Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Szép volt, Arsenal - Szép volt, Paolo Maldini

2008.03.05. 04:33 heinrich

Angol csapatok ritkán vetítenek oktatófilmet Itáliában (legutóbb a MU torinói vendégjátékára emlékezünk nemszívesen), de Wenger céhlegényei most letették a XXI. századi mestermunkát az asztalra. Szó sem esett megilletődöttségről, tiszteletről, túlzott nyomásról – ezek a srácok pontosan tudták miért jönnek Milánóba, és akaratukat töviről-hegyire szentesítették is. Testvércsapatuk, a Manchester is tovább görgeti a BL hengert hazai pályán, ezúttal a franciák testén keresztül, és a Barca is izgalommentesen hozta, amit az Úr hozni rendelt számukra. A forduló bombája a Sevilla képébe robbant, mivel Volkan Demirel 120 perc alatt bizonyította, a poklok bugyrából is fel lehet futni a mennyek kapujába, de legalábbis a BL legjobb nyolc csapata közé. Már most jelezzük, hogy sem angol, sem pedig spanyol házimeccset nem akarunk majd nézni - a megbuherált sorsoláson kívül a Róma teheti ez ellen a legtöbbet.

 

Meghalt a király, éljen a király - ez a dolgok rendje. Minden tiszteletünk a Miláné, az embernek összeszorul a szíve, de akkor is ki kell mondani: ennek a Milannak most nincs helye Európa legjobb nyolc csapatában, még akkor sem, ha ez egyben Paolo Maldini búcsúját is jelenti a nemzetközi kupáktól. Ma láttuk utoljára játszani. De még hogyan! Már Londonban is kitett magáért, ezen az este pedig egyértelműen ő volt a Rossoneri legjobbja. Ma láttuk utoljára. Ha hozzávesszük, hogy Ronaldo visszatérése is több, mint kétséges, akkor érezhetjük igazán micsoda sorscsapás ezt a szezon a Milánnak – de sokkal inkább a labdarúgásnak. Persze fordítsuk meg inkább, és örüljünk, hogy láttuk őket játszani, örüljünk, hogy itt van egy Arsenal, akinek öröm nézni a Játékát. Wenger a kor trendjével szemben menve, nem két gazellát tett a szélre, hanem két stop-táblát (Eboué, Diaby), akik azért mindig jók egy-egy kényszerítőre (minimum), a középső kvartett pedig zseniálisan érzi és egészíti ki egymást – tulajdonképpen szemernyi esélyt sem adtak az olasz továbbjutásra. Az elején még tartották ugyan a lépést a hazaiak, és ha Pato nem emel gyámoltalanul Almunia kezébe... Később az ágyúsok észrevétlenül áttették székhelyüket a hazai térfélre, lassan nyomasztó fölényüket Fabregas szilaj kapufája tetézte, de a szünetig még valahogy kihúzta a fogásba menekülő, rogyadozó térdű Milan. Képtelenek voltak megtartani a labdát, Pirlo egy Vasas-REAC derbibe is beleszürkült volna (végül Walcotton vezette le a feszültségét, egy piros sem lett volna túlzás), Kaká csak egy gondolattal volt jobb, mint az első meccsen, az ágyúsok végtelen mennyiségű rövidpassza mellett pedig a félelmetes szűrők az ütközésig sem jutottak el, nemhogy a labdaszerzésig. Azt is csak nézték, ahogy tíz perccel a vége előtt Fabregas rövid lendületszerzés után cirka harmincról megindít egy löketet – egyenesen a jobb alsóba. Gondolkodtunk rajta, hogy mennyire adjuk Kalacnak a gólt, de csak ő tudná megmondani, hogy mennyit látott a Gattuso és Nesta között elsüvítő löketből. Maradjunk annyiban, hogy bravúrral védhető lett volna. Ezután még egy utolsó svungot vett a Milan, be is szorították az Arsenalt, de csak még egy gombóc lett belőle, miután Walcott elviharzott a jobb oldalon (pedig Kaladze mindent megtett, hogy kivasalja), Adebayor pedig öt méterről elhallgattatta a kövér hölgyet. Igen, elhallgattatta, mert minden bizonnyal ezzel lezárult egy fejezet Milánóban, a Pato-féle vérfrissítés ide már nem elegendő, itt csak egy NDK-s időket idéző vérátömlesztés (nem úgy értjük) jelenthet megoldást. Seva hattyúdalát szívesen meghallgatjuk piros-feketében, de kell még egy csatár, két-három védő és újabb szívszorító pillanatokat átélve Seedorf papa helyettesét is meg kell találni – talán már nem is Ancelottinak. Elfáradtak, ezt a garnitúrát kilúgozta a sok mosás.  A lehetőségekhez képest megtettek mindent, ha odaálltak volna nyílt sisakkal játszani, Fabregas-ék hülyére pofozzák őket oda-vissza. Ezt igazolja a mester nyilatkozata is: Nem hiszem, hogy sokkal többet tehettünk volna, a legjobbunkat adtuk, nincs mit megbánnunk. Már csak egy dolguk maradt, valahogy biztosítani a BL selejtezős helyet az új generációnak, mielőtt a jól elvégzett munka kellemes fáradtságával kitelepednének a narancsfák árnyékába adomázni. Az Arsenal története viszont csak most kezdődik és a bevezetőt elnézve igencsak kellemes olvasmánynak nézünk elébe. Még egy szimbolikusnak szánt adat a végére: Inzaghi kétszer, még Adebayor hatszor volt lesen – sic transit gloria mundi. (AC Milan – Arsenal 0-2)

 

Gregory Coupet megmondta előre, hogy eszükben sincs felvenni a kesztyűt az Old Traffordon, mert a Róma kárán megtanulták a leckét. Amúgy sem lett volna értelme azzal az illúzióval ringatni magukat, hogy majd az elején megfogják a MU-t, mert a MU nem az a fajta. Ha egyszer jönni akarnak, akkor garantáltan jönnek is, és átszaladnak az emberen, mint a savanyú tej. Marad tehát a kivárás és a fohászkodás. De ha a jobb csapatnak még szerencséje is van, akkor nincs mit tenni. Tevez begyilkolt egy lecsorgót az első meccsen, most meg CéRonaldo passzolt be egy másikat, ha már Anderson egy védőt lőtt inkább agyon. Ez volt egyébként a portugál 30. gólja a szezonban, és ha a vártnál nehezebben is, de begyűrték a nem-lehet-nem-szeretni Lyont, akiket még Keita kifelé pattanó kapufájának formájában is büntetett a sors. Ezzel a sikerrel egyébként az angolok beállították a Juventus rekordját – tíz hazai BL győzelem zsinórban. (Manchester United – O. Lyon 1-0)

 

Sevillában viszont tíz gól kellett egyetlen győzelemhez – Kanouté-ék ugyan abba a pocsolyába léptek, mint Isztambulban. A Sevilla szokva van a necces helyzetekhez, de mi lesz ha idén Palop nem bólint a 93. percben? – kérdeztük az első meccs után, és mivel Palop nem bólinott, jöhetett a hosszabbítás. Pedig pornófilm-szerűen indult a derbi, minden bevezető nélkül kettőt durrantottak a spanyolok (Alves, Keita) – egyedül azt nem tudjuk, melyikben volt benne csúnyábban Volkan Demirel, a Fener portása. Két potya, oda az előny – mindez kilenc perc alatt. A futball közhelyszótára azt mondja, az ilyen sokkot nem lehet kiheverni, és sűrű pislogással a vészkijárat felé kell kibekkelni az országos égést. Ezek az oktondi törökök viszont képtelenek voltak elolvasni az írást, helyette Deivid két góljával hosszabbításra mentették a csúfnak indult történetet (a szünet előtt Kanouté is lőtt egyet). Innentől kezdve hollywoodi lányregény a pályán. Demirel fog, mint a festék és sorrendben Escudé, Maresca majd Daniel Alves büntetője is a keze között leli halálát (védővel és cserejátékossal továbbiakban is tilos tizit rúgatni). Így lesz a legkisebb fiúból kiskirályfi, népellenségből szupersztár. Egyébként Edu vezetheti otthon a Demirel for president körmenetet, hiszen a hazai meccsen lőtt öngólja után Sevillában tizenegyest hibázott, amivel bizony kimeríti a csapat fékje fogalmát. (Sevilla – Fenerbahce 3-2, tizenegyesekkel 2-3)

 

A másik spanyolországi csata kimenetele viszont percig sem volt kétséges, itt tulajdonképpen már az első összecsapás alkalmával rendezték a továbbjutó kérdését a felek, ám a cehhet mégis a Barca fogja fizetni, mivel Messi könnyekkel a szemében sántikált le egy Donatival történő összecsapás után, többet egyelőre nem tudni az állapotáról. Mivel Xavi már a harmadik percben betalált, nem sok értelme maradt a hátralévő idő lejátszásának. A skótok persze nem lennének skótok, ha nem tettek volna meg mindent az egyetlítésért, de Gordon Strachan gárdájának ezúttal be kellett érnie a tisztes helytállással. (Barcelona – Celtic 1-0)

210 komment

Címkék: barcelona h összefoglaló milan bl manchester united arsenal

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr82366109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Romanista 2008.03.05. 17:44:39

kikke inkáb menjünk focizni. és hozd a C.Ronáldós mezet, ha mered :D megyek a Maradonásba :D

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 17:52:42

OK akkor gyere az isteni Diegosban én meg viszem a primadonnát!

ktn 2008.03.05. 18:22:31

Walmer: inzaghi tényleg hisztis satöbbi, aláírom.

de nem mondanám nagyképűnek. én legalábbis már olvastam olyat tőle, hogy tisztában van azzal, hogy tehetségtelen, de sok munkával azért ezt lehet kompenzálni - csak linket ne kérj, mert nem találom:).

MAti 2008.03.05. 18:23:53

Inzaghi nagyképű?!

Vagy a nagyképű szó jelent mást kettőnk számára, vagy valamelyikünk teljesen hülye, és 10 éve csukott szemmel néz focimeccset.

Lehet rá sok mindent mondani, hogy hogy nagyképű ("fennhéjázó", "pökhendi", "beképzelt") volna, azt nem hiszem.
Nem egy élmény nézni sokszor, amit csinál.
Meg sok a sírás, reklamálás is.
De a nagyképűt, azt nem értem...

red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2008.03.05. 19:01:31

Én úgy szeretném már egyszer olvasni, amint valaki szénné dicséri Hlebet! Ennyire szerényen ennyire nagyokat játszani igazán kevesen tudnak. Hogy lehet az, hogy belorusz gyerek van az Arsenalban, derék magyar vitéz viszont még a látóhatáron sincs?

díszbohóc 2008.03.05. 19:08:16

_benito: Milanba klasszis vedö kellene ez stimmel. De az utobbi idokben ki tudta potolni a Baresi-Costacurta-Maldini vonalat? Azert kikopott mar egy par ember a vedelembol (Ayala-Coloccini-Roque Junior) Egyedul Nesta tudta a szinvonalat biztositani. Talan meg a Boneraban bizom, a tobbieket felejtsuk el...
So, eke, miegymas, meg kb 2 evre elfelejteni a cimeket. Bar ugysem ez lesz. Marad a Boriello kolcsonbe - Favallit igazolunk jelenseg. Csak tudnam minek akkor utanpotlasneveles...

halareaal 2008.03.05. 19:39:56

sztem meg Inzaghi nagy arc, akkor is ha sokakat idegesít. ennyi játéktudással meg nem sokan tudnának ekkora egyéniséggé lenni a fociban:D és ő mégiscsak a góljaival és a személyiségével érte el ezt, nem a bunkóságával vagy a balhéival.

mook 2008.03.05. 19:53:40

Hol van barnetta?

szferi 2008.03.05. 21:16:26

Ktn! A flikk-flakkról annyit, hogy nekem nedved, scholes, seedorf és essien a kedvenc játékosom.

A görögökről meg példát lehet venni, de az ért nem kell őket piedesztálra állítani.

Amit a nagyképű tehetségekről írtál, azzal tökéletesen egyetértek!

szferi 2008.03.05. 21:40:30

Real- Roma: az első 45 perc alapján sztem teljesen mindegy, ki jut innen tovább :(

szferi 2008.03.05. 22:38:30

Nna, a második félidő azért jobb lett... megérdemelte a roma.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 22:48:29

Meeegvaaan. Kettős győzelem a Madrid ellen. Győzelmünk kulcsai az inteligens játék és Vucsinics (róla állították ki Pepét, megtartotta a lazstákat és gólt fejhelt)! Forza Grande AS Roma! A farkasok ma megmentették a Serie A becsületét.

drdugo 2008.03.05. 22:49:18

Bravo Roma! Most már nyerjék meg a BL-t.

kavics30 2008.03.05. 22:53:19

akkor ezek szerint, ahogy tegnap jósoltam, mégiscsak lehet egy jó kis mu-roma vagy barca-roma, vagy ne adj isten mondjuk arsenal-roma?!

drdugo 2008.03.05. 22:54:35

a Milan kiesése után tegnap én is Barca - Roma döntőt álmodtam meg. úgy legyen.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 22:54:45

ha arsenal-roma, akkor bosszut allunk molnarcsabiert;)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 22:55:49

Majd elfelejtettem a kiállítás jogos volt, Raul gólja meg óriási les! Nagy hibát (a lesen kívül) nem vétett de idegesítően füttyögött ez a görög tag. Az egész csapat nagyon nagy volt, de Vucsinics mellett még kiemlném Aquillanit (azok a pazar bombák!), De Rossit, Mexest, Juant és Donit.

Romanista 2008.03.05. 22:57:02

Arsenal-Roma-val kiegyeznék
meg a többivel is amiben benne van a Roma

Romanista 2008.03.05. 22:58:36

Aquilani egy zseni lesz, most simán Krva jó volt, De Rossi megette Robinho-t és Baptistát.hjjjjjjjaj lehet itt még kiemelni...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 22:59:21

nekem mindegy kivel jatszunk, csak ne a mu jojjon, veluk mar a tokok ki van idenre :) (es ha lehet kerni, akkor a cselszkijt se)

gyertek farkasok, agyuval vagyunk:D

mikor lesz sorsolas?

MAti 2008.03.05. 23:01:25

:((

Aquilani ráadásul pár centi híján a hónap gólját rúgta...

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:02:19

Szép volt Roma ágyő Madrid! Meccs embere Vucinic! Viszlát Schuster! Drága Romanista találkozzunk Moszkvában igazad van. Az lenne egy élvezetes kis meccs. Sajnos a kőgazdag olasz magánsztárjai továbbjutottak de már kicsit idegesítő hogy mindig "könnyű" ellenfeleket kap. Az FA kupában is csak alsóbb osztálybeli volt eddig, most szegény Olympiakosz. Nem baj majd a következő körben kiesik. Remélem. Nem tudja valaki mikor sorsolnak?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.05. 23:03:15

Kegyetlenül szűrt a Roma, megfojtották a Realt.

Elég antipatikus lett ez a nyolcas mezőny, de ha már így van, akkor még mindig a Barca és a Roma, akikkel úgy döntőileg kiegyeznék.

Spalletti rengeteget tanult a tavalyi 7-1-ből.

Romanista 2008.03.05. 23:03:58

ágyuval farkasra? azt megnézném!

d3vnull 2008.03.05. 23:04:03

"Sajnos a kőgazdag olasz magánsztárjai továbbjutottak de már kicsit idegesítő hogy mindig "könnyű" ellenfeleket kap."

Már bocs de kire gondolsz? Ha a szokásos olajmaffiázás-satöbbi hülyeség jön, akkor javíts oroszra, hogy legalább rendben legyél...

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:04:49

imici77 sztem jó meccs lenne egy roma-MU. Bár asszem elfogult vagyok.

d3vnull 2008.03.05. 23:05:36

Mivel jobbára csak neten lehetett látni gondolom senki nem nézte a Chelsea-Olympiakos-t. Tulajdonképpen néha odaadtuk a labdát gurigatni a görögöknek, ennyi. Azért ezt nem lehet arra fogni, hogy könnyebb az ellenfél. Amúgy nincs itt véletlen egy liverpool-os aki hitelesen meg tudná mondani mennyire könnyű az angol kupákban kiscsapatok ellen játszani? :):):)

Romanista 2008.03.05. 23:05:49

Kikke: az egy kőgazdag orosz, de mostmár mindegy... főleg aPszf-ről ;) :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:07:55

d3vnull
nyugi, most jon az angolozas, olaszozas, eb-zes...megszoktuk mar...:)

Romanista, igyal meg egy sort, rendelj egy pizzat, aztan mulass egyet! errol szol az estetek! Grat megegyszer!
:)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:09:17

d3vnull eszembe sem jutott az hogy esetleg valami olajmaffiázás dolog van nem is érdekel. Csak szimplán utálom a londoni kékeket mert nem a maguk erejéből kerültek európa élcsapatai közé hanem mert az a kőgazdag orosz (elnézést az előbb rosszul írtam) belepumpálja a sok pénzt. Mikor került ki mondjuk igazi tehetség a klubból? Mikor volt hogy nem teljesen befutott sztárt vettek? Ennyi.

Romanista 2008.03.05. 23:10:18

Imici77:az lesz most már.
angolozás olaszozásba én nem megyek bele ilyen estén, az tuti. bár egyébként se.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:11:06

Kikke
en is megneznem a Roma-Mu-t, ahogy Henryt is visszavarjuk az Emirates-be...a vendeg oltozobe:)
bar szivem szerint a Cselszkijt es a MU-t osszesorsolnam, hogy kis levegohoz jussunk a PL-ben, jatszadozzanak egymassal a PL mellett a BL-ben, FA kupaban, hatha elfaradnak mar...:)

almodni szabad:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:13:14

portoban jonnek a tizik mindjart, tessek nezni:)

kavics30 2008.03.05. 23:13:34

Imici és a Pool-t akkor hova tennéd? :)

d3vnull 2008.03.05. 23:14:06

Kikke : értem. Két kérdésedre a két alapember ok? Igazi tehetség a klubból? John Terry. És még csak ki sem került, tehát még klubhű is, az pedig tagadhatatlan, hogy a világ legjobb védői közt van. Chelsea CSK, angol CSK. Mikor volt hogy nem teljesen befutott sztárt vettünk? Lampard.

Erről nem kéne vitát nyitni szerintem. Amiért te a Chelsea-t utálod az az, hogy a szemed előtt lett bele sok pénz pumpálva, sok más csapatnál meg már előtte és nem láttad. De egyébként meg tudom érteni - halálkomolyan - hogy más számára ez idegesítő. Valahogy pl. a Real-t nem emlegetik egy lapon velünk, pedig oda még több pénz van pumpálva csak már időtlen-idők óta.

Romanista 2008.03.05. 23:15:26

igaziból a Pool-Roma lenne nekem a szivem csücske, de hamár álmodni szabad,akkor jövőre azt Olimpicoban.... visszavágás 25év után...hmmmmmmmmm

d3vnull 2008.03.05. 23:15:31

ja, húzzunk büntetőpárbajt nézni. Hajrá Schalke, de amúgy majdnem mindegy :)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:15:48

Nekem sem lenne ellenemre hogy cselszkij-MU. Egyik csapat sem verhetetlen de ebben az évben a cselszkij már nem az a gépezet és nem bírják a nyomást. Már nem murinnyón van a teher hanem a játékosokon. És szerencsére úgy néz ki ők nem igazán bírják. Na de majd kiderül.

De azért három cselszkij elleni meccsbe nem fog belefáradni az MU. Szerintem.

halareaal 2008.03.05. 23:16:17

a franc essen bele ebbe a buzi Realba. legalább akkor lefocizták volna őúket, de nem. a Roma nem akart, a Real nem tudott focizni. ez a bíró meg annyira idegesített, ha azt a 3 méteres lesgólt befújja, legalább őrá lehetne fogni. mindegy, megérdemelte a Roma, még ha egyik meccsen se volt jobb. a Realnál meg nem jött be ez a hülye csapatszellem filozófia, a 100m eurót nem sneijderre heinzére drenthére meg faszom tudja kire kell elkölteni, hanem vmi sztárra. Guti soha nem produkál semmit ha kell, az egyetlen értékelhető jelenete amikor megpróbálta levenni Vucicnic gatyáját, azis csak mert vicces volt. Diarránál meg én is jobban illenék ebbe a Madridba.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:17:43

kavics :)
a Pool is kaphatna mar vegre egy normalis ellenfelet:))))

nasteey 2008.03.05. 23:19:23

Csak nem mindegy, honnan van a pénz.

nasteey 2008.03.05. 23:20:54

"megérdemelte a Roma, még ha egyik meccsen se volt jobb"

Pedig de. Mert oda-vissza azt játszották, amit ők akartak.

kavics30 2008.03.05. 23:21:41

Imici ezért mit kapsz te még majd itt mindjárt...nem irigyellek!:)

BruceWayne 2008.03.05. 23:22:56

gratulálok a Romának éreztem hogy ők jutnak tovább.

amúgy ma nem volt Inter meccs, ezért basztatja most minden okos a Chelseat (ráadásul idétlen hülyeségekkel)?

Romanista 2008.03.05. 23:23:27

az még csak haggyán hogy ők azt játszották amit akartak de a Real is azt játszotta amit ők akartak.


Szobrot Spallettinak.

halareaal 2008.03.05. 23:24:39

jó nem kell ez a duma, az odavágóm mákjuk volt, itt meg nem hiszem h ez ellen a Real volt értelme a saját térfelükön hagyni h próbálgasson az ellenfél. a Real veszélyesebb támadásait ált. a Roma indította el, Totti a csapat ásza egy egyeneset nem bírt a labdába rúgni. még jó, hogy nem a Barcelona jött ezen az estén, mégnagyobb lett volna az égés.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:25:21

d3vnull
Kivétel erősíti a szabályt. De ezen kívül nem igazán lehet mondani senkit nem? És én úgy tudom hogy Gerrard az angol CSK pillanatnyilag. De ez tök mindegy.

És nem igazán érdekelne hogy mennyi pénzt raknak bele a klubba hogy ha azt ésszerűen költenék el. Csak azt mondták hogy na beindul a tehetségkutatás de sajnos még nem láttam. Örülnék neki hogy ha a cselszkij tele lenne fiatal angol tehetségekkel de ezt nem látom. És nem is csak angol. Bármilyen. És ebben az a korrekt ha elismerem hogy ebben a témában Wenger a legnagyobb májer. Persze azért nem mehetünk el Ronaldo, Anderson vagy Nani mellett. Csak hogy haza is beszéljek.

És szerintem se nyissunk vitát úgysem értünk egyet.

halareaal 2008.03.05. 23:28:16

önmagában a vereséget is nehezen viselem, de azt főleg ha azt modnják erre a párharcra, a Roma szépen , az akaratát rákényszerítve jutott tovább. sztem azzal bnem számoltak, h ilyen béna lesz a Real.de ha a Roma szabálytalanságokkal és időhúzásokkal akart továbbmenni, akkor az is egy szint a "legszebb focit játszó olasz csapattól". más kérdés hogy a real ebben ma tökéletes partner volt.

Romanista 2008.03.05. 23:28:34

ki mondta hogy Totti a csapat ásza?

valószínű Schuster mert rajta kívül Roma játékosra annyira nem figyeltek (nem tudtak?) a Madridi pénzes zsákok.

mák,hmm? les gól mehet?
saját térfelükön próbálgatott a Reál, de a tizenhatoshoz mikor értetek oda? na ennyi. (lásd még kontra játék)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 23:29:34

Szar lehet ez Halareaal, megértelek, hogy így érzed. Én meg úgy, hogy ma bohócot csinált a csatáraitokból a római védelem, esélyetek is alig volt.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:30:00

Már bocs de a Roma ha az első meccsen nem is de ma sokkal jobb volt mint a real. Mégis mi volt a dolga? Neki nem kellett rohanni úgyhogy középpályán megtartani a realt és jöhetnek a kontrák. Bocs ha ezt az egyszerű de célravezető taktikát tökéletesen megcsinálták. A real meg halvány volt. És nem hiszem hogy egy hatalmas nagy sztár sokat segítene a csapaton. Volt amikor öt volt azzal sem mentek semmire. El kéne kezdeni csapatot építeni ahogy azt a többi sztárklubb csinálja.

halareaal 2008.03.05. 23:30:21

ha ez lett volna az első Real-meccs amit látok, azzal a tudattal hogy ebben a klubban sok pénz van és nagy hagyományok, Slagadon és Raulonkívül mindenkit kirúgnék és lecserélem a csapatot. ezt úgy h elvileg ez volt eddig a szezon legfontosabb meccse.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:32:16

schalke...kavics, megnyertem a fogadasunkat :) (raadasul mastol egy bulihordo sort is ezzel)
nemetek es a tizik...kinek mi jut eszebe? :)

IronRock 2008.03.05. 23:33:25

Hát, hát....kedves Herr Schuster, ez bizony gyalázatos volt a Real-tól!! Tartottam tőle hogy valahogy így fog végződni. Ilyen csapattal kiállni...a védelem átjáróház volt, Salgado-ból akkor csinált hülyét Mancini amikor csak akart, Heinze vastagon benne volt az első gólban, Cannavaro a másodikban. Pepe pedig....ehh, most már jó lenne tudni, miért is került 30 millió Euro-ba, mert eddig nem szolgálta meg az árát. Amikor éppen nem sérült, akkor se képes jól játszani. Ha nincs az a hülye sárgája az első félidőben, talán másképp alakulhatott volna, mert Vucinic lerántásáért akkor még nem állították volna ki! Diarra a franc tudja mit keresett a pályán, mert sok vizet nem zavart. Amúgy se értettem, ha a Real-nak támadnia kellett volna, akkor miért is két védekező középpályással kezdtek. Drenthe-t már a szünetben be kellett volna hozni Diarra helyett, vayg akár még előbb. Robinho-nak nem volt területe, amikor pedig néha meg tudott indulni, elbaszta mindegyik lehetőségét, a végén meg már a fejvesztett rohangálás volt rá jellemző. Guti ma sem villogott, Raul magára hagyatva vergődött az olasz védelem közepén. Még Baptista tette a legtöbbet, de a szabadrúgása kipattant a keresztlécről... Nagyon hiányzott Ramos hátul, elöl pedig Van Nilstelrooy, és a középpályán is elkelt volna Snejider meg Robben a balszélen...
Ha a tegnapi posztban azt írta heinrich hogy ennek a Milan-nak nincs helye Európa 8 legjobb klubcsapata közt, akkor ez igaz a Real-ra is. Schuster-t meg nem értem, tudta milyen taktikával fog pályára lépni a Roma, tudta hogy ölni fogják a meccset és megszállják a saját térfelüket hogy kontrázhassanak, mégse ennek megfelelő taktikát választott. azt se értettem, hogy miért nem lőttek többet távolról a betömörülő Roma védelem ellen....
És most innentől az a minimum, hogy a Real díszlépésben nyerje meg a bajnokságot, mert ha azt is el találják bukni, Schuster-t biztos kirúgják a francba és azt már nem fogja tudni megmagyarázni....ezt is nehéz lesz.

bozz 2008.03.05. 23:33:34

Ha már antifoci, akkor emlékezzünk meg az imént továbbjutott Schalke-ről. Ezek mit keresnek a legjobb 8 között.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.05. 23:35:05

Ez vicc, a nap jó híre: továbbment a Schalke!

Tényleg: ők is megnyerhetnék a BL-t. Azért azon nagyot nevetnék. :-)

kavics30 2008.03.05. 23:36:12

ahogy a többiek is kedvesen megemlékeztek a s04-ről, én sem vártam a továbbjutásukat.
a fogadást temészetesen állom! milyen sört szeretnél?

halareaal 2008.03.05. 23:37:14

"Volt amikor öt volt azzal sem mentek semmire. El kéne kezdeni csapatot építeni ahogy azt a többi sztárklubb csinálja."
1et, azaz 1et mondj csak. Arsenal sok blt nyert jah. az meg, amit a többi sztárcsapatnál csapatépítésnek hívunk, annyi a Realnál is van.
Romanista: aligjött át a Roma a térfélen, igaz akkor mindig baj volt. ebből látszik, mit kellett volna tenniük ahhoz, h semmi izgaélom ne legyen. persze, azt elismerem h a Roma azt játszotta, amit elvárnánk egy olasz csapattól, bekkelt. ettől még nem hiszem, h a meccs képét tekintve sokkal jobb lett volna. a Real szarul támadott, de akkor modnjuk inkább h a Roma szűrői megették a csatárokat, amikor néha náluk volt a labda és nem passzolták vissza a szerencsétle Real középpályának.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:37:51

heineken, ha mar a nemetek hoztak a sort :)

nah, joccakat, varjuk a sorsolast...:)

Romanes eunt domus 2008.03.05. 23:38:51

schalke - fener negyeddöntő lesz, akárki meglássa...schalke...fenerbahce...a madrid meg a mi meg otthon nézzük a tv-t...:))))

bozz 2008.03.05. 23:39:33

Egyébként a Lucho Gonzalez mit keres még Portoban, ennyire drága,mert nem értem, miért nem túnik fel egy komolyabb klubnak, hogy nagyon nagy tanár!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:40:42

halareal
kovesd romanista peldajat, igyal sort hazipalinkaval, holnap meg rossz lesz (kiesett a csapatod es qrwara faj a fejed), de aztan 7wegen mar lehet a bajnoksagra koncentralni...
es ha vegkepp nem tudsz mit csinalni, akkor hallgasd meg mi tortenik a magyar fociban: Urbanyi nyilatkozata a Loki elleni 1-5 utan, vagy a tatabanya helyzete...Sirni fogsz a rohogestol, igerem:)

Udv, ymy

halareaal 2008.03.05. 23:41:12

"ki mondta hogy Totti a csapat ásza?"
jó bocs, ezt csak a hülye reálosok gondolták így.
IronRock: sajnos végülis beigazolódott a balsejtésed, legközelebb győzelmet jósolj, hátha bejön:(
ezen a meccsen meg kiderült, h Baptista még sem Real szint. a romaiak látták, h az életbe nem lő gólt, ő az akit otthagyhattak. egyébként nagyon erős gyors, viszonylag képzett is, de a focihoz alig van esze.

d3vnull 2008.03.05. 23:41:38

Kikke : szerintem sem, úgysem fogunk soha egyetérteni, és ez szerintem így van jól :) Egyébként az ilyen Shevchenko féle lóvészórás nekem sem tetszik. Idén viszont jött pl. Belletti-Alex-Ben Haim (mindet még Mourhinho hozta) és mindhárman (főleg az első 2) nagyon jó igazolásnak bizonyultak. Ben Haim csak azért nem annyira mert védő létére nem rámolt még be 2-3 gólt mint a másik 2. De lehet még említeni Joe Cole-t aki szintén itt nőtte ki magát, és mindhárom kapust. Cech itt lett igazán nagy, Cudicini-t mindössze 160ezerért vettük 2000-ben, Hilário pedig ingyen jött és amikor tavaly a Reading-nek köszönhetően Cech és Cudicini is kidőlt rengeteg ízben mentette meg a csapat seggét.

halareaal 2008.03.05. 23:42:41

ymy, nekem már azis elég volt, amikor megláttam, hogy próbálja meg Guti megállítani a kontrát. mindegy most már fesztelenül szurkolhatok a Portonak.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.05. 23:42:45

Kavics: én is a Schalke továbbjutására tippeltem (ellenőrizni lehet). Igaz, nem fogadtunk, és igaz, a többi hat tippemből csak három jött be.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.03.05. 23:44:01

halareaal
szurkolhatsz a portonak, de minek? :)

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:44:09

Hé halareaal most példának a saját csapatomat mondom ok?

Nézd meg légyszíves a UNITED-et. Ott vannak a nagy öregek Giggs, ScRooney, Ronaldo, Anderson, Nani és akkor ne beszéljünk a többiekről. Carrick anglia egyik legjobb védekező középpályása, Tevez veri a gólokat és még lehetne sorolni. Gondolom nem fogod elismerni amit írtam úgyhogy nem érdekel. Csak nem hiszem hogy ezt a Real bármikor is megcsinálta. De még terv sem volt.

d3vnull 2008.03.05. 23:45:28

"Nézd meg légyszíves a UNITED-et. Ott vannak a nagy öregek Giggs, ScRooney, Ronaldo, Anderson, Nani és akkor ne beszéljünk a többiekről."

United? Bocs, de mikor játszottak ők a West Ham-ben. Na jó, ez szar volt, elnézést kérek :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.05. 23:45:57

Halareaal: egyszerűen rossz formában van a csapat, és még nem elég összeszokott, hogy az ilyet jól kezelje. Az Arsenalnak semmivel sincsenek jobb játékosai, de már 5 éve együtt vannak. Vagy mondhatnánk mást. Éreztem, hogy ez lesz; ennek ellenére a legnagyobb hiba az volna, ha megint az egész csapatépítést újrakezdenék.

d3vnull 2008.03.05. 23:46:13

Amúgy a másik tv-n bal szemmel nézve nekem úgy tűnt, hogy egy kb. egyméteres lesgólt adtak meg Raúlnak. Rosszul láttam? Nem vagyok benne biztos.

Romanista 2008.03.05. 23:46:30

halareal:
néha vissza passz? ha Gago annyi pontos passszot ad mint De Rossi vagy mint (sic!) Mexes akkor kicsit más a meccs. nem a Real vesztett hanem a Roma nyert. ennyit tudok mondani és ha ebbe nem mész bele akkor megyek és eszek egy gyrost. pontosan ha belemész hanem. :D

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:48:13

JÉzusom mi a szar ez? Kiegészítés: Ott vannak a nagy öregek Giggs, Scholes, Neville ott vannak a fiatal tehetségek Rooney.... Rakjátok össze.

Jah és ne felejtsük el Rio Ferdinandot aki a világ egyik legjobb belső védője.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:49:38

d3vnull tudod: ONE TEAM ONE UNITED

keresd meg itt: www.manutd.com

Romanista 2008.03.05. 23:50:15

""ki mondta hogy Totti a csapat ásza?"
jó bocs, ezt csak a hülye reálosok gondolták így."
meg aki nem néz Roma meccset. aki azt hiszi még mindig Roma=Totti. a Roma egy csapat. ennek része ez is. és ti ezt megettétek. még Mancinire figyeltetek.

Vucinic? Taddei? Aquilani? CICINHO?

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:51:53

Romanista azért ne hagyd ki Tonettot... Nem kis teljesítményt nyújtott a szélen.

d3vnull 2008.03.05. 23:52:04

Sajnos Kikke, a weboldalt felismerte a biztonsági központ, úgyhogy nem tudom megtekinteni :):):)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.05. 23:52:19

De Rossi! Egyébként viszont szerintem még mindig a Capitano a Roma legfontosabb játékosa és ma is nagyon alázatosan, okosan játszott.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.05. 23:55:09

d3vnull akkor hinned kell nekem. Ahogyan csak egy visszatér létezik és az a jedié nem pedig a királyé úgy csak egyetlen csapatra igaz hogy A UNITED.

d3vnull 2008.03.06. 00:02:42

Hiszek neked. Ahogyan csak egy csapat lehet az általad legjobban gyűlölt, úgy ez nekem az united :) De persze ne maradjon ki a feszültségoldó obligát polírozás sem, mindent elismerek, nagy csapat, nagy múlt, nagy foci, nagy edző, töttörö-töttörö.

halareaal 2008.03.06. 00:04:06

Romanista, ez 1 meccs volt.Totti nélkül egyáltalán kijutott volna a Blbe a csapat? egyébként igazad van, nekem is megfogalmazódott a meccs közben, h a Roma mostmár simán elbírja, ha Totti nem csinál semmit. de ettől még sztem Totti a legnagyobb ász a csapatban, vagy most komolyan tévedek? az meg nem igaz, h azért vesztettük el a meccset, mert csak Tottira figyeltünk. legalábbis én a 2 beívelős gólt nem ennek tulajdonítom. Taddei? Cicinho? Vucinic? erre csak visszakérdezni tudok, bár te biztos jobban értesz a csapatodhoz.

Kikke: most ezt nem értem, minek írtad, az általad említett játékosok közül ha jól néztem, egy saját nevelés sincs. az a Nanis Andersonos kjorszak meg ebben a szezonban indult. a Realba talán befutott v formájuk csúcsán lévő játékosok érkeztek? Ramos, Robinho, Robben, Gago, Diarra, Baptista stb. amúgy én tisztelem Alex munkáját, szeretem a MU-t de a csapatépítés az összes sztárklubnál uiagzolások segítségével történik. a Realnak meg olyan csapatot kéne építenie, ami nem zuhan ki a 16 között.

iiilakjfaofijaosf 2008.03.06. 00:14:00

halareaal európában a nagycsapatok ritkán nevelnek ki teljesen fiatalokat. De úgy értettem hogy ha már játékost veszünk akkor miért ne fiatal tehetséget. Ramos a sevilla sztárja volt már, Robinho a Santosé, Robben a cselszkijé, Diarra a lyoné, Baptista szintén a sevillaé. Anderson 18 éves négy meccset játszott brazil felnőtt csapatban egy szezont a portoban utána jött hozzánk. Nani a sportingban is azt hiszem első teljes szezonja után került angliába. És azért vannak saját nevelések habár már nem fiatalok de még mindig a legnagyobbak között a helyük.

Oké a realban tavaly befutott a Miguel Torres de már ő sem játszik annyit.

halareaal 2008.03.06. 00:29:30

hát sztem ez így sántít, még ha Ronaldot írtad volna, az ok, de egy ember meg nem csapatépítés. Ramos egy szezont húzott le a Sevilla felnőttcsapatában, még talán nem is volt akkora sztár ott, mint Nani a Sportingban. csak drága. Nani ráadásul portugál válogatottként érkezett. Anderson kb Robinhoval volt egy kategória, csak fiatalabb. mind2t kikiáltották az új Ronaldinhonak, mindkettőnek volt néhány meccse a brazil válogatottban, és egy trófeája. csak Anderson egy erősebb európai csapatban, a Portoban bizonyított, míg Robinho a Santosban. innentől meg Rooney az evertoné, Carrick a spursé, Hargreaves a bayerné, stb. sztem ennek az összehasonlításnak nincs értelme, kb 1 kategória.

halareaal 2008.03.06. 00:31:26

bár az tény, h a Real nem nagyon fogja tudni levetkőzni ezt az image-t főleg ha ezeket a még nem befutott tehetségeket is 100m eurós nagyságrendben hozzák évről évre.

Romanista 2008.03.06. 00:34:02

Kikke+halareal: De Rossi, Aquilani,Totti.

halareal:
Egyébként félreértés ne essék én nem Tottit degradálom,SŐT. a semmit nem csinálástól elég messze van és nélküle nem tényleg nem lenne ott a Roma ahol. DE. a többi tíz(+ akárhány) ember nélkül Totti nem lenne ott ahol van, hogy kisarkítsam. a két beíveívelős gól nem ennek köszönhető. de Aquiani lövései pölö igen. Mancini/Vucinic (főleg) és Taddei előtti szabad területek is.
és a labdát a tizenhatos környékén szabályosan kétszer vették el Tottitól,kb. szóval neki nem egyeneset kell rúgni a labdába, ha nem ott lenni a real fal előtt. legalábbis ma este ez elég volt. tetszik vagy sem.

Gabez 2008.03.06. 09:13:21

Nagyon jól játszott a Roma, De Rossi úgy nyomta, hogy Cambiasso-nak is becsületére vált volna, ő volt a legjobb. De jól játszott Aquilani, Taddei és Vucinic is - ez utóbbi félelmetes nagy kapufát nyomott, azt a labdát kapásból így csak nagyon kevesen találták volna el. Totti nem fut...ennyi baja van. Spalletti helyében megnevelném egy kicsit, mert már nélküle is jó a csapat.

IronRock 2008.03.06. 09:55:24

Ez van, két nagy csapattal kevesebb lett...az egyik még formálódik, másik már kiöregedett... Bár ha Schuster nem nyeri meg a bajnokságot, nem tudom, mit fognak vele csinálni. Capello-t kétszer is az után küldték el, mert "csak" bajnokságot nyert, ha Schuster idén nem nyer semmit (van rá most jókora sansz, annak ellenére hogy a Barca még áll a BL-ben és oda is kell figyelnie), a minimum hogy meg is lincselik év végén. Mindent megkapott, megvettek neki mindenkit akit csak ő akart, kiadtak annyi pénzt játékosokra mint senki, és ennek nem nagyon látszik eredménye...
De ez a video összeállítás kissé feldobott ma :-)
www.youtube.com/watch?v=WhVKJ42eei8&feature=related
Vannak köztük elképesztően nagy klasszis megoldások (az oxizós gólra hívnám fel a figyelmet, meg a jó 30 méteres távoli bombára), a gond csupán az, hogy mindegyik a saját kapuban landolt...:-D

szferi 2008.03.06. 10:10:53

Eszméletlen gyenge volt a real, a második félidőre feljavultak, de fejetlenül kapkodtak és a sok hibának meg is lett az eredménye. Azért a roma se mutatott valami nagy teljesítményt,egy szar meccs után két gyengén teljesítő csapatból egynek tovább kellett jutni.

K-4 2008.03.06. 17:48:15

Visszakanyarodva az eredeti témához: még hogy Inzaghi nem nagyképű...
Azok után 1 szót se szóljon senki, h. ősszel vmelyik BL-meccsén 1 szabadrúgásos, iszonyat mákos, válláról bepattanós ("fejes")góljára azt találta mondani, h. begyakorolt szabadrúgás-kombináció volt...
És emlékszek még a tavalyi magyar-olaszon történt 1-2 jelenetére...

Emellett lássuk be: ennek a mostani, Milan néven futó gerontofil U41-es válogatottnak nem sok jövője van...

És igen, Damned: Hleb tényleg nagyon nagyot játszott kedden, sajnáltam is, h. nem szerzett gólt.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.06. 18:37:40

k-4, az nem egy őszi Bl meccsen volt, az volt a tavalyi Bl-döntő első gólja.

K-4 2008.03.06. 19:23:12

ok, lehet, de a többi stimmel...:)

halareaal 2008.03.06. 19:59:13

egyébként, _benito írta vmikor még sokkal a párharc előtt, hogy Aquilani jobb, mint a Real bármelyik szűrője. akkor ezt még túlzás volt kijelenteni, de ezután a meccs után már én is elcserélném akár Diarrára, akár Gagora.

nasteey 2008.03.06. 20:01:17

Már akkor sem volt túlzás. :)

Lagyo 2008.03.07. 02:34:49

www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=171954

Azért még nem olyan öreg gyerek...még egy évet lehúz.:)

danesdzsu2 2008.03.07. 12:59:23

Imicy:
németek és a 11-esek? Amikor Stielike bőgött a kezdőkörben:)

Meg persze az Espanyol-Leverkusen UEFA-kupa döntő...
süti beállítások módosítása