Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nyolcaddöntők, 20.30.: Ghána-Egyesült Államok

2010.06.26. 20:00 nou san trafford

Afrika utolsó hírmondója vs. Bradley and Sons Co.

360 komment

Címkék: vb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr722111243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.26. 20:10:01

Hajrá usákok! :)

Malachi 2010.06.26. 20:12:06

szerintem hajrá Ghániána.

Domingo 2010.06.26. 20:21:28

Mindkét csapattal szimpatizálok, nehéz eldöntenem, hogy kiért szorítsak. Ghána Afrika utolsó reménye, csak ők tüntethetik fel jobb színben ezt a blamát. Nem örülök, hogy hazai pályán ennyire lebőgtek az afrikai válogatottak. Ugyan a VB előtt arra tippeltem, hogy a legjobb 8 között már egyikkel sem fogunk találkozni, azonban azt nem gondoltam volna, hogy a csoportkörök után már csak Ghána marad talpon. Az USA azért küzd, hogy nemzetközileg is elismerjék, hogy erős válogatottjuk van, hatalmas potenciállal, valamint még bizonyítási kényszer alatt állnak hazájukkal szemben, ugyanis még mindig meg kell mutatniuk, hogy igenis van labdarúgócsapata is az Államoknak. Hozzá kell tennem, hogy jó úton haladnak, mivel korábban még nem volt ekkora érdeklődés az országban a foci iránt. Legalább is nekem úgy tűnik.

Legyen jó meccs és ha nagyon döntenem kéne, akkor jussanak tovább a jenkik.

Füles 60 2010.06.26. 20:23:19

@Rico1: Mindennel egyetértek kivéve az utolsó mondat. Ayew miatt hajrá Ghána

Titi120 2010.06.26. 20:24:43

Lehet, hogy Ghána Afrika utolsó reménye, de ez esetben viszont USA Észak - Amerikáé. :)

Füles 60 2010.06.26. 20:24:53

Jó volt ez a festett ember Gondolom nem MTV készítette.

rizla 2010.06.26. 20:26:21

bill clinton dél-afrikában, zseniális látvány. kibaszott felemelő amerikának drukkolni, lássuk be.

r_magpie 2010.06.26. 20:26:41

remélem most nem lesz félház, mint délután. a meccs nagyon tetszett, de keserű élmény volt látni egész szektorokat üresen egy vb-nyolcaddöntőn

Malachi 2010.06.26. 20:29:36

@rizla: mi benne a felemelő? komolyan csupáncsak kíváncsiságból.

drosiii 2010.06.26. 20:29:42

ez a ghánai felállás vajon segíti majd őket a térfelük elhagyásában?

@Titi120: rabszolgák vs rabszolgatartók LENNE kétszáz évvel ezelőtt.

sporttárs 2010.06.26. 20:32:18

Clinton most nagyobb elnök, mint valaha. :)) Én is nagyon szimpatizálok az amikkal, amíg uralmuk alá nem hajtják ezt a sportágat is. :)

danesdzsu2 2010.06.26. 20:35:03

@Titi120: A 2 Amerikában együtt jön össze egy rendes kontinensnyi ország:)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 20:35:12

@Titi120: A Concacaf zónából ott van még Mexikó.

Malachi 2010.06.26. 20:35:14

@sporttárs: éppen ezt nem szeretném, hahahaaaaaa! GÓÓÓÓÓLLLL

haaaa!

raja ram 2010.06.26. 20:35:45

Kevin Prince! A német néger!

bz249 2010.06.26. 20:35:57

Na a Berliner beverte nekik.

Domingo 2010.06.26. 20:36:02

Szerintem Howard benne volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 20:36:53

@Rico1: Épp ezt akartam írni, de okoy lövés volt a rövidbe! Szép akció!

danesdzsu2 2010.06.26. 20:37:02

@Rico1: Teljesen egyetértesz velem, tartok tőle, hogy ez legfeljebb is csak a PL nyitényig tarthat:)

Titi120 2010.06.26. 20:37:20

@popp:
Mexikó már Közép - Amerika. :)

Atyus 2010.06.26. 20:37:44

@Rico1:

Igen szerintem is a kapusé.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 20:38:12

@Rico1: szerintem is, bár jó kis lövés volt.

r_magpie 2010.06.26. 20:38:55

szerintem is Howardé, valamint Demerit is benézte az afrogermán mozgását

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.26. 20:40:22

talán helyezkedhetett volna jobban howard, de ez a védőké volt, boateng még csak nem is gyors, és két méternél közelebb nem jutottak hozzá, zavartalanul lőhetett

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 20:42:25

Most kéne még egy ghán találat, míg meg vannak zavarodva az amcsik.

Domingo 2010.06.26. 20:42:28

Józsi nem éppen a legpengébb támadó...

drosiii 2010.06.26. 20:42:29

@drosiii: gyorsan megkaptam a választ.

Titi120 2010.06.26. 20:42:32

@popp:
Humorbobonok egész készlete van most a fejemben, jelenleg éppen a "Rajevac vagyok Kragujevacból" mondat minél gyorsabb kiejtését gyakorolgatom, ami a ghánaiak szerb mesteréről és a Zastava szülőhelyéről jutott eszembe. :)

Füles 60 2010.06.26. 20:43:39

Nem kedvelem ezt a nyálas Donovant

Domingo 2010.06.26. 20:43:54

Bazz, hát Landon nem tud varázsolni, ha nincs náluk a labda...

rizla 2010.06.26. 20:44:24

@Malachi: az egész amcsi feeling, a himnusz, hogy clinton és jagger, akik a saját műfajukban megváltoztatták a világot, egy focimeccsen dumálnak és együtt drukkolnak, a komplett reményteljes amerikai patriotizmus, ami itt a fociban teljesen giccsmentes, őszinte, és szórakoztató. és a csapatuk sem rossz, küzdenek, hajtanak, bár ghána megint jól meg fogja baszni a seggüket, ahogy elnézem.

raja ram 2010.06.26. 20:44:41

Boatengekből egy egész jó csapatot lehetne összeállítani.

danesdzsu2 2010.06.26. 20:46:04

@rizla: Jagger nem túl angol ehhez?

Domingo 2010.06.26. 20:47:00

@danesdzsu2: Ja, pont ezt akartam mondani, hogy legalább Jaggert ne vegyük el szegény Angliától. :D

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 20:47:38

Ez az Ayew lassan jobb, mint a fater.

raja ram 2010.06.26. 20:49:29

@Rico1: Rizlának igaza van. Jagger ugyan angol, de már az emberiségé. Nemzetek felett áll. Clintont pedig meg kellett volna választani 100 évre. Mindenki jól járt volna - főleg az amerikaiak.

smartdrive 2010.06.26. 20:49:52

Obama kinek szurkol vajon?

nikodémus 2010.06.26. 20:50:35

Sajna ez Hollywoodland, úgyhogy USA fog nyerni, bár kicsit Ghána felé húz a szívem.

Most kapcsolódtam be, Kassai jól vezet?

rizla 2010.06.26. 20:51:16

mindenesetre most borzalmasan rosszak az amcsik. de ennek a vb-nek ők az utolsó percekben, katartikusan győző középcsapata, szóval tuti lesz valami kavarás. egy tizipárbaj jöhetne így bemelegítésnek.

smartdrive 2010.06.26. 20:51:28

kár, hogy Kassai nem a szlovák meccset vezeti

sporttárs 2010.06.26. 20:54:25

Hát tudnak futni az amcsik, mint a nyúl, és az erőnlétük is jó, de hogy ezt a meccset nem fizikummal fogják hozni, az biztos. Brutálisan néznek ki a ghánaiak.
Az kevés lesz, hogy megint elolvasták a forgatókönyvet a jenkik, amiben ők nyernek. Focizni is kéne. :)

raja ram 2010.06.26. 20:54:46

@popp: A fater nagy focista volt. A nagy ghanai csapat tagja. Az én kedvencem Yeboah volt. Ftankfurtban még mindég vannak (Die Zeugen Yeboahs) Yeboah tanúi

Füles 60 2010.06.26. 20:55:29

Nem tetszik hogy magukra húzzák az amikat ez nem jött be az auszik ellen sem

Domingo 2010.06.26. 20:55:29

Clinton a sör mellett vitte egy kedvesrégi barátnőjét is. A probléma csak az, hogy Monica kiszipolyozta az erőt a fiúkból...

rizla 2010.06.26. 20:55:56

@raja ram: vajon a füvezésről vagy az orális szexről dumálnak?

raja ram 2010.06.26. 20:57:13

@rizla: Van témájuk. Jó életük volt.

rizla 2010.06.26. 20:58:22

@raja ram: a rocksztárok elnöke és az elnökök rocksztárja.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 20:59:18

Kingsonban azért benne van a gól.

nikodémus 2010.06.26. 20:59:43

Hüh... Ghána nagyon jól nyomja, az amcsik meg zavarodottnak tűnnek.

Domingo 2010.06.26. 21:00:34

Ezt a cserét én is meghúztam volna.

Füles 60 2010.06.26. 21:01:22

Ilyet is csak amerikai edzőtől lehet látni

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 21:01:45

@raja ram: Persze jó volt a fater, a BEK-győztes Marseilleből. Érdekes amúgy, hogy az a ghánai generáció annak ellenére, hogy sorra nyerte az Afrika-kupákat vébére nem jutott ki.

@Füles 60: Papa nyomdokain Marseille játékos, de legutóbbi szezont kölcsönben a másodosztályű Avignonban töltötte. Idén szerintem már látjuk a Bl-ben is.

nikodémus 2010.06.26. 21:02:00

Jaja.

De kicsit kezd már idegesíteni Faragó mindent és mindenkit égbe emelő stílusa. Mit nézett délután, az Invictust? :-)

raja ram 2010.06.26. 21:02:29

Nem tudja valaki, hogy mi van Freddy Aduval? Ő volt a legnagyobb tehetség és teljesen eltünt. Ráadásul ghanai.

r_magpie 2010.06.26. 21:02:35

ez már a 4. meccsük, de Ghánából egyelőre csak nem akar előjönni, hogy afrikai csapat

Domingo 2010.06.26. 21:04:37

@raja ram: A Benfica játékosa, de csak dobálják kölcsönbe jobbra-balra. 21 éves, nincs még elkésve, de egyelőre úgy tűnik nagyobb volt a füstje, mint a lángja. A jenkik akartak maguknak egy talizmánt, de nem jött be.

r_magpie 2010.06.26. 21:05:41

egyébként remélem, hogy Bradley nem azért cserélt, mert rászóltak, hogy a foxon a 30. percre van beiktatva egy snickers-, meg egy bud light-reklám

raja ram 2010.06.26. 21:06:20

@Rico1: A Benficát tudtam, de most hol van? Miért nem kerettag?

nikodémus 2010.06.26. 21:07:03

Kijöttek a jenkik. Faragó meg bulvárizél.

Domingo 2010.06.26. 21:08:06

@raja ram: Ha jól tudom Görögországba, Thesszalonikibe adták, Cúper keze alá

raja ram 2010.06.26. 21:09:28

@Rico1: Tehát eltűnt, lement a térképről. Kár érte.

Füles 60 2010.06.26. 21:10:56

Nem érdekel Donvan magánélete

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.26. 21:11:37

@rizla: like :)

a gól howardé, ilyen gólt nem kapunk a rövidre.

Domingo 2010.06.26. 21:12:08

@Füles 60: Remélem a leendő 10 millás szponzori szerződéseit sem fogja ötödszörre elmondani.

Füles 60 2010.06.26. 21:14:41

@Rico1: Ha a cégeket is mondja az tiltott reklám

raja ram 2010.06.26. 21:15:13

Ghanának kell még 1 gólt rúgni, mert az amik biztos rúgnak egyet

Domingo 2010.06.26. 21:15:21

@_benito: Hiányzik oda Friedel szerintem.

rizla 2010.06.26. 21:15:41

@Füles 60: ezaz, meséljen inkább muntariéról

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.26. 21:15:41

Hiába minden, itten ghánai rugó van :)

A második félidő elejét majd jól megnyomják az amcsik, püff, bele a késbe.

Egyébként _egy Howardnak_ ezt fogni kellett volna, sajnálom.

Füles 60 2010.06.26. 21:16:28

Kíváncsi vagyok él-e az NFL hasonlat és mit változtat az USA?

Malachi 2010.06.26. 21:17:21

@rizla: hát igen, meg a (tipp) 100 biztonsági, akik a csapatra vigyáznak, meg a bombakeresők, arról sem vagyok meggyőződve, hogy annyira giccsmentes lenne ez az egész. de egy biztos, tisztelik a játékot és ez látszik is rajtuk, le a kalappal érte.

gergo a kolyokkutya 2010.06.26. 21:17:31

-Szia! Várom a kérdéseidet!
-Kapushiba volt a ghanai gol?
-Ez milyen duma már :)
-Az volt vagy sem?
-Igen. Egészen biztosan.

nikodémus 2010.06.26. 21:18:01

Bölöni a stúdióban? Hagyják beszélni, a többinek kuss. :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 21:19:20

Remélem, hagyja szóhoz jutni Bognár Bölönit. Az ő hangját hallottuk eleget, de Laci bá véleményére igazán kiváncsi vagyok.

Spike 2010.06.26. 21:21:03

Szia! Várom a kérdéseidet!
Heinrich-nek bejön a ghánai rugója?
Igen.
Nagy karrier kezdete ez?
Valószínűleg nem...
Miért?
Jó kérdés.
Túl okos a bognárgyuri félékhez?
IGEN!

rizla 2010.06.26. 21:21:30

@gergo a kolyokkutya:
Szia! Várom a kérdéseidet!
Kapushiba volt a ghánai gól?
Nagyszerű kérdés...
Az volt vagy sem?
Nem.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.26. 21:22:06

@Spike: azt nem tudom, de szerintem ráteszik a másodikat az amerikai nekibuzdulás közepette.

Füles 60 2010.06.26. 21:24:36

Húha ha Bognár Ghánát várja az csak bajt jelenthet

nikodémus 2010.06.26. 21:26:09

Tyűha, Bognár egyetért Bölönivel. Csak nekem jutott eszembe hirtelen a hídon trappoló elefánt-egérke páros?

nikodémus 2010.06.26. 21:28:05

DHP nagyokat hallgat, jó az elemzés. :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 21:28:43

Szegény Zelinka elvesztette a fonalat.

rizla 2010.06.26. 21:29:09

@nikodémus: bognár tekintélyelvű, ha henrik mondta volna, vitatkozna

raja ram 2010.06.26. 21:30:49

Van egy érzésem, hogy 11-esek döntenek

Füles 60 2010.06.26. 21:31:04

@rizla: szeretne egy másodedzői állást

r_magpie 2010.06.26. 21:31:16

a stúdióban gyorsan elvált a szar a víztől

Domingo 2010.06.26. 21:32:51

Kingston most nagyon kellett.

Malachi 2010.06.26. 21:33:11

Kingston, uh. Jó az időzítése, DDR3-as lehet.

Füles 60 2010.06.26. 21:36:04

Nagyon jól kezdenek az amik

1kutya 2010.06.26. 21:37:29

Kingson mostmár, ha akarja sem kerülheti el valamelyik európai bajnokságot...

Domingo 2010.06.26. 21:38:58

@1kutya: Hmm, Vlaszák Géza úgyis kiöregszik már a ZTE-ből.

Malachi 2010.06.26. 21:39:06

@1kutya: tényleg Kingson, nahát, bocsánat.

Domingo 2010.06.26. 21:40:24

@Malachi: Kingston a neve, csak kabalából Kingsont írat a mezére.

raja ram 2010.06.26. 21:40:30

Nézem ezt a Ghanat és egyre jobban tetszik. Világsztárok nélkül, sallagmentesen játszanak, erőnlétük kifogástalan, nem csinálnak semmi különlegeset, de megingathatatlannak tünnek. Ha lenne egy Drogba szintű csatáruk, nehéz lenne őket legyőzni. Nagyon szimpatikus csapat, megszerettem őket.

1kutya 2010.06.26. 21:41:12

@Rico1: viccet félretéve állítólag az öreg Wenger nézegeti a srácot...

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.26. 21:41:45

Mekkora becsúszás volt!

Az amerikai kamikaze nyomás megvan, jöhet a gólunk :)

Domingo 2010.06.26. 21:41:45

@raja ram: Kíváncsi vagyok, hogy Essiennel a fedélezeten mire lennének még képesek.

rizla 2010.06.26. 21:42:43

brazília - ghána elődöntő megvéve?

nikodémus 2010.06.26. 21:43:45

@Rico1: "Hmm, Vlaszák Géza úgyis kiöregszik már a ZTE-ből."

Ott a pont. :-D

Iustizmord 2010.06.26. 21:44:14

miért is tűnik úgy mitha az amcsik 11 morcos gorillába oltott nehézsúlyú pankrátorral küzdenének?

Iustizmord 2010.06.26. 21:45:13

@nikodémus: leesett bognárnalk h nem heinrich ül ott h mindig egyet nem értsen

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 21:45:47

@rizla:
Szerintem is verik az Urukat. Pontosan nem látom, hogy miért ilyen jók a fekák, de nagyon nehéz ellenük játszani. Azért kíváncsi lennék, hogy hátrányból mit tudnak.

raja ram 2010.06.26. 21:46:01

@Rico1: Hát igen. Essien. A kedvenc játékosom. Ha itt lenne ...

nikodémus 2010.06.26. 21:46:13

Na, ezt lefújtatta volna Kassai...

Iustizmord 2010.06.26. 21:46:14

@r_magpie: igen, egész európai focát látunk...

Titi120 2010.06.26. 21:46:24

Ha Kevin Price Boateng a német válogatottságot választotta volna, akkor most nem nagyon kéne aggódani Schweinsteiger esetleges holnapi hiánya miatt.
Persze Löw úgyis otthon hagyta volna. :)

rizla 2010.06.26. 21:46:38

@értelmetlen_nevű: kurva gyorsak, kurva erősek, kurva szervezettek, kurva ügyesek a labdával. nagyjából ezért. amúgy 4 éve is nagyon jó volt ghána, pechjük volt brazíliával és a bíróval, de akkor még jóval kaotikusabb csapat voltak

raja ram 2010.06.26. 21:47:10

Mondtam. Egy gól nem elég.

rizla 2010.06.26. 21:47:17

ez azért benne volt. remélem tizenegyespárbaj lesz.

Domingo 2010.06.26. 21:48:12

Nam a reklámszerződések....

Donovan! De jó lesz a végjáték!

1kutya 2010.06.26. 21:48:43

all in! ahogy Klárika mondaná:-DDD

rizla 2010.06.26. 21:49:00

bill és mick tekernek egy trombitát

Füles 60 2010.06.26. 21:49:01

Nehéz lesz Ghánának

r_magpie 2010.06.26. 21:49:03

Szia! Várom a kérdéseidet!
Nem tudom eldönteni, hogy Faragó vagy Egri üvöltözése idegesítőbb-e?
Hát legalábbis én azt gondolom.
De most akkor kié?
Jaj, ne fárassz már.
Oké. Faragó szerelmes Donovanbe?
Szerintem nem.
De azért azok a reklámszerződések nagyon birizgálják a fantáziáját, ugye?
Szerintem igen...

1kutya 2010.06.26. 21:49:44

@rizla: de a hiányos védekezést ők sem tudják átlépni:(

Everred 2010.06.26. 21:51:08

Hát, Clark aligha játszik többet az amerikai csapatban, elnézve a kontrasztot a pörformanszban a lecserélése előtt, ill. után...

Remélem, hosszabbítás lesz.

raja ram 2010.06.26. 21:52:04

Szerintem a labdát találta el a védő, de mindegy. Most már Ghanának szurkolok.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 21:52:38

@danesdzsu2: jogos

@Titi120:
"Ha Kevin Price Boateng a német válogatottságot választotta volna, akkor most nem nagyon kéne aggódani Schweinsteiger esetleges holnapi hiánya miatt."

Úgy érted, hogy akkor nem rúgta volna agyon Ballackot? Mert így oké, de Boateng nagyon nem Schweinsteger szintű játékos.

Domingo 2010.06.26. 21:53:04

Kingstonnak nagy meccse van basszus. Hihetetlen.

1kutya 2010.06.26. 21:53:17

megint Kingson! ha ezt nem viszik el, nemtom kit?!

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.26. 21:54:08

@értelmetlen_nevű: kevinprince akkora fasztahó, hogy akkor is szétrúgta volna ballackot, ha német színekben játszana

Füles 60 2010.06.26. 21:56:21

Csak én érzem hogy lassultak a ghánaiak?

bz249 2010.06.26. 21:56:23

@értelmetlen_nevű: tekintve, hogy itt a német szövetség tanácsolta el Kevin-Prince-t (mint túlzottan összeférhetetlen és megbízhatatlan emberkét), ezért nemigazán választhatta volna a német válogatottságot.

nikodémus 2010.06.26. 21:56:54

@rizla: Így van, egyetlen (de nagy) veszélyük, hogy ha így rugdosódnak, előbb-utóbb 10-en maradnak. Persze ha benyomnak addig még két kontragólt, akkor tökmindegy. Nem akarok hepiendet.

MSammer6 2010.06.26. 21:59:26

@raja ram: Szerintem se volt tizi, bár csak a második lassítástól lettem okosabb...

raja ram 2010.06.26. 21:59:48

Ilyen szimpatikus afrikai csapatot még nem láttam. Egyszerű fekete gyerekek. Sajnos nem fogják megnyerni.

rizla 2010.06.26. 22:00:14

"kimeríthetetlen a tehetségek tára afrikában" hát bazmeg ricsi, talán nézd meg mekkora kontinens az és hány ország. ghánát mondva talán még érdemi tartalma is lett volna a mondatnak.

England win The Ashes! 2010.06.26. 22:00:45

Az iménti cseréről jut eszembe: nem túl gyakran fordul elő, hogy egy ébenfekete csókát Hansnak hívjanak. :)

Titi120 2010.06.26. 22:00:48

@értelmetlen_nevű:
Nem Schweinsteiger szintű, de azon a poszton játszik és elképesztő sokat melózik. Holnap ki fogja ezt megcsinálni Khedira mellett ?

raja ram 2010.06.26. 22:01:34

@MSammer6: A lassításban láttam én is. A labdát rúgta el előbb.

Domingo 2010.06.26. 22:02:17

Bradley bazz, hosszú felső...

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:03:07

@Titi120: oké, sokat melózik, de ezt Reinartz is elmondhatja magáról. Mondjuk ő nem lőtt volna ilyen gólt .

Bradley mit hagyott ki!

Everred 2010.06.26. 22:03:41

@raja ram: hát, lehet, hogy lábujjheggyel hozzáért, de az is biztos, hogy nem ettől a leheletnyi érintéstől nem tudta megjátszani a labdát Dempsey, hanem attól, hogy emberünk őt is felrúgta, ahogy illik.

Jogos volt a tizenegyes, Kassaiék jól fújnak.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:04:22

@raja ram: nekem meg a lassításból úgy tűnt, hogy hozzá sem ért a labdához.

rizla 2010.06.26. 22:05:19

@Everred (Ballon d'Or Winner 2010: Jermain Defoe): jól fújnak kassaiék de faragó nyálazása kezd elképesztően fárasztóvá válni. fantasztikus ítélet, kassai! jól látta vámos miklós! oké, hogy büszkék vagyunk, de ne tegyünk már úgy, mintha játékosok lennének.

Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.26. 22:06:36

nehogy már bárki is bemagyarázza, hogy labdát ért, meg nem volt tizi.... akkora 11-es volt, mint egy ház

danesdzsu2 2010.06.26. 22:06:46

@értelmetlen_nevű: Szerintem hozzáért egy leheletnyit, de a tizit meg kellett adni.

Everred 2010.06.26. 22:06:56

Altidore bazmeg, hihetetlen. ha még ügyes is lenne, nem csak erős meg gyors...

rizla 2010.06.26. 22:07:06

ez tipikusan tizipárbajos meccs, remélem senki sem lő gólt addig! az amcsik meg jobbak már egy ideje, ez egyértelmű. fasza meccs.

Everred 2010.06.26. 22:07:44

@rizla: meg még ezer dolog van, ami idegesítő Ricsiben, ez csak az egyik :-)

nikodémus 2010.06.26. 22:07:48

A tizi jogos volt szerintem is.

A jenkiknél meg befigyelt a heart-effektus.

rizla 2010.06.26. 22:08:25

@Everred (Ballon d'Or Winner 2010: Jermain Defoe): egyébként ha nem lövi el, akkor ez újabb tizi, nem?

@Füles 60: akkor talán nem kellene folyton erre emlékeztetni minket, elég szánalmas érzés. persze pár mondatot mindenképp rá kell szánni kassaira, az oké, megérdemli, félreértés ne essék.

danesdzsu2 2010.06.26. 22:08:36

@1kutya: @Füles 60: Egy BL győztes csillagról beszéltek, hééé!!!

:D

Titi120 2010.06.26. 22:10:04

Ahhoz képest, hogy Bradley a Princetonra járt, akárhányszor őt mutatja a kamera mindig köp egy hegyeset. :)

Füles 60 2010.06.26. 22:10:11

@rizla: Sajnos a focink is szánalmas

raja ram 2010.06.26. 22:11:05

Ami még feltűnő.Ilyen fair meccset már rég játta, Szinte nincs szabálytalanság.

rizla 2010.06.26. 22:11:35

ERŐS GÁBOR IS REMEKÜL DÖNTÖTT! HÁT LE A KALAPPAL A MAGYAROK ELŐTT!

bazmeg, HÁROM MÉTERES LES VOLT, legalább ezt ne reagáld már túl.

Everred 2010.06.26. 22:12:02

@rizla: hát, nem tudom. Húzták-vonták egymást mindketten, ahogy illik. Bármelyik irányba lehetett volna fújni.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:12:12

@rizla: szerintem először Altidore lökte el a védőt, nekem nem tűnt tizinek, viszont óriási helyzet volt.

Füles 60 2010.06.26. 22:12:13

@rizla: Ok ez már tényleg túlzás

rizla 2010.06.26. 22:12:52

@raja ram: szerintem a sok pirosnak volt némi hatása a játékosokra. igazából emiatt utólag nem is lehet bánni őket, aki parasztkodik, azt szó nélkül leküldik ezen a vb-n, ez simán jót is tehet a játéknak. persze kivétel erősíti a szabályt, nyilván voltak szar döntések is.

raja ram 2010.06.26. 22:16:10

@rizla: Ez a 3 csapat a foci eredeti szellemében játszik Egyszer az egyik támad, aztán a másik. Szabálytalankodni nem illik.

Spike 2010.06.26. 22:17:43

Altidore ugye magában esett el?

Füles 60 2010.06.26. 22:18:06

Ezért nem kellett volna sárgát adni

Iustizmord 2010.06.26. 22:18:55

@Dr Jozef Vengloš: Az iménti cseréről jut eszembe: nem túl gyakran fordul elő, hogy egy ébenfekete csókát Hansnak hívjanak.

lehetne is már germán válogatott :o)

Iustizmord 2010.06.26. 22:20:35

@Titi120: Holnap ki fogja ezt megcsinálni Khedira mellett ?

nem tudom, de hogy nem franz-werner regenkurt von schönberger-nek fogják hívni az már tutkósicher

Füles 60 2010.06.26. 22:20:39

Most az amiknál érzem az erőt, remélem fordul a kocka

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 22:21:05

Izgi! Ellentétes félidők, de az utolsó negyedórára már mindkét csapat szétfutotta magát. Egyik-másik játékos már lépni alig tud, ez csak fokozódik a hosszabbításban.

rizla 2010.06.26. 22:21:06

jöhetnének egyből a tizik, minek a hosszabbítás? lássuk a drámát.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:21:35

@értelmetlen_nevű: illetve nem is volt szabálytalanság, ezt nagyon benézte Kassai.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:22:46

@Iustizmord:
Bastian Schweinsteiger vagy Toni Kroos próbálkozik. Régenkúrt nincs a csapatban.

Titi120 2010.06.26. 22:23:09

@rizla:
Már én is várok Faragutól egy "Hogy húzta be a lest Vámos Tibor !' vagy egy "Micsoda szögletet ítélt Kassai !" felkiáltást. :)

Iustizmord 2010.06.26. 22:23:27

@rizla: a kecskeáldozatot bemutatja: appiah a varázsló

rizla 2010.06.26. 22:24:02

@Titi120: lol "éééééééés MAJDNEM LES! hihetetlen!"

Iustizmord 2010.06.26. 22:24:12

@értelmetlen_nevű: arra utaltam h germán(os) nevű fazon ott már, szó szerint, labdába is alig rúg :o)

rizla 2010.06.26. 22:25:11

"még a nagy medve is elfáradhatott" nem kéne nagymedvézni egy amcsit!

Iustizmord 2010.06.26. 22:25:13

@Titi120: és ahogy a hármas sípszó trillázik! világklasszis, puhl sándor óta nem volt aki ilyen mestere lnne a sípnak !

Domingo 2010.06.26. 22:25:22

Neee. Chocolate Beart lecserélték...

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:25:50

@Iustizmord: Sejtettem hogy arra utaltál, csak mint a mellékelt példa bizonyítja, elég rosszul számítottál.

de értékelem én a poént: :)))

BruceWayne 2010.06.26. 22:25:59

Sportingbeten a Total Booking Points a hosszabbításra is érvényes?

dzzzzz 2010.06.26. 22:26:25

@rizla: sasnak nevezni elég nehéz

1kutya 2010.06.26. 22:27:45

no nézzük a hosszút!

IronRock 2010.06.26. 22:28:08

Nem tudom, ki mit gondol a szakkommentátoroktól, de dacára annak hogy Faragó is beszél hülyeségeket, klasszisokkal jobb mint Egri vagy Somosék.

Everred 2010.06.26. 22:28:23

hoppáhoppáhoppá

Ez valahogy nem illik a forgatókönyvbe, de jót fog tenni a sztorinak :-)

raja ram 2010.06.26. 22:28:24

Ezt nem hittem volna, de örülök

rizla 2010.06.26. 22:28:48

az lesz a poén, amikor az amcsiktól elvesznek még egy gólt.

Malachi 2010.06.26. 22:28:54

jó meccs, jó meccs, rohadt jó meccs! GHÁNAA!

BruceWayne 2010.06.26. 22:29:15

Ricsi elég zavaró már de a délutáni egri katasztrófa után már már üdítő

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:29:29

hát nem az a sokpasszos támadás volt ez sem. Kezdem az amikat megsajnálni, pedig Ghánának szurkoltam.

1kutya 2010.06.26. 22:29:39

Asamoah beverte!!! ha ezt 10 perccel ezelőtt teszi, már zuhanyzóban lennének a fiúk (meg én is).

Malachi 2010.06.26. 22:30:17

@IronRock: Faragó más kategória, nálam Hajdú B. és ő, ők ketten A kommentátorok.

Mourinho már nem a király 2010.06.26. 22:33:26

bakker ezt Gomez hogy befejelhette volna ha eljut hozza

sporttárs 2010.06.26. 22:34:01

Elképesztő gól volt. Hatalmasat löktek a srácon, de nemhogy talpon maradt (nem akart esni...), már egyenesedve a lövésre készült és bevarrta istentelenül... Valahol romlatlan foci még ez, de mindkettőtől, őszintén mennek mint a gép.
Bármelyik esik ki, sajnálni fogom.

Ja, és vélhetően sokkal szarabb meccs lesz egy holland-szlovák.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.26. 22:34:38

urak, két kurva jó meccsünk van ma, szakadjunk már le a kommentátorokról.

@Iustizmord: ez tűréshatáron kívüli, remélem, megérted.

dattila 2010.06.26. 22:34:46

@r_magpie: me mind szidjátok szegény kommentátorokat, ha hallanátok a román "szakértőket" akik végigközvetítik a meccseket összepisilnétek magatokat. Az elején csak hülledeznétek, osztán elgurulna a pirulátok és küldenétek el a pics.ba. Sajnos nincs M1-em és kénytelen vagyok a románttv-n nézni, de 15. perc után hang nélkül nézem, me addig olyanokat mondtak...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 22:36:02

@Titi120: Gulyás Laci csinálta '94-ben. "Puuuhl, remek ítélet!"

montipájton 2010.06.26. 22:36:24

Ez van, ha európaiakat nem engednek a közelbe: brutál iramú nyílt foci, az utolsó pillanatig.
Délután is mindkét csapat megérdemelte volna a továbbjutást, most is. Ha az angol-német után az ellenkezőjét fogjuk mondani, nem fogok csodálkozni. ))

rizla 2010.06.26. 22:37:57

@sporttárs: "Ja, és vélhetően sokkal szarabb meccs lesz egy holland-szlovák. "

jó lesz az, csak másképp. a hollandoknak épp itt az ideje, hogy tartsanak egy kis erődemonstrációt.

Füles 60 2010.06.26. 22:39:11

@montipájton: Ezért nem értettem a fanyalgókat a sok európai kieső miatt

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:39:30

@rizla:
jó lesz az, de csak a magyaroknak :D

rizla 2010.06.26. 22:41:33

az amcsikban nem nagyon van benne az egyenlítés :(

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 22:42:43

Mondjuk 3-assal még nem láttam középcsatárt az is tuti.

raja ram 2010.06.26. 22:43:41

Kurva jó meccs. Senki nem tudja a fülén táncoltatni a labdát, nincs 230 passz. Egyszerű, becsületes gyerekek, akikinek egy céljuk van: a labdát be kell rúgni a kapuba.

montipájton 2010.06.26. 22:43:59

@rizla: Igen, de ez a két csapat alapból nem a műsorral meg a durvulással foglalkozik. Ilyen kiélezett szituban majd esetleg nézzük meg a portugálokat, szlovákokat, dél-amerikaiakat.
Ettől még nem könnyű a meccs bírói szempontból, de nem is a legnehezebb.

Titi120 2010.06.26. 22:45:31

@popp:
Viszont 2-essel már láttam középcsatárt játszani, csak nem emlékszem ki volt az.
Talán még Sowunmi amikor magyar válogatott volt ?

montipájton 2010.06.26. 22:45:52

@raja ram: Erről van szó.

(De ettől még az angolok újabb 1-0-ja után jóval nagyobb f...szopkodás fog következni, előre szólok. ))) )

dzolutan 2010.06.26. 22:46:44

@raja ram: + Egy-egy le nem fújt műesés után nem reklamál senki, csak felkelnek és mennek tovább, elnézést kérnek a szabálytalanságok után. Maxiriszpekt ezért a csapatoknak és a sporiknak!

dzzzzz 2010.06.26. 22:48:11

azért ez nem volt túl sportszerű az amcsiktól

raja ram 2010.06.26. 22:48:47

@dzolutan: Ilyen lehetett egy meccs a 30-as években. Persze sokkal lassabb. Respect.

Füles 60 2010.06.26. 22:49:11

csak behozza Muntarit

Domingo 2010.06.26. 22:49:30

Nem érzem a változás szelét... :\

dzzzzz 2010.06.26. 22:50:07

@originalBalintos: voltam olyan naiv, hogy azt hittem tényleg megütötte magát.

rizla 2010.06.26. 22:50:11

jön muntari, feltámadnak az amerikai remények!!

rizla 2010.06.26. 22:51:34

jó, ennek a meccsnek vége.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 22:51:42

Rajevac elég nagy főnök, hogy ezekkel az időhúzó cserékkel alázza Muntarit.

r_magpie 2010.06.26. 22:52:04

ma két ilyen jó meccs, holnap meg bármekkora fos is lesz mind a kettő, akkor is állat derbi a párosítások miatt. éljen, éljen!

danesdzsu2 2010.06.26. 22:52:12

@rizla: Szerintem Muntari összehoz egy 11-est.

kyalami 2010.06.26. 22:53:23

@popp: kallon anno az interben szintén 3-as volt
@Titi120: nem egressy volt az liechtenstein ellen vaduzban?

montipájton 2010.06.26. 22:53:39

Minden támadást kihúznak a szélre az amcsik, tudatosan, jönnek a kiflibeadások, de embertelen a ghánai védelem. Minden megtörténhet még mindig, óriási meccs.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.26. 22:54:29

@kyalami: dede, egressy játszott balszélsőt 2-es mezben, bár azt nem tudom, hogy ki ellen

sporttárs 2010.06.26. 22:56:20

Kész vannak az amcsik, gépiesen mennek, de azért most már fáradtabban. Azért, ha kiesnek sem kell szégyenkezniük, emlékezetes meccsek lesznek mögöttük, ezt senki nem kérdőjelezheti meg.
Ghána pedig nem lesz sansztalan a négyre. Akárhogy is, erről az ágról lesz olyan elődöntős, akit nem sokan vártak oda.

raja ram 2010.06.26. 22:58:37

A következő ellenfél: Uruguay. Nagy meccs lesz. Jósolni nem merek.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 23:00:53

Azt azért megkérdezném, hogy mi a fofra hosszabbított három percet Kassai?

Éljen!

dzzzzz 2010.06.26. 23:01:52

nagy meccs volt

@popp: drámaiság:D

Iustizmord 2010.06.26. 23:02:41

NAH, 1-2 REMARK:

1. GHÁNA TELJESEN EURÓPAI SÍTLBEN YNONJA, MÁR AMI A FEGYELMEZETTSÉGET ILLETI, NINCSENEK FELESLEGES FLIKK-FLAKKOK

2 A KAPUSUK SEM AFRO HANEM EU-S ERÉNYEKET CSILLOGTAT

3 A CSAPAT BÁRMELY TAGJA SOK JÓ EU-S TOPCSAPATBA BEFÉRNE

S KÍVÁNOM H A MILAN SZEMEZGESSEN KÖZÜLÜK...

danesdzsu2 2010.06.26. 23:03:06

Elszúrták az amik, a német csapat könnyebb ellenfél lett volna.

Titi120 2010.06.26. 23:03:06

@kyalami:
Tyhűű, de bizony, gyönyörű megfejtés (bár nekem Sowunmi így is gyanus) !

Everred 2010.06.26. 23:03:06

valami ÓRIÁSI foci lehet az az Uruguay-Ghána, még ennél is jobb meccs.

sporttárs 2010.06.26. 23:03:07

Mot az amerikaiak jártak úgy, ahogy korábban Ghána: nem tudtak akcióból gólt lőni. Így nehéz... Még meg kell találniuk azt az egy-két vitathatatlan világsztárt, de ekkora merítésből iylen szisztematikus melóval meglesz az is.
Afrika versenyben maradt. :)

(Kicsit azért is sajnálom, hogy mennek a jenkik, mert a egyikz legnagyobb létszámú külföldi szurkolósereg volt az övék a vébén. Persze az afrikaiaknál nem voltak többen. :)) )

montipájton 2010.06.26. 23:03:23

Szívszaggatóan nagyot küzdöttek az amcsik, kalap le. Mennyivel szerethetőbbek az olaszoknál, franciáknál... Ghána meg nagy király, remek, hogy van afrikai csapat a nyolc között!
Uruguay ellen meg jöhet a 0-0 utáni 11-es párbaj. )))

England win The Ashes! 2010.06.26. 23:03:38

Nagy meccs volt, kár, hogy egyiküknek búcsúznia kellett.

raja ram 2010.06.26. 23:03:49

Respect. Ilyen jó afrikai csapatot még nem láttam. Nem kellenek világsztárok, vissza kell térni a foci gyökereihez.

Iustizmord 2010.06.26. 23:04:08

@_benito: ez tűréshatáron kívüli, remélem, megérted.

SCHULDIGUNG, MELYIK, AZ KECSKEÁLDOZATOS? MERT HA MEGJELÖLÖD, REVIDEÁLHATOM, ROSSZ SZÁNDÉK NEM VOLT...

Spike 2010.06.26. 23:04:09

Óriási meccs volt. Köszönöm!

Domingo 2010.06.26. 23:04:26

Két nagyon jó csapat játszott egy kurva jó meccset ma este. Afrika reményei tovább élnek, Ghánának nagyon nagy gratula. Remélem meghágják az urukat, viszont az amerikaiak előtt is le a kalappal, emelt fővel távozhatnak.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.06.26. 23:04:41

Remek meccs volt! Erre a két gárdára (a mostaninál is jobban) figyelni kell majd négy év múlva - Ghána U20, anyone?

dzzzzz 2010.06.26. 23:05:03

@Iustizmord: de a fizikumuk nem európai

Domingo 2010.06.26. 23:05:55

@popp: Neki is tetszett a meccs.

Cadaver!! 2010.06.26. 23:06:35

Le a kalappal mind a 4 csapat előtt, nagyon fasza meccseket hozott a "kicsik" ága.
Vajon a német - angol lesz fele ekkora meccs?

Malachi 2010.06.26. 23:06:51

szép volt Ghána, de a végére azt mondom már, jobban örülnék, ha az amcsik másik ágon továbbmentek volna. nagyszerű teljesítmény volt mindkét csapat részéről, kíváncsi vagyok látunk-e még ilyen FOCIT a későbbiekben.

1kutya 2010.06.26. 23:07:25

Kingson-t körbehordozhatnák a pályán, mint anno a zászlóz a harctéren!

Asamoah Gyan meg konkretice egyedül vitte a hátán a csapatot....

Domingo 2010.06.26. 23:07:46

Amúgy Laci bácsival nem akarjuk gyakoroltatni a magyart?

[nem rossz megjegyzés, hanem utalás]

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 23:08:40

Azért így már nem mondhatni, hogy leszerepelnek az afrikai csapatok. Sohasem ment még tovább egynél több afrikai csapat a csoportkörból és ezzel már beérte Ghána a valaha volt legjobb afrikai teljesítményt hozta be. Kamerun 1990-ben, Szenegál meg 2002-ben volt a legjobb nyolc között. Utóbbiak egyébként hasonlóan nagy hosszabbításos meccset nyertek meg szintén 2-1-re Japánban.

dzzzzz 2010.06.26. 23:09:14

@Rico1: szerintem okosabb ember ő annál, hogy elvállalja a magyar válogatottat.

England win The Ashes! 2010.06.26. 23:09:40

@montipájton: Húsz év alatt erős csapattá nőtték ki magukat az amerikaiak, látszik, hogy komolyan veszik az Államokban is a focit (még ha nem is vetekedhet egyelőre a major sportágakkal). Max. 20 évet adok, és lesz vébé-érmes csapatuk (aranyat nem mondok, mert ugye azért ezalatt a topcsapatok sem fognak tétlenkedni, de érmet tuti szereznek). Fejben, lélekben ott vannak, a háttérbázisuk meg egyre terebélyesedik.

raja ram 2010.06.26. 23:09:53

@Malachi: német-angol unalmas lesz, de a spanyol-portugál, argentín-mexikó, brazil-chile meccseken vér fog folyni

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 23:09:59

Asszem semmilyen sportban nem tudnék USA-nak szurkolni, kivéve ezt a csapatot. Sajnálom, hogy kiestek, gyakorlatilag Ghána 2 helyzetből (védelmi hibából) lőtte a két gólját. Bradley nagyon szimpatikus edző, jól összerakta ezt a csapatot.

Ghánának meg örülök, biztos hogy nekik szurkolok az uruk ellen. Kingson a meccs embere.

montipájton 2010.06.26. 23:10:22

Uruguay és Ghána közül az egyik elődöntős lesz egy világbajnokságon! Gondoljunk bele és örüljünk neki nagyon. (Akkor is tartom, ha egymás ellen szar meccset játszanak majd.) Nekem ennél jobb hír nem kell mára, jó éjt mindenkinek.

rizla 2010.06.26. 23:11:14

bölöni ???????? : DDDDDDDDDDDDDDDDD

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.26. 23:11:37

"donovan 28 éves, még fiatal, akár európai nagycsapat is elviheti" :)))

Titi120 2010.06.26. 23:12:29

Bölöni, baszki. :DDD Jó, hogy már nem az asszonynak szólt haza, hogy rakja fel a töltött káposztát melegíteni. :D

England win The Ashes! 2010.06.26. 23:12:47

@mocsing: Visszamehetne az Evertonba (célzott rá, hogy télen újra jön). Vagy akár az Arsenalba. ,-)

halihalo 2010.06.26. 23:12:55

@popp: Időhúzás ghánai oldalról...
Jó meccs volt, kár, hogy egyiknek nincs innen tovább...

Domingo 2010.06.26. 23:13:00

@rizla: Azt hittem zárójelben még megüzeni az asszonynak, hogy kész legyen a lecsó, mire hazaér...

Iustizmord 2010.06.26. 23:13:06

@originalBalintos: de a fizikumuk nem európai

valóban, a fizikumuk intergalaktikus. max respect.

raja ram 2010.06.26. 23:13:21

A legjobb az egészben: beindult a VB

Domingo 2010.06.26. 23:13:43

@Titi120: Egy rúgóra járt az agyunk, jól van. :D

SamS 2010.06.26. 23:14:42

@_benito: Ti végig azokból a kényelmetlen forgószékekből nézitek a meccset, vagy a háttérben el tudtok terpeszkedni valami jó kis kanapén? :D A mai lüktető 120 perc közben jutott eszembe, hogy biztosan nem bírnék ki ennyi időt egy olyan székben.

Domingo 2010.06.26. 23:15:07

@Iustizmord: Gének és természetesen a kemény munka, de az előbbit háromszor alá kell húzni.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 23:17:32

@halihalo: Jó-jó, de tizenöt perc alatt három perc? - ne má'.

Iustizmord 2010.06.26. 23:19:19

@Dr Jozef Vengloš: nézd az eu és usa kb 300-300 millió emberből áll, ha az öreg kontinens ki tud állítani spa.-por-ita-eng-ger-fra erőségű NEMZETI csapatokat, képzeldel az eu-válogatottat ha lenne (terry -chielllini kphátvéd, ribery-c.ronaldo szellők, grrard-ballack kpja, stb, ilyesmi). namost ha az emcsik csak 1/5 hévvel nyomják, tehát a 300 (vagy 280?) milla amcsibl csak negyed -ötöd annyi fazon focázikl per 100.000. fő mint az öreg kontinensen, az akkor vbőven 30-50 millió fő / érdelkődő merítés akkor biza 1 emberöltő és az usa lesz oly erős mint arg, bra, ita, ger, stb...

Malachi 2010.06.26. 23:19:35

@raja ram: az lehet, de van rá egy százasom, hogy a spanyol-portugálon például leginkább azon versenyeznek majd, ki tud ívesebben homorítani.

az volt a nagyon jó ebben a meccsben, hogy tényleg csak a játék számított, menni előre és gólt lőni, nem az, ki hogyan veri át a bírót, ki hogyan húzza az időt. szép volt na.

Iustizmord 2010.06.26. 23:20:38

@Rico1: mondom, anyám szerint ők "gazellák" és szó szerint "közelebb állnak a természethez" és ezt ő mind dícséretnek szánta... amúgy anyám dietetikus, nem bölcsész...

nikodémus 2010.06.26. 23:21:49

Nagy meccs volt, ilyen focit kérünk a továbbiakban is. (Kapunk-e holnap?) Mindketten megérdemelték volna, Ghána épp annyival nyert, amennyivel nagyobb a kondijuk meg (most már) a kreativitásuk ehhez a sporthoz.

Kassai pedig kizárólag egy popcorn-movie elnyújtott-drámai-finálé effektjének kedvéért hosszabbított még három percet.

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 23:21:53

@popp: Simán elcsaltak 3 percet a ghánaiak, egyébként sem Kassai hosszabbít. 2-4 perc lett volna a reális, szerintem korrekt volt.

Iustizmord 2010.06.26. 23:25:32

@mocsing: "donovan 28 éves, még fiatal, akár európai nagycsapat is elviheti" :)))

milanba még alig férne be, de tán 2. sz csere lehetne. majd ha elmúlik 30... ;o/

sporttárs 2010.06.26. 23:25:43

Bah, még Essient beleképzelem ebbe a Ghánába... :)
Azért nem végzett rossz munkát velük Rajevac sem. Bár állítólag hatalmas játékosuralom van a csapatnál, gyak. azt csinálnak, amit akarnak. De amíg a pályán nyerni akarnak... :)

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.26. 23:26:17

Tényleg régi idők focija, kurva jó volt, kár hogy vége - a meccsnek, és az amerikai menetelésnek is. Nemtom lesz-e még két ilyen csupaszív csapat, de jó meccsek azok biztosan.

Ez a VB már jobb, mint a legutóbbi.

Iustizmord 2010.06.26. 23:27:21

@értelmetlen_nevű: Asszem semmilyen sportban nem tudnék USA-nak szurkolni,

azért a 92-es olimpiai kosarasokat nem szeretni nem lehetett, ott és akkor a dream twam helyénvaló volt, soha azóta sem...

Domingo 2010.06.26. 23:28:04

@Iustizmord: Az is érdekes lesz, amikor a labdarúgás meghonosodik országszerte a középiskolákban és az egyetemeken/főiskolákon, majd teljes mértékben kialakul egy az amerikai futballhoz és kosárlabdához hasonló iskolai rendszer, illetve megközelíti az imént említett sportágak nívóját. Lehet, hogy már sokkal előrébb vannak ilyen téren, mint ahogy én azt elképzelem. Mindenesetre érdekes lesz, amikor majd az amcsifoci mellett labdarúgó edzésekre is bejáró 185centis 88 kilós hipergyors jenki fiúk megjelennek a válogatottban. Utóbbi gondolat egyébként Onyewuról jutott eszembe. Félelmetes fizikuma van a fickónak, ki van zárva, hogy nincs amcsifocis múltja.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 23:28:04

@nikodémus: Szerintem az argentin-mexikóin kapunk, a német-angol már szenvedősebb lesz.

raja ram 2010.06.26. 23:29:01

@Malachi: Igen, homorításokat vár mindenki, de szerintem élet-halál harc lesz. A portugálok a brazil meccsen megmutatták, hogy nem kérnek, de nem is adnak kegyelmet. Jó meccs lesz.

England win The Ashes! 2010.06.26. 23:29:21

@Iustizmord: Jó lenne. Egy erős amerikai csapat nagyot fel tudná kavarni az állóvizet. (És ismerve az amik igazságérzetét és lobbierejüket, talán valamilyen szinten a technikát is bevezetnék a kétes szituk megítélése érdekében.)

Domingo 2010.06.26. 23:29:46

@Iustizmord: Azóta azért volt egy Redeem Team is. :)

rizla 2010.06.26. 23:31:22

@donnelly: "Ez a VB már jobb, mint a legutóbbi. "

hasonlóképp érzek. ez annyira szarul indult, hogy hihetetlen, azóta viszont szinte minden meccset érdemes volt nézni valamiért.

nikodémus 2010.06.26. 23:31:26

@donnelly: "Ez a VB már jobb, mint a legutóbbi."

Perzse, jól alakul a VB, de azért őrizzük meg higgadtságunkat. Emlékszem, milyen hörgés ment itt az 1. csoportkör idején...

halihalo 2010.06.26. 23:32:42

@sporttárs: Egy közepes formában lévő Essiennel nem lett volna ilyen kétséges ez a meccs. :)

Orvenyhivo 2010.06.26. 23:33:53

Remek meccs volt, az USA jó volt, Bradley remek edző. Kedvenc Uruguayom vért fog hugyozni a ghánai támadók ellen.

És jó eséllyel Kassaiék is "továbbjutottak".

England win The Ashes! 2010.06.26. 23:34:18

@értelmetlen_nevű: Ez a csapat tényleg szerethető volt, remélem, hogy négy év múlva is ilyen társaságot küldenek, egy rajongót már nyertek (igaz, csak kocadrukkert, mert azért az angolok még maradnak az első helyen). Valami ilyennek képzelem az igazi, őszinte focit, ehhez pedig Ghána remek partner volt, gratula nekik is.

nikodémus 2010.06.26. 23:34:27

@popp: "@nikodémus: Szerintem az argentin-mexikóin kapunk, a német-angol már szenvedősebb lesz."

Jaja. Reménykedjünk. Na jó éjt.

halihalo 2010.06.26. 23:35:27

Ez azért enyhén szólva röhej. "A németek ... az egyik helyi egyetem pályáján edzettek, mert a FIFA nem engedélyezte a tréningezést a Free State-stadionban, a gyepet ugyanis óvják, így a mérkőzés kezdetéig nem használhatják."

rizla 2010.06.26. 23:35:28

@nikodémus: én higgadtan mondom. pl 4 éve a legjobb 16ban úgy kb 2 jó meccs volt. voltak viszont olyan borzalmak mint az olasz - ausztrál, svájc - ukrán (!!! uramisten!!!!), az angol - ecuador, a vicces, de futballnak komolytalan holland - portugál, és a brazil - ghána meccs is sok szempontból volt komoly csalódás.

raja ram 2010.06.26. 23:37:41

@halihalo: Ez a Ghana olyan mint egy tsunami. Nem látványos, csak egyszerűen megy előre és elsöpör mindent, ami az útjában áll. Emlékeztek a thaiföldi képekre. Nem voltak elrepülő háztetők, forgószél. A tenger csak egyszerűen ment a maga útján, de óriási pusztítás maradt utána.

Iustizmord 2010.06.26. 23:43:26

@Rico1: ilyesmire gondoltam, és már a küszöbön vannak ha jól hallom...

redeem team? a fake one. there is only ONE original :o)

@Dr Jozef Vengloš: bezony, én a gladiátorportokat helyiértékén kezelem de ami az nfl-ben van (challenge, videobíró, stb) abból lehet ( nem kell, lehet) tanulni...

értelmetlen_nevű 2010.06.26. 23:46:48

@rizla:
Egyetértek, bár én a portugál-holland minden másodpercét élveztem.
Jó ez a vb, az első forduló trágya volt.

Everred 2010.06.26. 23:47:16

@halihalo: inkább legyen így, bármennyire is kínos, minthogy szar legyen a gyep a meccsen.

rizla 2010.06.26. 23:48:14

@értelmetlen_nevű: én is élveztem a portugál-hollandot, de jó futball ugye nem volt ott sem. és eleve kevés volt a fordulat. a franciák megfordították a spanyolok ellen, a többi nehézkes volt és lendület nélküli.

zsakfos 2010.06.26. 23:49:09

@sporttárs:
Nem tudom mennyire van játékosuralom, ha a 2 legtapasztaltabb játékos ( Appiah és Muntari) alig játszik...
Pont náluk nem érzem azt, hogy lenne. Egységes csapat, látszik rajta Rajevac munkája.
Ellentétben a másik három fekete afrikai csapattal, akik a vb előtt fél évvel, három hónappal váltanak kapitányt....Vicc...Úgy semmit se lehet elérni.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.26. 23:54:20

Én örülök az amcsik kiesésének és nem gondolom úgy, mint sokan itt, hogy az övék lesz a következő nagy csapat. Már tizenhat éve is ott voltak a tizenhat között, azóta váltakozó sikerrel küzdenek Mexikóval a Concacaf zóna legjobb csapata címért.

Nyolc éve, mikor nyolc közé jutottak ugyanezeket lehetett olvasni róluk: milyen szimpatikusak, hogy megalkuvás nélkül küzdenek, hogy nem színészkednek, hogy már egész njól megtanultak focizni, de még nincs igazi sztárjuk. Akkor is jó játékosaik voltak, talán több is játszott Európában, ahogy '94 után is áthoztak párat. Tíz-tizenöt éve egy helyben topognak.

Ahogy válogatottjuk úgy a bajnokságuk is, néha sikerül odavinniük egy öregecskedő Donadonit, Mattheust, Klinsmannt, Beckhamet, Urbányit, Harcegfalvit, de top játékosok még mindig nem mennek oda és nemcsak az európai ligák, de még a brazil, argentin, mexikói bajnokság is vonzóbb.

raja ram 2010.06.26. 23:54:57

@zsakfos : Appiah 3 éve gyakorlatilag nem játszott tétmeccsen

Iustizmord 2010.06.26. 23:57:21

off

olívaolajon megfuttatsz 2 -3 gerezd áttört fokhagymát, , ráöntesz 500gr tengeri herkentyűt, 20 dkg kagylót, pár percig melegíted és ráöntessz 700 ml 20%-os tejszínt, sózod,, fűszerezed (ízlés szerint, pl oregano, bazsalikom, ánizs, citromfű), fél citrom levét rátekered, hagyod lassú tűzön összeforrni, miközben újabb 2-3 gerezd fokhaymát rátörtsz, utolsó 5 percre apróra vágott olívabogyót beletennei, végén sajtot (ízlés szerinti mennyiségben) a tejszínes raguba belereszelni, még 2-3 percig forralni és amoözben készíttet:

közben ORSÓtésztát sós, oreganos, bazsalikomos vízben kifőződ (rá fél citfrom leve, 1-2 gerezd fokhgyma beleprésel)

tésztára ráönteni,

ez volt ma, mindemki a családból éljenzett

On

zsakfos 2010.06.27. 00:04:36

@raja ram:
Nem azt mondom, hogy kezdenie kellene, csak hogyha olyan kurva nagy játékosuralom lenne, még így is az lenne és valszeg nem véletlenül hagyták ki őt és Muntarit is az AK keretből. Bár szerintem így, hogy André Ayew kisárgázta magát kezdeni fog Uruguay ellen.

raja ram 2010.06.27. 00:08:30

@zsakfos : Én is bízom Appiahban.Remélem nem felejtett el focizni, mert most már jussanak minél tovább.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.27. 00:09:15

@popp: Ja, csak közben meghatványozódott a soccer-rajongók száma, akik leviszik majd edzésre a gyerekeiket. Most 4 millió igazolt játékosuk van és ez rohamosan nő, és fejlődik a képzés. Igaz, hogy az elmúlt nyolc év alatt nem bukkant föl egy világklasszis, de mivel a szakembereik is egyre jobbak, eljön majd az idő, amikor 1-2 évenként szúrnak ki egy szupertehetséget. Persze csak, ha nem törik meg a fejlődés.

"Én örülök az amcsik kiesésének" - azért a gatyádba ne élvezz. (Most) én se tudtam őszintén örülni a digók kiesésének, ez igazából nekem is ciki volt.
És akkor itt egy csapat, amely egy félidő alatt több energiát mozgósít és többet tesz, mint az olaszok három meccs alatt. Mondhatod, hogy "hadd ne legyen már szimpatikus", meg "semmi könnyedség nincs a játékukban", csak lassan egy egész közösség fog hülyének nézni a futball nevében.

Iustizmord 2010.06.27. 00:11:03

@Iustizmord: most jövök rá kis gomba még belefére a stew-ba...

Iustizmord 2010.06.27. 00:13:41

@Rico1: Utóbbi gondolat egyébként Onyewuról jutott eszembe

már csak ugye az olaszos taktika hiányzik... meg a helyekedés, ilyesmi várom már onyevu nagy dobását a milanban...

raja ram 2010.06.27. 00:19:48

Már nem emlékszem pontosan, 79-80 környékén, Magyarországon játszott az USA..Ha jól emlékszem 2-0-ra győztek és összeomlott a magyar futballtársadalom. Kik ezek? Mit akarnak? Változik a világ.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.27. 00:24:12

@Iustizmord: Te most direkt szopatsz? Inkább lefekszem, ilyenkor már nem egészséges enni... :)

Iustizmord 2010.06.27. 00:28:39

@donnelly: ez könnyű kaja, de ismerd el jó a recept... amúgy tök 1szerű...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 00:34:08

@donnelly: Ha úgy meg van, hogy szimpátia alapján hülyézünk a futball nevében, akkor rendben, Nem szimpi az amerikai foci válogatott, akkor sem, ha még úgy igaz is, ahogy elmondtad.

Volt múltkor egy jogos észrevételed egy jelenséggel kapcsolatban, amit futball rasszizmusnak neveztél. Nekem meg ezzel az angolszász mi vagyunk a nagyon fairek, amazok meg csaló patkényok beállítással van hasonló problémám. Ezt a tónust érzem az amcsik hájpolásában közben nekem meg nem szimpatikusak, bocsánat érte a futballtól, de semmi bajom azzal, hogy te szimpatiozálsz velük.

Aztán meg jó, hogy az olazsokkal jössz, Pepe eseténél pont az a nüansz hiáényzott, mint ami Donovannál bejött az utolsó pillanatban. Aztán az amerikaiknál kötelező volt megjegyezni, hogy nem adtak meg nekik két szabályos gólt, az oiaszokkal kapcsolatban meg fel sem merült az, hogy egy lest gólt adtak meg ellenük, majd egy szabályosat elvettek. Mindazonáltal és még mielőtt ez az olasz csapat megérdemelte a sorsát, de attól még sajnálhatom őket.

értelmetlen_nevű 2010.06.27. 00:34:35

@zsakfos : zse-ni-á-lis.
Az első forduló meccseit simán feldobta volna, de én Egri helyett is sokkal szívesebben hallgatnám. Azért izgalmas tétmeccseken lehet hogy idegesítő lenne.

CaBeL 2010.06.27. 01:36:28

Én imádom Hortit, a legszarabb argentín meccs is nézhető vele. Vagy német meccsek...stb. Nem tudom még miket szokott nyomni. Pókert se nézek Korda Gyuri nélkül, NBA közvetítésekre is Török Péter miatt maradok fenn akár hajnalig is, isten az a faszi! Jó, hogy vannak azért élvezhető kommentátorok is.

rizla 2010.06.27. 01:51:38

@CaBeL: horti vagy korda nem élvezhető kommentátorok, maximum akkor, ha nem érdekel az, ami a képernyőn történik és ezért szeretsz röhögni valaki hülyeségén. aki valaha nézett high stakes-t eredeti kommentárral (és szeret és valamennyire tud is pókerezni), annak korda konkrétan kínszenvedés. horti a régi meccsekhez szórakoztató tud lenni az idegesítő ripacskodásai közepette is, de komoly találkozóra bűn lenne berakni. mondjuk egyszer már nyomott barcát élőben (asszem barca volt, mi más lett volna), de eléggé visszavett a stílusából, úgy nem is volt rossz.

értelmetlen_nevű 2010.06.27. 02:02:07

@rizla:

www.youtube.com/watch?v=lOONmmbJQi0
:DDD

Van abban valami amit mondasz, de ezerszer inkább, mint az ilyen Egri félék. Még mindig sokkal jobb, ha így beszél fasságokat, mintha közben komolyan is venné magát.

Egyébként érdekes ez a kommentátor téma, az angol/német nyelvű közvetítések között is akad Egri-mércével mérve is bicskanyitogató produkció, komoly csatornákon is (nekem pl. a Setanta-val vannak nagyon rossz emlékeim).

rizla 2010.06.27. 02:07:23

@értelmetlen_nevű: pont ne engem akarnál meggyőzni ezzel a linkkel. egy ilyen pillanatot szétbaszni ezzel a faszsággal maximum utólag vicces, ha élőben kellett volna hallgatni, az emberek 90%-a kiakadt volna.

értelmetlen_nevű 2010.06.27. 02:45:48

@rizla:

Nem akarlak meggyőzni, csak azt hittem, erre a Barcelona meccsre gondolsz.

Egyébként ez tényleg nem vicces, nagyon erőltetettre sikerült. Jobban illik Hortihoz az üzbég másodosztály.

danesdzsu2 2010.06.27. 09:06:54

@rizla: Igazad van, de a "Fuss, Pep, fussál!" nagyon ott volt:)

danesdzsu2 2010.06.27. 09:09:40

@popp: Jegyezzük meg azt is, hogy én nem emlékszem idő- vagy sárgalaphúzó fetrengésre az amiknál, ellenben az olaszokkal. És nem, nem a játék része, akármit is mondasz.

fraulein praxa 2010.06.27. 09:20:10

sajnálom az amcsikat, iszonyatosan nagy küzdők, és ügyesek is. ghána győzelmének nem tudok őszintén örülni. a csoportköröket két tizivel élték túl, ez elég sovány... usa-tól meg két érvényes gólt vettek el, akik így is képesek voltak csoportelsőként végezni (ami persze nagyban köszönhető az angoloknak is). szerintem usa jobban megérdemelte volna a továbbjutást, attól függetlenül, hogy tegnap ghána is nagyot játszott (azonban nem kevés időhúzásos manővert bemutattak, néha egy-egy színészkedés is befigyelt, de koránt sem annyira pofátlan módon, mint de rossi emlékezetes esése vagy éppen torresé).
uruguay le fogja győzni őket, ebben biztos vagyok. egy usa azért valamivel keményebb falat lehetett volna nekik...

tényleg valaki tudja, mi volt az a balhé az algírok sajtótájékoztatóján? annyit hallottam, hogy az egyik játékos szájbavert egy újságírónőt, miutána nő feltett egy kérdést.

fraulein praxa 2010.06.27. 09:43:37

"Közjáték: azért a hisztis franciák távozása után is volt még világbajnoksággal összefüggő balhé, hiszen az algériai Saifi egy őt kérdező újságírónőt vágott szájba minden további nélkül. A csaj sem volt rest, és visszaütött, a női körmök meg már csak olyanok, hogy felszakítják az ilyen nyikhaj gyökér futballisták alsó ajkát, nagyon helyesen."

de mit kérdezhetett?..:-DDD

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.27. 10:11:36

@popp: Itt most teljesítmény el nem ismeréséről van szó, ami egyfajta fogalmatlanság - illetve lehet, hogy elismered, és ennek ellenére ellenszenves Neked ez az egész, OK, jogod van hozzá.

Mindazonáltal a futballhoz tartozó visszás jelenség, amely semmilyen más sportágban nincsen jelen (hasonlóan a színészkedéshez, és a bíróval való üvöltözéshez), hogy embereknek a teljesítmény önmagában nem elég. Ha nem elég szép a játék, vagy ha nem elég könnyed mozdulatokkal hajtják végre, akkor jön a fanyalgás. Persze lehet mondani, hogy ez is a futball szépségéhez tartozik, de szerintem baromság az eredményt, a teljesítményt ilyen okból nem elismerni.

(E mögött a látszólagos könnyedség mögött amúgy nincs más, mint a latin/kreol népekre jellemző izomzat - a germánok mozgása a kötöttebb felépítés miatt tűnik gólemszerűnek, csak nagy ritkán van egy-egy madárcsontú játékos, aki magas szintre eljut.)

Lehet az olaszokkal jönni, és jogos is lenne, ha akartak volna futballozni, de hát nem akartak az utolsó meccs utolsó negyed óráig.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 10:16:15

@danesdzsu2: Nagy küzdőők az amik, igazi sportemberek, de nekem nem szimpatikus a csapatuk, talán úgy vagyok velük, mint az iskolai eminensekkel. Talán azért, mert én a fociban mindig is a rossz fiúkat -lehet az nagy küzdő is, mint például Gattusso - szerettem, a csibészeket, a vérbő egyéniségeket, meg az igazi játékosokat.

Aztán én nem is látok az amikban annyit, mint itt sokan, ha ezért - ahogy Donnelly mondja - hülyének kell engem nézni futball nevében, akkor azt is vállalom.

nagyon halott 2010.06.27. 10:16:25

@fraulein praxa: nem ezen a meccsen vettek el két gólt, a csoportelsőség meg így is úgy is megvolt. ghána sztem két jogos tizit kapott. h szted ez sovány, inkább a többieket minősíti, ghánának akkor elég volt ennyi. szerbek, németek ellen jól játszottak, a tegnap meg kimondottan nagyot, usa (a 2. félidőben) 30 percig uralta a meccset. (a 120-ból összesen) és azért arra a biztos uru győzelemre se vegyél mérget ám.

fraulein praxa 2010.06.27. 10:26:31

@nagyon halott:
nem ezen a meccsen persze, de valahol mégis igazságtalanság. lőttek gólokat, hajtottak, és JÁTSZOTTAK basszus, ami a legfontosabb.
ghánának akkor elég volt ennyi? ez ghánát is minősíti, nem csupán az ellenfeleket. senki nem tiltotta meg nekik sem, hogy lőjjenek gólokat. nem a tizik jogosságát vitatom, csak így továbbmenni, hát.. olyan olaszos, na..:-D
ettől függetlenül aláírom, hogy nagyszerű meccs volt a tegnapi, és ehhez nyilván ghána is kellett. láttál tőlük jó megoldásokat, helyzeteket, sokkal többet mutattak magukból, mint a korábbi 3 meccsen, mégis azt gondolom, az uruk ghánát meg fogják verni. nem 4 góllal meg nem 5-tel, de legyőzik őket. usa az utolsó lélegzetükig hajt, és ezt jó lett volna uruguay ellen látni.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 10:48:22

@donnelly: Hol írtam én, hogy nem ismerem el a teljesítményüket, annyit írtam, hogy örülök a kiesésüknek, meg arról értekeztem, hogy elértek, egy elég magas szintet, ahonnan egy ideje nem tudnak tovább lépni.

Aztán amit a színészkedésről meg a bíróval szembeni viselkedésről írsz az bizony benne van a foci hagyományaiban, ha tetszik ez neked, ha nem. Ennek egyébként vannak kulturális és szocioloógiai okai. Míg például a nagy amerikai major sportágakat középiskolától tanítják, addig a foci a szegény rétegek játéka volt és az utcán szállt a apáról-fiúra míg végül, a megfigyelő bácsik kirángatták a kölyköket egy-egy csapathoz inasnak. Jó tudom az utcán nyomják a koösarazást a fekák, de tehetségesebbjét berángatják egy középiskolába, ahol belé nevelik, hogy tiszteljük a bírót.

Igazi utcai csibészek lettek tehát focisták. Vannak egyébként nagyon bájos sztorik a csibészségről és a színészkedésről. Kezdjük a legnagyobbal, még az ellenfelek is nevetve mesélik, mikor Puskás Öcsit hordágyon vitték körbe a Fradi ellen, egyszer csak a túloldalon vissza állt és baromi nagy gólt lőtt.

Bob Bradley is elmondhatja véleményét, hogy neki más a sportról való fölfogása és nagyon nem tetszik neki a színészkedés. Nekem viszont az nem tetszik, hogy a profi hoki csapatok mindegyike tart egy hokizni nem tudó verő embert, akik az ellenfél legjobbjait pécézik, aztán kezdőthet játék közben boksz meccs egyenlőtlen esélyekkel, miközben hörög a nép, ez aztán marha lovagias meg sportemberhez máltó. Vagy az amerikai fociban, ahol ötnek az a feledata, hogy kitépje az irányító karját.

Ami az olaszokat illeti nem igaz, hogy nem akartak játszani, Paraguay ellen végig kezdeményezőbbek voltak, Ausztrália ellen harcoltak, csak a szlovákok ellen tűntek apatikusnak a meccs nagyrészében. Akartak ők játszani, de görcsösek voltak, ráadásul játékosok nagyrésze teljesen formán kívül játszott. Az meg alkat kérdése, hogy az olaszokon nem látszik annyira az elszántság, nekik általában is lazább az életfelfogásuk, mint a germánoknak.

A bírókról meg annyit, hogy sokszor ők sem adnak tiszteletet a játékosoknak, emberölésért sokszor még sárgát se osztanak, míg dumáért egyből. Ha megtisztelné a nemzetközö szövetség ajátékosokat az igazságos megítélés érdekében videóbíróval, akkor majd a reklamálás is kevesebb lesz.

nagyon halott 2010.06.27. 10:49:31

@fraulein praxa: de mért ghánát minősíti? szereztek 4 pontot. lehet, h a 4 pont olaszos, a játékukat nehéz lenne annak minősíteni. egyébként aláírom, h usa utolsó leheletükig hajt, de vajon az a csapat amelyik hosszabbításban veri meg őket nem? egyébként meg az előző 3 meccset felejtsük is el, tegnap rúgtak 2 gyönyörű akciógólt, míg usa "sovány" tiziből tudott csak betalálni.

fraulein praxa 2010.06.27. 11:06:47

@nagyon halott:

haha a sors fintora, hogy éppen tiziből, és éppen ghána ellen..:-)))
sajnálom, én nem tudom elfelejteni az előző három mérkőzést. sőt, egyik csapatnak sem, nem csak nekik.
az usa meg előtte játszott három jó meccset, akkor felejtsük el, hogy tegnap megzavarodtak 30 percre?... ;-)
a hosszabbításban lőtt gól tényleg szép volt,elismerem.

fraulein praxa 2010.06.27. 11:09:21

@popp:

hívhatod őket "csibészek"-nek, ettől még nem lesz szimpatikus a színészkedés. főleg nem, ha az eldönti egy csapat sorsát, mert hála egy hülye bírónak (illetve nem kell feltétlenül hülyének lennie, elég, ha csak nem látja normálisan, mi történt, a reklamáló csapattársak hada meg kisírja a kedvezőbb ítéletet) tizenegyes lesz belőle, meg még valakit ki is állítanak. nem olyan vicces az...

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.27. 11:09:54

@popp: Az amerikai focit ne keverd ide, mert azzal kapcsolatban nem vagy képben, ez lejött. Amit a hokiról írtál, az a fociban is nagy hagyomány volt egy időben - emlékszel Maradonát hogyan nyírták ki a Barcában? Na, ahogyan visszafelé megyünk az időben, úgy volt egyre gyakrabb ez a jelenség, mert akkor még nem volt a kiállítás-eltiltás gyakorlat ennek a megtorlására, és képzetlenebbek voltak a védők. Ha az ésszerűtlen durvaságot ki lehetett irtani a fociból, akkor mást is ki lehet gyomlálni ehhez hasonlóan.

A színészkedés kérdése egyébként bonyolult. Sokszor én is rákényszerültem, hogy rájátsszak egy-egy faultra, ezzel jelezve a bírónak, hogy az volt, mert a vaksi magától nem venné észre. Ennek ellenére bizonyos futballkultúrákban ez a jelenség nem tartozik hozzá a hagyományokhoz.

/Amúgy Ausztráliával tényleg nem lett volna olyan ciki ikszelni, mint Új-Zélanddal;)/

nagyon halott 2010.06.27. 12:09:49

@fraulein praxa: volt az 60 is, de nehogy már a korábbi eredmények és játék miatt kellene csaptoknak kiesniük/továbbmenniük. akkor magyarország minimum elődöntős lehetne mindig.

danesdzsu2 2010.06.27. 12:44:22

@popp: "A bírókról meg annyit, hogy sokszor ők sem adnak tiszteletet a játékosoknak, emberölésért sokszor még sárgát se osztanak, míg dumáért egyből. Ha megtisztelné a nemzetközö szövetség ajátékosokat az igazságos megítélés érdekében videóbíróval, akkor majd a reklamálás is kevesebb lesz."

Ha azonnali automatikus lappal járna, hogy valaki hozzászól a bíróhoz, akkor legalább pályán zajló nyomásgyakorlás csökkenne.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.27. 12:49:22

@donnelly: donni, ízlésről győzködni valakit... ennél lejjebb nem nagyon van. most mit vársz popptól, hogy belássa, tényleg szimpatikusak a jenkik? ha neki nem azok, az az ő dolga, neked meg az olaszok nem, az meg a tiéd.

csak egy példa: a ruszkik játsszák a világ legszebb hokiját, mégsem fogok nekik soha drukkolni, minél előbb kiesnek, annál boldogabb vagyok.

fraulein praxa 2010.06.27. 12:52:58

@nagyon halott:

:-DDD vazz nem az elmúlt 70 évről beszéltem én sem...
nem vagyunk egyformák, én így gondolom, te úgy. szeretem, ha egy csapat nem kibekkel meccseket, hanem mindegyiken kifutja a belét is, és hajt az utolsókig. és ez a csapat egyértelműen az usa volt, a teljes mezőnyt nézve (plusz még ide eleht venni néhány, már kiesett kiscsapatot is, és most nem svájcra gondoltam vagy algériára...).

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.27. 13:08:45

@_benito: Természetesen nem erről volt szó, nem ezen pattant ki a vita, és van előzménye. Nekem inkább ezzel a gőgös-lenéző mentalitással van a bajom, amely szerint csak a latinos az igazi foci, és amelynek popp egy minősített esete, de ezt ő is tudja, és nem zavarja, és igazából egyszer már túl is tárgyaltuk:D
Ugyanennyire zavar egyébként az ánglius hozzáállás, de bevallom, velük még én sem merek ujjat húzni;)

intentional grounding · http://budapest-state.blog.hu 2010.06.27. 13:34:11

@_benito: par napja megy mar itt egy vita (vagy lehet, hogy regebben, csak nem kovettem) melyben popp azon allaspontja, hogy "aki szepen fut es csal, az sokkal jobb arc annal, aki jol jatszik, de csunyan fut" serti jo nehany tag futballal kapcsolatos onerzetet. donnelly, gondolom ezt akarta megfogalmazni, csak hat az ir(?) birka turelme is veges;)

Iustizmord 2010.06.27. 13:51:25

@popp: abszolút nem értek egyet. az hogy a játékos kissé rájátszik a feultra még természetes, mert reflexszerű. de hogy utána tudatosan fetrengjen, meg megtévessze a bírót, meg tiszteletlen legyen vele, ez nem "hagyomány" hanem olyan sportszerűtlken parasztság amit igenis ki kell irtani. nekem ebből a szempontból a rugby az etalon, ott fel nem merül hogy a bíróval vitatkozzanak pláne lökdössék... és az argenntinok, olaszok, franciák a rugbyban is jók, tehát nem arról van szó hogy az "úri" angolok nem dumlnak csak...

Iustizmord 2010.06.27. 13:53:14

@popp: Igazi utcai csibészek lettek tehát focisták. Vannak egyébként nagyon bájos sztorik a csibészségről és a színészkedésről. Kezdjük a legnagyobbal, még az ellenfelek is nevetve mesélik, mikor Puskás Öcsit hordágyon vitték körbe a Fradi ellen, egyszer csak a túloldalon vissza állt és baromi nagy gólt lőtt.

ez nem csibészség hanem ordas paraszstág, az ellenféllel szembeni tiszteletlenség. de beleillik a puskásról mint emberről alkotott (nem túl hízelgő) képbe...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 16:00:41

@fraulein praxa: Olyat azért még nem nagyon láttam , hogy reklamáló játékosok hatására megváltoztatta az ítéletét egy spori. És igen a műesést szokás az olaszoknak tulajdonítani, amikor már mindenki csinálja. Amúgy én imádom az olasz emberekben a teatralitástást, vicces ahogy összeszorított ujjakkal mammamiázva, madonnázva próbálják meggyőzni, a bírót, mikor vágják, hogy úgy se lehet. Collina tudta ezt jól kezelni, mert a pofájukba mosolygott és egy csomószor a reklamáló tag is elmosolyodott konstatálva, hogy ezt úgy se tudja átverni.

@donnelly: Na pontosan, azért megy a rájátszás , mert ha nem hpmorítsz vagy nem esel el, nem fújja be a spori. Azt is megérteem , hogy neked fájt az amcsik kiesése és nem hagyhattad szó nélkül az örömömet.

Na ugye. megtárgyaltuk már. Meg azt is, hogy engem meg latinok erkölcsi magaslatról való jó lenézése zavar ugyanúgy, mint téged a 'hú angol-skót rúgd és fuss' favágózás. Nem is értem miért ugrottunk ebbe bele még egyszer..

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 16:02:58

@Iustizmord: Nem Végh Antal unokája vagy véletlenül. Amúgy ezt a sztorit a fradista hátvéd, asszem Rudas Ferenc is mosolyogva mesélte, mint aki tudta, hogy némi dörzsöltség kel ehhez a játékhoz.
süti beállítások módosítása