Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Premier League, 24. forduló - A lovagok, akik azt mondják Nani

2010.02.02. 11:36 pote

Az erővonalak nagyon abba az irányba mutatnak, hogy lassan a dobogós helyezéseket is ki lehet osztani. A Chelsea nyugodtan baktat a bajnoki cím felé, míg a Manchester az Emiratesben mutatta meg, hogy ki az úr a háznál. A negyedik helyért továbbra is négy jelentkező van. A kiesés ellen küzdők meg bizonyították, hogy miért a kiesés ellen küzdenek.
Lapozás után a forduló meccséről és emberéről, a hét botrányáról és az év igazolásáról is olvashattok.

A forduló mérkőzése
Kétségtelen, hogy mindenki ezt a meccset várta, és mégsem tudott egyik csapat tábora sem önfeledten örülni. A játék lüktető volt, helyzetek azonban csak ritkán adódtak a kapuk előtt. A küzdelem dominált, de ezért is szeretjük a brit labdarúgást. Érzésünk szerint a döntetlen igazságos, sem a Sunderland, sem a Stoke nem érdemelt három pontot ezen az estén.

Ezután a rövid kis móka után, lássuk, mi is történt a rangadón.
Valóban nagyon vártuk a meccset. Ugyan még csak a huszonnegyedik fordulónál járunk, de itt már igazán volt tétje az Arsenal-United-nek.
Ami bejött, hogy pazar meccset láthattunk. Ami nem, hogy sima vendéggyőzelem született. A kezdőcsapatok kihirdetésénél nyugodt szívvel írtunk a noteszünkbe egy óriási egyest. Vermaelen játékra kész volt, emellett egy Nasri-Rosicky-Arsavin-Fabregas négyes jelentette a támadóalakzatot. Míg a másik oldal olyan sótlan és formán kívül lévő játékosokból állt, mint Brown, Rafael, Evans, Park, Carrick, Nani, Fletcher.
Nem is kellett csalódnunk. Az első húsz perc Arsenal rohamokkal telt, az történt, amit Wengerék akartak. A meccs középső időszakában is minden egyes Ágyús támadásban benne volt a gólt. Hármat szereztek is. A United játékosai.
Tényleg őszintén tudjuk sajnálni a hazaiakat. Harmadik rangadójukat vesztik el úgy, hogy nem játszanak rosszul, csak egyszerűen nem lövik be a helyzeteiket. Az Old Traffordon ugyanez volt, de talán még ennél is kisértetiesebb a hasonlóság a Chelsea elleni hazai zakóval. Az ellen tizenhatosa ellen flipperezik a labda, majd egy kósza ellentámadásból vendégvezetés. Majd mégnagyobb nyomás, és egy kontrából máris nullkettő. És így tovább...
Nem akarjuk Arsavinra varrni a vereséget, mert azt kenni szokták, hiszen tökéletes ziccere nem volt, de a sok lehetőség, amit elpuskázott (sokszor meglepően rossz megoldást választott) percről percre csökkentette a csapata hitét. Igazi gólvágójuk meg azóta sincs. Vermaelenen kívül.

Ennyit a vesztesről, mert azért ezt a meccset a United nyerte meg. Mindenféle para nélkül. Elbírták, hogy olykor Brown egy az egyben maradt Arsavinnal, vagy hogy Park nem ért labdába az első félidőben, vagy hogy a Berbatov-Owen csatárduó a padon csücsült.
Még most is hihetetlen, hogy ezzel a kezdővel ilyen szintű kontrajátékot tudtak produkálni. Persze, egyszerű a magyarázat. Évek óta együtt játszanak, ami ebben a sportban (ha még egyes klubok vezetői ezt nem is tudják elfogadni) hatalmas előny, mondhatni alapkövetelmény.
Két éve a Boltonnak lőtték az év akciógólját. Érzésünk szerint most az Arsenal kapta ezt. Mindkettőt Rooney fejezte be, és mindkétszer portugál volt a társa a kontránál.
Rooney-nál elfogytak már a jelzők, mert ennél jobban nem lehet játszani. Eddig is kiemelkedő volt a dinamizmusa, de amióta a helyzetkihasználása is jóval az átlag felett van, azóta minden angol fan azért imádkozik - ha hívő, ha nem -, hogy meg ne sérüljön a vébéig. Szerintünk már a semleges szurkolók is.

Ettől függetlenül nem őt választjuk a forduló emberének, hanem Nanit.
Ha nekünk valaki azt mondja vasárnap dél körül, hogy Nani show lesz az Emiratesbe, annak újra kinyittattuk volna a Lipótot. Nem játszott rosszul a City ellen sem, és már akkor is meglepődtünk. Aztán a tizedik perc táján azt véstük a noteszünkbe (notesz-valóság 0:2),  hogy ez lesz a MU veszte, hogy Nani nagyon él. Nem lett. Az első félidőben bohócot csinált az egész Arsenalból, különösen a jobb oldalából. Az első két gól meg egyértelműen az övé.
Szokott rosszmájuságunkat nem tudjuk most sem eltakarni, de úgy tűnt, mintha a második félidőre bemelegedett volna, mert akkor már sokat nem tett hozzá a United játékához. Azonban akkor már nem is kellett. Talán így korrekt.
Hazudnánk, ha azt írnánk, hogy eddig szerettük volna, és hogy meghatározó játékosnak gondoltuk volna a MU-nál. De ha ki tud lépni a CR-utánzat árnyékából, és az alázatot, mint olyat is magáévá teszi (a többszáz manchesteri pillangó mellett), akkor hosszú jövő várhat rá a Vörösök jobb oldalán. Fergie-ről tudjuk, hogy türelmes, azt is, hogy bárkiből ki tudja hozni a maximumot. Szerintünk ez most már csak a portugáltól függ. Szimpatikus feje mondjuk sosem lesz, de ezt csak apró betűben.

A többi meccsről tényleg csak dióhéjban.
A Chelsea most sem simán, de magabiztosan nyert, és nem lett kevésbé bajnokesélyes, mint a forduló előtt.
A negyedik helyért továbbra is ádáz harc várható. A City még annál is kevesebb adott ki magából, mint ami egy győzelemhez kell, de a Pompey ellen ez elég volt. A Spurs nem akar a BL-ben indulni. A Pool akar, de a győzelem ellenére is fáj nézni a jétékukat. A Villát meg valószínű februárban is komolyan kell venni.

A kieső zóna tovább tömörödött. Sem a West Ham, sem a Wolves, sem a Hull, sem a Burnley, sem a Bolton, sem a Wigan, sem a Pompey nem tudott nyerni. Igaz az első három ki sem kapott.

A forduló eredményei:
Birmingham-Tottenham 1:1
Fulham-Aston Villa 0:2
Hull-Wolverhampton 2:2
Liverpool-Bolton 2:0
WHU-Blackburn 0:0
Wigan Athletic-Everton 0:1
Burnley-Chelsea 1:2
Manchester C.-Portsmouth 2:0
Arsenal-Manchester U. 1:3
Sunderland-Stoke 0:0

A hét botránya
Miközben a Chelsea robog az újabb bajnoki címe felé - most éppen a Burnley-t verték úgy, ahogy szokták az ellenfeleket azokban az években, amikor ők végeznek a tabella élén -, addig a kapitányuk - a hétvégi győztes gól szerzője - országos botrányba keveredik. Volt csapattársa (Bridge) nőjét kezelgeti mostanság az Év apukájának választott védő John Terry. Nabumm.
Tegye fel a kezét, aki még nem hallott ilyen sztorit. Inkább azt a kuratóriumot kellene megvizsgálni, aki neki adta ezt a címet anno. Meg azért a feleség se lehet egy erkölcscsősz. Őt miért nem veszik elő ilyenkor?! Mintha csak Dzsonnifiú döntése lett volna. A City játékosok Team Bridge pólója meg már a paródia kategória. Ismerve valamennyire a keret focistáit, nagyon meglepődnénk, ha egyikük sem cserélne - akár csak egy estére is - a válogatott csékával.
Mondjuk annyit legalább megért a történet, hogy pár napig nem Amy Winehouse feszít a pletykalapok címoldalán.

A hét eligazolása
Közben lezárult az átigazolási időszak is. Egy tranzakcióval akarunk csak foglalkozni.
Gyerekkori kedvenc csapata után eljutott fiúkori kedvenc csapatába Robbie Keane. Úgy is fogalmazhatunk, hogy egy év alatt szinte minden álma teljesült az írnek. Játszott a Poolban, ahol mindig is akart, majd Spursben, ahol mindig is szeretett, most meg majd a Celticben, ahova mindig is vágyott.
Egy kis személyeskedés: neki adtam fordulónként két találatot?! Ennek megfelelően fingassák meg a Falkirk védői.

Kedd és szerda este két elmaradt meccset pótolnak.
Papírforma szerint a Hull és a Pompey mégjobban kieső, a Chelsea mégjobban bajnokesélyes és a Fulham mégjobban középcsapat lehet.

tippjeink
Hull - Chelsea 1-4
Fulham - Portsmouth 2-1

227 komment

Címkék: angol összefoglaló premier league pl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr731722251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.02. 12:12:26

hmmm... ez több, mint korrekt, ahhoz képest, h lefociztak minket a pályáról... lesz jobb, számunkra.

s ami fontos, most, hogy lefeküdtünk a Unitednek, kikaparhatjuk Nekik a gesztenyét :)

Üdv, ymy - vissza a valóságba :)

mantegna 2010.02.02. 12:34:04

De még elszerződhet oda ahová mindig is kívánkozott, és majd oda ahová csupán a legszebb álmaiban került.

vadkutya 2010.02.02. 12:39:59

TEAM BRIDGE!!!! Muhahaaaaaaaaaaaa! Erről vmiért lemaradtam, thx Pöte! :)

Nem is értem, ezek szerint végigment a csajon az egész csapat? Team Bridge... :D

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.02. 12:40:43

@vadkutya: szerintem inkább szolíd kártyajátékot reklámoznak.

psychocska 2010.02.02. 12:41:01

Fletcher nagyon nem illik abba a felsorolásba. Rooneyn kívül a csapat legfontosabb embere.

Walmer 2010.02.02. 12:47:22

pote, úgy írsz az Arsenal-MU meccsről, mintha az arsenal odaszegeszte volna a kapujához a Unitedet és ők 3 kaput eltalált lövéssel bemákolták volna a győzelmet. Javaslom nézd meg a meccset mégegyszer. Van der Saarnak védnie alig kellet.

Az Traffordon játszott meccshez ennek annyi köze volt, hogy itt is a united meg az Arsenal játsszott.
Ott egy rossz United nyert, itt meg egy qrva jó, focisulit bemutatva.

Mourinho már nem a király 2010.02.02. 12:59:45

Nasri egy Wenger nem-sikersztori (bár amikor elvitte az Arsenal még fél Európa vitte volna)

A Terry ügy eléggé fel van fújva. Nyilván nem ő válaszotta magát az év apukájának, és az is tegye fel a kezét aki visszautasította volna azzal hogy bocs, de valójában félrekúrtam. (és nem, nem védem Terryt vagy ilyesmi)

Jelen állás szerint esélyes hogy jövőtől a City top4 lesz, persze ennyi pénzzel nem is meglepetés, majd meglátjuk mire képesek a BL-ben.

vadkutya 2010.02.02. 13:05:19

@anonim222 [semleges néző]: Áh, szerintem körbeadták, mint a nutellás kanalat. TEAM (Stamford) BRIDGE RULZ!!! :)

A kedvenc hírem a sztár focisták kontra csajok témából az az öreg Ronnie-hoz köthető. Akkortájt írtak erről, mikor folyamatosan arról cikkeztek,h meghízott, az edzéseken, meg a Real meccsein szinte nem is fut. De a csapattársait ez nem zavarta, lévén,h így is elég sok gólt lőtt, illetve h: "Ronaldo nagyon közvetlen, vidám személyiség, ő a csapat mókamestere, remek barát. Mindezek mellett rendszeresen szervez házibulikat a csapattársainak a rezidenciáján, ahova limuzinokkal lapátolják be a spanyol modelleket." :D

Lezuzius 2010.02.02. 13:07:00

@Anthony (kick-ass): Nasri mostansag nincs formaban, de tavaly ilyenkor az o ket goljaval nyert az Arsenal eppen a ManU ellen. Korai lenne temetni, ezen a meccsen senkinek sem ment.
Terry ugy csak most kezd kibontakozni, abortusz, 20k font, hogy ne szomorkodjon a csajszi stb. Amugy nem sok koze van a focihoz, azon kivul hogy ezutan a tobbiek a kozos programokra nem viszik az asszonyt :))

Az angol ManCity-sek nem vettek fel a Team Bridge polot.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.02. 13:12:01

@vadkutya: ez a nutellá kanál nagyon üt. amúgy meg, élni tudni kell. no, meg nem árt, ha pénz is van hozzá. :)

vadkutya 2010.02.02. 13:12:54

@Lezuzius: Korrigálok egy nagyon picikét, Nasri tavaly az első meccsen lőtt kettőt, novemberben.

Strigo 2010.02.02. 13:21:36

Ehh, pöte, ennyire benned van még a ligakupa-elődöntő? Még a végén kiderül, hogy az Arsenal játszott jobban :)

Lezuzius 2010.02.02. 13:24:05

@vadkutya: koszi, ugy ertettem, hogy az Arsenal-ManU meccsen, hazai palyan.

nils_h 2010.02.02. 13:28:53

elolvastam a címet, és tudtam, hogy pote írta az összefoglalót! Odabasz! :)

Mr.AT 2010.02.02. 13:30:07

Fasza a cikk, bár érthetetlenül sokat írtál az Arsenal-ManUról és érthetetlenül keveset a Stoke-Sunderlandről. :-)

vadkutya 2010.02.02. 13:33:46

@Strigo a divatdrukker: S az furcsa lenne? Hány olyan meccs volt már, amikor az Arsenal játszott jobban, mégsem nyert... :S

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.02. 13:40:23

@Lezuzius:

Nasri kihagyta az egész felkészülést a nyáron. Ez haza szokta vágni a játékosokat.

jawbone 2010.02.02. 13:42:20

az angolok annyira hulyek amennyire csak lehet!

40 ev utan eloszor van egy csapatuk ami ESETLEG vihetne valamire a veben,erre?
a bulvarsajto ki fogja csinalni Terryt, aki vegulis csak csk es legjobb vedojuk, kinek fog hianyozni?!
-a vb-csoportellenfeleknek biztosan nem,lol-

a ribancnak most eppen £300k-t kinalnak a sztoriert, de lesz az tobb is mire eladja, gondolhatjuk hogy ekkora befektetesbol nem egy lapszamot akarnak megtolteni szarral, 1-2 honapig biztosan porondon lesz a sztori, soha jobb vb felkeszulest..

Strigo 2010.02.02. 13:46:16

@vadkutya: volt olyan is, de ez a vasárnapi rangadónál fel sem merült senkiben szerintem.
Egy fordított esetre viszont emlékszem, Wenger utolsó kupájára :)

vadkutya 2010.02.02. 13:56:00

@Strigo a divatdrukker: Te még emlékszel Wenger utolsó kupájára? Nagyot nőttél most a szememben... :)

Amúgy tény, lefeküdtünk most nektek.

Yoda$ 2010.02.02. 13:56:26

A Chelsea nyugodtan baktat a bajnoki cím felé...
Chelsea robog az újabb bajnoki címe felé...

ez valami vicc?!
pote nem vagy te kicsit elfogult?
ráadásúl "újabb",mintha az elmúlt 3évben legalábbis ők nyeregették volna bajnokságot.
Összegezzünk!A szarsenal ragyogóan jól játszott, a második helyért küzdő United pedig csupa formán kívüli játékossal meglepetésre nyert 3-1re?!?
Kiváncsi vagyok a Hull-Chelsea meccsre, mi lesz azzal az 1-4es tippel már megint...

pé ef ef

Ferguson 2010.02.02. 13:57:43

Terry (meg még aki...) kinyalta a csajt, mint koldus a fatányért... :)

Slice 2010.02.02. 14:17:24

Hihetetlen, hogy egyesek képesek még most is azon rágódni, hogy nem magasztalják a MU-t még jobban a meccs után.
@Yoda$: Ez a "szarsenal" nem volt kicsit erős..?

vadkutya 2010.02.02. 14:39:51

@Slice: Ugyanmár Slice, egy kis tapsot csak megér ez a fajta nyelvtani kreativitás... :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.02.02. 14:44:56

@Strigo a divatdrukker:
azért ezt nem így gondolom,
de visszaolvasva tényleg úgy tűnhet.

@Walmer: VdS-nak tényleg nem kellett védenie, mert Arsavin nem találta el a kaput. de azok nemkis helyzetek voltak.

caralho voador 2010.02.02. 15:22:25

Az a nagy baj, hogy Wenger egyfelől zseniális edző, másfelől gyakorló elmebeteg. Mással nem tudom magyarázni, hogy baszik igazolni. Nem kéne sok, három posztra kéne egy nem világklasszis, csak közepesen jó játékos.
1. kapus. No comment.
2. védekező kp. Eladta Vierát, majd Flaminit, és nem vett senkit. Egy épkézláb embere van a posztra, Song, de ő is az utóbbi pár hónapban nőtte ki magát, előtte meccsek mentek el rajta. Majd őt is eladja, és megint kinevel egy fiatalt, akivel ugyan nem nyernek eleinte semmit, de majd beérik, és akkor őt is eladja. Mert Wenger ezt játssza évek óta. Denílsont ne említsük, mert egy röhej.
3. Centerposzt. Basszameg, nem hiszem el, az összes centere sérült, de képtelen venni egy normális csatárt. RVP ráadásul alapból sérülékeny típus, plusz ő sem igazi erőcsatár (a Feyenoordban szélsőként kezdte anno). Arsavint ebben a mezőnyben centerként többnyire felőrölik, hiába zseni. Hány olyan támadás volt vasárnap is, hogy ragyogóan meghúzták a szélét, de középen nem volt senki?!
Így nem fognak semmit sem nyerni. Hiába zseniális edző Wenger, hiszen egy évtizede, folyamatosan cserélődő játékosanyaggal csak összerakja mindig Európa legszebben játszó csapatát (PONT), ha mindig akad egy-egy hiányposzt, vagy néhány barom, aki kapitális egyéni hibával elbassza a meccset. Most Almunia és Clichy. Az őszi MU elleni meccsen Almunia és Diaby. Ez utóbbi még dühítőbb volt, mert egyszerűen lefocizták a Unitedet, vezettek, erre jött a semmiből egy röhejes tizi (Almunia) és egy még röhejesebb öngól (Diaby). Vasárnap a MU zseniálisan használta ki a helyzeteit, az meg Clichyt minősíti, hogy egy ilyen operettfutballista liba, mint Nani, így fickándozott mellette.
Ez a csapat ennél sokkal többre lenne hivatott. És megint nem nyernek szart sem, ezért dühítő az egész.

Slice 2010.02.02. 15:34:14

@caralho voador: Pedig jövőre szerintem nem számíthatunk nagy bevásárlásra.
Wengernek nem szokása valami nagy bevásárlásokat tartani, ha jön ember akkor legfeljebb 1 olyan játékos jön aki kezdő lehet. Talán csatár a legesélyesebb. Song pótlására és Almunia helyére pedig senki nem fog jönni ebben biztos vagyok. Song pótlására Denilson megfelelő ember Wenger szerint, amiben hatalmasat téved szerintem.. Almuniát pedig egész egyszerűen nem látja rossznak, ez az elképesztő. Minden bakija utána jön a szöveg, hogy "ez minden kapussal előfordulhat" stb. Fabianszki ugyanolyan rossz, mint a spanyol. Ahhoz, hogy komolyan bajnokesélyesek legyünk kéne 2-3 ember ahogy te is írtad, de 1 év alatt nem fog idehozni Wenger ennyi embert, mire meg hoz 3at eligazol minimum 2 meghatározó.

caralho voador 2010.02.02. 15:44:52

@Slice: ami miatt a legszomorúbb vagyok, hogy a saját fegyverével verték meg a csapatot. Attól féltem, hogy a relatíve kis átlagmagasság miatt majd pontrúgásokkal leszünk sebezhetők, erre szétkontráznak, ráadásul nem először? Három gombóc otthon a cselszkijtől és múúú-tól nagyon csúnyán mutat. Az előző két szezonban a rangadók nagyjából rendben voltak.

caralho voador 2010.02.02. 15:46:09

@Slice: amúgy meg, ha azt az idegbeteg Lehmannt nem látta rossznak Wenger, miért pont Almuniát látná annak...

Slice 2010.02.02. 15:46:53

@caralho voador: Hát meglepő volt számomra is, hogy egyáltalán ennyi gólt kaptunk, bár az már kevésbé, hogy így.Clichy mostanában nincs csúcsformában, Nani meg csak évente 1szer képes focistához méltó teljesítményt nyújtani, azt is ellenünk. Az meg a pech része, hogy most a MU ezelőtt pedig a Chelsea fogott ki olyan napot, hogy valószínűleg mindenkit elvertek volna azzal a játékkal nem csak minket.

csabber-18 (törölt) · http://www.csabber.fw.hu 2010.02.02. 15:53:32

@caralho voador: Az lehet hogy idegbeteg, ellenben rettenetesen jó kapus.

Walmer 2010.02.02. 15:53:37

@pote: ordító ziccernek azért nem mondanám. A unitednek ennél negyobbak voltak. Pl.mikor nani a kapuval szemben 10 méterről töktisztán rúgta mellé (vagy megpattant valakin).

Yoda$ 2010.02.02. 15:53:54

Így van, pechetek volt..csak az a baj évről-évre pechetek van..valahogy mindig ott kapirgáltok, de semmi nem jön össze.Hétvégén kiderül van-e még esélyetek a bajnoki címre.Ha nyer a chelsea, amit nem szeretnék, akkor marad a bl, de azt meg tudjuk, hogy ott sem éppen nagy ász az arsenal.

wil 2010.02.02. 15:55:49

Sunderland-Stoke meccset a 30. perc környékén ki kellet kapcsolnom, annyira izgalmas és nézhető volt:)

szombaton a Pool-Bolton nem volt annyira rossz, ha a Bolton kicsit ügyesebb elérhettek volna egy meglepetést, vagy amikor a koreai már a kapuson is túlvitte, de utána nem tudta belőni
0-1-ről nehéz dolga lett volna a Pool-nak
de behúzták, így némi reményük maradt, bár most jön nekik az Everton és az Arsenal a köv. két fordulóban, amiken piszok nehéz dolguk lesz

City-Pompey meccs is elég gyenge volt, mondjuk ősszel az ilyen meccseken toltak döntetlenes rekordokat a City, kb. Ireland hosszú assist-ja volt az egyetlen látványos dolog a meccsen

az Arsenal-MU pedig fantasztikus volt, az iram is tetszett, Arsenal nem tudott felnőni a MU-hoz most, pedig Ferdinand-Vidic duó hiányzott rendesen, de nem tudta kihasználni ezt az Arsenal
Rooney elképesztő mit művel hetek óta már, simán elérhetett volna egy mesterhármast is vasárnap
MU remekül kontrázott
Arsenal-nál alapvető a csatárprobléma, de a védelem is érdekes, MU ellen 3, Chelsea ellen 3 gombóc
középen meg a MU úgy jött át sokszor, ahogy akart, teljesen lemaradtak róluk
+ itt is Arsenal-nak köv. két meccse a Chelsea és a Liverpool, legalább az egyiket nyerniük kéne, hogy a PL legyen esélyük, bár már az sem kizárt, hogy a 3. helyük tuti fix

meg az sem érthető, hogy eladták Adebayor-t jó pénzért, oké gondok is voltak vele, de sztem ritka szar őszt futott a City-ben is, mégis több gólt lőtt, mint az Eduardo, Vela, Bendtner, Walcott 4-es együtt kb.
Wenger azt gondolta, hogy majd a sérülékeny Persie + ez a 4-es elég lesz(amiből kettő nagyon gyenge-Vela, Walcott), Bendtner fejben nincs rendben sztem, Eduardo meg a sérülése után más, mint előtte volt)?

nyilván arra nem számíthatott, hogy Vermaelen és Gallas fog majd néha meccseket hozni gólokkal...
aztán kezdődik a BL is , 2 hét még talán addig, ott meg a MU és a Chelsea egyből jól belehúzott az ellenfelekbe, meglátjuk...
mondom érdekes lesz, hogy a 2. helyhez vagy a 4.-hez lesznek közelebb év végére, BL hely azért nincs veszélyben, mert a kisebb csapatokat megütik azért rendre

apropó 2-2.5 hét és kezdődik a BL, mondjuk egyelőre a Chelsea és a MU aggódhat jobban, ők nagyon belenyúltak az ellenfeleknél

Walmer 2010.02.02. 15:56:23

Gibbsel mi van gyébként? Sérült? nekem tetszett a mozgása. Bár inkább középpályásként lenne jó szerintem, mint védőnek.

Slice 2010.02.02. 16:01:30

@wil: Adebayor egyrészt egy paraszt, és nem volt jóba néhány emberrel ha jól tudom, másrészt pedig pénzéhes volt. Az, hogy a 4 játékosunk nem lőtt annyit gólt, mint ő, nem Adebayort dícséri, attól még nem lesz jobb játékos,hogy Walcotték szarok. Walcott és Eduardo a sérülésük óta nem mutatnak semmit szinte. Vela nem játszik, ha néha-néha mégis akkor pedig elhanyagolható amit mutat, Bendtnert pedig mindenki ismeri.

Slice 2010.02.02. 16:05:09

@Walmer:Gibbs sérült. Most beférhetne Clichy helyére is ahogy mostanában a francia játszik. Clichyt is ki lehetne talán próbálni a középpálya szélén, mert mintha elfelejtett volna védekezni, és Gibbs mehetne hátra.

Lezuzius 2010.02.02. 16:05:13

@Walmer: serult bizony.
A csatarhiany amugy nem indolkolja, hogy 3 golt kapjunk. Az Almunia, Clichy, Dennilson trio igen.

Szerintem Chelsea meccsre Fab, Ramsey, Bendtner kezdeni fognak.

Slice 2010.02.02. 16:08:15

@Lezuzius: Tény, hogy Clichy nem valami jó mostanában, de azért nem okolnám a kapott gólokért. Legalábbis nem csak őt.
Az a helyzet, hogy ezzel a 4-3-3-as felállással még több szerep hárul a 3 kp-ra, ahol kéne lennie 1 olyannak aki szervez(Fabregas), aki védekezik(Song) és egy harmadik aki mind2-t meg tudja oldani, mikor mire van szükség. Na most Denilson egyiket sem tudja általában. Diaby játszana ugye a helyén ő támadni és védekezni is elég jól tud, viszont ő is nagyon ingadozó.. Oda kéne egy 3. ember szerintem és akkor nem rohangálnának át a középpályánkon.

Walmer 2010.02.02. 16:11:30

@Slice: @Lezuzius: Danke, mondjuk én megkérdezném azért az edzői stábot, hogy a fakkban van az, hogy ennyi a sérült a csapatnál állandóan, most már évek óta.

Slice 2010.02.02. 16:18:16

@Walmer: Szerintem ennek a sérülés dolognak az az egyetlen oka, hogy nálunk az egész csapat madárcsontú szinte, és hamar sérülést szenvednek. Ha olyan csapattal állunk szemben akik erőfocit játszanak már csökkennek az esélyeink, mert abban nem olyan nehéz megverni az Arsenalt, mint technikai tudásban.

Lezuzius 2010.02.02. 16:22:20

@Walmer: erre mondta Wenger, hogy elemzik a helyzetet, nekik is feltunt :) Bar szerintem el kene lassan a serulekeny jatekosokat (RvP, Rosicky, Eduardo).
@Slice: elso golnal mellette ment a Nani, bar Nasri rosszul fedezte, vagyis nem fedezte egyaltalan hanem melleallt, nem moge. 3 golnal Parkot nem tamadta meg, persze ha megtamadja akkor beteszi kozepre, de legalabb meg lehetett volna probalni. Es amiota visszatert nincs formaban ugy altalaban.

wil 2010.02.02. 16:24:02

@Slice: nem is azt mondom, hogy Adebayor-t meg kellett volna tartani(bár ha nem tervezett pótlást Wenger, akkor esetleg mégiscsak)

de ott van Touré is, elment, világos volt, hogy kell egy középső védő, meg is vette Vermaelen-t, bőven jó "csere" volt

persze játszhatott volna Senderos, Silvestre is belül, szezon eleje óta, kis túlzással az olyan, mintha most Vela és Walcott van elől ...

Slice 2010.02.02. 16:25:19

@Lezuzius: Azt tudom, hogy nincs formában mondtam is. Az 1. gólnál Nasri is legalább annyira ludas volt,mint ő, nem kellett volna hagyniuk elmenni ott a portugált. Aztán Almunia pacsizta be a kapuba a labdát. A 3. gólnál pedig oly mind1 volt, hogy Park lő gólt vagy a 3 ember közül valaki aki középen loholt. A legfeltűnőbb számomra a védekezésben, egy 3. kp. hiánya amit már ki is fejtettem. A Villa ellen is rengetegszer kellett 1 az 1eznie Clichynek Youngal, ami viszont a középpálya hibája volt.

Slice 2010.02.02. 16:28:13

@wil: Senderosban és Silvestreben még Wenger sem bízott annyira, hogy ne vegyen egy épkézláb védőt. Ellenben Bendtnerben rohadtul bízik, mert sokat játszatja. RvP egyértelműen jó, de sérülékeny, Walcottól és Eduardotól pedig mindenki többet várt azt hiszem. Ha csak az egyikük hozza azt amire képes lenne jó esetben, már nem lennénk ekkora szarban.

caralho voador 2010.02.02. 16:29:00

@Csabber-18: azt hiszem, ebben nem egyezik a véleményünk www.youtube.com/watch?v=TejqR3RXtjU 5:20 :) Én inkább úgy fogalmaznék, volt néhány jó meccse.

Lezuzius 2010.02.02. 16:37:42

@Slice: Bendtner ugyben azert vitatkoznek, mert ok hogy bizik benne, de kozepcsatarkent nem jatszatta (max ha kispadrol szallt be, hatranyban). A dan valogatottban jatszik centert Bendtner es nem is rosszul. Most itt lett volna a nagy eselye, igy hogy RvP kidolt, a kis csapatok ellen formaba lendult volna, es mostanra ontana a golokat :). Pont mint Gibbs, alapemberre notte volna ki magat Clishy serulese es formaja miatt, de o is serult... Dennilsont meg Diaby szoritotta volna ki, ha nem serul le, de remelem Ramsey fog ott jatszani a 7vegen - bar szerintem inkabb Rosicky vagy Nasri jon hatrebb egyel es Bendtner kezd elol.

Slice 2010.02.02. 16:41:25

@Lezuzius: Igen általában Diaby játszik Denilson helyén, ha jó napja van akkor sokkal jobb a középpályás védekezésünk, ha nincs akkor semmivel. Bendtnert én egyáltalán nem csípem, de ha már ennyi időt beleölt Wenger legalább most játszathatná, ahogy te is mondod, hátha lesz belőle valami, mert nem hiszem el, hogy Flaminiből is képes volt focistát faragni Wenger, de belőle nem sikerül..Ha Nasri, vagy Rosicky jön hátra ugyanúgy 0 lesz a középpálya védekezése, hacsak nem Fabregasnak is védekeznie kell, és kettejük közül valaki fog irányítani.

Lezuzius 2010.02.02. 16:45:07

Egy ujabb fiatal a lathataron az Arsenalban, 19eves szerb vedo:
younggunsblog.co.uk/2010/02/02/arsenal-set-to-sign-montenegrin-defender-savic/

Jellemzo, lemaradtunk Smallingrol, aki 10 milla volt, most jon valaki 100k-ert. Bar lehet jobb lesz, ki tudja.

caralho voador 2010.02.02. 16:47:40

@Lezuzius: Ramseyvel tipikusan az a helyzet, amit feljebb írtam: én most még nem láttam tőle igazán extrát (már eldőlt meccseken beállva voltak jó dolgai, de éles helyzetben az én szememben inkább kerékkötő volt). Idő kell neki, mire oda jut, hogy húzni tudja a csapatot. Csak addig megint nem nyerünk semmit. :/
Egy olyan belső kp kéne, aki nem csak jól védekezik, hanem átlagon felül passzol is. Kétségbeejtő uis a csapat Cesc-függősége. Ha ő nincs, besül a csapatjáték. Remélem, megint kacsa, hogy nyáron megy a Barcába, mert megnézhetjük magunkat.

Lezuzius 2010.02.02. 17:03:58

@caralho voador: spanyol lapoknak ne higyj, a klubbok hasznaljak - real es barca - mennyire eletszeru, jon le Fabregas a palyarol az 1-3utan, es hivja is oket hogy megyek a Barcaba. Es ez meg csak fokozodni fog, minden Barca elnok ot igeri, es a nyaron lesz a valasztas, szoval agyrem lesz elore latom, jonnek a Barca DNSsel.

csabber-18 (törölt) · http://www.csabber.fw.hu 2010.02.02. 17:06:58

@caralho voador: Azért, mert a múltból csak a szépet üvöltik a hangok, és tényleg csak a jó meccseit láttam www.youtube.com/watch?v=jndGpDFGshY 1.10 :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.02. 17:28:42

Azoknak akik azt hiszek hogy Denilson majd kimarad a kezdőből:

HAHAHAHAHAHAHA

:)

füligjimmy77 2010.02.02. 17:58:29

Egyrészt Terry nem randidroggal tömte tele a macát, szóval ezzel tökéletesen egyetértek. És bár egyre erősebb az arab jelenlét, anglában még mindig kettőn áll a vásár.

Másrészt Naninak is van egy évben két jó meccse, szóval ebbe se látnék bele egyenlőre túl sokat. Ha ezt a formát állandósítani tudja, majd akkor elkezdem dícsérni. Nasri pedig jó ágyúshoz méltóan a fél szezonban sérült a másik felében formán kívűl van, úgyhogy csak a harmadik felében játszik elvárható szinten.

Everred 2010.02.02. 18:25:58

pöte, mellékelek neked egy összefoglalót, mert a jelek szerint lemaradtál az Arsenal-United első félórájáról :-)

www.dailymotion.com/video/xc27do_arsenal-v-manchester-united_sport

Nem magam miatt aggódom: az NST hitelességének megőrzése végett kell tűzzel-vassal irtani az ilyesmit: "Az első húsz perc Arsenal rohamokkal telt, az történt, amit Wengerék akartak."

Az meg magára vessen, aki Carrick sótlanságára alapozza a várakozásait. Az emberek sosem tanulnak, úgy látom, de lefogadom, a következő United-Arsenal előtt is megkapjuk, hogy az Arsenal az esélyesebb, mert Denilson mégiscsak jobb, mint az a hulladék Carrick.

Woland 2010.02.02. 18:56:04

@pote:

tenyleg szepen kikozmetikaztad az Arsenal teljesitmenyet, pedig most meg Wenger is azt mondta hogy minden csapatreszukben borzalmasak voltak.

a United masodik goljat sem hasonlitanam a tavalyi harmadik golhoz (amikor Ce fejezte be a kontrat a BL-ben). Mert azt a golt nem nagyon lehetett levedekezni, de Rooney mostani goljat szamtalan modon meg lehetett volna akadalyozni. ha Denilson peldaul nem csak alibibol szalad hatrafele, hanem mondjuk szet is nez. mikor Rooney belovi 5 vedo jut harom tamadora.

a harmadik gol meg megint kabare volt, Denilson elveszti a labdat (5 meterre pattant tole amikor le akarta venni, de azert nyilvan technikasabb mint Carrick es Fletcher egyuttveve), es SENKI sincs hatul, azt meg megertem hogy Billy nem volt ott, mert o eppen arra keszult hogy 60 meteres szologolt rugjon, de hogy Vermaelen hol a picsaban volt?

Carrick gyonyoruen odalobbolte Park ele a labdat akit a hatul levu egy szem Clichy meg sem probalt zavarni. hagyta hogy befusson a tizenhatoson belulre, Nasri majd beeri 20 meteres hatranybol... persze volt meg Rooney es Nani a hosszun akiknek Park passzolhatott volna, de akkor is ha legalabb megtamadja akkor csinalnia kellett volna valamit Park-nak az egyenesvonalu labdavezetesen kivul is, ugy meg azert tobb esely volt hogy hatha elrontja.

ja, azt el is felejtettem megjegyezni, hogy a harmadik golnal a visszafuto Denilsont lehagyta a biro. ha a brazil a Chelsea ellen is kezd az rosszat jelent Wenger elmeallapotat illetoen. (bar a Stoke meccs utan kezdobe rakni is hihetetlen huzas volt.)

ha a kezdokre tekintve beirtal egy nagy egyest a noteszbe akkor nem ertelek. csatar nelkul allt ki az Arsenal. a Unitednel meg ott volt Rooney (aki egyet rugott be, de szerezhetett volna mesterharmast is, szoval jatszhatott volna osszeszedettebben : ), Carrick es Fletcher a kozeppalyan na meg a ket Arsenal-specialista Park es Nani.

annyit tudok hogy en fix kettest fogadtam es mar el is kocsmaztam : )

(itt egy angol nyelvu osszefoglalo egy ir Arse-fan tollabol: www.oleole.com/blogs/arseblog/posts/arsenal-1-3-man-united--slack-arsenal-taught-a-footballing-lesson )

Slice 2010.02.02. 18:56:21

@Everred: Őszintén, nem volt elég az, hogy az összes ágyús szurkoló elismerte, hogy a MU jobb volt,lefociztatok minket, megérdemelten nyertetek, gratuláltunk, minden ami kell? Ha annyit merészel írni az ember, hogy Arshavinnak volt helyzete, már jön a MU-s had, hogy bizony az nem helyzet volt, csak mi láttuk úgy. Érdekes módon, azt a TÉNYT nem ismeri el sok MU-s, hogy Arshavinnak helyzete volt. Elég vicces. Jobbak voltatok ez tény, de ne akarjátok már, hogy minden más szurker istenítse a csapatotokat..
Azt meg, hogy Denilson jobb mint Carrick nem tudom hol olvastad, bárkitől is, de valószínűleg sehol, csak úgy mondtad, hogy legyen mibe belekötni.

Everred 2010.02.02. 19:01:42

@Slice: pöte nem azt írta, hogy Arshavinnak volt helyzete, hanem hogy az első 20 percben az történt a pályán, amit az Arsenal akart, és egymást követték az Arsenal-rohamok. Ez pedig nem igaz, és nem szép dolog összefoglalóba olyat írni, ami nem úgy volt. Az az ember érzése, hogy pöte azért látta így, mert így akarta látni, mert erre számított.

Meglepődnél egyébként, hogy az angol Arsenal-fanok milyen hirtelen elhiszik, hogy az ő csapatuk a legjobb a világon, hihetetlenül le lettünk ám sajnálva a meccs előtt - carrickestül, mindenestül - a szigeten. Ebből a szempontból ti, hazaiak, pl. sokkal visszafogottabbak és realistábbak vagytok, elismerem.

Everred 2010.02.02. 19:03:13

@Slice: illetve nem tudom, hogy meglepődsz-e a kinti arsenalosok elbizakodottságán, végülis biztos találkozol te is vele.

Slice 2010.02.02. 19:06:11

@Everred: Ezt az Arshavinosat nem pont rád értettem, csak mivel te írtál most MU-s szurkolóként, neked írtam. Volt itt olyan komment, hogy nyerhettetek volna 5-0-ra és hasonlók..:D Az "Arsenal rohamokat" én is túlzásnak érzem valamelyest, de azt írtam is meccs közben, hogy a kapott gólik mi voltunk a jobbak, mert így látom. Erre akkor is le lettem hurrogva..Arshavin jobb napján 3at kent volna nektek 20 perc alatt, eközben a ti legveszélyesebb helyzetetek egy szöglet utáni Denilson fejes volt a kapunkra. Meg az a bizonyos beadás amit Rooney kifele lőtt, ahol igazából esélye sem volt bármit is csinálni, mert lábon lőtték, szóval nem hiszem, hogy az valami nagy helyzet lett volna.

Slice 2010.02.02. 19:07:31

@Everred: Hát ha a kinti ágyús szurkeszek mondtak olyat meccs előtt, hogy Denilson jobb Carricknél vagy Fletchernél akkor meglepődök, mert Denilson hihetetlenül rossz mostanában. De hozzáteszem, hogy én sem vártam ekkora zakót meccs előtt, sokkal reálisabbnak véltem az x-et, de még egy hazai győzelmet is.

Woland 2010.02.02. 19:12:33

Keane lelepese zavar egy kicsit, bar lehet hogy jot tesz neki egy felev imadat. a Liverpool-os szoveg kamu volt azt mindenki tudta (szoval sem emlitette hogy kedvelte volna oket elotte), de a Celtic-szurkoloi mivolta ugy tudom oszinte sztori. (mar vagy ot eve minden ablakban volt szo arrol hogy Bhoy lesz belole.)

allitolag 1millat kapunk Keane hathonapos kolcsoneert (jo oreg Liverpool 8-at adott... : ) na meg a 60+K/het fizeteset egy az egyben ok alljak.

nem vagyok oda Crouch egymas utani kezdobe allitasaert. annyira nem olajozott az a Defoe-Crouch paros, mostanaban alig jonnek a golok. bar Keane sem volt topon par honapja. tudja a fene, lehet hogy Pav es Gud nagyon raereznek majd. meg Lennon is visszajon majd egy-ket het mulva.

szoval, bye-bye Keano, sok sikert, lojj 30 golt a tavasszal es vagy visszajossz jo formaban vagy megvesz a Celtic joaron. (vagy leegsz mint Rozi a strandon es jossz vissza a nyakunkra : )

Everred 2010.02.02. 19:21:31

@Slice: természetesen ez túlzás volt, ilyet nem mondtak (ahogy elnézem, mostanság Denilson első számú közellenség Észak-Londonban), csak kezdek belefáradni, hogy minden ilyen jellegű meccs előtt (vagy ha egy kicsit gyengébb formában vagyunk, gyengébben játszunk) kitalálják, hogy Carrick csak ablakon kidobott pénz - és néhány birka United-fan még helyesel is!

(Igen, Carrick a vesszőparipám, mert nincs olyan játékos Angliában, aki az elmúlt 3-4 évben annyi igazságtalan és meg nem érdemelt kritikát kapott, többek között a saját szurkolóitól is, mint ő)

Amúgy meg érdekes, hogy vajon miért van az, hogy 5-6 jó meccs, és az Arsenalt mindig kikiáltják zseniálisnak a szurkolói és a sajtó is, meg hogy na most aztán beérett a csapat. Tavaly ugyanez volt: a rövidke tavaszi jó forma nyomán egy rakás angol szakíró és szakértő azzal jött, hogy a BL-elődöntőben esélyesebb az Arsenal, ki tudja, miért.

váév építők (törölt) 2010.02.02. 19:24:10

arsenálék kezdhetik félteni a 3. helyüket a citytől...

váév építők (törölt) 2010.02.02. 19:25:44

robbie keane:-mindig is a ferencvárosban szerettem volna játszani.(ez volt détári lajos legőszintébb mondata)

csabber-18 (törölt) · http://www.csabber.fw.hu 2010.02.02. 19:26:06

@Everred: Az a helyzet, hogy az Arsenal csak úgy mint tavaly, idén is baromi jó formában van..
..ami ahhoz elég, hogy a táblázaton alattuk tanyázó csapatokat elverjék, és ameddig nem igazolnak azokra a posztokra amikre kellene, addig nem is lesznek ennél több, bajnokcsapat meg pláne.

csabber-18 (törölt) · http://www.csabber.fw.hu 2010.02.02. 19:27:23

@váév építők: Azért az Arsenal még jobb csapat, szerintem biztos hogy meglesz nekik a 3. hely, a 4. pedig legrosszabb esetben is.

Slice 2010.02.02. 19:28:17

@Everred: Valószínűleg azért kiáltják ki egy ilyen sorozat után az Arsenalt esélyesnek, mert az ilyen 5-6 meccses győzelmi sorozatokban szinte mindenkinek összejön minden, és kifogástalanul játszunk. Ha azt a játékot tudnánk tartani, bárkit elverhetnénk vele, de nem tudjuk, és ilyen kerettel nem is fogjuk tudni, mert elfáradnak az emberek, jönnek a sérülések, és néhány játékoson kívül senki nem tud kiegyensúlyozottan játszani. BL-ben pedig szerintem soha nem az Arsenal lesz az esélyes, ha egy másik angol csapattal találkozik(Gondolok itt a Big4 másik 3 tagjára).

váév építők (törölt) 2010.02.02. 19:28:28

@Woland: akkor te nem láttad a 6 éves robbiet pool-mezben...és nem hallottál arról, hogy 10 pool-szurkeszből 9 tud a pool-celtic barátságról, ami a 30-as évekig nyúlik vissza...tehát nem meglepő, hogy keane szereti mindkettőt...

Everred 2010.02.02. 19:28:45

@váév építők: a Citynél azért kényelmesen jobb az Arsenal, csúnyán el kéne baszniuk ezt a tavaszt ahhoz, hogy a bronz ne legyen meg.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.02. 19:35:18

@Csabber-18:

Tavaly kb annyira voltunk jó formában mint a Fradi idén. Abban a szezonban kezdődött Denilson azóta is tartó ámokfutása.

Der Beste 2010.02.02. 19:39:03

Rooney kezd hasonlítani a fiatal Ronaldo-ra (az igazira).

váév építők (törölt) 2010.02.02. 19:41:23

@Everred: lehet, de javallom nézd a city meccseit mostantól...számomra meggyőzőek voltak az elmúlt 4-5 meccsükön, a 4. helyük meglesz simán, és szoros lesz a harc a 3. helyért...

boraa 2010.02.02. 19:55:21

@Lezuzius: Ez azért összességében még így is elég halovány eddig Nasritól. Főleg hogy azon a meccsen Gary Nevilleről még Torghelle Sanyink is lőtt volna legalább két gólt.

Woland 2010.02.02. 20:00:12

@váév építők:

minden Spurs-fan tudta Keane-rol hogy Celtic-fan, a liverpoolos cuccrol akkor volt szo legeloszor amikor Rafa mellett ult a mikrofonok elott.

de reszletkerdes.

rowi 2010.02.02. 21:08:03

túl sok semmi nem történtik a hull-chelsean

rowi 2010.02.02. 21:19:39

kivéve, hogy a hull párosával rugdalja a szögleteket...na akkor nézzünk egy fordításos meccset

Woland 2010.02.02. 21:23:02

most erdemes odakapcsolni a Hull-Chelsea-re! : )

rowi 2010.02.02. 21:26:35

vérszagra gyűl...

rowi 2010.02.02. 21:31:09

Drogba...nah...ez kellett a szünet előtt

Woland 2010.02.02. 21:38:59

@rowi:

ah nem a verszag miatt, csak igy biztos hogy lesz meg legalabb 2 gol : ) (most mar csak legalabb egy)

Gardner azert nem semmi helyzetet hagyott ki, uresen fejelhetett az otosrol - hogy a fenebe ennyire fogalmatlan a Chelsea rogzitett helyzetek levedekezesenel?

ZenZo 2010.02.02. 21:44:54

Hü de szarok vagyunk, már majdnem annyira, mint clattenburg...

a csatáraink mintha most először játszanának együtt ilyen labdajáték-izét azzal a gömbölyű valamivel...

ezt meg csak úgy:
"Ashley Cole was caught doing 104mph in a 50mph zone. When questioned by police as to why he was speeding, he said "l've just heard John Terry is parked outside my house."

:D

rowi 2010.02.02. 21:48:12

@ZenZo:
jah...a 40ik perc körül épp be akartam írni, hogy egy Drogbával gyengültünk, aztán mégse

Woland 2010.02.02. 22:16:36

hat ezellen a Chelsea ellen van eselye az Arse-nak is. helyzetei vannak a Hull-nak.

Woland 2010.02.02. 22:18:38

kozben a Palace 3-0-ra megy a Wolves ellen, 5 perces mesterharmas Butterfield-tol... eddig nem szerzett golt az idenyben, most meg tokeletes mesterharmas: fej, jobb, bal.

Everred 2010.02.02. 22:19:43

2114: GOALFLASH Crystal Palace 3-0 Wolves (Butterfield)

Palace goal: Unbelievable. He hasn't scored all season and now Danny Butterfield has got three in five minutes 58 seconds - and it's a perfect hat-trick to boot. The first one with his head, the second with his right foot and now he's on to Alan Lee's header on to slot in with his left foot.

Hát ez állat :-)

Woland 2010.02.02. 22:23:33

@Everred:

Danny Butterfield: 354 bajnokin 9 gol : )

Everred 2010.02.02. 22:23:36

bazmeg, ha Boateng egyszerűen odapasszolja Zaki elé azt a labdát, ajtó-ablak ziccer...

Everred 2010.02.02. 22:24:42

@Woland: akkor az Anderson- vagy Park-mesterhármas sem lehetetlen, nem adom fel a reményt :-)

Woland 2010.02.02. 22:25:48

Wigan (I.) - Notts County (IV.) 0-2

tiz perccel a vege elott. az se rossz.

Everred 2010.02.02. 22:34:56

hopp, Drogba indulatból, visszakézből oda akart vágni egyet McShane-nek, kapott egy sárgát és kész.

Őt nem fogják eltiltani négy meccsre akkor.

Woland 2010.02.02. 22:36:07

@Everred: to be fair, McShane ket kezzel fogta a nyakat elotte : )

psychocska 2010.02.02. 22:41:36

Remek eredmény. A biztos bajnok Chelsea szépen magára húzza a biztos második Manchestert :) Szerintem csak az izgalmas végjáték miatt csinálták.

ZenZo 2010.02.02. 22:42:21

Na, nem akarjuk elrontani a bajnoki izgalmakat, szóval szívesen :)

Mellesleg ugyanolyan sz*rok voltunk, mint a Hulladék ellenfelünk. Ekkora egy tuskó bandát... megvan az új Bolton.

1-1, ebben a meccsben ennyi volt ma, elöl rém gyengék voltunk, a szokásos gólunkat meg megkaptuk. Jó éjt, megyek, és megeszek egy doboz cigit.

Strigo 2010.02.02. 22:46:34

"A Chelsea nyugodtan baktat a bajnoki cím felé"

Lehet, hogy túl nyugodtan, pedig az előny már csak két pont, és még jönnek ők az Old Traffordra.

Woland 2010.02.02. 22:49:36

kozben Robbie Keane bemutatkozasa tokeletesre sikeredett...

Kilmarnock - Celtic 1-0

Yoda$ 2010.02.02. 22:54:49

Hull - Chelsea 1-4?
pote, pote...
ezt vártam.
így robotolhat chelsea.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.02. 23:00:54

a leghosszabb arsenal elemzést egy sp?rs szurkesz írta...:)

röviden: ade nem kell ide, lásd gólok száma és hozzáállása

gibbs ebben az idényben már nem játszik

denilson meg akkora wenger-kedvenc, mint bendtner. ebouéból megpróbált wenger középpályást faragni, 2 év ment el... ezek a megújulás fc-be nem férnének be... temzébe velük...

almunia nem annyira rossz kapus, mint írjátok...

az arsenal kerete mennyiségileg és minőségileg gyenge, s egyre gyengül évek óta, ez nem vitás... sztem más edző ennyit sem tudna kihozni ebből az alapanyagból...

üdv, ymy - egyszer összejön...

psychocska 2010.02.02. 23:04:40

@imici77:
Utolsó bekezdéseddel maximálisan egyet tudok érteni.

K_dako 2010.02.02. 23:05:28

@Strigo a divatdrukker: És mit gondolsz, áprilisig nem fog változni a 2 pontos különbség? A manure is megy a Villához meg az Evertonhoz gyors egymásutánban (persze nekünk sem egyszerű az Arse-Everton-Wolves-City négyes februárban), de hosszú még az idény, 1-1 hullámvölgy simán benne van.

Egyébként a mai meccsről: az X igazságos, a Hull nagyot küzdött, de tényleg elég favágó csapat. Nálunk Malouda, Anelka és Ballack csak alibizett, így meg elég nehéz.

K_dako 2010.02.02. 23:08:49

@Woland: Azért vasárnap már lesz Mikel, nem Deco néz szembe Keksszel, ami nem mindegy. És a Hullnak főleg pontrúgások után voltak helyzetei, az Arse-ban pedig a két belsővédőn kívül magas, jólfejelő ember nincs.

Ancelotti nyilván óvatos taktikát választ, az Arse-nak kell inkább jönnie, de a hazai pálya miatt nekünk sem szabad visszaállni. Érdekes meccs lesz, pár gólzáporra nem számítok, egy olyan 1-0-t elfogadnék, mint ősszel a manure ellen.

20LEGEND 2010.02.02. 23:13:12

@K_dako: Most is szeretnéd, ha egy olyan kamu szabadból fejelne gólt Terry, igaz? :)

Mikel meg.. : DDD

d3vnull 2010.02.02. 23:15:12

@Everred: Lol, az megvan, hogy Drogba sárgája maradt a ti evansotok után is a kisköcsög meg vígan játszhatott tovább :) pszt.

De annyira tipikusan mi vagyunk ezek, megint itt lenne a lehetőség elhúzni picit és döntetlenezünk.

K_dako 2010.02.02. 23:15:54

@20LEGEND: Mikelről úgy rémlik, a Manure is akarta nagyon, még azt a ronda mezt is magára húzta egyszer, aztán megjött az esze...

d3vnull 2010.02.02. 23:17:02

@20LEGEND: a másik mu-s erénycsősz :)

mindegy, ne aggódjatok, szokásunk leadni az előnyt, úgyhogy ti jöttök :) lehet Ancellotti nem szereti ha nincs izgalom :) Scolari meg csak szimplán nagyon túlzásba vitte az izgalmakat :)

d3vnull 2010.02.02. 23:18:44

Amúgy tökjó, hogy nálunk meg a 4perces hosszabbítás nál 3.5 percnél lefújja Clattenburg a meccset... "BEFORE THEY SCORE" :)

Everred 2010.02.02. 23:19:52

@d3vnull: milyen jó, hogy mindig ezzel jössz, ráadásul ez egy olyan meccsen volt, amit vígan és parádésan elfújtak nektek :-)

Evra és a bizonyíték hiányában történő négymeccses eltiltás megvan? :-)

psychocska 2010.02.02. 23:20:02

@K_dako:
minden idők legjobb eladása volt az :D

K_dako 2010.02.02. 23:24:32

@psychocska: Naja, a norvég klub egyik vezetője meg talán még börtönben van...mindegy, hosszú és bonyolult ügy, sztem Mikel nagy játékos lesz, tehát megérhet 16 milliót. Ahhoz képest, hogy nagyjából ennyit adtatok a leszereplő Andersonért...

20LEGEND 2010.02.02. 23:25:24

@K_dako: Nekem nem hiányzik. Összességében szép összeget fizettetek érte, pedig nem egy nagy durranás..mondhatnám, hentes. :D

20LEGEND 2010.02.02. 23:30:47

@K_dako: A leszereplő Anderson eddig nagyon nem a természetes posztján játszott. A csatár mögött még soha nem próbáltuk - a City ellen Carrick játszott ott, máskor meg nem is így állunk fel.

Ezzel nem azt mondom, hogy eddig jó volt, de ebben rendesen benne van Fergie is - egy kreatív és technikás támadóból védekező középpályást fargani nem biztos, hogy szerencsés dolog.

K_dako 2010.02.02. 23:37:14

@20LEGEND: Mikel is tkp-ként robbant be valamelyik ifi vb-n. Aztán Makelele mellett kitanulta a szakmát szépen, sokat fejlődött az elmúlt másfél évben.

psychocska 2010.02.02. 23:38:51

Nekem nagy kedvencem Anderson és nagyon fiatal még ahhoz, hogy végleg leírjuk. Csak remélni tudom, hogy az öreg nem adja el.

d3vnull 2010.02.02. 23:39:15

@Everred: hát én nem így emlékszem a dologra. De mondjuk ez olyan szubjektív, hogy erről egy mu és egy Chelsea szurkernek tényleg tök értelmetlen vitatkozni :)

Mikellel kapcsolatban igazából szerintem nem ítéltek túl reálisan. A múlt évi szezonban ugye Essien nem volt rém sokáig, és addig Mikel olyan szinten jól helyettesítette, hogy sokszor MOTM is lett. Nagyon fiatal még ráadásul. Viszont tény, hogy ráfér a finomítás még a technikájára, mert még a posztjához képest is sok volt a lap :)

d3vnull 2010.02.02. 23:40:32

Igazából én így kvázi kívülállóként és mu utálóként nem mondanám Anderson-ra, hogy csalódás. Nem mindig jön ki neki a lépés, de én pl. látok benne bőven potenciált (igen, meg szoktam nézni az mu meccseit is :)). Ráadásul ő is még nagyon fiatal.

Everred 2010.02.02. 23:51:50

@20LEGEND: dehogynem próbáltuk, a City ellen is éppen hogy ő volt a leginkább előretolt középpályás és siralmas volt.

Jó az neki, hogy sokat futó labdaszerzőként is kell játszania, tapasztalatot szerez, kicsit okosodik, mert jelenleg ahhoz, hogy ő támadó középpályás legyen, nem elég pontos, túl sok a rossz passza és a rossz döntése.

Gyors, erős, technikás, szóval minden együtt van. Nem mondom, az se ártana, ha 1) időnként játszhatna már 4-5 egymást követő meccsen, és 2) lehetőleg ugyanabban a szerepkörben, mert Carrick vagy éppen Scholes sem könnyen boldogul vele, hogy állandóan más és más a taktikai feladata, hát még akkor egy 21 éves brazil mit tud kezdeni ezzel?

badblood 2010.02.03. 00:14:53

Még majdnem hízlegő ez az 1-1. Ez kurva gyenge produkció volt, akárhonnan nézzük...
@d3vnull: nem a 95. percben kéne megnyerni (ill. nagyon akarni megnyerni) a meccset.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.02.03. 00:48:13

@Woland:
én a bolton elleni gólhoz hasonlítottam, márha nekem szól a kritika

@Everred:
akkor is úgy láttam, és nem azért mert úgy akartam.
ezt hívják véleménynek, és vállalom is (az össezfoglalóban a helyzetek vannak benne, én csak a meccset néztem)
de úgy érzem, h egyes MU szurkerek elfelejtették elolvasni a második bekezdést a meccsről szóló beszámolóban, de sebaj....

Glory 2010.02.03. 00:57:37

@20LEGEND: @K_dako: ando viszont belotte a buntetot nem ugy mint a ti nocsabasz kapitanyotok, akik a csapattarsa nojet dugja. hmm bl cim a vitrinben nektek meg van egy siros kapitanyotok. en ANDO-T VALASZTOM ;)

d3vnull 2010.02.03. 01:12:59

@Glory: ez tényleg nagyon szép volt, mondjuk olyan kabbeafaszom jellegű, sebaj, meg vagy te verve eléggé a sorssal.

@BadBlood: Szarok voltunk ma, ennyi. Ismét nem tudtuk kihasználni az előnyünket.

d3vnull 2010.02.03. 01:21:53

@Glory: sebaj, eléggé meg vagy te verve a sorssal, nem kell nekem semmit sem mondanom.

d3vnull 2010.02.03. 01:22:38

Hoppá, nézd már azt hittem a kabbeafaszom miatt ki lettem moderálva, tekintsd azt érvényesnek amelyiket akarod :)

Woland 2010.02.03. 01:28:45

@pote:

jaja, neked (is) szolt volna : ) arra akartam reagalni hogy szerinted az ev akciogolja volt az a kontra. (anno a BL-elodonto visszavago harmadik golja szerintem erdemes volt arra a jelolesre.) ez szerintem eros tulzas. de ezen kivul is mashogy lattuk az egesz meccset, van ez igy.

sajnos abban egyetertek hogy ugy tunik a Spurs nem akar (nem tud) BL-helyen vegezni. : (
a Citeh viszont egyre erosebb kandidatus.

Woland 2010.02.03. 01:43:22

Robbie Keane kilmarnocki debutalasa kapcsan figyeltem fel erre a jatekosra:

en.wikipedia.org/wiki/Danny_Invincibile

keves ennel faszabb nevu focista szaladgalhat a vilag futballpalyain : )

talan az ifju benini Bolcs Salamon hozzafoghato:

en.wikipedia.org/wiki/Salomon_Wisdom

értelmetlen_nevű 2010.02.03. 02:01:56

@Woland: a Schalke mostanában igazolt egy Besart Ibraimi nevű focistát. Az nso-n frankón Beszart-nak írták a nevét.

Az én kedvencem egyébként Burgzorg:
en.wikipedia.org/wiki/Mitchell_Burgzorg

Kitalálni sem lehetne jobb blackmetál zenekar nevet.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.03. 07:47:26

@értelmetlen_nevű: azért, mert úgy kell. egyébként az afrika kupát eldöntő csóka egyik neve meg Afasz. :)

Walmer 2010.02.03. 09:11:40

@Woland: Hó vazze állat vagy:-)
Ez a kommented csillagos ötös (én legalábbis szarrá röhögtem magam, mégha te talán nem is poénnak szántad), az elemzésed az Arsenal-Unitedről pedig úgyszintén parádés.
Pedig úgy rühellem, mikor magamon kívül mást is kell dícsérnem....
Amúgy tényleg lefutotta a spori Denilsont?

Walmer 2010.02.03. 09:19:02

@értelmetlen_nevű:
"Az én kedvencem egyébként Burgzorg
Kitalálni sem lehetne jobb blackmetál zenekar nevet"

baszki, ez nagyon jó:-)))

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2010.02.03. 09:21:07

Az én kedvenc játékosom Laibach-rajongóként a Sochaux középpályása, Martial Riff.
www.football-talents.co.uk/Martial_Riff-3_7-2867-2.html

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.03. 09:56:14

@pote: "h egyes MU szurkerek elfelejtették elolvasni a második bekezdést a meccsről szóló beszámolóban, de sebaj.... "

nem ők, hanem az Arsenal-gyűlölők...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.03. 10:12:01

Ma megnéztem az összefoglalót.....
Denilson brazília és az Arsenal Football Club történetének legnagyobb szégyene!

Most pedig megnézem a Lostot, hátha eltereli a figyelmemet...

K_dako 2010.02.03. 10:20:32

@peter135: A vasárnapi meccs is elég Lost volt (bocs, de magas volt a labda).

Egyébként Arsenal-szurkolók, ha a ti csapatotok nem lehet bajnok, akkor mit tartanátok jobbnak: a Chelsea vagy az MU diadalát?

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.03. 10:29:42

@K_dako:

Ha már mi nem nyerhetünk, onnantól kezdve nem is igazán érdekel, hogy ki lesz a végső győztes.

Lezuzius 2010.02.03. 10:32:15

@K_dako: kit erdekel ki a bajnok, ha nem az Arsenal.
Amugy megvan a strategia a Chelsea ellen: Bentdner a kezdobe, es innen ideznem: "least he's a fucking striker. Get him up there to jump at Terry and say things like 'Ooooh Vanessa' and make various bridge related puns "

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.03. 10:42:54

@K_dako: sp?rs után a cselszkij a másik kedvenc csapatom, ha érted miről beszélek :)

nils_h 2010.02.03. 10:50:02

@Woland: kicsit lemaradtam a kommentek olvasgatásában de ez iszonyat alázó:
"a harmadik golnal a visszafuto Denilsont lehagyta a biro". Hangosan röhögtem rajta, a főnök meg csak néz, hogy mi ilyen kibaszott vicces a melómban :)

K_dako 2010.02.03. 11:07:19

@imici77: Jó, persze a városi rivalizálás egy fontos dolog, de azt gondoltam, az Arse-MU rivalizálás is van ilyen szinten.

nils_h 2010.02.03. 11:13:14

@K_dako: Ha nem a Gúnárok nyernek, akkor húzza be a Tottanham :D
Viccet félretéve én inkább a Chesea-re szavaznék. A MU nyert eleget az elmúlt években, nagyon megnőtt az arcuk (pedig régen sem volt kicsi). Sztem a Chelsea most jobb játékosokból álló jobb csapat. Nem is értem, hogy miért nem nyerik meg a meccseiket (a tegnapit nem láttam)...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.03. 11:19:26

@nils_h: azt sem tudom, hogy a sp?rs vagy a pudli nyert utoljára bajnokságot :)

clfo 2010.02.03. 11:35:47

@K_dako:

Sztem olyan, hogy Arsenal - MU rivalizálás még nem igazán létezik. A 90-es évek második felében kezdődött valami, de én MU szurkerként, sose tekintettem riválisnak az Arsenalt (ellenfélnek igen, de riválisnak nem). Chelsea-vel ugyanígy semmi bajom...
Azt hiszem így működik mostanság a rivalizálás:
Arsenal<->Tottenham,Chelsea, (?)
MU <-> Pudli, Shitty, Leedscum
Pudli<-> MU, Everton, (?)

Sry, ha hiányos:>

nils_h 2010.02.03. 11:53:44

@imici77: egyre inkább úgy néz ki, hogy lassan az Arsenalt is beveszik a klubba...

vadkutya 2010.02.03. 11:53:45

@peter135: Ha hátul meglenne a minőségi helyettese, akkor én próbaszerűen felhoznám Vermaelen-t egy picit Song mögé, ezzel is minél kevesebb opciót hagyva Denilson pályára lépési lehetőségeinek.

Song elöl kavarhatna az ellenfél térfelén, ott rögtön szűrné a labdavesztéseket Vermaelen közép-szoros követésében, aki meg a kontrákat rombolhatná a saját térfelünkön. S ezt folyamatos váltásban, ahogy a játék éppen kívánja. Mindketten bírják a terhelést, jól szerelnek, jól passzolnak, Thomas pedig még jól is lő, mint láthattuk.

Kiegészülve elöl egy Rosi + Cesc + Arsha trióval, akik építik a támadást és labdákkal táplálják egymást ill. vkit elöl. Egy csatárt. Klasszis hiányában Nicklast. ;)

Ez egy ilyen látomás, lehe,t hülyeség. Mindenesetre az öreg Campbell-nek össze kell kapni magát.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.03. 12:10:39

@nils_h: ebbe nem megyek bele, cserébe pl a BL-ben egész jó kis sorozatokat nyomunk... de mindegy, ezerszer lerágott csont.

vadkutya 2010.02.03. 12:27:32

@imici77: :D Vmi olyasmi, de vehetjük továbbra is 4-3-3-as felállásban, s akkor Song és Vermaelen szorításában tolja Rosi Cesc-nek (elvileg kellően megértik egymást), akihez csatlakozva mehet a tilitoli elöl, egy jó csatárral.

A rangadókat vettem alapul,h amíg 5 meccsen (MU, City, Pool, Chelsea, MU) rúgtunk 6 gólt - egyet Johnson a Pool ellen, addig 13-at kaptunk - Diaby közreműködésével (s csak 1 meccset nyertünk meg).

Csak ilyen próbaszerűen gondolkodtam egy szisztémában. Jobban néz ki, mint csatár nélkül felállni, nem?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.03. 12:35:48

@vadkutya: tavaly meg pont a rangadókon szerzett eredmények miatt is lettünk negyedikek, tartották bennünk a lelket... szóval sepánik .)

ps: song, cesc, vermaelen egyszerre középpályán sztem nem nyerő...

ymy

vadkutya 2010.02.03. 12:49:37

@imici77: Hát, de tavaly...

Idén igencsak átjáróház a középpályánk a rangadókon, s ezt nem csak a bekapott gólok száma miatt mondom. Ezért indultam ki Vermaelen kvalitásaiból,h egy picit előrébb tolva rombolhatná a kontrákat és a támadásokat a hátsó négyessel. Támadásban pedig inkább Song (aki úgyis befutja a pályát) támogatná a Cesc és társai mellé csatlakozó Rosi-t, így elöl lehet továbbra is "bűvészkedni". Mindeközben hátul Vermaelen vezérletével ügyelnek a rendre. Sztem stabilabb lenne a középpályánk a komoly riválisok ellen, akik azért 2-3 passzból komolyan ki tudnak támadni labdavesztés esetén.

Ha működőképes, akkor folyamatosan nyomás alatt lehet tartani az ellenfelet. Sztem, hangsúlyozom, mindez csak elmélet.

Lezuzius 2010.02.03. 13:20:44

Ez milyen poen, Nick Hornby blogbejegyzes a meccs utanrol.
Linkelem, nem copyzom, web2, vagy ami a szosz:
nickhornby.campaignserver.co.uk/?p=184

K_dako 2010.02.03. 14:44:05

Azért az bánom egy csöppet, hogy a Lampard-Ballack-Deco hármas nem 2003-2004 környékén állt össze a Chelsea-ben, hanem most, amikor mindhárman 30 felett vannak.

váév építők (törölt) 2010.02.03. 16:50:44

most nézem : az arse egymás után játszik a mu-val, a chelsea-vel, a pool-al, a portóval, meg ráadásul a sunderlanddel...durva

Woland 2010.02.03. 17:22:23

@nils_h:

www.mediafire.com/?egkmjqmm2jv

itt a BBC MOTD osszefoglalo, ha lesz idod nezd meg rajta a harmadik golt - Denilsonra komolyan raver vagy 20 metert az a negyvenvalahany eves biro.

nagyon kivancsi vagyok kezdoben lesz-e a Chelsea ellen. vagy keretben egyaltalan.

Woland 2010.02.03. 17:24:21

@Walmer:

attol fugg melyik kommentre gondolsz : ) de mondjuk hogy poennak szantam igyis-ugyis.

a fenti link neked is szol - a Denilson vs. spori sprint okan.

asd12345 2010.02.03. 17:29:41

pote
nemcsodalkoznek ha hozzad is kihivnak a rendoroket, megvesztegetett ambramovics?
ennyi hulyeseget, hogy tudtal osszeirni ezt aruld mar el!!!

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.03. 18:40:02

@Woland: há persze, hogy benn lesz, ő Wenger embere, hogy meglegyen a tuti tipp a fogadási cégüknek.

Ronal-d'oh! 2010.02.03. 20:15:26

@clfo: Keane-Vieira időszakban megvolt a varázsa, de azóta elég semmilyen ez a párharc.

Woland 2010.02.03. 20:30:17

Csapat a Leeds ellen:

Gomes,
Corluka, Dawson, Bassong, Bale,
Bentley, Huddlestone, Jenas, Kranjcar,
Crouch, Defoe.

Subs: Alnwick, Palacios, Modric, Rose, Dervite, Parrett, Fredericks.

Pavljucsenko serult, Eidur meg ha igaz azert nem lehet resze az ujrajatszasnak mert az elso meccsen meg nem volt a keretben! errol a szabalyrol eddig nem is hallottam. Kaboul es Walker pedig jatszott mar iden az FA-Kupaban a Pompey ill. a 'Boro szineiben.

a Leeds egyetlen FA-kupa gyozelme alkalmaval a Tottenham-et is eltakaritotta az utbol (ez volt az egyetlen eset hogy ok nyertek a ket csapat parharcat). a Tottenham meg a 82-es FA-kupa gyozelemhez vezeto uton utotte ki a Pennine BVSC-jet.

Gyerunk Sarkantyus daliak, paszomantos vitezek! Aztan nem osszeszarni magunkat a 39.000 kiehezett leeds-i drukker elott!

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.03. 20:35:08

@Woland:

"Eidur meg ha igaz azert nem lehet resze az ujrajatszasnak mert az elso meccsen meg nem volt a keretben! errol a szabalyrol eddig nem is hallottam."

Tavaly Arshavin azért nem játszhatott a Cardiff elleni újrajátszáson, mert amikor lement az első meccs, még nem volt a mi játékosunk.

Woland 2010.02.03. 20:55:28

no, megint sorozatban hagyjuk ki a helyzeteket eddig...

Woland 2010.02.03. 21:12:00

Defoe bazmeg miket hagysz ki

Woland 2010.02.03. 21:20:50

Defoe harmadszor szemben a kapussal, igaz hogy most szerintem pirost lehetett volna adni a vedonek. (ennyi segtseg meg jar is egy NBIII-as csapatnak :) le is passzolhatta volna a tokures Crouch-nak mielott a vedo ellokte.

nem az o meccse eddig.

Woland 2010.02.03. 21:24:10

vegre, Defoe 1-0 :)

Woland 2010.02.03. 21:25:28

hahahaha, mekkora sallert adott a labdanak es pont befert a ficokba... annyi elbaszott ziccer utan ekkora makot : )

Gomes kozben hatalmas vedes.

kurva jo meccs!

Woland 2010.02.03. 21:35:08

1-1 lesgyanus, idontul, de ezert meg nem kellett volna bekapni. bar ne lenne ennyire jo meccs...

megint lehetne 4, 5 sima a szunetre erre 1-1.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.02.03. 21:43:52

francért csak felvételről adja a tíví. idejét sem tudom mikor láttam már meccset nem patakminőségben...

ZenZo 2010.02.03. 21:52:35

No még 1 adag:
www.mirrorfootball.co.uk/opinion/blogs/football-banter/John-Terry-affair-The-best-web-jokes-about-cheating-England-and-Chelsea-captain-s-fling-with-Wayne-Bridge-s-ex-Vanessa-Perroncel-article310609.html

felhívnám a figyelmet a:
"After Wayne Bridge refused to play for England while John Terry remains captain, fans are now urging JT to try it on with Emile Heskey's wife..."
mert ez kemény :)

Data4u 2010.02.03. 22:14:06

difó buzi
bentley - bentley :-)

Data4u 2010.02.03. 22:19:35

difó - bentley
bentley - bentley :-)

Woland 2010.02.03. 22:22:29

@Data4u:

amig nincs benn a harmadik nem lehet megnyugodni... : )

Data4u 2010.02.03. 22:28:25

megnyugodni? lassan túl vagyok az első üveg boron :-)
simán 7-1nek kellene lennie... (vagy 10-3nak, ha mindenkinek minden bemegy...)

Woland 2010.02.03. 22:31:50

@Data4u: jaja : ) nem semmi hogy Defoe ugyis kettot rugott (eddig) hogy hihetetlen mennyisegu helyzetet hagyott ki.

Bentley viszont nagyon nagyon nagyon jo!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.03. 22:32:21

nah, akkor pont a sp?rsnek kellene egy klasszikus befejező csatár :)

Woland 2010.02.03. 22:39:05

mesterharmas Defoe-nak 20. gol a szezonban. es nem jatszott valami nagyot ma... : )

Data4u 2010.02.03. 22:39:18

Defoe - Bentley :-)
Bentley - Bentley :-)

Woland 2010.02.03. 22:49:16

Bring on the Trotters!

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.02.03. 23:02:30

Látom ez itt a kinevezett FA kupa poszt.

Nagy gratula a Spursnek, ma sokkal jobb volt mint a Leeds.
Amikor nem Crouch fejét keresték ívelgetésekkel, akkor nagy részben mindig veszélyes volt a támadásuk. Az első félidőben vicc volt Defoe, az első gólja is hatalmas szerencse volt.
Leeds támadásai súlytalanok voltak, Beckford lepkefing volt ma, Becchio egyszer belebotlott a labdába (a többi esetnél pedig nem néztem oda). Ezért megérdemelten nyert ma a Spurs.

Viszont szerintem azt mindenki aláírja, hogy a Leeds az FA kupában nyújtott teljesítményéért standing ovationt érdemel.

Leeds Glory :)

Woland 2010.02.03. 23:31:09

@Artsuhtaraz:

ma is jol toltak, ahogy beszoritottak az elso golunk utan az valami felelmetes volt. persze jobbak voltunk, de azert az latszik hogy tor fel a Leeds - a Championship jovore tuti es a back-to-back promotiont sem tartom tul hosszu lepesnek.

a harmadik vonalban magasabb az atlagnezoszamuk mint sok PL-csapatnak - ott a helyuk a legjobbak kozott.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.04. 18:28:36

Campbell lesz vasárnap, Eduardo és Vela nem. Diaby talán, szóval nem.

Denilson tehát betonbiztos kezdő. Mondjuk ha Diaby lenne, akkor is a brazil varázsló kezdene, szóval édesmindegy.

vadkutya 2010.02.04. 18:39:16

@peter135: Klasszikust (majdnem) szó szerint: akkor megint csak 10-en állunk ki. :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.04. 18:44:35

@vadkutya:

1,5 éves standard állapot. Én már nem is idegesítem magam rajta.

(de.)

vadkutya 2010.02.04. 18:46:20

@pote: Vállalkoznék ismét egy Chelsea - Arsenal beharangozóra, ha lehetséges ill. ha ezzel nem veszem el senki kenyerét...

K_dako 2010.02.04. 19:19:20

Megnyugodhat mindenki, megállapodással zárult a Kakuta-ügy, így a Chelsea már a nyáron is igazolhat. A Lens kap kompenzációt, cserébe belátta, hogy nekünk volt igazunk.

www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~1955578,00.html

Boodler 2010.02.04. 20:59:27

Pár érdekesség a Chelsea - Arsenal előtt:
uk.eurosport.yahoo.com/04022010/58/premier-league-match-facts-chelsea-v-arsenal.html

Egy érdekes adat:
Arsenal's recent record against Chelsea and Man Utd since their win at Stamford Bridge last season: P8 W0 D1 L7 F5 A18.

Leon Osman 2010.02.05. 11:11:18

Louis Saha hosszabbított 2 további évre nálunk :)

Ganymedes 2010.02.05. 13:21:59

Ujra kaphato a Focilaz: neten Alexandra 2.080, FokuszOnline es Bookline 2.210, Libri 2.470, Offline 2.600

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.05. 13:27:52

@Ganymedes:

Imádom ezt a könyvet. Karácsonykor tartottam a 10. újraolvasást. :)

Ganymedes 2010.02.05. 13:39:25

@peter135: En most rendeltettem meg szuletesnapra (megy majd az "Utazas a 16-os melyere" melle, az siraly volt). Hornbytol mar van mas, ami tetszett, ezt viszont eddig sehol nem talaltam, az antikvarium.hu-s elojegyzes sem ert semmit..

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.05. 13:50:42

@vadkutya: a múúúúltkor is mi lett belőle???? :)

nem vagy jó ómen, baszki :)

@peter135: legalább ha emberhátrányban vagyunk, akkor nem kell aggódni, gyakoroljuk hétről hétre :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.05. 13:52:00

@peter135: @Ganymedes: Ti még csattogós falepkét tologattatok, amikor ezt a könyvet már olvastuk :)

ps: peter, Te még most sem tudod, ki az a Campbell? :)))))))))))))

K_dako 2010.02.05. 14:00:27

@Ganymedes: Chelsea-szurkolóként is egyik meghatározó könyvélményem!

papercut 2010.02.05. 14:17:36

@K_dako: Már bocs, de hol volt neketek igazatok? Rádumáltátok a srácot pénzzel hogy szegje meg a szerződését! Ez nem csak etikátlan, hanem törvénytelen! Még szerencse, hogy volt az a pénz, amiért a Lens befogta a száját...

K_dako 2010.02.05. 14:22:03

@papercut: Egy Arsenal-szurkolótól jó ezt hallani, vicces vagy, tényleg. :) Egyébként előszerződése volt a Lens-nal, amit az anyja írt alá, nem ő, és a muter azt mondta, nem is tudta, hogy mi az egyáltalán.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.02.05. 14:25:59

@Boodler: Azért ez sem rossz:

"The Gunners have scored 18 goals from outside the box this season, more than any other team and 13 more than they mustered in the whole of 2009."

És van aki még idén is leírta, hogy túlfényezzük a labdát.........

(Arsha tényleg nagy igazolás volt, no meg Cesc sem szégyenlős, ha már látja a kaput :-D)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.02.05. 14:40:43

@Boodler: Azért ez sem semmi:

The Gunners have scored 18 goals from outside the box this season, more than any other team and 13 more than they mustered in the whole of 2009.

És még van aki édin is ránksüti hogy be akarunk gyalogolni a kapuba a labdával.

(Hej de jó hogy Arsa nálunk van :-p)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.02.05. 14:41:41

Uázz, négyszer frissítettem, hogy akkor most elveszett, vagy meglesz a komment, de végül csak újraírtam.... :-(

skacok, légyszi egyiket töröljétek, ha kézre esik!

nils_h 2010.02.05. 14:59:12

@imici77: A mai fiataloknak sztem már fingjuk nincs, hogy mi az a csattogós lepke :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.02.05. 15:23:45

@nils_h: Nagyon tévedsz, az én gyerekeim hármat is tönkretettek, mire kinőttek belőle ;-p

... igaz a focit még csak max 10percig bírják, ha kapnak mondjuk palacsintát is mellé, akkor 15 :-D

Ganymedes 2010.02.05. 15:28:29

@nils_h: ... ha egyaltalan lehet biztosan kovetkeztetni vki korara csak abbol, h olvasta-e mar a Focilazat v sem. De ezen elnezoen atsiklottam, latva a smileyt.

Boodler 2010.02.05. 16:15:20

@morphine:
Igen, arra is felkaptam a fejem.
Én viszont (MU-nak szurkolok), az utolsóban bízom leginkább, tehát egy Arsenal győzelem milyen szép lenne 300.-nak.
:)

vadkutya 2010.02.05. 17:41:01

@imici77: Hátööö... Valóban. Ráadásul annak a beharangozónak kezdetben The Drogba Factor volt a címe, de felülbírálták itten. :) Pedig sajna csúfosan beigazolódott... :(

Nahmind1, most akkor nem tartok akkora felszopást a Chelsea-nek, hátha... :D

man city 2010.02.05. 18:00:14

Terry-től elvették a kapitányi karszalagot

tanulság:

nem baszakodhat senki büntetlenül Man City játékosokkal, vagy azok nőivel/exeivel

(azért Terry Robinho-t hátulról esetleg megrakhatta volna még...)

csabber-18 (törölt) · http://www.csabber.fw.hu 2010.02.05. 18:01:59

@man city: mindig elcsodálkozom mennyire primitív vagy.

vadkutya 2010.02.05. 18:08:48

@peter135: Ehh, rövid értekezés lenne. Amúgy is, Denilson a Te asztalod. :)

Árpádka 2010.02.05. 18:49:56

@man city: Nem tom de ha te az angol válogatottnak szurkolsz és nem az EAE-nak akkor most sajnálkozhatnál.
Szerintem ezzel a botránnyal meg azzal hogy Rooney t követelik csk-nak kinyirják a vb esélyeket, meg a csapat egységet. UFF!!!!!!!!!!!! Beszéltem

man city 2010.02.05. 19:07:51

@Árpádka:
ha ezen múlik az angolok VB-je, akkor kár volt kijutni

Woland 2010.02.05. 19:10:54

@Árpádka:

tul van ertekelve ez az egesz csapatkapitanykodosdi. mit szamit hogy most Terry vagy a masik taho, Ferdinand a kapitany? (Capello lenyilatkozta hogy, mivel Ferdinand volt a CSK helyettes igy nem latja okat hogy mast keressen.) Ferdinand-nak is ki lett jelolve a helyettese meg amikor Capello megjott, ugyhogy amiatt sem kell aggodni e tekintetben hogy mi lesz ha o nem fer be a kezdobe.

ettol nem fog gyengebben jatszani az angol valogatott az tuti. a VB-ig van meg rengeteg ido, es a palyan eddig sem tunt ugy hogy Terry zavartatta volna magat.

egyebkent is csak annyi valtozas van ket hettel ezelotthoz kepest hogy most tudja az egesz orszag mi tortent, az eddig is teny volt hogy megdugta a csapattarsa baratnojet. (Mrs. Terry eddig sem hiszem hogy altatta magat a fejre huseget illetoen.)

Árpádka 2010.02.05. 19:39:04

@Woland: Attól még fogja kapni a magáét a közönségtől, és a pályán is lesz egy két beszolás.
Nem szeretném ha azért esnének ki a VB-n mert Terry lefejelt egy másik köcsögöt aki beszólt ( pl Zidane ). Lehet hogy Terry kurva pecér meg Ferdinand kokozik de hogy ez az egyik legjobb hátvéd páros lehet a Vbn az tény. :)

Glory 2010.02.05. 20:26:57

@morphine: ne arsenal meccset nezess veluk, hanem mu-t. akkor el sem fogod tudni rangatni oket a tv elol (es palacsintat se kell sutni) :D

vadkutya 2010.02.05. 23:56:26

@Glory: Volt egy olyan érzésem,h ezt a labdát egy United fan fogja lecsapni... ;)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.06. 07:41:15

Fabregas-nak nem tetszik a londoni klíma... írány haza! (a VB után, gondolom).

SamS 2010.02.06. 11:26:10

@clfo: Te lemaradtál a Keane-Vieira, Ruud-Keown és Cole, Rooney és Lauren háborúkról? A két edzőről már nem is beszélve.

vadkutya 2010.02.06. 11:46:44

@SamS: Így-így. Mondjuk Keano-val nem volt nehéz összekapni, ő tipikusan a "bokszolsz az órádért, vagy ideadod" - típus... :)

ZenZo 2010.02.06. 13:28:55

nagyed óra, húszt perc múlva érdekes rangadóval kezdődik a forduló, cikk meg sehol :) a bőség zavarában nem tudtátok még befejezni a beharangot? :)

Bár viszonylag összeszedte magát a két liverpooli gárda, aztért nem tudom, utoljára mikor volt olyan, hogy az 5. és a 9. helyről vágtak neki ennek a meccsnek.

De az igazi rangadó a londoni lesz, juj de várom már :) (kislányos zavaromban nem jutott eszembe frappánsabb kifejezés, jó?! :) )

Atzán lesz még itt Spurs-Villa helyosztó is, tehát igazán jó meccsek várnak ránk.

nils_h 2010.02.06. 13:39:11

@ZenZo: ráadásul az Arsenalnak muszáj megvernie a Chelsea-t :)
És mivel semmi, de semmi nem szól mellettük, ezért meg is fogják. Búcsúzz az első helytől ZenZo!
süti beállítások módosítása