Most az olasz csapatokat kellene elsiratnunk, mert az ő bukásuk volt látványosabb, pedig ahol igazán nyakig ér a fekália, az Spanyolország. A BL-ben egy, jó esetben két továbbjutóra számító spanyoloknak ugyanis egyetlen egy képviselőjük sem maradt a második számú (ez nem a játék színvonalára vonatkozik) kupasorozatban. Az olaszok lehet, hogy még náluk is rosszabbul járnak egy körrel később, mostanra két iszonyú peches kiesés mellett a bajnokságban boldog boldogtalan által bucira gyepált Udinese tartja félárbócon a trikolórt. A franciák és az ukránok 3-3, az oroszok 2 csapattal hasítanak, a topligákat az olasz kiscsapat mellett a ManCity képviseli, de ha jóindulatúan ide soroljuk a németeket, akkor is csak négyre kúszik fel a szám.
Nem tudtuk nem észrevenni, hogy futballilag az UEFA-kupa fossá verte a Bajnokok Ligáját. Nagyon naivan, a mögöttes tényekről tudomást sem véve, hogy ne mondjuk, egyszeri szurkolóként több örömöt, izgalmat, szépséget hozott az UEFA-kupában megtekintett másfél meccs, mint a BL-ből összesen látott 5 és fél. Láttunk olasz csapatot meccset komolyan venni, láttunk német csapatot a sírból visszajönni, láttunk magabiztos ukránokat és oroszokat, és láttunk akkora gólokat, hogy csak kapkodtuk a fejünket. Most visszautalhatnánk pancho meglátásaira, vagy szemezgethetnénk az elmúlt évek UEFA-kupa-történelméből kezdve az Alavesszel, folytatva az oroszokkal és ukránokkal, nem elfeledve a Middlesbrough óriási menetelését, vagy az Espanyol könnyfakasztó küzdelmét, etc… A lényeg, hogy aki focit akar nézni, az inkább gyúrjon csütörtökre, mint kedd-szerdára, mert ha tetszik, ha nem, néha a hentesnél papírtálcán odavetett, zsírtól csöpögő kalbász (obligát koviubi és bányásszelet kenyér társaságában) sokkal jobban esik, mint egy Amuse Bouche.
A Milannal sok mindenre gondoltak az év elején, de talán az még a legpesszimistább szurkolóknak sem fordult meg a fejében, hogy februárra már csak azért kell harcolniuk, hogy legalább a BL-helyekre odaérjenek. Pedig pont ez a helyzet, és ha voltak is jelei annak, hogy ebből a keretből csak olyan csapatot lehet összeállítani, amely csak ritkán funkcionál nevéhez méltón, azért a pech szerepét sem szabad elvitatni. Mert a Milan nem szarta le az UEFA-kupát, főleg most nem, hogy kiderült: scudettót csak akkor nyerhetnek, ha kizárnak előlük mindenkit. Tovább akartak jutni. Nem sikerült, pedig Ancelotti két csatárral állt fel, és még csak nem is azért nem, mert ezáltal a középpálya védekező szekciója volt sokkal gyengébb. Hanem azért, mert ez a védelem 2-0-s előnynél sem biztos, hogy két óvodás beadásból nem kap két gólt. Egyébként a milánóiak kezdőjében 8 játékos hagyta maga mögött a harmadik ikszet. A Werder elleni, kiesést érő két iksz mellett, persze.
Hogy a Villa-Morientes csatársorral támadó Valenciában két hátvéd lője a gólokat, az nem azt jelenti, hogy mindketten azért fogják elhagyni a csapatot, mert nincs rájuk szükség. Most már mondjuk egyre kevésbé, mert a Valencia is pont úgy járt, mint a Milan: már csak arra kell figyelnie, hogy a BL-helyekre odaérjen, arra viszont nagyon. A héten leállt a stadion építése, a klub 16 gurigával tartozik a játékosoknak, az UEFA-kupa pedig csak szolid anyagi haszonnal kecsegtet (elődöntőbe kell jutni a nullszaldóhoz állítólag), úgyhogy az ő esetükben egyáltalán nem tartjuk kizártnak, hogy racionális döntés hozva feküdtek ki Dinamo Kijev előtt. Mondjuk ezt úgy, hogy nem láttuk a meccset.
A három francia továbbjutó közül a Németországban is alázó PSG (a bajnokságban is másodikak, idén talán tényleg lesz valami a Minden Évben Meghirdetett Párizsi Feltámadásból) mellett egy másik szentet, a St Etienne-t kell nagyon megdicsérnünk, az Olympiakosz ellen még a Ferencvárosnak is a csodálatos Limperger Zsoltira volt szüksége a továbbjutáshoz. A Marseille büntetőpárbajt, majd továbbjutást érő Ben Arfa-góljára keressen rá, aki szeretné látni a remake-jét Ronaldinho Seemannek vágott vb-góljának.
A címvédő Zenit Huszti Szabival a fedélzeten Stuttgartban is kifektette a svábokat, informátorunk szerint a meccs is, Szabi is felejthető volt. Ahogy a szemünk láttára zajló CSZKA-Villa összecsapás is, az angolokon láttuk egyedül, hogy a játékosok teljes egyetértésben szarnak az UEFA-kupára, incl. O”Neill, aki csak azért nem állt be egy félidőre, mert esett a hó, ő meg szemüveges. A Tottenham kiesése már semmilyen sorozatban nem meglepetés, annál inkább az a Manchester City továbbjutása.
A Fiorentina óriási meccset játszott az Ajax ellen, a hazai egygólos vereség után emberül nekimentek a hollandoknak, és jobban játszottak, mint az elmúlt időszakban bármikor. Élvezetes meccs volt, jó sok helyzettel, kapusbravúrokkal és Felipe Melo egy olyan faultjával, amivel biztossá vált, hogy idén nem marad ki a Serie A Köcsögválogatottjából. Az olaszok egy gyönyörű góllal hosszabbításra hozták az ordasul elcseszett párharc második felét, de a 88. percben az olasz védelem hanyatt esett a Leonardo hátára szerelt zsákból kiömlő mákon, a játékos pedig kilőtte a bal alsót. A franc tud kiigazodni a Fiorentinán, ünnepélyesen fel is adtuk a kísérletezést.
Így folytatják:
CSZKA Moszkva-Sahtar Donyeck
Dinamo Kijev-Metaliszt Harkiv
Hamburg-Galatasaray
Manchester City-AaB Aalborg
Marseille-Ajax
Paris SG-Sporting Braga
Udinese-Zenit
Werder Bremen-St. Etienne
Méghogy második számú?! UEFA-kupa 1/16
2009.02.27. 11:32 _benito
78 komment
Címkék: beszámoló uefa kupa összefoglaló
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr41969361
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Weah_ 2009.02.27. 11:43:10
"néha a hentesnél papírtálcán odavetett, zsírtól csöpögő kalbász (obligát koviubi és bányásszelet kenyér társaságában) sokkal jobban esik, mint egy Amuse Bouche."
_benito, persze világos az üzenet, de nekem (így ebédtájt meg főleg) ez mindig jobban esik bárminél is. :)
_benito, persze világos az üzenet, de nekem (így ebédtájt meg főleg) ez mindig jobban esik bárminél is. :)
Asidotus 2009.02.27. 11:43:54
Hasonló érzésem van, mint az Afrikai Nemzetek Kupájával. Lehet, hogy nem a legerősebb csapatok, lehet, hogy nem a legjobb játékosok, de igazi játék folyik sok meccsen.
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.27. 11:47:52
Néztem a Deportivo meccsét és egyetlen pillanatig nem jutott eszembe, hogy nem lőnek hármat a spanyolok. Erre vazzeg két perc alatt összezuhantak. Gondoltam a hat az nagyon messze van, így nyugodtan megnézhetem, mit tud a Valencia. Azt nem értem, hogy a játékosok most az árukat próbálják letörni, vagy csak elment a kedvük az egésztől, mert ebből nem lesz BL. S azért ugyanezt össze lehetne hozni egy 30-40 millió eurós csapatból is (Málaga, Sporting).
Walmer 2009.02.27. 11:52:35
"racionális döntés hozva feküdtek ki Dinamo Kijev előtt"
Meccset láttam, csodálnám...
Meccset láttam, csodálnám...
England win The Ashes! 2009.02.27. 11:54:04
"... de a 88. percben az olasz védelem hanyatt esett a Leonardo hátára szerelt zsákból kiömlő mákon..."
Ezen meg én estem hanyatt. Székestül. Ezt már tíz percnyi röhögőgörcs után írom...
Ezen meg én estem hanyatt. Székestül. Ezt már tíz percnyi röhögőgörcs után írom...
Walmer 2009.02.27. 11:55:41
A Villa viszont...
Ilyen szinten a füvek-fák bajnokságát sem lehetne leszarni. Mégiscsak az UEFA kupáról beszélünk
Ilyen szinten a füvek-fák bajnokságát sem lehetne leszarni. Mégiscsak az UEFA kupáról beszélünk
kroos 2009.02.27. 11:59:14
,,scudettót csak akkor nyerhetnek, ha kizárnak előlük mindenkit"
NA-NA ....láttunk már ilyet.
NA-NA ....láttunk már ilyet.
szferi 2009.02.27. 12:01:32
A villának most kellett volna magát odatennie nemzetközi szinten is, míg ilyen jó a csapat, szerintem rossz döntést hoztak.
Mélységesen elszomorít, hogy angliát jövőre ez a szar tottenham is képviseli majd az európa-ligában.
Mélységesen elszomorít, hogy angliát jövőre ez a szar tottenham is képviseli majd az európa-ligában.
United82 2009.02.27. 12:03:58
@szferi:
miért?
Ha kikapnak a Ligakupa döntőben akkor nem fognak, mert a lIgakupa döntő vesztese nem lesz nemzetközi kuparésztvevő, vagy azzal számolsz h megverik a United b csapatát a döntőben?
miért?
Ha kikapnak a Ligakupa döntőben akkor nem fognak, mert a lIgakupa döntő vesztese nem lesz nemzetközi kuparésztvevő, vagy azzal számolsz h megverik a United b csapatát a döntőben?
Basti · http://borgatya.hu/ 2009.02.27. 12:11:09
hűha... a Bundes 11.-e kikente Berlusconi $-csapatát.
....Most mondjam vagy mutassam!? :)
....Most mondjam vagy mutassam!? :)
mkmax 2009.02.27. 12:23:55
FRISS HÍR:
Spanyol drogdíler focisták - Lipcsei Roland és Máthé Gábor nyomában
celeste.blog.hu/
Spanyol drogdíler focisták - Lipcsei Roland és Máthé Gábor nyomában
celeste.blog.hu/
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 12:26:31
A Fio-t nagyon sajnálom, de nornális helyzet kihasználással nem az Ajax ellen kellett volna kezdeniük a tavaszt, hanem egy sorozattal feljebb a Barca ellen. Azért sem örülök a kiesésüknek,mert így még inkább a bl hely megszerzésére koncentrálhatnak a bajnokságban. Lehet, hogy O'neal kiakart esni, de hiába érkezik a PL tabella magaslatairól a Villa, papíron sem jobb csapat, mint a CSSZKA. Gondoljunk csak Zsirkovra, Vagner Lovera vagy a Berezuckij ikrekre.
Ahogy az is papírforma, hogy az idegenben lőtt gól szabállyal terhelt egyenes kieséses rendszerben sokkal élvethetőbb focit hoznak a visszavágók és ez a bl-ben is így lesz.
Ahogy az is papírforma, hogy az idegenben lőtt gól szabállyal terhelt egyenes kieséses rendszerben sokkal élvethetőbb focit hoznak a visszavágók és ez a bl-ben is így lesz.
spigo 2009.02.27. 12:32:03
@popp: "Ahogy az is papírforma, hogy az idegenben lőtt gól szabállyal terhelt egyenes kieséses rendszerben sokkal élvethetőbb focit hoznak a visszavágók és ez a bl-ben is így lesz. "
Pont erre gondoltam en is mikor elolvastam a postot. Ha az elso golt az Inter vagy pl az Arsenal rugja, kurvajo kis tamaodfocit fogunk latni szerintem
Pont erre gondoltam en is mikor elolvastam a postot. Ha az elso golt az Inter vagy pl az Arsenal rugja, kurvajo kis tamaodfocit fogunk latni szerintem
sh4d0w 2009.02.27. 12:48:17
Ha most sem, akkor mikor bukik Ancelotti? Scudetto elérhetetlen messzeségben, Maldini már nem fog UEFA-kupát nyerni (hacsak nem marad még 1 évig).
Dida meg olyan fogalmatlan volt tegnap (is), Brazíliáig rugdosnám vissza...
Dida meg olyan fogalmatlan volt tegnap (is), Brazíliáig rugdosnám vissza...
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 12:51:09
jóindulatúan?
Tavaly igazából csak egy sportsérülés kényszerített az UEFA kupa lekövetésére, de idén már tudatosan készültem. Az európai top-foci igencsak szar már egy ideje.
Tavaly igazából csak egy sportsérülés kényszerített az UEFA kupa lekövetésére, de idén már tudatosan készültem. Az európai top-foci igencsak szar már egy ideje.
kavics30 2009.02.27. 12:58:45
épp most készülök a henteshez, megihletett a "papírtálcán odavetett, zsírtól csöpögő kalbász (obligát koviubi és bányásszelet kenyér"...köszönöm :)
kavics30 2009.02.27. 13:10:03
@popp: örülök, hogy más is észrevette, hogy azért a keleti "kiscsapatok" játékoskerete nem olyan rossz azért...még nem éri el nyilván a mu, barca, inter kereteket, de alakulgatnak.
Tavaly, hasonló időszakban, ugyanitt a zenit-re hívtam fel a figyelmet, hogy jelesül arrafelé még csak most kezdődik a bajnokság, így csak tavasz végére, nyár elejére lendülnek igazából formába az orosz csapatok.
most azért a 3 ukrán, 2 orosz továbbjutó már egyértelműen jelzi, hogy van arrafelé komoly fejlődés. szerintem az 5 csapat közül valamelyik az idén is elviszi a pálmát a végén. (személyesen a metaliszt harkovot győzelmének örülnék)
Tavaly, hasonló időszakban, ugyanitt a zenit-re hívtam fel a figyelmet, hogy jelesül arrafelé még csak most kezdődik a bajnokság, így csak tavasz végére, nyár elejére lendülnek igazából formába az orosz csapatok.
most azért a 3 ukrán, 2 orosz továbbjutó már egyértelműen jelzi, hogy van arrafelé komoly fejlődés. szerintem az 5 csapat közül valamelyik az idén is elviszi a pálmát a végén. (személyesen a metaliszt harkovot győzelmének örülnék)
BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.02.27. 13:12:18
azért én azt nem hagynám figyelmen kívül hogy ugye az UEFA-ban visszavágókat játszottak, míg a BL-ben első meccseket, és ahogy az várható volt, mindenki óvatoskodott, leszámítva a Bayern-t.
a visszavágóktól többet lehet várni, sztem. lehet hogy voltak/lesznek jó meccsek, de hát őszintén szólva a werder-st.etienne párosítás nem hoz lázba. én személy szerint azért maradnék a BL-nél!
a visszavágóktól többet lehet várni, sztem. lehet hogy voltak/lesznek jó meccsek, de hát őszintén szólva a werder-st.etienne párosítás nem hoz lázba. én személy szerint azért maradnék a BL-nél!
Lojzi_ 2009.02.27. 13:22:53
Kár, mert a Werder-St.Etienne látatlanban jobb meccs lesz, mint bármelyik BL meccs ebben a szezonban a döntőt is ideértve.
BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.02.27. 13:26:54
huhhh
főleg akkor ha lesz egy olyan döntőnk mint 2005-ben a milan - liverpool :)
főleg akkor ha lesz egy olyan döntőnk mint 2005-ben a milan - liverpool :)
Hispan07 2009.02.27. 13:37:04
Úgy döntöttem, ideje bekeményíteni - demonstrációba kezdek a Milan jövőjéért, így amíg aktuális, minden nap leírom valamelyik NST posztnál:
Tüntetés egy élvezhetőbb Milan-ért, 1. nap:
MENJEN VÉGRE RÖFIPOFI!
Tüntetés egy élvezhetőbb Milan-ért, 1. nap:
MENJEN VÉGRE RÖFIPOFI!
füligjimmy77 2009.02.27. 13:48:07
@BENIARRIVO: Csak aztán nehogy olyan legyen, mint a Milan-Juventus.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 13:56:38
@füligjimmy77: A legutóbbi Juve-Milan 4-2 lett egy ragyogó meccsen ;-).
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.02.27. 14:11:05
@popp: A zángélusok aztat írják, nyílván menteni a menthetőt, hogy t'ham és a Villa is dirket rotálta ki az erőt a csapatból: MON-ék (zsíros!!!) BL helyre, a 'arry népe meg bennmaradás / ligakupa alsóházi double-re hajt....... Ami persze nem jelenti, hogy biztosan továbbmentek volna, ha akarnak, de ettől még tény: egyedül a Citeh állított ki olyan csapatot, ami emlékeztetett az "A" jelű XI-re...... márpedig ha ők most nem szálltak ki, akkor késpbb sem fognak akarni, és az aalborg verhető is lehet akár, szóval ki tudja, lehet hogy szeretnének gyorsan nemzetközi kupát az új tulaj vitrtinjébe.......
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 14:20:16
csak nekem van olyan érzésem, hogy a 29 éves Maldini mellől nem fejel ilyen botrányos gólt Piza? rendben van, hogy a korához képest jól nyomja, de a nyugdíjasotthon többi tagja valszeg legalább felugrott volna. legalább...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 14:30:54
A Valencia irtózatos anyagi gondban van. Ettől függetlenül éles meccsen is teljesen reális eredmény a 2-2.
Nem egy meccsüket dühöngtem végig idén a botrányos védelmük miatt. Nem egy simán nyerhető meccsüket bukták döntetlenre vagy vereségre, amiért úgyszólván nincsen védelmük.
Nem egy meccsüket dühöngtem végig idén a botrányos védelmük miatt. Nem egy simán nyerhető meccsüket bukták döntetlenre vagy vereségre, amiért úgyszólván nincsen védelmük.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 14:32:07
Hát a Villa a hazai döntetlen után adta föl ezt a párharcot (ha föladta egyáltalán) és lehet nagykápűzni, hogy top fourra hajtanak és satarata, de azért a CSSZKA teli van eb-bronzérmes játékosokkal, köztük a nálam világklasszisnak számító Zsirkovval és szerintem az a csapat úgy ahogy van a megállná a helyét Pl-ben is.
Nekem például eszembe se jut az olasz csapatokat azzal mentegetni, hogy direkt akartak kiesni. Én is mondhatnám, hogy Fio a Bl-re hajt és ezért esett ki, de sajnos ez nem igaz. Őket nagyon sajnálom megérdemelték volna továbbjutást, de az Ajax is megérdemelte, parádés meccset játszott a két csapat. A Sampdoria egyszerűen gyenge a nemzetközi mezőnyhöz, nem véletlen, hogy az olasz bajnokságban sem tud fölzárkózni a középmezőnyhöz, a tavalyi csapatuk Volpival és Maggioval jóval nagyobb játékerőt képviselt. A Milan balfasz volt, szarjon sünt, az Udinese, meg csak kiverte a lengyeleket. Ők föltehetnek mindent az UEFA-ra, mert nemzetközi kupás hely elúszni látszik nekik.
Én egyedül Valenciánál érzem a motiváció teljes hiányát, lehet , hogy megint nem fizetnek játékosoknak. Annak csapatnak spanyol bajnoki címért kéne harcolnia!
Nekem például eszembe se jut az olasz csapatokat azzal mentegetni, hogy direkt akartak kiesni. Én is mondhatnám, hogy Fio a Bl-re hajt és ezért esett ki, de sajnos ez nem igaz. Őket nagyon sajnálom megérdemelték volna továbbjutást, de az Ajax is megérdemelte, parádés meccset játszott a két csapat. A Sampdoria egyszerűen gyenge a nemzetközi mezőnyhöz, nem véletlen, hogy az olasz bajnokságban sem tud fölzárkózni a középmezőnyhöz, a tavalyi csapatuk Volpival és Maggioval jóval nagyobb játékerőt képviselt. A Milan balfasz volt, szarjon sünt, az Udinese, meg csak kiverte a lengyeleket. Ők föltehetnek mindent az UEFA-ra, mert nemzetközi kupás hely elúszni látszik nekik.
Én egyedül Valenciánál érzem a motiváció teljes hiányát, lehet , hogy megint nem fizetnek játékosoknak. Annak csapatnak spanyol bajnoki címért kéne harcolnia!
Hispan07 2009.02.27. 14:37:59
Maldini 41 éves - még akkor is, ha félisten, mit várhatnánk még tőle?
Viszont érdekes, hogy egyre több helyről lehet hallani, hogy eladná don Silvio a Milant. Ma egy olasz fósziról cikkeznek.
Viszont érdekes, hogy egyre több helyről lehet hallani, hogy eladná don Silvio a Milant. Ma egy olasz fósziról cikkeznek.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 14:38:25
@popp: "Én egyedül Valenciánál érzem a motiváció teljes hiányát, lehet , hogy megint nem fizetnek játékosoknak. Annak csapatnak spanyol bajnoki címért kéne harcolnia!"
Egyetértek. Biztos, hogy nem fizetnek a játékosoknak, és valami iszonyatos gáz van ott, abban a városban, melybe mi innen nem látunk bele.
Nagyon sajnálom, mert a jó formában játszó és motivált Valencia játssza leginkább azt a focit (a Barcelonán kívül), melyet leginkább szeretek.
Egyetértek. Biztos, hogy nem fizetnek a játékosoknak, és valami iszonyatos gáz van ott, abban a városban, melybe mi innen nem látunk bele.
Nagyon sajnálom, mert a jó formában játszó és motivált Valencia játssza leginkább azt a focit (a Barcelonán kívül), melyet leginkább szeretek.
rizla 2009.02.27. 14:45:29
@popp: o'neil már a meccs ELŐTT közölte, hogy a bajnokságra koncentrálnak, és a BL-szereplés fontosabb, minthogy az uefa-kupáért kockáztassa a kulcsjátékosai épségét. úgyhogy ez nem mentegetés.
és egyszersmind ennyit arról a népszerű csöncsön-tévhitről is, hogy csak az angoloknál érvényes a nagyok dominanciája..
és egyszersmind ennyit arról a népszerű csöncsön-tévhitről is, hogy csak az angoloknál érvényes a nagyok dominanciája..
rizla 2009.02.27. 14:48:07
@popp: "Ahogy az is papírforma, hogy az idegenben lőtt gól szabállyal terhelt egyenes kieséses rendszerben sokkal élvethetőbb focit hoznak a visszavágók és ez a bl-ben is így lesz."
na, pontosan ugyanezt akartam megfogalmazni a BL-posztnál is, csak körülményesebbre sikerült.
na, pontosan ugyanezt akartam megfogalmazni a BL-posztnál is, csak körülményesebbre sikerült.
Grinya (törölt) · http://www.grinya.hu 2009.02.27. 14:52:23
a Valencia 16 misivel tartozik a játékosainak, ami valljuk be nem egy motivációs tényező...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 14:57:20
@Hispan07: Maximális tiszteletem Paolo Maldinié, az egyetemes foci korszakos nagyalakja ő. Egy valamit rontott el pályafutásban, nem tudott időben visszavonulni. Legkésőbb a 2007-es bl-döntő után meg kellett volna tennie.
@rizla: Persze, miután elcseszték az odavágót.
@Grinya: Valami ilyesmire gondoltam, de akkor miért nem adták el Villáékat télen?
@rizla: Persze, miután elcseszték az odavágót.
@Grinya: Valami ilyesmire gondoltam, de akkor miért nem adták el Villáékat télen?
davidmoyes 2009.02.27. 15:02:17
"néha a hentesnél papírtálcán odavetett, zsírtól csöpögő kalbász (obligát koviubi és bányásszelet kenyér társaságában) sokkal jobban esik, mint egy Amuse Bouche."
Nem lehetne mindkettő?
Előbb az előétel, aztán mmmmmmmmmh
Egyébként szívemből szóltok. Évek óta úgy érzem az igazi feeling, "kaland, játék, kockázat" estébé az az UEFA kupa!
Mindig is ebben volt a játék sava borsa: Európa közép felső kategóriás csapatai egymás ellen életre halálra. Mi lehetne izgalmasabb egy vérre menő Hertha-Fiorentina meccsnél? (szándékosan nem írok Evertont :)) A 146 ezredik Bayern-Real, vagy az újabb cselzi-púúl bravúrdöntetlen? Nem nem.
A BL szerintem (lásd fent) tényleg olyan,mint a Vállalkozói Szféra Estélye. Sztárcsapatok, egymás között cserélgetett sztárjátékosokkal egy kasztba zárva. Csak a mez színe változik olykor a futballistákon..
Nem lehetne mindkettő?
Előbb az előétel, aztán mmmmmmmmmh
Egyébként szívemből szóltok. Évek óta úgy érzem az igazi feeling, "kaland, játék, kockázat" estébé az az UEFA kupa!
Mindig is ebben volt a játék sava borsa: Európa közép felső kategóriás csapatai egymás ellen életre halálra. Mi lehetne izgalmasabb egy vérre menő Hertha-Fiorentina meccsnél? (szándékosan nem írok Evertont :)) A 146 ezredik Bayern-Real, vagy az újabb cselzi-púúl bravúrdöntetlen? Nem nem.
A BL szerintem (lásd fent) tényleg olyan,mint a Vállalkozói Szféra Estélye. Sztárcsapatok, egymás között cserélgetett sztárjátékosokkal egy kasztba zárva. Csak a mez színe változik olykor a futballistákon..
hmikey 2009.02.27. 15:02:52
Harry Redknapp is azt nyilatkozta, hogy nekik a hétvégi ligakupa döntő meg a bajnokság most fontosabb, mint az UEFA kupa, és nem tud egyszerre sokfelé szakadni, így a kulcsjátékosait tartalékolja hétvégére...
nordsee 2009.02.27. 15:03:16
@rizla: @_benito: Pontosan ezt akartam írni. De gyorsan végigolvastam a commenteket (aztán mégegyszer a postot), hogy megjegyezte-e valaki.
Ragyogó stílus! Kösz, öröm volt olvasni!
Ragyogó stílus! Kösz, öröm volt olvasni!
hmikey 2009.02.27. 15:04:21
@rizla: Kinek a helyére? Henry? Xavi? Iniesta?
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 15:04:48
@rizla: David Villa meg a Liverpoolba
rizla 2009.02.27. 15:07:52
@hmikey: balszélsőnek, henry helyére (aki még padozik egy évet, néha beáll összehozni egy gólt, aztán megy levezetni amcsiba)
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.02.27. 15:16:38
Aki látta tegnap a Fio ajax meccset, annak a véleményét kérném, hogy Felipe Melo szabálytalankodott??? Elfejelte a labdát, a bedrogozott retardált módjára közelítő ajaxos előtt. Mi a túró volt azon szabálytalan?
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 15:25:40
@Csöncsön: Teljesen beleszaró Villával se túl sok!
sh4d0w 2009.02.27. 15:26:02
Végre, Galliani befenyítette Ancelottit... bár inkább Carlóval tarthatna a Chelskijbe.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 15:29:38
@popp:
Vilának se érdeke, hogy beleszarjon a szezonba. Egyébként nem is teszi. Hétről hétre ő viszi a vállán a Valenciát, a hétvégén is lőtt egy gyönyörű gólt. (Aztán kicsit túlságosan bepörgött, és kiállították. A Valladolid ellen nem játszhat. Nagy kérdés, mire mennek nélküle.)
Vilának se érdeke, hogy beleszarjon a szezonba. Egyébként nem is teszi. Hétről hétre ő viszi a vállán a Valenciát, a hétvégén is lőtt egy gyönyörű gólt. (Aztán kicsit túlságosan bepörgött, és kiállították. A Valladolid ellen nem játszhat. Nagy kérdés, mire mennek nélküle.)
Hispan07 2009.02.27. 15:42:08
@sh4d0w: hol és mit fenyített Fester? én még sehol nem láttam reakcióját
Hanzsi 2009.02.27. 16:06:48
Mindig is nagyra tartottam Ancelottit, mert rendkívüli edző és rengeteg örömöt okozott már a Milan híveknek, de neki is, meg a vezetőségnek is be kéne látnia, hogy változásra van szükség... Ez így csak kínlódás már, megújulás kell. De nem ragozom tovább, sokan leírták már az elmúlt időszakban itt is meg máshol is.
Mint Milan drukker, elfogult vagyok s könnyen megbocsájtó (meg állítólag nagyon türelmes ember) de most azt mondom, csatlakozom Hispan07 tüntetéséhez...
És éppen ezért: Forza Rossoneri!
Mint Milan drukker, elfogult vagyok s könnyen megbocsájtó (meg állítólag nagyon türelmes ember) de most azt mondom, csatlakozom Hispan07 tüntetéséhez...
És éppen ezért: Forza Rossoneri!
Strigo 2009.02.27. 16:09:39
A Villa, és a Spurs meccséről jutott eszembe, hogy kicsit ellentmondásos, ha valakik nem veszik komolyan az UEFA-kupát. Másodlagos számukra, közben meg a hazai porondon mindent megtesznek azért, hogy jövőre is kijussanak Európába.
Vagyis, azért szarnak a nemzetközi kupameccsre, hogy jövőre is játszhassanak nemzetközi kupameccset.
Vagyis, azért szarnak a nemzetközi kupameccsre, hogy jövőre is játszhassanak nemzetközi kupameccset.
_benito · www.nst.blog.hu 2009.02.27. 16:11:44
@Great Cornholio: b+, azért, mert az internek az ilyeneket sem fújják le, még észrevehetjük egy uefa-meccsen! :)
szerintem a szezon egyik legocsmányabb faultja volt, és ha nézted a meccset (amit ezek után kétlek), akkor láthattad, hogy előzménye is volt a dolognak.
egyébként a szezon TOP 10 legocsmányabb faultja között még legalább 3 helyen melo van - kezdve poulsen legyilkolásával, amiért meg is kapta a rózsát.
szerintem a szezon egyik legocsmányabb faultja volt, és ha nézted a meccset (amit ezek után kétlek), akkor láthattad, hogy előzménye is volt a dolognak.
egyébként a szezon TOP 10 legocsmányabb faultja között még legalább 3 helyen melo van - kezdve poulsen legyilkolásával, amiért meg is kapta a rózsát.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 16:14:43
@Strigo: Igen, el is keresztelhetjük ezt PL-paradoxonnak.
De ennek más oka is van még pedig az, hogy a brit embereket köztük a Villa és Spurs szurkolókat jobban érdekli mi történik ködös szígetükön, mint a kontinensen, így többre becsülik a Carlingos liga kupájukat, mint az UEFA kupát. Persze mindjárt jön walmer és rám rondít, hogy hülyeségeket beszélek.
De ennek más oka is van még pedig az, hogy a brit embereket köztük a Villa és Spurs szurkolókat jobban érdekli mi történik ködös szígetükön, mint a kontinensen, így többre becsülik a Carlingos liga kupájukat, mint az UEFA kupát. Persze mindjárt jön walmer és rám rondít, hogy hülyeségeket beszélek.
Lojzi_ 2009.02.27. 16:24:24
@Hispan07: Forrás?
Strigo 2009.02.27. 16:25:53
@popp: Nem, ez nem csak a PL-re jellemző, szinte minden topligánál megfigyelhető, hogy amely csapatoknak otthon van valami esélyük kupaindulásra, azok az UEFA-kupát leszarják. Talán ezért van csak az Udinese ott a legjobb 16 között. A PL-re ez mondjuk különösen igaz, de egyáltalán nem a Ligakupa miatt. Tény, hogy bármely csapatnak több pénzt hoz a konyhára egy jó Fa-kupa szereplés, mint egy UEFA-menetelés. Na de ha már kijutottak, kutya kötelességük lenne legalább a szurkolóikat kiszolgálni.
A Villa meg pl. mit akar a BL-ben, ha még a PL-UEFA kettős terhelést sem bírja?
A Villa meg pl. mit akar a BL-ben, ha még a PL-UEFA kettős terhelést sem bírja?
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 16:38:03
@Strigo: Az olaszokra ez most nem igaz, a Fiorentina legjobb csapatával játszva mindent megtett a továbbjutás érdekében és meg is érdemelte volna, ahogy a Milan sem passzióból szórta el két gólos előnyét. Ezenkívül az olasz edzők nem tettek annyira hangzatos, amennyire arrogáns nyilatkozatokat a beleszarásról, mint angliai kollágáik.
Számomra ezek nyilatkozatok sokkal felháborítóbbak, mint maga a tény, hogy félvállról vették a dolgot (persze csak a második meccset, miután az első szarul alakult), főleg úgy szerintem a CSSZKA van olyan jó csapat mint a teljes erőbedobással harcoló Villa.
Számomra ezek nyilatkozatok sokkal felháborítóbbak, mint maga a tény, hogy félvállról vették a dolgot (persze csak a második meccset, miután az első szarul alakult), főleg úgy szerintem a CSSZKA van olyan jó csapat mint a teljes erőbedobással harcoló Villa.
Hispan07 2009.02.27. 16:47:13
@Lojzi_: Forrás mihez? Favallit a tuttomercatoweb.com írta, a felvásárlást meg pl a goal.com - utóbbi hangsúlyozottan pletyka
Lojzi_ 2009.02.27. 16:51:33
@Hispan07: Favallira gondoltam, köszi.
Elküldeném a linket egy milanos haveromnak, mert a tegnap este után rendkívül nyugtalan... :o)))
Elküldeném a linket egy milanos haveromnak, mert a tegnap este után rendkívül nyugtalan... :o)))
Lojzi_ 2009.02.27. 17:02:01
Szerintem az tavaly volt, mert nem találom sehol és mindenhol idei lejáratot írnak a szerződésénél...
Hispan07 2009.02.27. 17:08:28
@Lojzi_: sempremilan.gportal.hu/gindex.php?pg=27197555 - tessék, magyar oldalon itt írták. persze lehet kacsa
r_magpie 2009.02.27. 17:33:52
a Valenciánál tényleg hatalmas a gáz...két hete élőben is láthattam őket, komolyan úgy mozogtak, mint a tótkomlósi öregfiúk b pörköltözés után.
szerintem szeptembertől kinéz egy süllyesztő annak a klubnak. kár értük.
szerintem szeptembertől kinéz egy süllyesztő annak a klubnak. kár értük.
Henke 2009.02.27. 17:37:31
@kavics30: erre a henteses dologra most én is kiéheztem :P ilyen ízletesen leírni úúhhh :D na megyek is :D
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 17:41:41
@r_magpie:
Tényleg, milyen volt a Valencia-Málaga meccs hangulata?
A képernyőn át úgy tűnt, hogy a Málaga akár négy-öt góllal is nyerhetett volna. Átjáróház volt a Vale védelme. Akkor is. Sajnos. :-(
Tényleg, milyen volt a Valencia-Málaga meccs hangulata?
A képernyőn át úgy tűnt, hogy a Málaga akár négy-öt góllal is nyerhetett volna. Átjáróház volt a Vale védelme. Akkor is. Sajnos. :-(
r_magpie 2009.02.27. 17:53:09
@Csöncsön: a hangulat nekem kicsit csalódás volt (főleg az Eintracht-meccsek után!!!:)), a meccstől meg egyáltalán nem vártam sokat. Az emberek többsége ücsörgött, és minden tevékenységük kimerült az időnkénti hangos tetszés- illetve nemtetszésnyilvánításban. A 300 fős malaga-tábor csinálta a hangulatot, meg a valenciai sarok néha. A Mestalla öreg és kicsit rusnya, foghíjasan meg pláne. Villa viszont egy zseni. Baraja és Albelda viszont mára Guti-kaliberű komédiásokká váltak. És valóban, a Malaga nyerhetett volna 2-3 góllal is, a szélsőik akkor és úgy mentek el Maduro meg a brazil gyerek mellett, ahogyan éppen a kedvük tartotta.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.02.27. 17:55:26
@_benito: Jó, de hogy kellett volna elfejelnie? Úgy fejelte el ahogy a kapusok kijönnek.
Nem vagyok Fio drukker, nem ízért írtam. Sztem meg semmi nem volt. Normális ember nem úgy megy a labdáért, mint aki életében először lát repülőt felszállni. :)
Nem vagyok Fio drukker, nem ízért írtam. Sztem meg semmi nem volt. Normális ember nem úgy megy a labdáért, mint aki életében először lát repülőt felszállni. :)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 18:02:17
@r_magpie:
Nyilván nem titok, mennyire közel hozzám a spanyol foci, de való igaz, hogy rengeteget dob egy meccs hangulatán, sőt élvezeti értékén, ha a szurkolók énekelnek. Spanyolországban meg úgy nézik a meccseket, ahogyan én szoktam: némán, elmélyülve.
Hát igen, a Mestalla Európa egyik legimpozánsabb stadionja, de kétségtelenül el van öregedve, ez a közeli képekből látszik azért. Szóval nem egy német vagy angol ékszerdoboz. Az új stadion, ha egyáltalán fölépül, 75.000-es lesz, körbe fedett lelátókkal. Jó lenne, ha rangos (és így esetleg teltházas) meccseket is rendeznének ott...
Nyilván nem titok, mennyire közel hozzám a spanyol foci, de való igaz, hogy rengeteget dob egy meccs hangulatán, sőt élvezeti értékén, ha a szurkolók énekelnek. Spanyolországban meg úgy nézik a meccseket, ahogyan én szoktam: némán, elmélyülve.
Hát igen, a Mestalla Európa egyik legimpozánsabb stadionja, de kétségtelenül el van öregedve, ez a közeli képekből látszik azért. Szóval nem egy német vagy angol ékszerdoboz. Az új stadion, ha egyáltalán fölépül, 75.000-es lesz, körbe fedett lelátókkal. Jó lenne, ha rangos (és így esetleg teltházas) meccseket is rendeznének ott...
rizla 2009.02.27. 18:29:50
@popp: "Számomra ezek nyilatkozatok sokkal felháborítóbbak, mint maga a tény, hogy félvállról vették a dolgot (persze csak a második meccset, miután az első szarul alakult)"
ezzel már sokadszorra érvelsz, pedig épp ez a lényeg. ha sikerült volna az első meccs, és a másodikon nem kellene nagy erőfeszítéseket tenni, amiben nagyobb az esély a véráldozatra, akkor nem adják fel.
mi ezzel a probléma? mondjuk persze nem szép dolog, de nem éreztem semmi irritálót és álságost o'neil dumájában. ez van, kész.
ezzel már sokadszorra érvelsz, pedig épp ez a lényeg. ha sikerült volna az első meccs, és a másodikon nem kellene nagy erőfeszítéseket tenni, amiben nagyobb az esély a véráldozatra, akkor nem adják fel.
mi ezzel a probléma? mondjuk persze nem szép dolog, de nem éreztem semmi irritálót és álságost o'neil dumájában. ez van, kész.
sörbarát 2009.02.27. 18:44:45
Villanál érthető volt szerintem valamilyen szinten, hogy tartalékosan állt fel, mert nem sok esélye lett volna az "A" csapatnak sem.
Ellenfelük az UEFA csoportkörében is bomba formában volt (12p, 12-5 gólarány) és már Villa otthonában is egy x volt az eredmény. => így is úgy is kihullottak volna, szal akkor legalább nem sérültek le kulcsjátékosok.
Ellenfelük az UEFA csoportkörében is bomba formában volt (12p, 12-5 gólarány) és már Villa otthonában is egy x volt az eredmény. => így is úgy is kihullottak volna, szal akkor legalább nem sérültek le kulcsjátékosok.
halareaal 2009.02.27. 18:46:16
azért nem kell félteni a Villát, nem annyira szűk a kerete. sőt, mondjuk az Arsenalénál bővebb is, persze az alapcsapat nem olyan erős.
Dr Keynes 2009.02.27. 18:54:51
Szerintem nem kellene meglepődni a topligák csapatainak szenvedésén: a topligák topcsapatai (max 5 az angoloknál, a többinél jóval kevesebb, a spanyoloknál inkább csak 2) kivételével a második vonal egyáltalán nem erősebb, mint Európa más bajnokságának élcsapatai. Most már Ukrajnában, Oroszországban is van annyi pénz, hogy egyenlőek lehessenek simán egy Udinese-vel, Villa-val, Depor-ral.
szbszig 2009.02.27. 21:34:32
@sh4d0w: Igazából maradhat akármeddig, most már akkor se fog nyerni, mert idén megszűnik az UEFA-kupa... :)
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 22:04:15
Fúbázzze, Dzsudzsák lába olyan, mint vmi pornós macáé...
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 22:28:47
@donnelly: Affellay viszont valóban egy önző genyó...
sh4d0w 2009.02.28. 09:12:24
@szbszig: na tessék... :D (Ez kiment a fejemből.)
@Hispan07: Itt: www.nb1.hu/popupindex.php?itemid=72686
A Gportálos Milan-oldalon is azt írták egy hírben, hogy Galliani rendezett egy kis üvöltözést az öltözőben, ha pedig nem végez a Milan olyan helyen, hogy jövőre BL-ben legyen, akkor Ancelottinak fel is út, le is út.
@Hispan07: Itt: www.nb1.hu/popupindex.php?itemid=72686
A Gportálos Milan-oldalon is azt írták egy hírben, hogy Galliani rendezett egy kis üvöltözést az öltözőben, ha pedig nem végez a Milan olyan helyen, hogy jövőre BL-ben legyen, akkor Ancelottinak fel is út, le is út.
sporttárs 2009.02.28. 09:33:53
@rizla: így kerül majd silva a barcába
Szigorúan a szimpatikus, nem világsztárigazolós csapatépítő koncepció jegyében.
:))))
(Egyébként ez még talán annál is szimpibb, hullarablás. Na jó. vicc, mielőtt anyázás lesz. :) )
Szigorúan a szimpatikus, nem világsztárigazolós csapatépítő koncepció jegyében.
:))))
(Egyébként ez még talán annál is szimpibb, hullarablás. Na jó. vicc, mielőtt anyázás lesz. :) )
Utolsó kommentek