Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Kezeléskényszer

2010.01.17. 23:59 OJ

Szomorú, már-már szánnivaló dolog, hogy egy amúgy sokra tartott fiatal nem az adottságaival, cseleivel, góljaival bizonyít, hanem arra világít rá, hogy a sportpszichológia hiányszakma. Azóta, hogy a belterjes belga bajnokságban második profi évében a csúcsra jutott, a standardos Axel Witsel megítélése meredeken zuhan, pedig még csak 22 - ergo lazán befér hozzánk még a True Colors-sorozatba is.

Tevékenységi körét látva az ég tudja, miért is választotta a harcosabb sportágak helyett pont ezt a pályát: merthogy aligha a játékával hódít az, akinek a neve szinte csak sérülésekkel szerepel egy mondatban. Még a guglitalálatok többsége - javarészt foul/tackle-victim kombó - is azt sugallja, hogy nem teljesen tiszta a srác. Így közlekedni futballpályán  egyszerűen nem lehet. Ahogy itt leírva látom a "belga hentes" kifejezést, fel is horkanok az ellentmondáson, mert egyrészt elcsépelt, másrészt a Martinique-ról származó Witsel bizony nem egy méteres vállú, oldalaszabáló alkat, hanem egy látszólag törékeny taknyos, akitől péntek esténként  még el-elkérik a személyit. Igaz, bűnlajstroma szinte csak olyan képsorokból áll, amit nem szívesen néznél újra.

Előbb a bosnyákok ellen "ment a labdára" (2009 áprilisa, büntetési tétel: négy meccs), majd az anderlechtes Wasilewskinek fájt nagyon, ahogy "késett egy ütemet" (2009 szeptember, tizenegyről nyolc meccsre csökkentett eltiltás), most Juhász Roli volt a szenvedő alany, persze "most sem akart sérülést okozni", bár itt legalább a labdát elérte, ami az első két eset fényében fejlődés (2010 január, ?). Hihetetlen, hogy egy olyan hányingerkeltő sérülés után, mint a lengyelé, még mindig ott tartunk, hogy képtelen sportszerűbben, közveszély és egyéb büntetőjogi felelősség nélkül közelíteni az ellenfélhez. Úgy lenne illendő, hogy példásan meszeljék a gyereket, hadd ülepedjenek az agyában a dolgok, ha nem, hát türelmesen várunk a végzetre, mert ezt büntetlenül folytatni nem lehet. Akkor zuhan majd igazán - egy kórházi ágy felé.

 

106 komment

Címkék: videó belga több mint foci vadbarom

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr931680364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RáK 2010.01.18. 01:02:05

Ha nem Juhászról van szó, felfigyelünk erre a mostani pirosra? (amúgy jogos volt... és visszaeső ez a töketlen...)Szerencsére Juhász megúszta! Witselről meg leszedik megint a keresztvizet...
PEDIG:
Pepé, Gattuso, az összes angol közép- és kiscsapat vkp-je és védője, Vieira, olasz favágók... Tőlük rendszeresen látunk ilyeneket, mégsem fortyogunk.

gergo a kolyokkutya 2010.01.18. 01:04:30

tamasztas kozben letalpalni szembol a terdet, aztan akkor majd rajon. gyoker.

Mr.AT 2010.01.18. 01:42:53

Wasilewski lábtörése konkrétan kőkemény. A vicc az, hogy utána még Witsel magyaráz, meg vigyorog.

d3vnull 2010.01.18. 01:48:49

Ilyenből csak akkor lesz nagy beszélgetés, ha nagy baj lesz belőle, lásd Eduardo Da Silva lábtörése.
Pl. : www.youtube.com/watch?v=QlOwwdcVeDg
Ez is leginkább csak a meccs után volt téma.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 02:11:53

@RáK: Én azért fortyogok, ha jogos. Persze Henry kezésénél nagyobb a fölzúdulás, pedig az ilyen közveszélyes ámokfutás sokkal kevésbé való a pályára.

oldelvis 2010.01.18. 02:16:03

lehet hogy egy hentes a srác, de nekem a juhász elleni szabálytalansága nem tűnik olyan durvának.

Hartog 2010.01.18. 05:08:45

ítéljük meg neki a vinnie jones-vándordíjat!

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.18. 06:28:24

hm, véletlenül láttam a Juhász elleni találkozót, már az indexen. ott Juhász tart rá keresztbe az ő kinyújtott lábára, mindkettőjük mázlija, hogy valószínűleg nem feszitett rá, mert szépen el is találta. hogy Juhásznak mitől-mije fáj, azt nem láttam.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 07:04:17

@oldelvis:
Hát, ahonnan nézzük. Itt Rolit se kellett félteni, ez tény - mert az ő talpa is ott van, de közel sem sérülésveszélyesen, ezt nem kell magyarázni -, de minket most nem ez érdekelt, hanem az, hogy W. háromhavonta kaszál el valakit vagy áll közel hozzá és ezek kivétel nélkül kiborító események, kis túlzással mindig benne van a szakadás/törés/ficam veszélye, ahányszor elindít egy szerelési kísérletet, ez pedig távolról nem természetes.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 07:17:16

@mocsing:
Indokolt volt, kerestem pedig, de hasonlót se találtam. :)

Hispan07 2010.01.18. 07:28:26

@RáK: idézz már kérlek egy esetet, amikor Gattuso valakinek ilyen sérülést okozott. kösz

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.18. 07:49:39

@Hispan07: hát épp most tört ki egy darab csontot Poulsen lábából állítólag. de ott nem ő csúszott be, szóval inkább kekeckedés, asszem. de az ő stoplija volt. :)

gergo a kolyokkutya 2010.01.18. 08:08:17

ja, még egy dolog. materazzi.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2010.01.18. 09:34:14

nem a mostani belépő itt a legnagyobb baj,
ilyet már láttunk sokat, gyakran megesik,

hanem éppen az a légkör, ami a srácot már körülveszi.
olyan indulatokat gerjeszt, akkora feszültségek robbantak,
hogy ebből ő már nehezen jöhet ki jól.

ezt lesz nehéz kezelni, mert a srácot el lehet küldeni pszichológushoz, de a 300 'játékostársát' már nehezebb.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 10:49:26

@gergo a kolyokkutya: Válasszuk már külön azokat a játékosokat, akik vadbarmok, de nem tesznek tönkre pályafutásokat, és az ilyen undorító férgeket, köszönöm.

RáK 2010.01.18. 11:07:32

@popp: Ezzel csak az a gond, hogy minden fordulóban van 3 ehhez hasonló talpalás, még a spanyoloknál is. Angoloknál meccsneként... Pusztán szerencse kérdése, hogy lesz e belőle sérülés. @Hispan07: Milan-szurkolóként minden mérkőzés, amin a csapat szar, életveszélyes Gattuso szemszögéből. Egy ilyen mostani Witseles becsúszás pikk-pakk érkezhet. És igen, Mátyus óta nem emlékszem hasonló lábtörésre...Nem is ahhoz hasonlítottam Rino-t!

Titi120 2010.01.18. 11:38:30

@RáK:
Olyanból, amilyet Wasileskivel csinált nincs fordulóként három, ne mossuk már össze a dolgokat ennyire, könyörgöm !

Bölöni se viselkedett szimpatikusan, kapásból megvádolta Juhászt színészkedéssel, miközben messziről lehet látni a védőnk térdén a vérfoltot.

rizla 2010.01.18. 11:40:34

aki rolihoz ér, annak alapból jár a piros, az egyetlen normális védőnkkel ne szarakodjon senki.
viszont ettől függetlenül ez labda volt, és még csak nem is hátulról csúszott oda. witsel úgy járt, mint a gyerek, aki folyton farkast kiált, csak fordítva. vagy mi.

pavel88 2010.01.18. 11:52:54

Rizla! Oldalról legalább olyan veszélyes!! Vagy méginkább! De! Nem ezen van a hangsúly, hanem szabály szerint ha más is van a pályán rajtad kívül így (!!) nem szabad labdára menni! Ennyi....Bölöni meg menjen a sunyiba, ha nem tudja megnevelni ezt a szerencsétlent!

rizla 2010.01.18. 11:55:05

@pavel88: hát nem volt kisasszonyos, ahogy érkezett, az igaz, de annyira komoly mészárlás nem volt ez.

Melee 2010.01.18. 12:02:38

Talppal való becsúszásért piros jár, függetlenül attól, hogy elérte-e a labdát vagy sem.

Valóban nem volt vészesen veszélyes, de nem azért, mert a gyerek vigyázott, hanem azért mert azt a lábat találta el amelyiken a másik fél ült és emiatt lecsúszott a rúgás! Ha a nem rögzített jobb lábat találja el akkor Roli most hallgatja orvosai véleményét a műtét sikeréről.
Aki méterekről csúszik be talppal azt legalább egy éve el kell tiltani, ráadásul ez nem is az első esete volt.

Iustizmord 2010.01.18. 12:06:50

@Hispan07: há bázz, ott van ui poulsen, aki talpon rúgta rino-t, nem ? :o)

ddrum77 2010.01.18. 12:08:31

Materazzi-emlékérem

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 12:23:27

@ddrum77: Nem akarom én őt védeni, de könyörgöm, ne hasonlítsuk ehhez a mészároshoz.

montipájton 2010.01.18. 12:27:17

@d3vnull: Megjegyzem, Eduardo lábtörése után konkrét poszt született az NST-n a hentes védelmében, mert ő nyilván nem akarta. Van, amire még kedvenc blogom se lehet büszke.

montipájton 2010.01.18. 12:29:14

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: szerintem meg hasonlítani nyugodtan lehet, az oalszról is készítettek jópár hasonlóan gusztusos összeállítást már. Hogy nem törte el senkinek a lábát, az nem a szándékon, hanem az eredményen múlt.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 12:33:13

@montipájton: Ugyan, kiről nem lehet 5 percben bebizonyítani, hogy mészáros, és vica-versa? Csak annyit kértem, Materazzi kicsit többet letett az asztalra, mintsem hogy ilyet mondjunk róla.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.18. 12:37:23

@Melee: de könyörgöm, legalább nézzük meg a videjót... mindketten nyújtott lábbal érkeztek, ütközőpályán, Wisel (vagy ki) előbb ér oda, elrúgja a labdát, (nyújtott láb, egy db). Juhász, kicsit lemaradva, szépen telibekapta a sípcsontvédőjét Alexnak (nyújtott láb, 1 db szintén, piros, mert embert talált :)), utána meg valamit még összekoccoltak, mert Juhásznak nagyon fájt. itt kérem szépen, a hóhért akasztják... na, mind1. az indexes videon nagyon látszik, mi történt.

Orvenyhivo 2010.01.18. 13:17:26

Witsel eléggé a saját csapdájába esett. Ez az eset egyáltalán nem mérhető a Wasilewski-féléhez (a mi ingerküszöbünket is csak azért ütötte meg, mert Juhásszal történt). Ehhez képest percekre leállt a játék, majdnem egymásnak estek játékosok, edzők...

Witsel pirosat fog kapni ugyanazért, amiért mások megúsznák sárgával, sárgát azért, amiért mások fejmosást. Ami nem érzek igazságosnak, akkor sem, ha ugyanezen igazságérzetem szerint mindörökre el kellett volna tiltani.

Annak viszont örülök, hogy az egyetlen épkézláb védőnk továbbra is épkézláb.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 13:30:36

@Orvenyhivo:
Meglehet, hogy innentől az előzmények foglya lesz, de csodálkoznék, ha olyan következetesen viszonyulnának hozzá a bírók a jövőben, ahogy írod. Nem tematikus, de remek példa Dombi Tibi: már kb 30 éves lehetett, mikor látványosan kezdtek ellene fújni - vagy a tizigyűjtő technikáját :) nem megenni. Addigra már megcsinált pár tucat büntetőt.

Claudio Marchisio 2010.01.18. 13:30:46

erről a csávóról vinnie jones jut eszembe. az is mekkora beteg állat volt már... na szóval ennek se a focipályán lenne a helye

Mourinho már nem a király 2010.01.18. 13:42:39

Juhász visszahúzta a lábát a becsúszáskor (azért nem tört el), Witsel nem, ennyi a különbség. El kell tiltani, vagy ha nem valaki rugja le. Én Juhász csapatában játszanék tuti lerugnám a csókát (bár kiállították, szal nehéz)

Ronal-d'oh! 2010.01.18. 13:43:14

A Juhász Roli-féle annyira nem durva szerintem, Angliában (sajnos) még ennél durvábbakra is csak továbbot intenek. (an the ref waves play on...)

Titi120 2010.01.18. 13:43:56

@OJ:
Nem értek egyet, lásd Van Bommel esete.
Egy időben bíró körökben elég divatos volt lapot adni neki, olyanokért is, amikért másnak nem járt.
Félreértések elkerülése végett, az első bayernes szezonjában "megdolgozott" ezért a bánásmódért, de játékának letisztulását követően is sokáig visszaütöttek neki korábbi taplóságai.

mickeyknox 2010.01.18. 13:51:31

az a baj szerintem, hogy ezeket a becsúszásokat csak akkor büntetik meg keményen, ha törés van belőle, vagy legalábbis egy nagy fájdalomkiáltás és/vagy fetrengés. meccsenként vannak ilyen talppal előre ráugrások (néha nem is lehet becsúszásnak nevezni, mert nem is csúszik, hanem repül) a labdára. a meccs utáni videók alapján pár játékost eltiltanának, és jelentősen csökkenhetne az ilyesfajta durva szabálytalanságok, és az ebből fakadó súlyos sérülések száma.

montipájton 2010.01.18. 14:07:16

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Most arról beszélsz, hogy Materazzi ÚGY EGYÉBKÉNT focizni is tud. Csak az a baj, hogy ÚGY EGYÉBKÉNT nyilván ez a srác is tud, ha egyszer válogatott, a surmó durvaságok tekintetében abszolút nem releváns, hogy amúgy ki milyen focista. (Sőt, ha valaki egy világhírű klub világbajnok játékosaként csinálja a parasztságot, bizonyos tekintetben még rosszabb, mintha csak egy ügyetlenebb túlbuzgó hentesről van szó.)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.18. 14:15:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: senki nem érdemli meg (roy keane-en kívül), hogy materazzihoz hasonlítsák. ő olyan messze van mindentől, ami azt jelenti: sportember, mint ide lacháza. materazzi a szén alapú életforma legalja.

Árpádka 2010.01.18. 14:17:19

Nekem valahogy Joey Barton ugrott be a sráccal rokonként.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 14:25:02

@mocsing: Nem értünk egyet, ennyire bőven nem súlyos Matrix helyzete.

@montipájton: Nem csak arra gondoltam, amire te célzol, inkább arra, hogy Materazzit nem tartom ilyen súlyos arcnak. Ez az én véleményem.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.18. 15:19:01

Materazzi jó arc volt, még könyvet is írt... az ominózus esetről.

rizla 2010.01.18. 15:51:46

@anonim222 [semleges néző]: www.youtube.com/watch?v=f0Pms_rY7Ls

ez is zseniális, mondjuk nem matrix érdeme, de azért jól adja a lazát

RáK 2010.01.18. 16:14:18

@Titi120:
TÉnyleg ne mossuk össze... Mert én nem beszéltem arról az esetről, hisz annak ehhez a mostanihoz semmi köze. Megtörtént, megbüntették, perelik. És AZ UNDORÍTÓ volt!!!
Ez nem!

rizla 2010.01.18. 16:42:27

@gergo a kolyokkutya: szerintem a hármas a legzseniálisabb, mert ahhoz shevcsenko is hozzáteszi a magáét. hátba rúgják, ő meg az arcához kap. klasszikus olasz futball.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 16:45:15

@gergo a kolyokkutya: Egy szóval sem mondtam, hogy nem csinált otromba dolgokat. Nem is keveset. De ezek egyikében sem volt benne olyan sérülés lehetősége, mint amit ez a mészáros már egyszer csinált.

gergo a kolyokkutya 2010.01.18. 16:55:41

szerintem az általam mutatott két eset tipikusan lehetne pályafutásbefejező, de látom, hogy erősen különbözik a véleményünk, ezért szerintem hagyjuk ennyiben. főleg azért mert materazzi pont az, aki miatt nem éri meg vesződni.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.18. 17:06:45

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: otromba? neked ez az otromba? az utcára nem szabadna kiengedni ezt a büdös parasztot. mindig kibaszott ideges leszek, amikor vki védeni kezdi. nem sérülésveszélyes? mit szólsz ahhoz, hogy sevcsenko heréi felcsúsznak az agya helyére? mert materazzinak éppen olyanja volt, hogy akkor most tökön rúg sípcsonttal.

belinkeljük esetleg a sokperces összeállítást hasonló "otromba" megmozdulásokkal?

ez a kölyök a posztban egy nevetséges kezdő materazzihoz képest.

Ciro2 2010.01.18. 17:09:30

@rizla: Azt hiszem egy valami elkerülte a figyelmed: Mátrix mielőtt hátba rúgna, arcon vágja Sevcsenkot a könyökével. Lehet, hogy ezért fogta az arcát. Amúgy nekem a török-brazil után a hasonló esetekről, amit te leírtál, nekem akarva-akaratlanul a "brazil" jelző ugrik be, na az tényleg undorító volt. Néha sajnálom az Olaszországban focizó játékosokat, nekik semmi sem fájhat, mert egyből színészek. Bezzeg Drogba, Eduardo meg társai dobálhatják magukat, ahogy jól esik, az fasza kemény angol foci. Kissé előítéletesnek és igazságtalannak érzem.

értelmetlen_nevű 2010.01.18. 17:17:31

@mocsing:
Pontosan. Csak a szerencsének köszönhetjük, hogy egy sípcsontot sem tört szilánkosra Materazzi. A Witsel srác durva balesete pedig mindkét fél számára szerencsétlenül jött ki. Persze nem védeni akarom a belgát, csak jelezni, hogy rengeteg sokkal durvább mészáros szaladgál az olasz/angol focipályákon, de a Bundesligában is előfordul egy kettő. Persze Witsel sem reménytelen eset, ha így folytatja elérheti még a Materazzi féle magasságot ő is. Ígéretesen indul a pályafutása ilyen szempontból, meglátjuk hogy eljut-e a "klasszis" szintre.

Az aktuális eset azért érint ennyire érzékenyen, mert Roli volt a szenvedő fél. Félreértés ne essék, szabálytalan volt, szerintem a piros lap is jogos, de Angliában sokszor továbbot intenek egy ilyen becsúszás után, akkor persze nem hőbörög senki.

RvP sérülésénél Chiellini becsúszása teljesen szabályos volt, de legalább ennyire sérülésveszélyes. Többen nem értették, hogy mi a problémám a - ráadásul barátságos meccsen eleresztett - hasonló mozdulatokkal.

értelmetlen_nevű 2010.01.18. 17:21:11

@értelmetlen_nevű:
És ugye Witsel nem szándékosan csinálta ezeket, szemben az olasz művész barátunkkal.

Forrófejű játékos, de nem rosszindulatú. Ettől függetlenül támogatom az eltiltását, semmi keresnivalója nincs a focipályán az ilyeneknek.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 17:25:14

Materazzi sem rosszindulatú, hanem elszáll az agya. Tudtommal egy pályafutást sem tett tönkre, nem úgy, mint ez a mészáros. Azt se felejtsük el, hogy igen régi felvételek ezek, évek óta nem csinál ilyeneket, és nem csak azért mert a padon van, előtte sem csinált.

rizla 2010.01.18. 17:25:28

@Ciro2: jó, hát rivaldo örökös favorit. de az már annyira gagyi színészkedés volt, hogy őt nem lehet hibáztatni, ennél látványosabban nehéz csalni, szóval biztos viccnek szánta. a partjelző volt ritka tufa, vagy lefizetett csaló.

rizla 2010.01.18. 17:27:38

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: "Materazzi sem rosszindulatú, hanem elszáll az agya." ...és olyankor rosszindulatú.

értelmetlen_nevű 2010.01.18. 17:34:31

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Lehet hogy egy pályafutást sem tett tönkre, de a szándék megvolt benne.
Ezzel szemben a belga srácnak volt egy pár nagyon rossz, durva becsúszása. Ebből az egyik szerencsétlen módon egy nagyon durva sérüléshez vezetett, sajnos ez benne van a labdarúgásban. Azért pályafutás tönkretevéséről beszélni korai még, szegény Eduardo 1 év alatt meggyógyult, mondjuk nem megy neki annyira a játék, mint előtte. 30 éves korára pedig lehet hogy Witsel is megtanul sérülésmentesen focizni, ez ne legyen már érv.

Azazello007 2010.01.18. 17:34:41

Ez az eset valóban elég rossz példa Witsel ámokfutásaira, de az ilyenekért is simán piros lapot kéne adni mindenhol, még akkor is, ha nem történik súlyosabb sérülés.

értelmetlen_nevű 2010.01.18. 17:37:14

@Azazello007:
Pontosan. De egy rakás bíró simán odaintene Juhásznak, hogy állj föl pajtás, semmi nem volt.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 17:50:06

@rizla: Akkor sem mondanám rosszindulatúnak, inkább csak zavarba ejtően butának.

@értelmetlen_nevű: Nem akarom persze Matrixot védeni, van neki elég a rovásán, lehet azért vagyok vele megengedőbb, mert nagyon régen volt ő az a rettegett védő, ahogy most él mindenki fejében.

Romanes eunt domus 2010.01.18. 18:00:53

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: hozhatnék az életből példákat, hogy milyen az, amikor egy "nem rosszindulatú" embernek elszáll az agya. a pécsi egyetemisták tudnának erről mesélni.

Materazzi egy tukkó barom, csak miután a VB-n magához képest jobban tolta, meg a döntőben is gólt fejelt, a sok olasz-fan rámondta, hogy "na, ő egy kemény védő". Kemény a fszt. Stam, ő kemény volt, de sportszerű is. ez a marharépa meg egy hentes.

halareaal 2010.01.18. 18:11:22

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

már ne is haragudj, de ezt azért nem gondoltam volna, h egy ilyen témájú posztban vki Materazzi védelmére kel. ha ő "nem rosszindulatú, csak buta", akkor milyen alapon nevezed a belga gyereket féregnek meg mészárosnak?
Materazzi alakításaiban sokkal inkább benne volt a sérülésveszély, szerencséje volt pl McCarthynak h nem tört el a térde. de számtalan durva kétlábas becsúszása is volt, olyan is, amikor látszik h közben az embert nézi (ilyenből már 5-6 is "számtalan", nemtom am mennyi volt de ennyi legalább).

amikor tökön rúgja Sevcsenkot, azt nem is értettem, annyira szürreális volt, h már szinte vicces. Pepe esete ugrik be, amikor megkarcoltaa stoplijával a földön fekvő getafést, annyi különbséggel h a portugálnak szemmel láthatóan elborult az agya (nem mintha ez jobb lenne), de Materazzi úgy hajtja végre az egyik csatár földbedöngölés majd fordulásból másik csatár tökönrúgása.kombót, mintha ez a foci legtermészetesebb eleme lenne.

abban igazad van, h ez már régen volt, egy ideje ugyanis alig játszik, sérült is volt. a Zidane-üggyel bár, nem ő volt a hibás, azért elintézte, h felmelegessenek neki mindent, persze egy vb-címért nyilván megérte neki.

a Juhász esetnél, meg sztem látszik, h a belga ha nem is komoly sérülést akart okozni, nem bánta h eltalálta Juhászt, rá is tett még 1 lapáttal amikor felcsillant az ütközés lehetősége. de ebből valóban sok van, Ramos is kapott egy ilyet a hétvégén Amorebietától, igaz ott messzebbre rúgta a védő a labdát, ezért akár úgy is látszódhatott h szabályos volt (jellemző, h a szabit megadták, lap viszont nemh piros, semmilyen, ez is mutatja amit már írtak előttem, ilyeneket akkor büntetnek csak igazán, ha sérülés van belőle)

d3vnull 2010.01.18. 18:22:02

@rizla: Atyaég, nehogymár megmondd, hogy rivaldo színészkedését ő nem is úgy gondolta... lol.

rizla 2010.01.18. 18:23:37

@d3vnull: jó, nem gondoltam komolyan. egyszerűen csak nem értem, hogy ő meg EZT hogy gondolhatta komolyan. lenyűgöző, hogy mennyire faszfej, tényleg.

d3vnull 2010.01.18. 18:30:49

@rizla: ciro2? Valamelyest egyetértek veled bár a faszfej helyett sokkal finomabb szót használnék az egyet nem értésre :)

drani 2010.01.18. 18:42:58

a juve meccset nem látta senki? volt a chievoban egy granecho vagy kicsoda, először leütötte grygerát, akit lecseréltek zebinára. Aztán lekönyökölte Zebinát is, akinek kötés került a fejére. Majd orrbarúgta Cannavarót, akinek az orrát kellett bekötni. És ekkor lecserélte őt az edzője, mielőtt kinyír valakit.
Kőkemény

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.18. 18:47:46

A belga kölök egy sutyerák értelmileg visszamaradott barom. Materazzi egy agyatlan idióta. De nem róla szól a poszt, legalábbis így figyeltem meg.
Az ilyen embereket nem engedném a pálya közelébe. Menjenek kickboxra, ketrecharcra ha annyira kemény legények.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.18. 18:57:34

Kéne hozni egy új szabályt, ami a "szemet szemért" elven alapul. Ha valaki megrúgja a másikat, akkor az ötödik játékvezető (aki egy kigyúrt 150 kiló tiszta izom állat) odamegy és megrúgja. Ha eltöri valaki lábát, akkor kínpadra kötözik és egy 20 kilós kalapáccsal eltörik a lábát. És így tovább. :)

Így nem kéne szarakodni sportpszichológusokkal meg egyéb hülyeségekkel.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 18:59:27

@balinhosa: Pécsi egyetemista vagyok. Mellesleg, kicsit keménynek érzem a párhuzamodat. Én a véleményemet mondtam, miszerint Materazzi lehet akármilyen, de nem okozott komoly sérüléseket, nem úgy, mint jó pár, mészárosnak nem mondható játékos egyébként igen. Az meg hogy a vb-n magához képest jobban tolta, nem igaz, tanári volt Németországban a teljesítménye, nem csak a döntő miatt, Cannavaro mellett erről sokan elfelejtkeznek.

@halareaal: Véletlenül sem keltem a védelmére. Csak annyit mondtam, ne kiáltsunk Matrix-emlékdíjért, mert egy olyan durva esetnek sem volt az okozója, mint ez a srác anno. Valamint azt is mondtam, hogy van igazság a szavaitokban, de évek óta nem csinált ilyeneket, nem véletlen, hogy sok éves mindegyik felvétel. 2006-ban és 2007-ben, a legjobb éveiben sem csinált.

rizla 2010.01.18. 19:08:20

@d3vnull: öö, de ugye tudod, hogy a faszfejet rivaldora írtam?

halareaal 2010.01.18. 19:12:30

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

"Csak annyit mondtam, ne kiáltsunk Matrix-emlékdíjért, mert egy olyan durva esetnek sem volt az okozója, mint ez a srác anno."

de nem ez a lényeg. Materazzi ugyanúgy sérülésokozásra, vagy legalábbis emberre ment, mint ez a srác. a puszta szerencse kérdése, h nem okozott nagy sérülést, megvolt a szándék és a veszélyhelyzet is, egyértelmű a párhuzam. annyi a különbség h Materazzi hosszabb pályafutása során sok ilyet csinált, néha durvább dolgokat is, és a srác még fiatalkorában megjavulhat, ezért talán én sem kiáltanék (amiatt az egy v kettő eset miatt) Materazzi emlékdíjért, de azért nem, mert az annyira dúrva h a srác még nem szolgált rá.

már reagáltam amúgy a másikra, Materazzitól régen láttunk ilyeneket részben azért, mert keveset játszott az utóbbi időben, és mert rászálltak a bírók is egy jó ideje, ezért próbálja moderálni magát. a 06-07es szezonban talán kibírta ilyen látványos szabálytalanság nélkül, gratula neki (bár a Zidane-provokálással sztem majdnem, annyit ártott a megítélésének, mint a hentesmunkáival együtt)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 19:16:29

@halareaal: Oké, én értelek, de egy ilyen húzása sem volt a 2006/2007-es szezonban, remekül játszott, 10 gólt szerzett, mind fontos volt ráadásul. A vb-n meg tartom amit írtam a teljesítményét illetően. A szándék lehet hogy megvolt néha, de nem is röhögött olyan undorítóan, mint a posztban tárgyalt élőlény.

madbalee 2010.01.18. 19:27:52

@Hispan07: Nem kell messze mennünk az Inter elleni derby-n szakadt el legutóbb nála a cérna. (Igaz ott már nem ellett volna a pályán lennie sérülten, idegesen) Mondjuk Rhino nem említhető eme "vicces" fickóval akiről a poszt szól.

madbalee 2010.01.18. 19:32:55

@halareaal: @Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ajánlom figyelmetekbe a következő 2Materazzi TOP5" című kis szösszenetet:
www.youtube.com/watch?v=Ze2nWHF3gj8

valamint a Materazzi "monster" bővebb okfejtegetést:
www.youtube.com/watch?v=VMqSysgrhzU&feature=related

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 19:43:32

@madbalee: Megint nem védeni akarom, de ezek a felvételek állandóan ismétlődnek. Évtizedes pályafutása alatt volt mondjuk tucatnyi kemény, alattomos belépője, az szezononként 1. Nem akarom védeni, megint mondom, mert elég tuskó, de sokan kicsit túlértékelik a taplóságát, lásd még Bommel, aki szintén alig mutat már ebből valamit.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 19:53:15

@halareaal: Szerintem is egy tarack Materazzi, de a Zidane esetért őt kiáltják ki bűnbaknak mindig mosolygok. Efféle provokációk elhangzanak pályán, nem kell komolyan venni, és vissza kell szólni. Zidane viszont tettlegesen reagált megérdemelte a pirosat és egyáltalán nem menti őt, mit mondott neki Mátrix.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.18. 20:02:53

@popp: :DDDDDDDDDDDDD

nem te szoktad mondani a völler-rijkaard incidens kapcsán (emlékeztetőül: rijkaard férfiasan hátulról lecsulta a szemét németet), hogy arra gyanakodsz, völler mondott valami rasszistát? ez így kicsit fura most, nem? különösen, hogy mást még nem hallottam tőled azzal az esettel kapcsolatban, csak völler vélt bűneinek sorolását, meg hogy rijkaard egyetlen piros lapja volt pályafutása során.

smartdrive 2010.01.18. 20:19:10

de hát egyszerű a megoldás: edzés után megvárni, kiverni az összes fogát, és szépen elmagyarázni neki, hogy ilyet nem illik

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 20:19:23

@mocsing: De jó vagy. Olyat viszont nem mondtam, hogy ez menti Rijkardnak azt a cselekedetét.

Egyébként azért szólamlottam fel akkor, mert akkor is ment Rijkaard mocskolása, miközben neki az volt az egyetlen kiállítása pályafutása során és hasonló agyelborulásra nála nem emlkszem, Zidane-nál viszont jópárat föl lehet sorolni. Na meg sem érdemled, hogy ma körül-belül az ötödik magaslabdát nem csaptam le veled kapcsolatban.

"materazzi a szén alapú életforma legalja." - ha én írnék ilyet valamelyik volt vagy jelenlegi Bayern játékosra, akkor már moderátorért vonyítanál.

Aztán visszakérdeznék, szerinted menti Zidane cselekedetét, hogy mit mondott neki Materazzi.

elber 2010.01.18. 20:32:42

Roli elleni belépő szerintem nem ért volna pirosat csak sárgát, de ő már arcra kap lapot.
Mondjuk az érdekelne, hogy az ilyenek vajon miért nem legalább egy Essien (ide tetszőlegesen berakhatunk bármelyik komolyabb játékost ) méretű arcba kötnek bele. Vajon miért nem...
Azért megnéznék egy jó kis Royal Rumble-t Materazzival, Bartonnal, Balotellivel, Pepével, Jonessal és társaikkal.

rizla 2010.01.18. 20:36:46

@elber: azért juhász nem egy kis vakarcs..

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.18. 20:42:20

@popp: ezúton is megköszönöm nagylelkűséged.

barátom, tényleg írjam be, hogy mikor kiáltottam moderátorért? amikor hitlerről meg az árják kiszart termékéről ugatsz bazmeg poénból effenberg kapcsán. nem bírom ki, megint mondok utólag egy brávót. (mint kiderült nem csak én gondoltam így. ennyit a vonyításról.)

egyébként képtelenség hogy nem érzed. volt egy köpés meg egy fejelés. a fejelésnél a lefejelt se tagadja, hogy provokálta. a köpésnél ilyenre max te gyanakodsz, annyit tudunk, h az a sutyerák köpött. a fejeléssel kapcsolatban mosolyogsz, ha vki szerint köcsögség a provokáció, a köpésnél meg egy dolgot tudtál eddig mondani, hogy gyanakodsz a provokációra. te egy csoda vagy.

egyébként meg ki a faszt érdekel, hogy hanyadik kiállítása...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.18. 20:44:44

@popp: a visszakérdezésre meg annyit, hogy nem tudom, hogyan jön ez ide. ha anno leírtad volna mekkora taplónak tartod rijkaardot, de nem tartod elképzelhetetlennek, h provokálta völler, senki nem szól egy szót sem. (tudjuk, ezt totti miatt nem írhatod).

senkit nem ment semmi, aki köp, vagy fejel, de most mosolyogsz, akkor meg a provokációval jössz.

neked nem vicces?

badblood 2010.01.18. 20:56:59

Én korábban Obi Mikelt "féltettem", hogy ilyen agyatlan hentes lesz, (mert afelé kacsingatott) de aztán úgy néz ki, hogy "elnőtte" a felesleges durvaságait, mint a kisgyerek a betegségét :))

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 20:58:17

@mocsing: Istenem, mein bruder. Rendben Zidane korrektül cselekedett, mikor a csapttársaival kjibaszva tette, amit tett. Ráadásul akkor is igaza volt, amikor megtaposta a földön fekvő dél-afrikai védőt. Rijkaardról viszont kijelenthető, hogy sutyerák egy baromság miatt, mikor tudjuk, hogy egész pályafutása alatt a legsportszerűbb játékosok közé tartozott. (megjegyzem Rijkard és Völler később tisztázta ezt az affért, Materazzi és Zidane valószínűleg erre sohasem lesz képes és nemcsak Mátrix miatt). Ja, kimondtad az ítéletet, szóval a faszt sem érdekel, hogy egyébként hány kiállítása volt a15 éves profi pályafutása alatt, erre meg én mondom, hogy bravó.

Megjegyzem nem az egyetlen megjegyzésem volt, amikor moderátorért kiáltottál, de annál finomabb minősítésekért is, amelyet Mterazziról megejtettél. aki - mondom másodszor szerintem is egy suttyó.

Továbbá hozzáfűzném, hogy én elnézést kértem azért a túltolt kommentemért. Te viszont mikor durva személyeskedések miatt moderálnak, követeled a másik kimnoderálást is, aki nem is rád csak kedvenc csapatodra tett megjegyzést.

elber 2010.01.18. 21:03:30

@rizla: Tényleg nem az. De nem a fizikai erő a fontos, hanem, hogy Juhász nem annyira agresszív, hogy ezután vadásszon a durván játszóra. Essien, vagy mondjuk Bommel ha nem is taposná meg rögtön, (a Waslilewski eset után megérdemelné) akkor is szép csomagokkal ajándékozná meg emberünket. Nem mondom, hogy ez szép lenne vagy helyesnek tartanám. De az jellemző, hogy ezeket a sunyi szemét belépőket, sohasem a megfelelő méretű emberek ellen követik el.

Strigo 2010.01.18. 21:04:31

Kedvenc videóm a témában, zseniális zenével:

www.youtube.com/watch?v=zmE5XZlm-Cs

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.18. 21:13:59

@popp: soha nem kiáltottam máskor moderátorért. keversz vkivel.

hogy nekem elnézést kéne kérnem bárkitől is, aki a kimoderált kommentem kimoderálását sem értette, az megint érdekes felvetés. egyébként én tartom, amit akkor írtam. az érintett szerint se volt sértő. ennyit erről.

a konkrét eset (köpés) megítélésénél továbbra sem értem, miért számít, hogy kiállították-e korábban.

halareaal 2010.01.18. 21:26:59

@popp: nem is állítottam mást én se. és írtam is h nem ő volt a hibás elsősorban, de ettől még ő sem volt ártatlan nyilván, sőt. az meg h sokat rontott a megítélésén ezzel, sztem tény, még úgy is h őt fejelték le.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 21:28:08

Nem a köpés megítélésénél számít, hanem az ember megítélésénél. Mint fentebb jeleztem, azért szólamlottam föl Rijkard ügyében akkor, mert ment a görényezés, finomabban sutyerákozás.

Gondolom neked is akadt olyan megmozdulás az életedben amire nem vagy büszke, de azt a rossz pillanatot nem figyelte huszonöt kamera. Gondolom rosszul is esne ha egy ilyen monentumért tartanának sutyeráknak örökre.

Visszatérve Zidane-hoz, neki jóval több suttyó momentuma volt Rijkardnál, még sem akarnék végérvényes ítéletet mondani fölötte.

montipájton 2010.01.19. 08:41:11

@imici77: Zseniális.)) Persze, aki látott már női kézilabdameccset közelről, nem csodálkozik ezen sem.

szanalmas 2010.01.19. 10:17:25

@rizla:

Mert azt nem vetted észre, hogy előtte az arcába könyökölt izomból. Játékvezetőnek ne mennyé.

szanalmas 2010.01.19. 10:20:13

@szanalmas:

(Ja, bocs, már mondták.) sry

elber 2010.01.19. 10:29:41

@imici77: ugyanezt a linkeltem csak más volt a vid körítése. :D

páduaiszentantal84 2010.01.19. 15:18:42

azért az is egy szép momentum Bölönitől, hogy a mai sport szerint elmondja Juhászt minden színész, szimuláns primadonnának a belga médiában meccs után. megértem h védi a saját játékosát, meg h utaznak már Witselre, de "nehogy a szar (Witsel) húzza már le a wc-t".
süti beállítások módosítása