Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

D csoport beharangozó - kétségek között

2008.06.09. 23:00 pancho_sanza

Bár még soha semmit nem nyertek, ha nem számoljuk azt az egy korabeli és elfeledett sikert, a spanyol válogatott számít az idei Európa-bajnokság egyik legnagyobb esélyesének. Nem kétséges, hogy a keretük az egyik legértékesebb és legjobb a tizenhat induló közül. Az sem kérdés, hogy játékosaik egytől-egyig bizonyított és világszinten is kiemelkedő futballisták. Csak az a fránya statisztika ne lenne, amely szerint a spanyolok lehetnek akármennyire jók is, legkésőbb a nyolcadnegyeddöntők befejeztével már a nyaralásukra utazhatnak játékosaik. Most azonban a papírforma érvényesül, mert a jelenlegi csapat már rendelkezik azzal a többlettel, amit eddig nem fedezhettünk fel egyetlen válogatottjukban sem. A mostani csapat szakíthat a hagyománnyal, és simán behúzhatja azt a győzelmet, ami a rengeteg európai kupasiker mellett kijár már a nemzeti csapat számára is. Ebben valószínűleg nem lehet akadály a németeknél is németebb focit játszó – nem mellesleg kivénhedt – görög, az Ibrahimovicson túl semmiben nem bízható svéd és a nemzetközi labdarúgást igazából soha meg nem értő orosz csapat sem. Tovább után részletek:


Mi történik, ha a fiatalság megfelelő rutinnal párosul? Felül tud kerekedni a fiatalos héven a rengeteg Bajnokok Ligája, bajnoki és kupamérkőzés tapasztalata? Esetleg pont a váratlan lendület segíti majd át a holtponton a rutinból játszó csapatot? Egyelőre kiszámíthatatlan a spanyol válogatott jövője. A csoportkörben való kiesés ugyanúgy benne van a pakliban, mint a végső győzelem. Ahogyan a parádéba torkolló játék és a fásult semmittevés is elképzelhető, ha Torresék esélyeit latolgatjuk. Minden jel arra mutat, hogy a közeljövő a spanyol játékosokról fog szólni, így négy - esetleg hat - év múlva már egyértelműen a győzelemre törhetnek majd Fabregas és társai. Azonban most még sok a bizonytalan tényező. Elsősorban a kor miatt. Másodsorban a mulyaság miatt. Harmadsorban pedig a játékosok sokszínűsége miatt.

Raúl kimaradása volt az első reformlépés. Soha nem volt kérdés, hogy amennyiben a Real Madrid csapatkapitánya közepesnél jobban teljesít, akkor tagja a nemzeti csapatnak. Ha nem viselkedik tahó módon, megfelelő edzettségi állapotban van és nem sérült, akkor legalább a kispadon jut neki hely. Idén Raúl kifejezetten hól játszott, így egy kicsit talán meglepő volt, amikor a zaragozai Sergio Garcia kapta az utolsó behívót. A fiatalság győzött. Jobban mondva a józanész, mert Raúl soha nem tudott a válogatott igazi vezére lenni attól a pillanattól kezdve, amikor - még tízes mezben - kihagyta az utolsó percben a büntetőt a franciák ellen. Az egészben az a szomorú, hogy mindez nagyban annak köszönhető, hogy míg a klubcsapatában rendszeresen győztes típusú idegenlégiósok vették körül, addig a válogatottban nem, így a teher természetesen nagyobb lett. Elviselhetetlenül. A spanyol játékosok lehettek akármilyen technikásak is valójában mulyák voltak. Az utóbbi időben olyan vezéregyéniségeik adódtak, akik kihagyták a büntetőt, mint például tizenkét évvel ezelőtt Hierro (szintén büntető a keresztlécre) vagy a franciaországi világbajnokságon Zubizarreta (Nigéria elleni szögletzászlótól belőtt potya).

Most nincs kinevezett vezéregyéniség a csapatban. Puyol, Xavi vagy Xabi Alonso lehetne, de a játékosok is tudják, hogy a barcelonai védő kezdőcsapatbeli helye kizárólag a konkurencia hiányának köszönhető, miközben Xavi és Xabi Alonso sem fog labdaszerzéseivel adott esetben megfordítani egy mérkőzést sem. Ez az olyan fiatalokra, vagy újoncokra hárul majd, mint Fabregas, David Silva, Sergio Ramos, Iniesta, David Villa, Güiza vagy Torres. A torna végére ki fog derülni, hogy ki lesz a falkavezér, és ki az, aki abszolút nem alkalmas a szerepkörre. Szerencséjükre ezek a játékosok klubjaikban már többször bizonyították, hogy nyugodtan lehet rájuk számítani, és ez különösen fontos azok esetében, akik idegenlégiósként, egy másik országbeli csapatban tették mindezt. Ráadásul úgy, hogy még a futballkarrierjük kezdetén járnak, mialatt már rengeteg magas színvonalú és igazi téttel bíró mérkőzést játszottak. Ez is szerepet játszik abban, hogy miközben a legtöbb válogatott a múltjából él, a spanyol az egyetlen, amelyiknek csak a jövője fényes.

Valószínűleg a csoportmeccsek végén már okosabbak leszünk, mert a spanyol válogatott valódi erejének és lehetőségeinek felmérésénél mindössze egy nehezebb dolog van: a csoportbeli ellenfelek erejének megbecsülése. Még a svédek esetében is, pedig a két válogatott egy selejtezőcsoportból jutott tovább. Eddigi tapasztalataink szerint Ibrahimovics és társai mindig a maximumot hozzák ki a nagy tornákból, így elképzelni is nehéz, hogy ne a továbbjutásban gondolkodjanak. Erre minden esélyük meg is van, de ehhez meg kellene előzniük legalább két válogatottat, amelyek közül az egyik a címvédő, a másik meg az az orosz csapat, amely még maga sem képes egy elérhető és reális cél megfogalmazására. A görög nemzeti tizenegy négy éve történelmet írt, de nagyon szomorúak lennénk, ha az a fajta labdarúgás, amit sikerre vittek Portugáliában, most is diadalt aratna. Főleg, hogy a világbajnoki selejtező kudarca után Otto király feláldozta a szükségszerű fiatalítást a magyar csoportból való továbbjutás oltárán.

Az oroszok esete mindenképpen egyszerűbb, miután bevallottan szerencséjüknek és a horvát csapat fair play iránti elkötelezettségének köszönhetik a továbbjutásukat. Azóta mindössze annyi történt, hogy a semmiből kultikussá váló Zenit Szentpétervár rávilágított a válogatottjuk lehetőségeire. Különösen, ha a szövetségi kapitány és az UEFA kupagyőztes klub edzője közötti munkakapcsolat gördülékenységre gondolunk. A fekete ló szerepét már most odaítéljük az oroszoknak, mert bennünk kollektívan megtalálható a kiemelkedő csapatmunka és az igazi érdektelenség lehetősége is. Ami a svédekre nem teljesen igaz, mivel náluk a szürke csapatmunka minden esetben adott, de az eredményességhez, vagyis a továbbjutáshoz kell legalább egy világklasszis teljesítmény is. Szerencséjükre Ibrahimovics önként jelentkezik a mérkőzések eldöntésére. Elvégre ezért tartják.

Tippek:
Spanyolország-Oroszország 3-1
Görögország – Svédország 0-1
Svédország – Spanyolország 1-1
Görögország – Oroszország 2-2
Görögország – Spanyolország 0-2
Oroszország – Svédország 1-0

195 komment

Címkék: spanyol euro2008 beharangozo

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr20512144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bendeguzi (törölt) 2008.06.09. 23:05:21

Off
Manchester United Szurkoloi tag lettem (One United Member) hip hipp hurrrá
On
Jaa hogy nincsenek ott az eb-n az angolok??!! igy nem is olyan jooo
Off
Kurta boldog vagyok hogy tag lettem :))

asztalavisztababy 2008.06.09. 23:17:06

sztem sokra nem mesz vele, de azert hip hop hurra vagy mi...

Lond · http://lond.blog.hu 2008.06.09. 23:54:44

Iniesta miért is van kihuzva?

halareaal 2008.06.10. 00:04:27

ok, hogy volt egy szezonja, de azért Guiza közel nem az a szint, mint csapattársai, legalábbis akikkel együtt említed. (még. bár nemtom hány éves)

egyébként araogonesnek azt a kérdést kéne feltenni, hogy Gutit mért hagyta ki. erre sztem nem tudna értelmes választ adni, ha figyelembe vesszük eddigi érveit. talán csak Fabregas zárt jjobb szezont nála a középpályáról, bér sztem ő se sokkal.

görögöknek fikarcnyi esélyük sincs, talán 1 pontot megcsípnek, de semmi mást.

Bendeguzi (törölt) 2008.06.10. 00:23:09

off
asztalaviszta
dehogynem nagyon nagyon sokra megyek vele.
pl:esely minden hazai meccsre hogy jegyet vegyek. erre esely ha nem vagy tag szinte 0. tavalyi szezonben amikor en csekkoltam 1 azaz 1 meccsre lehetett general sale kereteben jegyet venni. mu-bolton. ott is voltam.
csinalhatnatok egy mentesito angolposztot minden heten ahol meg lehet vitatni az premiership championship stb felylemenyeit mert most bunknak erzem magam hogy itt offolok.
de egyszeruen el kellett hogy mondjam :)))
on: öööööö semmi

MUfanatic 2008.06.10. 00:29:56

Azt hallottam Arshavin nem játszhat az első két meccsen...
Nem tudja itt vki, hogy miért? :S

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 00:30:36

A cikk jó, bár a Raulra vonatkozó résszel nem tudok egyetérteni Nem azt mondom, hogy kezdenie kéne, de az ő alázatát ismerve epizód szerepet is bevállalna. Arról nem is beszélve, hogy beállásával a nevével járó respekt miatt jócskán megoszthatná a védők figyelmét, ami még jól is jöhetne Villának vagy Torresnek Arról nem is beszélve, hogy tapasztalata és mentalitása miatt már a jelenléte is sokat jelenhetne a spanyol válogatottnak.

Mindenesetre nagyon tudnék örülni a spanyol továbbjutásnak, ellenük csak egy csapatnak drukkolnék az EB-n, de lehet, hogy összefutnak a nyolc között.

nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2008.06.10. 00:43:06

Arshavin és Pogrebnyak nélkül kiváncsi vagyok, mire mennek az ororszok, mindenestre szurkolok nekik.

BruceWayne 2008.06.10. 00:46:39

remélem semmire, pedig semmi bajon velük, sőt, Hiddink nagy respekt, de valahogy nem érzek szimpátiát irántuk, hanem inkább valami közömbösséget. sima spanyol továbbjutást várok első helyen, 2-on mindenképp a svédeket bár Zoltán nincs toppon, dehát eddig is megvoltak a góljai nélkül 2005 szeptembere óta.... +Larsson, Allback, Elmander, Rosenberg, Kallstrom, Ljungber, Willhelmson, támadó szekciót nézve ennél maximum a spanyolok jobbak a csoportban.

MUfanatic 2008.06.10. 02:17:02

Azt vágom, de miért?selejtezőből maradt rá 3 sárga?

szferi 2008.06.10. 08:05:36

nagyon jó beharangozó, de kicsit foglalkozhattál volna többet a másik három csapattal. Tippekkel egyetértek, kivéve kettőt: ez az orosz csapat nem rúg gólt egy ilyen védelemnek, másrészt, a görögöket simán győzheti. róluk valahogy nem feltételezem, hogy egy meccsen kettőt rúgjanak.

Spanyol, svéd továbbjutást!!!

mickeyknox 2008.06.10. 08:07:44

andorra ellen, az utolsó selejtezőn kiállították. ezért

osgood 2008.06.10. 09:50:02

"Most azonban a papírforma érvényesül, mert a jelenlegi csapat már rendelkezik azzal a többlettel, amit eddig nem fedezhettünk fel egyetlen válogatottjukban sem. A mostani csapat szakíthat a hagyománnyal, és simán behúzhatja azt a győzelmet, ami a rengeteg európai kupasiker mellett kijár már a nemzeti csapat számára is."
Az az egyetlen gond, hogy minden második évben újra meg újra leírják centire ugyanezt a spanyolokról, a végén meg mindig a hümmögés marad, hogy most sem... majdnem minden szimpátiám az övék, de vagy huszadszorra már valahogy nem gondolom azt, hogy na majd most :-)

Terrance 2008.06.10. 10:29:26

"a spanyolok lehetnek akármennyire jók is, legkésőbb a nyolcaddöntők befejeztével már a nyaralásukra utazhatnak játékosaik."
Az EB-n nincs nyolcaddöntő, hacsak a csoportmeccseket nem tekintjük annak. Akkor kiesnek a csoportból?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.06.10. 10:33:24

Őszintén meg lennék lepve, ha a görög válogatott az összes meccsén együttvéve elérné a 10 kapuralövést, és az 1 gólt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.10. 11:10:55

Azért ez egy kemény csoport, három sötét lóval és a spanyolokkal.

Én se értem, miért van kihúzva Iniesta. Mert katalán?

rexter 2008.06.10. 13:22:28

Micsoda hulyeseg az, hogy "ha Raul nem viselkedik taho modon"??? nulla azaz nulla kiallitasa van palyafutasa alatt, mar miert lenne taho? ez olyan kb mintha azt irnam h Paris Hilton majd ha egy szuz apaca lesz akkor mehet a Bahamakra nyaralni. teljesen nonszensz, mert nem az, de attol meg mehetne a bahamakra nyaralni.

MUfanatic 2008.06.10. 13:44:07

ők se írták, hogy tahó...
leírták a tendenciát, hogy alapember volt a válogatottban mindig, bármit csinál...legalábbis én így veszem ki a mondatból

nasteey 2008.06.10. 14:10:30

Iniesta pont nem katalán. :)

Fabregast kicsit hiányolom, bár Xavinak jól megy a válogatottban.

A görögök meg remélem szerzett pont nélkül mennek haza. Ennyit érdemelnek. A svédek/oroszok viszont nagyot fognak küzdeni a 2. helyért, bár szvsz a svédek lépéselőnyben Arshavin és Pogrebnyak hiánya miatt.

Walmer 2008.06.10. 14:52:30

osgood-dal tökéletesen egyetértek. Szerintem ne ájuljunk el a spanyoloktól. Fabregas, jó, de nincsenek mellette az Arsenalos társak, meg Wenger szisztémája. Torres sem a Poolban fogja nyomni, hanem a válogatottban. A svédek ellen szenvednek majd és max döntetlen. ha a svédek lőnek először gólt, akkor sima zakó.

halareaal 2008.06.10. 14:57:42

ha Senna és Silva kezdenek, míg Alonso és Fabregas nem, akkor lehet át kell értékelni az esélyeket. az index szerint legalábbis vmi ilyesmi képtelen kezdő várható. aragones beláthatná már milyen hülye, a végén még ugyanúgy fog járni a nyitómeccsen, mint domenech és donadoni.

halareaal 2008.06.10. 15:02:41

Walmer
"Fabregas, jó, de nincsenek mellette az Arsenalos társak"

Fabregas nem jó, hanem az eb-n kinntlévő legjobb középpályás. Torresről ugyanezt nem kockáztatnám meg, de top 5ben őis ottvan. ahogy posztján Casillas, Ramos, Alonso, Iniesta és még 1-2 véleményes eset (meg páran, akik otthon maradtak :|). tökmind1, hogy milyen a múlt, egy ilyen jelennel rendelkező csapatot nem lehet nem a legfőbb esélyesek közt emlegetni.

Walmer 2008.06.10. 15:40:52

hala, ponz ezért írtam, hogy igaza van osgoodnak.

Fabregast pedig ne becsüld le. Ő a Naprendszer legjobbja az utóbbi 4,5 milliárd évben. Bár Cé lett az év játékosa ott, ahol ő is játszik.

nasteey 2008.06.10. 16:16:54

Azért nézzük majd meg 2 év múlva melyikőjük hol fog járni. :)

halareal: Silvával mi a baj balszélen?

Walmer 2008.06.10. 16:23:52

"Azért nézzük majd meg 2 év múlva melyikőjük hol fog járni. :)"

Remélem mindketten egy nagyon hajtós, komoly Bundesliga2-es középcsapatban:-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 17:33:13

Állítsátok meg Török Olivért!

bög 2008.06.10. 17:49:11

pancho: és hogy vigyorgott hozzá:)

fsgh 2008.06.10. 17:50:31

M1-en meccs bevezető..Csaj megszólal Azt olvsta az interneten hogy hiányzik a vezéregyéniség a Spanyol csapatból. Vajon hol olvasta?:D

bög 2008.06.10. 17:50:32

apropo: az univerzum legjobb középpályása csere. Nem tudom Aragones vagy Domenech a nagyobb gyökér, de valszeg döntetlen. Csak rá kell nézni a fejükre, két öntelt, makacs vén fasz.

vigvik 2008.06.10. 17:55:04

Ja, és azt aki felhúzta az eltiltott Iniesta mezét, azonnal vezessék ki!

nasteey 2008.06.10. 17:55:38

Akkor nem csak én vettem észre, hogy innen szedte az infót... :)

Most pedig gogo Espana!

...és ahogy hallom, a négy közzül a legjobb komm. van most soron. :)

danesdzsu2 2008.06.10. 18:25:29

Eddig a két védelem versenyzik, hogy melyik tud nagyobb hibát elkövetni....

montipájton 2008.06.10. 18:26:58

Elnézve ezt a meccset (eddig), felmerül bennem a kérdés: milyen sportágat láttunk tegnap a francia-román "rangadón"...?

shinigami 2008.06.10. 18:47:31

eleg jo kis csapat ez az orosz csak nagyon hianyzik a 2 'sztar'
de halisten vezetnek a spanyolok

Strigo 2008.06.10. 18:51:19

Egy valamennyire jól működő lestaktika megfogta volna az összes spanyol támadást, a gólok előtti nevetséges hibákról nem is beszélve. Kár érte, jó ez az orosz támadószekció.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 18:53:24

Igen, megkezdődött az EB, remélem most már futószalagon jönnek a jó meccsek!

vigvik 2008.06.10. 18:53:49

Azért a spanyoloktól kicsit lendületesebb játékot vártam, habár az oroszok minden szívfájdalom nélkül odapakolnak, ha van rá lehetőség. A Torres-Villa duó viszont egyedülállónak tűnik, két ilyen szintű, jó formában lévő csatár sehol máshol nincs.

nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2008.06.10. 18:55:49

Kéne egy Pogrebnyak aki ennyi helyzetből eddig 2 gólt lőtt volna, meg egy Arsavin, akitől labdát kap, és nem két kapufánk lenne hanem 2 gólunk. Az a baj az oroszokban, hogy bele akarnak halni a szépségbe, és túljátszák elől a támadásokat, ahelyett hogy rátűznék 20-25-ről (az oroszok erőset tudnak rúgni, ráadásul esik is). A védelem meg egyszerűen rosszul van szervezve :(

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 19:11:55

Aragones már kisérletezget. "Akkor nézzük, hogy megy ez egy csatárral" -gondolhatja a hortolézai mester!

tb 2008.06.10. 19:39:41

hát nagyon kilóg lefele a mezőnyből ez az orosz csapat

crouchy 2008.06.10. 19:43:49

nah végre mindketten rúgnak gólt..

EnVagyok 2008.06.10. 19:56:47

Érdekes, ma nincs vita, hogy les volt-e az utolsó spanyol gól! :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 20:02:47

Nos, szidtam eleget Aragonest, gőgje miatt és azért, mert kihagyta Rault (mellesleg továbbra is azt mondom, hogy a 23 ember közé odafért volna, ezzel támát a magam részéről lezártam).

Azt viszont meg kell adni az öregnek, hogy nagyon jól összerakta ezt a spanyol csapatot. Ráadásul mind a 4-4-2-ben, mind a 4-2-3-1-ben jól játszottak. Villa és Torres amellett, hogy klasszisok, eléggé érzik is egymást. És akár két klasszis középpályássort is ki tudnak állítani a spanyeszok.

Az utolsó öt percben viszont az is kiderült hol sebezhetőek a piros-kékek - természetesen hátul. Azt se feledjük, hogy 2006-os vébét egy ukránok elleni 4-0-lal, kezdték aztán az első komoly meccsükön kikaptak 3-1-re a franciáktól és kiestek.

_alerob 2008.06.10. 20:03:42

Vigvik: dehogynem! Del Piero - Cassano ! Jöhet az of, h de tegnap mégse lőttek gólt...de a csapat sokkal lendületesebb lett és jól játszottak.

rizla 2008.06.10. 20:05:19

megmondom én miért nem kell ebbe a csapatba raúl:
eddig a spanyol válogatott nagy hibája az volt, hogy összeomlott kulcspillanatokban. a 2000es EB-n raúl ennek a jelenségnek a szimbólumává tette meg magát, akár tetszik, akár nem.
a többit találjátok ki.

popp: "Azt se feledjük, hogy 2006-os vébét egy ukránok elleni 4-0-lal, kezdték"
szerintem ez a ruszki csapat sokkal jobb, mint az az ukrán. gundel akármit hadovált is össze, igenis volt ötlet az oroszok játékában, egyszerűen csak le lettek focizva. de annak az apátiának, és impotenciának, amit az ukránok produkáltak 2 éve, nyoma sem volt. szerintem hiddink csapata megy tovább a spanyolok mögött..

rizla 2008.06.10. 20:07:02

"Azért a spanyoloktól kicsit lendületesebb játékot vártam"

ezen azért kacagtam. tény, hogy nem hajtották ki magukat, dehát van mire tartalékolni. mindenesetre olyan egység van a spanyoloknál, párosulva tökéletes csapatjátékkal, hogy minimum döntőbe kell jutniuk. ha idén sem jön össze, akkor reménytelenül nagy lúzerek. de valami azt súgja, most össze fog.. ez a xavi-iniesta-silva-torres-villa tengely egyszerűen félelmetes.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.10. 20:07:05

@tb:

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy nagyon kilóg ebből a mezőnyből a spanyol csapat. Ez foci volt! :-)

@popp:

Hogy feledhetném, ami két éve történt?!
Egyébként a kapott gól idején már kicsit lazsáltak a spanyolok, sőt, én úgy éreztem, hogy az egész második félidőt egy fokozattal alacsonyabb sebességen játszották. Jellemző, hogy 3-1 után szinte rögtön jött a negyedik.

2008.06.10. 20:09:24

Nekem a legjobban a Red Munichs transzparens tetszett az egész meccsen. :)
Egyébként jól bekezdett La Furia Roja, igaz a VB-n is lemosták az első meccsen Ukrajnát, a folytatást meg ugye tudjuk.. Az oroszok egyébként nem kezdtek rosszul, az elején egész pofás kis támadásaik voltak, igaz az utolsó passzokat mindég elbaszkodták. A védelmük viszont.. semmiből sem tanult. Fura, mert egyébként a Hiddink vezette csapatokat bízvást fel lehet ismerni jól megszervezett védekezésükről, ebből azonban nem sok látszott máma, meglehet csupán kijött a klasszis különbség, Villa Dávid révén.

rizla 2008.06.10. 20:10:15

robika10: del piero egy korszakos zseni, akárcsak a félidióta cassano, de a villa-torres pároshoz nem lehet odarakni őket. amikor villa a 3. gólja után kirohant torreshez, aki úgy vigyorgott, mintha a 6 éves öccsét ölelgetné, az sokat elárult. akárcsak torres (akiből egyébként egy terminatort gyártottak angliában - ész, erő, tudás, gyilkos ösztön) gólpassza. hihetetlen, hogy mennyire együtt vannak ezek ketten.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.10. 20:12:15

Igen, most nagyon egymásra vannak hangolódva a játékosok. A gólörömök magukért beszéltek.

vigvik 2008.06.10. 20:13:44

@rizla: Az első gólig azért nem mondanám, hogy felborult a pálya. Én nem vagyok hasraesve ettől a spanyol csapattól egyelőre, még a második félidő elején se mertem volna nagy összegben fogadni, hogy nyernek, úgy beszorultak vagy negyed órára, hogy simán benne volt egy orosz gól. Nehéz lesz az döntő, ráadásul alsó ágon.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.10. 20:14:07

Ja, én megmondtam, hogy a Valencia-játékosokat érdemes kivinni az EB-re. Szerintem David Villán az is érződött, hogy egy kis dac is van benne csapata pocsék szezonja után.

nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2008.06.10. 20:15:26

Mit mondjak? Arsavin és Pogrebnyak nélkül olyan ez a csapat, mint amit kiheréltek... Sirokov mit keres itt? Rajta én is átviszem a labdát háromból kétszer... Hiddink jobban tette volna, ha inkább a komplett zenitet hozza el. Ott is csak oroszok játszanak, és legalább összeszokottak, plusz önbizalomból sem lett volna hiány.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.10. 20:16:24

Az oroszok kábé úgy játszottak, mint a csehek meg a horvátok, csak hát az ellenfél volt más...

rizla 2008.06.10. 20:18:11

vigvik: hát nem tudom. szerintem vak vagy, bocs. nem mondom, hogy felborult a pálya, pont ez a lényeg: kb 60-70%os hajtással a spanyolok lazán gurítottak egy négyest.
abban viszont igazad van, hogy az oroszok is lőhettek volna gólt, dehát ebben egyetértünk: mondom, a ruszkik jók, a két tökfej-válogatottnak (antifoci#1, antifoci#2), bezúznak majd fejenként kettőt-hármat, és szépen továbbmennek.

rizla 2008.06.10. 20:19:22

csöncsön: lófaszt, az oroszok gyönyörű dolgokat mutattak mezőnyben, csak közben hátul elfaszkodták, elől meg képtelenek voltak berúgni a lehetőségeiket, ami egy ilyen nagycsapat ellen egyszerűen bűn. pedig 3-4 komoly sanszuk volt.

tb 2008.06.10. 20:27:46

mit tartottál olyan gyönyörűnek?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.10. 20:31:25

@tb: Ez nekem jött?

Fantasztikusan játszottak mezőnyben a spanyolok. És minden támadásukban benne volt a gól. Az Eb eddigi legjobb meccse volt.

badblood 2008.06.10. 20:32:08

Sajnálom az oroszokat. Hiddink-el az élükön többet néztem ki belőlük, többet vártam tőlük.
De még nem írom le őket... (ahogy olvasgattam néhány kommentet mások is "kiállnak" még a szbornaja mellett...:)) )

tb 2008.06.10. 20:32:23

nem, rizlának, erre:
"lófaszt, az oroszok gyönyörű dolgokat mutattak mezőnyben"

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.10. 20:32:41

Ja, bocs, látom, hogy rizla ajnározza az oroszokat... :-)

tb 2008.06.10. 20:34:19

"De még nem írom le őket... "
ja, egyszer valaki nagyon beleszalad a késbe

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 20:37:28

De a negyedik gól előtt könnyen kaphattak volna még egyet a spanyolok.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 20:38:00

ja ez utóbbi Csöncsönnak ment!

rizla 2008.06.10. 20:39:28

tb: a kivitelezéssel néha gondok akadtak, de volt egy pár kiváló csel, háromszögelés, ötletes, és gyors passz. nagyon agilisek, csak ez most nem jött elő, ennyi. majd meglátod.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 20:39:28

tb, vigyázz Verebes ügyvédje vagyok, meg is indítottam a plágium pert :-D!

nasteey 2008.06.10. 20:44:06

Hasra én sem esek a spanyoloktól, de kezdetnek megteszi...:) Nem sokat adtak ki magukból, viszont eleget. :D Bár szerintem a végén kicsit túlcifrázták, de végülis mindegy mennyivel nyertek. Max. panchonak fájhat, hogy nem lett telitalálat az első tippje. :)

Jók voltak na, én is érzem bennük az erőt, bár nekem minden meccsük előtt "tele a gatyám", mert a spanyoloknak nem elég, ha csak simán jók, mert iszonyat pechesek.

"ez a xavi-iniesta-silva-torres-villa tengely egyszerűen félelmetes."

Nekem sem nagyon fájna a fejem, ha ebből az 5-ből 4 jövőre blaugranában feszítene (bár a Samu maradhatna Villa helyett :P)

Egyébként ti is észrevettétek amikor a meccs előtt mutattak egy keretet, ahol spec. volt egy Imiesta is? És volt még egy elírt név...

montipájton 2008.06.10. 20:44:39

Popp,

akkor azt is védesd le, hogy "a reális eredmény 5-3 lett volna a javunkra"... )))

Esetleg, szintén a Mágustól: "nem vagyunk szerencsében Fortunával". )))

tb 2008.06.10. 20:48:09

rizla: oké, de hát ez a minimum ami elvárható egy EB résztvevőtől, a pörgetésekre nem indultak, rengeteg pontatlan passz, az oldalváltások az orosz csapatból leginkább Hiddinket találták meg az orosz csapatból, néha összejött néhány helyzet való igaz, de ott is a kivitelezés, lassúság körülményeskedés jellemezte a befejezést, a védelemről meg jobb nem is mondani semmit, ennyire nem zavarodhattak meg 2 bekapott góltól...
lehet, hogy Hiddink rendet tesz, de így is maximum a 3. hely lehet a céljuk szerintem, legalábbis nagyon sokat kell javulniuk, ha többet akarnak

popp: akkor azt mondom, hogy a bozótvágó késükbe rohannak bele, így szabad, nem? D csak kár, hogy nincs itt Kamerun, mint 90-ben vagy 94-ben

Titi120 2008.06.10. 20:48:32

Az ember fordítva várná, de ma Ramos feltűnően gyenge volt, Puyol meg feltűnően jó.

tb 2008.06.10. 20:49:18

2x írtam, hogy az orosz csapatból, csak egyiket kell olvasni belőle

rizla 2008.06.10. 20:49:24

tb: azért a dögunalmas cseheknél, horvátoknál több fantázia volt az oroszokban, én csak ennyit mondtam. főleg, hogy itt nem a sehonnai ausztria meg svájc volt az ellenfél.

rizla 2008.06.10. 20:50:04

titi120: ramos szélsővédőként nem nagy durranás, legalábbis ami a védekezést illeti.

tb 2008.06.10. 20:55:37

rizla: szórakoztatóbbak voltak, ebben megegyezhetünk (bár a horvátokat nem láttam, csak hallottam a produkciójukról) a hatékonyság meg majd kiderül a görögök meg a svédek ellen

én örülnék a ha megütnék a görögöket, de ugyan csak 7 perc telt el a görögök meccséből, azt kell hogy mondjam, ez sem lesz könnyű

szferi 2008.06.10. 21:40:15

rakás szar az orosz csapat, én megmondtam :):):). a játékuk nézhető, attraktív, de ez nagyrészt hiddink érdeme. csakhogy egyénileg gyengék, szarból nem lehet várat építeni. a meccs jó volt, mert az igyekezettel nem volt baj, ha másért nem, ezért dícséretet érdemelnek.

Ha a görögök csinálnának valamit, ez a meccs is jó lehetne. svédek egy osztállyal jobbak, de ennek a görög csapatnak megint kurva nehéz lesz gólt lőni.

Dr House 2008.06.10. 21:43:27

Bánfit egy szaros vietnami strandpapuccsal verném addig amíg ki nem mondja azt, h nem beszélek többet a fociról a tv-ben, nem beszélek többet a fociról a tv-ben..nem beszé....

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 21:45:23

Azért a görögök nem mondtak le a négy évvel ezelőtti taktikájukról. Már akkor is néztem , hogy Rehagel a klasszikus német belógó söprögetős felállást preferálja. A görögökön kívül a '94-es német volt az utolsó komoly csapat, amelyik ezt a védekzési szisztémát választotta. Ez azért rossz, mert így támadásban egy ember a mínusz. De ahogy négy éve is, most is fosnak erre nagyívben.

Ebből jön ki aztán, hogy hátsóvédők passzolgatnak percekig. A svédek meg azért húzódnak vissza, mert nem akarják, hogy lekontrázzák őket. Így kapjuk ezt jó kis meccset. Mondjuk ha Henrik Larsson kicsit önzőbb, akkor vezethetnének a svédek.

Jobb Internetért Mozgalom 2008.06.10. 22:06:45

convert: szferi@214015

az orosz csapat eléggé gyengus, én megmondtam :):):). A játékuk nézhető, attraktív, de ez nagyrészt Hiddink érdeme. Csakhogy egyénileg gyengék, képzetlen játékosokból nehéz jó csapatot alkotni. A meccs jó volt, mert az igyekezettel nem volt baj, ha másért nem, ezért dícséretet érdemelnek.

Ha a görögök csinálnának valamit, ez a meccs is jó lehetne. a svédek egy osztállyal jobbak, de ennek a görög csapatnak nehéz lesz feltörni a védelmét.

danesdzsu2 2008.06.10. 22:10:17

Azt hiszem, mindannyian hálát adhatunk Zlatannak.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.06.10. 22:16:02

ez meg mi volt???? zlatan meg tényleg olyan nagyképű, hogy nem áll magával szóba:DDDD

danesdzsu2 2008.06.10. 22:16:11

Hogy miért nem szögletre rúgta a görög védő...

danesdzsu2 2008.06.10. 22:17:36

paulkemp: Az ember azért válogassa már meg, kikkel áll szóba...

;)

halareaal 2008.06.10. 22:17:36

Walmer:
Ronaldot nem vettem a középpályások közé, mert sztem nem is az igazából, a portugál csapatban meg főleg nem. bár kíváncsi vok szted ki jobb most nála a többi csapatból, aztán majd megbeszéljük. aragons hülye h nem játszatja. sztem a középpálya meg a védelem sem volt toppon, Ramos kissé flegmán játszott. a mutatott passzjáték és kreativitás kevés lesz egy komolyabb csapat ellen. Fabregas (guti) nagyon elférne középre.
nasteey: Silvával semmi baj, de mégis csak jobb lenne ha Fabregas játszana, és mondjuk Iniesta jobb helyett a bal oldalon.

halareaal 2008.06.10. 22:18:30

a svédek tovább fognak jutni, az oroszokat Ibra meg tudja verni egyedül is.

halareaal 2008.06.10. 22:20:35

"titi120: ramos szélsővédőként nem nagy durranás, legalábbis ami a védekezést illet"

mondjuk a spanyol bajnokságban még ígyis simán ő a legjobb. bár máshonnan se jut eszembe jobb jobbhátvéd, talán Maicon vagy Dani Alves (aki még anyira se tud védekezni).

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 22:41:51

danes, az adjon hálát Zlatannak, akinek három muterja van. Az viszont tény, hogy nagy gólt rúgott.

Ez hiányzott négy éve, hogy valaki gólt rúgjon a görögöknek. Most kiderült, hogy nincs B-verziójuk.

danesdzsu2 2008.06.10. 22:48:24

popp: pont ezért kell hálát adni Ibrahimovicnak. Most már sokkal nyugodtabban fogom szemlélni a görögök antifutballját, mert ha nem villantanak valamit, akkor már csak 180 percet kell nézni őket.

(Érdekes egyébként, hogy CéRonaldót nagyon nem bírom, a hasonló természetű Zlatannak viszont mindent meg tudok bocsátani. Bármit is csinál, mindig eszembe jut a múltkori EB-n az olaszoknak lőtt csodagólja, és nem tudok rá haragudni...;) )

BruceWayne 2008.06.10. 22:51:03

hát Zoltán bebaszta, végre egy igazi bombagól... svédek csak továbbmennek. spanyolok kurvajók voltak, de jó lenne ha normális védelem ellen is így küldenék.

nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2008.06.10. 22:51:29

Számomra a meccs fénypontja az volt, amikor tökönrúgták zlatant.

ApukadHUN 2008.06.10. 22:52:39

Labancz lilla orálisan biztos nagyon jó lehet

danesdzsu2 2008.06.10. 22:53:24

(Szinte biztos vagyok abban, hogy Lillának azért nyomták a kezébe ezt a hosszú mikrofont a gömbformájú helyett, mert a felvételikor is hasonlóba kellett beszélnie)

BruceWayne 2008.06.10. 22:58:21

ki az a Labanc Lilla?

danesdzsu2 2008.06.10. 22:59:38

Nera: túl korán kapcsolsz el az utsó meccsről.

BruceWayne 2008.06.10. 23:02:34

lefújás után egyből lépek. az a híradós nő aki kint van a helyszínen?
én Pállfyt küldeném ki, bár tuti annyira bebaszna hogy a mikrofont nem bírná kézben tartani

nasteey 2008.06.10. 23:03:12

Ki a picsa ez a Labancz Lilla? Már napok óta olvasom itt a nevét. :)

A görögök anti-népszerűsítik (bocs Kazinczy) a futballt. Hihetetlen, de minden meccset el tudnak rontani. Azért a svédek sem törték magukat, ebből a meccsből elég 5 percet megnézni. Remélem az oroszoknak is sikerül elverniük őket, szép lenne látni, hogy azzal a focival, amivel EB-t nyertek, hamar haza lehet menni 0 ponttal is. :)

Titi120 2008.06.10. 23:15:11

Rehagel a válogatott futball Beníteze.

pocak 2008.06.10. 23:23:52

Benitezt persze könnyű mindig megtalálni (és magam sem vagyok nagy rajongója), de na melyik csapat volt az, amelyik a legtöbb gólt rúgta idén a BL-ben és a második legtöbb gólt a PL-ben? Rehhagelnek előbb valami ilyesmit utána kéne csinálni.

Ahogy meg Labancz Lilla erőlködik amögött a mikrofon mögött, szerintem még orálisan is katasztrofális lehet. Valószínűbb, hogy valakinek a rokona.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.10. 23:29:53

Ebből is látszik, hogy mekkora meccs volt, mindenki Labancz Lillával és mikrofonjával folgalakozik. Esetleg a mikrofon helyére képzeli valamijét, vagy tévednék? Mindenesetre én nem bántanám őt ismeretlenül, sőt kézcsókom Lillácska!

BruceWayne 2008.06.10. 23:44:15

titi: gyönyörű idézet :-)

kavics30 2008.06.11. 00:02:00

a spanyolok ma nagyon jók voltak és bár tényleg kiengedtek a második félidőben, főleg a végére, de ahhoz, hogy igazán jó meccs legyen kellettek az oroszok is. nem adták fel egyetlen percig, és a 85. perc környékén könnyen rúghattak volna még egyet. akkor lett volna igazán érdekes az utolsó pár perc.
kíváncsian várom a spanyolok mit művelnek majd egy keményebb, masszívabb védelemmel és remélem az oroszok mennek tovább majd a csoportból velük.

Lencse. 2008.06.11. 00:05:48

Hínnye, de megy ez a két spanyol legény ott elöl, a macska rúgja meg.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2008.06.11. 00:07:24

Lillácska hogy elterelte a figyelmet, kedves kollégák, hát ennyire élvezetes volt a görögsvééd? :)
Érdekes ez, nem is számoltam a görögökkel, kétszer ugyanazt csak nagyon ritkán lehet véghezvinni, nekik nem is fog sikerülni. A svédek rendesen megborították az elképzeléseimet erről a csoportról. Orosz betlit úgy tekintem, mintha meg se történt volna, a spanyolok most ennyivel jobbnak tűnnek a többinél (korábbi önmagukhoz képest elfeledték a tilitolit, még a színezésből kéne arányosan levenni, és akkor lenne igazán örömteli a dolog), hasonló játék esetén a görögöknek is kinéz egy verés, nem feltétlenül gólarányjavító, csak egy szolidabb. :) Nagyon nem jött ki, mit képesek produkálni a ruszkik. Simán továbléphetnek, még úgy is, hogy a nyitómeccsükön az EB-történelem legnagyobb zakóját is rájuk szabhatták volna...

Onedin Kennedy 2008.06.11. 00:24:57

pocak: a 2. legtöbb gólt idén a PL-ben az Arsenal rúgta, 3. az Aston.. (ha naptári évre gondoltál bocs, ahhoz nem volt erőm)

egyébként a német mester csak annyit mormoghat ilyenkor a sajtónak - talán görögül - : fákin' gol....

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 00:45:12

"Kill us the fuckin' goal!" - ha már klasszikusokat idézünk!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.11. 01:31:38

érdemes megnézni ezt a svéd-görögöt? elég álmos vagyok.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.11. 02:00:16

"Érdekes egyébként, hogy CéRonaldót nagyon nem bírom, a hasonló természetű Zlatannak viszont mindent meg tudok bocsátani."

igen, ezen már én is gondolkoztam. szerintem egyszerűen arról van szó, hogy Ibrának van stílusa.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 02:23:21

"igen, ezen már én is gondolkoztam. szerintem egyszerűen arról van szó, hogy Ibrának van stílusa." - Keresztury írta valahol, hogy kihaltak a karakteres bunkók, ezek szerint mégsem? Mondjuk ettől függetlenül én semmit nem nézek el neki. És szerintem maximum a karate valamelyik ágát nevezhetjük a stílusának.

szbszig 2008.06.11. 04:45:53

Nocsak, meglepően jók lettek a tippek... :)

szferi 2008.06.11. 07:37:37

kíváncsi vagyok a déli aranyifiak a svédek ellen is villogni fognak-e, de nem fogadnék rá. a svédek nagyon erősek.

danesdzsu2 2008.06.11. 07:45:46

szferi: szerintem ugyanazt, ugyanugy fogjak a svedek ellen is jatszani.

szferi 2008.06.11. 07:52:33

az lehet hogy ugyanazt fogjak jatszani, csak nem ugyanazzal az eredménnyel :)

kroos 2008.06.11. 07:57:28

mér nem a berezuckij testvérek meg ignasevic volt hátul az oroszoknál???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

szferi 2008.06.11. 07:59:07

a tegnapi szar meccshez annyit, hogy szerintem csak a görögök hibáztathatók, a svédek igyekeztek támadni, és jól is csinálták. csakhát a görögök megint arra építettek, hogy egy csapatnak csak rúgnak gólt, másik kettővel meg kihúzzák azt a 0-0át, és szépen tovább mennek. a svédek kárára nem jött össze, köszönhetően annak, hogy a svédek sem támadtak fejetlenül, de ilyen ellenféllel szemben nem is lehet.

Figyeljétek meg, a torna végére a görögöké lesz a legpontosabban passzoló csapat a statisztikák szerint.

szferi 2008.06.11. 08:01:22

ja, és nem is volt annyira szar, láttunk 3 sokkal rosszabbat is. Amikor meg Zlatan bevágta, majd' leszakadt a plafon, úgy ordítottunk. :) én jól szórakoztam.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.06.11. 09:24:39

Ha jól számoltam Hellász legjobbjai négyszer lőttek kapura, ebből 3 hazaadásnak is gyenge lett volna. Ez a bizonytalan svéd védelem melett volt lehetséges. Az oroszok és a spanyolok ellen labdába sem rúgnak.

Továbbra is tartom, hogy összesen nem lőnek tízszer kapura az egész EB alatt. Ha egy kicsit be lennék rúgva, akkor azt is megengedném, hogy ebbe a középkezdéseket is beleszámoljuk.

MAti 2008.06.11. 09:34:42

Ünnepélyesen visszavonok mindent és megkövetem Aragones-t... ennyire jól játszó spanyol csapatot nem tudom, mikor láttam utoljára.
Kicsit lenyúlták az oroszok fociját, úgy tűnik... fiatalok és hihetetlen gyorsak voltak.
A Villa-Torres kettős pedig, ha így folytatja, még sokra viheti.

mickeyknox 2008.06.11. 09:46:51

végre-végre, az első nap, amikor mindkét meccs jó volt!!! az oroszokat sajnáltam picit, arshavin és pogrebnyak nagyon hiányzott nekik, sajnos így nem sok esélyük van továbbjutni. remélem, azért elkenik a görögök száját, és akkor megtudják hellász fiai, hogy hol a helyük.
apropó, hogy játszhat egy ilyen sötét bőrű játékos aragones-nél, mint marcos senna? :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 10:11:32

mickey, hogy spanyolok se maradjanak brazil nélkül, egyébként már a 2006-os vébén ott volt.

A görög-svéd viszont szar meccs volt még akkor is, ha győzött az igazság.

mickeyknox 2008.06.11. 10:54:29

nekem jobban tetszett, mint a cseh-svájc, vagy a horvát-osztrák. de legyen: legalább nem volt rossz! :)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.06.11. 11:11:57

A Raúl kérdés most lett véglegesen lezárva: egyszerűen nincs annyi lendület már benne, hogy a valós cserelehetőségként említhessük. Ehhez a játékhoz a huszonpár éves Ramos,Iniesta, Silva, Fabregas, Torres lendülete kell, és ebbe a sorba jobban illik, Cazorla, Güiza és még Sergio Garcia is. Ráadásul ahhoz, hogy ezek a fiatalok ne tiszteljenek senkit, egy igazi ikon lerombolása (Raúl kimaradása) szükségszerű volt.

Meglátjuk a svédek ellen, hátha hátrányba kerülnek, mert akkor lehet lemérni a csapat valódi erejét.

bakító 2008.06.11. 11:16:22

Én már írtam a taliboknak, hogy egy afgánt örökbefogadok ha kinyírják Rehagelt. A görög válogatott a futball antikrisztusa. Minden rosszat kívánok hátralevő életére ennek a gátlástalan germánnak.
A svédek sem voltak nagy szám (azt hiszem az EB egyik leggyengébb meccse volt a tegnapi), de nagyon hálás vagyok nekik, hogy elverték minden idők legundorítóbb vállogatottját.

A spanyolok úgy mennek tovább ebből a csoportból, hogy észre se veszik, már a nyolc között vannak. A svéd-orosz pedig eldönti a második helyet.

Most pedig kinyitom szitokládámat és minden ocsmányságot rázúdítok a görögökre: ******************************************************************

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.11. 11:18:13

"Ráadásul ahhoz, hogy ezek a fiatalok ne tiszteljenek senkit, egy igazi ikon lerombolása (Raúl kimaradása) szükségszerű volt."

Én is gondolkoztam azon, hogy vajon lélektanilag hogyan hat ez a raúltalanítás. Az oroszok elleni meccset látva nekem az ifi-Eb-k kattantak be. Ott láttam ezt a játékot; a spanyolok elképesztő technikai fölénnyel uralják a mérkőzést. Szóval, lehet ez afféle korszakhatárjelzés: gyerekek, tiszta lap van, csak magatokra hagyatkozhattok, vagy meghaltok így, vagy égünk megint.

Még a végén ez az Aragonés nem is olyan hülye a lélektanhoz, amilyennek képzeltem...

bakító 2008.06.11. 11:28:03

Maximálisan egyetértek. Aragones edig a az EB legjobb kpitánya. Mondjuk ezen nem kicsit meglepődtem.

Más: Gundel Takács pedig magasan a legjobb kommentátor. Ezen annyira nem lepődtem meg.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.11. 11:28:43

Amúgy hadd gratuláljak panchónak, mert a beharangozó írásban mindent bejósolt. Az eredményeket, meg azt is, hogy a svédek szerencséjére (meg, hozzáteszem, a mi szerencsékre, akiknek elegünk van a görög antifociból) "Ibrahimovics önként jelentkezik a mérkőzések eldöntésére."

szferi 2008.06.11. 11:33:41

bakító: "a svédek nem voltak nagy szám". pedig de. te mit gondolsz, hogy lehet játszani egy ilyen görög csapat ellen?

"a svéd-orosz majd eldönti a második helyet" az oroszok olyan szinten lógnak ki a mezőnyből, hogy lassan csak ausztriához lehet mérni őket. az izrael, andorra, spanyolo. elleni meccsük után mit lát még bennük valaki? Ez a legsimább csoport, a várakozások ellenére.

"az eb egyik leggyengébb meccse volt a tegnapi" gyengébb volt a francia román, a cseh-svájci, és a B csoport mindkét meccse, szerintem.

A svédek nem fognak kikapni spanyolországtól. összehasonlithatatlanul jobb a védelmük, mint az oroszoknak, rajtuk nem lehet csak úgy átgázolni. ráadásul gólt is tudnak lőni.

Nagy taps mind a két csapatnak, spanyoloknak a mutatott játékért, svédeknek pedig azért, hogy ha kínlódva is, de meg tudták verni a görögöket, ami nem oly könnyű feladat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.11. 11:33:42

Én mondjuk bírom Egrit (iszonyú elfogult mindig, de ha az ember megszokja, nem olyan idegesítő), és Somosék* is felülmúlják magukat. Nem mondom, hogy remek a kommentálás, de legalább látványosan nem rontják el az élvezetünket. (Talán egyedül Török Olivér az, aki nagyon idegesítő. Ennyire nem kellett volna a lúzer oroszoknak szurkolni, öt percig a saját moszkvai élményeiről beszélni pedig egyenesen amatőrizmus.)

*Amúgy van valaki, aki a két Somos közvetítései között bármilyen különbséget föl tud fedezni? Csak egy kérdés. :-)

szferi 2008.06.11. 11:36:50

Aragonest majd akkor dícsérjük, ha megvernek egy komoly csapatot is. nekem eddik MvB a legkellemesebb csalódás, hibátlanul rakta össze a holland csapatot. domenech és donadoni fej-fej mellett a legnagyobb lúzer címért.

bakító 2008.06.11. 12:04:28

szferi: Az oroszokat korán írtad le. Azt hiszem nem vetted észre, hogy milyen kibebaszott erős ez a spanyol csapat. Ezek ilyen játékkal végigázolnak mindenkin. A francia román esélyes a leggyengébb meccsre az igaz, a svájc cseh peidg ennél jobb meccs volt.

Összefoglalva az első kört: A csehek óriási csalódás, óriási mákkal. A svájciak a legpechesebb csapat, de fognak ők még meccset nyerni. A portugálok nem olyan unszinpatikusak mint vártam. A törökök hulladékok, mint az várható is volt. A németek magabiztosak, de lesz még ennél nehezebb meccsük is. A lengyelek az EB leggyengébb csapata. A horvátok szégyelljék magukat. Az osztrákok kellemes meglepetés, de azért elég gyengusok még így is. A románok kapják be az antifocijukkal. A franciák Zidane nélkül olyanok mint Rocco Sigfredi here nélkül. A hollandok NAON JÓK, és még RVP és Robben bele se lendült. Az olaszoknak össze kell szedniük magukat, de ilyen védelemmel nehéz lesz. A spanyolok végre úgy játszanak mint ahogy erre a játékoskeretük predesztinálta őket. (kár hogy nem lehet holland-spanyol döntő). Az oroszokat saját fegyverükkel győzték le, de szerintem fognak ők még valamit mutatni. Mondjuk0-0 meccset nem fognak játszani. A görögök ******, és még ráadsáként a jó k***va édesanyjukat. A svédek egyszemélyes Zlatan show, de nem vagyok lenyűgözve.

A kommentátorok türhetőek, Gundel Taki pedig a legjobb. Egri Viktort küldjék haza.

Azazello007 2008.06.11. 12:07:26

Gundi nagyon kellemes meglepetés volt, viszont az olasz-hollandon felfordult a gyomrom az irtózatos elfogultság láttán/hallatán, mind a kommentátor, mind a stúdióban ülők részéről. Mindenki szurkoljun, akinek akar, de ilyet nem szabadna megengedni.

Az EB meg jó, hál' Istennek.

szferi 2008.06.11. 12:21:13

bakító: a cseheket ne írd le, hozták a kötelezőt, ennél csak jobb lesz. szerintem őket, és a svédeket alul, az oroszokat pedig erősen túlértékeled - az utóbbira nincs mentség, hulladék banda, amit folyamatosan bizonyítanak is. ráadásul a nagy szláv világfájdalom jegyében össze is omlanak a tegnapi nap után, az EBjüknek vége, meglátod.

többivel egyetértek, még a lengyelek jövője nagy kérdés, akár tovább is juthatnak - de szerintem teljesen mindegy, ki lép tovább a németek mögött.

szferi 2008.06.11. 12:22:01

Egri az MTV szégyene.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 12:31:05

Az első meccsek alapján persze könnyebb képet alkotni, mint a torna előtti homályban tapogatózva. De a kapitális focista frázis szerint egy meccsből sem lehet itélni, legalábbis csalóka. Éppen azért, mert egyik meccs nem következik a másikból.

Aztán első kanyaros remeklésekből is kisültek már óriási fejreállások. Emlékezzünk csak a csehek két évvel ezelőtti vébéjére. Az első meccsen erőtől duzzadó, magabiztos (copright Nemzeti Sport) játékkal legyőzték 3-0-ra az előző vébén negyeddöntőző USA-t, aztán ugyanolyan simán a ghánaiak és az olaszok elleni 2-0-lal ki is estek már a csoportból.

szferi 2008.06.11. 12:41:05

ha ezt nekem szántad, nem egy meccsből ítélek - erre már rájöhettél volna. mindenesetre a homály oszladozik, egy-két meglepetés még benne van, de nem több - mármint a csoportkörben.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 12:45:12

Nem neked ment szferkó, hanem bakító elemzésére reagálva, amely ettől függetlenül rendben van. Most látom csak a cseh példa, talált telibe, pedig most kivételesen nem is provokatíve írtam, csak hirtelen ez jutott eszembe.

rizla 2008.06.11. 12:54:49

"Más: Gundel Takács pedig magasan a legjobb kommentátor. Ezen annyira nem lepődtem meg."

lehet, hogy az m1-es fogalmatlanok közül talán igen, de egyébként közepes alá. ha éppen belemerül valami régi sztori felevenítésébe (ami egyébként szinte sosem valami érdekes újdonság), akkor teljesen leszarja, hogy mi zajlik a pályán, egy gólhelyzetet ilyenkor azzal nyugtáz, hogy blablablabla...szöglet...blablabla. iszonyú idegesítő. hajdú b. pl képes arra, hogy félrerakja akár 5 percre is, amit elkezdett, aztán holtidőben lazán folytassa.

bakító 2008.06.11. 12:55:48

Ez csak az első kör volt az igaz, és én sem mondanám hogy már most eldőlt minden.
Annyi dőlt el csak, hogy én a hollandoknak és a spanyoloknak fogok szurkolni. Éljen a foci, tényleg jó az EB. El kell takarítani az ilyen görög és román focit játszó csapatokat, és még akár egy 84-es színvonal is összejöhet. Villa megdönti Platini gólrekordját?

rizla 2008.06.11. 12:57:43

"A kommentátorok türhetőek, Gundel Taki pedig a legjobb. Egri Viktort küldjék haza."

hát inkább egri hülyeségei, mint az önbizalomhiányos somos (asszem), akin hallani, hogy szíve szerint inkább lett volna irodalomtudós. talán apu kényszerítette, passz

szferi 2008.06.11. 12:59:30

nem ez talált telibe,jó a példa, de miattuk gondoltam hogy nekem szántad :). a cseheknek akkor nem volt szerencséjük, ráadásul túl nagy önbizalommal mentek ki a tornára, a két sérülés tönkretette őket. nem is a támadók hiánya volt a legnagyobb gond, lélekben törtek meg. most bízom benne hogy másképp lesz, óvatosabbak lesznek, de remélem csak a szükséges mértékig. ma este dől el, mennyit érnek, sajnos csak az első félidőt fogom látni. kiegyeznék egy egygólos vereséggel is, ha mellette lőnek 2-3 gólt.

te még mindíg bízol az oroszokban?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 13:04:31

Nem könnyű, a két legjobb játékos nélkül, de szerintem tartogathatnak még meglepetést, ha valahogy legyűrik a görögöket (Hiddink találhat valami megoldást), amire azért így is megvan az esélyük, akkor Arshavin visszatérésével és a visszaszerzett önbizalommal megizzaszthatják a svédeket

bakító 2008.06.11. 13:04:53

csak annyit mondanék, hogy Guus Hiddink=élmunkás érdmérem. Nem ezt a meccset akarta ő megnyerni, a többit pedig be fogják húzni.

szferi 2008.06.11. 13:14:07

vitatkozni már nem akarok, meglátjuk mi lesz. én a görögök ellen 0-0ás döntetlent és a torna egyik legszarabb meccsét (mert nem látom támadójátékukban az erőt, jók, de olyan lagymatagok).
a svédek ellen pedig vereséget (az előbbi ok mellé itt még a hibát hibára halmozó hátvédsort említeném).

töröko - svájc megmozgatja valakinek a fantáziáját?

szferi 2008.06.11. 13:15:14

tippelek nekik (ez kimaradt az első mondatból)

nasteey 2008.06.11. 13:57:20

"Aragonest majd akkor dícsérjük, ha megvernek egy komoly csapatot is. nekem eddik MvB a legkellemesebb csalódás, hibátlanul rakta össze a holland csapatot. domenech és donadoni fej-fej mellett a legnagyobb lúzer címért."

Hadd ne írjam már le ugyanezt. :)

"Egri az MTV szégyene."

Engem annyira nem idegesít. Tegnap viszont volt egy hihetetlen nagy poénja. Aszondja' Nikopolidisz hasonlít George Clooneyra, tehát biztos hozzászokott a vészhelyzetekhez. 1-0, hát ez tényleg az. :))) Vagy csak nekem tetszett ennyire?

De Gundi tegnap Villa harmadik gólja előtt, amikor elfekszik a védő. "Azt se tudja mi van, hogy hívják, mi az anyja neve..."

"A svédek egyszemélyes Zlatan show, de nem vagyok lenyűgözve. "

Erre csak ennyit mondok: Henke Larsson a legnagyobb király, a legnagyobb király. Mind a két gólban benne volt. Amúgy nem tudom miért nem frissítenek a svédek, vagy gondolták így is verik a görögöket? Irányítóba simán bemehetne Kallström. Tegnap nem sok mindent mutattak középen.

Innen már jó meccseknek kell jönnie, a második körben nyernie kell azoknak, akik az elsőben kikaptak... feltételezve, hogy mindenki tovább akar menni. Akik meg győztek, azok meg le is tudhatják a továbbjutást.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 14:17:58

nasteey, a tegnap esti meccset Somos Zoltán közvetítette. Volt egy óriási bakija is, az mondta valmelyik svédre, hoga az Aston Vijja játékosa, úgy látszik, hogy délutáni meccs hatása alatt maradt.

Azazello007 2008.06.11. 14:33:13

Egrinek nem a felkészültségével, hanem az orbitális -- és sportriportereknél megengedhetetlen -- elfoglultságával van baj, Somos tényleg kicsit félős, Gundel köztük a legrutinosabb, százszor inkább ezt csinálja, mint a műsorvezetést, mert ott rettenetesen idegesítő.

És százszor inkább az m1, mint az RTL, akik két éve képesek voltak még a himnuszok alatt is reklámot sugározni:-s

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 14:51:46

Egri egyébként az interjúkban igazán jó. Látszik rajta , hogy nincs tele gatyája, amikor valami potentátnak kell rázós kérdést föltennie, abban jó. Nekem a közvetítéseivel sincsen különoösebb bajom, talán csak az elméretezett egó, de aki képernyőhöz jut annál ez természetes.

Hanem az álszent és méltatlan balhé, amit a Szeged-Veszprém kézilabda-kupadöntő után gerjesztett az nálam is kiverte a biztosítékot.

bakító 2008.06.11. 15:06:38

Az már igaz, hogy ha választani kéne, százor inkább Egri mint Léderer. Az RTL pedig mindenből gagyit csinál, egyszerűen nézhetetlen csatorna.

Mondjuk amit a stúdióban merényelnek, az nem válik az M1 dicsőségére sem, de ez kevésbé zavar, mint ha meccs közben igénytelenkednének.

bakító 2008.06.11. 15:13:36

nasteey: Henke Larsson élő legenda, példakép, korszakos zseni. Ha a másik 9 svéd fele annyit tudna a fociról mint ő, akkor simán nyernék az EB-t.

BruceWayne 2008.06.11. 15:53:58

gundelpalacsinta meg nem ismeri a rövid Á-t, mindig azt mondta hogy DÁVID Villa

haraputca 2008.06.11. 15:55:06

A tegnapi svéd meccsen egyáltalán nem volt önbizalomhiányos a kommentátor, a vészhelyzetes poén ténleg jó volt, meg az is, amikor azt mondta egy görög adogatás közben, hogy "Rosszpassz, ez nem egy görög játékos" :))
Két Somos van, nagyon egyforma a hangjuk, de azért meg lehet különböztetni a közvetítéseiket. Összességében szerintem rendben van a kommentálás, mondjuk én mindig toleránsabb vagyok, mert meg se tudnék szólalni :) Érdekes, nekem éppen Gundellel van kis bajom, még vissza kell szoknia.

De az EB a lényeg, nem a riporterek, egy csoportkör után szerintem nem panaszkodhatunk, ne legyen rosszabb a folytatásban se a játék.

Dr House 2008.06.11. 16:06:18

Ribanc Lilla berobbant a médiába:D

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2008.06.11. 17:39:51

Huncut Villa (nem Lilla!) már a svédelemre hangol. Az írásból kiderülnek az orosz betli okai és Gundi kommentátorkodásáról is esik benne szó.

azbennvolt.blog.hu/2008/06/11/huncut_villa_mar_a_svedelemre_hangol_4_jateknap

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.11. 17:52:53

Riporterügyben nyilván azért is megértőbb mindenki, mert 2 éve az RTL elérte az abszolút mélypontot, ahhoz képest ez a középszar teljesítmény is megváltás. A két Somost én sem tudom megkülönböztetni, velük egyszerűen az a gond, hogy fogalmatlanok, tájékozatlanok és a játékot sem értik. Hozzájuk képest Egri - felkészültségét tekintve - a szakma csúcsa, csak gyakran irritáló a kényszeres és erőltetett hajdubéizmusaival, meg tényleg megengedhetetlenül elfogult tud lenni. Plusz még az elidősebbjenősödés jeleit vélem rajta felfedezni. Gundit én egyébként kedvelném, de focit, pláne JÓ meccset nem adnék neki, nem ez az ő pályája. A spanyol meccsen teljesen elzsibasztotta az agyamat a végeérhetetlen és tökéletesen irreleváns statisztikai adatsorokkal (mondjuk elég másnapos voltam).

A következőkre két nagy drámát prognosztizálok: a B csoportban, miután az osztrákok megverik a lengyeleket, a németek meg a horvátokat, már előre menni fog a picsogás, hogy az utolsó körben a németek leadják a meccset az osztrákoknak, és valóban, a horvátok meg gólkülönbséggel kiesnek.
A másik ágon pedig a spanyolok hiába mennek tovább 9 ponttal és brutális gólkülönbséggel, a második helyről szarszemétszar játékkal becsúszó franciák/olaszok kiejtik őket, miután Henry/Del Piero nagy napot fog ki, vagy valamelyik matuzsálem védőjük előrekeveredve gólt okoz. Persze ehhez az is kell majd, hogy a kretén Aragones látványosan elmeccselje magát, és lehetetlen felállásban és taktikával küldje ki őket. De hát ez miért is lenne másképp.

haraputca 2008.06.11. 18:48:55

OJ! Jó írás valóban, a végén a napi szöveg is jó. :)

Bedobás! Hogy az ember miért megértőbb riporterügyben, azt embere válogatja. Úgyhogy ne általánosíts. Én például azért, mint írtam, mert elképzelem, hogy nehéz jól csinálni, főleg, ha valakinek semmi se jó, márpedig a többség itt is így van ezzel, nem? :) Egyébként meg a múltkor egy kocsmában néztem egy meccset ahol semmit nem lehetett hallani és rájöttem, hogy ma már nincs is szükség riporterre, ennyi kameránál, amikor mindent látsz. És az idegeskedést is megspórolhatod, ha hajlasz rá. :) Úgyhogy ajánlom mindenkinek, bár kocsmához indok minek? :))

Azt se értem, miért lenne dráma, ha az osztrákok ellen látott horvátok kiesnének? Előbb mutassanak valamit, hogy sajnálhassuk őket. A lengyeleket jobban sajnálnám, de ha nem verik meg a sógorokat, őket se.

haraputca 2008.06.11. 18:57:17

Ezt a portugál-cseh meccset hol kommentelitek? Vagy mindenki csa nézi?
Meglepő vagy se, jobbak a csehek mint a nyitányon az alpesi pásztorok ellen.

rizla 2008.06.11. 19:53:02

bedobásnál nincs les: minden szavad arany, de erősen kétlem, hogy a spanyolok megint pont ugyanúgy járnának, mint 2006-ban.

egyébként deco egy kibaszott zseni.

rizla 2008.06.11. 19:55:17

haraputca: "Én például azért, mint írtam, mert elképzelem, hogy nehéz jól csinálni, főleg, ha valakinek semmi se jó"

érdekes, a magyar válogatottal kapcsolatban már senki sem ilyen elnéző. főleg nem ilyen érvekkel.

Mourinho már nem a király 2008.06.11. 19:57:22

Ha így folytatja Deco lesz az EB felfedezettje.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 19:59:28

Sajnálom a cseheket, megérdemelték volna az 1 pontot. Nagyon nagy meccset láttunk!

rizla 2008.06.11. 20:01:19

awkward: ja, a barcelona leigazolhatná, oda úgyis kell most egy irányító.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.11. 20:17:47

@bedobásnál nincsen les, ezt használta ki:

Tökéletesen egyetértek mindenben, amit írsz. De remélem, hogy nem ismétli magát a történelem, és a spanyolok ezúttal legyőzik magukat és mindenkit.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.11. 20:21:16

Legyőzik magukat, és legyőznek mindenkit.

Igen, ma Egri határozottan mutatta az elidősebbjenősödés jeleit, például azzal, hogy a portugálok otthon vannak, meg hogy nem játszik Koller, na erre ugyanúgy fölfűzte az egész közvetítést, mint Jenő annak idején mindig néhány hasonló rögeszmére.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 20:35:26

harap, az A csoport beharangozójánál megy a kommentálás.

Lojzi_ 2008.06.11. 20:35:47

A spanyolokhoz annyit, hogy minden eddigi nagy tornán, amit figyelemmel követtem (sajnos már az olasz VB-t is; ilyen öreg vagyok...) egyetlen jónak mondható meccsük volt.
Most ezen már túl vannak...
Hogy miért azt pontosan nem tudom. A mostani csapatnak például a védelmét érzem baromi gyengének.
Ezzel addig nincs is baj, amíg egy Pavlucsenkót, vagy kiabánatot kell megfogni, de a masszívabb görögökkel és a Larsso-Ibra duóval szemben már nagy összeget nem tennék rájuk. Az egyiket mindenestre behúzzák majd.
Ezután viszont gyakorlatilag véget ért a történet. A jó támadóik olyan védelemmel fognak szembekerülni, akiket nem hat meg néhány rutintalan spanyol siheder, viszont Puyol, Marchena, Ramos, Capdevilla valószínüleg csak a szép halálhoz lesz elég.

A portugálokkal ugyanezt érzem. Az az ág ugyan gyengébb, de ha a védők fejjátéka ilyen marad, Ricardo meg így jön ki, pontosabban így nem jön ki a beívelésekre, akkor legkésőbb a német meccsen Klose, Gomez, Mertesacher és Ballack egymással küzd meg az EB történelem legtöbb fejesgólja címért. És akkor nincs az a C., meg Deco, aki elöl annyit lő, mint, amit a védelem szop.

rizla 2008.06.11. 21:47:35

lojzi: fasza, akkor ki nyer? a te logikád szerint gyakorlatilag mindenki ellen lehet találni érveket:

németek: hát a csatársoruk nem tűnik olyan erősnek, az igen gyenge lengyelek ellen is csak egy normális gól jött össze, a másikat találták! komoly csapat ellen kevés lesz!

hollandok: lőttek ugyan hármat az olaszoknak, de könyörgöm, milyen volt az olaszok védelme? ráadásul őket is csak kontrából sikerült megbontani, nem is beszélve a kapusbakikról, és a bírói csalásról! komoly csapat ellen kevés lesz!

ne folytassuk.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.11. 21:49:21

Lojzi, a Metzelder, Mertesacker kettőst meg földön csinálnának bohócot a portugálok és Lehman sem egy életbiztosítás. Szóval érdekes lenne egy német portugál meccs.

nasteey 2008.06.11. 22:10:24

"egyébként deco egy kibaszott zseni."

Jaja. Csak nekem böki a csőröm, hogy úgy rápihent, mint anno Zizu a VB-re.

A leendő klubja nagyon jól jár majd vele, kár, hogy a Barcába ennyire beleszürkült. Ilyen irányító nincs még egy a piacon. Játsszon csak jól, annál drágább lesz. :)

haraputca 2008.06.11. 23:10:12

Rizla!
Én pont így gondolkodom a magyar válogatott kapcsán is, nem is szoktam elvtelenül ekézni. Hogy mások mit mondanak, nem az én dolgom.
Ugyanakkor nem teljesen helytálló a párhuzam szerintem, de nem érdemel mar ennyi szót a kommentátor téma.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.12. 00:05:02

"Igen, ma Egri határozottan mutatta az elidősebbjenősödés jeleit, például azzal, hogy a portugálok otthon vannak, meg hogy nem játszik Koller, na erre ugyanúgy fölfűzte az egész közvetítést, mint Jenő annak idején mindig néhány hasonló rögeszmére."

Pontosan erre gondoltam!

Gabez 2008.06.12. 09:13:44

Chivu beintett a Barca-nak. Hülye is lenne odamenni, amikor Mouval dolgozhat - Suazo sem menekül annyira. Ki gondolta volna...:P

Deco hihetetlenül jól játszott tegnap, nem is gondoltam volna, hogy ennyi van ebben az emberben. Az eddigi legjobb teljesítmény sztem az eb-n! Biztos ígértek neki egy korsó sört meccs után :)

szferi 2008.06.12. 09:19:26

hát, én csak a hihetetlen alattomosságát láttam megint az utolsó gólnál, de elfogult vagyok. (mikor elrúgta a labdát, a cseh játékos még a pályán belül, földön feküdt, akár sérült is lehetett volna az ütközés után, ahogy a portugál is. jogos volt a szabadrúgás, de nem érzem teljesen fairnek, ahogy elvégezték)

Gabez 2008.06.12. 09:28:56

Azért ez nem alattomosság, inkább csak ahogy írtad, sportszerűtlen. De ettől függetlenül is nagyon jól játszott.

halareaal 2008.06.12. 12:52:28

"viszont Puyol, Marchena, Ramos, Capdevilla valószínüleg csak a szép halálhoz lesz elég."

akárhogy is nézem, ez sokkal erősebb sor, mint mondjuk a holland Kannibál, Ooijer, Mathijs, Bronckhorst vagy az impotens olasz védelem. talán a németekével van egyszinten, de azt ne felejtsük, h Casillas kb olyan, mintha Lehmann és Adler (vagy ki) együtt állnának a kapuban. és sztem a francia védelem se olyan jó, mint aminek látszik, egy ügyesebb csapat szét fogja szopatni a Thuram-Gallas-Sagnol 3ast. a portugáloknak meg hiába vannak világklasszis védőik, attók még nem fognak tudni igazán hatékonyan védekezni.
nem azt akarom mondani, hogy minden csapatnak szar a védelme, hanem h a spanyol egyáltalán nem lóg ki közülük, sőt. ha meg Puyol olyan lesz, mint az oroszok ellen, akkor elöl bőven többet fognak rúgni, mint amit esetleg hátul kapnak.

halareaal 2008.06.12. 12:53:17

szferi, ha Deco alattomos volt, akkor a csehek durva és indokolatlan sunyi szabálytalanságaIaira nincs is szó.

szferi 2008.06.12. 13:19:00

azt hiszem az előző hülyeséget felesleges volt leírnod. nem volt sportszerűtlenebb a meccs, mint bármelyik másik. és ha nem figyelted volna meg, barost minden támadásnál felrúrták a portugálok. nem mintha olyan veszélyes lett volna egyszem támadóként, csak nem nagyon tudtak mit kezdeni a ténnyel, hogy csatára is van az ellenfélnek.

Remélem a csehek végre átállnak 4-4-2re.

halareaal 2008.06.12. 19:47:44

a csehek többször utána rúgtak a földön fekvő játékosnak, de sztem az is zándékos volt, amikor az egyik cseh rálépett Petit kezére. ettől függetlenül nem gondolom h kirívóa sportszerűtlenek voltak, de ez még kevésbé igaz Decora.

szferi 2008.06.13. 09:47:04

deco egy alattomos, sportszerűtlen, kirívóan sokat fetrengő, állandóan reklamáló kis fasz. részemről ennyi.

halareaal 2008.06.13. 20:18:48

hát lehet,de nem ezen a meccsen .

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.27. 18:49:05

(Azért vicces most újraolvasni néhány kommentet. Különösen Lojzi_-ét.)
:-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.30. 00:01:54

De osgood és Walmer első hozzászólásait se rossz.
Most így, a döntő után.
:-))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.07.01. 17:20:36

utólag azért sokkal könnyebb okosnak lenni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.01. 20:25:36

@pancho_sanza:

Világos. Dehát pont ezért zavaró, amikor "előre" vagyunk okosak. Legalább a következő meccset várjuk meg az olyan kijelentésekkel, hogy "ez az orosz csapat messze a leggyengébb az egész Eb-n, és ilyen támadók ellen még szép, hogy helyt álltak Sergio Ramosék".

Mert különben hihetetlenül nevetségesekké válhatunk. (Amivel persze semmi baj, na de mégis.)

Lojzi_ 2008.07.01. 21:38:10

Csöncsön:
A portugálok bejöttek egy az egyben.
A Spanyolokkal tévedtem, de ez azért van, mert a védőik nem hozták az elvárható baki-szintet, hanem valamiért megtáltosodtak. Erre ki mert volna fogadni?

Ki merte volna megtippelni, hogy Marchena nem állíttatja ki magát, Puyol nem adja el a labdát a saját tizenhatosánál és nem szalad át valaki többször gólt érően azon az oldalon, ahol Ramos éppen elölfelejtődött, és mindez nem ugyanazon a meccsen fog megtörténni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.01. 23:29:21

@Lojzi_:

Célom nem a pellengérre állítás volt, inkább az intés az óvatosabb, illetve még inkább: méltányosabb állásfoglalásokra.

Szerintem én több Valencia- és Barcelona-meccset láttam idén, mint te; engem egyáltalán nem lepett meg, hiszen tudtam, hogy mind Puyol, mind Marchena képes a világklasszis teljesítményre. Sergio Ramosról nem is beszélve.

Lojzi_ 2008.07.02. 09:25:56

Csöncsön:
Ezt én is tudtam mindről, csak a mai napig nem értem, hogy hogyan sikerült mindháromnak hat meccsen keresztül mindez.
Ezt még egyszer biztos nem tudnák megcsinálni...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.02. 18:08:51

A válasz rá: Aragonés. (Azt hiszem.)
süti beállítások módosítása