Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

3 dolog a BL-nyolcaddöntőkhöz, vol. 2

2010.02.17. 18:39 _benito

Tavaly óta már egyszer nagyot fordult a világ, de a Fiorentina számára nem jó hír, hogy azóta újra visszafordult. 360 fokos fordulatot vett a meccs – nyúlunk vissza egy klasszikusig. A legutóbbi csoportkörben a Bayern nagy magabiztossággal gázolt át a Fiorentinán, Firenzében egy pontot sikerült megtartania a Violának, de a továbbjutásra szemernyi esélye sem volt. Idén viszont csoportelső lett, és nem is érdemtelenül, mert például a Liverpoolt oda-vissza elverte, miközben a Bayern szurkolói már a lehetséges Európa Liga-ellenfeleket mustrálgatták. Az ősz télbe fordult, megették Sir Robin kobzosát, és azt látjuk, hogy a Fiorentinán boldog-boldogtalan átgyalogol, már csak 11. a bajnokságban, a Bayern pedig a Juventus miszlikbe aprításának lendületével kaszabolja a szembejövőket. Lesz egy Porto-Arsenal is.

1. A Fiorentina a napokban megmutatta erejét, a legjobb formában levő olasz csapatot (Roma) focizta le a pályáról óriási meccsen. A Viola formájáról viszont mindennél többet elmond, hogy azt a meccset is sikerült elbukniuk.

2.
A Portóról nincsenek mélyenszántó gondolataink, idén csak a Chelsea elleni hazai meccsüket láttuk. Na, az alapján még ez a rengeteget töketlenkedő Arsenal is simán esélyes.

3. A Bayern München egyetlen középhátvédje, aki képes megállítani egy jó formában futballozó Alberto Gilardinót, jelenleg az Inter játékosa.
 

451 komment

Címkék: bl három dolog beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr281766977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titi120 2010.02.17. 18:42:02

Sportgéza szalagcím: "Az NST nem támogatja az olimpiai törvényjavaslatot"

Hirtelen nem tudtam mi van. :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.17. 18:43:59

@Titi120: nézd, ha kérdeznek, mi válaszolunk.

horas 2010.02.17. 18:50:54

A Fiorentina-t nagyon féltik pedig nincs mitől,ha ki is kapnak ma,partyban lesznek és ez igaz lesz az egész párharca,ha ki is esnek emelt fővel mert jól fognak játszani és lesz sanszuk tovább is jutni,de a Bajorok és Van Gaal ennél masszívabbak.

A Porto viszont kiejti az Arsenal-t,talán nyer ma,de ha nem is,valami szerencsés döntetlen kombó-val vagy valahogy.Wenger elégedett lesz a kiesésssel is és meg is fogja magyarázni...

.apu bedugult orra. 2010.02.17. 18:53:44

porto 1-0 arsenal
bayern 2-2 fiorentina

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.17. 19:01:08

@Nerazzurri: minden szava igaz.
de azért kiszedem.

janek91 2010.02.17. 19:10:44

@_benito: a fenébe erről megint lecsúsztam....:)@.apu bedugult orra.: A Fiorentina előbb áll tótágast a kezdőkörben minthogy két kört rúgna jelen állapotában az Allianzban. Sajnos egy szem Gilardino erre nem elég... Kíváncsi vagyok, hogy a Robben-Ribéry páros melyik tagját rúgja le előbb hetekre Comotto.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.17. 19:12:01

@Nerazzurri: a hejjzet ennél bonyolultabb, de kikerült. elvileg visszakerülhet, potom összegért. (az eddigi prémiumcsomagot előfizetők az egyik kikerült csomagot ingyé visszakapják... a másikat valami 400 HFt-ért). hogy melyiket kéred ingyért, arról 10-éig kellett volna szólni náluk. lehet marad a stream nekem is, bakker. cserébe kisebb az előfizetés.
a dolog furcsa, mert tegnap nekem még volt cnn, aminek már nem kéne lennie... 11-dike óta.

dzolutan 2010.02.17. 19:12:28

@_benito: esetleg megtudhatnánk virágnyelven, miről is volt szó? Esetleg az eredeti szerző?

Giláról meg annyit, hogy az elmúlt pár héten nem nagyon villogott, emlékeim szerint. Nem akarom elkiabálni, mert a védelmünk jó1-2 gólra, viszont a támadóalakzat 3-5-re is akár. Főleg, hogy. Gamberini nem is játszhat.

BruceWayne 2010.02.17. 19:16:51

@_benito: persze jogos, csak kikivánkozott :)
@dzolutan: hát kb ezt fűztm hozzá rövidítve a sat1 hiányához a káblecsomagban
www.youtube.com/watch?v=C7lE6mXN2tA
:)
na többet nem offolok...

A fior annyira gyenge most tuti mára gyúrtak 1 hónapig, kár kokszi nem játszhat, úgy izgalmasabb lenne, de szerintem így se lesz egyszerű menet

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.17. 19:17:23

Sima Bayern győzelem, előrevetítve a továbbjutásukat, és X lesz Portugáliában, ez az általam várt jövő ma este. Remélem mindez jó meccseken fog bebizonyosodni.

füligjimmy77 2010.02.17. 19:20:26

Ez hányadik Porto-Arsenal meccs az elmúlt öt évben?

dzolutan 2010.02.17. 19:21:20

@Nerazzurri: részvétem, a videó hatalmas.
Nálunk asszonynak hiányzott az enimölplenet, kábeljúpíszíből lett digi, digisporttal és juró2-vel. Nem hiszem, hogy rendesen átgondolta a dolgot. :D

krysal 2010.02.17. 19:24:29

@janek91: ahogy én ismerem, Robben az esélyes...

Henke 2010.02.17. 19:25:24

@dzolutan: ez annyira jó sztori!! :D:D:D :)

janek91 2010.02.17. 19:31:11

@krysal: elképesztő egyébként a srác, simán lehetne Aranylabda esélyes, ha nem lenne ennyire porcelán-lába...

Strigo 2010.02.17. 19:49:49

Nem hittem volna, hogy valaha leírok ilyet, de ez az idei Bayern szimpatikus nekem. Láttam néhány meccset, plusz összefoglalókat mostanában, és kifejezetten látványos, lendületes focit játszanak. Mindezt sok saját nevelésű spílerrel, egy-két világsztárral és robottal kombinálva. Remélem, minél tovább jutnak, pedig van Gaal és a München sem tartoznak a kedvenceim közé.

dzolutan 2010.02.17. 19:51:23

@janek91: Most egy ideje folyamatosan tud játszani, 14 meccs, 8 gól, 6 gólpassz. Jövőre, mikor bl-győztes lesz a Bayernnel, meg lehet az aranylabda. Vagy idén, ha meglesz a bl és a vb-n is villantanak legalább egy bronzérmet. :D
ui.:olyan rohadt optimista vagyok mostanában, tuti lesz valami nagy pofáraesés.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 19:56:58

@dzolutan: én pl fosok ettől a fio elleni párharctól

kikapni biztos nem fog ma a csapat, de sovány sikernél majd meglátjuk, milyen rohadt egy dolog olasz csapat ellen idegenben játszani

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.17. 20:13:29

@mocsing: Nincs mitől félned, ez a Fiorentina az utóbbi időkben veszélytelen. Főleg egy Bayern ellen, főleg idegenben. Sokat elmond a firenzeiek állapotáról, hogy sajnálom, hogy csak 2 hét múlva lesz a Lazio elleni meccse.

dzolutan 2010.02.17. 20:19:55

@mocsing: Az a baj, hogy én pedig túl bizakodó vagyok.
DvB és Micho az összes érv a viola mellett.
Robben, MvB zseniálisan tolja az utóbbi időben, Franck kezd belendülni, Müller végre a helyén játszhat, Gomez bármikor(értsd: amikor senki sem számítana már rá) képes összehozni egy gólt, Butt hozza a kötelezőt, és nem ritkán kicsit többet. Ha félidőben szopó van, LvG akkor is tud beléjük észt verni, maximálisan átvették a játékosok az edző gondolkodásmódját, sugárzik minden egyes nyilatkozatról.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.17. 20:20:09

Arsenal team in full: Fabianski, Sagna, Campbell, Vermaelen, Clichy, Denilson, Fabregas, Diaby, Nasri, Rosicky, Bendtner
Substitutes: Mannone, Silvestre, Traore, Eboue, Ramsey, Walcott, Vela

zsakfos 2010.02.17. 20:20:42

@janek91:
Hát ha a digók van Persie után Robbent is lerúgják és egyikük se mehet a vb-re, akkor elintézik, hogy a 16 között olasz-holland legyen, ahol Semmy Schilt, Remy Bonjasky, Peter Aerts hátvédsorral fognak kezdeni:)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 20:30:56

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: legyen így

@dzolutan: van buyten miatt kevésbé aggódom, de gilardino egyszer fog megindulni micho mellett

horas 2010.02.17. 20:38:17

@peter135: Porto kezdőt nem tudsz?

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.17. 20:40:52

@horas: Helton, Alves, Meireles, Varela, Micael, Fucile, Rolando, Pereira, Fernando, Falcao, Hulk.

wil 2010.02.17. 20:42:09

Bayern-Fiorentina a koefficiens harc(4. BL hely) miatt is pikáns, pláne, hogy a Milan is félig már "kiesett"

sztem a Bayern fog nyerni, de lesz olasz gól is , 2-1 vagy 3-1-re tippelnék

_alerob 2010.02.17. 20:44:53

Kíváncsi vagyok a Fiorentina meccsre, egyértelmű esélyes nincs, de szerintem a lilák okozhatnak fejfájást.
@_benito: lesz EL poszt holnap ?

Iustizmord 2010.02.17. 20:46:21

@horas: mi is a link a meccsre?

horas 2010.02.17. 20:49:33

Wenger ismét zseniális,kiállt labda szerző játékos nélkül...

Lezuzius 2010.02.17. 20:54:02

@horas: Mert nincs neki olyan. Song serult.

horas 2010.02.17. 20:57:23

1-0 nagyon zsír meccs lesz!

horas 2010.02.17. 20:58:35

Ja és persze kapus nélkül Clichy-t 10 percen belül kb 4 szer játszották át röhögve pontosítva Valera.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 20:58:56

@horas: ja, udvariasak a luzitánok, beköszöntek az elején.

Viszlat 2010.02.17. 20:59:28

Ez annyira szerencsétlen megmozdulás volt, hogy őszintén megsajnáltam Fabianskit...

lószerafin 2010.02.17. 20:59:31

Uh. Ebből nagy verés lesz. Fabianski mit csinált?

Everred 2010.02.17. 20:59:32

Kéne egy kapus az Arsenalnak :-)

wil 2010.02.17. 21:00:12

omg Fabianski

Bayern meccset akartam nézni, de a digi honlapja egyből kidobott, így az Arsenal-t nézem, ez se rossz eddig, de Fabianski nagyon durvát hibázott

mondjuk ha az Arsenal tud gólt lőni ma és miért nem tudna, valszeg tovább fognak menni majd

Slice 2010.02.17. 21:00:16

Mondjatok egy olyan csapatot aki több gólt kapott idén kapushibából mint az Arsenal..Ez az Almunia&Fabianski duó büntet..

horas 2010.02.17. 21:00:23

MEgvan a jelszó:Lőni mindenhonnan!

Lezuzius 2010.02.17. 21:01:01

Ezek utan szidja valaki Almunia-t :)

horas 2010.02.17. 21:01:59

Egyébként nem veszélytelen az Arsenal...

Titi120 2010.02.17. 21:02:24

Na, ezt a meccset sem fogjuk megúszni kapott gól nélkül.

horas 2010.02.17. 21:03:09

Belluschi-val mivan?Nagy penge az arc hiányzik ma innen....

krysal 2010.02.17. 21:03:31

Gilardino mozdulata jelképe a mostani Fiorentinának:P

lószerafin 2010.02.17. 21:03:41

Olyan érzésem van mintha egy alternativ valoságban járnánk ahol nem találták még fel a középpályás védekezést.

Slice 2010.02.17. 21:03:46

@Lezuzius: Almunia szar:D A tényen nem változtat az, hogy Fabianski is az:D

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.17. 21:03:57

a digi lapja azt közli, hogy nincs élő műsor. :) viccesek (10 percig néztem, oszt kivágtak, mint...). mondjuk, még a fizetős megoldás se müxik, bár azt csak 1x próbáltam.

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.02.17. 21:05:26

@Slice: A tavalyi Roma:) Doni/Artur kombo igy is rosszabb

horas 2010.02.17. 21:05:44

Na a Porto is bemutatót tart,védekezésből...

Lojzi_ 2010.02.17. 21:06:20

Az elmúlt meccsek során mindig győzött a Bayern, de bántóan sokszor csak hátrányban kapcsolt a csapat.
Valahogy olyan érzésem van, hogy megint a 0:1 lesz az ébresztő.

Azt valaki elmondhatná, hogy miért kell ezt erőltetni....

Slice 2010.02.17. 21:06:58

Hatalmas arc ez a Campbell. Még most is tud váratlant..:D

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 21:07:34

egészen rettenetes eddig a Bayern

horas 2010.02.17. 21:08:20

Az Arsenal teljesen átvette az írányítást,a színvonal nagyon alacsony,sajnos azt kell,hogy mondjam...

Ronal-d'oh! 2010.02.17. 21:09:04

Valaki nagy calcio szakértő nyilatkozna pár mondatban Vargasról? Állítólag nagyon ügyes, de alig látom játszani.

horas 2010.02.17. 21:11:05

@nekedX: Hát az én szememben egy Hulk féle Hypelufi...nem rossz,de semmi extra,erős,sokat fut jól lő,amúgy egy közepes balfutó,ennyi...

horas 2010.02.17. 21:12:51

Na Belluschi-ről nem tud valaki valamit?

krysal 2010.02.17. 21:13:35

@mocsing: sokat segítene a játékotokon, ha nem rúgna 2-3 nagyot Robbenbe és Riberybe minden arra járó, akár akkor is, ha nincs náluk labda.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 21:13:41

övrebönek mutassa már meg vki azt a kurva sárga lapot, mert kezd nagyon idegesítő lenni a fio az 50fault/60mp arányával

Lojzi_ 2010.02.17. 21:14:25

Konkrétan a labda volt csak meg MVB-nek a baba nem is....
Ez egy elég buzi sárgalap volt.

Titi120 2010.02.17. 21:14:38

Ez a nagyfejű, kopasz norvég mit keres még mindig egy futballpálya közepén ?

Lojzi_ 2010.02.17. 21:15:23

@Lojzi_: De. Ebből a kamerából látszott.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 21:17:19

@krysal: igen, de ez a vadbarom a labda elrúgására ad bommelnek egy lapot.

egyébként ennek így mi a háttere, övreböt megdicsérték csak élete fő műve óta, senki nem akarta eltiltani kétszáz évre a sakktól is?

horas 2010.02.17. 21:20:24

Hulk körül megy a nagy tereléa,hogy így meg úgy,tavaly egy portugál középcsapatból vett Varela sokkal,ügyesebb és hasznosabb,és a csapatot tartja szem elött nem azt,hogy megmutassa mekkora penge,és pláne az,hogy az egy-az-egyekben is sokkal jobb eddig...

horas 2010.02.17. 21:24:56

Hát ez a Porto-Arsenal nagyon gyenge meccs...
Egy francia középházi rangadó,kb...
Mi újság a másik oldalon?

krysal 2010.02.17. 21:25:49

@mocsing: mondjuk ő az egyetlen, akit felőlem nyugodtan büntethet akárhogy, nem épp a szívem csücske.

...én azon csodálkozok, hogy egyáltalán felkérik BL meccsre. Bár Chelsea-közelbe az életbe' nem engedik újra...

BruceWayne 2010.02.17. 21:25:55

38. perc: német szélső cselezni próbál az oldal vonal mellett / német center a 16-os kívülről kísérletezik lövéssel c. bohózatunkat látták...

Lojzi_ 2010.02.17. 21:26:00

Van Buyten és Demichelis is túl van 1-1 hülye hibán, remélem ezzel túl vagyunk a védelmi hibákon mára.

MvB meg ne pont ma küldesse le magát, ha kérhetném. Sárgával a tarsolyban kicsit óvatosabban kellene dobálnia magát...

zsolesz781 2010.02.17. 21:27:31

klisiről ez már a hanyadik gólunk?

krysal 2010.02.17. 21:28:16

@horas: itt a "Kibe rúgnak nagyobbat?", "Övrebö lefújja-e, hogy rúgdosódik a Fio?", "Szerintetek is vicces volt, ahogy eltanyált ziccerben Gilardino?" . kérdéskörök érvényesülnek. Portóban volt gól legalább...

Lojzi_ 2010.02.17. 21:28:37

Müller!
Ribéry!
Apa kezdődik. (Remélem)

Everred 2010.02.17. 21:29:04

@horas: pedig milyen jól indult.

Slice 2010.02.17. 21:29:33

@horas: Helyzetek vannak, iram is van, viszont jó néhány hiba is. Többet nagyon nem lehetett várni ettől a meccstől. Szerintem egyáltalán nem katasztrófa.

BruceWayne 2010.02.17. 21:29:59

@horas: pereg a forgács a monitorból

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 21:31:16

de silvestri nem érti, miért baj térddel tarkón, majd stoplissal orrba rúgni valakit. elmondanám neki szívesen.

horas 2010.02.17. 21:33:04

Találó párosítás,mindkettő ügyes mezőnyben, támadó foci,töketlenek a kapu elött,illetve védekezni sem nagyon tudnak...
Mondtam én Titi-nek,hogy a Hannover-ek elleni siker sorozat,ne tévessze meg...

Slice 2010.02.17. 21:33:37

Nem csodálkoznék egy piros lapon sem. Fabregast nagyon le akarják séríteni, meg igazából mindenkit..

Lojzi_ 2010.02.17. 21:33:38

Ez a bíró hülye.
Éttermi fogyatékos.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 21:34:55

gomez sarkazására hívnám fel a figyelmet a tizi előtti akciónál

krysal 2010.02.17. 21:34:59

Övrebö alkot, ha ezt kifogta volna Frey, szerintem ebből az arénából is a rendőrség menekíti ki:P

Harald hardrode 2010.02.17. 21:35:21

övbero mi a náthás faszért fújta vissza a gólt?

Titi120 2010.02.17. 21:35:22

@horas:
A tömörülős, sunyi, apró faultokra épülő olasz foci csak nem fog elég lenni 180 percen keresztül.
;)

Lojzi_ 2010.02.17. 21:36:07

Erre szokták mondani, hogy lélektanilag nem rosszkor.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.17. 21:36:24

@Slice: Ők maguk viszont azt hiszik, hogy a Setúbal vagy valami hasonló kategóriás csapattal játszanak. Hulk mit képzel magáról? Nem ő az erős, szívós csatár? Akkor meg miért dől el a labdában?

Harald hardrode 2010.02.17. 21:36:35

Amúgy meg nem játszunk jól, a Fio jól csinálta eddig amit akart, de ha MVB-nek van már lapja ma, akkor egy két szélsőfavágó is kaphatna már a liláktól.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.17. 21:37:05

@horas: aki erős, sokat fut, és jól lő, az sztem nem közepes balfutó :)

ő sem az, a bal oldalon bárhol tud játszani, a gazzetta két éve még balhátvédként választotta a szezonválogatottba. jó játékos nagyon.

touristique 2010.02.17. 21:37:09

A tavalyi elődöntő után ezt a bírót max. a norvég harmadosztályban engedném működni. Mindenesetre Forza Fiorentina!

horas 2010.02.17. 21:37:20

@Titi120: Na látom el is kiabáltam...:)

Viszlat 2010.02.17. 21:37:23

Ekkora fostalicska meccseket... bár tegnap lehet túl magasra került a léc, de pl a Fiorentina miért nem bírt ugyanilyen rakás szerencsétlenség lenni a Debrecen ellen?

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 21:38:30

nagy geciség volt elvenni gomeztől a gólt.

övrebö amikor végre jót fúj (nem nekem, hanem objektíve), akkor is képes elbaszni valamit és tök feleslegesen szerepelni.

Lojzi_ 2010.02.17. 21:38:35

Ez az ember valami furcsa betegségben szenved, amit nem tudok megmondani, hogy mi.
De hogy a FIFÁ-nál és az UEFÁ-nál is van rokona az ezerszáz.

Hogy a banánba lehet már visszafújni 11-esre egy (ráadásul nem csúnya) akciógólt???

Slice 2010.02.17. 21:38:53

@dickinson: Campbell megeszi Hulkot. A meccs elején az a becsúszó szerelése az öregnek nem volt semmi. A portugálok meg kb. a bekapott gól óta csak aprítanak, kezd undorító lenni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 21:40:22

Valami miatt a Digi nem enged meccset nézni, viszont találtam egy-egy megfelelő patakot, úgyhogy felváltva megy a két meccs.

Egyenlő erők küzdelme mindkettő, csak a Porto-Arsenal sokkal nyíltabb mérkőzés (kapuralövési arány: 8-7), meg a kép is jobb, úgyhogy többször jártam ott, mint az Allianzban. Azt azért elcsíptem, hogy Övrebö a végén megint alkotott. (Erről jut eszembe: nem norvég bíró vezete véletlenül a 2006-os BL-döntőt?)

badblood 2010.02.17. 21:41:00

@Titi120:
én majdnem nekiugrottam a tv-nek :)) de hát "ő" (a tv) semmiről se tehet...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 21:41:11

a szabály az szabály gyerekek. övrebő amúgy nem könyvelő vagy jogász véletlenül? :)

pbd 2010.02.17. 21:41:19

ez a csavo most mar hivatalosan is a vilag legrosszabb biroja. mert ha tizit adott, akor a faltert mer nem vagta ki az uccsokent szabalytalankodo vedot?

Everred 2010.02.17. 21:41:39

Emberek, mindentől függetlenül Övrebö befújt egy tizenegyest. Ez önmagában történelmi jelentőségű esemény, ki hitte volna, hogy ilyet is tud?

dzolutan 2010.02.17. 21:41:41

Müller gyenge, Robbent 35 percig eltűntették, folyamatosan megy a getziskedés, sárga eddig csak Bommelnek. Jókor jött a gól, és az utóbbi időben inkább a második félidőben oktat a csapat. Meglátjuk.

Slice 2010.02.17. 21:43:41

Van egy érzésem, hogy Wenger meg van elégedve ezzel az 1-1-el, és a második félidőben nem fogják összetörni magukat a győzelemért. Így viszont egy 2-1 is benne van, támadni kéne inkább ezt a Portot be lehetne darálni ma..

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.17. 21:43:45

@Slice: Baromira jól játszik, az ominózus esetnél elképesztően kompenzálta sebességhátrányát. Remélem, hamar lövünk még egyet, aztán jöhet a kiütés :)

horas 2010.02.17. 21:44:56

@_benito: A dinamizmusa ami kicsit több az átlagosnál,jó lövő ereje van,technikailag átlagos,védőként sem klasszis.Jó játékos de én nem látok benne olyan sokat.A Fiorentina-ba nagyon illik,jól megtalálták a helyét,ennyi.Tudom,hogy balbekként lett liga válogatott,de Fiorentina-ban megbukott azon a poszton,amúgy nagyon nem nehéz olaszországban balszélsőként(hátvéd) kitünni...

Slice 2010.02.17. 21:45:38

@dickinson: Én örültem Campbellnek, hogy visszajött és mondtam is, hogy Gallas hiányát nem biztos, hogy megérezzük ha az angol játszik. Eddig teljesen korrekt ahogy játszik Sol. Bár még van idő sok mindenre..

Mac_KAPUFA 2010.02.17. 21:46:06

@Radio Free Aberrania: Övrebő polgári foglalkozását tekintve PSZIHOLÓGUS...kezelje magát :))))

hu.wikipedia.org/wiki/Tom_Henning_%C3%98vreb%C3%B8

Harald hardrode 2010.02.17. 21:46:21

engem most enged most a szünetben a digi, de első félidőben is a kezdéskor dobott le, de azért még bizakodom.

Lojzi_ 2010.02.17. 21:46:25

@dzolutan: Én már annak is örülök, hogy vezetünk a félidőben.
Ilyen is rég volt.

@Everred: Viszont ebből egyenesen következik, hogy a lilák lemészárolhatnak innentől bárkit a 16-oson belül, mert úgyis az lesz a bíró ars poetikája, hogy "ma már adtam srácok"...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.17. 21:47:30

@Slice:

én nagyon szkeptikus voltam Campbellel kapcsolatban, de az eddigi meccseken elég meggyőzően játszott, illetve most az első félidőben is.

dzolutan 2010.02.17. 21:47:54

Partjelző kispajtás is szórakozott az egyik fio-dobásnál.

Slice 2010.02.17. 21:48:48

@peter135: Remélem hozni is tudja még ezt a formát egy ideig. A meccs vége fele leszek rá kíváncsi, meddig bírja.

Harald hardrode 2010.02.17. 21:50:10

Buyten helyett Contento, na ez szép lesz...

dzolutan 2010.02.17. 21:50:11

Contento?! Fürth ellen jó volt. :D

horas 2010.02.17. 21:50:29

Csalódott vagyok a Porto miatt,azt hittem taktikailag jobbak,fegyelmezettebbek,szervezettebbek.A támadó játékuk abszólút az egy az egyekre van kihegyezve Varela oldala müködik Hulk meg egy bohóc nem elöször bízonyítja nálam.Amúgy az Arsenal szinte biztos,hogy továbbjut,de ez nem feltétlenül jó hír nekik...

Titi120 2010.02.17. 21:50:38

Contento !
Ezért jó volt kölcsönadni Brenot és Braafheidet is ...

giacinto 2010.02.17. 21:52:11

contento LOL

bemutatkozik a csávó, erre kapja a választ: nem azt kérdeztem hogy vagy :))

Lojzi_ 2010.02.17. 21:52:32

Nem tudom, hogy örüljek-e ennek a cserének.
Nagyon fiatalka így ez a védelem....
(és az sem nyugtat meg, hogy Demichelis képviseli a rutint...)

Everred 2010.02.17. 21:53:10

@horas: mennyiben lehet rossz hír egy BL-negyeddöntő az Arsenalnak?

Titi120 2010.02.17. 21:54:29

Hát, Nintendo kicsit mintha keresné magát még.

Slice 2010.02.17. 21:55:04

Ekkora büdös nagy faszt mint a Fabianski. Jobb szó nincs rá....

horas 2010.02.17. 21:55:11

Mondom én,hogy kabaré a meccs.Ilyet!!!
Hát ezt látni kellet volna.Grund foci gyerekek!
ÁÁÁÁÁÁ

Harald hardrode 2010.02.17. 21:55:40

nah Contento letette a névjegyét

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.17. 21:55:42

@Slice: ez kurva vicces volt, adjuk meg.

Titi120 2010.02.17. 21:55:55

Hát igen, bejött amitől tartottunk már hetek óta: eladtuk a padot a télen.

horas 2010.02.17. 21:56:03

@Everred: Barcelona?Chelsea?MU?
Godd News?

Ferguson 2010.02.17. 21:56:05

Ez a fabianski egy szánalmas bohóc. Schoolboy stuff!

Everred 2010.02.17. 21:56:21

lol, bazmeg, ez megye II-es szint volt azért. Fabianski mi az istennek vette a kezébe azt a labdát?

Titi120 2010.02.17. 21:57:41

Szerencse, hogy nem Lell jött be.

Slice 2010.02.17. 21:57:50

@_benito: Hát ha ez a gól nem kerül be valami évvégi poén videóba akkor semmi az tuti. 2 ilyen gólt kapni egy meccsen, még a mi zseniális kapusainktól is sok.

fran7 2010.02.17. 21:58:12

Contento, milyen nemzetiségű?

horas 2010.02.17. 21:58:34

A Porto-Arsenal-hoz már csak Horti hiányzik sztem még mindig röhögne az állatja...:)

Lojzi_ 2010.02.17. 21:59:08

@Titi120: Azért abban a meccs előtt is biztosak voltunk mindahányan, hogy gólt fogunk kapni.

Ebben meglepetés nincs. VanBuytennel is benne volt a pakliban.
A kérdés, hogy elöl mennyi jön össze.

Everred 2010.02.17. 21:59:11

@horas: a pluszpénz, az a jó hír. Meg egyszer összejöhet az Arsenalnak is, ha a Monaco vagy 2005-ben a Liverpool döntőbe tudott jutni, akkor nekik is sikerülhet.

vadkutya 2010.02.17. 22:00:04

Essünk ki! Az lesz a legjobb. Komolyan.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 22:00:29

@fran7: müncheni születésű német

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 22:00:30

@Titi120: német-olasz kettős :)
gondolom firenzei a rokonság, b.... ..g

Lojzi_ 2010.02.17. 22:00:58

@Lojzi_: De mintha jobban akarnánk újabb gólt, mint az első játékrészben....

fran7 2010.02.17. 22:01:22

@Titi120: Kösz, bár a német ifválogaitottakat nézve gondolhattam volna.

Slice 2010.02.17. 22:01:33

Ha Wenger lenyilatkozza a meccs után, hogy a kapusoknak milyen nehéz, és mindenkinek lehet rossz napja én felvágom az ereimet komolyan mondom. Az eddigi 10+ kapusbakit ezzel magyarázta...

horas 2010.02.17. 22:01:50

@Everred: A Porto is megnyerheti a BL-t...
Minek pénz?Hogy Fabianski védjen meg Almunia nem gyanús,hogy rajtuk úszik el a BL már évek óta...többek között.Talán a BL-döntő is meglett volna 2006-ban ha nem az ecet Lehmann véd,ha Wenger nem sajnálja a pénzt és vesz egy kapust...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 22:02:17

egyébként ilyenkor pranjic mit érez? érzi a halk kritikát? merthogy ott ül a padon

Matteo_B 2010.02.17. 22:02:40

ez a Conteto meg kicsoda,micsoda?

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 22:03:03

6-21 a szabálytalanságok állása. a durva, erőszakos németek és a technikás latinok közt, LOL

Slice 2010.02.17. 22:03:29

Eboué remélem azért melegít, hogy Fabianskit váltsa a kapuban.

horas 2010.02.17. 22:04:02

Szemmel láthatóan megfogta az Arsenal-t tudat,hogy üres kapuval játszanak...:)Amúgy erről mind mind a zseniális Wenger tehet,Fabianski nem tehet arról,hogy ennyire vitte és,hogy ő véd...

Titi120 2010.02.17. 22:04:19

Ribery lassan elkaphatná a fonalat, mert ha ez így megy tovább a Real inkább Robbent fogja visszavásárolni 70 millárt a nyáron ...

Everred 2010.02.17. 22:04:58

@horas: azért hadd tehessen már róla egy kicsit, hogy a futball alapvető szabályait sem ismeri.

vadkutya 2010.02.17. 22:05:33

@horas: Horthy az durva egy arc, igazán a Bundás 2 az ő asztala, ott nagyon tud parádézni... :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.17. 22:05:33

@horas: Azért adjuk meg Lehmann esetében, hogy az a BL szezonja igen jól sikerült, és sokat köszönhetett neki az Arsenal.

rizla 2010.02.17. 22:06:09

@horas: sőt, az is lehet, hogy még a BL-döntőbe se jutnak be, ha wenger lecseréli lehmann-t, aki élete formájában védett, és nem kapott gólt vagy 8 meccsen át, az elődöntőben pedig kivédte riquelme büntetőjét.

Lojzi_ 2010.02.17. 22:06:11

@mocsing: Szerintem neki semmi értelme sincsen, hogy ott üljön.
Ha ebben a helyzetben egy olyan srácot küld be az edző a posztjára(van ilyen neki?), aki felnőtt csapatban eleddig tétmeccsen nem egész 20 percet focizott, akkor ott hiányzik a bizalom. :o))))

Everred 2010.02.17. 22:06:53

Elég rondán elvesztette a fonalat az Arsenal, most kéne valami nyugalmat sugárzó vezér - vagy egy gól, minél hamarabb, mert máskülönben még csúnyább is lehet a vége.

horas 2010.02.17. 22:08:19

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Rendben,de mindig is benne volt az ami a BL-döntőn meg is történt.
@Everred: Rendben,de azért ezzel tisztában kellene lennie Wenger-nek is...

rizla 2010.02.17. 22:08:20

a 2-1 sokkal jobb eredmény idegenben, mint pl a madrid 0-1es szopója lyonban. bár én nem látom a meccset, szóval nem tudom mennyi rá az esély, hogy még többet rúgjon a porto.

BruceWayne 2010.02.17. 22:10:25

na Olic, ezzel tuti jön a gól is....

Titi120 2010.02.17. 22:10:32

Pff, Van Gaal nem szarozik, nincs cserénk az utolsó 25 percre.

horas 2010.02.17. 22:11:45

Jó Lehmann támadása nem feltétlen,jogos,de egy időzített bomba volt világéletében,és illeszkedik Wenger kapus ideologiájához,azért hoztam fel őt is...

krysal 2010.02.17. 22:11:48

Szerintem viszont jó kis kapus lesz Fabianskiból, bakikban már-már Seameni magasságokban jár:P

Everred 2010.02.17. 22:12:19

Rosicky helyett Walcott... hát, ugye, ha szűk a keret...

Persze az ifjú Theónak ideje lenne valami anfieldeset produkálni, lehet, hogy most bújik elő belőle megint a zseni.

vadkutya 2010.02.17. 22:13:27

@rizla: S azt a büntetőt Riquelme mennyire elbaszta. Az sztem pont nem Lehmann érdeme volt, a többit viszont adom, nagyon jó szezonja volt akkor a BL-ben.

lószerafin 2010.02.17. 22:15:00

@rizla: Van. Igazábol, amilyen szarok a védelmek/kapusok bármelyik csapat bármelyik támadásában benne van a gól.

rizla 2010.02.17. 22:16:15

@horas: "de mindig is benne volt az ami a BL-döntőn meg is történt."

mondjuk elég sok kapusban van benne az, hogy egy eto'o-szintű játékos elhúzza mellett a labdát, ha rávezeti. biztos hülyeség volt nem visszahúznia a kezét, viszont akkor biztosan gólt lő a barca. hiba volt, de emberi, és nem lehmanni léptékkel.

horas 2010.02.17. 22:17:03

Na melegedik a hömérséklet a bőrgatyákban...

rizla 2010.02.17. 22:17:26

@horas: amúgy a veretlen arsenalban is ő védett. az tuti, hogy az all time köcsögválogatottban helye van, de én azért almunia és fabianski fölé taksálom, bár a lengyel még nagyon fiatal.

Piiii 2010.02.17. 22:18:04

hát hagyjuk már... na ott van az ajándék, gatyások..szánalmas..

horas 2010.02.17. 22:18:06

@rizla: Én most magáról a Lehman-léptékről beszélek.

vadkutya 2010.02.17. 22:18:53

@Everred: Az ifjú Theo-nak hót' kuka az idei szezonja, néha a hideg is kiráz tőle...

Lojzi_ 2010.02.17. 22:19:04

@Harald hardrode: Hát dögöljek meg, de szerintem ez megint a játékvezetői álarc mögé bújt random-motor volt.
Én nem adtam volna ezért pirosat...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 22:19:50

25-ből 8 fault gobbi neve mellett, bravissimo. itt volt az idő.

touristique 2010.02.17. 22:19:55

Azonnali piros? húdejó...

horas 2010.02.17. 22:20:05

@rizla: Egyértelmű,de Casillas-Buffon kaszttól rettenetesen messze volt.Victor Valdes is tagja ennek a történelmi Barcelona-nak,ha érted...

Lezuzius 2010.02.17. 22:20:09

Mondjuk az Arsenalbol hianyzik a taktikai erzek, elso meccs, idegenben 2-1 teljesen jo lenne a visszavagora. Errefel tamadnak mintha kiesesre allanank.
A ManU es Chelsea is dontetlenre kellett volna jatszani.

Everred 2010.02.17. 22:20:12

@vadkutya: ja, ezért hümmögtem itt a keret szűkösségéről. Ha tőle kell várni azt, hogy változtat valamit a játékon, akkor már régen rossz.

gabenito 2010.02.17. 22:20:18

Ezt most mindenki bocsássa meg nekem/moderállja ki, de a retkes kurva isten faszát! ez mi? mert az biztos h kurvára nem ezt érdemelte a csapat

pbd 2010.02.17. 22:20:26

setanta-sok csak rohognek es robbent szidjak.

Piiii 2010.02.17. 22:20:44

erre még sokan sztem sárgát se adnak. hisz vitte tovább a lendület robben meg belefutott aztán eldobta magát, nem?

horas 2010.02.17. 22:21:17

Gobbi-t még Quaresma(!) is szétszopatta,rohadjak meg ha nem jutott meccs elött eszembe a tag...

Titi120 2010.02.17. 22:21:29

Valahogy Gomezt most nem hoztam volna le.

lószerafin 2010.02.17. 22:22:11

Megint alkotott a norvég?

Piiii 2010.02.17. 22:22:28

nyújtott láb bokára= sárga: SZÁNALMAS!!!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.17. 22:22:46

@Radio Free Aberrania: a fegyelmezett németek, és a magukat dobáló olaszok?

Lojzi_ 2010.02.17. 22:22:56

Kezd szétcsúszni a meccs.
Legközelebb küldhetne az UEFA játékvezetőt...

Ferguson 2010.02.17. 22:23:16

Az arsenal nagy pechje az lesz idén a BL-ben, h megint összekerül az MU-val... :D

gabenito 2010.02.17. 22:23:36

Na ez piros. ezt nem hiszem el... az angol stúdióban sem hiszik el (nem véletlen)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 22:24:16

@_benito: jól látom, hogy pont egy zebra kérdez dobálás ügyben? :)

Titi120 2010.02.17. 22:25:25

Hú, ha Van Buyten még pályán lehetne, már tuti vezetünk.

lószerafin 2010.02.17. 22:25:41

@Ferguson: Vagy bármelyik csapattal akinek van egy jó szélsője, gyerekjáték átjátszani a szélső védelmüket.

Piiii 2010.02.17. 22:26:01

@mocsing: ez a bayernesekre vagy csak rád jellemző? h objektiven nem az a válaszod, hogy igen, a piros marhára nem volt piros, kloséé viszont igencsak az volt, nem te lerendezed egy smileval

vadkutya 2010.02.17. 22:27:18

@rizla: A vicc az,h - ha emlékeim nem csalknak - pont abban a szezonban kapta Lehmann élete egyik legnagyobb potyáját. De még a Highbury utolsó bajnokiján is bemutatott egy lepkét...

@Everred: Walcott-nál súlyos visszafejlődés van. Mióta megműtötték a vállát/hátát, azóta semmi...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 22:28:00

@Piiii: amennyiben hülyeséget beszélsz, lerendezlek egy szmájlival. nyugodj bele.

hogy piros volt-e azon lehet vitatkozni, illetve vitatkozni azon lehet max, h ebben a szituban megadtam volna-e neki a pirosat, de amit te írtál, arra továbbra is azt mondom, amit eredetileg.

Lojzi_ 2010.02.17. 22:28:08

@Piiii: Nem értelek.
Vagy nem vagyok Bayern szurkoló szerinted, vagy nem olvastad a hozzászólásomat a pirosról....

Lezuzius 2010.02.17. 22:29:07

@vadkutya: Walcott-ra pakoltak egy kis izmot, cserebe elfelejtett focizni.

Lojzi_ 2010.02.17. 22:31:41

Az a baj, hogy Ribéry szar ma.
És ez sokkal nagyob gáz, mint a védelem tapasztalatlansága.
Persze ettől még villanhat.

nils_h 2010.02.17. 22:31:42

Az Arsenal középpályáján kegyetlen sok a rossz átadás.

giacinto 2010.02.17. 22:32:13

Az UEFA mikor veszi már észre hogy ez az Övrebő egy szarházi köcsög, aki minden évben elfúj néhány meccset? másik lehetőség, hogy ők irányítják a tevékenységét.

fran7 2010.02.17. 22:32:23

@Lezuzius: Mint Toni Kukoc a Bullsban az első időkben?

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 22:32:34

@Lojzi_: a gáz az, hogy még mindíg egy tucat helyzet kell a gólhoz, nem csak riberynek.

Titi120 2010.02.17. 22:34:27

Úristen, ez mekkora les volt !

vadkutya 2010.02.17. 22:35:16

@Ferguson: Kíváncsi már rátok a halál idén. :D Inkább kapjunk egy Chelsea-t, ott nincs kérdés, jobb egy szokásos Drogba dupla, mint a "nyerskolbász-képűtől" akár egy fél gól is... :)

@Lezuzius: Hát kb. Nem tudom mi történt vele az elmúlt egy éveben, elszomorító. Nekem rögtön nagy kedvencem lett, de most... :(

Slice 2010.02.17. 22:35:31

Ezt a meccset egy kapussal megnyertük volna. Nem világklasszissal, még csak nem is egy szimplán jó kapussal, hanem egy közepessel is akár. Amit ma a lengyel művelt az szégyen. Őszintén remélem, hogy nem megyünk tovább véletlenül sem. Nem hiányzik a még több sérült és az sem, hogy a köv. fordulóban megkapjunk egy jó csapatot és megalázzanak a semmirekellő kapusaink miatt.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 22:35:32

ekkora lest bazmeg, ez nagyon durva

lószerafin 2010.02.17. 22:35:34

@giacinto: Én a másodikra tippelek, tuti az uefa embere, a vb-re el se hívták pl.

Lojzi_ 2010.02.17. 22:35:36

:o)))))
Szegény Fiorentina.
Sajnálom őket. A játékvezetés miatt nyertünk. (Már ha ez lesz a vége.)

Piiii 2010.02.17. 22:35:51

@mocsing: úgy látom az objektív látásmódra képtelen vagy... remélem ezt is egyvonalnak láttad...

@Lojzi_: a hozzászólásom csak mocsingnak ment, sry

MrBurns (törölt) 2010.02.17. 22:35:53

Hihetetlen.... köszönjük a bírónak....

Matteo_B 2010.02.17. 22:36:11

nem volt az vagy csa két ls fél méteres les:D

wil 2010.02.17. 22:36:21

nem látom a Bayern meccset, de ahogy olvasom Övrebo ismét BL meccset "vezet"
(elfelé...:D)

Azazello007 2010.02.17. 22:36:29

nincs mit szépíteni, ezt a meccset egész egyszerűen elcsalták. Nem lennék most Bayern-drukker.

Piiii 2010.02.17. 22:36:30

@mocsing: hamarabb irtam mielőtt olvastam sry

horas 2010.02.17. 22:36:34

Ilyen ostoba egy csapatot mint az Arsenal...
Jelszó:Nehogy rá lődd!Passzolj!

daneeka 2010.02.17. 22:37:05

Csodálkozom, hogy megadta a Fiorentina gólját ez a fasz...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 22:37:31

@Lojzi_: ja, volt mondjuk háromszor öt jó percünk, talán. elég gáz.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 22:37:39

@Piiii: majd visszakeresgéled, hogy minek láttam, kakilok a buksidra

Everred 2010.02.17. 22:38:14

Nehezen tudom elképzelni, hogy ezt a Portót ne zúzza le simán az Arsenal az Emiratesben. Ahhoz újabb kapusparádé kéne, hogy ne ők menjenek tovább, azzal együtt, hogy a második gól után háromszor egymás után nem passzoltak jó helyre a középpályásaik.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.17. 22:38:41

Ha mégegyszer meglátom Fabianskit az Arsenal kezdőjében, én felkötöm magam.

halihalo 2010.02.17. 22:38:48

Ezt a kopasz állatot miért engedik még pálya környékére???? Eszméletlen, amit művel.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 22:38:48

@Azazello007: bayern drukkerként nem annyira szar, a liláknak inkább.

gabenito 2010.02.17. 22:39:13

@Azazello007: én soha semmilyen körülmények közt nem lennék de ez az egész műfaj kvintesszenciája

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 22:39:16

nah, ezt gyorsan elfelejteni...
fabianskit elzavarni + engem az Arsenalba!
denilson, bendtner eladni
87.percben minek cserélni?
vicc volt ez a mai játék

wenger úgy rá húzza ezt a vereséget a bíróra, mint a ház :)

giacinto 2010.02.17. 22:39:20

vki nyirja már ki ezt a faszit, könyörgöm!

Lezuzius 2010.02.17. 22:39:29

@Slice: Cambel es Diaby jo volt, a tobbiek atlagosak, kiveve persze a kapust. Otthon siman nyerunk, Song, Almunia.
Amugy Dennilsonra raneztek felborult.
Nem volt ez rossz. Marmint lehetett volna rosszabb :)

gabenito 2010.02.17. 22:40:24

az a klose akinek a pályán kéne sem már lennie

nils_h 2010.02.17. 22:40:26

@halihalo: Campbell? sztem jól nyomta. még egy gólt is fejelt :)

lószerafin 2010.02.17. 22:40:34

Idén a Bayernt nézte ki BL győztesnek Platini?

Titi120 2010.02.17. 22:40:34

Összességében megérdemelten nyertünk egy vicc - góllal.

Slice 2010.02.17. 22:41:15

@imici77: Szerintem Bendtner és Denilson ma pont nem volt olyan rossz. Rühellem őket én is, főleg a brazilt, de ma nem láttam tőlük ordító hibát és Bendtner pl. elég hasznosan is játszott néha.
A visszavágóról pedig nem kéne, hogy szó legyen. Itt kellett volna lealázni a portugálokat, és hagyták is volna, ritka szarok voltak ők is.

sporttárs 2010.02.17. 22:41:50

Na, akkor most meghallgatjuk, hogyan kerülnek egy platformra a Bayern és Barca-szurkolók. :))

Én azt gyanítom ezek lesznek: mindenképpen nyert volna a Bayern, nem kell túlragozni, különben is, egyszer egy taccsot ellenük is fordítva ítélt, stb...

Pedig valójában csask Ballacknak törlesztett Övrebö, hátha ezentúl jobban szereti Michael. :))

giacinto 2010.02.17. 22:41:58

had idézzek egy klasszikust: "FUCKIN DISGRACE!

:(

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 22:42:35

egyébként a továbbjutás szempontjából jobb lett volna az 1-1. ez a fio idegenben is verhető, viszont döntetlennél meg is akartuk volna őket verni, mert kellett volna, így meg majd mehet a köcsög van gaal-féle taktikázás

minden szempontból kár ezért a gólért a végén

_alerob 2010.02.17. 22:42:39

Ha ezen a bírón megy el a továbbjutás a Fionak, nagyon ideges leszek. Egyébként elég jó a fiorentina és Robben is.

Remélem alaptalanok a Ribery - Juve pletykák.

Leito 2010.02.17. 22:42:56

hát a fiorentina-szurkeszek most átérezhetik azt, amit london kék felében éreztünk tavaly...
azt a tehetetlen, gyilkos dühöt...
ha ezek után nem tiltják el ezt a 3 majmot, akkor az Uefa, csigaevő-Platinivel az élen, azt a morzsányi megmaradt hitelét is elveszíti...
végleg, visszavonhatatlanul...

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.17. 22:43:01

Szégyen, amit ma nyújtott a csapat fele. A középpályáról Diaby volt egyedül értékelhető, Denílson, Nasri és Rosicky próbálkozott, Fabregas pedig...Bendtner nem kapott labdákat, márpedig úgy nehéz gólt szereznie.

A második gól bohózat volt, bár szerintem nem megadható (a bíró pl. Campbell útjában állt, illetve nem vagyok meggyőződve, hogy tizenhatoson belüli szabadrúgás esetén nem kötelező-e megvárni a sorfalállítást). De mi előzte meg? Rosickynek nem adott meg a bíró egy tizenegyest, amit vissza sem játszottak, pedig egyértelmű volt.

Wenger meg nem tud cserélni. Ramsey-Fabregas és Eboué-Nasri cseréket kellett volna meghúznia, de nem 3 perccel a lefújás előtt.

Slice 2010.02.17. 22:43:23

@Lezuzius: Hát ha nincs Campbell nem lövünk gólt és kapunk is még valószínűleg.. Elég jó volt ma. Almuniában sem nagyon bízok, valahogy nem sugárzik róla az a magabiztosság..és nem utolsó sorban egy balfasz.

nils_h 2010.02.17. 22:43:35

@Slice: azért ma is előfordult, hogy Bendtner elbotlott a labdában és seggreült. Vagy ezeken felül értetted?

_alerob 2010.02.17. 22:43:40

@Titi120: "megérdemelten" ????????????????????????

touristique 2010.02.17. 22:43:47

Tizenegyes, kiállítás, lesgól, még a Fiorentina gólját kellett volna elvennie ovrebonak, így nem az igazi...

halihalo 2010.02.17. 22:44:25

@nils_h: Azt sajnos nem láttam... De a nagy Ő működést igen. Még így, most semlegesként is is idegborzoló, hát még,amikor az én csapatom szívatta...

Ferguson 2010.02.17. 22:44:54

Az arsenal meccset néztem, mennyi lett a két európai középcsapat fantasztikus rangadója? :D

Slice 2010.02.17. 22:44:57

@imici77: Bendtner főleg a meccs eleje fele sok labdát kapott le a levegőből és játszotta meg. Denilsonnal együtt nagyon közkedvelt ellenségek errefelé, de ha azt nézem, hogy ki mennyit tett hozzá a meccshez akkor Fabregast is le lehet szarozni, szinte mindenkivel együtt.

Harald hardrode 2010.02.17. 22:45:10

@gabenito: én meg lila. Most viszont sajnállak, amúgy nem Övbrebro a paraszt, hanem a partjelző, ő mondta a pirosat is a fülesbe és ő nézte el a büntetőt is. Amúgy Gobbit jogosan vágták ki, azon lehet vitatkozni, hogy Klose lapja milyen színű, olyan narancsos.

Titi120 2010.02.17. 22:45:11

@_alerob:
Igen, jól olvastad, megérdemelten. Egy jogtalan góllal.

gabenito 2010.02.17. 22:45:15

a futball megint megmutatta legundorítóbb arcát: Övrebö

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 22:45:22

Na, a második félidőre már működött a Digi. Nagyrészt a portói meccset néztem, mert mindig öröm látni, amikor az Arsenalt megverik (ráadásul teljesen megérdemelten), így Övrebö újabb magánszámairól csak a "hírekből" értesültem. Valami tényleg megkattanhatott abban az emberben...

Slice 2010.02.17. 22:45:42

@nils_h: Bendtner minden meccsen legalább egyszer átbassza magát. Méghozzá nagyon magabiztosan. Én az ilyeneket meg sem látom már..szokásos

horas 2010.02.17. 22:45:44

Az lett amire számítottam,a agyondicsért Bayern megszenved a lesajnált Fiorentina-val,az Arsenal meg akár még ki is kaphat,bejöttek...

A Bayern meccs visszavágóján botrány lesz,az szinte garantált.Az Arsenal-nak meg tovább kellene jutnia papír forma szerint,de teljesen felesleges...

Egy pozitívum volt a mai meccsben felfedeztem magamnak Varela-t!

wil 2010.02.17. 22:45:47

nem rossz az Arsenal számára ez az eredmény, nyilván hazai pályán majd lőnek gólt, talán többet is

bár ez a Porto tavaly a MU ellen 2-2-t ért el az OT-n(talán mentek is 2-1-re és Tevez hozta vissza, vagy valahogy így), és csak idegenben jutott tovább a MU egy 40 méteres Ronaldo góllal...

két óriási amatőrségből kaptak gólt, de ha a Porto is határozottabb elől utolsó passzoknál/cseleknél és lövéseknél ők is találhattak volna még 1-2 gólt
mindenesetre sztem az Arsenal továbbmegy, az 1-0 is elég nekik már akár...

Lojzi_ 2010.02.17. 22:46:34

Nincs mit mondani erről a meccsről.
Egy gólnyival valószínűleg jobb volt a Bayern, de nem sikerült begyötörni önerőből.

Így meg nem örülök neki.
Ez akkor is évekig téma lesz, ha 5:0-ra lesimázzuk a Fio-t a második meccsen, merthisz nem védekezhettek izomból hátrányban....

Reméljük, hogy a visszavágó jobb lesz.

vadkutya 2010.02.17. 22:47:50

@Everred: Sztem is, otthon be lesz húzva, annak ellenére,h nem kéne. Totálisan felesleges nekünk idén a BL-ben játszani, csak több sérültünk lesz...

badblood 2010.02.17. 22:48:20

Mindentől, és mindenkitől függetlenül Övrebö egy kibaszottul ritka nagy köcsög, szarházi :(( Én azt is megtiltanám neki, h a tv-ben focit nézzen, nemhogy aktívan gyakorolja a játékvezetést... (ill. csodálkozok rajta, h még él)

Everred 2010.02.17. 22:48:38

Ez még sokkal durvább volt, mint a Chelsea-Barcelona, ott azért Övrebö valamelyest kompenzált Abidal vicces kiállításával. Most mindent a Fiorentinára zúdított a második félidőben.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.17. 22:48:50

Végeredménytől függetlenül nagy kurvák a Porto-játékosok (FucKle, Hulk, Meireles, Falcao (hogy ez mit keres a pályán??), Bruno Randafejű Alves meg az a jobbhátvéd). Tisztelet a kivételnek, pl. Helton, aki nem húzta az időt, mint a kapusok 99 százaléka.

Hispan07 2010.02.17. 22:48:54

fassza, a következőkre fogadtam hétfőn: nyer a Real, a Milan és az Arsenal. jól eltaláltam.

ez a les-gól pedig no-comment kategória

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 22:49:03

@Ferguson: mókás vagy, holnap jorkyn megkapod a magad kötényét, ne aggódj... :)

ps: a leeds 2-vel nyert volna tegnap a san siroban... :)

Slice 2010.02.17. 22:49:03

@vadkutya: Így van. Meg az sem nagyon pumpálná fel a fiúk önbizalmát ha a 8 között belecsapnánk a lecsóba egy Barcával vagy szinte akárkivel és lőnének nekünk meccsenként 3-4 gólt. Nem irreális.

gabenito 2010.02.17. 22:49:47

@Harald hardrode: Attól, hogy előtte 40 nem sárágásat faltol akkor sem érdemel egy nem piros helyzetre pirost.
Végignézve 3 elfogulatlan angol(sky, bbc, setanta) élő vagy text közvetítést mindenhol nekem adnak igazat. pedig ők nem digisport szakértők. amíg 11v11 volt teljesen háromesélyes meccs volt akkor is ha picit jobb volt a bayern

Lebowski Őtökisége 2010.02.17. 22:50:14

ribery azt nyilatkozta, hogy kb. 6-0ra fognak nyerni. bebiztosították volna magukat a simafejű századosnál? övrebö egy kurvarossz norvég vicc, amit mi, déliek nem értünk, mert kurvára nem röhögünk rajta, haver.

piros és lesgól. de már megint címlapon lesz. fociceleb. kurvákfaszát.

psychocska 2010.02.17. 22:50:35

Szerintem az uefának lehetnek ilyen bírói, akiket direkt kiküldenek, hogy lejárassák magukat, majd aztán békésen lehet küldözgetni őket elcsalni a meccseket, mondván ez csak egy hülye.

Ferguson 2010.02.17. 22:50:37

@imici77: hahahah :D igaz, de az a leeds, ők nem tartalékolnak, a MU pedig rápihent az everton meccsre... :)

dzolutan 2010.02.17. 22:50:54

Sajnálnám is a lilákat, ha nem butaparaszt módjára kaszálgatták volna végig a meccset, Gobbi minek emeli fel a könyökét oldalvonal mellett hosszú szöktetésnél? Vicc.
Ahogy a második gólunk, de nyilván nem a bayern vagy a drukkerei tehetnek róla, hogy egy bizonyított balfasz vezeti a meccset. @Azazello007: ezt legfőképp neked.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 22:51:22

@vadkutya: "Totálisan felesleges nekünk idén a BL-ben játszani"

Én már évek óta ezt mondom. :-)

fran7 2010.02.17. 22:51:39

Van olyan bíró, aki úgy elfújja a meccsed, hogy utána a csk megköszöni neki a bíráskodást, mert úgy érzi jól fújta a meccset. Na Örevbro nem ilyen bíró.

Titi120 2010.02.17. 22:52:09

Azért hihetetlen, hogy ez a pali még vezethet, miközben Puhlt, Urs Meiert vagy Andreas Frisket sokkal kevesebbért is meghurcolták.

Harald hardrode 2010.02.17. 22:52:13

@gabenito: kicker azt írja "nicht unverdient" (oké német lap). Szerintem piros, mert könyökölt, az más kérdés volt, hogy szándékos-e vagy sem (persze valamennyire elfogult vagyok és téged maximálisan meg tudlak érteni). A gól tényleg vicc.

krysal 2010.02.17. 22:52:34

@Csöncsön: ezt nem is tudtam rólad? Miért jó, ha kikap az Arsenal? Érdekelne...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 22:52:50

@dzolutan: "nyilván nem a bayern vagy a drukkerei tehetnek róla, hogy egy bizonyított balfasz vezeti a meccset."

Így van. Ugyanez érvényes a Barcelonára is.

rizla 2010.02.17. 22:53:39

@Everred: sőt, igazából most újranézve kíváncsi vagyok, hogy a két kezezésen kívül ki látja a röhejes drogba-eséseket tiziknek. most komolyan megnéztem, tiszta lelkiismerettel, történelmi távlatból, és nem, egyszerűen ahogy drogba és anelka dobálja magát, az egyszerűen nem büntető.

Everred 2010.02.17. 22:53:52

@dickinson: ja, amúgy a Porto rendkívül ellenszenves csapat, mindig is az volt.

rizla 2010.02.17. 22:54:39

@Csöncsön: jó, övrebö itt is csalt, ő az uefa csalásbiztosi szakembere. bár majd valaki biztos kitalálja, hogy azért küldték őt, mert belőle nem nézik ki a nézők, hogy annyira hülye, hogy újra csal, így leplezik a csalást. remélem érthető.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 22:54:47

a piros helyett két sárgaként belefért volna. csinált mást is a szabálytalanságokon kívül?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 22:55:06

@Ferguson: hiába nevetsz, rúni sem fogja bírni végig :)

rizla 2010.02.17. 22:55:40

@krysal: hát mert robotfoci, apám. lépegető ekszkavátorok.

Everred 2010.02.17. 22:55:46

@imici77: ezt mondták Ronaldóról is 07/08-ban :-)

lószerafin 2010.02.17. 22:55:55

Jah, az is tuti ellenszenves volt amikor pofátlanul kiverték a Unitedet az Old Traffordon.

calcio_di_rigore 2010.02.17. 22:56:09

Az olaszok a sportdiplomáciájukat is tönkrevágták keményen. Persze Moggi volt a geci ha szólni mert, h miért a legnagyobb birkákat küldték a meccseikre.

halihalo 2010.02.17. 22:56:41

@Csöncsön: Arról valóban nem tehet,hogy ki vezeti a meccset, de arról már igen, ha védi... :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 22:57:01

@krysal:

Egy angol csapat (klub vagy válogatott) veresége mindig öröm, az Arsenal meg eleve is a bögyömben van, annyira semmilyen, mégis annyira hájpolt (ó, zseniális Wenger, ó, csodafutball) csapat, hogy valami egészen kaján örömöt okoz, hogy már hosszú évek óta semmit sem nyernek. Ne is tegyék.

Ronal-d'oh! 2010.02.17. 22:57:02

Ovrebo baszki azért van, hogy ne csak a foci legyen a téma.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 22:57:11

@rizla: KÖSZONJÜK A BARCSELÓNÁNAK EZT A SZAR JÁTÉKOT ÉS A VERESÉGET!!! :DDD - ha érted mire gondolok :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.17. 22:57:56

Bejött amire számítottam a bajorok meccsén, bár finoman szólva is sokkal jobb volt a Fiorentina, mint vártam. Tartom, hogy szerintem egy olasz csapat sem jut tovább, eddig sajnos így áll a helyzet, bár a bajorok sikerének örülök, nagy kár, hogy egy ilyen gól kellett hozzá.

gabenito 2010.02.17. 22:58:10

@Harald hardrode: azért angol lapokat idéztem, hogy ne lehessen elfogult. Nem idéznék a Gazettából sem
@dzolutan: imádom az ilyen okosokat akik a nyílt focit tanácsolják kb fél kerettel, vesztes szériában, egy háromszor olyan erős keretű csapat ellen ahol ráadásul 2 igencsak rosszul kontrázó (R&R) szélső van. kaszálni kellett, ez a játék része. nem volt sportszerűtlen, és még csak nem is rangers style volt.

halihalo 2010.02.17. 22:58:16

@rizla: Itt már egyszer rá szóltak, hogy ezt ne kezdjük újra. Most szabad?? .. spanyolországon kívül kevesen adnak igazat a nagy Ö-nek...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 22:58:39

@halihalo:

Emlékeim szerint tavaly se védte egy Barca-szurkesz se Övreböt. Most se látok sok bayernest, aki tapsolna, hogy milyen remek játékvezetőt kaptak.

Slice 2010.02.17. 22:58:52

@Csöncsön: A túlhájpolást komolyan gondolod?:D Évek óta sehol nem említenek minket esélyesként. Wenger meg kurvajó edző, ezzel gondolom nem szeretnél vitatkozni. Max annyit említenek, hogy szép focit játszik az Arsenal semmi több.

krysal 2010.02.17. 22:59:45

@Csöncsön: fene, pedig eddig kedveltelek. Persze lehet én vagyok tudathasadásos, de ha választanom kell egy angol (?) klubot, ami ne kapjon ki, az legyen az Arsenal.

@rizla: engem sokkal jobban zavar a Pool, MU, Chelsea páros. Az Arsenal balf..z, mert nem tömi be azt az egy-két lyukat, és ha már robotok, legalább támadóan teszik.

horas 2010.02.17. 22:59:51

@Everred: Porto ellenszenves?Mindig is támadó focit játszottak kiscsapat létükre,és rendre megnehezítve az ellenfeleik dolgát.Más kérdés,hogy ma télleg marvel comics-osoknak tűntek...

rizla 2010.02.17. 23:00:38

@halihalo: nem tudom szabad-e, csak benyomtam egy youtube videót a fasziról, mert amúgy röhejesnek tartom, hogy még mindig BL-meccset vezethet, és egyszerűen muszáj volt valahova leírnom, hogy mit láttam. részemről ezzel be is fejeztem. amúgy a két kezezés elnézése, meg a full kamu piros is bőven elég kellene legyen ahhoz, hogy inkább valami megye kettes szintre irányítsák.

halihalo 2010.02.17. 23:00:53

@Csöncsön: Akkor olvass kiscit alaposabban egy kicsit feljebb... Még mindig a londoni meccs a téma és a jogosan elfelejtett büntetők...

rizla 2010.02.17. 23:02:20

@Csöncsön: egyáltalán nem semmilyen az arsenal játéka. más kérdés, hogy a játékosaik egy jó része most eléggé az, ezért rengeteg szar meccset játszanak.
külön nevetséges vagy attól, hogy ellenpéldának a liverpoolt hozod, akik persze csak attól "valamilyenebbek", hogy ott több a spanyol.

krysal 2010.02.17. 23:02:46

@krysal: páros... ehhh, trió (fáradok).

@Csöncsön: persze, szimpatikusan elmondják, hogy ejnye, de a gól az gól. És szerintem sokakban benne van a "Yessssssssss"-hangulat így is. (Vagyis Jáááááááá, akarom írni)

dzolutan 2010.02.17. 23:02:49

@gabenito: nem akartam semmi rosszat írni(mert jól játszott a csapat) de látom te sem ettél elég szalonnát a vegyigyümi alá.

rizla 2010.02.17. 23:03:20

@halihalo: már ne is haragudj, de én nem védtem övreböt. kurva szarul vezette a meccset, összevissza fújt. az más kérdés, hogy utólag megnézve sem bírom bekajálni a hisztikirály drámakirálylány drogba földrezuhanásait.

Harald hardrode 2010.02.17. 23:03:44

@gabenito: igazad van, angolok nem elfogultak. Szerintem megadható volt, de ennek fényében Klose-t is lehet, hogy ki lehetett volna vágni.
Jó éjt.

vadkutya 2010.02.17. 23:05:21

@Csöncsön: Most komolyan: egy Barca drukker tart kiselőadást arról,h ki és mennyire hájpolja a saját csapatát? Ez most véresen komoly, vagy csak 1 szokásos ízetlen tréfa Tőled??? Eleve baromság. Abszolút szubjektív dolog,h ki miért szurkol annak a csapatnak, amelyiknek.

Ferguson 2010.02.17. 23:05:40

@krysal: csöncsön azt se tudja neki mi a jó, szal ne csodálkozz ezen... :D

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 23:05:51

@krysal: az a baj, hogy nem a bayernt szopatta meg?

Everred 2010.02.17. 23:06:07

@peter135: pontosan erről van szó.

rizla 2010.02.17. 23:06:10

@psychocska: baszki: DDDDDDDDDDD

@rizla: ÉS TÉNYLEG

horas 2010.02.17. 23:07:37

Arsenal játékával semmi gáz nincs sztem.Ugyan az mint a Milan nincs keret,de talán már kezdő tizenegy sem.És igen is szép focit játszik az Arsenal,ha címekért nem is ezért lehet őket szeretni.A robotok:Chelsea,Liverpool,Inter...az Arsenal nagyon messze van ettől lássuk be...

gabenito 2010.02.17. 23:07:53

bocsánat a mai örületért.
csak összeállt a tökéletes alakzat
kedvenc csapat vs most gyülőlt csapat
---
a lilák mindent megtettek és szerintem eleget egy X-ért, úgy érzem ki vagyunk rabolva. És mivel jövőre minden valószinűség szerint nem leszünk BL helyen, különösen fáj az egész

Titi120 2010.02.17. 23:08:19

@krysal:
Megnéztem újból: szerintem nem volt les.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 23:09:01

@Slice:

Wenger jó edző, de közel sem annyira, amekkora zseninek ki van kiáltva. Jó, lehet, hogy nem a "hype" a megfelelő szó arra, ami az Arsenalt körülveszi. A Bayern körülbelül hasonló játékra képes (jobb napjaiban), mint az Arsenal (vagy mondjuk a Monacot), rájuk mégse mondja senki, hogy gyönyörű focit játszanak, vagy legfeljebb csak néha, halkan. Így már érted, hogy' értem?

@rizla:

A Liverpool képes meglepni az embert, az benne a legjobb. 0-3-ról fordítani, reménytelen helyzetből továbbjutni. Az Arsenal mindig ugyanúgy játszik, és az egész idényük teljesen kiszámítható. Szerintem Wenger öt évre előre tudja a bajnoki és BL-helyezésüket, és aktákat is vezet róla.

Viszlat 2010.02.17. 23:10:28

Én azért nagyon nem innék előre az Arsenalosok helyében. Persze most könnyű rákenni ezt a mai teljesítményt a kapusra, de azon kívül, hogy ő balfék volt, nagyjából az egész csapat egy nagy nullát nyújtott, minden körülményt figyelembe véve is. Főleg a második gólnál, ha nem a hápogó vénasszony előadást nyomják, akkor nincs az a gyorsan elvégzett szabadrúgás...

Komlósy Cs 2010.02.17. 23:10:32

Hali mindenki, egy kis offtopic jön, de engedjétek meg... Előre leszögezem, hogy nem marketing céllal írom ezt a kommentet, csupán társszerzőket keresnék (egy szerkesztőkolega már van) a nemrég indított focis blogomhoz. Profilja a hülyeség, célja a szórakoztatás, gyakorlatilag április elsejei híreket kreálunk.. Aki késztetést érez magában hogy csatlakozzon az ne fogja vissza magát, próbálom bővíteni a csapatot, hogy több bejegyzés és több stílus tarkítsa a blogot. Aki jönne írni, az jelezze egy kommentben a legutolsó bejegyzésnél, lehetőleg valamilyen elérhetőséggel (msn, email). A cím:
foolcamp pont blog pont hu. Üdv és bocsánat az offolásért :)

krysal 2010.02.17. 23:10:44

@Radio Free Aberrania: nekem nem baj, ugyanis mióta van két ízig-vérig bajor fun barátom, hajlamos vagyok még szorítani is értük. Nevelgetnek, bár igazán szeretni sosem fogom a bőrgatyásokat, de tisztelni igen. Szóval nem, Övrebö egy paraszt, a partjelzőnek meg szemüveget.

(A BM egyébként a győzelmet megérdemelte, csak így egy ilyen félig kívülállónak kevésbé tetszetős. Ha bemegy valamelyik Robben-féle oldalhálót találó lövés, senki nem szólna egy szót sem. A Fio mg tisztesen helytállt, gratula nekik is, még ha nem is épp szimpatikus volt a játékuk, de a háttér ismeretében végül is érthető...)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.17. 23:11:16

@calcio_di_rigore: és az megvan, hogy én még vettem fagyit 2,50ért? az is milyen kurva jó volt.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:11:21

@Csöncsön: (a bayernnal hasonlítod az arsenalt???? jól van... meg a monacohoz... fokozd még, baszki :DDDDDDDDDDDDDD)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 23:12:19

@gabenito: ha ilyen szarok leszünk nálatok, akkor van még esélyetek.

Lebowski Őtökisége 2010.02.17. 23:12:30

@Titi120: akkor írj egy levelet az uefának, hogy a meggyilkolt övrebö helyére lépnél.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.17. 23:13:50

@krysal: akkor oké. :)
nyilván mindenki azt szerette volna, ha tisztességes bíró mellett alázzuk a lilákat
:)))

Slice 2010.02.17. 23:14:30

@Csöncsön: Az a különbség a 3 csapat között akiket említettél, hogy az Arsenal szinte az összes meccsén játssza a szép focit, a Bayern meg akkor ha jó napja van. Szerintem ez nem kis különbség. Bár szerintem ettől függetlenül Wengert nem magasztalják annyira, mint mondod a médiában sincs túl gyakran felkapva. Szerintem ő azért több mint jó edző, csinált már szarból palacsintát, viszont ezt az egészet elcseszi ezzel a "fiatalokra építünk" taktikával.

rizla 2010.02.17. 23:14:33

@Csöncsön: "A Liverpool képes meglepni az embert, az benne a legjobb. 0-3-ról fordítani, reménytelen helyzetből továbbjutni."

igen, amikor nagyon kell, akkor ők a hősök, amúgy konstans mód nézhetetlen, brusztolós focit nyomnak. de persze abban is állandó meglepetést szolgáltatnak, hogy mennyire tud szar lenni egy ilyen nagy nevű, ilyen sokra taksált klub, ami azért költi a pénzt rendesen.

"Az Arsenal mindig ugyanúgy játszik, és az egész idényük teljesen kiszámítható."

az arsenal nem játszik mindig ugyanúgy, nem is értem, hogy ez mi.
az idényük azért kiszámítható, mert wengeren kívül mindenkinek feltűnt már, hogy bizonyos posztokon nem megfelelő minőségű játékosok játszanak. és úgy nem lehet nyerni lószart sem.

Viszlat 2010.02.17. 23:14:38

@Viszlat: ja és Wenger képtelen megújúlni, követni a változásokat, én ebben látom a legnagyobb hibáját. Az amit kitalált és csináltat a csapattal, az még az előző évtized elején jó is volt elég is volt, de ma már egyszerűen kevés.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:15:23

@peter135: :DDDDDDDDDD

asszem meg van a másik kedvenc játékosod is! :)

rizla 2010.02.17. 23:15:25

@Csöncsön: "Szerintem Wenger öt évre előre tudja a bajnoki és BL-helyezésüket, és aktákat is vezet róla. "

de ez is poén. mintha a liverpoolról nem tudnánk mindannyian, hogy nem nyernek idén se semmit..

horas 2010.02.17. 23:16:06

@peter135: Ez túlzás,de ma télleg rúgdalóztak,de a Porto hagyományosan klasszikus értelmeben vett futballt játsza,nem véletlenül vannak mindig ott a tűz körül és nagy ritkán oda is érnek,azért ezt egy Olimpiakos vagy egy Fenerbache nem véletlenül nem tudja produkálni,pedig semmivel sem gyengébb a bajnokságuk illetve az anyagi helyzetük...mindegy most ez a Porto a szokásosnál gyengébb,valószínüleg továbbmentek,de ahogy írtam már,sok jóval nem kecsegtet ez a dolog...

Everred 2010.02.17. 23:16:21

@Viszlat: Portóba nem nyerni járnak a brit csapatok, a Porto ezzel szemben általában szopni jár Angliába. Szóval szerintem nagy esélyes az Arsenal.

(most nem kell azzal jönni, hogy tavaly épp megfordult a trend a negyeddöntőben, az a szabályt erősítő kivétel volt)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 23:16:47

@imici77:

(Pedig én egy olyan Bayernen nőttem föl, amelynek védjegye a rendkívül szervezett, támadó szellemű csapatjáték volt, amit ugye látványosnak, "szépnek" szokás nevezni. Kétségtelen, hogy az utóbbi 7-8 évben ebből kevés látszott. Bár a Juventust azért szépen elintézték Torinóban.)

Everred 2010.02.17. 23:16:48

@rizla: az Európa Ligát megnyerhetik.

BruceWayne 2010.02.17. 23:18:01

@calcio_di_rigore: ismét felettébb örülünk hogy te a mai meccsből is csak megint ezt bírtad kihozni, szóval ezúton akkor kérhetjük is a Fiorentina drukkereket hogy a mai szivatásért az Intert és Morattit szidják.......

horas: "Arsenal játékával semmi gáz nincs sztem"

hát ha téged nem zavar hogy egy folyamatosan erekciómentes f*szcibálgatást bemutató csapat, akkor persze, de amúgy meg arsenal-semleges szurkolóként is rossz nézni őket mennyire impotensek a 16-hoz érve...

Viszlat 2010.02.17. 23:18:15

@Everred: persze, esélyesebbnek tartom én is, de amiket ma láttam, főleg a széleken, no hát az még a MU elleni teljesítményt is alulmúlta. És ha a Porto kicsit szervezettebb elöl, csak egy kicsit, akkor már bukta van. Nem mintha bánnám. :)

acdcisti 2010.02.17. 23:18:20

Összességében jobbak voltunk a Fiorentinánál, de NEM szerettem volna ilyen góllal nyerni. Így lényegében bármi lehet a visszavágón ezt fogja mindenki emlegetni. Rá lehet kenni erre az 1 gólra mivel emiatt nem állhatnak be bekkelni az olaszok.
A piros is vitaható, de nincs amit abban a szituban kirakott könyökkel keresni. Megadható. A 11es is vicc kategória, de annak nem volt ekkora kihatása a meccsre...
Övrebo monnyonle...

Lojzi_ 2010.02.17. 23:19:02

@Harald hardrode:
Klose faultja sokkal durvább volt, mint az olaszé.

De nálam mindkettő csak sárga.
Az egyik (Kloséé) azért mert elég csúnya volt (viszont labdaszerzés volt a szándéka, semmi alattomosság, utánrúgás és/vagy törlesztés és/vagy sérülés okozási szándék nem volt benne, de több ütemet is késett.)
A másik meg szimplán azért mert taktikai falt, akciót állított meg vele. A könyökét szerintem az ütközés tompítására használta, nem pedig ütőtt vele, így piros semmiképpen.

A lesgól meg lesgól.
Benne van a játékban, hogy néha elengednek egy lest, de ez mondjuk nem amolyan véleményes szitu volt.
Alapvetően egy gól előtti apró lökés, egy kisebb lesállás, vagy jogtalan és/vagy meg nem adott büntető van minden héten.
Az igazán vérlázító az egészben inkább az, hogy a bíró egy egész estét betöltő magánszámot koronázott meg ezzel az ítélettel, ráadásul olyan bíró, akinek régen nem kellene ezzel foglalkoznia.

Arról meg, hogy kinek jó ez, arról lehet vitatkozni.
A Bayern szurkolóknak biztosan nem. Talán a csapatnak igen, de nem tudom, hogy a visszavágón hogy fog kinézni a kompenzáció...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:19:56

@Viszlat: azért nem értek egyet, mert azért lássuk be:
-nem uefázunk (milan, bayern, pool)
-minden évben azért eljut vmeddig a csapat a BL-ben
-nem látjuk, de a gazdasági helyzet az új stadionnal asszem rányomja a bélyegét az egészre (Highbury lakásokat nem lehet eladni, pl)
-ebből a keretből ez a maximum eddig, más edzővel nincs garancia erre a sikerre, lásd: henry nélkül senkik lesztek, touré eladása, igazolások... diaby, gibbs, song hol lennének? még 2-3 ilyen név és elindul majd vmi...

de ez csak az én véleményem...

krysal 2010.02.17. 23:19:57

@Nerazzurri: @rizla: Egy db csatár (pl. Villa), egy db vkp (pl. Diarra) és egy kapus (pl. Akinfeev), és garantálom, hogy lenne eredmény. Csak ugye ahhoz vásárolni kell.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:21:11

@Csöncsön: ok, feladom. ha Neked az Arsenalról a Monaco meg a Bayern jut eszedbe, akkor nincs több kérdésem.

acdcisti 2010.02.17. 23:21:28

@Lojzi_: "Arról meg, hogy kinek jó ez, arról lehet vitatkozni.
A Bayern szurkolóknak biztosan nem. Talán a csapatnak igen, de nem tudom, hogy a visszavágón hogy fog kinézni a kompenzáció..."
teljesen egyetértek...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 23:22:14

@rizla:

Na ez pont talán a legnagyobb különbség az Arsenal és a Liverpool között. Az Arsenalról min. öt évre előre tudni lehet, hogy soha nem fognak semmit se nyerni (egyébként már az idény elején leírtam, hogy idén se, amikor három forduló után valami 16 rúgott góllal álltak, mielőtt valaki meggyanúsítana, hogy utólag vagyok okos); a Liverpoolt meg még akkor se lehet leírni, ha három forduló után egy pontot szerencsétlenkednek össze egy BL-körben. Egyébként lehet, hogy idén is nyernek valamit (EL...), náluk az ilyet nem lehet tudni...

halareaal 2010.02.17. 23:22:44

@horas: "azért ezt egy Olimpiakos vagy egy Fenerbache nem véletlenül nem tudja produkálni,pedig semmivel sem gyengébb a bajnokságuk illetve az anyagi helyzetük."

hát a Fener lehet nem áll rosszabbul anyagilag, mint a Porto, de h a török és a görög bajnokság szarabb, mint a portugál, az hétszentség.

BruceWayne 2010.02.17. 23:23:26

@krysal: lehet már ez is kevés, wenger már lehet úgy beléjük nevelte ezt a szar tilitoli túljátszást hogy nem tudnának leszokni róla, egyébként van benne igazság, 3-4 hiányposzt betömése hiányozna nekik, meg hogy ne 6-8, azonos, méretű,súlyú, típusú, gondolkodású játékos alkossa a fél csapatot

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:23:58

@Csöncsön: a pudli bajnokságot nem tud nyerni... jövőre meg BL-t sem fog...

ps: ha nincs az a milan elleni fordítás, akkor számold ki a kupáinak számát... lehet h a monaco és bayern is nyert annyit...

nils_h 2010.02.17. 23:24:05

@krysal: te aztán nem garasoskodsz :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 23:24:17

@Lojzi_: ez most komoly, hogy egy futó játékosnak kirakni fejmagasságban a könyököd szerinted azért nem piros, mert nem ütés? ennyi erővel elméletileg a lábát is az arca elé emelheti, amikor mellette elfutna, de nem fejberúgás, csak hát lefejeli a cipőjét? mondom, elméletileg.

el tudom fogadni, ha valaki szerint erre sárgát kellett volna adni, nehogy eldöntse ezzel a meccset, én sem állítottam volna ki, de a durva szabálytalanság tényét vitatni elég érdekes

rizla 2010.02.17. 23:24:58

@Csöncsön: és ennek mi is a köze a játékukhoz? elhiszem, hogy neked a liverpool szellemisége a szimpatikusabb, de ettől még az arsenal sokkal jobb focira képes a liverpoolnál.
a hősies feltámadásokkal meg kivan a fasz. egy ekkora klub ne ilyenekből éljen, hanem produkáljon végre egy tisztességes szezont.

calcio_di_rigore 2010.02.17. 23:26:13

@_benito: elhiszem hogy kurva jó volt, csak nem tudom hogy jön ide.

@Nerazzurri: szóba se hoztam Morattit. Folyamatosan szívatják az olasz csapatokat a nemzetközi kupákban, már évek óta. Csak te annyira frusztrált vagy, hogy muszáj most is visszatámadnod.
Nem baj, sokáig nem sajnálom a lilákokat, és ti is kieshettek felőlem, akár csalással is.

horas 2010.02.17. 23:26:45

@Nerazzurri: Ezt arra reagálva írtam,hogy az Arsenal-t elkezdték robot csapatozni...görgess...
És azt is írtam meccs közben,hogy hihetetlen,hogy az Arsenal minden lövőhelyzetét elpasszolja..görgess...

(Amúgy meg kettőnk között szólva jobb nézni semlegesként őket,mint szimpatizánsként jó pár évig az Inter-t,ami mostanában azért kezd megfordúlni,de ezt csak a mihez tartás végett mondom.)

Calogero 2010.02.17. 23:27:30

a calciopoli úgy tűnik jóval keményebben lenullázta az olasz focit, mint azt sejteni lehetett. Grat a nagy korrekt európai sportdiplomáciának, kétségem sincs, hogy előbb-utóbb előznek a németek, úgy tűnik mindenkinek így lenne jobb

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.17. 23:27:30

@halareaal: erről nem lennék meggyőződve, elnézve egy-két összefoglalót...az enbéegy színvonalához közelít helyenként

vadkutya 2010.02.17. 23:30:18

@imici77: Az objektivitás nemes erény, nagyon kár, ha ma szemmel láthatólag csak kevesen élnek ezzel. Nem is értem, miről beszélünk. Wenger amúgy is egy középkaliberű edző, sosem nyert semmit, meg egyáltalán - oktatja ezt a futballizét...

Lojzi_ 2010.02.17. 23:34:02

@mocsing: Nem fejre ment és nem volt olyan tiszta az a könyökös.
A klasszikus élből piros az mondjuk Bancé kontra Demichelis lehetett volna, ahhoz képest az olasz a kanyarban sem volt.

És egy kis értelmezési vita:
Azt, hogy csak sárga lapot adnék az önmagában nem jelenti azt, hogy vitatom a szabálytalanság tényét.... :o))))

horas 2010.02.17. 23:34:03

@halareaal: Ezen lehet vitatkozni,csak arra céloztam,hogy a Porto nem a rugdosódással van ott mindig ahol...
@imici77: Az a baj,hogy évek óta indul az a valami...

Hiányposztok:Hleb,Flamini,Touré,Adebayor...illetve a kapus de ezt már vitattuk...nem lesz itt semmi kérem alássan...

dzolutan 2010.02.17. 23:34:47

@Lojzi_: és nem is kifejezetten ütés tompítására használta, inkább, hogy elérje még, ha testtel nem sikerült.
Megölte a játékunkat a fio, de ezt megtette a fürth is egy félidőn keresztül, sőt, lefocizta a bayernt, de nem kellett hozzá az, hogy félpályát átlépő münchenieket daráljanak. És amin még sok múlt: Svájni és MvB az utóbbi idők leggyengéb játékát nyújtották, nem szereltek és nem osztottak olyan labdákat, mint az ezt megelőző(13 megnyert) meccseken. Belekényelmesedett a csapat a bundásba, szerencsére van lehetőség felébredni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:35:12

@vadkutya: most jön az, h könnyű a szar angol bajnokságban, figyeld meg... sztem a monaco az utóbbi 5 évben biztos nyert volna vmit a PLben, vagy a Bayern!... biztosan, érted? bezzeg a pudli szellemisége... soha nem feladni... inkább ez a németes :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 23:36:05

@rizla:

Ha jó focit akarok látni, akkor eleve nem angolokat nézek. Ha a játék szépsége számít, akkor a Porto ebben például fölülmúlja az Arsenalt, és reménytelenül mindig fölül is fogja múlni.

Akit nőt akar, azt nem érdekli egy transzvesztita. (Elnézést az Arsenal-fanoktól a hasonlatért.)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:36:06

@horas: most tényleg elkezdődött vmi... hidd el...

halareaal 2010.02.17. 23:36:13

@dickinson: a görög meg török pedig olyan jó, hogy még összefoglalók sincsenek belőle.

bőven több jó játékos kerül ki a portugál ligából magasabban jegyzett bajnokságokba, és az élcsapataik is jobbak. a kis és középcsapatokat nemtom h lehetne összehasonlítani, de a görögöknél a 3 athéni, a törököknél meg a 3 isztambuli csapaton kívül sztem nem nagyon van olyan, akik akár egy EL csoportkör szintjét tartósan megütnék. mondjuk a portugáloknál se nagyon, a Bragát kivéve.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:38:11

@vadkutya: megmondtam... olvashatod... és még buzizni is elkezd...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.17. 23:40:03

@Lojzi_: ennek örülök, hogy te nem vitatod, már ennyivel is előrébb vagyunk.

ha tiszta lett volna és fejre megy, akkor sima piros, így véleményes, de attól még, hogy torokra ment, illetve csak addig volt ideje felemelni a karját, szerintem még nem csúszott ki a pirosas fault kategóriájából feltétlenül. ez egy narancs, amit ez a debil felfelé kerekített. de nem emiatt akkora fasz, amekkora.

horas 2010.02.17. 23:41:06

@imici77: Hát a mai este nem gyözött meg és csont nélkül elvesztett derbyk sem...

Az a gáz,hogy mire Wenger összeböjtöli a stadion-t pont kifog telleni a becsülete.Pl:Fabregas nem fog itt bohóckodni már sokáig,talán már jövőre se...és akkor aztán télleg vége kis túlzással...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:43:41

@horas: akkor jön Jack és megoldja... Henry nélkül is van élet, ahogy Bergkamp után is van, és még sorolhatnám...

ha elmegy, menjen...

tavaly a derbyket hoztuk a kicsiket meg nem, akkor az vót' a baj, most fordítva van... semmi sem jó :)

Lojzi_ 2010.02.17. 23:44:31

@dzolutan:
Ha taktikai faltokért következetesen sárgákat oszt és így elmegy 1-2 olasz idő előtt zuhanyozni két sárgával, akkor nincs miről beszélni.
Viszont az az egy könyökös (? ütközés közben kitett kar) nálam max sárga.

Amire az élből pirosat kitalálták az nem ez az oldalról kézzel-lábbal elsodrós szitu, hanem a versenyfutás közbeni hátracsapás fejre.

Ferguson 2010.02.17. 23:44:31

@Csöncsön: "Ha jó focit akarok látni, akkor eleve nem angolokat nézek." - hahahh :D És még te mondod, h arrogánsak az angol szurkolók. Amúgy legyél egy kicsit igényesebb, ha a jó foci mellé férfias ütközetet is szeretnél látni, nem pedig hermafroditák bohóckodását, na akkor nézz angol focit... :D

horas 2010.02.17. 23:44:50

@imici77: Szal azért az ő fejével is kell gondolkodni,hívja az egész világ és ő egy ilyen csapatért álljon ki és mondjon nemet,ahol egy(vagy több) humorista a kapus és egy lélekben elvetélt pedagógus kompenzálja magát az edzői székben...

sporttárs 2010.02.17. 23:45:26

@Csöncsön: A Porto a játék szépségében felülmúlja az Arsenalt?
No comment.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.17. 23:46:02

@Ferguson:

Ugyan, angol szurkeszektől is megszokottak a hasonló beszólások, sőt sokkal durvábbak is. :-)

krysal 2010.02.17. 23:47:05

@nils_h: csak mondtam három ideális embert, akit hasra ütés szerűen tökéletes megoldásnak tartanék. Nyilván lehetne másokat említeni, de TÉNY, hogy addig, míg nem pótolja ezt a három hiányposztot minőségileg, addig kevés keresnivalójuk lesz, hiába jó az edző, és hiába a jó focijuk.

vadkutya 2010.02.17. 23:47:09

@imici77: ...visszaadom a nyalókát, csak ne rugdald már a macit...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:47:51

@horas: elkezdett vmit, nem hagyja ott, félben...

ha nem érdekelné az egész, akkor már rég lelépett volna... vmit meg akar csinálni, ezért itt van...

Lojzi_ 2010.02.17. 23:48:07

@mocsing: Okay.
Nem vagyok benne biztos, hogy akarta feljebb emelni a karját.
Szerintem kinyújtani akarta lökni.

De tényleg nem érdemel több szót.
Alapvetően mindegy, hogy mi mit adnánk a srácnak és miért.
Pláne annak fényében, hogy már megint mindjárt éjfél.

nils_h 2010.02.17. 23:48:40

@imici77: "Henry nélkül is van élet" Élet van, siker nincs :(

horas 2010.02.17. 23:49:54

@imici77: Nincs gond Wenger-rel,kell rakni főlé egy sportigazgatót aki azt mondja,hogy nem Rosicky-val hosszabítunk meg nem veszünk egy 16 éves 34 kilós kenyai balszélsőt hanem veszünk egy normális kapust és eladunk a 4 (Vela,Bendtner,Wallcott,Eduardo)használhatatlanná vált támadóból kettőt vagy hármat és hozunk helyére egy klasszis befejező embert és bevan fejezve a gazdálkodj okosan...de ezt már leírtam párszor...

nils_h 2010.02.17. 23:50:49

@krysal: hidd el, én kiegyeznék az említett játékosokkal, de bázeg, az egész keret nem ér annyit!!!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:51:51

@nils_h: be kelletett volna rúgnia a BL döntőben 1-0-nál azt a ziccert... más a siker értelmezésünk, de ebbe megint nem megyek bele...

szokásos a folyamat: kikapunk, jönnek, h kell csatár, kapus, középpályás, védő, új edző, meg talán új stadion is... amikor meg jön egy kisebb siker, akkor h az természetes, mindenki megcsinálja, minden csapat eléri ezeket, tralalalalala...

nem védem most többet a nézeteim, már sokszor megtettem...

horas 2010.02.17. 23:53:46

Nincs bajom a fiatalokkal,de ha csak az van belőlük az gáz...inverz:Milan...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:53:59

@horas: ok, elfogadom, csak másképp látjuk... látod, a real is bevásárolt, aztán a szopóálarc évek óta rajtuk van a BL-ben... jó, nyertek hazai bajnokságot, tudom, de nincs biztosíték arra, hogy ha veszünk pár említett játékost, akkor minden jóra fordul...

lásd pudli és torres...

krysal 2010.02.17. 23:54:37

@nils_h: Akinfeev szerintem mozdítható lenne, amilyen hülye Perez, M. Diarrát bagóért elengedné. Igen, Villa kemény dió, de már azt sem értettem, miért nem csaptak le pl. Huntira, vagy Nistelrooyra a télen. Vagy akár Dzeko is megérne egy misét. Csak ne Bendtner és az aktuális kapus szerencsétlenkedésén múljon egy-egy meccs.

rizla 2010.02.17. 23:56:02

@krysal: m. diarra nem az arsenalba való, lassana már inkább. leigazolhatná őt wenger.. várjunk csak, hiszen ő engedte el!

krysal 2010.02.17. 23:57:42

@imici77: az a baj ezzel, hogy ezek a szimptómák már évek óta jellemzik az Ágyúsokat. Persze, Madridistaként pont nem kellene ugatnom, de: nem kellene sok hozzá, hogy kilépjen ebből a szerepkörből az Arsenal. És mikor a vezetők lenyilatkozzák, hogy pénz lenne, de Wenger nem akar költeni, akkor az egyszeri ember mire gondoljon?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:57:45

@rizla: elengedte, mert menni akart, az akkori Arsenalba nem fért be kezdőként, türelme meg nem volt... röviden. sztem.

krysal 2010.02.17. 23:58:31

@rizla: el tudom képzelni, hogy látva Denilson teljesítményét, visszasírja...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 23:58:51

@krysal: hazudnak, nincs pénz, elteszik zsebre Ők :) (komolyan)

vadkutya 2010.02.17. 23:59:08

@imici77: Nem, ezekre a gyermeteg dacból elkövetett kommentekre vonatkozott.

@Csöncsön: Tőled tényleg többet várna az ember, legalábbis én, őszintén mondom. Ma volt 1-2 olyan netto hülyeség a hozzászólásaidban,h szegény nagyanyám forog a sírjában, pedig ő csak egy Tiszafüred - Poroszló meccset látott egész életében...

nils_h 2010.02.18. 00:01:40

@imici77: a pudlit torres tartja a felszínen (vagy nem sokkal a felszín alatt, attól függ, mennyit sérült)

BruceWayne 2010.02.18. 00:05:15

Lassana Diarra elküldésének csakis nyelvtani eredetű okai lehettek :D

www.youtube.com/watch?v=_dp-YIsfGZc

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.18. 00:05:20

@vadkutya:

Itt nem a hozzászólások intellektuális értékéről van szó, hanem hogy bizonyos focicsapatokhoz nem tudok "nem zsigerből" viszonyulni. Alapjában ez talán helytelen, mert önkéntelenül is megsértjük mások érzékenységét, de az álobjektív, álsemleges hangnem talán még rosszabb.

Viszont legalább elterelődött a szó Övreböről. :-)

horas 2010.02.18. 00:08:10

@imici77: Én nem látom tragikusnak a helyzetet 5 igazolással sztem az Arsenal vlószínüleg sokkal ütöképesebb csapat lenne és most gondolok a stabilitásra is.Ugyan az mint a Milan a játék struktúrával nincs baj,csak nincs meg a kellő mennyiségű és minőségű anyag hozzá.

A Real más téma ptt éveok óta nincs játék struktúra se...azért nem megy,lásd Sneijder vagy Kaká példáját,az Arsenal-nál nem drasztikus változások kellenek,sosem mondtam az ellenkezőjét.

M.Diarra amekkora kedvenc volt annyira egy koszorászós szellemnek tűnik nekem mostanság(már amikor játszik).
LLoris,Flamini,Huntelaar ez csak három név és már komolyabb kategória lenne az Arsenal...és nem vagyon....

Viszlat 2010.02.18. 00:10:44

@imici77: félre ne érts, eszem ágában sincs Wenger érdemeit kisebbíteni, vagy a tudását lefikázni (pedig rühellem de nagyon az ürgét, de hát a szakmaiságban nincs helye érzelmeknek). Ez egy teljesen szubjektív érzésem vele kapcsolatban, hogy ragaszkodik egy jól bevált recepthez és nem hajlandó módosítani rajta, pedig az idők (no meg a foci) igencsak megváltoztak 2002/2003-hoz képest.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.18. 00:12:50

@Viszlat: rendben. akkor mi voltunk a jó csapat, most más. mondj olyan csapatot, amelyik 10 évig szinte mindig nyer, nemzetközi szinten is... nagyon kevés ilyen csapat van. mi nem tartozunk bele. ez van.

Viszlat 2010.02.18. 00:15:42

@imici77: persze, nem lehet mindenki klasszis, hiszen akkor tulajdonképpen senki sem az. De ha én Arsenal fan lennék, akkor azt hiszem megőrjítene ez a szituáció, hogy folyamatosan ott van a a hihetetlen potenciál és tulajdonképpen apróságokon múlik, hiszen nektek is van zsenitek, kettő is, de pl hány éve nincs értelmes kapus? Tudom, hogy nem értesz egyet, jó ideje olvasom már a véleményed erről, de jómagam meg vagy győződve róla, hogy ez bizony Wenger sara IS.

Viszlat 2010.02.18. 00:16:21

@Viszlat: ... de jómagam meg vagyOK győződve...

vadkutya 2010.02.18. 00:20:20

@Csöncsön: Értem amit mondasz, nem is a "zsigerből" való viszonyulással van baj, ilyen van mindenkinek. Ott a probléma, ha fejben eldöntöd,h márpedig a következő hozzászólásod intellektuális értéke nulla, valamint a jelentősége hozzávetőlegesen az 1forintos barázdáján található kosszal egyezik meg, akkor azzal nem sértesz meg másokat, max magadat nevetteted ki. Amit tehetnél másmilyen formában, mondjuk poénos módban, mert nem mind1,h Veled nevetnek vagy éppen Rajtad, ugye.

Az ilyen kommentek tényleg csak arra jók,h ha később írsz vmi okos dolgot - márpedig Te szoktál -, akkor az már nem feltétlen lesz hitelt érdemlő szavak tömkelege, legalábbis nálam. Ez a Te renoméd...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.18. 00:20:46

@Viszlat: biztos hibázik Wenger, ebben biztos vagyok... de nem látok bele a klub mély bugyraiba... igazából ez van, nekem nincs bajom az "eredményekkel"... a mai játékkal igen.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.18. 00:27:25

@vadkutya:

Ebben igazad van. Így viszont kiszűrhetem az intelligens arcokat. (Vagyis azokat, akik nem annak alapján ítélnek meg egy gondolatot, hogy "szerzőjük" miket írt le előtte. Az ilyen emberek pedig ritkák, és nagy becsben tartandók.)

vadkutya 2010.02.18. 00:30:26

@imici77: @Viszlat: Érdemi beszélgetés, végre. Bár tudom,h Viszlat kolléga már véresre verte a kézfejét, nehogy beírja: Wenger egy pedofil sarlatán, aki kiscsoportosokkal hál... ;)

Tika_ 2010.02.18. 00:49:34

csak az origos videókat láttam; azért nagyon durva ez a megye 3 szint a BL-ben :s

vadkutya 2010.02.18. 00:49:59

@imici77: Én vennék vagy négyet. Ketten játszanának egyszerre, folyamatos rotációban, az egyikük Vermaelen helyén (csak kézzel), akit feljebb tolnék,h átvegye Bendtner-től a védekező csatár szerepét. Mert igen ám, ma megvilágosodtam, a jó Nicklas a mi védekező csatárunk, ő védekezi ki a mi támadásainkat az ellenfél kapujánál. A Verminator talán még gólt is vétene, ha mégsem, jó a 0-0 minden meccsen... :)

vadkutya 2010.02.18. 01:04:38

@vadkutya: Íme egy újabb veretlen szezon receptje, Wengerbuziknak... :DDD Nah, jó éjt...

undertow 2010.02.18. 08:27:32

@Titi120: frisket meghurcolták? mesélj kérlek.

undertow 2010.02.18. 08:34:24

@rizla:
minden bizonnyal előítéletek nélkül nézted újra az eseteket :)

bög 2010.02.18. 08:48:16

üdv. szeretném előre bocsátani, hogy sem a posztot, sem a hozzászólásokat nincs most időm elolvasni, és csak most jutottam gépközelbe, de igencsak felbaszta az agyamat a szerdai két BL-meccs. Ez 2 db 1-1-es meccs volt, és mind a kettő 2-1 lett, súlyosan befolyásolva a továbbjutást. És mindez két olyan bíró miatt, akik nem először okoznak botrányt a működésükkel. A tököm tele van, hogy a kedvenc sportunk lassan értékelhetetlenné válik, mert egész szezonokat döntenek el ezek a bohócok. Lassan már nincs meccs ordító bírói hiba nélkül. Én lennék az utolsó, aki NFL-re vált fociról, de a rohadt életbe, ott ez nincs... Kurvára el kéne gondolkodnia a nemzetközi testületek vaskalapos urainak, hogy meddig mehet ez így tovább. Meddig lehet kvázi egy random sorsolást beiktatni a meccsbe, ami arról szól, hogy az ügyeletes félvak fasz épp kinek a kárára néz el vmit. Elég ebből!!! Videobírót, vagy legalább ültessenek be egy pofát egy szobába egy rohadt tévével meg egy telefonnal, hogy legalább kirívó esetekben szólhasson a bírónak, ha az vmi baromságot művel vagy bármi... Ez így egyszerűen nem jó. Aztán meg a fél világ sopánkodik, hogy Henry kézzel szerzett gólt. NEM KÉNE NEKI LEHETŐSÉGET ADNI RÁ, könyörgöm!!!

u.i. nem nagyon érdekel, hogy melyik két csapat jut tovább ezekből a párharcokból (na jó az Arsenal azért jusson), de itt elvekről van szó.

Bocs a kirohanásért.

Glory 2010.02.18. 08:55:12

@bög: arsenal meccsen mi volt az a rohadt nagy biroi hiba?? mert arse drukkerek semmi ilyenrol nem beszelnek

bög 2010.02.18. 09:02:58

@Glory: ahogy én láttam: campbell nem adta haza a labdát, ergo nem járt a szabadrúgás. Ha tévedek, és van egy visszajátszás, ahol látszik, hogy hazaadta, akkor jogos a szabadrúgás, de fabianski odaadja a labdát a bírónak, aki nem várja meg, hogy elfoglalja a pozícióját a kapujában, hanem engedi gyorsan elvégezni, amit az ácsorgó fabianski mellett begurítanak. Most komolyan ez milyen gól? Vagy nem így volt (lehetséges, kicsit messze volt a TV)? Akárhogyis, a videóbíróról mondottakat fenntartom.

rizla 2010.02.18. 09:17:06

@bög: most nem azért, de én nem értem, hogy mitől más ez az eset, mint a többi másik, amikor gyorsan elvégez a csapat egy szabadrúgást. ott is kérni kell a 9 métert, vagy el lehet végezni gyorsan. csak azért lenne ez más, mert ez közelebbről van? biztos vérzett a bíró szíve az arsenalért, de ezt ők baszták el valószínűleg. szánalmasnak szánalmas a gól, de szabálytalanság ettől még nem biztos, hogy történt.
a bírós dolgot meg úgy általában túlreagálod kicsit. én maximálisan pártolom a videobírót, de ettől még a meccsek legnagyobb részét nem a bíró dönti el. de ha lesz is videobíró, és a játékosok megtanulnak még ügyesebben színlelni, akkor is megy majd azon a vergődés, hogy 1 vagy 2 centivel állt-e előrébb a csatár az indításnál, és hogy elképzelhető-e, hogy drogba ekkorát repül a levegőben, csak mert hozzáért valaki térde.
klose lesgóljához meg éppenséggel teljesen felesleges a videózás. aki azt a lest szabad szemmel nem látja, azt el kell tiltani a játékvezetéstől, és heló.

rizla 2010.02.18. 09:18:52

@undertow: abszolút. úgy néztem meg, hogy na jó, most objektív leszek, szembenézek az igazsággal, úgyis mindenki elkönyvelte csalásnak.
amit láttam az pocsék játékvezetés, és pár drogba műhiszti.

danesdzsu2 2010.02.18. 09:21:05

@Ferguson: Ez baromi jó. :) Tegnap még egy és?-el elintézted azt, hogy a manchesteriek dobálták magukat a Milan ellen, ma meg férfias fociról írsz.... :D

mickeyknox 2010.02.18. 09:22:57

most láttam a gólokat (klose+2. Porto gól).... sírva röhögés...

Titi120 2010.02.18. 09:49:26

@undertow:

"A Chelsea – FC Barcelona (1:2) UEFA Bajnokok Ligája selejtező mérkőzést követően - a mérkőzésen a két sárgát összegyűjtő Didier Drogba-t kiállította, ennek ellenére a Chelsea (5:4)-es gólkülönbséggel továbbjutott - őt és családját ért halálos fenyegetések miatt azonnali hatállyal befejezte bírói pályafutását. (...) A nemzetközi sajtó és az angol szurkolók fenyegetései miatt 2005-ben vonult vissza a nemzetközi játékvezetéstől." (wikipedia)

Ennyi elég lesz ?

Ronal-d'oh! 2010.02.18. 09:50:06

Ezért vártam a BL-t! Övrebö, Csöncsön hozza a formáját, hát van ennél jobb szórakozás, amennyiben az ember kedvenc csapata nem érintett az ügyben? Ugye, hogy nincs.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.18. 10:04:26

@vadkutya: jah, utolsó hozzászólásoddal megértettem az előzőeket :) rem, kialudtad magad :)

Üdv, ymy

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.02.18. 10:18:00

A tegnapi Porto-Arsenal után majdnem indultam hogy Valdes lábai elé boruljak :))))

Neil Blender 2010.02.18. 10:34:26

@rizla: Az szerintem azert jogos felhaborodas hogy a biro megy Fabianski utan elkeri a labdat lerakja es gyorsan elvegzik.

Szabalyt nem szegett senki a Porto lelemenyes volt, az Arsenal meg lama, annyi vitathato hogy Fabianski a labdaval egyutt indult vissza a kapuba de a biro elvette tole, ergo nem varta meg hogy elfoglalja a helyet. Ha Fabianski magatol odaadja a labdat akkor nincs mirol beszelni, igy megertem a tusket amit az eset okozott a fanoknak.

Walmer 2010.02.18. 11:12:27

Az Arsenal meccséről csak a gólokat láttam. Az első portugál gól röhelyes volt, a második inkább gusztustalan. A bíró elveszi a labdát, aztán odaadja a portugáloknak, hogy gyorsan rúgják be.
Lehet hogy agyvérzést kaptam volna, ha bármely más csapat ellen ezt megcsinálják, de most annak az Arsenalnak a kárára történt mindez, ahol sunyi Henry anno sportot űzött az ilyenekből.

Az meg a legjobb, hogy a szuperarsenal egyetlen gólját egy 123 éves, negyedosztályból reaktivált ANGOL védő szerezte. van ennél lejjebb Wenger?:-))))))))

PS. jól láttam, hogy a bayern-Fio meccset az a norvég faszkalap vezette? Ez az ember miért van még mindig szabadlábon? vagy egyáltalán életben?

szangye puncog 2010.02.18. 11:23:27

Mindössze a gólokat láttam, azok alapján a porto-arsenal esetében nem kenném a bíróra, annál inkább fabianskira aki 2 amatőr hibát követett el. Övebro pedig csaló. Mondjuk nem most van a legjobb formában, a chelsea kiejtését nem tudja überelni, az világklasszis teljesítmény volt.

vadkutya 2010.02.18. 11:39:15

@Walmer: "ahol sunyi Henry anno sportot űzött az ilyenekből" - Ráadásul igencsak eredményesen űzte mindezt. :)

Mr.AT 2010.02.18. 11:41:44

Igazán remek, hogy a sorozatos bírói tévedéseknek (ajándék tizi, ajándék piros, ajándék lesgól) köszönhetően végül csak sikerült kiszenvednie a bájernnak a győzelmet. Gratulálunk, taps-taps.

Még az Intert kellene pár pirossal és ellene megítélt tizivel eltüntetni az UEFÁ-nak, és már rá is ránthatnának kéjesen bundás barátaink az előzésre.

Ferguson 2010.02.18. 11:42:19

@danesdzsu2: nem a manchesteriek dobálták magukat, hanem csak nani, aki portugál... :)

Titi120 2010.02.18. 11:45:42

@Mr.AT:
"ajándék tizi"

LOL !

sundin 2010.02.18. 11:58:36

@nekedX:
Szerintem van, de most itt nem sorolnám fel mind, mert hosszabb lenne, mint a Csendes Don.

sundin 2010.02.18. 12:01:13

@Titi120:
A szabályok szerint tényleg az volt, mivel gól született a támadásból. Gól, középkezdés. Ha nem lett volna gól, akkor 11-es. Fogalmatlan, fókazsíros norvég...

sundin 2010.02.18. 12:05:27

@nekedX:
Az mi az, egy vasalómárka?

_X_ 2010.02.18. 12:23:52

@Mr.AT: a 11essel a Fionak adott "kedvezményt", mert egy 100%os gólt nem adott meg. A 11-est meg lehet védeni/mellérugni és ha ez bekövetkezett volna, akkor mégis kinek "segített" volna?

undertow 2010.02.18. 13:28:47

@rizla:
akkor máskép fogalmazok. szerintem nem nagyon megy neked az objektivitás ebben a kérdésben, a drogba neve elötti állandósult jelzők is erre utalnak. az pedig szintén, hogy dorgba esései között bizony volt egyértelmű büntető IS.

undertow 2010.02.18. 15:48:45

@Titi120:
wikipedia? :) nem, nem igazán.
nem nagyon emlékszem a nemzetközi sajtóból frisket meghurcoló cikkekre, szivesen látnék linkeket, röhögnék egy kicsit a szolis svéd köcsögön.
A fenyegetések nem nagyon tekinthetőek meghurcolásnak, más kategória, de tényleg gáz - ha valósak. Az ugyanis sokat elmond, hogy az összes érintett közül egyedül a Chelsea FC szorgalmazta a rendőrség bevonását és az ügy kivizsgálását.
Az pedig csak a hab a tortán, hogy az azóta eltelt években frisk és rijkaard is elismerte a találkozás tényét, de erről valahogy az uefa és az említett nemzetközi sajtó se regélt sokat, semmi bocsánatkérés vagy a jogtalan büntetések utólagos eltörlése, és még mindig a Chelse az 'enemy of football' ahogy egy uefa tisztségviselő fogalmazott a sajtónak az eset után.

szóval nem, nem igazán megfelelő a szabadon szerkeszthető wikipedia, inkább valós forrásokat szeretnék látni. azok nélkül frisk meghurcolása csak mese habbal, az általam ismert tények erősen ellentmondanak a kijelentésednek.

Titi120 2010.02.18. 18:13:47

@undertow:
'I won't ever go out on a football pitch again. I am too scared. It is not worth it. Unfortunately that is the way football looks in 2005.'I've had enough. I don't know if I even dare let my kids go to the post office.

'These past 16 days have been the worst in my life as a soccer referee,' added Frisk, who was left with a bloody head earlier this season when he was hit by an object thrown by fans of the Italian club Roma during another Champions League tie.

Detailing a growing catalogue of harassment, Frisk said the campaign of intimidation against him had 'escalated day by day' since his performance on 23 February during Barcelona's 2-1 win in their Camp Nou stadium led to accusations of poor judgment and favouritism towards the home side from Chelsea's temperamental and controversial Portuguese boss, José Mourinho.

'There have been threats on the telephone and via email and post, and my family have also been threatened. I have a big family and I have been worried - anything can apparently happen'.

www.guardian.co.uk/uk/2005/mar/13/football.deniscampbell

Remélem ezek után nem hozod azt ki, hogy a svéd magától vonult vissza ...

undertow 2010.02.19. 20:00:10

@Titi120:
ebben hol lenne frisk meghurcolása? nem igazán találom...

a többi meg csak frisk hisztije. nagyszerű kifogás a visszavonulásra azután, hogy a félidőben tárgyalt egy edzővel aztán elkúrta a meccset. de ettől még a fenyegetés nem tény, és soha nem is lehet az, pont azért mert frisk nem akarta bevonni a rendőrséget. vajon miért, mert féltette a családját? nyilván, har har har...
süti beállítások módosítása