Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog a LOKI meccse elé

2009.08.25. 15:28 nou san trafford

Még ma is kristálytiszta emlék, amikor a belgák elleni iksz után - péntek délben - percenként frissítettük a teletextet, hogy megtudjuk, kik lesznek a Fradi ellenfelei. Nincsen nekünk vágyunk semmi, csakhogy ezt most is megtehessük. Igaz, már csütörtökön és tv vagy monitor előtt.
Ma este minden politikai félrehallás nélkül állíthatjuk, hogy egy a tábor, egy a zászló! Nem akarunk mi fiesztát, lehengerlő támadójátékot, esernyőcselek utáni kötények sorát, bolgár védőkből sopszka salátát készítő DombiTibit, hanem a lapozás utáni három dologból egyet.

1. Loki győzelem
2. Döntetlen
3. 0-1

Mielőtt nagyon elvinne minket a lelkesedés, és holnap reggel felvágnánk az ereinket, ha neadjisten mégsem jönne össze a bravúr, jegyezzük meg az alábbiakat. Ki emlékszik utoljára olyanra, hogy egy klubcsapat miatt megtelt a (Nép) Puskás Ferenc Stadion? Ki várta Czvitkovicstól, Kiss Zoltántól, Komlósitól, hogy ők lesznek a következők, akik a Bajnokok Ligájába juttatnak egy magyar csapatot? És egy trivia: a Loki volt az utolsó olyan csapatunk, amely esélyesebb csapat otthonában úgy tudott győzni, hogy teljesen megérdemelte a sikert (Hajduk). Akkor a továbbjutás is sima volt, most nem bánjuk, ha nem lesz az, csak összejöjjön. 

Addig is:

311 komment · 1 trackback

Címkék: loki cl bajnoko ligája

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr251337423

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Loki-siker után 2009.08.26. 12:04:32

A Debrecen csapata 2-0-ra legyőzi a Levszki Szófia csapatát, ezzel tizennégy év óta az első magyar csapatként feljut a Bajnokok Ligája főtáblájára.Babarczy Eszter a győzelem másnapján publicisztikát jelentet meg a Népszabadságban "A Loki túlhajtot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.AT 2009.08.26. 09:36:16

@pote: Comprende.

Én nem tartottam amúgy felháborítónak, szimplán viccesnek, a kicsit szánalmas módján... :-) Máris megjelentek a hiénák, s nem csak a politika oldaláról, hogy maguknak vindikálják legalább részben a sikert, pedig ehhez tevékenyen nem sokan járultak hozzá. De jó, ne politizáljunk, mert abból gyorsan anyázás lesz, mint általában az országban. :-)

montipájton 2009.08.26. 09:38:57

@Sath: Tökéletesen egyetértek veled. Nem a fiatal szurkolók hibája, hogy ők már a külföldi fociba nőttek bele, onnan választotta kedvencet, példaképet, róluk álmodoztak.
Gyerekként a legfogékonyabb az ember az ilyenre, és hát itthonról KIT választhattak volna?

Úgyhogy ha most egy srác azt reméli, hogy láthatja élőben a Barcelonát vagy a Manchestert, igen nagy tirpáknak kell lenni ahhoz, hogy leugassuk a fejét, miért nem a magyarfociba szerelmes.

Ettől még a Debrecennek surkolhat bárki, aki máshogy gondolja, nincs ebben semmi, egyszerűen röhejes kitenni a poltitikában megszokott (undorító) matricákat a fociban is. Mindenki a kedvenc csapatának szurkol és kész. Ha ez a Loki, annak,
ha a Barcelona, annak.

montipájton 2009.08.26. 09:39:48

@pote: Oké, jogos, részemről lezárva.

balu11 2009.08.26. 09:48:50

@poolfanati: egyértelműen a 12. - Coulibaly a fordítva tartott magyar zászlóval :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.08.26. 09:49:40

@montipájton: IMÁDOM a Barcelonát. Taknyosként, alaig felfogva valamit az egészből már nekik lobogtam, azóta is a telefonon, autón, magamon a színeiket viselem DE hogy életemben először ELLENÜK fogok szurkolni ha a Loki összekerül velük az fix...

szbszig 2009.08.26. 09:52:22

@balu11: Hát igen, az már a közvetítésben is egy kicsit gáz volt. Még akkor is, ha a kommentátorok igyekeztek szemérmesen nem megemlíteni. :)

pisztoly79 2009.08.26. 10:00:40

@BK: Az azert minimum hogy Kolozsvart nem Cluj-nak hivni... Hajra Loki, remenykelto siker volt! Innen Erdelybol ugy tunik fejlodott a magyar foci, foleg annak koszonhetoen, hogy a fiatal tehetsegek lehetoseget kapnak (romanival ellentetben).

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.08.26. 10:03:21

kérem a Liverpoolt, szépen!

akkor még a feleséget is kiviszem, lássa már a Puskást!

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2009.08.26. 10:08:33

@pancho_sanza: "Paltini minden évben juttat két-három szerencsétlennek 7 millió euro-t"

basszus nem egyszerûen a farok rossz végén vagy hanem még be is szopod ezerrel... Platini az UEFA elnöke tudtommal, nem a pár top klubbé... a legjobb ha a szépemlékû BAJNOK csapatok európa kupáját nézed... hahó BAJNOKot a Debrecen verte a svéd a bolgár BAJNOKot s bejutott a BAJNOKok ligája csoportkörébe... lehet h semmi sportértéke nem lesz az eljövô meccseknek.. de meg van rá legalább az esély h bekerüljenek.. s ami szerintem a legnagyobb érdeme Platininek h nem csak az üzleti szempontok vezették hanem h "kis" csapatok is odaférhessenek.. ugyanis lehet h jó az ha (neadjisten) négy azonos országbeli elôdöntôzik de akkor hol a BAJNOKok ligája... s még egy dolog az a két gól amit tegnap lôttünk az bizony zsír.. s ha valamelyik top csatár lövi teszem azt az elôdöntôben akkor mindenki odalenne... na ez a sportérték ha egy Debreceni bevarhat egy ilyet a BL-ben!!!!

Henke 2009.08.26. 10:12:25

@balu11: azért ez képzavar nálam elég rendesen. Egy rohadtul szimpatikus feketebőrű játékos, aki tegnap a Loki egyik legjobbja volt, ünnepli a BL-be kerülést egy fejjel lefelé tartott magyar zászlóval :D:D

1; nekem most tűnt fel mennyi légiós van a magyar fociban.
2; ez az ezt nézd anya, benne vagyok a BLben! üvöltés
3; mellé társul a zászló sugallta igen...látjuk hogy örülsz :D
4; magyarok a BLben...?

IGEN, A LOKI A BLBEN!!!!

Pig_Bodine 2009.08.26. 10:15:43

@pattopo:
Szép volt, fiúk!
Én annak drukkolok, nehogy a Unitedet kapja a Loki: ne kelljen titokban, szégyenkezve a honfitársaim ellen szorítanom. Abban úgysem nagyon bízom, hogy a meccsre kijuthatnék -- 2002-ben legalábbis hiába álltam sorban órákat az esőben, mikor az utálatos mezszponzor előre fölvásárolta a jegyeket.

Neil Blender 2009.08.26. 10:18:29

Az uj kedvenc beszolásom: "ez az incidens biztos baranyfelhoket rajzolt baratsaguk kek egere" =) baszki ezen beszartam behugyoztam Hajdu B. Rulz.

Legyen egy jo Liverpool, Real Madrid, OM csoport hadd oruljon a magyar. Lathatnam a kedvenceimet legalabb, es szurkolhatnek egy magyar csapatnak.

Azt meg sztem senki ne varja hogy na mostantol aztan szarnyal a magyar foci. Kiugro eredmeny a Debrecentol es ha jovore is meg tudnak csinalni akkor hosszu hosszu idore egyeduralkodo lehet a magyar bajnoksagban a csapat, kb a nyert penz felebol.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2009.08.26. 10:19:14

@pancho_sanza: 1. magyarként magyar csapatnak szurkolni...de szar B+
2. az hogy beleerőltetik ezeket a csapatokat a BL-be olyan sportértékkel bír...na téllllleeeeeeeeeeg B+ szvsz tök szar amikor egy cselszki pool után jön egy jó kis MU cselszki mi is ez bajnokság???? B+ ez elvileg a Bajnokok Ligája...
3. akkor szurkolj... én inkább annak fogok h helytáljanak a Debreceniek és örülök h nagy csapatokkal játszhatnak nem hakni meccset...

+1 remélem lesz idén is Juve Real... az szinte fix spanyolnátha

balu11 2009.08.26. 10:21:21

@csizsikpizsik: szép mondás!

@Henke: nekem is nagyon "szimpi" Adamo - Szófiában inkább csak rakkolt, tartotta a lasztit, szabálytalanságokat harcolt ki, tegnap meg már cselezett, lőtt, ... Alázatos, hasznos, jó felépítésű játékos, és ne feledjük, hogy gólt is tud lőni. Azt meg majd elmagyarázzák neki, hogy hogyan kell fogni a zászlót... :)

Henke 2009.08.26. 10:45:49

Amúgy ha már -végre- visszatértünk a meccshez is, nekem az tűnt fel, hogy a középső védők rendre kispárgázták, kivagdosták a laposan beadott labdákat teljes elszántsággal, illetve a középpályás takarító munkából Ramos is milyen alázattal vette ki a részét. Rendre ment a labdával zsugázni próbáló irányítókra.

((És igen, én sem az NB1en szocializálódtam főként, kicsit furcsa is volt hogy nem ő a jobb hátvéd. :D De ez az én bajom. ))

Bodnár nagyon nagy volt! X-menből a Buldózer ugrott be a meccs alatt jópárszor nekem róla :D ha egyszer elindul... :D

Valaki írta, hogy akár meg is kövezhetjük, de Rudolf a gólon kívül szerinte gyenge volt. Szerintem is. Nem sokszor láttam játszani egy teljes meccset (összefoglalók, max) és pont tegnap néztem Koeman keretét. Mondom hát dísznek egy hazai csatárt is berakni... aztán akasztott olyat, hogy csak süppedtem a székben, nyilván miután kiugráltam magam, hogy jól beharangoztam a véleményem előre. Hál' Istennek, rám cáfolt a srác keményen!

taoofflow 2009.08.26. 10:48:32

Debrecen a BL-be: Szakály 58 perc alatt 10 passzkísérletből 3 ( három ) jó!
A válogatottba követelt Vargának 9 jó passza volt az egész meccs alatt.
Azt hiszitek, hogy ha most kaptok egy rakás gempát, akkor jobb lesz a focitok? Ha igen, szégyeljétek magatokat, mert csak pénzért tudtok jobb teljesítményt előhozni magatokból. Ha meg nem lesz jobb, akkor egyszerűen senkik vagytok. A Fradi a legjobb 16-ba jutott be, nem a 32 közé. Örüljetek Platini bácsinak, hogy engedte ezt a bajnok-nem bajnoki ágat. Mit akartok majd egy Stuttgart II, egy Rubin Kazany ifi ellen. A nagycsapatok úgyis csak a második csapatukat küldik majd a csoportmeccsekre, őket már a SuperLiga érdekli, nem az izraeli, magyar bajnok.

halareaal 2009.08.26. 11:00:20

vki nagyon népszerű akar lenni

Titi120 2009.08.26. 11:07:01

Mindenkit azért nem kéne beengedni ide sem ...

Ferguson 2009.08.26. 11:08:53

@pote: hová tűnt a Kíííígyó? Ne égesd már magad titus bramble-el :) (bár rossz a szemem, lehet nem ő az...)

BK 2009.08.26. 11:11:49

@pisztoly79: két lehetőség van. 1., nem tudtam, hogy Cluj Kolozsvár, 2., Cluj van a csapat címerébe írva bele. válassz, szerinted melyik miatt írtam ezt! :)

MUfanatic 2009.08.26. 11:12:16

Én nem vágyom semelyik csapat Pestre érkezésére! Én arra vágyom, hogy bárkit is kapjon a Loki, de egyszer kijussak bármelyik "hazai" meccsükre! Rájuk vagyok kiváncsi, hogy mire képesek, nem Messire, CR-re, sőt MU szurkolóként, még Rooneyra se...

kroos 2009.08.26. 11:12:18

A sportgézás cikk szerintem nagyon találó.

,,A felső karéj alján lévő 18-as szektorban már nem volt lokista fölény, mivel ezeket a jegyeket Budapesten adták el. Az első félidőben azért többször felhangzott a „Hajrá, Loki!”, a gólokon kívül is kitört néha a tapsvihar, alapjában véve azonban a csendes szemlélődés uralkodott"
Ez a 32 ezres tömeg egy futballstadionban még félelmetes is lehetett volna, a Puskás Stadionban legfeljebb szép látvány volt.

Neil Blender 2009.08.26. 11:16:03

@MUfanatic: OK de ha Rooney vagy Messi labdahoz er koteles vagy elfordulni :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.08.26. 11:17:00

@Ferguson:
nálam még a kígyót látni, blog.hu mongyon le.
Titust nem bántani, olyan édi :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.26. 11:19:41

1. Az előzetes elvárásaimhoz képest a közvetítés kellemes csalódás volt, sokkal jobb, mint az RTL Klub akármelyik sportműsora. Kemény Dénes laikusként is sokkal értelmesebb dolgokat mondott, és jobban fején találta a szöge(ke)t, mint a tipikus úgynevezett "szakértők". Egyedül Vincze Ottó volt minden megszólalásakor olyan, mint aki egy előre betanított szöveget mond fel, de szerencsére ő ritkán jelent meg, így nem volt annyira idegesítő.

2. A Loki nagyon szervezetten játszott, az első gól után egy pillanatig sem forgott veszélyben a továbbjutás (bár izgultam persze rendesen még a 88.-ban is...), az, hogy a Levszki birtokolta többet a labdát, ezúttal semmit sem jelentett. Nagyon jó volt Varga, Rudolf és a két SZIMPATIKUS FEKETE SRÁC (ezt külön crouchynak ;-)), szerintem ők négyen abszolút nemzetközi szinten játszottak, de az egész csapat odatette magát. A bíró viszont a szokásos észak-európai játékvezetői színvonalat hozta: következetlen, idegbeteg, arcoskodó, szigorúskodó volt, rengeteg kétes ítéletéből összességében a Loki jött ki rosszabbul.

3. Most már mindegy, ki jön, innentől fogva tényleg minden lőtt gól, minden szerzett pont ajándék. @csizsikpizsik: -kel teljesen egyetértek (a Barca majd kiüti a Juvét meg a Wolfsburgot, és a Lokival karöltve megy tovább az egyenes kieséses szakaszba :-)), @pancho_sanza: viszont olyan, mint Sancho Panza volt: ott is csak szélmalmokat lát, ahol óriásokat kellene.

Hajrá, Loki! Köszönet a tegnapi csodálatos estéért!

mickeyknox 2009.08.26. 11:25:11

aki ilyenkor is csak fikázni képes, szarjon tarajos sült.

sh4d0w 2009.08.26. 11:27:08

Gratula a Lokinak és köszönöm, hogy elhozzák Hungáriába a BL-mezőnyének egy részét. Ha nagyon szerencsések, akkor a Fradi mintájára kb. 5 pont beszerezhető a csoportmeccseken - ehhez azonban lényegesen jobban kell védekezni, az ugyanis csapnivaló volt.

Másfél méterre a csatártól nem lehet védekezni. Bele kell ülni a nyakába és úgy elszívni előle a levegőt, hogy újra kelljen éleszteni... Ha én megye 3 ifiben ilyen messze voltam a támadótól, az edző bekiabált, hogy a következőnél csere lesz. Nyilván lesznek olyan csatárok is, akiket úgy sem lehet megállítani, hogy hárman ülnek a hátán, de azért a szerényebb képességűeknek ne adjunk ilyen lehetőségeket, így is nagyon nehéz lesz minél kevesebb gólt kapni.

MUfanatic 2009.08.26. 11:27:10

@Neil Blender: Nem vagyok egy tipikus magyarkodó ember, de ez a csapat tényleg a miénk is, annak örüljünk, hogy ők ott vannak, ne annak, hogy CR jön...

el sastre 2009.08.26. 11:27:25

@mickeyknox:
ha lehet kérni a sül tolasson....

BK 2009.08.26. 11:28:49

@Csöncsön: ha már a légiósok, aranyos volt, hogy a végén, amikor szaladtak körbe a rekortánon, Coulibaly elkért egy magyar zászlót az egyik nézőtől, hogy lobogtathassa és mutathassa a kamerába. de egy hónapos magyar tapasztalattal a háta mögött sikerült úgy tartania, hogy a zöld legyen fölül. :) de ettől még _jófejség_ volt.

Titi120 2009.08.26. 11:30:55

OFF:
Erwin Koemannal szerződést hosszabbított az MLSZ.

Mr.AT 2009.08.26. 11:34:48

@taoofflow: Na, akkor back to Level1 a frissen jött szefo kedvéért: az UEFA-pénztől nem Varga, Rudolf és a többiek teljesítménye lesz jobb, hanem veszünk szépen belőle téglát az új stadionhoz, műfüvet az új edzőpályához, törülközőt meg labdát az ifistáknak, stb.stb., s ezek együttes hatása révén javul (remélhetőleg) majd a Debrecen, s velük együtt értelemszerűen egyben a magyar foci általános helyzete is.

Időközönként mindig előkerül egy debil, vagy egy szenilisen nosztalgiázó 80 éves, aki nyomja ezt a "nem pénzért kell jól játszani" dumát, pedig ez mellébeszélés - ez az a kivételesen szerencsés helyzet, mikor a sportszakmai érdek, a nemzeti/lokális büszkeség és a financiális érdek is tökéletesen egybecseng. Az hogy ki (az elnök, az edző, a középpályás vagy a drukker) melyikben látja a személyes motivációját, az személyiségfüggő, de gyakorlatilag indifferens, mert egy irányba mutat minden: jól kell játszani, s a lehető legtöbbet kell kihozni ebből.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.26. 11:36:08

@BK:

Megtanulja majd legközelebbre. :-)

váév építők (törölt) 2009.08.26. 11:39:41

gratula lokinak, remélem értelmesen költik el a pénzt!!!

csoprtbeosztásom:
1.liverpool
2.barca
3.rome
4.loki

Henke 2009.08.26. 11:42:19

@váév építők:

csoprtbeosztásom:
1.loki
2.barca
3.rome
4.liverpool

;-) :D:D

Titi120 2009.08.26. 11:42:29

@Mr.AT:
"hanem veszünk szépen belőle téglát az új stadionhoz, műfüvet az új edzőpályához, törülközőt meg labdát az ifistáknak, stb.stb., ... "

Úgy legyen !
De az is benne van a pakliban - mint ahogy itt (sportgeza.hu/sport/marodiaklistaja/2009/08/26/a_debrecen_szetveri_az_egesz_vilagot/) is írják -, hogy azok akik eddig hosszú éveken keresztül talicskázták a pénzt a Lokiba, azok most úgy is gondolhatják, hogy itt az idő a kasszához fáradniuk ...

Titi120 2009.08.26. 11:44:11

@csizsikpizsik:
Nem beszélve a Romáról !

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.08.26. 11:46:24

Vargát én is megnézném Dárdai mellett a válogatottban. Sokkal inkább mint Tóth Balázst vagy Halmosit azon a poszton.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.08.26. 11:47:28

@Titi120: Na azt már nem tudom. Tegnap mintha arról lett volna szó, hogy első kiemelt a 4 angol, a barca, a sevilla, a bayern és a milán, de ez minden csak nem tuti...

Ferguson 2009.08.26. 11:51:45

@váév építők: @Henke: nagy szaktudásról és tájékozottságról tettetek tanúbizonyságot :) Roma a BL-ben? Barca az angolokkal? (utóbbi majd legfeljebb a csoportkör után...) LoooL :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.26. 11:52:27

@csizsikpizsik:

De tuti. Illetve annyi még történhet, hogy (reméljük így lesz) az Arsenal valami csoda folytán kiesik ma este. Ez esetben, azt hiszem, a Lyon kerülne még az első kalapba. De angol-Barca párharc bizonyosan nem lesz a csoportkörben.

Titi120 2009.08.26. 11:53:32

" ... Kósa Lajos ugyanakkor hozzátette: tudomása szerint több csapattulajdonos is jelezte, hogy hajlandó tárgyalni esetleges kölcsönadásokról, ha a Debrecennek szüksége lenne rá. "

Holczert esetleg felajánlhatná a Fradi. :)
Vagy ha már úgyse jutottak be a BL -be, akkor lehetne tárgyalni Tottiról vagy Robinhoról.

Henke 2009.08.26. 11:57:04

@Ferguson: a sorrendre szerettem volna felhívni a figyemet. mindenki a végére tette a lokit. érdekes, nem? :) kívánni meg lehet bármit, vagy nincs igazam? ;)

nem kívánok mentegetőzni. nem az volt a lényeg. szerintem melegebb szívvel gondoltál volna bele te is abba a kommentbe, ha a MU-t írjuk oda tévedésből... :P :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.08.26. 11:57:09

@Titi120: mióta a rómaiak beleszaladtak a késbe, azaz eltalálta Őket az Ágyúgolyó, azóta mélyrepülésben vannak... mintha 7végén is lett volna vmi pitty-putty a meccsükön...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.26. 11:57:39

@Csöncsön: Ez ebben a topikban annyira off, hogy csak na, de pontosan ki is az a többesszám, akik remélik, hogy kiesik ma az Arsenal....? ;-)

Tika_ 2009.08.26. 11:58:07

grat a Lokinak

@pancho_sanza: te nagyon súlyos vagy tényleg :). Eddig csak az RM kapcsán nyomattad ezt a f*szságot, de látom tudod általánosítani. Én aztán szeretem a sima győzelmeket, de te szerintem nézz Forma1 futamokat, a Schumi pályája csúcsán időszakból ;).
@Mr.AT: kiválóan megírta: nyilván nem a köv. szezonban lesznek MU-szintűek, de egy kis lépést azért várhatunk attól a pénztől

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.08.26. 11:59:26

@Csöncsön: (emlékszel a nagy rrrrrrrrreálra mit játszott az Emiratesben vagy megmondjam a végeredményt?:))

Mr.AT 2009.08.26. 12:01:43

@sAp: Nincs ebben semmi gond, Rudolf szvsz jó közepes teljesítménnyel jött elő tegnap, most Coulibaly villogott, aki a belét is kidolgozta, s általában igen jól tartotta meg a labdákat 2:1ben is.

Azt amúgy látni kell, hogy van hova javulnunk, az első gólnál a vicces kékbe öltözött fiatalembertől vagy 6 méterre pattant a labda a saját 16osán belül, ezt szerezte meg Coulibaly és lőtte el (amúgy igen szépen) Varga, míg a második gólnál Rudolf vagy 8-10 másodpercen keresztül forgolászott a labdával, mire úgy döntött, hogy "na jó, akkor inkább lövök" - ilyesmire elitcsapat ellen nem nagyon lesz se hely, se idő.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.08.26. 12:02:09

@imici77: Ember, egy barca szimpatizánsnak nem kell felidézned a nagy rrrrrrreál kuradcokat, évtizedekre visszamenőleg fejből tudja :)))))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.26. 12:04:09

@morphine: @imici77:

Vagyunk egy páran, akik bízunk az ilyesmiben. :-)

Amúgy én komolyan az Arsenalnak örülnék legkevésbé a Loki ellenfeleként. A világ legsótlanabb csapata, de tipikusan az a csapat, amelyik a Lokinak egy hatost rúgna. Ráadásul ki az, akit fölizgat Diaby meg Eboué Magyarországra látogatása?

Jöjjön csak a Barca, vagy a Pool, vagy a Milan...

taoofflow 2009.08.26. 12:05:10

@Mr.AT: igen, 72 éves vagyok, majdnem eltaláltad. De leéltem már annyit hogy lássam az igazságot. Hogy vakok vagytok. Egy olyan világban éltek, ahol mindent a pénz határoz meg. A pénz határozza meg a fejlődésedet. Az a baj, hogy elhitették az emberekkel, a Rudolfokkal, Vargákkal, Szakályokkal, hogy ha van pénz akkor van fejlődés. Te egy ilyen világba akarsz utódokat létrehozni, ahol behatárolja a monetáris rendszer a gyereked kiteljesedését? Én is lehettem volna Messi, te is lehettél volna C.Ronaldo, az anyád egy Marie Curie, ha pénz lett volna mögötted. A világ éhező gyerekei nem azért éheznek, mert nincs elég élelem. Hanem mert a gazdag nem ad neki. És utána meg nyaljuk a seggüket az Uefának hogy kösz a 2 milliárdot. Nem pénz kell ide, hanem egy normális, nem versenyszemléletű oktatás, ahol mindenkinek labdát, pályát adunk aki játszani akar. És azért, hogy szórakoztassa magát és a másokat, nem azért hogy magát futassa a médiába. Látni a Varga meg a Rudolf szemében, hogy le se szarja ő a Debrecent, már lesi a Feyenoord, az Udinese fizetési jegyzékét. Az a társadalom, amelyet a pénz irányít hanyatlásnak indul, bármilyen tehetségesek is az egyének. Látod, ez a baj.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.26. 12:05:35

@Titi120: Csak azt nem értem, hogy Kósa és Orbán helyett miért nem Szimát kérdezik.

kroos 2009.08.26. 12:05:41

azért azt nem elfelejteni hogy Rudi futott a legtöbbet a mezönyböl.

lonicera 2009.08.26. 12:07:15

A Loki sürgősen utaljon át nekem 10 millát az utolsó 10 év szar magyar futballja miatt, kárpótlásként :) Na jó, inkább vegyenek belőle 100 új széket az új stadionba.:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.08.26. 12:08:00

@Csöncsön: (eboué övön aluli ütés volt:), a többi meg vicces:))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.26. 12:08:11

@taoofflow: "Látni a Varga meg a Rudolf szemében, hogy le se szarja ő a Debrecent"

Nem tudom, én nem láttam ezt a szemükben...

horas 2009.08.26. 12:10:55

Igen Varga nagy tehetség és még nagyon fiatal mindenféleképpen,nyomatni a válogatottba,ez úgy is hiányposzt mivel Vass is nagyon eltünt.

Titi120 2009.08.26. 12:11:25

@Csöncsön:
Mert vakok vagyunk bazd meg !
Ezt is leírta, ne értetlenkedj ! :)

lonicera 2009.08.26. 12:11:35

Marie Curie kőszegény volt, szegény... Mellesleg én akkor sem lennék Messi, ha egy kamionnyi eurót borítanának a fejemre. Na mindegy, értem, mire akar kilyukadni, csak nem értek vele egyet

sAp 2009.08.26. 12:11:41

@Mr.AT: így van,a gólokat baromi nagy hibák előzték meg, de ha a lövőkedv megmaradna, akkor pár góllal megkeseríthetnék a nagycsapatok életét,mert az ilyen lövéseket (bodnár,rudolf,varga) semelyik kapus nem szedi ki...
ez a levszki elég gyenge csapat benyomását keltette amúgy,debrecen simán jobb volt (és most azt se mondanám h 'minden csapat úgy játszik ahogy hagyják',bár ramos elég komoly védekezést hozott le kpn vargával),de sztem fel tudnak majd pörögni nevesebb ellenfelek ellen is,legalábbis nekem mindig ez volt az érzésem,amikor magyar csapat külföldi jók ellen játszott. a védekezés valóban necces volt,de sztem itt fognak javulni még bőven.
rudolfot meg tegnap vmiért kipécéztem magamnak,de tényleg idegesített h a gólja után nem csinált kb semmi jót:)de ugye csatár,szóval játsszon így minden meccsen,ha a gólját meglövi.

Boxi_911 2009.08.26. 12:17:36

@taoofflow: Hozzuk vissza mindjárt a kommunnizmust, ahol mindenki egynlő, nem?

Sath 2009.08.26. 12:20:43

@taoofflow:
igazad van, vissza a kommunizmust, ahol minden kap amit csak kér. Ez a fajta társadalom a jövő! A pénz alapú hanyatlásnak indul.

:DDDD

Kb ennyire veszlek komolyan, és nem szándékozom továbbiakban reagálni a minősíthetetlen megjegyzéseidre, de még ennyit.

Teljesen egyértelmű, hogy a Loki eszét (csapat, tulaj, játékosok) elveszi a pénz akkor nem mennek többre mint a Fradi anno. De ha észreveszik a hosszútávú lehetőségeket, (amikhez mind pénz kell, és ha jól működik pénz is termel) akkor értéket teremthetnek ezzel a lehetőséggel.

horas 2009.08.26. 12:22:36

@taoofflow: Igen a Fradi a legjobb 16-ba jutott be,de ott minden bajnokságból egy volt nem 4 angol,olasz és spanyol csapat volt hanem egy és csak egy selejtezőt játszottak nem hármat,azt hiszed arra nem lesz képes a Debrecen amire a Fradi,hogy 6-1 re kikapni a Bernabeu-ban meg 5-1 re itthon az aktuális Ajax-tól?Mert mintha az egy olyan hatalmas diadal menet lett volna,ennek az a lényege,hogy egy magyar csapat elhozza nekünk a világ élfutballját!Gratulálok!

mickeyknox 2009.08.26. 12:22:51

gratulálok a lokinak, nagyon nagy dolgot értek el, mégha ez a bl selejtezők átszervezésével (is) jött létre, dehát elvégre ez a BAJNOKOK LIGÁJA, vagy mi. :)

ha lehet egy apró észrevétel: értem én hogy dombi tibi nagy lokiistenkirály csávó, meg minden, de többet NE engedjék pályára lépni, max időhúzási szándékkal.

Ferguson 2009.08.26. 12:27:11

www.skysports.com/video/clips/0,23791,16427,00.html - itt nézzétek, h miket mondanak a nagymesterek rudolf góljáról :) Úgy csavarodott a labda, mint CR szabijáinál...

rowi 2009.08.26. 12:27:42

1., Csuhajja:D Végre nem kell kivülállóként nézni a BLt
2. Úgy néz ki, ez egy ilyen év...hoki válogatott a nagy-vbn, Loki a BL-ben, márcsak a válogatottnak kéne kijutnia Dél-Afrikába és végülis az összes hátralévő meccs (kivéve a pótselejtezők...) 2009-ben van még...:D
3.,
1es kalap: Barca, Sevilla, Milan, Bayern és a 4 angol
2es kalap: Lyon, Inter, Real, Moszkva, Porto, Sporting/Fiorentina, Alkmaar, Bayern
3as kalap: Rangers, Olimpiakosz, Marseille, Kijev, Stuttgart, Atletico, Bordeaux, Besiktas
4es kalap: Koppenhága/Nicosia, Wolfsburg, Liege, Zurich, Haifa, Kazany, Unirea, Debrecen

az egyik felem Chelsea/Inter/Atletico/Lokit szeretne, a másik felem Sevilla/Alkmaar/Besiktas/Lokit

Ferguson 2009.08.26. 12:28:11

A loki meccs amúgy az összefoglaló végén van, ha csak azt akarjátok meglesni...

Mr.AT 2009.08.26. 12:28:41

@taoofflow: Ez a populizmus, meg a demagóg álliberalizmus tökéletes csimborasszója.

"Nem pénz kell ide, hanem egy normális, nem versenyszemléletű oktatás, ahol mindenkinek labdát, pályát adunk aki játszani akar."

Barátom, most egy vad és számodra újszerű dolgot fogok mondani, de a labda és a műfű (salak? aszfalt?) az nem a sors ajándéka, amit csak fel kell venni a bokorból, ahová megtermett, hanem azért bizony fizetni kell.

"Egy olyan világban éltek, ahol mindent a pénz határoz meg."

S bizony te is ebben a világban élsz. Nyilván van rajtad ruha, nyilván eszel, iszol, tisztálkodsz, mi több, innen echte kapitalista burzsoának tűnsz, tekintve, hogy internetet használsz, a blogolás üteme alapján felettébb ráérősen. Mindezekért alighanem FIZETSZ, if you know what I mean.

Lehet ezen hőbörögni, de ez a szép bolygó, amin élünk, bizony betelt, s nincsenek százmérföldes felfedezetlen paradicsomi részei, ahol sorbarakva állnak a sült galambok az ilyen álnaív entellektüellek számára.

"Látni a Varga meg a Rudolf szemében, hogy le se szarja ő a Debrecent, már lesi a Feyenoord, az Udinese fizetési jegyzékét."

És bezony mondom néktek, qrvára jól teszi. Lesse is. Ő ugyanis nem Kossuth Lajos, vagy Deák Ferenc, hanem egy egyszerű srác, aki történetesen abból próbál megélni, hogy fut egy kerek golyó után. Nyilvánvaló, hogy ha lesz hely, ahol hajlandóak nagyságrendekkel többet fizetni neki ezért, emellett pedig szakmailag is fejlődhet és minőségibb közegbe kerülhet, akkor teljesen logikus döntés az, hogy távozik.

És ez bezony neked meg nekem is qrvára jó lesz így, mert a Blikk meg a Bors címlapján akkor nem Cristiano Ronaldo segge lesz, hanem az övé, ami talán újabb és újabb kissrácoknak jelent majd motivációt arra, hogy nekiálljanak és keményen dolgozzanak valami hasonlóért.

Ráadásul a válogatottban éppúgy számíthatunk rá, remélhetőleg immár majd megerősödve, taktikailag európai szintű tudással felvértezve, reális nemzetközi rutinnal a háta mögött, s talán végre válogatott szinten is elérhetünk majd egyszer valamit, s nem az ötvenes éves fociján kell nosztalgiáznunk újra meg újra, bánatosan sóhajtozva.

horas 2009.08.26. 12:28:44

@taoofflow:Na a nagy erkölcsi tanulságok,pont a Fradival példálozol,ahol minden idők legnagyobb szétlopkodása történt.Hány ifista kapott abból a pénzből törölközőt?Nem vicceljünk...C.Ronaldo-nak takarítónő volt az anya az apja meg szertártáros meg a nagy Ronaldo-nak meg Adriano-nak is úgy kellett összekuporgatni a busz jegyére a pénzt?NEked nem hiszem de bocs ha tévedek....

mickeyknox 2009.08.26. 12:30:57

@taoofflow: én esküszöm nem értem, hogy jön ide a monetáris alapú világgazdaság, és a világ teljes erkölcsi lezüllése.

én nem annak örülök, hogy a debrecen most pénzt fog kapni, mert ahhoz semmi közöm, hanem hogy bejutottak a legjobb 32-be, és szurkolhatok magyar csapatnak a bl-ben.

a világ tényleg nem igazságos, és tényleg sok szegény gyerek éhezik, az ősedőket is kivágják; ezek bizony szomorú dolgok, igazad van.

horas 2009.08.26. 12:35:32

@rowi: Mondjuk sztem nem a legoptimálisabb a rendszer mert egyszerre jöhet létre egy nagyon erős és elég gyengusz csoport.Mondjuk még szokni kell,hogy úgy müködik az új BL hogy a kicsiknek is legyen valami sansza...:)

sporttárs 2009.08.26. 12:40:10

Nemcsak RUdolf passzolt rosszul, az egész csapatnak 50% körüli mutatója volt, ami nagyon gyenge nemzetközi szinten, a Levszkinél 70% fölött is volt játékos. Persze most le voltak osztva a szerepek, nem a Lokinak kellett labdát járatnia.
De a pontatlanság a BL-ben nyilván meg fogja bosszulni magát.

Kiváncsi vagyok, kiket igazol még a Debrecen, mondjuk szerintem még ez a pénz is kevés igazán nagy névhez, azt meg, a reális esélyeket figyelembe véve őszintén szólva nem tudom, mi értelme lenne ezeknek a más csapatok általi kölcsönadásoknak.

szferi 2009.08.26. 12:44:27

@rowi: remélem azért nem két bayern jön majd budapestre :)

Tika_ 2009.08.26. 12:47:07

@taoofflow: azért őszinte gratulációm, hogy 72 évesen interneten blogba kommentelsz!

@sAp: "így van,a gólokat baromi nagy hibák előzték meg, de ha a lövőkedv megmaradna, akkor pár góllal megkeseríthetnék a nagycsapatok életét,mert az ilyen lövéseket (bodnár,rudolf,varga) semelyik kapus nem szedi ki..."
akkor most a baromi nagy hibák miatt lehetett lőni, vagy csak kedv kérdése?... ;)

@horas: az optimális az már maga az optimum, nem fokozható tovább - ha már így elmentünk entellektüell irányba :)

kroos 2009.08.26. 12:50:57

@Tika_: én 121 éves vagyok nem tudtad?

pytho 2009.08.26. 12:51:05

Na tehát:

1. Sevilla
2. AZ
3. Wolfsburg
4. Debrecen

És irány a legjobb 16!

Magnetico 2009.08.26. 12:54:14

@pytho: Wolfsburg is 4. kalapban van

helyettük válassz egy 3. kalaposat:)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.08.26. 12:56:55

Most nézem, lehet Barca-Inter meg MU/Milan-Real? Tyűha...:)))

Henke 2009.08.26. 13:00:12

@csizsikpizsik: Barca - Inter Milan

két csapat egy ellen?!?! ..Nna gyertek a Papához! :D

Romanista 2009.08.26. 13:05:23

hello benito, láttalak a sajtótén, blikkes bácsi jót kérdezett mi?

LTL 2009.08.26. 13:15:35

Szasztok!

Szép volt Loki!

Majdnem jó volt TV2! (Kár volt azért az újpest drukker, fehérvár közeli származású, felcsúti paraszt sztoriért. Hogy el hánnyam magam, arra a pár percre el kellett kapcsoljak.)


Várom a sorsolást.

Horror: Manchester, Real, Fiorentina
Álom: Standard Liege (Besiktas), AZ (Rangers), Bayern (Milan)

rowi 2009.08.26. 13:16:32

@szferi:

hopsz, jogos...a második kalapos Bayern az helyesen leírva Juventus

giacinto 2009.08.26. 13:22:44

A TV2 csak kedden közvetít igaz? tehát mindössze 3 Debrecen meccet fognak lökni a 6-ból, vagy most esetleg a csoda miatt változtatnak ezen vmit?

sAp 2009.08.26. 13:23:11

@Tika_: szóval igaz h most hibák voltak, de attól még el kéne vállalni a lövéseket majd akkor is,ekkora lövőhelyzetek (főleg rudolfé) azért adódhatnak jobb ellenfelek ellen is...

kroos 2009.08.26. 13:27:18

Amugy ez volt a visszavágó.Két meccsen dölt el a továbbjutás.
Szóval akik jönnek a pontos passzokkal meg a futással azoknak ajánlanán figyelmébe az elsö meccset ahol agyonvertük a bolgárokat.

Mr.AT 2009.08.26. 13:36:50

@kroos: Váratlanul hulladék teljesítményt adtak a bolgárok, az tény, és gyakorlatilag mindkét meccsen. Mondjuk nekünk mind a 4 gólunknál nagyon adott a gép, s ráadásul igen ideális pillanatokban is születtek lélektanilag, de ezzel együtt sem tudnék két valamirevaló nevet felidézni a bolgár csapatból.

A saját drukkereiket leszámítva senkinek nem fognak hiányozni, az biztos - ahogy az is, hogy a két meccs alapján egyértelműen a jobb csapat jutott tovább.

Sath 2009.08.26. 13:37:08

@kroos: Arról nem beszélve hogy a bolgárok most a marha pontos és sok passzal, illetve azzal hogy egy az egyben szinte mindig lecselezték embereiket az ég világon semmire nem mentek egy kapufán kivül. Veszélyheztet sem tudtak kialakítani a kapu előtt, nem hogy helyzetet, messziről sem lőttek, a szögleteik (abból is volt egy tucat legalább) pedig egyenesen nevetségesek voltak.

Ettől még persze kellett, hogy az első lövés kapufa legyen és ne akkora gól mint Rudolfé lett, és az is igaz hogy a LOKInak tegnap "minden" bejött védekezésben és támadásban is.

pytho 2009.08.26. 13:43:28

@pytho: De még lehet 3.-ban, attól függ, hogy mit játszanak a többiek ma, bölcs nővérem, Wiki szerint :) De igazából a Koppenhága is mehet 3.-ba, az még jobb lenne! :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.26. 14:14:34

@sporttárs: Szerintem az a polgármester úr teljesen dilettáns megjegyzése volt.

Titi120 2009.08.26. 14:27:05

@horas:
"azt hiszed arra nem lesz képes a Debrecen amire a Fradi,hogy 6-1 re kikapni a Bernabeu-ban meg 5-1 re itthon az aktuális Ajax-tól?"

1. Az az Ajax, akkor a világ egyik legjobb csapata volt, nem mellesleg a címvédő.

2. Azért tedd szépen az 1-6 mellé, hogy hazai pályán 1-1 a többek között Michael Laudrup, Raul, Redondo, Luis Enrique, Michel féle emberkéket felsorakoztató Real-lal.

És akkor nem beszélve arról, hogy nem is utolsóként zártuk a csoportunkat ...

crouchy 2009.08.26. 14:27:55

pancho szerintem csak annyit mondott hogy pl egy német focibuzi szívesebben nézné a bl-ben a Celticet, a Panathinaikost, az Anderlechtet mint a Debrecent. Nekünk nyilván jó hogy ott van, és hatalmas élmény. De egy Debrecen-Poolon mondjuk én...

@taoofflow: Igaza van, régen sokkal jobb vót minden. Ilyen mocsokság, ilyen mindenre kiterjedő hazugság és csalás még sosem vót mint most. Rígen sokkal jobb volt. A világháborúba is sokkal jobb volt. Lőttük egymást szerte széjjel , de megvolt annak a szípsége. Most mindenhol csak átverik az embert, és hajszolják magukat meg a pénzt. Mi huszonhárman voltunk testvérek egy egyszobás lakásban laktunk, és hetekig nem volt mit ennük, de bizisten sokkal jobb volt. Most nem azér mondom mer fiatalabb voltam, dehogyis, tényleg jobb vót.

rowi 2009.08.26. 14:44:51

@pytho:

háát....A farkasok mindenképp 4ik kalap. A Koppenhága a legjobban rangsorolt 4ik kalapos (persze ha ki találnak esni, akkor a Wolfsburg a legjobb) jah följebb kerülhetnek a dánok/Wolfsburg:D ehhez mindössze az kell, hogy a moldávok 2vel lepofozzák a Pireuszt idegenben. végülis:D

Phil Laak 2009.08.26. 14:53:41

Pancho, nekem kegyetlenül a lelkembe tapostál.
Tegnap páros lábon ugráltunk, és üvöltöztünk a barátaimmal(22-26 évesek), nekünk ehhez hasonló öröm utoljára 15 éve adódott meg, erre Te jössz sportértékekkel.
Elismerem a szakértelmedet, de az öröm pillanataiban az érzelmek a fontosak, szerintem az olvasóidnak tartozol egy bocsánatkéréssel.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.26. 14:58:06

@Phil Laak: pancho publikál....? az nst-n elég rég tett ilyet....

giacinto 2009.08.26. 15:22:15

ha nincs sportértéke annak hogy a debrecen bejut a BL-be, akkor minek van?

egy európai vagy még inkább Globális Szuper Ligának, ahol pancho kénye kedve szerint dönti el hogy melyik 32 csapat jusson be és játsszon egymás ellen?

mindig is voltak kis csapatok, mindig, mindenhol. nem értem miért kellett belekötni.
süti beállítások módosítása