett büntetőjét is megcsodálhattuk tegnap. Mert ha Hleb csak feldobta magát, akkor miért nem kapott sárgát? Vagy mérlegelt a bíró és úgy gondolta, ha akart, tovább tudott volna futni? Lényegtelen, az eset még az Anfielden is büntetőt ért volna, a meccset egyébként is szarul vezető holland azonban nem fújta be (ahogy egyébként Gerrardot is legyalulták egyszer büntetlenül ígéretes helyzetben), így a Liverpool ezzel az aljadék célfocival kifejezetten kellemes helyzetbe került a visszavágó előtt. Szeretnénk idén még cáfolatot látni, ezért azt kérjük, kerüljön hátrányba a Pool, hogy megmutathassa, mekkorát tévedünk velük kapcsolatban!
Fontosnak tartjuk tisztázni, hogy semmi bajunk nincs a Liverpoollal, sőt, az angol csapatok közül mióta az eszünket tudjuk, a kedvencünk – volt, Benítez érkezéséig. Anno a Bl-döntőről írtuk, hogy Rafael Benítez a futball antikrisztusa, és ezt azóta is így gondoljuk. A vörösök ugyanis egész egyszerűen szar focit játszanak, ha fegyelmezett, a dolgukat pontosan és következetesen elvégző embereket akarok nézni, letöltöm az egyik tokiói térfigyelő kamera 24 órás videóját, de én nem ezt akarom! Én futballt akarok! Azt viszont ettől a Pooltól hiába várom már évek óta.
Mondhatnánk reggelig, de álljon itt inkább Benítez taktikájának esszenciája a számok száraz nyelvén: Alonso, aki középpályás, az egész mérkőzés alatt egyetlen egyszer sem passzolt előrefelé. Egyetlen egyszer sem!

A Chelsea beleszaladt abba a késbe, amibe előtte az Inter és a Sevilla is. Az összefoglalók alapján az első félidő után már bőven vezetnie kellett volna a londoniaknak, ehelyett azonban csak egy gól volt az előny. Ekkor még semmi nem utalt rá, hogy rászakad az ég Grant fejére, de a második félidőben Zico bátran cserélt, a nevéből még nagy nehezen megélő ex-Chelsea támadó Kezman helyett jött az angol másodosztályból két éve kizúgó, Kazim Kazim (Sápadt Ördög, Sápadt Ördög?) névre keresztelt Colin Richards, és a 65. percben kiegyenlített. Ekkorra már elég komolyan felpörgött a hazai csapat, és annak ellenére, hogy Ballack például már csak a kapussal állt szemben, mégis a törököknek jött össze a győzelmet jelentő gól. Nem is akárhogyan: a Chelsea gólját szerző Deivid már nem először villantja meg idén kivételes rúgótechnikáját, ezúttal vagy huszonötről vágott irtózatosan nagy gólt a jobb felsőbe.

Sok minden elmond a meccsről egyébként Grant nyilatkozata: I don’t know what to say. Hát, ez az, haver, hogy nem tudod! Mi soha nem kedveltük Mourinhót, de minden körülmények között elfogadtuk, hogy zseniális edző (és szerintünk valóban Milánóba tart, csak nem oda, ahova mindenki gondolja), ezért tűnik még kontrasztosabbnak, hogy szinte ugyanazzal a kerettel ez a jóravaló tesitanár mit művel. Ne homályosítsa el éleslátásunkat, hogy itt vannak a nyolcban, lévén idén még egyetlen fajsúlyos ellenféllel sem kellett szembenézniük (a csoportban Valencia, Schalke, Rosenborg, utána Olympiakosz és most Fener), ezért is várjuk külön reszketve, hogy a várhatóan játszi könnyedséggel behúzott visszavágó után kivel kell Bl-elődöntőt játszaniuk. Pedig nézzünk már rá erre a Chelseára! Hát könyörgöm, nincs is gyenge pontjuk! Bár, ha hozzávesszük, hogy ez papíron a Barcelonára is igaz, sőt, esély van rá (…), hogy ők játsszák majd a döntőt, akkor végképp megállapíthatjuk, hogy bolond egy szezon ez…

238 komment · 1 trackback

Címkék: videó összefoglaló bl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr51409047

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2017.11.02. 02:13:20

Front Line Assembly koncert Budapesten - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mansi 2008.04.03. 10:34:56

Kiváló összefoglaló.

sh4d0w 2008.04.03. 10:37:20

Remélem, Mourinho-val kapcsolatban igazad van, _benito és végre kiteszik Ancelotti szűrét...

A 'Pool meg azt játszotta, amiért Londonba ment - nem kell győzniük a visszavágón, sőt, még gólt sem kell rúgniuk. Persze, egyetértek, ez nem az a játék, amivel anno az Alavés-t győzték le az UEFA-döntőben, de a "cél szentesíti az eszközt" -taktika nem csak rájuk jellemző.

Everred 2008.04.03. 10:39:01

A Liverpool Houllier-vel sem játszott szebb, gólra törőbb focit. Emlékezzetek csak arra a bizonyos UEFA Kupa-menetelésre: a Porto és a Barcelona ellen idegenben bemutatott bunkerfoci után az egész futballvilág hőzöngött, hogy ezzel tönkreteszik a játékot.

Most ne hozzuk fel az UEFA Kupa-düntőt, mert akkor Benítez is megérdemli, hogy 2005-öt emlegessük, elvégre nem 0-0 lett az a meccs.

United82 2008.04.03. 10:40:32

azért az uefa kupa menetelés alatt volt egy barca 0-0,1-0(11-essel) ahol minden volt csak sziporkázó játék nem, sőt kőkemény célfoci volt, nagyobb mint most, mert akkor egyszer jutottak el a két meccsen a kapuig a 11es alkalmával , és akkor se volt kőkemény támadófocijáról híres a pool, a döntő valóban fantasztikus volt, de nem egy meccsből kell kiindulni.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.04.03. 10:40:44

Azon gondolkodtam egyébként, hogy mlyen furcsa: Henry állítólag éppen a BL miatt hagyta el az ágyút, erre ahogy elnézem, velük több esélye lenne.... Én azt mondom, féltettük őket a milánói út előtt is, aztán mégis rugtak idegenben eleget, most sem lesz másként: olyan nincs, hogy Benitez sokadszor is megcsinálja ugyanazta a már elsőre sem teljesen jó ízű tréfát......

Viszont ahogy elnézem, szegény Wengerékenk ugyanazt a három csapatot kell legyőzniük a BL címért mint a PL-ért...... fintorgott is a francia zseni, amikor a sorsolásról kérdezték.....

United82 2008.04.03. 10:41:17

Everred
Egyre jár az agyunk:D
(nem csoda:D)

United82 2008.04.03. 10:47:37

benito
ez a bayern és juve ha mezőnybe lenne ugyanúgy pottyant volna ki mint az inter v a milan, mert semmivel jobbak, sőt.
Érdekes mikor Milan-Juve döntő volt és 3olasz a 4között, vagy Real-Valencia és 3 spanyol a 4között akkor senki nem mondta ez azért van mert mindenki gyenge.
Nem gyengék a többiek az angolok erősebbek, mint anno az olaszok, vagy a spanyolok abban az évben.

szferi 2008.04.03. 10:51:37

Gratulálok benito, az elvakult gyűlölet hatására alulmúltad önmagad. A pooltól igenis láthattunk az éven szép focit, nem is egyszer. Másrészt, többet mutattak azalatt a 20 perc alatt amit láttam, minta milan 180 percig, a töketlen interről nem is beszélve, akiknek esélyt sem adtak. de ha neked az tetszett, lelked rajta. Sok minden igaz benitezzel kapcsolatban, de túlzásba viszed, bár én is szeretném ha végre kitennék.

A chelseanak meg nagy esélye van megnyerni a BL-t, mert az arsenalt és a jelenlegi barcát otthon képesek bedarálni, idegenben meg kivédekezni.
A pool vagy a manchester megállíthatja őket, de a másik két csapatról ezt nehezen tudom elképzelni, joga bonito ide vagy oda.

Az a megyarázat pedig, hogy nem az angol csapatok jók, hanem az ellenfelek gyengék... brilliáns okfejtés.

Wenger zseniális, de gyakrabban kellene elvállalniuk a lövést, sokszor túlpasszolgatják a helyzeteiket.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 10:53:25

a jelenlegi juvénak valóban semmi keresnivalója nem lenne ott, de a bayernnel kapcsolatban már nem vagyok biztos. ahogy a schalke, fener kettős idáig jutott, úgy akár ők is megtehették volna.

a milan-juve döntőt meg hagyjuk, mert minden idők legszarabb döntője volt - a várakozásoknak megfelelően. :)

bár a tavalyi sem volt piskóta...

United82 2008.04.03. 10:56:11

az rendbe van hogy a 8ig egy szerencsés sorsolással eljuthattak volna (ergo nem kapnak angolt), de egy angol csapat ellen nem lenne sok keresnivalója a mai bayernnek, mert bár Ribery világklasszis és van két jó csatáruk akiknek a hátáról is bepattan a labda, de ezzel kifújt, azt a gyenge bundesligát is bukdácsolva nyerik meg.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 10:57:02

"Wenger zseniális, de gyakrabban kellene elvállalniuk a lövést, sokszor túlpasszolgatják a helyzeteiket."

ez már nekem is feltűnt, hiányzik a csapatból egy plókai.

nem nevezném egyébként brilliánsnak, de helytállónak mindenképp, lévén erről van szó: ilyen gyenge real, barca, milan (+ hiányzók...) mellett ez van.

a pool valóban játszott már jól idén, az inter ellen volt egy nem rossz 45 percük. ennyi.

Rezeda 2008.04.03. 10:58:56

"Volt ez a Liverpool nem is olyan régen egy nagyon szerethető kis csapat is"
??? Szerintem a szurkolok oromehez a sikerek is kellenek. A Liverpool eleg nagy nev ahhoz, hogy az eredmenyek kozott felmeruljon a bajnoksag es a BL cim. Az ot kupat nyert Liverpool nem jatszott szep focit egyaltalan - az meg egy sipcsontrol elpattanto sardagaszto csapat volt. Errol a Liverpoolrol elmondhato a 2 BL donton kivul (nincs meg egy ilyen angol csapat), hogy rettegnek tole az ellenfelek.
A kerdes az, hogy mi lenne ha ezt a keretet az egyebkent ketsegkivul nagy formatumu Benitez helyett mas vezetne. Miert van az, hogy Murinho-t mindenki utalja de elismeri, Capello vedekezo taktikajat magasztalja mindenki, Beniteztol pedig ez felhaborito?

drani 2008.04.03. 11:02:19

az nem lehet, hogy a meccsek megítélése egyénenként más? én pl végigizgultam a milan-juve bl-döntőt. más meccseket meg majd elalszom, pedig aztán olvasom, hogy milyen izgalmas volt.

rizla 2008.04.03. 11:08:04

benito: minden szóval egyetértek, köszönjük, bár kár volt. előre látom a liverpool drukkerek 2526 kommenten keresztül történő siránkozását. pedig senki sem sajnálja tőlük a sikert, csak könyörgöm, ne magyarázzák meg..

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 11:08:32

ha tudnék írni és is pont így irtam volna meg a cikket. :)) Legalább benitot fogják szapulni nem engem. :DDD

rizla 2008.04.03. 11:09:44

..hogy a csapatuk mennyire jó.

michellewild 2008.04.03. 11:11:28

Németh Krisztiánt szeretném már látni Kuyt/Babel helyett, Torressel és Geralddal.

Egyébként Beniteznek csak ennyi hibapontja van, de ez a zseni Wenger ellen még bőven belefér.
Wenger meddig fog még fiatalokat beépíteni? Ha így halad, 100 évig biztosan nem lesz BL győzelem.

rizla 2008.04.03. 11:11:55

egyébként lassan egy kiadós bebaszást fogok összenyerni azzal, hogy folyamatosan a liverpoolra fogadok minden naív ember ellen, aki azt gondolja, hogy a jobb foci továbbjutást ér. a durva az, hogy amit benitezék játszanak, még csak nem is katanaccso, vagy totális antifutball, ilyen jellegű szépséget is nehéz találni náluk. egy jó, és ügyes keret játszik tök semmilyen módon. az internek, és az arsenalnak is 152 helyzete van ellenük, de egyszerűen a liverpool kapuját valami mágia védi.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.04.03. 11:18:00

Közhely mode on:

Az nyeri meg a BL-t, aki legyőzi az útjába kerülő ellenfeleket. A Liverpoolt eddig túljutott már az Interen, ha esetleg ugyanez sikerül nekik az Arsenal-ManU/Barcelona ellen is, akkor mutatott játéktól függetlenül megérdemlik.

Közhely vége.

rizla 2008.04.03. 11:18:49

jclayton: nem az a gond, hogy nem érdemlik meg, hanem az, hogy baromira unalmas ezt nézni a liverpool-drukkerek kivételével mindenkinek.

capor_ 2008.04.03. 11:18:50

Benitezzel inkább az a baj, hogy szar játékosokat vesz... Kuijt, Babel, Benayoun, Arbeloa stb mind kritikán aluli...
Persze Torres telitalálat volt, de azért kevés egyedül

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 11:19:49

"a liverpool kapuját valami mágia védi.", mondom, hogy antikrisztus, nem figyelsz?! :)

mondjuk az, hogy a két szélső középre mozogjon és a szélen feljöjjön a két hátvéd, még egy catanaccióban sem tilos, sőt. de ha megkérdeznéd carraghert, milyen színű mezben védett tegnap almunia, fingja nem lenne róla és aurélio sem taposta szét a vonalat. (egyébként ott (mármint a jobb oldalon) lehetett volna keresnivalója már az első félidőben is az arsenalnak.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 11:25:20

Azért elég szomorú a mai Liverpoolra nézve, hogy Danny Murphy, Gary McAllister, Dietmar Hamman és Emile Heskey a szép játék példájaként merülhet fel.
Egyébként Rafa ezt választotta, s meg tudta csinálni a Valenciával is. Így mást nem is lehet várni tőle. Bár nem írnám le az Arsenalt még.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.04.03. 11:31:24

Csak azt tudom mondani, hogy a PL-ben sokszor láttam már jól játszani a Liverpoolt, a Bajnokok Ligájában meg nem csak ők hajlamosak időnként 8-1-1-re változtatni a formációt. Inkább a Pool legyen ebben a szakaszban, mint egy tetszőleges olasz csapat (a Real Madridra vagy a Sevillára azért kicserélném őket, szó se róla).

jazs 2008.04.03. 11:31:41

benito gratula! Majdnem mindenben igazad van, amit írtál!
De Benitez és a Liverpool nem seggberúgást érdemel, hanem valami sokkal durvábbat, aminek minimum kóma a vége.
Hogy a BL-t sorozatban így elrontani...Platininek ezt kellene büntetni...

Akinek meg tetszik ez a "foci", amit a pool játszik, annak egészségére!

rizla 2008.04.03. 11:37:08

"a PL-ben sokszor láttam már jól játszani a Liverpoolt"

kit érdekel?

"nem csak ők hajlamosak időnként 8-1-1-re változtatni a formációt."

kit érdekel?

"Inkább a Pool legyen ebben a szakaszban, mint egy tetszőleges olasz csapat"

hát akármikor szívesebben nézek egy ereje teljében lévő intert, mint egy liverpoolt, annak ellenére, hogy az intert sem szeretem cseppet sem.

kroos 2008.04.03. 11:37:54

Teljesen jó,hibátlan.Nem ugy mint a tegnapi pl,Carrick fogta Taddeit stb....

rowi 2008.04.03. 11:40:41

az még hagyján, hogy a szerencsétlen Grant nem tud mit mondani azt már megszoktam, de 0-1 után ennyi helyzetet elönzőzni az ékes példája volt annak, hogy a Chelsea ennyit akart, Drogba lőtt kapura vagy 8szor de ebből legalább 6ban a passz nemhogy jobb lett volna, hanem ordító helyzet jött volna utána, J. Cole ahonnan máskor lőni szokott már rég, a 16os sarkáról most inkább húzott rajta még majd felívelte én nem tom minek...Grant meg...Lampardot (még akkor is ha nem pörgött) lecserélni Mikelre...ott sejtettem, hogy nem biztos, hogy marad az 1-1...Cech meg visszajöhetne már...meg is érdemeltük mind a 2 gólt ilyen látványos lógás mellett, el is rontották a tegnap esti kedvemet. mondjuk a visszavágó miatt így sem nagyon aggódok még, de 0-1 után a bajnoki hajrában létfontosságú lett volna egy lógható meccsre szert tenni, de ez se sikerült

Walmer 2008.04.03. 11:42:08

benito, egy dologban igazad van. Ez tényleg nagyon elfogzult írás. ha sok gólos szép focit akarsz nézni, akkor ajánlom a jászberényi kispályás első osztályát. BEK vagy BL meccseken soha nem a szép foci a cél. hanem a győzelem, továbbjutás. Kíváncsi vagyok, akkor is itt fanyalognál-é, ha mondjuk a Kispest játszana ilyen szörnyű szar focit és játszana 3 év alatt 2 BL döntőt. Wenger egy zseni, persze. Benitez meg nyert egy Uefát, Bl-t aztán játszott egy BL döntőt. Wenger meg hiába nyert angol bajnokságot, nemzetközi szinten egy elveszített Bl döntőn, egy elveszített UEFA döntőn( a Galata ellen) meg egy elveszített KEK döntőn kívül nem tud felmutatni semmit. A POOL nem tud szépen játszani? 8-0, 4-1, 4-0 volt az utolsó 3 csoportmeccsük. ha kell így nyernek, ha kell úgy. A lényeg, hogy nyomás alatt a legjobbak. Az Arsenal meg nyomás alatt beszarik. Ez Wenger sara is. Írom mindezt úgy, hogy a Liverpoolt a sok külföldi miatt most már egyáltalán nem kedvelem úgy, mint anno.

A Chelsea kapcsán igazad van.

kidrock 2008.04.03. 11:43:46

Teljes mértékben egyetértek benitóval és én is gratulálok a cikkhez! A Liverpool játéka valamikor nekem is szimpatikus volt,leginkább Macca és Fowler fénykorában,de az a mostani birkózós futball,amit az egyébként már a Valencia játékát is nézhetetlenné tévő Benítez játszat,az vmi borzalmas!Másrészt az nekem már eleve ellenszenves,h a 'Pool évek óta nem tud vagy nem akar beleszólni a hazai bajnokságba,csak félgőzzel beevickél a 3-4. helyre,aztán meg a BL-ben szétfutják és bedarálják azokat a csapatokat,akik a saját bajnokságukban is kőkeményen megküzdenek a sikerért.
Ja, és az ég óvjon minket egy újabb Chelsea-'Pooltól!

wan2bee 2008.04.03. 11:45:06

amikor bendtner bokaval kikotorta a golba tarto labdat, vegig allt mogotte egy pool vedo. Innentol kezdve egyaltalan nem volt les, es ezzel egyutt is egy igen szarul levezetett meccsen lett 1-1 az allas, ami arra lesz eleg, hogy szombaton a pool rotaljon, az agyusok behuzzak a 3 pontot fabregas nelkul es kedden 2 gollal tobbet lojenek az anfielden Wengerek. Mert azert a Milan nagyobb falat volt, mint a pool, csak a jatekhoz ugy tunik, elengedhetetlen egy ertelmes biro is..

MAti 2008.04.03. 11:48:08

A foci legélvezetesebb része az, amit pl. az Arsenal, a Manchester, de méginkább: egy jó formában lévő Barcelona játszik. Nyilván.

De ha valaki focizott már elég sokat életében, az egy idő után elkezdi élvezni a taktikus iskolafocit is... a Liverpool meg helyenként ilyesmivel próbálkozik.
Bár ebben a csúcs számomra a tavalyi Milan-MU marad, azt hiszem, még sokáig...

Walmer 2008.04.03. 11:48:33

Ezzel meg nem tudok mit kezdeni:
"ez a szezon nem alkalmas messzemenő következtetések levonására: Bayern és Juve nélkül, balfaszkodó spanyol nagyvadakkal és még náluk is zsengébb olaszokkal gyengített idényt futunk,"

bayern? az a csapat, amelyik nem fért be az első 3-ba a hulladék Bundesligában? Juventus? Az a juventus, amelyik abban a bajnokságban játszik, ahol az az Inter meg Roma van előtte, akiket hülyére vett 2 angol csapat?
A Real madrid? ne röhögtess már. Miféle nagyvadakról beszélsz? Akkor kérdőjelezd meg az 1985 és 1990 közötti BEK győztesek érdemeit is, mert az angol klubok (akik mellesleg az előtte lévő 10 évben mindent nyertek) el voltak tiltva.

Nem volt más, aki megírja ezt helyetted?

montipájton 2008.04.03. 11:48:47

A tegnapi nekem se tetszett (egygólos Arsenal-előny minimum megérdemelt lenne), és én is borzongok egy újabb Liverpool-Chelsea-re gondolva, de azért tárgyilagosan tegyük hozzá, hogy az utolsó csoportmeccsein 16 gólt lövő Poolt talán lehet a "szórakoztató" jelzővel illetni, nem? Vagy a Roma "célfutballját" szívesebben nézte bárki? Jó, Popp és Rizla kivételével.)))

MAti 2008.04.03. 11:49:09

Ja és igen: lehet vitatkozni _benito-val vagy bárki mással.

De azt ne vonjuk már kétségbe, hogy ilyet itt nyugodt lelkiismerettel leírhat... ez egy blog. Szubjektív, véleményt tükröz.

Én marhára élvezem olvasgatni, még akkor is, ha esetleg nem értünk egyet... :)

kroos 2008.04.03. 11:49:48

Walmer igazad van,megyek is jászberény-be.Mert ez a Pool válallhatatlanul öli a focit.De én meg csak egy valamire kérlek,a Mu-Barca után kérj bocsánatot azért mert szerinted ilyen szinten nem lehet látványos meccseket játszani.

montipájton 2008.04.03. 11:51:52

Ja igen, ott is pont van, Walmer: Wenger a zseni, csak hát (nem éppen több pénzből) Benitez nyerte magát hülyére az európai kupákban a csapataival.

Persze, a poszt a szépségről meg a szórakoztatásról szólt, tudom.))

(Azért ne higgye bárki, hogy a Liverpool továbbjutásának jobban örülnék, nem ám. De az érzelem meg a tény két külön dolog, sajna.)

kroos 2008.04.03. 11:52:23

És látom Walmer nagy bundesliga szakértö vagy,biztos minden héten megnézel legalább 1 német bajnokit...

ZenZo 2008.04.03. 12:11:00

Walmer csak nem..? (én (is?) jászberényi vagyok, bár hozzáteszem, anno csak a kispályás negyedosztályban tettem úgy, mint aki látott már labdát közelről).
A meccsünkkel kapcsolatban pedig túlzottan nagyvonalú a cikk. A Chelsea gyakorlatilag elverette magát tegnap este, ezzel egy igazán sz*rra sikerült napot mintegy megkoronázandó. Forrongtam a dühtől már az egyenlítésnél is, mert szegény Cudi tudásán csak annyi kopott, hogy az első gólban azért vastagon benne legyen. Fénykorában is igazi vonalkapus volt, de könyörgöm, ha tegnap kilép a török támadóra akárcsak egyetlen lépést is, akkor elakad benne a labda. (teszem hozzá neves hátvédsorunk tegnap nem a legjobb napját vette elő). Az meg, amit elöl csináltunk számunkra már szép játéknak mondható szerintem, de Drogbának valóban el kellene magyarázni újra, hogy csapat szinten az assist = gól. Mocsok módon önzőzöt, amiért nagy kár, mert simán nyernünk kellett volna hárommal. Ehhez mindössze a komoly(!) helyzeteink harmadát kellett volna belőni. A sérülése óta kiválóan teljesítő Ballack olyan forintos labdákat rakott elé a kissé szürke Lampard helyett, hogy öröm volt nézni, de mindet sikerült eldurrantani. Erre még egy Lampard és Ballack személyekkel felálló csapatban elvállal egy szabadrúgást is, amit kilő a Marsra. JC pedig mostmár sok meccs óta klasszis játék után hozott egy átlagosabb napot. Malouda kezdetésére nem nagyon találok szavakat, mégha nem is volt olyan gyenge a szentem, de idejét sem tudom, mikor játszott utoljára, és a meccshiány igencsak kiütközött rajta, míg az általam favorizált Kalou a padról nézhette végig a kínlódást.

Grant ismét bizonyította, hogy a Maccabinál komolyabb csapatokkal nem szabadna találkoznia, max a lelátóról. Nem élt együtt a játékkal, Drogbát nem baszt* le a félidőben, a cserék meg... mikor kezdett igazán szétszakadni a pálya, egy kp helyére behozott egy kp-t... remek. Akkor már rég Anelkának kellett volna jönni. Az meg, hogy van két elég jó jobb-bekkünk, de mi az ismét tavalyi formájában lévő Essient játszatjuk ott, teljes agyrém. Ess még az elején, mikor nem annyira a védőfeladatokkal volt ellátva, oda is rakott egy sistergőset a felső lécre. Már a félidőben meg kellett volna húzni a JC-PF cserét, s ezzel egyel feljebb tolni a Bölényt.
Simán nyerhető meccs volt, amit az alázattal és szívvel játszó Fener nyert meg végül 2-1-re úgy, hogy esett három gól, mi pedig egyet sem tudtunk lőni... én is nehezen tudom elképzelni, hogy a törökök mennének tovább, csak az utóbbi idők rapszodikus teljesítménye után már bármit el tudok képzelni. Akkora amplitudója van az ingadozásunknak, hogy azzal még Ross doki is kiütne egy haldoklót. (ja, és a meccs egyébként kísértetiesen hasonlít a hétvégén a Boro ellen lejátszott mérkőzésre, csak ott a kapufa még mellettünk volt - hát Kazim most nem a lécet találta el...)

kalapácsjózsef 2008.04.03. 12:12:42

wan2bee
Bendtner lesen volt, mert mögötte csak egy védőjátékos tartózkodott, a kapus, Reina valahol előtte kolbászolt. A lesszabály szerint a labda mögött legalább két védő játékosnak kell lennie. Az egyik általában a kapus.

Mémé (törölt) 2008.04.03. 12:14:18

óriási poszt, gratulációt érdemel! A Sápadt ördög sápadt ördög megnyilvánulásnál majdnem tapsoltam (Ace Ventura a király!!! ) :)

Count Adyn 2008.04.03. 12:16:25

Hát, ha a pool tegnap vezetett volna veszélyes kontrákat, azt hittem olna hogy az Empoli játszik az arsenal ellen, de így nem tudom kik voltak, valami Torres gyerek szaladgált ott:)

Jó poszt:)

ZenZo 2008.04.03. 12:17:51

Ja, és a Chelsea-Pooltól tényleg mentsen isten, az még Chelsea szurkolóként is nézhetetlen, arról nem is beszélve, hogy annyira impotensek vagyunk ellenük, hogy mindig mi húzzuk a rövidebbet.

Walmer 2008.04.03. 12:19:45

barnetta,
barcelona???? Láttad mit csináltak az aranylábúid Gelsenkirchenben? melyik meccsüket nyerték ebben a sorozatban olyan szuper játékkal? Ki nem szarja le milyen a játék, ha nyer a csapatod? És ugyan hány gólt rúgott a Pool az idén a BL-ben és hányat a Barca, a Real, az inter vagy a MU? A Bundesligáról szóló mondatom melyik része nem tetszikM? Az, hogy hulladék a német bajnokság, vagy hogy a bayern nem került dobogóra? sajnos min2 igaz.

Walmer 2008.04.03. 12:21:02

ZEnZo, csak de:-) amikor én még ott bohóckodtam, akkor még csak 2 osztály volt. Mi a 2-ban nyomtuk egy ideig:-)

kroos 2008.04.03. 12:24:16

Tegnap még Mu-s voltál....Walmer,ma már a Pool a csapatod,ez is elmond valamit.
És nem azért szeretem a Bundesligát mert jó,hanem mert már 20 éve szeretem,és pl, a Leverkusen ütötte már meg a közelmultban a Pool-odat.Csak azt mondom ne sértödj meg ha azt mondják hogy nézhetetlen a Pool játéka mert igaz,és én sem sértödök meg hogy gyenge a Bundeslig(de hiba lebecsülni).Áll az alku?

Walmer 2008.04.03. 12:33:43

nem vagyok sem MU-, sem Pool-os. Az angol bajnokságot szeretem kb 20 éve. Ott a csapatom egyébként a West Ham. ha választanom kellene a 4 nagy közül, akkor MU, Chelsea, Pool, Arsenal. A sorrendet csak és kizárólag a keretekben lévő brit játékosok száma határozza meg.
Mondjuk azt, bizonyos esetekben nézhetetlen. mert azért a Porto ellen nem volt az, a Marseille ellen nem volt az, a besiktas ellen nem volt az, a Milan elleni 3-3 nem volt az, stb. Egyszerűen az NST-én divat benitezt fikázni, Wengernek meg nyalni. Amúgy áll:-)

kroos 2008.04.03. 12:36:12

Talán azért is mert Rafa elkölt 70 milliot egy átigazolási idöszakban Wenger meg + 5 millával száll ki+ök játszák a legszebb futbalt.

hulk 2008.04.03. 12:40:21

Káprázatos iram volt, az egyérintős játék csúcsa. Fáradnak az tény, Fabregas, Hleb egyre visszafogottabb, de csak egy árva gól kell az Arsenalnak. Kérdés, hogy saját otthonában is beáll védekezni a Pool vagy hajlandó lesz előre is játszani? Szerintem az ágyúsok és a MU közti különbséget, csupán az egy szem céronaldo, na jó meg a pad hossza és minősége jelenti.

Walmer 2008.04.03. 13:07:02

"Arsenal játsza a legszebb futballt" Ezt kitalálta valaki a Sport 1 vagy 2-n anno és azóta ez megy. Mihez, kihez képest szép foci? Arra gondolsz, mikor Spurs verte őket 5-1-re, vagy arra, mikor a MU 4-0-ra?

FairyHarry 2008.04.03. 13:11:20

barnetta 2008.04.03. 12:36:12
Talán azért is mert Rafa elkölt 70 milliot egy átigazolási idöszakban Wenger meg + 5 millával száll ki+ök játszák a legszebb futbalt.

kíváncsi vagyok, ez hogy jött ki neked.
az ns-féle félinfókkal való dobálózás helyett szerintem járj ennek utána, és aztán majd nyugodtan lepődj meg.

Hyni 2008.04.03. 13:12:47

És a világ sportsajtója szétkürtőlte vki véleményét a Sport 1/2-ről... ;)

Walmer? Ne egy-egy meccset emelj ki, és nem feltétlen jelent a szép foci eredményt is. Vagy ha szted igen, mesélj a Derby-MU 0-1-ről például...

kroos 2008.04.03. 13:13:50

Walmer az eredményességre visszatérünk ha egyszer a Pool nem a 4. helyért fog hajtani.

krysal 2008.04.03. 13:19:41

Elnézést kell kérnem minden más véleményen lévőtől, de a RM-Róma meccs után miért nem írtál ilyeneket, _benito? "ha fegyelmezett, a dolgukat pontosan és következetesen elvégző embereket akarok nézni, letöltöm az egyik tokiói térfigyelő kamera 24 órás videóját, de én nem ezt akarom! Én futballt akarok!"

Kicsit nekem ez bűzlik. Amúgy az írás korrekt. Benitez pedig csak kapja be nyugodtan - attól (sajnos) megint továbbjutnak. Szegény Hornby most mit mondhat...

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 13:22:44

krysal, tulajdonképpen jogos az észrevételed, és meg is követlek, sajnos nem tudok (és bizony nem is akarok) kibújni a bőrömből.

azért annyit, hogy a roma játéka két klasszissal jobb volt, mint a liverpoolé, ha másért nem, hát azért, mert vágtak kettőt idegenben is - és ez független attól, hogy a real mennyire volt gyenge.

de még egyszer, a felvetés teljesen jogos!

Badbitie 2008.04.03. 13:22:52

Inkább azon agyalnátok, hogy ki nyer a schalke-fener döntőn. :P

krysal 2008.04.03. 13:25:27

Látom, az egyetértés teljes - ugyanakkor az eredményjelzőn, ha jól emlékszem, egyenlő létszámig 0-0 állt. (pepe, hogy a Jó Édes...) Ez a Pool ugyanúgy darálta volna be az Arsenalt, mint tették azt a Farkasok a Blancókkal.

krysal 2008.04.03. 13:26:32

...mármint ha az Ágyúsok egy emberrel kevesebben vannak:) Ez lemaradt.

Amúgy Shalke-Fener döntő? Akkor hajrá Fener! Már csak Carlos miatt is...

Hyni 2008.04.03. 13:32:47

krysal: a Bolton is azt hitte 2-0-nál hogy számít bármit is egy Arsenal emberhátrány...

kroos 2008.04.03. 13:38:09

krysal azért van külömbség a Roma és a Pool között,a Roma támadásaiban sokkal több a tudatosság és a kraetivitás,és örülj hogy egy ilyen Jó csapat ellen estetek ki.Kiállitás ide kiállitás oda nyáron ismét 150 milliot legalább kell költeni erre a csapatra.És minden csapatrészre!!!

Walmer 2008.04.03. 13:40:56

Hyni, ez a "világ sportsajtója" nekem kicsit homályos.
benito,
"azért annyit, hogy a roma játéka két klasszissal jobb volt, mint a liverpoolé, ha másért nem, hát azért, mert vágtak kettőt idegenben is - és ez független attól, hogy a real mennyire volt gyenge."

de ez az Arsenal volt és nem egy röhejesen gyenge Real. És már hogy lenne független tőle?

ApukadHUN 2008.04.03. 13:43:47

barnetta:
Mint ahogyan a Real és az Arsenal,
Guti és Hleb, Gago és Flamini, Fabregas és Baptista között is van némi különbség... Hogy Cannavaroról már ne is beszéljünk.

kroos 2008.04.03. 13:45:40

Walmer mindenki egyetért azzal hogy a PL mindenek felett,de a joga bonito-t hagyd meg másoknak.És ha az én értékrendemben a szép játék az elsö akkor a Pool minimum ellenszenves csapat.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 13:45:51

Azért kicsit túlzás máris temetni az Arsenalt, ahogy a post jeles szerzője és a szintén érdem dús kommentezők többsége teszi. Ha a tegnapi játékból inbdulunk ki, az Arsenalnak legalább annyi esélye van továbbjutásra, mint a Poolnak, még az Anfielden is. A Cselszkij- Fener párharcot tekintve, viszont, attól tartok _Benitonak lesz igaza, bár a tizenhat között is történtek csodák, például Madridban és Sevillában, az utóbbit épp a Fener szállította.

Walmer, érdekes, hogy 'Pool-Besiktas 8-0-ás meccsre hivatkozol. Az összecsapás rajta van az UEFA által összeállított gyanús meccsek listáján, mert a valószínűséghez képest rengetegen játszották meg a 8-0-át különböző fogadóirodáknál, ráadásul két héttel korábban még a Besiktas győzte le 2-1 re a Liverpool-t.

Walmer 2008.04.03. 13:51:37

"UEFA által összeállított gyanús meccsek listáján"
és még milyen meccs van azon a listán popp, mesélj? A milan-barca 4-0?

barnetta joga bonitóról ki beszélt? Mert én nem az biztos.

krysal 2008.04.03. 13:53:15

Hümm. Még egyszer, ne haragudjon meg senki, de mindmáig tartom, hogy az a meccs a támadó foci halála volt. Nem véltem semmivel sem több kreativitást felfedezni a Roma játékában, mint a tegnapi Pooléban. Mert melyik rész volt az igazán kreatív? A távoli lövések, vagy a fejesgól? Ugyanazt a Rómát láttam a ManUtd ellen is játszani (hazai pályán felállva a saját térfelén, és reménykedve, hogy egy előrepüfölt labdával valaki begyalogol a kapuig), annyi különbséggel, hogy a szerencse ezúttal nem volt velük. Nem mintha védeni akarnám a Madridomat, sőt! A keddi meccs után kezdtem el magam igazán szégyellni, hogy képesek voltunk az ellen a csapat ellen kiesni.

Ronal-d'oh! 2008.04.03. 13:55:11

Srácok, nem lehetne legalább egy-két sorban utalni a szavazás és a végeredmény viszonyára? :) Így kicsit értelmetlennek tűnik nekem.

krysal 2008.04.03. 13:55:46

És félreértés ne essék popp, én pl. nem temetem az Arsenalt, Wenger már sokszor megmutatta, mit tud kihozni egy csikócsapatból. Ráadásnak az egyetlen igazán szerethető csapat (számomra) a BL-ben...

nasteey 2008.04.03. 13:59:34

Pedig Arsenal - Fener elődöntő lesz... :)
Véleményem szerint a Fener fel tudja magát szívni annyira, hogy 1-1-et játszon majd Chelseaéknél. Az Arsenalnak meg ha most pechje volt, akkor a következő meccsen szerencséje lesz. :) Ennyi.

Sladin 2008.04.03. 14:01:36

Szerintem Benitez egy nagyszerű edző. Egy edzőben nem az a legfontosabb, hogy sikeres legyen? A pool a PL-ben azért nem rúghat labdába, mert a Big Four közül nekünk van a legrosszabb keretünk. Kupákban viszont jók tudunk lenni, azért mert nem 38 meccset keresztül kell a legjobbat teljesíteni, hanem elég csak pár meccsen jól játszani.
Végre meg van a felállás (de más felállás esetén is), már csak két szélső, egy jobbhátvéd és egy újabb támadó középpályás kellene a csapatba, gerrard mellé vagy gerrard helyett olykor. De ez kb a kezdőcsapat 40%-a... Majd ha ez meglesz, akkor lehet arról beszélni, hogy lehet esélyünk a bajnokságban, játszhatnánk szépen is, addig csak a Bl marad és olykor eredményes, de csúnya játék legalábbis a nagy csapatok ellen.
Azért tartok ki benitez mellett, mert egyetlen komoly edzőt sem tudok, akit szívesen látnék a pool kispadján, mert a nagy nevek nagy nevek és sok pénzt is el lehet költeni, de "minimál" csapattal ilyen jó eredményeket elérni kevesen tudnak és az, amiért azt mondom, hogy Benitez nagyszerű edző.

kroos 2008.04.03. 14:02:47

krysal minden 1-es roma-t szapuló mondatoddal a Madridot is elhekyezed valahol...

krysal 2008.04.03. 14:04:41

barnetta, mint mondtam, szégyellem, hogy képesek voltak kiesni. A mutatott játék pedig magárt beszélt, nem kell még tovább szapulnom a madridot. Teljesen egyértelmű.

Paul Newman Jr. 2008.04.03. 14:07:41

Kár ennyit ostorozni a pool-t, egyszerűen ennyit tudnak, hemzseg a csapat a középszertől.

Van Gerrard, Torres, Reina+védelem a többi játékos nemzetközi mércével átlagos, tökmindegy, h közülök éppen ki játszik, vagy hol játszik.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 14:08:48

walmer, meséljen helyettem a sajtó: www.inforadio.hu/hir/sport/hir-166244 - a külföldi oldalakat te is átböngészheted, ehhez csak megfelelő kulcsszavakat kell a gugli pötyögnöd.

sAp 2008.04.03. 14:10:32

már nem azért de sztem a Pool is elég szép összegeket elkölt a játékosaira,csak azokról gyakran kiderül h valójában nem PL szintűek (v típusúak).azért az vhol az ő hibájuk h voronint,babelt,kuytöt,benayount vesznek,nem hiszem h BL-győzelem majd -döntő után nem futná minőségibb spílerekre...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 14:14:52

hogy Crouchról már ne is bezséljünk. Egyébként amikor ekkora tort ül az angol csapatok frankózása: főleg Walmer kedevéért meg kell jegyeznem, hogy minden jóérzésű ;) fociszurkoló örömére, már a rajt előtt biztos, hogy az év legnagyobb európai foci eseményén, nem nyerhet az angol csapat.

Sladin 2008.04.03. 14:17:55

sAp: a többi nagy csapat sokkal régebb óta költ el sok pénzt. nekik némileg más környezetben voltak hasonló vásárlásaik. (pl: Forlan a Mu-ban) egyébként az említettek közül kettő ingyen igazolt a poolhoz, mert lejárt a szerződésük. Babel-t láttam párszor játszani, voltak igazán jó meccsei, amikor egyedül több színt vitt a csapat támadójátékába, mint korábban bárki. Ezért őt még nem írnám le. Lehet, hogy kell neki egy szezon, hogy megszokja a dolgokat.

Walmer 2008.04.03. 14:19:41

popp, inforádió, német lapok, angol lapok, stb. ha anyira gyanús lett volna, akkor már állna a bál. Lökj egy linket, hogy ez és ez az UEFA szerv vizsgálódik, vagy ez és ez a rendőrség kihallgatta ezt és ezt a rosszarcú bukit. Amíg ilyen homályos utalások vannak csak, addig ezt ócska pletykának veszem engedelmeddel. A daily mail meg egy bulvárszenny. Olyan, mint a Sun.

Walmer 2008.04.03. 14:21:08

Igazad van popp, legszebb öröm a káröröm. Mondjuk a nejem kifejezetten örül, hogy nálunk nem lesz eb a nyáron:-)

ZenZo 2008.04.03. 14:21:21

Sokan beszéltek itt a Pool nyolcat rúgok meccséről. Azt azért nem kell elfelejteni, hogy ha egy csapat ötnél (de megkockáztatom, hogy négynél) többet vág 90 perc alatt, oda nagyon is kell az ellenfél töketlensége. A BL mindig is arról szólt, (igen, már a csoportkörökben is jobbára), hogy melyik csapat fog ki éppen jobb napot. Nyolcat vágtak, amihez kellett egy teljes mértékben összezuhant Besiktas. Könyörgöm, szerencsétlen védő seggberúgta Babelt, még az is gól lett!!! Ez viszont távolról sem támadófoci. Vagy vegyük akár az Arsenal hetesét, vagy a ManUtd-ét, amit tavaly vágott a Roma-nak. A Roma meccse a tökéletes példa, hogy elég egy pocsék napot kifogó ember is a sok gólhoz, ha az kapus. Ez viszont még csak véletlenül sem a támadók vagy a támadójáték dícsérete ám... mert ezek azért nem kifejezetten azok a meccsek, hogy pl a Premierleague tuti kiesőjét, a Derby-t a négy nagy legalább egyszer kitömte. Szándékosan nem említettem a kedvencet, a Chelsea-t, mert José ÍveljükfölDrogbáraésjólesz Mourinho sem a támadófociról volt ugye híres, míg Avram Majdadokénnektekszépésattraktívtámadófocit Grant esetében is erős lenne erről beszélni. Annyira statikusak vagyunk, hogy nem tudunk egy épkézláb kontrát végigvinni lendületből. Ez valahol az első JM bajnoki szezon után kiveszett belőlünk.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 14:22:33

Akkor két napig elég sokat cikkeztek, róla egyébként, a Hamburg-Honvéd meccs is szerepelt listán, de úgy látszik senkinek sem érdeke nagyobb szart kavarni.

sAp 2008.04.03. 14:23:02

jó,közben utánanéztem h télleg nem kerültek sokba,meg babelről mondjuk én is azt hittem h nagy játékos lesz.ettől függetlenül persze a MUnak is volt egy ilyen időszaka (kleberson,djembadjemba,bellion a teljesség igénye nélkül),de ők legalább akokr nem nyertek semmit a szar focijukkal (össz. egy FA kupát),és nem álltak át ilyen többé-kevésbé antifocira a sikeresség eléréséért...(mondjuk ez inkább az edzői szemléletek közti különbség tán)

kroos 2008.04.03. 14:23:04

Engem meggyöztél Walmer.A 95-ös Ajax után a Pool a legjobb valaha volt klubcsapat.

Rezeda 2008.04.03. 14:46:19

Szerintem Benitez egy jo edzo. De az igazolasaival baj van. Miota szamit nagy edzonek? A Valencia bajnoksaga ota. Ott a csapat vazat keszen kapta. Nem hozott meghatarozo embereket (Marchena, Mista, Curro Torres, Rufete, Santos, Salva). A Valencia az elozo evekben ketszer is BL dontos volt. Vagyis egy eros csapatnak az edzo kitalalta a megfelelo taktikat. Most nemcsak taktikazgat, hanem rengeteg penzt is kolt jatekosokra. Torres kiszemelese nem egy nagy virtus. Egy csapatot majdnem nullarol epitett fel es kicsit egysiku lett. Es ugy tunik nem tudja fenntartani a jatekosok motivaciojat egy atlag angol bajnokin.

Walmer 2008.04.03. 14:58:39

barnetta, a '95-ös Ajax a fasorban sincs az 50 -es évek Madridjához, a '71-es ajaxhoz, a '75-ös Bayernhez, vagy épp a '81-es Liverpoolhoz képest.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.03. 15:00:00

"Szerintem Benitez egy jo edzo. De az igazolasaival baj van"
ergo...
:)

Rezeda 2008.04.03. 15:02:08

pote:
Nincs ebben ellentmondas: csak Angliaban van az ugy hogy az edzo mondja meg kit kell leigazolni, Spanyolorszagban ezt a sportigazgato meg az elnok meg masok dontik el. Benitezre raszakadt a lehetoseg.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 15:03:05

Az 50-es évek elejénekHonvédját és a '89-es Sacchi-féle Milant a '92-es Cruyff-féle Barcát még meg sem említettük, de 2002-es Madrid is megér egy misét.

simon 2008.04.03. 15:12:22

Ilyen egy ótvar,szánalmas,szar,okádék focit játszó Liverpoolnak hogy a fenébe lehet drukkolni???
Röhely az egész.....
Utálom ezt a csapatot.

"You will never walk alone" hát még egy ekkora faszságot...gratula nekik.

Szánalmas Pool!!

Walmer 2008.04.03. 15:14:08

és akkor még egy qrva szó nem esett a Herrera-féle Interről, a Gutmann-féle Benficáról, a Clough edzette Nottinghamről, vagy a 70-es évek Baktalórántházájáról

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.03. 15:14:22

csak kotozkedtem,
nagyon kinalta magat:)

szerintem is nagyon sok sebbol verzik ez a keret,
es nem szurom tokon magam, ha veletlenul nem latom oket jatszani,
de amig SG ott van es olyan a szurkolotaborok, amilyen, addig nehezen tudom oket utalni!

(de ugyanez forditva igaz a MUra is:
amig CR... es a szurkolotaboruk olyan, amilyen, addig nehezen tudom oket szeretni)
es ugye ezt a ket problemat nehezen lehet osszeegyeztetni,
mert SG soha nem fog ott jatszani,
es azt is nehezen kepzelem el, h az egesz MU - kisg.cin kivul - az Anfieldre koltozzon :)

Paul Newman Jr. 2008.04.03. 15:17:19

@ simon

Így van, okos felvetés. Az igazi szurkesz mindig annak drukkol, aki épp' csúcsformában játszva nyer. Így gondoltad?

Csapatot egy életre választ az ember, ideális esetben 6-8 évesen (a kommentből ítélve lassan nálad is itt az idő), és nem függ attól, h éppen milyen szezonjuk van.

kroos 2008.04.03. 15:24:29

Walmer ezen nem veszünk összemert én tudom hogy jó volt az az Ajax ha fejre állsz akkor is.

Quentin Montargis-ból 2008.04.03. 15:24:55

Én nem nagyon érzem, hogy baj lenne az igazolásaival.

Bevált: Xabi Alonso, Reina, Crouch, Agger, Mascherano, Torres.

So-so: Luis Garcia, Sissoko, Zenden, Arbeloa, Kuyt, F. Aurelio, Pennant

Ipari hulladék: Morientes, Cissé (a lábtörésről mondjuk tehet), Josemi, Barragán, M. Gonzalez, Kromkamp.

Bellamy-t a so-so és a hulladék közé tenném. Az idény előtt érkezetteket Torres kivételével még nem nagyon lehet megítélni.

Quentin Montargis-ból 2008.04.03. 15:28:20

Garcia, Arbeloa, Zenden nálam amúgy hulladék kategória, de viszonylag sokat játszottak és akadtak jó meccseik.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.03. 15:28:34

Paul Newmannel egyetertve (mar a Nagy balheban is igazat adtam neki :)

az nekem boven belefer, h ugratom a masikat, cikizem a csapata miatt,
de csak akkor, ha melysegesen tisztelem is emiatt!
tudom azt gondolni, h aki az Internek szurkol es a Bayernnek egyutt, az koztorvenyes, de azert titkon becsulom is emiatt (biztos?:)!
(ugyanaz mint a vallas, de talan tobb is, mert itt altalaban vannak valaszok is a kerdesekre...)

es persze lehet utalni masik csapatot,
de amikor nincs az a csapat (ld pl Leeds a MU szurkoloknak), akkor rajossz, h okebasszameg utalom oket, de maradjanak, h utalni tudjam oket!
vagyis Kedves Simon, neked is szukseged van erre a szar Poolra, h ne menjen el azzal az idod, h keress egy masik ellenseget!

szoval Respect a tobbieknek, pliiiiz

papercut 2008.04.03. 15:48:49

Bár én magam az Arsenalnak drukkolok szívvel-lélekkel, de tudom értékelni a Pool játékát is. Jó nem a tegnapit, arról vörös szemüveg nélkül nehéz bármi értékelhetőt mondani, de minden szezonban van néhány olyan meccs, amikor teljesen értehetetlen módon kijön nekik a lépés, és a 2 focizni is tudó játékosuk csapatot csinál a szedett-vedett bandából( hogy mást ne mondjak a tavalyi Pool-Arsenal 4:1). Nekem azért jó nézni őket, mert ha egyszer témyleg játszanak az maga a csoda: Márpedig a foci valahol a csodákról is szól...

A Wenger-csikócsapat meg..nehezen tudom elképzelni, hogy a Pool megússza az Anfielden a verést. Ma is nyomott a csapat, de a visszavágóra 2x ennyire fognak. Ráadásul a pletykák szerint (márpedig tudjuk, a jó pletyka a szurkolónak szentírás) jöhet a nyáron Diego meg Ben Arfa.... az azért nem semmi erősítés lenne...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 15:49:28

Azt soha nem értettem, hogy egyébként miért a Liverpoolban kell valakit felfedezni? Azért "egy Liverpool" már megtehetné azt is, hogy kizárólag Torreseket igazol. Egyébként a spanyol csatár beilleszkedését és szezonját látva, már régen el kellett volna hozniuk Valenciából David Villát meg David Silvát (együtt), még akkor is, ha ez több pénzbe kerülne, mint a komplett PSV leigazolása.
Egy Liverpool, Milan, Real Madrid, esetében ez nem lehet pénzkérdés. Még akkor sem, ha a Madrid látványosan hülyén szórja ki az ablakon a zsét.

Walmer 2008.04.03. 15:49:32

barnetta, senki nem mondta, hogy nem jó

montipájton 2008.04.03. 15:56:30

Pancho,
lehet, hogy már Dzsudzsákra gyűjtenek. )))

Walmer 2008.04.03. 15:56:48

pancho, ha még több spanyol jön én esküszöm pengét nyelek. hagyjuk már Villát meg Silvát ott ahol vannak. Ha jó csatár kell, vegyék meg Ashtont a WHU-ból inkább. Azt is inkább elviselem.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 15:59:34

Nem annyira Villán, meg Silván van a hangsúly, hanem azon, hogy a Liverpool vehetne 30-40 millióba kerülő, BL rutinnal rendelkező, válogatott játékosokat is. Zenden, meg Luis Garcia helyett.

andree 2008.04.03. 15:59:55

Nekem ez a Bendtner gyerek szimpatikus. A szezon előtti nyivákolásával elhitette, hogy ő a viking Bojan, azóta viszonylag gyakran játszik egy olyan csapatban, minek a színvonalát meg sem közelíti. Olyan, mint egy fal, ha rápasszolják a labdát legalább a felezővonalig visszarúgja, ha meg valahogy elrúgnák mellette belevetődik. Kéne egy hosszabb pad az Arsenalnak, mert így igazán nagyokat nem tud húzni Wenger, ha van 1-2 sérült.

szferi 2008.04.03. 16:03:14

Függetlenül attól, hogy mennyire szar idénye volt angliában, aki Morientest a hulladék kategóriába sorolja, annak a fejében valami másképp működik. Vagy te azt gondoltad a madridi évek után, hogy egy ilyen hulladék játékosnak angliában sincs helye? Zseni vagy.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 16:04:45

Walmer, Owenen és Rooneyn kívül nincsen klasszis angol csatár. Többek között ezért fognak hiányozni nyáron.

Bendeguzi (törölt) 2008.04.03. 16:09:20

mascarenot meg 2 meccsre elmeszelte az FA. legszebb orom a karorom. :))
glory mu

rexford 2008.04.03. 16:09:21

Ha valamije van a Poolnak, az a BL rutin.
Szerintem ezzel a kerettel a bajnokságban is versenyben maradtak volna, ha Benitez hamarabb összerakja a mostani kezdőcsapatot és nem kísérletezi végig a szezon nagy részét.

RP 2008.04.03. 16:11:17

nem értem mi a gond a poolal. ac milan/liverpool 3-3???mond ez nektek valamit? az elmult 15 év legjobb bl dontoje volt..Egyébként nem tudom ki az a hulye aki az emirates-ben nekifutna nyílt sisakkal az arsenalnak-most oszinten mi a f***t vártatok 5-5???vagy mit??Ez volt a helyes taktika idegenben. Persze támadhatott volna a liverpool odaszogezhettek volna az arsenalt 5percre a kapujuk ele aztan kaptak volna 3-4 golt kontrabol es ennek mi ertelme lett volna liverpooli szemszogbol.Ja hogy szép foci meg sok gol uhum.tenyleg.Ha kell tud a Liverpool is szep es eredmenyes focit jatszani,tegnap nem kellett ennyi eleg volt.Kulonben nem tudom miert sírtok a tegnapi meccs pl. sokkal jobb volt mint a keddi AS-MU.
Ja és hajrá Fener!!!

Quentin Montargis-ból 2008.04.03. 16:28:39

A liverpooli teljesítményére gondoltam, szferi.

Amit hoz a Valenciában is kb.

ASRM 2008.04.03. 16:31:44

_benito, vigyázz, ha Rafát kivágják év végén, akkor nagy eséllyel Olaszországban landol és ha az elméleted szerint Zsozé a Milánba megy, akkor a kedvenced már csak két másik csapat közül választhat.
Az Arsenal télleg jobb volt tegnap, legalább egy góllal bár nekem szimpatikus volt a 'Pool küzdeni tudása, Benitezestül.
A meg nem adott szabálytalanságokra szokták angol focit kedvelő haverjaim mondani, ezek a PL-ben simán beleférnek, szerintem a bíró is így volt vele, ne színészkedjen itt senki, ez Anglia. Ha nekik ez így jó, miért ne.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.03. 16:35:53

ma ilyen kotekedosre vettem:
"az elmult 15 év legjobb bl dontoje volt"
1999 9 eve volt!

es irhatja barki, h kben egy sz.r meccs volt,
de azt a 3 percet (mint ahogy a 2005os 15 percet is) kotelezove tennem az allami oktatasban!

Walmer 2008.04.03. 16:39:01

popp, ez igaz sajnos.
pote, nálad a pont. Amíg élek nem feledem.

RP 2008.04.03. 16:39:34

jaja 1999 is jo volt.sot meg ac milan -juve se volt annyira rossz mint amennyire egyesek allitjak-volt feszultseg volt drama-nah hat es az szerintem 100* jobb mint egy sima 3-0...

simon 2008.04.03. 16:42:07

Kedves Paul Newman Jr!

Valóban az ember egy életre választ csapatot és nem is azt írtam h mindig annak drukkolok aki éppen jól játszik.Nekem is megvan a csapatom és az sem remekel az idén.Sőt!!!De ez a Pool még nálunk is szánalmasabb.
Ahogy mondtad h kb 6-8éves korban választ az ember csapatot általában.Hát akkor a mai 6-8évesek biztos nem a Poolnak fognak szurkolni....

drosiii 2008.04.03. 16:44:03

Nem felejtenem el a liverpool - barcelona bl elodontot sem. az is benitezzel volt. amugy a pool angol csapatok ellen nem tud szepen jatszani... az meg h az inter ellen nem volt erre szukseg.. ott inkabb az interben a hiba. ha esetleg emlekeztek az inter - valencia,milan es meg ki tudja milyen meccsekre...

bigchange 2008.04.03. 16:47:27

Az Arsenal játssza a legszebb focit, erről kár lenne vitát nyitni, de azért Wenger is gyakran mellényúl. Hazai pályán miért nem Walcott kezdett a jobbszélen Eboué helyett, aki így jobbhátvéd lehetett volna (rossz nézni, ahogy támad). Touré behúzódhatott volna középre, a vak Senderos meg a padra. Ja és a kapusokhoz sem ért Wenger: ennyi éven át nem talált klasszis portást (lásd: Seaman, Wright, Taylor, Lehmann, Almunia, Fabianski), az azt mutatja, hogy nem zseni. Pedig hozhatta volna Freyt v. Landreau-t, hogy csak franciát mondjak. Bendtner tegnap tényleg tragikus volt, de láttam én már jól játszani. Nem sír nála a labda, de ezt a vb-selejtezőkön majd benito is meglátja.

Greg36 2008.04.03. 16:58:38

drosiii:
Az Interben a hiba? Valóban, 180 percből 100-at emberhátrányban játszott, úgy valóban nem volt szükség arra a 'Pooltól, hogy focizzon. Nem is tette, csak az első meccs végén begyötörte a két gólt, és el is döntötte. Nem 'nem volt arra szükség, hogy szépen játszon' hanem emberelőnyben sem tudtak szép focit játszani.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.03. 17:06:11

emberelonyben a legnehezebb szepen jatszani,
szerintem...

drdugo 2008.04.03. 17:31:48

Remek írás.
A jelenlegi liverpool és benitez a foci halála.

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.04.03. 17:53:39

Európai szuperligát ide, huss el BL!!

rizla 2008.04.03. 17:54:47

annak mondom, aki állítja, hogy a liverpool taktikus focijának is megvan a szépsége:
taktikus foci? 30%-ban van náluk a labda, és azt sem mondhatjuk, hogy annyira hatékonyan védekeznének, egy kalap helyzetet hagyott ki az arsenal, meg az inter is. ha az arsenal/inter kapuralövésig is csak alig jut, a liverpool pedig mondjuk gecin, veszélyesen kontrázik, azt mondom OKÉ, ez is egy stílus. de szó nem volt erről: a liverpool egyszerűen csak nem játszik sehogy, és közben mákol, mint az állat. ennyi.

rizla 2008.04.03. 17:56:03

mellesleg az sem mindegy, hogy ki milyen kerettel öli a futballt. a görögök azzal főztek az EB-n, ami volt. benitez meg picit minőségibb alapanyagból rak össze vízízű szart.

rizla 2008.04.03. 17:57:35

"amugy a pool angol csapatok ellen nem tud szepen jatszani..."

meg a spanyolok ellen sem (ha az általad emlegett barca-meccseket vesszük alapul például). meg az olaszok ellen sem (ha az intert).

akkor ki ellen játszik szépen? ja igen, törökök, meg franciák ellen. bravo.

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.04.03. 17:58:11

Egyébként én kevés csapatot utálok... a Liverpool közéjük tartozik. Sőtt, talán ők az egyetlenek :)

d3vnull 2008.04.03. 18:10:57

Zenzo : az első posztod más szavakkal tökugyanaz mint ahogy én tegnap este dühömben a másik posztomban leírtam :) Mondjuk szintén zenész... :)

crouchy 2008.04.03. 18:18:50

"erősen elfogult, futball-idealista sorok következnek". CSak ezért nem fognak most engem innen megint -valószinűleg végleg- kimoderálni.. Mert ez nem kicsit elfogult cikk. Dehát mind1, örüljetek csak Wenger zsenialitásának, legfeljebb nem nyertek majd semmit. persze ez a párharc még messze nincs lefutva. én nálunk is egy 1-1t sejtek. A bíró amúgy tényleg segghülye volt, nem kapott meg egy 11est az arsenal, de ugye mindenki előszőr magában keresse a hibát. Ha valaki ennyi helyzetet kihagy, akkor nem érdemli meg hogy győzzön. és ha máskor én mást mondok az csak azért van mert a pool nem győzött. És szerintem annak a focinak, hogy mindig tosszuk még eggyel arrébb a labdát, a 16os előtt is nincs értelme. Jogázhatnak 90 percig ha nem lőnek gólt nem fognak nyerni. amúgy a bendtner féle szituban sztem nem adta volna meg a bíró akkor se ha nem ér bele. Ott állt a kapu előtt, a kapus nem tudott volna odamenni. szélsőséges példa: Ha 5en 5-en sorfalat állnak a sarokba tartó labdának, a 11. meg berúgja az les szerintem. Jah és am a Fener óriási volt.:)

rizla 2008.04.03. 18:23:23

"örüljetek csak Wenger zsenialitásának, legfeljebb nem nyertek majd semmit"

a liverpool közben halmozza a trófeákat.

Walmer 2008.04.03. 18:24:01

rizla, annyira fogalmatlan te sem lehetsz, hogy komolyan gondolod, hogy liverpool 3 éve mákol a Bl-ben. valki egyszer azt mondta, hogy a szerencsére hivatkozás, a sikerteken emberek szokása. Az vagy?

crouchy 2008.04.03. 18:24:20

nem halmozza, nem is mondtam hogy benitez zseni.

rizla 2008.04.03. 18:24:46

ez amúgy a ciki a liverpool favágásában: NEM célfutball, hiszen nem ér célt. mit nyert eddig benitezzel a csapat? egy darab BL-t (azt is az évszázad mákjával, bár tényleg gyönyörű volt, de mindegy).

rizla 2008.04.03. 18:26:00

"rizla, annyira fogalmatlan te sem lehetsz, hogy komolyan gondolod, hogy liverpool 3 éve mákol a Bl-ben."

látom nem érted. újra mondom, engem nem az érdekel, hogy a liverpool "sikeres" (kurvára nem az), hanem az, hogy őket kell bámulnom egy negyeddöntőben/elődöntőben/döntőben, ahelyett, hogy sokkal jobb csapatokat nézhetnék.

crouchy 2008.04.03. 18:26:50

Jah és most ezt a cikket értsem úgy hogy az össze védekező felállású csapat, tehát mondjuk az összes olasz csapat egy kis büdös betyárkörte? Ezért is csak Rafát vagytok képesek oltani, hogy idegenben védekezik..

rizla 2008.04.03. 18:26:57

amelyik csapat célfutballt játszott, meg taktikus focit, az a murinho-féle chelsea volt. egy jéghideg gépezet, be is darálták a kupákat. lehet benitez ilyen akar lenni, de egyszerűen béna hozzá.

rizla 2008.04.03. 18:27:50

crouchy:

"taktikus foci? 30%-ban van náluk a labda, és azt sem mondhatjuk, hogy annyira hatékonyan védekeznének, egy kalap helyzetet hagyott ki az arsenal, meg az inter is. ha az arsenal/inter kapuralövésig is csak alig jut, a liverpool pedig mondjuk gecin, veszélyesen kontrázik, azt mondom OKÉ, ez is egy stílus. de szó nem volt erről: a liverpool egyszerűen csak nem játszik sehogy"

"mellesleg az sem mindegy, hogy ki milyen kerettel öli a futballt. a görögök azzal főztek az EB-n, ami volt. benitez meg picit minőségibb alapanyagból rak össze vízízű szart."

ez nem védekező foci, hanem szar foci.

crouchy 2008.04.03. 18:28:01

rizla 2006ban tudtommal FA kupát meg angol szuperkupát is asszem. De lehet h keverem vmivel nem vagyok teljesen ok:)

rizla 2008.04.03. 18:29:20

ja és walmer, kaká szerint is óriási szerencséje volt a liverpoolnak abban az ominózus BL-döntőben. de nyilván ő is sikeres ember. egyébként olyanokat is mondanak, hogy aki a liverpoolnak szurkol, az buzi. az mindegy, hogy én találtam ki, de érted, szokták mondani. buzi vagy?

crouchy 2008.04.03. 18:29:47

rizla: attól még védekező foci hogy néha hiba csúszik a gépezetbe:) Amúgy ezt a skrtel gyereket egészen megkedveltem. Nem is tudtam h hokisként kezdte, ez sokmindent megmagyaráz:)

rizla 2008.04.03. 18:30:17

crouchy: ja igen, elnézést.

crouchy 2008.04.03. 18:30:55

pl rizla: az Arsenal nem játszott támadófocit? Ezekszerint nem mert csak 1 gólt lőtt. most érted..

rizla 2008.04.03. 18:33:55

jó, mindegy. a lényeg, hogy amit eddig idén láttam pool meccset, azon mind elaludtam. hacsak nem az arsenal volt az ellenfél.

rizla 2008.04.03. 18:36:11

"kaká szerint is óriási szerencséje volt a liverpoolnak abban az ominózus BL-döntőben. de nyilván ő is sikeres ember."

*SIKERTELEN

najó elfáradtam, szurkoljatok a buzi poolnak, LEMONDTAM RÓLATOK

crouchy 2008.04.03. 18:38:16

nah rizla ez a befejezés nem sikerült olyan igazán jóra:) am én azt nyilván nem tom megitélni h mennyire izgalmas egy Pool meccs egy pogánynak.

BruceWayne 2008.04.03. 18:39:20

nagyszerű írás! én aszondom ezek a liverpooliak a focivilág élvonalának betanított munkásai....

egyébként kinek hiányzik a bayern meg a juve?

crouchy 2008.04.03. 18:42:30

Köszi nerazzurri. nagy megtiszteltetés hogy a világ élvonalába sorolz minket. köszönöm.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 18:48:45

ferenckovacs, Maradjanak csak meg a nemzeti bajnokságok és mellé a Bl meg az UEFA-kupa. Az igazi szurkolók - nem a divatszurkolók, meg az olyan szerencsétlenek, mint mi magyarok, akik kénytelenek külföldről csapatot választani - legalább annyira (ha nem többre) értékelik a bajnokságot, mint a Bl-t, mert az ottani ellenfeleket, ellenségeket ismerik, évtizedes rigmusokat dörgölnek egymás orra alá, sat., sat. Ha eltűnnének nemzeti bajnokságok, akkor nagy balhét csinálnának az ultra mozgalmak Európa szerte, az tutti

A Liverpool szurkeszek a 2005-ös és 2007-es Bl döntő ellenfényében emlegetnek három sikeres Bl évet, mert 2006-ban csúfos kudarcban volt részük, mikor Benfica kettős győzelemmel búcsúztatta a őket a tizenhat közül (igaz, hogy abban az évben angol kupát nyertek). Most pedig szerintem a legjobb nyolc lesz a végállomás számukra, ami önmagában nem rossz eredmény.

szferi 2008.04.03. 18:57:30

Popp, a legjobb nyolc önmagában szar eredmény. SZAR. Érted... :)

szferi 2008.04.03. 19:00:45

viccet félre, benitez valamit egyáltalán nem tud, de a BL-t nagyon érzi. Ilyenekkel érvelni, hogy a pool sikertelen, nevetséges (rizla). Valószínű újabb sikeres év következik.

IronRock 2008.04.03. 19:09:11

Nos, nem láttam a tegnapi két meccset más dolgom lévén, csak az összefoglalókból meg az internetes leírásokból. A posttal kapcsolatban, teljesen személyes véleményként: hogy Rafa-t kúrja seggbe egy falkányi felajzott csődör egymás után 30-szor azért amit a szép foci ellen elkövetett, azt aláírom. Csakhogy a mai focivilágban a szép és látványos játék már a második helyre szorult az eredményesség mellett. Ezt ki ne tudná??? A Liverpool-nak ennyi kellett a jó eredményhez, ezt csinálták, ehhez tartották magukat. Ha 9-1-es formációban kell játszaniuk, akkor megteszik (A'la Glasgow Rangers, a Barca ellen OTTHON). Ami a lényeg: ha a Liverpool ezzel a "játékkal" továbbjut, kiveri az Arsenal-t, eredményesség tekintetében egy büdös szó nem érheti...Emiatt szerintem a 7végi bajnokit is beáldozza Rafa, elvégre hogy a bajnokságban akár az Arsenal-t befogják, vagy hogy a BL-ben selejtező nélkül induljanak, minimális az esély...egy döntetlen már nekik megfelelne ismét az Arsenal pályáján, megelőzni őket még vereség esetén se tudja az Everton, szóval lehet Rafa a B-csapatot küldi ki...
És most egyet kell értenem azzal, hogy ezt a Liverpool-t (néhány kivételtől eltekintve: Gerrard, Torres, Alonso, stb) nem lehet szeretni. Ennek a csapatnak nincs támadójátéka ("felívelem Torres-nek, hátha kezd vele valamit"), felállt védelem ellen nem képesek hatékonyan játszani, és tényleg valami éjsötét fekete mágia védi őket a kapott góloktól; hogy tegnap az Arsenal alaposan elverje őket....
Benitez addig marad amíg ezzel a focit szerető közönség számára gyalázatos, ám eredményes taktikával legalább a BL-döntőbe bejutnak...ha ez se lesz meg, kirúgják a francba, és hoznak (ha volna ilyen) helyette valakit, aki nem bűnronda célfocit, hanem eredményes és látványos játékot (a csapat múltjához méltót), honosít meg....

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 19:13:04

szferi, hát ha csak giga csapatoknak vagyunk hajlandók szurkolni és baszunk észrevenni a kőkemény konkurenciát, ahol kábé tizenöt csapat ácsingózik az egyszem trófeára, ráadásul egy olyan sportágban, ahol nem mindig a jobb nyer és sokszor nüanszok döntenek, akkor nagyon szar.

De ahol nem osztják el már az év elején a Bl helyeket, ahol komoly küzdelemben kell kiharcolni már az indulás jogát is, és ahol klub történetének első három nemzetközi eredményébe belefér, ráadásul a költségvetés sem vetekedik a gigákkal, ott viszont kibaszott jó.

seahawks 2008.04.03. 19:30:54

a cikkírók már rég bebizonyították, hogy utálják a liverpoolt és benítezt...ezért nem mérvadó a véleményük
kár az elfogultságért...biztos jól elvagytok egymással MU meccsnézegetés közben...

szferi 2008.04.03. 19:58:07

lehet hogy nem vetted észre, de azonnal elnézést is kértem, csak nem tudtam kihagyni :)

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.04.03. 19:58:17

Popp, én egy olyan szuper ligát látnék, ahol megmaradnak a nemzeti bajnokságok, és mondjuk egy 20 csapattal indulna egy szuper liga, amiből ki is lehet pottyanni meg bejutni a nemzeti bajnokságból... így lenne értelme és tétje is mindkettőnek. A nemzeti első helyezetteknek esélye lenne bejutni egy pénzügyi kánaánba, míg a bent lévők profitálnának belőle... a szurkolók meg végre kideríthetnék, hogy ki a legjobb európában.

drosiii 2008.04.03. 19:58:50

rizla nem tudom miert mondtad h szar meccs volt a barca - pool. nekem mindketto nagyon tetszett.
ha az inter es az arsenal azt csinalta volna mint a MU a pool ellen, nem kene most sirjanak. a kulonbseg, hogy wengerek meg javithatnak. es hogy ne essunk tevedesekbe, az inter a visszavagon a kiallitasig sem volt jobb.
ha a gyokerekhez megyunk vissza, akkor pedig a MU sem erdemelte volna meg az elozo BL gyozelmet, mert a bayern csak az utolso tiz percben tobb kapufat lott, mint ahany MU helyzet volt addig a meccsen. es megsem vitatja senki, h a MU olte volna a focit, vagy hogy mazlistak.

Eddig megszokhattuk, h a pool a bajnoksagban SZAR. A BL-ben pedig amikor kellett golt lojjenek, osszejott nekik, es nem mindig mazlival.
Mint mar ennyien is irtak, azert eselytelenek a bajnoki cimre, mert rovid a padjuk, de egy BL szinvonalu kezdo kiallitasara mindig kepesek. Ha tobb meccs lenne a BL-ben, hamarabb kiesnenek (pl, kevesebb, de erosebb csoportok).

szferi 2008.04.03. 20:00:04

leverkusen-zenit 1-4

drosiii 2008.04.03. 20:00:42

ferenckovacs: ha egy szegenyebb csapat bejutna, nem birna penzugyileg. Minden heten mas orszagban jatszani eleg huzos lenne... Bár az NHL-ben.. :D:D

Gabez 2008.04.03. 20:03:19

Kiba unalmas ez a BL...adják már oda a MU-nak a serleget aztán jöjjönenek a bajnoki hajrák és az EB! ;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.03. 20:03:56

Istenem, úgy örültem, hogy fordított a Fener!

Már csak akkor örülnék jobban, ha tovább is jutna.

A legjobban pedig akkor örülnék, ha az elődöntőt is megnyerné.

A legeslegjobban pedig akkor, ha a döntőben 7-0-ra kiütné a MU-t.

(Ennek érdekében még a Barca döntőbe jutásáról is hajlandó volnék lemondani.)
:-)

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.04.03. 20:06:58

Mondjuk szerinted a jogdíjakból mennyi jönne be?
Ezt szépen igazságosan szét lehetne osztani vagy szerződni egy repülőgéptársasággal akik ingyé szállítanák a csapatokat....

Persze az utazgatás eléggé gáz, ezért lehetne úgy összeszervezni, hogy a csapatok (mint asszem az NHL-ben) ha lehet minnél kevesebbet utazzanak.

Azt viszont ellenzem, hogy a leggazdagabb klubbok alapítsanak egy ilyet, szerintem az UEFA-nak kellene felvállalnia ezt.

Nem lenne jó, hogy hétről hétre izgalmas meccseket látunk? A meccsnapok péntek-szombat-vasárnap-hétfő lennének, így a TV-k is közvetíthetnék akár mindet... nem beszélve az egyre jobb netes meccsnézés lehetőségéről, ahol te döntöd el hogy mit nézel.

drosiii 2008.04.03. 20:12:00

tul sok lenne az olasz meccs az elitligakban :D:D:D

Greg36 2008.04.03. 20:14:00

Lehet, hogy kisebbségben leszek a véleményemmel. A BL nekem a szép fociról kellene szólnia, amíg nem az általam kedvelt csapat játsza éppen a meccset. Amikor igen, akkor persze a 'gyerünk, nyerjük meg' a lényeg, így érthető az is, hogy mindegyik csapat szurkolói érzékenyen reagálnak arra, ha a BL meccs után leminősítik - akár jogosan, akár nem - a csapatukat.

De egyet értek, a BL nagyrészt pénzkereset, és semmi más. Egy-két kisebb csapatnak ritka lehetőség, hogy egy szép eredménnyel megmutassák magukat, de csak azt jegyzik, aki megnyerte, a többit csak az adott csapat szurkolói tartják számon.

Ellenben egy nemzeti bajnokságban évtizedekig fognak emlegetni egy-egy rangadót a legfőbb rivális ellen, és minden alkalmat megragadunk, hogy a másik fél orra alá dörgöljük. Engem személy szerint pl. kevésbé zavart, hogy két kiállítással két meccsen kiestünk a BL-ből, mint az, hogy a Juventus is elvert minket a bajnokságban. Pláne zavarna, ha ezt a Milan is megtenné. Talán a Roma szurkolóknak is ugyanannyira, ha nem jobban fájt a Lazio elleni vereség, mint az MU-tól elszenvedett, nem tudom, ezt tőlük kellene megkérdezni.

A BL-nek csak kevés csapat megy úgy neki, hogy kötelező megnyerni, és a nemzetközi kupák remek biztosítékok az edzőknek: ha az otthoni bajnokság nem is megy, amíg nemzetközi porondon versenyben vannak, stabil maradhat a székük. De sem a rossonero, sem a Barca tábora nem azért követeli az edzőjük fejét, ahogy a nemzetközi porondon szerepeltek, vagy szerepelnek, hanem amiatt, ahogy a saját bajnokságukban állnak és játszanak.

Kövezzetek meg, nem tudok olyan csapatnak szívből szurkolni, amelyik leadja a hazai bajnokságot egy nemzetközi kupáért. Fordítva tolerálom, sőt...

Greg36 2008.04.03. 20:15:45

Boccs: egyet értek poppal - ez kimaradt a bekezdésből.

RP 2008.04.03. 20:26:36

hajra fener!nekem semmi bajom a liverpoolal, a cselseat ki nem allhatom miota megvette az abramovics,es inkabb neznek egy pool-fener elodontot...

halareaal 2008.04.03. 20:36:20

50% esélye még mindig megvan az Arsenalnak. egyrészt ugye jobban tudnak focizni (sztem nem is kevéssel bár ez már szubjektív), másrészt ha van csapat, amelyiket nem hatja meg az Anfield akkor azok ők. nemis a milánói meccs miatt mondom, hanem mert sokat játszanak a Poollal, meg tavaly a 2 kupameccsen is az Anfielden verték el őket 2x.
amúgy az angol csapatok erejét nézve a BL ben teljesen érthetetlen számomra, hogy a többi angol csapat mitől olyan gyenge. mert akik szintén sok pénzből, nagy szurkolótáborral szal télleg fullos hátérrel nem bírják megelőzni ezt a Poolt, amelyik csak a BLre koncentrál, azok nemtom mit csinálnak. főleg h van 1-2 csapat, amelyeknek mondjuk 2 játékost leszámítva van olyan keretük mint a Poolnak. a másik 3 nagyot meg ugye megkörnyékezni sem tudják. egyébként a MU az a csapat, amelyik bármelyik másik angolt el tudja verni, sztem nekik a legrázósabb a Barca meccs lesz. főleg, ha a 2. a Nou Campban lesz, behozható hátránnyal. mert ok, h mostmár el lehet verni a Barcát otthonában, de olyat még mindig nem láttam v 4 éve, hogy vki fölényben játszott volna abban a stadionban.

AndrásPéter7 2008.04.03. 20:36:44

az a gáz csak hogy nemrég a 'Poolt halomra dícsértétek mondjuk amikor 8at rugtak,de ez igaz babelre is(te jó ég vkik már az aranylabdát is odaadták volna neki!)
aztán most meg egy nagy szar!!!!
azért azt megkérdezném hogy mit csináltak volna az Emiratesben 1:1es állásnál 3 csatárral és két támadó középpályással szemben,ha nem védekeztek volna!!!
az Anfielden úgyis nyernek és akkor megin ők lesznek a királyok...

halareaal 2008.04.03. 20:37:43

Quentin: Luis Garcia nélkül sztem nyertek volna 2005ben.

drosiii 2008.04.03. 20:50:34

azt hiszem nem sokra megyunk egymasnak a beszologatasokkal, mindenre lesz pelda es ellenpelda, de:
1. az elmult 3 evben 2 csapatnak sikerult ketszer a dontobe jutnia. a 2 donton felvaltva osztozkodtak, emellett bajnoksagot nem tudtak nyerni, viszont egyenlore ugy nez ki, hogy jovore csak egyikuk juthat ki a legnemesebb kupara (+iden pool meg nem esett ki) -> mindket edzonek a fejet akarjatok.
2. mult heten meg grantot dicserte mindenki az arsenal legyozese utan, most hirtelen nagyot fordult a vilag. nem sok logikat latok benne, vagy ha megis, akkor tottenham: - arsenal: + fener: - manc: + fener:- es kiestek
3. arsenalt mar mindenki temette a multkori vereseg utan, es akkor eleg ganej volt a jatekuk is. most mindenki az arsenalt szereti es a "vilag legszebb focijat mutatjak be" Igazabol Wenger nem tud kilepni sajat arnyekabol. sajnos.
4. intert lehet szeretni vagy utalni, de 3 bajnoki cimmel (ideit is hozzavettem, asszem) is kepesek nullat alkotni nemzetkozi porondon. johet a na majd jovore szoveg.. hajra nekik (bar en nem hiszek benne)
5. schuster: mindenki szidja, de ezzel a kerettel csak Wenger/SAF tudna mit kezdeni. valamin kene ott valtoztatni, de nagyon.. talan a nyaron.
6. itt mindenki rijkardot szapulja, de ha egy csapat 2-0rol is kepes kikapni a futottak meg kategoriatol, azt kerem szepen nem az edzore fogni (elore is elnezest a betis szurkoloktol, de ezzel csak a ket keret kozti kulonbsegre gondolok+hagyomanyok+hatter...)
7. juventus, bayern. hogy jovore mire lesznek kepesek az majd eldol, nem kene elore fogadkozni, mert nagy pofara esesek is lehetnek belole. meg nem is.
8. mourinho-t akarjatok: milanba, interbe, realba. Milan: vegre bajnokok lennek, Bl-ben kevesebb esely. Inter: maradna ugyanugy a bajnoki cim. Real: Inter szindroma. Ezt arra irom, hogy sajnos chelsea-ben is csak bajnoksagra futotta, pedig a felsoroltak kozul egyik jatekosallomanya sem haladja meg a cselskijet.

Ezen gondolkozzunk el, ha vhol hulyeseget irtam, akkor tessek normal hangvetelu ertelmes kommentben reagalni es elorebb jutunk :)

u.i.: bajnoksagok osszehasonlitasa: angol elvonalbol kiesni igyekvo csapat ejtette ki az UEFA kupabol azt a spanyolt, amelyik mar a jovo evi BL fele kacsingat (csak a flamelok kedveert :P)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 20:50:46

greg, nekem sokkal jobban fájt a Lazio elleni vereség, de remélem velük játsazuk a kupadöntőt ;) és akkor meg kapják a beosztásukat!

rizla 2008.04.03. 21:01:58

"ha egy csapat 2-0rol is kepes kikapni a futottak meg kategoriatol, azt kerem szepen nem az edzore fogni"

lol

"azt hiszem nem sokra megyunk egymasnak a beszologatasokkal"

de azért te is szépen beszólsz mindenkinek. ügyes.

szferi 2008.04.03. 21:02:19

Van egy kis gond az UEFA-kupa meccsek szavazásával :)
Érdemes megnézni uefa.comon a bayern-getafe meccs statisztikáját: 15.perc, labdabirtoklási arány 72%-28%

drosiii 2008.04.03. 21:06:18

rizla zarojelet is vedd hozza legyszives :)
ja es szeretnem ha a mondanivalomat osztanad vagy szoroznad, nem kotekednel :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 21:13:37

Egyébként a Bayern és a Fio játszanak otthon. Viszont a Zenit hihetetlen mit művel ezen a tavaszon! Most már kiváncsi vagyok rájuk.

broáf 2008.04.03. 21:21:44

1. Ez a szerethetetlen Benitez tavaly behozta a csapatát a bajnokságban a zseni Wenger elé.
2. Eredmény, fiam, eredmény. Itt az számít, nem a segged nyalása.
3. Ha a tegnapi 1-1 -gyel gondjaid vannak, nézd vissza a Milan - Arsenal-t, és utána fikázd a Poolt.

drosiii 2008.04.03. 21:21:57

4°C , 96%-os páratartalom. szegény spanyolok nem ehhez szoktak. meg fognak fazni :P
oroszok meg tulporogtek a langyi idoben, ennel kemenyebbhez szoktak (=

dejavubazz 2008.04.03. 21:57:27

"mult heten meg grantot dicserte mindenki az arsenal legyozese utan"

Gondolom kizarolag mokabol dicsertek, mar ha egyaltalan.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 22:04:56

vezet a fio egy vicces góllal

Greg36 2008.04.03. 22:06:46

Kár volt ilyen gyorsan bejelentened.

halareaal 2008.04.03. 22:07:19

"rizla, annyira fogalmatlan te sem lehetsz, hogy komolyan gondolod, hogy liverpool 3 éve mákol a Bl-ben. valki egyszer azt mondta, hogy a szerencsére hivatkozás, a sikerteken emberek szokása. Az vagy?"
2006ban nem mákoltak (Benfica 1-0, 2-0). ezenkívül 2005ben a Chelsea ellen a védekezés magasiskoláját mutatták be. amúgy én továbbra is tartom, nem kell magunk alá fosni h mekkora kupacsapat ez a Pool. igaz a Blben elért eredményeik nem állnak arányban a Pl-el és a tudásukkal, de van egy győzelmük 3 évvel ezeleőttről meg egy döntőjük. majd ha idén is döntősök lesznek, megenyhülök.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.03. 22:09:59

érett, egyébként...
nem freyé a gól, de ha állva marad, nem próbál okos lenni, belepiszkálhatott volna. idén valahogy nincs topon, de lehet, hogy csak a tavalyi szezon futott neki ki annyira, azért tűnik így.

Greg36 2008.04.03. 22:11:24

Viszont az a csere a gól után nagyon LOL. Akárhogy is történt :)

2008.04.03. 22:12:51

halareaal, amennyiben összejön a Barca-MU elődöntő sajnos(nekünk Barcasoknak mindenképp) a Nou Campban kezdenek

halareaal 2008.04.03. 22:13:38

"schuster: mindenki szidja, de ezzel a kerettel csak Wenger/SAF tudna mit kezdeni. valamin kene ott valtoztatni, de nagyon.. talan a nyaron."
őis csak ezt a büdös bajnoki címet tudja összehozni, a fene essen bele. (najó, azért még nem biztos)

drosiii 2008.04.03. 22:25:42

hala: nem a bajnoki cimet vitatom, csupan sztem schuster ezzel a kerettel nem fog maradandot alkotni a BL-ben. de gondolom nyaron igazolnak majd jobb jatekosokat, es akkor majd meglatjuk, hogy muzsikalnak
dejavubazz: mi a bajod granttal, miota o van, csak egy FA kieses jott ossze. tobbi sorozatban pedig versenyben vannak meg. en nem akarom megitelni, mert sztem fel ev alatt oriasi sikereket nem lehet elerni.

dejavubazz 2008.04.03. 22:31:56

Nekem semmi bajom vele, arra utaltam, hogy nem igazan szoktak dicserni a faszit.

halareaal 2008.04.03. 22:32:43

drosii: őszintén nem tudom, mi történt a Reallal a Bernabeuban. mert h a Roma elleni első meccsre Schuszter a sérültek ellenére jól felkészítette a csapatot, jól össze is rakta az sztem egyértelmű. a taktika felelőtlen volt, de így legalább jobban élveztem a meccset (mint ahogy talán mindenki), mintha 0-0ra v 1-1re mentek volna. a Bernabeu-meccsen egyszerűen mindeki béna volt. a szezon egyik legfontosabb meccsén. ez nekem gyanús, itt vmi átok foghatott ki a Realon, én ezt nem varrom csak Schuszter nyakába. pedig ezzel sokak szemében ő talán először, a Real sokadszor ásta el magát.

drosiii 2008.04.03. 22:32:48

megint egy kurva jo skot meccset lathatott sztem a nagyerdemu. OTTHON. 86. perc, egy hazai passz mar eltalalta a vendeg kaput. idegenben golt lonek es tovabbjutnak. fogadjunk h o lesz az uj kozellenseg? :D

IronRock 2008.04.03. 22:41:44

Schuster ezzel a kerettel és az ő edzői kvalitásaival sehol nem fog maradandót alkotni....ahhoz még lenne neki hova fejlődnie, másrészt ha meg is nyeri a bajnokságot, az nagyobbrészt azért lesz, mert a vetélytársak (Barca, Atletico, Valencia-ról már nem is beszélve) még náluk is impotensebbek.... Erre pedig komoly csapatot és elvárást építeni légvár...nem tudom, mir rosszabb kedvenc csapatomnak...ha Schuster marad és még egy rakás olyan játékost igazol a Real temérdek pénzért akik itt nem tudják igazolni hogy miért is vették meg őket ennyiért (Pepe, Robben, Saviola, Snejider, stb). Nem beszélve azokról, akiket most akar a Real igazolni, és kb hideg ráz mindegyiktől... Vagy ha Schuster-t elküldik oda ahova való és igazolnak egy Real-kvalitású edzőt, ami jóval nehezebb és valószínűtlenebb.....magyarán Schuster marad, és jövőre jó ha bajnoki cím meglesz, másról álmodozni ezzel a kerettel a MESE kategória.....

drosiii 2008.04.03. 22:45:20

hala: lehet az is, hogy csapatkent nem jott ossze. Nem tudom h a feladat sulya alatt roppantak-e ossze, mert ez igy hulyen hangzana egy olyan csapatban, ahol Raul,RvN,Canna és Casillas jatszik -de Robinho-tol varnak mindent, es lehet, hogy ehhez meg tul fiatal/kevesbe tapasztalt. Elso meccsen elszurtak a veget az teny, de a visszavagot sehogy sem fogom megerteni.

romanok lottek ma a golokat es a bayer ujra megtanulta, hogy egy meccs nem a 90. percig tart.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 22:45:38

és egyenlített a Getafe az utolsó percben! Egy régi ismerős, Cosmin Contra lőtt egy nagyon okos gólt. Emlékeztek mekkorát játszott Contra a 2000-es UEFA-döntőn (Liverpool-Alaves 5-4), akkor azt hittem világklasszis lesz belőle, aztán a Milannál nem kapott sok lehetőséget, de most megint előkerült.

Azt viszont sajnálom , hogy x-elt a Fio, mindenesetre izgalmas visszavágók lesznek.

kavics30 2008.04.03. 22:49:33

én a pool-al szimpatizálok. nem vagyok rajongójuk, de 6-8 évesen,a hogy ezt vki korábban megemlítette, mellettük tettem le a voksomat az angol fociban.
az arsenal egy szimpatikus csapat szinte mindenkinek. (mert nem hatalmas összegekből vesznek sztárokat, hanem tudatosan fiatalokból építkeznek) tegnap közelebb álltak a győzelemhez. nem jött nekik össze, mert nem tudtak gólt rúgni, jó, volt egy tizi, amit meg kellett volna adni.
de gyerekek! lesz még egy meccs! ha jobb az arsenal, akkor simán kiveri a poolt! a milan ellen sikerült, miért ne sikerülhetne a liverpool ellen?
mitől ez a hatalmas ellenszenv? nem szép foci? még kontrázni sem tudnak?unalmasak?
tessék őket kiverni, 7-1-re verni! vagy két meccsen bebizonyítani, hogy jobb a másik náluk! ez a foci, ez a BL, ennyire egyszerű.

A Zenittel kapcsolatban előre szóltam, hogy ők még csak most kezdenek beindulni...

Titi120 2008.04.03. 23:00:20

Hát szépen elszórakozta a Bayern a mai meccsét, most aztán meg majd izzadhatnak Madridban rendesen.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 23:29:37

A Zenitben már évek óta benne van a jó szereplés. Popp ne is említsd nekem a Alavest. Emlékszem még a Alaves - Kaiserslautern 5-1 Uefa elődöntőre ahol Dick Jol 4 db 11-est fújt be az Alavesnek. (Persze mind jogos volt) :))

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 23:33:42

Tényleg idén följut a 'Lautern?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 23:38:02

Inkább örülök, ha nem esik ki. :)) Eléggé szarul állnak anyagilag, így a legjobbjait (hajnal tomi :)) is eladják. Hátha visszajönnek a régi szép idők. :)

zebaek 2008.04.03. 23:40:57

Hat izzadni is fognak jovo heten, az biztos. En szemely szerint reg lattam ilyen jo meccset, nagyon nagyot jatszott a kis Getafe.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.03. 23:41:30

Visszasírjátok Hrutka Rudit :D!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 23:46:03

Hát a Lautern bayern BL meccset is elcsalták, és őt tették meg bűnbaknak. :))) Hátha lesz még 1x újonc feljutóként megint bajnok. :DD

Woland 2008.04.03. 23:49:26

great cornholio,

osszesitesben az Alaves-'Lautern 9-2 volt ugye?

De sajnaltam oket a dontoben... spanyol haverral neztem, a vilag legnagyobb igazsagtalansagakent eltuk meg azt a utolso percben esett ongolt.

amugy visszaterve az Arsenal-Liverpool-ra: szerintem is messze jobb meccs volt mint a Roma-ManU. A Liverpool kabe annyira olte a jatekot mint a Machester, csak utobbinal elsult Ce feje, meg raadaskent kaptak egy ajandekot a romaiaktol. A Manchesterre jobban haragudtam, mert mint tobben megallapitottak jelenleg a vilag legjobb formaban levo csapata - tehat ok szazszazalek hogy tehettek volna valamit egy jo meccs erdekeben. A Liverpool viszont nem biztos hogy tudott volna ficankolni az Arabmalev stadionban ha nagyon akart volna sem.

Ja, es annak ellenere gondolom hogy jobb meccs volt a Arse-Pool hogy mindket csapatot velobol ruhellem. : )

Szalem Aleykum.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.03. 23:51:35

Jaja, dehát egy 5-1 után támadni, kell ők meg beleszaladtak a késbe. De a döntőben mégis az Alavesnek szurkoltam. :))) Ki érti ezt. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.04. 00:02:13

Woland, te is tudod, ha elkötelezett vagy egy csapat mellett végig izgulod a meccset, akármilyen lapos, tehát az a legjobb meccs mindig, ahol aRoma is játszik :). De ha utána gondolok tényleg jobb volt az Arse-'Pool - kicsit kevésbé igazságtalan végeredménnyel ;).

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.04. 00:06:15

Ja még valamit a 'Pool-Alavesről. Amellett, hogy én is nagyon sajnáltam az Alaves. Jordi Cruyff pályafutása alatt azon az egy meccsen játszott a zseniális faterhoz méltóan, a másik oldalon pedig az akkor 37 éves Gary McAllister játszott zseniálisan. Szédítő meccs volt, az tutti.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.04.04. 00:11:53

Azért érdekes, amikor egy olaszbarát szerző kritizálja a védekező focit, mi ez, ha nem kettős mérce?:)

danesdzsu2 2008.04.04. 00:39:41

És az Alaves-Pool volt minden idők legjobb döntője, a 3:3-as BL csak egy álmositó unalmas szar volt ahhoz képest.
Jobban élveztem, mint a 3:0-át a brazilok ellen...

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.04. 01:47:27

"a vilag legnagyobb igazsagtalansagakent eltuk meg azt a utolso percben esett ongolt"

asszem nem meglepo, ha az aranygol az utolso percben esik:)
bocs

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.04. 02:19:03

Asszem a 120. percben esett be az a gól, tehát egy perc választotta el a baszk kiscsapatot a tizenegyesektől.

Bendeguzi (törölt) 2008.04.04. 03:00:27

A liverpooli altalanos iskolaban a tanito megkrdezi a gyerekeket:
-Ki drukkol kozuletek a liverpoolnak??
Minden gyerek felteszi a kezet, kiveve a kicsi Tommy-t.
Erra tanito hozzafordul es megkerdezi:
-Hat te kinek drukkolsz fiacskam?
-Hat en az Evertonnak.
-Es miert nekik drukkolsz, hisz latod mindenki az osztalyban a 'pool-t szereti.
-Hat mert az anyukam meg az apukam is nekik drukkol es igy en is.
-De neked nem kell mindenben a szuleidet kovetned- mondja a tanito. Vegyunk egy peldat: edesanyad egy prosti edesapad egy drogdiler. Akkor ugyan te mi lennel????
-LIVERPOOL DRUKKER!!!-valaszolja a kicsi Tommy
:D

delp 2008.04.04. 09:27:19

ezt a benitezes poolt csak a bírók szeretik és néhány elvakult idióta. inter ellen se mentek volna feltétlen tovább, ha nincs matrix kabaré kiállítása, anno a milan ellen se 3:3 ha nem spanyol bíró vezeti és fújja be Gerrard műesését büntetőnek majd engedi Dudeket méterekkel a vonal előt állni a tizuknál.

A szerdai bíró -mily meglepő- Kuyt földije (pár km-re születtek egymástól), valahogy el is nézte Hleb lerántatását, mi pár méterre tőle és épp a szeme alőtt történt.

A Torres meg egy kis műeső féreg, még cselt se próbál csinálni mint Cronaldo, csak egyből dobja magát és várja a lapot a védőnek. Remélem valaki eltöri a lábát, inkább előbb, mint utóbb.

T.F.E. 2008.04.04. 09:39:21

delp:
"Remélem valaki eltöri a lábát, inkább előbb, mint utóbb."
Utólag legalább nem szégyelled ezt a megjegyzést?
Nézz inkább K1-et, ott a sérülés a lényeg. Egy lábtörés tönkreteszi egy profi focista pályafutását - ezzel talán az egész életét.

Everred 2008.04.04. 11:20:47

Én nem szeretem a Liverpoolt, előrebocsátom. Talán nem is meglepő :-)

De ami itt megy, a posztban és főleg a kommentek között, az azért túlzás. Elég kevés csapat van, amelyik Európában nem bekkel idegenben. A tegnap agyondicsért United is erőteljesen védekezően állt fel és okosan kontrázott. A jelenlévők viszont Babeltől és Kuyttől várják ugyanazt a teljesítményt, amit Ronaldótól és Rooneytól láttak.

Arról lehet beszélni, hogy a Liverpool focija a bajnokságban is nézhetetlen, és hogy nagyjából meccsenként megúsznak egy tizenegyest. De hogy a BL-ben idegenben védekeznek és tördelik a játékot - hát, ez nem az ő találmányuk és nem ők csinálják egyedül.

delp 2008.04.04. 13:30:53

T.F.E.

nem szégyellem. egy műeséssel elért kiállítás tönkreteheti egy csapat egész bl-jét, kirúghatják miatta a vesztes edzőt, aki inni kezdhet, megverheti a feleségét, jöhet a válás, lecsúszás, kocsmai verekedés, dulakodás az intézkedő rendőrrel, börtön, öngyilkosság. hamár.

továbbá a k1-ben nem a sérülés a lényeg, az intert pedig utálom, mielőtt...

gyedmatroz 2008.04.04. 15:56:14

Remélem azok, akik a Liverpool sikerességével magyarázzák az angol catanaciot, a német válogatottért is tudnak szurkolni. Nem játszanak szépen, de sikeresek.

BruceWayne 2008.04.04. 16:05:27

németeknek ki és miért szúrkol a szélsőjobbos focirajongókon kívül (azok közül is csomóan az olaszokat szeretik)?

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.04.04. 16:21:40

ekkora undormányt, mint az előttem lévő hozzászólás brrrrr

badblood 2008.04.04. 16:37:59

A Chelsea gyenge pontja (talán) a jóravaló tesitanár :))

habitang · www.nst.blog.hu 2008.04.04. 17:14:02

"ezt a benitezes poolt csak a bírók szeretik és néhány elvakult idióta."

A Liverpool-drukkereket is beleértve, Delp? Már csak azért, mert egy drukker nem fog a Unitednek szorítani csak azért, mert szebben játszanak... Tudod, három dolog biztos az életben: a halál, az adók meg a csapatod, az összes többi bizonytalan. A Pool a kilencvenes években évekig a legszebb focit nyomta a PL-ben, és lehet, hogy öt év múlva megint éppen ezt fogja tenni. A csapatod még az olyan katasztrófák után is a csapatod marad, mint Ibrahimovics vagy Ronaldo leigazolása, nem igaz?:))) Ilyen esetekben pedig sokkal nehezebb kitartani, mint mondjuk akkor, ha csak szarul játszunk!

"nem szégyellem. egy műeséssel elért kiállítás tönkreteheti egy csapat egész bl-jét, kirúghatják miatta a vesztes edzőt, aki inni kezdhet, megverheti a feleségét, jöhet a válás, lecsúszás, kocsmai verekedés, dulakodás az intézkedő rendőrrel, börtön, öngyilkosság. hamár"

Gondolom, te is érzed, hogy ez egy kicsit vicces. Az ivástól kezdve ez egy reális forgatókönyv, de ha egy edzőt egy kamu tizin elvesztett BL-döntő után tesznek lapátra, akkor nem ezért rúgják ki.. Ha pedig mégis, hát akkor talál más helyet, mert a régin úgysem akarna már doglozni.

A kamu tizenegyesről: lehet, hogy valaki elbukik egy döntőt egyilyen miatt, de az is igaz: csak ennek köszönhetően nem nyert senki BL-t és nem is fog soha. Pusztán mázlinak köszönhetően senki nem kerül BL-elődöntőbe sem, főleg egymás többször, mint a Chelsea, és nem kerül döntőbe három éven belül kétszer, mint a Pool, ezt igazából még rizla, aki valamilyen faramuci okból a világ keménycsávójának akar látszani és próbál úgy csinálni, mintha a szíve helyén vatta lenne, szóval még ő is tudja, mármint a vatta mélyén. Egyébként rémlik, hogy jutott a Milan döntőbe akkor?

"...ha nem spanyol bíró vezeti és fújja be Gerrard műesését büntetőnek majd engedi Dudeket méterekkel a vonal előt állni a tizuknál. "

Már elnézést, Sheva rúgott egy elbsztt rossz tizenegyest, Serginho pedig a kaput sem találta el. Ha jól számolom, innen még mindig a Pool nyer, ha berúgják az utolsót. Igaz, nem jelenthetem ki, de te sem veheted biztosra, hogy a Milan nyert volna.. Mellesleg Hajdú B-től kezdve sokaktól hallottuk, hogy a helysznen úgy tűnt 3-2 után, hogy lehetne akár 4-2 az állás, addig mennének, amíg nem egyenlítenek. Szóval tételezzük fel, hogy nincs az a tizenegyes: ez csak annyit jelent, hogy abban a percben 3-2 a Milan javára, nem pedig azt, hogy a kilencvenedikben is.

Az pedig különösen tetszik, amikor valaki az első Pool-Milan döntővel kapcsolatban a teljesen tisztán egy kameraállásból sem látható tizenegyesről értekezik, ugyanakkor nagyvonalúan elfelejti, hogy Crespo első gólja előtt inkább pool-tizinek kellett volna következnie, mint milan-támadásnak. Ja, ez biztos más! Egy csapatot majdnem kilökni a BL-döntőben - én is túlozhatok... -egy ilyen ítélettel az biztosan fair lett volna! Mert ugye te is sejted, hogy ha nincs a második, valósznűleg nincs a harmadik sem. Mi lett volna, ha marad a 3-0, telesírod a netet az igazságtalanság miatt, ami a Poollal esett?? Ugye, hogy nem! Valld be, tetszett volna!:))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.04. 17:26:24

nyugi habi:)
Vettem virslit, meg bort, este kiisszuk magunkból minden bánatunkat:)

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.04. 17:42:46

habi,
ez jol kijott...
ez volt a PL beharangozo helyett??? ;)

p.

es csak annyi, ha eletemben nem latok egy focimeccset sem, es csak a hozzaszolasokat olvasom el ezen poszt utan,
akkor tuti, h mar most Pool fanatikus lennek!
(a PL big4-bol siman nekik szoritok igy is,
bar ugyanakkora sikerrel, mint a City-nek :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.04. 17:47:13

Nem értem, hogy aki utálja a Poolt (joggal), az mit szeret az Arsenalon.

Egyik ellenszenvesebb és unalmasabb csapat, mint a másik. Sőt, az Arsenalban írd és mondd egyetlen angol sem játszik, azaz egy árnyalattal akkor már mégis inkább a Liverpool szimpibb.

Egyébiránt tökre igaza van pote-nak: ha ennyire szidnak egy csapatot, az önkéntelenül szimpátiát kelt. Most már csak azért is drukkolok Beníteznek, hogy ennek a sok okoskodónak itt ne legyen igaza.
:-)

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.04.04. 18:14:51

Biztos azért "szeretik" a bírók a Liverpoolt, mert a legsportszerűbb európai élcsapatról van szó (bajnoki meccsen nem emlékszem, mikor volt utoljára kiállítás Mascherano faszsága előtt.)

Amúgy tessék nekiesni az IFFHS-nek is, mert kijött náluk, hogy a Liverpool az utóbbi 17 év második legjobb klubja. (Szerintem kizárólag a "Liverpool-gyűlölők" kedvéért, bár ez a tábor sem több "pár elvakult idiótánál".)

Ja, és egy bekkelős csapat hogyan rúg 3 meccsen 16 gólt? Mert az egy dolog, hogy a Besiktas ellen minden összejött és a többi?
Amúgy javaslom a szardobálóknak, hogy olyan Liverpool meccsbe is nézzenek bele időnként, ahol a vörösök az esélyesek és otthon játszanak, mert az Old Traffordon, az Emirates Stadionban meg a San Siróban melyik csapat nem védekező felállásban fut ki a pályára? Na meg korábban a Mourinho-féle Chelsea-gépezet ellen, amely tényleg egy félelmetesen precíz gyilkológép volt...

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.04.04. 18:27:42

Ja, és a hozzászólások miatt szimpatizálóknak köszönjük, hogy vannak:)

Ennek a csapatnak egyszerűen ilyenek a szurkolói, és nem igaz, hogy nyomás lesz otthon a 'Pool-on, mert a Kop-ot nem érdekli, hogy védekezik a csapat, ha nyer.

És nem fogják soha utálni Benítezt, soha nem fogják kifütyülni, mert már bizonyított, és ha valaki egyszer belopja magát egy Scouser szívébe, az nem lesz már képes megutáltatnia vele magát.

A Liverpool-szurkolók egy olyan furcsa fajt alkotnak, akik imádják a csapatot, bárhogy is játszanak a fiúk. Egy 'Pool-szurkoló számára akkor is a világ legjobb csapata a Liverpool, amikor Traore öngóljával kiesünk a kupából a Burnley ellen és szégyenteljes a csapat játéka.
És náluk tényleg szent és sérthetetlen a csapat és az edző, akkor sem lehetne kritizálni őket "megtorlaltlanul", ha éppen kiesnének a PL-ből.

És tényleg a '90-es években a legszebben mi játszottunk Angliában (McManaman, Fowler, Rush, Redknapp, Barnes, Ince, Owen, Berger...), de semmit sem értünk el, mert NEM VOLT VÉDELMÜNK. Most legalább az van, meg van két zsenink, erre lehet építeni:)

BruceWayne 2008.04.04. 18:29:37

"Liverpool az utóbbi 17 év második legjobb klubja"
ezen röhögtem is egy marha nagyot

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.04.05. 00:12:20

Nerazzurri:

www.iffhs.de/?bca384f02788705f94b40385fdcdc3bfcdc0aec70aeed40e

elég tényszerű, mert az alapján rangsorolnak, hogy ki mennyi ideig vezette a listát.

BruceWayne 2008.04.05. 00:25:58

tudtam hogy hivatalos, de akkor is nevetséges

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.05. 00:41:50

Szerintem ez a klub világranglista, meg a válogatott világranglista nem mérvadó. Maximum érdekességnek jó azoknak, akik imádják az ilyen kimutatásokat.

Woland 2008.04.05. 04:28:03

Bizony, a legtöbb IFFHS-kimutatás mosolyt csal az ember arcára. Ez a mostani meg különösen nagy poén! : )
Hogy a Liverpool lenne az elmúlt 17 év második legjobb klubcsapata? Egy olyan csapat amely ezen idő alatt egyetlen egyszer sem tudta a saját bajnokságát megnyerni? Egy BL- és egy UEFA-siker? Meg a Sevilla a harmadik, amelyik az utóbbi két év előtt semmit sem ért el?

Arról ne is beszéljünk hogy a Torino (!!!!), a PSG, a Galata és a Newcastle (!!!) is az első húszban van... : )

Woland 2008.04.05. 04:31:19

(((( Csak zárójeles megjegyzésként: nem arról van szó hogy a Liverpool mennyire nem jó csapat (kimondtahatlanul örülnék ha a Spurs csak fele ennyire lenne sikeres egyszer valamikor!) hanem arról hogy az IFFHS mennyire komikus kimutatásokat csinál. ))))

rizlaa 2008.04.05. 07:14:34

iffhs=nonszensz
popp: a fifa világranglista viszont teljesen korrekt.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.05. 08:08:28

rizla, nézd már meg a válogatott világranglisták, mi hogy lehetünk még mindig az 50 környékén. A mindenki által leszart barátságos meccsek is számítanak. Az meg egy nonszensz, hogy ezalapján alakították ki a kalapoka a vébéselejtezőkre.

Ronal-d'oh! 2008.04.05. 09:30:55

Na jó, egy olyan listán, ahol tavaly egész évben a Sevilla volt a legjobb, és most a Chelsea vezet, nem igazán mérvadó a helyezés.

delp 2008.04.05. 11:01:30

Kedves Habitang,

Szép hosszú válasz, köszönöm.

Igazad van, nem csak az idióták és a bírók szeretik a benitezes poolt, vannak a születési rendellenességből vörösök is.

Amit magam írtam az elnézett tizenegyes miatt öngyilkosságik csúszó edzőről, természetesen irónikusan túlzó, őszintén szólva reméltem, hogy jobban átjön. A viccesnek szánt fejtegetés a pool dédelgetett műugrója kapcsán született egyébként, arra válaszul, hogy el kéne-e törni a lábát, vagy nem (finomítok: nem, de lerúghatnák már pár hónapra, mert a leggusztustalanabb színészkedő jelenleg, százszor rosszabb, mint Cronaldo, ő legalább cselezgetés után esik, ha nem jött be, Torres számára viszont az első opció, hogy dobja magát.)

A bünetőkkel nyert döntőn elég sokat számított a kamutizu, már csak morális szempontból is, valószínű nem tett jót a milánnak, hogy egymás után kapott két teljesen kabaré gólt.

Dudek a vonal közelében sem járt, azt pedig te sem tudod eldönteni, hogy ez mennyiben befolyásolta a rúgókat, simán lehet hogy ez zavarta meg sevát.

Ami az inter/milan drukkerségemet illeti: egyik sem, sőt előbbit kifejezetten rühellem, ugyanakkor a pool odavissza piroslapos továbbjutását az inter ellen igazán alulkommentált szégyennek tartom, a bírók egyértelműen belenyúltak mindkét meccsbe, gyakorlatilag esélyt se adva az milánóiaknak. Számomra visszataszító volt látni a magát dobáló fernandót és a második sárgára pirosat reklamáló benitezt.

Hajdúbére hivatkozni szerintem zsenant.

bag 2008.04.05. 18:44:36

Szóval gyerekek!

Itt álljunk meg és vagyünk néhány mély levegőt.
amit itt egyesek megengednek maguknak az már engem is írásra ragadtt vén fejjel.
Hogy ne kelljen találgati POOL drukker vagyok! És büszke vagyok rá! Mégha ez nem tetszik néhány előttem szólónak akkor is!
Tény , én már a 77-es BEK döntőt is néztem Keegannel és az összes többit is . És eddigi életem legnagyobb sportélménye a 2005-ös döntő ahol az agynsztárolt önelégült milánt végül legyőztük.
Ne merje ezt senki lekicsinyelni, mert csak az irgység mondatja ezt vele, inkább nézzen szembe saját csapata kiszerűségével.
Hajrá POOL!

Bite Yer Legs 2008.04.05. 22:58:53

"Azért elég szomorú a mai Liverpoolra nézve, hogy Danny Murphy, Gary McAllister, Dietmar Hamman és Emile Heskey a szép játék példájaként merülhet fel."

McAllister a kilencvenes évek egyik legügyesebb európai középpályása volt, pont.

bag 2008.04.06. 17:49:09

Ja, és Szeretünk Rafa!

Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk!

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.04.07. 09:41:20

Mondjuk az elért eredmények mindig igazolnak egy edzőt (is). Ennek terén nincs szégyenkezni valója Rafának. Bár Hitzfeld még nagyon messze van neki. :-)
süti beállítások módosítása