Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Premier League 27. forduló

2009.02.28. 09:00 pote

A dingdingdong magyarhangja ismét magára vállalta a forduló elnevezését, vagyis egy újabb csonka fordulónak futunk neki. A Curling Cup döntője miatt a Spurs és a United meccse később kerül megrendezésre, ezért a hétvégén csak nyolc találkozót rendeznek a bajnokságban. A BL csapatok - a kapott gól nélkül átvészelt kedd-szerda után - a szombati napot kapták, az uefásoknak/ex-uefásoknak a vasárnap jutott. Nagy várakozás egy mérkőzést sem előz meg, így az a szégyen esik meg velünk, hogy a West Ham - ManCity meccset kell kikiáltanunk a forduló rangadójának. Tovább után a megszokott folyam: meccsek, tippek, vendégtippek és egy importskót videó is.
 
Everton - West Brom 2-0
A két klub százötvenedik összecsapása következik. Mostanság kezd otthon is jobban menni az Evertonnak, így meglepetésnek számítana már a vendégek pontszerzése is. Győzelmük esetén, Cahillék tovább tapadhatnak az élmezőnyre, az Albion szurkolói meg barátkozhatnak a gondolattal, hogy ők a Premier League Haladása.
 
Arsenal - Fulham 2-1
Mindkét oldalon egy egygólos kupasikerrel hangolódtak a bajnokira. Van Persie-ék a Rómát verhették volna sokkal jobban el, a Fulham hátrányból fordított a Swansea ellen.
A hazaiak revánsra készülnek, mert Hangeland góljával már augusztusban összeszedte első vereségét az Arsenal. Olyan bődületesen nehéz dolguk nem lesz, mert a Fulham még sohasem duplázott az Ágyúsok ellen, és ebben a szezonban idegenbeli győzelmük is pontosan annyi van, mint ahány BL címet sikerült eddig Wengernek gyűjtenie.
Semleges szurkolóként Arshavintól és Gerától várunk parádét. Schwarzertől pedig egy újabb bakit.
 
Chelsea - Wigan 1-0
Tovább a mourinhói úton. Mi most is csak egy egynullát látunk bele ebbe a Chelsea-be, pedig a játékuk kezd alakulni, mintha már lelkesedés is lenne, de azért gólfesztivált nem várhatunk attól a csapattól, amelyik a Juvénak is csak egyet gyömöszöl be, és a legpiacképesebb focistája Salamon Kalou.
Törleszteni valója a Kékeknek is van. Hiddink nem biztos, hogy tudja, de tavaly ezen a meccsen úszott el a bajnoki cím, amikor Heskey a ráadásban betalált. Mókás, de ez az egy PL pontja van a Wigannek a hazaiak ellen.
 
Middlesbrough - Liverpool 1-2
Soha rosszabbkor nem találkozhatna a Pool a Boróval, mint most. Kulcsjátékosaik sérültek vagy felépülésük után nem lendültek formába, szerda este még Madridban mímelték a focit, az aktuális ellenfél meg a bennmaradásért küzd egy sikeresen megvívott kupaforduló után. Southgate csapata sokkal többre volt hivatott még a szezon előtt, most meg már egy-egy gólra is többet kell várni, mint a böjt végére. Benitezék szempontjából az is félő, hogy ilyenkor azért - szökőévente egyszer - szokott adni a gép is.
Hogy mégsem 5-0-ás hazai sikert tippeltünk, az azért van, mert akármennyire is szánalmas mostanság a Real Madrid, a Borónál jobb csapatnak tartjuk. És az is a vendéggyőzelem mellett szól, hogy Juhász Roland nem Tuncay csapattársa. Ergo, egy Benayoun gól tutinak tűnik.
A fő beszédtéma azonban nem a hétvégi bajnoki a Riverside-on, hanem Rick Parry távozása a szezon végén. Ebben a témában érdemes elolvasni utolsó PL posztunk utolsó kommentjeit. Ricknek pedig az alábbi videót küldjük, donnelly kérésére.
Monster Magnet - Powertrip
 

West Ham - ManCity 1-3
Ahogy a bevezetőben is említettük, ez lesz a forduló rangadója. A City kezd belelendülni, a londoniaknál meg kezd alábbhagyni a lelkesedés. A Polgárok tizenhat közé jutottak az UEFA kupában és egy újabb, verhető dán csapatot kaptak. Zoláék sem unatkoztak hét közben, de nekik búcsúzniuk kellett az FA kupától a Boró elleni vereség következtében.
Annak ellenére, hogy a City fogatlan oroszlán idegenben, sok érvet fel lehet sorolni mellettük az aktuális forma mellett is. Ősszel simán verték hétvégi ellenfelüket, tavaly is elhozták a három pontot az Upton Parkból, és Bellamy is már náluk játszik. Azonban ami még inkább megkérdőjelezhetetlenné teszi a vasárnapi sikerüket az az, hogy Shaun Wright-Phillips eltiltott.

Hull - Blackburn 2-1
Ez is háromesélyes találkozó, és itt is arra a csapatra teszünk, amelyik kupameccset nyert a héten. Phil Brown fiai túl tudtak lépni másodosztályú ellenfelükön az újrajátszás alkalmával, BigSaméknek ez nem sikerült. Innen is gratulálunk Halmosinak a győztes góljához és jó játékához.

Bolton - Newcastle 1-2
Nem tudunk nem a szívünkre hallgatni.
A meccs pikantériája az lett volna, hogy Kevin Nolan pályára lép volt csapata ellen. Köcsögválogatottunk cséká-helyettese (csk.: Kevin Davies) azonban másképp gondolta, és erről Anichebe tudna igazából mesélni.

Aston Villa - Stoke 2-0
Martin O'Neill világosan tudtára adta a mezőnynek, hogy ők bizony mindent alárendelnek a lehető legjobb bajnoki helyezésnek. Ezért, szegény Stoke-nak egy viszonylag friss birminghami csapattal kell szembenéznie a Villa Parkban. Ettől függetlenül nem lesz könnyű dolga Youngéknak, mert a Stoke-ot nem szokták csakúgy elverni (erről Rafa tudna a leginkább beszélni).
Ideges hangulatú meccs lesz, mert a Villának nyerni kell, különben a BL is csak egy álom marad, és a Stoke-nak sem fér bele még egy vereség, ha komolyan gondolj a jövő évi PL tagságot. Szerintük a hazaiak átugorják ezt a lécet is.
 
Heti vendégtippelőnk kroos lesz. Köszönjük neki a gyors beugrást. A hetente nyereményként felajánlott 1, azaz egy pont mellé mi én most teszek egy extrafelajánlást. Amennyiben elbukom az eheti versenyt, akkor az össezfoglaló posztjában le fogom írni tízszer, hogy Imádom a Bayern Münchent.

Everton - West Brom 3-0
Arsenal - Fulham 3-1
Chelsea - Wigan 1-0
Middlesbrough - Liverpool 1-1
West Ham - ManCity 1-2
Hull - Blackburn 1-1
Bolton - Newcastle 2-2
Aston Villa - Stoke 4-1


Döntetlen esetén a Curling Cup döntőjére leadott tippjeink fognak dönteni. Az NST üveggömbje 2-1-es MU sikert mutat, kroos 1-1-et jósol.

180 komment

Címkék: üveggömb premier league pl tippverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr82970935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jo_Jo 2009.02.28. 17:41:12

Idén is Chelsea-MU versenyfutás marad a végére? A kékekből kinézem, hogy tavaszra összeszedik magukat.

poolfanati 2009.02.28. 17:43:54

@mann: abban a pillanatban nem kellettek. luis garcia pótlása az egyetlen aki sikerült. amikor sissokót eladtuk mascherano egy vasbetonfal volt és xabi is csúcsformában volt. crouch helyére jött robbie keane látatlanban ki ne örülne ennek. de petyával elvesztettünk egy játékstílust is, ami vele elég jól ment!
@donnelly: oké, mondj te valakit. aztán mondj valakit aki reális is lehet. én már mourinhónak is örülnék:D

rizla 2009.02.28. 17:44:53

a liverpool elbaszta a bajnokságot megint. persze a BL-ben meg jók: DDDDDDDD SZOKÁSOS. uncsi. az MU úgy fog nagy különbséggel bajnokságot nyerni, hogy nem nagyon kellett megizzadnia.

amúgy miért kroos tippel mindig? mert őt meg tudjátok verni? lol

poolfanati 2009.02.28. 17:48:54

donnelly: amúgy te hogyhogy nem a vérengzést nézed amit a celtic művel?

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.28. 17:49:34

Ezzel a szánalmas szerencsétlen buzi balfasz játékkal a Championshipben is kikaptunk volna bárkitől.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.28. 17:51:15

@poolfanati: A tévén az megy, de közben folyik a a patak is:)

Én ilyen O'Neill meg Strachan szerű fazonoknak is örülnék, bár már Mourinhónak is.

Tarfful 2009.02.28. 17:52:31

hát igen, az MU ezennel megnyerte a bajnokságot, úgy, hogy nem is játszott...

poolfanati 2009.02.28. 17:54:07

@Tarfful: igazából senki nem érdemli meg hogy bajnok lehessen, legjobban az aston villa érdemelné meg.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.28. 17:56:26

Úgy látom, az Arse is lefáradt a Roma elleni rohanásban, így a popp-féle erőnléti megállapítás revideálandó...

crouchy 2009.02.28. 17:57:42

én ugyan nem tudok focizni, de így is többet érnék mint El zhar, N'gog vagy Babel.

Ferguson 2009.02.28. 17:57:42

@poolfanati: na azért ezt neee, ez nem igaz :)

füligjimmy77 2009.02.28. 17:59:23

imici, egy pohár világosat, ha Debrecenben jársz, köszi szépen. Bátran mondtad te azt a két gólos különbséget, nemigen láttad még játszani ezek szerint a csapatot. Ezektől a pattanásos cumihuszároktól két győzelem egymás után hazai pályán irreális elvárás.

poolfanati 2009.02.28. 17:59:27

@crouchy: szerintem együttvéve is

Tarfful 2009.02.28. 18:03:40

@poolfanati: azért az MU elég jól talpra állt egy gyenge kezdés után, a riválisok meg elszarakodták a meccseiket
azt vártam, a 'Pool lesz a legnagyobb ellenfele az MU-nak, nem is bántam volna, hogy ha ők nyerik, de hát így... szóval csalódtam
(a Chelsea azért most behúzta. amikor írtam, akkor még nem - de így is sok a hátrány)

mann 2009.02.28. 18:04:36

@poolfanati: Ez így leírva jónak tűnik, ráadásul nem is Mascherano a csapat legnagyobb gondja.
"igazából senki nem érdemli meg hogy bajnok lehessen, legjobban az aston villa érdemelné meg." - ez viszont elég vicces, már csak azért is, mert a MU akár 10 ponttal is mehet a jövő héten és ez azért nem a "nem érdemlik meg" kategoria.

Lencse. 2009.02.28. 18:05:06

Hát ez az Arsenal is szörnyű. :(

Everred 2009.02.28. 18:14:51

Én mondtam, hogy a Boro keményebb lesz, mint a Madrid.

mann 2009.02.28. 18:17:09

Azt mondta Benítez, ha karácsonykor élen áll a Pool, akkor nagy eséllyel bajnok lesz. Az itteni poolfanok is arról értekeztek, hogy csapatuk hagyományosan jobban teljesít tavasszal mint ősszel.
Ehhez képest még március sincs, de a Pool leginkább már csak a BL-ben reménykedhet, pedig két hónapja még vezették a tabellát.

United82 2009.02.28. 18:20:07

Innen már tényleg csak a United bukhatja el. Akárhogy is számolom 7pont+1meccs az előny. Vagyis a Unitednek 4 meccsen ki kéne kapnia a hátralévő 12meccs alatt úgy hogy a Pool+Chelsea mindent nyer....vagy pedig 5 v 6 darab X.....ez valahogy nincsen benne....

poolfanati 2009.02.28. 18:21:07

@mann: amiatt a rakás 1-0 miatt nem érdemlik meg.
az más kérdés hogy tudni kell úgy is nyerni...

pepe11 2009.02.28. 18:22:52

Azért a legszebb álmaimban sem gondoltam volna októberben, hogy március elején akár 10 ponttal is vezethet a MU úgy, hogy egy kezemen meg tudom számolni hányszor játszottak jól.

mann 2009.02.28. 18:26:55

@poolfanati: ;)
EZ a különbség a mostani Pool és a MU között. A Pool 10 döntetlent játszott, míg a MU csak ötöt.
A remeklő védelem hozta, hogy egy rúgott góllal is tudott nyerni a csapat. De még így is a MU rendelkezik a legjobb gólkülönbséggel és rúgta a második legtöbb gólt a bajnokságban.

rizla 2009.02.28. 18:30:56

"Ehhez képest még március sincs, de a Pool leginkább már csak a BL-ben reménykedhet, pedig két hónapja még vezették a tabellát."

dehát ez a lényeg, benitez ERRE élvez. most már egész biztos. így, hogy kicsit elhúzta a mézesmadzagot a szurkolók előtt ezzel az őszi bajnoksággal, csak még nagyobb az orgazmusa. nem igaz, hogy másnak nem gyanús, hogy ahogy közeledett a BL ideje, rafa úgy kezdte direkt elbaszni a meccseket : DDDDDD

K_dako 2009.02.28. 18:46:16

Chelsea szurkoló vagyok, és bízom az utolsó pillanatig, de a ManU bajnoki címe már eldőlt rég...A pool úgy tűnik csak akkor tud nyerni, ha Gerrard és Torres is játszik, márpedig ez nem sokszor fordult elő mostanában. az őszi nagy mázlihullámuknak is vége, így aztán kaparni kell. Főleg, hogy a Chelsea felszálló ágban van, Hiddink nagyon jót tett, a mai meccset Scolarival nem nyertük volna meg. Drogba újra szárnyal, már ezért megérte kirúgni a brazilt.
Az Arsenalon nagyon csodálkozom, 4 meccs gól nélkül, nem jellemző rájuk. Most már tényleg felszabadultan játszhatnának, mert innen meglepetés lenne a 4. helyük...:) nem olyan szégyen az európa liga sem egy ilyen fiatal csapattól:)))

poolfanati 2009.02.28. 19:46:12

remélem amikor holnap először megyek fel a hivatalos pool honlapra vagy az eurosportra, jó nagy fekete betűkkel lesz kiírva: BENITEZ IS SACKED!!!

habár lehetne benne annyi becsület hogy lemond és akkor spórol néhány millát a klubbnak...

sepsta75 2009.02.28. 19:48:38

Gera is jól játszott abban az öt percben amit kapott:
2 eladott labda
5 hátra passz
plussz egyszer lerúgta Persiet.
Előre még csak véletlenül se indult volna...
LOL

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.28. 19:53:17

@poolfanati: "habár lehetne benne annyi becsület hogy lemond és akkor spórol néhány millát a klubbnak... "

én inkább azon aggódnék, hogy lassan kábé a nevére lesz írva a klub...

seahawks 2009.02.28. 19:57:01

@poolfanati: te most viccelsz?

azért a bl-ben van esélye a csapatnak...

Adamfark 2009.02.28. 19:59:35

De rohadt régen hallgattam már Monster Magnetet!!!
Már ezért megérte!!!!!
Pool :DDDD

poolfanati 2009.02.28. 20:01:35

@seahawks: saját véleményem.
de azt megmondom mindenkinek hogy rafával NEM fogunk PL-t nyerni!
(hogyha nincs igazam akkor majd kurvára nem fog érdekelni hogy mit mondtam:))

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.28. 20:06:56

@seahawks:

a BL-ben mindig is lesz. nem tudom, hogy mennyire van igaza rizlának, hogy Beníteznek "csak arra állna föl", de az biztos, hogy a kontinentális futballra sokkal alkalmasabb, mint az angolra.

Amikor azokat a megmosolyogtató kijelentéseket halljuk tőle, hogy "it was a crazy game", akkor azt egy kényszeres "control freak" jajveszékeléseként kell értelmeznünk. Angliában egyszerűen nem lehet, elsősorban a tempó miatt, zsínóron mozgó csapatrészekkel úgy kontrollálni a játékot, mint Európában. Ez persze állatira nyomasztja és rettegéssel tölti el, ami miatt még óvatosabban játszatja a csapatot, megbénítja és gúzsba köti a kevés kreatív játékost is, és szépen jönnek a diadalmas döntetlenek. Nagyon nem véletlen, hogy amikor vesztett helyzetből kell felállni, az általában sikerül is.

wilco 2009.02.28. 20:20:55

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
akkor minden meccset Xabi öngóllal kéne kezdeni ;) egyébként igazad van, ami nekem furcsa, hogy Rafa már hosszú évek óta nem tud megfelelő játékot kitalálni a PL-re. amit a Bl-ben csinál elismerésre méltó, de a PL-hez a kulcsot ennyi idő alatt már nagyon illett volna megtalálnia. ettől függetlenül azt mondom hgoy nehezen tudnék most olyan edzőt mondani aki határozottan erősités lenne a helyére....

dann (törölt) 2009.02.28. 20:35:35

@wilco: a nagy José. Na Ő tuti nagyot is húzna rajtuk. De egy Harry Redknappet is át lehetne csábítani, ha feltétlenül az angol bajnokság kell a szurkereknek. Másrészről viszont nyilván az kell nekik:) A Poolhoz angol edző kell, ha PL-t akarnak nyerni, Bobby Robson fél lábbal a sírban:( Aki érti is és tudja is az angol focit az José. De Ő meg most jól elvan az Interben. Ezért nyilván egy hazai madárka kell. A külföldi kisérletekből elég volt. Erre meg jelenleg Redknapp a legalkalmasabb sztem. De biztos, hogy nem egy Hughes.

Viszlat 2009.02.28. 21:27:13

@poolfanati: szerintem valld be, hogy a keserűség mondatta veled ezt nem érdemli meg dolgot, nincs ebben semmi szégyen...

davidmoyes 2009.02.28. 21:33:01

Ma délután megtapasztalhattam, hogy Saha is tud meglepetést okozni.
Teljesen elhűltem!

Adamfark 2009.02.28. 21:59:41

@davidmoyes: Saha különben egy borzasztó jó focista....már amikor egészséges, mert a lába bizony porcelánból van. Hja és elképesztő megmozdulásai vannak, ha ösztönből játszik.

füligjimmy77 2009.02.28. 22:21:12

@davidmoyes: Saha játékát nagyon szerettem a a Fulhamben, gyakorlatilag az egyetlen valamirevaló játékos volt. Aztán az MU-ban megroppant a karrierje, és az egészsége is. Tipikus: kiscsapat húzóemberét leigazolja egy elitklub, nem fér be a kezdőbe, megsérül, majd eligazol, de pályafutásának legszebb éveit már lehúzta a klotyón.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.02.28. 22:28:31

@füligjimmy77: gratulálok! :( áprilisban megyek Debrecenbe, szólok előtte!

Lencse. 2009.02.28. 22:29:26

Van egy cimborám, egyszer az általános iskolában úgy alakult, hogy beállt focizni a nagyszünetben a másik osztály tanulói közé. Mivel a tizenkét évesek jellemző érettségével kezelte a helyzetet, hogy "ezek" a csapattársai, nem passzolt senkinek, afféle makacs Tolvaj Ferdinándként egyedül tört kapura, valahányszor hozzá került a labda. Egy alkalommal szöglethez jutott, amikor nekikészült, hogy elvégezze, a többiek izgatottan várták a pillanatot, amikor először labdát kapnak tőle. De nem: ő inkább jobb külsővel megpróbálta kapura csavarni, csakazértsem volt szíve leadni nekik :D

Na, Saháról mindig ez a sztori jut eszembe: ha egyszer megkapta a labdát, azt élő ember nem látja tőle viszont, leszegett fejjel célozza meg a kaput. Kétségkívül nagyon tud, de szerintem Robbenről hozzá képest az önzetlen csapatjátékos szobrát meg lehetne formázni. (azért megjegyzem, hogy Sahát keveset látom játszani, csak hogy objektív legyek valamennyire)

Adamfark 2009.02.28. 22:32:48

@füligjimmy77: Saha nem azért nem került a kezdőbe, mert nem lett volna meg a aképessége, de gyakrlatilag Ő volt az örök visszatérő. Nem nagyon volt olyan hónap, amit végig tudott volna játszani tartósan. Ezzel együtt is fontos gólokat köszönhettünk neki. Annak idején nagyon örültem, amikor a Unitedba került, de a végén annak is örültem, hogy végre valaki elvitte, mert gyakorlatilag csak a helyet foglalta....
Azt hiszem arról meg nem a United tehet, hogy gyakorlatilag nyár óta nem nagyon tud az Evertonban sem megragadni, mert már töbször volt sérült idén is.

füligjimmy77 2009.02.28. 22:50:08

@imici77: Há' nem nagy öröm, de ez van, nem érzem bennük a győzelmet.

@Adamfark: nem is fogtam semmit az MU-ra, sokszor sérült, vagy formán kívűl volt, és azért bérelt helye nincs senkinek. Egészségesebb már nem lesz, és azért már ő se hamvas ifjonc, de azért még mindig megszolgálja a fizetését, ha elkapja a fonalat.

BK 2009.02.28. 23:23:22

nso.hu megalázta Gerát: "A Fulham értékes pontszerzéséből Gera Zoltán is kivette részét, miután a 89. percben csereként pályára lépett. " :-D :-D :-D

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.01. 00:34:49

apró vigasz, hogy Gulácsi ma is nagyot alakított:

"The visitors will be disappointed that they have come away with nothing as they put United under a lot of pressure in the second period but man of the match Gulacsi ensured the points go to Hereford."

sporttárs 2009.03.01. 08:40:28

Na tessék, akkor most már egyértelműen kiderül, hogy MINDEN nagy bajnokság szar. Az éllovasnak nem kunszt nyerni a töketlen vetélytársak miatt. Angol, spanyol, olasz, mindegyikről leírtátok már.

Alig várom a Loki-Úttestet.

:))))))))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.01. 09:55:44

@sporttárs: a spanyol izgalmas lesz végül, bár a színvonal tekintetében kihívásokkal küszködhet.

poolfanati 2009.03.01. 12:53:03

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: mióta gulácsi ott van 3 meccsen 3 győzelem? én ennyiről tudok, meg annyiról hogy elmozdultak az utolsó helyről.

badblood 2009.03.01. 15:35:51

Érdekes, fentebb vesézgetitek Benítez gyengébb igazolásait, máshol meg arról cikkeznek, hogy Beníteznek az a fő fejfájása, hogy nem igazán szólhat bele az igazolásokba...

kroos 2009.03.01. 16:55:56

ezt az unalmas szart...tulvagyok a whu-man.city-n
most meg ez a kupadöntö...lehet a pl a legjobb bajnokság de hogy a legunalmasabb is az biztos.
Nyugodtan merjetek árkapcsolni a sport klubra.

Martin Astin 2009.03.01. 18:01:27

Kaptunk egy utolsó esélyt...Dudu mikor tér vissza? Gyakorlatilag tőle függ, hogy van-e esélyünk a 4. pozícióra, a többiekben nem hiszek.
Dudu knows.

füligjimmy77 2009.03.01. 18:05:11

Bazz, a Villa úgy esett pofára, mint a legnagyobbak. A Stoke hajlandó volt 20 percre a kapu felé rúgni a labdát, 6 perce alatt lőttek kettőt. Most már kezdem azt mondani, hogy a Villa se érdemli meg a negyedik helyet, ha még innen se tudnak nyerni.

Titi120 2009.03.01. 18:11:56

Az összes Aston Villa játékost kapja el ma este lefekvés előtt a cifrafosás, ilyen pofátlan módon kivenni a zsebemből pénzt már régen tette csapat !

füligjimmy77 2009.03.01. 19:08:11

@imici77: mi nem rossz? Hogy az Arsenal 4 meccse nem tud gólt lőni, vagy az, hogy még mindig 6 pont a különbség, és már csak 11 forduló van hátra? Tény, már két hete eldőlhetett volna a 4. hely sorsa, így még mindig nyitott. A megszerezhető 33 pontból kell legalább 25.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.01. 19:15:52

@füligjimmy77: nézd, ahogy eldőlhetett volna a 4. hely sorsa, annyi erővel mi is ott lehetnénk már a dobogón, ha szerencsésebbek vagyunk. Azért eddig osztott a gép a Villának nem kicsit.
2 dolognak örültem:
-van még esély a 4. helyre, egy ilyen rossz sorozat közepette is. a 6 pont az 6 pont, de odaérhetünk.
-ezt most nem írom le. :)

iszonyú nagy gödörben vagyunk, ezen nincs mit szépíteni. Meglátjuk.

Üdv, ymy

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.01. 19:19:29

@poolfanati: "mióta gulácsi ott van 3 meccsen 3 győzelem? én ennyiről tudok, meg annyiról hogy elmozdultak az utolsó helyről."

4 meccsen 3. és emlékeim szerint nem voltak utolsók, és még mindig utolsó előttiek, bár kicsit kaotikus a helyzet az elmaradt meccsek miatt.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.01. 19:23:08

"Most már kezdem azt mondani, hogy a Villa se érdemli meg a negyedik helyet, ha még innen se tudnak nyerni. "

szerintem a Villa végül bukni fogja a 4. helyet, de ha mégsem, akkor augusztusban lesz nagy sírás, amikor egy Benfica vagy Ajax kiejti őket a csoportkörbe jutásért.

füligjimmy77 2009.03.01. 19:45:09

@imici77: azt nem írtam, melyik irányba dőlhetett volna el, úgy gondoltam, ide is, oda is. A Villa se dicsekedhet épp a formájával, de előbb-utóbb ők is elkapják a fonalat. Amúgy ezzel a meccsel semmi gond nem volt, a Stoke gyakorlatilag fél helyzetből lőtt két gólt, 1. félidőben a labda alig volt náluk, a m2.-ban a Villa kicsit hátrébbállt, aztán belőtték a másodikat, belőhették volna a harmadikat is, ere kaptak kettőt, ez a csóka a sztókból nem tudom, mikor lőtt ekkora gólt, szerintem még sose. Az Arsenal ellen szoktak nímandok ekkorákat vágni, most a Villa van ilyen passzban.

ZenZo 2009.03.02. 12:48:57

No sikerült végigfutni a százakárhány hozzászóláson.

röviden: a Chelsea végre kezd újra csapatként funkcionálni, képes meccset nyerni. Húzós volt, izgultam a végén, de meglett, és ez a győzelem főleg annak tekintetében nagy, hogy igazi tippgyilkos fordulóban kikapott a Pool, s döntetlent játszott a Villa és az Arsenal is. Nem a Villatól féltettem a Chelsea dobogós helyét, de azért csak jobb így 3 pontra tőlük. A ManU 7+1 meccs előnye pedig remélem csak annyi, mint a Barca 12 pontos előnye volt 3 fordulóval ezelőtt. 11 forduló, 33 megszerezhető pont. A trónfosztáshoz kell a MU ponthullajtása, bakizása is, de nagy divat ezt ilyenkor leírni. Mikor az elején a MU ragadt be, akkor nekik is a Pool és a Chelsea balfaszkodása kellett. Győzni kell, 11 mérkőzést nem bírhat el még ez a MU sem (hűűű, de remélem :) ).

A Villa is beleszaladt abba, amit az Arsenal már átélt, ott is vannak egymásnak.

A WHU-Citeh meccset meg megérdemeltétek, ez a City egy Robinhotól még nem lesz elit csapat.

ZenZo 2009.03.02. 12:51:03

Ja, azt még oda akartam írni (miért nincs itt hsz szerkesztés gomb): az Arsenal x sorozatán én annyira nem lepődtem meg. Tavaly is ilyentájt húztak egy ilyet. Akkor az első helyen, most a negyediken (/körül). A négyben ott lesznek, hogy a 3. vagy 4. helyen, az már csak attól függ, hogy a Pool kicsit vagy nagyon rafázza el a szezonját.

ZenZo 2009.03.02. 12:51:09

Ja, azt még oda akartam írni (miért nincs itt hsz szerkesztés gomb): az Arsenal x sorozatán én annyira nem lepődtem meg. Tavaly is ilyentájt húztak egy ilyet. Akkor az első helyen, most a negyediken (/körül). A négyben ott lesznek, hogy a 3. vagy 4. helyen, az már csak attól függ, hogy a Pool kicsit vagy nagyon rafázza el a szezonját.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.02. 13:17:30

@kroos:

Milyen meccset láttak a hétvégén

- az angol foci kedvelők? MU-Tottenham 0-0
- az olasz foci kedvelők? Inter-Roma 3-3 (0-2)
- a spanyol foci kedvelők? Atlético-Barca 4-3 (1-2)

De a hétközi BL-forduló után én is azt mondom, hogy a PL a legerősebb bajnokság. A kontinens (latin része) nagyon durván leszerepelt. Az olaszok pont annyira, mint a spanyolok. És erre még egy lapáttal az UEFA-kupa is rátett.

United82 2009.03.02. 13:36:51

@Csöncsön:
Nekem a 0-0 hozta a legtöbb örömöt, főleg a végén:)

Amúgy hiába ezek a 6-7gólos meccsek, ezekkel a védelmekkel nem lehet BL-t nyerni, pl a Barca védelme hetek óta kritikán aluli, hiába atomszuper a támadójáték....

kroos 2009.03.02. 13:39:15

@Rooney82: DE nem alszol el a meccseiken.
És nem csak a gólokról van szó.Hanem arról hogy sokszor 30-40 percig egyszerüen nem történik semmi..emiatt már Wenger is kifakadt egyszer az idén.

United82 2009.03.02. 13:54:02

@kroos:
ez van, a csapatok beállnak védekezni, mert ha kinyílnak főleg ellenünk akkor kapnak egy 5öst...ezt nem kockáztatják...így ez van, felállunk mint a kézilabdában, adogatunk körbe, lövünk egy gólt és utána...folytatódik minden mert nem támadnak mert akkor Ronaldoék pár kontrából kivégzik őket...
A tegnapi meccsen tudom h nem így volt, de egy kupadöntőn ne is várjon senki 4-5gólt..az csak elvétve van....meg hát a csapatunk nagy része a lelátón ült:)

Amúgy nem alszom el, legalábbis United meccsen még sosem aludtam el, mert azért az iram mindig megvan. Pl egy olasz bajnokin legyen az akár 2-2 tuti elalszok mert olyan lassan folyik a játék....a tegnapi Inter-Romát nem láttam:)

wilco 2009.03.02. 13:56:56

@kroos: mert ő mondjuk amikor Eboué-Denilson-Song-Diaby középpályával állt fel nem egyszer idén, na akkor aztán mindent megtett a látványos játékért...:)

kroos 2009.03.02. 13:59:58

@wilco: Nevek alapján a united is 2 csatárral játszik..aztán az egyik szür a másik jobb bekket játszik.

United82 2009.03.02. 14:03:06

@kroos:
ezek szerint a tavalyi Barca elleni meccsen kívül nem láttál más MU meccset:)

kroos 2009.03.02. 14:07:02

@Rooney82: Nem velük van bajom mikor PLröl beszélünk.Amit wenger mondott...a bolton,everton,whu,..stb...
egy bajnokságot nem az élcsapatokon kell lemérni.
Az milyen bajnokság ahol Lucas Neil szélsö védö lehet,ahelyett hogy középsö bekk,vagy kapus vagy a legjobb nézö legyen.

United82 2009.03.02. 14:10:40

@kroos:
erre nem tudok válaszolni:)
de az biztos amióta a PL.ben ennyi a pénz,a lényeg az hogy ne kapjál ki, ne ess ki, mert qva sok a lóvé, így már nem az van mint a 90es években vagy a 2000es évek elején ,hogy menjünk ki , játszunk egy jót, hanem taktikázás, ne kapjunk gólt, ne hibázzunk....ez sajnos így van, ezzel nem lehet vitatkozni...

United82 2009.03.02. 14:12:09

@Rooney82:
de az is biztos, hogy a gondolatmenetem folytassam, hogy ez a sok taktikázás és védekezés a nagy csapatoknak nagyon sokat segített a nemzetközi porondon és láthatjuk hogy a BL-ben 2005óta egy döntős mindig van, míg tavaly ugye kettő is volt...
szóval mindennek van előnye és hátránya is....

johevi 2009.03.02. 14:55:37

Mekkora meccs volt az Arsenal - Fulham !!! Az első félidőben a falusika lefocizták a hazaiakat, a másodikban már az Arsenal dominált, de az utolsó 10 percben megint a fulham cicázott az ellneféllel, zene volt fülemnek a füttykoncert! Gólokkal nyerhetett volna bármelyik csapat, de lehetett volna 4.4 is. Schwartzer jobb kapus annál, mint sorozatban hibázzon.
Ettől függetlenül a 8 helyezett is simán kieshet, egyben megy a mezőny, mint a tourdefrancon.

spigo 2009.03.02. 15:04:07

most tenyleg megint kezdodik (folytatodik), hogy melyik a jobb bajnoksag? Nekem az angol, Csoncsonnek a spanyol, donellynek meg a skot...;)

probinho10 2009.03.02. 15:09:10

kis help kéne. jutubon nemtom, hogy keressek rá azokra a vidikre, amiken szurkolók közvetítik a meccseket és szivatják egymást. nemtom, hogy így érthető-e, hogy mire gondoltam, de remélem :D

kroos 2009.03.02. 15:12:29

@spigo: Nem erröl volt szó..az angol a legerösebb.
Most arról volt szó melyk a legunalmasabb.

spigo 2009.03.02. 15:22:26

@kroos: en sem azt mondtam, hogy legerosebb, hanem, hogy legjobb (ha mar kotekedsz) :)

es ebbe az is beletartozik, hogy eros meg szamomra szorakoztato is

@probinho10: szerintem a skysports.com-on keress, mert az o studiojukban csinaljak a mokat

kroos 2009.03.02. 15:24:37

@spigo: akkor neked egy akvárium is zsórakoztató amiben 3 döglött hal van.

ZenZo 2009.03.02. 15:35:53

@spigo:
ja, vártam már, megint jön ez a semmilyen szempontból nem összehasonlítható, számokban is csak csúsztatottan kimutatható variálás. Egy tény, a Barcanak idén nagyon megy a góllövés, de arányaiban nem születik meccsenként öttel több gól a spanyol bajnokságban sem. Verjük magunkat a sokgólos meccsekre, mert Barca, de a harmadik Sevilla 33 lőtt góllal, +11-es gólkülönbséggel áll...

de csak hogy legyen min csámcsogni, nézzük az első négyet:
PL 1-4. helyezett lőtt gólok 178
LL 1-4. helyezett lőtt gólok 204

tehát átlag 6 góllal lőnek többet 25 meccsenként Spanyolhonban. Az 0,24 gól/mérkőzés. Én ehhez nem fűzök hozzá kommentet, majd megteszi az, aki illetékesnek érzi magát.

Én csak annyit jegyeznék meg, hogy sokkalta izgalmasabb volt a mostani Chelsea-Wigan 2-1, mint mikor a Chelsea ledorongolta 5-0-ra a Borot. Tény, hogy ritkábban szar egy mérkőzés, amin 5 gól esik, mint az, amin csak 3 vagy kevesebb, de az izgalom és nemelalvás mértéke nem áll arányosságban a lőtt gólok számával.

spigo 2009.03.02. 15:40:03

@kroos: ha az a 3 doglott hal eppenseggel a kedvenc 3 halam akkor igen

segitek, erzelmi kotodesnek hivjak

wilco 2009.03.02. 15:43:59

@kroos: ez a Te véleményed, én viszont ha fizetnének se tudnám a bundesligát nézni. ennyit erről.

kroos 2009.03.02. 15:49:19

A Bek 85-91 volt a legélvezetesebb..nem véletlenül.

spigo 2009.03.02. 15:51:40

@kroos: en a '99-es dontot rohadtul elveztem! ;)

spigo 2009.03.02. 15:52:26

@kroos: egyebkent 92-tol vannak a csoportmeccsek

Walmer 2009.03.02. 15:54:37

@kroos: aha, olyan qrva jó volt az a PSV-benfica döntő, vagy a Steaua - barca, hogy a marseille- Zvezdáról ne is beszéljünk. Te elhiszed amit írsz?

spigo 2009.03.02. 15:57:30

@kroos: ja es 91 es 97 kozott tenyleg ennyire befolyasolta az evi egy angol csapat a BL-t, hogy tonkre is cseszte az egeszet?

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.03.02. 15:58:13

@kroos:
a 88-as döntő ma is előttem van.
soha úgy nem untam még magam focimeccs alatt, pedig a 90-es évek végéig még bele-bele akadtam pár magyar bajnokiba is

Walmer 2009.03.02. 15:58:46

@kroos: jaj, bazmeg. És az milyen bajnokság, ahonan tavaszra kis túlzással hírmondó sem marad a kupákban? Lucas Neil szintű bekkért nem kevés Bundesliga csapat verné a seggét a földhöz örömében.

wilco 2009.03.02. 15:59:18

@Walmer: annak aki a bundesligán nő fel naná hogy élvezetes lehetett.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.02. 16:32:18

@probinho10: "kis help kéne. jutubon nemtom, hogy keressek rá azokra a vidikre, amiken szurkolók közvetítik a meccseket és szivatják egymást. nemtom, hogy így érthető-e, hogy mire gondoltam, de remélem :D"

nem mondom, hogy 100%-osan :D, de talán erre gondolsz:

www.youtube.com/results?search_type=&search_query=fanzone&aq=f

Titi120 2009.03.02. 16:33:35

@Walmer:
"És az milyen bajnokság, ahonan tavaszra kis túlzással hírmondó sem marad a kupákban?"

Ha a Bundesligára gondolsz, akkor ez nem kis túlzás, hanem nagy ...

davidmoyes 2009.03.02. 16:51:14

"ha az a 3 doglott hal eppenseggel a kedvenc 3 halam akkor igen
segitek, erzelmi kotodesnek hivjak "
Ennyi. Ezek után semmiről sem érdemes vitatkozni..Én PL-t nézek (gondolom érthető) :) de tetszik a bundás liga is. A spanyol meccsekkel az a bajom, hogy nem érzem úgy, hogy megszakadnának a pályán.. Ez az én agylövésem.

ZenZo 2009.03.02. 16:56:55

@pote: "a 88-as döntő ma is előttem van.
soha úgy nem untam még magam focimeccs alatt"

hát azért az olasz házidöntő nemrégről sem volt piskóta... az első BL döntő volt, amin elaludtam...

kroos 2009.03.02. 17:35:00

Lucas Neil=otromba

leszükititek a döntökre de én az egész sorozatra gondoltam.

kroos 2009.03.02. 18:14:02

www.focitipp.hu/?content=hirek&id=4754&query=wenger
kiemelném ezt ,,dolgozzanak a technikán, a kreativitáson. "

a bunsádban is van ilyen csapat..a cottbus..utálják is öket mindenhol.

Walmer 2009.03.03. 13:09:12

@kroos: Ugye azért azt te is érzed, hogy Wenger már hónapok óta a piros mezőben van. Ilyenformán ráhivatkozni, finoman szólva is butaság. Annak a csapatnak az edzője amelyik 4 egymás utáni meccsen gólt sem lő csak fogja be a száját és ne keseregjen azért mert más csapat nem támad. lehet hogy nem támad, de gólt azért lőnek. Majd legközelebb határozza meg Wenger az ellenfél taktikáját is.
A technika és a kreativitás meg amúgy is két olyan dolog, ami annyira hiánycikk a Bundesligában, mint az előbb említett úriembernél a tisztánlátás.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 13:18:10

@Walmer: Pedig ez sem áll tőle távol. Múlthéten azt nyilatkolzta, hogy korrekt támadójátékot vár a Romától.
süti beállítások módosítása