Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

DFB-Pokal, elődöntők - Három óriás, meg egy törpe

2010.03.23. 09:00 mocsing

A Német-kupa elődöntőjében az Augsburg olyan bravúrra készül, amely szinte biztosan nemzetközi kupaindulást jelentene számukra, mivel a másik döntős borítékolhatóan automatikus résztvevője lesz a Bajnokok Ligájának. Némileg meglepetés, hogy elsősorban ezért a célért kell küzdenie ellenfelüknek, a  címvédő Werdernek is, mert ugyan most épp feljöttek az EL-indulást érő 5. helyre, aligha vennének rá mérget, hogy májusban is ott fognak állni. Tovább után velük és a jelen helyzetben csúcsrangadónak minősülő Schalke-Bayernnel foglalkozunk néhány gondolat erejéig.

Werder – Augsburg 3-1
(kedd, Sport1, 20.30)
Schaaf egyetlen lehetőségét készül megragadni, hogy megmentse a Bremen és ezzel saját szezonját. Ha innen nem tud bejutni a döntőbe, akkor akár negyedik is lehet a bajnokságban, a Weser partján kudarcnak fogja megélni mindenki ezt az idényt. Lássuk be, némi joggal. A formájukra nem panaszkodhatnak, hét meccse veretlenek a bajnokságban, bár ezek során két komoly csapattal találkoztak és egyiket sem tudták megverni. A harmadik komolyan vehető csapat nem a bajnokságban jött, viszont hiába nem kaptak ki tőlük, mégis a Valencia ment tovább. Ezúton is gratulálunk mindkét csapatnak a visszavágón mutatott érett védekezésükhöz, egyben kérdeznénk, hogy van-e kedvük lejönni a dühöngőbe szombaton kaja után és picsázósat játszani 5 magnum + 1 kóla alapon, amíg le nem megy a nap, és anyám nem szól, hogy most már takarodjak haza.

Augsburgban focilázban éghet az egész város, bár webkamerát nem találtam róluk – jó eséllyel jövőre első osztályú csapatuk lesz, de az osztályozó gyakorlatilag biztosra vehető, és ha sikerülne a csoda a brémaiak ellen, még a nemzetközi porondra is felállhatnának egy kicsit. Ami miatt csodának érezném Dávid sikerét Góliát ellen (létezik ennél közhelyesebb sportújságírói fordulat? nem baj, most átvettem picit), az a pályaválasztás. Valahol köcsögség, hogy nem játszhat mindig otthon az alsóbb ligából érkező gárda, egyrészt sokkal jobb meccsek lennének több meglepetéssel és a bevétel is sokat segíthetne egy-egy kiscsapaton, míg mondjuk a Bayernnél annyit számított a Greuther Fürth elleni  othhoni teltház, mint amikor nem mész be sóskiflit venni az Auchanba, hátha akkor tovább szaporodhatnak a békák a lápban. Otthon megcsinálhatnák a bravúrt Torghelléék, a Weser Stadionban esélytelennek érzem. Meg hát ott lesz a kezdőben a Marin-Özil-Hunt-Pizarro kvartett, nincs az a másodosztályú védelem, amelyik tartani tudná őket, feltéve, hogy a négyből legalább kettőnek van kedve focizni. Egyetlen sanszuk, ha azonnal lerohanják Wiese kapuját és őrizgetnek egy esetleges 1-0-t.

Sándorunk utoljára február 20-án lépett pályára, azóta kétszer végigpadozta az aktuális meccset, legutóbb viszont nem is nevezték. Így elég nagy meglepetés lenne, ha kedd este  kezdőként pályára lépne, esetleg csereként van esélye, de mostanában valahogy nem benne bízik Luhukay mester. Szabics sérült.

Schalke – Bayern 2-2
(szerda, Sport1, 20.30)
Nehéz lenne megmondani, melyik félnek mire jó most ez a kupa, kicsit itt is szezonmentős jellege van a dolognak, mivel teljesen esetleges, hogy nyerhet-e bármelyikük másik címet. Münchenben ugye a BL amolyan jutalomjáték, nem érdemes egyelőre vele komolyan foglalkozni, a bajnokság meg szintén lutri: pont a Schalkéval gyűrik egymást, kiszámíthatatlanul vissza nem térő hiányzók és ostobán elvesztett pontok tarkítják mindkettejük útját.

Valamiért úgy érzem, Magathnak sokkal fontosabb a Pokalsieg, neki nagy büszkeség lesz, ha első évében fel tud mutatni akár egyetlen címet is, elvégre most kezdett el építkezni, és emellett nyilvánvaló, a bajnokságban meg már nem fogják elbukni a BL-t. Ezzel szemben van Gaal – hacsak nem lesz csoda a BL-ben – magyarázkodhat majd, miért nincs a Säbener Strasse-n a salátástál, és egy DFB-kupának meg olyan nagyon nem fognak örülni Münchenben.  Nagyon jó, Louis, ügyes vagy, megsimizünk, és mondd, valami értékeset is hoztál, vagy csak ezt a teszkógazdaságos trófeát? Mit töltsünk bele, baszod, Hubertust? Köpd ki azt az Edamit és beszélj érthetően!

Magath és csapata sokat nyerhet, van Gaal és fiai alig valamit, mégis muszáj lenne a tulipánosnak felrázni a csapatot. A bajorok mellett szól, hogy Ribéry és van Buyten visszatérhet, nem mellékesen a hírek szerint Alaba sem fog kezdeni balbunkóban, bár tegye fel a kezét, aki nyugodt lesz, amikor Altintop elfoglalja helyét mint jobb oldali védő. Jobb anyagból áll a Bayern, de sokkal jobban össze van téve a Schalke és felszabadultan játszhatnak a tízmilliós, helyenként több tízmilliós sztárok ellen.

Összességében döntetlent érzek a levegőben egy igen jó meccsen, ahol tizenegyesekkel kell eldönteniük a feleknek, ki utazhat Berlinbe május 15-én.

135 komment

Címkék: német bayern münchen werder bremen schalke dfb kupa

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr511859563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acdcisti 2010.03.23. 09:44:57

"Sándorunk utoljára február 20-án lépett pályára, azóta kétszer végigpadozta az aktuális meccset, legutóbb viszont nem is nevezték. Így elég nagy meglepetés lenne, ha kedd este kezdőként pályára lépne, esetleg csereként van esélye, de mostanában valahogy nem benne bízik Luhukay mester."
Mocsing-mocsing.... egyszerű a dolog: Sanyit valójában 1 hónapja erre a fontos meccsre pihentetik. Egymaga fogja eldönteni a továbbjutás sorsát valamint sárba tiporni Wiese utolsó reményeit, hogy megkapja a Nationalelf 1es számú mezét.
Amúgy szerintem is elég nagy faszság, hogy nem játszhatnak a kicsik végig otthon. Ha így kezdődik a sorozat, akkor így kéne folytatódnia is.
A Bayern meccséről nem igazán tudom, hogy mit gondoljak. Robbent mindenképp a padra raknám, sok lenne neki ismét 90percet rohangálni, de az utolsó 30percben lehet, hogy jól jönne a gyorsasága és frissessége. Szerintem a Schalke fog továbbmenni, mert sokkal motiváltabbak lesznek, jobban érdekli őket ez a meccs. Mi majd a bajnokságban fogunk nyerni...
Jah és mondtam már, hogy visszasírom Tonit?

zsakfos 2010.03.23. 09:58:06

Viszont ha a Werder bejut a döntőbe, elég sanszosan megvannak a jövő évi nemzetközi kupaindulók.
BL: Bayern, Schalke selejtező: Bayer ( bár kinézem belőlük, hogy a 3. helyet is elbukják)
EL: Dortmund, HSV, Werder

Vul-Kahn 2010.03.23. 11:59:51

"Köpd ki azt az Edamit és beszélj érthetően!"

BASZOTTNAAAAAAGY :DDDDDDDDDDDDDDDD

Vul-Kahn 2010.03.23. 12:11:15

Amúgy szerintem a kupában és a bajnokságban is ki fogunk kapni a Schalkétól. A bajnokságban mondjuk még van annyi esélyünk, hogy a Königsbluen majd elbalfaszkodik 2-3 meccset, mialatt mi nem botlunk, de ennyi.
Trófea nélküli év lesz ez Münchenben, az az érzésem.

A másik ágon pedig tényleg peches az Augsburg, hogy idegenben kell játszaniuk, de mivel nekem most fontosabb a koefficiens-verseny, így kifejezetten örülnék, ha kiesnének.
Nem tenne jót a németeknek, ha egy EL-qualiban kieső Augsburg miatt buknának egy csomó olyan pontot, amit a Bréma egészen biztosan hozna.
Már a Dortmund várható EL-szereplésének se örülök túlzottan, mert szinte 100%, hogy ők se lesznek kiemeltek az EL-selejtezőben, márpedig legalább a csoportkörökbe azért minden német indulónak be kéne jutni. Akkor inkább már legyen 3. a BVB, mert ha a CL-qualiból esnek ki, akkor az EL-csoportkörbe kerülnek.

brodi 2010.03.23. 12:33:45

borzalmassan nagy közehellyel indítok: nagyon leírtnak és a padlót alulról csókolgatónak érzem most ezt a Bayernt, de a legnagyobb erénye a klubnak, hogy ilyenkor kaparják össze magukat és jönnek ki úgy majd a három hétből, hogy még inkább gyűlölni fogja őket minden serdülő kissrác. Én is ebben bízom, s abban, hogy van Gaal okosan fogja forgatni a csapatot. (nagyon titkon még egy MU elleni (rész)sikert is vizionálok)

nekem fontosabb a holnap meccs mint a bajnoki, mivel itt már tényleg nagyon kevés kell és ahogy nézegettem a Buli sorsolást, még egy Ge.-i vereséggel sem történne tragédia, főleg akkor nem ha a hétvégi rangadó iksz lenne. Négy pont elég lehet a következő három fordulóban az elsőséghez, feltéve ha a végén nem csesszik el a kicsik ellen. nem szokása a bajoroknak.

Ennek ellenére Lajcsi szerintem dobja majd a kupát, így minden pozitív energiámat a mai Honvéd-Loki elődöntőre tolom :)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.23. 12:34:24

azért egy el-qualit be tud húzni a dortmund, alapesetben. nem annyira gyengék ők nemzetközileg. a fatökű hertha is hogy aprította nemzetköziben a népet, otthon meg csak térdelt egész szezonban. (a farkasokkal meg 69-eztek egy jót :)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.03.23. 12:36:38

@brodi: ja, szerencsés csillagzat alatt tovább lehet lépni a mu ellen, de erre azért sok esély nincs. a bajnokság behúzható, csak nem szabad két gólokat kapni meccs végén.

brodi 2010.03.23. 12:46:20

@Radio Free Aberrania: esélyesebb az MU, ez nyilvánvaló, úgy érzem ezt inkább ők cseszhetik el, ha lekezelik a Bayernt és abban sem vagyok biztos, hogy kellő motiváltsággal lépnek majd pályára, főleg, hogy a bajnokságban is pengeélen táncolnak. ( talán Rooney is fárad egy kicsit április elejére) A Ferguson, Gaal csörte meg még inkább pikánsá teszi a csatát. Lesz ott majd focigyilok rendesen, de ez még nagyon messze van... igazából már csak erre gondolok a sorsolás óta, Bayern cimke alatt :))

brodi 2010.03.23. 12:48:35

oh, mocsing varázslatos posztjait még nem dicsértem, pedig olvasom serényen, csak kommentelni nincs hozzá időm. grat, tartsd meg jó szokásod!

vsztk9111 2010.03.23. 13:00:06

Hajrá Schalke, bár félek a "Terminátor" levadássza őket, még ha most nem is a salátástál körül lófrálnak. (Ott is lófrálnak, de sajna ott is le fogja vadászni őket a gonosz gépezet. Szegény örök második!) Mert ugye a bundáshatározóban már megírták, hogy a köcsög gép szeret erőt fitogtatni!

Everred 2010.03.23. 13:01:54

@brodi: "abban sem vagyok biztos, hogy kellő motiváltsággal lépnek majd pályára"

Na, erre mondjuk ne tegyél nagyobb összeget... Egy Porto elleni BL-negyeddöntőn előfordulhat, egy Bayern ellenin nem.

"Lesz ott majd focigyilok rendesen, de ez még nagyon messze van"

Egy hét múlva lesz, bazze :-)

benke_x · http://benkebusto.blogspot.com/ 2010.03.23. 15:00:51

"Ezúton is gratulálunk mindkét csapatnak a visszavágón mutatott érett védekezésükhöz, egyben kérdeznénk, hogy van-e kedvük lejönni a dühöngőbe szombaton kaja után és picsázósat játszani 5 magnum + 1 kóla alapon, amíg le nem megy a nap, és anyám nem szól, hogy most már takarodjak haza."

kritika humorosan minőségileg megfogalmazva, egy véleményblog alapja!
NST! Én így szeretlek! :)

brodi 2010.03.23. 15:49:26

@Everred: nekünk addig még két kulcsfontosságú meccs is lesz, ti meg maximum a boltoni mészárszékre külditek a manchesteri bokákat :)

"Na, erre mondjuk ne tegyél nagyobb összeget... Egy Porto elleni BL-negyeddöntőn előfordulhat, egy Bayern ellenin nem."

nyilván nem fogják tudatosan feladni a BL-t, főleg, hogy a fő rivális a másik ágon hentel majd, de a tudatalattiban simán benne lehet a két BL döntő után, hogy nem ez most a legfontosabb. Szerintem Fergusonnál is a hazai porond élvez elsőbbséget.

Az biztos, hogy egyik csapatnak sem lenne tragédia a kiesés, más okból kifolyólag. A Bayern még nem kész megnyerni a sorozatot, a MU meg már túl sok időt töltött a a csúcson vagy annak a közvetlen közelében. Egy relatíve gyengébb szereplés is beleférhet. (plusz közeleg a VB, a Cselszi).

Everred 2010.03.23. 16:11:06

@brodi: fura logika, hogy a két BL-döntő után a hazai porond élvez elsőbbséget. A zsinórban megnyert három bajnoki cím után nincs benne a tudatalattiban, hogy most nem a bajnokság a legfontosabb?

Fergie megszállottja a Bajnokok Ligájának és nagyon szeretné még egyszer megnyerni. Szóval ha kiesünk a Bayern ellen, az aligha azért lesz, mert motiválatlan a csapat, vagy mert SAF inkább a hazai porondra koncentrál. Azt mondjuk elfogadom, hogy elképzelhető, a Chelsea-meccs közelsége ott lesz a fejekben, de a Bayernnél is éppúgy meg kell találni az egyensúlyt a BL és a hazai rangadók között, szóval ilyen tekintetben egyik csapat sem indul előnyből.

zsakfos 2010.03.23. 17:06:47

@Radio Free Aberrania:
Azt azért kicsit túlzónak érzem, hogy a Hertha aprította a népet a nemzetközi mezőnyben. Még augusztusban egy 1-2, 3-1-es továbbjutás a Bröndby ellen a selejtezőben. És sikerült megelőzniük a csoportban a rettentő acélos Ventspils, Heerenveen kettőst nagy nehezen...Summa summarum: minden létező más csoportból kiestek volna.
De abban egyetértünk, hogy ez a mostani Dortmund ( bár ki tudja mit hoz a köv. szezon) képes lesz min. egy EL csoportkörre.

jasszgeri 2010.03.23. 19:06:52

vki be tudná írni a bayern sérült listáját?:) van buyten egész biztosan nem lép pályára. a schalkéra meg 2.7 a szorzó :)

acdcisti 2010.03.23. 19:29:19

@jasszgeri: állítóag felépül Buyten és Ribey is. Akik biztosan nem lesznek: Demichelis, Gomez. Egyetlen sérült védőnk van, s máris gondjaink vannak a cserékkel. Hihetetlen. Ez mindig kurvára fel tud idegesíteni... nem szabad ennyire eladni mindenkit.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.23. 21:50:35

mekkora tirpák állat már ez a nando rafael

Vul-Kahn 2010.03.23. 22:28:49

Hát látszott a Brémán, hogy fáradtak mint a dög. A legutóbbi 12 napban 5 meccs, a legutóbbi 6-ban 3... Ennek a keménysége asszem csak egy falábéhoz mérhető.

Ehhez képest az Augsburg elég kevés volt, de ezzel a csonttörő focijukkal azért kellemetlen ellenfelek lehetnek jövőre a BuLi1-ben.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.03.23. 22:59:57

szuper !

all that geld wantcc :D

www.youtube.com/watch?v=OQAbumYhm3w

nem csont-törők ezek, csak sunnyadnak ...

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.03.23. 23:19:43

Azért nem nagy meglepetés, hogy megint kik állnak a döntőben. Az utolsó 12 kiírásban a tavalyi nürnbergi sikert kivéve kizárólag a Bayern, a Werder, vagy a Schalke nyerte a kupát.

Azt hiszem, nem túlzok, ha azt mondom, hogy az utolsó 10 évben ez a három csapat volt a "leginkább befolyásoló" tényező a bajnokságban, a helyezéseket, a nemzetközi meccseket is beleszámolva.

Bayern: 5 BL, 1 CL győzelem, 4 kupagyőzelem, 4 CL negyeddöntő, 1 UEFA elődöntő, 2 CL nyolcaddöntő
Werder: 1 BL, 2 kupa, UEFA döntő, CL nyolcaddöntő, 2 UEFA elődöntő
Schalke: 0 BL, helyette 3 második hely, 2 kupagyőzelem, CL negyeddöntő, 1 UEFA elődöntő, 2 UI-Cup győzelem :)

zsakfos 2010.03.24. 07:34:31

Egy kis érdekesség:
www.vi.nl/Nieuws-item/177959/Van-Bommel-gekozen-tot-best-sprekende-voetballer.htm

Van Bommel kapta a legjobban nyilatkozó játékos díját Hollandiában. 26 futballista 3 -3 interjúját elemezték, beszédkészség, szókincs, hanglejtés stb. alapján. Második az ajaxos de Zeeuw, harmadik van Nistelrooy lett.

Lojzi_ 2010.03.24. 08:07:39

@zsakfos : A mi fiúnk ilyen okos....

Lojzi_ 2010.03.24. 08:15:39

A koefficiens szempontjából nem csak azért volt fontos a tegnapi meccs, mert így a Bremen megy az EL-be, hanem azért is, mert őket nem az utolsó kalapból fogják sorsolni.
Tehát nemcsak azonos erejű ellenfeleknél lehetnek jobbak, mint az Augsburg, hanem eleve könnyebb ellenfeleket is kell kapniuk.

Ezért lenne fáin, ha az olaszokkal szemben idén megtörténne az előzés és csak 6 csapat indulhatna tőlük, amelyek között talán a Juventus sem lenne ott, ha minden jól megy.
A Schalke és a Kusen 4. kalapos lesz a BL-ben, de a Palermo is, így már jobb a helyzet, mint tavaly.
A Napoli, Genoa, Sampdoria hármas tagjai sem kapnak sokkal előnyösebb sorsolást, mint a Dortmund és biztosan a Hamburgnál és a Werdernél keményebbet.

Hosszú távon bízom benne, hogy a mostani hat csapat valamelyest tudja magát állandósítani az első hét helyen, igazábol reálisan a Wolfsburg és a Stuttgart tud ide jövőre befurakodni, meg talán a Hoffenheim, így ezeknek a csapatoknak a koefficiense is folyamatosan javul és könnyebb sorsolással lehet majd gyűjtögetni a pontokat.

Vul-Kahn 2010.03.24. 09:05:36

@Lojzi_: Az Augsburg esetében konkrétan kalapokról sem lenne érdemes beszélgetni, mivel az EL-ben mindenkinek selejteznie kell, és tekintve, hogy ők ott nem lettek volna kiemeltek, kaptak volna egy Liverpoolt vagy Atléticot, de még jobb esetben is mondjuk egy Lille-t vagy egy Brugge-t, aztán nekik szevasz.

Pontosan ezért féltem a Dortmundot is, mert ők se lesznek kiemeltek a selejtezőben, a lehetséges ellenfelek nagyjából harmada, de inkább fele ellen eléggé neccesen jutnának tovább, és ha kiesnek, akkor ugyebár szinte nem is szereztek pontot. Már két éve is így jártak, akkor az Udineset kapták, ki is estek...
Ha már bekerültek a csoportkörbe, ott meg ugye 4. kalaposok lesznek, ott is kell azért egy kis szerencse, hogy olyanokat kapjanak a felettük lévő kalapokból, akiket meg tudnak előzni, de előbb jussanak oda.

A Schalke és a Leverkusen viszont nagy valószínűséggel nem 4., hanem 3. kalapos lesz/lenne a BL-főtáblán, köszönhetően annak, hogy a 4. kalapot szinte egy az egyben kitöltik ezek a Debrecen, Zürich, Haifa-szerű csapatok. A Wolfsburg is idén 1 hely híjján 3. kalapos volt, pedig csak egy EL 32 közötti szereplése volt az elmúlt 5 évben.
A BL-selejtezőben viszont 95%, hogy egyik se lenne kiemelt, de az onnan kieső csapat legalább automatikus EL-csoportkörös.

Fúú de bonyolult ez baszki... :-)

Na mind1, az a lényeg, hogy minden német induló legalább a csoportkörbe bekerüljön. Márpedig ha a Dortmund EL-es lesz, akkor nekik feltétlen egy szerencsés sorsolást kell kapniuk a qualiban, hogy odajuthassanak (ilyen Liverpool, Atlético, CSZKA Moszkva-szerű csapatokat mindenképp el kéne kerülni.)

acdcisti 2010.03.24. 09:34:59

@Lojzi_: "Hosszú távon bízom benne, hogy a mostani hat csapat valamelyest tudja magát állandósítani az első hét helyen, igazábol reálisan a Wolfsburg és a Stuttgart tud ide jövőre befurakodni, meg talán a Hoffenheim, így ezeknek a csapatoknak a koefficiense is folyamatosan javul és könnyebb sorsolással lehet majd gyűjtögetni a pontokat. "

Nekem is ez a nagy álmom. Ismerve a csapatok anyagi lehetőségeit, szurkolói hátteret: tényleg csak ezek a csapatok képesek huzamosabb ideig az elsők közt maradni és a dupla terhelést elbírni (a Hoffenheim még nem).
Az egyetlen baj az, hogy a Wolfsburg (szerintem) a nyáron darabjaira lesz szedve. Dzeko + Misimovic kétlem, hogy maradna. De mivel nem lesz EL vagy BL ezért nyugodtan építkezhetnek.
A legjobban a Dortmundnak szurkolok. Ezt már mondtam párszor, de megismételném: hatalmas szüksége van a Bundesligának egy erős Dortmundra. Külföldön még mindig a legjobban csengő név a Bayern után....
Bármennyire is szeretem a Brémát, az a véleményem, hogy a Dortmund, Schalke, HSV négyesnek kéne igazán felnőnie a bajorok szintjére. Már csak a stadionok miatt is...A Werder szerintem sosem fog egy BL nyolcad- (szerencsével) maximum negyeddöntős csapatnál jobb lenni. De a Dortmund, Schalke HSV trióban látom ennél nagyobb dolgokra is a potenciált, hogy hosszabb ideig lehessenek európában tényezők.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.24. 09:55:04

@acdcisti: @Vul-Kahn: @Lojzi_: ha minden igaz, lesz poszt az idény végén a csapatok jövőjéről, ahogy mocsing látja

Vul-Kahn 2010.03.24. 10:25:26

@acdcisti: Teljesen egyetértek szinte mindenben. A Werder már hosszú idő óta abszolút a maximumot hozza ki magából, míg a BVB, S04, HSV-trióban ellenben sokkal több van, én személy szerint főleg a Hamburgról gondolom, hogy pár év múlva tényező lehet Európa szűken vett élvonalában is.

A Wolfsburgról viszont nekem az a véleményem, hogy mégha vszleg nem is lesz nekik jövőre nemzetközi szereplés, azért hosszútávon simán versenyképesek lehetnek a fentiekkel. Hiába megy el Dzeko, az 35-40 milla bevétel, ha Misimovic is, az is még vagy 15 legalább (bár szerintem ő el se megy), ráadásul egyébként sincsenek pénz szűkében, úgyhogy akár tarthatnak egy nagybevásárlást is (Cavanira vagy Kjaerre gondolok a Palermoból, de jöhetne Lukaku, Dzsudzsák, Diegoról is vannak pletykák, de szóba jöhet még sokmindenki)
A legfontosabb nekik most egy jó edző lenne, aki összerakja végre a védekezést, így akár egy ideinél gyengébb kerettel is simán versenyben lehetnének jövőre. Gerard Houllierről cikkeznek itt-ott, felmerült még Schuster, szóval talán sikerül nekik leakasztani egy megfelelőt. Ezeknek az embereknek ráadásul vonzerejük is van, nyilván könnyebb lenne 1-2 spieler megszerzése, ha Houllier ülne a padon, szóval én a Wolfsburgban még látok fantáziát feltétlenül.

@mocsing: faja, várjuk :)

acdcisti 2010.03.24. 10:56:05

@Vul-Kahn: Nekem nagyon a hihetetlen kategóriába tartozik a Dezekoért kért 35-40 milla. Egyszerűen nem talál a Bundesligában kialakult árakhoz. Gondoljunk bele, hogy 30 (egyesek szerint 35) milla Gomezért és 25 Hargreavesért a 2 rekord amit bundás játékosért fizettek. S mindekettő marhanagy bukta az árhoz viszonyítva. A Bundesliga még nem termelt külföldre túl sok minőségi és drága játékost, éppen ezért nem is fognak hirtelen egy ekkora összeget ajánlani. Szerre kell a bundás játékospiac a többi nagy szemében felértékelődjön, ehez Dzeko egy igen fontos láncszem lehet. Szerintem egy külföldi ajánlat nem fogja a 20-25misit meghaladni. Ha bárki is 30+ milla ajánlattal rukkol elő, akkor az a Bayern lesz....

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2010.03.24. 11:28:13

@acdcisti: Nos, a Bayern tavaly egy Stuttgarti német válogatottért adott 30+-at, aki egy meccsen rugott 4 gólt, akkor idén nem Dzeko lesz a 30+-as vétel, hanem...:)

Vul-Kahn 2010.03.24. 11:36:38

@acdcisti: A Milan szerintem megadná azt a 30+ millát is, meg aztán bele lehet vonni más játékosokat is a tranzakcióba. Például adhatják cserébe Huntelaart, meg némi casht. A Juvéról is el tudom képzelni, hogy adná mondjuk Amaurit+pénzt, vagy Diegot+pénzt (ha Misimovic leépne vhova), esetleg Amaurit+Poulsent, vagy vmi ilyesmi. Az Arsenal is képben van, mondjuk tőlük tényleg meglepődnék egy 35 milleres ajánlaton, cserébe meg nem nagyon tudnak adni senkit, aki kellene is a Wollénak (Bendtner esetleg, meg nyilván még így is egy valag pénz).

"A Bundesliga még nem termelt külföldre túl sok minőségi és drága játékost, éppen ezért nem is fognak hirtelen egy ekkora összeget ajánlani"

Dzeko egy világklasszis csatár már most, ebben szerintem az egész világ egyetért. Nem sok ilyen csatár rohangál manapság sehol, ilyenformán azok a nagycsapatok, akiknek csatárra van szükségük, szerintem ha nem is minden, de majdnem minden követ meg fognak mozgatni érte.
Ha meg mégse, akkor maradjon. 30 millió alatti áron eladni elképesztő hiba lenne.

(A Bayern amúgy szerintem nem fog ráhajtani, ráadásul nekünk nem is adnák, az az érzésem.)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.24. 11:52:00

@Vul-Kahn: diego biztos nem jönne vissza a bundásba, ha esetleg mégis, valszeg a bayern alá nem adná, de szerintem egyáltalán nem akarja eladni a juve.

abban egyetértünk, hogy münchenbe tuti nem engednék és igazuk is van

gomezt és 10 milliót mondjuk ajánlhatna érte nerlinger, de úccse fogadnák el

avenger13 2010.03.24. 12:13:00

@mocsing: szerintem dzekoval az a probléma, hogy eleve nem is akarja senki münchenbe hívni. pedig a gomez+klose+10millió tetszetős lenne érte. és örülnék is neki.

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2010.03.24. 12:35:14

@avenger13: gomez+klose+lell+görlitz+rensing+ottl+podolski(ja ő már nem)-podolski+10millió is tetszene nektek?:)

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.03.24. 18:30:23

@zsakfos : jó a cikk, érdekes a közönség az nso-n

Ez is jó, de a bajoroknak nem fog tetszeni, attól tartok

www.11freunde.de/bundesligen/128647

Harald hardrode 2010.03.24. 19:14:56

@Rekordvizemeister: a szerző mennyire ismert Németországban? (Itthon élek). Amúgy szerintem kicsit olyan semmilyen a cikk, igazából a leírtakat már mind elmondta más, vagy lehet tudni.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.03.24. 20:25:22

@Harald hardrode: nem ismert, mármint íróként vagy ilyesmi. Átlagos Schalke drukker, aki írt egy könyvet.

Egyébként nehéz kérdés, mert én is vallom, hogy akkora kultcsapat, mint a Schalke, 4-5 van még max. De No-n kívül nem összehasonlítható az (el)ismertsége mondjuk egy Liverpoollal.

Na, lessük a meccset, általában nem jönnek be a jóslataim, úgyhogy elvileg látványos, jó is lehet.

Lojzi_ 2010.03.24. 21:12:35

Jobb a Bayern.
Csak sajnos nem annyival.

Lojzi_ 2010.03.24. 21:15:59

Még arra vagyok kiváncsi, hogy melyik csapat jön rá először, hogy ez a bíró nem eszi a földrehuppanásokat...

Harald hardrode 2010.03.24. 21:23:11

Azért Magathnak illene elmagyarázni, hogy néha a labdát is el kéne találni, ha azt reklamálom, hogy szerelek. Jobb a München, Kurányi meg szokás szerint paraszt módon rugdoss minden védőt, aki elviszi előle a labdát, Lahmot is szépen beépítette a kispadba. Neuer meg fogott egy iszonyat nagyot, teljesen tudatosan pakolta oda a lábát, elképesztő volt.

avenger13 2010.03.24. 21:28:40

@Lojzi_: ez igaz, azt jól csinálja, de kuranyi lahmot kb. az öltözőig való rúgása azért megért volna egy sárgát.

lajos mikor jön rá, hogy olic nem szélső. még így is megveri sokszor a schalke jobb védőjét, de ribery kb. lenyelné, gyorsaságban, és tudásban is. se müller se olic nem tud szélen játszani.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.24. 21:29:40

azért amit a schalke bemutat, az valami egész más sport.

tegyük hozzá, hogy kirchner sem a futball szabályai alapján fúj.

és nagyon fájna, ha ezt így kihúzhatná magath, több tökösséget vártam tőle, mert ezt a bayernt most simán megverhetné- najó, nem simán, de legalább 50-50 eséllyel.

Lojzi_ 2010.03.24. 21:38:20

@mocsing: Magathot nem mindig értem meg, de ettől még zseniális.
Tud olyan csapatot is csinálni, amelyik hátul betonkemény és olyat is, amelyik elől sziporkázik.
Egyszer megnézném egy olyan kerettel, amelyik mindkettőre együtt alkalmas, csak kiváncsiságból, hogy hol találná meg az egyensúlyt.

Lojzi_ 2010.03.24. 21:47:07

Mit kell tenni egy sárga lapért?

avenger13 2010.03.24. 21:54:32

azért a kommentátor bulváros hírei nem kicsit szánalmasak. a van buytennel azért hosszabbítanak, hogy rábeszélje majd riberyt a maradásra.

@Lojzi_: bayern játékosnak kell lenni. farfan szabálytalan, basti kap sárgát. végre benn van ribery.

Lojzi_ 2010.03.24. 21:56:56

A riporter valóban kritikán aluli, szerintem beírta ma reggel a két csapat nevét a gugliba, aztán elolvasta a felső 10 találatot.

Miért Olic jött le és maradt fent Klose?

Lojzi_ 2010.03.24. 21:58:21

Schweini lerántása egyébiránt szerintem is sárga, csak ennyi erővel ez a 16. sárgalap kellett volna legyen a mérkőzésen. Sok-kevés nemide leosztásban.

avenger13 2010.03.24. 21:58:40

azért nem hülye ez a magath, azonnal leszedte zambranot.

Lojzi_ 2010.03.24. 22:00:28

Gyanítom ez már nem lesz 6:6...

Lojzi_ 2010.03.24. 22:03:48

Azért Contento sem a ma szélsőhátvéd csillaga.

dzolutan 2010.03.24. 22:08:34

Hihetetlen ez a spori...

dzolutan 2010.03.24. 22:11:25

@Lojzi_: Én inkább azt mondanám, hogy a jelenleg keretben lévő védekezőjátékosok bármelyike képes meccset eldöntő ordasnagy hibát véteni, az életkorukkal fordítottan arányos mennyiségben.

Lojzi_ 2010.03.24. 22:14:50

Azért jó Johannunk Gelsenkirchenben sem váltja meg a világot.

Lojzi_ 2010.03.24. 22:20:21

Lófasz lesz itt csikánó, nem csillag.

avenger13 2010.03.24. 22:22:15

a leshelyzeteket miért nem nézhetjük meg még egyszer?

avenger13 2010.03.24. 22:36:21

de most komolyan csomó érdekes ítéletet nem látunk ismételve. engem érdekelne, ha már nem láthatom élőben.

acdcisti 2010.03.24. 22:54:22

baszod.. mekkora góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóól

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.03.24. 23:01:11

hahh ...
beszarásch ...

mondjuk, az x a rendes játékidőbe' megvolt, mint a bremen tegnap :DDD

kircsi vagyol, mocsing, de konkrétan !

Lojzi_ 2010.03.24. 23:03:36

Teszemazt megnyernénk mindent idén és a holland válogatottnál nem jutna sokkal messzebb a francia, akkor simán megelőzné Robben Ribéryt az aranylabda szavazáson.

Nem mintha ez számítana, csak egyszer Frank nyilatkozta, hogy a német bajnoki cím ellenére nem végzett előrébb az aranylabda-szavazáson, mint az utolsó marseilles-i szezonban és emiatt szomorú volt és mérges is.

A másik, ami még eszembejutott, hogy Ribéry - bár kétségkívül klasszis - nem hiányozna a Bayernnek, főleg, ha az árából lehetne venni valami olyan srácot (vagy kettőt), aki kevésbé elvágyódó és védekezésben is valamennyire használható..

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.03.24. 23:04:28

bazzeg, a kis robben ...

schalke hengert kér a nép !!

balu11 2010.03.24. 23:09:14

@Lojzi_: az utolsó bekezdésedhez is erősen köze van Robbennek, azt hiszem - nem gondoltam volna, hogy egyszer bárkivel összevetésben Robben lesz a játék iránti alázat kategóriában nyerő ember...

hihetetlen a figura, és profizmus, meg maximális edzettség idevagyoda, az, hogy a hétvégi bajnoki után pár nappal a 112. percben ilyen sprintet levágjon vki, és utána még ekkora erővel varrja be, az nem semmi

nem lennék a VB-n a holland válogatott ellen védő, az tuti (és még ott van ugye a hasonló formában játszó Sneijder is, hogy mást ne említsek...) viszont, ha esetleg (bárcsak!) a hollandok VB-t nyernének, küldhetnek vmi szép ajándékot Pereznek, asszem

BruceWayne 2010.03.24. 23:10:36

hát Robben remélem a VB_n is ilyen hatékonysággal fogja tolni (amúgy meg eddig se volt kérdés hogy simán jobb mint faszarc)

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.03.24. 23:12:25

Na, egy Robben volt a különbség. (Meg egy Ribéry).
A többiekkel pariban voltunk.

Ezért játszottunk így. A továbbjutás volt a cél, azt pedig csak így érhettük volna el.

Gondolatban hasonlítsuk össze a két kezdőcsapatot.

Gratulálok a Bayernnek, megérdemelte. A bajnoki nagyon más lesz, remélem.

Lojzi_ 2010.03.24. 23:24:25

Egyébként én elégedett lennék, ha a Ribéryért kapott pénzből (esetleg az üzletbe bevonva) jöjjön VDV, meg elhozni Fabregast, vagy David Silvát. Ha két ilyen játékos kijönne Ribéry bevonásával nullszaldóra, meg ugye van Robben és jön Kroos vissza, akkor egész jó lenne a támadó középpálya, és nem dőlne be a szezon akkor sem, ha két játékos sérül le egyszerre ebből a szekcióból.

A másik, amit nagyon szeretnék, az az Ajaxból Suarez. Elvileg nem lenne olyan nehezen megszerezhető, mert van a tarsolyban valaki, aki szót érthet az Ajax-szal adott esetben. Sőt ide be lehet dobni adott esetben egy-két tehetséges Bayern nevelés 1-2 éves kölcsönadását is (Pl.: Alaba, Contanto, Ekici, Kopplin, Knasmüllner, Yilmaz).

Ha ez így meglenne, akkor már csak egy világklasszis szélsőhátvédet kell akasztani.
Ez az igazi nagy tétel, de nem állapot, hogy Sagnol kihalása óta nincs két tisztességes szélsőhátvéd a keretben (cserékről még nem is beszéltem...).

Ezzel már eleve sokat erősödnénk, de ha marad pénz, akkor egy vkp sem ártana a jobb fajtából. Némi készpénz és Tyimoscsuk átutalása mellett.

Lojzi_ 2010.03.24. 23:32:31

@Rekordvizemeister: Nem játszott rosszul a Schalke, és középtávon bízhattok benne, hogy Magath talál 3-4 olyan arcot, amivel komoly nemzetközi szereplés és hazai siker is szóba jöhet.

Én 2 dologban reménykedek:
1. A bajnoki ugyanilyen lesz, csak Robben a 12. percben is belövi a ziccerét, nem csak a 112.-ben.
2. A Magath-éra 2., de inkább a 3. évében a Bayern fog csak ezt a meccset ússzuk meg mentalítással szűkölni a saját kapuja előtt Gelsenkirchenben. (De legalábbis nem felétek borul majd a pálya nálatok is.)
Jót tenne a német futballnak egy bivalyerős Schalke.

halareaal 2010.03.24. 23:32:35

@Lojzi_: Fabregas valszeg egymagában is jóval többet ér most, mint Ribéry.

a Silva+vdVaart viszont reális lehet, a Madrid sztem 15 milláért már simán elengedné, de lehet kevesebbért is.

Lojzi_ 2010.03.24. 23:34:15

@imici77: Hogyhogy hova?
Hát Münchenbe pártízmillió ájróért.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.24. 23:38:19

@Lojzi_: gondolom lehetne motíválni... a 20. fordulóban megnyeritek a bajnokságot, aztán mehetsz nyaralni...

levezetni, 40 évesen, esetleg :)

Lojzi_ 2010.03.24. 23:39:48

@halareaal:
Szerény számításaim szerint is igazad van.
Két dolog járt a fejemben, mikor ezt írtam:
1. VDV már azért is jöhetne, hogy csak a Reallal tárgyaljon a Bayern, a Barcával véletlenül se.
2. Ribéry madridi értékesítése közel sem biztos, hogy valódi piaci érték alapján történne, így - ügyes management ténykedéssel - elég lehet a pénz egy valójában értékesebb játékosra.
(Ha mondjuk alá is írom, hogy Cesc jelenleg jobb, és nem hasonló értéket képvisel, mint Franc...)

Aztán lehet, hogy tévedek, de a Madrid fejőstehén volta nem nekem jut először eszembe a történelemben....

Lojzi_ 2010.03.24. 23:47:55

@imici77: A Bundesliga 20. fordulós megnyerését Te sem gondolod komolyan.
A 30.-at egy ilyen keretfrissítéssel mondjuk aláírnám.
Azt is aláírom, hogy a Bundesliga elsőségnek jelenleg kisebb az értéke, mint az angol bajnoki címnek, de annyival azért nem, hogy a soha nem nyerünk trófeát érzéssel ne legyen versenyképes.
(Egyszerűbben: jobb ma egy megnyert BuLi arany, mint holnap is egy 3.-4. hely a PL-ben)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.24. 23:53:47

@Lojzi_:hááááát, nem akarok illúzióromboló lenni, de a PL-t és a Bundást összehasonlítani, avagy az Arsenalt és a Bayernt jelenleg... mindenesetre a szememben egy merész dolog...

Szted Cesc nem érezné visszalépésnek mind a ligát mind a csapatot?

Lojzi_ 2010.03.25. 00:21:37

@imici77: A ligát esetleg érezheti egyelőre visszalépésnek, de néhány év múlva inkább környezetváltozás lesz, mintsem visszalépés.
De legyen igazad! Ma talán visszalépés a Bundesliga, ahogy a spanyol bajnokság és a Serie A is az lenne.
Persze nem akkora, hogy egy másik stílus és környezet megismerése, elsajátítása szakmailag ne érné meg. Szerintem. De persze ez vitatható.

A klub viszont semmiképpen sem visszalépés. A Bayern minden tekintetben versenyképes az Arsenallal. Kiváló az utánpótlásképzése mindkét csapatnak (még akkor is, ha mondjuk a Bayern 16 éves koruk előtt is neveli a játékosokat, nemcsak a leigazolásuk után... :o)) ), hasonló játékerőt képviselnek (top 10), a Bayern sokkal sikeresebb mind nemzetközi, mind hazai trófeáit tekintve, gazdagabb, több a szurkolója, utols találkozás alkalmával gond nélkül kiverte a BL-ből az Arsenalt, és még a meze is sokkal szebb.... :o))))

Félretéve a csípkelődést, meg a viccet:
Nincs olyan klub a sárgolyón, amelyikkel a Bayern nem versenyképes.
Vannak jobb és rosszab periódusok, és most éppen egy rosszabb utáni lábadozás és csapatépítés folyik, de hozok egy semlefges példát, hogy megértsd:
A Juvénál többet szidott csapat nincs jelenleg a topligákban, szarul megy, az orvosi stáb is elcseszett valamit és az erőnlétük is 60 percre elég idén.
DE! A Juventus így is Juventus. Nincs a földön olyan klub, amellyel a Juve nem lenne versenyképes, vagy ahonnan visszalépés lenne oda igazolni.

Lehet persze utálni bármelyik csapatot és nem igazolni oda, de ne hidd azt, hogy van bármiféle garancia arra, hogy az Arsenal előbb fog BL-t nyerni, mint a Bayern, vagy a Juve. Sőt, ha fogadni kellene nem az Arsenalra tennék ebből a hármasból.

Van a Pl-nek egy orrhossznyi előnye a többi ligával szemben. Egy MU, vagy Dinamo szurkolónál még azt is elhinném, hogy a csapatuknak is van előnye a többi top 10-eshez képest (az Inter mondjuk ezt cáfolni látszott), de a Te lovadat kicsit túl magasnak érzem.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.25. 00:32:30

@Lojzi_: természetes bocs, ha magas lovasnak érezted.

A 2 ligát nem orrhossznyi választja el jelenleg, ebben biztos vagyok. A BL eredmények az utóbbi években számomra ezt bizonyították.

Ami az Arsenalnál folyik évek óta, annak Cesc igencsak részese. Gondolok itt a csapatépítésre a költözés után. A 2 csapat múltjával nem vitatkozhatom, a Bayern ezen a téren eredményesebb. Sokkal.

De a jelenről beszélek. Ha MOST igazolna, akkor szerintem visszalépés lenne. De ez az én véleményem, mert jelenleg az Arsenalt jobb csapatnak tartom (szakmailag is és nemzetközileg eredményesebbnek nagyobb lehetőségekkel).

ps: a következő mezünk sokkal szebb lesz, ugye láttad már Te is? :)

Üdv, ymy - rem, találkozunk Madridban, ha érted mire gondolok:) jó8:)

halareaal 2010.03.25. 00:37:28

@Lojzi_: valóban, a Madridra sajnos lehet számítani ilyen téren. bár azért Ribérynek nem ártana virítania vmit, mert a végén még Robben jön vissza:)
egyébként az csak most jutott eszembe, hogy Ribérynek 1 év és lejár a szerződése, úgy viszont már a vdVaart + Silva ügylet is elég irreális (ha eltekintünk attól, h a Madrid esetleg kiszór 40-50 millát)

Lojzi_ 2010.03.25. 06:59:10

@halareaal: Azért fogjuk idén eladni (ha egyáltalán), mert jövőre lejár a szerződése.
Ez viszont nem befolyásolja érdemben az árát.
Az árát inkább az határozza majd meg, hogy hány kérője lesz, és azoknak mennyire kell feltétlenül Ribéry.

Én azt sem tartanám hülyeségnek, hogy meghosszabbítani a szerződését öt évre egy kivásárlási záradékkal.

@imici77: Ha tavaly beszéltünk volna, akkor valóban többet mondtam volna egy orrhossznál, viszont szerintem jelentősen csökkent az előny. A Pool és a Chelsea kiestek, a MU kerete is gyengébb, mint az elmúlt években, az Arsenal meg számomra nem tűnt olyan veszélyesnek már az elmúlt években sem, amikor tényleg a topon volt a PL.

Ezt a nemzetközi eredményességet nem tudom honnan vetted. A két klub közül utoljára a Bayern nyert nemzetközi trófeát. 2001 persze régen volt, de a '94-es KEK győzelem sem mai már.
Annak meg nem sok értelmét látom, hogy elkezdjük azt méricskélni, hogy ki találkozott előbb az elmúlt években a Barcával, vagy a MU-val és ki esett ki emiatt előbb....

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.25. 09:33:37

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget: nem bántam, hogy a tizenegyeses tipp nem jött be :)

@Rekordvizemeister: azért nagyon durva, a schalke az első másodperctől arra játszik, hogy 120 percig kirombolja nulla-nullával

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.25. 09:38:28

@Lojzi_: a "jelenlegi" helyzetről beszélek, mondom még egyszer. BL elődöntő és döntő nemzetközi téren. Ezért mondtam, h eredményesebbek vagyunk. És nem uefáztunk mostanában. mondom, az én véleményem, h visszalépés lenne csapat szinten is.

De ezzel lezárom, csak meglepődtem, hogy szóba került Cesc és a Bayern, mert nem gondolnám ezt a tranzakciót.

Üdv, ymy - bajnoki címekre fel! :)

avenger13 2010.03.25. 10:08:58

@mocsing: igen ez elég elkeserítő. nem akarok soka bírózni, maradjunk annyiban, hogy igencsak engedékeny hangulatban volt tegnap a spori. basti egyébként hihetetlen mit leistolt tegnap. még arra is futotta neki, hogy contentonak állandóan segítsen, mert látszott, hogy egyedül kevés farfan ellen.

@Rekordvizemeister: szerintem pont most, sokkal több esélyetek lett volna. a második félidő elején, amikor kicsit kitámadtatok, be is tudtátok szorítani a bayernt egy rövidebb időre. jobban kéne a játék részét erősíteni schalkenak, hogy ne csak rögzített helyzetből legyenek veszélyesek, mert ez így kevés lesz a blben.

dzolutan 2010.03.25. 10:18:24

Robbenre visszatérve, a legnagyobb játékosokkal lehetne egy lapon emlegetni, ha egy kicsivel több játékintelligenciája lenne, ez tisztán látszott tegnap is. Így nem több, mint egy precíz gépállat, emberfeletti gyorsasággal. Remélem 2 éven belül Bl-t nyerhetünk vele, kupa és bajnokság mellett, az lesz a Barjen München nagy éve. :D
Ribéryről annyit, hogy látszik, frusztrálja a holland jelenléte és idén még nincs meg a "meccsrutin", viszont így is csinált nagy dolgokat, ráadásul őt nem is egy Lahm támogatja hátulról(nem úgy :D), nehezebb a dolga. Remélem még legalább egy évig marad.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.25. 13:16:53

@dzolutan: érdemes megnézni ribéry reakcióját robben tegnapi gólja után...

avenger13 2010.03.25. 13:26:04

@dzolutan: jó lenne, de az is, ha végre összeszedné magát. mert lenne kivel "játszani", csak ha nem akar. persze az se ártana, ha lenne egy értelmes csatárunk. amit tegnap klose művelt azt bárki tudja, a neki előrerúgott labdákat rosszul visszatenni, és két helyzetet kihagyni. igazából ha blt akar nyerni, akkor nem nagyon kéne mennie sehova, mert még 2-3 év és ha így folytatja a csapat, akkor megint az esélyesek között tarthatják számon. egy két posztra kell jó játékos, és máris jók leszünk. robben kiváló játékintelligenciával rendelkezik, csak néha ezt háttérbe szorítja. emlékszem a tegnapi meccsen is, hogy volt, hogy addig passzolgattak a 16os előtt, amíg el nem vesztették a labdát.

@mocsing: nem tudom mi a baj vele, ott integetett, hogy erre a sarokra rúgd. :)

elber 2010.03.25. 13:43:24

@avenger13: Ribery a gól után intett és kb utolsónak ért oda gratulálni pedig az ő irányába futotta holland. Bár ha Ribery szemszögéből nézzük lehet érteni őt is.
Ez már nem az "ő csapata". A játék szervezés korábban az ő melója volt, most Robbenről szól elég sok támadás. Elvesztette Lahm segítségét is és elment Toni haverja is. Ha megjelenik valami cikk a Bayernről az arról szól, hogy Robben mekkora játékos meg, hogy milyen jók az új fiatalok (Müller és Badstuber) meg, hogy akkor Madrid vagy Barca lesz? Sőt a válogatottnak sem megy és messze-messze a VB győzelemtől a csapat. Nincs sok jó kilátása valamint tapasztalata mostanában. Nem csoda ha nem csillog annyira most.
Bár attól profi valaki, hogy kezelje ezt...

A meccsről meg annyit, hogy Baumjohann elég komoly elégtételt vett a a csapaton, mert amennyit rugdosott azért legalább kétszer le kellett volna mennie. Mindenesetre örülök a győzelemnek, de nagy kár a plusz játékidőért.

avenger13 2010.03.25. 14:30:24

@elber: én is pont ugyanezt láttam, ezért is ott a smiley. a kommentátor is kiemelte, hogy mennyi támadás fut a másik oldalon, de ez természetes is, mert a lahm robben kettős jobb, mint a contento ribery. és a francia később is jött be. riberyvel az kicsit a baj, hogy siránkozott, hogy gyenge a csapat, most, hogy erősebb jóval, akkor meg nincs kedve játszani?

szerintem jobb játékos mint robben, és a cipője is sokkal csúnyább, de nagyon össze kéne kapnia magát. ugyanakkor tényleg nem ártana egy lahm kategóriájú szélső védő mögé, meg egy jó befejező csatár. nagyon kíváncsi leszek arra, hogy nyáron hogyan alakul át a csapat, valszeg ő is menni fog, ha kap értelmes ajánlatot a barcától/real madridtól ezen meg nincs mit aggódni, uliék meg elengedik, mert nem éri meg ilyen áron megtartani.

elber 2010.03.25. 14:42:06

@avenger13: jah tényleg, bocs csak kicsit fáradt vagyok ma.

Azt cipőt én is néztem egy darabon a régebbi rózsaszínre még azt mondom, hogy elmegy elvégre a nike ritkán csinál értelmes cipőt, de ez?? na mindegy nem ezen múlik ő nem Baros.

Viszont a nyáron nem csatárt kéne nézni, tudom, hogy ráférne a keretre az erősítés a támadószekcióban is, de inkább hátra koncentráljon Nerlinger, meg a padra. Mert a kezdőnk képes felvenni a versenyt a legjobb BL csapatokkal is csak szinte sosem tudunk úgy felállni. Ha a padot rendesen megerősítenék plusz lenne egy kezdőként bevethető középső ember MIcho helyén akkor már tényleg lehetne keresnivalónk egy ManU ellen is.

avenger13 2010.03.25. 14:51:18

@elber: nem kell sok minden előre sem. de egy befejező csatárnak azért örülnék. klose teljesen használhatatlan ezen a poszton, és gomez sem egy életbiztosítás. a baj az a blben, hogy egy helyzetből kell gólt rúgni, és ez gomeznek általában nem megy.

elber 2010.03.25. 15:21:33

@avenger13: Igazad van, de reálisan nézve nem fog 6-7 új ember jönni, pedig ennyien bőven elférnének annak tudatában, hogy mennyit kéne kiszórni.
Valami változás lesz a csatárok között, bár ez függ attól, hogy milyen felállásban képzeli el Lajos az eseményeket jövőre. Ha egy klasszikus csatár lesz csak akkor szerintem oda nem jön senki max Klose megy. Ha kettő csatár lesz esetleg Müller, mint egy félütemmel későbbi érkező, lesz a második számú csatár, akkor jöhet valaki, viszont ebben ez esetben Klose szinte tuti megy. Sajnálnám őt, mert én még a Werderben is kedveltem, de már elfogyott egy kicsit, meg nem tud akkora hasznot termelni jelenleg, mint ami szükséges lenne.
Toni visszatérése meg szerintem olyan max 10%. Viszont érte kérhetnénk valakit Romából esetleg még némi pénzzel megtoldva, mert a szerződése elég húzós az olaszoknak.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.03.25. 18:08:33

@mocsing: nézd, ha kitámadunk, akkor lett volna 2:4. Egyszer engedtük el Robbent igazán, meg is lett az eredménye. Utólag okos az ember, előre meg megpróbálja maximalizálni az esélyeket.

Azt senki nem állítja, hogy a játékunk szép volt, de eredményes. Szerintem a gól tökéletesen példázza a két csapatot: a Realból igazolt Robben könnyen lefutotta az Aachen utánpótlás csapatából érkezett Moritzot, aki az elején nem akarta faltolni, aztán meg már nem merte/tudta (idéztem tőle).

De folytathatjuk még: Schweinsteiger-Rakitic, Lahm- Zambrano, van Bommel-Kluge stb.

Ribéry szintén kiemelkedett, mégha őt is rendesen fogták, vicces módon egy 18 éves srác, idén még az U19-ben játszott. Egyébként mondjatok még egy játékost, aki nálatok jobb teljesítményt nyújtott, mint az ellenfele? Nem volt, igenis eredményesen csináltuk, amíg lehetett, a cél ez volt, ezt tudjuk jelenleg nyújtani. Ezzel a kerettel 27 forduló után -1 pont elég komoly teljesítmény. Nincs Misimovic, nincs Dzeko, nincs Grafite, Josue. (még?)

Egyébként a szar pálya nekünk sem volt jó.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.25. 18:41:30

@Rekordvizemeister: kicsit elbeszélünk egymás mellett, a schalke küzdeni akarását senki nem vitatta és azt sem, h eredményesek voltak, tehát innen megközelítve akár jól is játszhatott a csapat. nyilván valahol ez is eredményezte, h a bayern meg nem játszott jól. ez is eredmény, persze.

kicsit most úgy beszélsz, mintha pontozásos sport lenne ez, és a papíron gyengébb keret csak nagyon ritkán verhetné meg a papíron erősebbet.

nekem semmi bajom nem volt azzal, h a schalke alapvetően védekezőfocit játszott, isten ments, h kitámadjanak, de mondom még egyszer, nem kontrajáték volt, hanem az első másodperctől arra ment ki minden, h százhúsz percen át ne essen gól. ez szerintem védhetetlen felfogás, ha nem a cottbus, vagy a freiburg csinálja. eredménye persze adott esetben lehet.

Vul-Kahn 2010.03.25. 19:09:27

Jó lenne ez a felfogás, csak kéne hozzá egy 5 évvel ezelőtti Lincoln... Amikor ő Gelsenkirchenben volt, akkor még a védelem nem volt ilyen erős (Krstajicra gondolok főleg, ő nagyon balfasz volt szerintem, rajta nagyon sok pontot/helyezést/továbbjutást bukott a Schalke az évek során).

Most viszont hátul iszonyatjók szerintem (Neuer, Rafinha, Bordon, Weste, Höwedes, ezek világklasszisok, és Matip is az lesz hamarosan), erre abszolút lehet alapozni.

Ha jönne Misimovic, azzal egy óriási űrt töltene be a Schalkénál.
Ha nem jön, akkor viszont kell vki hasonló, bár ezt gondolom tudja Magath is.

avenger13 2010.03.25. 23:07:31

@Vul-Kahn: hátul tényleg baromi erős a schalke. a probléma hogy a támadó taktika a farfan kezd valamit majd beadja és jön kuranyi, vagy szöglet/szabadrúgás. és ezt nem oldja meg misimovic, pláne ha kuranyi is távozik. a támadósor szinte teljes átalakításra szorul.

@Rekordvizemeister: westermann (baromi nagy munkát végzett), bár badstubernek és van buytennek nem sok melója volt, de sokszor nem álltak zsenialitásuk csúcsán. neuer is jobb mint butt. és contento ugyanaz a kategória mint a ti szélsőtök. én sem a kitámadást hiányoltam, hanem azt, hogy legalább néha támadjanak.

dzolutan 2010.03.25. 23:19:15

Tonit kellene felhasználni Riise megszerzéséhez, sok mindent megoldana, de akár Juan, esetleg Mexes Franck mellé hálótársnak. Ki kell használni a lehetőséget.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.25. 23:47:46

@dzolutan: Juan épp a minap nyilatkozta, hogy Romában fejezi be, persze ez semmit nem jelent. Amúgy le lehet kopni a játékosainkról ;-). Riise amúgy tényleg egész pazar szezont fut.

_X_ 2010.03.26. 08:14:38

@popp: mégis csak egy "még" Bayernes Toni van nálatok, melyet Bayern nem csak egy vállonveregetés cserébe fog odaadni... :P

Nah nézzük tovább ki lehetne Bayern játékos Romából :D

elber 2010.03.26. 08:51:48

@dzolutan: @_X_: Riise-t bevonását én is említettem nem rég, de mocsing kollega többször is hangot adott nem tetszésének. Ő értékben még nagyjából stimmelne is, de Mexesért olyan 15 millió körül mozog legalább, ennyit meg Toni nem ér pláne a szerződése miatt. Vagy egy Toni+Pranjic+Tymo+10 millió=Riise+Mexes

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 08:55:48

@_X_: Tonit idepasszolni bizony vastagon érdeke volt a Bayernnek is. Az a csökönyös Van Gaal nem játszatná úgyse. Egyébként nyilván ingyen nem adnátok én azt olvastam, hogy a korábbi kezdőkapusunkat Donit és némi dellát adnánk érte. Az tőlem deal. De a legjobb formában lévő játékosaink egy kicsit soknak tűnnek Toniért cserébe.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 08:57:44

@elber: na Mexest még vihetnétek is tőlem.

dzolutan 2010.03.26. 08:59:39

Csak kiegyezünk, de Riisére nagyobb igény van. :D

elber 2010.03.26. 09:01:52

@popp: Na most egy kupac szemétnél azért többet ér Toni. Doni semmivel nem jobb, mint Butt, sőt.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.26. 09:02:13

Riise egyébként 30 éves, csak szólok

a Romaból DDR kéne, de ő meg nem jön, úgyhogy adjanak pénzt Lucaért. írnám, h esetleg Juant, de ő meg már 30 felett van.

avenger13 2010.03.26. 09:03:14

@popp: én legszívesebben a csak pénzben maradnék. nekem riise sem kell és mexes sem, doni meg pláne nem. buttunk már van, abból elég is egy.

ha már kiárusítás van, akkor vucinic vagy de rossi. a többiek maradhatnak. cserébe adjuk tonit, lellt timot, pranjicot bármilyen leosztásban. :) és mielőtt kioktatsz, hogy de rossi soha nem fog máshol játszani tudom, csak én is válogattam, mint a többiek. :D

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 09:08:24

@avenger13: szerintem akkor már vigyétek rosellát is, nem fiatal már, de egész jól néz ki.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 09:26:58

@_benito: Így van kellemes negvenes és van a csomagban egy egy éves bébi is, abból még nagy játékos lehet.

@avenger13: Lellt meg adjátok a Pápának, Véber Gyuri jó kis játékost faragna belőle. Ja és De Rossi sohasem fog máshol játszani ;-).

dzolutan 2010.03.26. 09:32:57

Akkor kikre vágytok a védelem alapembereiként?

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.26. 09:39:27

@dzolutan: most egyelőre arra, h találják meg a következő sagnolt. ő se világsztárként jött topcsapatból és mégis volt 1-2 év, amikor a posztján a legjobbak közt volt. és idén, vagy jövőre vonulna vissza, ha nincs az a sérülése.

a középhátvéd pozícióra én suboticot kérném, de az tőlem várhat még egy évet, pláne, ha netán meglesz a dortmundnak a BL-selejtező

avenger13 2010.03.26. 09:48:37

@popp: nem értem mi bajod lell-el. sajnos a milan nem kérte, mert még túl fiatal, így majd csak 5 év múlva szerződtetik oddo pótlására. :D komolyan sírnom kell, amikor eszembe jut, hogy ezek ketten voltak a jobb hátvédek.

dzolutan 2010.03.26. 09:49:57

Jah, az a baj, hogy mozdítható "sztár" jókorban nem nagyon van, pedig egy minimum kell. Arra az időre, míg az u20-as részleg felnő a feladathoz.

Vul-Kahn 2010.03.26. 09:50:23

@dzolutan: Külföldről Hangeland, Alex, Bosingwa, Ivanovic, Kjaer, Trémoulinas
Németből Subotic, J. Boateng, Höwedes (illetve Hummelsnek is kurvára tudnék örülni, dehát őt nyilván elvből nem vesszük meg)

Ebből a névsorból ha jönne 2, az odabaszós lenne. Ha 3, akkor konkrétan leszopnám magam. :-)
És mivel a többi német csapatot nem szívesen gyengíteném, inkább a külföldieknek örülnék.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 09:52:08

@mocsing: Most félre ne érts örülök, hogy nem kell neked Riise meg Juan, de mindig jössz ezzel a jaj már harminc éves dumával.

Manapság sokkal többen rohangálnak harminc fölött a pályákon, mint tizenöt vagy húsz éve. Egy harminc éves játékosban átlagosan van még három jó év (ennél egy fiatal játékos sem tölt manapság többet egy klubnál, maximum a csúcsragadozóknál), egy középső védőben még több is. Szerintem a világ legjobb csapataiban játszó középső védők átlag életkora bőven harminc fölött van.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 09:56:36

@Vul-Kahn: kjaer kicsit hypos, csak szólok. jó játékos, de messze nem kiforrott klasszis, és nagyon sokat szabálytalankodik.

nézzétek meg pl. most hétvégén. ja, nem tudjátok, mert kiszórták genovában :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.26. 09:58:35

@popp: de azt felteszem, te is látod, hogy mi a különbség a csapatban jó ideje szereplő, már beépült 31 éves védő és a 31 évesen a csapatba építendő védő között.

nem véletlenül nincs bajom azzal, hogy van buyten is elmúlt 30, de ha most akarnák hozni, nem kérném.

Münchenben csapatot építenek, semmi értelme idehozni egy 31 éves Juant, hogy pont lelassuljon, mire Badstuber beérne mellé.

avenger13 2010.03.26. 10:00:27

@dzolutan: nem kell sztár. a sagnol lizarazu kettős sem sztárként érkezett. aztán mégis kegyetlen jó védők voltak. biztosan lehet ilyet találni, pranjic és braafheid nem jött be.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 10:04:39

@mocsing: Erre meg azt mondom, hogy jelenpillanatban még nem is a München a csúcsragadozó. Ha te hozol egy már most Juan szintű 25 évest, netán fiatalabbat, akkor is tovább kell adnod két, legkésőbb három év múlva a még nagyobbaknak. Így megy ez!

Vul-Kahn 2010.03.26. 10:09:09

@_benito: tudom, tudom, láttam már párszor, de Lajos jól bánik a fiatalokkal, szóval szerintem klasszist tudna belőle faragni. Meg először nem feltétlenül a kezdőbe kéne ( bár ezt a szerződtetéskor nyilván nem mondanám meg neki :)

Az abszolút Hammer nekem Ivanovic lenne (meg Hitzlsperger, ofkórsz:), lehet használni jobb oldalon és középen is, megbízható, gólokat is szerez, nem celeb, mi kell még.
Persze a Chelseaből nem könnyű elhozni vkit, de tavaly Bosingwát is majdnem adták, úgyhogy szerintem reális lehetne.

zsakfos 2010.03.26. 10:14:38

Na beszállok én is a keressünk védőt a Bayern-nek játékba:)
Elég kézenfekvő, hogy van Gaal Hollandiában is szét fog nézni és mivel az ottani viszonyokat ismerem legjobban, én is onnan ajánlgatok.
A középső védő posztra: Vlaar( Feyenoord) Douglas ( Twente) Vertonghen ( Ajax).

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.26. 10:16:46

@popp: ahhoz, h ezt megalapozottan tekinthessük a világ törvényének és ne cak abból induljunk ki, hogy a Real meg a Chelsea úgyis megveszi, akit akar, mondj 3-4 példát, akinek ez a sztorija

nem kell védőnek lennie. de mondjuk nekem beugrik sagnol, lizarazu, kahn elsőre, akik itt lettek (huszonévesen) akkora klasszisok, amekkorák és egyiket sem KELLETT továbbadni. pláne nem két, vagy 3 év múlva.

Vul-Kahn 2010.03.26. 10:29:26

@zsakfos : Kis túlzással, addig a percig lennék Bayern-szurkoló, amíg Vlaart leigazoltuk. Az az ember egy istenverte birka, kedvenc holland csapatom lezüllesztésének fő letéteményese, a holland Gyepes ( na innen már nem tudom tovább fokozni, pedig szeretném:).
A Go ahead csapatának kispadján talán el tudnám képzelni.

Vertonghen sem túl meggyőző nekem, Douglast meg nem igazán ismerem, úgyhogy róla nem nyilatkoznék.

Van der Wiel, az már igen, ő nem kicsit jó, nyilván ezzel együtt megszerezni is nagyon nehéz lenne.
De amúgy faszom kivan má' a sok fapapucsossal... :)

zsakfos 2010.03.26. 11:15:37

@Vul-Kahn: Szerintem vagy nem egy emberről beszélünk, vagy nem tudom mikor láttad utoljára játszani...
3éve van Rotterdamban, ebből a mostani az egyetlen olyan szezonja ahol elkerülik a sérülések ( cirka másfél évet hagyott ki..). A Feyenoord mélyrepülése amúgy sem 2006-ban kezdődött. A mostani szezont ( főleg a korábbiakhoz képest) nem nevezném mélyrepülésnek ( kupadöntő, biztos 4. hely), amiben Vlaar jó játékának elég nagy szerepe van. Végre nem magas fizetésű kutyaütők ( Hofland, de Cler, Landzaat stb.)játszanak, hanem tehetséges fiatalok. Az meg mindent elmond a játékáról, hogy a holland szaksajtó egyöntetűen követelte a válogatottba, van Maarwijk be is hívta az USA ellen, és szinte biztos, hogy ott lesz a vb keretben is. Nyilván azért mert Gyepes szintű játékos....( Különben is ő az ellenfél kapuját szokta veszélyeztetni- elég jó távoli bombái vannak-nem a sajátját:)
Egyébként megnyugodhatsz, nem gondolnám, hogy van Gaal leigazolná,mert amennyire így visszagondolok nem volt túl jó a viszonyuk Lajosssal még Alkmaarban.
Vertonghen tavasza tényleg elég gyatra ( Juve elleni Ajax vereségben elég keményen benne volt), de sztem benne van a fejlődés lehetősége és több poszton ( középső védő, balhátvéd, vkp) is használható.
Douglas a Twente brazil középső védője, az enschedeiek sikereinek egyik fő letéteményese,22 éves, technikás, elegáns, jól fejel ( 1.92). Folyamatban van a holland állampolgársági kérelme, asszem májusra kapja meg. A válogatottnál is szóba került, de Maarwijk azt mondta, már kevés az idő a beépítésére, de ősztől számítana rá, úgyhogy az EB selejtezőkön akár láthatjuk ( ellenünk is).
Van der Wiel-re sztem sincs esély. A vb után sztem tovább nő majd az ára ( 10 misi körül vagy a fölött lesz), és a Man. City is régóta figyeli, velük meg nehéz lesz árban konkurálni.

dzolutan 2010.03.26. 11:48:59

Ha Ribéry tényleg madridba akar menni akár a Metzelder(kispadra)-Drenthe(fiatal holland)-VdV(ügyes holland) trióból is válogathatnánk.

rexford 2010.03.26. 12:03:45

@mocsing: Pedig Drenthe jó kis játékos, a Real nem igazi értékmérő.

zsakfos 2010.03.26. 12:24:13

@rexford:
Rohadt nagy baromság volt tőle a Realba igazolnia ( mondjuk nem ő az egyetlen...)mert iszonyatosan sok van sztem is benne.
Nem véletlenül volt a 2007-es U21-es EB aranylabdása, és igazán ami fura ( vagy fura lehet most) iszonyat egyértelműen, pedig volt ott egy pár jó spíler.
Egyébként sztem akár Emanuelson is szóba jöhet, ha már holland balszélsőről, balhátvédről beszélünk.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 12:24:41

@mocsing: Az a ritkább ma már, hogy egy tag megragad vagy tíz évre egy csapatnál. Vagy az van amit te mondtál, hogy ugrik még egy szintet, mint Ballack, Ribery. Vagy az, hogy odaviszik nagyreménységként és nem válik be, mint Podolski, Santa Cruz, Pizarro. De olyan is előfordul, mint szegény Deislerrel, hogy nem bírja a ezt a gladiátor tempót. A csapatépítés meg egy folyamatos dolog, manapság már edzők is jönnek-mennek és a koncepciókat is úgy cserélik mint a gatyákat.

Szóval szerintem egy 31 éves Juannal még jól járna a világ legtöbb csapata, így a Bayern is. Azt se feledd, hogy idősebb játékos könnyebben idomul egy új rendszerbe a rutinja miatt, mint egy fiatal.

avenger13 2010.03.26. 12:38:58

@popp: igen lehet, de csak két évig. a bayern meg nem arra törekedik most, hogy egy két évig jó csapatot összetegyen. ezért sokkal inkább jöjjön egy fiatalabb játékos, aki játéklehetőséget is kap. azzal nem fejlődik ki egy évek múlva is komoly csapat, ha juan játszik és 3 év múlva kezdhetjük megint ez egészet. ribery meg ballack max. fizetésben ugrott szintet, a bayern van olyan szintű csapat mint a chelsea, barca, manu, real... jelenleg épp építkeznek. a német bajnokság meg fejlődik. azt, hogy épp hol nagyobb a hype az nem változtat ezen.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 12:46:29

@avenger13: Épp ez az, egy csapat mindig építkezik ma már, mert folyamatosan forognak a játékosok.

Ráadásul mellébeszélés ez az építkezés duma mellébeszélés is, jelenleg a Bayern sem anyagilag, sem presztízsben nincs azon a szinten, mint a felsorolt négyes.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.26. 12:48:55

@popp: szerintem nem reagáltál érdemben a kommentemre :)

nem akarok kukacoskodni, de ballack négy évet volt münchenben. ribéry nem jó példa és nem csak azért, mert még nem ment el, hanem mert ő egy icipicit azért más szint, mint juan (mindkettőt a saját posztján nézve)

igen, ritkábbak az ilyenek, de ezzel a világért sem akarnék vitatkozni. a kulcskérdés nem az, h jól járna-e bárki is juannal, hanem hogy megérné-e, lenne-e értelme kivásárolni

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.26. 12:52:33

@popp: egyrészt. másrészt lenne-e értelme badstubert háttérbe szorítani a kedvéért.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 13:02:15

@mocsing: Ha engem kérdezel, visszakérdezek: kijaza Badstuber? Hüjnye de szép neve van!

elber 2010.03.26. 13:23:20

@dzolutan: Metzelder szerzodese le fog jarni iden. Ot en is tamogatnam a PADRA. De oda aytan tenyleg nincs nala jobb szerintem. Tapasztalt, nemet, nem jar a szaja ;s meg magas is. Drenthe meg a vicc kategoria, VDV meg nem igazan kivankozik ide szerintem. Kroos jobb lesz kozepen a szelre meg nem olyan jo a holland.

avenger13 2010.03.26. 13:26:54

@popp: az anyagi háttérben a legkevésbé sincs igazad, ugyanis a bayernt max. a real manu barca hármas előzi meg, és ők sem sokkal. ergo tök ugyanazt képesek megfizetni, más kérdés, hogy van hogy nem akarnak 8-10 milliós fizetéseket letenni. ugyanakkor nincs adósságuk.

a presztízsben kicsit igazad van, de a bayern presztízse növekvőben van. a csapatépítés meg nem mellébeszélés. nézd meg, hogy hogyan alakulnak a blben az eredmények. akik minden évben teljesen más csapattal állnak ki, azok valahogy sehova nem jutnak. nézd meg a barcát és a manut. évek óta ugyanaz a csapat magja. ezért tudnak sikereket elérni. hiába vándorol egy-két sztár 3 évenként, a maradék a lényeg. a real ezt híven példázza is. a bayernnél 2007ben volt egy nagytakarítás, és utána egy hibás edzőválasztás. most lajossal talán beindulnak a dolgok.
süti beállítások módosítása