Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Osztrák szintipop, country és heavy metal

2010.03.09. 19:12 nou san trafford

A mai BL-játéknapba sűrítették az izgalmakat, ami abból a szempontból kár, hogy választanunk kell a két, intenzitásában kocsmai bicskázásra emlékeztető csúcsderbi között. Az NST-n végbemenő változások hírnökeként csavarintunk egyet a szokásos Három dolog-ra épített beharangozón, és már kicsit a döntőre gondolva a Hajrá-Mocskos pár első felét ontjuk pixelbe nektek, ha már egyszer itt-ott érzelmileg is érintettek vagyunk a mai párharcokban. Mocsing a jobbhátvéd posztjától fél, _benito reméli, hogy Vargas megkeveri, bárki lesz ott, de tart tőle, hogy Prandelli holnap countryval nyitja a napot. Benő nem tart az osztrák elektropopper által vezetett Portótól, pedig jobban tenné, mert a Portónak általában elég, ha megnyeri az odavágót.

Fiorentina-Bayern München (1-2)

Hajrá, Fiorentina: Legjobb csatára eltiltott, legjobb védője sérült, egy másik kipirult, ordenáré csalással bugáztak el tőle egy megérdemelt pontot, a bajnokságban közelebb van a kieséshez, mint a bajnoki címhez, a kupából kiesett, és a hétvégén a gyűlölt főellenség saját pályáján verte el. Ha Cesare Prandellinek meghal a kutyája, simán írhat egy country-slágert. De egyszer minden sorozat megszakad (- tartja az ordas futballközhely), ráadásul hol tegyenek mindent az asztalra, ha nem ott, ahol már tényleg a part szakad. Mert ha itt nem nyer a Fiorentina, ennek a szezonnak végleg reszeltek. Ahol idén lekonyult a Liverpool és a Lyon cserpákja, ott nem lehet bajor örömünnep sem!

Hajrá, Bayern: A német média kb. két napja azon rugózik, hogy a Bayern Ribéry kegyeiért (is) játszik Firenzében, ami azért elég irritáló a bajor szurkerek számára, de hát ettől még a tény tény marad: kizúgás esetén a világ egyik legjobb szélsőpárosa garantáltan megbomlik. A bőrnadrágosok halála az lesz, ha nem ők lövik az első gólt, akkor ugye 1-0-ról áll továbbjutásra a Fio és ez mindenki sejti, hogy mit jelent majd az olaszok ellen. Persze ha ettől komolyan félnénk, akkor foglalkoznánk azzal, hogy Altintop szökőévente játszik (akkor is csapnivalóan) jobbhátvédet, vagy azzal, hogy egyes hírforrások szerint nem is ő fog kezdeni, hanem a mindenféle korrekordokat döntögető Alaba, Lahm meg maradhat a helyén. Az biztos, hogy van Gaalba is szorult valami a wengeri futballpedofíliából – nem állíthatjuk, hogy vaskalapos módon, ha kell, ha nem, a rutinra szavaz.De mindez nem érdekes, mivel Rib&Rob pihenten futhat ki a pályára, Prandelli vére nem válik vízzé, nem mer majd lerohanni, cserébe van Buyten folyton lefejeli Gila-t, és a második félidőben két kontrával is elmegy a Bayern. Utólag simának tűnő 0-2 a fontos gólok mestereinek vezetésével (Müller, Robben).

Arsenal-FC Porto (1-2)

Hajrá, Arsenal: "A sztálingrádi csatát idéző veszteséglistával ijesztgetik sajtómunkás barátaink az Arsenal szurkolóit, mintha ilyesmitől a szeme is megremegne bármelyiküknek is az újabb (sérülés-ügyileg) horrorszezon után. Nem, még Fabregas sem pótolhatatlan abban a csapatban, amely hihetetlen tartásról tesz tanúbizonyságot a Ramseyvel történtek óta (ellentétben Eduardo esetével, ami után bizony összezuhantak egy kicsit).  A legutóbbi bajnoki meccsen látott Walcottról újra eszünkbe juthatott, miért is tartották őt néhány éve az angol labdarúgás legnagyobb ígéretének, Arsavin megkérdőjelezhetetlen géniusz, aki okosan rápihent erre az etapra Győrben. Vermaelen és Soooool Campbell Európa leggólerősebb belsőhátvéd-párosát áll ki a portugálok ellen: felejtsük már el a csatárkérdést. És különben is; lehet, hogy az ágyúsok jelenlegi keretében nincs klasszis csatár, de akkor mit mondjunk az ellenfélről, ahol egy régóta halott osztrák elektropopper a leggólveszélyesebb játékos??? Összegezve: simándyság, 3-1 az Arsenalnak."

Hajrá, Porto: Nekünk, portóiaknak köszönettel elég is volt, hogy megnyertük az első meccset, mert átlag 200 évente bukunk el olyan párharcot, amit hazai győzelemmel kezdünk. Ettől az Arsenaltól meg főleg semmi okunk fosni, egy épkézláb játékosuk van, az meg nem lesz ott a pályán, úgyhogy igazából csak annyit kell eldöntenünk, hogy ráhatjunk-e a győzelemre, vagy megelégszünk a biztos továbbjutással. Egy gólt gyorsan bepofozunk, hogy biztosan ne legyen baj, aztán a nézőkkel együtt röhögünk Bendtneren, vagy hogy hívják azt a muflák gyereket. Tartsatok velünk, jó móka lesz!
 

297 komment

Címkék: bl beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr391826244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iustizmord 2010.03.09. 23:13:10

@Lojzi_: Egyébként szép lenne a BL helyek szempontjából, ha a Bayern az Intert is kinyomhatná.

@giacinto: istenem csak jussunk tovább és kapjuk meg ezt a semmire nagyképű Bayernt

nemtom melyiken röhögnék jobban.

de az az érzésem hogy a bayernt a cselszí veri habosara :o))))

Titi120 2010.03.09. 23:13:21

@bobix:
Én voltam, látom rendesen átment a malícia !

horas 2010.03.09. 23:14:29

@imici77: Én már egyet írtam rólatok...;)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 23:14:35

@bobix: Akkor megkövetlek, nagyon úgy jött le ez a Ripp és Ropp. Bocs.
Ha valaki csalódott szurkoló, esetleg érezheti ezt nagyképűnek, de ezek a tények is egyben.

@BENIARRIVO: Felhívnám figyelmed arra, hogy Ferguson kommentelő társunk ebben kétszer annyira elől járt, ő miért nem kap ebből?

Titi120 2010.03.09. 23:15:37

@BENIARRIVO:

Lesuttyóztam ? Szerintem egyeseknek már nagyon késő van ...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 23:16:28

"-Ottó, mi a véleményed a meccsről?"
"-Igazi futballmérkőzés volt..."

Lojzi_ 2010.03.09. 23:18:24

@giacinto: Ha Schweini piroslapja esetén minden másképp alakul, akkor az első meccsen is 0:0-nál a tizenegyes mellé járt volna a piros.
És akkor nincs idegenben lőtt gól és nincs a végén Klose-lesgól, meg a fene tudja, hogy még mi nincs.

A Bayern éppenséggel kurvára nem tehet a játékvezetés színvonaláról.
A Chelsea sem tehet róla és az Inter sem, de valamelyik szopni fog jövő héten. Mert képtelenek a bírók követni a tempót.

Arról viszont igenis tehet a két csapat, hogy a Bayern végig akarta a továbbjutást, csak szarul játszottak, míg a Fiorentináról ugyanez nem volt elmondható. Az utolsó gól után mit csináltak? Mondta nekik a spori, hogy aki nem ül le a fűbe, az húsvétkor nem kap nyuszit?

spangol 2010.03.09. 23:18:58

@giacinto: 1 lesgól itt, 1 lesgól ott. Mit nem lehet ezen érteni?

danesdzsu2 2010.03.09. 23:19:56

@Ferguson: a boldog élet titka a rövid memőria:D

Ha csak 5-6 évig tartana, te jó ég, Benfica, Porto, bohóccsapatok :D

bobix 2010.03.09. 23:20:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Semmi gond. Ha Vercotti blogjáról emlékszel rám esetleg, tudod, hogy kinek szurkolok. És mint olasz fan úgy érzem "kötelességem" védeni az olasz focit. Mostmár viszont csak 2 olasz csapat maradt pontokat gyűjtögetni szembe 4 némettel. De majd megmutatják a nagy dajcsok, hogy mennyire is kell nekik az a 4. hely...

BruceWayne 2010.03.09. 23:20:15

@Titi120: na ha ezt megjegyezted akkor neked tuti a fradi a másik kedvenc csapatod :-O
/vagy neadjisten az ujpest/

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:21:10

@imici77: szerintem jobbak voltunk, de hát az elején ledaráljátok a kapusunkat, aztán jön a bazinagy lesgól, utána meg összeestünk. ha ezek nincsenek, simán alázunk, szerintem.

(csak hogy ne érezd egyedül magad)

bobix 2010.03.09. 23:21:26

@danesdzsu2: Köszi, ez nagyon, de nagyon, de nagyon :D :D :D

avenger13 2010.03.09. 23:22:13

@_benito: a fiorentinának ugyanúgy megadtak egy lesgólt. klose a végén nem állt lesen, és ketten vitték volna a kapusra a labdát. szálljunk már le klose lesgóljáról. megkapta a fio is. és igen mindkettő befolyásolta a továbbjutást, mint általában a legtöbb gól. ha kivonjátok mindkettőt, akkor 1-1, 2-2 bayern továbbjutással.

England win The Ashes! 2010.03.09. 23:23:29

@Titi120:

Ahá, szóval Hoeneß! Én meg azt hittem, Fatih Terim.

:)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:24:04

@BENIARRIVO: a bayern-inter meccs alatt addig innám a 80 fokos rumot, míg meg nem vakulok :)

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 23:25:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
az a nagyképűség részünkről sztem, hogy merünk örülni a továbbjutásnak. na de hát mit várjunk az olyan sznoboktól akik olasz cspatnak drukkolnak :)

a másik tényező pedig az lehet, hogy 2xes kompenzáció ellenére sem tudtak nyerni pluszban, és irigyek, hogy van olyan csapat ami nem adja fel.
------------

tippeljünk, hogy vajon holnap a német sajtó sírja-e tele a világot a 2 szabálytalan olasz gól és 2 ziccer elvétel miatt, vagy a basti kiállításáért fognak rinyálni a digók? :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:26:26

@avenger13: nyilván gobbi kiállítása, és malacka semmije között sincs összefüggés. és a 93. percben megadott 3 méteres les is ugyanaz, mint a 3 centis.

mondom, értem én a viccet, csak most valahogy nincs kedvem nevetni. de már azért lassan kihozzátok belőlem a harsány kacajt a pajtásaiddal.

England win The Ashes! 2010.03.09. 23:26:42

@_benito:

Aha, és még Frank de Brekeke is a Porto ellen fújt...
:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.09. 23:26:49

@_benito: nem tudom eldönteni melyik meccsről beszélsz :)

bobix 2010.03.09. 23:28:30

@avenger13: Plusz-minusz, mintha ilyen egyszerű lenne. Csak kurvára nem mind1, hogy kell kimenj visszavágó előtt a pályára...

Ferguson 2010.03.09. 23:29:02

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: "Felhívnám figyelmed arra, hogy Ferguson kommentelő társunk ebben kétszer annyira elől járt, ő miért nem kap ebből? " - engem már tisztelnek :)

bobix 2010.03.09. 23:29:23

@_benito: Szerintem fölösleges erőlködjük :D

Ferguson 2010.03.09. 23:30:34

@imici77: hehh :) Megelőztél! Pont azt akartam írni, h ha ez az arsenal nyer vmit idén az emirates kupán kívül, akkor vmi nagy fogadással készülök az év végére, amit megemleget a lurdy ház és a jorky közösség :P Amúgy ha focira vagyok kíváncsi, MU meccset nézek v NFL-t... :D

avenger13 2010.03.09. 23:31:02

@_benito: én azt hittem, hogy lest nem méterre mérik...

akkor követelem, hogy aki lahmot letaglózta, az is kapjon pirosat a sárga helyett, a srác túl sok nfl meccset nézhet, hogy ilyen jutott eszébe. a megállított ziccereink meg ugyanez. az előző meccsen a 11es mellett elmaradt piros meg szintén. ilyeneket lehet írni bőven. ha elhisszük amit ti reklamáltok meg ti is amit mi, akkor egál. a kacaj meg mindig felüdít engem is, nosza.

Titi120 2010.03.09. 23:31:18

@Nerazzurri:
Talált. :)

Nem korbácsolom tovább az indulatokat mára (így is érzem a szereteteket), de azért biztos, ami biztos, rögzítem mégegyszer:

Bayern München - olasz foci 2-0

;)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 23:32:01

@bobix: Persze, tényleg, onnan volt ismerős a nicked! Persze, lehet védeni, de most ez a helyzet, megint mondom, 3 alkalommal is továbbmehetett volna.

@Basti: Hogy nem adja fel, ez itt a lényeg, de igazad van. Én akkor sznob vagyok, jé! :)

@Ferguson: 3x év kemény alkoholizmus tényleg tiszteletreméltó. ;)

wan2bee 2010.03.09. 23:32:04

@avenger13: _benito a porto meccsrol beszel, de mindegy. Heltont leginkabb a sajat vedoje gyalulta foldbe. Portonak nem jott ki a lepes. ez van. Bar valahogy egy percig nem aggodtam, hogy nem az Arsenal megy tovabb. Ket aggaszto kerdes: miert nem lattam Rosickyt 1409 ota tavolrol kapura loni? es miert nem kezdett Walcott, ha a Burnley ellen be mertuk tenni?

halareaal 2010.03.09. 23:32:36

bazzeg, még jó h eladtuk Robbent. a végén még kiderül, h ha viszonylag keveset sérül meg, még Ribérynél is jobb.

avenger13 2010.03.09. 23:33:19

@bobix: írtam nektek az előző meccsre is olyat, amit tőlünk vettek el. persze ez nem ilyen egyszerű, de nevetséges azt állítani, hogy a bayernt az uefa nyomta tovább.

BruceWayne 2010.03.09. 23:34:17

nyilván a fiorentina baszta el a meccs végét, ez rendben is van, na de azért odavágón megadott 2. gólhoz ne mérjük már a mai meccs "kompenzálását"(már ha lehet egyáltalán annak nevezni), mivel előbbi alapjaiba határozta meg a mai meccset.
Lehet 1-1-es első meccsel is továbbmegy a bayern, na de akkor is....

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 23:34:25

A törivitát visszamenőleg kimoderáltam, nem kéne ezt a vonalat erőltetni.

A Fio-Bayernhez annyit, hogy vajon mit érdemel az a csapat, amelyik kiesésre állva sem tud kapura lőni kb fél óráig?

Az uccsó tíz percben még a Hull City is betolta volna a Bayernt a tizenhatosára, az olaszok meg el sem láttak a kapuig.

Ferguson 2010.03.09. 23:34:25

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: én és az alkohol? Kizárt dolog, mert nem tudom :) Kérdezd @imici77-t... :D

avenger13 2010.03.09. 23:34:43

@wan2bee: nézd meg, hogy mire írtam, ott pont nem.

bobix 2010.03.09. 23:34:47

@Titi120: Supeeeeeeeeeeeeer Pippo Inzaghi!!

horas 2010.03.09. 23:35:46

Látom most mindenki kicsit emocionálisabb mint szokott lenni...

A Bayern-Inter elé :)...:

A Chelsea elleni első meccsből kiindúlva,szerintem azért az nem túlzás,ha az ember azt a következtetést vonja le,hogy az Inter-nek több keresni valója lett volna a két ma esti továbbjutó ellen mint a kék-londoni-akkal szemben...
(Akiknek a kiejtésére,továbbra is minden sanszuk megvan.)

A Fiorentina-nak egyre több,de még mindig kevés ezek szerint a BL-rutinja,valószinüleg ez történhetett.Mert 2-0-nál felkellett volna húzni az atombunkert az is biztos.

Amúgy nagyon szép gólokat lött mindkét csapat le a kalappal kár,hogy ilyen nemzet közötti vitát robbantott ki,hogy a tyúk vagy a tojás volt elöbb megint nem fog kiderülni...:)

horas 2010.03.09. 23:36:37

nemzetek közötti

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 23:36:40

@bobix:

"Viszont nem tudom, hogy a ki volt az, aki a majomfejű Hoeness-el az avatarán beírta, hogy német vs olasz foci 2-0. "

a tények makacs dolgok :-)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:37:37

@Ferguson: szó sincs róla, lefagyott a blogmotor, nem tudok moderálni, pedig kikapnék 2-3 hsz-t.

kérek mindenkit, ne éljen vissza a helyzettel, akit reggel moderálnom kell, azt ki is tiltom egy napra.

mordizomadta!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.09. 23:38:39

@Ferguson: Te a münkeni sörfeszten már az illattól berúgnál... stuttgartban :)

Ferguson 2010.03.09. 23:39:31

@_benito: neeeee, holnap itt kell lennem. Már behűtöttem a limonádét... :D

BruceWayne 2010.03.09. 23:39:36

@Titi120: mondjuk engem úgy általánosságban pont hidegen hagy a bajnokság közti dedóharc, meg az olasz foci védelmezése (az Internek szurkolok és nem a Serie A-nak, vagy az olasz válogatottnak + a bundesliga is érdekel), de ezt a 2-0-t mi értelme van harmadszor(?) is leírni? idegenbe lőtt góllal ma túljutottatok az 5. számú olasz csapaton, és ennyi, a helyén kell kezelni.

bobix 2010.03.09. 23:40:08

@Basti: Ha valaha meg akarsz valamit tanulni olaszul, ez legyen az első mondat: Grazie Ciro Ferrara!

giacinto 2010.03.09. 23:44:44

VB-elődöntő Németországban:

Németország-Olaszország 0-2

ezt beirjam még 4-szer?

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 23:45:07

@bobix: csak hogy érezd a kultúrák iránti nyitottságomat, itt és most kijelentem, olaszban van azért jó dolog is, na nem a focijuk...pfejj :S
hanem a pizza és a nők! hangsúly az utóbbin =)

bobix 2010.03.09. 23:47:38

@Basti: Pfejjj... mégis több olasz BL cím van, de még még VB is... pfejjj :S

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 23:47:39

@Iustizmord: én szedtem ki az eddigieket is, meg a legutóbbit szintén. A személyeskedés ellen papolsz úgy, hogy a hozzászólásod többi része tömény fika. Lásd még: nincsen neki esze stb. :)

Harald hardrode 2010.03.09. 23:48:31

@heinrich: nem is akartam, és teljesen jogos a moderlálás, csak jelezni akartam Justizmordnak, hogy nagyon nagy fiúnak érzi magát anglománként, amúgy meg mindig jön a nácikra utaló szövegével.

Ferrara-t meg hagyjátok már. Nem ő focizott a pályán. 1 vagy 2 gól az edzőjé, de négy???? Amúgy meg miért is a Juve a téma, az majd a csütörtöki EL posztban lesz nem?

danesdzsu2 2010.03.09. 23:51:36

@Basti: szegény Hoeness feje olyan, amilyen, ez tény, de nem illik emlegetni ;)

bobix 2010.03.09. 23:51:39

@Harald hardrode: Ja biza! Akkor majd jön az olasz foci - angol foci 2-0. Ja, hogy a Fio oda vissza verte a Poolt?! Akkor már 4-0 lesz...

bobix 2010.03.09. 23:52:46

@bobix: fúúú junájtidesektől elnézést: 4-1, sőt kb 4-2

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 23:53:21

@bobix: hát, igen. a világ nem tökéletes...

Vul-Kahn 2010.03.09. 23:53:36

Csángó Brékesek, Szevasztoook,
Székely Deszkások, Szevasztoook,
SZAR, CSALÓZÓ OLASZFANOK, SZEVASZTOOOOOOOK!!!

Komolyan mondom, nem lehet nektek elég alacsonyra tenni a lécet, hogy átjussatok rajta... Kb ásni kéne neki egy gödröt, vagy nem tudom.
Benito, te is elszégyellheted magad nyugodtan, tőled azért többet várnék ennél...
Nem is kívánok többet veletek foglalkozni, egyszerűen szégyen, amit elővezettek.

A meccshez: nehéz mit hozzáfűzni, a németfan kollégák már leírták a lényeget.
Mindenek előtt kell megemlíteni viszont David Alabát. Ez a gyerek egy kibaszott FUßBALLGOTT!
- 17 éves
- először volt kezdő a Bayernben
- életében először volt kezdő a német harmadosztálynál magasabb szintű futballmérkőzésen
- és ami talán a legfontosabb, EGYÁLTALÁN NEM BALHÁTVÉD. Kb annyira az, mint Schweinsteiger, de ha RIberyt írom, akkor se tévedtem nagyot (ha egyáltalán).
A jövő egyik legjobb középpályása lesz ebből a kölyökből, ha megfelelő kezekbe kerül. Nyáron kölcsön kellene adni egy olyan csapatba, ahol az eredeti posztján játszhat (BuLi2, osztrák BuLi, svájci liga, ilyesmi), és megtaláltuk Ribery hosszútávú utódját, ebben biztos vagyok.
Apropó Ribery, nekem ő kurvára nem tetszett. Az utolsó 20-25 percben gyakorlatilag nem tett futólépést...
Viszont Bommel és Robben óriásiak voltak, Bommelre mostmár azt mondom, hogy mindenképpen meg kell tartani. Úgyse lehet már belőle nagy pénzt csinálni, viszont még mindig nagyon jó (nyilván nincs top5-ben a posztján a világon, de nagyon jó), a hozzáállása egészen fantasztikus (ki gondolta volna úgy 2 éve, hogy 1x le lehet majd róla írni ilyet). Jövőre talán már nem fog ennyit bírni, de szerintem nem is fog megsértődni ha padozik néha, jöhet a hoszzútávú utód Khedira, Tyimoscsuk meg mehet (akár pont a Stuttgartba.)

Összességében nem maradéktalanul, de nagyon elégedett vagyok, nem is elsősorban a játékkal, hanem a morállal, amit megint mutattunk. Innentől nekem a BL-ben nincsenek elvárásaim, ha kiesünk akár kettős vereséggel is, már nem lesz bennem olyan nagy hiányérzet.

Hajrá Bayern!!!

_alerob 2010.03.09. 23:53:51

Nincs kedvem nagy vergődésbe és felesleges harcokba belemenni, de a Bayern semmivel sem érdemelte ezt meg jobban, mint a Fiorentina. A Fiorentina nagyon szimpatikus BL-t zárt, kár értük. És már kár hőbörögni, főleg olyan baromságokon, minthogy egy olasz nem élcsapat. Egyébként, ha ilyen minősítéseknél járunk, akkor megengedem magamnak, és elmondom, hogy Molinaro stabil kezdő a Stuttgartban, aki egy német élcsapatnak számít, de a Juvéban mégse volt sehol. És ugyebár az okosok megmondták, a Juve nem élklub még a német csapatokhoz viszonyítva sem. Mondjuk ez nem tudom miért jutott eszembe...

Kicsit ideges lettem ezért még valamit elmondanék.
A Bayern továbbment a Juve ellen, ami akkora bravúrnak és alázásnak számított, miközben a Juve volt az akkori legpocsékabb formában lévő olasz csapat. A Fiorentina ellen továbbmentek úgy, hogy voltak kétes szituációk,plusz a Fiorentina többet tett érte. (a fiorentina jelen pillanatban kb 10ik) Az inter továbbjutásra áll az elvileg hipergigaszuper erős londoniak ellen, mégse lehet élcsapat. A Juventus rotyogva kiverte a bomba AJaxot, és valószínűleg így fog tenni a Fulham ellen is, de mégse lehet élcsapat. A Milan rosszul áll a Mu ellen, de az is elég ki-ki meccs. Miért nem lehet élcsapat egy olasz klub?

Egyébként, megnézném, hogy a Palermo mire menne akármelyik "élcsapat" ellen, puszta kíváncsiságból.

Iustizmord 2010.03.09. 23:54:53

@heinrich: jó, de azér' nem én kezdetm (hüpp, hüpp, mama!)

azér' az gáz ha vki pocskondiáz ismeretlenül , nem is tudom ki az oszt nem pökhetek vissza. magyarok vonymuk mán, hadd pereljünk.

de szedd ki igazad van, ám az ss- es részt (kiejtve milyen már...) fenntartom mert szvsz poénos, elvonatkoztatva attól h az ss maga minden csalk nem poénos.

horas 2010.03.09. 23:55:02

Ez nagyon nem szép ez a Bayern-olasz foci 2-0,nem értem miért kell...
Mikor a Zenit tavaly elött az UEFA-Kupában(!)németországba járt alázni nem nagyon irogattál ilyeneket,de valószinüleg ezért okoz ekkora eufóriát,hogy egy olasz élközépcsapatot kitudott ejteni a német überalles Bayern idegenben lött góllal...
Miért jó ez?...

Ferguson 2010.03.09. 23:56:14

@Vul-Kahn: hehehehehhihihhii :D Óriási!

bobix 2010.03.09. 23:58:58

@Vul-Kahn: Szevaaaaaasz! Van nálatok terasz? Na még egy ilyen beköpés, azt fejeden a kerítés

avenger13 2010.03.10. 00:00:36

@_alerob: felesleges ez az élcsapatozás. az olaszoknak most épp 2 rosszabb évük van. a stuttgart jelenleg 7ik, így molinaroval meg kár jönni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 00:00:38

@Ferguson: van mit tanulnunk az itteni írásokból :)

avenger13 2010.03.10. 00:01:31

@avenger13: bocs tudom nem te voltál az első, nem csak neked szól, csak a te kommentedre írtam a választ.

Mr. Acid 2010.03.10. 00:01:35

Jé, mennyi ismeretlen (olaszposztos, meg Bundás) arc! :-D
A Portot kipipáltuk, jöhet a következő!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.10. 00:01:38

@_alerob: egy csöpp esze van a juvéban a döntéshozóknak, úgy kiesnek a fulham ellen, mint a huzat.

@Vul-Kahn: kérek engedélyt meghunyászkodni.

gabenito 2010.03.10. 00:01:39

úgy beszél mindenki a színvonalról mintha egyenlő kaliberű csapatok játszottak volna.
Szerintem
Lelkesedésben, taktikailag szimpátiában a fiorentina, játoksminőségben, pénzben, erőnlétben és ebből következő "szép játékban" a bayern nyert. a végeredményt azonban kiszámíthatatlan kiszekusza rossz bírói döntések hozták meg. sajnos így alakult.
és tdom hogy a bayern szurkolók is szívük mélyén tudják hogy sohasem a droidhadnak hanem a kedves emberi középcsapatnak kell továbbjutni csak hát nehéz beismerni. de ne aggódjatok tudom hogy szívetek már a fiorentináért dobog és teljesen megértem!

bobix 2010.03.10. 00:02:14

@avenger13: Akkor miért olyan nagy diőcsőség ÉPPENHOGY leverni egy 10. helyezett Fiorentina-t????

horas 2010.03.10. 00:02:42

Továbbjutott a Bayern nagy ki-ki harc volt,nem kell ilyeneket irogatni,Rizla-ék,Csöncsön-ék sem mocskolódtak tavaly a Nou camp-os meccs után pedig az maga volt a földbe döngölés...
Az olasz foci perpillanat válságban van,de német foci még több éve semmi számottevőt nem tud felmutatni Európában,ugyhogy ne legyünk ilyen gonoszak...

Iustizmord 2010.03.10. 00:03:08

@Harald hardrode: csak jelezni akartam Justizmordnak, hogy nagyon nagy fiúnak érzi magát anglománként, amúgy meg mindig jön a nácikra utaló szövegével.

mindig? MIKOR MÁSKOR???????????

NEM akarokNAGY FIJJÚnak látszódni, mert az vagyok. naon nagy, nem testileg.

egyébként anglomán (angolman????) , csak nem a fociban.

nézd faszikám, ne nézz hülyének, cserébe én se viszont.

love, peace, harmony and respect

avenger13 2010.03.10. 00:05:18

@bobix: én nem mondtam, hogy hatalmas dicsőség. sokkal simább továbbjutást vártam. a bayern hihetetlen szarul kezdte a szezont, aztán volt egy nagyon jó sorozatuk, most meg nem megy annyira a játék, de legalább az eredmények jönnek. hullámzó a teljesítmény, de örülök a továbbjutásnak. egyébként meg az éppenhogy továbbjutás pont ugyanannyit ér, mint amit tavaly a sporting ellen produkáltunk. negyeddöntőt.

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.10. 00:05:27

@bobix: no, lásd kivel van dolgod:

Ha úgy hozza a sors, akkor egy Signora Scabbia mellett ( nans19.files.wordpress.com/2009/07/christina-scabbia.jpg ) én még egy Lecce-Livornóra is kimegyek vagy mit tudom én, választok magamnak egy kedvenc digó csapatot (pl amelyiknek a legdivatosabb színösszeállítású meze van :))

Gute Nacht!

bobix 2010.03.10. 00:05:40

@horas: "Az olasz foci perpillanat válságban van,de német foci még több éve semmi számottevőt nem tud felmutatni Európában,ugyhogy ne legyünk ilyen gonoszak..." Kibaszottul jogos.

@gabenito: Az ott Batigol a képen?

brodi 2010.03.10. 00:08:58

@Vul-Kahn: alaba képességei valóban biztatónak tűnnek, sőt, már a havas kupameccsen is feltűnő volt, hogy mennyire ragad a labda a sráchoz, de én inkább középen próbálkoznék vele. Basti amúgy is kisárgázta magát a hétvégére, a Freiburg ellen pedig egy kicsit hátrébb játszó vkp. (remélem, Timo) elég lehetne.

Bommellel nem voltam elégedett, Schweini többet tett hozzá a védekezéshez és összességében jobban is játszott, mint a holland. Valóban sokat javult -nálam is- a megítélése, de helyette egy rombolóra lenne szükségem, remélem Luinak is :)

Utolsó bekezdést adom, nekem sincsenek már elvárásaim, van még pár lyuk ezen a csapaton...

@horas: miért veszitek komolyan? :)

horas 2010.03.10. 00:11:01

@brodi: „A futball nem élet és halál kérdése..sokkal több annál." (Bill Shankly)

Na jó éjszakát mindenkinek.

gabenito 2010.03.10. 00:12:55

a német focival kapcsolatban annyit, hogy a német foci bármit elérhet akkor sem lesz érdekes, csak annak a pár fura embernek aki ezt kitalálta magának. nem eredmény, vagy futballstílus az ok hanem az esszencia. a német focinak nincs tudniilik. ezért kell midnenen ugrálni amin lehet: teljessen megérthető. a kedvetekért: Olasz - Bayern 0:2

brodi 2010.03.10. 00:14:39

@horas: na, nem a focit, Titi poénjait. :)

bobix 2010.03.10. 00:15:20

@gabenito: "nem eredmény, vagy futballstílus az ok hanem az esszencia. a német focinak nincs tudniilik." És milyen igaz...

Na jóccakát mindenkinek!
Olasz foci - Bayern München 0-2

zsakfos 2010.03.10. 00:16:05

Nagyon jól mulatok ezen az olasz-német háborún:) és csak csendben örülök a holland góloknak, jó lesz ez a vb-re.

Iustizmord 2010.03.10. 00:19:26

német búzaser, német weisswurst, olasz sonka, olasz bor. így teljes a lét.

(skót steak... hm...)

Iustizmord 2010.03.10. 00:21:56

@Iustizmord: és magyar liba meg kacsa

anyám kacsasültje, ha lehetbe vlágbajnokságpot akor érmesélyes lenne... lágy kenyér s olíva.... meleg vaj.... kis sajt... hmmmmm

Titi120 2010.03.10. 00:24:19

@Nerazzurri: @horas:
Nem hiszem el, hogy ennyire dinnyék vagytok ! :)
Nem elég, hogy komolyan veszitek ezt az elsőre is csak froclizásnak szánt beírásomat, de még neki is álltok megmagyarázni, hogy miért nem úgy van.

Küldök inkább nektek egy dalt, kívánom, hogy reggel erre ébredjetek:
www.youtube.com/watch?v=lj0fRmFlGUg&feature=related

:)

Vul-Kahn 2010.03.10. 00:30:41

@gabenito: Az mit jelent, hogy egy nemzet focijának "nincs esszenciája"?

Iustizmord 2010.03.10. 00:34:10

@Vul-Kahn: semmit weisswusrt, weissbier = német rfoci s ez jól ban így.

viva münchen, a város !!!!!!!!!!!!!!!!!!

CaBeL 2010.03.10. 01:58:01

Egy csapat, aki 2-0-ról nem bírja behúzni a továbbjutást, az nehogy már okoskodjon. Szerintem. Ki lehetett volna ütni a Bayernt, ha gilardino nem akkora balfasz, amikor kapura kell lőni és nem passzolni.

szbszig 2010.03.10. 05:20:40

Hát, ez az Alaba gyerek valóban érdekes jelenség. Csak lestem, hogy néz ki, aztán kiderült, hogy az anyja filipínó, az apja meg nigériai, ez nagyjából megmagyarázza a fizimiskáját. Emellett pedig természetesen osztrák válogatott, mi más is lehetne ilyen származással?... :D

sporttárs 2010.03.10. 06:37:55

Na, a Bayernnekl végül is Övrebö intézte el a továbbjutást, ahogy sejteni lehetett. Ha abból indulunk ki, hogy a norvég idióta tavalyi kedvezményezettje meddig jutott végül, akkor elég szép reményei lehetnek a mákos bőrgatyásoknak.

:)))

sporttárs 2010.03.10. 06:41:16

@Vul-Kahn: Ha arra célzol, hogy a szokásos mákkal és segítséggel hozta a világszerte méltán népszerű szívedcsapata a kiszenvedett továbbjutást, akor valóban jogosak nekiindult szavaid.

Az egyetemes kultúra nevében bízzunk benne, hogy azért a BL-t majd egy futballozni is képes társaság nyeri meg, mondjuk a CSZKA Moszkva.
:)))

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.10. 07:03:03

öléggé alacsony volt a kommentelői hozzáállás. legközelebb mindenki álljon fel kedvenc tv-foteléből, mielőtt írna... :) (osztha ha nagyon inog már, akár ne is :D)
Bendtnerről posztot, különösen a tegnap este fényében!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.10. 08:05:40

@anonim222 [semleges néző]: és ami volt, abból sem sok értékelhető gondolat villant elő.

a bayern játszott, u know. :)

Vul-Kahn 2010.03.10. 09:22:21

@sporttárs: "Ha arra célzol, hogy a szokásos mákkal és segítséggel hozta a világszerte méltán népszerű szívedcsapata a kiszenvedett továbbjutást akor valóban jogosak nekiindult szavaid."

"Na, a Bayernnekl végül is Övrebö intézte el a továbbjutást, ahogy sejteni lehetett."

Szabad megnézni is a meccseket, remélem már neked is szóltak róla.
A szokásos mák, ja, meg a segítség... A Firezne 2. gólja is a Bayern segítésének volt a része, nyilván. Hogy a 3.-ról már ne is beszéljek, ahol van Buyten nyilván lepattant a csatárról, mert ő ezt így szokta, és még véletlenül se lökték el...
Ugyan már, amúgyis, ahogy a spanyol kommenteket olvasgatom néha, jobb, ha téged nem veszlek komolyan...

@_benito: ja, nyilván az olasz posztok kommentjeinek átlagszínvonalát is az magyarázza, hogy ott is a Bayern játszik... :)

b.viktorio 2010.03.10. 09:38:24

"...aztán a nézőkkel együtt röhögünk Bendtneren, vagy hogy hívják azt a muflák gyereket."

Akkor ez bejött... XDXDXD
süti beállítások módosítása