Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Európa-liga, negyeddöntők, 2. láb

2010.04.08. 21:50 heinrich

Itt a vég, Lucas Leiva betalált. Erre kell leülnöm a gép elé így csütörtök este (ugyanitt 1:05-ért adom Walmer felbukkanását, kezében „Lepippantott Benfica – LOL” táblát lobogtatva). Hogy mindezt megtehesse, így született meg ezt a mentesítő poszt. Mer' itten customer service van. Az első láb eredményei: Fulham – Wolsburg 2-1, Hamburg – Standard 2-1, Benfica – Liverpool 2-1, Valencia – Atletico 2-2. Egy meccs kivételével még mindenhol lehet hosszabbítás, de mi a tizenegyesekre gyúrunk.

126 komment

Címkék: h európa liga

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr961905790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.08. 21:52:53

A Benfica játszik, mi gólt lövünk.. most az egyszer elnézem. :)

Lucas meg lol. :D

poolfanati 2010.04.08. 21:54:11

nagyon érdekes volt a gólunk. Gerrard szögleténél a gólszerző kuyt lesen volt, de kyrgiakos egy hajszálával megcsúsztatva, új helyzetet teremtve, így kuyt nem volt lesen.
kérdés: a görög hozzáért vagy sem?:D

poolfanati 2010.04.08. 21:55:35

@YNWA: első gól izgi volt, már éppen kezdtem anyázni a partjelzőt amikor a bíró felülbírálta.:D

Beyonder 2010.04.08. 21:56:09

Zamora góljával vezet a Fulham idegenben a német bajnok ellen.

ANGOL GÖDÖR!!!

Tényleg: miért nem lett még Zamorából válogatott? Jól kiegészítenék egymást Roo-val.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.08. 21:57:15

@poolfanati: nemért hozzá, akárhányszor néztem, nemtűnt úgy. :) már Kyrgiakos.
ha a bíró nemadja meg akkor ősem ért hozzá. :D

bjoe0502 2010.04.08. 21:58:18

atletico-valencian...nincs sok helyzet egyenlőre mindkét csapat visszafogott, talán majd a 2. félidőben

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.08. 21:58:26

Ja, ide is: szögletnél semmiképpen sem lehet les, szabály van rá.

bendeguzzz 2010.04.08. 21:59:59

nem volt les az első gól. stivie az alapvonalon állt a szögletrúgásnál.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.08. 22:01:16

@bendeguzzz: Ha nem ott áll, ha a labda 0,9-re van az alapvonaltól, akkor se lehet les, a szabálykönyv szerint szögletrúgásnál nincs les.

poolfanati 2010.04.08. 22:01:30

@bendeguzzz: ez igaz, most gondoltam bele:D

Harald hardrode 2010.04.08. 22:01:44

@Beyonder: Tegnap meg a német második kiverte az angol bajnokot.ANGOL GÖDÖR!
A tisztán látás végett, a Bayern az Bayern, az MU az Mu, a Fulham az Fulham, a FVL pedig VFL.(Jó tudom ezt mindenki tudja, de idén nagyon gyenge szezont fut a Wolf, legalábbis tavalyhoz képest-ez persze semmit nem von le az angolok érdemeiből.)
Egyébként eddig jól játszik a Fulham, szerintem a VFL örülhet, ha meglesz a hosszabítás, nyomnak, de eddig nem mennek be a helyzeteik.
Zamora pedig tényleg jól mozog és a lefordulás is szép volt.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.08. 22:02:01

@donnelly: akkor sem, ha kis szöglet? mi csináltuk, hogy 30centire legurítottuk, megállította a csapattárs, majd beadta az elvégző beadta. Ha a kapufáknál nem állnak védők, akkor ez les?

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.08. 22:02:05

@poolfanati: Ez: "Gerrard szögleténél a gólszerző kuyt lesen volt, de kyrgiakos egy hajszálával megcsúsztatva, új helyzetet teremtve, így kuyt nem volt lesen."

poolfanati 2010.04.08. 22:02:22

@donnelly: zsír, megyek megváltoztatom a nickem erre: szögletnél nincs les, ezt használta ki:D

bendeguzzz 2010.04.08. 22:02:43

@donnelly: valóban :D
helytálló megállapítást szúrtál közbe

poolfanati 2010.04.08. 22:03:37

@donnelly: szal ha a görög beleér akkor les? de ha nem ér bele, akkor a szabály miatt szabályos a gólunk?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.08. 22:07:10

@donnelly: ha a 10ezer forintos kérdésemre is tudsz válaszolni, akkor írhatod az angol posztot :)

szabadrúgás. sorfalat beállítja a spori, jelzi (fújja a sípot(?)), hogy mehet a szabadrúgás, erre a csapat egyik játékosa felemeli a labdát és leteszi és már jön is a beadás. szabályos? ezt csinálja a hull, de most a 7végén is a farkasoktól is mintha láttam volna ilyet. nem értem miért szabályos ez. köszi.

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.08. 22:07:16

@poolfanati: De ha nincs ez a szabály, akkor se les, mert visszafelé ment a passz, úgyhogy csak Kirjakosz haja lehetett a gyanúsított:)

poolfanati 2010.04.08. 22:07:19

@donnelly: látom hasznosan töltötted a húsvétot és elmentél egy bírótanfolyamra:D
köszi a felvilágosítást, lucas gólokban gazdag 2. félidőt kívánok minden pool drukkernek!

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.08. 22:10:29

@imici77: Már láttam ilyet, de nincs rá a szabálykönyvben konkrétum, ez inkább geciség, a kiskapuk kihasználása. Lábbal lehet ugye játékba hozni a lasztit + van egy ilyen íratlan szabály a fociban, hogy "az elsőt meg lehet állítani kézzel", tehát amíg nem hoznak rá szabályt, hogy a sípszó után csak lábbal lehet hozzáérni, addig nem is fogják lefújni. Ha elfújja a szél, akkor is megállítod kézzel, tehát nehéz:)

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.08. 22:11:26

@donnelly: mondjuk nekem elsőre csak az tűnt fel, mennyire gyámoltalan volt a portugál kapus (már először is csak a második ismétlést láttam, ezért nem is tűnt fel az egész les-sztori a gólnál).
Nehéz dolog ez a tévés/netes körkapcsolás, mert könnyen lemarad az ember érdekes dolgokról...

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.08. 22:14:06

@poolfanati: Régebben 1-2 alkalommal elolvastam a szabálykönyvet, és megragadtak ezek az érdekességek, azért ugrok rögtön, ha ilyen van:)

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.08. 22:14:21

Kassai mint megtudtam a riportertől, angolul és németül beszél, ami fontos a Wolfsburg-Fulham meccsen, de mikor áll a játék, egész frankón eldumálgat Gerával. Ilyenkor vajon illendőségből maradnak az angolnál (hogy értsék a többiek), vagy bedobják édesanyanyelvünket?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.08. 22:14:21

@donnelly: hmmm... igaz. kösz. kapus szemszögből ez akkora gyökérség, mint az állat, felállítod a sorfalat, aztán a hülyegyerek meg arrébb rakja 30centivel... nah,a megújulásban bevezetem :)

poolfanati 2010.04.08. 22:18:45

@Rexfelugyelo: mi köze a többieknek ahhoz hogy hogy van a gyerek?:D

halihalo 2010.04.08. 22:23:27

Csak visszautalva az előző topikra, ez a Fulham a 12. a PL-ben, a Liverpool meg 6, de a mögötte egy ponttal álló egy meccsel kevesebbet játszott. :))

szeme közé, laposan! 2010.04.08. 22:24:58

@Rexfelugyelo: olaszra váltanak, de csak az izgalom kedvéért.:)

Budlofsky 2010.04.08. 22:29:10

Ez a lábazás már elsőre is inkább fárasztó volt, mint vicces, azóta meg már kifejezetten idegesítő.

Lojzi_ 2010.04.08. 22:36:18

Az mekkora flash lenne, ha a Pool is 3:0-ról pottyanna ki idegenben lőtt góllal...

Matteo_B 2010.04.08. 22:40:34

A liverpool nehogy úgy járjon mint a MU tegnap.:D

poolfanati 2010.04.08. 22:40:40

kuyt kötény lol
azt mondja erre a szpíker: brazilian dirk kuyt:D

Lojzi_ 2010.04.08. 22:41:34

Ez a Wolfsburg ritka szar lett.
Hiába tartották együtt a csapatot, nem azon múlott. Magath-ot kellett volna a jelek szerint maradásra bírni.

El kell ismerni, hogy tud valamit az öreg. Ha valakivel megtörhet az ősi gelsenkircheni átok, akkor az ő.
Az első évben BL-be megy egyolyan kerettel, ami nem feltétlenül erre predesztinálja a klubot, sőt, egyáltalán nem biztos, hogy nem lesz meg a salátástál is.
(Bár a Bayern utolsó erőpróbája szombaton Leverkusenben lesz, onnantól 4 kötelező feladat van hátra.)

TickTickTickBoom 2010.04.08. 22:44:37

kurva nagy vicc ez a Wolfsburg

angol alsóházi csapat ellen még dominálni sem tudnak, nemhogy helyzetek vagy gólok...

és lehet rajtuk múlik a németek 4. BL helye, ahhh

így viszont az kell, hogy a Barca oda vissza verje az Inter és hát a Bayern +HSV-től is kell 1-1 győzelem legalább

zsakfos 2010.04.08. 22:44:39

@poolfanati:
Ja, majdnem úgy kezel labdát mint Ronaldinho:)

poolfanati 2010.04.08. 22:44:51

torres dupla az anfielden... semmi meglepő végülis:D

poolfanati 2010.04.08. 22:47:05

@zsakfos : 2 dolgot is tudok amiben jobb. kurva jól fejel és védekezni is tud.

zsakfos 2010.04.08. 22:55:04

@poolfanati:
A világért se akartam fikázni. A világ egyik, ha nem leghasznosabb csatára. Van benne 15 gól szezononként, jól fejel, tud védekezni és végig hajtja, brusztolja a meccset, csak emellett bántóak a technikai, labdakezelési hiányosságai.

England win The Ashes! 2010.04.08. 22:55:08

@TickTickTickBoom:

Szerény számításaim szerint ha a Bayern szerez két pontot és nem jut tovább, a Hamburg hármat és döntőbe megy, valamint az Inter kettőt, de kiesik, akkor megvan a 4. német BL-hely. Ha jó a számtanom, és ha nem változik a mai meccseken semmi a németek rovására...

England win The Ashes! 2010.04.08. 22:56:46

@Dr Jozef Vengloš:

És akkor még kicsit pesszimista voltam, ami az elődöntős esélyeket illeti.

poolfanati 2010.04.08. 22:57:03

@zsakfos : azok a hibákat amiket mondasz megvannak, én kurva nagyot röhögtem amikor kötényt adott:D

TickTickTickBoom 2010.04.08. 23:03:30

@Dr Jozef Vengloš: lehet, csak ha ma a Wolfsburg nyer és továbbmegy, akkor elődöntőben német párharc alapból 5 pont, + a mai 2+1 ugye...
(+ a Hamburg mai 3 pontja)

tehát biztos 11 pont helyett most van biztos 3 pont, és meglátjuk mit alkot a HSV a Fulham ellen...

amúgy ha a az olaszok már csak 2-t gyűjtenek, akkor a németeknek kell még 8, abból ma 3-at a Hamburg hozott, tehát még 5...
asszem így írtad Te is:)

de ha az Inter 1 döntetlen, 1 vereséggel kiesnek, akkor biztosan elég 1 Bayern győzelem és 1 HSV győzelem(vagy 1-1 döntetlen ugye), és még tovább sem kell jutniuk

ha mégis maradna az olaszok javára a dolog, akkor a Werder vagy a Wolfsburg megérdemelné jövőre a 4. helyet a Bundesligaban, hisz ők baszták el ezt idén...

értelmetlen_nevű 2010.04.08. 23:07:42

@TickTickTickBoom: szerintem a HSV-t is megcsapja a Fulham.

Orvenyhivo 2010.04.08. 23:09:14

Huh. Egyik szemem sír, a másik nevet... Továbbjutott az Atleti, ami remek, csak a következő körben nagyon el fogják verni őket... A Vale, ha kijön nekik a lépés, még talán meg is nyerhette volna a EL-t.

Az Atleti magához képest kifejezetten jó volt. A védelme sokkal megbízhatóbb volt, mint a túloldalé, helyzeteik is inkább voltak, de Forlan elrontotta a ziccert, egy remek lövését meg kapufára tenyerelték.

A 80. perc után felébredt a Vale, Villának is volt egy bődületesen nagy kapufája, és a 85. percben nem kaptak meg egy jogos tizenegyest. Lefújás után (96. perc) majd' megölték a bírót, Emery (akit amúgy kiállítottak a fenti esetnél) maga lökdöste el a játékosait.

Ja, és 95. percben lecserélték Agüerót, időhúzásból, ő meg mint a csiga vánszorgott le, sárga, nem játszhat a követkető meccsen. Csodás.

halihalo 2010.04.08. 23:11:17

Az Európa kupában sorsolás lesz, vagy tudni már, ki kivel játszik?

halihalo 2010.04.08. 23:12:19

Oké, megtaláltam a választ! :)

Orvenyhivo 2010.04.08. 23:12:28

@halihalo: Atleti-Liverpool (a fiú hazatér), Fulham-Hamburg.

halihalo 2010.04.08. 23:14:32

Angol házi döntő lesz? :)
Más szemmel nézve, a Poolnak két nappal a Chelsea meccse előtt lesz a visszavágója az EL-ben. :)

England win The Ashes! 2010.04.08. 23:20:00

@TickTickTickBoom:

Nézzük azért a másik oldalát is. A Fiorentina mindent megtett (pudli búcsúztatása, pontok a Lyon ellen), de a Juve és a Milan kritikán aluli az utóbbi pár évben (úgy értem, az önmaguk által felállított mérce szerint). Viszont jövőre jó eséllyel így is a top 3-ban végeznek (kérdés, a Roma mennyire kavar be, de egyikük a papírforma szerint akkor is dobogósnak tűnik), magyarán szólva ők mások BL-szereplésének vág(hat)tak alá, nem a sajátjuknak. A bundáséknál a farkasokat nem gondolom jövőre dobogósnak, mert sejtésem szerint szétkapják a csapat gerincét, pláne, hogy ezzel most leértékelődött az ászai értéke. Marad a Werder, de neki sem könnyű a bőrgatyások, a Lúzerkúzen, a Hambi és a 04 mellett...

rizla 2010.04.08. 23:20:33

szenzációs amit a fulham és gera művel. döntőbe velük, hadd égjen még jobban a magyar futball pofája, hogy egy európai kupadöntőt játszó játékos nem válogatott..

rizla 2010.04.08. 23:21:54

egyébként ha benitez megnyeri a liverpoollal az EL-t, akkor megint nem rúgják ki évekig, ugye? biztos, hogy ezt akarják a liverpool drukkerek?

sedre 2010.04.08. 23:25:59

@rizla: az EL max szépségtapasz, nem tartom olyan hihetetlen nagy értékűnek mint a 2005ös BL-t. ettől még sztem még vagy 2 évig marad.

Domingo 2010.04.08. 23:28:13

Azért az a Petrics olló odabaszott.

zsakfos 2010.04.08. 23:30:06

@rizla:
Annyit kellene tenni Gerának,hogy felveszi a telefont és beszél Koemannal. Szerintem ősszel a selejtezők előtt meg is teszi majd,addig meg igazán tök mindegy játszik e a válogatottban vagy sem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.08. 23:34:42

@zsakfos : Ne tegye! Most már úgyis mindegy, lévén ősszel már nem Koeman lesz a kapitány.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.08. 23:36:06

@rizla: tehát megvan a konklúzió: angol házidöntőt Fulham-sikerrel! :)

poolfanati 2010.04.08. 23:37:16

@halihalo: a chelsea meccs szerintem el lesz tolva vasárnapra.

poolfanati 2010.04.08. 23:37:57

nem szeretek az atleti ellen játszani:(

Lojzi_ 2010.04.08. 23:38:17

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Egy normális Wolfsburg mellett ez ma meglett volna.
2,5 pont kell jelenleg a németeknek, amiből egy Wolfsburg továbbjutás mindjárt 3 lett volna.

Ha az Inter max egy pontot szerezne a Barca ellen, a Bayern és a Hamburg meg hozná a hazait legalább, akkor megvan az előzés.

Ezzel szemben a Wolfsburgi továbbjutással nem lett vona ha. A német elődöntő miatti biztos 5 pont azt jelentette volna, hogy az Internek a Barca elleni kettős győzelme és a döntő megynyerése is kevés lett volna, mert az ugyanúgy nyolc pont, csak 7 és nem 6 felé oszlik.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.08. 23:43:35

@Lojzi_: Mivel reálisan nézve az Inter nem jut be a döntőbe, a bajoroknak erre jóval több esélye van, és a Hamburg is sanszos, szóval én ezt már biztosra venném, megelőlegezem a gratulációm.

avenger13 2010.04.08. 23:46:31

hát a németeknek nagy esélye van a 4. bl hely megszerzésére már idén, és az olaszoknak ezt nem lesz könnyű jövőre visszavenni. vagy inkább a következő 2 évben. persze az is meglehet, hogy a hamburg és a bayern nem képes pontot szerezni, az inter meg behúzza a blt, de jelenleg nem tűnik valószínűnek, hogy az olaszok 5 pontot vernek a németekre jövőre.

a spanyolok meg nem előzik idén az angolokat valószínűleg.

a döntő megnyeréséért jár bónusz pont?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.08. 23:48:23

@avenger13: Nem fognak, elképzelhetetlennek tartom. Most már szerintem a Bayern bejut a döntőbe, bőrgatyások, gondoltátok ezt volna a szezon elején? Szóval, 4 BL hely a németeknek, megérdemelték, az igaz.

halihalo 2010.04.08. 23:48:38

@értelmetlen_nevű: Ha nem írod a nevet, azt hittem volna, Chelsea-MU meccs... :)

halihalo 2010.04.08. 23:49:16

@poolfanati: Valószínű, de azért még mindig itt az előny a pihenésben. Akárcsak a MU meccs előtt.

poolfanati 2010.04.08. 23:49:34

és ha nyer a lyon akkor se olasz se német nem lesz jövőre a BL-be, de egy rakás francia viszont igen:D

poolfanati 2010.04.08. 23:51:14

@halihalo: de az is lehet hogy kurva nagy önbizalommal jövünk majd arról a meccsről, ami pótolhatja a frissességet.

avenger13 2010.04.08. 23:52:10

petric mekkora volt már...

sajnálom, hogy a hamburgnak nincs normális edzője. az idény elején még őket tartottam a bayernen kívül a legesélyesebbnek a bajnokságra. most meg nincsenek EL helyen sem. azaz, azt megvilágítaná valaki, h mi van akkor, ha ez marad az állás a bundesligában? a werder és a bayern játsza a kupadöntőt. a bayern ugye bl helyen van. akár nyer akár nem a werderé az uefa kupa hely. de mivel már eleve ott vannak, a hamburg örökli?

vagy ha hamburg nyeri az el-t, de csak 7. lesz, mert a stuttgart megelőzi, akkor a stuttgarté az örökölt el hely, és a hamburg mint címvédő indulhat?

poolfanati 2010.04.08. 23:56:13

ha jól tudom, ha a hamburg bejut a döntőbe, hiába otthon játszik, idegenben játszó csapatnak fog számítani:D durva:D de ez csak a mezre vonatkozik.
ha a hamburg bejut a döntőbe ott esélyesebb lesz a hazai pálya miatt. egy európai kupadöntőt otthon játszani hihetetlen nagy támogatás.

England win The Ashes! 2010.04.09. 00:03:47

@poolfanati:

Sőt, azt hiszem, ebben az esetben a vendégöltözőt kellene használnia.

(Elképzeltem, hogy a hazai öltöző fullextrás, jakuzzi, lágy mandolinzene, thaiföldi masszőzök, a vendégeké meg fapad, rozsdás kád, lefűrészelt radiátorok, patkánycincogás. :D )

bencekert · http://www.checkthegate.org.uk/ 2010.04.09. 03:42:25

Hangeland, a hegy.
Hangeland, a cselgép.
Hangeland, az Akhillész.
Még hogy darabos?!

Még a meccs alatt, amit a sarki local pubban néztem, eldöntöttem, hogy ezt megírom. Tudom, hogy a Sport Géza írta ezt a "koholmányt", de oda nem lehet kommentelni, és minek is. Egyébként az Indexen kívül van összefonódás SG és NST között?

Szóval a pubban. Kasa volt, igaz, némán adták, mert a hang a Liverpool meccsen szólt, pedig buták, mert a többség a Fulhamet nézte, mégiscsak helyi csapat. Óriási itt a hangulat, és Gerával kapcsolatban annyit, hogy még az ősszel előfordult, hogy elküldték a francba, mert rossz volt nézni, ahogy labdába ért, de most már minden meccsen megy a "Gíra-Gíra". Lehet, hogy jót tesz neki, hogy nem kell a magyar válogatott kapitányságával járó terheket a vállán vinnie?

(Asszem most írtam először ide. Örülök az alkalomnak, köszönöm a lehetőséget, anyunak is.)

We are Fulham
Super Fulham
We are Fulham
FFC

We are Fulham
Super Fulham
We are Fulham
Fuck Chelsea

www.fanchants.com/football-songs/fulham-chants/hangeland/

váév építők (törölt) 2010.04.09. 07:40:12

a zindex cikkírója: "Lucas Leiba ezt gyorsan megduplázta" ...

2: "Az angol Liverpool 2006-ban kikapott hazai pályán a Benficától a Bajnokok Ligájában, ezért is vissza akart vágni a portugáloknak, illetve az első meccsen előnybe került, de végül 2-1-re veszített." ... -ez meg milyen mondat?

chrisred 2010.04.09. 08:39:04

@rizla: Igen, a Liverpool nem az a klub, ahol kirúgják a menedzsereket, az a Chelsea, ahol évente cserélik őket. :)

@poolfanati: Alonso és Arbeloa távozása után az Atleti volt az első, akik focileckét tartottak nekünk az Anfielden. Legalább be tudjuk bizonyítani, hogy mennyit fejlődtünk azóta.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.09. 08:41:03

@Orvenyhivo:

Nem olyan biztos az, hogy (nagyon) el fogják verni.

Igen erős ágon menetel eddig az Atlético, ha nem is diadalmasan, de elég masszívan: Galatasaray, Sporting, Valencia.

A Liverpool mindenképpen gyengébb csapat idén, mint a Real Madrid, és a Bernabeuban is csak 3-2-re kaptatok ki. Annyi akár az Anfielden is elég lehet. Szerintem az Atlético-Liverpool lehet az előrehozott döntő.

balu11 2010.04.09. 09:06:26

@Beyonder: mióta szajkózom már ezt! (mármint, h Zamorát a válogatottba)

ja, és már a múltkor is írtam, de most hatványozottan igaz: sztem egy csapat van az európai topbajnokságokban, akik már tuti elégedettek lehetnek a szezonjukkal abszolút, a Fulham

(a 8 eu.i kupadöntősből: a Bayernnek, Barcanak, Internek kellene még a BL, és/vagy a hazai bajnokság, a Lyonnak sem ártana vmit alkotni otthon, az Atleti elcseszte a bajnokságot, a Pool ..., a Hamburg meg nyilván szeretne otthon eu.i kupadöntőt játszani)

@bencekert: üdv, és grat a Fulham-nek!

Walmer 2010.04.09. 09:11:33

@rizla: csatlakozom.
Végignéztem a wolfsburg-Fulhamet.
A Pool-Benfica előre lefutott volt már a kezdő sípszó előtt is. Csak a hivatásos benficapippantók gondolhatták, hogy fikarcnyi esélye is lesz a benficának.

A Fulham meccs: Gyönyörű volt. Focisuli a regnáló német bajnok ellen. nem volt előrerugdosás, vagdalkozás, csak kulturált, halálnyugodt, de kellően markáns és kemény angolfoci. nagyon tud valamit ez a Hodgson. Amit ez a faszi művelt a Fulhammel, az hihetetlen. Sok benne a brit játékos, magyar is van (köpjetek le, de soha nem gondoltam volna, hogy gerából valaha ilyen jó játékos lesz), szép a futballjuk, bravó.
A Wolfsburg megköszönheti a kapusának, meg a szerencséjének, hogy nem kapott még 3-at.

A hamburg ellen nehezebb lesz, de egy sahtar, juve, Bundesliga bajnok után akár ők is meglehetnek.

Zamorán pedig elgondolkodhatna capello.
Én nagyon bírom heskeyt is, de Emiltől soha nem láttam pl. olyan gólt, amilyet Bobby most lőtt, vagy amilyet még a WHU-ban lőtt valaki ellen (2 embert esernyőzött be). Ráadásul erős, mint a bivaly, magas is, nagyon nehéz elnyomni és technikailag is nagyon ott van a szeren.

értelmetlen_nevű 2010.04.09. 09:36:36

@Walmer: azért ez a regnáló német bajnok téma elég provokatív, tekintettel arra, hogy most 9. a Wolfsburg. Két hete a teljesen reménytelen Hertha szopatta őket 5:1-re.

Ettől függetlenül persze nagyon megérdemelte a Fulham, az egyik legszimpatikusabb csapat Angliában. Szerintem most jó esélyük van a végső győzelemre is, persze a Liverpool kiszámíthatatlan.

Walmer 2010.04.09. 10:03:38

@értelmetlen_nevű: most meg 4-0-ra szopatták a Hoffenheimet asszem.
És ők a bajnoki cím védői. Ez van.

értelmetlen_nevű 2010.04.09. 10:08:15

@Walmer: nyilván ezek tények.

Egyébként egész tűrhető csapat lehetne a Wolfsburgból, egy normális edző kellene, és két belső védő. És ugye Dzekot is pótolni kell majd valahogy.

gaiusjulius 2010.04.09. 10:37:47

A Fulham előtt le a kalappal, 2 éve még épphogy bennmaradtak a PL-ben, amiért pontosan 1 millió fontot kapott Hodgson Al Fayedtől, úgy tűnik megérte a befektetés.Gera kitűnő formája örvendetes, lesz ő még válogatott tekintve, hogy Kistelekivel együtt hamarosan Koeman is menni fog. A Hamburg nehéz ellenfélnek ígérkezik, de mivel a Craven Cottage-en a bajnokság senkit sem érdekel, így csak erre a párharcra kell koncentrálniuk, ami az angolok továbbjutását vetíti előre. A Pool is benn lesz a döntőben és valóban Beniteznek ez majd legalább 2 plusz évet jelent majd, mivel akkor már meg is fogják nyerni az egészet. Akkor arra kell figyelni, hogy a Fulham nehogy a M'boro sorsára jusson...

Tika_ 2010.04.09. 11:10:28

@Harald hardrode: az MU egyébként miért Mu?
@sedre: ez marha jó :). Persze, jó kocsi a skodám, de azért egy Merci jobb. wow..

bakító 2010.04.09. 11:18:01

Roy Hodgson megalapozza a legendáját. Amit a Fulhammel művel az lenyűgöző. Az biztos, hogy most ő a legjobb angol edző.

bencekert · http://www.checkthegate.org.uk/ 2010.04.09. 11:35:55

@bakító: Azért is kell nagyon drukkolni a VB-n az angoloknak, mert, ha leszerepelnek, és Capellót kirúgják, akkor el fogják hívni Hodgsont a válogatotthoz, pedig egy-két évig még maradjon, mert elképesztő nagy figura. Aztán majd a pályája végén, karrierje csúcspontjaképp megnyeri Angliának a 2016-os EB-t. Angliában már pedzegetik, hogy Manager of the Year... - de azért kéne még a PL top10.

Bobby for Miniszterelnök!

Orvenyhivo 2010.04.09. 12:45:36

@Csöncsön: Nem hiszek benne, hogy a Liverpool kétszer verhető, de legyen. Tavaly is csak Gerrard tornamutatványa mentette meg őket, de akkor mindig csapat jó indényt futott. Ma mindkettő pocsékot.

Ám még ha túl is vergődne az Atleti a 'Poolon, egy biztos: a másik ágról érkező két csapat egyike ellen sincs esélyük. Ahogy azok fociznak, az ellen az Atleti nem tud focizni.

De szerintem a 'Pool megy tovább. Döntetlen a VC-ban, bucira verés az Anfielden.

És különben is, inkább a bajnokságra kellene koncentrálni (bár a kieséstől már nem kell tartani, hurrá), és legfőképpen a helyi kupára. Az megmentené a szezont.

Asidotus 2010.04.09. 12:50:48

@Orvenyhivo:
Én egy Atletico-féle EL-győzelemnek nagyon tudnék örülni.

chrisred 2010.04.09. 13:40:07

@Orvenyhivo: "Tavaly is csak Gerrard tornamutatványa mentette meg őket..."

Ha Assuncao kézilabdás mutatványától nagyvonalúan eltekintünk. :)

Az a két csoportmeccs gyakorlatilag továbbjutott csapatok szalonremije volt.

poolfanati 2010.04.09. 13:42:11

@váév építők: 1-0-ra vezettünk, de aztán megfordították.
lucas leiva egyébként a tiszteséges neve, valószínű csak félrenyomta az író, de mielőtt kiad a kezéből egy írást igazán átnézhetné...

poolfanati 2010.04.09. 13:44:13

@chrisred: az atleti ellen mindig szarul ment, ezért félek tőlük. egy idegenben lőtt gólos döntetlen az első meccsen megfelelne és aztán az anfielden hozhatnánk a szokásos formánk.
abba belegondoltál már hogy torres az utóbbi négy hazai meccsén mind duplázott?!
de szerintem lesznek meglepetések az atleticótól, ezért is tartok tőlük.

váév építők (törölt) 2010.04.09. 13:48:09

@poolfanati: az okés, csak szerintem az "illetve" nem illik oda valahogy a mondatba....

remélem mi mentjük meg anglia becsületét európában(bár azért nem hánytam vért, hogy a mu és a zarzenál kiesett)

chrisred 2010.04.09. 13:57:13

@váév építők: Nagyjából Anglia becsülete az utolsó dolog, amire gondolnék. Arról nem beszélve, hogy az angolok többségének egyenesen feláll a szőr a hátán, ha a Liverpool győzelmeivel kénytelenek foglalkozni az európai kupákban.

poolfanati 2010.04.09. 14:01:04

@váév építők: ezt mondom, át kéne néznie hogy mit ír.

mickeyknox 2010.04.09. 14:35:29

több mint valószínű azért, hogy a fulhamnek 2-nél több meccse már nem lesz idén az el-ben.

tudom, hogy juve meg wolfsburg, de a juve nem volt ilyen szar, mióta fennáll, a wolfsburg meg igaz hogy bajnok, de idén nagyjából ott áll a bundásban ahol a fulham a pl-ben, a két pontvadászat közti különbséget pedig a szerdai mu-bayern ellenére tudjuk, szóval nem annyira meglepő, hogy nyertek.

rvn gurít nekik 2 mesterhármast, és kész :) az öreg miatt (pedig a volt csapatait rohadtul nem, de őt személy szerint csipázom) a hsv-nek drukkolok.

sundin 2010.04.09. 14:40:21

Érdekes ez az olasz-német versengés a BL-helyekért. Szvsz olyan ez, mint egy jó nő. Megszerezni könnyebb, mint megtartani. Ha meg is szerzik a 4 BL-helyet a friztek (sanszos), azt meg is kell majd tartani és perpill nem látom, ki tudna felnőni a Bayern mellé hosszútávon...

zsakfos 2010.04.09. 14:44:00

Az mindenesetre örvendetes, hogy 4 olyan csapat került az elődöntőbe, amelyeknek fontos az EL, és igen keményen oda fogják magukat tenni a hátralévő meccseken.
A HSV-nak mert Hamburgban lesz a döntő, a Fulham kiesni már nem tud, EL helyre már nem ér oda a PL-ben, és történetének nagy lehetősége előtt áll, hogy európai kupadöntőt játszon.
A Poolnak és az Atleticonak meg jelenthet némi szépségtapaszt az EL trófea hamár a bajnokságot elbaltázták.
Egyébként az EL címvédő automatikus résztvevője a következő évi sorozatnak? feltéve persze, hogy nem indulhat a BL-ben. Mondjuk erre csak a Liverpoolnak van esélye, meg talán a Hamburgnak egy hangyafasznyi, de nekik otthon még az EL helyért is küzdeni kell, az Atleticonak és Fulhamnek viszont biztosítva lehetne a következő szezonban az európai kupaszereplés.

bakító 2010.04.09. 14:52:46

@zsakfos : A címvédő mindkét európai kupában automatikus résztvevő, és ha jól tudom kiemelt is, tehát egyből csoportkörös.

poolfanati 2010.04.09. 14:54:15

@bakító: ez komoly? ha megnyerjük nem kell 4. hely a PL-ben?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.09. 15:02:17

@poolfanati: mármint automatikusan EL résztvevők lesztek, s nem kell tartanotok, h nem lesz meg a 7. hely :)

zsakfos 2010.04.09. 15:04:24

@mickeyknox:
És meg is érdemelné, hogy így a pályafutása vége felé nyerjen egy európai kupát is, ha már a BL nem is jött össze neki, hiába játszott 8 évet a MU-ban és a Realban azok sohasem akkor nyertek, mikor ő ott volt...

horas 2010.04.09. 15:10:47

Hát én a Valencia-t nagyon sajnálom velük inpozánsabb lett volna az EL főleg ha a Liverpool-al döntőznek.NEkem az jőtt le,hogy az Atlético-tjobban érdekelte ez a kuapsorozat,mert szerintem a Valencia egyértelműen jobbcsapat.Mindegy,azért az tlético-nak is örülök szeretem azt a csapatot egy Európai Kupa már kijárna nekik is.bár nem hiszem,hogy a Pool-al elbírnak.Télleg leeht tudni ki játszik kivel,vagy csak én vagyok ilyen eke,hogy nem tudom....?

mickeyknox 2010.04.09. 15:12:31

@horas: "Mindegy,azért az tlético-nak is örülök szeretem azt a csapatot egy Európai Kupa már kijárna nekik is"

aztán miér'? az idei "teljesítményük" okán?

poolfanati 2010.04.09. 15:13:53

@imici77: hirtelen azt hittem, lehet fölfele is menni:D
furcsáltam is, de csak félreértettem.

poolfanati 2010.04.09. 15:16:25

@horas: atletico v liverpool, madiridban az odavágó, liverpoolban a visszavágó.
aztán fulham v hamburg, itt nem tudom hogy hol kezdenek.
döntő hamburgban, értelemszerűen a két elődöntő győztese. a mi águnk játszhat hazai pályán(mez választás joga+öltöző)
szal ha a hamburg be is jut a döntőben, azért szopóka egy picit, hogy otthon nem lesznek otthon:D

horas 2010.04.09. 15:16:39

@mickeyknox: NEmtudom én szimpatizálok velük,és szerintem relatíve mindig is jó csapataik voltak,már régóta várnak az áttörésre ez valami hasonló lehet.Miértre a válasz:egyszerű szimpátia...
ÉS szerintem játékerőben vannak azon a szinten,csak valami,mindig hibádzik...nyílván ehhez lehet szkeptikusabban állni...:)

horas 2010.04.09. 15:17:33

@poolfanati: Miért érzem,hogy a németeket tolják itt is?(rosszindulat)

mickeyknox 2010.04.09. 15:23:50

@horas: na ez az.... valami gyökeres változás kéne ott is, hogy ne mindig lúzerként gondoljon rájuk az ember. egy esetleges győzelem ebben a csapnivaló szezonban csak megerősítés az eddigi hozzáállásra, ami nem lenne jó.

kétségtelen viszont, az ilyen típúsú csapatoknak jó szurkolni, lásd róma, fio, schalke, tottenham, stb...

horas 2010.04.09. 15:34:48

@mickeyknox: Igen,de ott kicsit két tűz között vannak,mert ott is ment rendre a minden évben új garnítúra vásárlás,majd mikor rájöttek,hogy ez sem megoldás,felhagytak ezzel.A cink az,hogy a támadó szekció télleg élvonal szintű viszont a védelem csapni való.Én úgy érzem,hogy egy újabb nagybevásárlásszerűséggel a védelemet központban tartva,átudnának lépni ezen a hullámvasúton.Mert az Atléticó játéka már évek óta abból áll,hogy tudnak-e több gólt rúgni mint a hányat kapnak...A felsoroltak közül egyedül a Schalke az akinek nem igazán szurkolok,azóta amióta az a szürke munkás csapatukkal megnyerték az UEFA-kupa-t a San Siro-ban az Inter ellen.(Részben az Inter miatt is,de a fő indok,a lényeg az a csapat arctalansága inkább :) )

Zolte 2010.04.09. 16:14:32

@Beyonder: Az az átvétel befigyelt Zamoránál, csúnyán lefordult a védőről. Persze Gera is kellett hozzá, hogy adjon egy passzt, amit így át lehet venni. :) Én semmiképp sem drukkolok a Hamburgnak most. Nem azért, mert nem szeretem, de ilyen szezon után nem lenne fair az én szememben, hogy döntőt játszanak. :)

dzzzzz 2010.04.09. 21:07:47

Az hogy Lucas gólt lőtt megdöbbentő, de az hogy HOGY! Azt hittem először Torres az...

dzzzzz 2010.04.09. 21:16:57

Amúgy szerintem Atlético 3-0 Liverpool; Liverpool 4-0 Atlético
süti beállítások módosítása