Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Mit ér az önbecsülés, ha magyar?

2008.03.26. 21:19 heinrich

Kár lenne most kénsavval esni a fiainknak és gyászjelentést adni a csapat sírja mellől, de egy két Spencer-t azért kiosztanánk, csak úgy frissítőleg. Szintén képmutatás számonkérni a kapitányon, hogy hol vannak a posztonkénti erős vetélytársak, mert ez maximum a balszellőre igaz. Ettől függetlenül senkit sem érdekel, hogy ki van és ki nincs itt, nem is az elmaradt győzelmet kérjük számon elsősorban. Viszont az ember legbelső félelmei materialzálódtak az egerszegi siralomházban - Egressy, Aranyos és Juhár réme kísértett. El tudjuk nézni a talpak alatt elcsúszó labdákat, a holdra szálló átlövéseket és a lecsúszott beadásokat is. Most viszont lángvörös szégyenpírt követelünk az arcokra a szlovénok ellen bemutatott szánalomhadjárat miatt. Mert a lelketlen, szarokbele mentalitást nem lehet tolerálni.

Minden megmozdulásunk a legrosszabb NB1-es beidegződéseket idézte. Hátrapassz után jött a mentrendszerű bikkantás előre, az is taccsra. Ha lehetett a labdával visszafelé is fordulni, mi nem haboztunk. Ha bedobásnál el lehetett bújni egy fószer mögé, mi azonnal megtettük (ekkor lehetett magyar játékost futni látni). Alibi a köbön.

Egerváry mester általában nem foglalkozik a bírókkal, de most... Mi nem megyünk bele a nevekbe, meg a taktikába (mindenki látta, azaz nem látta), de azért... Az, hogy Tőzsér nem tanulta meg még Rivaldótól sem, hogy mindig a szembejövő játékosé a labda, az méltatlanná teszi, hogy csukát húzzon a kacska lábára. Kabaréba illő módon elviszi a szlovén tag, Tőzsér meg de facto sóbálvánnyá merevedik, még csak nem is poroszkál hátra. Minek. Inkább majd ráfogom az elcsúszó Vassra, a nyüvek kopasszák meg, hogy egyáltalán felém hozta. Áll és nézi, ahogy az ütemtelenül kilépő védelmünket (ismeretlen okből éppen kéttagú) kigurigázzák.

A taktikát és a cseréket nem boncolgatjuk, egy ilyen meccs után felesleges. Tökmindegy, nem erről van most szó. De azért az a la Egerváry megpendítjük, hogy egy ilyen barátságos meccsen, ahol nyihogva kellene rohamozni egymást túllicitálva a felszabadultságban, cselezni, vállalkozni, lőni, nekünk miért kell egy csatárral felállni? Öncsonkító mentalitás.

Ez hiányzik belőlünk. Miért kell nekünk különösebb ok, hogy megverjünk valakit? Igaz, valóban tökmindegy, hogy ma este kikaptunk vagy sem. De ettől nem lehet nyerni, csak az íze végett?! Csak hogy megmutassuk, nem utaztak feleslegesen?!! A tét minket agyonnyom, a tétnélküliség apatikussá tesz. Elhiszem, hogy minden játékos szeretett volna nyerni. Én viszont akartam nyerni. Együtt akartam győzni a saját bejáratú magyar válogatottammal. Nagy kár, hogy csak én akartam büszke lenni a srácokra, nekik tökéletesen megfelelt a középszer, egymás nyíltszíni lehugyozása. Nekünk fogalmunk sincs, mi az hogy önbecsülés.

Ha én edző lennék, engem bizony csak egyszer járatna le így a csapatom.

Zárásként egy kis Bundesliga szösszenet. Danijel Ljuboja színes kakastaréllyal a fején parádézott le új klubja, a Wolfsburg edzésére. Magath finoman jelezte, hogy nem vevő erre a stílusra, de Ljuboja barátunk azzal riposztolt, hogy nincs erre vonatkozó kitétel a szerződésében. Az edzés végén Magath a komplett stábot, játékosokat, labdaszedőt, mindenkit beküldött az öltözőbe, csak ő maradt kint Ljubojával. A két órás erőnléti különedzés végén, mikor Daniel már a taknyát sem tudta letörölni, Magath csak ennyit mondott:

Nincs magával semmi bajom. De jegyezze meg – a mai naptól a Wolfsburgot képviseli, mindig-mindenhol.

155 komment · 1 trackback

Címkék: h magyar válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr86398232

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Floorball, Foci, Rock 'n' Roll... 2008.03.26. 23:58:51

Mit ér az önbecsülés, ha magyar? - egy NST cikk Heinrich-től Nem volt szerencsénk látni a mai magyar válogatott labdarúgó mérkőzést, így nem tudunk véleményt formálni a vereségről. Már csak azért sem áll ez szándékunkban, mert érzésünk szerint egy bar…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BruceWayne 2008.03.26. 21:42:44

ezek szerint nem sokat vesztettem a meccs kihagyásával.... bár amíg Vanczák meg Tőzsér nevezetűek kezdők lehetnek szerintem nem is érdemes leülni a tv elé se.... Tímár milyen volt amúgy?

van egy erős középpályánk (Gera, Dzsudzsák, Huszti, Hajnal, Buzsáky Halmosi), oszt annyi....

szétbaszta a izét az óriásrobot 2008.03.26. 21:42:48

Ezt elbaszott jól megírtad, ember! nincs mit hozzátenni, a végén a Cirbojás példa a képpel pedig telitalálat! Őszinte grats!

BruceWayne 2008.03.26. 21:45:45

magathnak meg a jók****annya...

WallyB 2008.03.26. 21:54:04

Tényleg jó post. Magath, az sose volt normális, de jót mosolyogtam a sztorin...
Egy adalék csak. Málta 7-1-re verte Lichteinsteint, Misfoud 5-öt pöttyintett... valahogy így kéne hozzáállni.

davidmoyes 2008.03.26. 21:57:33

Nos, igen EZ egy rendkívül kifejező kép... :)
Annyiszor, de annyiszor megéltem már EZT lélektelen töketlenkedést!
Szívemből beszéltetek.

WallyB 2008.03.26. 22:00:25

További példák ma estére:Románia-Oroszország, Ausztria-Hollandia - bár annak még nincs vége.

Count Adyn 2008.03.26. 22:13:18

Nemis tudom, hogy ha megkérdeznék, hogy a werder vs skótok, vagy ezta a magyar-szlovént nézem meg, meiket választanám... inkább az előbbi.

Bajusz meg aszitte biztos a 4-2-3-1 el hogy feltalálja a viaszt, hogy ő Spaletti:DDDD

Titi120 2008.03.26. 22:34:15

Teljesen egyetértek a szerzővel.
Míg élek nem értem meg, hogy itthon, egy tét nélküli meccsen, egy ilyen lepkefing erősségű szlovén csapat ellen, hogy állhatunk fel 4-5-1 -ben, egyszerre Zsidaival, Vassal, Tőzsérrel a középpályán!

Na de hát az igazi baj nem ez, hanem amit heinrich is írt a lélektelen, tutyi-mutyi, "csak húzzunk már vissza innen" mentalítás, ami megbocsáthatatlan.
Fontos idetenni a kivétleket: Husztit és Vasst, és talán a csereként beálló Oroszt.

Szomorú, de ma mindent megtettek a fiúk, hogy az eddig megszerzett szimpátiát elveszítsék.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.26. 22:43:06

Nagyon látszott, hogy nem innen veszik föl apénzt a srácok. Persze Várhidi nyilatkozatai, miszerint ez nem is az igazi magyar válogatott sem szították a harci tüzet. Ettől persz még fiúk odatehették volna magukat.

Fatero 2008.03.26. 22:56:10

Nagyon szeretnék én is jó magyar focit látni,35 éve hallgatom,hogy most az alapoknál fogjuk újrakezdeni és minden jó lesz ! Uncsi ! Miért van az,hogy ezek a gyerekek,ha nem a sajátjainkkal vannak körülvéve,hanem ahol kint játszanak (ha játszanak),azok közt akik tényleg megbízhatóan mindig odateszik magukat,akkor egészen elfogadhatóan,néha kiválóan teljesítenek ? Miért van az,hogy egyéni sportokban sokkal de sokkal eredményesebbek vagyunk,mint CSAPAT sportokban ?? Amig ez a szarfaszú pénznyelő,pöcs edzőgárda van,akik közé mellesleg dózerral sem lehet beférkőzni,addig mindig meg lesz a magyar sajátosságunk ! Fosunk mindenkitől !Egy pár százezer lakosú Málta bealázza a válogatottunkat,ahol szinte mindenki amatőr !! Azonnal világgá mentem volna szégyenemben !Nálunk ez van : öszöd nem öszöd,nem kapsz mást !(És ezt még nem is azért mondtam így !)

Oarbeaskoa 2008.03.26. 23:00:03

egyáltalán mi értelme van ezeknek a meccseknek? na jó , volt egy pár sérült, de akkor is. Igy utolag mire használta ki az edző ezt a meccset? Lát valaki valami értelmet, célt? Miért játszottak? Miért mentek ki a pályára?
Segítsetek!!!

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.26. 23:00:33

fatero, ha esküszöl, hogy szegedi vagy, nem moderállak ki, de a politikának ezen az oldalon semmi keresnivalója, ezt tartsd észben!

mondandód lényegével ugyanakkor azonosulunk, sajnos. és még annyit, hogy ha én nem is vagyok igazi válogatott, de hazahívnak, akkor átharapom az összes szembejövő torkot, hogy legközelebb az igaziba is hazahívjanak.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2008.03.26. 23:04:32

Evek ota (kb Lisztesek generacioja ota ) azt nem tudom megerteni, hogy miert nincs valaki, aki ezeket az embereket seggberugja es szembesitse sajat semmirekello mentalitasukkal. Lehet hozni ezer ervet es ellenervet a "magyarfoci"-val kapcsolatban. De en most mondok egyet, ami nem futballszakmai, nezze el nekem az erto kozonseg, ha valami szakmai marhasagot irnek.
Ez a valogatott joreszt legios csapat, mara azt sem mondhatjuk, hogy a padot melegitik. Nagyon sokan kozuluk jatszanak a csapatukban, Halmosi, Hajnal, meg meg paran (tudom, most nem voltak) a csapat erossegei. Bodor a BL-ben megmutatta, hogy ha nem is o lesz az Internel az uj Materazzi, azert nemzetkozileg is egy jo profi hatved. Huszti alapember a csapataban. De mar anno Lisztesrol is elmondhato volt, hogy nem az a baj, hogy nem tud focizni vagy futni. Tud az. Nyilvan Totti mas kategoria, de a mostani emberanyaggal nem mondhatjuk az hogy "alapveto labdakezelesi hianyossagok" meg a tobbi. Hiszen akkor nem lennenek ott ezek az emberek, ahol most vannk. Ezek egyszeruen csesznek jatszani, ha itthon vannak. Lehet Varhidit szidni a taktika miatt, de egy Bundesliga- vagy Championship embernek erobol vagy eppen technikabol egyedileg is meg kell oldani egy ilyen meccset. De ahogy hazajonnek a mocsarba a fiuk azonnal asszimilalodnak. Alibiznek. Pedig az olaszok ellen (tudom, az azzurik csak felgozzel) megmutattak, hogy tudnak porogni ha kell. Egyszeruen csesznek porogni.
Magathnak meg nagyon igaza van, kar hogy nincs vagy ot-hat ilyen edzo, mert amig az van, hogy "Garami mester pihenteti a fiukat a Siofok ellen, mert szerdan kupameccset jatszunk a Bivalybasznadi Loket SC-vel" addig ez lesz.

d3vnull 2008.03.26. 23:06:27

Nos, én is végignéztem a meccset és a szlovénoknak drukkoltam úgy 25 perc után, mert ilyen rohadt szarul játszani egyszerűen nem lehet. És ennek jórészéről (noha ő is benne van minden bizonnyal) még csak nem is a szöv.kap. tehet, mert magyarázhat, taktikázhat ő amennyit akar ha a játékos leszarja az egészet. Még jó, hogy Egerszegen volt a meccs, különben ne adj' isten még ki találtam volna menni.

Ezek után megnéztem a görög-portugál meccset, és úristen... mekkora a kontraszt...

Az egyetlen pozitívum Huszti nyilatkozata volt meccs után, az nagyon korrekt volt szerintem. Nem mellébeszélős, és mondjuk még jó, hogy őt kérdezték meg, mert ő pl. hajtott (noha közelsem 100%-on).

Vass ennél azért jobb szokott lenni, őneki jó szar napja volt, dehát ilyenkor le kell cserélni, barátságos meccsen is szerintem.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.03.26. 23:09:35

"Garami mester pihenteti a fiukat a Siofok ellen, mert szerdan kupameccset jatszunk a Bivalybasznadi Loket SC-vel" addig ez lesz."

Sírva röhög az ember, mert ez pont így van.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.26. 23:15:48

"Nos, én is végignéztem a meccset és a szlovénoknak drukkoltam úgy 25 perc után"

veletlenul nem Chelsea-drukker vagy?
bocs,
:)))

Fatero 2008.03.26. 23:18:25

Kedves Benitó ! Nem vagyok szögedi,és a zárójelben jeleztem is hogy nem is azért írtam úgy ahogy,henem "népiesen" akartam csak fogalmazni ! Valóban sem ezen az oldalakon,sem a fociban nem lenne helye a politikának nálunk,bár más országokban,mint tudjuk,ezt is ügyesen vegyítik ! Nekünk meg már csak ez hiányzott vazze lenne abból is !De tényleg az van,hogy az embernek egy életen át be akarják adni,hogy most aztán lesz változtatás,most még egy pár év és jó lesz ! Nem igaz !!! Amig az utánpótlással valóban nem foglalkozunk KOMOLYAN,hanem olyan játékosocskáknak fizetünk ki nagy pénzeket,akik egész életükben egy véletlen gólból,vagy egy egyenes rúgásból akarnak megélni (nálunk),addig nincs honnan meríteni és nem is lesz !

rizla 2008.03.26. 23:19:38

szar volt, fos volt, hugy volt. meg lehet magyarázni, de teljesen nyilvánvaló, hogy végigbalfaszkodtuk az első 80 percet, hogy ilyen elcsépelt módon élcelődjek.

"Nos, én is végignéztem a meccset és a szlovénoknak drukkoltam úgy 25 perc után"
de ilyenért akkor is bant kéne adni.

egyébként a legnagyobb problémát abban látom, hogy az olyan meccsek, mint pl olaszok, franciák, belgák, argentinok elleniek jó előre meghiúsultak. kik az ellenfeleink az első félévben? szlovákok, szlovénok, horvátok.. ezekkel az ellenfelekkel nehezen lehet kiráncigálni a saját játékosainkat a szomorú futballvalóságunkból. természetesen ez nem mentség, de ez van..

rexter 2008.03.26. 23:21:44

van egy ket reszigazsag a cikkbe, de osszessegeben faszsag. pont kurvara nem alibi volt. pont most futottunk kurva sokat es akartunk, csak egyszeruen gyengek vagyunk. nem volt setalgato jatekos a palyan, mindenhova megprobaltunk odaerni. a szlovenek 3x annyit futottak, mint az olaszok, es mi is. a veget meg jobban birtuk, jobb taktika kell,, 2 cstar es jolesz ez. nevetesges ez a sirankozas minden mediaban, itt is. kisteleki TAKARODJ!

elektronik (törölt) 2008.03.26. 23:25:00

miért nem lehet tőzsért elfelejteni, (nem csak) mint labdaszerző?

szétbaszta a izét az óriásrobot 2008.03.26. 23:30:58

Rexter, biztos belelógott a bohócsipka a látómeződbe, az volt a baj!

Nem lehet, hogy ha mindenki fanyalog, te meg örömtüzeket gyújtasz, akkor nem mindenki a hülye, hanem...

Jobb taktika? Két csatár? Ennyi az egész? Huhh, meg vagyunk mentve, emberek!

coeurace 2008.03.26. 23:32:52

rexter! futottunk???? ugyanazt a meccset néztük? lélektelen tökölődés, 1-2-3 méteres passzok, ha véletlenül keresztlabdát adott valaki, az olyan lassú volt, hogy épp csak menet közben nem kapcsolták le a szlovénok. Soroljam még?

Előremutató javaslatom is van! Állítsunk össze csapatot a szurkolókból. A válogatás lehet véletlenszerű a jelentkezők közül. Ezzel legalább 11 embernek és a családjuknak örömet szereznénk, ennél rosszabbul amúgy se nagyon lehet játszani. Ráadásul világszenzáció is lenne. A nézettség se nagyon csökkenne, mert a 11 fő ismerősei kiadnak annyi embert, ahányan ezt a töketlenkedést még képesek végignézni.
Nos?

rizla 2008.03.26. 23:34:15

két csatár amúgy már csak azért is nevetséges ötlet, mert egy darab jó csatárunk sincs jelenleg, nemhogy kettő..

MiKeyRuLeS 2008.03.26. 23:39:46

Egerváry mester?????

BruceWayne 2008.03.26. 23:43:42

rizla de lehet két fél csatár is többet érne mint hogy általában egy vegődik ott elől....

mjordan 2008.03.26. 23:44:30

rexter,te melyik meccsről beszélsz?Mert,ha futást láttál,az biztos nem ez a meccs volt.

halareaal 2008.03.26. 23:49:41

ez a Ljubojás példa ugyan jól illett a postba, de valójában hülyeség. mármint magath nem normális, vagy csak egyszerűen nagyon be van gyepesedve, ha ezt télleg megcsinálta. az hagyján, hogy pl Ferguson békén hagyja Ronaldot, pedig ő azért durvább dolgokat is csinál a "MU képviseletében", de amíg Ljuboja a Stuttgartban játszott, tudtommal nem volt semmi baj a hajával.
ez az Egerváryzás engem is zavart egy picit, vagy leült helyettesíteni Várhidit? (nem láttam a meccset, azért kérdem)

rizla 2008.03.26. 23:50:39

nerazzurri: nem, nem lehet. -1 embert jelentene, nem többet.
a 4-2-3-1es rendszerrel alapvetően nincs baj, jól kitalálta várhidi. ez a meccs nem azon ment el. ugye eleve nem is azt játszottuk, csak egy darabig.

halareaal 2008.03.26. 23:52:43

rexter, amúgy ha akartunk és magunkhoz képest jól játszottunk, na akkor télleg van ok a siránkozásra. ebből a szlovén csapat kezdőjéből 1ről sem hallottam eddig soha.

BruceWayne 2008.03.26. 23:54:06

hát de akkor ki legyen az az 1 szem csatár??????

halareaal 2008.03.26. 23:55:10

"ezekkel az ellenfelekkel nehezen lehet kiráncigálni a saját játékosainkat a szomorú futballvalóságunkból. természetesen ez nem mentség, de ez van."
azért rizla, amikor a brazilokkal, argentínokkal, franciákkal játszottunk, én akkor azok után sem tapasztaltam különösebb előrelépést. sőt még a németek után se, akiket ráadásul meg is vertünk (idegenben).

BruceWayne 2008.03.26. 23:55:44

amúgy szopó hogy pont egyszerre van 3 jó játékosunk baloldalra (Huszti, Halmosi, Dzsudzsák), és akkor még arra a maradék 2 posztra ott van Hanal Buzsáky Gera

rizla 2008.03.26. 23:56:10

nincs rá alkalmas ember jelenleg. priskinben volt és van fantázia, de ő az elmúlt szezonját iszonyatosan elcseszte.
némethben reménykedhetünk, esetleg simonban. szalainak kár volt a castillába mennie, róla lemondhatunk. ha marad stuttgartban, most talán válogatott. farkassal azt sem tudom mivan, nem hallani róla semmit

BruceWayne 2008.03.26. 23:56:40

Kína mielőtt kijutott a vb-re játszott vagy 30 barátságos meccset egy évben :-)

rizla 2008.03.27. 00:00:03

halareal: "azért rizla, amikor a brazilokkal, argentínokkal, franciákkal játszottunk, én akkor azok után sem tapasztaltam különösebb előrelépést."

nem előrelépésről van szó. egy barátságos meccstől hogy lehetne előrelépést várni? : DDDDD a válogatott egy végtermék, a felszín, ami megmutatja, hogy milyen folyamatok zajlanak mélyen belül a focinkban.. azokon kell változtatni, és jobb lesz a helyzet. a válogatott játékosok formájáért sem igazán várhidi felel, hanem a klubcsapataik.

a válogatott pedig nyilvánvalóan komolyabban veszi saját magát, ha komolyabb ellenfelet kap. mert többen mennek ki a meccsre, meg mert van miért hajtani. ilyen szomszéd országok ellen játszani egyszerűen taszító hatású szerintem. főleg azután kiábrándító, hogy sokkal nagyobb ellenfelekről volt szó.
én csak magyarázatot keresek az apátiára. de valószínűbb, hogy egyszerűen csak gera, hajnal, stb hiányában túl sok alkalmatlan került a pályára. ez van, tényleg kevés a jó focistánk. aki karaktert szab a játéknak, olyan még kevesebb.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 00:01:20

rizlával értek egyet. Nincs egy csatár kint játszók között, aki öt gólt tudott volna rúgni az idén. Jó Orosz Péter, a magyarnál csak szervezettségében és mentalitásában erősebb osztrák bajnokságban vágott hetet. És a többiek? Nem is játszanak, Ferenczi Pityut és újabban Priskin Totót levéve. Támadó középpályásból meg van elég. Úgyhogy a jelenlegi keretből Várhidi 4-2-3-1-e a lehető legtámadóbb felállás. Egyébként a Roma is ezt játsza. Egy Gera-Hajnal-Dzsudzsák (Huszti) - Priskin (Orosz, Ferenczi, Feczegól - ez aztán a választék) támadó szekció magyar szinten bivaly erős. Szóval nem a felállással van a baj, hanem a lélektelen játékkal.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.27. 00:02:29

megneztem a masodik felidot, csakazertis...:)
a vegen a nyilatkozatokat...haaaat, ez a varhidi koma igencsak vicces bacsi...hofi jutott eszembe: ha mar ott volt, legalabb nezhette volna a meccset...Tisza es a minoseg...sirok a rohogestol...es kinomban.

jo ejt!

BruceWayne 2008.03.27. 00:03:14

Orosz milyen volt? de szerintem akkor is kevés az egy csatár mert nincs akkora klasszisunk ezen a téren aki egyedül meg tudná oldani ezt a feladatot.... basszus az utóbbi 10 évben minden csöves nemzetnek volt egy olyanja mint Arveladze, Verpakovskis, Tare, Mifsud, Kutuzov, Vucinic, kicsit jobbaknak Gudjohnsen, Healy, Berbatov, nálunk mikor volt utoljára ilyen klasszis? pedig említetett nemzetek többsége se brillírozott általában, de legalább van egy emberük aki majd minden meccsen betalált, nálunk meg max Magic Gera van....

rizla 2008.03.27. 00:05:51

popp: ráadásul az osztrák bajnokságon belül is az elsőszámú kiesőjelölt csapatban játszik orosz.. nem is értem, most ettől miért vártak sokan sokat.

imici: zsidai, tisza kényszermegoldás volt (bár sokkal jobban örültem volna egy filkornak, stiebernek, neadjisten komannak akkor már). várhidi már tisztázta, és egyet kell érteni vele: nb1ből válogatni szinte értelmetlen, az nb1es focisták egyszerűen nem bírják a nemzetközi tempót. és tényleg, zsidaival is csak kevesebben voltunk. aztán amikor jött tisza én már nem is nagyon figyeltem.

rizla 2008.03.27. 00:07:13

nera: "akkor is kevés az egy csatár mert nincs akkora klasszisunk ezen a téren aki egyedül meg tudná oldani ezt a feladatot." de ez miféle érv? : DDDDD azért rakjunk be két gyenge csatárt, mert akkor majd összeadódik az erejük és együtt kiadnak egy erős csatárt? az -1 ember valahonnan.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 00:07:43

imici77, nekem meg a Belga, az edző Gabesz bá, a hátvéd Gabesz, a középpályás Gabesz és a csatár Gabesz. "Fölé, mellé szállt".

Romanista 2008.03.27. 00:12:10

asszem pár hónapja hallottam a rádióban valakit nb1-ből:

"az első félidőben ránk jobban sütött a nap, a másodikban összezavarta az előrejátékunkakat az eső"

meg egyékéntis.

BruceWayne 2008.03.27. 00:14:12

hát de nem igaz hogy egy db épkézláb csatára lenne csak MO-nak... eggyel nem megyünk semmire mert az se jobb semmivel a többinél.....lehet hogy ez valaki szerint stabil felállás de gólokat nem fogunk velel lőni, meg azzal szerinted nem esik ki egy ember hogy egyedül vergődik elöl társ nélkül, megjátszhatatlnul?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 00:14:49

:)))). Ráadásul a bepasszok se jöttek pontosan és szembeszélben is a fölpasszokat erőltettük.

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.03.27. 00:15:24

elég hülye ez a Ljuboja, mégiscsak Magathról van szó. :-)

Ha nincs fogselymezve a fogad edzés előtt, nem játszol két hónapig. :-D

BruceWayne 2008.03.27. 00:15:43

romanista: "ekkor az ellenfél kapott 2 gyors kiállítást, ez megzavart minket....igazából fejben kicsit elfáradtunk..."

rizla 2008.03.27. 00:17:24

nera: essen már le, hogy nem a csatárok számától függ a támadójáték. ennyi erővel legyen 5 csatár, akkor biztos rúgunk 10 gólt.

BruceWayne 2008.03.27. 00:23:57

jó akkor legyen egy, de majd rajtad verjük le ha nem válik be :-)

drdugo 2008.03.27. 00:24:57

Hehe, mielőtt olvastam volna a postot nekem is a szánalomhadjárat szó jutott az eszembe a meccsről.

Döbbenetes, hogy mennyire szarok vagyunk. Ez még alibinek is rossz volt. Ráadásul még azt se mondhatjuk, hogy tartalékos volt a csapat, mert a szlovénektől még több játékos hiányzott, tegnap kellett még plusz embereket hívni náluk a keretbe.

Tőzsért még egyszer nem szeretném látni címeres mezben. Vérlázító amit ez a primadonna művel a válogatottban.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 00:26:19

Most legalább azoknak is kiderült, akik szeme elé ködfátyolt eresztett az olasz meccs, hogy akkor jutunk mi ki akárhova, ha az ismeretlen katona kapcát cserél!

drdugo 2008.03.27. 00:29:37

Ja, egyébként Ferenczi szeptember óta nem lőtt gólt a Barnsleyban. Őt is jókor hívja meg Várhidi.
Kezdem visszasírni Torghellét.

rizla 2008.03.27. 00:40:33

drdugo: jaj persze, sanyi biztos jobb lett volna.. ha meg nem hívja be ferenczit, meg oroszt, akkor meg azon menne a sírás, hogy miért nem hívja be őket, orosz most is gólt lőtt, ferenczi FA-kupa elődöntőt játszik, stb, stb. tulajdonképpen a magyar válogatotton ott talál fogást az ember, ahol csak akar. persze ez nem menti fel őket, csak a gondok ennél mélyebben gyökereznek, ennyi. lehet itt 1 csatár, 2 csatár, 3 csatár, szar sem fog változni.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.27. 00:42:00

szerintem Sanyi garantaltan -1 ember,
es ezt nem kepletesen ertem :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 00:42:31

Tehát marad a szar, ráadásul egy halommal, hogy visszasírjuk Halmait!

zebaek 2008.03.27. 02:22:23

Hat pedig a baratsagos meccseken eleg szokott lenni a "kozepszer". En kinn voltam a spanyol-olaszon - az iram: barati, Camoranesit leszamitva senkinek nem jutott eszebe a tetmeccsre illo iram. A spanyolok, bar van valasztek boven, egy csatarral jatszottak (elso felidoben Torres, masodikban Villa - ok, szerintem is hianyzott meg egy, de Aragones szerint nem). Mindez ugy, hogy egy spanyol-olasz szerintuk tobb, mint egy sima baratsagos.
OK, lehet en is marnam a fiukat, ha lattam volna a meccset + most a nagy kuzdok nem mentek haza. Legkozelebb majd hazamennek, ill. a tobbiek toltenek egy kicsit tobb idot nyugaton remeljuk. Van remeny szvsz

spaletta 2008.03.27. 06:51:26

gratulalok az bundesliga tortenethez tiszta szivbol.
forza roma!

montipájton 2008.03.27. 07:55:26

A barátságos meccsektől várni, hogy katarzist csempésszen lottyadt hétköznapjainkba - hát, felesleges. Egy olyan meccs esetén, ami gyakorlatilag már a felvezetésében arról szólt, hogy ki miért nem játszik, pláne.

Úgyhogy én nem is csalódtam se pozitívan, se negatívan - Heinrich, ÁLTALÁBAN igaz, amit a küzdés hiányáról írsz, de GYAKORLATILAG teljesen mindegy: ha többre egyszerűen képtelen játékosok pusztán akarnak, attól még a meccs ugyanolyan elviselhetetlen.
Mint amikor a színész, ha már szavalni nem tud, legalább ordít...)))

Nincsenek klasszisaink, ennyi az egész, ez a meccs amúgy is értelmetlen volt, ki várt többet?

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.03.27. 08:11:55

A cikk jó, de kár hogy minden szava igaz :S
Nem értem, hogy mi lett a fiúkkal... ennyire szarul játszani. Lehet hogy tényleg meg kéne fontolni egy edzőváltást... pedig anno még én is marasztaltam volna a jelenlegit.

körökör 2008.03.27. 08:34:31

ha leváltják várhidit,akkor ki fogja megtanítani a fiúknak,hogy ne csináljanak olyan hibákat,amiért a grundon seggberúgás jár /saját térfélen eladott labdák/?

Matfu 2008.03.27. 08:52:13

montipájton 2008.03.27. 07:55:26

ja, magyar - olasz?

Matfu 2008.03.27. 08:54:58

makic 2008.03.27. 08:34:31

várhidi elég gerinctelen módon vállalta, hogy amíg nem hoznak ide mást, elirányítgatja a válogatottat.
havi 1 milláért én is megtenném...

komiszborisz 2008.03.27. 09:04:02

Tegnap ezek a srácok sportemberségből elégtelenre vizsgáztak(kiv Huszti).nincs mégegy olyan sportág Mo-n ahol,ha vkit a VÁLOGATOTba hivnak,ne120%on pörögjön.
ááááááááááá arra nem érdemesek azok akik a labdába akkorát tudnak csak rugni,h a labda elalszik,a másik ezt nem tudja átvenni.....ááááááááááá
a betűt nem érdemelnék meg,a CÍMERES MEZt soha többé!
ami még szemet szúr,h nem a focistáink lassabbak,hanem a labdáink.és ezt nem veszi észre egy magyar edző sem,h javítson ezen!

Hyni 2008.03.27. 09:19:56

30 éves vagyok, 22 éve focifanatikusként megszámlálhatatlan meccset néztem lelátókon és tévén. Ezek után is ki merem jelenteni hogy ENNYIRE SZAR MECCSET még SOHA a büdös életben NEM LÁTTAM!!!!
Benito klasszikusát idézve; szarjanak sünt!

díszbohóc 2008.03.27. 09:23:46

Két dolog.
1. Szlovénia volt kinn nemzetközi eseményen az elmúlt 10 évben. Mi még az elmúlt 25-ben sem. (bár ha ez nem motiváció, akkor semmi sem).
2. Amíg minden meccsen más a felállás, ne várjunk csapatjátékot. (Bár attól még egy jó fotballistának mög köllene oldania a taktikai elemeket)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.27. 09:34:55

egyes statisztikak szerint 36 szabalytalansagot kovettunk el.

ezt tessek megmagyarazni. ???

renesis 2008.03.27. 10:10:03

Magath kéne ide edzőnek

szferi 2008.03.27. 10:20:08

"ha leváltják várhidit,akkor ki fogja megtanítani a fiúknak,hogy ne csináljanak olyan hibákat,amiért a grundon seggberúgás jár /saját térfélen eladott labdák/?"

Mér, eddig tanította őket valaki valamire???

Rizla: "a válogatott pedig nyilvánvalóan komolyabban veszi saját magát, ha komolyabb ellenfelet kap. mert többen mennek ki a meccsre, meg mert van miért hajtani. ilyen szomszéd országok ellen játszani egyszerűen taszító hatású szerintem."
Ebben nem értek egyet, pont ilyenkor kéne azzal kimenni a pályára, hogy itt egy verhető ellenfél, meg kell mutatni mit tudunk, be lehet játszani magunkat a válogatottba..., meg amit ilyenkor mondani szokás. Nem feltett kézell kisétálni, és szarni bele mi történik. Ez így nagyon lehangoló, a véleményemet várhidi munkájáról meg amúgy is ismered. De azért kíváncsi lennék, tegnap például mivel tüzelte fel a fiúkat ennyire... Sokmindenben igazad van, a lehetőségek olyanok amilyenek, de mi azt is rendszeresen alulmúljuk. Sajnos.

körökör 2008.03.27. 10:25:42

Ismét fel kell tenni a kérdést. Tudunk még lejjebb süllyedni ?

neeskens 2008.03.27. 10:55:23

Nekem sem az a bajom,hogy kikaptunk,hanem hogy a pályára lépő közel 20 magyar futballistából legalább 10-12 a világon semmit nem akart csinálni.
Ha osztályoznom kéne:
Fülöp - 0 (volt egy jó védése,egyszer nehéz helyzetbe hozták,gólról nem tehetett),
Juhász 5 (magabiztosan játszott),
Tímár - 4(bizonytalannak éreztem,csak rombolt),
Szélesi - 4 (semmit nem tett a játékhoz,de legalább nem hibázott),
Vanczák-5 (legalább próbált előrejönni,hátul nem hibázott nagyot),
Vass - 2(két iszonyatos hibája volt) ,
Zsidai 0 (nem volt értékelhető megmozdulása), Tőzsér-1 (minősíthetetlen hozzáállás,nulla futás),
Buzsáky -3 (eladott labdák) ,
Huszti - 5 (legalább a végén csinált valamit)
Priskin -2 (elvesztett labdák,lassú)
Tisza - 2 (esett-kelt,szinte csak rossz megoldása volt)
Ferenczi -5 (legalább ütközött)
Orosz -0 -kétszer,ha labdába ért
Vadócz -0,de volt egy lövése
Csizmadia - 0,de hajtott

d3vnull 2008.03.27. 10:58:44

"Ismét fel kell tenni a kérdést. Tudunk még lejjebb süllyedni ?"
Tudunk. Csak várd meg a VB selejtezőket :)

Pote : "veletlenul nem Chelsea-drukker vagy?"
Ezt meg honnan tudod? :):):)

Egyébként úgy gondolom nincs mentség a válogatottnak erre a meccsre. 75.-ik percig kapuralövésünk sem volt, olyan sem ami kapu mellé ment volna. Tőzsér húzzon a jó büdös picsába, úgy látszik Rivaldo-tól a levezetést tanulja el. Ez a munkájuk, mindenki ez alapján ítéli meg őket, legalább fusson két métert és essen el (csak vicc), de hogy egy középpályás albertflórisan csípőretett kézzel nézze ahogy 3 támadó MIATTA beszopatja a 2 megmaradt védőt és a kapust, hát az vérlázító. Remélem ezt nézték az AEK fejesei is. Én kisemberként a munkámban ezt egyszer sem engedhetem meg magamban, mert változik a munkaviszonyom. Zenész vagyok, egy koncerten sem láthat ilyet senki, mert elkönyvel egy életre szarnak. Akkor ilyen köcsög miért lehet? Voltak akik megfeleltek a szarok vagyunk, de igyekszünk mondatnak, voltak akik a nem is akarunk jobbak lenni-nek feleltek meg. Szomorú.

2008.03.27. 11:10:44

halareal: "de amíg Ljuboja a Stuttgartban játszott, tudtommal nem volt semmi baj a hajával."

Ljuboja nem Magath edzősködése alatt játszott a Vfb-ben.

GNiki 2008.03.27. 11:15:41

Én nem láttam a meccset,de azért azt hozzá fűzném, hogy ez nem is tét meccs volt,barátságos, sőt a szlovénok nem arról híresek,hogy rettegni kellene tőlük, és így is kudarcot vallottunk...igaz sokan hiányoztak a keretből,de akkor is.... nem hagyatkozhatunk mindig csak egy/több játékosra akik eldöntik a meccset és csodát tesznek. Tehát elgondolkodtató,hogy mit remélhetünk egy tét meccstől és erősebb csapattól.... persze legyőztük az olaszokat... de ennyi! Hol vannak a további eredmények,sikerek?!...

ZenZo 2008.03.27. 11:27:49

A meccset csak részletekben láttam, mert jobbnak láttam inkább elkapcsolni, minthogy elkezdjem a saját tv-m köpködni. Legjobban Buzsákyt tudnám Tőzsér mellett elküldeni szemtől-szemben is bizonyos féfi nemi szerv felé, mert akit istenítenek egy QPR-ben, az hogy tud ilyen balférfinemiszerv módon futballozni egy válogatott meccsen? Az egész csapat összességében egy romhalmaz. Várhidit eddig én is pártoltam, de ez már kezd ismét kínossá válni - szerintem ezen azonban nem változtatna egy új edző sem. Lelkesedés, akarás, küzdés nélkül nem lehet meccset nyerni sem ezen, sem más szinten. A tegnap pályára lépő játékosok felét egy évre eltiltanám a nemzeti 11-től. Kár, hogy ezzel semmit sem érnénk el...

Count Adyn 2008.03.27. 11:32:10

"Nyomás utána, játsszál már
Ez nem foci, ezért verés jár!"

Ramon Serrano 2008.03.27. 11:35:23

Az onbecsules es a magyar futball regen kettevalt, ezert a cimben feltett kerdes ertelmetlen.

Mas: persze, hogy nem hajt egyetlen senki ebben a csapatban, megpedig azert, mert a maguk modjan ok sem hulyek. Meg a klubcsapataikban sem rendszeres kezdok, ha pedig leserulnek, akkor altalaban hoznak helyettuk mast, es mar nem tudjak visszaverekedni magukat. Igy aztan nem torik magukat ossze egy baratsagos valogatott meccsen. A tetmeccsen meg azert nem, mert ugy sincs semmi esely arra, hogy kijussunk, ergo minek leserulni? Ahhoz mar nincs eszuk, hogy felismerjek, hogy jo valogatott nelkul kutya nem fog felfigyelni rajuk, tehat anyagi erdekuk, hogy a nemzeti csapat jo legyen.

Megint mas: en meg nem lattam embert, aki a grundon/sormeccsen ne hajtotta volna ki a tudejet, es azert meg penz se jar. Ez nem onbecsules, hanem a jatek orome es a gyozelem utani vagy. Kivancsi vagyok, kik hol es mikent oltek ki ezt fiainkbol.

Csörszike 2008.03.27. 11:37:02

Kedves _benito!
Azt hiszem most olvastam először tőled olyan dolgot, amivel nem tudok egyetérteni és/vagy ne tetszett volna.
Abszolút nem értek egyet azzal, h a politikának nincs helye az oldalon. A politika közös dolgainkkal-a társadalommal, és annak alrendszereivel, mint pl. gazdaság, egészségügy, kultúra, vagy pont a futball- foglalkozik, emberek egymás közti kommunikációja ezen dolgokról. Amire te gondoltál-ha szabad találgatnom-az a nyílt és funkciótlan politikai mocskolódás, emberek lenézése és megbélyegzése politikai hovatartozása okán. Ennek valóban nincs helye sem itt, sem máshol, holott természetesen létező jelenségről beszélünk. Ezt pedig véleményem szerint közel sem merítette ki a kifogásolt posztban tett finom, egyébként szerintem vicces utalás. Amennyiben valaki nem ért velem egyet, bátran írja meg, már azzal is előrébb jutunk, ha elkezdjük a vitát. Ellenben ha en bloc a politikát bélyegezzük meg, abból lesz ostoba szekértábor-logika.

Ramon Serrano 2008.03.27. 11:38:00

Meg annyit, hogy ezt nem ez a meccs mondatja velem, hanem az elmult 15 ev. Megannyi szov kap, megannyi jatekos de a problema ugyanaz.

Hyni 2008.03.27. 11:41:25

"egyes statisztikak szerint 36 szabalytalansagot kovettunk el.

ezt tessek megmagyarazni. ??? "

ezt nem kell magyarázni. Ez maga a magyarázat...

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.27. 11:46:54

kedves Csörszike,
a nyílt és funkciótal mocskolódás egyenes következménye kis hazánkban a bármilyen finoman és tárgyilagosan elővezetett politikai vélemények kinyilatkoztatásának, ezért, tűnjek bár zsarnoknak, tűzzel-vassal írtani fogom a politikai tartalmú hozzászólásokat. egyszerűen azért, mert semmi keresnivalója egy fociblogon, azon kívül nem tudom elképzelni, hogy ne érkezne rá azonnal válasz, nálunk pedig erről mindenkinek van véleménye.

valahol egyetértek azzal, amit a szekértáborról írtál, de semmi nem biztosítja, hogy az ilyen beszélgetések nem lépnék túl azokat a kereteket, amiket büszkén mutathatunk fel az nst egy évét követően, ezért inkább az esélyt sem adom meg!

ban csak figyelmeztetés után lesz, de csípőből moderálni fogok, ezt ígérhetem. további szép napot mindenkinek!

preem palver 2008.03.27. 11:54:14

Adjatok nekem száz csatárat, ezeret, és a haza bízvást fényre derűl...:)

Évtizedek óta szoktatnak az ún. magyar fussballisták ahhoz, hogy lejjebb és lejjebb adjak az igényeimből. A lassúsághoz azonban - a lassú gondolkodáshoz és a lassú mozgáshoz - képtelen vagok hozzáedződni. Támadásépítés? Nosza, tegyünk fel egy kávét, mossunk bátran hajat, mire visszaérünk, a gyömösz még mindig csak a középpályán kulminálódik. Amíg egy tetszőlegesen kiválasztott szociális otthon tetszőlegesen kiválasztott nyugdíjasa gyorsabban fut el a szélen (nyakán két védő, előtte járókeret), addig itt csak a csalódott hümmögést és a dühödt pocskondiázást fogjuk skálázni - és figyeljük hogyan varázsolnak a Lajtától nyugatra, vagy délre, esetleg északra...

Aszonta egy idősebb szurkolótársam - hitelt érdemlő beszámolója szerint ő még látott ún. igazi futballt magyar lábon szárbaszökkenni -, hogy amíg "válogatni derékhadat itten a Sampinyonsipből lehet, kinéz egy hajtós, ütközös, középerős válogatott."

De jó lenne legalább ezt megélni egyszer.

Romanista 2008.03.27. 11:56:16

na így hogy aludtam rá egyet, két dolog: Vass Ádám dícséretet érdemel mert legalább eljutott odáig hogy hibázzon és hogy elkövessen 11 szabálytalanságot (uszkve kábé).
arra pedig hogy lehet-e még lejjebb süllyedni: lehet.SŐT kéne. ugyanis a következő szint lefele az lenne, hogy pölö ez a cikk fordított arányban foglalkozik a Ljuboja-Magath viszonnyal és a válogatottal. abszolút nem kéne törődni velük mert ennyit nem érdemelnek.

Romanista 2008.03.27. 12:15:02

ja és arra hogy ez egy tétnélküli, barátságos meccs volt: hát marhára nem volt tétnéléküli. marhára nagy tét az hogy mit mutat a magyar válogatott. lenne mit bepótolni. és lehet hogy az olaszok elprüntyögnek a spanyolokkal és utánna minden ok. de könyörgöm a magyar válogatott nincs ott az EB-n. mi nem készülünk valamire vagy ha igen akkoris. szívet leleket kitenni a pályára mert nem vagyunk ott. nem tudom figyeltétek- e a közönséget Zegen: az első 20 percben olyan hangulatot csináltak,hogy le a kalappal: ha ez mint olyan nem ad tétet akkor ne is legyen futball válogatott.

badblood 2008.03.27. 12:16:55

Megoldás csatárproblémákra: honosítás! :))
Pl.: Eto'o, Pato, Huntelaar, Drogba, Rooney, Ibrahimovic... és még sorolhatnám hosszan XD

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 12:22:01

Azért Magath is egy pöcs, hogy jön focihoz, hogy kinek milyen frizurája van, hát nem a játéktudás és a küzdőszellem számít? Az edzők, akik ilyesmikkel foglalkoznak csak saját tekintélyüket pallérozzák, de szerintem inteligens ember nem ilyen fogásokkal próbál tekintélyt szerezni, hanem a munkájával. A Wolfsburg imidzsének meg az tenne igazán jót, ha visszahívnák a korábbi trénerüket Wolfgang Wolfot.

d3vnull 2008.03.27. 12:31:36

Itt kering már tegnap óta a fejemben a Hofi által használt kifejezés : "prfszijunalista".

szferi 2008.03.27. 12:33:09

Milyen igaz, badblood! Leandro után szabadon bárkit :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 12:34:12

Romanista, már nem azért, de az a spanyol-olasz prüntyögés, az egy ilyen, olyan, amolyan színvonalú és iramú focimeccs volt. Végig lehetett nézni, a játékosokról lerítt, hogy mi a szakmájuk. (Arról már nem is beszélve, hogy az ott megforduló játékosok egyike-másika az olasz, sapnyol, angol bajnoki cím és Bl-negyeddöntő miatt kimélte magát, ha egyáltalán.). A magyar-szlovén meccsre meg a kiábrándító balfaszkodás címkét ragasztanám. Hozzáteszem, hogy nem teljesen korrekt, a mieinket, meg a szlovénokat a szakma elitjéhez hasonlítani, de ha az olaszok elleni meccs után amikor ez kedvező fényben tüntette föl a csapatot megtettük, akkor megtehetjük most is.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.27. 12:34:43

szferi: sárga lap!
Övön alul nem ütünk!

d3vnull 2008.03.27. 12:38:12

Igen, Leandro azért durva poén volt, a hegyiivánját neki!

Romanista 2008.03.27. 12:53:17

popp: hát éppen ez az. ha azok kímélhetik magukat, hát van AMIÉRT ezt megtegyék. de ők igy is játszottak egy olyan meccset amin szórakoztak a nézők.mi meg a hasmenéses szlovének ellen ugy viselkedtünk mint a 4esek a 7esek ellen ált.isk-ban.(és félreértés ne essék nem a szlovénokat becsülöm le)
és itt nem a szakma elitjéhez hasonlítom őket csak egy hasonlat hogy van aki ezt valamiért másképp csinálja egy tétnélküli barátságos meccsen.

ApukadHUN 2008.03.27. 13:03:20

Fölösleges összehasonlítani bármelyik másik válogatott tegnapi produkciójával a miénket. Egyértelmű, hogy Torresnek, Villának nem egy olaszok elleni barátságoson kell megmutatni, hogy mit tudnak. Mindenki ismeri őket, s ha nem is hajtanak egy buli mérkőzésen, akkor is beléjük lehet képzelni jó játékot és hajtást egyaránt. S meg is van bennük. Ők megtehetik, hogy buli meccsre, a saját közönségük elé is csak a trikót küldik ki maguk helyett.

A másik része viszont az, hogy a magyar játékosoknak viszont nincs ilyen értelemben vett trikójuk, így ilyenkor kell bizonyítani a saját szurkolóiknak. Mert szép dolog, hogy halljuk milyen hangzatos sikereket érnek el klubjaikban, de őszintén ki a faszom néz West Bromwich Albion mérkőzéseket. Ehhez képest ez egy pofánrúgás volt.

Ami fáj, igazából az, hogy vannak bizonyos normák, amely alá nem lehet menni egy barátságos mérkőzésen sem. Például nem kapunk ki San Marinotól, Liechteinsteintől, a gyenge Szlovéniától. Vagy ha mégis, azt foghassuk a bíróra, a szerencsére, a kapufára, vagy akármire, de ne az akarásra.

Nem tudom mit gondol magáról az Európa "élklubjaiban" játszó válogatott gerinc, de qrvára messze vannak attól, hogy ők a válogatottban lazázhassanak. Ők nem David Villa, vagy Fernando Torres. Mi a fasznak jöttek haza? Péter! Miért hívtad őket? Ezért?

Ilyenkor mindig Hofi és a pénzre panaszkodó focista jut eszembe, amikor a humorista megkérdezte:
-Tud úszni?
-Nem.
-S ha megfizetem, akkor...

Tök mindegy mennyit keresnek, hol játszanak, van amit pénzben nem lehet kifejezni.

kroos 2008.03.27. 13:05:17

Várhidi szerint ö most sem hibázott.40 percben cserélt + felállást váltunk,utána is még párszor,és mindegyik jó volt?Kár hogy ezt a szlovénokkal nem közölték
Gera+Hajnal nélkül nincs válogatott"-akkor ne kössenek le ilyen meccset.(a szlovénoktol 6 stabil ember hiányzott)

kroos 2008.03.27. 13:06:36

nincs bajom Várhidi -vel,de nem engedném nyilatkozni.

hmikey 2008.03.27. 13:59:03

Hát, Várhidinek nem kéne mellébeszélni, de ahogy elnézem, túl finomlelkű ahhoz, hogy elküldje a picsában azokat, akik szarok. Ezek pedig:

- Tőzsér. Könyörgöm, egy ilyen nyál mit keres akármilyen válogatottban? Akkora arca van, mint a kezdőkör, és nem csinál semmit. Érdemes lenne összehasonlítani, mikor kezdtünk el játszani, és ehhez képest Danika mikor hagyta el a pályát

- Priskin: Még a láthatóan nem túl keményen aprító védők is rendre lefutották és lefejelték. Az ilyen nem csatár, főleg nem center poszton.

- Vass: Látszott, hogy akar, de sokmindent elszúr.

Huszti sztem jó volt, ha úgy döntött, lefutott mindenkit, de hát egy fecske... Buzsákyt meg nem hiszem, hogy nagyon kéne bántani, mert már eleve nem volt jó a lába.

A cikkel meg általánosságban egyetértek.

BruceWayne 2008.03.27. 14:12:36

válogatott meccsen nem szokták szidni a játékosokat? ezt a Tőzsért én addig anyáznám míg önként nem vonulna le a pályáról, akkora nulla egy játékos a válogatottban...
és hát Vanczákot se nagyon kéne erőltetni....

zoliie777 2008.03.27. 14:13:30

Tőzsér Daniellával kapcsolatba vki magyarázza már el nekem h mi a redvás lófaszt keres az aek athénban?? A Fradiban pont ugyanilyen szarul játszott mint tegnap mégis elvitték...jó a menedzsere v mi??

BruceWayne 2008.03.27. 14:16:32

zoliie azért a menedzsereink elég jók, ezt valljuk be. :-)

mickeyknox 2008.03.27. 14:26:15

az aek-ben sem csinál szart se az utolsó időkben, már a meccsekre se nevezik, olyan kurva jó. 3 jó nagyot kéne a seggébe rúgni, ha még egyszer labdához ér ebben az életben :-)

rizla 2008.03.27. 15:05:16

"ENNYIRE SZAR MECCSET még SOHA a büdös életben NEM LÁTTAM!!!!"

én az ilyeneket nem értem. főleg a tapasztaltabb emberektől. a magyar válogatott játékában mindig benne van, hogy ilyen szart nyújt, emésszétek már meg. kapitánytól, játékosoktól független kb. ez van. az összes szövkap alatt produkáltunk már ilyet, és az összes lehetséges felállásban.
ettől függetlenül én nem ábrándultam ki, igenis van fantázia a csapatban, persze csak ha az összes jó játékosunk pályára tud lépni, és nem sérülten (nagy kár volt ezért buzsáky..)

ZenZo 2008.03.27. 15:15:05

A szomorú igazából az az egészben, hogy - ahogyan itt is írták már többen előttem - igazából nemishogy szomorú, hanem szörnyű: tizenévek óta nem találjuk a kiutat a sűrű és mély sz@rból. És ha már drága jóöreg Hofigézát emlegették itt páran: nyárra a jelszó: ne mozogj, mert akkor hullámzik! Szóval elszidtuk már itt jópár válogatott tizenegy sorait, csak most már nem tudunk hova nyúlni. Már nincs tovább, hacsak nem az U14-es válogatottunkkal szeretnénk kiállni. És ténylegesen is egyszerűen érthetetlen, hogy ezekből a fiatalokból, akik tegnap pályára léptek hová tűnt az alázat. A foci és a nemzet iránt. Mert ha már játszani nem tudunk (lassan nem találunk a földön olyan országot, akik nem vernek el minket futballban), akkor legalább látszon, hogy akarunk.

rizla 2008.03.27. 15:15:37

szferi:

"Ebben nem értek egyet, pont ilyenkor kéne azzal kimenni a pályára, hogy itt egy verhető ellenfél, meg kell mutatni mit tudunk, be lehet játszani magunkat a válogatottba..., meg amit ilyenkor mondani szokás. Nem feltett kézell kisétálni, és szarni bele mi történik. Ez így nagyon lehangoló"

lehet nem kéne mondanom, de tippeljétek meg, a játékosok mennyit kapnak egy válogatott meccsért.

"De azért kíváncsi lennék, tegnap például mivel tüzelte fel a fiúkat ennyire... Sokmindenben igazad van, a lehetőségek olyanok amilyenek, de mi azt is rendszeresen alulmúljuk. Sajnos."

én nem gondolom, hogy RENDSZERESEN alulmúlnánk. tavaly pl volt egy jó félévünk, most jött két meccs két érdektelen ellenfél ellen baromi kevés nézővel. én tényleg nem lepődtem meg, bár rosszul esett azért. de a körülményeket ismerve ez benne volt a pakliban. nem akarom a játékosokat bántani, és igazából várhidit sem. természetesen jár a kritika, ez nulla volt, de amikor kiderült, hogy gyakorlatilag 5 jó játékost is mellőzni kell (buzz volt a +1), és NB1es játékosokat hívott be feltölteni a keretet, akkor már tudtam.
várhidi indoklása tulajdonképpen korrekt, ennyi jó játékost mi nem mellőzhetünk. ahogy az is tény, hogy megpróbált változtatni, mégha kicsit pánikszerűen is, de tény, hogy igyekezett belenyúlni a meccsbe, és edző legyen a talpán, aki ennél jobban cserélt volna. ki támasztotta volna fel ezt a csapatot? vadócz? ugyanmár.
persze nem akarom dícsérni, a felelősség az övé is.

rizla 2008.03.27. 15:22:21

kiegészítés: mondjuk ez a 4-3-2-1es felállás szégyen volt kezdésnek, úgyhogy mégis bántanám bajuszt.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.27. 15:24:33

Nem NB1-es játékosok kellenek, hanem izlandi szobafestőmentalitás. Ők nem tudtak focizni, de legalább hajtanak a címeres mezért.

Ha Vass Ádámnak odaadod Essien fizetését, akkor úgy fog játszani, mint a ghánai?

drosiii 2008.03.27. 15:27:08

"végre átléptük a félpályát." - 80. perc környéke magyar - szerb.. az eredményt hadd ne írjam ki, úgy is tudja mindenki. Szerintem nem adtuk lejjebb azóta sem :)

kavics30 2008.03.27. 15:31:34

én a tegnapi meccset nem kommentálnám, nagyjából azonos a véleményem van, mint a hozzászólók jelentős részének.
tudom, hogy ez itten "Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.", de örülök, hogy a magyar foci is egy kicsit szóba került, még ha túl sok örömünk nem is lehet benne. Viszont szívesen látnék egy elemzést a jelenlegi magyar klub-modellekről, mert szerintem ebben, ezekben lehet talán, közép-hosszú távon reménykedni. Gondolok itt arra, hogy lassan, nagyon lassan és eleddig látványos eredmények nélkül, de talán a háttérben alakulgatnak "műhelyek(??)" mondjuk az MTK,a Debrecen,a Honvéd, az Újpest és a Fradi esetében. Kíváncsi lennék, hogy melyiket látjátok életképesnek és melyik tűnik eleve halott ügynek, ugyanis szerintem ez a mostani, de még talán a kettővel fiatalabb generáció is tökéletesen esélytelen lesz nemzetközi eredményt elérni.

rizla 2008.03.27. 15:34:06

pancho: a cikkben arról van szó, hogy a magyar válogatott apatikus egy ilyen érdektelen barátságos meccsen. úgyhogy érdemes arról beszélgetni, hogy ennek vajon mi az oka. én pusztán erre akarok rávilágítani. az ugye nyilvánvaló, hogy ENNYIRE bénák azért nem vagyunk (bár páran a keretből egész egyszerűen NEM TUDNAK focizni). természetesen vass nem fog úgy játszani, mint essien, soha, semmikor, de nem ez a probléma, hanem az, hogy vass ádám még csak vass ádám szintjét sem érte el.

szferi 2008.03.27. 15:41:38

A barcelona gyenge teljesítménye okán rijkaard fejét követeled, merthogy alulmotiváltak, nem nyújtanak eleget, rossz a csapatösszeállítás, stb.

A tegnapinál motiválatlanabb csapatot ritkán látni, a taktika se volt fényes, próbálj párhuzamot vonni az előző példával. És nem az a gondunk, hogy nem verjük majd szarráa dánokat, hanem hogy ilyen mentalitással az albánok is simán viszik majd a pontokat tőlünk, mert magunkat múljuk alul, nem az ellenfelekkel van a gond elsősorban. Ha meg egy szövkap azt nyilatkozza még ezután is, hogy ő nem hibás, hát, az enyhén szólva pofátlanság.

crouchy 2008.03.27. 15:41:49

Soha soha nem lesz már jobb a focink. és mivel ezt el is hisszük, és jó sokszor mondogatjuk, tényleg nem lesz. a mostani fiatalok már szinte mind olyan közegben nőttek fel, hogy úristen, régen de jó volt, most milyen borzalmas. úgyhogy hacsak nem lesz egy csupa liverpooli meg sheffieldi légiósból álló válogatottunk, akiket már lehetőleg 2 3 éves korukba kivisznek addig itt nem lesz semmi. de nembaj, azér majd néha elszáll az agyunk ha elverünk vmi nagycsapatot. meg majd a fradinak lehet szurkolni a blben:)

crouchy 2008.03.27. 15:42:19

jé én mégse vagyok kimoderálva?

rizla 2008.03.27. 15:45:51

"A barcelona gyenge teljesítménye okán rijkaard fejét követeled, merthogy alulmotiváltak, nem nyújtanak eleget, rossz a csapatösszeállítás, stb."

nana. te most komolyan összehasonlítasz egy klubedzőt egy szövetségi kapitánnyal? a klubok edzői stábjai felelnek a játékosok formájáért, a szövkapok sokkal kiszolgáltatottabb helyzetben vannak. újra mondom: a válogatott végtermék.
ettől függetlenül várhidi elbaltázta ezt a meccset, ez igaz, úgyhogy nem is akarok ilyen vitába belemenni. de a fejét nem követelem.

szferi 2008.03.27. 15:52:30

Írhattam volna mclarent és angliát is, mindegy. A lényeg az, hogy ezek az emberek külföldön nyújtanak valamit, még ha keveset is, itthon meg nem. Miért?
Aki meg itthon játszik, meg se erőlteti magát ha véletlenül beválogatják. Miért?
A szövkap szerint meg ez így ok. Tényleg kár vitatkozni. Na, lejárt a munkaidőm is, viszlát! :)

neeskens 2008.03.27. 15:53:47

A második félidőben már kínomban röhögtem,komolyan vicces volt.Nemcsak mi,néha a szlovén védők is olyan gyertyákat rúgtak,hogy az már fájt.
Tisza Tibi nagy igyekezetében állandóan elesett,egyszer még kezezni is sikerült.Ferenczi fellökött boldog-boldogtalant,köpött szép hegyeseket.De a legjobb Tőzsér volt,aki ahelyett,hogy elvitte volna a labdáta gól előtt,bevágta a durcit és állt,mint egy fasz széttárt karral.
Aztán a végén,1-0-ás szlovén vezetésnél megjelent Csizmadia Csabi hidrogénszőke feje,gondolom segíteni a támadásokat.Valaki szólhatna neki,hogy ez a séró már eldugott vidéki pajtadiszkókban sem menő.De persze lehet,hogy ezzel akarja elterelni a figyelmet arról,hogy cirka 5 perc alatt tud csak megfordulni a tengelye körül.
Mókás találkozó volt,erről talán még maga Filipovics Vladan se tudna olyan videót összevágni,hogy el lehessen passzolni valamelyiket legalább török harmadosztály kiesőjéhez....

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.27. 15:56:47

azért sok esetben nem is annyira kiszolgáltatott a szöveségi kapitány. Sőt. Mert ha Rijkaardnak Messi lesérül, az szopás, míg az argentin válogatottban Aguero játszik. Na bumm.
De ugyanez igaz az összes szövetségi kapitányra, ráadásul nekünk nem Essient és Messit kell adott esetben pótolni.
Esetleg elfogadhatjuk, hogy Gera pótolhatatlan, de akkor mire véljük a görögök elleni meccset? Mondhatjuk, Buzsáky nélkül nem megy, de akkor mire véljük az olaszok elleni diadal estéjét?

d3vnull 2008.03.27. 16:00:35

Csizmadia egy D.Nagy Lajos imitátor és kész. De ő legalább szokott valamit teljesíteni. Még inkább nem bántanám Vass Ádámot, aki ugyan most valami ultraszar volt, de legalább igyekezett, ráadásul ő jól szokott játszani (persze a megfelelő szintet be kell kalibrálni :)).

rizla 2008.03.27. 16:05:12

"A lényeg az, hogy ezek az emberek külföldön nyújtanak valamit, még ha keveset is, itthon meg nem. Miért?"

melyik emberek??
szélesi - nem volt rosszabb, mint eddig
vanczák - detto
juhász - szerintem az elvárhatót hozta
tímár - ő sem volt rossz
vass - mostanában nem is játszik a bresciában, meglátszik..
tőzsér - az AEKben nyújt valamit? elég ritkán játszik, úgy tudom..
buzsáky - sérülten lépett pályára
huszti - ő hozta azt, amit kell
priskin - külföldön sem nyújt semmit, fél évig a padon ült..
zsidai - NB1

rájuk gondolsz?

rizla 2008.03.27. 16:06:19

pancho: mondom, hibás várhidi, de nehogymár egymás mellé rakjuk, hogy rijkaardot kirúgnám, bajuszt meg nem. teljesen más műfaj klubedzőnek lenni, csak ennyi.

rizla 2008.03.27. 16:07:08

ja, a kapusunk, fülöp: csapata sincs, összevissza váltogatja szerencsétlen.

neeskens 2008.03.27. 16:08:13

Vass Ádit én se bántanám,ő legalább szaladgál,még akkor is,ha sokszor ész nélkül.De talán azt megmondhatta volna neki valaki,hogy ha megtámadnak a saját tizenhatosom előtt,akkor nem az a megoldás,hogy jó hosszan eltolom a labdát magamtól a saját kapum felé...

neeskens 2008.03.27. 16:12:17

A legrosszabb az egészben,ha Kuttor játszik a védelem tengelyében,Lipcsei Peti osztogat a középpályán,a szélt Dombi Tibi húzza meg,elöl meg Tököli álldogál akkor is elértük volna a 0-1-et meg a 6.helyet az EB selejtezőn....

kukonyalori 2008.03.27. 16:16:04

Egy-két szó Várhidiről. Azé egy picit visszavehetne a pofájából. Télleg azt hiszi, hogy minimum egy Capello kvalitású edző? A meccs előtt is már a kifogásokat kereste, a meccs utáni nyilatkozata meg egyszerűen felháborító volt. Ő mindent jól csinált nem tehetett semmiről. Nagyon jól cserélt (Tiszával még "minőséget" is hozott a pályára). A játékosok viszont szarok. Ezzel aztán kiválóan motiválja is őket. Ő nem tehet róla, de kérdem én akkor meg mi a fasznak van ott.
2. Már az őszi nagy lelkesedést sem osztottam. Azért, mert megvertük az olaszokat (kinn voltam, szép volt, ordítottam is teli torokból, hogy szép volt fiúk.) De minden idők leggyengébb selejtező sorozatát produkáltuk gyalázatos vereségekkel (Norvégia 0-4, Moldova 0-3). Már akkor felmegy a pumpa, mikor azt mondja, hogy ő a célkitűzést teljesítette, de azt még senki nem kérdezte mi volt az.
3. Reggel a nap-keltében meg van pofája azt hazudni, hogy a szlovénoknál csak egy sztenderd játékos hiányzott.
Nem azt mondom, hogy takarodjon, mert azt is tudom, hogy a válogatottunk teljesítménye régen nem a kapitányon múlik. Csak egy olyan csávó, aki csak azért lett kapitány, mert sokat szerepelt a sport tv-n, és bármit megtehet vele a szövetség, ne gondolja már magát Lippinek.
Rosszul vagyok már mikor meglátom.

Ronal-d'oh! 2008.03.27. 16:32:37

Azt hittem, hogy ez az "Index blogja a világ legjobb futballjáról", viszont akkor miért írtok a magyar válogatottról?

hmikey 2008.03.27. 16:42:19

Ja, ezt még bele akartam írni. Miért jó egy "tétnélküli", barátságos mérkőzés?

1. Ki lehet próbálni dolgokat az edzőnek
2. Játéklehetőség a csapat tagjainak, hiszen a rutin minden sportban nagyon sokat számít

De, ami a legeslegfontosabb, az az, hogy a futball olyan, mint a római korban a gladiátorviadal. Csakis és egyértelműen a KÖZÖNSÉG szórakoztatására van, hogy a munkában megfáradt agyak elmenjenek szépen és jól érezzék magukat, szabaduljanak a világ nyűgétől. Ezt tönkretenni bűn, nem csak szégyen.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.27. 16:47:29

neeskens: sárga lap!
Kuttor, Lipcsei és Tököli még elmegy. Na de Dombi Tibi?!?! Aki egyébként személyes kedvencem, de azért mégis...

díszbohóc 2008.03.27. 16:55:02

Igazad van pancho.
írhatott vona Keresztúryt, Egressyt, Halmait, Illést is.

Ramon Serrano 2008.03.27. 17:08:27

Vagy Sebok Vilit, Molnar Balazst, Keneseit, Urban Florit, Juhar Tamast es megannyi klasszist csak a kozelmultbol.

Egyebkent arra lettem figyelmes, hogy Aragones is fiatalit, mint a mi bajuszos fiatalitonk, csak o nem veri nagy dobra. Annyiban hasonlitanak, hogy az eredmenyesseg egyikuk eseteben sem valtozott a fiatalitas hatasara :)).

Romanista 2008.03.27. 17:15:59

szerintem az lenne a legjobb ha át alakítanánk a válogatott rendszerét. fizetni kéne hogy játszhassanak a válogatottban. licitálás vagy fix árak vagy mit tom én. meccsek után pedig aki jó volt visszakapja plussz kap még x-%-ot. aki csak okés volt az csak azt amit befizetett. aki meg ugy mint tegnap az még plusszba fizet.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 17:26:23

Na most, hogy kidühöngtem magamat. Én is Rizla véleményére hajlanék. Az őszi formában hozhatnak még kellemes perceket a fiúk, ne törjünk még pálcát. Persze ne higgyünk Kistelekinek sem, sehova nem jutunk ki, egy jó meccsekkel tüzdelt negyedik hely már elfogadható ebben a csoportban. Az már nagy előrelépés lenne, ha itthon elkapnánk a dán, svéd, portugál hármas valamelyikét és az albánok elleni összevetésből jobban jönnénk ki. Azt ne felejtsük el, hogy Bogdani vagy Tare évek óta a Serie A-ban játszik.

Elhangzott, elkéne kergetni a most játszókat. De sajnos csak ők vannak, nincs más. Vagy próbáljuk ki Verebes mester Vác-Újbudájának fiataljait?

Azazello007 2008.03.27. 17:27:06

Számomra katasztrófa, h olyan helyzetbe került a magyar futball, h vannak, akik már visszasírják a kilencvenes évek válogatott játékosait; pedig láttam én is anno az 1-7-et. És mégis, mintha még ŐK IS többet nyújtottak volna.

Asidotus 2008.03.27. 17:39:45

az 1-7-et vébépótselejtezőn játszottuk! 2. voltunk a csoportunkban!

drosiii 2008.03.27. 18:13:07

Nűnű: ahogy másodikak lettünk.. szerintem azzal nem kéne dicsekedni. és érdekes mód az a második hely a játékosokon múlott, nem CSJ-on.
szóval vagy egyre gyengébb a játékosállomány, vagy egyre gyengébb a vezetés... szerintetek melyik?

crouchy 2008.03.27. 18:23:44

most a képrejtvénnyel kapcsolatban meggondoltátok magatok, vagy csak engem szivattok?:)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.27. 18:41:35

drosii: A válsaz egy ordas közhely, mindenhol egyre komolyabban veszik a focit, sokkal erősebb a konkurencia is. Hova tovább már több grúz, moldáv, albán, szlovén játszik jegyzett bajnokságokban, mint magyar. Ugyanakkor már egy világbajnok sem tud úgy meccset nyerni, ha el akarja lazázni a meccset (így barátságos meccsen mi is arathatunk hangos sikert, tétmeccsen aligha) Lehet , hogy a többség úgy gondolja, hogy egy szlovén-, vagy egy albán gárda ellen mi vagyunk az esélyesek, de ez már közel sincs így. Sőt az albán szövetség elnöke azt nyilatkozza, hogy amagyarokat oda-vissza kell verni. Ennek tetejébe az MLSZ-nek olyan elnöke van, aki egy eb-selejtezős hatodik hely után, egy dánokkal, portugálokkal és svédekkel teli csoportból továbbjutást és vébé részvételt - nemhogy remél - vár, ahelyett, hogy tovább nézne az orránál és kidolgozna egy húszéves koncepciót, amelynek végén visszakerülhetünk az elitbe. És belátná, hogy ez csak lépésről-lépésre megy, előbb célozzuk meg a negyedik helyet, aztán majd a harmadikat, végül kijutást.

BruceWayne 2008.03.27. 21:55:33

dvsc-fehérvárt ki nézte??? amellett hogy egy igen jó meccs volt, a magyar labdarúgás totális csődje és szégyene hogy dombi tibornak még 11-est ad valaki 2008-ban!!!!! ez a mai is vicc volt... de annak is faszkorbács aki pályára küldi ezt az esőembert....

BruceWayne 2008.03.27. 21:56:32

ja és minden idők 2. legnagyobb öngólját lőtte a f.vári védő (a kivédett 11-es után!!!), tokody után szorosan

zoliie777 2008.03.27. 22:12:21

szegény szerencsétlen Durica...nagy negezen kiharcolják a hosszabítást és utána meglövi "élete gólját"

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.28. 00:24:41

tokody-s video nincs meg valakinek,
annak idejen a tv-ben eloben lattam, de emlekszem, meg masnap is rohogogorcsot kaptam, amikor eszembe jutott,
ez is ilyen :)

rizla 2008.03.28. 03:17:36

nekem nem játsza le basszameg. gyorsan töltse fel valaki youtube-ra

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.03.28. 03:22:28

Tokody csillaga ezennel leáldozott. Azt hiszem ez az igazi pech, most már a csúcs-öngól prototípus sem az övé :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.28. 05:55:01

Én eddig önfeledt gyermeki naívitással azt hittem, hogy minden fönt van jútjúbon, amit a fodbal egyetem kiszart és tessék csalatkoznom kellett, Tokody öngólja nincs. Fontolgatom az öngyilkosságot.

Dean 2008.03.28. 07:43:56

Igen, bár kedvelem Várhidit, mindenképpen be kell ismerni férfiasan: ez sz*r volt.

ZenZo 2008.03.28. 09:13:25

popp: "Ennek tetejébe az MLSZ-nek olyan elnöke van, aki egy eb-selejtezős hatodik hely után, egy dánokkal, portugálokkal és svédekkel teli csoportból továbbjutást és vébé részvételt - nemhogy remél - vár, ahelyett, hogy tovább nézne az orránál és kidolgozna egy húszéves koncepciót, amelynek végén visszakerülhetünk az elitbe. És belátná, hogy ez csak lépésről-lépésre megy, előbb célozzuk meg a negyedik helyet, aztán majd a harmadikat, végül kijutást."

Így van, ezt mondom én is a legtöbb embernek. Régebben évekig rendszeres válogatott meccsre-járó ember voltam, ma már ki sem merek menni, elég nekem a tv előtt szitkozódni. De a lényeg: aki kijutást vár, az egy barom. De még ha várja is, minek? Könyörgöm minek jussunk ki? Azért, hogy majd a csoportkörből hazazavarjanak -36-os gólkülönbséggel? Játszhatnánk megint ilyen szép 7-1, 8-0 és társai eredményeket. Nem kell még ennél is jobban lealáztatni magunkat...

Hyni 2008.03.28. 09:33:23

rizla; az "ENNYIRE SZAR MECCSET még SOHA a büdös életben NEM LÁTTAM!!!!" nem annak a kérdése hogy fel vagyok-e készülve arra hogy a magyar nemzeti csapat alulmúlja-e önmagát avagy sem. Egyszerű ténymegállapítás,és nem (csak) a csapatunk, hanem a futball szemszögéből. A szlovén csapat ugyanúgy partner volt a szar focihoz.
Se kapura lövések, sem cselek, sem egy 3-szögezés,átemelés,még csak egy kib...ott szöglet is félóránként.A zsuga 10 mp-ig nem volt folyamatosan játékban. Bárhogy kutatok az emlékezetemben, nem jutott ennyire szar meccs eszembe, pedig hidd el,van miből válogatni...
Ez a koraeste a foci nevű játék/sport/élet-halál (kinmek mi tetszik) meggyalázása,erőszakolása,lehúgy- ill. szarása volt és nemcsak a hazai csapat részéről. Kolletktív...

Bezuhov. 2008.03.28. 14:21:41

:DD Aztaqurv...eget! Ilyen pazarul elcsavarat labdát rég láttam már!
Ezért már megérte felkelnem!! ;)))))

BruceWayne 2008.03.28. 14:29:04

basszus most esett csak le, ez a gól Bede miatt volt, milyen szar helyen állt már.....

egyébként az örökös No.1 Tokody, akiről az index írta:

"Tokody később elismerte, azt hitte, a másik kapunál áll, ezért is volt ennyire tudatos a mozdulatsor."

ez a srác csak kiakarta bikázni szögletre....elég lett volna csak kigurítani

és egy régi gyöngyszem:
www.youtube.com/watch?v=eBV1pqzAEuI&feature=related

d3vnull 2008.03.28. 15:03:23

Adyn : hát ez kurva jó. De egyébként rosszul helyezett lövés volt, gyenge és nem pipába tartó, mákja van, hogy bement :):):)

badblood 2008.03.28. 16:37:53

...egyébként mindentől függetlenül szerintem nem az ellenféltől kapott ki a magyar válogatott, hanem saját magát verte meg...

qwasd 2008.03.28. 19:00:06

OFF

A sokak által keresett Tokody gól:

www.youtube.com/watch?v=YEFrax5k5Qs

Titi120 2008.03.28. 22:21:04

Ezt az öngólt még 3 Durica vagy Tokody se tudja megfejelni (szó szerint). :D
www.youtube.com/watch?v=1csQG0ZciFQ&feature=related

kukonyalori 2008.03.29. 11:24:05

:DD Aztaqurv...eget! Ilyen pazarul elcsavarat labdát rég láttam már!
Ezért már megérte felkelnem!! ;)))))
Az ellenfél kapuja előtt sose sikerült volna neki ilyen jól.
Tokody góljánál meg a nagy tudású Kisteleki ült a padon. Hát talán, ha ön-ön maga lenne a kapitány sikerülne a célkitűzés, mármint a kijutás, wehe.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.29. 13:04:16

Hyni:

Teljesen egyetértek. Velem se fordult még elő, hogy egy focimeccs ennyire untatott volna. Tényleg, még fölháborodni sem bírtam. Egyszerűen nem érdekelt, mi van a pályán. Pedig nem így kezdtem nézni. Nem hiszem, hogy bennünk volt a hiba. ;-)

Kisteleki szerintem is (ettől a meccstől teljesen függetlenül) elmebeteg. Nem kicsi a verseny, de a magyar futballnak ma kétségkívül ő a leggyengébb láncszeme.
süti beállítások módosítása