Lépéselőnyben az angol jégkorongfutball az olaszos párbajtőrvívás ellenében. A spanyol kupacsapatok felett viszont egyenesen égett szag terjeng, pedig Benitez sem a régi már, egy nyomorúságos döntetlent sem tudott összehozni, a Villarrealnak meg huszonhárom löket is kevés, szégyenszemre Pires apónak kellett bevetnie rozzant csontjait Egyetlen csapatként a Bayern tudott továbbmenni, a zseléhuszárok igazán szólhattak volna, hogy a pályaválasztói jogtól kezdve az egész miskulanciát feladják ahogy van, ők ebből nem kérnek. Maximálisan rácáfoltak a csapatok arra a - már-már dogmának látszó - tézisre, hogy az odavágókkon szinte semmi nem dől el soha, igazából le sem kellene játszani őket. Az európai értelemben vett játék szó most annyira nem fontos.
Benitezről jól tudjuk, mi sokféle és súlyos bűnökig alacsonyodott le ez idáig. Azt is tudtuk, hogy Juande Ramos – ha angol földre téved – nem excellál hadvezérként, mint az már Londonban is kitetszett, de hogy egy országnyi szemforgató pápistával a háta mögött se tudjon ellenállni az Antikrisztus világának és a nyomában járó Hamisprófétáknak, az azért meglepő. A kígyó magva termékeny táptalajra hullott a Bernabeuban, a Real Madrid pedig szánni való futballal büntette naiv híveit.
Nem nagyon megy ez a tudatos csapatépítés dolog Madridban, az egyetlen állandóságot a középszer jelenti, hiszen Marcelo-Gago-Diarra ugyanarra képes - azaz nemképes - mint egy Drenthe-Sneijder-van der Vaart változat, hatékonyságuk Kuyt ballábával vetekszik. Ha egy disznó orrába aranykarikát teszünk, az még nem lesz királyi falat.
Csapnivaló meccs volt, Robben, Ramos meg Alonso és Benayoun ugyan néha bepróbálkoztak a focival, de azért minden öt percben volt két jelenet, amit szégyelltünk volna a Dések ellen nyolcadikban. A Real olyan volt, mint a Liverpool szokott: nem tudtak mit kezdeni a labdával, pedig az többnyire náluk volt, a Pool meg miután rájött, hogy itt nincs mitől tartani, igazából tartalékolt az Anfieldre. Gerrard – és a lehető legkevesebb cécó – nélkül hajtották félre az útjukba akadt csenevész egyedeket és még a meccset is sikerült behúzni, bár fogadni mernénk, Rafa istenigazából 1-1-et szeretett volna játszani, de a Real még ehhez is kevés volt. Otthon stabilan gyenge a Pool, csak nehogy megzavarja őket az előny. (Real Madrid – Livercool 0-1)
Hasonló arányban tromfolt a Chelsea is, ami nagy durranás, mert mintha csak tegnap lett volna, hogy az olaszok focizni tanítgatták őket, most meg azon imádkoznak, hogy valahogy meglegyen a továbbjutás. Nessun maggior dolore che ricordarsi del tempo felice nella miseria – nincs nagyobb fájdalom, mint boldog korunkra emlékezni a szerencsétlenség közepette, mikor még edzőnk is az ellenfélnél garázdálkodott. A Chelsea húsz percre volt hitelesítve, ennyi elég is volt, hogy kihasználjanak egyet az erre az időszakra időzített három Legrottaglie-baki közül, aztán visszavonulót fújtak.
Egy Sanyi bomba utórezgése megébresztette a Juvét is, és mint nehézkes köd, áthömpölygött az ellen térfelére, de komoly áttörésre nem futotta. A második félidőben viszont meglepően konstruktív játékkal jelentkezett a Juve, és bár a már unalomig ismert hibák most is jelentkeztek, nem lett volna érdemtelen az egyenlítés, a Chelsea színtelen-szagtalan biomasszájából egyedül Cech volt dicsérhető. Ha helyzetkihasználásban tudnak javulni talján feleink, akkor Torinóban ránk köszönthet a hosszabbítás. Mindenki szégyellje magát, akinél többet futott Nedved – azaz mindenki szégyellje magát, mert Pavel futotta a mezőnyben a legtöbbet. (Chelsea – Juventus 1-0)
Amolyan torszülött-formának tűnt ez a Sporting – satnya, aszott és kórságos futballt produkáltak, egy közepes erőbedobással játszó Bayern gyakorlatilag elpusztította őket. Ezzel a mentalitással nem is értem mire számítottak, egy tisztességes Bundesliga csapat 0-2-nél csettint, hogy most kezdődik igazán a meccs, ezek meg lementek kutyába már az elején, pont úgy, mint azt az Arsenal-Portón már láttuk. A portugálok hajmeresztően gyenge összjáték mellett, ordas, tátongó lyukakat hagytak a védelemben – végül is csak az ellenfél három legveszélyesebb emberére nem sikerült figyelni - az öt szőrméért maguk mentek a vásárba, a Bayernnek meg sem kellett izzadni. Természetesen Ribéry vitte a prímet a bajoroknál, aki előbb agyérgörcsöt kapott Luca riasztóan gyenge összjátékától, majd első dühében félpályáról beszaladt a kapuba és felbőrözte Tiago kapust – egyedül a jobbján feltűnő Tonitól riadt meg kicsit. Negyed órával később Klose beszerkesztett egy lesgólt, ettől pedig teljesen paff lett a Sporting, és egy sokat látott kurtizán egykedvűségével tűrték, hogy a Bayern kedvét töltse rajtuk. (Sporting – Bayern 0-5)
A spanyol csapatok mundérját a Villarreal menthette volna, de Galinovic kivédte a szemüket. A Panathinaikos nem árult zsákbamacskát, és öt védővel a kezdőben jelezte, nekik bizony eszük ágában sincs ma este futballozni. Rossi, Ibagaza és Llorente még így is versenyben kerültek helyzetbe, de rendszerint rossz megoldást választottak, máskor Galinovic védett bravúrral, túlkombinálták, beleléptek a védők, a kapufa mellett csorgott ki, egyszóval a töketlenkedés teljes tárházát felvonultatták – cserébe Karagounis súvasztott nekik egy középtávolit. Nem sokkal később ugyan összejött az egyenlítés egy elég suta, de teljesen jogos tizenegyesből (Rossi simán begurította), de ez az eredmény a görögök álmainak netovábbja, a Villarreal pedig teljesen hiábavalóan borította rá a pályát a vendégekre. Képességeik alapján nem mérhető össze a két csapat, így aztán a visszavágón is hasonló meccsre számítunk ádázul védekező görögökkel, és kínkeserves spanyol továbbjutással. (Villarreal – Panathinaikos 1-1)
Sokat megélt kurtizánok - BL nyolcaddöntők, vol. II.
2009.02.26. 12:02 heinrich
307 komment
Címkék: beszámoló összefoglaló bl
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr52967386
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 12:40:29
@Walmer: kroos-szal értek egyet. A hatvanas-hertvenes években nem véletlenül hívták a játékukat erőfocinak. És ez mintha ma is így lenne, a bl-ben mindenképpen, erre próbáltam fölhívni a figyelmet, mikor az angol csapatok fizkai fölényét hangsúlyoztam. Még mielőtt nekem ugrotok ez közel sem azt jelenti, hogy akkor vagy most nem találhattunk volna technikás fgocistákat az angol csapatokban.
kavics30 2009.02.27. 12:45:20
@habitang: állat :)
Lojzi_ 2009.02.27. 12:50:04
@Spigo:
Természetesen nem mondja egyik edző sem. De nem is minden edző küldi ki úgy a csapatát, hogy az egyetlen feladat nem kapni gólt. (2:0-nál és 3:0-nál sem.)
@Neeson:
Te magad ismerted el, hogy azért nem játszik támadó focit a MU, mert azzal 2007-ig semmit sem ért el. Innentől kezdve kár ecsetelni, hogy a Barca után a második legtámadóbb csapat mert hülyeség.
Amiről Te beszélsz az az eredményesség, ami gólokban és trófeákban mérhető. Ebben meg nem második a MU jelenleg, hanem egyenesen első.
Amiről én beszélek az meg a játszott futball, amiben a MU nem érdekelt. A Barca viszont igen. A MU talán nem is tudja mi az. Ajánlom a múlt heti Stuttgart-Hoff találkozót.
Ott aztán senki nem őrizte meg érintetlenül a hálóját, trófeát sem nyert senki és vélhetőleg senki nem is fog a szezon végén sem. Csak az 50.000 néző a helyszínen, meg az a pár tízmillió TV-néző élvezett el a mérkőzésen, mert csudijó volt végignézni.
Persze a MU mindkettőt megverné 3:0-ra dögunalmas meccsen, effelől kétségünk se legyen.
@capor_:
Részben fent. Én is a jó csapatjátékot többre értékelem az egyéni cselezgetésnél és flik-flakkoknál, ezért szeretem inkább a BuLi-t mint a latin ligákat, de a jó csapatjáték önmagában nem elég.
Arra kell, hogy irányuljon, hogy elől annyit préselünk be, amennyit csak lehet és nem arra, hogy minden területet hibátlanul lezárjunk hátul. Persze ezek mindegyike fontos elem, a nagy kérdés, hogy hol van benne az egyensúly.
Ha az egyik a túlhangsúlyozott, akkor jön az eredményes és ronda futball, ha a másik, akkor jön a szép halál.
Jómagam sosem szűnök meg szurkolni azoknak a csapatoknak, akik inkább lazábbak hátul, de elől futószalagon szállítják az akciókat. (Nem hatot egy meccsen, mint szerdán a MU, hanem 30-at.)
Őket segíteném olyan szabálymódosításokkal, mint például nagyobb kapu-szabvánnyal, kevesebb mezőnyjátékossal stb. Hogy ne érje meg védekezőfutballt játszani.
Természetesen nem mondja egyik edző sem. De nem is minden edző küldi ki úgy a csapatát, hogy az egyetlen feladat nem kapni gólt. (2:0-nál és 3:0-nál sem.)
@Neeson:
Te magad ismerted el, hogy azért nem játszik támadó focit a MU, mert azzal 2007-ig semmit sem ért el. Innentől kezdve kár ecsetelni, hogy a Barca után a második legtámadóbb csapat mert hülyeség.
Amiről Te beszélsz az az eredményesség, ami gólokban és trófeákban mérhető. Ebben meg nem második a MU jelenleg, hanem egyenesen első.
Amiről én beszélek az meg a játszott futball, amiben a MU nem érdekelt. A Barca viszont igen. A MU talán nem is tudja mi az. Ajánlom a múlt heti Stuttgart-Hoff találkozót.
Ott aztán senki nem őrizte meg érintetlenül a hálóját, trófeát sem nyert senki és vélhetőleg senki nem is fog a szezon végén sem. Csak az 50.000 néző a helyszínen, meg az a pár tízmillió TV-néző élvezett el a mérkőzésen, mert csudijó volt végignézni.
Persze a MU mindkettőt megverné 3:0-ra dögunalmas meccsen, effelől kétségünk se legyen.
@capor_:
Részben fent. Én is a jó csapatjátékot többre értékelem az egyéni cselezgetésnél és flik-flakkoknál, ezért szeretem inkább a BuLi-t mint a latin ligákat, de a jó csapatjáték önmagában nem elég.
Arra kell, hogy irányuljon, hogy elől annyit préselünk be, amennyit csak lehet és nem arra, hogy minden területet hibátlanul lezárjunk hátul. Persze ezek mindegyike fontos elem, a nagy kérdés, hogy hol van benne az egyensúly.
Ha az egyik a túlhangsúlyozott, akkor jön az eredményes és ronda futball, ha a másik, akkor jön a szép halál.
Jómagam sosem szűnök meg szurkolni azoknak a csapatoknak, akik inkább lazábbak hátul, de elől futószalagon szállítják az akciókat. (Nem hatot egy meccsen, mint szerdán a MU, hanem 30-at.)
Őket segíteném olyan szabálymódosításokkal, mint például nagyobb kapu-szabvánnyal, kevesebb mezőnyjátékossal stb. Hogy ne érje meg védekezőfutballt játszani.
spigo 2009.02.27. 12:53:25
@Lojzi_: A Stuttgart - Hoff talalkozo bajnoksag volt. Ez meg BL ahol egy hiba es kiestel
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 12:56:04
@kroos: Na de ezt akkor meg is teheték nyugodtan, mert a Tassotti, Baresi, Costacurta, Maldini négyes a világlegjobbja volt, ahogy az eéőttük szűrő Rijkaard-Albertini kettős is. A mai védelemből Paolo Maldininek csak a neve ugyanaz.
spigo 2009.02.27. 12:59:02
@Lojzi_: "Persze a MU mindkettőt megverné 3:0-ra dögunalmas meccsen, effelől kétségünk se legyen."
Es tudod miert lenne dogunalmas? Mert mindket csapat (stut, Hoff) beallna vedekezni a MU ellen
Es tudod miert lenne dogunalmas? Mert mindket csapat (stut, Hoff) beallna vedekezni a MU ellen
Lojzi_ 2009.02.27. 13:02:21
@kroos: A Rangerset kevésbé utálom emiatt mert nekik - valljuk be - erre volt elég a keret.
Ha támadni kezdenek, akkor nem a döntő nem jött volna össze, hanem a csoportkörös továbbjutás sem.
A kérdés másik oldala, hogy ki épített erre alkalmas keretet és szándékosan tette-e.
@Mocsing:
Én spec. Tonit érzem a leglelkesebbnek. Lahmot láttam már hasonló szituban is ebben igazad van, ha jobban belegondolok, de Zé általában nem szokott feltűnni, hogy a végjátékban a kispadról megfordítana vesztett meccseket.
Mondjuk, amikor nem marad a végére a döntés, akkor ő is vállalt néhány fontos gól és assistot de kérdem én mennyivel jobb nekünk, he nem Toni az egyetlen igazi német a csapatban, hanem Zé Roberto is?
Ha támadni kezdenek, akkor nem a döntő nem jött volna össze, hanem a csoportkörös továbbjutás sem.
A kérdés másik oldala, hogy ki épített erre alkalmas keretet és szándékosan tette-e.
@Mocsing:
Én spec. Tonit érzem a leglelkesebbnek. Lahmot láttam már hasonló szituban is ebben igazad van, ha jobban belegondolok, de Zé általában nem szokott feltűnni, hogy a végjátékban a kispadról megfordítana vesztett meccseket.
Mondjuk, amikor nem marad a végére a döntés, akkor ő is vállalt néhány fontos gól és assistot de kérdem én mennyivel jobb nekünk, he nem Toni az egyetlen igazi német a csapatban, hanem Zé Roberto is?
Lojzi_ 2009.02.27. 13:09:46
@spigo:
Persze. Hiszen a MU játéka erre kényszerít. De ez a MU hibája, nem a fenti csapatoké. És persze nem nyerhetnek ebben a műfajban, ahogy Fekete Lacit én is csak sakkban tudnám megverni, kőgolyó cipelésben valószínűleg esélyem sem lenne.
Végkövetkeztetés: a MU ellen azoknak a csapatoknak a meccseit sem érdemes megtekinteni, akiket egyébként máskor szívesen megnéznél. Lásd MU-Barca 2008.
Persze. Hiszen a MU játéka erre kényszerít. De ez a MU hibája, nem a fenti csapatoké. És persze nem nyerhetnek ebben a műfajban, ahogy Fekete Lacit én is csak sakkban tudnám megverni, kőgolyó cipelésben valószínűleg esélyem sem lenne.
Végkövetkeztetés: a MU ellen azoknak a csapatoknak a meccseit sem érdemes megtekinteni, akiket egyébként máskor szívesen megnéznél. Lásd MU-Barca 2008.
neeson 2009.02.27. 13:13:45
@Lojzi_: azt mondtam, hogy idegenben BL-ben nem támadnak mint otthon vagy a bajnokságban, úgyhogy nem tudom ezzel mit ismertem el vagy hogy miről beszélsz pl.
Ne haragudj, de azt mondod, hogy a MU-nak köze nincs a szép focihoz, 2 fantasztikus játékkal megnyert bajnokság után, meg ugye ott volt a 2006/07-es BL, viszont való igaz a nou campban nem támadtunk (bezzeg a nagy barca az old traffordon megmutatta aztán!), san siroban meg nem támadtunk ki ÉSZ NÉLKÜL, valóban, nem is értem miért, de gondolom a Barca szambázott volna. Most ilyenekre mit lehet reagálni?
Ne haragudj, de azt mondod, hogy a MU-nak köze nincs a szép focihoz, 2 fantasztikus játékkal megnyert bajnokság után, meg ugye ott volt a 2006/07-es BL, viszont való igaz a nou campban nem támadtunk (bezzeg a nagy barca az old traffordon megmutatta aztán!), san siroban meg nem támadtunk ki ÉSZ NÉLKÜL, valóban, nem is értem miért, de gondolom a Barca szambázott volna. Most ilyenekre mit lehet reagálni?
United82 2009.02.27. 13:21:46
@neeson:
hagyjad neeson, a sapka esete..
ha sikeres a csapat akkor mindenki szidja...ha sok gólt lő azért, ha keveset azért, ha sokat védekezik azért, ha keveset azért...
az eredmények önmagukért beszélnek és az is hogy mi lőjük általában a legtöbb gólt a bajnokságban és a BL-ben is.
Való igaz a tavalyi kieséses szakaszban nem támadtuk halálra magunkat, azelőtti évben meg igen és nem nyertünk vele semmit, ennyi...
hagyjad neeson, a sapka esete..
ha sikeres a csapat akkor mindenki szidja...ha sok gólt lő azért, ha keveset azért, ha sokat védekezik azért, ha keveset azért...
az eredmények önmagukért beszélnek és az is hogy mi lőjük általában a legtöbb gólt a bajnokságban és a BL-ben is.
Való igaz a tavalyi kieséses szakaszban nem támadtuk halálra magunkat, azelőtti évben meg igen és nem nyertünk vele semmit, ennyi...
United82 2009.02.27. 13:25:28
A másik meg, ha a United ellen egy csapat kitámad akkor gyorsan kap 2-3-4gólt mert a Barca mellett a legjobb támadórészleggel rendelkezünk...
Nemcsak azért lesznek a meccseink nullára lehozva mert a védelmünk tényleg qva jó idén, hanem azért is mert egyszerűen nem mernek támadni az ellenfelek mert ha kinyílnak akkor Rooney,Ronaldo és a többiek előtt ott van annyi terület hogy rúgnak 3-4gólt..erről van egy nagyon jó elemzés a Guardianban...2-3hete jelent meg mindenféle adattal alátámasztva...
Ha egy Hoffenheim nylít támadófocit felvállalna a United ellen kb 6-1re vernénk őket, ha beállnak védekezni akkor 1-0 vagy 2-0...nyílván egy edző nem akarja h 6-1re kikapjanak...
Nemcsak azért lesznek a meccseink nullára lehozva mert a védelmünk tényleg qva jó idén, hanem azért is mert egyszerűen nem mernek támadni az ellenfelek mert ha kinyílnak akkor Rooney,Ronaldo és a többiek előtt ott van annyi terület hogy rúgnak 3-4gólt..erről van egy nagyon jó elemzés a Guardianban...2-3hete jelent meg mindenféle adattal alátámasztva...
Ha egy Hoffenheim nylít támadófocit felvállalna a United ellen kb 6-1re vernénk őket, ha beállnak védekezni akkor 1-0 vagy 2-0...nyílván egy edző nem akarja h 6-1re kikapjanak...
United82 2009.02.27. 13:29:33
És egy olyan csapatot nem támadófelfogásúnak mondani akik szinte minden meccsükön 60%os labdabirtoklást dolgoz ki, a meccsenkénti 20-25kapuralövés átlagban megvan (nyílván a rangadókon nem), és általában a legtöbb gólt rúgják a bajnokságban,( vagy akár a BL-ben pl 2007) akkor nem tudom milyen csapatot illet a támadófelfogás...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 13:34:55
@Lojzi_: Az olaszok focifilozófiája a jól megszervezett védekezésre épül, de méltánytalan őket a tavalyi Rangershez hasonlítani. Mert skótok egyetlen célja az volt a tavalyi UEFA kupában, hogy 0-0-lal eljussanak tizenegyesekig. Jó, behozták Nacho Novot a 85. percben, de őt is csak alibiből.
Míg az olasz csapatok úgy védekeznek, hogy az egyik szemük az ellenfél kapuján van és a megszerzett labdákat nem elvagdossák, hanem próbálják megjátszani. Igaz, hogy ez például a Romának ritkán sikerült kedden, de az látszott, hogy ez a céljuk, szemben a szerdai Liverpoollal. Akiket a kúrj bele fiam egy egészségeset taktikai utasítással küldte ki Rafa, majd a Fernando mellre veszi süvítő labdádat.
A szabálymódosítási javaslataiddal sem értek egyet, én azért nem szeretnék hoki és vízilabda eredményeket a fociban. A játék egyik erénye, hogy sokkal nagyobb értéke van egy-egy gólnak, mint az említett sportágakban.
Míg az olasz csapatok úgy védekeznek, hogy az egyik szemük az ellenfél kapuján van és a megszerzett labdákat nem elvagdossák, hanem próbálják megjátszani. Igaz, hogy ez például a Romának ritkán sikerült kedden, de az látszott, hogy ez a céljuk, szemben a szerdai Liverpoollal. Akiket a kúrj bele fiam egy egészségeset taktikai utasítással küldte ki Rafa, majd a Fernando mellre veszi süvítő labdádat.
A szabálymódosítási javaslataiddal sem értek egyet, én azért nem szeretnék hoki és vízilabda eredményeket a fociban. A játék egyik erénye, hogy sokkal nagyobb értéke van egy-egy gólnak, mint az említett sportágakban.
Lojzi_ 2009.02.27. 13:35:53
@neeson:
Jól van, kár begőzölni. Én nem láttam semmiféle fantasztikus játékot sem idén, sem tavaly, csak fantasztikusan eredményeset. Te ettől még láthattad szépnek, mert egy szurkoló azért szurkoló, hogy ne legyen objektív.
Én nem szeretem és nem is utálom a Unitedet, a Poolt és a Dinamo-t sem, így elfogult sem vagyok, csak azt látom, hogy akárhányszor leültem megnézni valamelyikük meccsét a végén kidobott 90 percnek éreztem az életemből.
Még akkor is ha sok gól esett véletlenül, mert JÁTÉK az sosem párosult mellé.
Ha érted, akkor érted, ha nem, akkor kár vitatkozni. Akkor valóban fogd fel úgy, hogy szerintem nem volt a csapatodon sapka.
Jól van, kár begőzölni. Én nem láttam semmiféle fantasztikus játékot sem idén, sem tavaly, csak fantasztikusan eredményeset. Te ettől még láthattad szépnek, mert egy szurkoló azért szurkoló, hogy ne legyen objektív.
Én nem szeretem és nem is utálom a Unitedet, a Poolt és a Dinamo-t sem, így elfogult sem vagyok, csak azt látom, hogy akárhányszor leültem megnézni valamelyikük meccsét a végén kidobott 90 percnek éreztem az életemből.
Még akkor is ha sok gól esett véletlenül, mert JÁTÉK az sosem párosult mellé.
Ha érted, akkor érted, ha nem, akkor kár vitatkozni. Akkor valóban fogd fel úgy, hogy szerintem nem volt a csapatodon sapka.
United82 2009.02.27. 13:38:05
@popp:
lényegében tehát amit már ma írtam..
ha az olaszok bekkelnek akkor az a védekezés művészete , ha más akkor az antifoci....
lényegében tehát amit már ma írtam..
ha az olaszok bekkelnek akkor az a védekezés művészete , ha más akkor az antifoci....
capor_ 2009.02.27. 13:41:32
@Lojzi_:
Tehát az MU hibája, hogy sokkal erősebb a játéskeret illetve fizikailag is szinte verhetetlenek? Szerintem ez nem hiba... De persze hozzá lehet úgyis állni a meccshez, ahogy azt a Roma tette a 7:1 alkalmával.
Senki sem tiltja meg a csapatoknak, hogy erősebbek és jobbak legyenek az angoloknál, és rájuk erőltessék a támadófocijukat.
Ami egyébként biztos nem menne az angoloknak olyan játékosokkal mint Torres, Drogba, CR, Berbatov, Walcott, Rosicky stb stb......persze csak az a premier league a hibás.
Benitez persze sajnos elég nagy antikrisztus tud lenni, milyen is lenne ha fentről baszogatják rendesen az eredményekért. Viszont pl. a szerdai meccs nem a liverpool miatt volt kevésbé élvezhető.
Tehát az MU hibája, hogy sokkal erősebb a játéskeret illetve fizikailag is szinte verhetetlenek? Szerintem ez nem hiba... De persze hozzá lehet úgyis állni a meccshez, ahogy azt a Roma tette a 7:1 alkalmával.
Senki sem tiltja meg a csapatoknak, hogy erősebbek és jobbak legyenek az angoloknál, és rájuk erőltessék a támadófocijukat.
Ami egyébként biztos nem menne az angoloknak olyan játékosokkal mint Torres, Drogba, CR, Berbatov, Walcott, Rosicky stb stb......persze csak az a premier league a hibás.
Benitez persze sajnos elég nagy antikrisztus tud lenni, milyen is lenne ha fentről baszogatják rendesen az eredményekért. Viszont pl. a szerdai meccs nem a liverpool miatt volt kevésbé élvezhető.
Lojzi_ 2009.02.27. 13:42:00
@popp:
1. Sehol nem hasonlítottam olaszokat a Rangershez.... Valaki szídta őket én meg azt írtam, hogy arra volt elég a keretük, amit tavaly az UEFA-kipában műveltek...
2. Pedig a támadófutballt csak úgy lehet segíteni, ha csökkented egy gól értékét. A vizilabda szerintem sem lenne jó, de régen azért a fociban is voltak nemzetközi szinten is 8-10 gólt hozó mérkőzések. Az jót tenne ennek a játéknak. Még akkor is, ha ennek a ma oly precíz területlezárós csapatok lennének a kárvallotjai. (Amíg nem állnak át támadóbb játékra, dehát miért ne állnának, ha a totális védekezés nem működik.)
1. Sehol nem hasonlítottam olaszokat a Rangershez.... Valaki szídta őket én meg azt írtam, hogy arra volt elég a keretük, amit tavaly az UEFA-kipában műveltek...
2. Pedig a támadófutballt csak úgy lehet segíteni, ha csökkented egy gól értékét. A vizilabda szerintem sem lenne jó, de régen azért a fociban is voltak nemzetközi szinten is 8-10 gólt hozó mérkőzések. Az jót tenne ennek a játéknak. Még akkor is, ha ennek a ma oly precíz területlezárós csapatok lennének a kárvallotjai. (Amíg nem állnak át támadóbb játékra, dehát miért ne állnának, ha a totális védekezés nem működik.)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 13:45:28
@Rooney82: Értelmezheted így is, de én inkább úgy mondanám, hogy védekezés és védekezés között is van különbség. És csak azt írom, amit láttam, kétségtelenül elfogultan.
spigo 2009.02.27. 13:48:01
@Lojzi_: "Persze. Hiszen a MU játéka erre kényszerít. De ez a MU hibája, nem a fenti csapatoké. "
Naja, ilyen alapon a Barca hibaja volt a ket elodonto tavaly... Marpeig, szvsz, ez orbitalis baromsag, mar ne haragudj.
Naja, ilyen alapon a Barca hibaja volt a ket elodonto tavaly... Marpeig, szvsz, ez orbitalis baromsag, mar ne haragudj.
Lojzi_ 2009.02.27. 13:51:00
@capor_: Nem állítottam, hogy ez hiba. Sőt azt mondtam, hogy eredményesség tekintetében ez verhetetlen.
Csak nem osztom, hogy ez egyben szépet és nézhetőt is jelent.
De, hogy MU szurkolóként is értsd mire gondolok:
Láttad a Milan-Juve 2003-as döntőt?
Na ott is eredményesek voltak a fiúk, csak a saját szurkolóikon kívül nem sok mindenki örült ennek.
Csak nem osztom, hogy ez egyben szépet és nézhetőt is jelent.
De, hogy MU szurkolóként is értsd mire gondolok:
Láttad a Milan-Juve 2003-as döntőt?
Na ott is eredményesek voltak a fiúk, csak a saját szurkolóikon kívül nem sok mindenki örült ennek.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 13:51:52
@Lojzi_: Szerintem meg nem tennének jót. És kétségtelen, hogy életem egyik legnyagyobb meccs élménye a 'Pool-Alaves UEFA-kupa döntő volt (mellesleg a másnapi Blik címlapján ez állt: Liverpool-Alaves 0-0), de épp attól olyan nagy az az élmény, mert ritkán fordul elő az ilyen. Ha minden meccs olyan lenne, akkor nem nagyon értékelnénk.
"A Rangerset kevésbé utálom emiatt mert nekik - valljuk be - erre volt elég a keret." - ezt nem a Milannal összehasonlítva írtad véletlenül? Ha nem, akkor bocs!
"A Rangerset kevésbé utálom emiatt mert nekik - valljuk be - erre volt elég a keret." - ezt nem a Milannal összehasonlítva írtad véletlenül? Ha nem, akkor bocs!
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 13:51:58
@Lojzi_:
Elnézést, hogy (már megint) nem áll be a szám. Csak jelezni szeretném, hogy az első betűtől az utolsóig tökéletesen egyetértek!
Elnézést, hogy (már megint) nem áll be a szám. Csak jelezni szeretném, hogy az első betűtől az utolsóig tökéletesen egyetértek!
Lojzi_ 2009.02.27. 13:53:52
@spigo:
A Barca "hibája" az lett volna ha az ő játékukat kényszerítik a MU-ra és 7:6-nál minden nézőnek legényfoltos lett volna a pizsamája.
A Barca "hibája" az lett volna ha az ő játékukat kényszerítik a MU-ra és 7:6-nál minden nézőnek legényfoltos lett volna a pizsamája.
halareaal 2009.02.27. 13:53:57
"az uefa kupa meg vicces..
törik magukat a csapatok h nemzetközi kupában induljanak, erre kiállítják a tarcsicsapatukat a meccseken,"
nekem is pont ugyanez jutott az eszembe. az angol csapatoknak van elvileg a legjobb keretük, meg legjobb fizikumuk, nehogy már pont egx UEFAra ne tudjanak kiállni. persze amit a spanyolok meg olaszok mveltek azis egy vicc.
törik magukat a csapatok h nemzetközi kupában induljanak, erre kiállítják a tarcsicsapatukat a meccseken,"
nekem is pont ugyanez jutott az eszembe. az angol csapatoknak van elvileg a legjobb keretük, meg legjobb fizikumuk, nehogy már pont egx UEFAra ne tudjanak kiállni. persze amit a spanyolok meg olaszok mveltek azis egy vicc.
Lojzi_ 2009.02.27. 13:56:26
@Csöncsön:
Egy platformon ismét. Emlékszel hogy kinlódtunk itt tavaly a döntő alatt?
Egy platformon ismét. Emlékszel hogy kinlódtunk itt tavaly a döntő alatt?
parent 2009.02.27. 13:58:55
@Lojzi_: nem, a Barca hibaja az, hogy csak igy lehetett legyozni oket akkor
capor_ 2009.02.27. 13:59:15
@Lojzi_:
Én Liverpool szurkoló vagyok mióta az eszemet tudom:) Azért a MU-t hoztam fel mert sokkal nagyobb játékerőt képvisel. Mint ahogy a Madrid is jóval nagyobb játékerőt képvisel mint a 'Pool..
Bizony láttam azt a döntőt, és korábban fel is hoztam példaként, hogy annál rosszabbat még nem láttam... :)
De szerintem ez meddő vita le is zárhatnánk azzal, hogy vannak olyanok akik azért nézik a focit mert szurkolnak egy csapatnak vagy rajonganak a fociért/foci világáért. És ezek szerint vannak akik a szépséget (ami persze teljesen szubjektív...) és szórakozást keresik benne... Ez te lennél. :D
Én Liverpool szurkoló vagyok mióta az eszemet tudom:) Azért a MU-t hoztam fel mert sokkal nagyobb játékerőt képvisel. Mint ahogy a Madrid is jóval nagyobb játékerőt képvisel mint a 'Pool..
Bizony láttam azt a döntőt, és korábban fel is hoztam példaként, hogy annál rosszabbat még nem láttam... :)
De szerintem ez meddő vita le is zárhatnánk azzal, hogy vannak olyanok akik azért nézik a focit mert szurkolnak egy csapatnak vagy rajonganak a fociért/foci világáért. És ezek szerint vannak akik a szépséget (ami persze teljesen szubjektív...) és szórakozást keresik benne... Ez te lennél. :D
spigo 2009.02.27. 14:01:26
@parent: fasz kivan a sok nickemmel :D
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 14:03:54
@Lojzi_:
Ja, ja. :-)
Egyébként ha kiesne a Barca és a Villarreal is, a továbbiakban a negyeddöntőktől kezdve (horribile dictu) a BL-ben a Bayernnek szurkolnék. Meg a Porto-Atlético továbbjutójának...
Ja, ja. :-)
Egyébként ha kiesne a Barca és a Villarreal is, a továbbiakban a negyeddöntőktől kezdve (horribile dictu) a BL-ben a Bayernnek szurkolnék. Meg a Porto-Atlético továbbjutójának...
spigo 2009.02.27. 14:05:03
@capor_: melyik vita nem meddo itt? ;)
spigo 2009.02.27. 14:05:43
@Csöncsön: ugh, te tenyleg nagyon utalod az angolokat :)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 14:06:44
@capor_:
Pedig bizonyos értelemben az a 2003-as döntő volt a labdarúgás felülmúlhatatlan csúcsteljesítménye.
Pedig bizonyos értelemben az a 2003-as döntő volt a labdarúgás felülmúlhatatlan csúcsteljesítménye.
Lojzi_ 2009.02.27. 14:07:49
@spigo:
Teljesen igazad van. Itt minden vita meddő.
:o)))))
Teljesen igazad van. Itt minden vita meddő.
:o)))))
spigo 2009.02.27. 14:09:18
@Lojzi_: csak egyetertunk valamiben!!! :D
capor_ 2009.02.27. 14:10:05
@halareaal:
Egyetértek, de azért az angolokat meg lehet érteni.
Aston Villa rengeteg év után olyan pozícióba van, hogy bekerülhet a TOP4be, aminek a szurkolók szemében nagyobb dolog lenne mint egy kétes uefa kupa menetelés (mert annyira nem is jók).. A Tottenham pedig az alsó házban küzd, valójában nincs csapat aki ellen biztosra tudnak menni. A keretükkel persze rejtély, hogy miért... Ők egyébként olyan szerencsés helyzetben vannak, hogy mindenképpen indulnak jövőre az Európa ligában..
Egyetértek, de azért az angolokat meg lehet érteni.
Aston Villa rengeteg év után olyan pozícióba van, hogy bekerülhet a TOP4be, aminek a szurkolók szemében nagyobb dolog lenne mint egy kétes uefa kupa menetelés (mert annyira nem is jók).. A Tottenham pedig az alsó házban küzd, valójában nincs csapat aki ellen biztosra tudnak menni. A keretükkel persze rejtély, hogy miért... Ők egyébként olyan szerencsés helyzetben vannak, hogy mindenképpen indulnak jövőre az Európa ligában..
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 14:12:08
@spigo:
Voltak angol csapatok, melyeket szerettem. A '96-os angol válogatottnak kifejezetten szurkoltam is, és életem egyik legnagyobb fociélménye volt a hosszabbításos EB-elődöntő a németek ellen a Wembley-ben.
De amit újabban az "angol" klubok az európai focival tettek (tök mindegy e tekintetben, hogy ez mennyire Európa hibája, mert nyilván vastagon), az gyalázat.
Semmiféle fájdalmat nem éreznék, ha az "angol" klubokat újabb öt év pihenőre küldenék az európai fociporondról.
Voltak angol csapatok, melyeket szerettem. A '96-os angol válogatottnak kifejezetten szurkoltam is, és életem egyik legnagyobb fociélménye volt a hosszabbításos EB-elődöntő a németek ellen a Wembley-ben.
De amit újabban az "angol" klubok az európai focival tettek (tök mindegy e tekintetben, hogy ez mennyire Európa hibája, mert nyilván vastagon), az gyalázat.
Semmiféle fájdalmat nem éreznék, ha az "angol" klubokat újabb öt év pihenőre küldenék az európai fociporondról.
rizla 2009.02.27. 14:23:19
@spigo: "Naja, ilyen alapon a Barca hibaja volt a ket elodonto tavaly... Marpeig, szvsz, ez orbitalis baromsag, mar ne haragudj."
a barca hibája is volt, már ha egyáltalán kell ilyesmiről beszélni (ez továbbra sem cirkusz, ugye). mert onnan csak messi volt az, aki tudott valamit, a többiek csak tanácstalanul forgolódtak, hogy akkor most mi is legyen. és nem, ez nem csak az MU brutális védelmének köszönhető, mert ugyanezt a gyászos produkciót végignéztem előtte a stuttgart ellen is, akiket egy 6ossal kellett volna hazaküldeni, ehhez képest eto'o meg henry a saját lábában is elbotlott.
egyébként olyan nagy gond nem volt azokkal a meccsekkel. a unitednek is volt 4-5 ordítóan nagy helyzete (a barca nem jutott el ilyenekig, hiába a jobb statisztika), csak nem lőtték be. vélhetően akkor máshogy alakulnak a meccsek.
az idegenben lőtt gólokat eltörölni hatalmas baromság lenne, hogy egy fenti dologhoz hozzászóljak. akkor lehetne ám csak igazán gyilkolni a játékot (minden évben a liverpool játszana BL-döntőt:D). viszont ha van második meccs, és az elsőn valaki hátránybakerült, akkor muszáj villantania. ha a madrid nem szar pl, és lőnek egy gólt,
most is úgy fest a dolog az első meccsek után, hogy a másodikon már muszáj támadnia több csapatnak is. a barca pl feltrancsírozza a lyont, ha a franciák rossz napot fognak ki, ez borítékolható, a madridnak muszáj nekirontania a liverpoolnak, és vagy lőnek kettőt, vagy kontrából kapnak hármat, a lényeg, hogy fun lesz (vagy ha továbbra is ilyen szarul játszanak, akkor az lesz, mint a barnabeuban, de ne halljak senkit se sírni, hogy az antifoci győzött..). a juventusnak hazai pályán kötelező a gólszerzés, nincs mit tökölni, vagy támadólag állnak fel, vagy kiesnek, és így tovább.
ha van valami, ami miatt nem jó BL-meccset nézni (vagy világversenyt, lásd a VB-t), az nem az úgynevezett antifutball, hanem a játékosok holtfáradtsága. kevesebb meccs kellene.
a barca hibája is volt, már ha egyáltalán kell ilyesmiről beszélni (ez továbbra sem cirkusz, ugye). mert onnan csak messi volt az, aki tudott valamit, a többiek csak tanácstalanul forgolódtak, hogy akkor most mi is legyen. és nem, ez nem csak az MU brutális védelmének köszönhető, mert ugyanezt a gyászos produkciót végignéztem előtte a stuttgart ellen is, akiket egy 6ossal kellett volna hazaküldeni, ehhez képest eto'o meg henry a saját lábában is elbotlott.
egyébként olyan nagy gond nem volt azokkal a meccsekkel. a unitednek is volt 4-5 ordítóan nagy helyzete (a barca nem jutott el ilyenekig, hiába a jobb statisztika), csak nem lőtték be. vélhetően akkor máshogy alakulnak a meccsek.
az idegenben lőtt gólokat eltörölni hatalmas baromság lenne, hogy egy fenti dologhoz hozzászóljak. akkor lehetne ám csak igazán gyilkolni a játékot (minden évben a liverpool játszana BL-döntőt:D). viszont ha van második meccs, és az elsőn valaki hátránybakerült, akkor muszáj villantania. ha a madrid nem szar pl, és lőnek egy gólt,
most is úgy fest a dolog az első meccsek után, hogy a másodikon már muszáj támadnia több csapatnak is. a barca pl feltrancsírozza a lyont, ha a franciák rossz napot fognak ki, ez borítékolható, a madridnak muszáj nekirontania a liverpoolnak, és vagy lőnek kettőt, vagy kontrából kapnak hármat, a lényeg, hogy fun lesz (vagy ha továbbra is ilyen szarul játszanak, akkor az lesz, mint a barnabeuban, de ne halljak senkit se sírni, hogy az antifoci győzött..). a juventusnak hazai pályán kötelező a gólszerzés, nincs mit tökölni, vagy támadólag állnak fel, vagy kiesnek, és így tovább.
ha van valami, ami miatt nem jó BL-meccset nézni (vagy világversenyt, lásd a VB-t), az nem az úgynevezett antifutball, hanem a játékosok holtfáradtsága. kevesebb meccs kellene.
spigo 2009.02.27. 14:25:05
@capor_: ahhoz meg meg kell nyerniuk a Ligakupat...
@Csöncsön: persze, izlesek es pofonok.
De az angol klubbok kozul en inkabb a Jose fele Chelseat es a Benitez fele Poolt sorolnam abba a kategoriaba, hogy mit tettek az europai focival, mert szvsz az Arsenal es a MU is (a MU tavaly allt at nagyon a celfocira a BLben) leginkabb latvanyos sok golos meccseket vivtak. Csak szart sem ertek vele.
@Csöncsön: persze, izlesek es pofonok.
De az angol klubbok kozul en inkabb a Jose fele Chelseat es a Benitez fele Poolt sorolnam abba a kategoriaba, hogy mit tettek az europai focival, mert szvsz az Arsenal es a MU is (a MU tavaly allt at nagyon a celfocira a BLben) leginkabb latvanyos sok golos meccseket vivtak. Csak szart sem ertek vele.
rizla 2009.02.27. 14:25:35
*ha a madrid nem szar pl, és lőnek egy gólt, akkor még a sátán is rákényszerülne a támadójátékra, pláne, hogy az anfielden lesz a meccs. az előny nem fogja zavarni őket amúgy, a barcát is megverték 2-1re színtelen-szagtalan focival, hogy aztán az anfielden totál beszorítsák a katalánokat (más kérdés, hogy az meg 0-1 lett).
ez lemaradt, nem tudom miért.
ez lemaradt, nem tudom miért.
capor_ 2009.02.27. 14:27:40
hopp most olvastam csak a szabályokat, a Spursnek nyernie kell a Man Utd. ellen ha indulni akar jövőre nemzetközi kupában..
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 14:31:43
@halareaal: "nekem is pont ugyanez jutott az eszembe. az angol csapatoknak van elvileg a legjobb keretük, meg legjobb fizikumuk, nehogy már pont egx UEFAra ne tudjanak kiállni."
történetesen a Villának nagyon szűk a kerete (más kérdés, hogy ha nem kótyavetyélik el Stiebert, akkor most készülhetnének a Sahtar ellen :p ), részükről valahol érthető, bár az az érzésem, hogy sírás lesz a szezon vége náluk.
a Tottenham meg ugye kupadöntőt játszik a hétvégén, szóval őket is meg lehet érteni.
történetesen a Villának nagyon szűk a kerete (más kérdés, hogy ha nem kótyavetyélik el Stiebert, akkor most készülhetnének a Sahtar ellen :p ), részükről valahol érthető, bár az az érzésem, hogy sírás lesz a szezon vége náluk.
a Tottenham meg ugye kupadöntőt játszik a hétvégén, szóval őket is meg lehet érteni.
rizla 2009.02.27. 14:38:53
tényleg, bocsánat. pedig tisztán emlékeztem kuranyi fejére. dehát a schalkét még jobban meg kell alázni:(
rizla 2009.02.27. 14:39:35
@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: off, de ugye nem csak én akarom stiebert albánia ellen a keretben látni?
spigo 2009.02.27. 14:48:51
@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: off 2 :)
Rick Perry tavozik szezon vegen, ez azt jeleni Benitez marad?
Rick Perry tavozik szezon vegen, ez azt jeleni Benitez marad?
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 14:49:45
@rizla: kurvára nem csak te :)
mondjuk az vicces, hogy lassan nem látunk ki a ballábas játékosok tengeréből. de Stieber legalább ténylegesen _tud_ balhátvédet _is_ játszani.
mondjuk az vicces, hogy lassan nem látunk ki a ballábas játékosok tengeréből. de Stieber legalább ténylegesen _tud_ balhátvédet _is_ játszani.
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 14:50:30
@spigo: már írtam a PL topikban: gyakorlatilag biztosan azt jelenti, igen.
rizla 2009.02.27. 14:52:38
@spigo: az is. meg balbekk is. meg irányító is, asszem. univerzális egyszóval. mindenképpen beraknám balbunkónak, már rendszeresen játszik felnőttbajnokságban, és az eddigi 4 meccséből 2szer is bekerült a forduló válogatottjába. azért ilyen fiatalon ez komoly potenciálra világít rá, valószínűleg nem a bundesliga 2 a végállomás neki. ha sanyi bekerül, akkor neki is be kell kerülnie.
(priskinnek is kötelező a behívó, de ez már tényleg nagyon off)
(priskinnek is kötelező a behívó, de ez már tényleg nagyon off)
spigo 2009.02.27. 15:02:21
@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: kossz
@rizla: hal balbunkonak is olyan jo akkor siman
priskinnel egyetertek
off end
@rizla: hal balbunkonak is olyan jo akkor siman
priskinnel egyetertek
off end
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 15:17:46
Egy megfelelőbb helyre akartam beoffolni, de ha már itt felmerült, akkor megnyugtatok mindenkit: mára virradóra megálmodtam, hogy 2-0 lesz Albániában, Gera lövi a másodikat a 82. percben. De tényleg.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 15:28:00
@heinrich: Jó, de akkor álmodd már meg vébédöntőt is lécci!
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 16:29:11
@popp: Ott majd Juhász fejeli a másodikat;)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 16:39:54
@donnelly: Ezzel az irreális gondolattal csak eljátszani is kellemes borzongást okoz.
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 16:43:17
@popp: Valóban, bár már egy kijutás is többszörös orgazmust eredményezne jó tízmillió magyar felnőttnek - durván a felének közvetlenül, a másik felének pedig közvetett módon;)
montipájton 2009.02.27. 16:43:51
úgy jó, ha az ember nem csak beszél, de mond is valamit, úgyhogy:
1. Az idén is ki fog esni a címvédő a 16 között, és nem 11-esekkel.
2. A Real hajszál híján fogja elbukni a továbbjutást az Anfielden.
3. Egy 2004-es szintű BL-döntőt vizionálok, klasszikus nagycsapatok nélkül.
4. Nagy edzők vannak, de olyan nagy edző nincs, aki bármire garancia lenne, aki szerint Benitez kell a Liverpoolnak ezekhez az eredményekhez, vagy Ferguson a minden idők izéje, annak megjegyzem, tavaly kb. 15 négyzetcentiméternyi csúszós moszkvai gyeptéglán múlott, hogy nem Avram Grantnak hívják a BL-győztes edzőjét.
5. Antikrisztus nincs, antifutball van. Legalábbis, ha a nem-anti- futball kifejezésen azt is értjük, hogy 100 csillió dollár értékű csapat támadójátéka a "kapus kirúgja az ellenfél 16-osáig" elemnél tartalmasabb dolgokból állhat.
(Nem kell mindent komoyan venni belőle, de azért.)
1. Az idén is ki fog esni a címvédő a 16 között, és nem 11-esekkel.
2. A Real hajszál híján fogja elbukni a továbbjutást az Anfielden.
3. Egy 2004-es szintű BL-döntőt vizionálok, klasszikus nagycsapatok nélkül.
4. Nagy edzők vannak, de olyan nagy edző nincs, aki bármire garancia lenne, aki szerint Benitez kell a Liverpoolnak ezekhez az eredményekhez, vagy Ferguson a minden idők izéje, annak megjegyzem, tavaly kb. 15 négyzetcentiméternyi csúszós moszkvai gyeptéglán múlott, hogy nem Avram Grantnak hívják a BL-győztes edzőjét.
5. Antikrisztus nincs, antifutball van. Legalábbis, ha a nem-anti- futball kifejezésen azt is értjük, hogy 100 csillió dollár értékű csapat támadójátéka a "kapus kirúgja az ellenfél 16-osáig" elemnél tartalmasabb dolgokból állhat.
(Nem kell mindent komoyan venni belőle, de azért.)
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 16:46:39
@montipájton: Szerintem jobb kifejezés híján a Real játéka is antifoci volt, de nevezhetjük afutballnak, infutballnak, vagy diszfutballnak is;)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 16:47:33
@donnelly: Nekem van egy elméletem arról, hogy ha lenne egy jó magyar válogatott, amely legalább négy-hat évenként ott lenne egy-egy nagytornán, akkor a politikai szakadék sem volna olyan mély. Ha egy nyolc között búcsúzó csapat érkezne haza mondjuk Dél-Afrikából, akkor tényleg másfél millióan lennénk a Kossuth téren.
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 16:48:17
a legbizarrabb focis álmom mostanában az volt, amikor Petr Cech kirúgásából Dzsudzsi a másik kapus felett átemelve alakította 4:2-re az ereményt. napokig nem hagyott nyugodni, hogy mi nem stimmel az álommal, aztán rájöttem: Cech jobbal rúgta ki a labdát. :D
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 16:50:03
@popp: Valóban, mindössze ennyire lenne szükség egy egészséges nemzeti identitáshoz (nempufajkás, nemsumer), és akkor az urak a válogatott mérkőzésen tombolnák ki magukat, nem valamelyik pártvezér beszéde alatt.
Ugyanilyen hasznos lenne, ha a magyarok szeretnének dolgozni, de ez már egy másik történet;)
Ugyanilyen hasznos lenne, ha a magyarok szeretnének dolgozni, de ez már egy másik történet;)
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 16:51:22
@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Most kell rátenni még egy lapáttal, és beszerezni egy parabola antennát, amivel J-League-et és MLS-t is tudsz nézni rendszeresen!:)
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 16:53:38
@donnelly: ööö, ezt most nem teljesen értem. arra utalsz, hogy ott születnek ilyen gólok, vagy arra, hogy ott fognak majd együtt játszani vmikor 2020 tájékán?
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 16:54:45
@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Arra utalok, hogy kezd agyadra menni a futball, de erre lehet építeni:)))
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 16:58:04
@montipájton: Szerintem az antifutball kifejezés értelmetlen, illetve nem azt jelenti amire alkalmazzák. Antifutball például, ha foci meccs helyett, mondjuk a született feleségeket nézzük, mert utáljuk a focit. Egyébként ez a kifejezés mindig előjön, ha valami nem úgy alakul a pályán, mint ahogy Móricka elképzeli, például mindenki antifutballt kiált ha EB-t nyernek a görögök, sokan, ha vébét nyernek az olaszok és minden jóérzésű szurkoló, ha németek nyernek bármit is ;-)!
Undorító futball van, de antifutball - legalábbis pályán belül - nincs.
Üdvözlettel Grétsy László
Undorító futball van, de antifutball - legalábbis pályán belül - nincs.
Üdvözlettel Grétsy László
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 17:03:35
@popp: A görögök phalanxfocit játszottak, az olaszok meg kálcsót (vagyis vmi rögbiszerű förmedvényt;)), a németek racionális focit nyomnak, a brazilok az eredeti értelemben használt célfutballt, és így tovább, de valójában csak Csehországban, Ausztriában és Magyarországon tudják hogyan kell játszani ezt a sportot.
;)
;)
Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2009.02.27. 17:22:42
Nyavalya - Torres lesérült, nem is utazik Boróba. I've got a bad feeling about this...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.27. 17:26:38
@donnelly: ÉÁs kine felejtsük a brit-szigeteket, ahol amai napig azon vitatkoznak, hogy a rugbyból lett a foci, vagy a fociból a rugby ;-).
Hiszek egy istenben, hiszek egy hazában, hiszek a dunai iskola feltámadásában ;-)!
Hiszek egy istenben, hiszek egy hazában, hiszek a dunai iskola feltámadásában ;-)!
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 17:28:31
@popp: Azokat azért nem említettem, mert azok egyértelműen rugbyznek;)
Fejlődő Szervezet 2009.02.27. 18:10:16
Szerdán késő este beraktam a RealMadrid-molinót a budiba. Most ott feszít, aztán két hét múlva meglátjuk.
Lencse. 2009.02.27. 18:13:14
@Fejlődő Szervezet: Hú, oda engem ne engedj be, azt hiszem, ha a dolgom végeztével meglátok egy Real címert, nem tudnék ellenállni a kísértésnek. :D
(bocs, nem tudtam kihagyni)
(bocs, nem tudtam kihagyni)
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 18:16:01
@Vészmadár: ráadásul Arbeloa is sérült.
rizla 2009.02.27. 18:25:38
@popp: "Nekem van egy elméletem arról, hogy ha lenne egy jó magyar válogatott, amely legalább négy-hat évenként ott lenne egy-egy nagytornán, akkor a politikai szakadék sem volna olyan mély."
vagy ha eleve nem lenne ilyen a magyar ember, akkor nem lenne ilyen a magyar futball sem..
vagy ha eleve nem lenne ilyen a magyar ember, akkor nem lenne ilyen a magyar futball sem..
rizla 2009.02.27. 18:27:32
@donnelly: "valójában csak Csehországban, Ausztriában és Magyarországon tudják hogyan kell játszani ezt a sportot."
a magyar foci régen tényleg egyfajta esszenciája volt a futballnak. cseleztek, de nem akrobatáskodtak feleslegesen, mint gyakran a brazilok. taktikusak voltak, de nem gyávák, mint az olaszok. totális futball volt, a támadásra épített, de nem voltak köcsögök, mint a hollandok : DDDDD
a magyar foci régen tényleg egyfajta esszenciája volt a futballnak. cseleztek, de nem akrobatáskodtak feleslegesen, mint gyakran a brazilok. taktikusak voltak, de nem gyávák, mint az olaszok. totális futball volt, a támadásra épített, de nem voltak köcsögök, mint a hollandok : DDDDD
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.27. 18:33:06
@rizla: Így van. Egyébként heinrich a téma szakértője, tőle további posztok várhatóak ebben az irányban:)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 18:42:10
Még a magyar foci mostani gyászában is föl-fölcsillan valami a régi nagyságból. Hajnal és Huszti játékában például sok minden emlékeztet a régi virtusra.
Fejlődő Szervezet 2009.02.27. 18:43:37
@rizla:
Meg okádni, tudod. Csak eszembe jut a szerda...
Meg okádni, tudod. Csak eszembe jut a szerda...
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 18:46:22
@Csöncsön: most már muszáj megkérdeznem: rokonságban állsz valamiképpen Lakat T. Károllyal? :D
rizla 2009.02.27. 18:47:15
@Csöncsön: én a csapatjátékról beszéltem. hajnalba valóban szorult zsenialitás, de azért ez már nem az a fajta kiemelkedés stílusban.
huszti meg abszolút nem tűnik magyarnak, kifejezetten az európai szabvány szerint készült (vagy annak tűnő) minőségi szélső.
huszti meg abszolút nem tűnik magyarnak, kifejezetten az európai szabvány szerint készült (vagy annak tűnő) minőségi szélső.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 18:50:31
@rizla:
Nyilván nem az a fajta kiemelkedés. Nem gondolom egyikükről sem, hogy zseni volna. De néha egy-egy mozdulatukban (igazad van: inkább Hajnalnál, de Husztinál is) azt érzem: na, ez olyan "magyaros" volt. Ezt egy német soha nem csinálta volna így.
Nyilván nem az a fajta kiemelkedés. Nem gondolom egyikükről sem, hogy zseni volna. De néha egy-egy mozdulatukban (igazad van: inkább Hajnalnál, de Husztinál is) azt érzem: na, ez olyan "magyaros" volt. Ezt egy német soha nem csinálta volna így.
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 18:52:21
@Csöncsön: néha olyan tökéletesen lakattés mondatokat bírsz a _képernyőre vetni_, hogy nem győzök csettintgetni. :)
rizla 2009.02.27. 18:53:48
jó, de én a csapatjátékra gondoltam. és a magyar válogatottban már nincs ilyen.
amúgy gera az, aki nagy futballgéniusz lehetett volna, ha nem erre a magyar földre születik, ebbe a korba. és még így is PL-focista, hogy drogozott, későn figyeltek fel rá, későn ment ki. ez hatalmas dolog.
amúgy gera az, aki nagy futballgéniusz lehetett volna, ha nem erre a magyar földre születik, ebbe a korba. és még így is PL-focista, hogy drogozott, későn figyeltek fel rá, későn ment ki. ez hatalmas dolog.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.27. 18:56:44
@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
Elnézést, nem szándékos. :-)
@rizla:
Ebben nincs vita köztünk.
Szerintem Lisztes is nagy játékos lehetett volna. Emlékszem, ahogy 17 évesen szlalomozott a védők között. Sokkal többre volt hivatva, mint ami lett belőle.
Elnézést, nem szándékos. :-)
@rizla:
Ebben nincs vita köztünk.
Szerintem Lisztes is nagy játékos lehetett volna. Emlékszem, ahogy 17 évesen szlalomozott a védők között. Sokkal többre volt hivatva, mint ami lett belőle.
rizla 2009.02.27. 19:00:34
hát azért lisztesből lett is valaki, nincs miért lefitymálni a bundesliga-sikereket..
armando_otchoa · http://www.csakajosor.hu 2009.02.27. 19:03:18
Egzébként itthon fiatalon Dárdai is pengés yseninek indult, aztán Herthánál lett romboló-robotoló.
armando_otchoa · http://www.csakajosor.hu 2009.02.27. 19:05:23
főzdevadász= popp, egy havernál vagyok.
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 19:07:31
@rizla: Huszti és a Zenit kapcsán gondolkoztam el azon, hogy mikor játszott utoljára magyar játékos ennyire jó csapatban, és hát talán Lisztes a Werderben, bár őszintén szólva nem sokra emlékszem abból a Werderből.
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.27. 19:08:52
@főzdevadász= popp:
egyébként Dárdai apja volt nagy zseni, ha épp volt kedve játszani.
egyébként Dárdai apja volt nagy zseni, ha épp volt kedve játszani.
Fejlődő Szervezet 2009.02.27. 19:47:12
Lisztesmolnár a Fradiból távozott anno, be szép idők voltak...
sporttárs 2009.02.28. 09:24:53
Rostás Sándor.
(Mér, a mai Realba beférne.)
:)
(Mér, a mai Realba beférne.)
:)
Az utolsó 100 komment: