Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

3 dolog a BL-nyolcaddöntőkhöz, vol. 2

2010.02.17. 18:39 _benito

Tavaly óta már egyszer nagyot fordult a világ, de a Fiorentina számára nem jó hír, hogy azóta újra visszafordult. 360 fokos fordulatot vett a meccs – nyúlunk vissza egy klasszikusig. A legutóbbi csoportkörben a Bayern nagy magabiztossággal gázolt át a Fiorentinán, Firenzében egy pontot sikerült megtartania a Violának, de a továbbjutásra szemernyi esélye sem volt. Idén viszont csoportelső lett, és nem is érdemtelenül, mert például a Liverpoolt oda-vissza elverte, miközben a Bayern szurkolói már a lehetséges Európa Liga-ellenfeleket mustrálgatták. Az ősz télbe fordult, megették Sir Robin kobzosát, és azt látjuk, hogy a Fiorentinán boldog-boldogtalan átgyalogol, már csak 11. a bajnokságban, a Bayern pedig a Juventus miszlikbe aprításának lendületével kaszabolja a szembejövőket. Lesz egy Porto-Arsenal is.

1. A Fiorentina a napokban megmutatta erejét, a legjobb formában levő olasz csapatot (Roma) focizta le a pályáról óriási meccsen. A Viola formájáról viszont mindennél többet elmond, hogy azt a meccset is sikerült elbukniuk.

2.
A Portóról nincsenek mélyenszántó gondolataink, idén csak a Chelsea elleni hazai meccsüket láttuk. Na, az alapján még ez a rengeteget töketlenkedő Arsenal is simán esélyes.

3. A Bayern München egyetlen középhátvédje, aki képes megállítani egy jó formában futballozó Alberto Gilardinót, jelenleg az Inter játékosa.
 

451 komment

Címkék: bl három dolog beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr801766977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acdcisti 2010.02.17. 23:21:28

@Lojzi_: "Arról meg, hogy kinek jó ez, arról lehet vitatkozni.
A Bayern szurkolóknak biztosan nem. Talán a csapatnak igen, de nem tudom, hogy a visszavágón hogy fog kinézni a kompenzáció..."
teljesen egyetértek...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 23:22:14

@rizla:

Na ez pont talán a legnagyobb különbség az Arsenal és a Liverpool között. Az Arsenalról min. öt évre előre tudni lehet, hogy soha nem fognak semmit se nyerni (egyébként már az idény elején leírtam, hogy idén se, amikor három forduló után valami 16 rúgott góllal álltak, mielőtt valaki meggyanúsítana, hogy utólag vagyok okos); a Liverpoolt meg még akkor se lehet leírni, ha három forduló után egy pontot szerencsétlenkednek össze egy BL-körben. Egyébként lehet, hogy idén is nyernek valamit (EL...), náluk az ilyet nem lehet tudni...

halareaal 2010.02.17. 23:22:44

@horas: "azért ezt egy Olimpiakos vagy egy Fenerbache nem véletlenül nem tudja produkálni,pedig semmivel sem gyengébb a bajnokságuk illetve az anyagi helyzetük."

hát a Fener lehet nem áll rosszabbul anyagilag, mint a Porto, de h a török és a görög bajnokság szarabb, mint a portugál, az hétszentség.

BruceWayne 2010.02.17. 23:23:26

@krysal: lehet már ez is kevés, wenger már lehet úgy beléjük nevelte ezt a szar tilitoli túljátszást hogy nem tudnának leszokni róla, egyébként van benne igazság, 3-4 hiányposzt betömése hiányozna nekik, meg hogy ne 6-8, azonos, méretű,súlyú, típusú, gondolkodású játékos alkossa a fél csapatot

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:23:58

@Csöncsön: a pudli bajnokságot nem tud nyerni... jövőre meg BL-t sem fog...

ps: ha nincs az a milan elleni fordítás, akkor számold ki a kupáinak számát... lehet h a monaco és bayern is nyert annyit...

nils_h 2010.02.17. 23:24:05

@krysal: te aztán nem garasoskodsz :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 23:24:17

@Lojzi_: ez most komoly, hogy egy futó játékosnak kirakni fejmagasságban a könyököd szerinted azért nem piros, mert nem ütés? ennyi erővel elméletileg a lábát is az arca elé emelheti, amikor mellette elfutna, de nem fejberúgás, csak hát lefejeli a cipőjét? mondom, elméletileg.

el tudom fogadni, ha valaki szerint erre sárgát kellett volna adni, nehogy eldöntse ezzel a meccset, én sem állítottam volna ki, de a durva szabálytalanság tényét vitatni elég érdekes

rizla 2010.02.17. 23:24:58

@Csöncsön: és ennek mi is a köze a játékukhoz? elhiszem, hogy neked a liverpool szellemisége a szimpatikusabb, de ettől még az arsenal sokkal jobb focira képes a liverpoolnál.
a hősies feltámadásokkal meg kivan a fasz. egy ekkora klub ne ilyenekből éljen, hanem produkáljon végre egy tisztességes szezont.

calcio_di_rigore 2010.02.17. 23:26:13

@_benito: elhiszem hogy kurva jó volt, csak nem tudom hogy jön ide.

@Nerazzurri: szóba se hoztam Morattit. Folyamatosan szívatják az olasz csapatokat a nemzetközi kupákban, már évek óta. Csak te annyira frusztrált vagy, hogy muszáj most is visszatámadnod.
Nem baj, sokáig nem sajnálom a lilákokat, és ti is kieshettek felőlem, akár csalással is.

horas 2010.02.17. 23:26:45

@Nerazzurri: Ezt arra reagálva írtam,hogy az Arsenal-t elkezdték robot csapatozni...görgess...
És azt is írtam meccs közben,hogy hihetetlen,hogy az Arsenal minden lövőhelyzetét elpasszolja..görgess...

(Amúgy meg kettőnk között szólva jobb nézni semlegesként őket,mint szimpatizánsként jó pár évig az Inter-t,ami mostanában azért kezd megfordúlni,de ezt csak a mihez tartás végett mondom.)

Calogero 2010.02.17. 23:27:30

a calciopoli úgy tűnik jóval keményebben lenullázta az olasz focit, mint azt sejteni lehetett. Grat a nagy korrekt európai sportdiplomáciának, kétségem sincs, hogy előbb-utóbb előznek a németek, úgy tűnik mindenkinek így lenne jobb

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.17. 23:27:30

@halareaal: erről nem lennék meggyőződve, elnézve egy-két összefoglalót...az enbéegy színvonalához közelít helyenként

vadkutya 2010.02.17. 23:30:18

@imici77: Az objektivitás nemes erény, nagyon kár, ha ma szemmel láthatólag csak kevesen élnek ezzel. Nem is értem, miről beszélünk. Wenger amúgy is egy középkaliberű edző, sosem nyert semmit, meg egyáltalán - oktatja ezt a futballizét...

Lojzi_ 2010.02.17. 23:34:02

@mocsing: Nem fejre ment és nem volt olyan tiszta az a könyökös.
A klasszikus élből piros az mondjuk Bancé kontra Demichelis lehetett volna, ahhoz képest az olasz a kanyarban sem volt.

És egy kis értelmezési vita:
Azt, hogy csak sárga lapot adnék az önmagában nem jelenti azt, hogy vitatom a szabálytalanság tényét.... :o))))

horas 2010.02.17. 23:34:03

@halareaal: Ezen lehet vitatkozni,csak arra céloztam,hogy a Porto nem a rugdosódással van ott mindig ahol...
@imici77: Az a baj,hogy évek óta indul az a valami...

Hiányposztok:Hleb,Flamini,Touré,Adebayor...illetve a kapus de ezt már vitattuk...nem lesz itt semmi kérem alássan...

dzolutan 2010.02.17. 23:34:47

@Lojzi_: és nem is kifejezetten ütés tompítására használta, inkább, hogy elérje még, ha testtel nem sikerült.
Megölte a játékunkat a fio, de ezt megtette a fürth is egy félidőn keresztül, sőt, lefocizta a bayernt, de nem kellett hozzá az, hogy félpályát átlépő münchenieket daráljanak. És amin még sok múlt: Svájni és MvB az utóbbi idők leggyengéb játékát nyújtották, nem szereltek és nem osztottak olyan labdákat, mint az ezt megelőző(13 megnyert) meccseken. Belekényelmesedett a csapat a bundásba, szerencsére van lehetőség felébredni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:35:12

@vadkutya: most jön az, h könnyű a szar angol bajnokságban, figyeld meg... sztem a monaco az utóbbi 5 évben biztos nyert volna vmit a PLben, vagy a Bayern!... biztosan, érted? bezzeg a pudli szellemisége... soha nem feladni... inkább ez a németes :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 23:36:05

@rizla:

Ha jó focit akarok látni, akkor eleve nem angolokat nézek. Ha a játék szépsége számít, akkor a Porto ebben például fölülmúlja az Arsenalt, és reménytelenül mindig fölül is fogja múlni.

Akit nőt akar, azt nem érdekli egy transzvesztita. (Elnézést az Arsenal-fanoktól a hasonlatért.)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:36:06

@horas: most tényleg elkezdődött vmi... hidd el...

halareaal 2010.02.17. 23:36:13

@dickinson: a görög meg török pedig olyan jó, hogy még összefoglalók sincsenek belőle.

bőven több jó játékos kerül ki a portugál ligából magasabban jegyzett bajnokságokba, és az élcsapataik is jobbak. a kis és középcsapatokat nemtom h lehetne összehasonlítani, de a görögöknél a 3 athéni, a törököknél meg a 3 isztambuli csapaton kívül sztem nem nagyon van olyan, akik akár egy EL csoportkör szintjét tartósan megütnék. mondjuk a portugáloknál se nagyon, a Bragát kivéve.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:38:11

@vadkutya: megmondtam... olvashatod... és még buzizni is elkezd...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 23:40:03

@Lojzi_: ennek örülök, hogy te nem vitatod, már ennyivel is előrébb vagyunk.

ha tiszta lett volna és fejre megy, akkor sima piros, így véleményes, de attól még, hogy torokra ment, illetve csak addig volt ideje felemelni a karját, szerintem még nem csúszott ki a pirosas fault kategóriájából feltétlenül. ez egy narancs, amit ez a debil felfelé kerekített. de nem emiatt akkora fasz, amekkora.

horas 2010.02.17. 23:41:06

@imici77: Hát a mai este nem gyözött meg és csont nélkül elvesztett derbyk sem...

Az a gáz,hogy mire Wenger összeböjtöli a stadion-t pont kifog telleni a becsülete.Pl:Fabregas nem fog itt bohóckodni már sokáig,talán már jövőre se...és akkor aztán télleg vége kis túlzással...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:43:41

@horas: akkor jön Jack és megoldja... Henry nélkül is van élet, ahogy Bergkamp után is van, és még sorolhatnám...

ha elmegy, menjen...

tavaly a derbyket hoztuk a kicsiket meg nem, akkor az vót' a baj, most fordítva van... semmi sem jó :)

Lojzi_ 2010.02.17. 23:44:31

@dzolutan:
Ha taktikai faltokért következetesen sárgákat oszt és így elmegy 1-2 olasz idő előtt zuhanyozni két sárgával, akkor nincs miről beszélni.
Viszont az az egy könyökös (? ütközés közben kitett kar) nálam max sárga.

Amire az élből pirosat kitalálták az nem ez az oldalról kézzel-lábbal elsodrós szitu, hanem a versenyfutás közbeni hátracsapás fejre.

Ferguson 2010.02.17. 23:44:31

@Csöncsön: "Ha jó focit akarok látni, akkor eleve nem angolokat nézek." - hahahh :D És még te mondod, h arrogánsak az angol szurkolók. Amúgy legyél egy kicsit igényesebb, ha a jó foci mellé férfias ütközetet is szeretnél látni, nem pedig hermafroditák bohóckodását, na akkor nézz angol focit... :D

horas 2010.02.17. 23:44:50

@imici77: Szal azért az ő fejével is kell gondolkodni,hívja az egész világ és ő egy ilyen csapatért álljon ki és mondjon nemet,ahol egy(vagy több) humorista a kapus és egy lélekben elvetélt pedagógus kompenzálja magát az edzői székben...

sporttárs 2010.02.17. 23:45:26

@Csöncsön: A Porto a játék szépségében felülmúlja az Arsenalt?
No comment.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 23:46:02

@Ferguson:

Ugyan, angol szurkeszektől is megszokottak a hasonló beszólások, sőt sokkal durvábbak is. :-)

krysal 2010.02.17. 23:47:05

@nils_h: csak mondtam három ideális embert, akit hasra ütés szerűen tökéletes megoldásnak tartanék. Nyilván lehetne másokat említeni, de TÉNY, hogy addig, míg nem pótolja ezt a három hiányposztot minőségileg, addig kevés keresnivalójuk lesz, hiába jó az edző, és hiába a jó focijuk.

vadkutya 2010.02.17. 23:47:09

@imici77: ...visszaadom a nyalókát, csak ne rugdald már a macit...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:47:51

@horas: elkezdett vmit, nem hagyja ott, félben...

ha nem érdekelné az egész, akkor már rég lelépett volna... vmit meg akar csinálni, ezért itt van...

Lojzi_ 2010.02.17. 23:48:07

@mocsing: Okay.
Nem vagyok benne biztos, hogy akarta feljebb emelni a karját.
Szerintem kinyújtani akarta lökni.

De tényleg nem érdemel több szót.
Alapvetően mindegy, hogy mi mit adnánk a srácnak és miért.
Pláne annak fényében, hogy már megint mindjárt éjfél.

nils_h 2010.02.17. 23:48:40

@imici77: "Henry nélkül is van élet" Élet van, siker nincs :(

horas 2010.02.17. 23:49:54

@imici77: Nincs gond Wenger-rel,kell rakni főlé egy sportigazgatót aki azt mondja,hogy nem Rosicky-val hosszabítunk meg nem veszünk egy 16 éves 34 kilós kenyai balszélsőt hanem veszünk egy normális kapust és eladunk a 4 (Vela,Bendtner,Wallcott,Eduardo)használhatatlanná vált támadóból kettőt vagy hármat és hozunk helyére egy klasszis befejező embert és bevan fejezve a gazdálkodj okosan...de ezt már leírtam párszor...

nils_h 2010.02.17. 23:50:49

@krysal: hidd el, én kiegyeznék az említett játékosokkal, de bázeg, az egész keret nem ér annyit!!!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:51:51

@nils_h: be kelletett volna rúgnia a BL döntőben 1-0-nál azt a ziccert... más a siker értelmezésünk, de ebbe megint nem megyek bele...

szokásos a folyamat: kikapunk, jönnek, h kell csatár, kapus, középpályás, védő, új edző, meg talán új stadion is... amikor meg jön egy kisebb siker, akkor h az természetes, mindenki megcsinálja, minden csapat eléri ezeket, tralalalalala...

nem védem most többet a nézeteim, már sokszor megtettem...

horas 2010.02.17. 23:53:46

Nincs bajom a fiatalokkal,de ha csak az van belőlük az gáz...inverz:Milan...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:53:59

@horas: ok, elfogadom, csak másképp látjuk... látod, a real is bevásárolt, aztán a szopóálarc évek óta rajtuk van a BL-ben... jó, nyertek hazai bajnokságot, tudom, de nincs biztosíték arra, hogy ha veszünk pár említett játékost, akkor minden jóra fordul...

lásd pudli és torres...

krysal 2010.02.17. 23:54:37

@nils_h: Akinfeev szerintem mozdítható lenne, amilyen hülye Perez, M. Diarrát bagóért elengedné. Igen, Villa kemény dió, de már azt sem értettem, miért nem csaptak le pl. Huntira, vagy Nistelrooyra a télen. Vagy akár Dzeko is megérne egy misét. Csak ne Bendtner és az aktuális kapus szerencsétlenkedésén múljon egy-egy meccs.

rizla 2010.02.17. 23:56:02

@krysal: m. diarra nem az arsenalba való, lassana már inkább. leigazolhatná őt wenger.. várjunk csak, hiszen ő engedte el!

krysal 2010.02.17. 23:57:42

@imici77: az a baj ezzel, hogy ezek a szimptómák már évek óta jellemzik az Ágyúsokat. Persze, Madridistaként pont nem kellene ugatnom, de: nem kellene sok hozzá, hogy kilépjen ebből a szerepkörből az Arsenal. És mikor a vezetők lenyilatkozzák, hogy pénz lenne, de Wenger nem akar költeni, akkor az egyszeri ember mire gondoljon?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:57:45

@rizla: elengedte, mert menni akart, az akkori Arsenalba nem fért be kezdőként, türelme meg nem volt... röviden. sztem.

krysal 2010.02.17. 23:58:31

@rizla: el tudom képzelni, hogy látva Denilson teljesítményét, visszasírja...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:58:51

@krysal: hazudnak, nincs pénz, elteszik zsebre Ők :) (komolyan)

vadkutya 2010.02.17. 23:59:08

@imici77: Nem, ezekre a gyermeteg dacból elkövetett kommentekre vonatkozott.

@Csöncsön: Tőled tényleg többet várna az ember, legalábbis én, őszintén mondom. Ma volt 1-2 olyan netto hülyeség a hozzászólásaidban,h szegény nagyanyám forog a sírjában, pedig ő csak egy Tiszafüred - Poroszló meccset látott egész életében...

nils_h 2010.02.18. 00:01:40

@imici77: a pudlit torres tartja a felszínen (vagy nem sokkal a felszín alatt, attól függ, mennyit sérült)

BruceWayne 2010.02.18. 00:05:15

Lassana Diarra elküldésének csakis nyelvtani eredetű okai lehettek :D

www.youtube.com/watch?v=_dp-YIsfGZc

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.18. 00:05:20

@vadkutya:

Itt nem a hozzászólások intellektuális értékéről van szó, hanem hogy bizonyos focicsapatokhoz nem tudok "nem zsigerből" viszonyulni. Alapjában ez talán helytelen, mert önkéntelenül is megsértjük mások érzékenységét, de az álobjektív, álsemleges hangnem talán még rosszabb.

Viszont legalább elterelődött a szó Övreböről. :-)

horas 2010.02.18. 00:08:10

@imici77: Én nem látom tragikusnak a helyzetet 5 igazolással sztem az Arsenal vlószínüleg sokkal ütöképesebb csapat lenne és most gondolok a stabilitásra is.Ugyan az mint a Milan a játék struktúrával nincs baj,csak nincs meg a kellő mennyiségű és minőségű anyag hozzá.

A Real más téma ptt éveok óta nincs játék struktúra se...azért nem megy,lásd Sneijder vagy Kaká példáját,az Arsenal-nál nem drasztikus változások kellenek,sosem mondtam az ellenkezőjét.

M.Diarra amekkora kedvenc volt annyira egy koszorászós szellemnek tűnik nekem mostanság(már amikor játszik).
LLoris,Flamini,Huntelaar ez csak három név és már komolyabb kategória lenne az Arsenal...és nem vagyon....

Viszlat 2010.02.18. 00:10:44

@imici77: félre ne érts, eszem ágában sincs Wenger érdemeit kisebbíteni, vagy a tudását lefikázni (pedig rühellem de nagyon az ürgét, de hát a szakmaiságban nincs helye érzelmeknek). Ez egy teljesen szubjektív érzésem vele kapcsolatban, hogy ragaszkodik egy jól bevált recepthez és nem hajlandó módosítani rajta, pedig az idők (no meg a foci) igencsak megváltoztak 2002/2003-hoz képest.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.18. 00:12:50

@Viszlat: rendben. akkor mi voltunk a jó csapat, most más. mondj olyan csapatot, amelyik 10 évig szinte mindig nyer, nemzetközi szinten is... nagyon kevés ilyen csapat van. mi nem tartozunk bele. ez van.

Viszlat 2010.02.18. 00:15:42

@imici77: persze, nem lehet mindenki klasszis, hiszen akkor tulajdonképpen senki sem az. De ha én Arsenal fan lennék, akkor azt hiszem megőrjítene ez a szituáció, hogy folyamatosan ott van a a hihetetlen potenciál és tulajdonképpen apróságokon múlik, hiszen nektek is van zsenitek, kettő is, de pl hány éve nincs értelmes kapus? Tudom, hogy nem értesz egyet, jó ideje olvasom már a véleményed erről, de jómagam meg vagy győződve róla, hogy ez bizony Wenger sara IS.

Viszlat 2010.02.18. 00:16:21

@Viszlat: ... de jómagam meg vagyOK győződve...

vadkutya 2010.02.18. 00:20:20

@Csöncsön: Értem amit mondasz, nem is a "zsigerből" való viszonyulással van baj, ilyen van mindenkinek. Ott a probléma, ha fejben eldöntöd,h márpedig a következő hozzászólásod intellektuális értéke nulla, valamint a jelentősége hozzávetőlegesen az 1forintos barázdáján található kosszal egyezik meg, akkor azzal nem sértesz meg másokat, max magadat nevetteted ki. Amit tehetnél másmilyen formában, mondjuk poénos módban, mert nem mind1,h Veled nevetnek vagy éppen Rajtad, ugye.

Az ilyen kommentek tényleg csak arra jók,h ha később írsz vmi okos dolgot - márpedig Te szoktál -, akkor az már nem feltétlen lesz hitelt érdemlő szavak tömkelege, legalábbis nálam. Ez a Te renoméd...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.18. 00:20:46

@Viszlat: biztos hibázik Wenger, ebben biztos vagyok... de nem látok bele a klub mély bugyraiba... igazából ez van, nekem nincs bajom az "eredményekkel"... a mai játékkal igen.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.18. 00:27:25

@vadkutya:

Ebben igazad van. Így viszont kiszűrhetem az intelligens arcokat. (Vagyis azokat, akik nem annak alapján ítélnek meg egy gondolatot, hogy "szerzőjük" miket írt le előtte. Az ilyen emberek pedig ritkák, és nagy becsben tartandók.)

vadkutya 2010.02.18. 00:30:26

@imici77: @Viszlat: Érdemi beszélgetés, végre. Bár tudom,h Viszlat kolléga már véresre verte a kézfejét, nehogy beírja: Wenger egy pedofil sarlatán, aki kiscsoportosokkal hál... ;)

Tika_ 2010.02.18. 00:49:34

csak az origos videókat láttam; azért nagyon durva ez a megye 3 szint a BL-ben :s

vadkutya 2010.02.18. 00:49:59

@imici77: Én vennék vagy négyet. Ketten játszanának egyszerre, folyamatos rotációban, az egyikük Vermaelen helyén (csak kézzel), akit feljebb tolnék,h átvegye Bendtner-től a védekező csatár szerepét. Mert igen ám, ma megvilágosodtam, a jó Nicklas a mi védekező csatárunk, ő védekezi ki a mi támadásainkat az ellenfél kapujánál. A Verminator talán még gólt is vétene, ha mégsem, jó a 0-0 minden meccsen... :)

vadkutya 2010.02.18. 01:04:38

@vadkutya: Íme egy újabb veretlen szezon receptje, Wengerbuziknak... :DDD Nah, jó éjt...

undertow 2010.02.18. 08:27:32

@Titi120: frisket meghurcolták? mesélj kérlek.

undertow 2010.02.18. 08:34:24

@rizla:
minden bizonnyal előítéletek nélkül nézted újra az eseteket :)

bög 2010.02.18. 08:48:16

üdv. szeretném előre bocsátani, hogy sem a posztot, sem a hozzászólásokat nincs most időm elolvasni, és csak most jutottam gépközelbe, de igencsak felbaszta az agyamat a szerdai két BL-meccs. Ez 2 db 1-1-es meccs volt, és mind a kettő 2-1 lett, súlyosan befolyásolva a továbbjutást. És mindez két olyan bíró miatt, akik nem először okoznak botrányt a működésükkel. A tököm tele van, hogy a kedvenc sportunk lassan értékelhetetlenné válik, mert egész szezonokat döntenek el ezek a bohócok. Lassan már nincs meccs ordító bírói hiba nélkül. Én lennék az utolsó, aki NFL-re vált fociról, de a rohadt életbe, ott ez nincs... Kurvára el kéne gondolkodnia a nemzetközi testületek vaskalapos urainak, hogy meddig mehet ez így tovább. Meddig lehet kvázi egy random sorsolást beiktatni a meccsbe, ami arról szól, hogy az ügyeletes félvak fasz épp kinek a kárára néz el vmit. Elég ebből!!! Videobírót, vagy legalább ültessenek be egy pofát egy szobába egy rohadt tévével meg egy telefonnal, hogy legalább kirívó esetekben szólhasson a bírónak, ha az vmi baromságot művel vagy bármi... Ez így egyszerűen nem jó. Aztán meg a fél világ sopánkodik, hogy Henry kézzel szerzett gólt. NEM KÉNE NEKI LEHETŐSÉGET ADNI RÁ, könyörgöm!!!

u.i. nem nagyon érdekel, hogy melyik két csapat jut tovább ezekből a párharcokból (na jó az Arsenal azért jusson), de itt elvekről van szó.

Bocs a kirohanásért.

Glory 2010.02.18. 08:55:12

@bög: arsenal meccsen mi volt az a rohadt nagy biroi hiba?? mert arse drukkerek semmi ilyenrol nem beszelnek

bög 2010.02.18. 09:02:58

@Glory: ahogy én láttam: campbell nem adta haza a labdát, ergo nem járt a szabadrúgás. Ha tévedek, és van egy visszajátszás, ahol látszik, hogy hazaadta, akkor jogos a szabadrúgás, de fabianski odaadja a labdát a bírónak, aki nem várja meg, hogy elfoglalja a pozícióját a kapujában, hanem engedi gyorsan elvégezni, amit az ácsorgó fabianski mellett begurítanak. Most komolyan ez milyen gól? Vagy nem így volt (lehetséges, kicsit messze volt a TV)? Akárhogyis, a videóbíróról mondottakat fenntartom.

rizla 2010.02.18. 09:17:06

@bög: most nem azért, de én nem értem, hogy mitől más ez az eset, mint a többi másik, amikor gyorsan elvégez a csapat egy szabadrúgást. ott is kérni kell a 9 métert, vagy el lehet végezni gyorsan. csak azért lenne ez más, mert ez közelebbről van? biztos vérzett a bíró szíve az arsenalért, de ezt ők baszták el valószínűleg. szánalmasnak szánalmas a gól, de szabálytalanság ettől még nem biztos, hogy történt.
a bírós dolgot meg úgy általában túlreagálod kicsit. én maximálisan pártolom a videobírót, de ettől még a meccsek legnagyobb részét nem a bíró dönti el. de ha lesz is videobíró, és a játékosok megtanulnak még ügyesebben színlelni, akkor is megy majd azon a vergődés, hogy 1 vagy 2 centivel állt-e előrébb a csatár az indításnál, és hogy elképzelhető-e, hogy drogba ekkorát repül a levegőben, csak mert hozzáért valaki térde.
klose lesgóljához meg éppenséggel teljesen felesleges a videózás. aki azt a lest szabad szemmel nem látja, azt el kell tiltani a játékvezetéstől, és heló.

rizla 2010.02.18. 09:18:52

@undertow: abszolút. úgy néztem meg, hogy na jó, most objektív leszek, szembenézek az igazsággal, úgyis mindenki elkönyvelte csalásnak.
amit láttam az pocsék játékvezetés, és pár drogba műhiszti.

danesdzsu2 2010.02.18. 09:21:05

@Ferguson: Ez baromi jó. :) Tegnap még egy és?-el elintézted azt, hogy a manchesteriek dobálták magukat a Milan ellen, ma meg férfias fociról írsz.... :D

mickeyknox 2010.02.18. 09:22:57

most láttam a gólokat (klose+2. Porto gól).... sírva röhögés...

Titi120 2010.02.18. 09:49:26

@undertow:

"A Chelsea – FC Barcelona (1:2) UEFA Bajnokok Ligája selejtező mérkőzést követően - a mérkőzésen a két sárgát összegyűjtő Didier Drogba-t kiállította, ennek ellenére a Chelsea (5:4)-es gólkülönbséggel továbbjutott - őt és családját ért halálos fenyegetések miatt azonnali hatállyal befejezte bírói pályafutását. (...) A nemzetközi sajtó és az angol szurkolók fenyegetései miatt 2005-ben vonult vissza a nemzetközi játékvezetéstől." (wikipedia)

Ennyi elég lesz ?

Ronal-d'oh! 2010.02.18. 09:50:06

Ezért vártam a BL-t! Övrebö, Csöncsön hozza a formáját, hát van ennél jobb szórakozás, amennyiben az ember kedvenc csapata nem érintett az ügyben? Ugye, hogy nincs.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.18. 10:04:26

@vadkutya: jah, utolsó hozzászólásoddal megértettem az előzőeket :) rem, kialudtad magad :)

Üdv, ymy

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.02.18. 10:18:00

A tegnapi Porto-Arsenal után majdnem indultam hogy Valdes lábai elé boruljak :))))

Neil Blender 2010.02.18. 10:34:26

@rizla: Az szerintem azert jogos felhaborodas hogy a biro megy Fabianski utan elkeri a labdat lerakja es gyorsan elvegzik.

Szabalyt nem szegett senki a Porto lelemenyes volt, az Arsenal meg lama, annyi vitathato hogy Fabianski a labdaval egyutt indult vissza a kapuba de a biro elvette tole, ergo nem varta meg hogy elfoglalja a helyet. Ha Fabianski magatol odaadja a labdat akkor nincs mirol beszelni, igy megertem a tusket amit az eset okozott a fanoknak.

Walmer 2010.02.18. 11:12:27

Az Arsenal meccséről csak a gólokat láttam. Az első portugál gól röhelyes volt, a második inkább gusztustalan. A bíró elveszi a labdát, aztán odaadja a portugáloknak, hogy gyorsan rúgják be.
Lehet hogy agyvérzést kaptam volna, ha bármely más csapat ellen ezt megcsinálják, de most annak az Arsenalnak a kárára történt mindez, ahol sunyi Henry anno sportot űzött az ilyenekből.

Az meg a legjobb, hogy a szuperarsenal egyetlen gólját egy 123 éves, negyedosztályból reaktivált ANGOL védő szerezte. van ennél lejjebb Wenger?:-))))))))

PS. jól láttam, hogy a bayern-Fio meccset az a norvég faszkalap vezette? Ez az ember miért van még mindig szabadlábon? vagy egyáltalán életben?

szangye puncog 2010.02.18. 11:23:27

Mindössze a gólokat láttam, azok alapján a porto-arsenal esetében nem kenném a bíróra, annál inkább fabianskira aki 2 amatőr hibát követett el. Övebro pedig csaló. Mondjuk nem most van a legjobb formában, a chelsea kiejtését nem tudja überelni, az világklasszis teljesítmény volt.

vadkutya 2010.02.18. 11:39:15

@Walmer: "ahol sunyi Henry anno sportot űzött az ilyenekből" - Ráadásul igencsak eredményesen űzte mindezt. :)

Mr.AT 2010.02.18. 11:41:44

Igazán remek, hogy a sorozatos bírói tévedéseknek (ajándék tizi, ajándék piros, ajándék lesgól) köszönhetően végül csak sikerült kiszenvednie a bájernnak a győzelmet. Gratulálunk, taps-taps.

Még az Intert kellene pár pirossal és ellene megítélt tizivel eltüntetni az UEFÁ-nak, és már rá is ránthatnának kéjesen bundás barátaink az előzésre.

Ferguson 2010.02.18. 11:42:19

@danesdzsu2: nem a manchesteriek dobálták magukat, hanem csak nani, aki portugál... :)

Titi120 2010.02.18. 11:45:42

@Mr.AT:
"ajándék tizi"

LOL !

sundin 2010.02.18. 11:58:36

@nekedX:
Szerintem van, de most itt nem sorolnám fel mind, mert hosszabb lenne, mint a Csendes Don.

sundin 2010.02.18. 12:01:13

@Titi120:
A szabályok szerint tényleg az volt, mivel gól született a támadásból. Gól, középkezdés. Ha nem lett volna gól, akkor 11-es. Fogalmatlan, fókazsíros norvég...

sundin 2010.02.18. 12:05:27

@nekedX:
Az mi az, egy vasalómárka?

_X_ 2010.02.18. 12:23:52

@Mr.AT: a 11essel a Fionak adott "kedvezményt", mert egy 100%os gólt nem adott meg. A 11-est meg lehet védeni/mellérugni és ha ez bekövetkezett volna, akkor mégis kinek "segített" volna?

undertow 2010.02.18. 13:28:47

@rizla:
akkor máskép fogalmazok. szerintem nem nagyon megy neked az objektivitás ebben a kérdésben, a drogba neve elötti állandósult jelzők is erre utalnak. az pedig szintén, hogy dorgba esései között bizony volt egyértelmű büntető IS.

undertow 2010.02.18. 15:48:45

@Titi120:
wikipedia? :) nem, nem igazán.
nem nagyon emlékszem a nemzetközi sajtóból frisket meghurcoló cikkekre, szivesen látnék linkeket, röhögnék egy kicsit a szolis svéd köcsögön.
A fenyegetések nem nagyon tekinthetőek meghurcolásnak, más kategória, de tényleg gáz - ha valósak. Az ugyanis sokat elmond, hogy az összes érintett közül egyedül a Chelsea FC szorgalmazta a rendőrség bevonását és az ügy kivizsgálását.
Az pedig csak a hab a tortán, hogy az azóta eltelt években frisk és rijkaard is elismerte a találkozás tényét, de erről valahogy az uefa és az említett nemzetközi sajtó se regélt sokat, semmi bocsánatkérés vagy a jogtalan büntetések utólagos eltörlése, és még mindig a Chelse az 'enemy of football' ahogy egy uefa tisztségviselő fogalmazott a sajtónak az eset után.

szóval nem, nem igazán megfelelő a szabadon szerkeszthető wikipedia, inkább valós forrásokat szeretnék látni. azok nélkül frisk meghurcolása csak mese habbal, az általam ismert tények erősen ellentmondanak a kijelentésednek.

Titi120 2010.02.18. 18:13:47

@undertow:
'I won't ever go out on a football pitch again. I am too scared. It is not worth it. Unfortunately that is the way football looks in 2005.'I've had enough. I don't know if I even dare let my kids go to the post office.

'These past 16 days have been the worst in my life as a soccer referee,' added Frisk, who was left with a bloody head earlier this season when he was hit by an object thrown by fans of the Italian club Roma during another Champions League tie.

Detailing a growing catalogue of harassment, Frisk said the campaign of intimidation against him had 'escalated day by day' since his performance on 23 February during Barcelona's 2-1 win in their Camp Nou stadium led to accusations of poor judgment and favouritism towards the home side from Chelsea's temperamental and controversial Portuguese boss, José Mourinho.

'There have been threats on the telephone and via email and post, and my family have also been threatened. I have a big family and I have been worried - anything can apparently happen'.

www.guardian.co.uk/uk/2005/mar/13/football.deniscampbell

Remélem ezek után nem hozod azt ki, hogy a svéd magától vonult vissza ...

undertow 2010.02.19. 20:00:10

@Titi120:
ebben hol lenne frisk meghurcolása? nem igazán találom...

a többi meg csak frisk hisztije. nagyszerű kifogás a visszavonulásra azután, hogy a félidőben tárgyalt egy edzővel aztán elkúrta a meccset. de ettől még a fenyegetés nem tény, és soha nem is lehet az, pont azért mert frisk nem akarta bevonni a rendőrséget. vajon miért, mert féltette a családját? nyilván, har har har...
süti beállítások módosítása