Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Meghívás egy gyilkos vacsorára?

2010.03.17. 18:30 nou san trafford

Akik a tegnapi párharcok jegyzőkönyvét a "Meglepetések" feliratú dossziéba helyezték, ma este ugyancsak vakarhatják majd a fejüket, ha valamelyik pályán esetleg a vendégek ünnepelhetnének. A Barcelona respektjét mi sem mutatja jobban, mint hogy szinte katalán gödörről szólt az ének azok után, hogy idegenben nem aláztak szét egy német BL-csapatot. A Bordeaux pedig az odavágó alapján egyszerűen egy kategóriával jobb csapatnak tűnik az Olimpiakosznál. Hajtás után ismét négy jóslat, amelyből csak kettő teljesülhet. 

 

Barcelona - Vfb Stuttgart (1-1)

Hajrá, Stuttgart!

Közhírré tétetett a Nationalelf nemsváb szurkolóinak felajánlása, melynek értelmében akár a világbajnokságon is hajlandóak megbarátkozni lidérces álmukkal, ha az továbbjutást érő gól(oka)t lő Madám Guardiola borotvált mellkasú brigádjának. Cacaut vélhetően olyannyira felvillanyozza a gejzírként felszínre törő nagylelkűség, hogy kétszer is betalál, de ezek segítségével továbbjutásra csak akkor lesz esélye a Vfb-nek, ha Celozzi és Molinaro is hozza a papírformát, azaz a Barcelona szélsőit könnyűszerrel leradírozzák az katalán gyepről. Mindez csak líra, abból is a reális verzió, azonban a két, mindent eldöntő történet úgy szól, hogy a) Khedira elveszik-e a középpályán, avagy uralni fogja azt (Xavi hiányában nem kizárt), illetve b) Lehmann-nak most jön-e ki a tízből egy meccse, amikor nem potyákat kap, hanem – egyébként valóban létező – kiváló reflexeit mutatja be és persze nem is száll bele senkinek az ínyvitorlájába páros lábbal
Az első negyedóra kritikus lesz, ha akkor egyik törpe sem tudja megfelelő szögben hátba rúgni a svéd tornyot, hogy a visszapattanó labdával kikényszerítőzze Delpierre-t, akkor egy félidő közepén elengedett, Cacau lábán góllá érő Hleb szöktetés a vezetést jelentheti. Innen már az sem fog problémát okozni, hogy Pep szemfestéktől feketéllő könnyeiben térdig gázolva ugyan, de a hajrá megkezdésére képesek lesznek megfordítani a meccset a hazaiak, mivel Pogrebnyak néhány perccel a lefújás előtt egy lefejelt labdával kihagyhatatlan helyzetbe hozza éktársát, aki szakítva korábbi énjével nem is hagyja ki azt. Előre a változatos BL-ért!

Hajrá, Barca

Nem sokkal blogunk 28. születésnapját követően 2035. március 17-én, terveink szerint egy interjút készítünk a Barcelona múzeumában, ahol egy külön teremben őrzik Lionel Messi 8 aranylabdáját, 10 Pichichi-díját és az argentin csillag gyermekkori csontvázát, rajta egy hat számmal nagyobb nadrággal, hogy az ideális labdarúgó testfelépítése világos legyen az orvostudomány számára is.
Blogger kérdése Messihez: Tudja, hogy milyen évforduló van ma?
Messi: Sajnos nem.
Blogger: Pontosan 25 évvel ezelőtt volt egy mérkőzés, amin Ön mesterhármast szerzett, így sincs meg?
Messi: Ön egy balhátvéd, aki meg akar ölni?
Blogger: Nem-nem, egy Stuttgart elleni BL-mérkőzés apropóján kerestük meg, amit a Barcelona 5-0-ra nyert és ön ebből hármat vállalt.
Messi: Ja, nem emlékezhetek minden mesterhármasomra.
Blogger: De arra csak emlékszik, hogy milyen ádáz csatát vívott Christian Molinaróval a meccs első 10 percében, amíg be nem lőtte a három gólt?
Messi: Kire? Ne haragudjon, de a Stuttgart csapatára egyáltalán nem emlékszem, azt hittem valami fontos vagy legalább nehéz meccsről kérdeznek majd.
Blogger: Rendben, akkor a saját csapatukról tennék fel Önnek egy kérdést. Kivel szeretett leginkább együtt játszani az akkori Barcából?
Messi: Ez könnyű, Xavival. Azóta is együtt játszunk kispályán 2+0-ban két labdával és átlagosan 97%-os a labdabirtoklásunk.
Blogger: Xavi történetesen pont nem játszott a Stuttgart ellen.
Messi: Az mindegy.
Blogger: Köszönöm.

 

Bordeaux-Olimpiakosz (1-0)

Hajrá, Olimpiakosz!

Elárulok egy titkot: mi, Olimpiakosz-szurkolók már napok óta nem alszunk a mérkőzés előtti izgalomtól. Belegondolni is szörnyű, hogy még négyet kell(ene) aludni a nagy derbiig, amikor végre jól elkenjük a vazelinesek száját, mégse tudjanak már felhőtlenül örülni a bajnoki címnek. Még szerencse, hogy afféle jutalomjátékként, kellemes extraként itt ez a ma esti játszadozás is a csigazabálók ellen. Senkinek ne legyen kétsége, a játékosainknak sem fogja valamiféle nagy tét nyomni a vállát Bordeaux-ban, így aztán a hazaiak vezető találata sem zökkenti majd ki őket angyali nyugalmukból. Nem így a franciákat az öreg, szakállas svéd (aki valami furcsa jellemhiba folytán képtelen 110% alatt teljesíteni) gólja a semmiből, pontosabban egy szögletből a második félidő közepén. Így aztán valami furcsa érzés fészkeli be magát a fejükbe, amikor meglátják a beállni készülő tejfelesszájú angolt a 70. perc tájékán. És mennyire igazuk lesz; mondott fiú ugyanis szűk negyed órával később általános döbbenetre a hálóba tereli a pettyest, hogy kellemes hangulatban készülhessünk a hétvégi nagy feladatra. Ja, most szólok: a negyeddöntők idején már nem nagyon lesz más dolgunk, úgyhogy azt a párharcot már komolyan is fogjuk venni.

Hajrá, Bordeaux!

Mi a közös a Mekiben és a BL-ben? Idén egyikben se lesznek görög hetek. Félre az ökörséggel, igazán rendes a franciáktól, hogy eddigi hajrá-mérlegemet (2/2) szeretnék még fényesebbé tenni, ehhez ideális ellenfélnek tűnnek a görögök, akik idegenben legutóbb valamikor Themisztoklész idején találtak be, csak akkor még nem gólnak hívták. Az Olimpiakosz egyetlen játékosával tudunk igazán azonosulni, de vele is csak a szakálla miatt. Mellberget amúgy beneveztük egy Dolph Lundgren-hasonmásversenyre, némi gyakorlással lehetne esélye, a "fenyegető vadorzó tekintet" versenyszámra például ma este is gyúrhat, akárhányszor megpróbálja leolvasni Wendel mezszámát, mert a brazilnak még a menetszeléről is lemarad. Gourcuff arcának meg jót tenne, ha leszorítaná a díváskodással töltött időt, persze az ölből még nem esett ki, egy jól kalibrált lövéssel visszakanyarodhat a határtalan bizalom ösvényére. Planust még drótozzák, így Ciani mellett Sané kezdhet -  hát, kenuval az óceánon könnyebb átkelni, én azt mondom. Blanc már most több, mint egy szimpla klubedző, tudja a dörgést, ez a Bozsidár nevű szerb hozhat neki egy túrós-mákost a büféből, aztán felsegítheti a ballonkabátot a Professzor Úrra a parkolóban, de semmi több. Lelátói kultúrából ellenben oktathat a vendégtábor: az odavágó koreoját csupán egy francia klub lenne képes megközelíteni, de a BL-es serlegvadászatban ők már nem érdekeltek. Ez a sors vár az Olimpiakoszra is, bár egy ajtón távozni a Milannal és a Reallal azért csak kihúzott huszárderékkal lehet.

 

165 komment

Címkék: bl beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr411846711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vul-Kahn 2010.03.17. 21:50:45

Ugyan már gyerekek, méghogy azért fosni egy csapattól, mert "német"... A mai német klubcsapatokban szinte nincs is semmi, ami német. És itt most nem arra gondolok, hogy Khedira tunéziai származású, Celozzi meg olasz, meg ilyenek, ennek semmi köze ehhez.

A helyzet az, hogy jelenleg Németországban NINCSENEK FAVÁGÓK. Hol van már egy Ramelow, egy Jeremies, egy Eilts? Már Frings sem (volt) az az igazi darabolóművész, tőle is sokkal több offenzív megmozdulás maradt meg, mint favágás.

De akik most vannak:
Traesch - gyámoltalan,
Khedira - 10esnek született, sose lesz igazi 6os
Schweinsteiger - szintén nem favágó
Ballack - szintén nem
Borowski - szintén nem
Rolfes - szintén nem
(Nem németként, de ma ezen a poszton pályán lévőként megemlítem Kuzmanovicot is, aki sajnos csak egy tipikus Mitlaufer, se íze, se bűze...)
És lehetne folytatni sokáig, talán a BuLi2ben már találnánk favágót, de ő meg már annyit se tudna kezdeni a labdával, mint Ramelow annak idején :)

Következmény: 1. Egy passzolni tudó csapat könnyedén átsétál a középpályán, csak 4-5 ember marad ott védekezni, mikor igazából még el se kezdődött a figura, ennyit pedig könnyedén kipasszolnak
2. Ha megvan a hátrány, el lehet ellenük dugni a labdát, mert nincs, aki megszerezze. Legjobb példa az EB-döntő...

Rá kell döbbenniük a németeknek, hogy ezekkel a technikás vkp-kal nem mennek semmire, mert technikailag sose fogják elérni a spanyolok/dél-amerikaiak szintjét. A hagyományos német skilleket kellene újraéleszteni! Kell 1-2 tipikus favágó, nincs mese!

(Nyilván nem csak ez a döntő a mai meccsen, sokkal jobb a Barca minden téren, csak erre a "németezésre" akartam reagálni.)

avenger13 2010.03.17. 21:52:01

ez a kommentátor tök hülye. egy gyors technikás játékoson nem szabad közel védekezni nagyon. mert elfut melletted és vége. ez meg állandóan azt magyarázza, hogy a stuttgartiak annyira tisztelik messit és tudják, hogy sokkal jobb játékosok, így inkább sportszerűségből hagyják focizni, és hogy gólokat rúgjon. ki alkalmazta ezt a barmot. trésről nem is beszélve.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.17. 21:54:30

@avenger13:

Hát itt az NST-n kb. másfél éve mindenki azt magyarázza, mekkora röhej, hogy a spanyol csapatok három méterre védekeznek a Barcával szemben...

Lojzi_ 2010.03.17. 21:55:39

@bakító: Nálam nincs SAT1. Én ezért a DigiSporton nézem.

avenger13 2010.03.17. 21:56:54

az ilyenekről beszéltem. ez hol sárga??????

horas 2010.03.17. 21:56:56

a TV"-ön Gundel és Hajdú B. jók,de Ménes egy felkapott senki, Vincze Ottó meg egyszerűen csak egy bábú aki illeszkedik ebbe a focistaimidzsbe a "magyar BEckham" vagy mi,valamennyire mutat valahogy,meg nem beszél ordas baromságokat...

Lojzi_ 2010.03.17. 21:57:34

@OJ: És ki játszik bordóban?

Ronal-d'oh! 2010.03.17. 21:57:47

@avenger13: persze, nem embert szokás manapság fogni, hanem a területet szokták úgy szűkíteni, hogy ne tudjon elmenni emberek között pl. Messi. Tavaly Chelsea ellen egész szépen kinyírták az ő játékát.

avenger13 2010.03.17. 21:59:10

@Csöncsön: nem mindegy, hogy labdás vagy labdamentes játékosról beszélünk. a barcát úgy lehet megverni, hogy a labdás játékosra ketten ráállnak, a többieket meg szorosan fogják. a kettő ki tudja kapcsolni a ladásat, aki meg nehezebben tud passzolni.

horas 2010.03.17. 21:59:29

Ez a mai forudló már előzetesen is formalitás volt,köszönjük az UEFA-nak,hogy ilyen ecet csapatokat kellett nézni a 16 között...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.17. 22:00:55

@nekedX:

Azért egy gólpasszt adott azzal a kinyírt játékával.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.17. 22:01:02

ezért volt a délutáni felhajtás? :) megmondtam :)

Lojzi_ 2010.03.17. 22:02:42

@horas: Mi köze ennek az UEFÁ-hoz?

Ronal-d'oh! 2010.03.17. 22:03:38

@Csöncsön: Messitől többet szokás elvárni, mint egy középre gurítás. Elismerem, hogy jó passz volt, meg látni is kellett Iniestát, de inkább a kis spanyol érdeme, hogy abból gólt lett, főleg olyan, amilyen, mert azért ziccernek nem nevezném azt a helyzetet, ahonnan ő oly' szépen belőtte.

BillyMack 2010.03.17. 22:04:42

Érik a Messi mesterhármas?:)

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.03.17. 22:05:36

@Lojzi_:
Eltévesztetted, ez nem a szóviccblog.

nils_h 2010.03.17. 22:05:40

remélem a Barca megkapja az Intert.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.03.17. 22:08:24

@Lojzi_:
Akkor kapcsolj át, ugyanis ahogy Derbyshire kiszállt pirossal, Mitroglu rúgott egy igen szép gólt.

avenger13 2010.03.17. 22:09:08

na a görögök egy gólra a tovvábjutástól

montipájton 2010.03.17. 22:10:42

@rizla: Nem mintha fontos volna, de a Bayern egy Sporting elleni 12-1 után ment Barcelonába, annyira nem volt mély az a gödör. Persze a Barcának tökmindegy a jelek szerint, szeretnek németek ellen játszani.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.03.17. 22:11:30

@avenger13:
Sőt, már emberhátrányról se beszélhetünk, mert Diarra is beszedte a második sárgát öt percen belül. Hát ennél szarabb eseménysort rajzolni se lehetne.

nils_h 2010.03.17. 22:11:33

@OJ: Derbyshire biztos szólt Diarrának, hogy vele szeretne zuhanyozni, előre megy, megengedi a vizet...

Ronal-d'oh! 2010.03.17. 22:12:43

Nem is tudom mikor volt utoljára ilyen, hogy két játékos ennyire egyforma eséllyel pályázzon az Aranylabdáért, mint most Rooney és Messi. Persze még BL elején járunk, meg még lesz egy vb is. Reméljük egyikőjük sem sérül le, mert eddig mindketten zseniális játékkal ajándékoznak meg minket. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.17. 22:12:56

Már a beharangozóhoz írni akartam, hogy teljesen fals az a kép, mely szerint a Bordeaux sokkal jobb csapat lenne, mint az Olimpiakosz. A görögök az első meccsen simán lőhettek volna 3-4 gólt, és nevek alapján se rossz csapat, sőt. Ők játsszák a színesebb focit, mint a Bordeaux.

Eric07 2010.03.17. 22:16:04

úgy néz megint a Barcelona lesz az ellenfél a döntőben.. hozzáteszem minden más párosítás (MU-Bar) igazságtalan lenne és szar. Talán még az Inter harcoskodhat egy darabig,de azzal a massziv fos focival nem jutnak el a fináléig. szerintem.

avenger13 2010.03.17. 22:16:43

na mi van a bordeaux meccsen
két kiállítás. inkább azt nézem

Lojzi_ 2010.03.17. 22:18:19

@montipájton: A Bayern konkrétan egy laza ötöst gyűjtött Wolfsburgban a Barca meccs előtt, valamint a Köln győzött az Allianz arénában.
De volt hamburgi és berlini vereség is.

A Sporting elleni meccs inkább üdítő kivétel volt, mint tendencia.

Istenem, még most is futkos a hátamon a hideg, ha a Klinsmann féle Bayern jut eszembe.
(No, nem az UEFA kupát megnyerő alakulatra gondolok '96-ból.)

Tavaly tavasszal gyakorlatilag Klinsmann elküldéséig az a két meccs volt értékelhető, de az is csak azért, mert a Sporting feladta az első gól után mindkét meccset.

mann 2010.03.17. 22:18:19

@horas: Méhes benne van a 3 legfelkészültebb magyar sportriporter között.

nils_h 2010.03.17. 22:19:38

@Eric07: miért, szerinted ki fogja kiverni az Intert? a Lyon? a CSZKA? az Arsenal? a Bordó? a Bayern?

Ronal-d'oh! 2010.03.17. 22:19:46

@Eric07: óvatosan, egy fos Milan ellen könnyű villogni, de azért az Inter kicsit nagyobb falatot nyelt le gond nélkül. Az Arsenal megint csak az MU-hoz hasonló, meg a Barca is. Aki eddig valami igazán komolyat tett, az az Inter. Jelenleg ez a négyes talán a legjobb, és eddig ebből az Inter lóg ki felfelé.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.17. 22:20:12

tudja vki kapásból, hogyan számolják ki, hogy mely bajnokságokból hány csapat indulhat a BL-ben? A legutóbb pont erről beszélgettetek, azért kérdem.

köszi

avenger13 2010.03.17. 22:20:40

na lesz itt még kiállítás. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.17. 22:21:05

@nils_h: sztem az Arsenal hazaküldi az intert annak ellenére, h Wengernek nem jó a mérlege murinnyó ellen. Jó kis olasz foci, jöhet! :)

sh4d0w 2010.03.17. 22:23:08

@Cadaver!!: köszi ez frankó és megy linuxon is csont nélkül :)

Asszem a szimpatikus német kapus és a szimpatikus svéd csatár találkoznak még ezen a meccsen...

nils_h 2010.03.17. 22:24:50

@imici77: az Arsenal tipikusan az a csapat, amelyik képes eltöketlenkedni 180 percen keresztül úgy, hogy az ellenfél 16-osánál passzolgatnak vonaltól vonalig. A tegnapi meccset elnézve nem látom, hogy egy hasonlóan masszív Internek miként rúgnának gól a Gúnárok. Az ilyen betonkemény csapatok ellen (a PL-ben leginkább ugye a Chelsea ilyen) nem nagyon szokott menni Wenger mester növendékeinek. De legyen neked igazad :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.17. 22:26:04

@nils_h: 0-0-lal mentünk már a san siroba... mostanában nem rossz a mérlegünk az olaszok ellen.

Eric07 2010.03.17. 22:26:10

@nekedX: értem én amit mondasz ,valóban nagy dolog , hogy kiverték a chelseat, sőt lefocizták. DE hiába az a megszervezett masszív foci, amit játszanak nem hinném , hogy egy formában lévő barcát,vagy mut meg tudnának verni. sőt.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.03.17. 22:27:42

@Csöncsön:
A Bordeaux sokkal többet tud ennél, de eddig alig kerültek igazán szoros helyzetekbe, augusztus óta a meccseik többségét viszonylag kényelmesen hozták le. Az Olymp sokkal jobban hozzá van edződve ehhez a szinthez.

SamS 2010.03.17. 22:27:58

@nekedX: Azért közel sem volt gond nélküli az a két meccs. Vagy ha igen, akkor az Arsenal vagy a United továbbjutása milyen volt?

Eric07 2010.03.17. 22:28:04

@nils_h: az említett két csapaton kívül az arsenal meglepheti őket,hidd el. az más kérdés, hogy ha az arse jutna tovább még mindig ott az MU :)

Lojzi_ 2010.03.17. 22:28:38

@Eric07: Azt meg honnan gondolod, hogy amikor összetalálkoznak, akkor épp fomában lesz a Barca, vagy a MU?
Vagy éppen a játékvezető?

avenger13 2010.03.17. 22:30:30

na ott is lefőtt, asszem mehet mindenki aludni.

nils_h 2010.03.17. 22:31:14

@imici77: jaj, ymy, ezt ne már...
@Eric07: kivéve, ha a döntőben találkoznak :). Sztem a tegnapi Intert csak egy jó Barca, egy jó Barcát, csak a tegnapi Inter lenne képes megverni.
--közben gyönyörá fejes gól :)
Szóval az emlékezetes Chelsea-Barca meccshez tudnám hasonlítani ezt a párosíátst

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.17. 22:31:30

rem, csamak azért nálunk köt ki, még ha nem is olyan nagy extra klasszis, majd azt faragunk belőle :)

sh4d0w 2010.03.17. 22:32:41

4, hello Stuttgart!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.17. 22:33:12

@OJ:

Igazából a 180 percből összesen egy 20 perces összefoglalót láttam, annak alapján érzem színesebbnek az Olimpiakoszt. A Bordeaux összes helyzete beívelés után esett.

Közben Ibra azért egy gólpasszt csak adott.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.17. 22:34:03

@nils_h: lehet h tegnap az inter nagyot játszott, de ne egy meccsből induljunk ki. Nah, mindegy, pénteken van sorsolás?

sh4d0w 2010.03.17. 22:36:27

Grat az összes továbbjutónak, remélem, a továbbiakban is minőségi futballal jönnek elő a résztvevők :)

Eric07 2010.03.17. 22:36:50

@nils_h: Szerintem meg egy jó formában lévő barcát csak az Mu tud megverni és fordítva. ha azok szenvednek egy kicsit,akkor az inter megfingathatja őket. ha. (egyébként olasz streamet nézek és nem értettem semmit,kíéve a végén,amikor emelkedett hangnemben megjegyezték, hogy " Barcelona-Manchester" :)

mickeyknox 2010.03.17. 22:37:53

mikó lesz a sorsolás?

rizla 2010.03.17. 22:38:49

@montipájton: ja, hát akkor ennyit a német mágiáról, tényleg a ködös agyam miatt tört rám a rossz hangulat.

messi god mode, az elmúlt 3 meccsen 7 gól, alig vártam, hogy itt is rúgjon egy harmadikat, és beírhassam, hogy "mesterhármas, uncsi". hasznos kis meccs volt a barcának, a stuttgart meg olyan volt, mint az idióta kommentátor: turistáskodni érkezett. lehmannt azért mindig öröm szopni látni.

amúgy az milyen volt már a kristóf tibitől, hogy nála akkor is henry vezette a támadást, amikor már rég a padon ült? ; DDDDDDDDDD

nils_h 2010.03.17. 22:39:33

@imici77: pesze, ymy, igazad van, de egy szar Intert meg bárki képes megverni, ahogy egy rosszul játszó Arsenal is képes kikapni elég sok csapattól...
Eleve mondjuk az Intert igen ritkán látom, a Chelsea elleni teljesítményük azonban meggyőző volt (mind a két meccs).

sh4d0w 2010.03.17. 22:43:40

@rizla: "lehmannt azért mindig öröm szopni látni"

+1, kár, hogy már nem játszanak együtt Henry-val.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.17. 22:43:48

@nils_h: egyetértek, mindkét meccsen meggyőzőek voltak, jár is érte a gratuláció. de nem fogok hasra esni, ne várd :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.17. 22:44:21

Miért, ez jó szöveg volt Kristóftól: "elég jó csapat van ebben a városban ahhoz, hogy a Madriddal foglalkozzanak."
:-)

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.03.17. 22:46:49

Meccs utáni interjúban Gourcuff elhülyéskedte a kit-szeretnétek kérdést, persze előjött a Barca, de velük pontosan annyian szeretnének játszani, mint ahányan elkerülni. :)

Eastbay1 2010.03.17. 22:48:14

Na, hol az az 5-0?:D

MAti 2010.03.17. 22:49:38

Ritkán látni ennyire egyoldalú, sima meccset... pedig a Barca az utolsó fél órában már többet gondolkodott az esti sörözésen, mint a meccsen.
A Stuttgart-ról az sem derült ki, hogy kb. mit akarnak játszani.

rizla 2010.03.17. 22:55:46

@Eastbay1: hiányzott hozzá messi harmadik gólja.

rokamoka33 2010.03.17. 22:56:06

most a németek azért akarnak még 1 helyet a BL-ben, hogy a Stuttgart-nál semmivel sem jobb csapat is ott legyen akár a 16 között ?
akkor inkább még 1 angol már...

na persze az a BL csoport is vicckategória volt, ahonnan eleve továbbjutottak, a Sevilla-val párban, Sevilla is kiesett szerencsére
(a másik kettő meg a Rangers, Unirea volt, lol)
kurva nagy differencia van a sorsolásban, remélem most kicsit az igazság bejátszik majd pénteken a dolgokba

Vul-Kahn 2010.03.17. 23:02:13

Sajnos nem jött össze a Wunder, jár a gratuláció a sokkal jobb csapatnak, szvsz a világ legjobb csapatának.
Remélem az Inter lesz a következő. (mármint nem a kövekező világlegjobbcsapata, hanem a következő áldozat :)

Lehmannt meg bízom benne, hogy lassan örökre elfelejthetjük, németfanként talán a legrosszabb (volt) átélni, hogy ő is ezt az országot képviseli/képviselte... Bár volt egy nagyonnagy védése annál a Messi-fejesnél, összességében mégiscsak egy suttyó.
Bohócnak még oké lenne, sőt abban igazi nagykirály, de ahhoz megfelelő színteret kellene választania, (MLS, J-League, Sarassani-Cirkus, ilyesmi...)

Khedirát meg meg kéne menekíteni, parádés tehetségnek indult, de egyre inkább beleszürkül ebbe a végtelenül szürke csapatba. Gyere Sami, próbáld fel a bőrgatyát, én azt mondom!

Eastbay1 2010.03.17. 23:06:25

@rizla: Hát ennyit tud a Messi:D

Ferguson 2010.03.17. 23:08:45

@nekedX: szerintem tavaly. Egy bl meccsen múlt, h ne CR újrázzon szvsz...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.17. 23:09:43

@rokamoka33:

Tényleg nagy differencia volt a sorsolásban; az Inter-Barca csoport - egyre inkább úgy fest - kiemelkedően a legerősebb volt az összes közül. Vagyis az igazságot emlegetve a Barcának most kijár egy sétaág a döntőig. Mármint a te logikád szerint.

rizla 2010.03.17. 23:12:29

@horas: 1. méhes 2. nem senki, hanem egy kiváló kommentátor 3. gundel pont, hogy tökéletesen középszerű mind műsorvezetőnek, mind kommentátornak, az már csak bónusz, hogy emellé van valami arcbamászó is a stílusában.

rizla 2010.03.17. 23:16:29

@nekedX: ez a tavasz lószart sem fog számítani, és szinte a BL-győzelem sem. ami számít, az a VB, úgyhogy egyáltalán nem egyformák az esélyeik. hozzáteszem, szerintem messi még a tényleg kiváló rooney-nál is jobb 2010-ben, a válogatottja viszont egy rakás szar.

két duda( . ) ( . )egy csárdában 2010.03.17. 23:20:33

@horas: Megvan annak a maga bája, amikor úgy fikáztok embereket, hogy a nevüket sem tudjátok...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.17. 23:25:08

@rizla:

Ebben az a fájdalmas, hogy játékosanyagban az argentinok messze fölülmúlják az angolokat. (Az olasz és a spanyol góllövőlistát is argentin játékosok vezetik, pedig nem is épp a befejező csatár poszt náluk a legerősebb...) A kapitányi poszton viszont Ég és Föld a különbség.

(Gondoljunk bele, mi lenne, ha kicserélnénk a két kapitányt! Az argentin válogatott brutális erejét mutatja, hogy még így is kb. egyformák lennének az esélyeik, ha mondjuk hétvégén játszanának egy angol-argentin meccset.)

avenger13 2010.03.17. 23:54:13

1. akik a németek 4. bl helyét firtatják. pont ugyanannyi olasz, és spanyol csapat van a 4 között mint német. a stuttgart a barcától kapott ki, úgy hogy az első meccsen megérdemelték volna a győzelmet is. ugyanakkor az idei stuttgart 9. a bajnokságban ergo elvben náluk jobb csapat menne a blbe 4.ként. pl idén a schalke leverkusen, hamburg brema dortmund is jobb náluk. akik nem véletlenül menetelnek az utóbbi időben sokáig az elben. ez jelenleg csak egy tendencia ami az utóbbi 5 évet fémjelzi, és ha az olaszok idén meg jövőre nagyot virítanak lehet nem lesz belőle semmi. de hosszútávon pl. a hamburg egy jó edzővel sokkal erősebb mint a stuttgart.

2. csöncsön mire alapozod ezt? a bordeaux bayern csoportból is mind2 itt van. a wolfsburg meg xelt a hihetetlen erős rubinnal.

3. kár most ilyen esélylatolgatást kezdeni. sok lesz a következő körben az eltiltott játékos is. és a mu és a barca is verhető ezt a stuttgart jól megmutatta.

montipájton 2010.03.18. 07:57:34

@rizla: Ki a játékosokat keveri, ki a kommentátorok nevét. )) Kristóf nem Tibor, hanem Péter. Tibor színész volt, tavaly halt meg. Tudod, fikázni is csak pontosan, szépen.

montipájton 2010.03.18. 08:05:09

@rizla: Kezd az argentin-siratásod is a Barca-pesszimizmusodra hajazni, vagy századszor írod le, hogy Maradona tönkreteszi Messit, úgyis égni fognak a vb-n és szegény Leo ezért nem lesz aranylabdás stb. (A csúcs, hogy Maradona féltékenységből DIREKT játszatja szarul, ezt gondold már át azért, lécci.)
Legalább az első meccsüket várd meg a vb-n, hátha mégse.))

(Személy szerint én nem hiszek abban, hogy egy echte világklasszis csak a szöv.kap. miatt visszafejlődika válogatottban, Maradona elég dilettáns, de Messi meg már nem 17 éves, igazi klasszisként akkor is vezérnek kell lennie, ha szar az edző. Mindent a dagira fogni elég gáz. Más kérdés, ha a szezon fáradtsága miatt ki lesz purcanva Messi - ahogy esetleg Rooney is! -, ez simán benne van, de az az érzésem, ha nem nyerik meg a vb-t 15 Messi-góllal, egyből Maradonára fogsz majd mindent.)) )

horas 2010.03.18. 10:19:21

@rizla: Ha te mondod akkor biztos úgy is van,hiszen te vagy rizla a nagy megmondóember.

drosiii 2010.03.18. 10:28:36

@Csöncsön: Vagy a MU-CSZKA csoport volt kemény..
összességében erősebb csapatokon jutottak túl mint az Inter-Barca.

rizla 2010.03.18. 10:30:40

@horas: nem csak én mondom, nézd vissza esetleg a knézy jenő emléktorna eredményeit itt az nst-n. ettől még te persze utálhatod, csak a "felkapott senki" meghatározás nem állja meg a helyét, mert az emberek kedvelik, a csatornák meg tudják, hogy profi, azért "kapták fel".

zsakfos 2010.03.18. 10:37:49

@rizla:
Azt mindenesetre asszem kijelenthetjük, hogy Cé kiszállt idén az Aranylabda versenyből. Max egy spanyol bajnoki cím néz ki neki, BL bukás, VB már a 8-ba kerülés is kisebb csoda lenne a portugálokkal. Ilyen eredmények mellett meg játszhat akárhogy nem lesz esélye.

rizla 2010.03.18. 10:38:54

@montipájton: annyi a különbség, hogy a barca miatt aggodalmaskodom, az argentinok viszont ténylegesen szarok.

"A csúcs, hogy Maradona féltékenységből DIREKT játszatja szarul, ezt gondold már át azért, lécci."

maradona egy végtelenül hülye ember. nem azt mondom, hogy direkt játszatja szarul, de nem tudom, hogy te miért nem figyeltél, amikor a média előtt sajnálkozott, hogy jaj jaj, messi milyen szar, de majd ő beszél a fejével! csinál ilyet egy szövetségi kapitány a legjobb játékosával? rálőcsöli a felelősséget, ez gusztustalan.

"Messi meg már nem 17 éves, igazi klasszisként akkor is vezérnek kell lennie, ha szar az edző. Mindent a dagira fogni elég gáz. "

bocs, de ez nagyon laikus, és béna érv. a legjobb játékostól sem várhatsz csúcsteljesítményt, ha egyszerűen nem a posztján játszik. messi egy speciális csatár, köré nem lehet felhúzni egy akármilyen csapatot, mint egy ronaldinho köré, hanem meg kell teremteni a körülményeket ahhoz, hogy a legjobbját nyújtsa. ez egyébként 10ből 9 támadóra igaz. a jelenleg teljes joggal szétszopkodott rooney sokszor halálosan szenvedett az MU-ban c. ronaldo mögött, aki miatt mindenhol játszatta ferguson, csak ott nem, ahol a világ legjobbja. messivel kb ez a helyzet az argentin válogatottban. iszonyú messze játszik a kaputól, rendszeresen van előtte még vagy 2-3 játékos. vannak jó kis irányító erényei, de a képességei egy részét így nem lehet felhasználni és kész.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.18. 10:40:00

@zsakfos : az aranylabdát robben kapja, aki holtversenyben gólkirály lesz a bundásban, bl-győztes a bayernnel és elődöntőbe viszi a hollandokat :))

rizla 2010.03.18. 10:44:42

@montipájton: egyébként légy erős, fel fogom ismerni, ha messi önhibájából lesz vacak, de akkor lássam azt, hogy ott játszik, ahol kell. a jelenlegi argentin meccsek összefoglalóit elnézve ez nem így van, gyakorlatilag esélytelen rá, hogy a 16osnál kevergessen, ahol a legveszélyesebb.

zsakfos 2010.03.18. 11:10:11

@mocsing:
Nem lehetne inkább Sneijder? Ha már Bergkamp nem kapot, nehogy már Robben kapjon:) Na jó azért elviselném:)
Egyébként ha túljutnak a negyeddöntőn ( brazil, holland, spanyol, olasz ág) sztem meglesz a döntő : az angol, argentín, német, francia ág nekem egy picit gyengébbnek tűnik.
Spanyol-holland döntőt látok az üveggömben:)

rizla 2010.03.18. 11:11:01

@zsakfos : miért pont ezek a hollandok döntőznének, én csak azt nem értem.

Everred 2010.03.18. 11:17:29

@rizla: miért ne? Épp te soroltad, mennyi baj van az argentinok háza táján, mennyire gyengék a franciák, a németek, hogy nincs annyi klasszis a braziloknál, mint lenni szokott - akkor miért ne lehetnének döntősök a hollandok?

rizla 2010.03.18. 11:27:56

@Everred: én úgy érzem, hogy kevés olyan fajsúlyos klasszis van a holland keretben, ami nem árt egy VB megnyeréséhez. volt nekik már pár ilyen a történelem során (cruyff, gullit, rijkaard, bergkamp!), volt zseniális edzőjük is (hiddink), de még akkor sem sikerült. az EB-n úgy bekezdtek, hogy mindenki azonnal esélyesként kezdett el beszélni róluk, aztán elég simán kizúgtak az oroszok ellen. robben, sneijder, van persie kiváló játékosok, de egyikükben sem érzem azt a nagyságot, ami például egy rooney-ban megvan. a keret reszli része pedig kifejezetten középszerűnek tűnik. most már igazán jó csatáruk sincsen, van nistelrooy öreg, huntelaar kevés. nem érzem a VB-győzelemhez elég átütő erőt.

lehetnek döntősök a hollandok oké, végülis erre mindig esélyesek, de én ezt nem tartom valószínűnek összességében, csak ha jó ágra kerülnek. az persze igaz, hogy a többi nagy csapatnál is lehet ilyen kifogásokat keresni, de a hollandok az mégiscsak hollandok, a brazilok meg kevesebb klasszissal is brazilok, ha érted.
én fenntartom a véleményemet, hogy a spanyolok mellett az angolok a legesélyesebbek.

Everred 2010.03.18. 12:07:56

@rizla: "én fenntartom a véleményemet, hogy a spanyolok mellett az angolok a legesélyesebbek."

Hogy ezt nem lehet kiverni a fejedből :-) Én sem tartom úgy konkrétan esélyesnek a hollandokat, de kis szerencsével ők is eljuthatnak a döntőig, mert hiába a kevés igazi klasszis, olyan nagyon sok a többi csapatban sincs, és éppen kijöhet a lépés a hollandoknak. A spanyolok ellen aligha, egy értelmes edző irányította argentinok ellen aligha jönne ki, de így még akár ellenük is sikerülhet nyerni.

Mindenesetre nagyobb a valószínűsége a döntőbe jutásuknak, mint annak, hogy az angolok túlélik a negyeddöntőt.

zsakfos 2010.03.18. 12:38:08

@rizla:
Igazán fura az egész, mert papíron a keret bőven gyengébb mint mondjuk a 98-as, nem beszélve a 90-esről,, de sztem még a 2002-esnél is ( ugye ki se jutottak, pedig a kapitány se volt kis név: van Gaal).
De ami a különbség: lehet, hogy kevesebb a sztár,de egységes a csapat, nincsenek széthúzások,amire azért bőven volt régen példa, mindenki tudja a helyét. Van Maarwijk egy jó, de nem világklasszis edző, és valahogy még is valahogy összerakta az egészet. 2008 szeptemberében kaptak ki utoljára, 100%-os teljesítménnyel nyerték -bár megjegyzem azért nem túl nehéz- a csoportjukat.
A támadószekcióban megvannak azok a játékosaik, akik képesek eldönteni meccseket: Adom Rooney-t hogy nagyon jó, sőt jobb is mint akármelyik holland, de úgy érzem egyedül van, ha megsérül, vagy kikészül fizikailag mi lesz az angolokkal? Itt ha nincs Sneijder ott van van der Vaart ( vagy Seedorf ha kiviszik), ha nincs van Persie ott van Robben, vagy Kuyt és Elia, ha nincs van Nistelrooy ott van Huntelaar.
Nistelrooy már nem fiatal igaz, de az elmúlt hetekben megmutatta a Hamburgban, hogy még mindig klasszis, és ahogy Lippi mondta a héten,a vb-n csak 7 meccset kell játszani, más mint egy egész szezon. Gondolj bele, hogy ha Sneijder ilyen labdákat oszt mint a Chelsea ellen, Nistelrooyban benne van, hogy 4-ből nem 1-et, hanem 3-at ver be.
Huntelaart meg meggyőződésem, hogy nem tudta se a Real, se most a Milan igazán használni. Őt tömni kell labdával a 16-os belül és kurva jó százalékkal be is veri őket. A válogatottban valahogy ez megy: 30/15 a mutatója, úgy hogy a meccsek felén nem 90 perceket játszott.
Védekezés: Középpályán van Bommel és N. De Jong szűr,bár egyikük sem Essien vagy Cambiasso, de nem egy nagy élmény ellenük játszani.
A védelem nekem is nagy talány.A selejtezőkön 2 gólt kaptak, az elmúlt 15 meccsen összesen 6-ot,pedig hát igazán itt nincs klasszisuk,sőt tényleg elég középszerű a választék. Kapus poszt:kár, hogy vdS már nem vállalta, de Stekelenburg,bár kevesen ismerik, de nagyon megbízható és jó kapus. ( Bőven jobb,mint az angol vagy argentín választék.)
A jobb oldali védő van der Wiel nagy tehetség, a vb egyik felfedezettje lesz. Már már Overmarsi értelemben gyors, és 6 gól rúgott idén ( egyiket se pontrúgás után ,hanem felérve a támadással kényszerítő után, vagy távoli bombából). Középen Heitinga és Mathijsen (vagy esetleg a nagy szezont futó feyenoordos szintén tehetséges Vlaar). Hát itt azért lehetnek gondjaik..bár valahogy nem nagyon potyáznak a válogatottban..Bal oldalon van Bronkhorst már azért nem a régi( bár 35 évesen se lassú),de a szíve meg a rutinja azért sokat segíthet.
Aranyat én se vízionálok(majd 4 év múlva:) a 86-91-es korosztályban nagyon sok tehetség van), csak egy döntőt a spanyolok ellen.
Ők mindenképp előttük van, a brazilokra nagyon kíváncsi vagyok,ha összejön a 8 között a brazil-holland az nagy meccs lesz, az olaszok hát nem tudom, nekem nem túl meggyőzőek, a franciáknál és az argentínoknál elég sok a probéma, az angoloknál soknak érzem a lyukas poszot, a németek tudom csapategység meg minden, de ki van ott világklasszis aki képes eldönteni egy meccset?
A felső ágon ( argentín, francia, angol, német) jobban benne érzem a meglepetés lehetőségét is, hogy ezen csapatok közül kettő mondjuk a 8-ba se jut.
Az alsó ágon ha nem lesz mondjuk spanyol-brazil a 16 között ( a portugálok nem kavarnak be, sztem nem), akkor elég biztosra veszem a spanyol, holland, brazil, olaszt 8-ba jutást.

rizla 2010.03.18. 12:45:57

@zsakfos : jó, meggyőztél, sokáig mehetnek a hollandok.
viszont az angol lyukas posztokat hagyjuk, csak azért is: capello, capello, capello.

zsakfos 2010.03.18. 13:51:41

@rizla:
Én is a 4-be látom az angolokat,( bár meg kell hagyni, kutya nehéz dolguk lesz már a 16 között is -német, szerb,ghánai, ausztrál ), ahogy az argentínokat is, mert arról az ágról, nem nagyon érzem, hogy a mostani francia v. német csapat jó lenne egy elődöntőre. Meglepetést meg ki okozna? Szerbia, Ghána, Mexikó? a legjobb 4 sok lenne nekik.

montipájton 2010.03.18. 17:01:10

@rizla: Jó, aláírom, hogy Maradona nagyon hülye. Azt továbbra sem gondolom viszont, hogy ennyire egyszerű a képlet, ami a Maradona-Messi (formája) relációt illeti. Másnál is láttunk olyat, hogy a válogatottban kevesebbre képes, mint a klubjában, még ha nem is hülye (ennyire) a szövetségi kapitánya. Ronaldinho a felét nem csinálta meg anno a vb-n annak, amit előtte éveken át a Barcában igen. Ez csak egy példa.

montipájton 2010.03.18. 17:04:31

Amúgy meg nem is tudom, talán a 2 évvel ezelőtti Eb kivételével nem emlékszem olyan világversenyre, amikor a csapatok addigi formája/játékosállománya alapján előzetesen levezetett eredménysor köszönő viszonyban lett volna a végső kimenettel. (Sőt, akkor is csak a spanyolok hozták a papírformát, a németek döntőbe jutása már inkább nem várt meglepetés volt, mint borítékolható lehetőség.)

Ha szavazással döntenének a világbajnokról, á la Aranylabda, nyilván a spanyol-brazil vonal tarolna, de pont az a lényeg egy vb-n, hogy nem így fog történni.))

rizla 2010.03.18. 17:14:53

@montipájton: "Ronaldinho a felét nem csinálta meg anno a vb-n annak, amit előtte éveken át a Barcában igen."

a vb-n nem, de előtte igen, például nyert copa americát és konföderációs kupát is a csapattal, tudtommal ott is abszolút zseniális játékkal. de ő eleve külön elbírálás alá esik amúgy, mert köré tényleg fel lehet húzni többféle csapatot is, messi játékának a lényegéhez viszont bizonyos körülményeknek meg kell lenniük. ez a poszton múlik.
nyilván kicsit leegyszerűsítésnek hat azt mondani, hogy messi csak maradona miatt szarabb a válogatottban, de az igazság az, hogy a legtöbb válogatott eleve nem játszik olyan szinten, mint a klubcsapatok. ha ezt az apróságot hozzávesszük, meg maradona faszságait, az már elég logikus diagnózist ad. amúgy sokáig nem volt semmi gond messivel, az utóbbi 7-8 meccsen nem találja a helyét. mondjuk maradona kb annyi játékost próbált ki a válogatottban, mint matthaus nálunk, úgyhogy itt keresném a megoldást.

engem a németek döntőbe jutása amúgy nem lepett meg, jó benyomásokat tettek előtte a VB-n.

zsakfos 2010.03.18. 17:49:50

Messit legalább kiviszi Maradona:)
Azt mondjuk fel nem foghatom, hogy stabil csapattag nála a Newcastle-ből Coloccini és Gutierrez, Zanetti és Cambiasso meg nem....Meg azt se értem igazán, hogy tényleg egy Palermóra van még szüksége az argentín válogatottnak?
A csatárposzton ott van Messi, Higuain, Tevez, Milito, Agüero,Lavezzi, Lisandro Lopez: ezeknél tényleg jobb Palermo?
Bár asszem inkább hátul lesznek gondjaik. Kapusuk nem nagyon van. Egy Burdisso, Demichelis, Coloccini, Heinze négyest kinézek Maradonából, ami elég gólképesnek tűnik.

shinigami 2010.03.18. 17:53:49

@zsakfos :
hat hatra ottvan meg samuel, garay es milito is, kapusuk az tenyleg nincs mondjuk

shinigami 2010.03.18. 18:02:35

btw kb kar ezen mar most rugozni h ki eselyes es ki nem hosszu meg a szezon megserulhet kb barki
pl: angolok rooney nelkul, argentinok messi nelkul stb

zsakfos 2010.03.18. 18:13:14

@shinigami:
Hát ott van, csak Garay és Milito se volt még Maradonánál válogatott ( mindketten utoljára 2007-ben voltak válogatottak), Zanetti se nagy kedvenc, Samuel meg azért került be múltkor mert Coloccini sérült volt.
Nyilván egy Zanetti, Samuel, Garay, Heinze négyes ütősebbnek tűnik. Az argentín bajnokságot meg annyira nem ismerem, de valszeg ott is van egy pár tehetség aki szóba jöhet.
süti beállítások módosítása