Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Római buli a könyvtárban

2008.03.06. 09:58 _benito

Egy órája sincs még, hogy Vucinic az ábrándos tekintetű Cannavaro mellől bebólintotta a második római gólt, de már annyi véleményt hallottunk, hogy már nem is tudjuk, melyik közülük a sajátunk. Mert ne tagadjuk, igaza van annak, aki szerint ezen a meccsen a Real megtapasztalta a rosszabb oldalról is, hogy milyen nem a jobbtól, hanem kevésbé rossztól vereséget szenvedni (lásd tavalyi bajnoki cím). Ugyanakkor nem szállhatunk vitába azokkal sem, akik szerint a Roma tökéletesen megvalósította azt, amiért útra kelt: a játékot okosan gyilkolva, a nem különösebben acélos Real-támadásokat elnéző mosollyal lenyelve, a Bernabéuban kettőt vágva esélyt sem adott ellenfelének és továbbjutott. A Porto eközben büntetőkkel maradt alul a Schalkéval szemben, a Chelsea pedig hatalmas fölényét három gólban manifesztálva lépett túl az Olimpiakoszon.

Több, a Real Madrid – Roma meccsel kapcsolatos kérdésre megkaptuk a választ, ezek közül a legfontosabb, hogy Van Nistelrooy nélkül igen karcsú a Real támadójátéka, ez pedig különösen fájón robban a blancók arcába, ha Robinho sem fog ki nagy napot. Ez a két dolog pedig tegnap egyszerre történt meg, pedig Schuster amint meglátta, hogy nem Panucci kezd a farkasok jobbszárnyán, hanem a gyorsaságban inkább a brazilhoz fogható Cicinho, azonnal átparancsolta a kis brazilt a másik oldalra. De ne tévedjünk, nem ezzel húzta a legnagyobbat Spalletti, hanem Aquilani játékba küldésével, a masszív kokainfüggő arckifejezéssel tevő-vevő fedezet pedig először kis híján a BL-szezon góljával hálálta meg a bizalmat, majd De Rossival párban az olasz futballt szeretők arcára pirospozsgás angyalkákat festve szétcincálták a Real középpályáját. Nos, nem volt ez olyan marha nehéz feladat, mint amilyennek előzetesen gondoltuk, hiszen a madridi középpálya a sok labdát szerző, de azok nagyobb részét rögtön el is adó Gago, a felelősséggel nehezen birkózó Guti és a védekezést jól, a támadásokat semennyire nem segítő Diarra miatt mindennek tűnt, csak ellenállhatatlannak nem. Baptista kemény, mint a fagyott kutyaszar, de nem Real-szintű csatár, Raul lesgólján kívül csak fogcsikorgató küzdésével tűnt ki, Robinho pedig egyszerűen nem tudott kivel összjátékot kezdeményezni, egyedül pedig még egy ilyen képességű játékos sem dönt el BL nyolcaddöntőket. A Romának is fel-feltűnt már, hogy hiába rendezkedtek be kontrákra, ha az ellenfél nem tudja átszuszakolni a labdát a két szűrőn, így egyre gyakrabban ütöttek rajta a másik térfélen – illetve csak ütöttek volna, hiszen Totti tragikusan gyenge volt, a győztes gólt szerző Taddeit először és utoljára gólját ünnepelve láttuk közeliben, Mancini pedig már a meccs elején megsértődött, hogy nem tudja lefutni az emberét. És már tolul is elő a kérdés, hogyan tud a Roma két gólt lőve nyerni Madridban, ha a komplett támadósora csődközeli állapotban leledzik?! A válasz a Real játékában keresendő...
Az viszont biztos, hogy Spalletti tökös gyerek, hogy az eredmény tartására törekvő csapatában Mancini-Vucinic cserét hajt végre, a szerencse pedig a bátraké, a csere pár perccel később kiállítást hozott (emlékezzünk meg Vassaras sporttársról, aki eszetlenül szórta a lapokat, bár Pepe másodikja egyértelműen jogos volt), Taddei gyönyörű fejesgóljára pedig hiába jött válaszként a szezon legnagyobb lesgólja, pontosan tudta minden érintett, hogy a Real akkor sem jut tovább, ha meccsnullra menti párharcot. Azt már mi sem értjük, Vucinic hogy fejelhetett gólt, ám ez már csak a madridi válság feneketlenné mélyítéséhez kellett, a továbbjutás már a brazil szélső góljánál eldőlt.
Nem volt ez egy szemet gyönyörködtető meccs, rengeteg rossz passz, félresikerült indítás borzolta a kedélyeket, de ne lepődjünk meg, ez van, ha mindkét csapat elfogadhatóan, esetleg jól teljesítő emberei pont védekezéssel megbízott játékosok. A továbbjutó Romával kapcsolatban azért kongassuk annyiban a vészharangokat, hogy igencsak szükségük van egy szinte tökéletesen záró De Rossi-Aquilani reteszre középen, amíg Mexés és Juan néha Old Traffordot idéző bakikkal veszélyezteti saját csapatát, ugyanakkor azt se vegyük el tőlük, hogy a Realnak szinte helyzete sem volt. A meccs leggyalázatosabb teljesítménye szintén madridi oldalon született, a Bernabéu közönségét ezennel utóvizsgára ítéljük, amiért a világ legnagyobb könyvtárává változtatták csodaszép stadionjukat a szezon legfontosabb meccsén.
A spanyol katasztrófa ezzel szinte teljessé vált (két csapatuk maradt állva Európában), az olaszoknak egyelőre ugyanennyi van, jövő héten kiderül, hogy a szinte esélytelen Inter (talán csak nem _benito személyes jelenléte mellett?) visszatér-e a halálból, hogy magasra emelje a trikolórt. (Real Madrid – Roma 1-2)


A Chelsea már az 5. percben továbbjutott, igazából Ballack fejese után csak olyan lényegtelen kérdések maradtak, hogy vajon kapnak-e gólt (10 órája nem esett meg ilyen velük), kisárgul-e valaki a várhatóan nehezebbnek ígérkező negyeddöntő előtt, vagy belövi-e élete első BL-gólját a jó ég tudja, minek sztárolt Kalou. Belőtte.
Az Olimpiakosznak tehát – sok más csapattal ellentétben - nem sikerült meglepetést okoznia, pont olyan alárendelt szerepet játszott, mint magunk is vártunk tőlük, amiért persze elsősorban a Chelsea a felelős. Elárulunk egy titkot, Heinrich kolléga a tavalyi szezonhoz hasonlóan idén is a londoniakat várja Európa trónjára, és bár Mourinho távozása legalább akkorát sebzett a kékeken, mint mondjuk Wenger, vagy Ferguson távozása sebezne más csapatoknál, azért a Chelsea keretét (és tegnapi kezdőjét) elnézve magunk sem lennénk ezen meglepve.
A londoniak egyébként három góljukat összesen 10 méterről szerezték, de hát ez van, ha az ellenfél hátát töri a háló. Bárki is lesz a következő körben a Chelsea ellenfele, a helyzeteit igencsak meg kell majd becsülnie, a kékek ugyanis nyolc idei BL-meccsükön eddig összesen két gólt kaptak, viszont lőttek mellé tizenkettőt! (Chelsea-Olimpiakosz 3-0)

Nem voltak sokan, akik a Schalkét várták a negyeddöntőbe, közülük egy azonban pont az a Manuel Neuer kapus volt, aki történetesen olyan pozícióban volt, hogy tehetett is ezért. A Porto erősen kezdett, az első negyedóra végére már két nagy védést is kicsaltak Neurerből, de ezek egyike sem volt a kanyarban sem ahhoz képest, amit Sektioui fejesénél fogott. A meccs elejének képét látva a Porto valószínűleg megnyugodott, sőt, talán egy kicsit jobban is, mint kellett volna, hiszen kedvük szerint kerültek a rendkívül ocsmány mezben pompázó gelsenkircheni védelem mögé, de vagy az utolsó passzokba csúszott hiba, vagy Neuer védett  gyönyörűen (07:17-nél figyeljél erősen). Telt-múlt az idő, de a gól nem jött össze, aztán alig tíz perccel a vége előtt Fucilét egy valóban nem szép, de talán egyenes kiállítást nem érő fault után lezavarta a spori, innentől pedig már szinte csodára volt szüksége a portugáloknak. A csoda pedig már csak ilyen, akkor jön, amikor nem számít már rá szinte senki (talán ezért csoda…), Lisandro a tizenhatoson épphogy belül lefordult az emberéről és mocskosul beverte a léc alá. Halleluja, jöhetett a hosszabbítás, ahol Quaresma mulasztotta el a mennyekbe lőni a csapatát, amikor egy rossz passzt elcsípve már csak a kapussal állt szemben, de Neuer kapuját ezen a napon csak nagyon jó lövésekkel – vagy azokkal sem – lehetett bevenni. Ez további bizonyítást nyert a büntetők során, különösen a második kivédett büntetőnél, Lisandro labdája ugyanis nem csak erős volt, de igen jó helyre is igyekezett, amikor a kapus a szemkápráztató módon tíz centit nőtt horizontális pozícióban és kitenyerelte a Schalkét története legnagyobb sikeréhez juttató tizenegyest. A nyolc között mindenki álom-ellenfele, a gratulációért jogosan sorba álló Schalke, mely ha nem is 04, de 1-4 és ez számít, semmi más. (Porto-Schalke 1-0 – büntetőkkel 1-4)

196 komment

Címkék: chelsea videó beszámoló roma összefoglaló real madrid schalke

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr51367928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Romanista 2008.03.06. 16:10:07

ilyen megfontolások alapján valóban ugyanolyan erősek, pancho, de azért ne hogy mindenben a Real legyen az abszolút mérce. a Romának ez egy taktikája a sok közül és ezzel a Real nem tudott mit kezdeni. már asszem mondtam tegnap, hogy nem a Real vesztett, hanem a Roma győzött,na de nyilván haza is beszélek ezzel. ha Real tudott volna váltani,ha Roma hibázott volna akkor oké,na de ugye.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.06. 16:10:31

ASRM
vagy minden idok egyik leggyengebb spanyol bajnoksaganak vagyunk szemtanui...(en igy gondolom)
ymy

IronRock 2008.03.06. 16:11:00

Tökmind1 hol játszik a Real, az idén ultraszar és a kiesés elől menekülő Betis otthonában kikapni és a szintén nem nemzetközi klasszisokat felvonultató Almeria-tól két góllal kikapni elég égő. Ráadásul otthon kaptak ki egy ostoba góllal a Getafe-tól is, és a 7végén a Recre ellen csak Robinho-nak, és a városi rivális Atletico-nak köszönhették hogy elverte a Barca-t mert különben a katalánok ott lihegnének máris közvetlen közelről a nyakukba. Ez így kevés lesz a bajnoksághoz is, még akkor is ha a Barca érdekelt a BL-ben és a spanyol kupában is, ilyen teljesítménnyel a Real nem fogja tudni megtartani ezt az előnyt...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.06. 16:15:14

ASRM: Én másfél hónapja megvívtam a magam harcát a Madrid drukkerekkel, amikor a rekorddöntést és az imponáló bajnoki vezetést a spanyol csapatok gyengélkedésének tudtam be, sőt azt mertem állítani a játékosokról, hogy gyengék.
Én nem mondom, hogy a sérültek miatt esett ki a Madrid, mert nem gondolom, hogy Gago és Guti jobban passzolt volna, ha Nistelrooy játszik Baptista helyett. A tegnapi volt a Real Madrid maga. A csapat, amelyik kiesett egy olyan ellenféllel szemben, aki a második percben már húzza az időt. Nem mentegetem a Real Madridot, mert kiesett, és még az a szerencséje, hogy nem egy igazán erős csapat alázza meg.
Legnagyobb sajnálatomra, végül tényleg úgy néz ki, hogy az idő engem igazolt, amikor a Real és az összes többi spanyol csapat gyengeségéről írtam. Egyébként megkérdezném, az akkor a Real erősségét bizonygatükat, hogy meséljenek most a véleményükről.
nst.blog.hu/2008/01/14/la_liga_19_fordulo

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.06. 16:35:42

pancho, igazi vátesz vagy! De Barca azért csak ott van a nyolc között! Jó mondhatod, hogy de három angol ('Pool továbbjutásában nem lennék olyan biztos). Erre viszont azt mondom Cselszkij a leggyengébb csapatot verte és a Manchestert nagyon megszorongatta Lyon, ők tehát annyira nem voltak meggyőzőek. Az Arsenal viszont valóban erőt demonstrált, még ha a Milant jópár olasz kiscsapat is megforgatta az idén.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 16:36:30

Nem értem.

A Realnak tegnap esélye sem volt. A védelme csődöt mondott, a középpályán labdatartásról szó sem volt, a csatársor meg csak vergődött. De azért nehogy azt mondjuk hogy csak azért mert béna csapat. Ha ebből indulunk ki akkor az összes spanyol csapat is béna hiszen ők vezetik a bajnokságot. Egyszerűen nem bírták a nyomást amit a Roma rájuk rakott.

A Mexes-Juan belső védők szinte hibátlanul játszottak ha volt is hiba azt rögtön javították a lesgól nem az ő hibájuk volt. Cicinho és Tonetto pedig nem elég hogy lezárták a széleket de még a támadásokat is hatékonyan segítették.

A középpálya közepén De Rossi-Aquilani meggyilkoltak minden esélyt arra hogy a real építkezni tudjon ráadásul nem a támadó középpályásoktól de már a labdaszerzőktől is elvették a labdát. Taddei hihetetlen hasznosan mozgott mindig üres területre, és bár szerintem Mancini és Perrotta tud jobban is focizni azért az őrületbe kergették a real védelmét. Totti pedig mégis csak Totti. Nem játszott a leglátványosabban de ha ő támad az már alapból két ember figyelmét elvonja a védelemből ráadásul ha azok Cannavaro és Pepe akkor semmi jóra nincs esély. Főleg hogy a két szélen a gyökketővel (realfan tesóm titulálta így) mozgó Salgado és a sérüléstől mint tűztől félő Heinze játszik.

Vagyis akkor tényleg két rossz közül a kevésbé rossz ment tovább vagy az a csapat amelyik bemutatta a tökéletes csapatjátékot és taktikát?

bigchange 2008.03.06. 17:16:27

Kevésbé rossz csapat?! A Raúl gólját követő 10 percet kivéve óriásit játszottak a fiúk (felhívom a figyelmet, hogy nem a BKV Előre volt az ellenfél), Spalletti pedig nagyot meccselt, jókor és jól nyúlt bele. Vucsinity hihetetlen jól játszott, Aquilani és De Rossi olvasták a passzokat (Mondjuk Gago passzait nem feladat olvasni, mert fehér bottal jár, s azzal töri a labdát. Ki mondta, hogy ő az új Redondo? Monnyon le!), alig adtak el labdát, Juan (Benito! Az Old Traffordon Chivu játszott a 7-1-es meccsen) és Mexés tanárok voltak. Totti szerintem jól játszott: megtartotta, megjátszotta a zsugákat, magára húzott 2-3 embert, a szélsőknek így több terület jutott. Idén végre behúzzuk a BL-t!

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.06. 17:18:50

mar nincsenek videok fenn a megadott linken:(
tud vki segiteni, hol lehet megnezni?
forza Roma
p.

Romanista 2008.03.06. 17:23:14

bigchange légy a farkasok prófétája utolsó mondatoddal!

+:lehet hogy szar volt a Madrid de ezért a Roma felelős,szóval tessék csak nem lehúúzni!

nou san trafford 2008.03.06. 17:29:49

pote

Innen letöltheted a 15 perces öszefoglalót
realmadrid.pl/skroty/080306_Roma%5B1-2%5D.wmv

Robinho rabonája nincs benne..:)

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.06. 17:37:28

koszi sracok...
marcius 28-apr 2 kozott Romaban vagyok,
jo lenne, ha kedden es otthon kezdene a Roma :)
(es akkor nemcsak egy sz.ros Lazio-Interre kellene mennem;)
p.

Romanista 2008.03.06. 17:39:50

engem a lazio interre nagyon jó csaj kéne hogy hívjon.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.06. 18:00:20

nagyon jo csajjal megyek, nyugi ;)
bar nem mondanam, h o hivott a meccsre
(a Wigan-Chelsea FAcup meccsen csak az erdekelte, h miert van a palya kozepen kitaposva jobban a fu;
a ManCity-Evertont meg ugy ahogy van unta, de persze siman megmondta, h 0-2 lesz :)

tenyleg, ha ket csapatot kellene mondani, akit nem szeretek a csizman, az ez a ket csapat lenne,
szoval tovabbra is bizva a jo sorsolasban;)

p.

Keelhaul 2008.03.06. 18:17:30

A Madrid Roma meccsrol az a velemenyem,hogy egy szelsovel manapsag mar nem lehet meccset nyerni, erre jo lenne a mindenkori madridi edzok figyelmet is felhivni. Tavaly is emiatt buktunk,iden is emiatt.

petrov144 2008.03.06. 18:36:56

Vucsinics kimerítette a jó csere fogalmát, a Madrid pedig a Pepe Canna párossal eleve halálra ítélte magát..
Mindig öröm látni hogy a (több) pénz nem minden

CS0ki 2008.03.06. 19:00:59

"Vucsinics kimerítette a jó csere fogalmát, a Madrid pedig a Pepe Canna párossal eleve halálra ítélte magát.. "
" A védelme csődöt mondott,"

Azért nagy baomságokat nem kéne mondani...Amíg teljes volt a védelem, nem nagyon volt esélye a Romának, csak átlövésből(de szép volt Aquilani mindkét lövése...), meg egy Vicinic helyzete volt! (nekik ennyi se nagyon...) Utána már mindegy volt, 3 védővel kitámadtunk, ráadásul két alacsony középső védővel nagyon verhetőek vagyunk fejjel, nem először...
Amikor együtt játszott Pepe-Canna decemberben, nem nagyon kaptunk gólt egyébként.
A hiba a támadójátékunkkal volt, már jóideje azzal van!
A Roma meg jól játszotta azt amit kell! Spalletti remek edző!

De azért nem kell itt teljesen kész lenni! Nem szupermeglepetés azért az eredmény! A Madrid 2008ban gyengén játszik a meccsek jórészén(elfogyott Capello munkája? ), szóval azért nem a Fradi ejtette ki a Manchestert, hogy mindenki teljesen kész legyen ettől!

halareaal 2008.03.06. 19:21:37

sötét angol uralom köszönt ránk a Blben idén, főleg ha a pool is bejut.
"Robinho pedig egyszerűen nem tudott kivel összjátékot kezdeményezni."pont emiatt gondolom, h kidobtak 100 millát az ablakon, mert Sneijder, Robben és Nistelrooy segtségével ugyan jobb lett volna a csapat, de az összjáték nem hiszem. azzal h Guti végleg bebizonyította, igazából mégsem akkora játékos, mostmár egyszerűen elengedhetetlen egy irányító támadó kp a csapatba. Baptista valóban nem Real szint, bár ez az egész csapatról elmoondható volt tegnap, még Salgadot lehet legkevésbé leszidni, bár Ramos nagyon kellett volna. Pepével meg nem az a baj, hogy nem jó védő, hanem hogy ennyi pénzből ha egy igazi klasszist veszünk, mondjuk Diegot v Ribéryt 10x előbbre lenne a csapat, mint azzal h Pepe nagynéha beáll játszani. arról nem beszélve, h kiállítattja magát, tizenegyest csinál a fontos meccseken, emellett hiába játszik jól 70 percig. főleg h hasonló színvonalon tudna dolgozni mondjuk Metzelder, v Heinze is ott középen.
a Roma meg, nem győzöm hangsúlyozni, ez után a meccs után teljesen megérdemelte a továbbjutást, de az h óriásit játszottak volna, nevetséges. meggyőződésem, ha megint Manchesterbe látogattak volna, egy 3gólos vereséggel hazaküldik őket megint. de azt is megnéztem volna, hogy egy teljes kerettel felálló Madrid, és és nem sérülésből visszatérő Robinhoval mit tudtak volna csinálni.

halareaal 2008.03.06. 19:49:31

tegnap Romanista kommentjei után egy pillanatig azt hittem, Totti nimbusza kezd halványulbi, de már látom h nem:) Hasznosan játszott? ha az ő lövőhelyzetei is Aquilaninak jutottak volna, lehet 3-0ra nyer a Roma. Vucinic pedig 20 perc alatt sokkal többet alkotottt, mint ő a 2 meccsen együtt. az is igaz, ez azt mutatja, mennyire erősödnek a romaiak. azt meg azért ne mondjuk, hogy a gonosz gazdag úrifiút legyőzte a szegény kis vitéz, mert a Roma kb 10. leggazdagabb klub a világon.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 19:56:51

halareaal mi az hogy sötét angol unalom? Már bocs de a leglátványosabb focit manapság az arsenal és a UNITED játsza nem pedig a spanyol sztárcsapatok. A barca is és a madrid is szenved. A valenciaról inkább ne beszéljünk.

És az hogy a UNITED a lyont nem ütötte ki még nem palástolja hogy az egyetlen csapat amelyik még nem kapott ki idén a blben.

halareaal 2008.03.06. 20:03:14

Kikke, nem szó szerint értettem. csak nyomasztó ez a fölény, főleg hogy idén én sztem max a Barcelona verheti meg őket, és ahhoz is csúcsformába kéne lendülnie legalább a kulcsembereik felének. és főleg, mert a Chelsea és valszeg a Pool is továbbjut. ettől függetlenül innentől kezdve én MUért vagy az Arsenalért szurkolok, akik szebbet nyújtanak. (nálam a nyolcaddöntőkön az Arsenal viszi a prímet)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 20:04:21

nasteey a barca csak mostanában kezdett megint szépen játszani akárhogy nézzük ebben a szezonban nagyon szenved. Bár mostanában volt néhány szép meccsük. Egyébként nem közelítik meg azt a formát amivel kétszer bajnokságot egyszer pedig blt nyertek. Pedig az álom négyes már együtt játszik mostanában.

mantegna 2008.03.06. 20:14:30

Ja Roma most tényleg hoz pénzt. A kérdés, vajon mennyire lesznek képesek okosan gazdálkodni vele. Ha jól csinálják, elegendő marketingértéket keverhetnek játékoserővel. Mármint Totti játéktudása természetszerűleg romlik, de a neve még csillogni fog egy darabig Napkelettől Napnyugatig. Ha nagy csapattá szeretnének válni kell venniük néhány játékost még - és ami fontos nem engedhetnek el senkit. Mancinit az Inter, De Rossit mindenki, és Aq.-t akinek van egy csepp esze az el akarja majd vinni. S máskor már leírtam - azt hiszem még a ACM-Ars előtt, hogy szerény véleményem szerint sorcserére van szükség a Milannal, de ui a Románál is. Totti királysága nem lehet végleges és az nem pálya - idézve kb magam - mikor ő köré próbálják szervezni a Roma játékát. Egy 32 éves ember köré? Semmi csatáruk nincs. Vucinic jó fejnek látszik, de 50 bajnokin szerzett 5 gólt!? Pizzaro nem csatár és Giuly sem az - plusz ő is 32 lesz idén. Vagyis csatársor egyáltalán nincsen és a védelem kispadja is rövid. Erre Ferrari már elment a ACM-hez... Szóval halareal lehet a ASRM jól hozott pénzt tavaly, de a squadre és a imágo még hiányos a Nagy Csapat státuszhoz.

IronRock 2008.03.06. 20:20:02

Khmm...angol, meg spanyol meg olasz csapatok....Mondjuk inkább úgy, hogy "angol", "spanyol", "olasz" csapatok. Az Arsenal-ban, ha Walcott vagy Bendtner néha beszáll, van angol játékos. A MU-ban, Chelsea-ben és a Liverpool-ban azért néhány angol játékos stabil kerettag. De ugyanez elmondható a spanyol vagy az olasz élcsapatokról is. És akkor még nem is említettük, hogy mindegyik nagycsapatnak (olaszok kivételével) külföldi az edzője. Szóval azt hogy nyomasztó az angol scapatok fölénye, hááát....inkább nyomasztó az onnan való csapatok fölénye...

mantegna 2008.03.06. 20:20:37

Aq-ért idén szeptemberben, már Wenger (is) ajánlott 15 millió eurót. Gondolom mondanom sem kell, mit érhet az, akiért Wenger 15 milkot nem sajnál...

mantegna 2008.03.06. 20:22:07

Bendtner dán
Persze Nagy Kanut volt Angol király is

IronRock 2008.03.06. 20:31:55

Bocs, ezt benéztem. :-( Komolyan azt hittem, angol, sorry....de így még egyértelműbb a helyzet, már az Arsenal-nál. :-)

d3vnull 2008.03.06. 21:28:36

Kalou : talán mindent elmond a nézetemről, hogy sokkal szívesebben látok egy olyan Kalou-t aki nem épít fel sok helyzetet, mint egy Shevchenko-t, Pizarro-t aki a mások által hibátlanul felépített helyzetett elbassza. :)

Egyébként bal támadóként Malouda lenne a frankó, de vele a jóég tudja mi van most, mert a legenyhébb kifejezéssel élve is átlagosan játszik, pedig benne szerintem sok van.

Egyébként ZenZo, ha már így egyetértünk Benzema ill. Huntelaar dolgában, még egy igazolást szívesen vennék, bár azután nyílván ismét kötelességének érezné mindenki, hogy jót rúgjon a Chelsea-be lóvé terén : David Villa. Szerintem erre esély is van. Az a gyerek egy géniusz véleményem szerint, és szerintem illene is ide.

danesdzsu2 2008.03.06. 21:29:37

Benito: a Picket nélküled is megverjük, még ezzel az idei gyenge kerettel is:)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 21:46:29

Ha az angol fogalmát kibővítjük teljes nagy-brittaniára akkor azért vannak szépen az MU-ban. Az arsenalban tényleg nincsenek de legalább szép focit játszanak. A cselszkij nekem még mindig szedett vedett társaságnak tűnik nem tudom mi hiányzik. Bocs. Viszont a csúcs a liverpool. Hihetetlen. Szóra sem érdemesek.

papercut 2008.03.06. 21:56:56

A Bl-ben aza szép, hogy vagy meglepetésre az esélytelenebb kiüti az esélyesebbet, aki lazára vette a figurát, vagy az esélyesebb tényleg focizik és akor gyönyörű footballt láthatunk. Ilyen meccsek után remélem a folytatás és hasonlóan színvonalas lesz, bár ehhez a jó sorsolás is elengedhetetlen. Ti milyen párharcokat látnátok szívesen? Az én elképzeléseim:
Arsenal-Roma
Barca-Man Utd
Pool-Chelsea(ez szar lenne azért)
Schalke-Fener

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.03.06. 22:00:50

Megmondom én is, eddig gondolkodtam:)
Mire gondolhatott Schuster bácsi, mikor 1-1-nél behozta Soldadót? ,,Ő majd kihúz a ...-ból?"
Totti visszafutott és küzdött. Így volt! Lehet, hogy megjelent neki Zeman?

Grazie Roma!

www.youtube.com/watch?v=zPs4Sr3X53s

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 22:05:34

papercut nem rossz tervek. De az a baj hogy így ki fog esni az utolsó spanyol csapat is.:-) viszont sztem az lenne még gyilkos ha a négy angol nem egymással játszana mert akkor megvan az esély a házi elődöntőre is. Nem mintha hiányozni a cselszkij meg a pool.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.03.06. 22:16:35

"angol" csapatok szurkoloi tavaly is mondogattak,h a bl-t csak ok nyerhetik meg. ugy tunik,iden is ez a helyzet. aztan nehogy megint csalodjanak. a mu-nek eddig kb. ugyanolyan acelos ellenfelei vtak,mint a barcanak,csoportjuk 1 fokkal vt csak nehezebb,es kb. ugyanolyan konnyeden,ideonkent felgozzel,lelazsalva a meccset jutottak tovabb. tk. sem az o,sem a barca igazi tudasat meg nem lattuk iden. remelhetoleg,csak a dontoben futnak ossze (bar szivem szerint barca-roma dontot neznek.)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 22:24:20

Engem nagy boldogsággal tölt el hogy az MU félgőzzel is elérte hogy egyedüli veretlenként eljutott a negyeddöntőbe habár csak félgőzzel játszott. Ezek szerint még jobb teljesítményre képes. Nekem mindegy bárki jön ha nem sikerül megnyerni a meccset akkor nem is érdemlik meg a győzelmet. De azért sztem bárkit meg tudunk verni.

Olmen 2008.03.06. 22:39:13

én annyira berúgtam örömömben h nyert a Roma h egy másik vendéglátó egységben édredtem, mint ahol néztem a meccset

nasteey 2008.03.06. 22:52:30

Kikke: nem a szép játékról volt szó... :) és még mindig tévhitben élsz. A Barcát se verte el idén senki a BL-ben. ;)

Egyébként az emlegetett 4 nagy kb. két meccs erejéig volt hadra fogható idén (!!!). És most másfél hónapig megint nem.

Bár rettegek, hogy a MU lesz a következő, nem szabad leírni a Barcát sem. Tavaly a Milan is leoktatta őket, pedig hasonló szinten játszottak. Majd ha lesz Messi, jöhetnek nyugodtan. :))

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 23:09:18

Melyik négy nagy? Az angolok?

Nem írtam le a barcát de pillanatnyilag úgy érzem hogy ha összekerülnek a barcával több esélye van a UNITED-nek. És nem csak az elfogultság miatt.

Ha összekerülünk akkor majd kiderül hogy Messi vagy Ronaldo a jobb.:-)

d3vnull 2008.03.06. 23:29:57

"Ha összekerülünk akkor majd kiderül hogy Messi vagy Ronaldo a jobb.:-)"

Ronaldo, csak hát ki tudja...ez a térdszalagszakadás... :) jó, tudom, hogy egy portugál játékosra gondoltál, de nem bírtam kihagyni :)

Olmen : na, itt a kibaszás, hogy hétköznap vannak a meccsek mi? :)

Olmen 2008.03.06. 23:49:45

hajjaj, az egyetemi hétköznapok :)

Amúgy tiszta vicces, hogy dícsérik itt az angol csapatokat, azokban meg annyi az angol, mint szőlő a tegnapi fröccsben

nasteey 2008.03.07. 00:15:27

Melyik négy nagy? Ronaldinho, Messi, Eto'o, Henry. :)))

Nem ez én véleményem, de ha már szóba került: "...amíg Messi cselez, addig Ronaldo csak táncol" :)

Na, nem komolyan venni, amellett, hogy utálom a portugált, a max respect kijár neki. :)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.07. 00:49:37

nasteey külön-külön nagy játékosok de együtt nem megy.

Csak azért tűnik táncnak mert ő már művészi szinten csinálja...

Jól megértjük egymást csak én az argentínt nem komálom de jó játékos... Csak a portugál jobb egy kicsit...

De nem számít mert a két kedvenc válogatottam portugália és argentína... Kár hogy nem a magyar...

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.03.07. 01:03:34

sot,a chelsea sem kapott meg ki iden a bl-ben...

Romanista 2008.03.07. 03:26:04

az hogy a Roma 10. legagazdagabb az pont azt jelenti hogy a Madrid tizszer olyan gazdag...
Totti nimbusza számomra sérthetetlen, de nem mehet a többiek rovására.
félgőzzel mentek már sokan tovább, a kapcsolás félről 150re a legfontosabb.
na kb ennyit akartam.ja és én megint berúgtam hogy nyert a Roma.(+ Taddei szülinapja is volt.)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 06:44:03

a pénz önmagában még sohasem nyert semmit, mert bárminemű fizetéskülönbség és marketing ellenére végül mindig csak játékos marad játékos ellen, s a párharc elsősorban akarati tényezőkön múlik. Amennyiben egy játékosnak nem sikerül adott mérkőzés tétjéhez illetve az ellenfélhez felnőnie, esetleg nem is képes erre, akkor tök fölösleges arról beszélni, hogy mennyit keres, vagy milyen pénzbeli értéket képvisel a klubja.
Az utóbbi időben és különösen most nagyon kevés játékos szolgált rá a Real Madrid mezére, amelyet viselt, ugyanakkor a legnagyobb probléma az, hogy döntő többségük nem is igazán képes erre. S ez abszolút nem anyagi kérdés.

montipájton 2008.03.07. 08:14:50

(Pancho Sanzának ajánlom)

A Real zsinórban negyedszer hasalt el az első komoly akadályban (a csoportkört ilyen sorsolási metódusnál ne vegyük már annak), a világ leggazdagabb, legnagyob, legsikeresebb, leggalaktikusabb (jó, ez utóbbi már régen nem) klubja negyedszer nem produkált semmit az elitligában, miközben minden évben a kontinens legtöbbet költő, leglátványosabban igazoló gigaklubja.

És a szégyen fokozható, mert a 2003-as elődöntő óta sorrendben a Juventus (hosszabbításban), az Arsenal és a Bayern tulajdonképpen végig nyílt párharcban verte ki őket, most a fentiekhez képest minimum egy polccal lejjebb sorolható Roma kettős győzelemmel (!!), a visszavágón kb. 5 percnyi etapot leszámítva izgalom nélkül sétált át rajtuk.

Schuster azt mondta, nem vereségként éli meg a kiesést. Hogy ez a mondat önmagában értelmetlen, hagyján, de ezek szerint a német még nem fogta fel, melyik klubnál dolgozik.

Enyit a bajnoki reményekről is.

(Kis árnyalás a fentiekhez: NEM az a bajom, hogy a mai Realban kevés az igazi csillag, sőt. Hegyi Ivánnal ellentétben nem gondolom, hogy csak az "méltó" a Real Madridhoz, ha a cserebalbekk is fülén táncoltatja a labdát, de méginkább, ha védekező játékos nincs is a keretben, amúgy is csípi a szememet az állandó nosztalgia. Egy /királyi/ fennséggel működő CSAPAT hiányzik, amilyent azért lehetett látni a nagyok pályáin ez alatt a négy év alatt, elsősorban Milánóban, de Barcelonában /nem az idén.../, Londonban, Manchesterben, még Monacóban is, bocsánat.)

montipájton 2008.03.07. 08:17:04

Izé, ha már Monaco: az a négy elhasalás valójában öt, 2004-ben viszont legalább a nyolcaddöntőt abszolválták a Bayern ellen, aztán jött Giuly.

tb 2008.03.07. 08:43:15

"az hogy a Roma 10. legagazdagabb az pont azt jelenti hogy a Madrid tizszer olyan gazdag..."

ez hogy jött ki?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 08:52:53

ez egy csacsi vita, semmi értelme nincs a csapatok zsebeiben turkálni, sokkal érdekesebb, ki mire költi a pénzét. a real 30 gurigáért vásárolt védőjéről kár egy meccs miatt lerántani a keresztvizet, mert pepe jó játékos és nagy szükségük volt egy középső védőre, mert cannavaro bizonytalan, mint egy kisnyugdíjas.

az már érdekesebb kérdés, hogy a roma kit tud megtartani, mancinit vlszlg nem (és talán annyira nem is akarja...), de ha együtt marad a taddei, perrotta, giuly hármas, és nem engedik el vucinicet (akit nem ér bántani, rohadt jól nyomta, amíg nem volt totti!), a támadósor rendben lesz.

de rossi nem megy el, legalább annyira szereti a romát, mint totti, aquilani viszont kérdéses, őt nagy hiba lenne elengedni. egy kapus kell a romának, semmi más.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 09:04:08

A kiesés ténye önmagában nem lenne probléma, mert ki lehet esni emelt fővel vagy méltó ellenfél ellen, s ilyen szempontból egy Bayern Münchennel szemben, márcsak a hagyományai és BL múltja miatt sem szégyen alulmaradni. Ugyanakkor a Monaco ellen még a Madrid szurkolók is tapsoltak, amikor Morientes befejelte a szépítő gólt hazai pályán, mert akkor úgy tűnt, hogy a Madrid simán továbbjuthat abból a párharcból. Aztán végül sokat jelentett az a találat, viszont amellett, hogy megkontrázták a csapatot egy pillanatig nem kellett szégyenkezni a mutatott játék miatt. Az Arsenal és a Juventus elleni kieséssel sincs semmilyen probléma, mert az angolok ellen elhajítottk a felek a kést és a nagy adok-kapokban végül a spanyolok hasában kötött ki, míg a Juventus ellen a Manchester felszalámizásából érkezett csapat a két mérkőzés hőse nélkül (Raúl lesérült az első után, s bár visszatért azóta is keresi önmagát, míg Ronaldo a visszavágóra volt félkész) kegyetlenül rossz támadjátékot produkált, viszont a csapat erejét jelzi, hogy ha Figo bevarrja a tizenegyesét talán látunk a döntőn gólt.
Ezekhez képes a mostani helyzet az, hogy egy roppant passzív és félelmetesnek abszolút nem tűnő Roma is elmondhatja, hogy simán kiütötte a Madridot. Sőt aki előszeretettel emlegeti a Roma sorsolását és mostani mérkőzéseit, annak figyelmébe ajánlom a Madrid hasonlóan keménynek bizonyuló ellenfeleit, mint a Betis, a Getafe és a Recreativo. Itt mindössze egy kérdés van: Laudrup és Paco Chaparro is akkora edzőzseni mint Spaletti? Mert nekik De Rossi-Aquilani retesz nélkül is sikerült a Roma eredményeit produkálniuk a Madrid ellen.
Esetleg az történik, amit már januárban láttunk a Levante, a Zaragoza és a Mallorca ellen: A mostani Real Madrid nagyon gyenge...

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 09:13:51

pancho, ez a gyenge a roma - mantrázás szerintem már nem csak az én szememet csípi, azon kívül én tudom, hogy hányszor láttad idén játszani azt a csapatot, mely szerinted erőtlen és gyenge.

annyit kellene felfognod, hogy a roma hozta azt, amiért elment és olaszországban ha ehhez elég X nyomaték, akkor az biztosan nem lesz x + 1.

a roma pont attól erős csapat, hogy ha kell, tudja ezt is játszani, ha meg hátrányba kerül, tudja azt, amit otthon csinált.

nem mondom, hogy egy mu, barca, chelsea ellen esélyesként lépnek pályára, de hogy nagyon erős csapat, az egészen biztos.

Strigo 2008.03.07. 09:27:01

Ebbe a "nincs angol az angol csapatokban" általánosításba nem tudom miért veszitek bele mindig a Unitedet is.
Neville, Brown, Ferdinand, Carrick, Hargreaves, Scholes, Rooney, és akkor a majdnem angolokat, mint Giggs, O'Shea, vagy Fletcher, bele sem számoltam. Ez meg így simán egy csapat, csak britekkel. (na jó, kapus nélkül, de elnézve az angol kapusfelhozatalt, nem véletlen, hogy a bajnokságban az első hat csapatnak nem angol kapusa van)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 09:30:02

S ki mondta, hogy a Roma nem azt hozta, amit kell?

krysal 2008.03.07. 09:59:54

Pancho! egyet kell értenem _benitoval, a Roma már réges-rég nem a "hűdegyenge" kategória, sőt, elnézve a meccseit (meg fél szemmel rápislogva a keretére), a kifejezetten erős-jutna eszembe.
Egyébként honnan is jött ez a gyenge Róma dolog?? Az utóbbi években mindíg bbenne van a nagy versenyfutásban, Capellóval bajnokesélyes csapat volt (az egyik idényben - és bocs, h nem számadatokkal erősítem, csak most nem érek rá keresni, melóban...- rekord pontszámmal lehettek volna bajnokok, ha pl. a Milan nem szerez még náluk is többet.), etc, etc.

"a roma pont attól erős csapat, hogy ha kell, tudja ezt is játszani, ha meg hátrányba kerül, tudja azt, amit otthon csinált."

Viszont _benito, szerintem nem egy meccset néztünk... Az elsőn a madrid saját magát verte meg, hogy nem volt képes annyi helyzetből beszuszakolni még egy gólt, és hagyta, hogy három Római kapuralövésből két gól szülessen...

És értem én a hűdenagy sajnálkozást (nálam jobban kevesebben sajnálkoznak...), de vegyük észre a tényeket:
Rengeteg meghatározó játékos hiányzott az utóbbi meccseken, gyakorlatilag mostanában NEM LÉTEZIK állandó kezdőcsapat, mert 1-2 (3?4?) játékos állandóan kipotyog. Ha valaki visszatér, nem tudnak várni, hogy formába lendüljön (nincs rá idő, meg kell a játékos, hisz valaki megint lesérült...)., és ezzel a plusz terheléssel már egyből másabb a megvilágítása a dolgoknak.

Tudom, átlátszó dolog ilyenekkel takarózni, de maradjunk a tényeknél! EMBEREK játszák a meccset, akiknél a fent említett tényezők igenis nagyon ontosak.

Hogy ki mennyire érdemli meg a madridi mezt, már lehetne vitatkozni. Én szeretem a keretünket (Bár visszasírom Redondót, Zizou-t, Figót, de egy kicsit Seedorfot is...), hisz fiatalok, tehetségesek - de az néhány emberen meglátszott, hogy ijedtek még (pl. Gagón, akit oly sokat szidtok, csak azt elfelejtitek megemlíteni, hogy gyönyörűen szerelt, és hajtott, végig a meccsen - passzolni meg majd megtanítják, remélhetően...).

Félre ne érts, pancho, a mostani Real gyenge formában van. De lesz ez még így se...

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.03.07. 10:19:14

egy szonak is szaz a vege: ennek a realnak semmi keresnivaloja nem lenne a 8 kozott,mig a romanak nagyon is van. az aquilani,de rossi kettos elkepesztot focizott ossze,kulonosen az elobbin lepodtem meg. romanak mindenkeppen meg kellene tartania. azert a targyilagossag kedveert tegyuk hozza,h a real is maskent jatszott volna a 3 hollanddal+sergio ramos-szal. de 1 real azert real,h a hianyzokat tudja potolni minosegi cserekkel. egyebkent capello miatt erzek meg elegtetelt: calderon verlazito dumaira (a tavalyi bajnoksag megnyerese nem capello erdeme vt,stb.) naon kellett ez a pofon. aztan suszter: michael laudrup kb. ugyanannyit eler a getafeval (sot,talan meg tobbet is),emberileg is sokkal szimpatikusabbnak tunik. 1re inkabb az az erzesem,h a cipeszt elsosorban azert igazoltak le,mert a getafe 4-0ra verte a kiraly kupaban a barcat... (1ebkent valogatott szinten holland szurkolokent fura erzes ugy neznem a real-meccseket,h mindig az ellenfel sikereert szoritok.)

nincs angol az angol csapatokban: ez azert leginkabb az arsenalra all. mashol azert,ha keves is az angol,vannak angol kulcsjatekosok: terry,lampard,gerrard,carragher,rooney,ferdinand... nekem valahogy megis az arsenal jateka tetszik legjobban a pl-csapatok kozul. magarol az angol focirol - kulonosen valogatott-szinten - lesujto a velemenyem. csak a brit sportujsagirok fikcioja,h a vilag elvonalahoz tartoznak. 66ban otthon megnyertek 1 vb-t (hathatos biroi tamogatassal),azota egy 4. hely (hozzateszem,az altalam latott valogatottjaik kozul az vt az egyetlen komoly csapat),es a nagy semmi. persze minden eb es vb 8de kulonosen a selejtezok) elott mindig a "nagy eselyesek egyike." aztan egnek rendesen. talan capelloval mas lesz. talan. de ehhez a jatekosanyaghoz meg az o zsenije se lesz eleg.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 10:32:58

csakhogy már nem formáról beszélünk, hanem a tavaszi szezonról. Januártól számítva legalább 10 meccset fel tudok sorolni, amelyek során minden gyengeség visszaköszönt, ami most halmozottan fordult elő. Ez meg baromi sok, ha a mérleg másik oldalára, csak a Valladolid elleni mérkőzést helyezhetjük.

Zaragoza, Mallorca, Mallorca, Levante, Betis, Almería, Getafe, Roma, Roma, Recreativo

Persze mindegyikre lehet mentséget találni, hogy a győzelem volt a fontos, meg nem volt szerencsénk, a bíró, a sérültek, a helyzetkihasználás. Azonban az nagyon fontos, hogy eze mérkőzések döntő többségén nem láttunk verhetetlen ellenfelet, s mégis olyan sima zakók tarkították a Madrid útját, mint az Almería vagy a Roma elleni. Igazából sokan félreértik, hogy miért fontos számomra, hogy a Roma gyenge volt tegnapelőtt este. Pedig mindössze arról van szó, hogy a Madrid teljesítményének megitéléséhez szükségszerű látni, hogy nem egy hibátlan és ellenállhatatlan teljesítmény előtt térdelt le ilyen nagyon csúnyán. Felőlem aztán nyerhet a Roma bajnokságot, mert nagyjából annyira érdekel, hogy az Inter vagy a farkasok végeznek elől, mint az orosz bajnokság UEFA kupás helyekért folytatott küzdelmei.
Viszont a madridi szempontból, abszolút nem mindegy, hogy a kiesést mivel magyarázzuk, mert a legegyszerűbb a hiányzókra, a helyzetkihasználásra és a Roma taktikájára fogni holott az igazi okok sokkal mélyebben gyökereznek, csak a gyenge bajnoki mezőny fölötti uralom elhomályosít dolgokat.

szferi 2008.03.07. 10:36:58

ferenck, nem is tudom érdemes-e reagálni a kommentedre, de: ha a schalke meg a fener bekerülhet európa 8 legjobb csapata közé, akkor a roma is odavaló, egyébként ritka szar meccset játszott a reallal, a kiesők között nem egy csapat volt amely sokkal jobban megérdemelte volna h negyeddöntőt játszhasson. Ilyen a lebonyolítási rendszer, örülni lehet, de nem kéne túlértékelni, hogy egy tanácstalan, szétszórt madridot nyögvenyelve, két jól sikerült kontrával megvertek.

az angol gyenge válogatott keretről meg annyit, hogy az ő és a rivális csapatok hullámvölgyeit, jobb korszakait fogyelembe véve ingáznak, de mindenképp a világ 10 legerősebb gárdája közé tartoznak, minimum.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.03.07. 10:46:39

pancho: naon nem ertek egyet abban,h gyenge a liga. pontosan az a baj,h tul eros es a ket nagy sem mehet biztosra a legkisebbek ellen sem. angliaban van az elso negy,de a 7-8. helyezettol lefele,kb. mindenkit hulyere vernek. spanyolorszagban teljesen mas a helyzet. ezert sokkal erdekesebb,izgalmasabb,latvanyosabb es nivosabb a liga,mint a pl.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.03.07. 10:48:31

szferi: elmondanad,hogy hol irtam oat,h a roma nem valo europa legjobb 8 csapata koze???

szferi 2008.03.07. 10:55:00

Ok, értelmezem neked. A roma kb. annyira odavaló, mint a schalke meg a fener. Nem odavaló.

Más. A barca real ugyanúgy hülyére veri a spanyol kiscsapatokat, ha meg néha egy-egy meccset elbasznak, attól nem lesz nívósabb a bajnokság. Max érdekesebb.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 11:06:04

Pedig, ha nemzetközi kupaszereplést nézzük, akkor olyan csapatok ellen sikerült kiesnie a spanyol capatoknak, mint a Rosenborg, Zenit, Arisz Szaloniki, Bolton, Fenerbahce. Ez szerintem jól jelzi, a spanyol csapatok erejét. Főleg, hogy a bajnoki harmadik és negyedik helyezett csapat is benne van.
Láttad szerdán a Reált? Az a csapat vezeti öt ponttal a bajnokságot. Gondolj bele, hogy milyen lehet akkor a többi....

szferi 2008.03.07. 11:15:46

Pancho, különben nagyon szimpatikus a hozzáállásod. Sztem nem gyenge a spanyol bajnokság, de tényleg gyengébben szerepelnek az éven a megszokottnál, észrevetted, elszomorított, megírtad, ez így korrekt. Mások olyan gyenge teljesítményeket fényeznek itt, amin szintén inkább elgondolkodniuk kellene. Ha a PLből roma, lazio, meg (esetleg) fiorentina szintü csapatok kerülnének a bajnokok ligájába, én inkább mélyen hallgatnék a bajnokság színvonaláról.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 11:51:24

Jelenleg nem gondolom, hogy a Roma, Lazio, vagy a Fiorentina gyengébb lenne mint az Atleticó, a Villarreal, vagy akár a Real Madrid.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 11:52:20

a lazióról gondold nyugodtan... :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.07. 12:02:11

Pancho, igazságtalan a Rómát az Almeriával egy lapon emlegetni, valszeg egyész másként állt a két meccshez a Madrid is. Megértem, hogy savanyú a szöllő, de nézz meg négy-öt Roma meccset és utána ítélkezz. Szerintem nem sok csapat folytotta volna meg így a Madrid játékát. Egyébként nagyon jó cikket írtál a spanyolok visszaeséséről, de az egész merő spekuláció (és messze is még a vége, akkor mit modasz ha Barca és a Getafe játsza az európai Szuperkupa döntőt?), és mint már bátorkodtam egy gyengébb szezon még nem tendencia. Mellesleg megsúgom, hogy Roma klasszisokkal jobb csapat a tavalyi Bayernnél. Mint már más is leírta a Juvén kívül minden útjába kerülő nagy csapatot legyőzött legalább egyszer az utóbbi két évben ( a Realt, az Intert, a Milant, a Valenciat, Lyont és igen az MU-t is) Kétszer egymás után a nyolc közé jutni meg nem a véletlen műve. Ha meg néznéd a meccseiket azt is tudnád, hogy ha esetleg hátrányba kerülnek, akkor is tudnak váltani.

mantegna 2008.03.07. 12:06:52

szferi
az angol válogatott játékereje, és az angol bajnokság színvonala azért egymással köszönő viszonyban sincs.
Az egyenes kieséses rendszerben éppen az a jó, a gyengébbek is kiejthetik a többit. Ha a legjobb csapatokat úgy néznénk, a játékosok összesítet képességeit összeszoroznánk az edzői stáb tudásával; és klub presztízsével és a szurkolótáborok támogatásával kiigazítanánk az eredményt, akkor nem lenne értelme játszani. Az én életem legjobban játszó klubcsapata, talán a 95 Ajax volt. Ha a játékosokat egyenként megnézzed, pl. a mai Barcelonának vernie kéne. Kíváncsi lennék, mi lenne a végeredmény, ha az akkori Ajax és a mai Barca a LEGJOBBJÁT hozva lejátszana egy meccset.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.07. 12:09:22

Szferi, a Lazio jelenleg olaszban is a kiesés ellen küzd. A 'Pool meg nem hinném, hogy jobb a Rómánál ezt ellenőrizendő össze is futhatnánk, bár lehet, hogy már az Inter megbucizza őket. De ez az utolsó kommentem a témában, tájékozatlanságában mindenki akkora faszságokat ír a Romáról amekkorákat akar. Viszont sokakkal ellentétben izgatottan várom a jövő pénteki sorsolást.

d3vnull 2008.03.07. 12:10:33

"Kíváncsi lennék, mi lenne a végeredmény, ha az akkori Ajax és a mai Barca a LEGJOBBJÁT hozva lejátszana egy meccset. "

Hát Rijkaard kurva nagy zavarban lenne :)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 12:45:24

Popp:
Láttam a Realt a Mallorca, a Reccretivo, a Getafe, az Almería, a Betis, a Zaragoza és a Levante elleni mérkőzéseken.

Az itt felsorolt csapatok közül, melyiket tartod erős csapatnak?

Én egyiket sem, holot valamilyen szempontból (eredmény, játék) mindegyikük a Rel Madrid gyengeségére mutatott rá.

Ezután mit vártál volna egy igazán erős csapattól?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.07. 13:02:14

oké pancho, attól még, hogy ezektől is kikapott (a Recrétől nem is) Margit, az nem jelenti azt , hogy a Roma ne lenne klasszisokkal jobb ezeknél. Egyébként biztos vagyok benne , hogy Madrid lényegesen komolyabban vette a Roma elleni meccseket, mint a fent említett ellenfelek ellenit. Eleve teljesen más kávéház egy egyenes kieséses Bl párharc, mint egy biztos előnyből várt bajnoki. De a te logikád mentén, mondthatnám, hogy a Barca lenne az ideális ellenfél a Rómának, ha még ez a Madrid is meg tudta őket verni a Nou Campban.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 13:14:25

"Eleve teljesen más kávéház egy egyenes kieséses Bl párharc, mint egy biztos előnyből várt bajnoki."
Akkor a Roma erejét miért is a bajnokikon kell lemérnem?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.07. 13:31:52

Az egész éves teljesítmény azért csak mutat valalmit és abban a Madrid se rossz.De te kiragadtál pár rosszabbul sikerült bajnokit a Madridtól, oszt ezek alapján ítéled meg az általad alig nézett Rómát - érdekes mérce, az meg még érdekesebb, hogy ezekből vonsz le nagyívű következtetéseket.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.03.07. 13:36:02

hehe,a 95os ajax-barca meccsen szinten nagy gondban lennek,h kinek szurkoljak,mivel a barca mellett meg 1 kedvenc csapatom van,es az pont az ajax. raadasul abban a csapatban jatszott 4 oan jatekos,akit istenkent tiszteltem: termeszetesen frankie,aztan edgar,clarence,es igen,kluivertet is imadtam. (termeszetesen a tobbieket is kedveltem). vhogy a holland vonal miatt lettem barca-szurkolo,ami ugye rinus michelsig,cruijffig,neeskensig vezetheto vissza. aztan koeman. aztan a van gaal era,amit azert tulzasnak tartottam. es kozben (immaron holland jatekosok nelkkul) massziv barca-szurkolo lettem.

montipájton 2008.03.07. 13:43:22

Pancho, azért bármennyire is szar a Madrid, a hazai bajnokságban csak elhozta a Nou Campból, a Mestallából (ötössel), az Atleticótól a 3 pontot, utóbbit oda-vissza verve, ötöt gurított a Villarealnak idegenben, a Valladoid elleni hetest nem említve. Pontrekord ősszel, hm?
Kicsit játszod a Hegyi Ivánt, aki mindig megvárja, amíg kikap a Real, és egyből jön a Zidane-nal meg a Ronaldóval. Amikor nyernek, akkor nincs cikk.)))

A nemzetközi szereplésük persze ezzel együtt gáz, korábban is kifejtettem, hogy egyetértek veled.

Hogy ezek után ki nyerheti a BL-t? Ha az eddigiekből indulunk ki, mondjuk azt, bárki. Az Arsenal most kedvenc, kérdés, ha Kalac rendesen vetődik, rúgnak-e gólt a két meccsen, azért nagy ziccereik nem voltak. A Barca és a Chelsea is veretlen még, kis szépséghiba, hogy elsővonalas, fajsúlyos ellenfélel még nem találkoztak. A MU a jelenlegi forma alapján favorit nálam. Igaz, a Lyon ellenit nem láttam. De ne feledkezzünk meg a Pool-Inter továbbjutójáról, mert aki innen dobbant, az már elmondhatja, hogy valamit mutatott.
A Roma lehet a meglepetésbefutó - de ha a Chelsea, Liverpool, Schalke hármas valamelyikét kapja a nyolc között, nem fogom megnézni a meccsüket. ))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 14:18:22

Montipájton:
A el clásico-t benéztem. De január 14-én elszállt a kalapács:
"Az utolsó helyezett csapat fogadta a listavezetőt és a nagyérdemű - a közöttük lévő 36 pont ellenére - meglepően kiegyensúlyozott találkozónak lehetett szemtanúja. S ez még az enyhébb kifejezés, amit a királyi gárda ötlettelen és rossz játékára mondhatunk. A védőjátékosok különösen ügyeltek rá, hogy még véletlenül se legyenek a Levante támadói vagy a labda közelében, így a vendéglátók zavartalanul rohamozhatták Casillas kapuját. Sem pozitív, sem negatív irányban nem tudunk lehet kiemelni senkit, de legalább a bedobások elvégzésével semmilyen problémájuk nem akadt, így nem nulláról kell kezdeni az építkezést. Ezzel szemben a középpályán egyszerűen menthetetlen a helyzet. Gago megszerzett pár labdát, hogy aztán a fejét fogja, amikor visszapasszolta az ellenfélnek. Azt nem tudjuk, hogy Baptista mit vállalt be a taktikai megbeszélésen, de kilencven perc alatt nem sikerült pontosan felfognia, hogy elkezdődött a mérkőzés. Sneijder legalább észlelte a kezdősípszót és futott egy pár hosszt, igaz mindezt úgy mintha Dombi Tibit próbálná meg utánozni. Az esés kihagyásával. Robinho nagyon látványosan ünnepel góljai után, azonban egy szava sem lehetne, ha a reptéren csalódott Real szurkolók cumizást imitálva jelezték volna felé elégedetlenségüket. Raúl valószínűleg azért volt a pályán, mert jól választ fej vagy írásban, és azért maradhatott fenn, mert csak három cserelehetősége volt Schusternek. Meg nagy szerencséje, hogy Casillas és Nistelrooy az ő csapatában játszik. Az összes többi játékos most írhat egy papírt, hogy az év végi prémiumuk felét felajánlják a kapusnak és a holland csatárnak. Ha ugyan lesz prémium…"
nst.blog.hu/2008/01/14/la_liga_19_fordulo

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.07. 14:29:27

popp:
pár rosszabbul sikerült bajnokinak is felfogható, de pontosan a Madrid 2008-as mérkőzéseinek 70 %-áról beszélünk:)

(olyan 10 bajnoki, 2-2 kupa és BL mérkőzés)

krysal 2008.03.07. 14:30:17

Hm. Ez valahogy azt az idényt cáfolja, amikor a Valencia lett a bajnok. Főtt bennem az ideg, hogy lehet bajnok abból a csapatból, aki a "nagyok" közül egyet sem vert meg, de a kötelező meccseket rendre behúzta. Épp ellenkezője tapasztalható Madridban - a kicsik ellen nem ment (talán elszaladt a ló a fejekben...), és mikor elkezdett döcögni a szekér, mindenki heves pislogások közepette esett bazingy pánikba - itt tartunk most. Sajnálom leírni, de a Roma kifejezetten a madridi vendégjátékának köszönhetően ment tovább. Kicsit olyan volt, mint a tavalyi Milan-ManUtd. Ott is, már az első pár perc után lehetett sejteni, hogy az ördögök pokolra jutnak azon az estén. A tökéletes receptet pedig jól behúzta a Róma, és sikerrel alkalmazta.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.07. 15:27:41

Pancho, a spanyol kupát utoljára centenáriuma alkalmából akarta megnyerni a Madrid, azt tényleg ne vegyük ide.

Asidotus 2008.03.07. 15:34:34

Nem tudom, ki írta, hogy nem akar Fiorentina szintű olasz csapatokat látni a Bl-ben, de!
Az olasz 4. Violák 2:0-ra elverték az angol 5. (Pontra megegyezik a 4. Liverpoollal!) Evertont. A tabellákat nézve, két hasonló súlyú csapat mérkőzése volt, ahol az olaszok bizonyultak sokkal jobbnak.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.07. 15:39:29

Nűnű: teljesen egyetértek! Sőt!

Az olasz fociban épp az ilyen "kisebb" csapatok a szimpatikusak.

(Már tegnap is írtam: isteni volt ez az UEFA-nap!)

vittoreal 2008.03.07. 19:46:46

A roma gusztustalanul játszott, a real meg lélektelenül.

A real kiesett most, a roma a következő körben fog. Ennyi.

halareaal 2008.03.07. 21:04:49

bár úgy gondolom, a Roma ellen tovább kellett volna jutni, és írtam is már, hogy a Realnak magát kell okolnia a kiesésért, de azért a Roma egy nagyon komoly csapat. bár preztizsét és eredményeit tekintve talán nem "nagycsapat" (még), ahogy már vki írta is előttem, azaz nem a Milan, MU, Arsenal, Barca, Real stb kategória. ennek ellenére jelenleg helye van a legjobb 8 csapat közt. ha meg behatóbban vizsgáljuk a párharcot, 2 dolgot vehetünk észre sztem: 1- a csapatokra ránézve nagy esélyes egyik meccsen se volt a Real, hisz mind2n olyan csapattal játszottak, ahogy előtte soha, és kulcsjátékosok hiányoztak, míg a Roma ugye full kerettel jöhetett. 2- azt nem lehet mondani, hogy a Roma simán ment volna tovább, az első meccsen a kezdeti 5-10 percet leszámítva végig jobb volt a Real, és sztem még a visszavágón, a félidő után is minimum 50%esélye volt a továbbjutásra.

halareaal 2008.03.07. 21:11:22

Schusztert nem kell elküldeni, sokkal jobb csapatot épített, mint Capello, akkoris ha itt az első komolyabb hullámvölgy. aki szerint meg az első megpróbáltatásán elbukott, azoknak: Nou Camp, 0-1. új középpályásokra viszont szükség van, és Raul cseréje is lassan időszerű lenne, bár ennek csak akkor van értelme, ha igazi világklasszis, olyan Drogba-kaliberű érkezne.
pancho egyébként a Real azóta játszik szarul, mióta ilyen sok a sérült. sztem olyan 80%ban a rossz forma a hiányzások miatt van. mert ugye emiatt van kifacsarva Ramos, Raul meg még páran, és emiatt nincs idő formába lendülnie Robinhonak, Robbennek, Pepének, stbnek.

nasteey 2008.03.07. 22:57:19

Nekem meg pont az a véleményem, hogy eddig tartott Capello munkája. Tavaly a sz*rból várat épített, ezután jött Schuster. Volt egy jól működő CSAPAT, amit átvett. Fél év és 9 pont azonban elég volt, hogy egy kis arca legyen a csapatnak és "széthulljon" (Calderon - Mennyi pénzt adjunk a triplázásért?; Casillas - De jó lenne már gólt kapni...). A sérülésekben igazad van, utálatos dolog, hogy az nyeri a bajnokságot, akinek kevesebb kulcsjátékosa sérül meg.

krysal 2008.03.07. 23:02:00

Halareal, ezt is a legtöbbekkel nem fogod megértetni. Tudod, ez is a Madrid nimbusza miatt van egy kicsit - ha kiejtik a Rómát, azt mondják, feladat teljesítve. Pedig EZT a Rómát így-is úgy is nagy szó lett volna kiejteni.
Magunk között mondom, úgy voltam vele, ha itt továbbjutunk, IGAZÁN elkezdek reménykedni a BL győzelemben, mert a jelenlegi mezőny egyik legerősebbjét kaptuk meg.
Raul csesztetését még mindíg nem veszem eléggé megalapozottnak. Az világos, hogy egy csatáros rendszerben nem megfelelő, de ha van mellette valaki (és idén Nistelrooy személyében jó játszótársa van), és nem vonják ide-oda, még mindíg képes klasszis teljesítményre. Vessük össze: Totti alig csinált valamit, de dícsérik sokan: magára rántott két-három védőt, tartotta a labdát, etc. DE! Ha kiesik a Róma, a drukkereinek ebből mi marad meg? Jó, sarkos vagyok (na, meg még mindíg nagy Raúl tisztelő), de azért lehet érteni...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.08. 07:05:26

Hát igen fel lehet úgyis fogni, hogy a jelenlegi mezőny legerősebbjét kapta a Real Madrid, hogy a Zenit által alázott Villarrealt is nyomtuk idegenben ötre, hogy a Sevilla otthonában simán lejátszották a Realt míg a Fenerbahce-t nem (említsük meg, hogy az Arsenal tartalékot kitömtékazért ott ), hogy a bajnoki negyedik Atleticó Ivan Campo csapata ellen esett ki simán, hogy a Valencia oda-vissza kikapott a Rosenborgtól, hogy a Madrid otthonában nemrég érthetetlenül veszítő Zaragoza az Arisz Szalonikinél bizonyult gyengébbnek.

Mondjuk ki: a mostani csak egy botlás volt. Meg a Betis és Almería elleni, meg Getafe elleni, de a dolgok mélypontjaként azt említeném, amikor a Recreativo iskolázott és két gólt vágott a Madridnak. Persze nyílván ez is csak a szerencse volt, különben is a három pont, meg a hiányzók, így ne is nézzük meg, hogy hány csapatnak rúgott kettőt a Huelva. Például Emberhátrányban.
Az, hogy ez Capello munkája volt-e, avagy nem, egy roppant jó kérdés. Azóta változott a Real kerete, elment Roberto Carlos és Beckham, vagy éppen a két fontos gólt lövő Reyes, s Robinho is jóval gyakrabban szerepel. Persze kényelmes az edzőre fogni, holott talán öt jó indokot lehetne mondani a kiesésre és a Real mostani teljesítményére: Heinze, Gago, Diarra, GUTI és Baptista.
Ők nem nőttek fel a Betis, a Getafe vagy a Roma (és lehetne sorolni tovább) által támasztott feladathoz, s a legnagyobb probléma ezzel az, hogy nem külső (szerencse, jó ellenfél) tényezőkön múlott, hanem lazán akarati és képességbeli tulajdonságokon. S lehet mondani, hogy a Valladolid elleni eredmény, de azt kell mondanom, hogy az lóg ki a sorból.
Ha véletlenül talál egy gólt a Madrid és továbbjut, amire valljuk be nagyon kevés esély mutatkozott, mivel ahhoz legalább három passz kellett volna zsinórban, kurva jó napja lett volna valakinek. Pedig egy manchesteri hetes (a szerdai teljesítmény nagyjából errre lett volna elég, ha figyelembe vesszük, hogy Mancini helyén Ronaldo szaladgált volna, s az angolok valószínű nem a labdaszedő srácot indítják folyamatosan) lenne szükséges ahhoz, hogy sok ember felfogja a Real Madrid nagyon gyenge. Mert sokan látják a mezt és akkora sikerként értékelik a Roma továbbjutását mintha egy nagy csapatot vertek volna meg, holott a valaha volt egyik leggyengébb királyi gárdát sikerült elkapniuk.

krysal 2008.03.08. 09:17:27

Nézd, Pancho, valahol megértem, hogy mivel van problémád. Láttuk, hogy csődöt mondott a csapat, és igen, tudjuk, Heinze nem Carlos, Gago és Diarra nem Redondo, Guti nem Zidane, Baptista meg nem Ronaldo... De nem csak az érme egyik oldalát kell nézni, az ég szerelmére.
A madridi vezetőség most azt az utat választotta, hogy "nagy" sztárok helyett csiszolni való gyémántokat hozott a csapathoz. (Jó, nem minden esetben, hisz Heinze nem mai csirke, és Robbent is láttuk már élcsapatban feszíteni) Egyetértünk, hogy hiányzott ezen az estén az a néhány egyéniség, aki hozni tudta volna a meccset. Ez mind stimmt, de tényleg ne felejtd el, hogy a fél cserecsapat játszott, aki meg a "megálmodott" kezdőből bekerült, az vagy kifacsarva (Nistelrooyt lehet játszatni egy szem ékként, Rault nem - mégis megteszik), vagy éppen felépülve, formán kívül (Robinho két gólja ellenére sem volt topformában, de ide lehet venni Pepét is), vagy összedrótozva játszott.
A sok tényező együtt adja ki a végeredményt. Fel lehet hozni hasonló példaként az Intert. Emberhátrányban (amikor csak azzal kellett törődniük, hogy ne szedjenek össze hátrányt) szipkáztak gólokat, persze, eltiltva néhány játékos, +sok a sérült, mégsem lett olyan virnyákolás, mint itt. Pedig ők is rekordokat döntögetnek olaszhonban - tehát akkor a Serie A is olyan, mint a lepkefing?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.08. 10:13:10

megha Zidane-t vagy Redondot reklmálnám:) A sérültek rendben vannak, nagyon király mentségként szolgálnak. Persze attól, hogy Nistelrooy játszik még nem passzol Guti jobban. Az a Guti, akit nem Zidane-nal, hanem Solarival, Savioval, McManamannel, Cambiassoval hasonlítok össze, és alulmarad, mint ahogyan az említett cserejátékosok mindig megelőzték sorban.
Az a Baptista, aki simán nem fért be az Arsenal keretébe sem.
Esetleg Diarra, aki mindenre emlékeztet, csak focistára nem. S ott van Gago, aki nem érti ezt a játékot, amit egy Okochának meg tudok bocsátani, mert ő tud cselezni, passzolni és lőni. Viszont Gago rosszabbul passzol és lő, mint bármelyik magyar NB1-es játékos. Persze majd megtanulja. Mint ahogy Guti is beérik egyszer...
S akkor Robinho, akivel kapcsolatban furcsák az érzéseim, mert Capello épített valamit, amiből - többek szerint - Schuster építkezik. Ennek az építménynek nem volt része Robinho. Pont annyira nem, mint amennyire lehetett volna, ha Capello jobb/rosszabb (mindenki azt gondol, amit akar) edző mint Schuster.
A Seria A erejét nem tudom megítélni, viszont a spanyol csapatokét többféleképpen is. Egyrészt van a játék, amit mutatnak. Másrészt elkezdhetem hasonlítgatni őket közelmúltbeli önmagukhoz. Hatalmas ziccer a Deportivo, a Bilbao, esetleg a Valencia megemlítése, de a legszembetűnőbb az, hogy tavaly UEFA kupát nyert a bajnoki harmadik, míg idén simán kipottyant az orosz Zenit ellen. Emlékeztetőül: tavaly a legjobb négy között az Osasuna és az Espanyol volt még, ami azt jelenti, hogy ez a három spanyol csapat lenyomott jópár párharcot és nem hajoltak meg semmilyen más nemzetbeli csapat ellenében sem. Ehhez képest egy kicsit durva, hogy az érmes pozicióért hajtó Atlético is simán kipottyan.
Szerintem az elmúlt két, öt és tíz évet vizsgálva is szégyen, hogy milyen ellenfelekkel szemben maradtak alul a spanyol csapatok, mert a Fenerbahcénél, Arisz Szalonikinál, Boltonnál, Zenitnél, Rosenborgnál és igen a Románál is el tudtam volna képzelni komolyabb riválist, de lehet, hogy ők voltak a legjobbak. Ezt majd az idő eldönti.

krysal 2008.03.08. 11:58:28

Teljesen érthető a nemtetszésed. Viszont az éremnek van másik oldala is. Felhozod példaként a matracosokat, akik olyan kétarcúak, mint anno Batman ellenfele. Képesek kiszopni a Bolton ellen, aztán meg nagyon csúnyán (az eredmény miatt írok csúnyát, aki látta a meccset, az tudja, hogy ott is jobb volt picivel a Barca, csak Szécsi Puyol Pál élete egyik legtragikusabb meccsét játszotta) elintézni a Barcát.
Igen, nekem is érthetetlen, miért van az, hogy a spanyol csapatok ilyen sújtalanok Európában, de! Ilyen ingadozások minden évben vannak. Azt pedig észre kellene venni, hogy nem Guti passzolt rosszul (a legjobb fegyverei épp a passzai), hanem az ellenfél mindent lekapcsolt - így nem tudta hozni a játékát, semmit, amit igazán tud. Nyíltabban (csak egy kicsivel) védekező ellenfél ellen jobb eredmény születhetett volna. (persze, persze, ha - ne szépítsük, kizúgtunk, tudom)
És érdekes a gondolatmenetedben Robinho Capellós mellőzését olvasni - tény-e, hogy sok meccset idén épp Ő nyert meg nekünk? Aztán hasonló példa Cicinho eladása - nem ő volt a meccs egyik legjobbja madridban? (Bár lehet, hogy csak én láttam így...)

Túl sok arca van ennek a játéknak, de a Ronaldós párhuzamra felhozom a tavalyi Milan meccset, megint. Ott oda állt mellé Gattuso (vagy Pirlo, vagy Ambrosini, akinek épp jutott), és Mr. Zselének még annyi momentuma sem volt, mint most Robinhónak............. (hajjajj. ezért felzabálnak az Ördögök.......)

Najó, hagyjuk a meddő beszélgetést, ezt majd a jövő megadja. Abban azért egyetérthetünk, jól jönne egy Diego-Xabi Alonso páros a kp közepére... Vagy nem?

halareaal 2008.03.08. 15:56:12

capello munkája? nagy szó, télleg, a bajnoki címet valszeg nem tudtuk volna megnyerni, de azt azért szögezzük le: ő mentalitást adott a csapatnak, nem mást. az a csapat, amit ő épített fel, kiszopott a Sevilla ellen méghozzá csúnyán a szuperkupa döntőjében. azt a csapatot Beckham és Nistelrooy vitték a hátukon, Beckhamet meg ugye még szezon közben elzavarta. az ő speciális kérésére 2 játékos érkezett Madridba: Emerson és Cannavaro. bár utóbbit nagyon kedvelem, mégis elmondhatjuk h mind2en többet ártottak tavaly, mint amennyit hozzátettek a csapathoz. Robnihoról már ne is beszéljünk, érthetetlen volt, h mért nem alapember nála. Schuszter nem különben bénán igazolt, viszont ebből felépített egy csapatot ami ősszel, egy csúnya zakó és hatalmas nyomás, fikázás és kétkedés után tönkreverte a spanyol mezőnyt. Capellot nem azért küldték el, mert nem aláztunk mindenkit porba közönségszórakoztató játékkal, hanem mert egyértelmű, h nem lehet mindig akkora mákunk, h az utsó percekben szenvedjünk be gólt, gólokat.
ami most zajlik az nagyon sajnálatos, de ez nem az a csapat, amit Schuszter felépített, mert abból a csapatból azóta szinte mindenki megsérült, elfáradt. innentől kezdve ez nem az edző hibája, hanem a kibaszott szakmai stábé, akik nem tudnak a világ legtöbb pénzéből egy ütőképes 20 fős keretet összeszedni.
a Diego-Alono kettős meg ideális lenne, Gagoban elfogyott a bizalmam. de azt is kilehetne próbálni, h hozunk egy jobboldali középpályást a csapatba. (mert most nincs egy sem...)

szferi 2008.03.10. 08:39:07

Kedves popp!

Valamit bizonyít, hogy a roma 2szer egymás után 8 közé jutott, és az is, hogy tavaly hogyan távozott. Lehet hogy a tájékozatlanságomból eredő faszság hogy nem tartom európa legerősebb csapatának. Viszont elég nagy faszságnak tünik, hogy a tavalyi ritka jó szezonukkal példálózol, egy 7-1es alázás után. Az meg, hogy a poolt megvernék, science fiction kategóriába tartozik.

Nünü, a fiorentina meg pont az evertonnal van egy szinten, semmi helye a bl-ben egyiknek sem.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.10. 09:51:37

szferi, gondolom a 7-1 óta nem is láttál Róma meccset. Egyébként annak a párharcnak az odavágóján 2-1-re nyert a Roma az Olimpicoban, úgy hogy ha 5-1 lett volna vége , akkor se szólhatott volna egy szót se Fergusson. A manchesteri gyalázaqt egyik oka meg épp rutintalanságunk volt. Előtte a tizenhat között a kivertük a titkos esélyesnek tartott és az ideinél sokkal jobb Lyont. Ez a 8 közé jutás a Róma legnagyobb Bl sikere volt (mondjuk korábban még '84-ben játszottunk BEK-döntőt is.) Ezenkívül a bajnokságban másodikak lettünk, úgy, hogy egyedül mi vertük meg a zintert (3-1 a Meazzában). Valamint mi nyertük meg az olasz kupát, a döntőben hazai pályán 6-2 (!)-re verve az Intert, majd a Szuper-kupát, 1-0 -ra győzve Milanóban a szintén Nerazzuri ellen. Lehet, hogy Madridban ez szar évnek minősülne, de Rómában kifejezetten jónak számít. Azt meg leszarom, hogy neked savanyú a szöllö a Madrid kiesése miatt, én azért ünneplem az AS Romát (egy szóval sem mondtam , hogy a
Lupi a világ legjobb csapata).

szferi 2008.03.10. 13:56:04

Engem teljesen hidegen hagy a real, semlegesként mondom, szar volt a roma is. ünnepelhettek, de a csodálatos, elsöprő játékról írt kommentek sántítanak, függetlenül attól hogy te irtal-e ilyeneket (voltak ilyen megnyilvánulások, nincs kedvem visszakeresgetni). Nem tartom komoly esélyesnek a romát egy BL címre. Mutatott játék alapján nem azok, sőt a nyolc között sincs helyük. Ne érts félre, a madrid rosszabb volt, megérdemelték a továbbjutást.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.10. 14:03:06

Szferi!

Várjuk ki a végét, van-e helye a Romának a nyolc között...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.10. 14:16:51

szferi, erre csak Piszkos Harryt (Clint Eastwood) tudom idézni: "A vélemény olyan, mint a segglyuk mindenkinek van belőle." - egyébként nekem is, amelyik eltér a tiedtől.
süti beállítások módosítása