Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga - 5. forduló - Vér, veríték, könnyek

2009.09.12. 14:50 heinrich

A magyar válogatott történéseit bambulva elszáguldott mellettünk a Bundesliga, így nagy röstelkedve csak egy mentesítő csevelyposztot tudunk beüzemelni. Lássuk, mit is várunk a fordulótól. Elsősorban azt, hogy a nem túl felemelő évkezdet után végre felpörögjenek a csapatok, vért, verítéket és könnyeket szeretnénk látni. Másodsorban az üveggömbünk megtáltosodását reméljük, mert az elmúlt két fordulóban bizony össze-vissza hülyeségeket makogott. Harmadsorban a műanyagcsapatokra vagyunk kíváncsiak, különösen arra, hogy Veh képes lesz-e végre rangadót nyerni, mert bár a játék képe alapján szoros meccseket játszott a Wolfsburg, mégis nulla pont és két komoly zakó lett a vége. Negyedjére pedig a BVB-Bayern meccs emelkedik ki a habokból, amelyen egy betontömbbe ágyazott bádogkonzervet kell felnyitnia valahogy a Hoeness-féle pánikgomb hívó szavára érkező Robbennek – valószínűleg még mindig Ribéry nélkül.

(jóslataink a jobbszélen mutatják magukat)

 

248 komment

Címkék: német bundesliga h üveggömb

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr451377351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

értelmetlen_nevű 2009.09.19. 18:45:08

@Vul-Kahn: szerintem meg nem olyan egyértelmű, hogy az ő hibája lett volna. igaz, hogy nem jött vissza az emberével, de így is 4 vagy 5 védő jutott a 2 támadóra. Inkább Badstuber helyezkedett rosszul, aki egyébként végig meggyőző teljesítményt mutatott. De a védelem tényleg messze nem tökéletes, Lahm is hajlamos elöl maradni, sebezhetőek vagyunk.

Gomez a kapufán kívül semmit sem csinált. Eddig bevágott egy kipattanót, meg fejelt egy (les)gólt fél méterről. 6 sikeres passza volt egy félidő alatt. Én tényleg szurkolok neki, de ennél Klose és Toni még akkor is többet tudnak, ha nagyon rossz napot fognak ki.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.19. 19:24:30

tömören: Pranjic egy katasztrófa. lehet, hogy egyébként nem, de balhátvédben mindenképp.

a gólról annyit, hogy három védő volt a labdás emberen, Pranjic pedig negyedikként csatlakozott hozzájuk, közben mögötte a szabad nürnbergi körül ezerméteres körzetben senki nem volt. mit gondolt? 10 évesek a grundon, mindenki a labdásra?

avenger13 2009.09.19. 21:05:07

sajnos a mai meccset nem láttam, de abban biztos, vagyok, hogy gomez jó darabig nem lesz kezdő, pláne úgy , hogy toni is felépülni látszanak. kevés még nagyon. a védelem katasztrófa, pranjic meg rém gyenge. mindenki elmegy mellette legyen szó a haifáról, mainzról. Szívás lesz, ha így állunk fel a juve, meg a hamburg ellen, mert ott nem lesz elég az úgyis elfáradnak a meccs végére, akkor beteszünk 1 gólt és jóvan. (ez még a nürnberg ellen sem jött össze) nem tudom mi kell ahhoz, hogy az első félidőben, rendesen eldöntsük ezeket a meccseket, de ideje lenne megtalálni.

Lojzi_ 2009.09.19. 21:14:11

Pranjic kétségkívül küzd némi beilleszkedési gondokkal, de még ne írjuk le. Voltak jó megmozdulásai is, még akkor is, ha a gólt az ő hűlt helyéről kaptuk.
Egyszer a riporter mondott egy olyat egy jobb oldali Nürnberg akcióra, hogy "Pranjicnak kellett rá kilépnie középről". Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy akkor ki is a balhátvéd... De aztán kizárásáos alapon csak ő maradt. Szóval a gól nem az egyetlen ilyen hibája volt.

Tyimotól láttam az első egészséges lövést, de ma sem úgy játszott, hogy MVB ne térhessen vissza, ha felépül.
Nem úgy VanBuyten! Szerintem nehéz lesz bárkit is kihagyni a felépülő Micho kedvéért.

Müller és Olic játéka továbbra is tetszik, míg Gomezé továbbra sem. Klose nem volt olyan szörnyű. Megduplázta a kapuralövéseit a szezonban, de ezúttal nem kellett 3 meccs hozzá...

értelmetlen_nevű 2009.09.19. 21:22:21

@mocsing: akkor lehet, hogy összekevertem Pranjicot és Badstubert, szar volt a stream. Mindenesetre tényleg nagyon amatőr megoldás volt, ennek ellenére nem írnám még le Pranjicot.

Szerintem kár volt Jansent elkótyavetyélni.

Olic sem villog mostanában, de a hozzáállása példaértékű. Úgy tűnik Butt-tal ki lehet húzni ezt az idényt.

Lojzi_ 2009.09.19. 22:31:06

@értelmetlen_nevű: Azért csak tolt egy gólt.
Egyébként én azt figyeltem, hogy Pranjic, Badstuber, Tyimo és Schweini is rendre elérhetetlen labdákat toltak neki, de ő mindegyikre rástartolt, akármilyen szar is volt a pass. Voll respect.

kroos 2009.09.19. 23:02:17

@Lojzi_: @értelmetlen_nevű: @mocsing:
Sajnos nem láttam a meecset de annyi köbányaitit ittam mint ti sosem fogtk

(ez a mondat 12 percembe került,kéretik meg becsülni)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.20. 00:37:45

@kroos: bazmeg, én ismindjárt, de egyszer mehet a verseny, böhhhh

kroos 2009.09.20. 08:31:50

öööö akkor ezen a hétvégén nincs bundsliga élő közvetités?????

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.09.20. 14:26:03

nem sűrűn éreztem mostanában olyat, mint most: hogy az egyenlítés ellenére itt tuti hazai győzelem lesz. Na nem azért mert kurvára jól játszottunk, hanem mert érződik a csapaton az erő.
Egyre jobban tetszik amit van gaal csinál, az emberek végre a helyükre kerülnek (kivéve pranjic, és talán lahm), s totálfutból van a pályán.
Van itt potenciál, nem kcsi, és nagyon reménykedek valami változásban, 7-8 év után végre.

értelmetlen_nevű 2009.09.20. 18:24:38

azért kemény lenne, ha kiesne a hertha.

Kroos meg egész jó, Renato Augsto sérült?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.20. 19:24:20

ezt a Herthát valószínűleg formatálni kéne

Vul-Kahn 2009.09.20. 19:45:22

Faszért kellett ezeknek végigmákolni a teljes tavalyi szezont, h kiharcolják a nemzetközi szereplést. Szégyent hoznak a Bundesligára. Szezon előtt amúgy én a 16., osztályozós helyre tippeltem őket, a büdös életben nem gondoltam volna, h még ez is túlértékelés. Favre te idióta paraszt, tényleg muszáj volt elüldöznöd Pantelicet...
Arról nem ő tehet, h csórók, és ezért Voronint sem tudták megvenni, meg pech, h Kacar meg Drobny is megsérült, az rendben van, de bazmeg Ventspils 1-1, Freiburg 0-4 hazai pályán, utolsó hely a tabellán, ez legalja.hu. Takarodhat Preetz-cel együtt a picsába.
Soha többé nem akarom Európában látni őket, így is lehet, h rajtuk megy el az olaszok beelőzése a 5-Jahres-Wertungban.

értelmetlen_nevű 2009.09.20. 20:02:40

@Vul-Kahn: Jaj ne már. A tavalyi eredményük inkább a bundesliga kritikája volt. Azt játszották amit tudtak, az nem az ő hibájuk volt, hogy Lell elszaladt a beívelés elől. Nehogy már az ő hibájuk legyen, hogy kiharcolták a nemzetközi szereplést.

Egyébként tényleg borzasztó gyenge csapat idén. Pantelic, Voronin, Simunic nélkül ez nem is olyan meglepő.

Vul-Kahn 2009.09.20. 20:13:25

@értelmetlen_nevű: természetesen nem őket hibáztatom, nem csaltak v ilyesmi, de nem is a Bundesligája kritikája, hiszen akkor qrva sokat erősödött a német bajnokság a nyáron...
Ellenük egyszerűen mindenkinek kifelé pattant a kapufáról, nekik meg a fülükről, hasukról is bepattant. H ezért ki a hibás, nem tudom, gondolom vki ott fenn.
De hadd haragudjak már rájuk, remélem nem baj.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.20. 20:26:38

@mocsing: "Rakiticet hárommeccsenként bekúrják középre irányítónak (...) ráadásul össze-vissza, Rutten se tudta, h bízik-e benne, Magath se."

És azt gondolod, mocsing komám, hogy ez véletlen? :)

Szerintem ok, szerinted okozat, amúgy Slomka sztem bízott benne - de akkor meg még túl fiatal volt, gondolom :)

értelmetlen_nevű 2009.09.20. 20:40:43

@Vul-Kahn: megengedem, haragudhatsz :)

A második bekezdés alapján ők lehetnének a német MU.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.20. 20:51:05

@heinrich: pontosan :) én azt gondolom, h pont Slomkának nem kellett volna még rátennie ennyi terhet. Rakitic még mindig nincs 21, 18 évesen betették rendszerint Jones és Ernst közé. felüdülésként ott volt még Kobiashvili. és elöl ugye Kurányi várta a passzokat a bambuló Asamoah mellett. ha ő nem oldotta meg, akkor senki. és ez rendszerint így is történt.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.09.21. 13:58:52

Óóó, mekkora egy csaló bíró volt, bazeg!!!

Aztán hazamentem, megnéztem és tényleg nem volt se tizi, se gól. :(((((
Ááá, a döntetlent simán megérdemeltük volna, Dzeko két helyzetén kívül csak masszívan állt a VW. Nem volt szerencsénk a végén.

De a hangulat zsír volt, ezt még a Blöd sem húzhatja le. Mé' nem van új poszt? Aztán 7.-re legyen, minimum a Derby miatt.

kroos 2009.09.22. 08:01:48

@Rekordvizemeister: Neuer elég furcsán helyezkedett a fejesnél..teljesen behuzodott a rövidre nem értem miért aztán már jó hogy nem ért vissza.

kroos 2009.09.22. 08:03:41

lehman engedély nélkül jelent meg a müncheni sörfesztiválon-lol amit csinált hétvégén nem is csodálkozom.
ja és Koller :( nekem szimpi a srác...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.22. 15:06:01

azért az milyen, h Smolareket próbajátékra hívja a HSV?

Harald hardrode 2009.09.22. 15:19:08

@mocsing: Az egy dolog, de hogy igazolja le? Amúgy Berg nagyon jó csatár, de eddig nem vált be Hamburgban. Akivel nagyot fogtak az Zé, mennyivel jobb lenne, ha Timo helyett Zé játszana és akkor Sosa az életben nem álmodhatna még a padról sem. A HSV Klinsmann szindrómában szenved, 3 csatárral nekivágott egy szezonnak. Jó, értem én, hogy ott van Beister meg Torun, de hát mindenki nem lehet egy Müller meg Niemayer.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.22. 15:20:45

@Harald hardrode: Smolarek szabadon igazolható tudtommal

Vul-Kahn 2009.09.22. 15:55:16

@Harald hardrode: @mocsing: olyan játékost, akinek nincs érvényes szerződése egy klubbal sem, bármikor le lehet igazolni, nem csak az átigazolási időszakokban. Amúgy most tényleg óriási szüksége van a Hamburgnak egy csatárra, Smolarek meg annyira nem rossz, vészmegoldásnak megteszi. Aztán majd küzdhetnek Berggel a Petric melletti helyért, és bár Bergben tényleg hatalmas a potenciál, most pocsék formában van, szóval Ebi akár komoly szerephez is juthat. Az EL-be viszont már nem lehet nevezni, majd csak februárban (ha akkor még versenyben lesznek).

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.22. 15:58:31

@Vul-Kahn: igen, én tudom, ezért írtam :)

az egyetlen furcsaság nekem, h Smolareket próbajátékon akarják megnézni. annál azért többet tett le az asztalra, h erre szükség legyen, pláne, h nincs költsége magának az igazolásnak...

Vul-Kahn 2009.09.22. 16:06:46

@mocsing: igen, az első mondatot a másik kollégának szántam, csak a címzést le akartam tudni egyszerre :)

a te kommentedet meg félreértettem kicsit, azt hittem olyan szarnak tartod Smolareket, h a Hamburg leégeti magát vele. a próbajáték amúgy szerintem jogos, ki tudja, milyen fizikai állapotban van, május óta nem játszott, az is lehet, h azóta pocakot eresztett...:) bár nem hiszem. én már akkor teszteltem volna a hsv helyében, amikor megtudtam, h guerreronak keresztszalag-szakadása van. (ez két hete volt) jó lesz ő oda.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.09.22. 17:16:33

@kroos: tökmindegy, esélye sem lett volna

Kétszer olyan csúnyán elbambultak hátul, hogy még nézni is rossz volt. Különben szépen helytálltak a regnáló bajnok ellen a fiatalok. Sajnos idén ennyire futja.

Azért a Hertha, amit csinál, komolyan annyira utálom őket, mint a Cottbust. És tavaly még majdnem elélvezett a fél Népsport Palikáék sikerén...

Lag_Operator 2009.09.22. 19:24:48

Huhhh, LvG rendesen megrotálta a csapatot...

Lojzi_ 2009.09.22. 21:25:37

VanBuyten látványosan szarik Demichelis felépülésére. Nem úgy tűnik, hogy vissza akarja engedni a kezdő közelébe...

Végre játszott Toni és nem is volt rossz. Müller is betalált, amin meg már meg sem lepődtem.

Gomez meg kb. ikertestvére is lehetne Toninak annyi köztük a különbség, hogy Gomez nem lő gólt olyan távolról, mint az olasz (Pl. az ötésfeles vonalról).

Amúgy végre tetszett, hogy a gyengébb ellenfelekkel szemben lehetőséget kapnak a padozó játékosok is, ezt vártam Klinsmanntól is mindig, de nem akarta az Istennek sem.

Az meg csak hab a tortán, hogy végre nem volt izzadtságszaga egy alsóbb osztálybeli ellenfél ellen a DFB meccsnek. Így kellene mindig.

Még Rensing one-man-show-ja sem tudott felbosszantani a végén. Legalább megmutatta ismét az edzőnek, hogy miért érdemes Kraftot kipróbálni második számú kapusnak.

Titi120 2009.09.22. 21:44:26

@Lojzi_:
Demichellisnek szerintem Badstuberrel kell majd megküzdenie a csapatba kerülésért.

Lojzi_ 2009.09.22. 22:10:10

@Titi120: Erre céloztam én is... VanBuyten ezen a héten látványosan kiszállt ebből a vitából.

A csatár kérdés viszont egyre érdekesebben alakul. A mai meccsen is betalált Gomez (mindegy, hogy hogyan), így elmondhatja magáról, hogy szállítja a gólokat. Toni lábadozás közben sem mozgott rosszul és két gólpasszt is adott (arról nem tehet, hogy Klose az egyiket belelőtte a kapusba, a sarkazás zseniális volt..), amivel nagyjából arra is rácáfolt (már ha egyáltalán ez eddig valakinek nem volt egyértelmű), hogy csak befejezni tud és támadásépítésnél nincs hasznára a csapatnak. Klose a kapu előtt továbbra is életlen, de ez változhat. Az első gól előtt Lahmnak hatalmas labdát adott és Altintopot is tanárian ugrasztotta ki. (Altintop megoldása is megérne egy misét, de ezt a ziccert kihagyom. Szerintem a török egy sorral előrébb játszik, mint kellene.)
És hiába küzdenek hárman, amikor Müller és Olic is rúgdossa a gólokat és felszántja a pályát.

Szerintem egyébként ötből négyen egyszerre is elférnek a pályán (különösen egy Nürnberg, vagy RWO ellen), de ha Robben és Ribéry is egészséges, akkor annak Schweinsteiger issza meg a levét.

Harald hardrode 2009.09.22. 22:18:12

@Vul-Kahn: köszönöm, ezt nem tudtam.@Titi120: Hát nem tudom, nekem eddig elég meggyőző Badstuber. Süt a játékáról az önbizalom, amikor a félpályáig fellépve egy 3 méteres becsúszással akadályozza meg az akciót. Lehet, hogy ki kéne próbálni megint a 3 belső védős rendszert. Timo és MVB szűrne, R&R a szélen, támadó kp Müller vagy Schweini és akkor Olic mellé előre az egyik center, ami igen nagy tárházát hozná nyitná meg a lehetőségeknek. Az egyetlen probléma, hogy Klinsman erre már ráfázott egyszer (Bréma 2-5) és Lahm nem fog padozni.
Más: Tényleg érdekes Buyten 4 gólja 3 meccs alatt, de hát csatárnak készült anno. A másik pedig a Glabadach. A hétvégén 5 perc alatt kapituláltak előnyről hazai pályán, most meg az utolsó percben kapnak megint otthon, ott sincs éppen minden rendben. Baumjohann onnan jött a tarcsiba, kérdés, hogy vissza megy-e télen.

Lojzi_ 2009.09.22. 22:21:52

Az jutot még eszembe, hogy három rossz meccs és négy jó meccs után a csapatot temették, meg istenítették is.

Az, hogy hol is tartunk az 8 napon belül kiderül. Ha a HSV-Juve páros 6 ponttal a miénk, akkor tényleg alakul valami, 3-4 pont esetén nagyjából semmi sem történik, 0-1-2 pont esetén meg megint a kétségkívül létező hiányosságokról fog szólni minden.

Pedig szerintem nem ez a szezon lesz a van Gaal éra (első) nagy szezonja. Ahhoz legkésőbb a tavaszi idénykezdetre kapus és hátvédposzton minőségi változások kellen(én)ek. Viszont arra látok esélyt, hogy a győztes meccsek jó része nem izzadtságszagú küszködés lesz már a szezon első felében sem.

Lojzi_ 2009.09.22. 22:27:14

@Harald hardrode: Hülye lenne visszamenni. Legalábbis ilyen gyorsan. A fizetése jobb, az edzéseken is jobb szakmailag, ha Ribéry, Toni, Lahm, vagy Robben labdázgat az emberrel.
Neki alázatra van szüksége és rengeteg munkára, meg kitartásra. Ha mákja van, akkor a szezon második felére odaérhet arra a szintre, hogy többször beálljon csereként, vagy gyengébb ellenfelek ellen kezdjen és még az sem kizárt, hogy valami trófea áll a házhoz.
Akkor van baj, ha beleragad a dritte ligába és nem tud olyan teljesítményt nyújtani 3-4 hónapon belül, ami a nagycsapat közelébe lendítené.

Lojzi_ 2009.09.22. 22:28:45

Barrios rájött, hogy hol a kapu. Innentől a BvB is sínen van, mint József Attila.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.23. 00:21:35

van Buyten jól játszik, leginkább önmagához képest, de egy csatár sem ragad a kezdőben, ha jól védekezik a félpályánál. szerintem jelenleg nem reális, h Demichelis ne szerezze vissza a helyét, de elismerem, ebben a kijelentésben a nagy bukta is benne van :) (pláne van Gaalnál, aki az átalgnál önfejűbb a mendemondák szerint). az biztos, h Buytent bírom, de sajnos már többször kevésnek bizonyult nagycsapatok ellen.

Altintop egy katasztrófa továbbra is. aki védeni akarja, mondja meg, h ma miben volt a legjobb.

egyébként Gomeznél nagyon meleg volt az ötösről a saját lábujjára fejelt labda.

kroos 2009.09.23. 06:47:13

@Rekordvizemeister: bár Bordon sokad virágzását éli azt látom....

kroos 2009.09.23. 06:54:00

@Lojzi_: ,,annyi köztük a különbség, hogy Gomez nem lő gólt olyan távolról, mint az olasz "
lol,lol,lol.
Hihetetlen hogy amit a fejedbe veszel abból nem engedsz akármi is történik. Egész Németország Klosén meg Tonin röhög hogy a kis müller 1 perc alatt megcsinálja amit ök izzadva se tudnak,gólt löni.
Persze a gól után láttam az arcukat,hát nem volt öszinte a mosolyuk az tuti.
Toni távolról???Na mindegy. Szerintem a legjellemzöbb az meccs elején Sosa beadásánál,Gomez megkerülte a védöt,futott a labda felé vagy 3-4- métert és kapu felé fejelt.
Mig Toni a hasonló (2) ilyen beadásokhoz még kézzel sem tudott hozzányulni annyira statikus, ha a labda nem pont hozzá érkezik akkor esélytelen.
Van gaal nem hülye Gomez gyorsabb, és mindenben jobb mint az olasz. Az ami a te bajod vele hogy 30 millioba került arról nem Gomez tehet.

kroos 2009.09.23. 06:55:03

(gomeztöl elvettek még az elején egy teljesen szabályos gólt les cimén a meccs elején ha emlékszetek rá)

Lag_Operator 2009.09.23. 08:39:15

@mocsing: "(pláne van Gaalnál, aki az átalgnál önfejűbb a mendemondák szerint)"

Ezt énis olvastam/hallottam már, de Ribery pozíciója illetve a rombusz kapcsán erre rácáfolni látszott, persze kérdés, hogy ebben Robben érkezésének mekkora szerepe volt.

Lojzi_ 2009.09.23. 09:26:58

@kroos: Csigavér.
Ha megfigyelted volna a mondatban a "távol" szót ki is fejtettem, hogy ebben a szövegkörnyezetben az ötésfeles vonalat jelöli. (értő olvasás)
És határozottan dicsértem Gomezt, ami konkrétan úgy hangzott, hogy "Gomez meg kb. ikertestvére is lehetne Toninak".
Mivel kettőjük közül az olasz tett le többet az asztalra eddig (39 gólos szezon, gólkirályi cím, világbajnok, aranycipős, stb., stb.) ez kifejezett dícséret, ha ez Neked nem jött volna le.
Ugyanis számomra - mint azt többször kifejtettem - nem az a kérdés egyelőre, hogy Gomez Tonit túl tudja-e szárnyani, hanem, hogy nem jár-e úgy, mint Podolski, és megy vissza 3 sikertelen szezon után a szülőfalujába megszégyenülve.

Örülök neki, hogy Gomez rendszeresen szállít egy gólt úgy is, hogy folyamatosan szarul játszik, pont ezért nem akartam közvetlenül összevetni a tegnapi teljesítményét Toniéval, de akkor legyen:

Müllernek és Klosénak Toni két filléres labdát adott, nagy pechje, hogy Klose nem élt vele, mert így csak egy gólpassza van 30 perc alatt, nem kettő. Ezenkívül a felívelt labdákat sokkal többször tartotta meg és játszotta meg pontosan, mint Gomez.
Gomez gólpasszt nem adott, a les az szerintem valóban les volt, a gólját igazából Ribéry és Lahm hozta össze, valamint egy ugyanolyan labdát két méterről el is cseszett, méghozzá gyermeteg módon. Amit Altintoppal bohóckodtak, az meg enyhén nevetséges volt. Zanzásítva: 60 perc alatt egyszer jó helyen volt.

Szóval Toni a sérülés utáni első félórában egyértelműen jobb volt, de az olló vélhetően még nyílani is fog köztük, ha Toni újra játékba lendül.

Amire még emlékeztetnélek az az, hogy Gomez és Klose úgy sem tudtak stabil helyet kivívni a csapatban, hogy az olasz rehabon volt....

És ez teljesen független a bekerülési költségüktől.
A 30 milla Nerlinger és Uli hibája, nem az övé, ebben egyetértünk.

DoktorHáz 2009.09.23. 09:30:02

Ez a Bayern egész jó lesz.
Van Gaal azért tud valamit. A Bundásligát simán nyerni fogják és egy jó sorsolással a BL-ben is a 8ba mehetnek vagy akár a négybe (mondjuk megkapnak egy nem angol csapatok vagy nem a Barcát).
Ezt a Müller gyereket meg nem tudom honnan hozták és ki fedezte fel, de nagy erőssége lesz évekig a Bayernnak és nem kell Toniknak fizetni az irdatlan fizetését és mehet végre haza , a Milanban úgyis kell mégegy nyugdíjas előre!

kroos 2009.09.23. 10:00:13

@Lojzi_: EZ az ha Toni lövi akkor nem les.
Teljesen egyértelmü volt hogy
1, Ribery átlépte a labdát így nem ért hozzá ahhoz igy lehetetlen hogy az elrugás pillanatában les legyen.
2, ahogy a kommentátor is mondta ha Ribery hozzá is ért AKKOR SEM volt les.

Lojzi_ 2009.09.23. 10:04:27

@kroos: Visszanézem majd a kedvedért, de szerintem les volt. Egyébként 5:0-nál majdnem mindegy....

kroos 2009.09.23. 10:04:35

@Lojzi_: a többivel kapcsolatban csak ismételni tudom magam.Egyébként tavaly Toni ennél nagyobb helyzeteket is hagyott ki, persze tudtam hogy egyböl rárabolsz, és csak Toni sarkazására fogsz emlékezni.
Gomez szarul játszik? Akkor Toni mi a mezönyben? Szar a köbön?
Nem furcsa hogy Gomez mindig ott van? Toni meg nem ért el egy labdát sem?(Sosa-s eset.)
Nehéz szezonod lesz haver.
Mindig magyarázni majd hogy Gomez csak jó helyen van...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.23. 11:03:52

ocsmány, hazug zaccardo hát nem beszólt a bundesligának?

“German football is a lot more physical and athletic, but in one year I never had a training session on tactics.”

Lojzi_ 2009.09.23. 11:11:41

@kroos: Nem fogok Veled elvitatkozgatni a jóslataidon, ha megbocsájtasz...

Csak az ismétlés kedvéért:
Toni tegnap jobb volt mezőnyben. Megtartotta megjátszotta a labdákat és klasszis megoldással hozta helyzetbe a társait fél óra alatt többször is.
A befejezéseket majd akkor ítéljük meg, ha Toni is játszott 90 percet Ribéryvel és Robbennel a háta mögött és nem Sosa lecsúszott labdáival kellene valamit kezdenie.
Gomez megoldása meg tényleg amatőr volt. Nincs lehetőség az ellenpróbára, de Toni azt a ziccert saját szubjektív véleményem szerint röhögve megoldotta volna (Ribéry egy zseni btw).

Vul-Kahn 2009.09.23. 11:24:06

@_benito: olyan játékost minek ott tartani a taktikai értekezletre, aki vért köpve dől ki egy egyszerű erőnléti edzésről? Zaccardoval ez történt ugyanis. Szerintem Magath simán hazaengedte (elküldte a faszba) a taktikai megbeszélések előtt, nem is játszatta a szerencsétlent, olyan szar volt, és mint látjuk, az eredmények őt igazolták.
Amúgy azzal sztem mindenki tisztában van, h az olasz csapatok taktikailag jobban fel vannak készítve, a németek (a tavalyi Wolfsburg főleg) meg fizikálisan. Ezek stílusbeli különbségek, nem kritikák, úgyh nem látom hol van itt a "beszólás". Persze Zaccardotol nem is vártam mást, minth magán kívül mindenkit hibáztat, h világbajnok létére még csereként is csak ritkán számoltak vele (3. számú jobbhátvéd volt Riether és Pekarik mögött).

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.23. 11:26:03

@Vul-Kahn: azt hittem, azt fogod mondani, hogy a német játékosoknak nem kell taktikai edzés, mert kiskorukban mindent magukba szívnak, és fejből vágnak 3-4 formációt. :)

Vul-Kahn 2009.09.23. 11:36:58

@_benito: erről természetesen szó nincs, vitán felül áll, h a taktikában az olaszok a királyok, ez meg nyilván azért van, mert erre fektetik talán a legnagyobb hangsúlyt. De Zaccardo egy akkora kutyaütő, és olyan gyenge fizikálsian, h arra nincs megfelelő szó, csak most otthon próbálja vhogy magyarázni a wolfsburgi beégését. Megtalálta ő a helyét egy olasz újonccsapatban, úgy érzem.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.23. 11:41:51

@Vul-Kahn: zaccardo még hagyján, barzagli sztem sokkal szarabb.

kroos 2009.09.23. 11:44:22

@Lojzi_: De az életben már láttam játszani a nagy Lucat.
Te viszont nem sok Stuttgart meccset láttál tavaly az biztos.Nagyon elfogult vagy Gomezzel,ha ö lö gólt az ,,5-0-nál már mindegy" de ha Toni sarkal az zseniális megoldás.
Toni tavaly ha emlékszel ennél sokkal nagyobb ziccereket is kihagyott,üres kapura ha akarod megkeresem kik ellen,csak most nincs rá időm.
Azokat meg Gomez oldotta volna meg.
A bl meccsen pl Gomez lement a szélre és Müllernek ö adta be a labdát.
Szelektiven nézel meccset igy nem lehet vitázni.
Amit Toni csinál azt felnagyitod ha meg Gomeznek van jó megoldása azt rögtön elfelejted.
egyébként utoljára irom le az hogy Toni Világbajnok az itt és soha többet nem lehet érv senki ellen sem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.23. 11:48:49

@Vul-Kahn:

Nyilván Lippi sokkal hülyébb a focihoz, mint Magath, hogy ezt nem vette észre.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.23. 11:50:38

@kroos: nem hát, mert jövőre már Gomez is az lesz :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.23. 11:55:00

@Csöncsön: azért, mert anno nem volt jobb nála ott, nem jelenti, h itt nincs, és egyébként mindezektől függetlenül ne lenne szar. tehát a mai demagóg-díj a tiéd lehet, ha ezt tovább mondod.

Vul-Kahn 2009.09.23. 11:57:47

@_benito: voltak/vannak óriási hibái, az tény, de összességében nekem ő sokkal meggyőzőbb volt, mint Zaccardo. Az ő esetében fel se merülhetett, h kikerül a kezdőből, pedig kb hasonló erősségű vetélytársai voltak, mint a másik olasznak. Mindenesetre egy bajnokságot nem lehet csak egy elölévő mágikus háromszöggel megnyerni, hátul is ott kell lenni. És bár a sok kapott gól elkerülésében szerintem sem Barzagli, hanem a szűrő Josué vállalta a legnagyobb szerepet, azért az olasz sem volt rossz. Az EB-n elég gyengén játszott, az igaz, meg én is emléxem a Cottbus elleni meccsre, de én nem úgy látom, mintha az olasz válogatottban a középső védő olyan hihetetlenül telített poszt lenne, h Lippi már vagy fél éve be se hívta. Ott lenne a helye a vb-n, legalább a kispadon.

Lojzi_ 2009.09.23. 11:58:02

@kroos: Láttam Stuttgart meccseket.
Nem is keveset.
Emlékeztetnélek, hogy Podolski is jó volt Kölnben. Aztán....

Várjuk meg, hogy a Bayernben mit tud majd mutatni a srác, mert ha itt nem megy valakinek, akkor pont leszarom, hogy Kölnben/Stuttgartban/Aachenben ő volt a király.

Toni meg itt volt (/van) király.
Ja, és világbajnok is.

Vul-Kahn 2009.09.23. 12:00:26

@Csöncsön: hát nem is játszatta Lippi se, csak az usa elleni meccsen, ott is csak kényszerűségből, ahol rúgott is egy gyönyörű öngólt. Azóta meg be se hívta. Szóval ő is látja.

kroos 2009.09.23. 12:01:21

@Lojzi_: ha már ennyire büszke vagy erre had emlékezteselek hogy Toni a Fiorentina játékosaként lett világbajnok.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.23. 12:02:40

teszem hozzá, a vb első két csoportmeccse után már Zambrotta volt a jobbhátvéd, tehát valamire Lippi is rájöhetett (emlékeim szerint nem volt sérülés, de ki lehet javítani, ha igen)

Lojzi_ 2009.09.23. 12:05:08

@Lojzi_: Egyébként nem szurkolok Gomez ellen, mint már annyiszor mondtam, és természetesen észreveszem az ő jó megoldásait is.
Csak szerintem botorság lenne Tonit elüldözni, amíg az olasz egyértelműen jobb, mint Gomez. Toninak még van két jó éve, addig meg van mögötte egy minőségi csere, akit ebben a két évben jó lenne felhozni az ő szintjére.

Lojzi_ 2009.09.23. 12:06:18

@kroos: Szerintem meg az olasz válogatottal, de erről is vitázhatunk....

kroos 2009.09.23. 12:07:27

@Lojzi_: ???
nem tudom miröl beszélsz..ki az egyértelmü jobb?
ki legyen minöségi csere?
de a legnagyobb lol akkor is az hogy
,,nem szurkolok Gomez ellen"

kroos 2009.09.23. 12:09:15

@Lojzi_: ,,Toni meg itt volt (/van) király.
Ja, és világbajnok is."

nem itt vagyis a Bayernél lett világbajnok, erre irtam hogy a Fiorentina játékosaként.
Ezt szerintem elég nehéz félreérteni de látom neked ha csak kötekedés céljából is de sikerült.

Lojzi_ 2009.09.23. 12:20:05

@kroos: Az a lol, hogy azt feltételezed rólam...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.23. 12:21:42

@Vul-Kahn: @mocsing:

Oké, elfogadom. Csak a "kutyaütő" kifejezés nem tetszett.

kroos 2009.09.23. 12:42:27

@Lojzi_: mivel azt irtad..
egyébként Van basten,Platini Cruuyf, Puskás kismiskák Toni hoz képest hisz egyik sem világbajnok:)
DDDDDD

Lojzi_ 2009.09.23. 13:00:05

@kroos: Konkrétan Te írtad azt, hogy Toni csinálhat akármit isteníteni fogom, míg Gomeznél pont az ellenkezője.
Erre írtam, hogy nem szurkolok ellene, bármennyire is be szeretnéd ezt állítani rólam.

A világbajnok egy szint. Nem írtam soha, hogy csak az lehet jó, aki világbajnok, de aki világbajnok az viszont biztosan jó (tudom persze, hogy lehet találni minden VB győztes keretben 1-2 hülyét, de most ezen ne szőrözzünk, ha megkérhetlek). Az általad citált csatárok világklasszisok voltak annak ellenére, hogy nem értek fel a csúcsra, így oda lehet tenni a nevüket bátran egy világbajnok mellé.

Gomez azért nem tart itt. Sőt, messze van eléggé. (Persze remélem, hogy egyszer világbajnok lesz, vagy ha nem is, senki nem fog megütközni, hogy világbajnokokkal említik egy napon.)

Addig is itt zárjuk le a témát és térjünk vissza Gomezre egy teljes szezon után.
Ne Tegyőzzél meg, ha lehet, hanem ő.

acdcisti 2009.09.23. 13:00:26

@kroos: @Lojzi_: várjatok a téli szünetig ezzel a vitával. Most nagyon értelmetlen.
Mindenkinek megvan az elképzelése, a kedvence. Decemberben lehet összegezni, statisztikákat bámulni.
Inkáb örüljetek hogy ismét nem 3 csatárral fogtunk neki a szezonnak, amiből az egyik a drága herceg...

kroos 2009.09.23. 13:12:10

@acdcisti: persze én csak a
,,az olasz egyértelműen jobb, mint Gomez"
féle mondatok szerintem viccesek.Az hogy az egyik érv meg a Vb-cim még viccesebb.(olyannyira hogy ezen röhög Ritter meg pekarik is)

_X_ 2009.09.23. 19:24:52

én is csatlakoznék a csatár kérdéskör megvitatásához :)

szerintem minden játékos mellett van pro és contra. Toni 32, Klose 31, Olic 30, Gomez 24, Müller 20 éves. Ha hosszabb távra tervez van Gaal és nem csak 1-2 évre, akkor Gomez+Müller játszatása szerintem érthető.
Másik oldalról Olic nagyon hasznos játékos, aki nagyon kitartó, Toni meg szememben a Bayern IIben szereplése miatt lett szimpatikus, hogy ő akar még bizonyítani nem csak rinyálni...
Gomez hátránya a Podolski-hatás lehet, bár reméljük ez nem lép fel...
Szerintem abban egyetértés van, hogy Klose az egyik "leggyengébb" láncszem, persze erre a keretre nézve mert más német csapat sztem őt is tárt karokkal várná.
Amúgy idén meccsben sem lesz akkora hiány, hogy csak egy pár játékost láthassunk közülük meccsen.

értelmetlen_nevű 2009.09.23. 19:50:48

Én szimpatizálok Gomezzel. Tényleg. Látom rajta, hogy nagyon akar. Ennek ellenére vicces, hogy ennyire ajnározzátok. Elhiszem, hogy jó játékos, de a bayernben nyújtott teljesítménye eddig 0. A góljai nagy részét a gólvonalról lőtte. Szerintem hiba volt leigazolni, nem olyan szintű játékos, mint amilyenre a bayernnek szüksége van. Stuttgart ideális közeg volt neki, attól, tartok hogy itt nem tud felnőni a feladathoz. Mindenesetre szurkolok neki, nyilván. Toni 2-3 évvel ezelőtti teljesítményét nem hinném, hogy elérheti, persze Toni sem volt formában az utóbbi időben.
Klose nagy csalódás, számomra messze ő a legjobb képességű csatárunk, de ő sem produkált értékelhetőt mostanában.
Olic egy kincs, már azért is megérte leigazolni, hogy jó példát mutasson az alibi társaságnak.
Müllernek nagyon örülök, remélem tartósítani tudja ezt a formát.

Lojzi_ 2009.09.23. 20:38:16

Tavaly a 3 csatár egyértelműen kevés volt, pláne úgy, hogy Poldi volt az egyik.

Az idei felállás sokkalta jobb és egyáltalán nem sok az az öt csatár.

Ha van akárcsak egyetlen sérülés is, akkor már mindenkire szükség van.

Ha elmenne Klose, vagy Toni, netalántán mindkettő, akkor ott lennénk ahol tavaly.

Ráadásul én látom a mentális fejlődést is a csatárokon, amit a kiélezett konkurenciaharc okoz.
Toni lemegy a harmadosztályba, Klose önként rekreációs szünetet kér, ha jól vettem le, hogy mi volt múlt héten, hogy formába lendülhessen, Olic és Müller látványosan megszakadnak a pályán, és Gomez is érzi a súlyát minden kimaradt helyzetnek (érdemes volt nézni az arcát Altintop "megoldása" után tegnap...).
Van Gaalnak már csak arra kell vigyáznia, hogy ne forduljon egyszerre minden pályán lévőnél az akarás görcsösséggé. Vagy ha igen, akkor még legyen két cserelehetősége.

kroos 2009.09.23. 20:42:46

Kurányit kellet volna megvenni 40 mill.-ért és akkor nem lenne itt semmilyen vita:)

Lojzi_ 2009.09.23. 20:49:53

A Frankfurt viszont úgy néz ki, hogy 6:4-re nyerte az első szettet. Mert, hogy nem focit játszanak az az eredményből kapásból lejön.

Lojzi_ 2009.09.23. 22:04:11

Király Gabi a 11-eseknél kiejtette a Herthát...

_X_ 2009.09.24. 07:37:32

@Lojzi_: ebben egyetértek, hogy több csatár jobb mint kevesebb és lehet Gomez most még nem lesz akkora szereplő, de neki van is még ideje, 3-4 év múlva Toni, Klose, Olic már vén ember lesz (mások már ilyen korban nyugdíjukra gondolnak), kérdés hogy türelme is meglesz hozzá...

HSV kiesett egy 3. osztályú csapat ellen DfB pokalban... Szerintetek HSV szétesik már ilyen korán, vagy még talpraáll? Csak mert ezt a meccset nem tekinteném már kicsúszásnak az EL meccse után...

Wolfsburgnál még azt mondanám, hogy BL+BuLi > DfB kupa...

Leverkusen is kiesett 1. FC Kaiserslautern ellen ez is picit meglepő, mert Lúzerkusenné alakulást későbbre vártam volna.

De a legszebb szerintem az Eintracht Trier, 4. ligás csapat akik még benn vannak, hajrá Trier!!! :)

Harald hardrode 2009.09.24. 11:20:26

@_X_: HSV az utóbbi évek alapján a Schalkére emlékeztet, mindig ott vannak a tűz körül, de aztán semmi.

A gyógyszergyáriak meg nem tudom, lehet, hogy nem volt olyan fontos a kupa.

Wolfsburg is kérdéses. Arról a meccsről viszont más szúrt szemet. Ishiaku kettőt lőtt, míg Prinz megint gól nélkül maradt. Úgy látszik, hogy nem a Bayernnel van baja a srácnak, hanem úgy általában a válogatotton kívüli mecsekkel.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.24. 11:33:35

@_X_: @Harald hardrode:

Hát vagy ugye rájöttek Hamburgban, hogy tavaly pont a "három vasat tartunk a tűzben" igénybe buktak bele.

Nem szokatlan jelenség ez. A Villarreal tavaly 5-0-ra kikapott a Király Kupában egy harmadosztályú csapattól. Racionalitás.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.24. 11:35:36

@Csöncsön:

Pardon. Elnézve az eredmény alakulását, itt aligha ez történt.

_X_ 2009.09.24. 11:49:28

@Harald hardrode: Poldival még várnék egy kis időt míg Kölnben is leírnánk... Bár lehet jót tenne egy buLi2 neki.

@Csöncsön: jó ha csak a kupában estek volna ki, akkor még rá lehetne fogni, h "direkt" estek ki, csak mellette ELben is kaptak egy 3ast Rapid Wientől és hétvégén sem voltak túl meggyőzőek...
Mellette akkor nem hiszem, h hosszabbításig szenvedtek volna, ha annyira nem érdekli őket. Itt szerintem nagyobb probléma van. Remélem minél előbb rendezik, mert egy jó HSVvel a BuLi is izgalmasabb.

kroos 2009.09.24. 11:52:52

@_X_: @Harald hardrode:
elöre Novakovic a balon Ehret a jobbon Ishiaku
belülközépen maniche,petite,pezzoni.
Ezzel a felállásal jó lenne a köln,poldi nem illik ide (se).

Harald hardrode 2009.09.24. 12:16:47

@_X_: egy kört még várjanak a szerveződéssel és majd után kezdjék el konstatálni, hogy baj van. Mondjuk egy 0-3 nagyon szép lenne ;-P

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2009.09.24. 12:45:42

@Harald hardrode: Bocs, de láttad a meccset? Csak "Prinz Poldi" szerepe miatt kérdezem:
A köln góljai:
1. Poldi, Ehret, Ishiaku(gól)
2. Poldi(szabadrúgás), kapusról kijött Ishiaku(gól)
3. Poldi Freis(gól)

Nem gólvágó, de szerintem nagyon hasznosan játszott és Soldo 90percig fennhagyta, ami szeintem nem mellékes, mert a bajor drukkerek, itt mindig mozgáshiányt állpítanak meg nála.

Harald hardrode 2009.09.24. 12:59:58

@Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien: Nem láttam. Csak a kicker beszámolóját olvastam. Ez esetben megkövetem magam, de akkor is furcsa, hogy nem rúg gólt, elvégre csatár.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.09.24. 12:59:59

gondoltam magamban este, biztos ad legalább egy (érdekes) német kupa meccset a Sporttv, de hát megint hozták a formájukat, és jól beleválasztottak egy.két, az átlagnál is dögunalmasabb spanyol, olasz meccsbe...

pedig a HSV szopását új de megnéztem volna pl :'(

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2009.09.24. 15:13:56

Még egy post és a bundás leszorul az első oldalról. Szégyen! :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.24. 15:15:39

@Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien: jól mondja az úr :((

Az NST-kupa és az iskolai évkezdés kicsit felborította a terveket, de hétvégére lesz poszt, isti-biz :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.09.24. 15:47:14

@mocsing:
töriből hozott haza egy hármast,
és még a kötelező olvasmányokat sem olvasta el!

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.24. 15:53:29

@pote: ha péntekig nincs bundi-poszt, csökkentsd a zsebpénzét

2009.09.24. 17:11:53

@Harald hardrode:@Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien:
Azon gyér tapasztalatokból kiindulva, amelyekhez az eddig (félig-meddig) megtekintett Köln meccsek alatt jutottam, nos talán nem vall túl nagy kontárságra ha azt a megállapítást teszem, Podolski úr, nem kifejezetten klasszikus csatárpozícióban próbálja teljesítményével csalódott ajakbiggyesztésre késztetni híveit.
Példának okáért, a Schalke elleni mérkőzésen, némiképp hátravontabban, erőst a pálya bal oldalán játszott, és ha ez a többi meccsen is így van, kevés gólja akár betudható ennek is.

Ettől függetlenül ezen kicker osztályzatokat azért nemigen teheti ki az ablakba.:
Bundesliga 2. forduló 3,5 3. forduló 3,5 4.forduló 5 5. forduló 2,5 6. forduló 4

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.09.24. 17:12:56

@Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien: azok érdektelen labdázgatós "bajnokságok", fent kell tartani irántuk az érdeklődést, míg a Bundás fénye örök és messze ragyog, ráhangolás nélkül is:))

egyébként meg nézzük a jó oldalát. most egy end gombbal meg lehet találni a posztot ;))
---------

még valami...a tegnapi naphoz:
"Német-Kupa - Nem elsőosztályúnak való vidék"

áh, mocskosul nagyon kreatív vagyok ma :D

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.24. 17:56:20

Poldit ne bántsuk. a helyére került.

Harald hardrode 2009.09.25. 14:25:18

@mocsing: Én nagyon csípem, csak nem értem, hogy miért nem képes a bajnokságban is huzamosabb ideig jól játszani. A válogatottnak se tenne rosszat egy jó formában lévő lengyel csatár kettős.

kroos 2009.09.26. 09:08:59

helyére kerül a nürnberg is

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.09.26. 15:35:26

Podo életveszélyes, megrakjuk a Kúzent!
süti beállítások módosítása