Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nyolcaddöntők, 20.30 - Argentína-Mexikó

2010.06.27. 20:10 nou san trafford

Rúgassunk végre egy gólt Messivel vs. rúgassunk még gólt Blancoval

570 komment

Címkék: vb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr872114217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sandinista 2010.06.27. 22:48:40

@HosCincer: Én továbbra is arra fogadnék, hogy ilyen és hasonló eszközökkel próbálják nyomás alá helyezni a Blatter-féle ultrakonzervatív bagázst, és most szegény mehikánók voltak az áldozati bárányok.

ddrum77 2010.06.27. 22:49:18

holnap reggel elfoglaljuk a FIFA székházat. követeléseink:
-Blatter mondjon le
-gólbíró azonnali bevezetése a hátralévő meccsekre
-első argentin gól les volt, onnantól szabi kifelé, ÚJRAJÁTSZÁS
-második angol gól bent volt, végeredmény: 4-2 =))))
-Henry a Celticbe szerződik szeptembertől. labdaszedőnek
-Cassano és Balotelli jóváír magának 3-3 válogatott meccset, Gattuso, Cannavaro, Pirlo, Iaquinta levon annyit, amennyit játszott - új mezszponzor: Lotto
- 10 millió dollár, egy feltankolt repülő, ami egy meg nem nevezett országba visz

Cadaver!! 2010.06.27. 22:49:25

@szrk: Minden videóbírós sport más. Nem kell nyers fordításban egyiket sem átrakni, hanem saját rendszert kell kialakítani.
Én a krikett / rögbi rendszerét tartom legjobban megvalósíthatónak, a bíró jelez, hogy videóbírót kér, valahol videóznak, majd közlik rádión a döntést a bíróval (krikettben még a kivetítőre is kiírják, ez mondjuk fociban hülyeség lenne).
Gól, nem gól, les, nem les, tizi, nem tizi vitás esetek eldöntésére kiváló lenne.

bakító 2010.06.27. 22:49:48

@HosCincer: Talán nem ez most a lényeg. A legendával ellentétben a strucc se dugja bele fejét a homokba.

raja ram 2010.06.27. 22:50:23

Erről az ágról bekerülni a döntőben nem egyszerű, a másik ág sétagaloppnak tűnik

dzzzzz 2010.06.27. 22:50:28

@sandinista: a stadionban nem az a fő célja a szerkesztőstábnak hogy eltitkolja a bíró tévedéseit

slowmotion 2010.06.27. 22:51:30

azt hiszem, Kassainak meccsről meccsre jobbak az esélyei a döntő levezetésére.
meg emellett legalább egy-egy elődöntő és középdöntő fújására is.

Árpádka 2010.06.27. 22:53:06

@Milito le, Higuain be!: a magyar válogatott külön kvalifikációs csoportba kerül és minden VB-n és EB-n az egyenes kieséses szakaszban kapcsolodik be.
-Románia, Szerbia, Szlovákia, Maradona nem vehet részt egyetlen futball meccsen sem
:)

neeskens 2010.06.27. 22:53:27

@Iustizmord: @ForzaBianconero: Nem értem mire ez a nagy ellenszenv.

Mindenki szar volt az argentinoknál, meg Messi ne rúgjon gólt.

A szomszéd tehene meg dögöljön meg.

"Heinzet lerúghatná majd valamelyik német" Ezt most miért? Hogy lehet ilyet kívánni?

Cadaver!! 2010.06.27. 22:54:53

@Cadaver!!: Azt még hozzáfűzném, hogy minden videóbírós rendszernek megvan a maga hátránya is.
Hokiban például csak azt nézhetik, hogy gól volt-e, vagy sem (ill., hogy volt-e rúgó mozdulat). Hiába veszik észre videózás közben, hogy bassza meg a kapussal szemben szabálytalankodtak, azt nem vehetik figyelembe. Volt is ilyen eset a rájátszásban, a játékvezetőn látszott, hogy nagy kínok közt adja meg a gólt, de a szabályok szerint kénytelen volt megadni, hiába látta, hogy hibázott előtte, azt nem változtathatta meg.

sandinista 2010.06.27. 22:55:17

Én már csak arra lennék kíváncsi, hogy a gólok száma és a játékvezetői teljesítmény tényleg szükségszerűen fordított arányban áll egymással? (nyilván költői a kérdés)

Mindenesetre remélem, hogy ez az utolsó világesemény ilyen konzervatív keretek között. Előbb-utóbb még a katolikus egyház is feladja parttalan harcait, a labdarúgás világa tanulhatna az ő példájukból. A túlélés kérdése az alkalmazkodás - most már megvolt az afrikai vb, talán jöhetne egy új mádám.

halihalo 2010.06.27. 22:55:26

@lószerafin: Igen, aztán rájöttem, de nem akartam ismételni... :)
@HosCincer: No, akkor most a rossz hír hozóját meg kell ölni, ugye? Nem az a hibás, aki hibázik, és még csak nem is akarja elismerni, hanem az, aki ezt szóvá teszi...

danesdzsu2 2010.06.27. 22:55:45

@Milito le, Higuain be!:

- az RTL Klub és a TV2 nem közvetíthet futballmérkőzést, még amerikai futball sem.
- Egri Viktor a VB-k és EB-k idejét egy antarktiszi cellában töltse, mindennemű kapcsolatát megszakítva a külvilággal.

halihalo 2010.06.27. 22:57:06

@sandinista: Már miért ne lenne. Ő a felelős a döntésekért. Nem tudom, emlékszel-e, hogy pl. egy BEK meccsen Puhl is felülbírálta a partjelzőjét, és megadta a beintett les ellenére a gólt. És igaza volt.

neeskens 2010.06.27. 22:57:17

Amúgy én is videóbíró párti vagyok. Ott ül a negyedik játékvezető, kap egy tévét. A két edzőnek meg félidőnként van egy lehetősége, hogy játékmegszakítást kérjen. Ennyi az egész.Techikailg megoldható, nem lassítja a játékot.

sandinista 2010.06.27. 22:57:45

@originalBalintos: Ilyet pont nem én írtam. Amire reagáltál, az pont arról szóló diskurzus volt, hogy miért mutatták meg a helyszíni kijelzőn, hogy mekkora büdös nagy lesen volt Tevez.

dzzzzz 2010.06.27. 22:58:45

@sandinista: én meg pont azt írom, hogy semmi baj, hogy megmutatták, nem kell eltusolni a bíró hibáit.

szrk 2010.06.27. 23:00:46

@originalBalintos: mindenki tudomást szerzett volna róla, csak így a mexikóiak úgy álltak oda a középkezdéshez, hogy bár nem kaptak gólt mégis 0-1, kétszeresen sújtotta őket a hülyeség. ha már elbaszták, vagy ne mutassák ott meg, mert azzal duplán befolyásolják a meccset, vagy legyen töke a bírónak visszafújni

szrk 2010.06.27. 23:03:02

@Cadaver!!: igen, ha bevezetik a videobírót, mellé a szabályokat is tisztázni kell. lehet, hogy kevesebb vita lesz úgy, lehet, h éppen több, de az igazságtalanság végülis biztos kevesebb lesz

sandinista 2010.06.27. 23:03:58

@halihalo: Ok, ez igaz, én pusztán arra gondoltam hogy alapvetően a partjelző feladata beinteni a lest. A játékvezető a főnök és a felelős, de nyilván az esetek 90%-ában nincs vonalban, nem láthatja rendesen a lest.

Viszont ez pont olyan szitu volt, ahol még vonalbeli helyezkedés nélkül is simán látnia kellett 10 méterről, hogy Tevez a komplett védelem (+ a kapus) mögött áll...

Eszem ágában nem lenne Rosettit bármi alól is felmenteni, a partjelző pedig lengessen sokáig jó egészségben, a Serie C-ben.

halihalo 2010.06.27. 23:04:01

Ha valaki nem olvasta volna még a hivatalos verziót, akkor íme, a mai nap két vitatott esete a FIFA hivatalos interpretációjában. A gusztustalan az elég enyhe szó a jellemzésére.

"Meetings between these two sides often provide talking points and this one's came 60 seconds later when Lampard's shot from the edge of the box struck the underside of the crossbar and bounced down, with the referee ruling the ball had not crossed the goalline."
"Carlos Tevez might have thought his chance had gone when Perez raced out to block bravely at his feet, but Messi was quick-witted enough to return the ball towards goal, where the Manchester City striker was waiting to head home."

szrk 2010.06.27. 23:04:40

@Cadaver!!: és amit mondtál, igaz, csak arra próbáltam reflektálni, hogy sokan ezeknek az alapvetően más jellegű sportoknak az emlegetésével érvelnek a videobíró mellett

Henry The Navigator 2010.06.27. 23:04:46

Remek argentín csapat, remek győzelem. Addig amíg szükség volt rá, utána ki lehetett engedni. A bíró hibázott, nem örülök neki, mert amúgy is simán lenyomtuk volna Mexikót, így meg megy a sok okoskodó duma, kár érte. A németek ellen is lövünk kettőt, a kérdés, kapunk-e ennél többet. Szép volt fiúk, szép volt Argentína!

Árpádka 2010.06.27. 23:06:24

@Henry The Navigator: Te az első gólig melyik meccset nézted? Vagy az EstiMesét

szrk 2010.06.27. 23:06:52

@halihalo: és heinze góljánál nigéria ellen elismerték a tévedést, most viszont, annál is egyértelműbb, viszont fontosabb helyzetben kussolnak. ezt öngólnak adnám.

sandinista 2010.06.27. 23:07:14

@originalBalintos: Ok, akkor én értettem félre, bocs. Bár nyilván a közvetítőszobában ülnek FIFA-emberek is szép számmal...

neeskens 2010.06.27. 23:08:34

@Árpádka: Miért szerinted ki volt a jobb?

Árpádka 2010.06.27. 23:08:51

@Árpádka: A második félidőben is jobbak voltak a mexikoiak.A 75.perc után már eléggé húzták az időt az argentinok.

Iustizmord 2010.06.27. 23:09:10

@neeskens: nem vagyok argie ellendrukker, nem írtam h messi ne lőjön gólt és azt se hogy rúgják agyon az argiekat.

pusztán leírtam a véleményemet h az arg csapatból nem láttam jó teljesítményt, se messitől, se mástól. ennyi.

Árpádka 2010.06.27. 23:09:41

@neeskens: Mexikó 3 veszélyes lövésük volt míg Argentína..........őőőőőőőőőősemmi.

sandinista 2010.06.27. 23:10:23

@halihalo: Vicces, hogy a FIFA tökéletesen kilúgozott-kiherélt szövegei mennyire hasonlítanak állam- vagy nemzetközi dokumentumokra. Bár nincs ebben semmi meglepő egy olyan szervezettől, aminek az éves költségvetése több közép-afrikai ország együttes GDP-jének felel meg.

Mazsa- 2010.06.27. 23:10:24

Ami történt az teljesen mindennapi, például az Internek idén egy egész BL-szezont hoztak össze a bírók. Az hogy a bíró hibázik, teljesen normális, ez a futball (akinek nem tetszik, az nyugodtan válthat sportágat). Viszont az már nem normális, hogy a bíró hibázik egy nagyot, majd rá pár másodpercre a stadion kivetítőjén mindenki láthatja az esetet, ötször visszajátszva, lassítva, kinagyítva. Na ezért jár egy picsánrúgás Blatternek.

raja ram 2010.06.27. 23:10:28

@Henry The Navigator: Lehetetlen feladat előtt áll Németország, ha meg akarja nyerni a VB-t: Argentina-Spanyolország-Brazília áll előttük. Ha sikerül, elmegyek gyalog Santiago de Compostelába.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.06.27. 23:12:14

Az agyon istenített és rajongott angol válogatottat stílusosan és szép játékkal megalázta a német válogatott. Ezen túlmenően az angolok a minősíthetetlen ténfergésükkel megalázták saját magukat és leköpték saját hazájukat. Majd a nap végére a 3 gólos hátrányban is vért izzadva küzdő Mexico végleg megalázta a bulvár sztárokat, mert igenis lehet nagy bírói hiba után 3 gólos hátrányban küzdeni... Érthetetlen és megdöbbentő, még jó hogy nem szurkolok nekik amúgy sem.

A labdarúgás szabályrendszere meg oly mértékben zavar, hogy azt most meg sem írom, majd egyszer végiggondolom értelmes formában az ötleteim...:D

dzzzzz 2010.06.27. 23:12:22

@Mazsa-: igen, nem a hibával van a baj amit simán kijavíthatnának, hanem azzal hogy fleszínre kerül az igazság, grat

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.27. 23:14:13

kinn van az új szavazásunk...

halihalo 2010.06.27. 23:14:21

@Mazsa-: Itt fentebb már kiderült, hogy a strucc nem dugja a homokba a fejét, de látom, te még mindig.

dzzzzz 2010.06.27. 23:15:33

Az autókba meg nem kéne gyűrődési zóna, biztonsági öv, légzsák. A kockázat bent van az autózásban, akinek nem tetszik járjon gyalog.

slowmotion 2010.06.27. 23:16:52

@halihalo: az a BEK-meccs a Dortmund-Juventus BL-döntő volt, egyébként teljesen helyes a meglátás. de ez a partjelző akkor is szarjon sünöket, minimum úgy egy tucatot.
vagy a mexikói szövetség gesztusaként befizetik egy két féléves ingyen képzésre a Hungária körút és az Ajtósi Dürer fasor sarkára

neeskens 2010.06.27. 23:17:50

"konkrétan nincs oly argie akitől el lehetne ájulni.

higany: 1 helyzet, szépen megoldotta de nagy baki volt

tevez: 1 jó lövés, meg a lesgól de semmi más
messi: SEMMI
a t9bbiek: lehouzták a meccset
demichelis: az ő gólja"

A foci ezen a szinten erről szól, ha Higany meg Tevez csak ennyit tesz a következő meccseken, akkor világbajnokok lesznek. Mégis mit vársz, mindegyik rúgjon 5 gólt fejenként?

Iustizmord 2010.06.27. 23:19:13

@_Maverick: pl játszhatnák víz alatt, 2 labdával és bekötött szemmel...

rizla 2010.06.27. 23:19:28

@_Maverick: "Ezen túlmenően az angolok a minősíthetetlen ténfergésükkel megalázták saját magukat és leköpték saját hazájukat"

azért ez erős túlzás ha valaki 2-0ról egyenlít pár perc alatt, nem? a második félidőben meg mentek előre az angolok, kontrából leszopatták őket. nem volt az akkora gyalázat.

neeskens 2010.06.27. 23:20:12

@Árpádka: Lesgól rendben, de utána kihasznált - klasszis módon - Higany egy védelmi hibát, aztán meg Tevez ragasztott egy kurva nagy gólt. Ennyi, megnyerték vele a meccset. Mit kell fanyalogni?

raja ram 2010.06.27. 23:20:32

Egyébként milyen hihetetlen, hogy egy ilyen ritka esemény, mint a gólvonalról kipattanó labda és az azt követő téves játékvezetői döntés, pont egy német-angol meccsen ismétlődik meg. Én láttam a 66-os meccset, és azóta sem láttam ilyet. Tényleg hihetetlen.

Iustizmord 2010.06.27. 23:20:43

@neeskens: azt hogy ha már akkora sztárok ne mások hibiból éljenek, higany értékelhetetlen vlt.

messi tényleg 0, tevez sem nyújottmaradandót. mondjuk messi hajtott ezt nem vitatom...

sandinista 2010.06.27. 23:20:44

@Mazsa-: Amikor a foci alapjait lefektették, az is teljesen normális volt, hogy veremben tárolták a kaját, ill. hogy 3 napig utaztak, ha a szomszéd megyébe mentek rangadóra.

Ami nem normális, az az, hogy egy ilyen baromi jó meccset, mint aminek ez a ma esti indult, ilyen ostoba hibával degradálni lehessen egy homokozó-csatává.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.06.27. 23:21:06

@rizla: Nem az első félidőre mondom. Az utolsó 25 percre. A 3. német gól után szinte ácsorogtak, az akarat szikrája sem látszott. Legalábbis számomra nem. Addig ok, amíg írtad.

Iustizmord 2010.06.27. 23:21:36

@rizla: szvsz az első 25 percre gondolt meg a 2. félidőre gondolt és igaza van. nem küzdöttek.

neeskens 2010.06.27. 23:23:22

@rizla: Azaz igazság, hogy ovis gólokat kapott az angol védelem. Kirúgásból, amikor elvileg ott a két belsővédő, hogy kisegítség egymást. A másodiknál Podolski töküres volt. A harmadik, negyediknél meg el kellett volna gázolni Özilt, vagy Schweinsteigert. Nem szép dolog, de ezt meg kell ilyenkor csinálni.

neeskens 2010.06.27. 23:24:47

@Iustizmord: bakker , a németek meg az angolok ovis védekezési hibái miatt nyertek.

halihalo 2010.06.27. 23:27:00

@rizla: Mint az angoloknak szurkoló, annyiban igazat adok @_Maverick: -nek, hogy a végén még jó lett volna látni, hogy küzdenek. De az is igaz, hogy 2:2-es félidővel egészen másképp alakulhatott volna. Lehet, lett volna egy alibi 45 perc mindkét részről a hosszabbításra várva. Ki tudja.

Árpádka 2010.06.27. 23:27:46

@neeskens: Nem fanyalognák ha:
1nem lett volna egy orbitális lesgól. Amit amikor reklamáltak a mehikóiak, az argentinok is vadul mutogatak a kezdőkörbe. Az meg van amit Maradona mondott a VB előtt?
2. A második gól az első következménye volt.
3a mehikóiak a helyet hogy szétrugták volna Argentínát korektul fociztak. Míg Argentína egy rendes kontrát nem tud vezetni.
És akkor még le kellene írni, hogy Messi csudi jó volt.
mert szerintem nem.
Egy ilyen meccs után figyelembe véve a 3 előzött. Nyugodtan lehet fanyalogni.És itt elsősorban a bíróra lehet megjegyzéseket tenni

raja ram 2010.06.27. 23:29:07

@halihalo: Ez az, amit soha nem tudunk meg. Lehet, hogy a németek 8:2 re győztek volna, de az is lehet, hogy az angolok, feltüzelve az egyenlítésüktől 7:2 re verik a németeket.

neeskens 2010.06.27. 23:30:56

@Árpádka: hagyjuk. A rosszabik csapat jutott tovább, minden bizonnyal.

neeskens 2010.06.27. 23:31:47

@Iustizmord: ja Tevez gólja is seggéről pattant be 3 centiről, úgy, hogy oda se nézett.

Minarik Ede bácsi 2010.06.27. 23:33:39

@sandinista:

Dehogynem. Puhl is sok rossz döntést hozott (amikor a világ legjobb bírója volt), de lesek megítélésében többször is jól bírálta felül a partjelzőjét 94-es VB-döntő, 97-es BL-döntő), pedig azokat nehezebb volt megítélni.

CaBeL 2010.06.27. 23:33:49

argentína - hollandia döntőt szeretnék. az öreg tevez hogy megrúgta azt a dzsábulánit! :D eddig a VB gólja.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.06.27. 23:35:46

@rizla: De. Ez sajnos gyalázat volt, mexikóban sokkal több tartás szorult - mondjuk ebben az is benne van, hogy mexikó játék-képességben ezen a meccsen közelebb volt argiekhoz, mint az angolok a németekhez délután. Ami elég megalázó és szétziláló érzés lehetett a pályán...

Árpádka 2010.06.27. 23:36:10

@neeskens: Miért ezt írtam? Nem.
Azt hogy Argentína nem volt meggyöző, azt hogy a bíró hibája eldöntötte a meccset, amiben sokkal több volt. Az argentin védelem meg egyenlő a nullával.
Attól hogy Higany eltette a kapus mellet had ne keljen magam alá csináljak.Minden valamire való csatár megcsinálja. Az megint más hogy a többi helyzetét elbaszarintotta
Tevez gólja meg nagy volt.

raja ram 2010.06.27. 23:36:33

@CaBeL: Én brazil-argentin döntőt várok, de a németek ezzel a 4-1 gyel bezavartak az erőtérbe

Iustizmord 2010.06.27. 23:37:02

@neeskens: szerintem te szándékosan nem érted mire célzok, mind1, jó éjt

CaBeL 2010.06.27. 23:38:20

Azt én sem vágom, miért Messit kell szapulni. Kell egy playmaker ebbe az argentín csapatba, és mivel klasszis csatárból van dögivel, ezért Messi az. Nem a góllövés az elsődleges feladata. Volt hogy 3 mexikói támadta, ha innen le tudja passzolni, máris helyzet. Más kérdés, hogy ma nem ebőbl volt a gól. Majd ha nem figyelnek rá ennyien, berúg 2-t, aztán lehet visszaszívni a fikát. Ha valaki pedig azt mondja, hogy mexikó érdemelt volna továbbjutást, kiröhögöm. Szimpatikus csapat, de ennyit tudnak. Nehogy már azért kelljen megdícsérni őket, mert nem rúgták szét messit, ugyanmár srácok. 1 igazi helyzetük volt, azt berúgták, meg messziről lövödöltek, és ennyi.

A mai mindkét meccsen, a bírói hibáktól függetlenül a 2 jobb csapat jutott tovább, TELJESEN megérdemelten. Nincs miről vitázni egyszerűen.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 23:45:14

Nézem a sport1 vébé okoskodó műsorát.Mészöly Kálmán bát kérdezi Zombori, hogy mit szólt volna Capello helyében . Kálmán bá röhögve válaszolta "engem el kellett volna távolítani a kispadtől."

halihalo 2010.06.27. 23:45:47

@CaBeL: "Nincs miről vitázni egyszerűen" A fenébe, a fenti 536 komment tök felesleges volt... Szólhattál volna előbb is, akkor nem erőlködünk itt.

Minarik Ede bácsi 2010.06.27. 23:47:41

@nees@neeskens:

A 3-4. egyértelműen a hátrány következménye volt. Az elsőnél Klose kitette a kezét, hogy Upson ne férjen a labdához. Nem volt olyan látványos, mintha két kézzel ellökte volna, de nem a vállát használta, tehát szabálytalan volt!

neeskens 2010.06.27. 23:51:07

Egyébként argentin szimpatizásként rohadtul nem örültem, hogy megadta a lesgólt. Tudtam, hogy ezek után a nem argentin szurkeszek elmondhatják, hogy Argentina nem jobb, mint Mexikó.

bakító 2010.06.27. 23:52:52

@neeskens: Ilyen nicknévvel hogy lehetsz argentin szimpatizáns? :)

Tassadar 2010.06.27. 23:53:15

@CaBeL: Az első bekezdéssel egyetértek, de a "Nincs miről vitázni egyszerűen. " résszel már nem annyira, hiszen két igen jelentős baki történt a mai nap, amit a videóbíró használatával elkerülhettek volna. Erről kell vitázni, hogy mikor, milyen formában vezessék be.

Minarik Ede bácsi 2010.06.28. 00:00:15

@bakító:

Ez olyan, mintha valaki magyar létére liebrich-t vagy pasarella-t választana nicknévnek

CaBeL 2010.06.28. 00:14:07

@Tassadar: nincs miről vitázni, mert be kell vezetni a videóbírót és kész:)

@halihalo: Most értem haza, sajnálom. Legközelebb előbb szólok! :)

2010.06.28. 00:15:38

Két csapat, amely nyilvánvaló és egyértelmű, a mérkőzés menetét(!!!!!!!!) befolyásoló bírói hibák segítségével egymással meccsel majd :). Szerintem + 3 bíró kell majd. :):):)Nekem senki ne magyarázza, hogy az angolok gólját nem lehetett látni, és az arg. lest. Az argik rúgtak eddig 3 olyan gólt, amit szabálytalanság előzött meg.(Kíváncsi vok, ha arg ellen történne ez, milyen hisztit csapnának) Az usa két olyat, amit nem. Benéztek nem egy 11-est, kiállítottak olyanért amiért nem kellett volna és nem amiért meg igen. Túl sok a hiba. A színészkedésekről ne is beszéljünk.

Kettészakad a pálya középen jön fel a víz 2010.06.28. 00:15:49

Továbbra is várjuk tippjeiket.
Ki játssza a döntőt Brazíliával?
a: Argentína
b: Spanyolország
c: Németország
d: más ország

vadkutya 2010.06.28. 01:04:28

"Hülye a bíró!" - örök igazság marad...

Spike 2010.06.28. 01:51:23

Tőlem elvettek egy félidőnyi reményt arra, hogy látok egyszer világversenyen egy jó angol válogatottat. Ha a németek ellen pillanatok alatt 2-0-ról felállva nem láttam volna, akkor soha. És ezt elvették tőlem. Szomorú és csalódott vagyok.
Este meg Argentínának szurkoltam, de olyan jót nevettem mikor Rosetti arca ott az oldalvonalnál olyan kétségbeesett volt, hogy etióp kisfiú megirigyelné. Nem érdekel a 3-1, meg a 4-1. Két teljesen más meccs lett volna, de nincs volna. Én viszont örökre tudni fogom, hogy ez...nem volt az igazi.
Láttam már bírói hibát életemben, de...
1.Ennyire a szívem közepébe még sosem hatoltak (Hajrá Anglia és a vb meccsét vártam a németek ellen)
2.Aztán este még ez a les meg a tömegjelenet, ahogy az argentínok mutogatnak, hisztiznek a lassítás után...
Valami - ami már régen rogyadozott - most végérvényesen összedőlt bennem...szegény írország, szegény chealsea, szegény fiorentina, szegény barcelona, szegény anglia, szegény mexikó...nem akarom tovább.
(bocs, de kikívánkozott)

Spike 2010.06.28. 01:53:11

U.I:Kapja be az összes színészkedő, csaló, műeső faszparaszt is, ha angol, ha busquets ha ronalDOO...
Megtisztulást!

fraki 2010.06.28. 04:05:22

@mrazziee: Kis fantáziával rugalmasabban is lehet a dolgokat intézni, csak az intuícióra kell hallgatni.

Ha a labda bent volt, de vitatott a helyzet, a bíró dönt, de megjegyzi az esetet. A játék továbbmegy, a németek kontráznak, és az első leállásnál a bíró visszanézi az esetet. Látja, hogy bent volt, és megadja gólt, hozzáadnak egyet az angoloknak, de mostmár középkezdés nélkül, mert ez egy utólag megadott gól.

Ilyen egyszerű.

fraki 2010.06.28. 04:07:02

@mrazziee: Kis fantáziával rugalmasabban is lehet a dolgokat intézni, csak az intuícióra kell hallgatni.

Ha a labda bent volt, de vitatott a helyzet, a bíró dönt, de megjegyzi az esetet. A játék továbbmegy, a németek kontráznak, és az első leállásnál a bíró visszanézi az esetet. Látja, hogy bent volt, és megadja gólt, hozzáadnak egyet az angoloknak, de mostmár középkezdés nélkül, mert ez egy utólag megadott gól.

Ilyen egyszerű.

rizla 2010.06.28. 05:40:15

@popp: istenem, szakadj már le rólam bazmeg. szerintem is megoldja messi, pont ezért volt nevetséges faragó sápítozós kommentálása arról, hogy még nem rúgott gólt. számolj el háromig, mielőtt reflexből reagálsz a kommentjeimre. maradonára egy rossz szót nem szóltam, ricsit idéztem. szerbusz.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 05:48:59

@rizla: Oké, de ezt a jó tanácsot te is tartsd szemelőtt. azt nem értem, miért keverted ide Maradonát, bazmeg.

rizla 2010.06.28. 06:10:07

@popp: mert ricsi maradona egyik nyilatkozatára hivatkozott arról, hogy "maradona pár napja leült beszélgetni messivel", és mindezt úgy vezette elő, hogy messinek mélyen magába kell néznie. szánalmas volt. pedig egyébként remekül közvetített, de ez akkora szakmai melléfogás volt, hogy már hallgatni sem nagyon volt kedvem a meccset (mivel a RATYI gólok után már csak fél szemmel bámultam). érted bazmeg?

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.06.28. 06:48:51

mindannyian imádjuk maradonát, de lássuk be, hogy ő és a csalás kéz a kézben járnak, míg világ a világ! (még akkor is, ha ehhez nem teljesen konkrét köze volt) argentína télleg egyelőre a ratyi gólók válogatottja, hiányzol mexikó!

United82 2010.06.28. 07:52:43

Mindenesetre eddig 3,75 az egyenes kieséses rendszer gólátlaga- nem rossz:) (ok ebből 2 gól az no comment....)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 07:55:49

@rizla: Szerinted ténsleg azt mondta, hogy Messinek mélyen magába kell szállnia vagy ez csak Faragó saját prekoncepcióját alátámasztó költői munkásságához tartozik?

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.06.28. 08:09:10

@rizla: @popp: sztem azt mondta, hogy kurva jó vagy lió, nálam is jobb, csak bízz magadba, meg a buenos aires-i szűzmáriába, meg ez a kokó nagyon jó, felpörget, hallod lió...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 08:16:08

@Bastille: Ne már. Miben nyilvánul meg a nem teljesen konkrét köze, ehhez a les gólhoz?

Az isten keze gól tényleg nem volt sportszerű, de keresztre sem feszítenék egy csatárt egy ilyen mozdulatért.

Aztán az istenire egész pályafutása alatt vadásztak az Andoni Goicoetchea féle hentesek, de a Barca-Bilbao kupadöntőt levéve nem emlékszem rá, hogy valaha is elgurult volna győgyszere a pályán. Nem jellemezték a pályafutását olyan durvaságok,mint monjuk Zidane-ét.

Aztán bámulattal adózom rizla leleményének, a ratyigólokról. Hát vazeg a védelmi hibákra rá is kell kényszeríteni az ellenfeleket és ki is kell használni azokat. Amúgy meg fölhívnám a figyelmet Higu harmadik góljára d-korea ellleni gólját megelőző akcióra, Messi kapufáról mandínerezett gólpasszára Palermonak vagy Tevez tegnapi második góljára. Argentínának nem kell szégyenkeznie a bemutatott focija miatt ezen a vébén a ratyigólozás a borzasztóan magabiztos rizla csomó keresése a kákán, ha már az ő kedvencei az argentínokkal szemben adósak a beígért szexi focival.

Még egyszer és utoljára nem az argentinok tehetnek arról, hogy Ayroldi egy balfasz meg arról sem, hogy Rosetti nem merte a kivetítő képe alapján megváltoztatni az ítéletet.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 08:19:22

@Bastille: Azt mondhatta neki, mint Cromwell Olivér a katonáinak "Bízz istenbeb és tartsd szárazon a puskaport", na meg az egyéb porokat - fűzte hozzá az idézethez.

balu11 2010.06.28. 11:03:12

((Ha hazai (ráadásul ázsiai) csapat javára téved hatalmasat a bíró jónevű európai ellenféllel szemben, akkor az "Csalás!!!", ha szinten neves futtballnemzetet segítünk középszerű ellen, esetleg egyik nagyot a másik ellen, akkor "OK, ők is emberek, tévedhetnek... De: Szemét FIFA!! Videobírót ide!"?))

fraulein praxa 2010.06.28. 11:29:08

@Milito le, Higuain be!:

:-DDDDDDDDD
ember... te beteg vagy..:-D
ja és nem 4-2, hanem 3-2, egyet le kell vonni, mert az angolok összeroppantak.:-P :-D

neeskens 2010.06.28. 11:37:14

@bakító: ez egy hosszú sztori. Apám egyik jóbarátjának volt a beceneve neeskens, nagyon-nagy spíler volt az öreg, miatta lett a nicknevem.
Egyébként szeretem a hollandokat is.

ddrum77 2010.06.28. 11:47:38

@fraulein praxa: Mivel nem jött meg a 10 millió dolcsi, és a pizza is langyos volt, további követelésekkel állunk elő, és ez így fog menni, amíg nem mond le Blatter és nem jön meg a bőrönd:
-Higuain "Milito" mezben lép pályára a következő meccseken, góljait Milito kapja, amennyiben az első fél órában nem talál be, automatikus csere, egyébként félidőben csere
-Francia válogatott kapitánya Zidane, azonnali hatállyal, minden francia játékos piaci értékéből levonni 10 millió eurót - a csapat Írországba utazik zarándoklatra, meglátogat egy árvaházat, repülőút helyett gályán evezés a szigetre, Henry dupla műszakot nyom
-Azonnali hatállyal betiltani a magyar szakértőkön a gallérmatricát (á la Tornyi), illetve a megjelenésüket a stúdióban. A magyar közvetítéseket az NST gárdája veszi át

-

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 12:06:51

@balu11: Én a koreai esetkor is 'fifáztam' és vidóbírót követeltem. Amúgy azokon a meccseken nem csak gólokat néztek el, de a mezőnyben is tendenciózusan at, koreaiaknak fújtak. gólt leszt, tizit el lehet nézni, de ha azt látod, hogy a két csapatot nem ugyanúgy ítéli meg a spori, amit az egyiknél lefúj, Ráadásul olybá tűnt, hogy a koreaiak ki is használják, hogy a legdurváb szabálytalanságaik is megtorlatlanul maradtak.

A tegnapi mecseken azért nem látszott olyan, hogy tendenciózusan az egyik félnek húztak volna.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.06.29. 07:30:19

@popp: messinek elég, ha csak a döntőben lő gólt...sztem meg maradona jó pedagógus azzal kiegészítve, hogy télleg rohadtul felnéz rá a keret! (illés béla for szövkap)

bilbaoban meg kompenzált a jóisten!
süti beállítások módosítása