Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Elszalasztott lehetőségekről - Serie A, #27

2010.03.09. 16:32 _benito

Történhetett volna egy csomó minden a rangadók játéknapján, ehelyett igazából semmi nem történt. A semmi tökéletesen leírja a Roma-Milan-t, és bár szintén 0-0 lett a forduló egy másik rangadója, az Inter-Genoa azért egy klasszissal jobb meccs volt. Rangadót nyert a Juventus, de ennek nagyon komoly hiba lenne igazi jelentőséget tulajdonítani, mert nincs neki, a Palermo azonnal vissza is előzte a torinóiakat a 4. BL-helyen. Újra jön a Samp is, amely a Lazio leverése után már csak egy egységre van a Juvétól, a rómaiak pedig a legrosszabb bennmaradó posztján egyensúlyoznak. Van egy olyan érzésünk, hogy a tabella eleje, és a vége már nem változik jelentősen, a célszalag és a csapóajtó is ilyen sorrendben ereszti át a csapatokat. Csak a Juve odaér a BL-re.

Sajátos emésztési, és kiválasztási problémák miatt úgy éreztem magam szombaton, mint Poulsen megmihálylott alsónadrágja az Albinoleffe elleni hosszabbításos kupameccsen, és óriásit kellett csalódnom, amikor azt vártam, hogy az aznapra rendelt olasz futballfieszta majd enyhít a kínjaimon.

Manninger előbb megmutatta, hogy miért védhet a Juventusban, majd azt is, hogy miért csak második számú kapus. Ekkor már túl voltunk Diego lesgyanús (szerintem onside, de nem számítok véleményileg) gólján, az olasz kommentek között fennálló állapotokra jellemző, hogy senki nem jegyezte meg, milyen pofátlanul köcsög cselt engedett meg magának a világ egyik legjobb kapusával szemben. A legvitatottabb jelenet mégsem ez volt, hanem Manninger második katasztrofális kirohanása, az osztráktól annyira megijedt Chiellini, hogy átölelte Keirrisont, akinek a hátvéd ölelésétől minden erő kiszaladt a lábából, és összeesett, mint a vizes bukta a réztepsiben. Ezen a napon ez volt az első alkalom, hogy elvigyorodtam. (Fiorentina-Juventus 1-2)

És a borzalmaknak még nem volt vége: a Roma-Milan legjobb részei azok voltak, amikor a mérges macskát kergettem a retyón, a meccs felénél vettem észre, hogy felüdülés otthagyni az egészet a francba néhány percre. Ahogy a kommentek között is jeleztem, Brera szerint a tökéletes meccs 0-0-ra végződik, de biztosan nem erre gondolt. Még talán a Milan közelebb állt a győzelemhez, amit csak azért érdemes megjegyezni, mert így újra rámutathatunk arra, miféle edző Ranieri. Kicsiket lehet nyerni vele, de bankot csak az robbant, aki kockáztat. (Roma-Milan 0-0)

Az Inter, ne szépítsük, elszórt két pontot a Genoa ellen, mégsem akar elolvadni az előny. Pedig most még az az előnyük is megvolt, hogy tudták: ha nyernek a Rossoblu ellen, újra leszakíthatják magukról a mezőnyt. Az Inter kisebb völgyben van egyébként, de nincs, aki kihasználja, mert nem is hiszi el magáról senki, hogy meg tudná tenni. Balotelli, ezt egyre biztosabban érezzük, a legnagyobb türhő, aki valaha futballpályára tette a csámpás bütykeit. (Inter-Genoa 0-0)

A Palermo a Livorno legyűrésével (1-0) újra a 4. helyen termett, és még kitart a remény egy darabig, hogy a csutkaszar Juventus odaszerencsétlenkedi a jövő évi BL-szereplést a rózsaszíneknek. De aztán úgysem. A Napoli már bele is kezdett abba, amibe a Palermo fog nemsokára, és gyorsan ki is kapott Bolognában (2-1), ahol az egykori nápolyi hős, Zalazseta kezelte a körfűrészt. Az összefoglaló alapján pörgős kis meccs volt. A Bariban a következő büntetőt már muszáj lesz Komanra bízni (megint kihagytak egyet), amihez persze nem árt, ha a pályán van a magyar támadó. A Chievót azért nélküle is megborították (1-0).

A Samp a vártnál nehezebben gyűrte le a Laziót (2-1), a Siena nem tudta megverni a Parmát (1-1), és a Cagliari sem a Cataniát (2-2). Az Udinese-Atalantán meg telibe találtunk a jóslatunkkal: szót sem róla! (0-0).

Risultati e classifiche

83 komment

Címkék: olasz összefoglaló serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr911825640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 16:41:31

első!

na, jövő héttől ehhez hasonló, vagy még rövidebb összefoglalókra tessenek készülni, másba forgatjuk az energiát.

lesz még más meglepi is a jövő hétre, egyelőre legyen elég annyi, hogy nem spórolunk, hanem inkább átcsoportosítva erősítünk.

Mr.AT 2010.03.09. 16:46:22

@_benito: "másba forgatjuk az energiát"

Ti sörbe, Didier drogba.

vsztk9111 2010.03.09. 16:53:09

Sörbe én is gyakran forgatom az energiáimat, de a kocsmázást sose írom le ilyen misztikusan-titokzatosan.

vsztk9111 2010.03.09. 16:54:47

@_benito: Csak nehogy úgy erősítsetek, mint a kedvenc Juvetus-otok :)

Piiii 2010.03.09. 16:56:51

@Mr.AT: ez óriási!nagy vagy öregem!:D :D :D

giacinto 2010.03.09. 17:09:19

Balotelli mnost senkit nem rúgott meg, etéren javult.

a szinészkedései viszont már engem is zavarnak. pláne azért, mert igy a tiszta faultokat sem fújják be neki.

Weah_ 2010.03.09. 17:12:27

_benito, a nézhetetlen inter-genoa meccsnél azért jó pár fokkal jobb volt a roma-milan. de ezt tudjuk be a betegségednek...

ericcartmen 2010.03.09. 17:14:59

@_benito: hát nem emléksze mikor láttam utoljára elsőzést a blogon...

Amúgy a rövid összefoglaló is jó, csak ne összeharangozó legyen

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.09. 17:27:13

Jót röhögtem volna, ha Riise balos bombáját nem éri el ujjheggyel Abbiati a végén. Az Inter ellenin kívül a legzúzósabb meccseket már letudtuk, neki lehet állni megint győzni. Főleg, hogy Toni hamarosan elkezdi szarni a gólokat.

Amúgy nem volt olyan borzalmas a Roma-Milan. Mindig mondom, hogy egy bedobásnak is lehet örülni ha nagyon szorítasz egy csapatért, ha meg nem annyira, akkor meg macskát szarni, mint benito.

Gnyoka 2010.03.09. 18:00:12

"mert így újra rámutathatunk arra, miféle edző Ranieri. Kicsiket lehet nyerni vele, de bankot csak az robbant, aki kockáztat."
Há' mindegy, de legalább segített kitolni a talicskát a szarból, sőt azért egészen jól állunk, ahhoz képest ahogyan kezdtük a szezont. a lazio helyzete viszont tényleg elég csücskös, én őszintén sajnálnám, ha lecsúsznának a B-be.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 19:26:14

@popp: Végre újra itt, remélem most nem tűnsz el újra ennyi időre!

Jellemző, hogy Reja és Mauro kiállítása kellett ahhoz, hogy kis tűz legyen a csapatban. Nagyon-nagy erősítés, hogy Muslera aláírja a szerződése meghosszabbítását, a csapat jelenlegi legjobbja.

Ipa 2010.03.09. 19:40:08

@_benito: Csak az a fontos, hogy külön legyen ez is az is, mármint felvezető és kiértékelő agymenés.

Ipa 2010.03.09. 19:41:54

@Mr.AT: Sok (elfogult és szerintem sértődékeny) Juve hozzászólásodat tetted jóvá.

Oblio 2010.03.09. 20:16:01

Első hozzászólás alkalmával :) üdv mindenkinek!
Ha lesz folytatás, az Inter-szurkolók táborát igyekszem erősíteni.
Alleluia!

És akkor a hozzászólás: Attól félek, ezen a Genoa elleni meccsen úszott el a bajnoki cím.
Nagyon remélem, hogy nem lesz igazam.
De egy ilyen meccset hozni kell(ene)!
Van egy rossz érzésem: sötét felhők gyülekeznek boldogságunk egén.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 20:17:50

@Oblio: Üdv itt, ez esetben baráti viszonyunk lesz. ;)
Én nem aggódnék a helyedben, realistán nézve nem lehet más a bajnok, annyi a botlás a riválisoknál.

Mr.AT 2010.03.09. 20:21:36

@Oblio: Egy csapat sincs jelenleg Olaszországban, amelyik akár csak fele olyan kiegyensúlyozott lenne hosszú távon, mint az Inter. Kicsit sarkosan megfogalmazva: ti néha botlotok, a többiek meg néha nyernek. A vége nagyon sima lesz idén is, attól tartok.

Althedokan 2010.03.09. 20:30:42

@Oblio: én veled értek egyet....:P

Forza Milan

horas 2010.03.09. 22:30:41

@Oblio: Direkt megnéztem a Milan és az Inter sorsolását is a hátralévő fordulókra,kiegyensúlyozott,és az Inter-nek igazából önmaga az ellenfele,amíg a Milan-nak meg azért akad az ellenfelek között is,ha lehetek kicsit szerénytelen...

Oblio 2010.03.09. 23:32:26

Én úgy látom, hogy az előny nem annyira a minőségi játék következménye (ebből jó, ha egy félóra összegyűl ebben a szezonban), inkább a nagyfokú agresszivitásé, a küzdőszellemé.
Viszont pont ez mintha kezdene elmaradozni, mintha kezdenék elhinni, hogy lazán is el lehet érni a célt. A hozzáállás kezd átmenni arroganciába. Ez az, ami nyugtalanít.
Ahogy mondják: nagy arc - nagy pofáraesés.

Mr.AT 2010.03.09. 23:41:40

@Oblio: Egy csapat sincs jelenleg Olaszországban, amelyik akár csak fele olyan kiegyensúlyozott lenne hosszú távon, mint az Inter. Kicsit sarkosan megfogalmazva: ti néha botlotok, a többiek meg néha nyernek. A vége nagyon sima lesz idén is, attól tartok.

Hispan07 2010.03.09. 23:43:20

@horas: az Inter valszeg behúzza - de addig még megy Palermóba, Rómába, Firenzébe, utána pedig fogadja a Juventust. Szerintem azért nyugodtan lehet ilyen meccsek előtt szerényebben is nyilatkozni.

giacinto 2010.03.09. 23:47:47

Ha a milan a 33. forduló végéig nem lesz előbbre, akkor már nem is lesz. nekik akkor indul a hegymászás.

Sok múlik a BL-szerepléseken, mármint hogy az Inter továbbjut-e, mert a milanét már ismerjük.

horas 2010.03.10. 00:26:09

@Hispan07:
28.Catania-Inter,Milan-Chievo
29.Palermo-Inter,Milan-Napoli
30.Inter-Livorno,Parma-Milan
31.Roma-Inter,Milan-Lazio
32.Cagliari-Milan,Inter-Bologna
33.Fiorentina-Inter,Milan-Catania
34.Inter-Juve,Samp-Milan
35.Inter-Atalanta,Palermo-Milan
36.Inter-Lazio,Milan-Fiorentina
37.Inter-Chievo,Genoa-Milan
38.Siena-Inter,Milan-Juventus

Konkrétan mentek ti is Palermo-ban,megy hozzátok a Juve és a Fiorentina is ugyanúgy plusz a Napoli...kb annyi és akkora akadály van az Inter elött mint a Milan elött,és a nyomás csak a piros-feketéken fog nőni...
(Az otthon játszó csapat egy-két helyen valószinüleg nem stimmel)

Én arra gondoltam szerénytelenség alatt,hogy rangadókon kivül az Inter igazából azt nem győz le akit nem akar és ezt most nem elfogultság miatt mondom,de meglehet nézni mennyi pontot szórtak el az elmúlt pár fordulóban és mennyit hoztak rajta az üldözők...

horas 2010.03.10. 00:35:18

@Oblio: Én inkább úgy látom,hogy a csapat szeret ellazázni meccseket amikor nem létfontosságú.Pl a lényegesen nehezebb Udinei meccset atomtartélkosan hozta a csapat,kedvező lett az üldöző-rangadó el is lazsálták az Genoa meccset.
Olyan nagy gond nincs ám ott fejben a nagy bukdácsolás közepette csak meglett verve a Chelsea.
Megvan a kellőhozzállás kellő tét mellett.
Minőségi nem minőségi játékról,lehet vitatkozni mi számít minőségi játéknak egy idegenbeli 5-0 vagy 9 emberrel elért döntetlen vagy egy kritikus peridódusban egy vérszegény,nézhetetlen 1-0...

Piiii 2010.03.10. 00:39:30

@horas: ezt írtam múltkor, hogy a Romanak meg elég egyszerű a sorsolása, az első 10-12 csapatból csak az interrel meg a samppal játszunk a többi letudva. hamar elfogyhat az a 7 pont,e persze ez csak egy szép álom... főleg ha továbbmennek a Bl-ben. internek ugye nagyobb a sansza. az internek április közepe végéig, a milannak meg az uccsó 8 fordulója brutál, csak élenálló csapatokkal szinte...

horas 2010.03.10. 00:44:50

@Piiii: Jaja,de hát Rani bácsi ül a padon,és képzeld mi lesz mikor az Inter megy az olimpico-ba,mert a Roma-nak úgy lenne esélye,ha min megverné az Inter-t akkor.
Azért szoros lett most így a vége felé,annyi szent,de annyi távolság meg maradt,hogy egy-két forduló alatt el is dőlhet az egész...

horas 2010.03.10. 00:50:44

De most már nagyon oda kell majd figyelni az iylen eltitlásos dolgokra,most már minden meccs számít,az elszórható pontlimit nagyrészét már felhasználta az Inter,és az se mindegy,hogy egyedül az Inter-nek maradt reális sansza,hogy két fronton szerepeljen,azért nem kéne kihívni a sorsot...

(Bár én nem hiszem,hogy bajok lehetnek)

Piiii 2010.03.10. 01:14:50

@horas: jah hát ha megint ilyen töketlen taktivál állunk ki mint most 7végén, márpedig az lesz, akkor max x-re leszünk jók, ami semmire se jó. úgy lenne egy halvány kis esély ha elkapnánk titeket.majd kiderül

LevyASR 2010.03.10. 09:14:03

Visszajött Ibra az interbe? Q.O
lsd. ->Inter - Genoa link

Roma - Milan meccs erősen felejtős, nagyon xar színvonal volt, rég nem láttam így focizni a Farkasokat ( hál' isten !)

Hispan07 2010.03.10. 10:00:13

@horas: Lazio-Inter lesz az az Inter-Lazio, ráadásul egy minden valószínűség szerint kiesés ellen küzdő Lazioval.

Én pedig arra gondolok több szerénység alatt, hogy az Inter konkrétan a két derbi győzelemmel van most a Milan előtt, minden más meccsen a Milan több pontot szerzett, tehát 1) az Inter nem csak azt nem győzi le, akit nem akar (lúristen, ekkora arcot..) 2) abszolút nincs ez még lefutva, még ha az Internek is áll a zászló 3) a Milan valszeg nem, az Inter talán továbbjut a BL-ben - és akkor újfent teljesen más fekvése lesz a kiscsajnak.

Vagyis újra: csak szerényen.

giacinto 2010.03.10. 11:31:14

ebben az akarat dologban maximálisan igaza volt horas-nak, akár szerénytelen, akár nem.

és jó példákat is hozott, Udinei kirándulásaink sosem szoktak könnyűek lenni, Nápolyban általában kikaptunk, idén nem, Siena elleni leszarhatták volna hogy X, de nem. Mind2 derby fontos volt, csúnyán meg is lett nyerve mind2, Rubin elleni fontos volt, Chelsea elleni fontos volt. meg lett nyerve.

giacinto 2010.03.10. 11:34:00

@Hispan07: ha már igy számolsz, hogy Lazio kiesőjelölt, akkor tedd hozzá hogy ti is játszatok velük még, meg a Cataniával is.

viszont utolsó kör: Siena, addigra valszeg ki is esnek. tökmindeg ylesz nekik, Juve meg élethalál harcot viv a 4. helyért. akárcsak a Palermo és a Napoli.

Hispan07 2010.03.10. 12:09:18

@giacinto: így van, mi is játszunk velük. Nem is mondjuk azt, hogy csak akkor nem nyerünk, ha nem akarunk.

giacinto 2010.03.10. 13:24:13

@Hispan07: nézd, mi sztem jobban ismerjük az Intert és az akarati tényezőt náluk, mint egy "idegen" szurkoló.

a milannak sztem nem az akarati tényezőkkel van baja. legalábbis kifelé ez jön le.

Sztem butaság milan-oldalról azt gondolni hogy a 2 csapat között mindössze 4 pontnyi a különbség és amúgy minden rendben van nálatok. Ez az állapot csak Gallianiék megnyugtatására jó, és igy hosszútávon a riválisoknak :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.03.10. 13:34:23

@Oblio: "Első hozzászólás alkalmával :) üdv mindenkinek!
Ha lesz folytatás, az Inter-szurkolók táborát igyekszem erősíteni.
Alleluia!"

Ha netán végre évek óta kapnánk valami orbitális csalást és megtalálnak az itt lebzselő nem Inter szimpatizáns kommentelők akkor örvendezz. :DD

Piiii 2010.03.10. 13:39:27

@giacinto: @Hispan07: na majd a Roma oldalpályáról beelőz nyugi:)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.10. 13:42:19

A Lazio az utolsó két meccsen fog mindent eldönteni szerintem, ha csak addig nem változik nagyot a formája, de ez erősen kétséges. Az utolsó előtti fordulóban mennek Livornóban, az utolsóban pedig hazai pályán az Udinese ellen. Ha ezeken a meccseken sikerül 6 pontot szerezni, és a mostani forma nem lesz rosszabb, értsd a nagyon szar nem lesz totálisan, botrányosan, undorítóan szar, akkor biztosan megvan a bennmaradás.

Vul-Kahn 2010.03.10. 13:43:41

"az Inter-nek igazából önmaga az ellenfele"

"rangadókon kivül az Inter igazából azt nem győz le akit nem akar"
(these 2 by horas)

"ebben az akarat dologban maximálisan igaza volt horas-nak, akár szerénytelen, akár nem."
(and this 1 by giacinto)

Na, hát még az a szerencse, hogy tegnap valamelyik kékfekete tag nagyképűzte a Bayern-szurkolókat... :)

Hispan07 2010.03.10. 14:00:45

@giacinto: Nézd, szerintem az előző hozzászólásod után te "idegen" szurkolóként ne nagyon elemezgesd a Milannal uralkodó állapotokat, bízd azokra, akik jobban ismerik nálad.

Én csak annyit látok, hogy a szuperfasza Inter a gyengécske Milant mindössze 4 ponttal tudja (vagy akarja, mi?) előzni. Hát majd a végén meglátjuk, ki mennyire akart.

(És mondom ezt úgy, hogy ezredszer is le kell írjam - nálam az Inter a favorit. Csak ettől a nagyképű arrogáns szövegtől a bicska kinyílik a zsebemben)

@Piiii: ezt a lehetőséget sajna akkor játszottátok el hétvégén, amikor Ranieri felhúzta a Maginot vonalat és kitűzte a "jó az egy pont" zászlót ;)

Piiii 2010.03.10. 14:17:34

@Hispan07: na majd rájön, h az inter ellen hazai pályán nem jó az x és nyíltsisasok támadófocival elkapjuk az intert és majd akkor visszajövünk a meccsbe:) i wish...

horas 2010.03.10. 15:58:01

@Hispan07:
Nagyképű nem nagyképű,az Inter akkor sem vesztett idén úgy ponot,meccset,hogy annak komoly szinten jelentőséget lehetett tulajdonítani.
Jó rendben legyen túlzó,ez a "azt győz le akit akar",de ahogy mondtam,az összes bukdácsolás belefért és bekalkúlálható volt.
Hát a két derby igen csak márkáns különbség volt a két csapat között és ezért is teheti emg idén az Inter,hogy egy egy meccset nem akar igazán megnyerni...

@Vul-Kahn: "Csángó Brékesek, Szevasztoook,
Székely Deszkások, Szevasztoook,
SZAR, CSALÓZÓ OLASZFANOK, SZEVASZTOOOOOOOK!!!"

Ennyit rólad...

horas 2010.03.10. 16:02:02

@Hispan07: Egy szó mint száz a Milan bukott úgy meccset,nem kettőt,amit nem lett volna szabad az Inter meg igazából egyet sem.Hogy most ez akarati vagy képességi tényező igazából mindegy,nem?...

ericcartmen 2010.03.10. 16:29:34

@Piiii: Ugyanez lesz sajnos az Inter ellen is, csak abban bizom, hogy valaki elb*ssza neki, mint Pizzaro meg Riise a Juve ellen

@giacinto: "a milannak sztem nem az akarati tényezőkkel van baja."
Hát szerintem a kiscsapatok ellen a Milannál is mentális problémák vannak, nem tudnak felpörögni ellenük. Az Inter is nem "nem akar nyerni", hanem beleszarnak a meccsbe úgyisbehúzzuk alapon. Csak nekik többször összejön.

@horas: Attól függ mit értesz nem volna szabad alatt. Az Internek se lett volna szabad, ha a Milan (vagy a Roma) behúzza ezeket.

horas 2010.03.10. 16:54:34

@ericcartmen: Köszönöm!Erről van szó.

giacinto 2010.03.10. 17:43:34

A Milan erőn felül teljesít idén, sztem ez nem lehet vitatéma. Az Inter meg jelenleg egy gyengébb sorozatban van, volt 4 döntetlen, ezért csökkent le ennyire az előny. (van más nyilvánvaló tényező is, de nem akarok egy 500 kommentes vitát elinditani :D )

akár a derby-ken mutatott teljesítményeket, akár a kereteket, akár az edzőket nézem, nem kis különbség van a 2 csapat között, ezért számomra óriási meglepetés hogy a milan úgy áll, ahogy. ezért is irtam hogy erőn felül teljesítenek.

Althedokan 2010.03.10. 18:00:41

@giacinto: totálisan nem értek egyet:D

Az Inter is és a Milan is azt játsza, amit ebből a keretből ki tud hozni. Szerintem nagyjából egyenlő a dolog, az Internek eddig kicsit jobban jött ki a lépés.

"A Milan erőn felül teljesít idén, sztem ez nem lehet vitatéma." - hülyeség, már hogy a vérbe ne lehetne vitatéma? Az inter az isten, mindenki láthatja? Már meg ne haragudj, de utálom ezt az Inter a király nagypofájú dumát. A Milan van annyira jó, ahol most áll. Az hogy Mourinho jobban felkészítette a vérebeket a két rangadóra nem a két csapat, hanem a két edző közötti különbséget mutatja. Ez nem is csoda, hiszen Mourinho vén róka, míg Leonardo most kezdte... Akár játszhatna is, ha a Milan tavalyi átlagéletkorát tekintjük... Ehhez képest szerintem nagyon szépen felnőtt a feladathoz. Nem azt mondom, hogy nincs mit fejlődni, mindig van, de a Milan elég jó ezzel a kerettel, ha éppen összeszedi magát. A MUnak akár 6 gólt is lőhettünk volna azzal a játékkal. Szerintem inkább morális problémák vannak, amiket mindig meg is szívnak a játékosok. De ez a probléma az internél ugyanúgy fennáll mint a Milannal. És majd nézd meg a szezon végén mennyi lesz a különbség a két csapat között ha így folytatódik...

Althedokan 2010.03.10. 18:09:21

miért nem jelenik meg a kommentem? pedig lenne pár szavam ehhez a @giacinto: kommenthez...

Althedokan 2010.03.10. 18:13:14

@giacinto: ezt a dumát is bírom hogy nem akartak nyerni... Ki a retek nem akar nyerni??? Nem bírták megverni a "zseniális mindenható szuperfejek" a Genoát. Persze az Inter még ezt is megengedheti magának... Na majd meglátjuk mennyire lesz ez drága nekik...

Hispan07 2010.03.10. 18:17:59

Ekkora orbitális bölcsességre már nem igazán lehet mást mondani: jön még kutyára dér. És ekkora önhittség után az egy roppant kellemetlen pillanat lesz.

Hispan07 2010.03.10. 18:22:07

@Althedokan: nyugi, nekünk kényelmes most a helyzetünk: ha ők nyernek, ez van, papírforma. Ha mégis mi nyerünk, akkor ráspolynyalás ahhoz képest wellnes lesz, amekkorát az arckirályok zuttyanni fognak ;)

Althedokan 2010.03.10. 18:25:38

@Hispan07: :D:D:D:D:D:D:D

találó:D

azt mindig is tudtam, hogy nagy az arc Milánó túloldalán, csak az akasztott most ki ennyire, hogy úgy csinál, mintha meghazudtolhatatlanul igaza lenne, és senki nem mondhat neki ellent... És nem a saját csapatát élteti, mint egy rendes szurkoló, hanem a másikat szapulja... Érdemtelenül és igaztalanul...

giacinto 2010.03.10. 18:40:50

Bármennyire is poénkodtok itt, az Inter kb azt hozza ami benne van, sőt talán egy picit alulteljesít (pl. újoncok ellen 3 X) a milan meg túlteljesít, ami a KERETÜK+EDZŐBŐL adódna. nem akarok nyári jóslatokat beidézni a milan-szezonjáról, de kb a 4. helyet gond nélkül aláírtátok volna.....
nyilván tudok magyarázatot a jószereplésre, az egyik szalonképes, a másik nem :)

ennek semmi köze a nagyképűséghez, mert sztem egyáltalán nem az.

Althedokan 2010.03.10. 19:01:14

@giacinto: a Milan jó csapat, nem teljesít erőn felül. Nem tudom miért gondolod, hogy gyenge a keret, úgy tűnik nem értesz hozzá. Én egyáltalán nem írtam volna alá, de még a 3. helyet sem, sőt a 2. sem szívesen, szerintem van esélye nyerni is... Addig meg minek törődjek a nagy arcoddal? A nagyképűség meg egyszerűen árad belőled. Ennyi.

Hogy nem látod, az már a te szegénységed...

giacinto 2010.03.10. 19:11:19

a keret gyengesége leginkább a védelemből árad. Nesta és Silva OKÉ, de a többi? nekik nincs cseréjük. ja de, Favalli. Bravo. aztán szélsőhátvédekben sincs komoly választási lehetőség. középpályán még úgy ahogy megvannak a cserék, de elöl sem az igazi a dolog, se Patonak se Dinhonak nincs megközelítőleg hasonló tudású pótlója.
aztán kapuban is állt már 3-4 ember idén... ott sincs egy igazi vitathatatlan klasszis.

ezért tartom gyengének a keretet.

az erőn felül nem volt tökéletes kifejezés, de a várakozásokon és jóslatokon felül az inkább leírja a helyzetet.

ja gondolom ti rögtön vágtátok, hogy az évekig 10-20-30 pontos hátárnyban lévő milan eladja Kakát és igy szerepel majd....

giacinto 2010.03.10. 19:13:01

Maicon, Zanetti, Lucio, Cordoba, Samuel, Mátrix, Chivu, Santon

vs.

Abate, Antonini, Nesta, Silva, Favalli, Bonera, Zambrotta, Jankulovski

erről beszélek...

giacinto 2010.03.10. 19:28:52

LOL, a Bayern Gomezt adná Etoo-ért, egy az egyben :)) forrás 4-4-2.com

igaz hogy Etoo nem az igazi (még?) nálunk, de azért ez még viccnek is rossz.

mi lesz a következő hír vazze, az Augsburg is bejelentkezik Torghelle Sanyival?

Hispan07 2010.03.10. 19:30:30

@giacinto: erről beszélsz, sok dologban még igazad is lehet, de persze nem bírod ki, hogy ne írj le ferdítéseket és nettó baromságokat. pl Favalli mikor szerepelt? amikor MINDENKI MÁS sérült volt? Brávó - és amúgy Materazzi mennyivel jobb nála, egy Berlusconi maszknyival? Meg ugye kapus azért szerepelt 3, mert sorban dőltek ki sérülés miatt az embereink. És ha már itt tartunk, mesélj kérlek, Sneijdernek hány helyettese van? Maiconnak ki a hasonló tudású cseréje?

Erősebb az Inter kerete, 4 ponttal és két derbi győzelemmel biztosan - de nem annyival, amekkora arccal itt előadod.

De folytassátok csak nyugodtan az arcozást, eljön még a pillanat, amikor visszaüt mindez.

Hispan07 2010.03.10. 19:32:35

@giacinto: a Gomez-Eto'o röhej, bár szerintem a kameruni nem lesz ennél jobb, ő a Barcelona centereként tudott igazán nagy lenni

Althedokan 2010.03.10. 19:39:06

@giacinto: @Hispan07: és itt le is ágazott Eto'o csillaga... kicsit Ronaldo szaga van...

giacinto 2010.03.10. 19:53:28

@Hispan07: az oké hogy nem lesz jobb, de még ilyen szar formában is elviselem, mint egy kétballábas német tankot, aki ráadásul csak centerben tudna játszani, ahol jelenleg Milito kirobbanthatatlan. mindegy, az ötlet nem tőlünk jött, ez igy megnyugtatóbb. viszont ugynaoptt irnak vmi olyasmit hogy a City megadna 35-öt etooért, na ez viszont már kötelező DEAL!-nek tűnik.

Matrix még mindig klasszisokkal jobb mint Favalli, ezt sztem senki nem vitatná. amikor szerepet kapott jól játszott, volt oylan kupameccs ahol mezőny legjobbja volt idén... Favalliról ilyet mikor hallunk?

Sneijder cseréje Stankovic vagy Pandev, Maiconé Zanetti vagy Santon.

Jó lenne már vki külsős is beleszólna ebbe az összehasonlítós vitába mert én egyszerűen realistán látom a dolgokat te meg emiatt nagyképűséggel vádolsz, dehát nem tehetek arról hogy ki miben jobb :)

Althedokan 2010.03.10. 20:03:34

@giacinto: Pandev Sneijder cseréje??? hol játszik ez a kettő ugyanazon a poszton? Stankovic meg sehol sem fogható Sneijderhez... Favalli tényleg nem az igazi.

A Milanban valóban nem túl jó a cserelehetőségek tárháza... Vásárolni kellene, de a kezdő keretünk szerintem nem rossz, és simán megérdemli azt a helyet ahol most van. Szerencsére nem sokszor sérültek, kivéve Patot, ami nagy érvágás is minden egyes ilyen helyzetben...

Althedokan 2010.03.10. 20:04:11

@giacinto: ja bocs, én egyáltalán nem vagyok külsős...:D

Piiii 2010.03.10. 20:32:19

@giacinto: nyilván az internek magasan a legjobb legerősebb a kerete. sztem hispan csak arra akart utalni, h az utóbbi hetek "gyengélkedése" 5 mérközésből 4 döntetlen vagy mi, és a 2 csapat közti 4 pont különbség nem enged arra következtetni, h zsebben a bajnoki cím, amire persze kb legalább 70%ot adok per pillanat, főleg ha ma kiesik a milan-bárcsak ne igy lenne- és ti meg mentek még több kört ha kiütitek a chelseat, akkor nem behozhatatlan 4 pont egy év végi nagy terhelés közepette

giacinto 2010.03.10. 22:04:15

@Althedokan: Amikor Sneijder el volt tiltva, Stankovic sérült volt, akkor Pandev játszott amoylan irányító félét, de a derbyn is emberhátrányban, rendszeresen hátrébb volt.

Stanko akármilyen szar is, van 10 éves Serie A tapasztalata és 1-2 évig játszotta azt a posztot. nekem megfelel helyettesnek.

giacinto 2010.03.10. 22:05:13

@Piiii: azt senki nem mondta hogy zsebben a bajnoki cim, ha 10 pont lenne, akkor azt mondanám.

calciomax 2010.03.11. 01:30:26

Bár az Inter csak holnap játszik a Milan ma bebizonyitotta hogy csak az a 4 pont a különbség köztük más nem. Szégyelhetik magukat.

giacinto 2010.03.11. 09:52:51

Kolarov-saga újabb epizódja: az Inter 12 milliót ajánl, Lotito 18-at akar.

horas 2010.03.11. 19:14:28

@giacinto: Igen szubjektíve vitatkozunk,hogy az Inter és a Milan között mekkora a különbség.Ha a derby-t hozzuk fel az nem jó,mert Mourinho vért itatott a vér ebekkel,Leonardo tapasztalatlan...
Oké.:
A Chelsea egy gondolattal erősebb mint az MU,right?
mit ad isten?az egyiket a Milan kapta másikat az Inter...
szerintem így is egyértelmű,de gondolom ott nem lesz...;)

horas 2010.03.11. 19:20:22

Helyettes témához meg annyit,hogy Maicon cseréi kb a Milan alap szélsővédőinek színvonala,az igaz,hogy nem Maicon szint... ;)

(De Zanetti és Santon szerintem jobb mitn Antonini Abate Zambrotta és Oddo,de hát ez szubejktív)

giacinto 2010.03.11. 19:22:32

@horas: az inter bármelyik (!) szélsőhátvédje jobb mint a milan bármelyik szélőhátvédje.

akárhogy hozom őket párba, sehol nem választanám a milanistát. fura dolog ez.

giacinto 2010.03.11. 19:28:28

majd most eldől mennyit ér a milan kerete, amikor van 3-4 hiányzó.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.11. 21:37:29

@giacinto: 20-ért se adta a Real Madridnak. Amúgy hajlik a szerződéshosszabbításra, ha belekerülhet egy reális kivásárlási ár.

giacinto 2010.03.12. 11:14:31

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Mondjuk egy 15 milliós? :)

egyébként azt jól tudom, hogy 250 e eurót keres Kolarov Rómában jelenleg?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.12. 15:23:09

@giacinto: Nagy tehetség ő, kár, hogy sajnos egyre többet jár a feje az eligazoláson, és kevesebbet a játékon, sajnos meglátszik. Csak 1 évet várjatok még, jobb játékos is lesz, meg addig a lazialék hadd élvezzék a megmozdulásait. :)
Egyébként jól tudod, ő és Muslera keresi a legkevesebbet a nagy csapat tagjai közül, miközben példának okáért Makinwa ennek a háromszorosát keresi. Elképesztő, nem? Persze Muslera évi 1,5 millió euróért fog játszani ősztől, és Kolarov fizetését is jelentősen emelik, állítólag két és félszerezik.

giacinto 2010.03.12. 17:25:27

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

egyébként gazdaságilag hogy áll a Lazio? bevételekről nem igen tudunk semmit, a 4 nagyról azért képben lehet lenni a Deloitte-kimuatatásokból, de aLazioról keveset tudok.

egyensúlyban van a költségvetésetek? lesz nyáron pénz igazolásokra?

Hát ez a 2,5-szeres pénz sem hangzik túl soknak, sztem ezzel nem fogjátok tudni meggyőzni a szerb fiút.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.12. 18:23:51

@giacinto: Hosszútávon, ami lehet csupán 2 év is, tényleg nem lesz ez a pénz elegendő. El fog ő menni, ez teljesen biztos, csak az idejében vitáznak.
Az egyetlen jó dolog, amit Lotiotóról el lehet mondani, hogy jószerivel tényleg megmentette a klubot az összeomlástól, fokozatosan csökkenti a hiányt, és tényleg egyedülálló módon pár éven belül nem lesz adóssága a klubnak.
A másik oldala viszont ennek az, hogy gyakorlatilag nincs értékelhető igazolás. Nézd meg a nyári érkezőket: jött Eliseu 1 millió euróért, aki olyan remek igazolás volt, hogy semmit nem játszott szinte, és már Zaragozában van, nagy eséllyel ott is marad, illetve Cruz, ingyen, no meg Barreto, de ő még nagyon a jövő embere, a Primaverában mindenesetre biztató. Rozehnal meg De Silvestri elment.
Bizzarri, Matuzalem, és Zarate is nyáron került végleg a klubhoz, de jellemző, hogy Bizzarri már fél lábbal a klubon kívül, Matu úgy-ahogy elfogadható, de Zarate... Ez a 3 játékos volt összesen 26,5 millió euró, de ezt a nagynak látszó összeget Zarate 20 milliója dobja meg, mert Matu 6,5 volt, Bizzarri meg ingyen jött.
Láthatod, hogy ezen igazolások közül senki, semmit nem tett hozzá a játékhoz, talán még Matu, aki kevésbé szidható.
Télen is, az egyetlen nevesebb játékos aki érkezik, az egy Bundesliga középcsapat cserepadján üldögélt, no meg Floccari, de kölcsönben. Oké, én kedvelem Hitzlt, meg ki tudja hányszoros válogatott, vb-bronz, eb-ezüst, de alig játszik és akkor is szétizgulja. Rajta kívül ilyen-olyan minőségű védők, meg egy tök ismeretlen izraeli gyerek, akit úgy adtak el, hogy az izraeli labdarúgás nagy ígérete, közben meg menekül a sorkatonai szolgálat alól, keretben egyszer sem volt.
Summa summarum, azzal nincs hiba, hogy egyre jobb helyzetben van a klub pénzügyileg, de semmit sem érnek a pár millióért igazolt játékosok. Ez nyáron sem fog változni, úgyhogy ha kis szerencsével bennmarad a csapat, nagy változás nem várható akkor sem. Szar ez mindenhogyan.

giacinto 2010.03.12. 19:03:30

A közvetítési pénzek kollektív elosztása révén a kisebb csapatoknak több lóvé fog jutni, csak azt nem tudom, hogy ez már idén nyáron igy lesz-e vagy csak 1 év múlva.

Floccarit sztem kötelező lenne véglegesítenetek, ő jónak tűnik nagyon. és 1-2 védőt/középpályást frissíteni.

én különben nem bánnám, ha 1-2 játékost is adnánk a pénz mellé Kolarovért.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.12. 19:16:31

@giacinto: Jó lenne, csak azért drága nagyon, 10 millió euró környékén lesz. Oké, akkor Sneijder és Milito, máris a tietek Kolarov. ;)

giacinto 2010.03.12. 19:22:39

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

látom posztra akarsz igazolni :)

én egy Burdisso-Cordoba párost ajánlanék és mondjuk Krhin felét, de Suazo vagy Rivas is szóba jöhetne
süti beállítások módosítása