Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Szép volt, Arsenal - Szép volt, Paolo Maldini

2008.03.05. 04:33 heinrich

Angol csapatok ritkán vetítenek oktatófilmet Itáliában (legutóbb a MU torinói vendégjátékára emlékezünk nemszívesen), de Wenger céhlegényei most letették a XXI. századi mestermunkát az asztalra. Szó sem esett megilletődöttségről, tiszteletről, túlzott nyomásról – ezek a srácok pontosan tudták miért jönnek Milánóba, és akaratukat töviről-hegyire szentesítették is. Testvércsapatuk, a Manchester is tovább görgeti a BL hengert hazai pályán, ezúttal a franciák testén keresztül, és a Barca is izgalommentesen hozta, amit az Úr hozni rendelt számukra. A forduló bombája a Sevilla képébe robbant, mivel Volkan Demirel 120 perc alatt bizonyította, a poklok bugyrából is fel lehet futni a mennyek kapujába, de legalábbis a BL legjobb nyolc csapata közé. Már most jelezzük, hogy sem angol, sem pedig spanyol házimeccset nem akarunk majd nézni - a megbuherált sorsoláson kívül a Róma teheti ez ellen a legtöbbet.

 

Meghalt a király, éljen a király - ez a dolgok rendje. Minden tiszteletünk a Miláné, az embernek összeszorul a szíve, de akkor is ki kell mondani: ennek a Milannak most nincs helye Európa legjobb nyolc csapatában, még akkor sem, ha ez egyben Paolo Maldini búcsúját is jelenti a nemzetközi kupáktól. Ma láttuk utoljára játszani. De még hogyan! Már Londonban is kitett magáért, ezen az este pedig egyértelműen ő volt a Rossoneri legjobbja. Ma láttuk utoljára. Ha hozzávesszük, hogy Ronaldo visszatérése is több, mint kétséges, akkor érezhetjük igazán micsoda sorscsapás ezt a szezon a Milánnak – de sokkal inkább a labdarúgásnak. Persze fordítsuk meg inkább, és örüljünk, hogy láttuk őket játszani, örüljünk, hogy itt van egy Arsenal, akinek öröm nézni a Játékát. Wenger a kor trendjével szemben menve, nem két gazellát tett a szélre, hanem két stop-táblát (Eboué, Diaby), akik azért mindig jók egy-egy kényszerítőre (minimum), a középső kvartett pedig zseniálisan érzi és egészíti ki egymást – tulajdonképpen szemernyi esélyt sem adtak az olasz továbbjutásra. Az elején még tartották ugyan a lépést a hazaiak, és ha Pato nem emel gyámoltalanul Almunia kezébe... Később az ágyúsok észrevétlenül áttették székhelyüket a hazai térfélre, lassan nyomasztó fölényüket Fabregas szilaj kapufája tetézte, de a szünetig még valahogy kihúzta a fogásba menekülő, rogyadozó térdű Milan. Képtelenek voltak megtartani a labdát, Pirlo egy Vasas-REAC derbibe is beleszürkült volna (végül Walcotton vezette le a feszültségét, egy piros sem lett volna túlzás), Kaká csak egy gondolattal volt jobb, mint az első meccsen, az ágyúsok végtelen mennyiségű rövidpassza mellett pedig a félelmetes szűrők az ütközésig sem jutottak el, nemhogy a labdaszerzésig. Azt is csak nézték, ahogy tíz perccel a vége előtt Fabregas rövid lendületszerzés után cirka harmincról megindít egy löketet – egyenesen a jobb alsóba. Gondolkodtunk rajta, hogy mennyire adjuk Kalacnak a gólt, de csak ő tudná megmondani, hogy mennyit látott a Gattuso és Nesta között elsüvítő löketből. Maradjunk annyiban, hogy bravúrral védhető lett volna. Ezután még egy utolsó svungot vett a Milan, be is szorították az Arsenalt, de csak még egy gombóc lett belőle, miután Walcott elviharzott a jobb oldalon (pedig Kaladze mindent megtett, hogy kivasalja), Adebayor pedig öt méterről elhallgattatta a kövér hölgyet. Igen, elhallgattatta, mert minden bizonnyal ezzel lezárult egy fejezet Milánóban, a Pato-féle vérfrissítés ide már nem elegendő, itt csak egy NDK-s időket idéző vérátömlesztés (nem úgy értjük) jelenthet megoldást. Seva hattyúdalát szívesen meghallgatjuk piros-feketében, de kell még egy csatár, két-három védő és újabb szívszorító pillanatokat átélve Seedorf papa helyettesét is meg kell találni – talán már nem is Ancelottinak. Elfáradtak, ezt a garnitúrát kilúgozta a sok mosás.  A lehetőségekhez képest megtettek mindent, ha odaálltak volna nyílt sisakkal játszani, Fabregas-ék hülyére pofozzák őket oda-vissza. Ezt igazolja a mester nyilatkozata is: Nem hiszem, hogy sokkal többet tehettünk volna, a legjobbunkat adtuk, nincs mit megbánnunk. Már csak egy dolguk maradt, valahogy biztosítani a BL selejtezős helyet az új generációnak, mielőtt a jól elvégzett munka kellemes fáradtságával kitelepednének a narancsfák árnyékába adomázni. Az Arsenal története viszont csak most kezdődik és a bevezetőt elnézve igencsak kellemes olvasmánynak nézünk elébe. Még egy szimbolikusnak szánt adat a végére: Inzaghi kétszer, még Adebayor hatszor volt lesen – sic transit gloria mundi. (AC Milan – Arsenal 0-2)

 

Gregory Coupet megmondta előre, hogy eszükben sincs felvenni a kesztyűt az Old Traffordon, mert a Róma kárán megtanulták a leckét. Amúgy sem lett volna értelme azzal az illúzióval ringatni magukat, hogy majd az elején megfogják a MU-t, mert a MU nem az a fajta. Ha egyszer jönni akarnak, akkor garantáltan jönnek is, és átszaladnak az emberen, mint a savanyú tej. Marad tehát a kivárás és a fohászkodás. De ha a jobb csapatnak még szerencséje is van, akkor nincs mit tenni. Tevez begyilkolt egy lecsorgót az első meccsen, most meg CéRonaldo passzolt be egy másikat, ha már Anderson egy védőt lőtt inkább agyon. Ez volt egyébként a portugál 30. gólja a szezonban, és ha a vártnál nehezebben is, de begyűrték a nem-lehet-nem-szeretni Lyont, akiket még Keita kifelé pattanó kapufájának formájában is büntetett a sors. Ezzel a sikerrel egyébként az angolok beállították a Juventus rekordját – tíz hazai BL győzelem zsinórban. (Manchester United – O. Lyon 1-0)

 

Sevillában viszont tíz gól kellett egyetlen győzelemhez – Kanouté-ék ugyan abba a pocsolyába léptek, mint Isztambulban. A Sevilla szokva van a necces helyzetekhez, de mi lesz ha idén Palop nem bólint a 93. percben? – kérdeztük az első meccs után, és mivel Palop nem bólinott, jöhetett a hosszabbítás. Pedig pornófilm-szerűen indult a derbi, minden bevezető nélkül kettőt durrantottak a spanyolok (Alves, Keita) – egyedül azt nem tudjuk, melyikben volt benne csúnyábban Volkan Demirel, a Fener portása. Két potya, oda az előny – mindez kilenc perc alatt. A futball közhelyszótára azt mondja, az ilyen sokkot nem lehet kiheverni, és sűrű pislogással a vészkijárat felé kell kibekkelni az országos égést. Ezek az oktondi törökök viszont képtelenek voltak elolvasni az írást, helyette Deivid két góljával hosszabbításra mentették a csúfnak indult történetet (a szünet előtt Kanouté is lőtt egyet). Innentől kezdve hollywoodi lányregény a pályán. Demirel fog, mint a festék és sorrendben Escudé, Maresca majd Daniel Alves büntetője is a keze között leli halálát (védővel és cserejátékossal továbbiakban is tilos tizit rúgatni). Így lesz a legkisebb fiúból kiskirályfi, népellenségből szupersztár. Egyébként Edu vezetheti otthon a Demirel for president körmenetet, hiszen a hazai meccsen lőtt öngólja után Sevillában tizenegyest hibázott, amivel bizony kimeríti a csapat fékje fogalmát. (Sevilla – Fenerbahce 3-2, tizenegyesekkel 2-3)

 

A másik spanyolországi csata kimenetele viszont percig sem volt kétséges, itt tulajdonképpen már az első összecsapás alkalmával rendezték a továbbjutó kérdését a felek, ám a cehhet mégis a Barca fogja fizetni, mivel Messi könnyekkel a szemében sántikált le egy Donatival történő összecsapás után, többet egyelőre nem tudni az állapotáról. Mivel Xavi már a harmadik percben betalált, nem sok értelme maradt a hátralévő idő lejátszásának. A skótok persze nem lennének skótok, ha nem tettek volna meg mindent az egyetlítésért, de Gordon Strachan gárdájának ezúttal be kellett érnie a tisztes helytállással. (Barcelona – Celtic 1-0)

210 komment

Címkék: barcelona h összefoglaló milan bl manchester united arsenal

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr20366109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petrov144 2008.03.05. 06:38:22

Kedvelem az Arsenalt, de még mindig min 10 helyzetből rúgnak be egyet.. mire mehetnének egy klasszis csatárral..ja hogy volt egy olyanuk

Szegény Lyonnak mondhatnánk, hogy marad az "örökös" bajnokság, de most még a Bordeaux kése is a nyakukon

Sevilla.. a FIFA-ban végigszenvedtem velük egy szezont, hasonlóan gólszegény meccsekkel..azért a Fener kapusa nagyon ne legyen büszke magára

Vajon mire ment volna ez a Barca egy focicsapat ellen?
(mondjuk Lyon)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 07:22:44

Nagyon szépen focizott az Arsenal. A Fener továbbjutása bomba meglepetés! De nem gondolnám , hogy ők leszenek a pofozógép a nyolc között. Isztambulban pokoli nehéz lesz akárki utazik oda. A Barcának és a Manchester Utd-nek ennyi most elég volt, de későbbiekben nyilván több kell (ordas nagy közhel(, Estére meg, Forza Roma!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.05. 07:27:47

Az Arsenalban az a legmeglepőbb dolog, hogy nem görcsöltek be a kimaradó (elbaszott) helyzeteik után. Egy pillanatig nem éreztem, hogy továbbjuthat a Milan.
A United továbbjutása sokkal nehezebb volt, ami azért meglepő.
A spanyolokról majd később.

Galván Tivadar 2008.03.05. 07:43:51

Inzaghi 4-szer (négyszer) passzolt jó helyre. Ez azért mindent elmond... Hleb 38-szor...

szferi 2008.03.05. 08:07:26

Kb 50 percet láttam a meccsből, de az alatt momentuma sem volt a milannak. Én valahogy nem tudom sajnálni őket :)

Azért kíváncsi leszek a csatársorukra jövőre, Inzaghi kiöregedett, gilardino egy nulla, pato pedig elég gyengécskének tűnik, legalább két év, mire igazán használható, milan szintű játékos lesz. Kaká egyedül maradt...

tb 2008.03.05. 08:23:36

Galván: nem ez volt Inzaghi élete meccse, de azért elég csúsztatás, ha összehasonlítod, hogy egy csatár mennyit passzol, meg egy középpályás

azt is túlzásnak érzem, hogy az Arsenal szemernyi esélyt sem adott a Milannak. Egyetértek azzal, hogy jobbak voltak az angolok (vagyis az angol csapat), de volt egy-két helyzet, ahol nem az Arsenal védelmén múlt, hogy nem lett gól, sokkal inkább a Milan támadóin, ezeket azért vehetjük szemernyi esélynek. Szerintem egyáltalán nem volt olyan sima a meccs, mint ahogy itt egyesek leírják

mickeyknox 2008.03.05. 08:23:40

már majdnem van klasszis csatára az arsenalnak: adebayor. 24 éves, 1-2 éven belül majd teljesen 'beérik' (huh), és ha van persie is felépül, nagyon jó kis páros lesz az.
a milan most végképp nem érdemelt győzelmet, pato lőtt mindenhonnan mindenhova, kaká kevés volt. véglég akkor nyugodtam meg, amikor pippo-t lehozták :-)
a forduló meccse meg sevillában volt! respect fener! akárki is kapja őket a sorsoláson, nem fog repesni az örömtől, ha majd istambulba kell menni...

Galván Tivadar 2008.03.05. 08:27:11

tb: akkor hasonlítsd össze Adebayorral. Az övé is biztos 20 fölött volt. Így már nem csúsztatás?
Tényleg úgy láttad, hogy nem volt sima meccs? Érdekes szemüveged lehet.. valszeg piros-fekete...

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.03.05. 08:28:28

adebayor 6x volt lesen, de több csele volt mint pipponak egész életében. persze respect inzaghi, amit ő tud, azt tényleg senki más...azért én izgultam, mert a milan képes ezeket a meccseket is megnyerni valami bemákolt hátról bepattanó góllal, pedig főleg a 2 meccs alapján egyáltalán nem érdemeltek továbbjutást.
a skótok meg egyszerűen hentesek, nem bl szint

tb 2008.03.05. 08:34:19

de így is az, Inzaghi sosem passzol, nem az a dolga, teljesen más típusú játékos, mint a legtöbben a nemzetközi labdarúgásban, teljesen felesleges összehasonlítani ezeket a mutatókat

nem volt sima, mitől lett volna az?

paráznabillegető 2008.03.05. 08:35:07

jót fog tenni a milánnak ez a kiesés. jövőre max majd az uefában indulnak, és azt nyerik is, ahogy ezt idén teszi a bayern. aztán két év múlva újra ugyanitt megmutathatják, mint tanultak!

és pardon: pocsoLYa.

horvath 2008.03.05. 08:37:27

Bocs, 47 mp-en múlt...

gyap! 2008.03.05. 08:38:18

tb: egyetértek! Volt azért egy-két necces helyzet az Arsenal kapuja előtt (pl Pato próbálkozását egy jobb formában lévő Inzaghi vagy egy közepes Ronaldo simán bevarrja...). Ettől függetlenül jobb volt az Arsenal ehhez kétség sem férhet.
De azért ne dícsérjük túlságosan őket, eszméletlen mennyiségű helyzetet képesek kihagyni... néha az volt az érzésem, hogy Wenger azt az utasítást adta, hogy csak 20 centiről lehet kapura rúgni :-)

ZenZo 2008.03.05. 08:53:52

Jah, gyap! megfogta itt a lényeget. Az Arsenal jobb volt, de csak picit, de hát kérem, ha egy ilyen fiatal gárda nem fut szét (pedig nem nagyon tette) egy ilyen Milan átlagéletkorú gárdát, az baj. Azt hallottam mindenhonnan, hogy szétrohanják őket, és sima 2x 3-0-al továbbmennek, hát ehhez képest ugye... tényleg az volt az érzése az embernek, amikor 16-8 méterre a kaputól nem lőttek, csak balf@szkodtak az Arsenal támadói, hogy igazából vagy megijedtek Kalactól, vagy Wenger azt mondta, hogy el kell menni a kapuig, azt ott tartani a labdát, gólt lőni nem szabad, csak a végén, mert még vérszemet kapnak ezek az olaszok... a meccs nem volt egyértelmű, és őszintén: egy Kaká volt a különbség... mindkét meccsen (önmagához képest) harmatgyenge volt. Ha az olaszok kicsit többet bírnak az elején, azaz nem tíz percnyi, hanem mondjuk 20 percnyi rohamra képesek, amikor valljuk meg az Ágyúsok előbb találták volna meg a szivárványt a sötét éjszakában, mint a labdát, és varrnak egyet (esetleg kettőt), sima meccs oda. De mind1, respekt az ágyúsoknak, a két teljes meccs képe alapján megérdemelték.

ZenZo 2008.03.05. 08:55:02

Jah, és Maldini tényleg nagyon kemény volt tegnap! Egy igazi ikont veszít vele a futballvilág.

nalazo 2008.03.05. 08:55:07

Vajon Ancelottit kirúgják hamarosan, vagy befejezheti még ezt az idényt? A tegnapi mérkőzés után már igazán nincs mire hivatkozni. Idén semmi sem kerül a vitrinbe, de talán még a 4. hely sem a bajnokságban. És lassan azt sem lesz érdemes felemlegetni, hogy a Milannak micsoda múltja van. Tegnap láttam egy játszó Arsenal-t és egy másik csapatot, aminek a játékosai azt sem tudták, hogy hol vannak.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.03.05. 08:59:02

hát, ZenZo néhány rövid periódustól eltekintve a Milan csak nyomozta a labdát, ritkán látni ilyet, hogy Gattusonak esélye sincs még csak agresszíven odalépni sem, mert mire odaér már nincs ott semmi, és mindezt idegenben...ahogy Te és mindenki más is írta, ha a helyzetek kis részét kihasználják, esetleg a bíró nem Tottenham vagy Chelsea drukker (Hleb tizi? 1. félidő lesmajdnemgól?) akkor nem beszélünk arról, hogy csak picit volt jobb az arsenal

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.05. 09:05:33

hát, zenzo, én meg pont azt láttam, hogy ronggyá futották a milant, csak ez azért nem volt látványos annyira, mert amint átjátszottak valakit, a milan 7 emberrel tömörült be a tizenhatosa elé. de az, hogy nem tudták kihozni a labdákat, már elég beszédes volt...

és pirlót ilyen elképesztően gyengén játszani nagyon régen láttam, bár mostanában azért már feszegeti ezt a határt. teljesen egyetértek a posztban elhangzottakkal, szép volt, jó volt, de most fel kell sózni a san sirót. az első fej ancelottié kellene, hogy legyen és ferrari helyett klasszis védőket kellene igazolni, mert vele aztán nagyon nincs előbbre a milan.

mizie 2008.03.05. 09:06:25

Azért azt kell mondjam, hogy a mostani BL szezon az utóbbi évek legjobbja. iszonyat látványos és hajtós meccsek, hatalmas drámák. jó nézni, na.

Gabez 2008.03.05. 09:09:53

Fog, mint a tintahal, nem mint a festék...:)

Xavi barátunk nem semmi mozdulattal szerzett gólt...Ronnie meg egyre többször villog, talán bezárt a disco?

Gabez 2008.03.05. 09:13:44

Azért az sem volt kutya, amikor a hivatalos meccs előtti logóban kiírták, hogy giuseppe meazza stadion...:)

szferi 2008.03.05. 09:18:38

Nem értem, miért lett volna csak hajszálnyi különbség a két csapat között? A milannak 2 helyzete volt, amit nem rúrtak be, az Arsenalnak meg vagy 15, amiből lett két gól. Emellett nem sokat volt náluk a labda, az arsenal irányított, legalábbis addig amíg én néztem. Sztem is lehetett volna nagyobb a különbség, és az első meccset is hozhatta volna az arsenal. Egyébként tényleg nem könnyű gólt rúgni a milannak, de ha az arsenal támadójátékát balfaszkodásnak nevezi valaki, akkor milyen jelző illik a tegnapi milanéra?

Nalazo, sztem ancelotti marad a szezon végéig, ebből a keretből tényleg max ennyit lehetett kihozni. Azoknak kéne elgondolkodni, akik a játékospolitikáért felelősek, egy ennyire "idős" keretet egy 30 éves ronaldóval, meg egy 18 éves sráccal erősíteni?

Gabez 2008.03.05. 09:21:16

Az Internek Meazza, a Milannak San Siro.

Ancelotti tényleg marad, de vagy 5-6 embert le kell cserélni, ami azért nagyon nagy átalakítás + kiadás...sztem a nyáron ebből max 3-4 valósul meg, és kérdés, ők be tudnak-e illeszkedni egyből - tiszta lutri. Carlonak fel van adva a lecke.

Azért nagyon morci volt a végén, pedig nagyon simán kikaptak.

michellewild 2008.03.05. 09:21:26

Maldini tényleg szuper volt, csak Wenger nem vette észre. Talán ezért küldte be Eboué helyére Walcottot, aztán fel is billent a pálya, szépen jöttek a támadások a Nagy Öreg oldalán.
(Érdemes megnézni a 2. gól előtt, milyen szépen követi Maldini szemmel a történéseket.)

Badbitie 2008.03.05. 09:22:21

Hát Arsenal ide, Milan oda, engem azért a United továbbszenvedése lepett meg legjobban. A Fenerben benne volt a továbbjutás szerintem, az nem lepett meg, maximum, hogy mennyire neccesre vették. :) Azt a 2 meccset kellett volna adni a tvnek, nem ezt a piszmogást, amit a Milán meg az Arsenal csinált egymással. De visszatérve a Unitedra. Hát ők is szűkre vették rendesen. Van vmi megkötés a 8 közötti sorsolásnál, vagy bárki kaphat bárkit? Egy united-fener oda vissza érdekes lenne. :)

szbszig 2008.03.05. 09:24:56

Vicces lenne egy Porto - Fener vagy Schalke - Fener negyeddöntő, miközben a nagyok agyba-főbe verik egymást...

Gabez 2008.03.05. 09:25:05

Kérdés az illetékes elvtársakanak: nem lehetne megoldani, hogy képeket is be lehessen szúrni a kommentekbe? Sztem sokaknak lenne vmi éppen odavágó, amit megosztana a nagyérdeművel.

heizer 2008.03.05. 09:28:11

Én meg azt láttam hogyha az Arsenal támad akkor az egész csapat úgy lódul meg mint a förgeteg, mintha egy hatalmas szélvihar keltette hullámrengeteg próbálna áttörni egy 7 emberes gátat. Amikor a Milan támadott az annyi volt hogy egy 3 emberes kis hajó próbált átsiklani valahogy a hullámvölgyekben, mire az egész Arsenal-tenger megfordult és összecsapott a fejük felett. Ettől függetlenül azért egyszer kétszer majdnem befutott a kishajó, de ez a taktika csak akkor válik be, ha a kormányos rettentő jó napot fog ki, és a gátak is piszok erősek.

De ezúttal a víz volt az úr.

Walcott elég jó.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.05. 09:29:24

gabez, support@blog.hu
(giuseppe meazza játszott a milanban is, bár kétségtelen, hogy az inter ikonjaként tartják számon. ettől még a stadion hivatalos neve ez.)

Sztorm 2008.03.05. 09:30:05

Hleb esete nem volt tizenegyes. Sárgalap a védőnek és szabadrúgás.

szbszig 2008.03.05. 09:30:19

Egyébként meg a tévétársaságok szégyelljék magukat! Viasat3 már csak egy meccset közvetít hetente, és összefoglalót se mutat mindegyik nap; MTV idióta szélesvásznúnak hazudott összenyomott képet ad; Viasat6 meg persze se közel, se távol nincs az egész környéken. Úgyhogy tegnap is online streamen voltam kénytelen nézni a Sevilla-Fener végét, miután befejeződött a Milan-Arsenal...

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.03.05. 09:36:38

online stream elég jó ha megbarátkozol a minőséggel (nekem nincs tvm, így nincs sok választásom :) ), ráadásul egyszerre néztem a milan-arsenalt és a barca-celticet. messiről vmi hír? elég durva volt ahogy sírva jött le a pályáról...

sh4d0w 2008.03.05. 09:37:09

Tegnap a Milan kezében volt a saját sorsa, de nem élt vele. Ha a helyzetekből 2-t értékesítenek, el lett volna rendezve a dolog; ugyanez igaz Fabregas - különben nagyon jó - lövésére: ha nincs, hosszabbítás lesz. Azt meg ki tudja...

Na mindegy, az Arsenal élt a lehetőségeivel, megérdemelten jutott tovább. A Milannál meg el kell gondolkodni a folytatáson, fiatalítani, edzőt cserélni, bajnokságra koncentrálni. Ez a csapat sajnos már öreg a BL-hez, a Serie A-hoz, lépni kell még most, hogy a következő szezonra már legyen csapat megint. Tartsák meg Kalac-ot, Dida helyére másik kapust, kell 1 középső és két szélsőhátvéd, kell legalább 2 középpályás (Pirlo és Seedorf helyére), kell legalább egy Drogba-gólérzékenységű csatár, de inkább kettő.

Edzőt is kell cserélni, Ancelotti egyszerűen képtelen a fiatalokhoz nyúlni, beépíteni őket a csapatba (ezügyben tanárok: Ferguson, Wenger).

MAti 2008.03.05. 09:43:10

Maldini előtt le a kalappal.
10+ éve a világ 10 legjobb védője között van, ezt nem sokan csinálják utána.
Ráadásul sportszerűen, szimpatikusan, mitöbb, egész életében egy klubért játszva...

A szezon végén, vagy a búcsúmeccshez időzítve Maldini-posztot követelek. :)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.05. 09:50:31

képfényező, természetesen magunk is így gondoljuk, a poszt pedig több, mint obligát. lehet oltani, hogy a 90. percben egy 19 éves siheder lefutotta, de nagyon nagyot játszott tegnap, igazi kapitány volt!
komolyan mondom, egy kicsit el is érzékenyültem a végén, pedig az interért dobog a szívem. :)

Gabez 2008.03.05. 09:53:51

T-kábelen már van tv6 (azaz "viasat6"), szal akinek az van, bátran keresgéljen (tudjátok a régi matáv tv). Tegnap a Barca meccset azon adták, de olyan uncsi volt, hogy nem volt érdemes kapcsolgatni. Persze 2 percekre átnyomtam és naná, hogy lemaradtam az első Arsenal gólról...

Egyébként egy kis info: index.hu/kultur/media/hdtv2741/

Még 3-4 év és ezek az adók is (meg remélem a sport1-2, sport klub is) eljutnak oda, hogy full hd-ben nyomjanak minden meccset...ne vegyeték tévét addig, felesleges pénzkidobás - utána viszont bazinagy HD ready-n kell/lehet nézni az Inter menetelését ;)

MAti 2008.03.05. 09:54:43

Azért az, hogy 180 perc alatt egy 19 éves kölyök egyszer futotta le... az önmagáért beszél.
Ha egyáltalán őt futotta le, mert egy 5 perc alatt 2 lőtt gólra ítélt, kitámadó csapatban már nem a szélsőhátvédnek kell visszaérni, hanem a belsőnek kiváltani - amit Kaladze meg is próbált ugye...

Én sem vagy Milan-drukker, de Maldinit a legnagyobbak között tartom számon. :)

d3vnull 2008.03.05. 09:54:55

És persze emlékezzünk meg arról, hogy iszonyat bírói tévedések voltak itt is. Hleb esete csak egy, bár a legkirívóbb.

mikipeti 2008.03.05. 09:55:03

Minden tiszetelet Maldinié, de sosem fogom megérteni, hogy független nézőként mit lehet szeretni a Milan játékában. Mondjuk Kaká megindulásait, az igaz, de ez önmagában kevés a győzelemhez.

Batigol hozzászólása mindent elmond és akár általánosítható a modern és a tegnapi foci közti különbségre is. Olaszországban egyedül a Romától látni hasonlót, ha jó napot fognak ki. Reméljük ma este így lesz.

d3vnull 2008.03.05. 09:57:05

Egyébként nagyon sajnálom a Celtic-et, számomra ritka szimpatikus csapat (pedig tudom, hogy amúgy nem annyira az :)), Vennegoor of Hesselink egyike a kedvenceimnek.

Rezeda 2008.03.05. 09:58:31

A Sevilla goljai tul koran jottek, valoszinuleg kiengedtek. Az lett volna az igazi elmeny:
egy Sevilla -MU/Liverpool/Chelsea/Arsenal !
A Sevilla szerencsetlensege, hogy a spanyol
bajnoksagban szerepel, minden mas europai bajnoksagbol minden evben ott lenne a BL ben.

Az Arsenalnak minden evben drukkolunk, talan csak
a Villareallal kapcsolatban ereztem igazsagtalannak
hogy tovabbment, talan iden!

sandinista 2008.03.05. 09:58:54

Kiemelnem Walcott megmozdulasat a masodik gol elott. Nem maradt lenn a kellemetlen belepo utan, holott siman megtehette volna, Kaladze meg kaphatott volna egy sargat. Ehelyett keljfeljancsikent pattant vissza a gyeprol, centerezett, gol. Nekem ez a futballhoz valo hozzaallas egyik legszebb kortars peldaja volt, koszonet erte.

sAp 2008.03.05. 10:02:56

jaja,walcott amúgy is szimpatikus volt, és elég jól nyomja.nem tudom a san siroban 1-0s vezetésnél a 90. percben ki nem terült volna el a helyében...

mickeyknox 2008.03.05. 10:03:15

maldininek az a köténye, amivel megszívatta flaminit (lehet nem ő volt), szép búcsú volt a bl-től. nem is tudom, mikor láttam utoljára ekkora kedvvel játszani. a közeliken is látszott, hogy bíztatja a társait. igazi kapitány volt, nem rajta múlott a dolog, az hogy walcott lefutja, nem egy meglepetés (az megvan amikor 2 mp alatt befogta a milan játékost kb. 6-7 méter hátrányból? sprinternek kellett volna mennie :-))

mikipeti 2008.03.05. 10:05:37

sandista!

Telejesen egyetértek. Az angol focin nevelkedett játékost jellemző, sportszerű jelenet volt. Meg is lett a jutalma.

krysal 2008.03.05. 10:07:45

Messiről annyi röppent fel, hogy 1-másfél hónap kihagyás várható... Maldininek max respect, postot neki, meg egy szobrot a stadion elé (kijárna, nemde?)!

A Sevilla szerintem egy picit magát verhette meg - néha felfedezhető rajtuk, hogy elnagyképűzik a már megnyertnek látszó meccseket.

Az MU nehezebb továbblépése egyáltalán nem meglepő - hisz a Lyon távolról sem gyenge (sőt, én, mint madridista tudom, higyjétek el...)! A tavalyi BL-ben is inkább ők érdemelték volna meg a továbbjutást, mint ahogy minden évben a levegőben lóg egy nagy siker tőlük. Sajnáltam, hogy az MU testén kellett volna továbbmenniük, azt hiszem, még egy Barca-Milan-Inter is fogható lett volna a kis galloknak...

the real 2008.03.05. 10:14:11

Én kb. az 50. perc táján már úgy gondoltam, hogy Hajdú B. kívánsága teljesül, és 120 percen át "élvezhetjük" majd a 0-0-t. Esetleg a Milan hozza a szokásosat, és hihetetlen módon begyötör egy gólt. Komolyan meglepett, hogy nem így történt.
Amúgy ha továbbjut a Chelsea és a 'Pool (amire azért jelentős esély van), akkor igen kevés lesz rá a sansz, hogy ne legyen a negyeddöntőben angol házirangadó. De nem kell néznetek :)

Romanista 2008.03.05. 10:15:43

23 év. Paolo előtt le a kalappal.
esti meccsre én meccsel melegítek.jaj

krysal 2008.03.05. 10:17:39

Romanista! Én ideggörcsel:) Neked a jobb, te kiéled magadból:)

balu11 2008.03.05. 10:25:41

Örülük, hogy az Arsenal továbbjutott, ráadásul megérdemelten. Látványos, élvezhető focit játszanak, egyre eredményesebben. Azért lehetne még mit csiszolni. Például kellene a Rosickyn kívül valaki, aki a 16oson kívülről is gólveszélyes (igen, tudom, hogy a Fabregas honnan lőtte a gólt, de ez egyáltalán nem jellemző). Aztán: jó ez a rövid passzos játék, de nem szerencsés csak erre alapozni. És: a 16os előteréből nem feltétlenül szükséges kitenni szélre a felfutóknak a zsugát, főleg, ha a beadásra csak Adebayor érkezik. Angol meg spanyol házirangadót én sem kultiválnék. Különösen egy Chelsea-Liverpoolt nem - abból eddig sok jó nem származott. Úgyhogy (semlegesként): jusson tovább az Inter, meg a Ro..., [nem ezt nem tudom leírni], meg aki akar, aztán buherálják meg a sorsolást :)

balu11 2008.03.05. 10:28:03

ja, és szép volt Paolo (az elmúlt 23 év is, de különösen az Eboué-nak az oldalvonalnál kiosztott bőr :)) !!!

Flankerr 2008.03.05. 10:32:47

Viasat3 hijjan kinai kommentarral streamben neztem a Milan meccset.. hat gyerekek, azokhoz a kommentarokhoz kepest Lederer vagy barmelyik magyar kommentator lenyugtatozott idosekotthonahoz hasonlit.. viszon poennak rohogni tokeletes, es jo nezni az osszeallitast full kinai karakterekkel..:)

Ylaya 2008.03.05. 10:35:20

Inzaghi hozta a formajat akkor. nem a milan meccset neztem. de nagy orom hogy hitvan` milan kiesett. az lepett meg hogy adebayor a hirek szerint tobbszor volt lesen mint a leskiraly inzaghi.

Ylaya 2008.03.05. 10:43:25

szokas szerint az angol csapatok viszik a premet

drdugo 2008.03.05. 10:56:06

heinrich: örülök hogy észrevetted, hogy Maldini mekkorát játszott. Szégyen, gyalázat, hogy egyedül ő játszott úgy, mint akin látszik, hogy tovább szeretne jutni.
Fel voltam készülve a kiesésre a bajnoki formánk alapján. Hetek óta mákkal hozta a csapat a döntetleneket, vagy a győzelmeket.
Lehet, hogy nekünk is jót tenne egy olyan idény, mint tavaly a Bayernnek, hogy korai BL-kiesés, és bajnokságban is lecsúszás a BL helyről. Talán akkor a Milannál is elgondolkozna a vezetőség, hogy nem toldozni-foltozni kell közepes játékosokkal, hanem mélyen a pénztárcába nyúlni, és klasszisokat igazolni. A Bayern nagybevásárlása is jól sült el.
Rengeteg játékostól kellene megválni a nyáron, és valami új játékrendszert kitalálni, mert a rombuszt, meg a karácsonyfát is már úgy kiismerték az ellenfelek, hogy egy Catania, Livorno, stb ellen se működik már.

Kobretti 2008.03.05. 10:58:29

Yessssssssssssss :)))
Rég voltam ilyen boldog egy meccs végén... Amióta az eszemet tudom Arsenal fan vagyok, nálam Bergkamp volt a mindenidők...
És most végre nem lúzerkedtek el egy ennyire fontos meccset (mint már annyiszor...anyám, hányszor dühöngtem, amikor ráültek az előnyre aztán jól megnyalták).
Ráadásul most eszméletlen játékot mutattak - bár az elszórakozott helyzeteknél most is ledobtam a szíjat. És pont a Milan ellen, akiket szerintem (talán Maldinit, Kakat leszámítva) képtelenség szeretni. Én például rettenetesen utálom őket őket...
Szóval jó mulatság, férfimunka volt! :)
Go Gunners!

Leito 2008.03.05. 11:00:51

1. nem lepődnék meg, ha 40-50 év múlva a milan és az inter a paolo maldini stadion gyepére futna ki. grat paolo!
2. az arsenal a 180 perc alapján megérdemelten ment tovább, de a dicshimnuszokat egyelőre még eltúlzottnak érzem. megvan bennük, ami kell ahhoz, h nagy csapattá váljanak, de ez még kevés hosszútávon. sztem.
3. sokkal inkább a porto-schalke továbbjutójáért fognak a nagyok imádkozni, mint a fenerért!
4. a sevilla meg kapja be! istenkirály támadófocit tolnak, erre nem képesek kivégezni a már térdrerogyott fenert.... ezek után törvényszerű volt a búcsú. kár érte... nagyon.

neeskens 2008.03.05. 11:12:30

Hajrá Olympiakos!
Jusson minnél tovább minden "kiscsapat"!
Unom már,hogy a negyeddöntőben évről évre ugyanaz a 10 csapat játszik.
Az Arsenal tényleg nagyszerű volt,érdekes,hogy az amúgy középcsatár Adebayor milyen sokszor kihúzódott a szélre. Viszont a helyzetkihasználásuk pocsék, én a második félidő közepén meg voltam róla győződve,hogy nyer a Milan.Egy Inzaghi faszhegyéről 3 centiről bepattanó labdával.

neeskens 2008.03.05. 11:16:08

Azt gondoltam ugyanis,hogy "a kihagyott helyzetek megbosszulják magukat." Tegnap nem vált be, szegény Knézy alaptörvénye...

BruceWayne 2008.03.05. 11:28:23

neeskens: a második és harmadik mondatodat komolyan gondolod egy fener továbbjutás után és egy porto-schale párharc előtt?

tb 2008.03.05. 11:34:54

sh4d0w : nem értem miért pont Seedorfot és Pirlot emeled ki a Milanból, mint lecserélendőket. Seedorfnak lassan el kell kezdeni keresni az utódját, de szerintem egy, talán 2 szezont le tud játszani magas szinten, de hogy Pirlot miért kéne lecserélni azt nem értem, 28 éves, a világ egyik legjobb középpályása, volt egy gyengébb meccse és akkor mi van?

cooper (törölt) 2008.03.05. 11:37:09

Donadoni, ha nem is örül, de gyanítom nem is sír, mert kiesett a Milan. Pirlo, Gattuso, meg a többiek nem kifacsart rongyként mennek az EB-re(talán). A Roma azért remélem továbbmegy:)
Maldini volt a kedvenc játékosom a Sacchi éra alatt, s persze azóta is. Kis csíra voltam, és az akkori Milan (játéka) miatt lettem focimániás. Csak mert itt felvetette valaki, miért jó a Milan meccsét nézni. Mert a Milan a Milan, azért.

maybach 2008.03.05. 11:50:58

Érdekes.
A Milan NAGY csapat, az Arsenal meg nem.
Csak persze a Milanra alaposan ráfér a frissítés. Szinte lehetetlen egy ilyen csapatot minden meccsre megfelelően motiválni.
Az Arsenal ügyes csapat, fiatalok, éhesek.
Meg is érdemelték a továbbjutást.
Az azért kérdés, hogy ennyi kihagyott lehetőséggel kit tudnak majd még legyőzni.

mantegna 2008.03.05. 11:53:36

dr. dugo nem a játékrendszerrel van a baj, hanem a játékosokkal. Ha nincs a tavalyi BL menetelés, már idén cserére illett volna a fél csapat. Nem lettek rosszak a játékosok, csupán elszállt felettük az idő. Ez a csapat életkorban 2003-tól 2006-ig volt a csúcson. Akkor akár három BL-t nyerhettek volna egyfolytában. Ilyen a sport. Amennyiben a valószínűségeket nézzük, jövőre, még ha BL-be kerülnek sincs esély a sikerre. Vagyis a 2009-10-es évre kellene nekik gyúrni. Ami mit is jelent: Pato, Kaka, Pirlo, Gattuso, és Gourcuff(ha ér annyit) maradhat a középpályáról és a támadósorból. A Oddo, Nesta, Kaladze, Jankulovski kihúzhatja odáig, ha a védelem kap még további 3-4 ifjú titánt. (Tudom sok kritika éri őket, de aránylag kevés gólt kap a Milan, és tegnap is a középpálya volt elsősorban a problémás, míg a védelem úgy ahogy húzta.). Viszont a
Annyiban igaza van a Ancelottit támadóknak, a folyamatos építkezést elhanyagolta. Valamikor 2002ben felépített egy csapatot és abba csak kényszerűségből vagy kénytelenségből (Kaka-t pl. nem tudta nem betenni) nyúlt bele. A kérdés, képes elküldeni megérdemelt pihenőjükre a közelmúlt sztárjait, vagy erőlteti őket tovább. Ha képes lenne egy teljesen új csapatot felépíteni és a pénzt is megkapja hozzá, akkor nem jelent rosszat a Milánnak, ha marad tovább. Taktikailag nagyon jó edző, a fent leírt stratégiai hátránya ami probléma vele. Pl az hogy elhitte ez a csapat Patoval -Ronaldoval erősítve kihúz még egy évet. Ha Ronaldo játszik, akkor kíváncsi lennék mit produkál tavasszal a Milan, de sportban nincs ha. Csupán az előbbi két úriemberre alapozni nagy kockázat volt és nem vált be. Viszont, amennyiben valóban annyira jóllakott, amit a nyilatkozata sugall akkor annyi a Milannak:Nem hiszem, hogy erre sor kerül (mármint a kirúgására), hiszen annyi mindent nyertünk az utóbbi időszakban, és egy elveszített meccs tulajdonképpen semmiség. Megyünk tovább, hogy elérjük a célunkat, ez pedig a negyedik hely a bajnokságban...
AS Roma remélem továbbmegy ma.

neeskens 2008.03.05. 11:56:08

Kedves Nerazzuri!
Valamit félreéthettél: én most örülök a Fener továbbjutásának, remélem továbbmegy az Olympiakos és messze jut a Porto-Schalke győztese.
Az ugyanazok a csapatok megjegyzés az elmúlt évekre vonatkozott.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.05. 11:59:00

szerintem az arsenal a tegnapi meccs végeredményétől függetlenül is nagycsapat. ha másért nem, hát wenger miatt, akinek akkora agya van ehhez a játékhoz, hogy nem is értem, hogy fér bele egy ilyen furcsa kinézetű fejbe.

említsünk egyet az arsenal félresikerült igazolásai közül. és nem volt régen még a veretlen bajnoki cím és a bl döntő sem, tehát az arsenalt én egyértelműen a legnagyobbak közé sorolom, sőt, előrébb teszem, mint pl a chelseát.

neeskens 2008.03.05. 12:08:58

Most láttam a Sevilla-Fener összefoglalóját.Ez a török kapus........baszki hihetetlen, benyel két olyan gólt,amiért NB III serdülőben leveszik a kapus fejét, utána meg remekel a tizenegyeseknél....

Leito 2008.03.05. 12:13:02

@ _benito
Az arsenal nagy csapat. tény. DE.
pár kommenttel ezelőtt arra utaltam, hogy ez a keret még nem nagy csapat, de közeleg az idő, amikor az lesz. a veretlen szezon és a bl-döntő hülye példa, már megbocsáss; a két keret ugyanis igen szűk keresztmetszetet ad
De tény, h ugyanilyen nagy, ha nem nagyobb tettekre lehet képes ez a keret is, ha együtt marad.

Kobretti 2008.03.05. 12:16:23

benito ill. maybach

...akkor a Slavia elleni 7 gólról még nem is beszéltünk...
Mikor rúgott a Milan legutóbb bárkinek 7-et a Bl-ben? Vagy bárhol?

/egy kis intermezzo: az Arsenal pl. 2005 tavaszán is 7-re verte a 4. helyezett Evertont - amely a címvédő Liverpoolt szorította le a bl-t érő 4. helyről (volt is nagy tanácskozás, h. indulhassanak-e a bl-ben ugye...) És igen, ez ugyanaz a Liverpool volt, amelyik visszadugta a milanoi pezsgősüvegekbe a dugót 1évvel korábban a bl-döntőben.../

Szóval SZVSZ az Arsenal ma nagy csapat - és ennek nem győzök eléggé örülni! :)

giacinto 2008.03.05. 12:16:55

nem lepődnék meg egy nyári Donadoni-Ancelotti cserén. mármint oda-vissza.
az arsenal magasan jobb volt, viszont tényleg kérdés hogy ennyi helyzetet kihagyva kit tudnak még megverni. A BL elsőszámú esélyese sztem továbbra is a MU. Forza INTER!
egyébként érdekesség hogy az utóbbi 4 évben mindig kiesett a címvédő a 16 között.

BruceWayne 2008.03.05. 12:17:35

nagy csapat az arsenal, de még nem kész csapat. nincs igazi elsővonalas klasszis befejezőemberük

Kobretti 2008.03.05. 12:20:08

Ez sajnos igaz - Adebayor elég kutyaütő... nem is értem mit láttak benne. Lehet, h. Wenger már gépiesen a Monacohoz nyúlt utánpótlásért :)

rexford 2008.03.05. 12:25:46

Az Arsenal nagy csapat, de nem nagycsapat (mint a Juve, Milan, Inter, MU, Pool, Real, Barca, Bayern, Ajax). Ahhoz 1 db. BL-cím hiányzik.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 12:27:21

Meghajolok PAOLO előtt nagy betűkkel írta be magát a foci történetébe.

De piros-feketék itt az ideje lecserélni néhány embert. Kezdjétek a kapussal mert habár Kalac nem volt benne Cesc góljában de nem olyan kapus aki előtt teljes nyugalommal játszik a védelem. Persze a védelemből is Kaladze kilóg Maldini visszavonul marad Nesta és Oddo mi lesz ha valamelyik megsérül? Középpályán oké hogy ott van Pirlo de mellé nem egy Gattuso kell mert tegnap is kiderült hogy ha Pirlonak nem megy akkor a középpálya védekező feladatát nem tudja összeszedni. Ugye a C/harmadik kategóriás játékos. Nagy a szíve nagy az akarása de nem egy top játékos. Egy ember nem nyer meccset még ha akkora klasszis is mint Kaká. Seedorf pedig ebben a milanban még mindig kimagasló. A csatársort inkább hagyjuk a leskirállyal meg a dagival. Pato még nem bírja el a nagy terhet. Nem szeretem a milant de egy szép focit játszó milanra szüksége van az európai futballközösségnek.

Barcaról inkább ne beszéljünk...

Wenger újfent igazolja hogy lehet bízni a fiatalokban elbírják a terhet és nem csak eredményesen de szépen is játszanak. Üde színfolt ez a csapat sokra hivatott. Jó hogy a UNITED egy ilyen csapattal szemben mutathatja meg az erejét. Ha alulmaradunk akkor sincs miért szégyenkeznünk. Persze nem fogunk semmi kétségem nincs efelől. Az angol foci csúcsát nem a kőgazdag orosz magánsztárjai és nem a vörös ördögök nevet bitorolni próbáló szedett vedett csapat jelenti hanem a már-nem-csikócsapat Arsenal és a ONE UNITED.

Fener előtt le a kalappal. Senki nem lehet nyugodt ha őket kapja.

Remélem nem a ONE UNITED lesz. De ha igen akkor is továbbjutunk. A Sir a világ legjobb edzője. Ilyen szeme maximum Wengernek van a tehetségek megtalálásához. Ronaldo idei teljesítménye a szezon eddigi legjobb játékosává teszi, ha nyáron a portugálokkal is jó eredményt ér el senki sem menti meg az aranylabdától. Anderson tökéletesen pótolja/helyettesíti/megérti magát az öreg vörössel jobb lesz mint Viera. A wales-i sárkány pedig nyugodt szívvel vonulhat vissza amikor egy ilyen Nanira bízza a posztját. Persze még jó néhány meccs benne van jó pár trófeát nyerhet még az ördögökkel. ONE TEAM ONE UNITED. Ennyi.

Estére forza Roma Romanista pajtásom kedvéért de azért a Vörös Ördögök mindent vinni fognak.

adios

Asidotus 2008.03.05. 12:33:42

Hát, Adebayornak elég sok gólja van az angol első osztályban, most a Milan ellen nem jött ki neki, van ilyen. A gond inkább az, hogy nem volt kivel frissitenie a csatárait, és tényleg hiányzott az Arsenalból egy kapura veszélyes, támadó középpályás.
Szerintem is nagy csapat az Arsenal, de még nagyobbak is lesznek.
No de majd jövőre, mikor jön a Juve!

MAti 2008.03.05. 12:41:24

"Mikor rúgott a Milan legutóbb bárkinek 7-et a Bl-ben? Vagy bárhol?"

Az elmúlt pár évi tündöklés szvsz. nem a hetesével rúgott gólokról szólt. De nem csak ezért lehet egy csapatot tisztelni, szeretni.

De tavaly, az év talán legjobb támadófociját mutató, kiváló formában MU ellen amit csináltak - no, ilyet meg az Arsenaltól sem láttam még.
A csúcsformában játszó MU-nak esélye, köze nem volt a meccshez, egyszerűen a pálya minden pontján egyszerűen tökéletesen védekező Milan ellen.
A támadójátékuk akkor sem volt a világ legjobbjai között, de Kaká elégnek bizonyult. Ronaldo-nak momentuma nem volt...
Persze, az is csak ott és akkor jött össze.

Tegnap meg már ez sem ment... eljárt az idő, ez így van. Volt 2-3 évük a csúcson, és mostanra túljutottak azon, frissíteni kell majd.

maybach 2008.03.05. 12:45:37

Kobretti!
Mások már megírták helyettem. Az Arsenal jó kis csapat, ezt én sem vontam kétségbe. Sőt időnként nagyon szépen is fociznak.
Mintha a Monaco is nyert volna nagy gólkülönbbséggel. Nem is akárkik ellen. Még se nagy csapat.

Walmer 2008.03.05. 12:46:33

Hosszú idő után láttam újra Inzaghit a pályán (nem igazán kedvelem az olasz focit) és meg kell mondjam, pont olyan gusztustalan figura, mint amilyen a Juvéban volt annak idején.

michellewild 2008.03.05. 12:47:59

Ha Maldini ennyire kurva jó, miért nem igazolja le az Arsenal? Wenger egy hülye, vagy egy kicsit itt van túlértékelve?
Az ötlet, hogy szobor legyen tényleg jó, tegnap már erre gyakorolt. Közben a csapat simán kiesett, de így is ő a nagy kapitány.

ZenZo 2008.03.05. 12:48:40

Az Arsenal nagy csapat, egy fiatal gárdával. A Milan is nagy csapat egy rutinos gárdával. És bárkinek tetszik vagy sem, a Chelsea is nagy csapattá érett, más kérdés, hogy amit sikerült felépíteni három év alatt, azt lassan-lassan meg is próbáljuk lerombolni... de rólunk majd a ma este után többet.

Ennek a Milannak már nem volt sok ideje hátra, és igen, ha egyszer eljön az idő a fiatalításra, akkor lépni kell. A világ gárdái, csapatai egyre inkább fiatalodnak, egyre fiatalabban kerülnek föl sztárjelöltek, s lesznek sztárrá (Rooney, Messi, Krkic, Pato, Dos Santos, satöbbi). Ezzel egy Milan még 1-1 ki-ki meccsen fel tudja venni a harcot mondjuk a BL-ben, mert a rutin sokat jelent, de a gyorsaságot nem lehet pótolni. Néha tényleg olyan volt tegnap, mintha emberhátrányban játszana a hazai gárda, mert a félpályáig feltolt védők próbálták öles keresztlabdákkal szervezni a játékot a hat Arsenal játékos közt rohangáló két Milan támadónak. De egy bajnokságban már taktika ide, rutin oda, egy 30 év körüli átlagéletkorú együttes nem tud a topon lenni. Sokkal gyakoribbak a kis sérülések, (hisz mindegyikük már vagy hetvenszer volt műtve), és egyszerűen - ezért is tartják sokan nézhetetlennek - a játékuk statikus, nélkülöz minden lendületet, ami pl. az Arsenalban megvan. Batigol egy elég vizenyős hasonlattal írta le mindezt fentebb. A Milannak kell még két Kaká stílusú játékos, meg Gilardinot le kell cserélni egy Pippo félére (ott van Babel, vegyék, vigyék, a Pool nyolcatrúgok BL meccsén seggberúgták az is gól), s a legkisebb változtatással így lehet megoldani a változtatást szerintem. Vagy akkor jöjjön a teljes sorcsere, de ahhoz idő kell, mert ez is jól látszik az Arsenalon: ahhoz, hogy egy fiatal gárda összeérjen, kell jó 3-4 év.

krysal 2008.03.05. 13:00:59

"említsünk egyet az arsenal félresikerült igazolásai közül."... Nono, :_benito, én igenis tudok egyet: úgy hívják, hogy Reyes...

Ha visszaemlékeztek, az Arsenal rekordösszeget fizetett érte, és egy ideig hozta is az eredményeket, csak utána, berinyált, mint egy fürdőskurva... A végeredmény ismert.

Szegény Maldini meg olyan tükörfényesre van már szo... orálisan fixálva, hogy egy életre elég belőle. (Nem mintha nem érdemelné meg! Szobrot neki:)

papercut 2008.03.05. 13:06:01

benito: nem szívesen mondok ilyet, de az iagzolásokkal Wenger mesternek sem volt mindig szerencséje:Francis Jeffers, Reyes(akit én imádtam, főleg a Chelseanek rúgott gólja miatt az FA kupában, de valójában sohasem hozta azt, ami talán benne volt) vagy tavaly Julio Baptista.Viszont ami miatt az Arsenal igazá nagy csapata(és ami miatt Wenger igazán nagy edző)hogy már egy évtizeden belül 3-madszor volt képes egy olyan csapatot kiállítani, akik a bajnokságban és a nemzetközi kupákban egyaránt esélesek lehetnek.

Rezeda 2008.03.05. 13:08:21

Arsenal igazolasok:
Sot volt idoszak amikor az Arsenal igazolasai kifejezetten rossz iranyba mentek: akkor
minden angolul tanulo francia jatekos ott gyakorolt.
A legekesebb pelda Wiltord.

krysal 2008.03.05. 13:10:45

Nanana! Wiltord nem volt rossz, össze sem lehet hasonlítani az eredményességét se Reyessel, se az imént papercut által említett Jeffers-el!! Egész egyszerűen jöttek nála jobbak, és pont.

Ráadásnak sokakkal ellentétben engem egy fikarcnyit sem érdekel, hány angol játékos van az Arsenalban - nem attól jó egy csapat se. Ékes példa erre a Valencia hazájában. (bár javítsatok ki, ha tévedek.)

Rezeda 2008.03.05. 13:13:02

Engem sem erdekel az angolok szama, de az
Arsenalnal zavarobb csak a holland Barcelona
volt.
Emlekszik-e valaki egy jo Wiltord teljesitmenyre
(a Bordeaux utan)?

Kobretti 2008.03.05. 13:15:16

Szerintem anno az öreg Kanu sem volt jó vétel... de hát ez van. Mindenhol előfordulnak ilyen igazolások.
(Pl. mit keresett anno egy Bierhoff, vagy egy Thomasson a Milanban? Sose értettem.)
És én pl. a potyakirály Lehmant meg egyenesen rühellem... az se kellett volna Londonba...

A Monaco-Arsenal összehasonlítás meg...sántít: volt 1 idényük az "első vonalban", azt' annyi. Az Arsenal azért ott van egy ideje a legjobbak között - csak a végére mindig elqrják...
Hogy BL-t még nem nyert, az oké. Fájt is a Barca elleni döntő... Még jó, hogy azok meg a másodikak a toplistámon :)

Kobretti 2008.03.05. 13:17:37

Hűűű, télleg! Azt a Wiltordot is hogy utáltam...
De az olaszok elleni Eb-döntős góljával írt egy pirospontot :)

Kobretti 2008.03.05. 13:21:49

Holland Barca :) télleg!
A buzerátor van Gaal-lal, aki tette itt az arcát amikor a fradi ellen nyomult az ajax-szal...
Apropó: a Barcában Kluivert egyszer rúgott egy eszméletlen gólt: szélről jött a beadás derékmagasan, de kicsit a jó Patrick mögé. Az meg felugrott, és a levegőben úszva, sarokemelés-szerű mozdulattal, sarokkal bevarrta... Nincs meg valakinek? Vagy egy link hozzá - mer azóta se találom sehol...

szferi 2008.03.05. 13:26:16

Sztem is nagycsapat az arsenal, de nagyrészt azért, mert wenger zseniális. Kidolgozott egy eredményes, rendkívül attraktív játékrendszert, ezt játszatja a csapatával évek óta, és egyre kiforrottabb stílusuk van. és ez nem csak a fabregasnak meg van persienek köszönhető, hanem nagy részt wengernek: meg tudja valósíttatni a játékosaival amit elképzelt. Volt az arsenalnak a mainál jóval erősebb kerete is a mostaninál, de ezzel a relative gyengébb kerettel is hozzák a szép játékot, és az eredményeket is. Persze nem lehet minden meccset megnyerni, és hiányzik a vitrinből egy nagyobbacska ezüstserleg, de ettől fuggetlenül bravó, Arsene, csak így tovább!!!

ktn 2008.03.05. 13:27:40

michelle wildnak, kobrettinek és a többi milan-fikázónak:

az előző öt bl-szezonban a milan mindig negyeddöntős volt + volt egy elődöntője és három döntője. ezt el lehet érni szar focival?

b-vád, acsarogva: "a milan nézhetetlen focit játszik". aha. nesta, maldini, pirlo, kaká, seedorf: ez öt olyan ember, akinek már a szerelései, labdalevételei, vagy csak a helyezkedései miatt érdemes nézni a meccseket. nekem spec. ennyi bőven elég, kevés csapatot tudok, ahol öt ilyen EGYÉNISÉG futballozna együtt.

a foci nemcsak a 7-0, mert a 120 km/h-s sebesség. maximális respekt annak is, de a milan mindig intelligensen futballozott az elmúlt években. én ezt is nagyon tudom tisztelni.

amúgy a milan fő gonjda sztem az, hogy eladták sevcsenkót, és nincs gyors csatáruk (pato az, de ő még sehol). ettől az egész középpályásjátékuk lelassult, mert nincs kit (gilát? inzaghit?) indítani egy gyors ritmusváltással. pirlónak három kört kell tennie a labdával, mire úgy oda tudja tenni inzaghinak, hogy ne előzzék meg, sajnos ez van. pedig pirlo pont a 40 méteres passzokban volt király, csakhogy most nincs kit indítania.

ami maradt: kaká végigszáguld a pályán a labdával. tavaly ez bejött (plusz seedorf és pirlo 101%-ot hozott a bl-ben), idén már nem.

ja, és az arsenal kurv@ jó volt. ha a milan nem ilyen intelligens, akkor egy hatost kap összesen, de ezt már valaki mntha mondta volna.

szerintem a milannál egy-két fiatal védőre és középpályásra van szükség (hogy pirlo, ambro, gattu többet pihenhessen). meg két gyors, kemény csatárra, akiket lehet futtatni. nálam benzema az egyik jelölt.

ja, és batigol: a hajós hasonlat zseniális volt, köszi.

üdv mindenkinek

Rezeda 2008.03.05. 13:30:59

Volt olyan hogy egyutt kezdtek:
Reiziger, x de Boer, Cocu, ZEnden, Kluivert, Overmars
a kispadon meg ott ult Riquelme. Gaal pedig azt nyilatkozta nem teszi be, mert vele romlik az osszjatek.

szferi 2008.03.05. 14:11:11

ktn, csak egy kérdés: szerinted lehet eb-t nyerni szar focival?

BruceWayne 2008.03.05. 14:19:21

ez az EB is már nagy lutri, jó sorsolással és szerencsével akár lehetne is.

drani 2008.03.05. 14:41:24

nagycsapat amelyik sztárokat vesz. ilyen szempontból arsenal nem az. milan az.
a jobbik csapat jutott tovább, de nem volt akkora különbség.
a kiesés jót tehet a milannak, egyedül Maldini miatt lehet szomorkodni, de miatta nagyon.

sh4d0w 2008.03.05. 15:10:22

tb: Sajna Pirlónak ez már nem az első gyengébb meccse volt a szezonban, hanem a sokadik. Egyébként meg nem árt, ha van megfelelő szintű konkurrencia a kispadon, nagyon mitováló tud lenni. Seedorf (és a többiek) helyére is azért kell keresni csereembert, hogy mire végképp befejezik, addigra kész legyen a következő csapat.

Kobretti 2008.03.05. 15:15:56

Tehát a ManU sem volt Nagy csapat amíg tele volt saját nevelésű "kutyaütőkkel" (Beckham, stb.)? :)
Pedig BL-t nyert velük...
(Meg voltak ott még ilyen arcok, mint Yorke, meg Cole akik nem igazi sztárok, de oda is vissza is 3:3-at játszottak a Barcával, nem kicsit jó meccseken)

michellewild 2008.03.05. 15:18:37

Ktn: nem fikáztam a Milánt, egy szóval sem.
Sajnálom, hogy nem láthatom már Kakát, Nestát, Patot a BL-ben, de ez nem az én hibám.
Az Arsenalt sem dícsérném, szerintem a következő fordulóban kiesnek.

szferi 2008.03.05. 15:38:08

... szerintem is. BL-t is...

szferi 2008.03.05. 15:40:16

... én sem akarom fikázni a milant, de valahogy nem fog meg a stílusuk.

ktn 2008.03.05. 15:40:58

szferi:

valószínűleg tök mást gondolunk a fociról. nekem nemcsak a flikk-flakk a foci, nemcsak a technika, a látványosság. elismerem, hogy ez benne a legszórakoztatóbb első ránézésre, de a foci mindenekelőtt egy csapatsport, annak minden pszichológiai és egyéb vetületével.

gondolom a görögökre utalsz. én is rühelltem őket a csehek ellen, de ha a csehek meg mindenki olyan überf@sz@ lett volna, akkor megverte volna görögországot. akik közben kétszer verték meg portugáliát (a házigazdát) ugyanazon az eb-n, ráadásul a csoportkörben nagyon megalázóan. akkor és ott ők voltak a legegységesebbek, ennyi az egész.

nem akarom én védeni a görögöket, de számomra unalmas, hogy egy ilyen - magát hozzáértőnek tekintő - blogon is csak a látványos támadófoci a foci, a többi meg szar.

spec. ki kell járni harmadosztályú meccsre (ma már sajnos nekem sincs időm), az is foci, pedig az bizony egy nagy nulla látványosság szempontból...

ezzel csak azt akarom mondani, hogy sztem mindennek megvan a maga szépsége. nemcsak a barcelonának meg az arsenalnak, hanem a görögöknek, és még annak a szerencsétlen inzaghinak.

nekem kellemesebb inzaghiban is meglátni a szépet (sőt, még némi művészetet), mint fújtatni ellene. sőt, számomra sokkal ellenszenvesebb inzaghinál egy olyan játékos, aki tényleg tehetséges, de nagyképű.

ktn 2008.03.05. 15:43:24

michellewild:

ezt írod:
"Ha Maldini ennyire kurva jó, miért nem igazolja le az Arsenal? Wenger egy hülye, vagy egy kicsit itt van túlértékelve?
Az ötlet, hogy szobor legyen tényleg jó, tegnap már erre gyakorolt. Közben a csapat simán kiesett, de így is ő a nagy kapitány."

ezer sebből vérzik ez a pár sor, és sztem fikázódás-szagú, ráadásul tegnap maldini tényleg iszonyat nagyot focizott. az igaz, hogy nem a milant fikáztad vele, hanem maldinit, csakhogy maldini egyenlő a milannal:)

drani 2008.03.05. 16:03:05

kobretti, MU nem jó példa, mert ők is veszik a sztárokat, csak van utánpótlásuk is.

Titi120 2008.03.05. 16:04:39

Érdekes volt tegnap nézni (főleg az első félidőre igaz), ahogy mindkettő csapat mennyire középen erőltette a játékot, s ennek ellenére mégis milyen élveztes meccset láthattunk.

Szélsőjáték gyakorlatilag nem is volt (persze, mint a cikkben is bennefoglaltatik a Diaby-Eboue párossal nem is lehet igazán), ellenben a Milan böllérsorának (Pirlo, Gattuso, Ambrosini) párharca Fabregasékkal így is nagy játékot hozott.

Aztán, amint beállt Wallcott lett szélsőjáték, és onnan gól is (persze ez a Milan kitámadásának is köszönhető volt).

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 16:13:43

Titi120
Clichy azert eleg sokat robotolt, felszantotta a palyat es Sagna is elore mereszkedett...Ade meg kihuzodott csomoszor (Henry mintajara), ugyhogy sztem volt szelsojatek. persze, csak egy velemeny.
Udv, ymy
ui: en meg mindig Hleb jatekan amulok...:)

Walmer 2008.03.05. 17:13:56

"számomra sokkal ellenszenvesebb inzaghinál egy olyan játékos, aki tényleg tehetséges, de nagyképű. "

Bocs ktn, de Inzaghinál nagyképűbb, veszekedősebb, hisztisebb primadonna, talán csak C ronaldó.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 17:35:27

Szar focival lehet EB-t nyerni. 2004 Portugália: Görögország antifocit játszva legyőzi portugáliát a döntőben. Pedig a csehek érdemelték volna leginkább a győzelmet. De hát ilyen a foci.

Walmer: az a Ronaldo akiről te beszélsz az akkor volt amikor a UNITED-ba került. Most már eléggé más a hozzáállása. A 34 tétmeccs 30 gól mindent elmond.

És van ellentétes példa is. Beckham kemény csávó volt amikor a Realba ment aztán az első két évében ő is primadonna lett a legkisebb szellő is ledöntötte a lábáról. Hála égnek már nem olyan most megint van akarata és küzdeni tudása.

Szüksége is van az angol válogatottnak erre a Beckhamre.

Romanista 2008.03.05. 17:44:39

kikke inkáb menjünk focizni. és hozd a C.Ronáldós mezet, ha mered :D megyek a Maradonásba :D

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 17:52:42

OK akkor gyere az isteni Diegosban én meg viszem a primadonnát!

ktn 2008.03.05. 18:22:31

Walmer: inzaghi tényleg hisztis satöbbi, aláírom.

de nem mondanám nagyképűnek. én legalábbis már olvastam olyat tőle, hogy tisztában van azzal, hogy tehetségtelen, de sok munkával azért ezt lehet kompenzálni - csak linket ne kérj, mert nem találom:).

MAti 2008.03.05. 18:23:53

Inzaghi nagyképű?!

Vagy a nagyképű szó jelent mást kettőnk számára, vagy valamelyikünk teljesen hülye, és 10 éve csukott szemmel néz focimeccset.

Lehet rá sok mindent mondani, hogy hogy nagyképű ("fennhéjázó", "pökhendi", "beképzelt") volna, azt nem hiszem.
Nem egy élmény nézni sokszor, amit csinál.
Meg sok a sírás, reklamálás is.
De a nagyképűt, azt nem értem...

red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2008.03.05. 19:01:31

Én úgy szeretném már egyszer olvasni, amint valaki szénné dicséri Hlebet! Ennyire szerényen ennyire nagyokat játszani igazán kevesen tudnak. Hogy lehet az, hogy belorusz gyerek van az Arsenalban, derék magyar vitéz viszont még a látóhatáron sincs?

díszbohóc 2008.03.05. 19:08:16

_benito: Milanba klasszis vedö kellene ez stimmel. De az utobbi idokben ki tudta potolni a Baresi-Costacurta-Maldini vonalat? Azert kikopott mar egy par ember a vedelembol (Ayala-Coloccini-Roque Junior) Egyedul Nesta tudta a szinvonalat biztositani. Talan meg a Boneraban bizom, a tobbieket felejtsuk el...
So, eke, miegymas, meg kb 2 evre elfelejteni a cimeket. Bar ugysem ez lesz. Marad a Boriello kolcsonbe - Favallit igazolunk jelenseg. Csak tudnam minek akkor utanpotlasneveles...

halareaal 2008.03.05. 19:39:56

sztem meg Inzaghi nagy arc, akkor is ha sokakat idegesít. ennyi játéktudással meg nem sokan tudnának ekkora egyéniséggé lenni a fociban:D és ő mégiscsak a góljaival és a személyiségével érte el ezt, nem a bunkóságával vagy a balhéival.

mook 2008.03.05. 19:53:40

Hol van barnetta?

szferi 2008.03.05. 21:16:26

Ktn! A flikk-flakkról annyit, hogy nekem nedved, scholes, seedorf és essien a kedvenc játékosom.

A görögökről meg példát lehet venni, de az ért nem kell őket piedesztálra állítani.

Amit a nagyképű tehetségekről írtál, azzal tökéletesen egyetértek!

szferi 2008.03.05. 21:40:30

Real- Roma: az első 45 perc alapján sztem teljesen mindegy, ki jut innen tovább :(

szferi 2008.03.05. 22:38:30

Nna, a második félidő azért jobb lett... megérdemelte a roma.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 22:48:29

Meeegvaaan. Kettős győzelem a Madrid ellen. Győzelmünk kulcsai az inteligens játék és Vucsinics (róla állították ki Pepét, megtartotta a lazstákat és gólt fejhelt)! Forza Grande AS Roma! A farkasok ma megmentették a Serie A becsületét.

drdugo 2008.03.05. 22:49:18

Bravo Roma! Most már nyerjék meg a BL-t.

kavics30 2008.03.05. 22:53:19

akkor ezek szerint, ahogy tegnap jósoltam, mégiscsak lehet egy jó kis mu-roma vagy barca-roma, vagy ne adj isten mondjuk arsenal-roma?!

drdugo 2008.03.05. 22:54:35

a Milan kiesése után tegnap én is Barca - Roma döntőt álmodtam meg. úgy legyen.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 22:54:45

ha arsenal-roma, akkor bosszut allunk molnarcsabiert;)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 22:55:49

Majd elfelejtettem a kiállítás jogos volt, Raul gólja meg óriási les! Nagy hibát (a lesen kívül) nem vétett de idegesítően füttyögött ez a görög tag. Az egész csapat nagyon nagy volt, de Vucsinics mellett még kiemlném Aquillanit (azok a pazar bombák!), De Rossit, Mexest, Juant és Donit.

Romanista 2008.03.05. 22:57:02

Arsenal-Roma-val kiegyeznék
meg a többivel is amiben benne van a Roma

Romanista 2008.03.05. 22:58:36

Aquilani egy zseni lesz, most simán Krva jó volt, De Rossi megette Robinho-t és Baptistát.hjjjjjjjaj lehet itt még kiemelni...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 22:59:21

nekem mindegy kivel jatszunk, csak ne a mu jojjon, veluk mar a tokok ki van idenre :) (es ha lehet kerni, akkor a cselszkijt se)

gyertek farkasok, agyuval vagyunk:D

mikor lesz sorsolas?

MAti 2008.03.05. 23:01:25

:((

Aquilani ráadásul pár centi híján a hónap gólját rúgta...

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:02:19

Szép volt Roma ágyő Madrid! Meccs embere Vucinic! Viszlát Schuster! Drága Romanista találkozzunk Moszkvában igazad van. Az lenne egy élvezetes kis meccs. Sajnos a kőgazdag olasz magánsztárjai továbbjutottak de már kicsit idegesítő hogy mindig "könnyű" ellenfeleket kap. Az FA kupában is csak alsóbb osztálybeli volt eddig, most szegény Olympiakosz. Nem baj majd a következő körben kiesik. Remélem. Nem tudja valaki mikor sorsolnak?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.05. 23:03:15

Kegyetlenül szűrt a Roma, megfojtották a Realt.

Elég antipatikus lett ez a nyolcas mezőny, de ha már így van, akkor még mindig a Barca és a Roma, akikkel úgy döntőileg kiegyeznék.

Spalletti rengeteget tanult a tavalyi 7-1-ből.

Romanista 2008.03.05. 23:03:58

ágyuval farkasra? azt megnézném!

d3vnull 2008.03.05. 23:04:03

"Sajnos a kőgazdag olasz magánsztárjai továbbjutottak de már kicsit idegesítő hogy mindig "könnyű" ellenfeleket kap."

Már bocs de kire gondolsz? Ha a szokásos olajmaffiázás-satöbbi hülyeség jön, akkor javíts oroszra, hogy legalább rendben legyél...

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:04:49

imici77 sztem jó meccs lenne egy roma-MU. Bár asszem elfogult vagyok.

d3vnull 2008.03.05. 23:05:36

Mivel jobbára csak neten lehetett látni gondolom senki nem nézte a Chelsea-Olympiakos-t. Tulajdonképpen néha odaadtuk a labdát gurigatni a görögöknek, ennyi. Azért ezt nem lehet arra fogni, hogy könnyebb az ellenfél. Amúgy nincs itt véletlen egy liverpool-os aki hitelesen meg tudná mondani mennyire könnyű az angol kupákban kiscsapatok ellen játszani? :):):)

Romanista 2008.03.05. 23:05:49

Kikke: az egy kőgazdag orosz, de mostmár mindegy... főleg aPszf-ről ;) :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:07:55

d3vnull
nyugi, most jon az angolozas, olaszozas, eb-zes...megszoktuk mar...:)

Romanista, igyal meg egy sort, rendelj egy pizzat, aztan mulass egyet! errol szol az estetek! Grat megegyszer!
:)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:09:17

d3vnull eszembe sem jutott az hogy esetleg valami olajmaffiázás dolog van nem is érdekel. Csak szimplán utálom a londoni kékeket mert nem a maguk erejéből kerültek európa élcsapatai közé hanem mert az a kőgazdag orosz (elnézést az előbb rosszul írtam) belepumpálja a sok pénzt. Mikor került ki mondjuk igazi tehetség a klubból? Mikor volt hogy nem teljesen befutott sztárt vettek? Ennyi.

Romanista 2008.03.05. 23:10:18

Imici77:az lesz most már.
angolozás olaszozásba én nem megyek bele ilyen estén, az tuti. bár egyébként se.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:11:06

Kikke
en is megneznem a Roma-Mu-t, ahogy Henryt is visszavarjuk az Emirates-be...a vendeg oltozobe:)
bar szivem szerint a Cselszkijt es a MU-t osszesorsolnam, hogy kis levegohoz jussunk a PL-ben, jatszadozzanak egymassal a PL mellett a BL-ben, FA kupaban, hatha elfaradnak mar...:)

almodni szabad:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:13:14

portoban jonnek a tizik mindjart, tessek nezni:)

kavics30 2008.03.05. 23:13:34

Imici és a Pool-t akkor hova tennéd? :)

d3vnull 2008.03.05. 23:14:06

Kikke : értem. Két kérdésedre a két alapember ok? Igazi tehetség a klubból? John Terry. És még csak ki sem került, tehát még klubhű is, az pedig tagadhatatlan, hogy a világ legjobb védői közt van. Chelsea CSK, angol CSK. Mikor volt hogy nem teljesen befutott sztárt vettünk? Lampard.

Erről nem kéne vitát nyitni szerintem. Amiért te a Chelsea-t utálod az az, hogy a szemed előtt lett bele sok pénz pumpálva, sok más csapatnál meg már előtte és nem láttad. De egyébként meg tudom érteni - halálkomolyan - hogy más számára ez idegesítő. Valahogy pl. a Real-t nem emlegetik egy lapon velünk, pedig oda még több pénz van pumpálva csak már időtlen-idők óta.

Romanista 2008.03.05. 23:15:26

igaziból a Pool-Roma lenne nekem a szivem csücske, de hamár álmodni szabad,akkor jövőre azt Olimpicoban.... visszavágás 25év után...hmmmmmmmmm

d3vnull 2008.03.05. 23:15:31

ja, húzzunk büntetőpárbajt nézni. Hajrá Schalke, de amúgy majdnem mindegy :)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:15:48

Nekem sem lenne ellenemre hogy cselszkij-MU. Egyik csapat sem verhetetlen de ebben az évben a cselszkij már nem az a gépezet és nem bírják a nyomást. Már nem murinnyón van a teher hanem a játékosokon. És szerencsére úgy néz ki ők nem igazán bírják. Na de majd kiderül.

De azért három cselszkij elleni meccsbe nem fog belefáradni az MU. Szerintem.

halareaal 2008.03.05. 23:16:17

a franc essen bele ebbe a buzi Realba. legalább akkor lefocizták volna őúket, de nem. a Roma nem akart, a Real nem tudott focizni. ez a bíró meg annyira idegesített, ha azt a 3 méteres lesgólt befújja, legalább őrá lehetne fogni. mindegy, megérdemelte a Roma, még ha egyik meccsen se volt jobb. a Realnál meg nem jött be ez a hülye csapatszellem filozófia, a 100m eurót nem sneijderre heinzére drenthére meg faszom tudja kire kell elkölteni, hanem vmi sztárra. Guti soha nem produkál semmit ha kell, az egyetlen értékelhető jelenete amikor megpróbálta levenni Vucicnic gatyáját, azis csak mert vicces volt. Diarránál meg én is jobban illenék ebbe a Madridba.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:17:43

kavics :)
a Pool is kaphatna mar vegre egy normalis ellenfelet:))))

nasteey 2008.03.05. 23:19:23

Csak nem mindegy, honnan van a pénz.

nasteey 2008.03.05. 23:20:54

"megérdemelte a Roma, még ha egyik meccsen se volt jobb"

Pedig de. Mert oda-vissza azt játszották, amit ők akartak.

kavics30 2008.03.05. 23:21:41

Imici ezért mit kapsz te még majd itt mindjárt...nem irigyellek!:)

BruceWayne 2008.03.05. 23:22:56

gratulálok a Romának éreztem hogy ők jutnak tovább.

amúgy ma nem volt Inter meccs, ezért basztatja most minden okos a Chelseat (ráadásul idétlen hülyeségekkel)?

Romanista 2008.03.05. 23:23:27

az még csak haggyán hogy ők azt játszották amit akartak de a Real is azt játszotta amit ők akartak.


Szobrot Spallettinak.

halareaal 2008.03.05. 23:24:39

jó nem kell ez a duma, az odavágóm mákjuk volt, itt meg nem hiszem h ez ellen a Real volt értelme a saját térfelükön hagyni h próbálgasson az ellenfél. a Real veszélyesebb támadásait ált. a Roma indította el, Totti a csapat ásza egy egyeneset nem bírt a labdába rúgni. még jó, hogy nem a Barcelona jött ezen az estén, mégnagyobb lett volna az égés.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:25:21

d3vnull
Kivétel erősíti a szabályt. De ezen kívül nem igazán lehet mondani senkit nem? És én úgy tudom hogy Gerrard az angol CSK pillanatnyilag. De ez tök mindegy.

És nem igazán érdekelne hogy mennyi pénzt raknak bele a klubba hogy ha azt ésszerűen költenék el. Csak azt mondták hogy na beindul a tehetségkutatás de sajnos még nem láttam. Örülnék neki hogy ha a cselszkij tele lenne fiatal angol tehetségekkel de ezt nem látom. És nem is csak angol. Bármilyen. És ebben az a korrekt ha elismerem hogy ebben a témában Wenger a legnagyobb májer. Persze azért nem mehetünk el Ronaldo, Anderson vagy Nani mellett. Csak hogy haza is beszéljek.

És szerintem se nyissunk vitát úgysem értünk egyet.

halareaal 2008.03.05. 23:28:16

önmagában a vereséget is nehezen viselem, de azt főleg ha azt modnják erre a párharcra, a Roma szépen , az akaratát rákényszerítve jutott tovább. sztem azzal bnem számoltak, h ilyen béna lesz a Real.de ha a Roma szabálytalanságokkal és időhúzásokkal akart továbbmenni, akkor az is egy szint a "legszebb focit játszó olasz csapattól". más kérdés hogy a real ebben ma tökéletes partner volt.

Romanista 2008.03.05. 23:28:34

ki mondta hogy Totti a csapat ásza?

valószínű Schuster mert rajta kívül Roma játékosra annyira nem figyeltek (nem tudtak?) a Madridi pénzes zsákok.

mák,hmm? les gól mehet?
saját térfelükön próbálgatott a Reál, de a tizenhatoshoz mikor értetek oda? na ennyi. (lásd még kontra játék)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 23:29:34

Szar lehet ez Halareaal, megértelek, hogy így érzed. Én meg úgy, hogy ma bohócot csinált a csatáraitokból a római védelem, esélyetek is alig volt.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:30:00

Már bocs de a Roma ha az első meccsen nem is de ma sokkal jobb volt mint a real. Mégis mi volt a dolga? Neki nem kellett rohanni úgyhogy középpályán megtartani a realt és jöhetnek a kontrák. Bocs ha ezt az egyszerű de célravezető taktikát tökéletesen megcsinálták. A real meg halvány volt. És nem hiszem hogy egy hatalmas nagy sztár sokat segítene a csapaton. Volt amikor öt volt azzal sem mentek semmire. El kéne kezdeni csapatot építeni ahogy azt a többi sztárklubb csinálja.

halareaal 2008.03.05. 23:30:21

ha ez lett volna az első Real-meccs amit látok, azzal a tudattal hogy ebben a klubban sok pénz van és nagy hagyományok, Slagadon és Raulonkívül mindenkit kirúgnék és lecserélem a csapatot. ezt úgy h elvileg ez volt eddig a szezon legfontosabb meccse.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:32:16

schalke...kavics, megnyertem a fogadasunkat :) (raadasul mastol egy bulihordo sort is ezzel)
nemetek es a tizik...kinek mi jut eszebe? :)

IronRock 2008.03.05. 23:33:25

Hát, hát....kedves Herr Schuster, ez bizony gyalázatos volt a Real-tól!! Tartottam tőle hogy valahogy így fog végződni. Ilyen csapattal kiállni...a védelem átjáróház volt, Salgado-ból akkor csinált hülyét Mancini amikor csak akart, Heinze vastagon benne volt az első gólban, Cannavaro a másodikban. Pepe pedig....ehh, most már jó lenne tudni, miért is került 30 millió Euro-ba, mert eddig nem szolgálta meg az árát. Amikor éppen nem sérült, akkor se képes jól játszani. Ha nincs az a hülye sárgája az első félidőben, talán másképp alakulhatott volna, mert Vucinic lerántásáért akkor még nem állították volna ki! Diarra a franc tudja mit keresett a pályán, mert sok vizet nem zavart. Amúgy se értettem, ha a Real-nak támadnia kellett volna, akkor miért is két védekező középpályással kezdtek. Drenthe-t már a szünetben be kellett volna hozni Diarra helyett, vayg akár még előbb. Robinho-nak nem volt területe, amikor pedig néha meg tudott indulni, elbaszta mindegyik lehetőségét, a végén meg már a fejvesztett rohangálás volt rá jellemző. Guti ma sem villogott, Raul magára hagyatva vergődött az olasz védelem közepén. Még Baptista tette a legtöbbet, de a szabadrúgása kipattant a keresztlécről... Nagyon hiányzott Ramos hátul, elöl pedig Van Nilstelrooy, és a középpályán is elkelt volna Snejider meg Robben a balszélen...
Ha a tegnapi posztban azt írta heinrich hogy ennek a Milan-nak nincs helye Európa 8 legjobb klubcsapata közt, akkor ez igaz a Real-ra is. Schuster-t meg nem értem, tudta milyen taktikával fog pályára lépni a Roma, tudta hogy ölni fogják a meccset és megszállják a saját térfelüket hogy kontrázhassanak, mégse ennek megfelelő taktikát választott. azt se értettem, hogy miért nem lőttek többet távolról a betömörülő Roma védelem ellen....
És most innentől az a minimum, hogy a Real díszlépésben nyerje meg a bajnokságot, mert ha azt is el találják bukni, Schuster-t biztos kirúgják a francba és azt már nem fogja tudni megmagyarázni....ezt is nehéz lesz.

bozz 2008.03.05. 23:33:34

Ha már antifoci, akkor emlékezzünk meg az imént továbbjutott Schalke-ről. Ezek mit keresnek a legjobb 8 között.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.05. 23:35:05

Ez vicc, a nap jó híre: továbbment a Schalke!

Tényleg: ők is megnyerhetnék a BL-t. Azért azon nagyot nevetnék. :-)

kavics30 2008.03.05. 23:36:12

ahogy a többiek is kedvesen megemlékeztek a s04-ről, én sem vártam a továbbjutásukat.
a fogadást temészetesen állom! milyen sört szeretnél?

halareaal 2008.03.05. 23:37:14

"Volt amikor öt volt azzal sem mentek semmire. El kéne kezdeni csapatot építeni ahogy azt a többi sztárklubb csinálja."
1et, azaz 1et mondj csak. Arsenal sok blt nyert jah. az meg, amit a többi sztárcsapatnál csapatépítésnek hívunk, annyi a Realnál is van.
Romanista: aligjött át a Roma a térfélen, igaz akkor mindig baj volt. ebből látszik, mit kellett volna tenniük ahhoz, h semmi izgaélom ne legyen. persze, azt elismerem h a Roma azt játszotta, amit elvárnánk egy olasz csapattól, bekkelt. ettől még nem hiszem, h a meccs képét tekintve sokkal jobb lett volna. a Real szarul támadott, de akkor modnjuk inkább h a Roma szűrői megették a csatárokat, amikor néha náluk volt a labda és nem passzolták vissza a szerencsétle Real középpályának.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:37:51

heineken, ha mar a nemetek hoztak a sort :)

nah, joccakat, varjuk a sorsolast...:)

Romanes eunt domus 2008.03.05. 23:38:51

schalke - fener negyeddöntő lesz, akárki meglássa...schalke...fenerbahce...a madrid meg a mi meg otthon nézzük a tv-t...:))))

bozz 2008.03.05. 23:39:33

Egyébként a Lucho Gonzalez mit keres még Portoban, ennyire drága,mert nem értem, miért nem túnik fel egy komolyabb klubnak, hogy nagyon nagy tanár!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:40:42

halareal
kovesd romanista peldajat, igyal sort hazipalinkaval, holnap meg rossz lesz (kiesett a csapatod es qrwara faj a fejed), de aztan 7wegen mar lehet a bajnoksagra koncentralni...
es ha vegkepp nem tudsz mit csinalni, akkor hallgasd meg mi tortenik a magyar fociban: Urbanyi nyilatkozata a Loki elleni 1-5 utan, vagy a tatabanya helyzete...Sirni fogsz a rohogestol, igerem:)

Udv, ymy

halareaal 2008.03.05. 23:41:12

"ki mondta hogy Totti a csapat ásza?"
jó bocs, ezt csak a hülye reálosok gondolták így.
IronRock: sajnos végülis beigazolódott a balsejtésed, legközelebb győzelmet jósolj, hátha bejön:(
ezen a meccsen meg kiderült, h Baptista még sem Real szint. a romaiak látták, h az életbe nem lő gólt, ő az akit otthagyhattak. egyébként nagyon erős gyors, viszonylag képzett is, de a focihoz alig van esze.

d3vnull 2008.03.05. 23:41:38

Kikke : szerintem sem, úgysem fogunk soha egyetérteni, és ez szerintem így van jól :) Egyébként az ilyen Shevchenko féle lóvészórás nekem sem tetszik. Idén viszont jött pl. Belletti-Alex-Ben Haim (mindet még Mourhinho hozta) és mindhárman (főleg az első 2) nagyon jó igazolásnak bizonyultak. Ben Haim csak azért nem annyira mert védő létére nem rámolt még be 2-3 gólt mint a másik 2. De lehet még említeni Joe Cole-t aki szintén itt nőtte ki magát, és mindhárom kapust. Cech itt lett igazán nagy, Cudicini-t mindössze 160ezerért vettük 2000-ben, Hilário pedig ingyen jött és amikor tavaly a Reading-nek köszönhetően Cech és Cudicini is kidőlt rengeteg ízben mentette meg a csapat seggét.

halareaal 2008.03.05. 23:42:41

ymy, nekem már azis elég volt, amikor megláttam, hogy próbálja meg Guti megállítani a kontrát. mindegy most már fesztelenül szurkolhatok a Portonak.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.05. 23:42:45

Kavics: én is a Schalke továbbjutására tippeltem (ellenőrizni lehet). Igaz, nem fogadtunk, és igaz, a többi hat tippemből csak három jött be.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:44:01

halareaal
szurkolhatsz a portonak, de minek? :)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:44:09

Hé halareaal most példának a saját csapatomat mondom ok?

Nézd meg légyszíves a UNITED-et. Ott vannak a nagy öregek Giggs, ScRooney, Ronaldo, Anderson, Nani és akkor ne beszéljünk a többiekről. Carrick anglia egyik legjobb védekező középpályása, Tevez veri a gólokat és még lehetne sorolni. Gondolom nem fogod elismerni amit írtam úgyhogy nem érdekel. Csak nem hiszem hogy ezt a Real bármikor is megcsinálta. De még terv sem volt.

d3vnull 2008.03.05. 23:45:28

"Nézd meg légyszíves a UNITED-et. Ott vannak a nagy öregek Giggs, ScRooney, Ronaldo, Anderson, Nani és akkor ne beszéljünk a többiekről."

United? Bocs, de mikor játszottak ők a West Ham-ben. Na jó, ez szar volt, elnézést kérek :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.05. 23:45:57

Halareaal: egyszerűen rossz formában van a csapat, és még nem elég összeszokott, hogy az ilyet jól kezelje. Az Arsenalnak semmivel sincsenek jobb játékosai, de már 5 éve együtt vannak. Vagy mondhatnánk mást. Éreztem, hogy ez lesz; ennek ellenére a legnagyobb hiba az volna, ha megint az egész csapatépítést újrakezdenék.

d3vnull 2008.03.05. 23:46:13

Amúgy a másik tv-n bal szemmel nézve nekem úgy tűnt, hogy egy kb. egyméteres lesgólt adtak meg Raúlnak. Rosszul láttam? Nem vagyok benne biztos.

Romanista 2008.03.05. 23:46:30

halareal:
néha vissza passz? ha Gago annyi pontos passszot ad mint De Rossi vagy mint (sic!) Mexes akkor kicsit más a meccs. nem a Real vesztett hanem a Roma nyert. ennyit tudok mondani és ha ebbe nem mész bele akkor megyek és eszek egy gyrost. pontosan ha belemész hanem. :D

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:48:13

JÉzusom mi a szar ez? Kiegészítés: Ott vannak a nagy öregek Giggs, Scholes, Neville ott vannak a fiatal tehetségek Rooney.... Rakjátok össze.

Jah és ne felejtsük el Rio Ferdinandot aki a világ egyik legjobb belső védője.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:49:38

d3vnull tudod: ONE TEAM ONE UNITED

keresd meg itt: www.manutd.com

Romanista 2008.03.05. 23:50:15

""ki mondta hogy Totti a csapat ásza?"
jó bocs, ezt csak a hülye reálosok gondolták így."
meg aki nem néz Roma meccset. aki azt hiszi még mindig Roma=Totti. a Roma egy csapat. ennek része ez is. és ti ezt megettétek. még Mancinire figyeltetek.

Vucinic? Taddei? Aquilani? CICINHO?

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:51:53

Romanista azért ne hagyd ki Tonettot... Nem kis teljesítményt nyújtott a szélen.

d3vnull 2008.03.05. 23:52:04

Sajnos Kikke, a weboldalt felismerte a biztonsági központ, úgyhogy nem tudom megtekinteni :):):)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 23:52:19

De Rossi! Egyébként viszont szerintem még mindig a Capitano a Roma legfontosabb játékosa és ma is nagyon alázatosan, okosan játszott.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:55:09

d3vnull akkor hinned kell nekem. Ahogyan csak egy visszatér létezik és az a jedié nem pedig a királyé úgy csak egyetlen csapatra igaz hogy A UNITED.

d3vnull 2008.03.06. 00:02:42

Hiszek neked. Ahogyan csak egy csapat lehet az általad legjobban gyűlölt, úgy ez nekem az united :) De persze ne maradjon ki a feszültségoldó obligát polírozás sem, mindent elismerek, nagy csapat, nagy múlt, nagy foci, nagy edző, töttörö-töttörö.

halareaal 2008.03.06. 00:04:06

Romanista, ez 1 meccs volt.Totti nélkül egyáltalán kijutott volna a Blbe a csapat? egyébként igazad van, nekem is megfogalmazódott a meccs közben, h a Roma mostmár simán elbírja, ha Totti nem csinál semmit. de ettől még sztem Totti a legnagyobb ász a csapatban, vagy most komolyan tévedek? az meg nem igaz, h azért vesztettük el a meccset, mert csak Tottira figyeltünk. legalábbis én a 2 beívelős gólt nem ennek tulajdonítom. Taddei? Cicinho? Vucinic? erre csak visszakérdezni tudok, bár te biztos jobban értesz a csapatodhoz.

Kikke: most ezt nem értem, minek írtad, az általad említett játékosok közül ha jól néztem, egy saját nevelés sincs. az a Nanis Andersonos kjorszak meg ebben a szezonban indult. a Realba talán befutott v formájuk csúcsán lévő játékosok érkeztek? Ramos, Robinho, Robben, Gago, Diarra, Baptista stb. amúgy én tisztelem Alex munkáját, szeretem a MU-t de a csapatépítés az összes sztárklubnál uiagzolások segítségével történik. a Realnak meg olyan csapatot kéne építenie, ami nem zuhan ki a 16 között.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 00:14:00

halareaal európában a nagycsapatok ritkán nevelnek ki teljesen fiatalokat. De úgy értettem hogy ha már játékost veszünk akkor miért ne fiatal tehetséget. Ramos a sevilla sztárja volt már, Robinho a Santosé, Robben a cselszkijé, Diarra a lyoné, Baptista szintén a sevillaé. Anderson 18 éves négy meccset játszott brazil felnőtt csapatban egy szezont a portoban utána jött hozzánk. Nani a sportingban is azt hiszem első teljes szezonja után került angliába. És azért vannak saját nevelések habár már nem fiatalok de még mindig a legnagyobbak között a helyük.

Oké a realban tavaly befutott a Miguel Torres de már ő sem játszik annyit.

halareaal 2008.03.06. 00:29:30

hát sztem ez így sántít, még ha Ronaldot írtad volna, az ok, de egy ember meg nem csapatépítés. Ramos egy szezont húzott le a Sevilla felnőttcsapatában, még talán nem is volt akkora sztár ott, mint Nani a Sportingban. csak drága. Nani ráadásul portugál válogatottként érkezett. Anderson kb Robinhoval volt egy kategória, csak fiatalabb. mind2t kikiáltották az új Ronaldinhonak, mindkettőnek volt néhány meccse a brazil válogatottban, és egy trófeája. csak Anderson egy erősebb európai csapatban, a Portoban bizonyított, míg Robinho a Santosban. innentől meg Rooney az evertoné, Carrick a spursé, Hargreaves a bayerné, stb. sztem ennek az összehasonlításnak nincs értelme, kb 1 kategória.

halareaal 2008.03.06. 00:31:26

bár az tény, h a Real nem nagyon fogja tudni levetkőzni ezt az image-t főleg ha ezeket a még nem befutott tehetségeket is 100m eurós nagyságrendben hozzák évről évre.

Romanista 2008.03.06. 00:34:02

Kikke+halareal: De Rossi, Aquilani,Totti.

halareal:
Egyébként félreértés ne essék én nem Tottit degradálom,SŐT. a semmit nem csinálástól elég messze van és nélküle nem tényleg nem lenne ott a Roma ahol. DE. a többi tíz(+ akárhány) ember nélkül Totti nem lenne ott ahol van, hogy kisarkítsam. a két beíveívelős gól nem ennek köszönhető. de Aquiani lövései pölö igen. Mancini/Vucinic (főleg) és Taddei előtti szabad területek is.
és a labdát a tizenhatos környékén szabályosan kétszer vették el Tottitól,kb. szóval neki nem egyeneset kell rúgni a labdába, ha nem ott lenni a real fal előtt. legalábbis ma este ez elég volt. tetszik vagy sem.

Gabez 2008.03.06. 09:13:21

Nagyon jól játszott a Roma, De Rossi úgy nyomta, hogy Cambiasso-nak is becsületére vált volna, ő volt a legjobb. De jól játszott Aquilani, Taddei és Vucinic is - ez utóbbi félelmetes nagy kapufát nyomott, azt a labdát kapásból így csak nagyon kevesen találták volna el. Totti nem fut...ennyi baja van. Spalletti helyében megnevelném egy kicsit, mert már nélküle is jó a csapat.

IronRock 2008.03.06. 09:55:24

Ez van, két nagy csapattal kevesebb lett...az egyik még formálódik, másik már kiöregedett... Bár ha Schuster nem nyeri meg a bajnokságot, nem tudom, mit fognak vele csinálni. Capello-t kétszer is az után küldték el, mert "csak" bajnokságot nyert, ha Schuster idén nem nyer semmit (van rá most jókora sansz, annak ellenére hogy a Barca még áll a BL-ben és oda is kell figyelnie), a minimum hogy meg is lincselik év végén. Mindent megkapott, megvettek neki mindenkit akit csak ő akart, kiadtak annyi pénzt játékosokra mint senki, és ennek nem nagyon látszik eredménye...
De ez a video összeállítás kissé feldobott ma :-)
www.youtube.com/watch?v=WhVKJ42eei8&feature=related
Vannak köztük elképesztően nagy klasszis megoldások (az oxizós gólra hívnám fel a figyelmet, meg a jó 30 méteres távoli bombára), a gond csupán az, hogy mindegyik a saját kapuban landolt...:-D

szferi 2008.03.06. 10:10:53

Eszméletlen gyenge volt a real, a második félidőre feljavultak, de fejetlenül kapkodtak és a sok hibának meg is lett az eredménye. Azért a roma se mutatott valami nagy teljesítményt,egy szar meccs után két gyengén teljesítő csapatból egynek tovább kellett jutni.

K-4 2008.03.06. 17:48:15

Visszakanyarodva az eredeti témához: még hogy Inzaghi nem nagyképű...
Azok után 1 szót se szóljon senki, h. ősszel vmelyik BL-meccsén 1 szabadrúgásos, iszonyat mákos, válláról bepattanós ("fejes")góljára azt találta mondani, h. begyakorolt szabadrúgás-kombináció volt...
És emlékszek még a tavalyi magyar-olaszon történt 1-2 jelenetére...

Emellett lássuk be: ennek a mostani, Milan néven futó gerontofil U41-es válogatottnak nem sok jövője van...

És igen, Damned: Hleb tényleg nagyon nagyot játszott kedden, sajnáltam is, h. nem szerzett gólt.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.06. 18:37:40

k-4, az nem egy őszi Bl meccsen volt, az volt a tavalyi Bl-döntő első gólja.

K-4 2008.03.06. 19:23:12

ok, lehet, de a többi stimmel...:)

halareaal 2008.03.06. 19:59:13

egyébként, _benito írta vmikor még sokkal a párharc előtt, hogy Aquilani jobb, mint a Real bármelyik szűrője. akkor ezt még túlzás volt kijelenteni, de ezután a meccs után már én is elcserélném akár Diarrára, akár Gagora.

nasteey 2008.03.06. 20:01:17

Már akkor sem volt túlzás. :)

Lagyo 2008.03.07. 02:34:49

www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=171954

Azért még nem olyan öreg gyerek...még egy évet lehúz.:)

danesdzsu2 2008.03.07. 12:59:23

Imicy:
németek és a 11-esek? Amikor Stielike bőgött a kezdőkörben:)

Meg persze az Espanyol-Leverkusen UEFA-kupa döntő...
süti beállítások módosítása