Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 24. giornata

2010.02.13. 10:13 _benito

Újra felvillan a lehetősége egy szoros(abb) befutónak, miután a Milan ideges meccsen lebírta az Udinesét, az Inter pedig kikap, de legalábbis nem nyer Nápolyban. A Romának talán most senki nem állhat az útjába, a Juventus senkinek nem tud az útjába állni, a Genoa meg is előzi őket, ahogy a rómaiak is átgyűrik magukat a Milanon. A Samp-Fiorentina lehetne komoly rangadó, de valószínűleg a lilák is elfogadták, hogy az idei szezon nem róluk szól a Serie A-ban, úgyhogy inkább megnyerik a BL-t. A Lazio nem tud nyerni Parmában, így még egy darabig marad a szomorúak között, Komanéknak is kinézne egy saller Szardínián, de a magyar új poszton történő bemutatkozásában nagyon bízunk, a Chievo pedig már nem talál helyet egy újabb szögnek a Siena koporsóján, úgyhogy magát a sírgödröt kezdi el ásni.

Napoli-Inter 1-0
Ez akkor is érdekes meccs lenne, ha a Napoli nem múlt héten mondott volna búcsút 16 meccses veretlenségi sorozatának, az Inter pedig nem a Chelsea elleni BL-nyolcaddöntőre készülne. Nápolyban tavaly is megégett az Inter, Mazzariék most is meglepik a fél szemmel már a hét közepére koncentráló ellenfelet. Az Inter is a legerősebb csapatával jön, mínusz Sztankovics, a Napolinál is csak Maggio kiállítása okoz gondot. Az egyik legjobb hangulatú olasz stadionban 60 ezer sivító nápolyi garantált.

Roma-Palermo 3-2
Fantasztikus a Roma, két évvel ezelőtti önmagát idézve vág ösvényt a mezőnyön, és ennek egy mégoly kiváló formában futballozó Palermo sem tud ellenállni. Az év elején jobbára kikacagott szicíliaiak már a BL-helyeket ostromolják, és ha csúsztatni akarnánk, hogy alátámasszuk az igazunkat, azt mondanánk, nyertek Torinóban. Meg a Roma is.

Juventus-Genoa 1-2
A Juvéból kiátkozott genovaiak röhöghetnek a markukba, látva, hogy egykori csapatuk mit művel labdarúgás címszó alatt. A Genoa meg is előzheti a Juventust, ha legyőzi, és mivel a Juve a gyenge csapatokat is képtelen nyomás alá helyezni, egy gyors, látványos támadófocit játszó csapat átgyalogol rajtuk. Semmi bizalmunk nincs Zaccheroni világmegváltó ötleteiben.

Sampdoria-Fiorentina 2-2
Hármat nyert zsinórban a Samp, és kezd visszakapaszkodni, de a Fiorentina Roma elleni teljesítménye már felvillantott valamit a firenzeiek valódi arcából. A Cassano-saga nem csitul, és lássuk be, hiába elmeháborodott az ember, az ő játéka hiányzik a genovaiaktól (és a firenzeiektől is). A Fiorentina már a Bayernre is figyel, de nem engedhet meg több vereséget.

Cagliari-Bari 1-1
Normál esetben azt mondanánk, ez hazai, mert a Bariból kicsit kifogyott a lendület, ráadásul a gólzsák Barreto is eltiltott. Ennek köszönhetően viszont Koman nem a szélen, hanem a center mögött játszik majd, amit véleményünk szerint a legjobban tud. És ha ezt bizonyítja, talán ott is ragad. Hajrá, Voli!

Parma-Lazio 1-1
Egyik csapat sincs jó formában, bár a Parma elcsípett egy pontot az Intertől. A Lazio a kerete ereje alapján az elsők között kellene, hogy legyen, ehelyett kiesőhelyen áll, és nem a pármai túra után mozdul el onnan.

Catania-Atalanta 2-1
Mindkét csapat produkált szép eredményeket az utóbbi hetekben, a Catania kifejezetten masszívnak tűnik a szerb mester keze alatt. A bennmaradás meglesz nekik, a bergamóiakról ugyanezt nem tudjuk ilyen magabiztosan kijelenteni.

Chievo-Siena 2-0
Nagy bajban van Malesani, a Robur csak egy pontot szerzett a legutóbbi öt meccsén, és egyre reménytelenebb a helyzete. A Chievo sem villog, de a Siena legyőzése nem szabad, hogy gondot okozzon.

Livorno-Bologna 0-0
Bennmaradási rangadó a javából. A Bologna öt meccse nem kapott ki, pedig nem a resztlivel találkozott, a Livorno pedig egyesével lépeget a kiesőhelyek előtt, és nem is csinálja rosszul (vagy a Lazio csinálja nagyon rosszul). Hazai győzelemmel előzést is láthatnánk, de nem fogunk.

Milan-Udinese 3-2
Visszatér Pato és Nesta, ez már a csikorgó Milannak is bőven elég lesz ahhoz, hogy legyőzze az Udinesét. A pihenő játékosok helyett Huntelaar villoghat, Patónak pedig pont jól jön, hogy a nagy meccs előtt egy kicsit focizgathat. Talán még gólt is szerez. Jaj, csak nehogy Thiago Silva megsérüljön pont akkor, amikor végre összeállhat egy normálisnak mondható belső védősor a csapatban.

381 komment

Címkék: olasz serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr731754149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giacinto 2010.02.15. 09:14:06

egyébként pár hete néhányan csúnyán leugattak, hogy Crisito mennyire szar balhátvéd meg minden, maikor próbáltam betolni a válogatottba az isten iGrosso helyett.

Nos, a genovai szőkeség átlagosztályzata a legmagasabb a ligában a posztján 6,33 (ugyanannyi mint Chiellinié, aki állítólag mindenhol alapkezdő lenne....)

az istencsászár, alapember Grossoé meg 5,41.

de nyilván ez semmit sem jelent.

kampat 2010.02.15. 09:43:50

Ejj, az istenit hogy kivan találva ez az "új rendszer", egyszerűen fenomenális.

Pár hónapja még a következő stat állt fent: az inter ellen több mint egy évig nem ítéltetek büntetőt, a Juventusnak meg egy évig nem adtak büntetőt. És az internek ráadásul tavaly több mint 20(!) pontot összekapartak a bírók, így elég érdekesen lettek bajnokok.

És mi van most? Az inter összekapta magát, s csak minimális bírói rásegítésre van szükség. A Juventusnak az utóbbi pár meccsen rendesen fújnak a bírók (mikor-hogy), az inter ellen meg becsúszik néhány bírói tévedés is: így a Juventinók kussolhatnak, mert reflexből lehet oltani őket ezekkel, az interisták meg röhöghetnek a markukba, mert nincs ellenfelük. Így elvan simítva minden. Az meg egész Olaszország érdeke, hogy a Juventus induljon a BLben, de azoknak, akik a háttérből irányítják jelenleg a Ligát, pont kapóra jön, hogy a Bianconeri nem tényező a Scudettóért folytatott harcban. Zseniális, erre nem lehet szavakat találni.

Bravissimo Moratti.

calciomax 2010.02.15. 10:25:08

@kampat: Te egy nagyon élesszemű fiú lehetsz hogy mindent észreveszel.....semmi nem kerülheti el a figyelmedet látom.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.15. 10:46:52

@giacinto: és most ezzel mit is állítasz? hogy grosso szar? ezt nevezem éles szemnek.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.02.15. 11:40:01

@calciomax: Ja, bizony és úgy megfogalmazta, hogy egy büdös szót nem érteni belőle. (tudom, hogy vannak szövegértelmezési gondjaim) :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.02.15. 11:43:33

@kampat: A második bekezdésen úgy röhögtem, hogy csak na, megállná a helyét egy stand up comedy-ben is. a 3. bejegyzést pedig többszöri olvasatra sem értem, mit akarsz vele kifejezni, de lehet, hogy nekifutok még párszor.

kampat 2010.02.15. 11:48:38

@calciomax:

Azok után, hogy érdemtelen győzelemről beszélnek a világ legjobb kezdőjét felvonultató együttes esetében, amely két Scudettót nyert, továbbá az első adandó alkalommal, mikor esetleg az adott csapat javára ítélnek a bírok, hangosan felhangzik itt - mentálisan zavarodott emberek körében - a csalózgatás (elfelejtve azt a 2x pontot, melyet a saját csapatuk a "két szép szemükért" kapott tavaly) , igyekszik az ember a dolgok mögé látni, ráadásuk Olaszország sosem az átláthatóságáról volt híres, mindig voltak kisebb-nagyobb simlizések. :)))

kampat 2010.02.15. 11:56:05

@Great Cornholio:

Márpedig ezek tények, ami a második bekezdést illeti.

És nem tudom mi a problémád a megfogalmazással, többszöri elolvasás után sem találok benne semmi kivetnivalót.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.15. 12:01:30

@kampat: "Az meg egész Olaszország érdeke, hogy a Juventus induljon a BLben"

Pedig én teljesen azt hittem, hogy ez irónia volt. :-))

(A témában lásd még: Juve-Bayern 1-4.)

kampat 2010.02.15. 12:13:18

@Csöncsön:

Melyik csapat hozz több pénzt Olaszországnak? A Juventus vagy esetleg a Napoli? Kinek van nagyobb szurkolótábora? Melyik csapat érhet el előreláthatólag jobb eredményt, amely fontos a UEFA koefficiens szempontjából? Soroljam még, hogy miért lenne jobb, ha a Juventus indulna a BL-ben a Napoli helyett?

Ráadásul a fél olasz válogatott Torinóban van, érdekes lenne a világ legjobb kapusát, védőjét, s az egyik legjobb irányítót az EuróLigában látni.

calciomax 2010.02.15. 12:13:51

@kampat: "Az Inter összekapta magát" alatt azt érted nyert 3 bajnokságot?
"az internek ráadásul tavaly több mint 20(!) pontot összekapartak a bírók" -több mint 20-at.. ne legyünk már ilyen pongyolák mennyit pontosan? Lehet hogy akár 30-at is?
Más.
Ha mondjuka Juve vagy bármelyik csapatnak nem adnak 2 éven át egyetlen tizit sem akkor az csak csalás lehet illetve ha egy csapat ellen nem ítélnek büntetőt 2 éven át az is egyértelmű csalás....vicccc
Aki ilyen statisztikákat készít az kéne a tökénél fogva akasztani...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.02.15. 12:14:38

@kampat: Hát érdekes tények, én egy Siena elleni lesgólról tudok, meg kb 20 pont amit elvettek tőlünk, csak hogy szorosabb legyen a bajnokság. Ezek is tények cáfold meg kérlek, ha tudod.

calciomax 2010.02.15. 12:16:28

@kampat: "Ráadásul a fél olasz válogatott Torinóban van, érdekes lenne a világ legjobb kapusát, védőjét, s az egyik legjobb irányítót az EuróLigában látni. " -ezek is tények punktum.

Calogero 2010.02.15. 12:25:31

"Ráadásul a fél olasz válogatott Torinóban van, érdekes lenne a világ legjobb kapusát, védőjét, s az egyik legjobb irányítót az EuróLigában látni." - ez valóban érdekes és fel is vet néhány kérdést Lippi személye és a válogatási elveit illetően.. de valahogy ez úgy tűnik állandó kérdés, amikor Lippi áll a SA élén

Titi120 2010.02.15. 13:29:14

@Mr.AT:
"Pont ezektől a szerencsétlenektől, pont ennyire durván. Inkább 3 másik 0:3 a Milantól, bazz, csak ne ettől a fasztarisznya kétballábas álfocis bandától."

:DDDDDDDDD

Ide mindig érdemes betérni. :)

giacinto 2010.02.15. 13:47:25

nem kell az ilyenekre válaszolni/ reagálni és kész. elvan a maga kis ponttáblázatával, legyen vele boldog.

@_benito: azt állítom hogy pl. Crisitonak sokkal inkább lenne helye a válogatottban mint ennek a fos Grossonak.
pár hetet pont ezt írtam, amire jöttek a kommentek mindenhonnan, hogy Crisito kurvaszar és hibázik, Grosso meg alapembere a válogatottnak és őt nem szabad lecserélni.

erre reflektáltam.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.15. 13:48:27

@kampat:

A Loki hazai meccseit többen nézték a BL-csoportkörben, mint a Juventuséit. Asszem a Napolit nem sikerült volna beelőzniük Rudolféknak...

giacinto 2010.02.15. 13:59:58

@kampat:

"Melyik csapat hozz több pénzt Olaszországnak? A Juventus vagy esetleg a Napoli? "

ja értem, ez így működik, hogy ki hoz több pénzt, meg kinek nagyobb a hírneve, ezért nekik KELL indulniuk. tulajdonképpen akkor minek van a bajnokság? válaszolj kérlek.

"Kinek van nagyobb szurkolótábora? "

átlagnézőszám adatokat linkeljek? :)

"érdekes lenne a világ legjobb kapusát, védőjét, s az egyik legjobb irányítót az EuróLigában látni."

jah, ez is igy működik, ha vki ki van kiáltva a világ legjobbjának, akkor annak a csapatának automatikusan a BL-ben van a helye, sőt inkább az Olümposz tetején vhol Zeusz társaságában.

giacinto 2010.02.15. 14:06:23

eltűnt egy kommentem, hosszú volt és frappáns :(

Mr.AT 2010.02.15. 14:20:13

@giacinto: Senki nem mondta, hogy Grossot nem kell lecserélni. Csak épp nem Criscitora.

Grosso szerencsére már nálunk is kiszorult a kezdőből, tegnap nyertünk is. Ennyi. De azért arról se feledkezzünk meg, hogy az általad a liga legjobb szélsőjének kikiáltott fenomenális Criscito-ról kapta a Genoa az első gólt, vegytisztán.

Mr.AT 2010.02.15. 14:20:59

@giacinto: Alighanem ezért tűnt el, a rendszer nincs hozzászokva a frappáns kommentekhez tőled, nem is vette be. :-)

giacinto 2010.02.15. 15:01:47

@Mr.AT: én Amelia óriási potyájára emlékszem az első gólnál.

jól van szépítgesd csak, de akkor sorold azokat a balbekkeket akikkel le lehetne cserélni Grossot.

Nem ragaszkodom Crisitohoz, megfelel nekem Santon is, sőt :)

Mr.AT 2010.02.15. 15:09:17

@giacinto: Szerintem játssz te a balszélen. :-) Csak van vmi olasz (Kolompár Dzsákomó, vagy vki) a famíliában vhol, ripsz-ropsz intéznek neked egy útlevelet. :-)

giacinto 2010.02.15. 15:24:18

@Mr.AT: elvállalnám, örömmel bohóckodnék grosso helyén :)

de a kisebbségi vádakat elutasítom, sőt lehet hogy be is perellek :)

Piiii 2010.02.15. 17:08:27

sportgeza.hu/sport/marodiaklistaja/2010/02/15/del_piero_istenbol_esendo/

hm érdekes cikk. na mégsem ez volt az első az életében...monjduk elég sarkalatos cikk de benne valami

_alerob 2010.02.15. 17:51:27

@Piiii: Ebbe valami van? ez felháborító. Alex elesett kétszer és már ő a csaló meg az alibijátékos. Miért nem hozza fel senki milyen gólja volt az első? vagy azt, hogy mióta játszik rendesen viszonylag jó a gólmutatója... Két meccs után el kell temetni. Óriási gratuláció

_alerob 2010.02.15. 17:58:37

Grosso az idei évben egy nagy romhalaz. Senki sem állította, hogy megfelelő teljesítményt nyújt. Criscito kb azonos szint, csak fiatalabb. Egyikőjük sem nyújtott a Juvében maradandót. Habár tavaly Criscitonak azt hiszem a szezon végére elég jól ment.

@blasco: Még szebb szalagcím lesz, hogy a Juventus nyerte az Európa ligát ;)

giacinto 2010.02.15. 18:06:55

@_alerob: "Alex elesett kétszer"

meccsenként. maradjunk annyiban.

"Még szebb szalagcím lesz, hogy a Juventus nyerte az Európa ligát"

melyik évben?

egyébként a cikket benito irta.

tjunior 2010.02.15. 18:43:59

kissé értelmetlen cikk, ez a Del Pieros benitótól.
Miért? Két műesésről beszélünk, amiből az egyikről még a cikkben is elismerik hogy nem volt az, akkor most miről is az egész? egy műesésről, ami lehet nem is az volt? ezzel lerombolná az életművét...ugyan :D. Az nem vitás, hogy mezőnyben könnyen borul, de ez benne van az olasz fociban, vagy talán így egészében a fociban, hogy az idősebb tekintélyesebb játékosok könnyebben kapnak szabit, nincs ebben semmi rendkívüli. Aki látta pl. Totti élőben bajnokin azt tudja milyen tekintélye van és mit meg nem engedhet magának, amit egy "mezei" átlag játékos nem.
Amúgy melyik évben lesz szalagcím a Juve Europa liga győzelme? Lehet abban az éveben amikor mellette az lesz a másik főcím
"Emlékezzünk az Inter utolsó BEK/BL győzelmének 50.évfordulóján" :D.

gabyjuve 2010.02.15. 18:59:17

Az tény ,hogy ADP az elmúlt években inkább alibizik mint csillogtatná fényes tudását.De a tizenegyes az amit a bíró megad.A többi történelem.Grosso tényleg egy nulla,és Criscitonak helye van a válogatottban mint ahogy Santonnak is.Az hogy melyik kezdő az Lippi dolga.

_alerob 2010.02.15. 19:03:40

@giacinto: szerinted minden soron következendő meccsen elfog esni?

Mármint, melyik cikket?

_alerob 2010.02.15. 19:09:08

@gabyjuve: 2000-2005ig nemsok kivetnivaló van a teljesítményében, főleg a 2003as szezonban. Maximum amikor volt vagy két nagyobb sérülése, meg Lippi utolsó éve. Capellonál kicsit háttérbe szorult, de ott is lövöldözte a gólokat. Utána Seria B gólkirály, Seria A gólkirály, további erős teljesítmény. Egyedül az idei év, ami nem erős. De még van pár hónap, ha lövöldözi a gólokat, még ezt a szezont is megmentheti.

daneeka 2010.02.15. 20:28:56

@Mr.AT: Útlevél ügyben Moratti papát kell keresni, ő szívesen elintéz bármi ilyesmit...

daneeka 2010.02.15. 20:34:41

@_alerob: Az idei évet sérüléssel kezdte, aztán a géniusz Ferrara már egészségesen is padoztatta. Körülbelül január óta kezdett el újra játszani.

kampat 2010.02.15. 22:13:28

@Great Cornholio:

Hát megpróbálnám, ha lehet :)))))))

Samp - inter: 1-1; Ibra gólja szabálytalan. inter - Catania: 2-1, olyan gólt lőtt az inter, ami bent se volt, szakadtam rajta. fio - inter: 0-0; két meg nem adott tizenegyes a firenzeieknek. Ott volt A Klasszikus, Siena - inter, amikor hat ember volt lesen a gólotoknál. Reggina-inter: 2-3, a 93.percben győztes gólt szerző Cordobát egyértelműen ki kellet volna szórni korábban. inter - Samp: 1-0; Adriano gólja szabálytalan (konkrétan gyomron ütőtte Gastadellót), és volt egy meg nem adott tizenegyes is (Pazzini vs. Cordoba). Adriano kezezése legendás az inter-milanon (2-1), aztán ott volt még a Bologna - inter (0-1) szintén kezezős történet. inter-Roma? Balotelli tizenegyese jogtalan. És tudnék még pár meccset említeni. :)

"meg kb 20 pont amit elvettek tőlünk, csak hogy szorosabb legyen a bajnokság. " Elnézést, de ezen hangosan felkacagtam. :)))

@giacinto: Tudtam, hogy valaki ezt fogja kihozni belőle. Ha a Juventus nem érdemli meg a BL indulást, akkor ne is induljon, de így előre vetítve fontosabb lenne a Bianconeri szereplése a Bajnokok Ligájában. "átlagnézőszám adatokat linkeljek? :)" Kérlek inkább egy összesítést linkelj, hogy hány szurkolónk van összesen a világon, akik vásárolgatnak ezt azt, esetleg kifizetnek X eurót a Juventusmember tagságért. :)

@calciomax:
"Ha mondjuka Juve vagy bármelyik csapatnak nem adnak 2 éven át egyetlen tizit sem akkor az csak csalás lehet illetve ha egy csapat ellen nem ítélnek büntetőt 2 éven át az is egyértelmű csalás...."
Szó sincs róla, de azért több mint gyanús, főleg az egyéb tényezőket is figyelembe véve.

Más:
Ha meg tényleg _benito írta a Del Pieros cikket, ahhoz csak gratulálni tudok. Nevetséges.

_alerob 2010.02.15. 22:27:40

@kampat: Látom beerősítettél. :) forza Juve

Más: Te egy mára megszűnt zebralap szerkesztője voltál?

kampat 2010.02.15. 22:33:24

@_alerob:

Igen, anno a HJFS szerkesztője voltam, de - különböző okok miatt - távoztam a laptól, ami aztán így később meg is szűnt.

andree 2010.02.15. 22:36:44

Most Benito képes volt cikket írni 2 kamutizi után, ahol az elsőnél csak elrúgta estében a labdát, a másodiknál meg felrúgták csak a 16-os vonalán, nem belül? Elég nagy csalódás. Anno itt volt leírva, hogy fél index szerkesztőség Inter drukker, így a Del Piero csalásával... című cikk meg se lepett. Csak a szokásos objektív és pártatlan indexes újságírás hagyományát vitte tovább. De hogy benito cikket ír erről az hányinger keltő.

ericcartmen 2010.02.15. 22:50:25

@kampat: "hány szurkolónk van összesen a világon, akik vásárolgatnak ezt azt, esetleg kifizetnek X eurót a Juventusmember tagságért. :)"
És ettől jobb lesz az olasz focinak, ha a juve indul a bl-ben?

kampat 2010.02.15. 23:04:54

@ericcartmen:

Pár lényegesebb dolgot említve:
- Nagyobb presztízzsel bíró alakulat vagyunk, több embert vonzunk, ha nem is feltétlenül a saját stadionunkba.
- Ténylegesen nálunk játszik a fél olasz válogatott.
- Külföldi szurkolók torinói költekezése is opció lehet.
- Evidens, hogy a hatalmas szurkolótáborunk miatt egy jó BL szereplés gazdaságilag és jótékony hatással lenne az olasz gazdaságra nézve (ismét csak a költekezést tudnám mondani.)

És azt hiszem, az interisták is elismerhetik, hogy nagyon elkélne egy jó Juventus a Serie A-ba, mert BL nélkül nem csodálkoznék, ha jó pár kulcsjátékos távozna, így pedig térden lennénk lőve jövőre (is?!).

gasbert 2010.02.16. 00:28:30

@kampat: Neked jó h röhögteted magad ?

calcio_di_rigore 2010.02.16. 00:37:29

@andree: Szerintem Tóta W. írta, még az ekkora hülye.

Az egész vitához csak annyit: nem örülök neki, de teljesen egyértelmű, hogy Mogginak vissza KELL térnie, és kardélre hánynia ezt a rengeteg tahót. Meg kell védenünk magunkat, különben a Preziosi meg Mourinho féle szarjankók továbbra is válogatás nélkül fröcsöghetnek a klubunkra. Járjanak úgy, mint Zeman. Amíg a Moratti-féle maffia nem takarodik el, nem kell szégyellnünk semmit. El a kezekkel a Juventustól.

kampat 2010.02.16. 00:41:34

@gasbert:

Tökéletesen, ráadásul még élvezem is. :)))

Elnézést, hogy nem "k.csögcsalóJuvézok" folyamatosan, hanem kicsit komplexebben látom a dolgokat.

Először a saját udvarunkon söprögessünk, aztán át lehet menni sz.rni a szomszéd ablaka alá, majd bekopogni wc papírért... :)))

calcio_di_rigore 2010.02.16. 00:44:55

@kampat: "Ott volt A Klasszikus, Siena - inter, amikor hat ember volt lesen a gólotoknál."

Az mekkora volt, ráadásul 10 méteres lesen állt mind. Én még ma sem hiszem el, hogy a partjelző megkapta ezután a borítékot (én biztos levontam volna a felét), nagyon amatőr, nagyon feltűnő munka volt.
Most meg azon dáridóznak, hogy vajon belül vagy kívül volt a szabálytalanság, és még mi vagyunk a csalók megint. Nevetséges mit meg nem engednek ezek már maguknak.

kampat 2010.02.16. 00:45:28

@calcio_di_rigore:

Ha tudnád, hogy mennyire egyetértek! A Triádot vissza, öröm lenne nézni Moggi és Mourinho szócsatáit! :))

gasbert 2010.02.16. 01:45:31

@kampat: Oké h komplexebben látod a dolgokat és vannak részek amikben egyetértek de az érveid amivel a Juvédat a többi negyedik helyért küzdő klub elé teszed abszolút nem reálisak és főleg lényegtelenek .
Aki egész éves teljesitményével eléri a negyedik helyet az függetlenül hogy az a csapat a Reggina v a Juve a Bl-ben a helye .
A Milan világszerte nagyobb marketingértékű és nivósabb klub mint a Juve de mégis kibirtak egy évet nélküle.

calcio_di_rigore 2010.02.16. 02:17:55

"A Milan világszerte nagyobb marketingértékű és nivósabb klub mint a Juve de mégis kibirtak egy évet nélküle."

Aha, akkor másold a számokat a marketingértékre meg a nívóra.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.16. 07:45:11

Úgy tűnt, hogy az efféle én apukám erősebb szájaláson, mintha túlléptünk volna az utóbbi hetekben, de kampat kolléga beszállásával ismét beleléptünk a mederbe.

montipájton 2010.02.16. 08:10:59

@calcio_di_rigore: Mourinho mint "szarjankó", ez azért ugye nyugodtan kiröhöghető. A futball, mint sport, szórakoztató iparág stb. hangyafasznyival többet köszönhet neki (is), mint a Moggi-féle maffiózóknak. Ehhez még interistának se kell lenni, hogy belássuk.

montipájton 2010.02.16. 08:16:42

@Piiii: Benito cikke kiváló, csak a habzó szájú elborultak nem olvasták el elég figyelmesen. Pontosan benne van a Juve és ADP iránt érzett szeretet, attól, hogy nem csak egy oldalról nézi a dolgot. Ilyen egy jó publicisztika - a kommentek meg csak kommentek, kit érdekelnek.

Piiii 2010.02.16. 09:15:36

@montipájton: nem is én írtam ide, hanem andree kolléga, hogy ha ezt benito irta akkor az hányingerkeltő. én csak belinkeltem, és irtam, hogy elég sarkalatos cikk és van benne valami. senki nem vitatja képességeit. az első gólját is láttuk, szép ami szép, meg kell mondani, csak ha nem dobálja magát,(én máig sem tudom eldönteni, hogy felrúgták e a 16oson kívül vagy sem, inkább dobta magát) akkor nem erről beszél mindenki, hanem arról, hogy hogy bolondították meg a genoai védelmet diegoval

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.16. 09:36:22

@Piiii: Meg arról, hogy már Gigi keze is lyukas.

giacinto 2010.02.16. 09:47:06

@kampat: és ezeket az általad csalásnak vélt meccseket (most is röhögök a többségen) hogy lehet pontokra váltani, elárulod?
a juvédról meg a többi csapatról miért nem készítesz ilyen listát? vagy ők gondolom a hírnév miatt érinthetetlenek. vagy nekik 1 db véleményes szitujuk nem volt egész szezonban, ugye?

"Kérlek inkább egy összesítést linkelj, hogy hány szurkolónk van összesen a világon, akik vásárolgatnak ezt azt, esetleg kifizetnek X eurót a Juventusmember tagságért."

és ennek mi köze van a 4. helyhez meg a BL-induláshoz?
de irok egy másik történetet: ha a Napoli jut be a BL-be mert 4. helyen végez és hozzájut +30-40 millióhoz a BL-révén és ezáltal klasszis játékosokat tud szerzeni, a bajnokság erősödik, és egy újabb vonzó célpont lehet jó játékosok előtt, minden meccsükön 60 ezer ember üvölt (nem 23 ezer)

vagy ez nem elég komplex látásmód? nem hát, mert nem zebraszemüvegen át irok.

"Ténylegesen nálunk játszik a fél olasz válogatott."

meg is látszik a teljesítményeteken, meg az olasz válogatottén is. különbenis, ez miért érv a BL-be jutáshoz? több pont jár érte, ha olasz útlevél van a mez alatt?

"És azt hiszem, az interisták is elismerhetik, hogy nagyon elkélne egy jó Juventus a Serie A-ba"

erős Napolira, Genoára, Palermora, Sampra, Milanra, Romára, Laziora nem lenne szükség? csak a Juvéra, igaz?

giacinto 2010.02.16. 09:53:03

@calcio_di_rigore: akkor kezdjük el újra.

szted az a Siena-i eset csalás volt?

igen teljesen egyértelmű, hogy ha egy partjelző vagy bíró csalni akar, akkor a meccs végén (amikor jóval hangsúlyosabb minden ítélet) enged el egy 6 méteres lest és nem mondjuk egy fél méterest a 60. perc körül?

egyébként ugyanezen a meccsen Crespo 150 %-os ziccerben lépett ki, 10-15 méterre volt a kaputól, szemben a kapussal (már csak be kellett volna gurítani) és UGYANAZ a csaló partjelző beintette lesnek a szitut, mikor rohadtul nem volt az.

akkor most hogy is van ez? lényeg hogy még most is röhögj rajta.

GRANDE MOGGI!

Hispan07 2010.02.16. 10:00:24

Szerintem is nagy szükség lenne egy erős Juventusra - talán lenyugodna itt is a sok őrjöngő Juve drukker.

andree 2010.02.16. 10:03:00

@montipájton: Csak az a gond, hogy előtte indexen sikerült írni egy "Del Piero csalásával nyert a Juventus" című cikket a fordulóról. Nyilván ilyesmi úgy születik, hogy valamelyik Juve ellenfelének(Mondjuk erről van egy erős tippem) szurkoló nézi a meccset, és vigyorog, hogy "Szop a Juve, szop a Juve". Aztán elbasszák a kárörömét, és gyors ad a cikknek egy ilyen undorító főcímet.(Kb GC is így működik ebben a topicban) Mondjuk ez van annyira szánalmas, hogy az ember 10 mp-t se foglalkozzon vele, de egy Juve drukker ezután nem ír olyan (amúgy teljesen fölösleges, mert ezt kb az összes idősebb játékosról le lehetne írni, aki nem Giggs) publicisztikát, hogy "hát igen milyen lett ez az Alex". Szarul jön ki egymás után. Ha csak úgy kijön egy ilyen cikk akkor csak leírom róla, hogy sztem hülyeség, de így időzítve gusztustalan egy (Elvileg)Juve szurkolótól. Amúgy semmi bajom Benitoval, szeretem az itteni írásait(Más sporttal kapcsolatos oldalt nem is nagyon olvasok, pont az ilyen elfogult, színvonaltalan újságírás miatt), de ettől nem fog megváltozni a véleményem erről a dologról.

ericcartmen 2010.02.16. 10:26:43

@Hispan07: Akkor viszont lehet nem férnénk el egykettő arcától

jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.02.16. 11:19:49

Nem ertem mit vitatkozunk itt azon hogy ki csal meg ki nem. Egyertelmu hogy az olasz fociban mindenki csal kiveve a sajat csapatodat meg persze a Romat.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.16. 11:23:40

vegyük sorra a dolgot, hogy érthető legyen az egész. először is volt egy szerencsétlen cím sportgézán (ebből egyébként volt néhány levélváltás is a belső listán, meg jött néhány kemény olvasói levél is). elsősorban azért volt szerencsétlen, mert véleményt tartalmazott egy tudósításban, ami nem szokás, de ez most mindegy.

én már a meccs után jeleztem a szerkesztőknek, hogy írnék egy jegyzetet del pieróról, tehát a címnek nincs köze hozzá. csak annak, hogy így gondolom.

szurkolni egy csapatnak, vagy szeretni egy játékost nem azt jelenti, hogy nekik mindent elnézel, épp ellenkezőleg. akit szeretsz, azzal vagy a legszigorúbb, mert attól várod a legtöbbet, ilyen egyszerű.

amit leírtam, azok meg tények, a lazio ellen volt két olyan pofátlan műesése, hogy kiröhögtem, aztán a harmadikat fújta be, ami nem is volt az. és ez nem új keletű dolog alexnél.

és tartom, hogy egy del piero szintű játékosnak egyszerűen méltatlan ilyeneket csinálni. nem utolsósorban azért, mert ez a juventus kurvára nem érdemli meg, hogy állandóan ezt tegye érte.

VO 2010.02.16. 11:36:44

@_benito:

Nem kell mentegetőznöd, mindenki megszokta már, hogy félelmetes ostobaságokat írsz. Csak ne csúfolnád magad Juve-drukkernek...

touristique 2010.02.16. 11:41:11

@kampat: Most tényleg, mi szükség van erre? Kapásból mondok 4 meccset mikor idén a Juventust segítették a bírók, és még csak a fél szezon telt el. Vagy még ennél is többet, mikor az Intert hátráltatták, sőt a tavalyi szezonban is volt pár ilyen eset. De valahogy mégsem érzem magam jobban tőle. Gyenge a játékvezetés színvonala, kész.

Persze ettől még te minden év végén pezsgőt bonthatsz, hogy na, a saját táblázatod alapján a Juventus nyerte a bajnokságot. Sőt, felvarrhatod a harmadik csillagot a mezeidre 27 bajnoki cím után, akkor is ha most csak a 4. helyen végeztek. Arra nincs jó magyarázatod, hogy a BL-ből miért estetek ki? Valaki teljesítménynövelőt csempészett Gourcuffék camembert-ébe, és a München is kapott belőle? :)

Szükség lenne egy erős Juventusra, de úgy érzem, hogy mondjuk a hazai pályán szinte verhetetlen Napoli sem lenne a fejére ejtve a BL-ben.

JokerZ 2010.02.16. 11:42:07

@_benito: a lazio ellen valóban, egy beadás után marha nagyot zuhant, tényleg mindent elkövetett a "csalásért".

ugyanakkor továbbra sem értem, hogyan lehet a genoa elleni esését "csalásnak" vagy "műesésnek" titulálni. aki már valaha életében focizott (és szerintem te elég jól kened), az tudja, hogy így nem lehet a saját lábadat összeakasztani, ráadásul akkorát esett (becsúszott a 16-os közepére), hogy az csakis a meglepetés miatt történhetett meg. mindezeken felül a genoa védői rohadtul nem a szabálytalanság tényét vitatták, papastatopulos (így hívják?) annyit mutogatott, hogy kint rúgott bele, amiben teljesen igaza volt.

ezek után azt írni, hogy del piero csalt, futballvakság. be kellett lőnie, szarban volt és van a csapat, minden pont a túlélést szolgálja. megtette, meg kellett tennie.

daneeka 2010.02.16. 11:42:10

@_benito: Az utolsó mondatod (ami egyben a cikk utolsó mondata is) tartalmazza a lényeget.

daneeka 2010.02.16. 11:45:08

Minden személyeskedés nélkül az a Juve-drukker, aki az Inter tavalyi bajnoki címének jogosságát vitatja, az semmiben sem különb azoktól az Inter-szurkolóktól, akik jogosnak tartják a 2006-os bajnoki címüket.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.16. 11:48:22

@Zlatan: nem én írtam a gézás cikket, így a címéhez sincs semmi közöm. a glossza nem is csak erről a meccsről szól, hanem alexről, és arról, hogy mivel kompenzálja az ősz hajszálakat.

@daneeka: én is azt hiszem.

Phuturo 2010.02.16. 11:49:04

@daneeka: osztom az utolsó mondatos gondolatot.

egyébként kik azok a focisták akik egy ilyen szituációban odamentek volna a bíróhoz h "kössz spori, de ez nem volt tizi" ?

Iustizmord 2010.02.16. 11:53:33

kampat szerintem moggi meghosszabbított keze.

:o))))

JokerZ 2010.02.16. 11:53:37

@_benito: csak részben megvédted, a címadást kivéve. amúgy tökre egyetértek azzal, hogy akire felnézünk, azzal szemben legyünk a legszigorúbbak. most sajnos ez egy ilyen szörnyű időszak, ahol alexnek erre (is) kell vetemednie. nem lehetünk rá büszkék, tény.

Iustizmord 2010.02.16. 11:55:47

@Hispan07: a jó juve mint nyugtató ??? :o)))

vadkutya 2010.02.16. 12:09:37

@_benito: "akit szeretsz, azzal vagy a legszigorúbb, mert attól várod a legtöbbet, ilyen egyszerű" - Tökéletesen egyetértek, sztem semmi baj nincs a cikkel.

Érdekes, s számomra igencsak elgondolkodtató,h bármikor is nézek be az olasz fanokhoz (tudom, most sem hívott senki), általában mindig arról megy a vita,h ki csalt éppen, melyik meccsen, kinek fújtak a bírók és miért, s történt ez tegnap vagy 1980-ban.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.16. 12:09:49

@Phuturo: megette a lábát a hűtőben rekedt fiú

Mr.AT 2010.02.16. 12:34:36

sportgeza.hu/sport/marodiaklistaja/2010/02/15/del_piero_istenbol_esendo/

A tegnap megjelent, fentebb is már idézett cikkhez rám nem jellemző módon higgadtsággal reagálnék, az első körös körös felhorkanásra egyet már szunyálva a véleményem a következő.

Benitotól már eddig is gyakran láttuk, hogy egyrészt szeret személyes elfogultságának kompenzálására túlzóan kritizálni, másrészt kifejezetten gyakran kettős mércével mérni, harmadrészt szimplán szándékoltan provokatív faszságokat írni, de mivel az írásai nagyrészében van egyfajta finoman intellektuális humor, másrészt egész nagy százalékban informatív, valós tartalom is, ezeket a magam részéről mostanában már megszoktam, és el is nézem neki. A tegnapi indexes cikk viszont a fenti három negatívum tökéletesen összegzett csimborasszója, a fenti két pozitívum pedig tökéletesen hiányzik belőle - szimplán csak hatásvadász, giccses és önmagáért való. Értem én, hogy kell az olvasottság az Indexen, és a "Megette a medvedisznóember a kupleráj transzexuális popsztárját" jellegű címekkel érdemes operálni, de ezekkel szerzőnk exponenciálisan építi le a renoméját.

Lássuk csak, mit is ír.
Ad.1. "Del Piero DOBÁLJA magát". Hű b*zmeg, hát ez ám a világszenzáció, egy mediterrán csapat csatára keresi a lehetőséget, hogy tizit vagy szabadot harcoljon ki. Tényleg, unikális egy jelenség ez a labdarúgás világában, Rinyáldótól Henryig, Inzaghitól Tottiig soha egyetlen keresztes lovag sem követett el soha ilyet, csak és kizárólag ez az undorító alattomos kis geci, emeljük hát ki, és közösítsük ki a futball társadalmából. Esetleg öntsük le benzinnel és gyújtsuk fel. Gusztustalan.

Ad.2. "Del Piero RENDSZERESEN dobálja magát." Tényleg, igazán meglepő, hogy egy csatár ellen, aki nem szimplán jól, hanem világklasszis módon fedezi a labdát (érdekes, ez még cikkírónknak is feltűnt), rendszeresen megtartja a felpasszolt labdák 80%át két védő közt is, gyakran követnek el szabálytalanságokat, ő pedig ezeket Szent Johannaként nem tűri, hanem elesik. Ha ugyanis nem esne el, akkor a kutyának nem tűnne ez fel, pláne nem fújná le, ő meg mostanra két dinnyényi bokával játszana a C ligában.
Ha összekoccintják a bokáját, ha megrúgják az Acchilesét, vagy csak amúgy istenesen Muntarisan felkúrják térdből, az SZABÁLYTALAN, és szabadrúgás jár érte, akár tetszik ez a cikkírónak, vagy bárki másnak, akár nem. Ha ezt minden második labdakontaktjánál elkövetik ellene, AKKOR IS szabálytalan. Nincs olyan, hogy egy játékos egy meccsen max. két szabadot kaphat. Mesto a hétvégén háromszor qrta fel izomból egymás után (megjegyzem az igen egységessé tömörülő "mocskoscsalójuve" tábornak: második lap nélkül), már vicc szinten, és ezt a tisztelt cikkíró úgy összegzi, hogy kétpercenként dobálja magát. Ha szabálytalankodnak vele, elesik, és ebben qrvára igaza van.

Ad.3. "Minden szemkápráztató megoldásra jut legalább egy műesés". Ez egyrészt nem igaz, ugyanis nem csak a góljai mennek élményszámba, hanem az is, ahogy mind a mai napig rendszeresen lefordul a védőjéről, ugyanakkor elég viccesen tételezi a cikkíró a műesést (ha Del Piero elesik, az műesés), másrészt ha így is lenne, akkor is jó arány lenne. Ha minden játékos a világon bemutatna egy szemkápráztató megoldást minden műesése után, nagyságrendekkel szebb játék lenne a foci.

Ad.4. "Nem lenne jó így visszaemlékezni a hamarosan visszavonuló zsenire." Hogy? Úgy, hogy küzd, harcol, csúszik-mászik minden labdáért, 35 évesen, kvázi mindent (VB, BL, bajnoki, gólkirályi címek, stb.) megnyerve, élő legendaként is meccsről meccsre példát mutatva mindenkinek? Az önsajnálat és a szánakozó fikázás páráján át sikerült azért látni a hétvégi első gólját, mikor maga szerzett vehemens harcossággal labdát, amit tökéletes kényszerítő után zseniálisan be is lőtt? Abban a gólban minden benne volt, ami Del Piero ma a Juventusnak.

PONT, hogy ilyen játékosra és kapitányra van szükség, a sok fiatal és/vagy frissen érkezett közt, aki igazi ikonként is vezére a csapatnak, s mindent megtesz azért, hogy akár a hajánál fogva is kirángassa azt a gödörből.

Gabez 2010.02.16. 12:37:36

@_benito: jól nekedestek ezek a szagértők itt :)

ADP-nél nem is a műesés a legnagyobb baj, hanem hogy utána úgy ünnepel, mintha BL döntőben lőtt volna gólt. Azért ehhez kell egy arc a simlik után...vehetne példát Balotelliről ilyenkor, már ami a gólörömöt illeti. ;)

Piiii 2010.02.16. 12:44:16

@VO: akkor minek vagy itt??? nem muszáj elolvasni, sőt kommentelni se ha igy gondolod. adios

vadkutya 2010.02.16. 12:47:48

@_benito: Tisztul a kép, köszönöm. :)

Nagy tisztelettel írom: itt aztán van 1-2 komolyan felkészült szurkoló. 2-3 szezonnal ezelőtti eseteket visszaidézni, ráadásul tényszerűen, számokkal és nevekkel - ez jelentős Magne B6 túladagolás.

Hispan07 2010.02.16. 13:23:58

@_benito: lesz még olasz poszt a mai BL poszt előtt?

Mr.AT 2010.02.16. 13:43:49

@gasbert: "A Milan világszerte nagyobb marketingértékű és nivósabb klub mint a Juve"

Muhaha. A Milan maximum Milánóban és Pakisztán lakatlan területein nagyobb marketingértékű klub, mint a Juve.

Count Adyn 2010.02.16. 13:49:17

@Gabez: Ha még egyszer csak egy mondatba mered említeni őket, zebrafejet találsz reggel az ágyadban:D:D:D:D

andree 2010.02.16. 13:56:00

@Mr.AT: +1

@Gabez: Úgy látom ez már valami interista mozgalom. Mármint, hogy próbáljátok összemosni balotellit Del Piero-val. Amúgy érdekes, én a botrány előtt le se szartam az Intert. Sőt a Milan-Inter Bl elődöntőn még nekik is szurkoltam. Most mióta az Inter kapott 2-3 év előnyt a Serie A-ban és alapból nagyon jól megy a csapatnak, azóta az Inter drukkerek mással se foglalkoznak csak a Juventus-al vagy a Milannal. sztem ez lehet a különbség egy nagy és egy kis/közép csapat között. Én 5-6 évelé ezelőtt jól megvoltam anélkül, hogy a többi olasz csapatra akár csak gondoltam volna is.

vadkutya 2010.02.16. 14:10:42

@andree: "Most mióta az Inter kapott 2-3 év előnyt a Serie A-ban..."

Magyarul akkor innentől kezdve csakis az Inter fog bajnokságot nyerni, addig, míg a globális felmelegedés közepette el nem tűnik Itália a világtérképről? Vagy mit jelent ez a 2-3 év előny a futballban?

Iustizmord 2010.02.16. 14:48:33

@Mr.AT: már csak azt mond meg miért a torinonak szurkolnak a torinoiak s nem a juvénak, s hogy a milanoikak miért nem a napolinak.

de vicces volt a pakisztán lakatlan területe, az tény

Iustizmord 2010.02.16. 14:50:31

apropos, számok. feltételezem, a klub értékében kifejezést nyer a metketingérték is.

tehát, @Mr.AT

www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/20090410/a_manchester_united_a_vilag_legertekeseb

A FORBES 25-ÖS LISTÁJA
Klub Nemzetiség Érték (millió $)
1. Manchester United angol 1870
2. Real Madrid spanyol 1353
3. Arsenal angol 1200
4. Bayern München német 1110
5. Liverpool angol 1010
6. AC Milan olasz 990
7. Barcelona spanyol 960
8. Chelsea angol 800
9. Juventus olasz 600
10. Schalke német 510
11. Tottenham angol 445
12. Lyon francia 423
13. AS Roma olasz 381
14. Internazionale olasz 370
15. Hamburg német 330
16. Dortmund német 325
17. Manchester City angol 310
18. Werder Bremen német 292
19. Newcastle United angol 285
20. Stuttgart német 264
21. Aston Villa angol 240
21. Marseille francia 240
23. Celtic skót 218
24. Everton angol 207
25. Rangers skót 194

Mr.AT 2010.02.16. 14:59:52

@Iustizmord: A klub értéke és annak marketingértéke annyira messze vannak egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől, de ha ennyire elölről kell kezdenünk, akkor ne mélyedjünk bele a kérdésbe.

Egy egyszerű és viccesnek szánt példával világítanám meg a fenti blődség mibenlétét: Győzikének pl. qrvára nagy a marketingértéke, tv-műsortól színes magazinig mindent el lehet adni vele. Mindettől függetlenül te mennyi pénzt áldoznál rá, ha megvásárolhatnád őt személyében?

Iustizmord 2010.02.16. 15:20:10

@Mr.AT: "A klub értéke és annak marketingértéke annyira messze vannak egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől, de ha ennyire elölről kell kezdenünk, akkor ne mélyedjünk bele a kérdésbe."

teljes naivitással kérdezem (korábbi vitákat nem olvastam, sem tanulémányokat ekörben): a marketingérték miért különbözik ANNYIRA a klubbértéktől, helyesebben a marketingérték szerinted miért nem számít a klubérték meghatározásánál (stzerintem igen)

győzikére meg bármennyit áldotnék, ne viccelj már. egy carreras, egy pavarotti hol van hozzá képest? hát ő egy hungarikumÍ!

Mr.AT 2010.02.16. 15:36:40

@Iustizmord: A klubérték egy aktuálisan kalkulált piaci ár. Hogy történetesen a Forbes a fenti konkrét listát konkrétan milyen szempontok alapján készíti, azt nem tudom, de ez elméletileg az az értéket jelenti, amely ellenértékért a konkrét klub megvásárolható lenne. Vmi olyasmi ez, mint egy játékos piaci értéke - nyilván itt is az élettől és az adott pillanattól függ a Marshall-kereszt, tehát lehet, hogy a piaci érték kétszereséért sem lehet megvenni egy játékost, másokat meg áron alul engednek el egyéb tényezők miatt, de irányadónak irányadó.

A marketingérték sokkal inkább a brandről szól. Ez nagyon pongyolán és a közérthetőségre törekedve vmi olyasmit jelent, hogy mekkora hozzáadott értéke van önmagában egy klub nevének az adott témához. Erre jó példa a közelmúltból, hogy mennyivel többet ér pl. az NB1es közvetítési jog azóta, mióta a Fradi is NB1-es. Ennek semmi köze nincs a Fradi pillanatnyi piaci klubértékéhez - szimplán több ember ismeri, szereti és kötődik a Ferencvároshoz, ergo az ezt a "brandet" is tartalmazó közvetítési csomag nyilván nagyobb gazdasági felhajtóerőt is generál.

andree 2010.02.16. 16:25:05

@vadkutya: Ejj. Azért nem hittem pont ezt a részét kell magyarázni. Úgy értettem, hogy semmilyen anyagi illetve szakmai hátrány nem érte abban az időszakban, amikor a közvetlen riválisait igen. Illetve kaptak 1-2 bajnoki címet is. De ez már annyiszor le volt írva, meg nem is volt olyan régen. Nyilván én ezt 2-3 évre becsülöm, te meg 0-ra. Nem fogunk összeveszi ezen(Én legalább is nem fogok írni ebben a témában 1 további sort sem), ellenben azt fenntartom, hogy kicsit frusztráltnak, agresszívnek érzem az Inter szurkolóit ha a többi csapatról van szó, ami tök vicces tekintve, hogy tarolnak évek óta.

Iustizmord 2010.02.16. 16:50:09

@Mr.AT: OK? nagyjából akkor egyformát gondolunk, annyi különbséggel, hogy szvsz (bár nem vagyok közgazdász) a brand értéke messzemenően befolyásolja a piaci értéket, hiszen ha A csapa logójával 2x annyi bögrét lehet eladni mint B csapat logójával, vagy A csapat logós bögréje 1,5x annyit ér mint B csapaté, akkor annak az egész klub értékében meg kell nyilvénulnia hiszen a klub, mint a brand tulajdonosa többet kaszál a magasabb értékű brandname hatására.

amikor beckham realos mezeit (tíz)ezerszám adták el ázsiában, az biztos felfelé nyomta a real piaci értékét.

ha viszont úgy érted, hogy ha a klub bérbe adja a brandname használatát, pl a zewa gyárthat milanos meg juvés papírzsepit (tegnap láttam az auchanban), akkor csodálkoznék hogy a juve és a milan nem azonos nagyságrendet kaszálna egy ilyen felhasználási szerződésen

vadkutya 2010.02.16. 17:01:12

@andree: Így már számomra is érthető, pártatlan laikusként - mivel ritkán jut időm olasz bajnokira - én mindig csak annyit hallok meg ebből,h az Inter ajándékba kapott előnyökkel operál, ergo bírói szívességből jutottak el oda, ahol most vannak, ezért nem képes senki sem megközelíteni őket.

giacinto 2010.02.16. 17:47:09

@andree: "semmilyen anyagi illetve szakmai hátrány nem érte abban az időszakban, amikor a közvetlen riválisait igen. Illetve kaptak 1-2 bajnoki címet is."

semmilyen anyagi hátrány nem érte az Intert?

akkor elmondom hogy az Inter bevétele 1 év alatt (06-07-es szezon) 30-40 millióval esett vissza egy olyan szezonban ahol közel 100 pontos rekordot futottak és az ország válogatottja friss világbajnok lett.

ennek oka alapvetően a juve kizárása és a botrányok miatti értékvesztés, presztízsveszteség. a botrány miatt sokkal kevesebb külföldi játékosnak, nézőnek, szponzornak lett vonzó a Serie A és ez súlyos eurómilliókban is mutatkozott, mutatkozik. de továbbmegyek, még az azt követő évben (07-08) sem érték el a bevételek a korábbi, 2006-os szintet, pedig akkor már visszatért a juve.

A 08-09-e szezonról még nincs pontos kimutatás de gyanítom, hogy ott is minusz van. és ezt a minuszt csak a 0-hoz viszonyítom. a botrány nélkül valszeg folytatódott volna az addig mutatkozó növekedés. tehát a visszaesés még durvább.

1 db bajnoki címet kaptunk, a 05-06-ost. nem kellett volna, jobb lett volna, ha törlik azt a szezont is, de az UEFA miatt gyorsan kellett egy sorrend. egyébként a világ legnagyobb sporteseményén is előre sorolják a sportolókat, ha az érmesekről kiderül vmi turpisság....

kampat 2010.02.16. 20:34:38

@giacinto:
„és ezeket az általad csalásnak vélt meccseket (most is röhögök a többségen)”

Röhögsz a saját csapatodon? :) Bírom az interistákat, hatalmas arcok. Rakhatsz eléjük egy bazinagy vörös Hummert, ők akkor is képesek megkérdőjelezni a kocsi színét. :) Kezdjek el képeket, összefoglalókat linkelgetni? Nemár. A Juvéról van egy listám, tavaly előttről, csak éppen azon a minket sújtó bírói ítéletek szerepelnek, olyan gyöngyszemekkel az élen, mint a Napoli elleni két - röhejes - büntetős parádé (3-1 oda), vagy a Reggina elleni bunda, amin három tizenegyest nem adtak meg nekünk. Hogy lehet pontokra váltani? Sajnos sehogy. De legalább mérvadó a szempontból, hogy hány döntetlentől, vagy vereségtől mentették meg Samuelék hátsó fertáját.

BL? Továbbmegyek, mert a korábbi szempontok szerint úgysem fogjuk meggyőzni egymást: annak meg mi értelme lenne, hogy a Napolit tönkreverjék Európában? Hiába megy most nekik jobban, ők ugyanaz a csapat, aki sosem volt igazán tényező Olaszországban, Európában meg pláne. Hiába van néhány hiányposztunk - minőségileg -, nem mérhető az ő keretük a miénkhez. Csak éppen egy tökös edző ül a kispadon náluk, nem egy Ranieri/Ferrara/Zaccheroni. Az lenne velük, mint tavalyelőtt a lilákkal, de felesleges is beszélni tovább erről, mert úgyis le fognak csúszni a BL helyekről, bárkivel fogadok egy láda sörben.

@touristique:
„Gyenge a játékvezetés színvonala, kész. ”
Az olasz bírók az egyik legjobbak a világon. Csak éppen ebben az időszakban gond van a „szemüvegükkel”. A BL meg Ferrara sara, átkozom a napot, amikor a vezetőség ezzel kussoltatta el a szurkolókat, aztán meg hagyták, hogy ennyire tönkretegye a csapatot. De legalább egy apró öröm volt ebben a katasztrofális szezonban is... CLAUDIOOOO MARCHISIOOOOOOOOO. :)))

@Iustizmord:
Köszönöm, ezt bóknak veszem! ;)

kampat 2010.02.16. 20:40:39

Na akkor mégegyszer, ha már nem akarja megjeleníteni:

@giacinto:
„és ezeket az általad csalásnak vélt meccseket (most is röhögök a többségen)”

Röhögsz a saját csapatodon? :) Bírom az interistákat, hatalmas arcok. Rakhatsz eléjük egy bazinagy vörös Hummert, ők akkor is képesek megkérdőjelezni a kocsi színét. :) Kezdjek el képeket, összefoglalókat linkelgetni? Nemár. A Juvéról van egy listám, tavaly előttről, csak éppen azon a minket sújtó bírói ítéletek szerepelnek, olyan gyöngyszemekkel az élen, mint a Napoli elleni két - röhejes - büntetős parádé (3-1 oda), vagy a Reggina elleni bunda, amin három tizenegyest nem adtak meg nekünk. Hogy lehet pontokra váltani? Sajnos sehogy. De legalább mérvadó a szempontból, hogy hány döntetlentől, vagy vereségtől mentették meg Samuelék hátsó fertáját.

BL? Továbbmegyek, mert a korábbi szempontok szerint úgysem fogjuk meggyőzni egymást: annak meg mi értelme lenne, hogy a Napolit tönkreverjék Európában? Hiába megy most nekik jobban, ők ugyanaz a csapat, aki sosem volt igazán tényező Olaszországban, Európában meg pláne. Hiába van néhány hiányposztunk - minőségileg -, nem mérhető az ő keretük a miénkhez. Csak éppen egy tökös edző ül a kispadon náluk, nem egy Ranieri/Ferrara/Zaccheroni. Az lenne velük, mint tavalyelőtt a lilákkal, de felesleges is beszélni tovább erről, mert úgyis le fognak csúszni a BL helyekről, bárkivel fogadok egy láda sörben.

@touristique:
„Gyenge a játékvezetés színvonala, kész. ”
Az olasz bírók az egyik legjobbak a világon. Csak éppen ebben az időszakban gond van a „szemüvegükkel”. A BL meg Ferrara sara, átkozom a napot, amikor a vezetőség ezzel kussoltatta el a szurkolókat, aztán meg hagyták, hogy ennyire tönkretegye a csapatot. De legalább egy apró öröm volt ebben a katasztrofális szezonban is... CLAUDIOOOO MARCHISIOOOOOOOOO. :)))

@Iustizmord:
Köszönöm, ezt bóknak veszem! ;)

giacinto 2010.02.16. 23:14:33

@kampat: azon röhögök hogy milyen szitukat írtál ide csalás cimén.

egyébként meg honnan tudod, hogy hogyan alakultak volna a meccsek, ha nincsenek az általad felsorolt szituk? a juvés listáddal pedig ügyesen csúsztatál, miért nem vmi 1930-as listát készítesz róluk?
+az Intert sújtó ítéletekről miért nem készítesz listát? volt belőle nem egy. az már nem férne be a komplex látókörödbe, mi?
példának okáért fentebb írtam egyet az általatok legjobban hörgött meccsről, amikor súlyos tévedés történt, a kárunkra.

"annak meg mi értelme lenne, hogy a Napolit tönkreverjék Európában?"

ki mondta hogy tönkrevernék? A Fiorentináról megmondtad volna hogy BL-csoportot nyer? közben meg 12.-ek a bajnokságban.
amúgy meg a juvédat nem verték tönkre? a Debrecen kaliberű ellenfelet is 1-0-ra tudtátok szétalázni.

SUPERMARIO BALOTELLI ! aki megkönnyítette a tavaszotokat, ne kelljen 3 fronton harcolni, igazán megköszönhetnéd :)
süti beállítások módosítása