Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Valami annál is jobb - BL, negyeddöntők, I.

2010.03.30. 18:00 nou san trafford

Élesbe fordul a játszadozás, már az elődöntőbe jutás a tét a Bajnokok Ligájában. A küldetést az első játéknapon a Manchester Unitedet fogadó Bayern München, és a francia rangadón Lyonba látogató Bordeaux kísérli meg teljesíteni. A németekről azért sem írjuk le, miben bízhatnak, ha már az előjelek nagyon nem mellettük szólnak, a két francia közül pedig nehezebb esélyest megnevezni, mint hallás után leírni gurküff nevét. Az NST szakértői viszont nemcsak egyszerűen minden tudás birtokában vannak, de ezt hajlandóak is a nagyközönség elé tárni. Hajtás után egy visszafogott germán, egy nagyképű WASP, és egy reménykedő frankofon Hajrázása vár rátok, este 20.45-től pedig két várhatóan jó meccs. Mindegyikhez jó mulatást!

Hajrá, Bayern!

A homo sapien sapiens Bajnokok Ligája megszületése óta történt legnagyobb igazságtalanságért, azaz a ’99-es BL-döntőért való visszavágás legfeljebb az akkor ifistaként a könnyeit nyelő Schweinsteigert és Lahmot motiválhatná, de előbbi sárga lapjai miatt biztosan nem lép pályára a 10 + 1 droid ellen, így inspiráló előjátékként Philipp kénytelen lesz saját  elnökével nosztalgiázni A Jóvátehetetlen Tragédia kapcsán. Jellemző, hogy a MU-ban akár négyen is játszhatnának az akkori keretből, de erre kezdőként reálisan csak Scholes-nak, vagy Neville-nek van esélye - utóbbi egyik legfőbb reményforrásunk. A találkozó előtti legnagyobb kérdés nyilvánvalóan Robben és az ő bal vádlija, amely egyébként Müller-Wohlfahrt stábja szerint tulajdonképpen nem is sérült, csak fáradt, de kockáztatás kizárva, így ha nem százszázalékos a holland, akkor a padon fog csücsülni. Ezzel nagyjából ki is heréltük a mostani Bayernt, mivel a kétemberes csapatból eltávolítottuk a nagy meccsek megnyerésére inkább alkalmasat és bent hagytuk a szenvedélyes mezgyűjtőt. A _jó hír_, hogy Gomez csereként visszatérhet, pedig dehogy: az igazi örömhír, hogy Klosét talán már a félidőben le lehet hozni. Ezzel szemben az egyemberes ellenfélnél nem fog hiányozni a kulcsjátékos fele, viszont tudjuk magunkat azzal biztatni, hogy a belga óriás legalább fizikumban felveszi vele a versenyt.
Álmainkban egyrészt nem Pranjic kísérli meg pótolni a csapat harmadik pótolhatatlan tagját, másrészt Ribéry tendenciózusan megveri a Rafael-Neville duó csatasorba állított tagját, számos elfutása közül pedig kettő is sikerrel ér véget (Müller + Olic). Ennek időközben legalább egy teljes csomag lovagi rágó látja kárát, de hát mit érdekli ez a bőrgatyásokat, ha egyszer előnnyel lehet utazni a szitáló esőt a pofánkba fújó szél tejjel elkúrt teától bűzlő országába.

Hajrá, Manchester United

Az egyszer rendben van, hogy a Barcelonát majd a döntőben répázzuk félholtra, de azért már itt lenne az ideje valami normálisabb csapattal találkozni, mert ellustulnak a fiúk. Viszont ha már kutyákkal kell játszani, legalább lehetett volna valami olyan banda, akik szórakoztatóak. Vagy szép városuk van. De legalább meleg. Ehelyett jön egy csomó randa kraut, akiknek egy épkézláb játékosuk van, és ha a bíró nem tolja őket pofátlanul, helyük sem lenne itt. Így sincs, és ezt már a saját stadionjukban be is bizonyítjuk. Ha össze is drótozzák Arjen ’passing is for pussies’ Robbent, Park leradírozza a pályáról, ezzel pedig azonnal nullára is redukálódnak a friccek jelenleg 5 százalék körüli esélyei. Meglátásom szerint pihentetni kéne Wazzát, Berbatov a hétvégén bizonyította, hogy lehet rá számítani a kiscsapatok ellen. Fontos lenne, hogy Vidics pályára léphessen, mert élet-halál, hogy kapjon egy sárgát, hogy ne az elődöntőben kelljen egy meccset kihagynia. Elfojtom a gurgulázva feltörő kacagást, és leírok ide két adatot: a Manchester United idegenbeli BL-mérlege 100 százalékos, a Bayern München viszont a csoportmeccseket 1 (azaz egy) szerzett góllal tudta le, összességében háromnál jár az Arroganz Arenában, amiben benne van az UEFA ajándékaként átnyújtott Fiorentina elleni – továbbjutást érő – győztes gól is. Vajon megsértődnek a németek, ha a szünet után Kuszczakot feltoljuk centerbe?

Hajrá Lyon és Bordeaux!

Úgy érzem, a fiatalság - melynek közel tökéletes keresztmetszete kis blogunk - nem érzi igazán a francia klubfoci erejét. Példaként hoznám fel két srác óravégi kérdését: mi lesz ma este a BL-ben a Bayern-meccsen kívül? Mondom, valami annál is jobb. (Vártam, hogy egy leányzó beböki Vincze Ottó nevét, de nem.) Értelmező típusú összenézés volt a reakció. Mindezt persze tök komolyan, felelősségem teljes tudatában, különben két hónapig kellene bizonygatnom szellemi épségem különböző szegmenseit tucatnyi gyereknek. Persze a figurát szellemesre veszem majd akkor is, ha csak egy nézhetetlenül gyalázatos null-null sül ki a csigafaló-házidöntő első köréből, de erre nem kerülhet sor. Két franciáról - nem is említve Bafe Gomis rokonságát a sportszeletes arccal - a legjobb nyolc közt beszélgetni annyira tájidegennek tűnt eddig, hogy a National Geographic például a WADA-val négykézben szervezett nemrég expedíciót Bordeaux-ba, hogy megnézze, van-e bármi a merlot-ban határérték felett, de sem ott, sem a lyoni saláták antioxidáns-tartalmában nem találtak semmit, ami indokolná ezt a kontinentális erejű felfutást. Nem véletlenül hanyagoltam a francia posztok hajnalán a nagy szavakat, nehogy egy előre elkárhozott jóslattal a szerkesztőség felmosórongyaként végezzem, most azonban teli arccal provokálnék egy francia döntőbe jutása mellett, ami - lássuk be - még mindig egyszerűbbnek tűnik, mint mondjuk megérteni egy közbeszerzési eljárást. Rutinja miatt a Lyon, egysége miatt a Bordeaux mellé tenném a zsetont, úgyhogy allez!

440 komment

Címkék: bordeaux bl manchester united lyon bayern münchen beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr581881364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glory 2010.03.30. 18:46:23

ok mielott meg elolvasnam ezt egy kicsi off. infok az uj mu mezrol:
ilyen stilusu lesz mint ez az 1970-es: www.toffs.com/content/ebiz/toffs/invt/1290/1290_l.jpg
- teljesen piros, egy vekony feher csikkal a mellkasnal, sziv feletti cimerrel
- a masodik mez feher lesz es teljesen arra hasonlo mint a mostani treningmez. ujjan fekete csikozas
-a legdurvabb: a 3.mez rozsaszin lesz
ezeket hallottam :D

Boodler 2010.03.30. 18:49:40

Arjen ’passing is for pussies’ Robben

:))))

Hajrá Mu!

Glory 2010.03.30. 18:51:04

hehe elolvastam. oszintem mondom en rettegek a bayerntol. ok azok a tipikus csapat akik talan nem olyan jok most mint kene de egy meccsen kijohet nekik. ha mi fel tudunk porogni es a ket szelso folyamatosan kuldene kozepre a labdakat akkor meglehet

Titi120 2010.03.30. 18:51:37

Hát, semmi jóban nem reménykedem, csak egy Rooney hasmenésben.

benke_x · http://benkebusto.blogspot.com/ 2010.03.30. 18:54:23

atyaúristen, én 10 évesen mennyire bőgtem Teddy és Ole Gunnar gólja után :D
Most már elnemzetköziesedd az az annó jóféle bajor gyufafejűekből álló Bayern (Kuffourt nem ér mondani! :)). Rooney meg most a világ, nem látom ki állítaná meg abbol a védelemből amelyik kettőt kap az Eintrachtól...

Kellemes este lesz ez a franciáknak. Ugyis olyan nacionalisták hogy rühellik ha külföldiek ellen kell focizni, verjék tönkre egymást azért ki menjen égni majd Manchesterbe

Szamárka 2010.03.30. 18:59:11

@Glory: A hazai jó lesz, ha tényleg ennyire egyszerűre veszik a figurát (jövőre már az Aon a mezszponzor!). Idegenbelinek (vagy 3. számúnak) jobban örültem volna egy sárga-zöldnek, de a mostani fehéret utálom annyira, hogy jó, hogy lesz új fehér mez is. off vége

A Berbatovos és a Vidices rész hatalmas; ha Park középen, Rooney mögött kezd nincsen félnivalója a United szurkolóinak (:

Phil Laak 2010.03.30. 19:00:16

Szerintem a Münhennek kinéz egy Sporting-féle eredmény, idén viszont fordítva.

horas 2010.03.30. 19:04:57

Mi van Ríbéry-vel ennyire büdös neki focizni a bajoroknál?Ő ennél sokkal nagyobb játékos,ennyire nem akar már a Bayern-ben focizni vagy mi?
Mert szerintem alapvetően jobb mint Robben.

Az MU sokkal szervezettebb annál,hogy a Bayern gól löjön szerintem.Számomra csak annyi a kérdés,hogy az MU ennyire akar ma focizni,mert szerintem ha nagyon akarnák letudnák hozni,ezt a meccset győztesen kapott gól nélkül is akár.A nagy különbséget természtesen a Fiorentina-Milan meccsekből vonnám le illetve,hogy szinte minden poszton erősebb az MU ráadásul alapban jobb csapat is.

A franciáknál nehéz megmondani,a Bordeaux-ról tovább sem lehet tudni hány kiló igazából,a Lyon viszont jobban áll nevekből és ők jobban megérdemlnék az esetleges elődöntőt,mint a Bordo akik továbbra is tartom,fajsúlyos ellenféllel nem találkoztak idén a BL-ben,és az anyjuk p....ját!

Vul-Kahn 2010.03.30. 19:19:40

Szar lesz úgy leülni a tv elé, hogy reménykedni se tud az ember. Óriási verés lesz ebből... Ha mégis megússzuk egy 1-2 gólossal, az csak azért lesz, mert Hoeness majd lemegy a szünetben a vendégöltözőbe alkudozni Fergievel.
Egy x nálam már siker-kategória.

Boodler 2010.03.30. 19:41:17

Sokan leírjátok a Bayernt, nem figyelem a német bajnokságot, tényleg ennyire kutyaütők lennének?

Everred 2010.03.30. 19:47:31

Hihetetlen ez a Bayern-temetés, komolyan. Meglepne, ha egy góllal nagyobb különbséggel nyerne bármelyik csapat, nemhogy ilyen sportingos tucatokat vizionáljak.

Még Robben nélkül is piszkosul kellemetlen lesz ez a Bayern, bőven bennük van, hogy megvernek ma minket, ahogy illik.

Titi120 2010.03.30. 19:48:30

@Vul-Kahn:
Ne légy ennyire negatív !

Ha a fociban az esélyek alapján történne mindig minden, akkor a meccsek nagy részét le se kéne játszani. Nem mintha én meglepődenék ha egy sima verést kapnánk az MU -tól, de azért egy germán drukker ne adja már fel a kezdő sípszó előtt kérem ! :)

horas 2010.03.30. 19:50:37

@Boodler: Én az elöző ellenfeleiken keresztüljutás milyenségéből probálok meríteni.Illetve az MU olyan csapattal verte meg a csoportban még továbbjutási esélyeket dédelgető Wolfsburg-ot,hogy ha jól emlékszem még Ferguson is játszott...

Titi120 2010.03.30. 19:50:52

Butt; Lahm, Van Buyten, Demichelis, Badstuber; Hamit Altintop, Van Bommel, Pranjic, Ribery; Mueller, Olic

Lehet máris revideálnom kéne az álláspontomat feladás és remény témájában. :)

Vul-Kahn 2010.03.30. 19:50:58

Voraussichtliche Aufstellungen:

FC Bayern München:
-----------------Butt------------------
Lahm---van Buyten---Demichelis---Badstuber
Altintop---van Bommel----Pranjic----Ribery
-----------Müller-------Olic-----------

Manchester United:
---------------van der Sar--------------
Neville------Ferdinand------Vidic------Evra
-----Fletcher-----Carrick-----Scholes-----
Nani------------Rooney-------------Park

Vul-Kahn 2010.03.30. 19:54:03

@Titi120: Én nem látok reményt. Ráadásul Robben a padon sincs...

Klárensz 2010.03.30. 20:02:22

@horas: "
A franciáknál nehéz megmondani,a Bordeaux-ról tovább sem lehet tudni hány kiló igazából,a Lyon viszont jobban áll nevekből és ők jobban megérdemlnék az esetleges elődöntőt,mint a Bordo akik továbbra is tartom,fajsúlyos ellenféllel nem találkoztak idén a BL-ben,és az anyjuk p....ját! "

Na, mert a Lyon halomra ölte ám a nagyon erős gigacsapatokat.

United82 2010.03.30. 20:02:32

a felállásból azt mondom hogy Carrick és Scholes lesznek hátul középen (Scholes elég "gyors" VAn Bommelhez), míg Fletcher kint lesz a jobboldalon hogy segítsen Garynek Ribery ellen (a milan ellen idegenben Fletch a baloldalon volt hogy fékezze Patot), míg Park lesz Roo mögött mint árnyékék, Nani meg a balon lesz Evrával.
Most h nincs Robben, Riberyre kell ráállnunk így Garynek Fletcher fog besegíteni illetve Carrick is a kpálya jobb oldala felé fog kisegíteni.
Persze ez csak találgatás, de nem lennék meglepve ha ez lenne az alaptaktika.

djemba 2010.03.30. 20:05:19

a kezdők fényében elég simának tűnik, de akkor sem értem, mire föl ez a nagy bayerntemetés
egyrészt németek
másrészt egy 2-1 még a manchesternek is ideális, kell a nézettség a visszavágóra :)

horas 2010.03.30. 20:09:34

@Klárensz: Real Madrid
nem érdekes

Romanes eunt domus 2010.03.30. 20:12:47

@Klárensz: Juve-Bayern az egyik oldalon, Real-Liverpool a másikon (reagálva ezzel a posztra is), elég nagycsapatok

Klárensz 2010.03.30. 20:15:56

@balinhosa: Ezek bizony nagycsapatok, de jelenleg csak a nevük miatt.

_X_ 2010.03.30. 20:19:36

@horas: Jó Wolfsburgot ne vegyük alapul, mert ez a csapat kiszámíthatatlan.
Jól példázza az is, hogy a tök utolsó Hertha ellen nem olyan rég otthon 5:1re kikapott...

gasbert 2010.03.30. 20:21:33

@balinhosa: Ebből a négy nagycsapatból a Milan kettőt is megvert , a Milan ;)

_X_ 2010.03.30. 20:22:08

@Klárensz: Hát reál a 250 millás keretével nem kiscsapat

badblood 2010.03.30. 20:23:11

"...pihentetni kéne Wazzát, Berbatov a hétvégén bizonyította, hogy lehet rá számítani a kiscsapatok ellen." >> úúú... gyerekek ez igen, ez odab.szott rendesen xD

Klárensz 2010.03.30. 20:27:58

@_X_: A reál valóban nem kis csapat, hanem egy nagy szar.

Klárensz 2010.03.30. 20:28:25

Lemaradt pár szmájli.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.30. 20:29:52

@Vul-Kahn: "Robben a padon sincs"

öhhhhhhh

vadkutya 2010.03.30. 20:31:44

Remélem ezek a bőrgatyások megfingatják a teheneseket, ha már mi nem leszünk ott a legjobb négyben, ők se legyenek... :)

Brit csapatok nélküli BL 4-es, ennek lenne íze...

Szergő 2010.03.30. 20:33:00

@Klárensz: szóval akkor a nagycsapatok nem nagycsapatok a mutatott teljesítmény miatt,viszont azok a "kiscsapatok" akik nagycsapathoz méltó teljesítményt mutatnak,és nem mellesleg Európa legjobb 8 csapata közé jutnak-nos ők is kiscsapatok maradnak?
érdekes logikai csavar

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.03.30. 20:35:30

annyira leírjátok ezt a bayernt, hogy egyre jobban félek a pofára eséstől...

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.03.30. 20:35:42

@mocsing: Bazzz... már épp kezdtem feldolgozni azt az ambivalens érzést, hogy a Bayernnek szurkolnék, ami nem mostanában fordult elő, nem kis részben a Robben iránti szimpátiám miatt, erre tessék:S

Kár, hogy papírból van az az ember, ahogy a hokisok mondják...

Klárensz 2010.03.30. 20:36:29

@Szergő: Nem ez volt a célom. Horas írta, hogy a Lyon érdemli meg jobban a továbbjutást, mert a Bordó még nem találkozott fajsújos ellenféllel, hát ezt megcáfolni nem tudom, mert tényleg nem, de a Lyon sem, és csupán ezért nem érdemel továbbjutást.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.03.30. 20:37:59

@vadkutya: ha így kellene lennie, akkor már Bordeaux - CSZKA BL-döntőt :)

r_magpie 2010.03.30. 20:39:40

történelmi estéhez érkeztem el focibuzi pályafutásom során: a Bayernnek fogok szurkolni. lehet, hogy rossz estét választottam erre, de sebaj.

Mourinho már nem a király 2010.03.30. 20:42:25

Olyant nem lehet hogy mind a ketten kiessenek? :D

horas 2010.03.30. 20:42:41

AZ elsőfélidőben ledózerólhatta volna a Real a Lyon-t második félidőben pedig egyszerűen fejben összeomlottak.

Ettől függetlenül én a Real-t és a Chelsea tartottam képesnek arra,hogy kiesjtésk a BArca-t..

montipájton 2010.03.30. 20:43:35

Nem tudom, mire ez a brutálpesszimizmus a bajor fanoktól, az oké, hogy a Mu jobb és esélyesebb, de Van Gaal csapatát hazai pályán nem fogja meggyalázni egyetlen ellenfél sem.
Megkockáztatom, a második meccsen dől el a továbbjutás, nem ma.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.30. 20:43:55

1. Nem lehet, hogy mindkét csapat kiessen?
2. Ha nem, akkor hulljon a Bayern.
3. Lehet, hogy nézem a franciákat, mielőtt eltömődne fossal a tévém!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.30. 20:44:14

Hajrá Bayern! Mutassátok meg mi az a virtus és küzdeni tudás!

nalazo 2010.03.30. 20:45:13

@horas: Közvetíti holnap az Inter-Csaszka meccset valamelyik TV?

danesdzsu2 2010.03.30. 20:45:52

Ribery ma nagyot fog játszani, valami azt súgja, még ha ez nem is tűnik reálisnak....

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.30. 20:47:21

@popp: Ugye-ugye, tudom, hogy te is szereted a megalkuvás nélküli, tiszta szívű játékot, a soha fel nem adom életérzést és becsülöd ha ilyet látsz. No de annyiszor kifejtettem már hogy miért szeretem a német csapatokat.

dzolutan 2010.03.30. 20:47:26

basszameg akurvaélet.

paralelokocka 2010.03.30. 20:48:02

honnan lehet tudni, hogy a MU komolyan veszi a meccset?

Berbatov nincs a kezdőben:DD

elképesztő, hogy sosincs kezdőben ha komolyabb csapattal játszanak

Mourinho már nem a király 2010.03.30. 20:48:11

Na asszem vége is a Bayernnek :DDD

montipájton 2010.03.30. 20:48:32

Ez 1 igen vicces gól volt.

Matteo_B 2010.03.30. 20:48:50

Mi folyik itt Gyöngyösön,megcsinálom a popcorn-t bejövök erre ez van...:D

Titi120 2010.03.30. 20:49:24

Nem ez lesz életem legvidámabb estéje valami azt súgja.

nalazo 2010.03.30. 20:49:27

Megvan az első továbbjutó.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.03.30. 20:50:04

Valaki megemlítené mi a fasz történt amig betöltöttem a streamet???

horas 2010.03.30. 20:50:37

@nalazo: A Digi csak felvételről...

dzolutan 2010.03.30. 20:51:23

@_Maverick: Micho felrúgta nanit, majd a szabinál letérdelt Roo elé amíg az gólt lőtt.

horas 2010.03.30. 20:52:28

@_Maverick: Oldalról Nani beível a az alapvonaltól...Demichelis elcsúszik Rooney felugorva 4 méterről bebelsőzte a kapua 1per 11 valahányadik mp gól...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 20:52:58

a gól után megnyugodhatunk (bayern), mert tudtuk, hogy úgy is kapunk egyet. most már lehet nyugiban előremenni, vesztenivaló nincs. (torino is így kezdődött, hehhe)

nalazo 2010.03.30. 20:53:09

@horas: Persze a RAI Uno igen, de gondolom kódolva lesz.

horas 2010.03.30. 20:54:01

@nalazo: Szokott :( marad a nézhetetlen patak meg a nemzeti sport...

horas 2010.03.30. 20:54:58

@dzolutan: Igen Demichelis-Nani-Rooney háromszög=gól

montipájton 2010.03.30. 20:55:52

@Matteo_B: OFF, Gyöngyösön áprilistól minden máshogy lesz, nyugi.)))))))) ON

sh4d0w 2010.03.30. 20:55:54

Ahogy elnézem, ez a Bayern fogalmatlan, mint állat...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.30. 20:59:46

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: És mindannyiszor értetlenkedve nézek. Amúgy lehetnél te is kamikazé, vagy Geszti Péter.

1-1 - a franciáknál, jó meccs!

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.03.30. 21:00:23

Na,akkor most keresek patakot a francia meccsre

horas 2010.03.30. 21:01:59

Kár,hogy egyenlített a Bordo ott kinéz egy komolyan adok kapok is szoktak olyan rangadók lenni náluk,ha jól vágom...ilyen 4-4-ek ilyesmik...

sh4d0w 2010.03.30. 21:02:19

@_Maverick: vítlin láttam hozzá patakot...

horas 2010.03.30. 21:04:11

Itt a félidőben lesz vagy 0-3-om...
Lehet,hogy átkéne nyargalni a franciákhoz,de a nincs kedvem kínlódni meg 15 másodpercenként látni 5-öt :)...

BASTi · http://www.borgatya.hu/ 2010.03.30. 21:07:35

:)))))))

nagyjából ennyit tudok hozzátenni

bakító 2010.03.30. 21:08:58

Igaz hogy csak 20 perc telt el, de ez nem egy súlycsoport. Aki ért hozzá mondja már el, hogy mi a bánatot akar játszani Germánia örökös bajnoka?

gasbert 2010.03.30. 21:09:02

A Bayern stadion mióta Fussball Arena ? Én még Allianz Arenaról tudtam....hülyén hangzik .
Shreknek sikerült erontania teljesen a meccset :)

avenger13 2010.03.30. 21:09:06

nanit nem rúgta fel szerintem micho. de igazából mindegy. majd visszanézem ha lesz kedvem. szerintem is teljesen esélytelenek vagyunk, ne úgy essünk ki, mint a barca ellen tavaly. szívás, hogy pont most ilyen kezdővel kellett kiállni.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.03.30. 21:09:17

azért nekem nem olyan egyértelmű még mindig ez a meccs... láthattuk mi lesz ha fletch kerül jobbhátvédbe, és scholes combosa is nálam lap volt...

sh4d0w 2010.03.30. 21:09:22

@popp: köszi, de engem jobban érdekel egy németverés hazai pályán :)

Ferguson 2010.03.30. 21:09:56

Ez a f*sz bíró minek fúj le mindent a mezőnyben?! Nevetséges :@ Ezért szeretem az angol bírókat...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.30. 21:10:06

Óriási meccset tolnak a franciák!

_X_ 2010.03.30. 21:10:46

@bakító: sztem nem meglepő, mindenki világosan tudta már a meccs elött, h MU fog nyerni... Bayern mostanság egy Eintracht Frankfurt és Stuttgart ellen se tud győzni + még Robben sincs...

horas 2010.03.30. 21:11:24

Ríbéry nagyon ordít ebből a csapatból,mekkora labdát adott az elöbb is.Nagyon bírom a csávót.

Lojzi_ 2010.03.30. 21:12:33

Ez az igazi baj.
Jön egy ilyen labda és Altintopnak kell(ene) befejeznie.

(Luca Toni meg kölcsiben van a Romában, mert itt nem fért be. Nyihihi.)

Ferguson 2010.03.30. 21:13:32

Bakker, amúgy elképesztő, h pl. evra mennyire nincs játékban... :O

horas 2010.03.30. 21:13:37

Az MU már szendereg...

Titi120 2010.03.30. 21:14:22

Basszus, itt ilyen helyzeteket nem lehet kihagyni.

avenger13 2010.03.30. 21:14:23

na a második olyan helyzet, ami után ha lenne egy normális befejező csatárunk már vezethetnénk is.

BASTi · http://www.borgatya.hu/ 2010.03.30. 21:14:55

@sh4d0w:

"Ahogy elnézem, ez a Bayern fogalmatlan, mint állat..."

Ne tévesszen meg, ez csak a taktika része
ez a játék, az nb1-szintű Pranjic és a favágó csk csak csak beetetés lesz, menekülőből fogunk visszafordulni és hátranyilazni xD

avenger13 2010.03.30. 21:15:02

@Titi120: a stuttgart ellen meg a frankfurt ellen sem

montipájton 2010.03.30. 21:15:12

Mondtam én, hogy nem fogja olcsón adni a Bayern.

horas 2010.03.30. 21:15:19

Ribery elmegy a Barca-ba felelsleges lesz kupákat kiírni...

Lojzi_ 2010.03.30. 21:15:56

Akarunk játszani mégis?
Nocsak.
Végülis ennyiért havonta egyszer egy félórára belefér...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.30. 21:18:24

Megint vezet a Lyon! Érett már az újabb szakmányban a helyzetek itt is, ott is.

bakító 2010.03.30. 21:18:52

közben a franczúzoknál zajlik az élet. Wenger jegyzetfüzete már betelt...

Titi120 2010.03.30. 21:19:08

Fho, Pranjictól se láttam még ilyet !

sporttárs 2010.03.30. 21:19:15

@horas: Ők nem vesznek kész világsztárt. :))

Ezek a Rioferdinandok amúgy már bármit megtehetnek a 16-oson belül? Engem irritál ez a nagyarcú magabiztosság, lerántja, mert tudja, úgyse fújják be.
Mondjuk, amilyen töketlen volt eddig Olics, én se hinném el neki, hogy bántották. :)

Nem rossz meccs amúgy, de ilyen Badstuber, Müller, ezekkel mit akar a Bayern?

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.30. 21:19:41

@bakító:
Ahogy látom az új csatárunk is betalált.

vadkutya 2010.03.30. 21:19:58

@bakító: "Wenger jegyzetfüzete már betelt..."

:D

avenger13 2010.03.30. 21:20:00

na mivan? pranjic eltalálta a kaput. bármi megtörténhet. müller klose csere. az lenne csak a király. egyébként gomez fog müller helyett jönni.

Lojzi_ 2010.03.30. 21:22:03

@sporttárs: Badstuber és Müller nem lesznek rosszak, csak ki kell várni, amíg betöltik a 20-at... :o)))

Hogy miért nincs ezekre a posztokra felnőtt* játékosunk, nos azt én sem értem.

*Érstd: olyan felnőtt, akinél nem jobb bárki, aki feljön azifiből.

nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2010.03.30. 21:22:56

Mondja már meg nekem valaki, aki szintén nézi a meccset, hogy volt-e eddig kapufa? Ugyanis 10k-t raktam arra, hogy nem lesz, és a bwin már lezárta mint vesztes fogadást, pedig én egyáltalán nem emlékszem kapufára. Vagy csak lemaradtam?

bakító 2010.03.30. 21:23:02

@peter135: Most viccen kívül: Ez a Samak gyerek tényleg jó, vagy csak ingyen van? Én tényleg nem követem a játékát.

horas 2010.03.30. 21:23:18

@sporttárs: A Barca?
Ibrahimovic mi a rák? :)

avenger13 2010.03.30. 21:23:41

mi ma nem lőhetünk gólt. a manunál nem csak a kapusnak, hanem ferdinand is védelmet élvez??? az előbb véleményes szituban lenyomta olicot, most meg semmi nem történt.

Lojzi_ 2010.03.30. 21:24:09

@nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m: Nani egyik lecsúszott beadása érintette a felsőlécet.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.03.30. 21:24:10

@nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m: united meccsen nani egyik beívelése eltalálta a felső lécet, ha erre gondolsz

horas 2010.03.30. 21:24:10

@nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m: Volt Nani rúgott egyet..lecsúszott beadás de kapufa volt

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 21:24:54

bazz. demichelis-altintop nettó emberhátrány eddig. meg mondjuk a bíró nekünk biztos nem fúj :)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.03.30. 21:24:59

A partjelző nem tolja gyengén a Lyon meccsen... 3 ilyen lest észrevenni...

vadkutya 2010.03.30. 21:25:04

@peter135: Helyes-helyes.

BTW: rendkívüli örömmel tölt el az új avatarod, mik nem történtek itt, amíg fegyházban voltam... :D

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.30. 21:26:11

@bakító:
Megmondom őszintén, én sem láttam még teljes meccsen. Csak OJ leírása meg pár youtube videó alapján van fogalmam arról, hogy mit is tud. A gólátlaga nem a legjobb, de a mi taktikánkba elvileg illeszkedik. Csak az a baj, hogy afrikai.

Titi120 2010.03.30. 21:26:24

Akkor most követelek egy Demichellis - Contento / Alaba cserét, ennél a palinál bárki jobb.

horas 2010.03.30. 21:27:13

Amúgy Robben ÉS Ribery közé vennének egy klasszisbefejezőt meg kis iparos szervezett csapatot mögéjük,ott lehetnének,de ez most... az Mu ltáványsoan unatkozik.

bakító 2010.03.30. 21:27:56

@Lojzi_: Én emlékszem még a gyűlölt retteget Bayernekre...
Abba nem játszottak Badstúberek (kija facom ez?).
Ezt a Bayernt már gyűlölni sem érdemes.

Ezt én egyébként rendkívül sajnálom.

calciomax 2010.03.30. 21:28:10

Bayern mint a teknősbéka.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.30. 21:28:37

@vadkutya:
Song már az Arsenal legfontosabb játékosa szerintem. Igen, Cescnél is fontosabb. 1,5 éve MINDEN meccsen kurvajól játszik és nélküle nincs középpálya.

Egyébként kár, hogy ilyen korán eldőlt ez a Bayern-MU.

Lojzi_ 2010.03.30. 21:29:38

@avenger13: Ez a MU ellen benne van, ahogy nekünk is bent volt a Fio ellen, vagy a Barcának a Stuttgart ellen.

Végre valaki. Demichelis játéka a legkevésbé meglapő. Ő hozza a szokott formáját.

Akármennyi lesz a vége, ha végig így játszunk majd, akkor büszke leszek a csapatra. Pláne úgy, hogyha a bajnoki cím és a kupa összejön mellé.

vadkutya 2010.03.30. 21:30:14

@peter135: Szó szerint, nélküle nem létezünk, mondom már egy ideje...

horas 2010.03.30. 21:30:22

Miért nem játszik Nani és Valencia sose együtt?

horas 2010.03.30. 21:31:53

Timoschuk mint támadó?
Ki mondta,hogy Ménes legfelkészültebb riporter manapság?

Lojzi_ 2010.03.30. 21:32:00

@bakító: Szerintem Badstuber és Müller is bent lehet abban a Bayernben, amit ismét gyűlölni fogsz. :o)))

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 21:32:37

@bakító: badstuber az a gyerek, aki a következő rettgett-gyűlölt bayern egyik hátvédje lesz.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.30. 21:33:13

@horas:
Szerintem Ménes egyáltalán nem felkészült. Méhes annál inkább.

bakító 2010.03.30. 21:33:14

@peter135: Nanana...Azért túlozni nem kell.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.30. 21:34:53

Nagyszerű meccs ez a Lyon-Bordeux változatos lüktető, helyzetekkel teli, mondjuk ebben nyakig benne vannak a védők is.

Érdekes, hogy a Lyon ennél jobb csapatokkal nem jutott a négy közelébe, most meg ott lehetnek, bár szerintem a Bordeux fog továbjutni. A hátrány ellenére nekem jobb cspatnak tűnik a borvidéki.

Ferguson 2010.03.30. 21:34:54

Az a fura, h a MU önveszélyes. Hagyja, h jöjjön a bayern, amikor meg támadni kéne, akkor legtöbbször 3-4 passz után jön a felívelés. Csodálkozom, h SAF nem figyelmeztette őket, h jó lenne a labdákat néha megtartani, mert egy kis játékkal lőhetnénk még gólt. Így viszont a védelmünk "alszik", nincs a meccsben és bármikor jöhet egy hiba. Park és evra szinte alig van játékban, carrick és fletcher nagyon minimumon focizik. Az eredmény tetszik, az, h nem akarunk még egy kicsit sem focizni, az viszont nem...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.30. 21:34:56

@popp: Ezt Roma drukkerként meg is értem. :)
De mi van egy kamikazével vagy Gesztivel? Nem értelek.

horas 2010.03.30. 21:34:57

@peter135: Fuss egy kört a neten nézd meg van-e egy oldal is,ahol Timoschukot támadóként tartják számon...
Konkrétan védekező középpályás nem érdekes...

avenger13 2010.03.30. 21:36:01

@Lojzi_: ha végig így játszunk ok. csak legyen meg a bajnokság meg a kupa. de ha a bajnokságban úgy játszunk mint a stuttgart meg az eintracht, köln, nürnberg ellen, akkor ott sem lesz semmi. végre játszani kéne.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.03.30. 21:36:04

@bakító: "Ezt a Bayernt már gyűlölni sem érdemes."
:) hehe
azért nekem még mindig megy! :) próbáld te is, csak akarni kell!! :)

a meccs előtt azt gondoltam, hogy a Bayern azért jobb lesz mint tavaly. Nos, nem! Dehát Olic, Müller, DeMich..... ugye

bakító 2010.03.30. 21:36:19

@Lojzi_: Úgy legyen emberek. Ezt most őszintén kívánom.

BASTi · http://www.borgatya.hu/ 2010.03.30. 21:36:34

@calciomax: figy. azért nekünk olyan penge játékosaink vannak, hogy mielőtt az ellenfélhez passzolnak 3x is átgondolják.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.30. 21:36:39

@bakító:
Eszem ágában sincs túlozni. Song maga az őserő. Ugyanazzal a pofával ugyanolyan teljesítménnyel lehoz minden meccset. Természetesen az év játékosa nálam is Cesc, mert zseniális amit idén művel, de őt könnyebben tudjuk pótolni mint Songot.

BillyMack 2010.03.30. 21:36:48

@sporttárs: @horas: Haggyad, csak előtört a frusztrálsága, amit a Barcán szokott levezetni...

avenger13 2010.03.30. 21:38:07

@Lojzi_: alabat ne. max. contento, vagy timo.

20LEGEND 2010.03.30. 21:38:41

Scholes és Park remélem lejönnek, nagyon gyengék mindketten.

Szergő 2010.03.30. 21:39:15

mért nem rakja zsebre a Mu ezt a fostos bayernt?már a milan ellen is ezt csinálták,hihetetlen a különbség.
Ha jövőre találnak középre egy szervezőbb típusú embert akkor nem sok dolgguk lesz az életben.
Valószínűleg most is csak azért tartják a Bayernt játékban h nehogy Platini úgy döntsön h jövőre az angol csapatok csak 10 emberrel léphetnek pályára a BL-ben

horas 2010.03.30. 21:39:18

@peter135: Jó rosszul íram a nevét,de nem zavar,hogy nem tudom pontosan,mert tartom valami nagyra a srácot...

vadkutya 2010.03.30. 21:39:45

@peter135: Arról nem is beszélve,h nekem Alex egy kurva szimpatikus játékos, felrúgják - felkel és futballozik tovább. Elnyűhetetlen.

Domingo 2010.03.30. 21:39:47

@peter135:
Rettentően túlértékelt játékos. Ritkán szerez gólt, asszisztjai szinte egyáltalán nincsenek. Ez sok mindent elmond egy támadóról. A srácnak igazából egyetlen erőssége van: a fejjátéka. A bökkenő csak az, hogy ezt fel is dughatja a seggébe az Arsenal, amikor a beadásaik 20%-a jut el a címzetthez. Persze mivel ingyen érkezik, túl nagy bakot nem lőhet vele Wenger, de inkább más területeken kellene erősítenie. Eduardo és Vela sem jut szóhoz, akkor minek még egy csatár? Inkább meg kellene válni kettőtől és venni egy igazi gólvágót.

Lojzi_ 2010.03.30. 21:40:11

@avenger13: Meggyőztél, főleg hogy nem én kértem.

Domingo 2010.03.30. 21:41:56

@peter135: Nehéz is lenne pótolni őt úgy, hogy ő az egyetlen védekező középpályás a keretben.

vadkutya 2010.03.30. 21:42:22

@Rico1: @peter135: Én is azt olvastam Samak-ról,h rendesen túl van értékelve...

Dzeko jobb lenne, sztem.

avenger13 2010.03.30. 21:42:38

@Lojzi_: bocs, de örülök, hogy sikerült.

horas 2010.03.30. 21:42:53

@peter135: nem tartom...
@Rico1: Nincs túlértékelve,szerintem mindenki tudja róla,hogy egy tingli tangli játékos a francia bajnokságban nem rossz.Tipikus center,de alig rúgott 10 gól felett szezonban..jó lesz az Wneger-bácsi negyedik ballaszt csatár...

Domingo 2010.03.30. 21:43:53

@vadkutya:
Nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyen nagyszerű játékos lesz. Lehet, hogy ezért most páran leugatnak majd, de szerintem simán a PL legjobb verőlegényei között van.

bakító 2010.03.30. 21:43:57

@peter135: Song olyan nekünk mint aszálynak az eső.
Fabregas maga az éghajlat.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.30. 21:44:21

@popp: Igen, releváns példa ide a kamikazék és Geszti...
Sajnos az a helyzet, hogy az angolok nem akarnak, a németek meg nem tudnak változtatni, de bízom abban, hogy a második félidőben sikerült legalább egyenlíteniük a bajoroknak. Riberytől még kétszer annyi kellene mint eddig, és lehetne azon az oldalon sikerélmény.

vadkutya 2010.03.30. 21:45:19

@Rico1: Abszolút ott van a dobogón, Song egy kőkemény srác, vele akár a falnak is...

gasbert 2010.03.30. 21:45:25

Na mégegyszer , a román kommentár azt mondja h a Fussball Arenaba van a meccs .... ivott és hülye v tényleg igy van?

Domingo 2010.03.30. 21:45:27

@vadkutya: Persze, hogy jobb lenne, az egyik legtermészetesebb góllövő, de figyelembe kell venni, hogy pénzbe kerül. :)

Lacóka 2010.03.30. 21:46:07

bazdmeg ottó

"a manchester gólja begyakorolt figura volt"

ja, csak edzésen fletcheren pattant meg a labda, és vidic csúszkált

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 21:47:32

"timoscsuk a kapuban állt és kezét nem használva a kezét testtel hárított"
na, megvan a pozíciója végre :)

Lojzi_ 2010.03.30. 21:47:43

@gasbert: A BL-nek nem szponzora az Allianz, így hivatalosan az a BL-ben a neve, illetve a riportereknek azt kell mondaniuk.

Domingo 2010.03.30. 21:48:01

@gasbert: A BL szponzori szerződései miatt hívják másként a stadiont. Így volt ez a VB-n is.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.30. 21:48:42

@Rico1:
Aztán ő lesz az új Adebayor. Az is elig lőtt gólt a Monacoban, aztán itt csak nyomott egy 30 gólost. Azért én továbbra sem örülök(nék) neki. Már arcra sem egy szimpatikus srác. :)

@vadkutya:
Jobb lenne hát. Nyáron viszont továbbra is CB-t kell keresni, mert Djourou ugyan jó meg én bírom is, de a Gallas-Silvestre-Campbell trióból akár 2 is távozhat. Ez persze önmagában nem feltétlenül baj.

Lojzi_ 2010.03.30. 21:48:54

@Lacóka: :o))))))))))
Ez eddig a nap poénja.

vadkutya 2010.03.30. 21:50:02

@Rico1: Az igazi probléma az,h olyan túlzottan komolyan sztem még fel sem merült a neve az Emiratesben...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.30. 21:51:10

@vadkutya:
Ja, még Dzeko. Ugye ő túl drága volt Wengernek, említette is. Na de pont ezért elrendelte, hogy küldjünk figyelőket Boszniába meg a környező országokba, hogy a hasonlóakat még olcsón el tudjuk rabolni. Biztos visszarendeltünk párat a 44576 dél-amerikai megfigyelőből.

Domingo 2010.03.30. 21:51:14

@peter135: Na nem mintha Adebayor nem csak egy one-season wonder lett volna pár egyéb megmozdulását leszámítva (Spurs elleni bomba, Villarreal elleni olló, egyebek).

vadkutya 2010.03.30. 21:51:43

@peter135: Akkor nem lesz baj, ha a trióból Gallas marad, rá szükség van.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 21:52:00

ribery a saját 16-osa magasságában szerelt.
nem térek magamhoz.
hallucináltam, vagy más is látta?

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.03.30. 21:52:38

peter135 és vadkutya:
feltett szándékotok hogy a szimpatikus Song tesóval offoljátok szét a mai posztot?!?!?!

avenger13 2010.03.30. 21:53:18

nani undorító. ezt az első félidőben megették most nem fogják. kár hogy ribery nem marad jövőre, vele meg robbennel lehetne jó csapatot építeni, nem is sok hiányzik hozzá.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.30. 21:54:38

@BENIARRIVO:
Akkor a mai meccshez:

Hajrá egyik ne hagyd magad másik! :)

Az igazi focit úgyis csak holnap fogják játszani. Lesz legalább 5 gól, hogy milyen elosztásban azt mindenki döntse el érzése szerint. :)

vadkutya 2010.03.30. 21:55:38

@BENIARRIVO: Erre csakis @peter135: egyik régebbi hozzászólását tudom idézni:

"Megmondani egy blogon az embereknek,h miről beszélgessenek...hát, te tudod..."

avenger13 2010.03.30. 21:55:56

@Lojzi_: két középső védő. vagy egy középső, és egy bármelyik szélre. altintop egyszer veri át evrat, aztán egy ilyen beadás.

bakító 2010.03.30. 21:57:19

Egyébként a MU ma mintapédáját adja, hogy miért csak agysérült koreaiak tudják megszeretni őket manapság.
Ilyen szánalmas antifocit utoljára olasz csapatoktól láttam.

avenger13 2010.03.30. 21:58:17

azta altintop ilyet is tud?

Lojzi_ 2010.03.30. 21:58:50

@avenger13: Meg egyszer az egész védelmet.

Matteo_B 2010.03.30. 21:58:51

Hát mindent középre lőnek ezek!

bakító 2010.03.30. 21:58:53

Hajrá Bayern!!!!
(Ezt el se hiszem hogy leírtam...)

bög 2010.03.30. 21:59:14

altintop ezt valahogy bekúrja, az év gólja

Titi120 2010.03.30. 21:59:20

Na ezt már szeretem ! Ha meg kell halni legalább férfiként tesszük !

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.03.30. 22:01:45

@vadkutya: ha figyelmesen olvasod a szavaimat, rájöhetsz igen hamar, hogy nem mondtam meg, mit írjatok!!! Csupán hitetlenkedve érdeklődtem.

Domingo 2010.03.30. 22:02:09

Leült a Lyon - Bordó...

sporttárs 2010.03.30. 22:03:13

Hát nem mondanám a Manchester játékára, hogy nem kapcsolom át öt perc múlva valami normális csatornára a tévét.
A Bayern csak töketlen szimplán, már be kellett volna vernie egyet.

bakító 2010.03.30. 22:04:08

És jön Gomez.

Most beszartam...

gasbert 2010.03.30. 22:05:22

@Rico1: @Lojzi_: Köszönöm , és is valami ilyesmire gondolta.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.30. 22:05:47

Faszom a MU-ba. Még a meccs elején fogadtam, hogy ők lövik az első gólt, de mire feldolgozta a rendszer, már 0-1 volt. Azóta csak kérődznek.

Legalább Valenciát be kéne hozni Nani helyett, hadd bizonyítson.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.03.30. 22:08:47

emberek: miért kéne a MU-nak izomból focizni idegen 0-1-nél, egy cselszi meccs előtt?

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 22:10:46

@heinrich: ilyen későn kaptad ezt a tuti fülest? :)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.30. 22:13:14

@Rico1: Azóta megint felpörgött! Érik a Bordeux egyenlító gólja.

Domingo 2010.03.30. 22:14:21

@popp: Az előbb azért Makoun is majdnem betaposta a harmadikat.

_X_ 2010.03.30. 22:17:17

MUnak most kellene még bebiztosítania győzelmét, mert visszavágon Robben azért ott lesz valszeg

dzolutan 2010.03.30. 22:18:36

Fraaaaaaaaaaaaanck!!!!!!!!

bög 2010.03.30. 22:18:39

ezt megérdemelte mindkét csapat

Lojzi_ 2010.03.30. 22:19:31

Rooney hihetetlen gólveszélyes.

Matteo_B 2010.03.30. 22:20:16

ez komoly hogy chans elysée szól :D:D

sporttárs 2010.03.30. 22:21:06

Ritkán írok ilyet, de megérdemelte a Bayern, és pláne megérdemelte az MU.

Meg amúgy is baromira idegesített már, hogy Van der Saar mindent megfog, mert mindent rosszul oldanak meg az utolsó mozzanatnál a bajorok.
Mondjuk mákos gól volt. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.30. 22:21:25

Erről van itt szó kérem, most pedig előre bajorok, szívvel-lélekkel!

ZenZo 2010.03.30. 22:23:33

@sporttárs: "Ritkán írok ilyet, de megérdemelte a Bayern, és pláne megérdemelte az MU"

Szó szerint ezt akartam írni... meg annyit szúrnék még ide, hogy a 78.-ban csak megkapta szkólsz azt a sárgát, ami nagyjából a negyedik kellene legyen a meccsen. A belga nagyjából jól vezeti a meccset, de a vörösnek már kb. a 20. perc óta nem kellene pályán lenni.

A Bayern meg szimplán csak töketlen.

Domingo 2010.03.30. 22:25:22

Ha ez a gól az első félidő végén esik...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 22:27:11

franck nagy kedvvel és jól játszik. figyeljétek meg, hogy gomez gólt lő.

Titi120 2010.03.30. 22:28:10

Van Gaal nyerni akar. Helyes.

Lojzi_ 2010.03.30. 22:28:18

Jön Klose. Ő a Fiorentina ellen is győztes gólt szerzett.

bakító 2010.03.30. 22:31:46

Emlékszem, hogy bírtam útálni a német csapatokat. Jók, meg erősek, meg minden, de amit a focival csinálnak az mégiscsak vérlázító.
Ez a MU minden kritériumukat kielégíti.
GYALÁZAT!!!!

ZenZo 2010.03.30. 22:32:40

Azta a k***** mit hagyott ki Gomez.

Lacóka 2010.03.30. 22:32:58

vandersar 126 évesen is nagyon durva

Domingo 2010.03.30. 22:34:15

A Lyon így a végére elég szépen elintézhette volna a Bordeaux-t.

Titi120 2010.03.30. 22:34:45

2-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SOSE ÍRJÁTOK LE A BAYERNT !

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 22:34:59

visz-sza-ad-tuk
VISZ-SZA-AD-TUK

bazmeeeeg!

Lojzi_ 2010.03.30. 22:35:10

Dejavum van. (Írják is akárhogy...)

bög 2010.03.30. 22:35:21

"hogyan kapjunk ki 1-0-ról egy gyengébb csapattól" by MU.

Lacóka 2010.03.30. 22:35:32

evra óhogy baszódj meg

sporttárs 2010.03.30. 22:35:43

Alibiző, semmit se csináló, balfasz Manchester, töketlen védőkkel, nagyon olcsón megússza ezt az estét. A Bayern el is dönthette volna, pedig szintén nem játszik jól.

vadkutya 2010.03.30. 22:35:52

Nah, amit kértem, megkaptam, megfingatják a teheneseket... :)

Domingo 2010.03.30. 22:35:54

Csak én érzem úgy, hogy a MU köpte magát pofán?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.30. 22:35:59

@popp: Nem kell semmit mondanod. :)

THIS IS MÜNCHEN!
Ezért, ezért, pontosan ezért szeretem ennyire a német focit! Gyönyörű!

Lojzi_ 2010.03.30. 22:36:27

Jól látom, hogy az Old Traffordon nincs Rooney?

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.30. 22:36:34

zsirozott x. csak Olic-nak elfelejtettek szólni. nem véletlenül írtam nagybetűvel. már az elsőben is csak ő kapart. két fos csapat. tisztelet a kivételnek.

Ferguson 2010.03.30. 22:36:38

Azt kell mondjam, h ha győzelmet nem is érdemeltek a bajorok, de a united megszívta azt, h nem akart focizni. Az egész meccsen sétáltak...

paralelokocka 2010.03.30. 22:36:46

5-1 lett volna a reális, ilyen szarul ritkán tolja a MU
van der Sar életben tartotta a Mu-t

Bayern nyer:D, + 2pontot szereznek koefficiens szinten, ezt nem gondoltam volna

olaszok 4 BL helyének ezennel annyi?:D

nem gondoltam volna, hogy ez lesz, de grat a Bayern-nek

Titi120 2010.03.30. 22:36:52

@Radio Free Aberrania:

Mit én ? :)
Meccs előtt én próbáltam lelket önteni Vul - Kahnba ! :D

Jo_Jo 2010.03.30. 22:37:03

Ezt elkúrták, nem kicsit, NAGYON

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.30. 22:37:06

Nagyon utálom a Bayernt! Rooney meg megsérült.

Lacóka 2010.03.30. 22:37:12

na, ha rooney meg komoly, akkor örülhetünk a 3. helynek bajnokságban

Lojzi_ 2010.03.30. 22:38:16

@Vul-Kahn: Elég cizellált vélemény.

Domingo 2010.03.30. 22:38:47

@popp: Nem tűnt az olyan komolynak.

Jo_Jo 2010.03.30. 22:39:10

@paralelokocka: azért kicsit túlzás az az 5
nehogy bárki is azt higgye h az MU csak ennyit tud fozicni a Bayern ellen, csak a korai gól miatt túlságosan is megnyugodtak.
Nem baj, otthon le lesz rendezve ez a párharc :)

vadkutya 2010.03.30. 22:39:16

@Lacóka: Durva. A MU szurkereken kívül sztem most egy egész ország szorít,h Rooney-nak ne legyen nagyobb baja...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 22:39:27

@Titi120: "Hát, semmi jóban nem reménykedem, csak egy Rooney hasmenésben. "
18:51:37

LOL

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.30. 22:39:35

@Lojzi_: csak volt.

Mindenki megérdemelte, amit ma este kapott.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.30. 22:39:52

@Rico1: Igen, de 2-1-nél közel állt az egyenlítéshez a Bordeux.

dzolutan 2010.03.30. 22:39:54

Köszönjük múúúú, bízom a Chelseaben, hogy hétvégén vért hugyoznak a vörösök, és akkor talán meglehet. Van der Sar isten, még így is, hogy szinte minden középre ment, Rooney sérülése remélem nem komoly, csak 2 hetet kelljen kihagynia.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 22:40:33

most már csak bekkelni kell az OT-n, úgy is kurva erős a védelmünk :))

sporttárs 2010.03.30. 22:40:35

@Ferguson: Nem érdemeltek? Akkor Van der Saar csak egy virtuális világban mentette meg az MU-t egy méretes zakkantyútól?

Az angolok érdemeltek vereséget, ez biztos. Vajon mire voltak ennyire magabiztosak? És vajh mit tett Sir Alex ma a győzelemért?

Szerencséjük, hogy otthon kb.két perc alatt fogják tudni lerendezni, járhattak volna roszabbul is.

Vul-Kahn 2010.03.30. 22:40:41

Na most szidjátok Gomezt!!! Mit művelt ezelőtt a gól előtt, te jó ég!

És lehet még Rooneyt is kivette a visszavágóról:)) Akinek persze nem kívánok hosszantartó sérülést, sőt, jobbulást, ha egyáltalán komoly a baja.

Lojzi_ 2010.03.30. 22:40:44

@Titi120: Ebben én sem hittem.
Még most sem hiszem el.

Ezzel a játékkal Frankfurtban is meglett volna az X.

Jo_Jo 2010.03.30. 22:41:20

Rooneyt úgyis összedrótozzák legalább a köv 2 meccsre szvsz

Domingo 2010.03.30. 22:41:28

@Vul-Kahn: Már meg is érte azt a 30 millát.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.03.30. 22:41:56

sajnos abszolút benne volt. 0-1 után nem akart focizni ez a csapat, meg elhitték hogy innen már a mezek bemasíroznak az elődöntőbe... Az egyenlítő gól után annyira tudtam mi jön, hogy az utolsó 10 percet nem is néztem.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 22:42:23

@Lojzi_: azaz a frankfurt beárazta a manut :)))))))))

Rino 2010.03.30. 22:42:49

nem gondoltam volna, de esküszöm megkedveltem a Bayernt, pláne ha kiejtik a Nagymellény Mut:)
szép volt BM!

20LEGEND 2010.03.30. 22:43:10

Hát, Fergie ezt jól elbaszta, nem szabadott volna ráülni, és jóval előbb meg kellett volna húzni a Valencia-Park cserét.

Az idegenben lőtt gól megvan, nem is aggódom túlságosan, ezzel az eredménnyel csak a nagyobb verést harcolta ki a Bayern.

Lojzi_ 2010.03.30. 22:43:16

@Vul-Kahn: Gomez egy köcsög.
(Így jó?)

_X_ 2010.03.30. 22:43:23

@anonim222 [semleges néző]: biztos Olic becsapta többieket és titkon győzelemre fogadott és most kasszált egy jó kis szummát :)

Titi120 2010.03.30. 22:43:45

@Radio Free Aberrania:

Ok, de még így is az optimisták közé tartoztam. :)

montipájton 2010.03.30. 22:44:06

Megmondtam az elején. Ez a végeredmény volt a 110%-os tippem. (Meg az, hogy a visszavágón simán tarol a MU, na most ez Rooney miatt már nem biztos.)

A Bayern idén csak hármat kapna a Barcától, azért extrának nehezen nevezném őket, de a MU az alibifoci miatt megérdemelte a leckét. Egy ellenfelénél jobb csapat legyen tényleg jobb.

A lényeg, hogy megint a Barcelona járt jól.))

Ferguson 2010.03.30. 22:44:25

@sporttárs: tegyük azért hozzá, h a MU lőtt kapufát és rooney-nak volt egy 100%-os ziccere. Nem mondhatni azt, h a bayern egyértelműen jobb volt helyzetekben. Messziről lődöztek főleg, ziccerük alig volt.

vadkutya 2010.03.30. 22:45:21

@20LEGEND: "ezzel az eredménnyel csak a nagyobb verést harcolta ki a Bayern" - valszeg ezt gondoltad a mai korai gól után is... ;)

dzolutan 2010.03.30. 22:45:26

Robbent rá kell pihentetni a visszavágóra, akkor jók leszünk ott is két gólra, mert hiszem, hogy Franck is vérszemet kapott, Olic pedig egész szezonban példaértékű magatartást tanúsított(80. percben félpályás sprint VdS-ra megvan?)
És nagyon szar némán üvültve, kis puffanásokkal ugrálni alvó nő mellett. Monnyuk ha ébren van, akkor meg kiröhög.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.30. 22:45:28

innen a kiesés se fog érdekelni, mert még mindig bőven-bőven MU áll továbbjutásra.

leszarom, nem kell a BL, megmutatta a csapat, h van esélye olyan Bayernné válni, amilyet akarok, el kell kapni a Schalkét hétvégén és behúzni a salátást, a többi innen örömjáték, ha nem lesz nagy zakó az old traffordon.

bakító 2010.03.30. 22:45:31

Csak annyit, hogy a visszavágón már a francia derbit fogom nézni.

Ja még annyit, hogy mégiscsak nagy edző az öreg boroshordó. A 99-es MU-ból csinált egy ilyen szánalmat. Rohadjon meg a hatékonyság.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.03.30. 22:45:44

@20LEGEND: basszus komolyan én nem értem, mire vagy annyira magabiztos? Láttunk már jó pár olyan napot amikor a csapatnak nem sikerül semmi, egyáltalán nem érzem én olyan biztosnak azt a fene nagy verést, nagyon is tudnék örülni az 1-0-nak...

montipájton 2010.03.30. 22:45:53

@Ferguson: Így van, az azért vicces túlzás, hogy a németek "sokkal jobbak" lettek volna. Ikszes meccs volt teljesen, a végén egy komikus Evra-bakival.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.30. 22:46:00

@Titi120: ja. én meg a poszt címét olvastam elsőre így:
valami anál is jobb
na, mondtam, biztos a bayernről írt már megint valaki :)

calciomax 2010.03.30. 22:46:01

@Ferguson: ettől még simán kieshettek.

Jo_Jo 2010.03.30. 22:47:03

BTW érdekes mód ha a meccs előtt aláíratják az MU szurkerekkel ezt az eredményt, sztem a többség alá is írta volna, hiszen idegenbe lőtt gól megvan. De a meccs lefolyása után érthető, hogy mindenki szomorú. Az tényleg gyalázat, hogy mennyire nem akart focizni az MU, pedig Milan ellen idegenben volt játék, meg is lett az eredménye.
Ha emlékeim nem csalnak akkor legutóbb egyenes kieséses szakaszban a Roma nyert otthon 2-1re az MU ellen, hát, legalább a fele legyen meg a visszavágón a 7 gólnak :D

Titi120 2010.03.30. 22:47:29

@Ferguson:
Müller megpattanó lövése, Olic TM sarkazása után rövidre lőtt labdája, Gomez ziccer, Altintop szóló. Csak a második félidőből.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.30. 22:48:08

@_X_: ugyis kizsebelik a többiek, ha már megcsinálta. :)

vadkutya 2010.03.30. 22:48:29

@divi: Meg lesz az a Bordeaux - CSZKA döntő... :D

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.03.30. 22:48:39

na most láttam hogy az 1-1 után még mi volt... "örülök".

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.30. 22:48:47

Megpattanó gól által vész, ki megpattanó gól által tör.

A MU lehet, hogy kegyetlenül ráfázik, hogy injekciózta Rooneyt. Bár őt személy szerint sajnálom – meglehetősen szerencsétlen sérülés volt –, a csapatát nem.

Jo_Jo 2010.03.30. 22:49:09

@montipájton: Evra asszem az év leggyengébb meccsét hozta, pedig Rooney mellett talán ő volt a legkonzisztensebben teljesítő játékosunk.

Strigo 2010.03.30. 22:49:21

Azért ez nem sokon múlt. Megpattanó szabi, Vidic kapufa, még ilyen szar játékkal is nyerhettünk volna. Az Old Traffordon azért nem sok jót jósolok a Bayernnek.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.03.30. 22:49:40

@vadkutya: ok, verjétek ki a Barcát, de aztán lefeküdni ám az oroszoknak :)

Titi120 2010.03.30. 22:50:42

@mocsing:
Attól tartok a mai 90 perccel kifingott a nagyon szűk keretünk a hétre, persze az is lehet, hogy egy ilyen győzelem olyan erőket mozgat majd meg, hogy ihaj.

20LEGEND 2010.03.30. 22:52:01

@vadkutya: Ha korán gólt rúgunk mindig ez van, baszunk támadni.

vadkutya 2010.03.30. 22:52:14

@divi: Nono, a Barca fog megfeküdni az oroszoknak, legyünk reálisak... :)

Tika_ 2010.03.30. 22:52:43

Remélem Rooney-nek nincs komoly baja, jobbulást neki!!
Akkor nem vagyok hülye, hogy hallottam egy "van isten(/Isten)" felkiáltást! :)))
Ez az eredmény azért jó, mert így az MU komolyan fogja venni a visszavágót, és csúcsán el lesz kenve a bajorok szája :P.

destrukt 2010.03.30. 22:53:16

szvsz ha Rooneynak tonkrement a terde (ha jol lattam a serulese elegge hasonlitott Essien-ehez anno ha nem akkor sorry) akkor a Chelsea elott nagy lehetoseg nyilt es ugye jon a visszavagoja a MU-nak amire azert pihentetni nem artana ..

calciomax 2010.03.30. 22:53:37

A Chesea is nagy verést igért az Internek az 1-2 után aztán be is szopták. Simán kieshet a MU én nem érzem hogy idén akkora ászok lennének.

Jo_Jo 2010.03.30. 22:53:38

@Titi120: Nah azért ne essünk át a ló túlsó oldalára, azért van a kapus, hogy védjen :)
Tény hogy jobban akart a Bayern, de az nem feltétlen szül mindig győzelmet. Sztem Ferguson csak arra utalt, hogy az első gólt csak egy megpattanóból sikerült elérni, addig viszonylag magabiztosan állt a manchesteri védelem. Az utána következő 15 percben pedig már tényleg benne volt a győztes Bayern gól. De ha a meccse egészét nézzük, én is egál mellett raknám le a voksom, legyek ennyire elfogult. (külső szemlélőként tényleg vereséget ÉRDEMELT a Manchester)

Szamárka 2010.03.30. 22:54:16

Ez Fergusoné, Evráé és Rooney botrányosan szar helyzetkihasználásáé. Park szélen való kezdetése alapvető baromság, Scholes is nagyon gyenge volt, ahogy magához képest szinte mindenki a középpályán, negatív irányba igazán Park mellett Evra és Wazza lógott ki.

Apropó Rooney: nagyon remélem, hogy csak nagyon megijedt mikor aláfordult a bokája, ha tényleg olyan komoly, amilyen a feje volt, több hét, esetleg hónapok, amíg ismét 100%-os lesz.

vadkutya 2010.03.30. 22:54:26

@20LEGEND: Nem is értettem,h ma mit csinált a MU, ennél azért kisebb arccal kellett volna hozzáállni a feladathoz. Nem tartom kizártnak,h ma este SAF pár üveg cefre után elhasználja a céges ingyen smseket, pár keresetlen körüzenetben... :)

Vul-Kahn 2010.03.30. 22:56:02

@Lojzi_: csiszolj még rajta egy kicsit :)

És leszarom, hogy ha kiesünk, így is abszolút minimálisak az esélyeink a továbbjutásra, de ezt a meccset annyira megérdemelten nyertük meg, hogy az vmi kimondhatatlan.

Azért remélem ez a végjáték nem feledteti majd Hoenessékkel, hogy nyáron muszáj lesz klasszisokat igazolni, különösen a védelembe. Nem vagyunk még elég érettek a BL-győzelemhez, de az alapok megvannak, már csak építkezni kell rá.

Jó lenne jövőre a Wembleyben, és/vagy 2 év múlva Münchenben a trófeát ünnepelni.

Titi120 2010.03.30. 22:57:07

@Jo_Jo:
Biztos én is elfogult vagyok (csak a másik irányba), de a helyzetek alapján is ez egy teljesen megérdemelt győzelem volt.

Lojzi_ 2010.03.30. 22:57:34

@Titi120: A megmozgatott erőkről.
Utoljára ennyire szarul minden tekintetben (eredmények, morál, sérülések, forma, mutatott játék) a torinoi kirándulás előtt álltunk.
Azt a győzelmet 8 másik követte zsinórban, ráadásul jó, sőt helyenként sziporkázó játékkal.

Én most nyolc győzelemmel marha boldog lennék.
(Egy bajnoki, a BL döntő és a német kupa döntő lenne hátra jó eséllyel salátástállal a zsebben.)

Ferguson 2010.03.30. 22:58:56

@vadkutya: az biztos, h SAF-tól megkérdeznék pár dolgot ezután a meccs után, de valszű erre nem lesz esélyem... :S

20LEGEND 2010.03.30. 22:59:05

@vadkutya: Fergie napi adagja a meccs előtt megvolt, elbaszta a kezdőt és a cseréket is. :D

Szamárka 2010.03.30. 22:59:12

@vadkutya: Leginkább magával kéne smsezgetnie szerintem. Nyilván Evra, *középpálya mínusz Nani* és Rooney is megérdemelne egy-két szívhezszólót, bár Wazzát most nem bántjuk.

Titi120 2010.03.30. 23:01:01

@Lojzi_:
Azért ez erősen álmodik a nyomor kategória. :)

Nagyon nagy este volt a mai, amit már nem lehet elvenni tőlünk, de simán benne van a pakliban, hogy a következő két meccsünk (Schalke, MU) bukó, és akkor már csak a DFB - kupa marad meg az ima.

vadkutya 2010.03.30. 23:04:09

@Ferguson: @20LEGEND: @Szamárka: Hamar jött az az első gól, maradjunk ennyiben. A MU idén igencsak hajlamos elbízni magát...

Jo_Jo 2010.03.30. 23:07:43

@vadkutya: Egyetértek, de sajnos nem csak idén. De azért jó ez az MU, mert az ilyen pofonoktól mindig leszállnak a földre, és egyre jobbak lesznek.

Ferguson 2010.03.30. 23:08:37

@vadkutya: de legalább jött. Utólag ennek nagyon kell örülni. Törvényszerű volt, h 1-1 után a MU már nem fog felpörögni. Evra hibája elképesztő volt, de nem előzmény nélküli. Ő a saját szintjéhez képest annyira nem volt meccsben, h az fájt...

vadkutya 2010.03.30. 23:11:17

@Jo_Jo: Őszintén, nagyon én sem tartok attól,h a visszavágón fél óra után nem 3-0 lesz az eredmény. Feltéve, ha Rooney... Mert azt megint láttuk,h az ő játéka nélkül csak félkarú óriás a MU.

Titi120 2010.03.30. 23:13:20

Közben nézem a franciák meccsének összefoglalóját, micsoda egy vicc büntetőből lőtték a harmadikat a hazaiak !

vadkutya 2010.03.30. 23:13:21

@vadkutya: Mellesleg SAF öregszik, egyre többször hibázik...

Jo_Jo 2010.03.30. 23:15:18

@vadkutya: pontosan mire gondolsz? Azt nem lehet az ő nyakába varrni, hogy ennyire gyenge napot fogott ki a csapat fele. Valencia semmit nem csinált, talán Giggset lehetett volna kicsit hamarabb behozni.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.30. 23:15:19

@Titi120: Miért volt vicces? Tök sima kéz, csak a kommentátor zagyválta ide ezt a szándékos-nem szándékos kérdést.

Kézzel blokkolt egy lövést, semmit sem számít, hogy nem volt szándékos.

rizla 2010.03.30. 23:17:39

rooney sérüléséről tudni már valamit? mondjuk nem a térdével lett gáz, szóval méhesék feleslegesen kavarták ezt ide.

Jo_Jo 2010.03.30. 23:17:58

Azt hogy Rooneyra mennyire számítanak most az angolok jól szemlélteti, hogy az elsődleges hír nem az MU veresége, hanem Rooney sérülése.

Domingo 2010.03.30. 23:18:07

Na gyerekek, nem kell félni. Ottó kiedukálta az orvostudomány komoly szaktekintélyeként, hogy ez 1-2 hét.

Ferguson 2010.03.30. 23:18:15

Television pictures appear to suggest Wayne Rooney went over on his right ankle at the end of the game in the Allianz Arena. If that is the case, then hopefully it'll be far better news than the dreaded metatarsal we all fear.

_alerob 2010.03.30. 23:18:52

és miért van az, hogy egyből az a válasz a bayern győzelmére, hogy majd az OT-n.. Büdös nagy szánalom. A Bayern csapatként óriási, amit a BLben mutat, még ha kimondottan nem is szeretem őket.

Titi120 2010.03.30. 23:19:11

@heinrich:
Már hogyne számítana a szándékosság ?!
Pont a múltkori zuhanyhíradóban volt vendég Kassai és pont ez volt a téma. Én inkább neki hiszek.

vadkutya 2010.03.30. 23:19:55

@Jo_Jo: Arra gondolok,h régebben sokkal jobban, ergo eredményesebben nyúlt bele a meccsekbe, akkor, amikor kellett. Bár, valóban, azzal nem lehet mit kezdeni, ha játékosoknak nincs kedvük focizni. Max ordítani tud a félidőben...

Domingo 2010.03.30. 23:20:52

Ferguson azt mondta, hogy a Chelsea elleni játéka kétséges, de a holnapi vizsgálatok után többet fognak tudni.

rizla 2010.03.30. 23:23:28

@Titi120: ahogy henrich is írja: ezen mi nem büntető? ha nem ér bele kézzel, eltalálja a kaput a labda. ráadásul szép magasra kinyújtotta.

egyébként nekem meglepetés ez a 3-1es lyon siker, úgy tűnik, hogy kijött a nagyobb nemzetközi rutin. az összefoglaló alapján kurva jó meccs volt.

Vul-Kahn 2010.03.30. 23:25:17

@vadkutya: Bizony, én is így éreztem. Vezetésnél cserélt két offenzívet (Carrick-Valencia, Park-Berbatov), ezek szerintem óriási hibák voltak. Kicsit úgy tűnt, mintha azt hitte volna az öreg tintás, hogy ezzel le is rendezheti a továbbjutást, mert nem igazán hiányzik neki, hogy a Chelsea-meccsen kívül bármi is ott legyen a játékosok kisagyában a következő napokban.
De ezt azért az Allianz-Arenában nem lehet megcsinálni (na jó, talán ha az 1859+1 az ellenfél, akkor igen:). Nagyképű dolog volt, na.

Titi120 2010.03.30. 23:25:19

@rizla:
Neked is csak azt tudom írni, hogy a szándékosság dönt. Esetünkben szó sem lehet ilyesmiről.

Lojzi_ 2010.03.30. 23:26:43

A realításokról:
Ha Robben és Schweinsteiger visszatér, és nem lesz Rooney, akkor a két kezdőcsapat minimum hasonló játékerőt képvisel.
Sok múlik még azon is, hogy a kékek ellen a hétvégén melyik csapatból ki fog esetleg kidőlni.

Egyébiránt szerintem ma nem volt semmi szégyelnivalója a fent említettek helyén játszó Pranjic-Altintop párosnak. Bár így játszottak volna egész szezonban.
Demichelis a gól előtt elcsúszott, később hibázott egyet, de aztán összekapta magát. Rá sem lehetett összességében panasz.

Aki a leggyengébb volt ma, az egyértelműen Müller. Kellene kicsit pihentetni, hogy visszanyerhesse a formáját. Fiatal még ő ehhez a 3 frontos harchoz minden meccsen kezdőként.

apok 2010.03.30. 23:29:10

Hatalmas szívvel játszott a Bayern és grat nekik a győzelemhez, de azért remélem az OTn elkenik a jódlisok száját rendesen de rendeeeesen. go MU

Jo_Jo 2010.03.30. 23:29:45

@Vul-Kahn: én úgy éreztem, hogy csak a csipkerózsika álmából próbálta volna felrázni a csapatot, nem lett sokkal támadóbb a játék, de elméletben több támadást lehetett volna végigvinni Berbatovval és Valenciával, és ugye a legjobb védekezés a támadás. Ez volt a legnagyobb bajom a meccsen, a Manchester nem focizott, nem voltak normálisan felépítve a támadások, csak Rooney felé vágták a labdát osztjóvan...

_X_ 2010.03.30. 23:30:52

@Lojzi_: jah OT-n remélhetőleg mind2en ott lesznek, akkor akár izgalmas is lehet majd a meccs.

Jo_Jo 2010.03.30. 23:31:52

"He has got a kick to the ankle, we will just have to wait and see tomorrow (Wednesday)," Ferguson told Sky Sports.

"Hopefully it's not too serious. He may be doubtful for Saturday but we don't know, it's too early to say."

ennyit lehet tudni a sérülésről

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.30. 23:34:10

vki összefoglalná a meccset nekem? köszi :) egy betűt nem láttam a mai csatákból, a franciák nem is érdekelnek :) mi történt a tehenesekkel bayerniában? milyen volt a meccs? van-e esélye a németeknek? mi ez a ronney-os sérülés? köszi, ymy

vadkutya 2010.03.30. 23:34:23

@Jo_Jo: Komolyan nem értem,h hogyan engedhetett meg ekkora mellényt magának a MU egy BL negyedben. S az is enyhén degradáló SAF-ra nézve,h ennyire egy embertől függ a United. Ez eddig nem vót...

Ferguson 2010.03.30. 23:34:26

Amúgy iszonyat bosszantó, h rooney megsérült, főleg úgy, h a 60. perc után nem akartunk semmit ettől a meccstől. Cserélte volna le őt a picsába...

Lojzi_ 2010.03.30. 23:34:42

Szerintem egyébként a MU játékosok leírták a Bayernt.
A korai gól még inkább elhitette velük, hogy ez megvan.

Most is azt fogják hinni, mind ők, mind a szurkolóik, hogy az Old Traffordon jön majd a Bayernre nyergesvontató.
Ha a Bayern ilyen lelkesen játszik, akkor vért kell köpniük és hugyozniuk a továbbjutásért és még az sem biztos, hogy elég lesz.
Ha nem akarnak majd csúszni-mászni, harcolni, verejtékezni, akkor sima kettős győzelem lesz.

Nem egy világverő csapat jelenleg a Bayern, de nem is a Bolton, vagy egy szétesett, hitevesztett, kiöregedett olasz csapat.

Még mindig kiverhetőek, de csak akkor, ha minden MU játékos a súlyának megfelelően áll majd hozzá a meccshez.

Én speciel azért nem hittem egy percig sem a Bayern sikerben, mert nem hittem a MU-ról, hogy ennyire amatőrök tudnak lenni.
De ha egyszer igen, akkor miért ne lehetne többször?

vadkutya 2010.03.30. 23:35:14

@imici77: S ki evett a tányéromból? :D

Titi120 2010.03.30. 23:35:59

@Ferguson:
Na ez lett volna az igazán nagyképű dolog, hogy ha SAF lekapja a 60-dik percben Rooneyt ...

rizla 2010.03.30. 23:37:16

@Titi120: akkor a chelsea-nek is max 1 büntető járt volna a barca ellen tavaly a stamford bridge-en. egyetértesz?

Ferguson 2010.03.30. 23:38:55

@vadkutya: hagyjad már ezt a nagy mellény szöveget, tudat alatt max. de szándékosan aligha. Ezek profi játékosok, akik sokat megéltek már és tudják, h mi fán terem a dió. Nem koncentráltak eléggé, de ez nem mellény, hanem odafigyelés kérdése. Mellesleg egy kis szerencsével és ha evra nem töketlenkedett volna, akkor félgőzzel nyertek volna idegenben egy bl negyedöntőt. Ha a MU-nak nagy mellénye lenne, minden 4. - 5. meccsén kikapna, mert találkozna olyan erősségű ellenféllel. Ami meg SAF-ot illeti, ha már tényleg igaz ez az "egy emberes" szöveg, akkor inkább zseniális, h egy emberrel is ilyen szinten tudja tartani a csapatot...

Titi120 2010.03.30. 23:39:21

@rizla:
A Ballack - lövésre gondolsz ? Akkor azt hiszem egyet, de vissza kéne néznem már a jelenetet, gyorsan felejtek.

rizla 2010.03.30. 23:40:55

@Lojzi_: "De ha egyszer igen, akkor miért ne lehetne többször? "

mert ez az MU.

rizla 2010.03.30. 23:42:54

@Ferguson: a nagy mellény kifejezés túlzás, de elbízta magát az MU. mivel évek óta megtörhetetlen az önbizalmuk, ezért ilyenek is meg tudnak esni velük, van ilyen. azt az evra nyilatkozatot olvastad, amiben azt mondta, hogy rómában elbízták magukat?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.30. 23:43:05

@Ferguson: "Amúgy iszonyat bosszantó, h rooney megsérült"

erről beszéltünk egy jó ideje... RvP, Aaron, Diaby, Cesc...

és a többi csapatot is sorolhatnám.

Üdv, ymy - ezt érzem, ha nem kapunk ki holnap, bmi megtörténhet... de nyerni fogunk... eboué lesz a kulcs.

Titi120 2010.03.30. 23:43:12

„Rúgást kapott a bokájára, de holnapig várnunk kell az állapota felmérésével. Elképzelhető, hogy veszélyben lesz a szombati játéka" – mondta Ferguson, aki megérdemeltnek nevezte a Bayern győzelmét.

„A Bayern volt a jobb csapat, nem panaszkodhatunk a végeredmény miatt. Sok labdát eladtunk, az első gólnál balszerencsénk volt, a másodikat le sem tudom írni… Gyakorlatilag már vége volt a meccsnek, mikor egy egészen elképesztő gólt ajándékoztunk nekik. Az Old Traffordon sokkal jobbak leszünk, efelől senkinek se legyen kétsége" – értékelt.

Vul-Kahn 2010.03.30. 23:44:00

@Jo_Jo: hát jó, ebben is van vmi, de azért Carricket meg Parkot vezetésnél levinni... A koreainak én mindig is nagy csodálója voltam, mindig két ember helyett melózik, és támadásban is használható-kategória, sokkal inkább Nani-bohócot kellett volna ott lekapni.
Carrick helyét meg nem vette át senki középen, Berbatov talán labdába se ért, az is eléggé elhibázott csere volt, utólag feltétlenül ezt kell mondani (de szerintem már előre is lehetett rá számítani.)

Amúgy még mindig a ti kezetekben a továbbjutás, jobb csapat a tietek, ez nem vitás. Ahogy írtam fentebb is, ez a Bayern még nem érett meg egy komoly nemzetközi eredményre, nekünk most rutint kell szerezni, hogy a következő években egy ilyen párharc már 50-50%-os esélyekről induljon.

A csodában viszont azért most már bízom. :)

vadkutya 2010.03.30. 23:44:02

@Ferguson: Hát, nem tudom, én totálisan másként látom, de ez érthető. A MU ma amatőr volt, tudatalatt vagy tudatosan, tökmind1. Valóban profi játékosok alkotják a keretet, de ebből ma picsafüstnyi mennyiséget csillogtattak meg...

Ferguson 2010.03.30. 23:44:43

Ennek a bl-nek egyértelmű favoritja a barcelona. Az inter max. egy meccsen lenne veszélyes rájuk, az arsenal ellen jó esélyük van. A másik oldalon a MU v elvergődik a döntőig v nem, aztán ha jó napja van, akkor megfoghatja a barca-t. A bayern ha továbbmegy, lehet elvérezne vmelyik francia ellen. A franciák meg lehet nem gyengék, de mégis addig úgyse számol velük senki, amíg be nem jutnak a döntőbe...

Ferguson 2010.03.30. 23:47:15

@vadkutya: azért azt ne hallgassuk el, h a bayern az első félidőben semmit nem csinált, a mu se nagyon persze. Ez a meccs egy szép 0-1 lett volna valszű, ha nincs az a megpattanó szabi, onnantól pedig a MU-nak már nem volt visszaút, mert ahhoz, h felpörögjenek idő kell, az meg nem volt. Evra meg a végén elbaszta a maradék örömét az MU szurkereknek. Akkor már tényleg az eredményt kellett volna őrizni és középpályásokat hozni, nem pedig berbatovot és valenciát, carrick-et és fletcher-t feleslegesen cserélte le...

vadkutya 2010.03.30. 23:48:25

@imici77: Ne is mondd, úgy várom már azt a meccset, mint... Nem is tudok jelzőt, sajnos a Barcánál már tényleg csak a tökfőzeléket utálom jobban... :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.30. 23:50:40

@Ferguson: evra akkor most végre nem egy baby-vel találkozott... a szokásos arsenal lenézésed meg szórakoztató.

@két duda( . ) ( . )egy csárdában: messi a kulcs, de nem akarok ebbe belemenni :)

Ferguson 2010.03.30. 23:51:18

Amúgy ha a MU nyert volna 1-0-ra mondjuk, akkor is kritizálnám a csapatot, mint ah a szünetben meg is tettem...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.30. 23:52:04

@vadkutya: meg a sp?rst :)

amúgy Wenger ugyanolyan hangulatot tudott kelteni, mint a mu elleni visszavágó előtt... aminek ugye... de most újra hiszek a csodában :)

Ferguson 2010.03.30. 23:52:50

@imici77: én nem nézem le az arsenal-t, csupán annyit mondtam, h a barca-nak jó esélye van ellenük, ami igaz is. Idegenben kezdenek, az arsenal-nem tudja kiállítani a legerősebb csapatot, messi csúcsformában és ibra is kezdi megtalálni magát....

vadkutya 2010.03.30. 23:54:52

@imici77: Én is, hálistennek több csoda van az életben, mint véletlen. X biztos nem lesz, sőt, mi csak pozitívan csalódhatunk...

két duda( . ) ( . )egy csárdában 2010.03.30. 23:55:28

@vadkutya: Kis kapor, chili, nem olyan rossz az. Mondjuk tény,a kelkáposzta főzelékhez képest nem rúghat labdába, utóbbi a favorit.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.30. 23:56:46

@Ferguson: holnap cáfolunk. Sol-ok előre. :) - ez mekkora szójáték :)

két duda( . ) ( . )egy csárdában 2010.03.30. 23:56:49

@imici77: Messitől nem várok nagy varázslatot...ahogy mifelénk mondják, "be lesz árazva":-)

vadkutya 2010.03.30. 23:58:11

@két duda( . ) ( . )egy csárdában: Tökfőzelék chillivel, hoooogyne, fájjon kifelé is... :D

Ferguson 2010.03.30. 23:58:55

Na jó van, mentem 24-et nézni, ha jövő héten nem lesz rooney, adunk jack bauer-nek vízumot és jöhet pusztítani a bayern.t... :D Üdv mindenkinek!

nasteey 2010.03.31. 00:06:45

@vadkutya: Irígység, vagy mifene? :D Nekem speciel az Arsenal a legszimpatikusabb PL-csapat (a játékfelfogásuk miatt), persze, holnap ezt pont le fogom szarni.
Már csak attól félek, hogy mivel mindenki nagy meccset vár, ezért iszonyat szar lesz.

két duda( . ) ( . )egy csárdában 2010.03.31. 00:06:58

@vadkutya: Nekem nem sok kell, hogy megéhezzem, össze is dobok valamit- most!:-)

Nagy élmény lesz holnap az amortizálódott hangkártyával meccset nézni, de nem hagyhatom ki az 5-2-t.
Az unalmasabb intervallumokban meg átkapcsolok a CSKA-hengerre.

Jó éjt- Almuniának csak azért, hogy holnap megússza az általam prognosztizált 2 potyával.

halareaal 2010.03.31. 00:07:15

bárki is megy tovább a Bayern-MU párharcból, nagyon kell vigyáznia a francia ág továbbjutójával (aki azért mostmár sztem nagyon valószínű, h a Lyon lesz).

avenger13 2010.03.31. 00:09:44

végre talán leszállnak 99ről. mondjuk ahhoz nem tudom hogyan és mennyiszer kéne megverni a mut. sajnos még mindig ők az esélyesebbek, de így azért más lesz a dolog.

pranjic és altintop nagyon jól játszott ma önmagához képest. igazából ezért nem értem a rotálást, mert az eintracht ellen kellett volna behozni őket kezdőbe, hogy ott nyomják ezerrel, nem ment volna az a tökölés. a kövektező meccsre, azért remélem jön robben, schweini biztosan, és hiába sokkal jobb a manu védelme, megmutatták már, hogy tudnak magukból bolondot csinálni.

az első félidőben is ment a bayern, csak altintop és pranjic nem úgy oszt labdát mint schweinsteiger.

gomez meg egy mezőnyben nagyon szimpatikusan küzdő csatár, aki nem tud gólt rúgni. de vele legalább csak féllel vagyunk kevesebben, nem úgy mint miroval, aki elfelejtett focizni. müller meg nagyon jó játékos, csak most kevés labda is ment előre, legtöbbször a középpályások vagy olic rálőtte. tényleg többet kéne pihennie. de jelenleg ehhez klose miatt szűk a keret.

avenger13 2010.03.31. 00:12:36

@halareaal: ez igaz. a mu azért be tudja darálni őket egy egészséges rooneyval. ha valami csoda folytán a bayern jutna tovább, akkor abszolút 50-50% eséllyel látnak neki a két meccsnek. a lyon valszeg innen simán behúzza.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.03.31. 00:17:26

@imici77: ", a franciák nem is érdekelnek :)"

csak a lyon, gecc :)

www.youtube.com/watch?v=BGJY0TmiOk8

az angoloknak eddig qss ...

(mondom, eddig :DDD )

rizla 2010.03.31. 00:31:19

@nasteey: nem azért lesz szép a meccs, mert mindkét csapat szépen játszik, hanem mert amellett, hogy szépen játszanak, ehhez makacsul ragaszkodnak is. a barcelona mondjuk joggal, az arsenal már kevésbé, legalábbis egy barcelona ellen muszáj lesz engednie wengernek az elvekből. de ahogy ismerem, nem fog, úgyhogy simán lehet, hogy tényleg tüzijáték lesz a murphy törvények ellenére.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.03.31. 01:04:15

@rizla: Te ugye okosch vagy ? :)
ma ki tette volna a 4 gólt a 2 meccs közül ?
bayern vs lyon ?
hmm ?

sporttárs 2010.03.31. 06:40:31

@rizla: Hogyne, kezezés miatt egy. A többi másért.

sporttárs 2010.03.31. 06:51:17

A Lyon-Bordeaux még nem lefutott, egyáltalán nem játszott rosszul a Girondins sem, és lesz ott érzelem bőven. :) Tényleg egész jók lettek a francia élcsapatok, bármilyen viszonyításban.

Asidotus 2010.03.31. 07:36:21

Ha Wengernek van annyi esze, amennyi látszik, akkor Chamakch mellett elhozza Llorist is. 23 évesen lassan Európa legjobb kapusává válik. Ha Chamakch beválna Angliában is, Llorissal megerősítve meglenne a bajnoki címük, még a Spurs sem tudná megállítani a gunárokat.

Ronal-d'oh! 2010.03.31. 07:38:59

Én nem akarok vészmadár lenni, de a képek alapján ez minimum egy részleges szakadás lesz Rooneynál. Egy húzódás után még lazán tud futni az ember, mert annyira be van melegedve a bokája. De szegény srác egy lábon ugrált le, mankóval hagyta el a stadiont, szóval lehet, hogy ennyi volt minimum egy hónapra.

United82 2010.03.31. 08:15:44

Őszinte gratulációm a Bayernnek.Teljesen megérdemelten nyertek., mivel ők akartak játszani és mentek végig előre. Mi? Nem tudom mit akartunk, ennyire nulla játékot nagyon régen láttam, a félypályánál tovább szinte nem ment át senki Nanin és Rooneyn kívül. Értem én h szombaton chelsea de ennyire nulla játékot és kímélő üzemmódot nem lehet egy BL meccsen produkálni. Egy adat tegnap összesen 104km-t futott a csapat(a milan ellen mind a két meccsen 110felett..és a bayern tegnap 109et futott). Plusz Fergie cseréit se értettem és a végén slusszpoénként még Roo is megsérült. Én kérek elnézést minden tv nézőtől akik látták ezt az előadást a Unitedtől, erre szokták mondani hogy elégtelen, de pótvizsgát tehet. Én csak akkor fogok elnézni emelett a "teljesítmény" mellett ha Chelseat és a vvágót is behuzzúk, Rooneyval vagy nélküle.
Mégegyszer gratula a Bayernnek akik szintén nem voltak jók, de az utolsó pillanatig mentek, küzdöttek és akartak valamit csinálni, teljesen megérdemelték az utolsó gólt és mi is megérdemeltük hogy kikapjunk.

Deeo 2010.03.31. 08:29:00

Van der Sar miket védett! Rá nem lehetett panasza a MU-nak az biztos. A gólokról egyáltalán nem tehetett, nagyon hülyén "állt össze" előtte a sorfal a szabadrúgásnál.
Összességében nem rossz eredmény ez a MU-nak, szerintem otthon behúzzák, mondjuk ott ennél sokkal több kell az biztos.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.31. 08:33:22

nagyon nagy volt tegnap a bayern, őszitén gratulálok. sőt, még szimpatikus is volt, amit csináltak. teljesen megérdemelték.

United82 2010.03.31. 08:33:52

@Deeo:
eredménynek valóban nem is rossz az 1-2 (mikor utoljára 1-2 volt az első meccs egy bl negyeddöntőnkön akkor a vvágó elég sima lett:))..szóval nem is az eredménnyel van a baj, hanem azzal amilyen nulla játékot produkáltunk. Kb kimentek a mezek a pályára és ennyi. Tényleg semmit, de semmit nem csináltunk, ezt nem tudom megbocsátani. akkor mondják meg a meccs előtt hogy kedves szurkolók a chelseare készülünk ma ne nézzétek a meccset mert nem fogunk focizni, csak kimegyünk lötyögni egyet. Mert rosszul játszani lehet, de lélektelenül, nulla küzdéssel és kevés futással nem. Komolyan mondom hogy az utóbbi 3-4év legrosszabb BL produkciója volt ez és teljesen megérdemelten kaptunk ki.

Deeo 2010.03.31. 08:44:54

@Rooney82: Erre csak annyit mondok hogy örülj hogy nem vagy Milan szurkoló mint én :) Néha sírnál a mutatott játéktól, én szoktam :D

BASTi · http://www.borgatya.hu/ 2010.03.31. 08:56:28

nekem itt valami gyanús.... fordítunk a Mu ellen, gratulálnak a nembayernesek pluszban még benito is

ez hogy lehetséges??

/ @_benito: ez már Prt Sc, nem tagadhatod le :D /

Everred 2010.03.31. 09:13:20

@Rooney82: csak magunknak köszönhetjük, 1-0-ról ez ellen a védelem ellen el kellett volna dönteni a továbbjutást, ehelyett mi beástuk Scholest meg Carricket a tizenhatosra, a labdakihozatalt Fergie valószínűleg megtiltotta, azért baszkodták előre céltalanul a megszerzett labdákat, így meg sikerült ritmust adni a Bayern játékának. Fel kellett volna venni a kesztyűt, ilyen szempontból a gól nagyon rosszkor jött, túl korán, de hát az istenfáját már, ne kelljen arról beszélnem, hogy egy SZERZETT GÓL megzavarta a legutóbbi két BL-döntőbe eljutó csapatot, mert széttörök valamit. De mégis ez van, mert így láthatóan begyávultunk és ráfogtuk, hogy na, így jó is az eredmény (jelzésértékű, hogy 1-1 után azonnal eltöltöttünk némi időt a Bayern térfelén, jött a Vidic-kapufa, csak hát a csodálatos cserék elintézték, hogy ez a minimális kis lendület is tovatűnjön).

Így is két iszonytató, borzalmas, rettentő egyéni hiba kellett a gólokhoz, de bár ez lenne a legnagyobb baj. A legnagyobb baj az, hogy Fortuna két lábbal rúgott tökön a végén, így az utolsó pillanatos gól mellett most izzadhatunk, hogy mifasz van Rooneyval.

Ja, ami a legviccesebb: egy az egyben eljátszottuk azt, amit a Bayern 99-ben. Korai gól, bekkelés, néhány kontra, helyzetek kimaradnak, aztán a végén sikerül elbaszni a kiváló eredményt, mert a védelem nem bírja a folyamatos nyomást. Még a felső léc is megvolt.

Lojzi_ 2010.03.31. 09:17:31

@Everred: Azért mintha a Bayern '99-ben egész más játékot mutatott volna, mint tegnap a MU.....

Everred 2010.03.31. 09:22:34

@Lojzi_: nem különösebben. Az a baj, hogy a nagy többség csak arra emlékszik, hogy gól + két kapufa, ebből azt szűri le, hogy a Bayern sokkal jobb volt. Én megértem, hogy a bayernesek nem akarják visszanézni azt a meccset, de a többiek megtehetnék :-)

Akkor a Bayern játszott ugyanilyen gyáván egy aznap Scholes és Keane hiányában nagyon is verhető csapat ellen. Ők is megbűnhődtek érte, tegnap meg mi is.

Everred 2010.03.31. 09:23:45

@nekedX: rándulás, kisebb ficam, ezek mind olyan dolgok, amik kurvára fájnak ám, viszont hamar elmúlnak (mármint ilyen modern orvosi kezelés mellett)

Fergie azt mondta, hogy "didn't look terribly serious", szóval meglátjuk.

United82 2010.03.31. 09:24:42

@Everred:
Nem akarok politizálni, de erre a meccsre tökéletesen stimmelne ha Fergie kiállna és ezt mondaná:
"Elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget mint ez a csapat senki nem csinált, amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni, nyilvánvalóan végig hazudtuk az utolsó másfél-két sajtótájékoztatót. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl a csapatban rejlő lehetőségeken, hogy azt, mi azt nem tudtuk korábban elképzelni. És közben egyébként nem csináltunk semmit 90percen át"

Nagyon elcsesztük ezt a meccset és ha belegondolsz az Old Traffordon Riberyvel és Robbennel kontrázgathat a Bayern, nekünk meg támadni kell, valszeg Roo nélkül. Nagyon nem lefutott a visszavágó...sőt...benne van egy hazai vereség is...mi csak támadunk fejetlenül a két R betűs meg oktat minket a kontrákkal..

avenger13 2010.03.31. 09:25:57

@Everred: nagyon nem így volt. a gól után a bayern támadott végig (igaz nem szögezték oda a manut, de nem is volt 60-40 a labdabirtoklás a manu javára a szünetben), a manu meg konkrétan nem csinált semmit. értékelhető megmozdulások se nagyon volt, egészen a végéig. tegnap a bayernnek azért nem egy lövését szedte ki van der saar, aki hihetetlen formában védett. míg a manu megint csak nem csinált gyakorlatilag semmit. volt egy kapufájuk meg egy demichelis által csúnyán elnézett beadás.

szangye puncog 2010.03.31. 09:29:40

grat a bajoroknak, a mu annyit focizott amennyit hagytak nekik.
evra és park nagyon gyengék voltak, mondjuk evra már hetek óta az. neville egy hüje, scholes meg, hát ő nagy kedvenc, de az az új skill nála ahogy egy csellel helyzetbe hozza az ellenfelet nem hiányzott a fegyvertárba.
sir alex kiküldte az öltözőből van der sart aztán bekapcsolta a hajszátítót a meccs után.

Everred 2010.03.31. 09:34:48

@avenger13: jó, mindegy. A gól után a United kezdett támadni és fölénybe is került labdabirtoklásban is, de mondom, mindegy, majd egyszer megnézed újra, talán.

Sajnos volt tegnap elég helyzetünk, Nani kis szlalomja, Rooney óriási ziccere, Vidic kapufája... tiszta, nagy helyzetekből nem álltunk rosszabbul, mint a Bayern, csak hát ők jöttek folyamatosan előre, lőttek mindenhonnan, várható volt, hogy előbb-utóbb valami beakad. Arra is nagyobb összeget mertem volna tenni, hogy egy megpattanó lövés lesz a vesztünk.

Everred 2010.03.31. 09:37:26

@Rooney82: ne is, mert politizálás nélkül is épp elég ideges vagyok.

Nem hinném, hogy fejetlenül fogunk támadni, de az fontos, hogy az első negyedórát megnyomjuk és korán gólt lőjünk. És ha esetleg összejön, akkor NE ÜLJÜNK RÁ MEGINT, az ég szerelmére.

Egyébként az a fura, hogy az első félidő még nem is volt annyira rossz, kapuralövések aránya 6-9 volt a United javára, szóval a szünetben még megérdemelten vezettünk, noha már akkor is gyenge volt a saját játékunk, csak a Bayerné még gyengébb. Arra számítottam, hogy Fergie összekapja a csapatot a szünetben, ehelyett még jobban szétestünk...

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.03.31. 09:42:40

Életem egyik legemlékezetesebb futball élménye volt a tegnapi, ugyanis nem értesítettem magamat arról, hogy meccs lesz, így nem is láttam.
Remélem örültök, hogy ilyen hűen ábrázoltam a meccsélményemet.

vadkutya 2010.03.31. 09:52:57

@Nűnű: A Spurs sosem tudta megállítani a Gúnárokat... :)

Boodler 2010.03.31. 10:09:57

@Rooney82:
Egy adat tegnap összesen 104km-t futott a csapat(a milan ellen mind a két meccsen 110felett..és a bayern tegnap 109et futott).

A Milan elleni meccshez képest látványos volt a tempókülönbség de azt nem gondoltam volna, hogy ez ~10%-kal több futott km-t jelent, ami persze, nem kevés, de a látvány alapján többet tippeltem volna.

Rooney sérüléshez meg annyit, hogy talán nem lógatta volna a lábát, ha nagyon komoly - bár ezt mondjuk minden orvosi ismeret nélkül mondom.

rowi 2010.03.31. 10:24:07

vicces így utólag olvasni a meccs előtti Bayern temetéseket...
ezt a 2-1et mind a két csapat megérdemelte, de főleg a fritzek. rooney meg, csak két hétre dőljön ki, légyszi, légyszi. de szombatra mindenképp, amilyen idegenbeli meccsei vannak még a Chelseanek...van der Sar viszont még mindig nagy király, remélem azért ezen a héten eleget védett már

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.31. 10:27:44

@Boodler: ennél sokkal durvábbak a passz-százalékok. iszonyú a különbség, a bayern középpályája 80 körül passzolt, a unitedé meg 60, sokkal kevesebbet és sokkal rosszabbul.

Sath 2010.03.31. 10:38:39

@Everred:

"Így is két iszonytató, borzalmas, rettentő egyéni hiba kellett a gólokhoz, de bár ez lenne a legnagyobb baj. A legnagyobb baj az, hogy Fortuna két lábbal rúgott tökön a végén, így az utolsó pillanatos gól mellett most izzadhatunk, hogy mifasz van Rooneyval."

Alapból egyet értek veled, csak azért azt beszéljük már meg, hogy a Man U gólja is volt legalább akkora mák mint a bayern egyenlítése.

Oviban, az udvaron zajló kis meccsen sem érkezhet valaki ennyire üresen a kipattanóra, hogy 2 méterről bevágja, nem hogy pl egy BL negyeddöntőben ROONEY!!!!.

Tegnapi meccsről nekeis az a véleményem mint többeknek, ennyire nem lehet föladni a focit, és védeni egy talált gólt, mert az, az esetek 90%ában megbosszúlja magát, mint tegnap.

Fergie érezte is ezt, hozta be Berbatovot, Valenciát, hogy legyen labdatartás, de véleményem szerint későn tette, addigra a "bajorok" (van vagy egy bajor köztük :)) már, ahogy Méhes Gáborék is mondták, vért ittak, plussz még azt is megérezték hogy a man u naciba beszaladt a sportszelet, és felaprították őket németesen :D

Nem hittem volna, hogy még létezik ez a fogalom fociban,hogy "németesen felaprítani"....

danesdzsu2 2010.03.31. 10:45:56

@imici77: "a franciák nem is érdekelnek"

Akkor ma este az Inter-Chelsea-t nézed?:)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.31. 10:46:17

az elsőt lehozta a Bayern csendesen, egy kapott góllal. a másodikba feljebb kapcsoltak, a ManU meg lemaradt róluk. Olic odatette magát, b+, a 92. percben még a labda után kotorászik, leborulhat minden Bayern fan előtte. és még egy lövőcsellel megreptette szegény VDS-t is. szép játék a foci, na.

danesdzsu2 2010.03.31. 10:47:05

@vadkutya: Ez nemsokára teszt tárgya lesz....:)

danesdzsu2 2010.03.31. 10:48:56

Egyébként tegnap este azon az elképzelésen röhögtem a tv előtt, hogy mi lenne, ha van der Sar-t elcserélik Almuniával...

vadkutya 2010.03.31. 10:55:03

@danesdzsu2: Így-így, 10 nap, készül is már a vendégposzt hozzá... ;)

BASTi · http://www.borgatya.hu/ 2010.03.31. 10:57:33

@Sath:

"addigra a "bajorok" (van vagy egy bajor köztük :)) "

konkrétan három volt a pályán: Lahm, Badstuber és Müller + 2 a padon: Rensing, Görlitz + 1 egy alapember Schweinsteiger sárgák miatt eltiltva a lelátón

Szóval ez nem jött be annyira :)

Vul-Kahn 2010.03.31. 10:58:01

@anonim222 [semleges néző]: Olic és a Bayern München, egyszerűen érthetetlen, hogy ez a két "dolog" hogy nem talált hamarabb egymásra...

Ezt az embert az Isten is Bayern-játékosnak teremtette, és szeptemberben már a 31.-et tölti, szóval túl sok már nincs neki hátra ezen a szinten, ami rendkívül sajnálatos.

Mondjuk fura, mert a CSZKA Moszkvában nem volt olyan jó, benne volt ugyan az UEFA-kupa győztes csapatukban, játszott is általában, de nem csinált sokmindent.
Hamburgban már faja volt, és örültem is nagyon tavaly, amikor megszereztük, ráadásul ingyen. Lahm mellett a kedvenc játékosom a jelenlegi csapatból.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.31. 10:59:59

@BASTi: továbbá Contento is müncheni születésű és saját nevelés

danesdzsu2 2010.03.31. 11:05:37

@vadkutya: Hajrá!

Azért én bízom a Spurs-ben. Meg az Arsenal kapusaiban:)

vadkutya 2010.03.31. 11:08:28

@danesdzsu2: Az Arsenal-nak nincsen kapusa. Illetve van 1-2 majom, aki ott ugrál, de ennyi...

Sath 2010.03.31. 11:10:38

@Ferguson: ez eddig elég komolyan a meglepetések BL-e, nekem legalábbis:
Chelsea kiesése, Sevilla kiesése, Bordó (tudom h nem így írják) jó szereplése. Tegnap a Bayern győzelme.

Emiatt szerintem nyugodtan lehet hogy nyer az arsenal, meg azért amúgy sem rossz csapat...

Nem szeretem ha egy csapat túl magabiztos egy párharc előtt. Valdes és Marquez pl hülyeségeket nyilatkozott, de Guradiola higgadt és szerény mint mindig :)

A tegnapi este szép példa volt arra, hogy tényleg bármi lehet, szép játék ez a foci, na! :)

zsakfos 2010.03.31. 11:11:44

@heinrich: @rizla: @Titi120:
Közvetlen szabadrúgást kell ítélni,ha:
a játékos SZÁNDÉKOSAN kézzel érinti a labdát ( kivéve a kapust a bünetőterületen belül). Ez a szabály.
Amúgy Puhl megjegyzése is igen találó:
A kéz megy a labda felé: szabálytalanság
A labda megy a kéz felé: nem szabálytalanság.
Mint minden szabályt érdemes úgy vizsgálni, hogy mi volt az alkotó célja vele( na jogászkodjunk egy kicsit:)
A labdajátékok közül vannak kézzel és lábbal űzött játékok, amit lábbal űznek ott nem lehet a másik mozgászervvel IRÁNYÍTANI a labdát, a kézzel űzöttnél fordítva.
A lényeg, hogy csak az egyik mozgászervedet használd, lábbal űzöttnél csak a lábadat, kézzel űzöttnél csak a kezedet.
Ha nem szándékosan teszed, nem irányítod a labdát, miben különbözik, hogy maradjunk a focinál, a labda a kezedet találja el, vagy a seggedet, vagy a vesédet? Szerintem semmiben.

Titi120 2010.03.31. 11:13:33

Már most érdekes elgondolkodni azon, hogy jövő héten hogyan állunk majd fel az Old Traffordon. Olic a tegnapi teljesítménye után nálam kihagyhatatlan, Ribery és Robben szintén, de még egy támadójátékost felküldeni idegenben (Gomez, Müller páros közül) valóságos vakmerőség lenne. Lesz -e vajon hát 4-3-3, vagy megmeri -e húzni LVG, hogy a tegnapi csapatból kipattintja Altintopot, s helyette Robbent kezdeti, fenthagyva két csatárt ?

Árpádka 2010.03.31. 11:14:19

Egyik szemem sír a másik meg nevet:)
Nagyon jó meccs volt én azt hiányolom, hogy a második félidőben nem tudtak felpörögni az angolok, a másik meg az hogy Robbenel és Schweinsteigerrel a bayern top 5 ben van Európában.
Remélem Rooneynak nincs nagy baja kibaszás lenne

vadkutya 2010.03.31. 11:24:54

@imici77: Jatélleg, akkor még ráérek... :)

Vul-Kahn 2010.03.31. 11:29:00

@Titi120: Szerintem meg kell hagyni a tegnapi felállást. Altintop, Pranjic, Müller kivesz, Robben, Schweini, Gomez betesz.
Esetleg Gomezt hagyhatjuk a padon, hogy tudjunk vmit húzni meccs közben.

De támadó focit kell játszani, ez egyértelmű. Rúgni kéne 2 gólt, és nem kapni rá 4et, ez az egyetlen esélyünk.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.31. 11:32:18

@zsakfos : a te logikádat követve: mi van akkor, ha a sorfal tagjaként égnek emelem a kezem, nem mozdítom semmilyen irányban, a fránya labda mégis eltalálja. Akkor az nem szabálytalan?

Sztem, ha le van szorítva, akkor nem kéz, ha nincs, akkor az. Egy védő ne kalimpáljon a tizenhatoson belül, mert onnantól kurva nehéz eldönteni, hogy hopp, nézd má, véletlenül eltalálta a kezem a labda, vagy épp hopp, kitettem a kezem oldalra, hátha eltalálja a labda. Egyik esetben sem mozdul a kéz a labda felé.

A fifa szabálykönyv 140 oldal, de erre nem bírtak rendesen odafigyelni, semmitmondó a kezezésért járó direkt szabadrúgás leírása.

nordsee 2010.03.31. 11:33:14

@Titi120: Null-zu-null már a tökéletes a Münchennek, bár arra bazírozni dőreség, mégis a stabilabb védekezés lehetőségét rejtő felállás lehetne a tuti.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.31. 11:38:45

@vadkutya: héééééé, nekem most esik le, hogy akkor megint kikapunk miattad, mint a cselszkij ellen szoktunk???? :)))

egy régi fekete-fehér film is bele fog kerülni, ha jól sejtem :)

kezdődjön már ez a kurva meccs:)

Titi120 2010.03.31. 11:42:38

@heinrich:
Tegnap a bordeauxi hátvéd már jóval a lövés előtt elfordult és mivel elvetődni készült így nyilván nem szoríthatta a teste mellé a kezét. Ennek ellenére szándékosnak ez aligha nevezhető.

Sath 2010.03.31. 11:43:16

@BASTi:

" (van vagy egy bajor köztük :)) "

a moslygósjellel arra akartam célozni, hogy ez nyilván egy vicces túlzás, sajnálom ha nem volt egyértelmű.

Megkövetlek téged és minden BAJOR szurkolót :)

arra gondoltam csupán hogy ha 11 emberből 3 bajor/német akkor én nem jó szívvel nevezem őket bajoroknak, ennyi.

ez azonban nem kritika, kevés az olyan csapat ma, ahol ne lenne sok légiós, mindenki tudja.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.31. 11:56:07

@Titi120: valahol egyetértek veled, olyan ez mint a jog meg az igazság.

Értem én, hogy nem szándékos volt, de akkor is kézzel akadályozott meg egy gólt, lövést tökmindegy. Az öngól sem szándékos, mégis megadják, magam részéről egyetértek a tizivel.

vadkutya 2010.03.31. 12:08:29

@imici77: Dehogy fogunk kikapni, esélyük sem lesz, majd megint jön az sms Londonból:

"One nil to the Ars...No, it's two nil to the Arsenaaaaaal!" :D

Melyik fekete-fehér filmre gondolsz?

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.31. 12:08:36

nálam lehet szerény összegért győzelmet, illetve vereséget vásárolni adott csapatok számára.

eddig öt Hajrá-posztot írtam, mióta így csináljuk, és mind az öt csapat kikapott.

hasonló díjazásért OJ (4/4, tegnapi nélkül) vállal győztes hirdetést.

danesdzsu2 2010.03.31. 12:11:18

@_benito: 3 sör 14-ére egy "Hajrá Arsenal!"-ért?

Boodler 2010.03.31. 12:11:50

@_benito:
Jövő héten ha kérhetem Te írd a hajrá Bayern-t!
:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.31. 12:12:01

@vadkutya: amikor utoljára megvertek minket bajnoki meccsen.

zsakfos 2010.03.31. 12:13:44

@heinrich:
Szerintem azért nem fejtette ki a FIFA szabálykönyv, hogy lehessen róla vitatkozni:)
Az mondjuk biztos, hogy az általad említett példa az egyik legnehezebben megítélhető. Mondjuk az is tény, hogy testhez szorított kézzel viszonylag nehéz felugrani.
Minden focistának le kellene vágni a kezét, vagy lebénítani egy injekcióval a meccs előtt, de akkor hogy dobnának be? Na mindegy:)

vadkutya 2010.03.31. 12:14:00

@_benito: :) Nekem is jólesne már egy olyan poszt, aminek a végén győzelmet ünnepelhetek. Rossz pályát választottam, londoni derbiket...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.31. 12:14:33

@_benito: a legjobb az, hogy több felajánlást is bezsebelhetsz... hamarosan érkezik Wenger ajánlata is!

danesdzsu2 2010.03.31. 12:19:05

@imici77: Ááá, annyit nem ér, 4 sörrel megkenem Wenger-t, hogy Almunia kezdjen.

Vagy Fabianski.

;)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.31. 12:21:44

@danesdzsu2: nem a kapusok közötti különbség fogja eldönteni a meccset :) és nem is a labdabirtoklás.

vadkutya 2010.03.31. 12:27:22

@danesdzsu2: Lehet nekünk akármilyen kapusunk, ha már a középkezdésnél sem figyeltek... ;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.31. 12:29:16

1. Szép volt, Bayern!

2. Aki mást várt a MU-tól, az melyik bolygón töltötte az utóbbi húsz évét?

3. Aki mást várt a Bayerntől, az melyik bolygón töltötte az utóbbi húsz évét?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.31. 12:32:06

@heinrich:

Erről a leszorítós dologról írt valaki egyszer egy kitűnő kommentet ide. Valóságos játékhelyzetben a kéz szinte soha nincs a test mellett. Egyszerűen ilyen az ember: a kezét egyensúlyozásra is használja. A legigazságtalanabb dolog 11-est adni azért, mert belerúgják a labdát az ember kezébe. (A tegnapitól függetlenül.)

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.31. 12:44:57

@zsakfos : van Gaal már kampányol a berúgásokért :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.31. 12:49:25

a szabály jól értelmezhető, asszem, csak kiki a maga kedve szerint teheti, és értelmezi egy adott szituban, esetleg a drukkeri hevülettel megspékelve. a szándék a lényeg (asszem). számomra ugyanakkor értelmes lenne az is, hogy gólt ne gátolhasson meg vétlen kezezés; mondjuk a védő ott áll a kapuban ölelésre tárt karral (némi hátsó széndékkal, persze, de a kéz nem keresi a labdát, csaka labda eltalálja :)), már gratulálni szeretne a csatárnak, de a karjában elakad a labda... nem tudom, van-é ilyen minősített "vétlen" kéz. :)

giacinto 2010.03.31. 12:55:13

@danesdzsu2: kivel játszik az Arsenal 14-én?

danesdzsu2 2010.03.31. 13:13:52

@imici77: Mindegy mi dönti el, csak nyerjünk:)

zsakfos 2010.03.31. 13:15:25

@heinrich:
És állítólag Adriano is...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.31. 13:33:04

@danesdzsu2: ha nyertek, de mi jutunk tovább, akkor nem érdekel a mai meccs :)

danesdzsu2 2010.03.31. 13:39:06

@imici77: ki beszél itt a mai meccsről???:)

Asidotus 2010.03.31. 13:41:43

@vadkutya: épp ez az. Mindig minden sorozat megszakad egyszer, lehet, hogy idén pont a White Hart Lanen elszenvedett vereség jelenti az Wengerék végső búcsúját a bajnoki címtől.
De ha Lloris állna a kapujukban, és Chamakh Londonban is hozná azt, amit most neki tulajdonítanak, akkor jövőre tuti bajnokesélyes lenne az Arsenal.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.31. 13:45:18

@Nűnű: ha nyertek ellenünk, akkor abból nem dvd lesz, hanem filmet készítetek :)

vadkutya 2010.03.31. 13:49:05

@Nűnű: Ezzel nem is vitatkozom, bár Chamakh helyére inkább Dzeko-t tenném...

@imici77: Az legalább végre színes lesz... :D

avenger13 2010.03.31. 22:04:31

kár azon ugrálni, hogy ki a bajor. németek szép számmal vannak a csapatban.

nem szabad védekező felállásban kimenni, mert nem akarok a 90dikben szívni egy gólt. játszani kell, a manu is pont ezt szívta meg tegnap. rooney esetleges kiválásával van esély a továbbjutásra, de kegyetlen nehéz lesz. továbbra is az a véleményem, hogy a manu az esélyesebb.
süti beállítások módosítása