Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga, 19. forduló – Mi a közös Ribéryben és Bánki Dodóban?

2009.02.10. 14:34 heinrich

Természetesen az, hogy mindketten csapatuk legjobbjai egész évben, és bár nincs különösebb apropója, nem tudtunk  tovább ellenállni a közléskényszernek. A Bayern számára tökéletesen alakult a hétvége, duplán érdemes volt kipréselni a szuszt a BVB-ből, hiszen rajtuk kívül minden nemzetközi kupás csapat savanyú pofával nyugtázta a fordulót. Tovább után Ribéry jövőjével, Beckenbauer nyilatkozatával és a tulajdonviszonyokban várható szabálymódosítással foglalkozunk bővebben.

A Bayern – Dortmund meccs megint a Bundesliga kvintesszenciája volt. Százezer (kimaradt) helyzet, látványos tömegjelenetek, kapitális egyéni hibák, hatalmas kapusteljesítmény, Ribéry-show, négy gól és izgalmak az utolsó pillanatig – elmaradhatatlan Bayern győzelemmel. Tegyük hozzá, maximálisan megérdemelt volt, a BVB számára meg egyenesen elkerülhetetlen. A Bayern gyakorlatilag percenként került helyzetbe az ötösön védekező Dortmund ellen, Hajnalnak rendszeresen a saját tizenhatosán kellett szerelnie, ha labdához akart jutni. Az már őt dicséri, hogy még így is képes volt gólt rúgatni a tőle hetven méterre játszó csatárokkal.

Az első félidő arról szólt, hogy a Dortmund reménytelen kísérleteket tett, hogy legalább hármat passzoljanak egymásnak mielőtt elveszítik a labdát és nyakukba kapják az újabb Bayern rohamot. Öngyilkos terv volt behúzódni a tizenhatosra, az így felszabaduló területtel Kuba hiányában semmit sem tudtak kezdeni, ha Weidenfeller nem véd osztályon felül, már az első félidő csúnya lehetett volna.

A másodikra aztán Klopp meghúzott egy Tinga – Nuri Sahin cserét, többet is volt náluk a labda, ha Kringe képes négy méterről eltalálni a kaput (Hajnal passz után), még érdemtelen pontszerzésről is beszélhettünk volna, de ehelyett – teljesen várható módon – összeroppantak az állandó Bayern nyomása alatt, jött a törvényszerű védelmi hiba.

Ribéry megint hatalmasat játszott. Kellett is, mert Schweininek ma sem volt kedve összekoszolni a mezét, vagy futni esetleg öt métert, az előrehaladott labdaundor jeleit mutatta. Tonit képtelenség volt megjátszani, Klose mindent kihagyott.

Nehezen hihető, hogy a Bayern – azaz Hoeness – önszántából eladná Ribéryt a szerződés lejárta előtt (2011). Kivéve persze, ha rákényszerítik erre. Senki sem mondja ugyanis, hogy Scarface is ki akarja tölteni az idejét, sőt, már kezd is ködösíteni, hiszen minden oka megvan az elvágyódásra. A Bundesligában nyomasztó szellemi és fizikai fölényben van az ellenfelekkel szemben – bár ez a világ legtöbb pályáján még így is lesz egy darabig – nem lehet számára kihívás még két szezont lehúzni itt. A Bayern ráadásul csak Németországban áll a tápláléklánc csúcsán, nemzetközi trófeáról beszélni irreális.

De kinek van egyáltalán pénze Ribéryre? A Chelsea-től, Citytől, vagy a Juve-Inter párostól mostanában nem kell tartani – elsősorban szakmai, pénzügyi, játékospolitikai okokból. A Barca félelmetes dolgokra lehetne képes vele, de a frissen elnökválasztott Real Madridnak sokkal nagyobb szüksége van rá, különösen, ha Cé-t nem lehet megszerezni Manchesterből. Viszont ha Cé mégis elmegy, akkor meg a MU-tól lehet joggal tartani, legkésőbb egy év múlva.

Hoeness persze már megjelölte a territóriumát. Nem véletlenek az ilyen ’100M eurón el sem gondolkodnánk’ típusú nyilatkozatok, hiszen ennél nagyságrenddel többet kínálni már nem is lehet, amúgy meg a kutya nem kínált még ennyit sem, tehát maradt az egyértelmű üzenet: sich auf der sicheren Seite bewegen, kotródjon, ki-merre lát, ne is gondoljatok arra, hogy a srác elvihető. Az viszont kérdéses, hogy a figyelmeztetést eljut-e majd Ribéryhez, és különösen a mindig éber, kopasz nyakú, dögevő játékosügynökökhöz.

Az érte kapott pénz elsősorban talán Lyonban lenne jó helyen, így a Bayern sem járna rosszul. Benzema hosszú ideig meghatározó, a Bayern számára tökéletes megoldás lenne Klose mellé. Igen, Klose mellé. Úgy tűnik ugyanis, Beckenbauer nem igazán szívleli Tonit, szerinte tipikus olasz csatár - vagyis önző. Klose jobban játszana nélküle. Meg amúgy is már 31 éves, de ezt csak mi gondoljuk a szavai mögé.

A hétvége másik legjobbja Bánki József volt, nem először. A még mindig furcsán-dühösen beszélő, szúrós tekintetű Dodó egyéni fellépésre képes, stratégiai hatalomként emelkedik ki a közhelyek kettős fedezéke mögül, köröket ver a többi Bundesliga szakértőnek álcázott díszletre. Szerény, tájékozott, lényegre törő, és konkrétumokat fogalmat meg, melyekkel legtöbbször egyet is lehet érteni.

A legfontosabb történések azonban most nem a pályán zajlanak. Közeleg az idő, lassan újra szavazni kell a 50+1% ügyében (38 csapat képviselője, a változáshoz 2/3 többség kell), és egyre feszítőbb kényszert éreznek német barátaink, hogy rendezzék a helyzetet, hiszen a Volkswagen, a Bayer és az SAP csapatának működése már így is feszegeti a határokat. Úgy tűnik, különböző biztosítási kitételekkel (pl.: a befektetőnek hosszú távú együttműködésre kell szerződni; a klubnak elővásárlási joga van a befektető által tulajdonolt hányadra stb.), de még ebben az évben fel fogják oldani a tilalmat.

A bajnokságban tovább folytatódott az élcsapatok botlogása, a nemzetközi helyekről egyedül a Bayern tudott nyerni. Egyébként nem is baj, minden esély megvan rá, hogy rettenetesen sűrű legyen a végjáték.

A Hertha monoton gürcölése csak egy pontot ért, a Schalke viszont egészen értékelhetetlen támadójátékkal jutott három kövér ponthoz. Lesgóllal egyenlített a Hoff a vég küszöbén, a Leverkusen nem bírja leküzdeni a még tél előtt kezdődött émelygését, ráadásul Adler is erősen szürkül. A HSV máris leakasztotta a szögről a korábban említett sörétest, és két gólos vezetésről is belenézett a csövébe, de a KSC mellett pontot szerzett az összes kiesőjelölt - mínusz Bochum.

Bielefeld – Hertha 1-1, Schalke – Bremen 1-0, Karlsruhe – Hamburg 3-2, Wolfsburg – Bochum 2-0, Frankfurt – Köln 2-2 , Gladbach – Hoffenheim 1-1, Leverkusen – Stuttgart 2-4, Energie Cottbus – Hannover 3-1, Bayern – Dortmund 3-1

226 komment

Címkék: német bundesliga h összefoglaló

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr97934712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azazello007 2009.02.14. 11:37:51

Mikor jön az első "kipukkadt a Hoffenheim-lufi" komment?:-)

sörbarát 2009.02.14. 12:13:50

azért ez annyira nem számít sztem, mert Hoff már ősszel is kikapott Leverkusentól (Ibiseviccsel), szal számomra ez nem is meglepő eredmény. Hoff abban volt erős, hogy gyengébb csapatok ellen nem vesztett nagyon pontokat, míg többi nagy csapat rendesen osztogatta a pontokat (Hannover-Bayern meccs stb...)

zoliie777 2009.02.14. 15:35:01

Palkó fogja majd scarfacet. okéé!! :)

avenger13 2009.02.14. 15:42:20

@sorbarat: ez azért nem teljesen igz. a hoff lemosta rendesen a hamburgot, nagyon nagyot játszott a werderrel (akkor még nem voltak ennyire egyértelműen gyengék). ezenkívül tényleg hozta a kiscsapatok elleni meccseket. ez most is meglehet, csak a nagyok ellen lesz nehéz.

avenger13 2009.02.14. 16:14:16

köszönjük lell. ez a csávó mekkora lúzer!!! és megint. altintopot akarom!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.14. 16:25:39

Ebert iszonyatosan alulértékelt. Andrjusát meg kérjük vissza! :D

avenger13 2009.02.14. 16:30:17

na ne már, hogy a hertha megérdemelten vezet. kokót is ki kéne rúgni a fenébe a sport klubtól.

avenger13 2009.02.14. 17:03:28

na, mára is elég helyzetet hagyunk ki, ideje lenne ezzel felhagyni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.14. 17:23:04

Nem kicsit somolyognék, ha a Hertha lenne a német bajnok... :-)

avenger13 2009.02.14. 17:26:59

ja teljesen megérdemelték ezek a favágók. a labda se volt náluk. kihagytunk sok helyzetet, és klinsmann szarul cserélt. lell ne játszon soha többet.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.14. 17:28:10

a Hertha bizony bajnokesélyes.

a Bayern játéka meg leginkább a Jacksonville Jaguars-éra emlékeztet. ez rögtön megmagyarázná Donovan leigazolását is.

füligjimmy77 2009.02.14. 17:29:41

Jó ez a szakkommentálás: a focinak a Herta rossz, a Bayern jó. Aztán csak kihozzák belőle, hogy milyen szervezetten védekeznek, és jó támadásokat futtatnak. Okos....

BruceWayne 2009.02.14. 17:29:52

X-re vettem a tippmixen de azér a 200 ft-ért inkább verjék el a bayernt :-) szegény Dortmund ellen is már csak nagy nehezen bírtak nyerni, most végre megkapták. Amúgy ki ez a fasz a studióban?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.14. 17:30:25

@avenger13: szevasz :-)! Most már kicsit drukkolok a Herthának, Dárdai Paja megérdemelne egy bajnoki címet. Tudom még nagyon sok van és még így is a Bayern a sokkal esélyesebb. De ez a bajor bukta most nagyon jól esett ;-).

BruceWayne 2009.02.14. 17:32:05

a werder meg megint elmehet a totógyilkos jó kurvaéletbe mán

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.14. 17:32:51

@avenger13:

Nem láttam a meccset, és a Herthát is talán ha kétszer (?) a szezonban. Csak az eredményt látom, és a tabellát, és meresztgetem a szemem, hogy jól látok-e.

füligjimmy77 2009.02.14. 17:33:20

Dárdai előtt le a kalappal, vagy fél évvel ezelőtt nyilatkozta, hogy eddig háromszor került ki a csapatból, mindig visszakerült, most se tud mást tenni, mint hajtani minden edzésen, és megragadni a lehetőséget, ha megkapja. Megragadta.

avenger13 2009.02.14. 17:33:31

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: @füligjimmy77: a hertha nem bajnokesélyes, mert ezzel a játékkal nem lehet bajnokságot nyerni. a hertha nem csinált semmit, mert felvágtak mindenkit aki arra járt, és két kontrából szereztek két gólt. a bayern meg szarul játszott, toni sérülése nagyon rosszul jött.

@Nerazzurri:

kire gondolsz, kokóra? elhiszem, hogy mindenki örül a bayern vereségének, de azért az igen erős túlzás, hogy megérdemelten nyertek volna.

avenger13 2009.02.14. 17:34:13

@Csöncsön: igen, remélem ez nem is tart sokáig

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.14. 17:34:22

@avenger13: A második félidőt láttam akkor voltak momentumai a Herthának, sőt benne volt az ő győzelmük is végig.

avenger13 2009.02.14. 17:35:04

@popp: hello. te nem mindig annal szurkolsz, aki a bayern előtt van, vagy legalábbis annak, hogy ott is maradjon? :)

avenger13 2009.02.14. 17:35:56

@popp: voltak kontráik igen. 30-70es labdabirtoklásnál, és 3-4 kontrával, szerinted lehet megérdemelten meccset nyerni?

BruceWayne 2009.02.14. 17:39:21

@avenger13: nem, a "szakkommentátorra", ki az?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.14. 17:39:30

Én a Romának szurkolok, a Bundesligában nincs kedvenc csapatom a nemzetközi kupákban szinte mindig ellenük szurkolok. A bundásban meg tök mindegy, csak ne a Bayern nyerjen. Most Paja miatt drukkolok kicsit a Herthának.

BruceWayne 2009.02.14. 17:40:39

addig jó a Herthának amíg nem kiáltják ki bajnokesélyesnek

BruceWayne 2009.02.14. 17:41:24

@popp: akkor szurkolj a Dortmundnak, én nekik szurkolok már régóta.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.14. 17:41:36

@Nerazzurri: a poszt egyik címszereplője volt a szakkommentátor, azaz Bánki Dodó, aki nem kis Bayern drukkernek tűnik.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.14. 17:43:14

@Nerazzurri: A Dortmundot Andy Möller óta rendesen utálom ;-).

BruceWayne 2009.02.14. 17:45:08

és ez a Bánki Dodó futballceleb, vagy mi? :-)
vagy padozott egyszer félévét a bundesliga hatodosztályába és akkor már szakkommentárkodhat?

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.14. 17:46:26

@avenger13: favágást ezen a meccsen leginkább a Bayerntől láttam: arra épült a játékuk, hogy bejussanak a vörös zónába és onnan begyötörve a labdát touchdown-t érjenek el. a Berlin határozottan védekezett, amíg ez büdös a münchenieknek, addig maradnak is a 3. hely környékén. a helyzetekről meg annyit, hogy Raffael többször eldönthette volna a meccset.

értelmetlen_nevű 2009.02.14. 17:46:54

Én gyerekkorom óta a Bayernnek drukkolok, de teljesen megérdemelten nyert a Hertha. Ez a Bayern ebben a formában egy kupac fos. Ez azért elszomorító, mert ezzel a kerettel már eredményeket is lehetne elérni. Fel nem bírom fogni, hogy ilyen Lell szintű fogyatékosok hogy kerülnek focipályára. Egyébként meg Klinsmann monnyonle!

értelmetlen_nevű 2009.02.14. 17:48:01

A Hertha végig irányította a meccset akinek ez nem tűnik fel vak. :(

avenger13 2009.02.14. 17:48:51

@popp: nem i láttad a meccset. te elhitted, amit léderer, meg kokó magyarázott? léderer az egész meccs alatt dárdait istenítette. mivel passzolt egyet a gól előtt, ezért szerinte a gól is csak az ő érdeme... kokó szintén. bánfi dodó meg legalább nem ezt magyarázza. megmondta, hogy szépek voltak a hertha kontrái, és azt is, hogy rugdostak és erőszakosan védekeztek, ami szintén igaz. mi is a bajotok? tudom szerintetek megérdemelten nyert a hertha. ja persze. :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.14. 17:48:53

"A Hertha végig irányította a meccset akinek ez nem tűnik fel vak. :( "

ez

avenger13 2009.02.14. 17:51:04

@értelmetlen_nevű: nem irányították. vagy maximum labda nélkül. szimpla számok, nézd meg.

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: amikor 20 méterről 40merrel lőtt fölé? ennyi erővel ribery is, aki lőtt két mellét. nem játszottunk jól, ezt el is ismerem. gyengén játszottunk, de a hertha se csinált semmit a védekezésen és 3-4 kontrán kívül.

értelmetlen_nevű 2009.02.14. 17:51:12

@avenger13:
Szerinted ki érdemelt volna győzelmet? Az egyetlen gólunkat is kurva nagy szerencsével lőttük.

füligjimmy77 2009.02.14. 17:52:05

Hány gólt lőtt a Bayern, miután beállt Borowski? Úgy tűnik, ő az aktuális csodafegyver. Amúgy az a csapat miért lenne nagyobb bajnokesélyes, amely a meccseinek nagy részében teper az eredmény után? A fordítás aztán vagy összejön, vagy nem.

avenger13 2009.02.14. 17:52:26

@értelmetlen_nevű: lellt tényleg siralmas játszatni. és a borowski csere is nagyon szar ötlet volt. miért nem altintop állt be jobb hátulra? akkor tud támadni is, de nem kell megbontani a bl oldalt. rossz csere volt az biztos.

értelmetlen_nevű 2009.02.14. 17:53:02

@avenger13:
A labdabirtoklás semmit nem tükröz, remélem ezzel tisztában vagy. Tavaly a Barcelona kb. 70%-os birtokolta a labdát, semmire sem mentek vele.

avenger13 2009.02.14. 17:53:53

@értelmetlen_nevű: szerintem egyik csapat sem. igen a gólunk mákos volt, de donovan amit kihagyott, és basti is, az meg a mi hibánk. neünk is volt két ugyanolyan helyzetünk csak nem lőttük be.

értelmetlen_nevű 2009.02.14. 17:54:03

@avenger13:
Jaja, én is szeretem Altintopot, szerintem jó játékos. Schweini meg lassan kijátsza magát a kezdőből.

avenger13 2009.02.14. 17:54:31

@értelmetlen_nevű: de igen. azt tükrözi, hogy az ellenfélnél nincs a labda. meccset irányítani, meg labda nélkül nem lehet.

avenger13 2009.02.14. 17:55:54

@értelmetlen_nevű: nem tudom. schweini sem nyújtott nagyot, de semmivel sem kevesebbet mint a többiek. klinsmannak le kéne szoknia, a mindig ugyanaz a 11 megyki játszaniról. fáradtak, és emiatt szívunk majd még egy keveset. altintopot lell helyére kellett volna behozni, sőt a kezdőben is neki kellett volna helyet kapnia.

értelmetlen_nevű 2009.02.14. 17:57:26

Az a baj hogy ezt a mezőnyt már legalább 10 ponttal kell verni. Ez a játék nemzetközi szinten nagyon kevés. A Bundesliga győzelem pedig nem motiválja senkita Bayernben. El fog menni Ribery, Lahm ...

értelmetlen_nevű 2009.02.14. 17:58:55

@avenger13:
Meccset irányítani szerintem simán lehet labda nélkül. Például ma ezt csinálta a Hertha. Stabil védekezés, labdaszerzés, és a fosgyenge védelem lekontrázása.

avenger13 2009.02.14. 17:59:23

@értelmetlen_nevű: meglátjuk. tényleg ez a legnagyobb veszélye az ügynek, ahogy mindig is az volt. másrészt viszont, nagyon kéne erősíteni. donovan, nem tudott élni a lehetőséggel, és semmi kedvem egy újabb podolskihoz.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.14. 17:59:35

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Az amerikai focis metafórád tökéletesen leírja a Bayern második félidei játékát, a góljuk is egy betuszakolt TD volt. Hertha viszont nagyon szervezetten védekezett és kontráiban volt annyi veszély, mint a Bayern Ribery szép megoldásai ellenére is germános erőfocijában.

avenger13 2009.02.14. 18:02:17

@értelmetlen_nevű: szerintem nem. mindegy. legalábbis ha az volt a hertha taktikája, hogy tuti berúgunk a 3 kapura lövésből 2-t, és úgyse kapunk gólt, akkor szé. de sokkal inkább a védekezésre mentek rá, az külön öröm nekik, hogy volt két szép kontratámadásuk, és a védelem meg megtette azt a szívességet, hogy elnézte nekik. ezek után röhejes klinsmann azon kkijelentése, hogy van buyten jó, csak sajnos két ilyen jó középső védő mögött mint lucio, és demichelis (akik ma sem voltak valami hatalmas formában) nem tud játékhoz jutni. szerintem ma a breno, buyten duo is simán tudta volna hozni ezt a teljesítményt

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.14. 18:07:08

@avenger13: Az volt a taktikájuk, hogy megszervezik a védelmet magukra húzzák a Bayernt és ha lehet megpróbálnak a középpályán labdát szerezni és abból kontrázni. Ez végül be is jött nekik.

Ja még annyit, hogy a középső hátvédek nincsenek könnyűhelyzetben, ha négy a kettőben vezetik rájuk a zsugát.

avenger13 2009.02.14. 18:14:47

@popp: igaz. de azért demichelis és lucio messze nem a fénykorukat idéző formában vannak. lellt ki kell rúgni a fenébe. és azért az is elgondolkodtató, hogy 16 éve volt 4 egymást követő meccsen ugyanaz a kezdő. ezekből a meccsekből most 2-t nyertünk 2-t nem. érdekes, de esetleg klinsmannak el kéne gondolkodnia azon, hogy egy keményen védekező csapat ellen ha ez nem jön be, akkor lehet mást kéne a kezdőbe tenni. lellt meg aki röhejesen védekezett, el kéne küldeni a fenébe. ezt miért teszik meg máshol és itt miért nem?

Vul-Kahn 2009.02.14. 18:21:20

Ha ez a Berlin egyáltalán dobogóra kerül, már az is akkora kritika lenne a német futballnak, hogy az valami elképesztő. Állítom, ilyen fos listavezető még nem volt a Bundesliga történetében. Ezt pedig nem csak a mai meccs alapján mondom (ma még egész tűrhetően játszottak, egy pontot meg is érdemeltek volna). Az uefa-kupában totális blama, dárdai pali alapember, lengyel kiesőjelölttől való igazolás, ez egészen botrányos..... Márpedig a top 3-ból most már nagyon nehezen lehet majd őket kiszorítani.:S

Vul-Kahn 2009.02.14. 18:26:29

Ja igen, Lellről néhány szó. Ez az ember nem érdemli meg azt sem, hogy futballpályára léphet. Ugatja ezt a játékot, alapdolgokat sem tud megcsinálni, ilyen pocsék játékost még a juventusnak se kívánok. A "minden idők legrosszabb Bayern-játékosa" címet simán elviszi, hozzá képest karimi vagy rau istenek voltak.

avenger13 2009.02.14. 18:33:34

@Vul-Kahn: és nem volak kezdők. ez a csávó akkor lehetne itt, ha harmadik számú jobb hátvéd lenne.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.02.14. 19:09:45

Klinsinek kirepült a fejéből a szezon eleje, amikor folyamatosan szívtak a 3-5-2-vel, most megint rápróbált erre a magasságra. Mondjuk az is nagyon durva, hogy Lell mellől akár a földről is lehet fejelni, még ugrani sem kell - 5méterre a kaputól.

avenger13 2009.02.14. 19:11:40

@heinrich: igen, ez a meccs klinsin is múlott. el kell felejteni sürgősen ezt a gyenge teljesítményt, mert ez így nem állapot, ami jelenleg a csapatnál van.

avenger13 2009.02.14. 19:15:09

sikerült alulmúlni az őszi 5 pontos kezdést. ezt nem gondolhatják komolyan. az a szomorú, hogy még így is csak két pontra van az első helyezett tőlünk.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.02.14. 19:41:40

nem tudom, mennyire súlyos Toni sérülése, de ha akár meccsekre is kidől, most kiderül, donovannal valóban csatárt igazoltunk-e. szerintem nem, csak a keret lett hígabb.

[megjegyzés: bazmeg, bl-ben donovannel??]

Lell valóban nem Bayern-kezdő szint, de elég pótcselekvésnek érzem rákenni az egészet. meg elmondani minden idők legrosszabb bayerneséek és hasonló okosságok. (vissza nem keresem, ki mondta.) Lell a keretben bőven elfér, a kezdőben természetesen nem. engem is idegesít, az ilyen tragikomikus jelenetei a sírba visznek, de nem lehet mindenhova Lahmot rakni. mintha legalábbis Altintop egy világklasszis jobbhátvéd lenne - hozzáteszem, most téreget vissza a halálból.

ezt a meccset nem azért buktuk el, mert Lell egy here (persze Lell egy here), hanem mert ekkora fölényből egy gólt tudtunk kicsikarni. ha ezta hibát Micho csinálja, nem szállunk rá ennyire.

Toni lemegy és jön donovan. most komolyan, képzeljük el a szitut, ahogy donovan eldönt valami fontos meccset. a homlokára van írva a kudarc. így nem lehet.

azért kíváncsi vagyok az első olyan meccsre, ahol hátrányból kell játszani és Borowski a kispadon ül, de Klinsi nem hozza be. így nem lehet, hogy ez A variációs lehetőség.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.02.14. 19:44:13

20 meccsen - írd és mondd - 38 pontot szereztünk. valaki igazán visszakereshetné, hogy az előző pár bajnokságban ez mire lett volna elég 20 forduló után. 7-8. helynél jobbra aligha.

avenger13 2009.02.14. 20:26:10

@mocsing: ez egyrészt igaz. másrészt viszont, amit az első gólnál nyomott lell, azt hittem hátast dobok. csak futott, és nem is nézte a labdát, azt kellett volna figyelni. altintop ekkora marhaságra nem képes. lehet nem minden idők legrosszabb bayern játékosa, de nem tudom mit akarunk vele. meg kéne tanulnia beadni, mert fertelmesek az előre ívelései, és védekezésben sem a legjobb. donovan olyan helyzetet hagyott ki, és szintén gyermeteg módon, hogy én is valami okosabb megoldást választok. mi lenne, ha nem akarná mindig elgurítgatni jobbra balra. ha kicsit alányúl, akkor már nincs gond, és a a legugoló kapusnak nincs esélye. borowski becserélése nem az egyetlen alternatíva, csak klinsi mindig ezt húzza meg. sajnos nincs végtelen variációs lehetőségünk, de nem ez volt a legjobb. igazából a toni csere után, én lell-altintop, schweini-borowski cserét tudtam volna egyedül elképzelni.

eszméletlen gáz az idei teljesítményünk, de remélem javulni fog. és többet kéne variálni sokkal. már a kezdőben is.

Lojzi_ 2009.02.14. 22:05:18

Én a szezon elejéől kezdve azt mondtam, hogy húzzuk ki az őszt és tavasszal majd beérik Klinsmann munkája. Nem bántam a második helyet a BL-ban, pláne hogy előttünk azért nem a leglegyőzhetetlenebb csapat állt.
De a tavasz az valami förtelmesen indul. Én most azt mondom, hogy ideje lenne azon elgondolkozni, hogy valóban Klinsmann-e a megoldás a Bayern padján.

Én részemről ma törtem el a pálcát felette.

Lojzi_ 2009.02.14. 22:07:50

Ja és Dárdainak az első félidőben volt két sárga lapot érő szabálytalansága. A kurva anyját a bírónak.

kroos 2009.02.14. 22:46:56

Részemröl az utolsó kommentem.
7 borsodi és fél liter házi (sorry mocsing de wiskyt csak gyengék isznak) után mindenki bekaphatja.
Különösen a kurva okos popp aki minden roma vereség utén heteket kussol+a torinoi gyözelmük után (amikor végig jobban játszott a toro de a 90 perceben nyernek-az nem mák ugye????)

Bekaphatja Heinrich is aki csak a juvéjával elfoglalva
és az összefoglalójából nem tudhatjuk meg milyen volt Marin,Fenin vagy Dejaga mert csak a Bayernról tud irni , arról is csak olyan aspektusból hogy szarok.
A bundesligáról meg olyan aspektudból hogy pénz kell még 50% szabáy-meg tükröt tartok ...,,meg önvallomás.Miközben a bundás meccsek szinvonala simá üt egy porth-mancity vagy osasun.-espany-t.

Meg pote és társa akik csak a top-4-5 csapatot ismerik elemzik a fennmaradó helyet meg buzi rokkos klippekkel töltik ki.

Meg Benito aki csak a sajátnyomorát elemzi (HÁNYSZOR MILYEN GÓLT LÖTT A JUVE),ugy hogy közben ezer más dolog történik.

Panchoról nem mondanék véleményt mert nem voltam képes egy posztját sem végigolvasni olyan szarok.

Bekaphatjátok!!!!!

kroos 2009.02.14. 22:56:21

Még annyit..
sclake DDDDDDDD

erre pörgök.
www.youtube.com/watch?v=Uqxo1SKB0z8

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.02.14. 23:06:16

az internetezés első számú szabálya: részegen sose írj komolynak szánt kommentet.

kroos 2009.02.14. 23:09:12

szarok a farmra...

_alerob 2009.02.14. 23:16:38

Kroos! esetleg még vmi hozzáfűznivaló?

Titi120 2009.02.15. 00:01:18

@kroos:
Minek iszik, aki nem bírja ?!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.15. 01:44:02

Bayern München, Dzsekó, házipálesz - kezd összeállni a kép :D

kroosi, nem menj el, hiányoznál. vagy legalább küldd vissza magad helyett barnettát. :)

Lojzi_ 2009.02.15. 08:32:06

Hát én sem éppen józanul kommenteltem tegnap, de amit írtam, azt ma is tartom.
Aki Altintopot helyett Lellt kezdeti az próbálkozzon először a Bochumnál edzősködni. És viheti Lellt is, ha ennyire kedveli.

Nem kifejezés, hogy milyen pipa vagyok.

avenger13 2009.02.15. 11:04:22

@Lojzi_: lellnek meg kell adni az esélyt, de 3 totál szar teljesítmény után 4edszerre nem. Igazából a védelem szarta el a meccset, olyan szempontból, hogy 3 kapura menő lövésből 2 bement, és nem igazán lehet rensre fogni, mert mindkettő ziccer volt. igaz nem úgy jön ki mint kahn, de kevéssé lehetett az ő hibája. klinsmannak nem csak ez volt a hibája, hanem a szerencsétlen csere (borowski), és az ugyancsak szerencsétlen felívelgetés újbóli gyakorlás, pláne toni kiesése után. donovannak volt egy elég jó fejese, de egyébként a hertha belső védőit lábon kell megverni, nem fejjel, mert úgy elég nehéz. volt megint pár heklyzetünk, amiket be kell rúgni. erre nagyon gyorsan rá kéne szoktatni a csapatot, mert bár a barca is kihagy pár ordító lehetőséget de nekik 10 van egy meccsen míg nekünk kb. 4-5.

Lojzi_ 2009.02.15. 11:19:30

Ettől én még lehetek pipa...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.15. 12:06:55

@kroos:

:-DDDDDDDDDDDD

Köszönöm ezt a két percet!

mann 2009.02.15. 12:56:44

Kroosé az év kommentje :DDD

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.15. 16:10:26

@kroos: Könnyes a búcsú! Megtisztelő egyébként, hogy első lehettem a sorodban.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.02.17. 11:14:24

@kroos: ez állat volt :D..pedig én is szoktam részegen nyetezni, de ennyire?!....FULL RESPECT!

Egyébként én simán előterjeszteném a blog >>tiszteletbeli hozzászólója címre

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.02.17. 12:05:05

@kroos:
csak most tévedtem ide.
óriási :)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.17. 12:12:59

az ízlésvilágot figyelembe véve meg kell állapítanom:
Egy Bayern-drukker is legalább annyira szeretne rendes szurkoló lenni, mint Michael Jackson fehér ember.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.02.17. 12:21:18

az a szép, hogy még én is megkaptam a magamét :) pedig én igazán semmi rosszat nem tettem :)

Vul-Kahn 2009.02.18. 10:46:56

off
@pancho_sanza: Amit te itt a német posztokban művelsz, az kritikán aluli. Semmit nem tudsz a német fociról, de azért bőszen hangoztatod, hogy egy Bayern-szurkoló nem rendes szurkoló, csak szeretne az lenni. Hát grat. Ha a te kommentedet látom, már előre tudom, hogy csak valami pocskondiázás a német foci (és elsősorban a Bayern) irányába. Ezek után elgondolkozhatnál azon, hogy ki a "rendes szurkoló", mert engem annak ellenére nem látsz Real-t meg Barca-t (és pláne a szurkolóikat) fikázni, hogy mind a 2-t utálom.
on
ma uefa-kupa!!!! szentpéterváron nehéz lesz a stuttgartnak, szerintem egy szűk vereség se fér bele, mert akkor németországban a ruszkik beállhatnak kontrázni. A Bréma is rendesen belehúzott, de remélhetőleg az attraktív támadójátékukkal sikerül legyalulni a (talán kissé fáradt, de mindenkéépen öreg) Milant, annak ellenére is, hogy a Bréma védelme legalább akkora katasztrófa, mint a piros-feketéké.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.02.18. 21:00:16

..és még mi nem értjük a humort :DD

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.02.21. 19:34:40

egy újabb pazar BUNDÁS forduló...
most sírjak vagy nevessek?

Roeder 2009.02.21. 21:49:10

egy hányás volt amit ma a csapat megint csinált...bár a meccs első 25 percét nem láttam,de szerintem akkor se játszottunk jobban.
demichelis egy szar volt megint.mi kell még,hogy szegény breno beállhasson?
podolskit meg hiba volt betenni,én többet nem játszatnám klinsmann helyében.bár mondjuk donovan se volt húdejó.
ha a sporting ellen is így játszunk akkor szerintem jürgen ki lesz rúgva a picsába

sporttárs 2009.02.21. 22:03:16

A Bayern állítólagos vetélytársai humorosak. Náluk csak a Bayern viccesebb.
A bajnoki címet idén sorsolni fogják?

:)))))))))))

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.02.21. 23:35:48

@sporttárs: kb ja!

a legkevésbé balfékebb csapat fogja megnyerni

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.21. 23:44:57

@sporttárs: Ezért fog Bayern győzni megint :-(. A tavaly tavaszi nyitó furdulók tájékán is pont ugyanez volt, bukdácsolt mindenki, aztán a Bayern egyszer csak elkezdett nyerni.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.02.22. 00:03:23

Klinsmannak valami irgalmatlan mázlija van, hogy ekkora fostenger a schalke és a werder szezonja is. ha csak az egyik normális idényt futna, már rég elhúzott volna.

nagyon szurkolok, hogy mögöttünk a Kusené legyen az ezüst és a hsv-é a bronz. erre még van is esély.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.22. 03:18:17

basszus, még szerencse, hogy kroos ezt nem érte meg...

avenger13 2009.02.22. 10:48:25

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: kroos megérte, csak nem írja ki magából mostantól a "fájdalmát". :)

rémes, elképzelhetetlen gyenge a a csapat. donovan mehet a fenébe poldival együtt. egyik sem képes egy érteles megmozdulásra. :(

lehet mi nyerünk idén, de hatalmas szégyen ami megy.

Lojzi_ 2009.02.22. 18:31:23

Jansen ráitta a druida varázsitalára a gumibogyószörpöt, pedig mindekettőnek ott a mellékelt tájékoztatóján, hogy együttes alkalmazásuk nem várt eredményekhez vezethet....

Vul-Kahn 2009.02.22. 22:41:06

Bakker, de kár hogy nyert a HSV, pedig most milyen jól nézne ki a tabella ha x lett volna...
süti beállítások módosítása