Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bronzmeccs: ami a csövön kifér

2010.07.10. 18:13 heinrich

Uruguay és Németország játszik a világbajnokság harmadik helyéért. A kisdöntőben már nem szoktak variálni a csapatok, kiadják magukból, ami a torna végén még bennük van. Németország az esélyes, de a végig fegyelmezett és elszántan küzdő Uruguay képes lehet a meglepetésre. A bejegyzés itt kommentelhető.

298 komment

Címkék: taktika vb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr522143218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rizla 2010.07.10. 18:23:19

meglepődnék, ha a németek nem kapnák össze magukat, azért ők nem azok a fajták.

smartdrive 2010.07.10. 18:51:25

na, Klose nem játszik állítólag, úgyhogy marad Ronaldo

Julio cesar 2010.07.10. 19:24:18

Szép a németek játéka kedvelném őket, de mint Uruguay szurkoló remélem veszítenek. Uruguay most nagyon erős, betonvédelem, erős védekező középpálya és két zseniális csatár elöl.

Most vagy soha, hajrá Celeste vamo arriba!

Julio cesar 2010.07.10. 19:27:36

Most győzhetünk.

Hajrá Uruguay!

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.10. 19:27:59

Egész konkrétan Lahm, Klose és Podolski sem kezd, helyettül viszont kezdőben Jansen, Aogo és Cacau.

A másik oldalon visszatér Lugano, Suarez és Fucile, és Godin kezd Lugano mellett, az egyébként szerintem jól játszó Victorino a padon kezd.

smartdrive 2010.07.10. 19:30:39

@Rexfelugyelo: korrekt döntés Löw-től, ez az első friendly-jük a vébén (mert a szerbek ellen elbénázták), hát most játsszon az, aki még nem. bronzuk már úgyis van vagy tíz

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 19:33:41

@Rexfelugyelo: püff neki, ez nagyon durva, még a cserék közül is a szarok jönnek.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.07.10. 19:34:50

Most azt érzem, hogy az uruk megfoghatják a németeket. Fucile, Lugano és Suárez pihenten térhetnek vissza, és Németország talán csalódottabb lesz az áhított és elbukott döntő lehetősége után.

Uruguay 60 év után szerezhet érmet vb-n, szerintem ők lesznek motiváltabbak.

rizla 2010.07.10. 19:37:10

@smartdrive: ennyire nem érdekli őket a bronzmeccs? hát azért ez szomorú. pláne, hogy betáraztam fritzekből a fantasy league-ben. lahmot a pályára a büdösuristenitneki!

RolloJuve 2010.07.10. 19:41:49

Nem csak Victorino nem kezd a jól játszók közül, hanem így a másik egyébkén csere Scotti sem

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.10. 19:42:03

@heinrich: szerintem Cacau jobb, mint Gomez, ha már nem az ezen a vébén tényleg nagyot alkotó Klose játszik (hátsérülés miatt).

Klose egyébként ezen a vébén nagyot nőtt a szememben, és pont nem a góljai miatt, hanem azzal, képességeihez képest úgy játszott, hogy maximálisan rászolgált utólag arra a bizalomra, amit Löwtől kapott pl. a sosejuteszembeaneve Schalkés gyerek helyett.

Uruguay-jal mindig szimpatizáltam, az egyik első csapat volt, amivel gombfoci sikereket arattam (minden gólt a méltám legendás Enzo Francescolival rúgattam), remélem, ma megszerzik azt az érmet, ami jár nekik.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.10. 19:44:07

@rizla: mind Klose, mind Lahm sérülés miatt hiányzik hivatalosan, nem hinném, hogy azért, mert "ha nincs döntő, akkor nem kell a bronz sem", ezt egyszerűen nem engedheti meg magának Löw.

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 19:46:29

@heinrich:

Hát Jansenen lehet vitatkozni, helyette Marin vagy Kroos jobb lenne. Cacau helyett én Kiesslinget szívesebben látnám, de neki nincs esélye a csapatba kerülni. Azt nem tudom, hogy Lahm miért nem játszik (ez a csapatkapitány mizéria valószínűleg nem tett jót neki), de Aogo nagyjából logikus választás szélre, én Boateng helyett is őt preferáltam volna.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.10. 19:46:43

@Rexfelugyelo: pontosabban Lahm nem sérült, hanem beteg, ahogy Podolski (és egyébként Löw) is, valamit elszúrhattak a vitaminokkal és a légkondival.

Wiesének térdsérülése van, de hát nyilván itt nem arról van szó, mint annó, mikor Kahn megkapta a bronzmeccset, tehát Neuer végigvédheti a vébét.

smartdrive 2010.07.10. 19:49:13

@Rexfelugyelo: nem hiszem, hogy a döntőn ne kezdenének. hátsérülés, ugyan már

smartdrive 2010.07.10. 19:50:37

@Rexfelugyelo: Michael Jordan ebolásan is játszott. asszem olyan 40 pontot dobott. ja hát annak volt tétje

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.10. 19:51:00

Ja igen, cserék. Erről az Aogo-ról mit kell tudni, melyik oldalon, milyen poszton játszik? Ő megy jobbra Lahm helyére, vagy oda átkerül Boateng és ő játszik balbekket? Vagy eleve középpályás, és Podolskit fogja valamilyen módon helyettesíteni, Jansennel balhátul és Boateng megy megint csak át jobbra?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 19:52:54

@Rexfelugyelo: Ha csak kisebb sérülésük van egy döntőre tuti, hogy összedrótoznák őket.

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 19:54:42

@Rexfelugyelo:

Aogo balbekk, Boateng megy vissza a helyére. Elméletileg mint vkp-ra is számított rá Löw, de az már tényleg nagyon bizarr lenne, hogy Jansen jönne hátra, és Aogo a középpályán kapna szerepet.

smartdrive 2010.07.10. 19:55:56

@Rexfelugyelo: Aogo azért játszik, mert minél több négerrel akarnak tisztelegni búcsúzóul Afrika előtt

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 19:56:39

@Rexfelugyelo: Ezek szerint Gargano újra a padon kezd.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.10. 20:04:51

@Rexfelugyelo: ja igen, most látom, mégiscsak lesz kapuscsere is, jön Butt, biztos tizenegyespárbajra készülnek a németek. Vagy arra, hogy Suarez megint kikapja a labdát, és kerestek egy Gyannál biztosabb rúgót.

Kapus rúgott már vébén gólt nem tizenegyes párbajban?

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 20:05:52

Butt a kapuban, na EZ a meredek.

szétbaszta a izét az óriásrobot 2010.07.10. 20:05:54

Van arra valami magyarázat, hogy miért kezd jobbhátvéd a bal-, és balhátvéd a jobbszélen Uruguayban?

rizla 2010.07.10. 20:06:25

de most frankón nem akarnak bronzot nyerni a németek? vagy mire véljük mindezt?

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 20:07:01

@Rexfelugyelo: mondjuk ebben igazad van, Löw válasza Suarezre Jörg Butt.

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 20:09:27

@rizla:

Hát azért annyira nagy tétje tényleg nincs ennek a meccsnek. Buttnak meg valószínűleg (biztosan) ez az utolsó meccse a válogatottban, végül is szép gesztus.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 20:16:42

@rizla: Influenzáról ugáznak az mtv stúdiójában.

Lojzi_ 2010.07.10. 20:17:05

Butt (most még) jobb kapus, mint a fiatal Neuer és a Bayernben újabb virágkorát élte az idén az ő beállítása nem kockázat.

Lahm beteg és bárkit állít a helyére nincs alternatíva a keretben, aki csak részben pótolhatná őt. Ezt nagyjából mindenki tudja.

Klose és Podolski hiánya talán nem olyan fájó. Ha jól emlékszem, akkor a VB előtt mindenki (én is) kikövetelte őket a csapatból. Aztán egész jók voltak, de ez nem jelenti azt továbbra sem ők a legjobbak ezeken a posztokon.

Amúgy én legalább ezen a meccsen betettem volna Müllert centerbe és a Marin - Özil - Kroos támadóközéppályát mögéjük, de sebaj.
El fog még jönni Marin és Kroos ideje.

ddrum77 2010.07.10. 20:22:09

@Rexfelugyelo: akkor ma este nem lesz sexy deutsche fussball?

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 20:25:28

@Lojzi_:

Azért a Buttos bekezdéssel nem értek egyet. Nem tudnám egy kezemen megszámolni, hogy hány gólt kaptunk tavaly az ő hibájából. Nem jobb mint Neuer vagy Wiese de tényleg nem túl nagy kockázat a kapuba állítani.

ddrum77 2010.07.10. 20:25:32

Blatter odaszólt Forlánnak a bemutatásnál, hogy ha tovább erőltetik ezt a videobíró dolgot, akkor kicsinálja mindet

ddrum77 2010.07.10. 20:26:33

@értelmetlen_nevű: Wiese főleg labdával vetődésben jó =)

IronRock 2010.07.10. 20:30:08

@rizla: Olyan már van nekik kettő. 4 éve otthonról, és van nekik 1970-ből is egy, amit pont Uruguay ellen nyertek. 4 éve presztízs volt a németeknek a bronz is, mert hazai pálya, hazai közönség. Itt most nem lesznek rosszabb csapat attól, ha nem nyernek. Ha Forlán játszik és nem hátráltatja a sérülés, szerintem az uru-k a polip ellenére is behúzzák. Én legalábbis szurkolok nekik!

IronRock 2010.07.10. 20:36:40

Basszus, Ricsi most a kommentátor...ezek szerint a döntőt nem ő kapja, márpedig a síkideg kerülgetne ha Egri vagy valamelyik Somos ordítozna hülyeségeket egy VB-döntőben. Akkor már Gundi sokkal inkább.

smartdrive 2010.07.10. 20:37:23

@IronRock: Gundel lesz, ez régóta tudott

Lojzi_ 2010.07.10. 20:39:37

@értelmetlen_nevű: Ahogy volt bőven Neuer, Wiese és Adler potya is. Nem azt írtam, hogy sosem hibázik, hanem azt, hogy (most még) jobb, mint Neuer.
Mindazonáltal azért tettem oda a zárójeles kiegészítést, mert Neuer még nem kész játékos és ha befutja azt a pályát, amire hivatott, akkor sokkal jobb lesz, mint Butt valaha volt.

Füles 60 2010.07.10. 20:43:40

Jó kis meccs. Nem frusztrált csapatoknak látszanak.

IronRock 2010.07.10. 20:44:04

@smartdrive: nem tudtam, hogy Gundel lesz. De komolyan nem bánom, sőt örülök neki. Mondjuk a "vakok" közt nem nehéz királynak lenni, de mindhárom korábbi szakkommentátornál (Egri + Somosék) klasszisokkal jobb. Még jobb lett volna, ha Hajdú B. is ott lett volna és ő kapja, de Ricsit is sokkal szívesebben hallgatnám a döntőben, mint a három "ifjú titán" közül bármelyiket is.

Füles 60 2010.07.10. 20:47:49

ja és Forlán nálam a vb. legjobbja. Sneider vagy Xavi szerintem nem játszottak igazán jól önmagukhoz képest. Tudja valaki miért a sajtó választja ki a győztest?

Cadaver!! 2010.07.10. 20:48:59

Hányadik potyája volt ez már Muslicának?

ddrum77 2010.07.10. 20:49:29

Németek nem örülnek túlságosan a gólnak

IronRock 2010.07.10. 20:49:42

Bazze...Muslera mi a francot csinált már megint???

smartdrive 2010.07.10. 20:49:47

szegény Szom Ki Van

szarrá ég ezen a VB-n

Madár Fokker 2010.07.10. 20:50:15

Alles Müller, oder was...

ddrum77 2010.07.10. 20:51:17

na majd Forlán egyenlít 60-ról

IronRock 2010.07.10. 20:52:51

Értem én hogy az uruguay-i védelem jól zár meg magabiztos meg minden, de azért nem ártott volna egy normális kapust is mögé tenni...dacára annak, hogy Muslera sokat tett a Ghána elleni 11-es párbajban, ez a gól akkor is az ő lelkén szárad.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 20:53:21

Meg kellene nézni hátsó kamerából, hogy milyen röppályán jött a labda.

Ha azt vesszük, hogy 72 km/h felett kezd szitálni, akkor eléggé sanszos :)

Közben láttuk, nem volt vészes, Moslera vastagon benne van as usual.

ddrum77 2010.07.10. 20:53:35

ez egy sexy német henger lesz szerencsére, nem örülnék középpályán birkózós meccsnek

IronRock 2010.07.10. 20:55:56

@heinrich: mennyiben lepett meg hogy Muslera benne van? :-) He esetleg döntetlen lesz a vége és jönnek a 11-esek majd bizonyíthat, de sose mossa le magáról azokat a gólokat amikben ezen a VB-n benne volt.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 20:56:54

@IronRock: semennyire, csak nem akartam rutinból ráfogni :)

IronRock 2010.07.10. 20:58:06

JEEEEEEEEEEE!!! :-DDDD

Füles 60 2010.07.10. 20:59:10

Elkapta a HÉV a németeket

ddrum77 2010.07.10. 20:59:10

na ez nem volt benne a forgatókönyvben

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 20:59:47

@értelmetlen_nevű: Inkább Diego Perezé, Suarezé és Cavanié.

IronRock 2010.07.10. 20:59:58

Cavani végre törleszt valamit! Itt az ideje, de ez faszipántos labdaszerzés és villámgyors kontra volt. Ha ilyen lesz a meccs, már sokkal jobb lesz mint a döntő.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 21:00:22

A klasszikus Vitray-duma jutott eszembe. Ejj, Kelbaszta, Kelbeszta, de el...rontotta :)

Cadaver!! 2010.07.10. 21:01:04

Szokásos fasza bronzmeccs ez kérem tisztelettel.

IronRock 2010.07.10. 21:01:54

@heinrich: ezek szerint Schweini nem lesz mégse a VB-bronzmeccsek királya? :-)

smartdrive 2010.07.10. 21:08:59

@IronRock: tényleg, kik játszottak még kettőn? Uwe Seeler, meg pár brazil 74-78-ból

IronRock 2010.07.10. 21:10:09

Na, megint érvényesült a futball igazságtalansága...megint az a két csapat játssza a bronzmeccset, aki tud és akar is focizni. Remek kis meccs.

Blaugrana (törölt) 2010.07.10. 21:11:19

Forlan rúghatna 2-3 gólt, legalább a gólkirályi cím legyen az övé. Müller meg majd 4 év múlva lejátsza Bojannal és Patoval.

smartdrive 2010.07.10. 21:12:07

@smartdrive: meg franciák. akkor azért sokan

IronRock 2010.07.10. 21:12:19

@heinrich: jó, és mégis kit tett volna be Löw? Gomezt? Akkor már inkább a honosított brazil...

ddrum77 2010.07.10. 21:15:01

Meguntam a focit, de télleg, most jöttem rá, örülök h holnap vége má'

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 21:16:57

@IronRock: Kiszlinget Cacau helyett, Badstubert Aogo helyett és Marint Jansen helyett :)

IronRock 2010.07.10. 21:17:30

Ez a Fucile a VB után meglepődnék ha még a Porto-ban maradna.... a gecijó balhátvéd minden tulajdonságával rendelkezik.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 21:18:40

Jó meccs, abszolut nyílt. Suarez beverhette volna!

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 21:20:14

@IronRock: És jobbhátvédként se rossz, ahogy ugye ma este látszik ;-). Elfogadnám a Romába.

Titi120 2010.07.10. 21:21:15

@heinrich:
Badstuber aztán nagyon kéne balhátvédnek, hogyne ...
Szerintem kockáztassunk és jöjjön egy Khedira - Kroos csere !

IronRock 2010.07.10. 21:22:06

@heinrich: Badstuber már azért jöhet, mert túl sok kockázat nincs. :-) Jansen meg jó (Lahm, biztos jobb lenne), Marin viszont nem balhátvéd. :-) Cacau semmit nem csinált, ennyi Gomez is tudott volna, Kiessling talán megérdemelne ennyi esélyt. Viszont ha nem tudják a labdát eljuttatni a támadókhoz, olyan mindegy, ki jön be... Rohadt szervezett ez az uruguay-i csapat.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.07.10. 21:22:17

Uru oktatás lesz a zuhéban, Suárez megtalálja a küllőt, aztán jön Abrrreu! :)

IronRock 2010.07.10. 21:24:35

@popp: akkor pláne. :-) Elgondolkodtató, ha játszhat az elődöntőben, akkor most valóban az Uru-k vannak a döntőben...

Pukker 2010.07.10. 21:33:04

Bronz mindenképpen megvan, nem ? Ez már nem tét meccs, hanem csak amolyan örömfoci elvben. nem jól tudom?
Teljesen elkbizonytalanitanak az ujsagirok.

danesdzsu2 2010.07.10. 21:36:28

Suarez és Muslera vételára most csökkent pár millió eurócskát.....

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 21:36:58

@Pukker: Csak a győztesnek jár a brunz.

England win The Ashes! 2010.07.10. 21:37:58

@Pukker: @popp: Ha jól tudom, 1994-től a vesztes csapat tagjai is kapnak bronzérmeket emlékbe. DE ettől még az évkönyvekbe és a köztudatba csak mint 4. helyezett ("krumpliérmes") kerülnek be. Innen lehet a képzavar.

smartdrive 2010.07.10. 21:38:09

Ballacknak szerintem már csak egy búcsúmeccse lesz

IronRock 2010.07.10. 21:38:30

FORLÁÁÁÁÁN!!!!!

Orvenyhivo 2010.07.10. 21:38:41

Forláááááááááááááán!

Mrs Columbo 2010.07.10. 21:40:01

Tudom, hogy nincs ilyen, de abszolút megérdemelten vezetnek az uruk :)

IronRock 2010.07.10. 21:40:03

Diego, rúgjál még egyet, de végre oda kerülsz, ahol a helyed van, 31 évesen!!!

Titi120 2010.07.10. 21:40:29

Semmi ok az aggodalomra, Paul nem tévedhet !

Mrs Columbo 2010.07.10. 21:41:49

@Titi120:
Paullal mi lesz, ha téved? Felszolgálják a németeknek?

Pukker 2010.07.10. 21:41:58

@Dr Jozef Vengloš: 98tol, a bolgar sved volt az utolso ahol meg tetmeccs volt. Eppen azert nincs mert ket csalodott csapat nem igazan kuzd egy szaros bronzert :)

IronRock 2010.07.10. 21:42:05

Na, Paul-nak a polipnak már melegítik az üstöt Némethonban is. :-)

Füles 60 2010.07.10. 21:42:52

@danesdzsu2: Fuscile és Perez ára pedig nőtt

Mrs Columbo 2010.07.10. 21:43:35

Te jó ég!!! Paul fellélegezhet.....

IronRock 2010.07.10. 21:43:58

Kurva életbe, hogy egy kibaszott kapust nem voltak képesek az uruk találni!!! Muslera, te hülye kretén!!!

krysal 2010.07.10. 21:44:12

Ez a kapus katasztrofális.

smartdrive 2010.07.10. 21:44:14

szerencsétlen Szom Ki Van

Észak-Koreát és Muslerát istenítette ezen a VB-n

porig égett

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 21:44:17

Muslera vazeg, az ilyeneket tartogathatnád a Laziora.

Füles 60 2010.07.10. 21:44:40

@Orvenyhivo: Értem a Lazio idei helyezését :)

krysal 2010.07.10. 21:44:47

Ez a kapus katasztrofális.

Mrs Columbo 2010.07.10. 21:44:52

Remélem, a hosszabbításban lesz még 1-1 gól, és a végén jön az orosz rulett :)

rizla 2010.07.10. 21:44:53

muslera egymaga elcseszi a bronzérmet uruguaynak.

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 21:46:05

Özilt igazán bofánb@szhatná végre valaki, jót tenne a karreierjének.

rizla 2010.07.10. 21:46:10

cacau már 50 méterről próbálkozik. jó a "table image"-e muslerának.

rizla 2010.07.10. 21:47:48

nagyon tetszik a meccs, de ricsi kiborít már ezekkel a megjegyzéseivel, "MILYEN JÓL JÁRUNK MI SEMLEGES NÉZŐK!" meg a többi. mint valami tévés prédikátor.

IronRock 2010.07.10. 21:48:03

Nem lehetne kapust cserélni mezőnyjátékosra Uruguay-nál, és két kapus lenne a kapuban? Talán Muslera akkor nem lenne egy fél gól az ellenfélnek minden beívelésnél...

danesdzsu2 2010.07.10. 21:48:21

@smartdrive: Gondolom nem veszed észre, de ezekkel a megjegyzésekkel csak magadat égeted.

Nagyon szívesen.

rizla 2010.07.10. 21:49:00

a vb aranylabdáját meg asszem én is forlánnak adnám. kurva nagy hero

Füles 60 2010.07.10. 21:49:10

@rizla: Lehet vissza akarja játszani magát az MTV csapatába

IronRock 2010.07.10. 21:49:52

@rizla: 132314866666666764-szor inkább Ricsit hallgatom mint Egrit vagy a Somosékat!

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 21:49:53

@IronRock: Tbarez nem merte meglépni a Suarez Muslera cserét.

IronRock 2010.07.10. 21:51:30

@értelmetlen_nevű: kár érte, kivéve ha nem jutnak el 11-esig. Mert akkor Muslera valamit törleszthet...

BASTi · http://www.borgatya.hu/ 2010.07.10. 21:52:30

Özilt kibaszottul nem bírom ebben a német válogatottban... arra sokkal érdemesebb játékosoktól veszi el a pozíciót

rizla 2010.07.10. 21:52:30

sokkal meggyőzőbb uruguay, csak nekik nincs kapusuk :(

Füles 60 2010.07.10. 21:52:35

Az eddigi legjobb meccs?

Mrs Columbo 2010.07.10. 21:52:48

Egyébként érdekelne, hogy egy snassz kék V kardigán hogy a fenébe lehet hiánycikk a németeknél????

danesdzsu2 2010.07.10. 21:53:27

Hát, Butt mégse elviselhetetlenül rossz.

IronRock 2010.07.10. 21:53:39

Jajj, csak Forlán bírja végig!!! Ha ez meglesz, faszipántos meccs lesz ez még ezután is.

Füles 60 2010.07.10. 21:54:37

@Mrs Columbo: Német és divat nem furcsa ez így együtt?

Mrs Columbo 2010.07.10. 21:54:51

hahaha! egy uru szurkoló fején Saruman jele :D

Mrs Columbo 2010.07.10. 21:58:03

@Füles 60:
a német divat??? :D
Kiváló alapanyagok, halál unalmas szabásminta, visszafogottnak tűnő, de valójában szellemtelen ruhadarabok...
Minden kínai áruházban tömegével vannak e darabok, gondoltam valaki lecsaphatna az infóra....

England win The Ashes! 2010.07.10. 21:58:32

@Pukker: De mint mondom, VAN TÉTJE. A vesztes csak szuvenírként kap érmet, annak "az értéke, hmm, picsafüst." (a la Blöff). (Nekem valahogy úgy rémlik, a bolgárok voltak az elsők, akik így jártak, de ezen nem veszünk össze. ;-) )

ddrum77 2010.07.10. 22:02:43

Schweini miért lassult le, amikor nem volt már előtte ember???

IronRock 2010.07.10. 22:05:46

@Müller? Az meg ki?: Mert ő "mélységi irányító"! :-) Kaputól 30 méter távolságban leblokkol. :-)

IronRock 2010.07.10. 22:09:26

Kurva életbe...pedig ez az arc rohadtul nem érdemelte meg...

Mrs Columbo 2010.07.10. 22:09:46

Ez a Paul tényleg tud valamit...

ugye a döntőben a spanyolokat jósolta?

smartdrive 2010.07.10. 22:09:47

még bénábbak voltak, mint Ghána ellen

ddrum77 2010.07.10. 22:10:09

Butt "elpedrozik" egy beadást, és 3-3 egyből

smartdrive 2010.07.10. 22:10:26

a világ legkisebb alibivetődése, bemutatta: Muslera

rizla 2010.07.10. 22:10:54

@smartdrive: utolsó 21 percig jobbak voltak a németeknél, sokkal több helyzetük volt. a két német gól meg egyetlen embernek köszönhető. nálam uruguayé a bronz, musleráé a negyedik hely

IronRock 2010.07.10. 22:11:49

"Megérdemelte ezt a gól a világbajnokságon nyújtott teljesítménye miatt." Hát Ricsi, ezt most elcseszted, mert ha van aki a német válogatottból csak egy szépen ívelt lóf@szt érdemelt volna, az pont Khedira.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 22:12:11

Haha, némileg választ kaptunk arra is, hogy az újgenerációt mennyit tudott átmenteni a régiből. Elég sokat :)

Khedira nagyon megérdemelt egy gólt a vébétől, Jansen pedig a németek legjobbja. Bár kedvelem, én biztos nem tettem volna a kezdőbe, _csúnyán bizonyított a kritikusainak_ :)

ddrum77 2010.07.10. 22:12:46

@smartdrive: értem hogy a legbénábbat állítják mindig a kapuba, de legalább lenne egy benga állat, vagy egy pszichopata, mint Kahn, de ez a Muslera télleg semmi...

smartdrive 2010.07.10. 22:13:04

@rizla: csak a gól előtti helyzetre írtam

Stiel 2010.07.10. 22:13:30

Valaki írta még a spanyol-német közben, hogy Casillas kapus, ő véd is, és nem sok ilyen van a vébén... hát nem. Németeknek itt most könnyebb dolga van.

ddrum77 2010.07.10. 22:13:41

@IronRock: a Realnál egyből alternatíva lett Gerrard helyett... IrReal

danesdzsu2 2010.07.10. 22:13:42

Suarez emberére legközelebb egy csinos köténykét kell adni, akkor legalább a lába között nem viszi el:)

Pukker 2010.07.10. 22:13:52

@Dr Jozef Vengloš: mondom hogy nincs, nincs 4. hely. megosztott 3. van. péznben mindenben ugyanaz. ez egy gálameccs és annyit is ér.

IronRock 2010.07.10. 22:14:17

@rizla: Muslera-t én kiutasítanám....más kérdés, hogy aki beválogatta, annak is járna egy faszkorbács csak azért, mert nem a cseréjét hozta be amikor látszott hogy a kifutás nem erőssége.

IronRock 2010.07.10. 22:15:34

@Müller? Az meg ki?: Khedira mint a Real-ban???? Ne már!!! Enyi erővel Torghelle is játszhatna ott...

ddrum77 2010.07.10. 22:15:41

@IronRock: a legnagyobb védést eddig Suarez produkálta az uru kapuban =)

ddrum77 2010.07.10. 22:16:34

"A Marca szerint Gerrard első alternatívája Sami Khedira. A Real Madrid már egy 8 millió eurós ajánlatot is küldött Stuttgartba, azonban a németek ezt visszautasították és 15 milliót várnak. Nem a Real Madrid az egyetlen érteklődő, hiszen a Chelsea is vinné a játékost. "

krysal 2010.07.10. 22:17:04

@Müller? Az meg ki?: @IronRock: sajnos igen. Remélem Mou is nézi a meccset, és észbe kap...

ddrum77 2010.07.10. 22:18:29

Az Özil-lufi viszont kipukkadt a VB alatt...

danesdzsu2 2010.07.10. 22:18:35

@IronRock: ja, kb. olyan szürreális, mintha Gravesen a Realban focizott volna:)

ddrum77 2010.07.10. 22:19:03

@krysal: ha a nagyfőnök eldöntötte Mou helyett... =)

Pukker 2010.07.10. 22:19:46

@IronRock: nem kell aggódni, kehidra pont ugyanannyit fog játszani a madridban, mint torghelle. pedig torhelle nem is igazolt játékosa a madridnak.

smartdrive 2010.07.10. 22:19:49

na, ha nem megy be, akkor Friedrich az új Suarez

IronRock 2010.07.10. 22:20:20

@Müller? Az meg ki?: hogyne, de rajta elment az elődöntő és most a bronzmeccs is. Ha (sose merném, sose vállanám) én lennék uru szövkap, Muslera max. 3. számú kapusként jöhetne szóba ezek után, de csak akkor, amikor már mindenki más halott, sebesült, vagy emigrált.

krysal 2010.07.10. 22:20:38

Forlannak az Aranylabdát. Igazságtalan:(

rizla 2010.07.10. 22:20:39

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((( hát ez hihetetlen basszátok meg

smartdrive 2010.07.10. 22:20:49

@smartdrive: na mit mondtam? mit mondtam? :D

Mrs Columbo 2010.07.10. 22:20:55

óóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

de kár érte........

ddrum77 2010.07.10. 22:20:58

németország a döntőben!!! =)

krysal 2010.07.10. 22:21:18

@Müller? Az meg ki?: nem ő dönt, ő már csak a pénzt adja. A névsort teljes egészében Mou adja le.

danesdzsu2 2010.07.10. 22:21:20

Friedrich és Muslera versenyben a meccs leggyengébbje címért.

IronRock 2010.07.10. 22:21:43

Nem hiszem el...megint az nyert, aki nem érdemelte meg. :-(((

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 22:22:28

Forlán, bazdmeg.

A németek meg örüljenek már egy kicsit, mert ez így nem valami szimpi.

yarsley 2010.07.10. 22:22:35

Nemeteknek szurkoltam, de b+ Forlan...

smartdrive 2010.07.10. 22:22:54

Uruguay visszakapta, amit Ghána ellen megcsináltak

a biztos gólt egy felső kapufára cserélte a védő az utolsó percben (kaphatott volna pirosat, de bulimeccsen nem szokás)

danesdzsu2 2010.07.10. 22:23:01

Mindenesetre ez a német válogatott korrekt bíráskodás mellett verte 3:2-re Uruguay-t. Ez a hollandoknak nem sikerült.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.07.10. 22:23:01

Te jó ég. Mekkora momentum lett volna, ha ez bemegy...

Pukker 2010.07.10. 22:23:24

nincs itt semmi baj, a német B elcsipázta az urukat, azok hathatós segítségével. a németek igazi büntetése, a spanyol meccs, azt megnyerhették volna.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 22:23:33

Ó Diego, de megérdemelte volna! Szép volt Uruk! Nem tudom, hogy ki lehet jelenteni, hogy ez Muslerán ment el, de hogy háromból kettőben vastagon benne volt az tuti.

Gratula németeknek, de nagyon sajnálom az urukat.

ddrum77 2010.07.10. 22:23:58

@heinrich: az első gól után kábé oylan volt az ünneplés, mint egy alig mellé ment szabadrúgás lett volna - nem ezért jöttek, ez látszik

Orvenyhivo 2010.07.10. 22:24:25

Aranylabdát Forlánnak! :)

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2010.07.10. 22:24:50

Jaj, de jó visszajött régi, jól megszokott német sílus:)

krysal 2010.07.10. 22:25:20

Ez de nagy, stúdió: "Ez kiváló mérkőzés volt, annak ellenére, hogy a németek megnyerték..."

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 22:25:33

Jobban megérdemelte volna az Uruguay, sajnálom őket és Klose-t is. Forlán tényleg király.

Szerintem nem volt túl jó meccs, a németek gyengén játszottak.

Muslera-t sajnálom egy kicsit, nem szabadott volna őrá bízni egy ilyen fontos posztot. Most nagyon elő fogják venni.

Mrs Columbo 2010.07.10. 22:26:11

@Stiel:
nem csak rajta.... de vastagon benne volt, az biztos

HosCincer 2010.07.10. 22:26:12

Hát ez qurva jó kis meccs volt, a vb talán legjobbja volt. Egyébként a kapusok közti különbség döntött. A döntő sajna fele ilyen jó nem lesz.

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2010.07.10. 22:27:18

Musleránál csak pocsékabb kapusok vannak Uruguayban.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 22:27:37

@Müller? Az meg ki?: Lufa? Kipukkadt?

A gyerek zseniális. Néha még rossz megoldásokat választ, de egy-két év, és akkor nem bassza el a Torres elleni helyzetét, meg a mostanit, amikor két védőt szopatott le az ötösön belül, csak elpiszkálták előle.

Akkor lesz klasszis, ha majd ezek bejönnek neki, és a képessége adott hozzá. Kell egy kis rutin, aztán kész játékos.

IronRock 2010.07.10. 22:27:53

@heinrich: a németek örüljenek, hogy nem verték őket meg!!! Ezt a meccset nálam Uruguay nyerte, csak sajnos volt egy olyan kapusuk, akit ezek után halálbüntetés terhe mellett a válogatott közelébe sem szabad engedni...Ettől függetlenül a német válogatott is rászolgált a bronzra, de megint bebizonyosodott, hogy Löw nem annyira jó edző...ha az lenne, a németek most döntőt játszanának holnap.

szeme közé, laposan! 2010.07.10. 22:28:36

én mondtam, hogy a polip mindent tud...

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 22:30:01

@heinrich:

Te, mint alázat-szakértő, nem érzel némi hiányosságot Özilnél e téren? Szerintem borzasztó flegmán játszott az utóbbi 3 meccsen.

brodi 2010.07.10. 22:30:13

@heinrich: igen, ez nekem is eszembe jutott, ez valahogyan olyan németes volt. nekem valahogy jobban bejön mint a sexy foci :)

A sors legnagyobb kegyetlensége, hogy Schweinsteiger nem szerzett gólt, ez a pojáca meg eldönti a bronzmeccset.:(( Remélem elviszi a Madrid.

Hihetetlen, hogy ilyen beleszarom játékkal és ennyi ballaszttal a csapatban is nyertek a németek.

ddrum77 2010.07.10. 22:30:50

@heinrich: úgy gondoltam a csoportmeccsek alatt, hogy fel fog pörögni, de aztán nem láttam semmi extrát tőle, vártam a Gutis passzokat, amiktől leborultam előtte - volt olyan meccs, hogy hármat is kiosztott, a csatárokra bízva a dolgot, de aztán ezek elmaradtak, utána már csak Felipe Melo tudott ezen a téren elkápráztatni =)

rizla 2010.07.10. 22:32:31

@IronRock: "megint bebizonyosodott, hogy Löw nem annyira jó edző...ha az lenne, a németek most döntőt játszanának holnap. "

hát ez valóban fantasztikus érv. ezek szerint csak 2x19 "annyira jó edző" volt eddig a történelem során.

ddrum77 2010.07.10. 22:32:41

@IronRock: azért ez durva, hogy a VBn derült ki, h Muslera nem megoldás, vagy csak 5 év múlva... ez nem látszott korábban? a Lazioban, a selejtezőkön, az edzésen, bárhol? vagy ennyire nincs felhozatal?

Stiel 2010.07.10. 22:35:38

@Mrs Columbo: hát, ha csak a többieket nézem, akkor a 2 rúgott gól elég lehetett volna - kivéve a kapustól.

Cadaver!! 2010.07.10. 22:36:26

Forlán for aranylabda.
De utáltam ezt az embert, amikor Eto'o-tól szedte el a gólkirályi címeket, és mennyit röhögtem a MU-ban való szerencsétlenkedésén. Hihetetlen nagy játékos, abszolút megérdemelné.

Orvenyhivo 2010.07.10. 22:38:07

@Müller? Az meg ki?: Ennyire nincs. Muslera a legjobb uruguay-i kapus.

De vonalkapus, és ha rossz napot fog ki... hát, most azt fogott ki.

IronRock 2010.07.10. 22:39:36

@rizla: Löw-nek most nem kellett változtatni a bevált taktikáján és módosítani a taktikai felálláson. Muslera az összes gondot levette a válláról. Ha nem ilyen idióta balfasz kapusa van Uruguay-nak, aki egy meccsen leglaáb 3-szor ki tud jönni jól egy beadásra, akkor ezt a meccset Forlán-ék nyerik. És igen, itt az ideje hogy kínpadra feszítsék Muslera-t, mert erre teljesen rászolgált. Hogy a Lazio kapusa, az meg külön poén-faktor.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.10. 22:40:22

Annyi döntött, hogy Butt és Muslera között klasszis különbség van. És még önmagában ez is kevés lett volna a németeknek, de Suarez, bár jól játszott, pont az utolsó pillanatokban, a kapu előtt választott rossz megoldásokat, és ez a kettő már sok volt Uruguaynak. Pedig ahogy mezőnyben játszott, az ma igazán tetszett.

A holnapi meccstől egyáltalán nem várok sem ekkora iramot, sem ennyi küzdelmet, sem ennyire sportszerű csapatokat. Gólt meg pláne nem ennyit. A mai meccs a foci miatt volt szép, a holnapi a világbajnoki cím miatt lesz fontos.

Man of the match: nálam Arevalo, a FIFA-nál Müller, tulajdonképpen ezzel a döntéssel is egyet tudok érteni.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 22:42:10

Továbbra sem szeretem a németeket, van is egy rosszindulatú és merész jóslatom: minden nagy focinemzetnek volt már tehetséges generációja, amelyik nem nyert semmit, a németeknek ez lesz!

Breaking news: Theo Zwanziger kéréssel fordult a FIFA-hoz, hogy következő vébén ne osszzák ki a német válogatottban 20-as.

Muslera remélem a Serie A-ban hasonló teljesítményt nyújt, mint ma - nagyon haragszom rá. A jövő évi Copa nagyon jó lesz, ez az Uruguay akár meg is nyerheti. Ha meghívják Mexikót és az USA-t, akkor nagyon nagy torna lesz jövőre Argentinában. Ezen a vébén mindenképpen érdemelt volna egy érmet Dél-Amerika.

Mrs Columbo 2010.07.10. 22:42:27

@Stiel: sztem szegény Suarez is benne volt

Mrs Columbo 2010.07.10. 22:43:47

@Stiel:
sztem szegény Suarez is benne volt....

Orvenyhivo 2010.07.10. 22:44:04

@Rexfelugyelo: Nos, igen. Valószínű, hogy fele ekkora iram meg fele ennyire gól lesz holnap...

Amúgy meg micsoda dolog ez, hogy egy uruguayi válogatott egy nyomorult sárgával hoz le egy meccset, többgeneráció védő forog arrafellé a sírjában.

Asidotus 2010.07.10. 22:45:09

Nagyon tetszett a meccs, bár én az uruguayiaknak drukkoltam. Kár, hogy a két kapus közti különbség döntött, mert amiket Muslera beszedett, ha ő védett volna a német kapuban, akkor 4:3-ra nyernek Forlanék. Az utolsó momentumért meg annyira kár...
Ha az bemegy, tán csak a Jóisten vehette volna el Forlantól a VB embere címet.

halihalo 2010.07.10. 22:45:20

Forlánnak az aranylabdát!
Ahhoz képest, hogy azért időnként rugdosódtak, meg rohantak, mint a mérgezett egér, elég lakonikusan vették tudomásul a meccs végét!

Lojzi_ 2010.07.10. 22:45:30

Nem lesz ezzel a Nationalelffel sok gond az EB-ig.
Lahm és Schweini már most is jók.
Addigra Neuer, Adler, Kroos, Özil, Badstuber, Müller, Marin, Tasci, Boateng összeszednek némi rutint.
És még ott van Westerman, Höwedes, Hummels, és jónéhány tehetség, akik talán a következő két szezonban kerülnek fel az első csapathoz, mint most Müller.
Egy igazi éket kellene valahonnan előrántani, mert Klose kiöregedőfélben, a többiek meg valahogy mind könnyűnek tűnnek.

halihalo 2010.07.10. 22:46:06

@Nűnű: Nincs valahol valami szavazás a közönségdíjra?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 22:49:58

@Lojzi_: Szerintem Badstuber és Boateng jó játékos lehet, igazi klasszis soha.

Asidotus 2010.07.10. 22:54:25

@halihalo: nem tudom, miért engem kérdezel?
Van valami szavazásféle a FIFA hivatalos oldalán, ahol most Müllert választották a mai meccs emberének.

davidmoyes 2010.07.10. 22:55:05

Az agyam folyik ki az M1 szakértőitől..
Köszönjük Muslera... :(

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.07.10. 23:06:23

Ilyen katasztrofális kapusteljesítményre nem nagyon emlékszem, amióta focit nézek. [Talán csak egyre: Doniéra a MU-Roma 7-1-en. Valami lehet a római levegőben, ami megfertőzi a kapusokat.]

Ám úgy látom, mindenki megtalálta Muslerát, hadd védjem meg részben: ezen a vb-n a meccsek többségén remekül helytállt, a végére (kb. a Ghána-meccstől kezdve) fáradt el szerintem idegileg. Még lehet jó kapus belőle.

Forlán megint hatalmas volt, nagyon sajnáltam azt a kapufát. Nálam eddig a vb hőse a 67 meccsel a lábában, félig sérülten.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.07.10. 23:12:30

@Csöncsön:
Akkor te sem láttad még Fabianskit védeni.

pimpalini 2010.07.10. 23:24:41

Hát Gyerekek!

Ez volt "a" LABDARÚGÁS!!!!!
A holnapi csak szimpla és szánalmas taktikus focizgatás lesz, messze nem akkora élmény, mint ez ma.
A végén szurkoltam a hosszabbításért, mert akkor még 30 perc élvezet jutott volna nekünk.

Forlán (vagyis FORLÁN) remélem megnyeri a legjobb játékosnak járó trófeát!

5 gól, 18 szöglet, 29 lövés, ebből 15 kapura...
Önmagáért beszél.
Még egyszer: ez "a" LABDARÚGÁS.

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 23:28:31

@pimpalini:

Nekem egyáltalán nem tetszett annyira a meccs, szerintem végig érződött, hogy két csalódott csapat találkozik. Látványosnak látványos volt, de nem éreztem azt, hogy mindenki a maximumot nyújtja.

pimpalini 2010.07.10. 23:33:40

@értelmetlen_nevű:

Akkor rossz meccset néztél. Mindkét csapat baromira hajtott, ez feltűnt a riporternek, a pesti stúdióban ülő műsorvezetőnek, riporternek és meghívott vendégnek (aki színész), szóval nem tudom, lehet, hogy rossz csatornára kapcsoltál.
Rossz szájízzel nem lehet ilyen meccset játszani, ennyi helyzettel, lövéssel.

halihalo 2010.07.10. 23:35:26

@Pukker: Ae első helyezett kap £18millióta második £14 milliót, a harmadik £12 milliót, és a negyedik £11 milliót.
Kicsi a különbség, de van.

Mala Suerte 2010.07.10. 23:35:34

Jó meccs, jutalomjáték a szurkolóknak és talán a játékosoknak is, Schweini és Forlán pedig nálam a torna MVP-i, megosztva (Villa csak az ostoba pofozkodása miatt nem). Jó lenne, ha a holnapi meccs "fel tudna nőni" a maihoz. (Nyilván nem fog, bár ha a hollandok lövik az első gólt... na de ez már offtopic)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.07.11. 00:00:31

Az megvan, hogy '94 óta mindig az volt a világbajnok, aki a bronzmeccsét győztesét verte az elődöntőben?...

Lojzi_ 2010.07.11. 00:01:34

@pimpalini: Szerintem nem. De ő is fiatal, biztosra ne állítsunk semmit.
Én mindenesetre most nem érzem, hogy ő lehet a hosszútávú megoldás.

@matthe07: Ballack felejtős. 36 lesz a következő világversenyre.
Nélküle kell csapatot építeni.

@popp: Vitatkozhatnánk ezen reggelig persze, de legyen elég annyi, hogy fognak ők még fejlődni, lesz még Badstuber a saját posztján is, és akkor meglátjuk.
Mindenesetre ha megesz a kellő rutinjuk, akkor nem fog rajtuk elmenni egy tornagyőzelem, és Lahmmal, Mertesacherrel, Höwedessel, Hummelsszel igencsak masszív védelem lehet belőlük.

Stiel 2010.07.11. 00:08:11

@Mrs Columbo: jó, hát ha Suarez lő még kettőt, akkor is nyernek az uruk. :D De ilyen gólokat akkor sem kéne kapni, míg Suarez helyzeteit éppen ki lehetett hagyni. Szerintem.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.11. 00:23:10

@Csöncsön: Ja Doni hasonló kapus, mint Muslera, nagy bravúrakr és hihetetlen bakikra képes, ráadásul a beíveléseknél is bizonytalan. Úgy fest viszont, hogy idén megtaláltuk a kapusunkat. Julio Sergio magabiztos és fontos pontokat is hoz brayúrjaival. Övé volt az év védése is a Serie A-ban. www.youtube.com/watch?v=HtWi2N-hu7U

@Lojzi_: Én is hajlamos vagyok többet látni kedvenc csapatom játékosaiba, mint amik. Van néhány klasszis a német válogatottba (Lahm és Schweinsteiger), van aki jó úton halad a klasszissá vállás felé (Müller, Özil), van aki klasszis lehet (Kroos, Höwedes). A többiek jó játékosok, fontos fogaskerekek lehetnek, de nem hinném, hogy klasszisá válnának.

SamS 2010.07.11. 00:25:47

Az Isteni Diego. Minimum, hogy a vébé legjobbja címet megkapja.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.11. 00:27:43

@Csöncsön: az megvan, hogy aki a brazilokat a csoportkör után veri, de nem a döntőben, az három eset kivételével (38 Olaszország, 78 Argentína, 82 Olaszország - bár ugye az utsó kettőnél szintén csoportok voltak) nem nyerte meg a vébét? Ellenben többen (54 Magyarország, 74 Hollandia, 90 Argentína, 2006 Franciaország) ezüstérmesek lettek?
Majdnem olyan érdekes statisztika... :)

Stiel 2010.07.11. 00:30:12

Ilyen vb felfedezettje meg hasonló címek vannak hivatalosan/félhivatalosan?

pimpalini 2010.07.11. 00:32:08

@popp:

6 klasszis már épp elég. Nem sok válogatott mondhatja el magáról, hogy a kezdő 11-e ennyit tartalmaz.

rizla 2010.07.11. 00:34:36

@matthe07: ha a hollandok lövik az első gólt, akkor megmondom, hogy mit fogunk látni: bekkelés, bekkelés, bekkelés, tanácstalan spanyol adogatás. aztán vagy van gól, vagy nincs.

rizla 2010.07.11. 00:36:18

@Csöncsön: "a végére (kb. a Ghána-meccstől kezdve) fáradt el szerintem idegileg."

80%-ban fejben dől el, hogy kiből lesz klasszis kapus. aki idegileg kimerül a "végére", az elég szar esélyekkel indul. de nem akarom ekézni muslerát, csak örültem volna nagyon uruguaynak, és nyilvánvalóan rajta ment el.

pimpalini 2010.07.11. 00:36:59

@Stiel:

A legjobb ifjú játékos, a meccsen Faragu beszélt is róla.

pimpalini 2010.07.11. 00:46:25

@rizla:

0:0-nál ugyanez lesz, letámadással, tolódással, labdavesztésnél gyors visszazárással. Szóval tökmindegy szinte...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.11. 00:53:12

@pimpalini: persze-persze, csak a két négyes feletti mámorban, mintha néhány német játékost túl lenne értékelték volna páran, szerintem. Azért az utolsó két meccsen helyükre kerültek a dolgok, kibuktak a hiányosságok.

@rizla: Muslerának rengeteg potyája volt, mikor a Lazioba igazolt, az idén viszont jól tolta. Szerintem az van vele, hogy egy hiba nagyon el tudja bizonytalanítani és kapkodni kezd.

Stiel 2010.07.11. 00:59:01

@pimpalini: köszi. Gondolom, Müller kapcsán került szóba...

rajaram 2010.07.11. 01:12:50

Most értem haza, szerencsére láttam a meccset és a vicc, hogy egy percig nem izgultam, mert életemben előszőr elhittem egy jóslatot. Magam sem hiszem el, hogy hittem egy polipnak (Érdekesség: a polipnak 8 csápja van és mindegyik külön aggyal rendelkezik + 3 szíve van).
Ez az állat holnap spanyol győzelmet jósolt, de állítólag csak a német meccseket tudja 100% eltalálni.

Lojzi_ 2010.07.11. 01:49:49

@popp: Kicsit mögé néztem a számoknak, mert én a VB előtt mindenkitől Nationalelf pofára esést, meg Löw égést olvastam itt és magam is ezen a véleményen voltam.
Mi történhetett akkor (Linekert mellőzve)?

Konkrétan Neuer, Boateng, Khedira, Müller, és kis túlzással Özil is a VB-n játszotta a válogatott meccseinek a többségét.
A VB előtti kapkodás eredménye még Badstuber, Marin, Kroos, Kiessling, Aogo, Cacau és Butt behívása is.
A balhátvéd kérdése a második meccsen még nyitott volt. Akkor került ki Badstuber, aki mivel nem az az ő posztja, nem teljesített jól. Annyira nem, hogy Lahm hiányában és Boateng helycseréjével is Aogo kerül oda.

Adva van tahát tavasz vége, nyár eleje és Löw szerintem rájött, hogy nincsen válogatottja!
A rutinos és életképes szezont zárt játékosok névsora így festett: Lahm, Mertesacher, Schweini. Pont. Legalábbis azok közül, akiken volt már válogatott trikó az életben 3-nál többször és nem is veszett össze velük Löw.

Volt még a pocsék szezont futó Podolski, Klose, Gomez trió, valamint a klubjában szintén cserepadra szoruló Trochowski és a Herthával konkrétan kieső Friedrich, valamint a fél szezont sérülés miatt kihagyó Jansen.

Ez ekkor is csak 8 ember, ha a felének a beválogatásáért nem kellene tartani a hátát a jó szövetségi kapitánynak.
Adler, Ballack, Westermann ugye nincs, arcvesztés nélkül Frings és Kurányi sem, a saját ötletek, mint a Kalapács, Compper, Beck, stb. válalhatatlanok.

Tulképpen minden előzetes beépítés nélkül kihozta a fiatalokat 1-2 tesztmeccsel a hátuk mögött és így nyert bronzot.
Ez a fajta fiatalítás és kapkodás Löw-ről mond el mindent, a bronz, meg a VB-n mutatott játék meg azokról a fiatalokról, akik egy ismerkedési est után elször együtt játszva ilyen sikert értek el.
És jóval több van bennük ennél. Csak kellene egy 15-20 meccs, amit együtt nyomnak végig.

rajaram 2010.07.11. 02:01:18

@Lojzi_: Szeretem az ilyen elemzéseket, mert én így még nem gondoltam át, de valóban ez az igazság. Erre tette fel a koronát, hogy a német B csapat legyőzte az uruguayi A-t a 3.helyért.

rajaram 2010.07.11. 02:03:48

@Lojzi_: Schweinsteiger azt nyilatkozta a Bild-nek, hogy 5-6 nap hiányzott a felkészülésükből, mert a CL döntő és a német kupadöntő miatt sokan csak később tudtak a válogatotthoz csatlakozni.

pimpalini 2010.07.11. 02:32:47

@Lojzi_:

Bizony. S nem szabad elfelejteni, hogy ezek a fiatalok nem most lettek játékosok, hanem itt ugye U21-es Európa-bajnokokról beszélünk.

S a levezetésed alapján jól látszik, hogy a viszonylag rossz idényt futott játékosokhoz jól nyúlt. Jól tudta motiválni őket, s ugye az köztudott - fociközhely - hogy a mások által leírt játékosok szárnyakat kapnak, ha érzik a bizalmat.
A fiatalok meg egyszerűen haraptak, az önbizalom pedig az U-eredmények okán adott volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.11. 03:34:10

@Lojzi_: Jó vébéjük volt az embereidnek, de szerintem nem, hogy több van bennük, hanem kihozták magukból a maximumot, sőt. Tudom, hogy fiatalok és szereznek még rutint, de az ellenfeleik sem lesznek rosszabbak, a spanyolok mostani csapatának gerince még négy évig legalább együtt marad, Argentínának is sok jó fiatalja van, a holland csapat sem éppen öreg, de a portugál sem, a brazilok mindig jók, aztán az olaszok és a franciák is osszekaphatják magukat négy év múlvára.

Azt is vedd hozzá, hogy ezeknek a tagoknak nem nagyon volt veszteni valójuk, sőt. Ezután meg ott lesz majd a vállukon egy komolyabb elvárás terhe.
Azért most a négybe jutásig nagyon összejött nekik minden, még a szerencse is megvolt. Ha Lampard lövése bemegy lehet, hogy fordul a meccs és rég bedobták volna Jogit a polip mellé.

Szóval nagyon nagyot mentek a friccek, de ez nem jelenti azt, hogy 20-30-40 válogatott meccsel később, meg hat nap felkészüléssel többel majd nem lesz ellenfelük és csak oda kell nyúlniuk a trófeákért. Azért, mert sokuknak első bálozóként jött össze ez a menetelés, nem biztos, hogy rutinosabban úgy végigzúgnak majd a mezőnyön, mint most az angolokon meg az argentinokon.

Azt is számold bele, hogy nem mindegyiknek lesz egyszerre ugyanolyan töretlen a karrierje, sajnos bármikor közbe johet egy sérülés, vagy szerencsétlen klubváltás, magánéleti problémák, meg még annyi minden.

Szerintem jobban járnak, ha örülnek az eredménynek. Nem értem miért keres Schweini kifogásokat, hat nap ide vagy oda a spanyolok még jobbak és szerintem jobbak is lesznek egy darabig, ha nyernek holnap, ha nem.

Lojzi_ 2010.07.11. 08:46:05

@popp: Való igaz, hogy a trófeákhoz kell egy raklap szerencse is. Nem állítottam, hogy szarrá fogják nyerni magukat, de azt igen, hogy erre sokkal jobb esélyük van, mint Matthaus, Hassler, Völler, Klinsmann, Möller féle generáció óta bármelyiknek.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.11. 09:47:26

@Lojzi_: örülök, hogy árnyaltuk a dolgot. De szerintem ez a német generáció nem fog nyerni semmit.

montipájton 2010.07.11. 10:13:17

@rizla: Hurrá, valami, amiben tökéletesen egyetértünk!

Forlán nem egyszerűen nagyot játszott, számomra pont azt a kis romantikát hozta be a vb-re, amit hiányoltam a sok jó csapat/klasszis játékos ellenére: egy igazi vezér, aki fogja, hátára veszi kis csapatát és káprázatos gólokkal és zsugákkal felcipeli őket majdnem a csúcsig. Középpályásként, csatárként, mikor épp mire van szükség. Komolyan azt hittem, 2010-ben ilyen játékosok már nincsenek. Úgyhogy köszi, Diego, vb-aranylabdát neki tüstént! (Bár nyilván egy holland vagy spanyol fogja kapni, oké, de egyik csapatban sem volt ilyen kaliberű játékos ezen a vb-n.)

montipájton 2010.07.11. 10:15:37

@popp: Van abban valami, amit írsz, szerintem sem adhatunk oda semmit előre a németeknek, de azért muszáj megjegyeznem, hogy szeretném már látni azt a fél tucat olasz vagy angol fiatalt, akiben ott az esély, hogy legalább egy ilyen vb-t produkáljanak, mint most Özilék, és nem 28-30 éves korukban... Nagyjából kettőt se láttam idén belőlük.

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2010.07.11. 10:40:04

Ja, a Roma meg nem fog a következő két évben nemzetközi kupát nyerni. Húha, most aztán megmondtam a frankót...

horas 2010.07.11. 10:47:26

Csatlakozom a Forlán-nak az aranylabdát brigádhoz.
Szenzációs az arc.
Nagyon bírom,és kibaszott jó volt ezen a VB-n.

horas 2010.07.11. 10:49:58

@montipájton:
Prandelli-féle Olasz válogatott Cassano-val esetleg Balotelli-vel odafog baszni ebben szinte biztos vagyok.Most lehet,hogy megint flegma leszek,de Khedira-féle játékosok vannak a Serie A-ban is.Sőt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.11. 11:21:40

@montipájton: A tavaly U21-es EB elődöntőjében az olaszok úgy lefociztáka németeket, hogy öröm volt nézni. Ha figyelmesen nézzük a Seria A-t már most föltűnik néhány fiatal. Azt hiszem például Bonucci vagy Ranocchia semmivel sem rosszabb, mint Badstuber vagy Höwedes, Balotelliben sincs kisebb potencia, mint Müllerben. Aztán még ott vannak olyan arcok, mint Polli, Cigarini, Motta, Okaka, Guberti stb.

@horas: "de Khedira-féle játékosok vannak a Serie A-ban is.Sőt." - na pláne.

Az angol ifik meg épp a vébé előtt nyerték az U19-es vébét.

horas 2010.07.11. 11:29:27

@popp:
Lehetséges,hogy ennek a válogatottnak kell még a fejlődéséhez idő,de szerintem az Eb-re,lesze egy fasza francia és olasz válogatott,mindkét szövetség érzésem szerint jól választott Prandelli és Blanc is remek munkát végzett a klub csapatánál és mivel nem nagy tekintélyek kisebb az esély a szövetségi kapitányi poszt olyan szintű és öncélú kisajátítására mint Lippi és Domenech esetében történt.Ha az olaszoknál nincs feljövőben egy látványos garnítúra,az alapvető játékosállomány minőségi.A franciáknál meg pláne,továbbá ott lesz a vVB-döntős duó szinte ugyanebben a felállásban,és az angolokat sem feltétlen kell egy legyintéssel elintézni.

Megmondom öszintén nem tartok olyan óriási német uralkodástól válogatott szinten a jövőben.

Hogy beszéljünk a németkeről is egy kicsit Klose helyén ki fog játszani?
Gomez?
-Na ugye...

Dr. Remus Moody 2010.07.11. 12:09:54

@smartdrive: Nem. Te égsz szarrá VB-n te szerencsétlen. Aki olyat mond h valaki ebolásan játszik az szarrá ég! Te tudod egyáltalán h mi az az ebola? hu.wikipedia.org/wiki/Ebola csak neked csak most.. Orvosin vagyok és tudom miről van szó, mondjuk úgy, hogy a ''bejegyzés nem túlzó''.

Egy ilyen orbitális hülyeség és saját magad óvodás szintre való degradálása után nem hiszem, hogy bárki leégéséről beszélhetsz. Inkább hallgass és húzd meg magad a sarokban. Anfer mellett tiéd a VB citromdíja...

_benito · www.nst.blog.hu 2010.07.11. 12:23:17

@IronRock: például azzal, hogy tud jobbhátvédet is játszani. én is kifigyeltem, elbaszott jó játékos, nagyon tetszett, amit csinált.

pont tudok is egy csapatot, ahol balhátvédet keresnek.

horas 2010.07.11. 12:32:27

Fucile-ébe ne éljétek bele magatokat.Nem akkora szám a csávó.
Mikor Cissokho még volt,be sem fért a Porto-ba.

horas 2010.07.11. 12:39:23

Nálam balhátvédben Bastos az egyértelmű pozitív élmény,Kolarov-val meg egyre inkább úgy vagyok,hogy ő középpályás.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.07.11. 12:43:16

@horas: és cissokhót még soha nem láttam úgy játszani, ahogy fucile 6 meccsen keresztül nyomta.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.07.11. 12:45:30

@horas:
Ez kábé vagy négy hónapig lehet igaz, jópárszor ő lett a jobbhátvéd már akkor is.

horas 2010.07.11. 12:54:51

@_benito: @OJ:
Nem tartom túlzottan jó játékosnak.
Porto-ból rendre elviszik a jó szélső védőket,ő nem véletlen maradt ott mindig.
Nem rossz játékos,de nem hiszem,hogy komolyabb csapatba való.Nincs 80 meccse a Porto-ban 4 év alatt...

pimpalini 2010.07.11. 12:56:35

@popp:

Mindig élvezettel olvasom a "mi lett volna ha"-jellegű szösszeneteket, a politikailag korrekt németleíró, gyalázó duma más megnyilvánulásaival egyetemben...:)

"Ezután meg ott lesz majd a vállukon egy komolyabb elvárás terhe."
Tipikus kifogáskeresés, meg rossz duma. MErt első bálozóként nem remegnek meg a térdek mi? Ez a szokásos magyar duma. A németekben már 20-21 évesen megtalálható az az önbizalom, ami elfeledteti a "tét rányomja a bélyegét" típusú marhaságokat. Pont a németek azok, akik szinte mindig ott vannak mentálisan, s ebben közrejátszik az is, hogy az agyatlan szakértők hada, a latinos sztárvadász média, meg a magadfajta friccszkeptikusok minden VB előtt jó előre leírják őket. (2002. angolok elleni 1:5, 2006. macskások elleni 1:4) Ők meg vidáman, fütyörészve menetelnek végig a tornán, a szakértők meg azt sem tudják merre van Balassagyarmat...:)

"nagyon összejött nekik minden, még a szerencse is megvolt. "
MUHAHA! Bizony baromi szerencséjük volt tényleg... "könnyű" csoport (az egyetlen, melyből mindkét továbbjutó 8 között volt), kedvező bírói ítéletek by szerb meccs, könnyű egyenes kieséses ág... (ezzel szemben pl. Hollandia és Spanyolország habkönnyű csoportból jutott tovább és 1 húzós meccset játszott az egyenes kieséses szakaszban).

"Ha Lampard lövése bemegy lehet, hogy "

Ez után meg nyugodtan elmehetsz mondjuk Bivalybasznádra szénát pakolni, mert kb. annyit értesz a focihoz, amennyit ahhoz kell...
Érdekes ez a szelektív "mi lett volna ha", mely pl. elfelejtődik Uruguay nem befújt 11-esénél, vagy gyanús holland kezezésénél, netán Villa 22 centimétere kapcsán... Hidd el, a favorizált kirakatgárdák sokkal többet köszönhetnek a szerencsének, meg a véletlennek, mint a tegnapi LABDARÚGÓ mérkőzés gladiátorai...

"Azt is számold bele, hogy nem mindegyiknek lesz egyszerre ugyanolyan töretlen a karrierje, sajnos bármikor közbe johet egy sérülés"
Huhuhu, háháhá, hihihi...:)
Köszönöm, hogy így megnevettettél ebédidőben, még most is fogom a hasam...
Nyilván most sem voltak "nagymenő" sérültek, s kapusposzton is "minden rendben" volt...
S persze a rossz forma és a sérülés is német sajátosság. Más csapat nem járhat így...:D

"miért keres Schweini kifogásokat"
Nem nagyon hallottam erről, de ha netán szó is lenne róla, hát azért, mert vannak olyan emberek, akiknek nem elég egy bronz, akik mindig és mindenkor, mindenhol győzni akarnak, s nem törődnek egyetlen hülye véleményével sem.
Tisztelem őket...

Látom nehéz most neked, mert egyrészt savanyú a szőlő, másrészt még fogást sem tudsz találni dajcsékon, így csupán szánalmas próbálkozásokra telik...
Azt tanácsolom neked, ne próbálkozz, mert mindenki láthatta ki focizott ezen a VB-n. Azt is milyen csapattal, milyen előzményekkel. A világ csodálata a németeké (no meg Uruguayé, de ez OFF). Ezt még a stúdióban is elismerték.
16:5-ös gólkülönbség, egy 5 góllal, 3 gólpasszal élen álló fiatal tehetség, jó meccsek, látványos játék, sok kapura lövés... Ezt nem tudod kimagyarázni.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.07.11. 12:58:50

@horas:
Meglehet. Azért tudok olyan francia élklubot, ahol elférne. :)

pimpalini 2010.07.11. 13:02:40

@horas:

Majd elfelejtettem, ma még nem mondtam, hogy FORLÁN-nak az aranylabdát. Mert megérdemli.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.11. 13:03:11

@pimpalini: én kurvára tudom, merre van Balassagyarmat, best city evör ;-)

horas 2010.07.11. 13:10:30

@OJ:
Nem rossz játékos nem azt mondom,de nem ő fogja a Juve balhátvéd problémáit megoldani.Példúál.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.07.11. 13:19:57

@heinrich: a nógrádi sós pálca, és görög zita, ennyit tudtok felmutatni.

horas 2010.07.11. 13:21:13

@_benito: Görög Zita azért komoly produktum.

Titi120 2010.07.11. 13:33:10

@_benito:
Speciel egyik sem köthető Balassagyarmathoz, inkább a sárgaház meg a megyei börtön, amiről nevezetes. :)

pimpalini 2010.07.11. 13:45:50

@Titi120:

Akkor B'gyarmaton két út áll az ember fia előtt: egyik eszetlenül jó, a másik korlátok közé szorít...

MB13_fan 2010.07.11. 13:47:25

@pimpalini: kedves kolléga! köszönöm a popp-nak küldött hozzászólásodat.. úgy kellett nekem, mint csepp víz a sivatagban.. helyreállt a lelki egyensúlyom

MB13_fan 2010.07.11. 14:02:34

@pimpalini: kedves kolléga! előbb nem ment el az üzenetem, csak azt akarom mondani, hogy popp-nak írt hozzászólásod annyi volt nekem, mint egy csepp víz a sivatagban.. helyre tetted a lelki egyensúlyomat a mai napra.. :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.07.11. 14:32:49

Kétségtelen tény, hogy Muslera az egész vb-n bizonytalan volt és ez különösen kiütközött a bronzmeccsen. Sajnos nem tudta megmutatni a világnak, hogy mit is tud valójában, de majd 4 év múlva. A Lazióban kevesek mellett nyújtott értékelhető szezont, sőt jó szezont, úgyhogy akik ezzel élcelődnek, azok kicsit sem ismerik a Lazio szereplését, ami nem baj, csak akkor nem kell úgy tenni mintha az ellenkezője lenne igaz. Semmi gond Nando, 4. hely! Rómában is hősként fognak ünnepelni!

montipájton 2010.07.11. 14:33:58

@popp: ühüm, csak akkor miért nincsenek sehol most? Csak nem Lippi volt hülye, hogy az öregeket vitte?

Mennyi idő lesz bepótolni ezt az elvesztegetett 4 évet, vajon? Tényleg érdekes lesz a jövő, pláne ha ezek a szupertehetséges olasz ifjak továbbra sem kapnak komoly szerepet a nagycsapatokban.

De persze valami minenféleképpen elkezdődik, mivel egyszerűen nincs más lehetőség.

horas 2010.07.11. 14:36:53

@popp: Télleg ezzel a Cigarini gyerkkel mi van?
Ő volt az új Pirlo egy-két éve,viszont egy ideje meg nem hallani róla semmit.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.14. 07:07:47

@pimpalini: Na ezt most veszem csak észre. MUHAHA, ezt jól megaszondtad apám :-D. Nem elég, hogy óriási arccal osztod a szellemességed, mégcsillantod germános humorodat is meg, Ne zavarjon, hogy nálam is sokkal elfogultabb vagy!

@montipájton: Lippi hibázott most, maga is elismerte, de attól még nagy edző. Nem voltak kint a fiatalok, de majd belenőnnek a tengerkék mezbe.

pimpalini 2010.07.14. 12:48:02

@popp:

Már ne is haragudj, de kötelező volt segítenem azt, aki nem lát a szemétől...:)
S áthúzott Brandenburgi kapu szemüvegén át csak kifogásokat, "magyarázatokat" lát.

""nagyon összejött nekik minden, még a szerencse is megvolt. ""
Különben tegnap a Salzburgnak is szerencséje volt (5:0), meg a Maccabi-nak is az egy félidő alatt rúgott 5 góljával by popp: vagyis "akit nöm kedvelök, annak osztán tsakis szarencséjö löhet...
mer én aszondom..."

Főleg ez volt az a mondat, amely elfogultságodról leginkább tanúskodik, s annak azért örülök, hogy elfogultságod legalább beismerted.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.14. 13:30:01

@pimpalini: Nem is haragszom Én beismerem elfogultságomat ellentétben veled. Egyébként nagyszerű, hogy csukott szemmel mutatsz nekem utat, de inkább a másik irányba indulnék nehogy eltévedjek.

Figyelj én konkrét meccsekről beszéltem erre jössz Macabbi, meg Salzburg 5-0-akkal, azokról nem formálnék véleményt, mert nem láttam őket Szerintem az nem lát a szemétől, aki nem veszi észre, hogy 4-0 és 4-0 között is lehetnek különbségek, nem is kicsik.

Aztán én elismertem, a németek jó szereplését. De ha nem látod, hogy Lampard meg nem adott szabályos gólja után egy új lapról indul tovább a meccs, akkor nem is akarok veled mit kezdeni.

pimpalini 2010.07.14. 13:56:15

@popp:

Korábban leírtam, hogy élveztem volna a meccset, ha megadják a gólt, de nem tették. Ezért a mi lett volna ha-szerű gondolatok okafogyottá válnak.
De tételezzük fel, hogy ez megtörte az ánglisokat:

1. A németeknek az egyenlítés/szépítés előtt is voltak ziccereik.
2. Komoly csapat-e az ,amelyiket megroppantja egy meg nem adott gól?
2/b. Az angol találatok esetlegesek voltak, nem kidolgozott akciók: szabadrúgás, beívelés.
3. A németek rúgták a meccs első két gólját, amikor ugye még nem kellett a szigetlakóknak kitámadni. Valószínűleg ezt megtették volna 2:2 után is. Mondjuk nyernek 5:3-ra. azt is bírtam volna.
4. Ez egy pont a te általad szajkózott szerencsehalmazban, elismerem, tényleg kedvező tényező volt. Ám akkor megkérdem: tudsz-e olyan nagycsapatot mondani, akinek/aminek nem volt hasonlóban része? Akár a legjobb 4 között is keresgélve? Spanyolok? Hm? Hollandok? Még nagyobb hmm?

pimpalini 2010.07.14. 13:57:59

@popp:

S még valami: a tévedés ellenére a németek jók voltak. Bizonyítja ezt a statisztikájuk. Attól még, hogy akadt egy bírói tévedés, a németek teljesítménye nem rosszabb. A sokgólos győzelmek pedig önmagukért beszélnek. Mások miért nem csinálták meg ezt? Gyengébb csapatok ellen sem?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.14. 14:02:33

@pimpalini: Mindaketten feltételezünk, de aki sportolt tudja, hogy nem könnyű egy leadott biztos előny után újra fölpörögni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.07.14. 14:04:14

@pimpalini: nem akarok beleszólni, de a talált gól is gól, valamint sok a mi lett volna ha és a valószínűleg, nem megroppantja, hanem a taktikát változtatja meg... és még sorolhatnám.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.14. 14:04:30

@pimpalini: Én nem is vitattam, hogy jól teljesítettek, de én veled ellentétben nem látom bennük a jövő világ- és európabajnokát.

pimpalini 2010.07.14. 14:12:31

@popp:

Sportoltam, tudom, van ilyen. De én - elismerem, elfogult vagyok a németek irányába - azt feltételezem, hogy német csapatoknál ez a mentális zavar nem működik. Valami statisztikát mondtak is, hogy német csapat előnyből nem nagyon vesztett VB-n (igaz nekem eszembe jut pl. a Bulgária elleni zakó 94-ből).

Amúgy nagyon valószínű, hogy a spanyol éra tovább folytatódik, de én most - ellentétben sokakkal, no meg a 2000-es évek elejével - azt látom, még utánpótlásuk is van. S nemcsak egy VB előtt talált Podolski (aki azért, mert német, s a motivátorok jól dolgoznak, ki tudja hozni magából az ügyeletes ifjú német megváltót - 2006). Ráadásul a mostani Müller sokkal eredményesebb volt, s mindezt úgy, hogy nem is volt tagja - ezt nem tudom biztosan - az ifjúsági EB-győztes csapatnak.

pimpalini 2010.07.14. 14:15:17

@imici77:

Persze. Minden gól gól. Csak épp arra céloztam, nem egyértelmű az angol fordítás lehetősége, mivel ha annyira jók lettek volna, hogy ezt belenézhetjük a játékukba 2:2 után, akkor megtették volna 2:1 után is.

Tudom, más a taktika. De az angolok szerintem szaladtak volna, mert az egyenlítés legalább annyira elvitte volna őket, mint a második félidőben az egyenlítés kényszere. De ez megint csak ha...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.14. 14:18:41

@pimpalini: A 2-2 egy egész más szitut hozott volna - ebben azért egyezzünk már meg ;-).

pimpalini 2010.07.14. 15:00:50

@popp:

Megegyezhetünk, de akkor mi van? 0:0-nél is a jobb csapat lőtte a gólokat...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.14. 16:17:49

@pimpalini: a jobban játszó, de lehet, hogy 2-2-nél ez már más lett volna,
süti beállítások módosítása