2009-ben utoljára sorakozik fel egymással szemben 220 kocogó fogsor, és 440 begörcsölésre egyre hajlamosabb láb a Serie A-ban. Az év végén, ahogy az elején is, a Nazionale kék-fekete ülepét nézi a mezőny, és ez így lesz akkor is, ha a két csapat országos komaságára fittyet hányva a Lazio mindenféle esélyeknek ellentmondva győz a Meazzában az utolsó fordulóban. Kegyetlen a Milan sorsolása, a Palermo után egy újabb nehéz ellenfél következik, a feltüzelt Violának nagyon kell a siker, mert belehúztak a BL-ben, bár ugyanez talán még igazabb a Milanra. A Juventus jelentős győzelmi esélyekkel várja a Cataniát, a Roma pedig megmutathatja a Parmának, hogy meddig nőnek a fák az újoncok számára. A Genoa-Bari meccsen Koman Vladimir megszerzi első Serie A-gólját, de így is kikapnak a sűrű év végére teljesen kifingó angoloktól.
Fiorentina-Milan 2-1
A Milan öt zsinórban behúzott meccs után perecelt el hazai pályán, Firenzében kellene javítani, méghozzá Kaladzéval a védelem tengelyében. A Violában inkább támadók hiányoznak, de a Vargas és Gilardino játszhat, utóbbi pedig szinte biztos, hogy feltúrja majd a pályát.
Inter-Lazio 2-0
Az Inter simán túlteszi magát Sneijder hiányán (piros lap miatt), a Lazio viszont akkor sem lenne esélyes, ha játszhatna Zarate (de nem, sárgák miatt). Ha Mourinho egy kicsit fel tudja még pörgetni az övéit, nagyon sima lesz, a Lazióban a Genoa legyőzése ellenére nem látjuk az erőt.
Roma-Parma 2-1
Odáig fajult a helyzet, hogy a Parma biztosan feszít a BL-t érő 4. helyen, a Roma pedig oda tart, de ahhoz, hogy oda is érjen, igen fel kell fújnia az arcát a kizárólag a bajnokságra koncentráló, magabiztos pármaiak ellen. Gyors kérdés: mi van a sztárral, a vadállattal, a csodaigazolással, Julio Baptistával?
Juventus-Catania 2-1
A Catania a második legrosszabb csapat a Serie A-ban, és hamarosan Szinisa Mihajlovics keze alatt a legrosszabbá válik, de pillanatnyilag egyáltalán nem esélytelen a torinói vizit előtt. Ha valakinek nagyon kell ez a pihenő, az a Juventus, a kókadt zebrákban talán még maradt annyi, hogy egy utolsó, erőtlen lökéssel némi sanda félmosolyt csempésszen az Alpok lábához az ünnepek előtt.
Napoli-Chievo 0-0
A népes 24 pontos kontingens két tagját nem hozza lázba a meccs, még meg is tennénk a Chievót, ha lenne ilyen megérzésünk, de most nincs. A Napoli egyébként is letudta már éves villogását Cagliariban, és nem csak azért nem fogja tudni megverni a veronaiakat, mert nem lehet a pályán Lavezzi.
Palermo-Siena 3-1
A Siena kétmeccses győzelmi szériája smafu a Milant a San Siróban kivégző szicíliaiak kunsztjához képest, ráadásul (nagyon) szerencsés esetben győzelmével a Palermo akár az ötödik helyig is felrakétázhatja magát. A győzelem meglesz, az 5. hely nem.
Genoa-Bari 3-1
Soha nem tagadtuk, a Genoát nagyon kedveljük, de most nem tudunk nekik szurkolni, mert az ellenfélnél (lehet, hogy csak akkor, ha hátrányba kerülnek) egy fiatal magyar játékos első góljáért hajt. Az EL-kiesés után fúj egy nagyot, és megindul felfelé. Oda, ahol a helye van.
Livorno-Sampdoria 1-0
Itt a meglepetésünk. Nem lesz Lucarelli sem, úgyhogy alátámasztani csak annyival tudjuk, hogy a Livornóban mintha megmozdult volna valami. Hiába, a mozgalmi szellem már csak ilyen.
Udinese-Cagliari 0-0
Valahogy most nem látjuk megismétlődni a tavalyi 6-2-től, pedig a szárdok a legutóbbi fordulóban is kitettek magukért, ami az izgalmakat illeti. Az udineiek a szokásos mintát követik: jól kezdtek, de mostanra gyalázatos, amit művelnek, így hiába lesz újra jó tavaszuk.
Bologna-Atalanta 3-2
A sok gól meglepetés lehet, különösen a vendégek kettője, ugyanis nem játszik a csapat játékának meghatározója, Doni. A Bologna hazai pályán gyűjtögeti a bentmaradáshoz szükséges pontokat, de reméljük, nem jön össze elég ahhoz, hogy el is érjék. A kutya nem ugatna utánuk.
Hétvégi jóslatok - Serie A, 17. giornata
2009.12.19. 11:54 _benito
292 komment
Címkék: olasz beharangozó üveggömb serie a beharang
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr891608679
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mr.AT 2009.12.21. 02:23:31
@popp: Mindettől függetlenül pedig azt a korábbi véleményemet továbbra is tartom, hogy a Roma kerete felettébb foghíjas. Már anno az év elején is megírtam, hogy én a Juan-Mexes-De Rossi-Totti négyest tartom a Roma múltjához méltó, igazán klasszis játékosnak, s ez kevés - ahhoz, hogy valami kiugró eredményt érjetek el, pláne.
Az, hogy ennyire feljöttetek ránk, nem a a ti mágikus verhetetlenségetek, hanem a mi teszetosza szerencsétlenkedésünk eredménye. Most épp hullámhegyen vagytok, de kiesik 1-2 kulcsember, s megint jönnek majd a völgyek. A keretetek egyáltalán nem kiegyensúlyozott, s sokkal több szürke játékos van benne, mint akár 5-10 éve.
Az, hogy ennyire feljöttetek ránk, nem a a ti mágikus verhetetlenségetek, hanem a mi teszetosza szerencsétlenkedésünk eredménye. Most épp hullámhegyen vagytok, de kiesik 1-2 kulcsember, s megint jönnek majd a völgyek. A keretetek egyáltalán nem kiegyensúlyozott, s sokkal több szürke játékos van benne, mint akár 5-10 éve.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 02:29:49
@Mr.AT: Valóban, a kiváló itáliainagysándor várta tizen kívülre a Romát. Abba vitába aztán te magad is beszálltál, elég nagy vehemenciával. Amikor roppant elfogultan és a Roma játékosait ekézgetve hasonlítottad a két csapat keretét.
Bajnoki címről és Bl-győzelemről tényleg nem beszéltél, de hosszú kommentekben ajnároztad a kékfekete (sic!) Ferrarát és a reményteljesen épülő csapatot.
Bajnoki címről és Bl-győzelemről tényleg nem beszéltél, de hosszú kommentekben ajnároztad a kékfekete (sic!) Ferrarát és a reményteljesen épülő csapatot.
Mr.AT 2009.12.21. 02:50:35
@popp: Kékfekete? :-) Ezt majd olvasd azért újra...
Elmondtam a véleményem a Roma játékosairól, amely véleményhez most is tartom magam. A késői időpontra való tekintettel nem mennék bele részletekbe, de már akkor is ezt írtam, és ezt most így látom: ezzel a kerettel villanásaitok lesznek csak. Nyerhettek bárki ellen, de ki is kaphattok bárkitől. Most épp egy jobb periódusotok van, a csapnivaló szezonkezdet után - de jön még kutyára kamion.
Az pedig, hogy mi hullagyengék vagyunk, nem érv amellett, hogy ti klasszisok lennétek, s ez akkor is igaz lesz, ha neadjisten az év végén mondjuk előttünk végeztek a táblázaton.
Az nektek egy erőn felüli teljesítmény lesz, a mi teljesítményünkről meg most inkább nem írnék jelzőket.
Elmondtam a véleményem a Roma játékosairól, amely véleményhez most is tartom magam. A késői időpontra való tekintettel nem mennék bele részletekbe, de már akkor is ezt írtam, és ezt most így látom: ezzel a kerettel villanásaitok lesznek csak. Nyerhettek bárki ellen, de ki is kaphattok bárkitől. Most épp egy jobb periódusotok van, a csapnivaló szezonkezdet után - de jön még kutyára kamion.
Az pedig, hogy mi hullagyengék vagyunk, nem érv amellett, hogy ti klasszisok lennétek, s ez akkor is igaz lesz, ha neadjisten az év végén mondjuk előttünk végeztek a táblázaton.
Az nektek egy erőn felüli teljesítmény lesz, a mi teljesítményünkről meg most inkább nem írnék jelzőket.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 03:19:00
@Mr.AT: A fölsorolt négy embernek elég jó sansza volna kezdőbe kerülni a világ bármelyik csapatában, mondhatjuk őket nemzetközi, sőt világklasszisnak (Mexest nem biztos). Azért nem is olyan rossz, hogy a kulcsposztokon ilyen játékosaink vannak. De rajtuk kívül is vannak kiváló spílereink Vucsinics, Pizarro, Perrotta, Brighi, Menez, Motta, Cicinho, Julio Sergio kapus (belőle szintén világklasszis lehet, egyelőre nagyon imponáló a teljesítménye) és én Gubertiben is látok fantáziát. Tény, hogy vannak hiány posztjaink, de a Juvének és a Milannak is akadnak. Szerintem egyébként a legjobb kezdőnk nem sokkal gyengébb mint a az északi topkluboké. A baj az, hogy 15-16 topszinten játszatható játékos van a keretben, az igazán nagy eredményekhez 22-25 kéne.
Nyilván a Juve pocsék formája és szereplése benne van abban, hogy két pontra följöttünk, ahogy a Roma pocsék rajtja meg abban, hogy a Juve annyira meglépett tőlünk, de méltánytalan elvitatni farkasaim érdemeit. Október huszonötödike óta nem kaptunk ki, azért ezt kár degradálnod.
Szerintem mikor a Roma múltjához méltatlan játékoskról beszélsz, akkor is a Juvéből indulsz ki. A Romáért ugyan mindig megőrültek a szurkolóik. Akik alkalom adtán bordósárga drapival vonják be a Circus Maximust és egész nyáron át tartó fiesztát rendeznek egy-egy hosszú böjt után beütő Scudetto után. Ha klub szellemisége bátran is állítható az északi nagycsapatokéhoz csak mi Spirito Juve helyett azt mondjuk Core de Roma. Nem véletlen, hogy akárhogy is szerepelt a Roma mindig volt egy hűséges született romanista klasszisa, aki önszántából sosem hagyta el a Romát. Eredményességben viszont messze elmaradunk a nagy hármastól. Az északi nagycsapatokhoz fogható keretünk csak kétszer volt, a nyolcvanas és a 2000-es évek elején, két igen ambíciózus rőmai Dino Viola és Franco Sensi elnökök jóvoltából. Ez a két időszak hozta egyúttal a klub legjobb éveit is. És szerintem nincs okunk szégyenkezni amiatt, hogy évtized eleje óta szinte folyamatosan gyengülő kerettel is tartjuk magunkat az élmezőnyben.
Az őszi szezonra meg főleg a gyenge rajt fényében nem lehet panaszom. Csoportelsőként mentünk tovább az EL-ben, ráadásul a sorsolásunk is bíztató. Karácsonyra aztán a bajnokságban is kiegyenesedtünk.
Nyilván a Juve pocsék formája és szereplése benne van abban, hogy két pontra följöttünk, ahogy a Roma pocsék rajtja meg abban, hogy a Juve annyira meglépett tőlünk, de méltánytalan elvitatni farkasaim érdemeit. Október huszonötödike óta nem kaptunk ki, azért ezt kár degradálnod.
Szerintem mikor a Roma múltjához méltatlan játékoskról beszélsz, akkor is a Juvéből indulsz ki. A Romáért ugyan mindig megőrültek a szurkolóik. Akik alkalom adtán bordósárga drapival vonják be a Circus Maximust és egész nyáron át tartó fiesztát rendeznek egy-egy hosszú böjt után beütő Scudetto után. Ha klub szellemisége bátran is állítható az északi nagycsapatokéhoz csak mi Spirito Juve helyett azt mondjuk Core de Roma. Nem véletlen, hogy akárhogy is szerepelt a Roma mindig volt egy hűséges született romanista klasszisa, aki önszántából sosem hagyta el a Romát. Eredményességben viszont messze elmaradunk a nagy hármastól. Az északi nagycsapatokhoz fogható keretünk csak kétszer volt, a nyolcvanas és a 2000-es évek elején, két igen ambíciózus rőmai Dino Viola és Franco Sensi elnökök jóvoltából. Ez a két időszak hozta egyúttal a klub legjobb éveit is. És szerintem nincs okunk szégyenkezni amiatt, hogy évtized eleje óta szinte folyamatosan gyengülő kerettel is tartjuk magunkat az élmezőnyben.
Az őszi szezonra meg főleg a gyenge rajt fényében nem lehet panaszom. Csoportelsőként mentünk tovább az EL-ben, ráadásul a sorsolásunk is bíztató. Karácsonyra aztán a bajnokságban is kiegyenesedtünk.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 03:20:52
@Mr.AT: "Kékfekete?" - ö, na most már tényleg ideje lefeküdni.
Gabez 2009.12.21. 09:43:02
JZanetti 2009ben az összes bajnokin játszott és kezdő is volt! Nincs még egy ilyen a serie a-ban.
Ez az ember tripla fizut érdemelne, akármennyit is keres + szobrot.
Ja és Muntarit én se csípem, mert butának tűnik és úgy is viselkedik sokszor, hülyeségeket csinál a pályán, pedig a fizikuma és a gyorsasága megvan ahhoz, hogy Essienhez hasonló hatékonysággal focizzon. Hát sajna ez van. Reméljük, lassacskán érik valamennyit.
Ez az ember tripla fizut érdemelne, akármennyit is keres + szobrot.
Ja és Muntarit én se csípem, mert butának tűnik és úgy is viselkedik sokszor, hülyeségeket csinál a pályán, pedig a fizikuma és a gyorsasága megvan ahhoz, hogy Essienhez hasonló hatékonysággal focizzon. Hát sajna ez van. Reméljük, lassacskán érik valamennyit.
giacinto 2009.12.21. 10:26:39
@Gabez: nem tudom pontodan de az kb 120-130 bajnoki lehet zsinórban, eltiltás, sérülés nélkül.
Legyen ő az évtized játékosa.
Legyen ő az évtized játékosa.
Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.12.21. 10:49:59
@Gabez: Lampardnak is volt pár éve egy ilyen sorozata, neki valahol 170 körül szakadt meg azt hiszem.
giacinto 2009.12.21. 11:36:12
goal.com a napokban végigveszi a nagycsapatokat hogy kiket kéne igazolniuk januárban. kiváncsi leszek :)
Gabez 2009.12.21. 12:23:33
@Zsoca87: na utánanéztem, 164-et találtam Lampard wiki page-én.
Zanetti 147-nél tart a tegnapival. Vasemberek mindketten.
Zanetti 147-nél tart a tegnapival. Vasemberek mindketten.
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.21. 13:16:42
zanetti teljesitmenye amiatt kiemelendo, hogy eronleti problema sosem volt vele, pedig a kortarsai neha mar mankoval jarnak.
off
@Mr.AT: o, koszonom mester, hogy megvilagositottad elmemet, miszerint egy olasz topicban egy olasz szot valamilyen bronxi bunko felreertett leirasa szerint kell irni, nem pedig a 60 millio szuletett olasz (koztuk az altalad is nagyra tartott adp) szerint helyesnek tartott capisci? modon. (a capisce ugyanis magazo forma, ami a hozzad hasonlo agressziv ontelt mugengszeterek altal meg az ujvilagban is ritkan hasznalt )
off
@Mr.AT: o, koszonom mester, hogy megvilagositottad elmemet, miszerint egy olasz topicban egy olasz szot valamilyen bronxi bunko felreertett leirasa szerint kell irni, nem pedig a 60 millio szuletett olasz (koztuk az altalad is nagyra tartott adp) szerint helyesnek tartott capisci? modon. (a capisce ugyanis magazo forma, ami a hozzad hasonlo agressziv ontelt mugengszeterek altal meg az ujvilagban is ritkan hasznalt )
Mr.AT 2009.12.21. 13:57:07
@Pályaelhagyó autóversenyző: Senki nem mondta, hogy kell "helyesen" írni. Pont TE voltál az, aki hívatlanul és kéretlenül belepofáztál az általam írtakba, magas lóról leugatva, hogy "ezt nem így kell". Miután pedig a napnál is világosabban bebizonyosodott, hogy balf*sz voltál és lesre futottál (ugyanis mindkét forma releváns és használt), most holmi statisztikák mögé próbálsz bújni, ahelyett, hogy szépen szemlesütve kussolnál.
Majd pont te leszel az, aki megmondja, hogy hol és ki milyen kifejezéseket használhat, ugye? Legközelebb mondjuk pécézd ki a "leporelló" szót, azt ugyanis a népesség szintén kis hányada használja csak rendszeresen. Röhej. Foglalkozz inkább azzal, amihez értesz, a semmivel.
Ezentúl pedig már fentebb is írtam, de leírom még egyszer, mert szemmel láthatóan nehéz felfogású vagy: legfeljebb ontopic kérdésekkel zavarj, s ott is próbálj ennél színvonalasabb stílust használni. A személyeskedő csaholásodat ("hozzád hasonló agresszív öntelt műgengszterek") meg spórold meg, ezektől csak még primitívebb leszel, márpedig az összkép már így sem fényes. Ciao.
Majd pont te leszel az, aki megmondja, hogy hol és ki milyen kifejezéseket használhat, ugye? Legközelebb mondjuk pécézd ki a "leporelló" szót, azt ugyanis a népesség szintén kis hányada használja csak rendszeresen. Röhej. Foglalkozz inkább azzal, amihez értesz, a semmivel.
Ezentúl pedig már fentebb is írtam, de leírom még egyszer, mert szemmel láthatóan nehéz felfogású vagy: legfeljebb ontopic kérdésekkel zavarj, s ott is próbálj ennél színvonalasabb stílust használni. A személyeskedő csaholásodat ("hozzád hasonló agresszív öntelt műgengszterek") meg spórold meg, ezektől csak még primitívebb leszel, márpedig az összkép már így sem fényes. Ciao.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 15:03:34
@giacinto: Ma van a második tárgyalási nap, tanúkat is meghallgatnak, például a Lazio részéről Ballardinit, míg Pandev részéről pedig például De Silvestri és Firmani. Nem kizárt, hogy ma ítélet születik, de nem is túl valószínű. Az tuti, hogy még az átigazolási időszak vége előtt meglesz a verdikt.
giacinto 2009.12.21. 15:08:20
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
nekünk minél előbb kéne, de legkésőbb január elejére. állítólag Paolillo és Lotito tegnap este találkoztak az ügyben.
nekünk minél előbb kéne, de legkésőbb január elejére. állítólag Paolillo és Lotito tegnap este találkoztak az ügyben.
giacinto 2009.12.21. 15:10:25
Az Inter a teljes 2009-es évben veretlen maradt hazai pályán, minden sorozatot figyelembe véve, pedig ugye volt benne egy csúcs-MU meg csúcs-Barca is.
Ez sztem nem sok csapatnak sikerült.
Ez sztem nem sok csapatnak sikerült.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 15:11:35
@giacinto: Igen, én is olvastam. Szerintem ha tényleg az Inter a legkomolyabb érdeklő - és nyilván ők -, akkor már minden biztosra le van fixálva a szerződésben, és amint ítélet lesz, csak 1-1 aláírás kell majd.
horas 2009.12.21. 15:45:03
@Pályaelhagyó autóversenyző: Most,hogy mondod azért Zanetti-t télleg megverték mostanában egyszer kétszer emlékszem a Kazan meccsen pl.De viszont volt két Maicon-t idéző felfutása is azon a meccsen,amikor az egyikből a gól is lett.Ezért mondom,hogy Chivu-t ugyanennyiszer felfűzik de ő nem tud így megíramodni felfele,ha csak Zanetti-nek is 2 hónapota van egy ilyenje de már akkor is beljebb vagyunk.Egyébiránt csak zárójelbe a MR.AT-os nullád nagyon ül.Vigyázz vele világbajnok szájtépésben. ;)
@giacinto: Hát nemtudom.Az Inter-nek igazából mindegy kit igazol sokkal több esélye a BL-ben nem lesz,és nem akarom elkiabálni,de perpillanat nehezen elképzelhető,hogy veszélyben lenne a scudetto.A Juve-nak meg a Milan-nak meg túl sokat kellene igazolni...
Jóhát ez a hazai pályán való veretlenség nagyon mutatós meg jól hangzik,de azért annyira nem vágnák fel egy hazai pályán 80 ezer emberrel elött 10 focistával bekkelő 0-0-ra,úgyhogy az első meccs a párharcban...
@Gabez: Azért Zanetti meccsszáma számomra egy kicsit,elgondolkodtató,jövőre 37 éves lesz és nem hiszem,hogy idén minden meccset végig játszott,hogy olyan hamar kifog kerülni a kezdőből.Nagyon szeretem őt és tényleg rendkívül egyenletesen teljesít,de nehogy azt mondja nekem vki,hogy nem találnánk a posztjára,több oldalúbb,jobb játékost.
Cserének középpályára,szélső védőnek ideális még jövőre is de több nem,én így gondolom.
@giacinto: Hát nemtudom.Az Inter-nek igazából mindegy kit igazol sokkal több esélye a BL-ben nem lesz,és nem akarom elkiabálni,de perpillanat nehezen elképzelhető,hogy veszélyben lenne a scudetto.A Juve-nak meg a Milan-nak meg túl sokat kellene igazolni...
Jóhát ez a hazai pályán való veretlenség nagyon mutatós meg jól hangzik,de azért annyira nem vágnák fel egy hazai pályán 80 ezer emberrel elött 10 focistával bekkelő 0-0-ra,úgyhogy az első meccs a párharcban...
@Gabez: Azért Zanetti meccsszáma számomra egy kicsit,elgondolkodtató,jövőre 37 éves lesz és nem hiszem,hogy idén minden meccset végig játszott,hogy olyan hamar kifog kerülni a kezdőből.Nagyon szeretem őt és tényleg rendkívül egyenletesen teljesít,de nehogy azt mondja nekem vki,hogy nem találnánk a posztjára,több oldalúbb,jobb játékost.
Cserének középpályára,szélső védőnek ideális még jövőre is de több nem,én így gondolom.
horas 2009.12.21. 15:51:54
@giacinto: Szal Pandev-ről nem sokat tudok,láttam őt játszani párszor,de nem nagyon figyeltem,jól cselez meg veszélyes a kapu elött,megminden de én valahogy nem vagyok beindúlva tőle,mesélj nekem vmit róla vagy vki,attól függetelenül még állatira beválhat,de viszont Suazo sem egy akkora balfasz mind a amennyire mellőzve van,és én akkor klasszis különbséget köztük nem érzek.Bár Pandev-ből még lehet valaki,Suazo-ból már nem igazán.
horas 2009.12.21. 15:57:33
Kicsit más téma,de tegnap néztem az Inter meccset és beugrott,hogy Eto"o nyilatkozta,hogy vannak ismerősei az Inter-nél mert Motta-val ugye együtt játszottak sokáig,Cambiasso-val meg a Real akadémiáján nevelkedtek együtt,ez tegnap beugrott.Mekkora egy idióta egy bagázs dolgozik ott,hogy ilyen embereket elengednek aztán meg vagyonokat fizetnek Higuain-ok,meg Gago-k ért...
Meg mondjuk Mata is Real nevelés...
(Mondjuk az Inter is tudna mesél igazolásokról...)
Meg mondjuk Mata is Real nevelés...
(Mondjuk az Inter is tudna mesél igazolásokról...)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 15:59:35
@horas: Suazot én az Interben nem is tudom mikor láttam játszani, de Pandev legalább egy klasszissal biztos hogy jobb nála. A macedón másnak is megcsinálja a helyzetet, ezek mellett gólerős, jól használja ki a helyzeteket, nem önző és öncélú. Nem tudom, mennyire befolyásolta a játékát a nagy kihagyás, a nemzeti csapatban látottak alapján nem nagyon szerencsére, jelentős erősítés lenne az Internek, akár mint nem is mindig kezdőként. Eto'o szerintem csak akkor tud kikerülni, ha sérült, vagy például az ANK-n van, de Militoval jó harcot tudnának vívni. Egyébként ebben a pillanatban kezdődik a bírósági meghallgatása.
horas 2009.12.21. 16:11:38
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Jó,okés,köszi.
De én emlékszem Suazo-ra mikor idekerült,nem volt ő olyan rossz,arról nem tehet,hogy jött Mourinho és nem számol vele,ebben a 2 évben amíg nem játszott az ázsióját teljesen lerombolták.
Az egyértelmű,hogy Pandev-ben több fantáziát látok és ő azért még fejlődhet is.Egyébként Muntari-ra visszatérve úgy elcserélném Ledesma-ra,hogy csak úgy füstöl,az idei teljesítménye alapján.
És miről megy a tárgyalás,felbontják-e a szerződését vagy mi?
De én emlékszem Suazo-ra mikor idekerült,nem volt ő olyan rossz,arról nem tehet,hogy jött Mourinho és nem számol vele,ebben a 2 évben amíg nem játszott az ázsióját teljesen lerombolták.
Az egyértelmű,hogy Pandev-ben több fantáziát látok és ő azért még fejlődhet is.Egyébként Muntari-ra visszatérve úgy elcserélném Ledesma-ra,hogy csak úgy füstöl,az idei teljesítménye alapján.
És miről megy a tárgyalás,felbontják-e a szerződését vagy mi?
_KingJack_ 2009.12.21. 16:20:08
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: erről nagyon lemaradtam, de miért is kell ítélkezni Pandevről?
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 16:27:52
@horas: Igen, pontosan arról, nem kizárt hogy már ma lesz ítélet, de mondom, azért nem is valószínű.
@_KingJack_: Röviden: A 2010 nyarán lejáró szerződését akarta vele meghosszabbítani a Lazio, de ő két ok miatt sem akarta ezt elfogadni, egyrészt szeretett volna nagyobb csapatba igazolni, másrészt kevesebb fizetést ajánlottak neki, mint addig. Büntetésképpen, az egész őszi szezonra kizárták a keretből, csak az edzéseken vehetett részt, egyébként Ledesma ugyanezt az utat járta/járja be, csak ő nem terelte jogi útra. Pandev viszont igen, és azt szeretné elérni, hogy bírósági úton bontsák fel a szerződését. Ma van a második bírósági napja az ügynek.
@_KingJack_: Röviden: A 2010 nyarán lejáró szerződését akarta vele meghosszabbítani a Lazio, de ő két ok miatt sem akarta ezt elfogadni, egyrészt szeretett volna nagyobb csapatba igazolni, másrészt kevesebb fizetést ajánlottak neki, mint addig. Büntetésképpen, az egész őszi szezonra kizárták a keretből, csak az edzéseken vehetett részt, egyébként Ledesma ugyanezt az utat járta/járja be, csak ő nem terelte jogi útra. Pandev viszont igen, és azt szeretné elérni, hogy bírósági úton bontsák fel a szerződését. Ma van a második bírósági napja az ügynek.
_KingJack_ 2009.12.21. 16:40:30
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: köszi szépen. Így már világos miért is áll úgy a Lazio, ahogy...
Kitartás!
Kitartás!
horas 2009.12.21. 16:43:36
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Mocskos egy dolog ez.Ledesma is valami nagyobb klubba akart játszani vagy csak a pénzzel baszakodtak vele is?
horas 2009.12.21. 16:44:04
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Csak mert ő azért CSK is volt meg minden....azért...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 17:01:09
@_KingJack_: Szívesen, és köszönöm. Igen, ez is egy komoly alkotóeleme annak, ami miatt itt tart ma a klub.
@horas: Szerintem is mocskos, ráadásul olyan könnyen megúszható lett volna... Ledesma gondja pontosan az a kettő volt, ami Pandevnek is. A klub pedig ezt úgy akarta megoldani, hogy mindkettejüket csak irreális áron adta volna, pedig csak ha pár millió euróval kevesebbet kér Lotito, mindkettő könnyen és gyorsan talált volna klubot. Annyi a különbség, hogy Ledesma augusztus legvégén már el akarta szívni a békepipát, és maradni, sőt meg is hosszabbította volna a szerződését, de erre Lotito azzal az elhíresült hasonlattal élt, hogy a Lazio nem egy taxi, amit bárki leinthet ha nincs jobb. Igen, ez a kicsinyes és alávaló ember a Lazio mindenható elnöke.
@horas: Szerintem is mocskos, ráadásul olyan könnyen megúszható lett volna... Ledesma gondja pontosan az a kettő volt, ami Pandevnek is. A klub pedig ezt úgy akarta megoldani, hogy mindkettejüket csak irreális áron adta volna, pedig csak ha pár millió euróval kevesebbet kér Lotito, mindkettő könnyen és gyorsan talált volna klubot. Annyi a különbség, hogy Ledesma augusztus legvégén már el akarta szívni a békepipát, és maradni, sőt meg is hosszabbította volna a szerződését, de erre Lotito azzal az elhíresült hasonlattal élt, hogy a Lazio nem egy taxi, amit bárki leinthet ha nincs jobb. Igen, ez a kicsinyes és alávaló ember a Lazio mindenható elnöke.
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.21. 17:09:03
@horas: vigyazz mit irsz, ilyen eretnek gondolatokert szoktak engem le "nem-igazi-interszurkolo"-zni... soha nem ertettem, miert kell vallasos jelleggel imadni egyes jatekosokat. zanetti szerintem taktikailag nem illik be az inter kezdocsapataba, viszont maicon helyettesekent es vedekezo kozeppalyaskent is hasznos kiegeszito ember lehet. balbekknek csak akkor, ha muszaj a palyan lennie, jelenleg ugy latszik, ez a helyzet. (valszeg cambiasso nem elegge vezeregyeniseg mou szerint)
a vallasos orulteknek meg magyarazhatom, hogy felesleges 2-3 vkp a kezdocsapatba (foleg a bl-ben, a serie a jelenleg hidegen hagy), taktikailag is meg latvanyra. cambiasso meg jobb azon a poszton es kesz. javier viszont nem jut el a kapuig, a kapusokon kivul a keret leggolkeptelenebb tagja (bar jelenleg santon, mancini, quaresma vagy suazo sem buszkelkedhet), hozza kepest vieira, cambiasso vagy muntari valosagos golvago. (bar a roma ellen fontos golt szerzett 2 eve) a felfutasai viszont rendre eredmenytelenek, lehet, h a kazany ellen is volt egy eredmenyesebb, a juve ellen biztos, de elotte hosszu ideje semmi. nemzetkozi szinten nem kiemelkedo mindenes kozeppalyasnak, ez van.
mas. jelentkezzen, aki szamitott arra, hogy cambiasso szabadot fog rugni az interben! (kapura)
a pandevehez hasonlo ugyekben en rendszerint a jatekosnak adok igazat. amikor alair, nem csak azzal szamol, hogy mennyi bevetele lesz, hanem azzal is, hogy a tudasatol, formajatol fugg, hogy be tud-e kerulni a kezdocsapatba. azzal, hogy kizarjak a lehetoseget is, hogy jatsszon, komoly hatrany eri. itthon az mtk ifi korul szoktak hasonlo ugyek lenni, eljen a profi sport! (erdekes, hogy amerikaban nem szamit arulonak egy jatekos, akinek lejar a szerzodese. itt meg ribery is mit fog kapni jovore...)
pandev azert is lenne jo az interben, mert nem csak csatart tud jatszani, igy akkor is jol jon, ha nem lesz eto'o, ha serult sneijder, vagy csak kell egy kis dinamizmus. ha nem is lenne allando kezdo, szerintem majdnem minden meccsen szerephez juthatna. en nem nagyon hiszek suazoban, manciniben, quaresmaban
a trollt meg nem etetem tovabb, az olasz hozzaszolasok szemelyeskedo szajkarateinak az egyik szereploje mindig ugyanaz, talan nem veletlen.
a vallasos orulteknek meg magyarazhatom, hogy felesleges 2-3 vkp a kezdocsapatba (foleg a bl-ben, a serie a jelenleg hidegen hagy), taktikailag is meg latvanyra. cambiasso meg jobb azon a poszton es kesz. javier viszont nem jut el a kapuig, a kapusokon kivul a keret leggolkeptelenebb tagja (bar jelenleg santon, mancini, quaresma vagy suazo sem buszkelkedhet), hozza kepest vieira, cambiasso vagy muntari valosagos golvago. (bar a roma ellen fontos golt szerzett 2 eve) a felfutasai viszont rendre eredmenytelenek, lehet, h a kazany ellen is volt egy eredmenyesebb, a juve ellen biztos, de elotte hosszu ideje semmi. nemzetkozi szinten nem kiemelkedo mindenes kozeppalyasnak, ez van.
mas. jelentkezzen, aki szamitott arra, hogy cambiasso szabadot fog rugni az interben! (kapura)
a pandevehez hasonlo ugyekben en rendszerint a jatekosnak adok igazat. amikor alair, nem csak azzal szamol, hogy mennyi bevetele lesz, hanem azzal is, hogy a tudasatol, formajatol fugg, hogy be tud-e kerulni a kezdocsapatba. azzal, hogy kizarjak a lehetoseget is, hogy jatsszon, komoly hatrany eri. itthon az mtk ifi korul szoktak hasonlo ugyek lenni, eljen a profi sport! (erdekes, hogy amerikaban nem szamit arulonak egy jatekos, akinek lejar a szerzodese. itt meg ribery is mit fog kapni jovore...)
pandev azert is lenne jo az interben, mert nem csak csatart tud jatszani, igy akkor is jol jon, ha nem lesz eto'o, ha serult sneijder, vagy csak kell egy kis dinamizmus. ha nem is lenne allando kezdo, szerintem majdnem minden meccsen szerephez juthatna. en nem nagyon hiszek suazoban, manciniben, quaresmaban
a trollt meg nem etetem tovabb, az olasz hozzaszolasok szemelyeskedo szajkarateinak az egyik szereploje mindig ugyanaz, talan nem veletlen.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 17:20:29
@Pályaelhagyó autóversenyző: Így van, Pandevvel nagyon jól járhat az Inter és viszont. Egyébként beszédes, hogy a Lazio szurkolók elsöprő többsége is Pandev és Ledesma pártján áll, talán nem meglepő, hogy a 2 héttel ezelőtti nagy tüntetés után legalább egy másik disszidens, Firmani reaktiválásra került.
horas 2009.12.21. 17:29:31
@Pályaelhagyó autóversenyző: Sztem nem az a lényeg,hogy Cambiasso-t nem tartja elég vezéregyéniségnek mert,lehetne Samuel,Julio Cesar,Stankovic is a CSK,de Cambiasso lenne talán a legalkalmasabb,itt inkább arról van szó,hogy öntörvényű,deviáns,lázadó Mourinho,ide-oda,nem meri kihagyni a csapatból.Azért a Fradi-Lipcsei féle iratlantörvények léteznek a topkubbokban is.Maldini-Milan,Raúl-Real bár utóbbi nem feltételenül.
giacinto 2009.12.21. 17:32:11
Pandev tud 3 támadós rendszerben szélen játszani, amire nagyobb szükség van Balotleli hullámzó teljesítménye meg Etoo Afrikázása miatt.
Huntelaar hogy jön ide? Ő egy center, ami jelenleg Militoval meg van oldva, bár ő is tud geciszar lenni, mint pl. tegnap. dehát a befejezőcsatároknak ez az átka, vagy eltűnnek vagy eldöntik a meccseket.
Suazo ügyetlen, ennyi a bajom vele. meg ő egy kiscsapatba való, akik tudnak kontrázni, ráépül a játék Az Inter ki ellen kontrázik? senki ellen, igy egész évben padon ül. amikor meg tényleg lenne egy olyan ellenfél akit kontrából kéne ütni, totál formán kivül van.
Pandevtől nem várok világmegváltást, csak annyit hogy legyen hasznos, húzza meg a széleket, lőjjön kapura, adjon 1-2 gólpasszt.
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ha van info a bírósági itéletről, bátran ird le ;)
Huntelaar hogy jön ide? Ő egy center, ami jelenleg Militoval meg van oldva, bár ő is tud geciszar lenni, mint pl. tegnap. dehát a befejezőcsatároknak ez az átka, vagy eltűnnek vagy eldöntik a meccseket.
Suazo ügyetlen, ennyi a bajom vele. meg ő egy kiscsapatba való, akik tudnak kontrázni, ráépül a játék Az Inter ki ellen kontrázik? senki ellen, igy egész évben padon ül. amikor meg tényleg lenne egy olyan ellenfél akit kontrából kéne ütni, totál formán kivül van.
Pandevtől nem várok világmegváltást, csak annyit hogy legyen hasznos, húzza meg a széleket, lőjjön kapura, adjon 1-2 gólpasszt.
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ha van info a bírósági itéletről, bátran ird le ;)
horas 2009.12.21. 17:32:21
@Pályaelhagyó autóversenyző: Meg még annyit a középpályához amit említettél Cambiasso-Stankovic-Sneijder akik a topklubbok felé húzzák a csapatot.Az egész középpályát rajtuk kívül kilehetne dobni különösebb kockázat nélkül.
giacinto 2009.12.21. 17:34:40
@horas: azért ne túlozzunk. Zanetti meg sem közelíti ezek negatív szinvonalát. az általad emlitett játékosok néha már hátráltatták a csapatukat, Zanettivel csak annyi a baj hogy nem segíti az előrejátékot. amúgy az alapvető feladatait maximálisan ellátja.
egyébként középpályára nyáron igazolnék 2-3 embert, mondjuk az Özil, Hamsik, Anderson, Aquilani, van der vaart 5-ösből 2-t.
egyébként középpályára nyáron igazolnék 2-3 embert, mondjuk az Özil, Hamsik, Anderson, Aquilani, van der vaart 5-ösből 2-t.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 17:51:28
@giacinto: Hogyne, bár szerintem még 1 órát simán eltarthat.
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.21. 18:08:51
@giacinto: akkor legyen az elso ketto, mert az utobbi 3 erosen quaresma gyanus (aquilanit abszolut nem ertem, hozza kepest vieira allandoan makkegeszseges)
lotito (egyeb erdemeitol nem elvonatkoztatva) egyszeruen nem normalis, eurotizmilliokkal roviditette meg a klubjat azzal, hogy szorakozik ezzel a ket jomadarral. vegulis mi is mondhattuk volna ibranak, hogy nem mesz sehova, max. a primaveraba, mit kepzel a kis kocsog, ove a legjobb fizetes a vilagon, benazik a bl-ben, kulonben is nagyobb lyukat kellet tervezni a mezekre, hogy bele birja szoritani az orrat...
lotito (egyeb erdemeitol nem elvonatkoztatva) egyszeruen nem normalis, eurotizmilliokkal roviditette meg a klubjat azzal, hogy szorakozik ezzel a ket jomadarral. vegulis mi is mondhattuk volna ibranak, hogy nem mesz sehova, max. a primaveraba, mit kepzel a kis kocsog, ove a legjobb fizetes a vilagon, benazik a bl-ben, kulonben is nagyobb lyukat kellet tervezni a mezekre, hogy bele birja szoritani az orrat...
giacinto 2009.12.21. 18:21:22
@Pályaelhagyó autóversenyző: Aquilanit cskak ölcsönben gondoltam mondjuk 1 évre aztán meglátni mi lesz vele.
Andersonnak sztem feküdne az oalsz foci, rengeteget fut és hozzá nagyon technikás is, nem irányítónak szánnám, de Muntari posztján minőségi javulás lehetne.
VDV mellet az olcsósága szól meg Sneijder sikeressége.
Andersonnak sztem feküdne az oalsz foci, rengeteget fut és hozzá nagyon technikás is, nem irányítónak szánnám, de Muntari posztján minőségi javulás lehetne.
VDV mellet az olcsósága szól meg Sneijder sikeressége.
giacinto 2009.12.21. 18:25:29
Goal.com szerint az alábbi embereket kéne igazolni a juvénak:
Jobbhátvédbe Mottát, mert Sagna most megszerezhetetlen.
Balhátvédbe Kolarovot.
Középpályára Gagot kölcsönbe.
Csatársorba Pandev.
Elküldeni/elcserélni: Zebina, Molinaro, Tiago, Poulsen, Giovinco
Jobbhátvédbe Mottát, mert Sagna most megszerezhetetlen.
Balhátvédbe Kolarovot.
Középpályára Gagot kölcsönbe.
Csatársorba Pandev.
Elküldeni/elcserélni: Zebina, Molinaro, Tiago, Poulsen, Giovinco
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 18:27:15
@Pályaelhagyó autóversenyző: Mélységesen egyetértek veled!
Közben Firmani, aki tanú lett volna Pandev mellett, nem jelent meg, helyette Bonetto fog tanúskodni. Komolyan, még mindig meg tudok lepődni, úgy véltem, hogy Firmani azért kerülhetett vissza a csapatba, mert két hete nagy Lotito ellenes tüntetés volt, erre miután visszakerül a csapatba, hirtelen már nem is Pandev segítője... Csúnya dolog ez a profi futball.
Közben Firmani, aki tanú lett volna Pandev mellett, nem jelent meg, helyette Bonetto fog tanúskodni. Komolyan, még mindig meg tudok lepődni, úgy véltem, hogy Firmani azért kerülhetett vissza a csapatba, mert két hete nagy Lotito ellenes tüntetés volt, erre miután visszakerül a csapatba, hirtelen már nem is Pandev segítője... Csúnya dolog ez a profi futball.
giacinto 2009.12.21. 18:28:09
Milannak:
Védő: Astori, Adriano
KP: Ederson
ELküldeni Kaladzét.
ami a legnagyobb: Beckham-Pirlo-Ederson kp-t játszatnának LOL
Védő: Astori, Adriano
KP: Ederson
ELküldeni Kaladzét.
ami a legnagyobb: Beckham-Pirlo-Ederson kp-t játszatnának LOL
giacinto 2009.12.21. 18:28:54
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: visszakerül? 10 perces csere volt tegnap is
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 18:35:49
@giacinto: Hónapokig nem játszhatott, 1 hete a Genoa ellen viszont végig pályán volt. Komolyan mondom, ez nem lehet véletlen, ő újra játszhat, és nagy meglepetésre nem Pandev tanúja...
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 18:59:42
Áll a tárgyalás, mert többen a hóban rekedtek az ügy résztvevői közül. Lotito, Ballardini és Manzini a Lazio menedzsere jelen van, utóbbi kettő a klub tanúi, illetve Bonetto és De Silvestri mint Pandev tanúi,előbbi ugye Firmani furcsa távolmaradása miatt. Ezzel együtt, nem fogadták el Bonettot tanúként. Minden arra mutat, hogy Lotitoék kivárásra játszanak, és addig akarják elhúzni, ameddig csak lehet, kérdés miért, a Lazionak se jó, ha csak nyáron távozhat Pandev, ingyen.
Titi120 2009.12.21. 19:35:14
Egy nagyon érdekes és szerintem sok igazságot tartalmazó elemzés a Juve - krízisről:
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2009/12/14/1686467/calcio-debate-its-too-easy-to-blame-all-juventus-problems-on
Egészet érdemes elolvasni, de kiragadok kedvcsinálónak egy részletet:
"Playmaker Diego needs forwards ahead of him with pace, movement and intelligence in order to execute through balls, play one-twos and work his creative magic. This is isn’t possible with a target man like Amauri, a slow static penalty box striker like David Trezeguet, or even to an extent a physical harrier like Vincenzo Iaquinta. Thus, every time Diego picks up possession and looks up, he has no options in front of him. "
+ ezt is:
"Neither (Melo & Sissoko) seems capable of regularly moving the ball to technical players ahead of them like Diego, Mauro Camoranesi and Alessandro Del Piero. Thus, Juventus’ dream of replicating Barcelona’s orgasmic pass-and-move game ends before it has even begun."
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2009/12/14/1686467/calcio-debate-its-too-easy-to-blame-all-juventus-problems-on
Egészet érdemes elolvasni, de kiragadok kedvcsinálónak egy részletet:
"Playmaker Diego needs forwards ahead of him with pace, movement and intelligence in order to execute through balls, play one-twos and work his creative magic. This is isn’t possible with a target man like Amauri, a slow static penalty box striker like David Trezeguet, or even to an extent a physical harrier like Vincenzo Iaquinta. Thus, every time Diego picks up possession and looks up, he has no options in front of him. "
+ ezt is:
"Neither (Melo & Sissoko) seems capable of regularly moving the ball to technical players ahead of them like Diego, Mauro Camoranesi and Alessandro Del Piero. Thus, Juventus’ dream of replicating Barcelona’s orgasmic pass-and-move game ends before it has even begun."
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 19:53:31
Egy ügyvéd még mindig nem érkezett meg a hóvihar miatt, de halad a meghallgatás, jelenleg Angelo Crialesit hallgatják, aki Delio Rossi mellett a segédedző volt.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 20:00:40
@giacinto: Aquilani azért ment a 'Poolba, mert nem akart másik olasz csapatba menni.
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ez a legizgalmasabb Lazio meccs az idén ;-).
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ez a legizgalmasabb Lazio meccs az idén ;-).
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 20:06:30
@popp: Vicc nélkül, tényleg az, sok millió euró múlhat akár a mai döntésen. Bár személyes véleményem az, hogy Pandev megérdemelné a szerződése felbontását, akkor tulajdonképpen bármelyik csapathoz mehetne.
horas 2009.12.21. 20:49:29
@giacinto: jó Zanetti-vel nincs gond írtam,hogy nagyon egyenletesen teljesít.De engem aggaszt,hogy lassan 37 évesen kirobbanthatatlan és még egy darabig az is lesz.
Aquilani-t szívesen látnám én is Motta helyén,csak írtó sérülékeny az arc.Anderson.Nem igazán látok benne semmit de marha megbízható az biztos,Muntari-ra elcserélném élből,meg talán ha nem csak védekeznie kéne,többet tudna mutatni.Mondjuk Muntari helyére én Manuel Fernandes-t hoznám...Sneijder marha jó ajánló levél VDV-re és most ő is jól nyomja a Real-ban és ár/érték arányban is kedvező lenne.Hamsík annyira nem de Özil az télleg Quaresma gyanús,már csak az,hogy Özil egy potenciális Diego potlék egyenlőre...Hamsík-ban se látok semmit,harcol,valamilyen szinten jó a rúgótechnikája jól érkezik második hullámban igazából ennyi,mikor Cambiasso kicsit feljebb játszott ő is pofozgatta a gólokat,szal Hamsík-kal se összjátékban se labdatartásban nem lépnék előre sztem aztán a franc tudja ez csak találgatás.
Én Cassano-t hoznám Sneijder mellé mondjuk Mancini helyére,Huntelaar vagy Vucinic-et csatár sorba.De igazából Muntari,Vieira,Motta,Mancini helyére nem lenne rettenetesen nehéz előrelépést jelentő igazolást találni.Motta nagy kedvencem volt év eleje fele,de 2 meccsen marha jó,másik 2őn semmilyen,még 2 ön meg nulla amióta ez megy azóta annyira nem.Lehet,hogy hülyén hangzik de én Cassano-t kipróbálnám Iniesta szerepkőrben kicsit hátrébb a középpályán.
Aquilani-t szívesen látnám én is Motta helyén,csak írtó sérülékeny az arc.Anderson.Nem igazán látok benne semmit de marha megbízható az biztos,Muntari-ra elcserélném élből,meg talán ha nem csak védekeznie kéne,többet tudna mutatni.Mondjuk Muntari helyére én Manuel Fernandes-t hoznám...Sneijder marha jó ajánló levél VDV-re és most ő is jól nyomja a Real-ban és ár/érték arányban is kedvező lenne.Hamsík annyira nem de Özil az télleg Quaresma gyanús,már csak az,hogy Özil egy potenciális Diego potlék egyenlőre...Hamsík-ban se látok semmit,harcol,valamilyen szinten jó a rúgótechnikája jól érkezik második hullámban igazából ennyi,mikor Cambiasso kicsit feljebb játszott ő is pofozgatta a gólokat,szal Hamsík-kal se összjátékban se labdatartásban nem lépnék előre sztem aztán a franc tudja ez csak találgatás.
Én Cassano-t hoznám Sneijder mellé mondjuk Mancini helyére,Huntelaar vagy Vucinic-et csatár sorba.De igazából Muntari,Vieira,Motta,Mancini helyére nem lenne rettenetesen nehéz előrelépést jelentő igazolást találni.Motta nagy kedvencem volt év eleje fele,de 2 meccsen marha jó,másik 2őn semmilyen,még 2 ön meg nulla amióta ez megy azóta annyira nem.Lehet,hogy hülyén hangzik de én Cassano-t kipróbálnám Iniesta szerepkőrben kicsit hátrébb a középpályán.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 20:56:36
Lotito már elhagyta a meghallgatást, jelenleg Pandev részéről De Silvestri meghallgatása folyik.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 20:59:21
Most pedig Ballardini következik, akit Manzini, a csapat menedzsere fog követni.
horas 2009.12.21. 21:16:18
@giacinto: Ederson a Lyon-ba nem fér be...mondjuk attól még a Milan-ban lehetne üde színfolt.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 21:20:53
@horas: Edersont egyébként a Lazio is kerülgeti.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 21:26:33
De Silvestri is elhagyta a meghallgatást.
_alerob 2009.12.21. 22:14:02
Valószínűleg két meccse maradt Ferrarának, hogy gatyába rázza a csapatot, ebben elvileg újdonsült társa Bettega lesz. (Bettega=fény, az alagút végén).
Most már ez elég durva helyzet, annyi szent. Én biztos vagyok benne, hogy lesz érkező játékos, és nagyon remélem lesz távozó is. Remény még mindig van, de fogytán. /3év alatt a legnagyobb siker az lenne, ha eladnák mondjuk Tiagot./
Most már ez elég durva helyzet, annyi szent. Én biztos vagyok benne, hogy lesz érkező játékos, és nagyon remélem lesz távozó is. Remény még mindig van, de fogytán. /3év alatt a legnagyobb siker az lenne, ha eladnák mondjuk Tiagot./
giacinto 2009.12.21. 22:27:23
Kis statisztika:
a "Serie A legjobb védőpárosával" rendelekző csapata kapta a legtöbb gólt a2009-es naptári évben....
muhaha ezt nem hagyhattam ki
a "Serie A legjobb védőpárosával" rendelekző csapata kapta a legtöbb gólt a2009-es naptári évben....
muhaha ezt nem hagyhattam ki
Hispan07 2009.12.21. 22:29:04
@horas: nem tom Ederson milyen, de bizonyos Pirlo meg az Interbe nem fért be annó, a Milanban mégis egész üde kis színfolt lett - szal akár még jól is elsülhet egy ilyen dolog ;)
Hispan07 2009.12.21. 22:31:22
@giacinto: és ha már teljes lendülettel bulvárban nyomulsz, azt nem írnád mellé, a 38 meccsen hányszor játszott az a páros? 10-szer?
Hispan07 2009.12.21. 22:34:26
@giacinto: akkor te néztél be valamit - a liga legjobb védő párosa csijágó és szándró. Fester megmondta :)
giacinto 2009.12.21. 22:35:27
@horas: Hamsik gyakorlatilag a Serie A leggólerősebb középpályása, érkezni azt nagyon tud. de azért focihoz is konyít, rengeteget fut. kicsit be kell törni de jó lenne ő.
Hispan07 2009.12.21. 22:36:12
@Hispan07: de egyébként bocsánatot kértem, 4 órát bolyongtam ma anyámmal a karácsonyi bevásárlók között, zilált idegzetű és némiképp paranoid lettem :)
giacinto 2009.12.21. 22:36:16
@Hispan07: De ez itt az NST blog, ahol nem egyszer elhangzott a mitikus mondat.
na jó, segítek a római csodaduóról van szó....
na jó, segítek a római csodaduóról van szó....
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 22:37:43
Bonetto mégis tehetett tanúvallomást, őt követte Manzini, a csapat menedzsere, már mindketten elhagyták a meghallgatást. Lehet, hogy csak holnap folytatják mindezek után.
Hispan07 2009.12.21. 22:38:48
@giacinto: 60-at kapott a Roma? nofene, máris szebbnek látom Kaladze pajkos mosolyát az éjjeliszekrényemen :)
giacinto 2009.12.21. 22:52:28
@Hispan07: de jó hirem is van, brutálisan meglepő módon a lesajnált, öreguras stb. milan kapta a legkevesebbet 34-et, az Inter 35-t kapott.
horas 2009.12.21. 23:07:26
@Hispan07: Nem kell kompenzálni,az a Milan kategóriákkal jobb csapat volt az akkori Inter-nél.
Pirlo teljesen máshol játszott az Inter-ben mint a Milan-ban,ott sem kezdett játszani ahol most,és ott sem brillírozott egyből és ha jól emlékszem Ancelotti kényszerből rakta be,próbálta ki leghátúl,a többi már történelem,ahogy mondani szokták...
De azt azért te sem tagadhatod,hogy a Milan középpályája manapság már az esetek többségében kiegétt szürke eminenciások szédelgése lassacskán nem csak önmagukhoz képest hanem alapvetően.
És az Inter is egy szürke csapat nem kekeckedésből írom,ha egyből savazni akarsz,de téged nem úgy ismerlek,de láthatod,hogy nem szimpla szúrkálodásból mondom,hanem sztem van benne ráció is.
Pirlo teljesen máshol játszott az Inter-ben mint a Milan-ban,ott sem kezdett játszani ahol most,és ott sem brillírozott egyből és ha jól emlékszem Ancelotti kényszerből rakta be,próbálta ki leghátúl,a többi már történelem,ahogy mondani szokták...
De azt azért te sem tagadhatod,hogy a Milan középpályája manapság már az esetek többségében kiegétt szürke eminenciások szédelgése lassacskán nem csak önmagukhoz képest hanem alapvetően.
És az Inter is egy szürke csapat nem kekeckedésből írom,ha egyből savazni akarsz,de téged nem úgy ismerlek,de láthatod,hogy nem szimpla szúrkálodásból mondom,hanem sztem van benne ráció is.
giacinto 2009.12.21. 23:20:42
egy bizonyos Roberto Baggio játszotta a 10-est az Interbne mikor Pirlo ott volt, 20 évesen.
horas 2009.12.21. 23:50:33
@giacinto: Nem rossz játékos,de az Inter-be olyan emberek kellenének sztem akik tudnak futni a labdával,megtudják tartani azt,megtudnak verni egy az egyben egy-két embert,és tudnak úgy passzolni,hogy nem oda rúgják a labdát ahol az emberke áll mégis megkapja...meg egyáltalában passzolni.
Hamsík most nem azért de egyiket sem...meg az,hogy sokat fut az dicséretes,de van nekünk Muntari-nk,Stankovic-unk,Zanetti-nk akik sokszor fordulókon keresztül csak futnak...
Láthattad a Barca ellen mire mentünk,egy Cassano Sneijder Balotelli vel nem így néznénk ki és velük talán lehetne azon kívül is mozgásokat kitalálni,hogy Maicon jön a jobb szélen mert ennél több mozgás nincs mert,nincs aki adja a labdát és nincs kinek mert a csapat 80% labdát szerez,a maradék 20 meg egy helyben várja,hogy helyzetbe hozzák...
Vannak bíztató jelek,probálkozásra való hajlam,ezzel a 4-3-3-al 4-2-3-1-el.De sztem egyértelmű,hogy ugyan ezért bukott meg a 3 támadós játék is.Ott az állt fenn,hogy a középpálya fel baszta a labdát,ez egy komolyabb szélső duóval talán még müködhetett volna,de a középpályáról sztem vicces volt várni Vieira-tól,Muntari-tól,Zanetti-től a támogatás Cambiasso-nak meg esélye sincs mert általában leghátúl játszik.Stankovic aki minimális szinten tudta volna támogatni a támadókat,nem is nagyon játszott abban a rendszerben,4-5 meccsen,kb a 11-12-ik fordulóban tett le róla Mou.Próbálkozott a 4-4-2-vel is eleinte,de középen mindig előrefele és szervezésben használhatatlan emberek játszottak...
Meggyöződésem,hogy kreatívabb,technikásabb emberekkel a attraktívabb felállások is müködhetnek,mint ahogy Sneijder jelenléte is müködő képesnek tünővé teszi ezt a 4-2-3-1et.
Hamsík most nem azért de egyiket sem...meg az,hogy sokat fut az dicséretes,de van nekünk Muntari-nk,Stankovic-unk,Zanetti-nk akik sokszor fordulókon keresztül csak futnak...
Láthattad a Barca ellen mire mentünk,egy Cassano Sneijder Balotelli vel nem így néznénk ki és velük talán lehetne azon kívül is mozgásokat kitalálni,hogy Maicon jön a jobb szélen mert ennél több mozgás nincs mert,nincs aki adja a labdát és nincs kinek mert a csapat 80% labdát szerez,a maradék 20 meg egy helyben várja,hogy helyzetbe hozzák...
Vannak bíztató jelek,probálkozásra való hajlam,ezzel a 4-3-3-al 4-2-3-1-el.De sztem egyértelmű,hogy ugyan ezért bukott meg a 3 támadós játék is.Ott az állt fenn,hogy a középpálya fel baszta a labdát,ez egy komolyabb szélső duóval talán még müködhetett volna,de a középpályáról sztem vicces volt várni Vieira-tól,Muntari-tól,Zanetti-től a támogatás Cambiasso-nak meg esélye sincs mert általában leghátúl játszik.Stankovic aki minimális szinten tudta volna támogatni a támadókat,nem is nagyon játszott abban a rendszerben,4-5 meccsen,kb a 11-12-ik fordulóban tett le róla Mou.Próbálkozott a 4-4-2-vel is eleinte,de középen mindig előrefele és szervezésben használhatatlan emberek játszottak...
Meggyöződésem,hogy kreatívabb,technikásabb emberekkel a attraktívabb felállások is müködhetnek,mint ahogy Sneijder jelenléte is müködő képesnek tünővé teszi ezt a 4-2-3-1et.
Hispan07 2009.12.21. 23:53:28
@horas: mégeccer - én csak azt mondtam, nem tudom mit tud ez az Éderson, de attól még, hogy valahol nem fér be a csapatba (ezer oka lehet), máshol még alkothat nagyot - lásd ugye Pirlo esetét, vagy mondhatnám Seedorfot, esetleg Henryt vagy Davidsot is.
Egyébként pedig én máshogy látom a Milan középpályáját mint te (ti). És ugyancsak máshogy látom, mint ahogy szeptemberben láttam. ami tény: megöregedett, emiatt szürkébb és fásultabb, DE! azért a szédelgéstől még messze van - leszámítva ha az egyes játékosok korábbi teljesítményéhez méred a mait, akkor talán, de én azért nem vagyok elégedetlen a Bl továbbjutás/2. hely karácsonykor dologgal. Ráadásul mint fentebb giacinto is írta, engem is megdöbbentve, nem kap sok gólt a csapat.
Ami még ma is pozitív: Ambrosini és Gattuso (ma már ebben a sorrendben teljesítmény alapján!) egyaltalán nem rossz labdaszerző még 2009(2010)-ben sem, Pirlo és Seedorf még mindig tud villanni egy-egy meccset eldöntőt.
Ami negatív: 4 használható ember van (3, ha megnézem, Gattuso milyen évet zár..). Flamini nem vált be, durva és se előre, se hátra nem passzol. Abate szélső. És ennyi, nincs több ember.
Ami pedig az Intert illeti: sokkal erősebb és hosszabb a keret, sokkal masszívabb a csapat. Szerintem mondjuk még nem lefutott a bajnokság, még mind a Milannak, mind a Juventusnak kijöhet a lépés, nem olyan nagy ez az előny még. De azért lesz bajnok mégis az Inter, mert iszonyúan stabil a játéka, hátul vérbeli bérgyilkosok fenik a böllér kést, középen állandó jelleggel recseg az ellenfél csontja, elől meg Eto'o és Milito két igazi fejvadász, kiegészítve a suttyó Ballotelivel ez így minimum nagyon jó. Ja és ott van egy kurvajó kapus is az Interben, míg a Milanban van a lepkefing-fogó Dida, uh a tisztes iparos Abbiatit várjuk könnyes szemekkel imádkozva.
DE. Szerintem, és ezt mondta Buffon is, az Interben nincs, vagy csak igazán kevés varázslat van, míg ha havonta egyszer megrázzák magukat, a Milan öregecskedő sztárjai ma is tudnak olyanokat, mint pl RongylábDinnye vagy Klárensz apó passzai, amik bármit, bárhol eldöntenek. Ilyen váratlan zsenialitás egyszerűen nincs meg az Interben ma - persze ez most a top klubok szintjén értendő felsőfokú mágiára vonatkozik -, és ez nem savazás, sztem ezt mindenki elismerheti.
Mindez pedig arra elég, hogy a Milan időnként nagyon szépen, kombinatívan játszik, néha nagyon elveri az ellenfelet, és igen, még a nagy MU is nyugodtan parázhat, mert 2 meccsen cseppet sem lehet biztos abban, lesz e épp kedve 2-3 Milan sztárnak játszani egy jót - ugyanakkor így bajnokságot nyerni, pláne a fenti Inter ellen, lehetetlen. Az Inter pedig, mint fentebb már írtam, megint bajnok lesz, és megint ki fog esni a BL-ből, már a Chelsea ellen, mert azok meg még nagyobb hóhérok.
Tanulság: igenis mindkét csapat erős, és emellett böszme nagy hibáik is vannak. A hibák természetéből fakadóan az Inter előrébb van a bajnokságban, a Milan talán tovább MEHET a BL-ben. Igazából szívesen cserélnék :).
Az erősítésekhez pedig: egyszer már leírtam, a Milanba főként pár fiatalabb középpályás (pl.: akár ez az Éderson, vagy Moutinho, M. Veloso, Raúl Meierles, Montolivo, Palombo, Cigarini, stb), és néhány tisztességes szélső védő (pl.: Rafinha, Bale, Motta, Santon ;), Kolarov, stb) kellene, no meg egy fix kapus (pl.: Handanovic), a többi már finomhangolás kérdése.
Az Interbe meg kreativitás, szal lehet, hogy Cassano nem lenne rossz ötlet, lehetne Balloteli szobatársa :)
Hirtelen :) ennyi, meglátjuk mi lesz.
Egyébként pedig én máshogy látom a Milan középpályáját mint te (ti). És ugyancsak máshogy látom, mint ahogy szeptemberben láttam. ami tény: megöregedett, emiatt szürkébb és fásultabb, DE! azért a szédelgéstől még messze van - leszámítva ha az egyes játékosok korábbi teljesítményéhez méred a mait, akkor talán, de én azért nem vagyok elégedetlen a Bl továbbjutás/2. hely karácsonykor dologgal. Ráadásul mint fentebb giacinto is írta, engem is megdöbbentve, nem kap sok gólt a csapat.
Ami még ma is pozitív: Ambrosini és Gattuso (ma már ebben a sorrendben teljesítmény alapján!) egyaltalán nem rossz labdaszerző még 2009(2010)-ben sem, Pirlo és Seedorf még mindig tud villanni egy-egy meccset eldöntőt.
Ami negatív: 4 használható ember van (3, ha megnézem, Gattuso milyen évet zár..). Flamini nem vált be, durva és se előre, se hátra nem passzol. Abate szélső. És ennyi, nincs több ember.
Ami pedig az Intert illeti: sokkal erősebb és hosszabb a keret, sokkal masszívabb a csapat. Szerintem mondjuk még nem lefutott a bajnokság, még mind a Milannak, mind a Juventusnak kijöhet a lépés, nem olyan nagy ez az előny még. De azért lesz bajnok mégis az Inter, mert iszonyúan stabil a játéka, hátul vérbeli bérgyilkosok fenik a böllér kést, középen állandó jelleggel recseg az ellenfél csontja, elől meg Eto'o és Milito két igazi fejvadász, kiegészítve a suttyó Ballotelivel ez így minimum nagyon jó. Ja és ott van egy kurvajó kapus is az Interben, míg a Milanban van a lepkefing-fogó Dida, uh a tisztes iparos Abbiatit várjuk könnyes szemekkel imádkozva.
DE. Szerintem, és ezt mondta Buffon is, az Interben nincs, vagy csak igazán kevés varázslat van, míg ha havonta egyszer megrázzák magukat, a Milan öregecskedő sztárjai ma is tudnak olyanokat, mint pl RongylábDinnye vagy Klárensz apó passzai, amik bármit, bárhol eldöntenek. Ilyen váratlan zsenialitás egyszerűen nincs meg az Interben ma - persze ez most a top klubok szintjén értendő felsőfokú mágiára vonatkozik -, és ez nem savazás, sztem ezt mindenki elismerheti.
Mindez pedig arra elég, hogy a Milan időnként nagyon szépen, kombinatívan játszik, néha nagyon elveri az ellenfelet, és igen, még a nagy MU is nyugodtan parázhat, mert 2 meccsen cseppet sem lehet biztos abban, lesz e épp kedve 2-3 Milan sztárnak játszani egy jót - ugyanakkor így bajnokságot nyerni, pláne a fenti Inter ellen, lehetetlen. Az Inter pedig, mint fentebb már írtam, megint bajnok lesz, és megint ki fog esni a BL-ből, már a Chelsea ellen, mert azok meg még nagyobb hóhérok.
Tanulság: igenis mindkét csapat erős, és emellett böszme nagy hibáik is vannak. A hibák természetéből fakadóan az Inter előrébb van a bajnokságban, a Milan talán tovább MEHET a BL-ben. Igazából szívesen cserélnék :).
Az erősítésekhez pedig: egyszer már leírtam, a Milanba főként pár fiatalabb középpályás (pl.: akár ez az Éderson, vagy Moutinho, M. Veloso, Raúl Meierles, Montolivo, Palombo, Cigarini, stb), és néhány tisztességes szélső védő (pl.: Rafinha, Bale, Motta, Santon ;), Kolarov, stb) kellene, no meg egy fix kapus (pl.: Handanovic), a többi már finomhangolás kérdése.
Az Interbe meg kreativitás, szal lehet, hogy Cassano nem lenne rossz ötlet, lehetne Balloteli szobatársa :)
Hirtelen :) ennyi, meglátjuk mi lesz.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 23:56:22
@Hispan07: Nyilván a Romára gondolt a kolléga, de ott is folyamatosan sérült volt valamelyik belső védő és ez volt jobbik eset, mert olyan is előfordult, hogy az összes éppkézláb az volt, pluszban az első kapus is. Előfordult, hogy a Loria-Diamutené kettős kezdett középen. Azt meg nyugodtan nevezhetjük a Serie a legszarabb belső kettősének, ennél még az is jobb ha két Kaladze játszik.
Hispan07 2009.12.21. 23:59:22
@Hispan07: ja és pont tegnap visszanézve a 2006-os VB-t - sajnos tény: se Pirlo, se Gattuso nincs már ott, ahol 3 éve volt. Márpedig a világ legjobb hátravont irányítója és egyik legjobb pitbullja űrt hagy egy csapat szerkezetében maga után. Pláne, ha közben továbbra is pályán vannak :) :(
horas 2009.12.22. 00:10:24
@Hispan07: Az Inter-ben nem kevés a varázslat,hanem egyszerűen nincs.Én nagyon örülök amikor meglátom a 4-3-3-at vagy a 4-2-3-1-az előzetesekben.De addig amíg a 9 középpályásunkból ha Zanetti-t is ide vesszük 6 védekező addig én nem számítok joga bonito-ra.
Mourinho legalább törekszik,mert egyből 4-3-3-mal nyitott és most probálgatja ezt a holland-os felállást,de mégsem akkora zseni ha nem tud rájönni miért nem mükődik úgy ahogy kellene.
Pedig számomra egértelmű,de nyílván nem ilyen egyszerű a valóságban.
De most nem bántásból,ezzel csak áltatod magad,hogy Seedorf még képes 8 meccsente megvillani,és ha Ronaldinho sem dobolja végig részegen a hétvégét akkor tudtok játszani,mert ebből előrefele tekintve semmi nem lesz.Most olvastam egy ide kapcsolodó és aktuális és igen tanulságos Maldini nyilatkozatot:
"Túlságosan is a jelenre koncentrálnak, ami kiváltképp a 2007-es Bajnokok Ligája győzelem után volt igaz. Akkor Európa, és a világ csúcsán voltunk, de tudtuk, hogy nem mi vagyunk a legerősebbek. Az lett volna a legjobb pillanat, hogy befektessünk a csapatba, úgy hogy közben megtartjuk a legjobb játékosainkat.”
Mourinho legalább törekszik,mert egyből 4-3-3-mal nyitott és most probálgatja ezt a holland-os felállást,de mégsem akkora zseni ha nem tud rájönni miért nem mükődik úgy ahogy kellene.
Pedig számomra egértelmű,de nyílván nem ilyen egyszerű a valóságban.
De most nem bántásból,ezzel csak áltatod magad,hogy Seedorf még képes 8 meccsente megvillani,és ha Ronaldinho sem dobolja végig részegen a hétvégét akkor tudtok játszani,mert ebből előrefele tekintve semmi nem lesz.Most olvastam egy ide kapcsolodó és aktuális és igen tanulságos Maldini nyilatkozatot:
"Túlságosan is a jelenre koncentrálnak, ami kiváltképp a 2007-es Bajnokok Ligája győzelem után volt igaz. Akkor Európa, és a világ csúcsán voltunk, de tudtuk, hogy nem mi vagyunk a legerősebbek. Az lett volna a legjobb pillanat, hogy befektessünk a csapatba, úgy hogy közben megtartjuk a legjobb játékosainkat.”
Hispan07 2009.12.22. 00:12:44
@horas: hát, Maldininek teljesen igaza van. kár hogy mindezt nem 2007-ben mondta, mi azóta szajkózzuk...
A többit meg majd meglátjuk.
A többit meg majd meglátjuk.
horas 2009.12.22. 00:18:41
@Hispan07:De hát nézd meg Leonardo is akart erősíteni,3 embert kért és egyiket sem kapta meg és nem C.Ronaldo,Terry,és Casillas volt az...
Hanem Fabiano,Cissokho meg talán Hernanes(?)...
ez Milan szinten elég gáz sztem...
Hanem Fabiano,Cissokho meg talán Hernanes(?)...
ez Milan szinten elég gáz sztem...
Hispan07 2009.12.22. 00:24:44
@horas: ki mondta, hogy nem gáz? :) a Milan évek ül a babérjain, amik közben szépen megpenészedtek - hogy csak egyet említsek, végigzokogtam a szeptembert, emlékezhetsz még. csak az is túlzás, mikor egyesek nyugdíjas bohóccsapatoznak - amikor láthatjuk, hogy áll pl a Liverpool, a Juve, a Bayern, mennyit ért a 300 milliónyi sztár a Realnak, vagy hogy kap a MU 3-at a Fulhamtől.
most épp próbálok optimistább lenni, ennyi az egész.
és most irány az ágyikó, jóéjszakát, scudettókkal és BL serleggekelle teli, joga bonitos szépálmokat :)
most épp próbálok optimistább lenni, ennyi az egész.
és most irány az ágyikó, jóéjszakát, scudettókkal és BL serleggekelle teli, joga bonitos szépálmokat :)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.22. 01:20:43
Ma nem dőlt el semmi, elhalasztották a tárgyalást. A tanúk mindegyikét meghallgatták, Pandev a Sky Sportnak elmondta, szeretne mihamarabb döntést, mert el akar menni. Az utolsó két órában zárt ülésen tárgyaltak a bírák, szerdán folytatják.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.22. 10:02:43
Na ehhez mit szóltok? - www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/az-interrel-mukodhet-egyutt-a-vasas-2011112/
A Vasas sportigazgatója tíz éve még ilyen gólt lőtt a Barcának a Bl-ben: www.youtube.com/watch?v=wXlrN1Sq_cE
A Vasas sportigazgatója tíz éve még ilyen gólt lőtt a Barcának a Bl-ben: www.youtube.com/watch?v=wXlrN1Sq_cE
Ipa 2009.12.22. 10:43:39
@_benito: Ugye most nem csak összeharangozó lesz, esetleg annyira romjaidban vagy, hogy a zokogástól nem tudsz gépelni? Vagy picit vársz, hogy egyben Ciro nekrológját is belevehesd a posztba?
OFF:
És köszönöm az nst csapatnak ezt a blogot, jókat mulatok a szövegeiteken és vitatkozom veletek. Boldog Karácsonyt mindannyiótokak!
ON
OFF:
És köszönöm az nst csapatnak ezt a blogot, jókat mulatok a szövegeiteken és vitatkozom veletek. Boldog Karácsonyt mindannyiótokak!
ON
giacinto 2009.12.22. 11:32:38
@horas: tavalyhoz képest azért jóval kreatívabb a játék. Idén brutálisan meglátszik ha Sneijder nincs a pályán (nem csak eredményekben), hihetetlenül szépen lefordul az emberéről, szépen elosztogatja a zsugát. Klasszisokkal gyengébb a támadójátékunk mikor Stankovicnak kell mozgatni a szálakat. És tavaly igy toltuk végig a szezont (meg korábban is).... nem csoda ha nem volt esély a BL-ben a címvédő+döntős MU ellen.
Aztán ott van Etoo, aki simán fel mer vállalni 1-2 cselt, gyors, lendületes meg tud verni 1-2 embert, ilyen tavaly csak Ibra volt, de neki túl sok feladata volt, a többiek csak aládolgoztak. Ezek a feladatok most sokkal inkább szét vannak szórva:
1, Sneijderhez passzolunk+középpályán többet tartjuk a labdát. nem egy ből felbasszuk Ibrához.
2, Etoo is próbál kreatívkodni, tud lendületet adni és azért 10 gólt ő is összehozott már 4 hónap alatt. tavaly Ibrán kivül senki ne mvolt aski 10 gólig eljutott volna....
3, Milito kb hozza Ibra centermunkáját, gólszámban valahol ott lesz ahol a svéd volt tavaly.
4, Maicon továbbra is rengeteget fut fel, onnan is származhat veszély.
5, Stankovic hátrébb került, ami igazán fekszik neki, sokkal egyenletesebb és JOBB teljesítményt nyújt.
Szóval sztem jó úton járunk, kérdés az, hogy ez mire elég. Aztán nyáron át lehet gondolni hogy mi hiányzik még és aszerint cselekedni. Én az erősítéseket úgy gondolom, hogy a bajnokságbeli dominancia megmaradjon és azon felül kell BL-t erőltetni, nempedig csak a BL-re menni, ami a bajnokságban visszüthet (pl. túl támadó felfogás)
Aztán ott van Etoo, aki simán fel mer vállalni 1-2 cselt, gyors, lendületes meg tud verni 1-2 embert, ilyen tavaly csak Ibra volt, de neki túl sok feladata volt, a többiek csak aládolgoztak. Ezek a feladatok most sokkal inkább szét vannak szórva:
1, Sneijderhez passzolunk+középpályán többet tartjuk a labdát. nem egy ből felbasszuk Ibrához.
2, Etoo is próbál kreatívkodni, tud lendületet adni és azért 10 gólt ő is összehozott már 4 hónap alatt. tavaly Ibrán kivül senki ne mvolt aski 10 gólig eljutott volna....
3, Milito kb hozza Ibra centermunkáját, gólszámban valahol ott lesz ahol a svéd volt tavaly.
4, Maicon továbbra is rengeteget fut fel, onnan is származhat veszély.
5, Stankovic hátrébb került, ami igazán fekszik neki, sokkal egyenletesebb és JOBB teljesítményt nyújt.
Szóval sztem jó úton járunk, kérdés az, hogy ez mire elég. Aztán nyáron át lehet gondolni hogy mi hiányzik még és aszerint cselekedni. Én az erősítéseket úgy gondolom, hogy a bajnokságbeli dominancia megmaradjon és azon felül kell BL-t erőltetni, nempedig csak a BL-re menni, ami a bajnokságban visszüthet (pl. túl támadó felfogás)
giacinto 2009.12.22. 11:36:34
@giacinto: ja és a cselzi egészen más focit nyújt játszik mint a MU, ami sztem számunkra kedvezőbb.
ugy is mondhatnám a cselzi oalszosabb, statikusabb futballt nyomat. a MU, Arsenal sokkal inkább gyors, kreatív, kombinatív fovit tol, ami az oalszoknak nem túlzottan fekszik.
én igy látom.
Ha teljes kerettel (főként a Sneidjer, Etoo, Cambiasso, JC, Maicon vonal egészséges) ki tudunk állni oda-vissza, akkor van esélyünk, mondjuk akkoris 40-60-ra adom a továbbjutást a Chelsea-nek, de ez inkább a korábbi évek tapasztalatából adódik.
ugy is mondhatnám a cselzi oalszosabb, statikusabb futballt nyomat. a MU, Arsenal sokkal inkább gyors, kreatív, kombinatív fovit tol, ami az oalszoknak nem túlzottan fekszik.
én igy látom.
Ha teljes kerettel (főként a Sneidjer, Etoo, Cambiasso, JC, Maicon vonal egészséges) ki tudunk állni oda-vissza, akkor van esélyünk, mondjuk akkoris 40-60-ra adom a továbbjutást a Chelsea-nek, de ez inkább a korábbi évek tapasztalatából adódik.
zsakfos 2009.12.22. 11:42:09
@Hispan07: @horas:
Sneijder érkeztével azért érezhetően javult a középpálya, van egy ember akinek van esze ehhez a játékhoz és tud forintos labdákat adni. Jobb és élvezhetőbb lett vele az Inter játéka.
Jó kapus, stabil védelem. Kedvelem Zanettit,de legjobb összeállításban nem férne már be.
4-2-3-1: Cambiasso egy tökéletes választás az egyik vdk posztra, nagy előnye, hogy tud passzolni is . Sztankovics is tud itt játszani. Vieira tökéletes cserének.
Sneijder a 10-es poszton. Mivel sérülékeny kellene helyére is egy ember. A holland mellett lévő 2( de igazán 1) embert nem látom. Egy jó igazi szélső kellene, aki tud passzoln is. Balotelli tud szélen is játszani, és visszajárt védekezni, gólerős, ok.
Mikor Milito, Eto'o és Balotelli is a pályán volt, a kameruni kikerült a szélre, na ott teljesen használhatatlan.
A középcsatár posztján vagy Eto'o vagy Milito ketten együtt ebben a rendszerben nem férnek meg, mert elveszik egy ember, és egy fontos láncszem poszt.
A 4-2-3-1ben nálam J. Cezar-Maicon, Lucio, Samuel, Chivu-Cambiasso, Sztankovics-Balotelli, Sneijder, ??????-Eto'o v. Milito
A 4-4-2-ben: nálam megint nem fér meg együtt a pályán Milito, Eto'o és Balotelli, a háromból kettő.
A 4kp. : Cambiasso, Sztankovics, Sneijder és ....: a 4. : ne Muntari vagy Vieria legyen már könyörgöm, mert az összjáték megint meghal.
A 4-3-3-ban megint az egy egy ember hiányzik.
Summa summarum: A három csatársztár együtt sztem nem fér meg. Kell egy kreatív, jól passzoló, szélen játszani tudó spíler.
Sneijder érkeztével azért érezhetően javult a középpálya, van egy ember akinek van esze ehhez a játékhoz és tud forintos labdákat adni. Jobb és élvezhetőbb lett vele az Inter játéka.
Jó kapus, stabil védelem. Kedvelem Zanettit,de legjobb összeállításban nem férne már be.
4-2-3-1: Cambiasso egy tökéletes választás az egyik vdk posztra, nagy előnye, hogy tud passzolni is . Sztankovics is tud itt játszani. Vieira tökéletes cserének.
Sneijder a 10-es poszton. Mivel sérülékeny kellene helyére is egy ember. A holland mellett lévő 2( de igazán 1) embert nem látom. Egy jó igazi szélső kellene, aki tud passzoln is. Balotelli tud szélen is játszani, és visszajárt védekezni, gólerős, ok.
Mikor Milito, Eto'o és Balotelli is a pályán volt, a kameruni kikerült a szélre, na ott teljesen használhatatlan.
A középcsatár posztján vagy Eto'o vagy Milito ketten együtt ebben a rendszerben nem férnek meg, mert elveszik egy ember, és egy fontos láncszem poszt.
A 4-2-3-1ben nálam J. Cezar-Maicon, Lucio, Samuel, Chivu-Cambiasso, Sztankovics-Balotelli, Sneijder, ??????-Eto'o v. Milito
A 4-4-2-ben: nálam megint nem fér meg együtt a pályán Milito, Eto'o és Balotelli, a háromból kettő.
A 4kp. : Cambiasso, Sztankovics, Sneijder és ....: a 4. : ne Muntari vagy Vieria legyen már könyörgöm, mert az összjáték megint meghal.
A 4-3-3-ban megint az egy egy ember hiányzik.
Summa summarum: A három csatársztár együtt sztem nem fér meg. Kell egy kreatív, jól passzoló, szélen játszani tudó spíler.
drosiii 2009.12.22. 11:51:39
@zsakfos : dombi tibi?
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.22. 12:01:10
@giacinto: A négy-öt évvel ezelőtti Mancininek sem jelentene gondot a feladat.
zsakfos 2009.12.22. 12:03:25
@giacinto:
Inkább Dombi Tibi:) de szigorúan edzés nélkül, hogy azt ne zavarja:)
Inkább Dombi Tibi:) de szigorúan edzés nélkül, hogy azt ne zavarja:)
horas 2009.12.22. 15:07:15
@giacinto: Amúgy a goal.com hülyeségeket ír.
A Milan-nak akire azt mondom oké,az Adriano C.
A Juve-nél Motta Kolarov okés.
Az Inter-nél kiket írt?Kolarov baloldalra oké.Kjaer MAtrix helyére oké,Otamendi nem láttam még játszani.Candreva?Kinél jobb ő a mai Inter kezdőben,mert mindenhonnan kapura lő azért jó játékos,tehetséges gyerek de nem hiszem,hogy beférne az Inter-be még talán Motta-t se tudná kiszorítani.
De most az a kérdés,hogy mihez kellene ezeket az embereket megvenni?
A Milan-nak ennél összetetteb problémái vannak,neki nincs alkalmas kerete ahhoz(nem kezdő!),hogy versenyben legyen bármilyen címért,esetleg BL de ahhoz rettenetesen kikell jönnie a lépésnek.
Juve-nál a kerettel nincs akkora gond,oda egy edző kellene aki stabilitásthoz és szépen apránként idővel belehetne a lyukakat betömködni...
Az Inter-nek az otthoni címekhez elengedő a kerete nagysága-minősége,a BL-színtjéhez már nem.
Szal a lényeg a lényegben,egyik csapat sem lenne más szitúban 2-3 igazolással,inkább árnyalná a képet csak...
A Milan-nak akire azt mondom oké,az Adriano C.
A Juve-nél Motta Kolarov okés.
Az Inter-nél kiket írt?Kolarov baloldalra oké.Kjaer MAtrix helyére oké,Otamendi nem láttam még játszani.Candreva?Kinél jobb ő a mai Inter kezdőben,mert mindenhonnan kapura lő azért jó játékos,tehetséges gyerek de nem hiszem,hogy beférne az Inter-be még talán Motta-t se tudná kiszorítani.
De most az a kérdés,hogy mihez kellene ezeket az embereket megvenni?
A Milan-nak ennél összetetteb problémái vannak,neki nincs alkalmas kerete ahhoz(nem kezdő!),hogy versenyben legyen bármilyen címért,esetleg BL de ahhoz rettenetesen kikell jönnie a lépésnek.
Juve-nál a kerettel nincs akkora gond,oda egy edző kellene aki stabilitásthoz és szépen apránként idővel belehetne a lyukakat betömködni...
Az Inter-nek az otthoni címekhez elengedő a kerete nagysága-minősége,a BL-színtjéhez már nem.
Szal a lényeg a lényegben,egyik csapat sem lenne más szitúban 2-3 igazolással,inkább árnyalná a képet csak...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.22. 19:59:31
A Rai szerint Julio Sergio Lazio elleni paradája lett az év védese. Szép volt fiú, csak így tovább!
giacinto 2009.12.22. 22:32:35
@popp: csak benne az akarat sincs meg, hogy bármit kezdjen magával. undorító mocskos féreg.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.22. 23:01:55
@giacinto: A római utolsó éve után nekem nem kell, hogy bemutasd. Mutatnék viszont két momentumot, amelyek miatt nem tudok haragudni rá. www.youtube.com/watch?v=fRrlm5ewjoo
www.youtube.com/watch?v=K3WIYVrAwys&feature=related
Azt sem vetem a szemére, hogy nálatok nem villog.
www.youtube.com/watch?v=K3WIYVrAwys&feature=related
Azt sem vetem a szemére, hogy nálatok nem villog.
horas 2009.12.23. 14:30:56
EZek már régen voltak.Tisztában vagyunk Mancini képességeivel,nagyon ügyes szélső volt,sosem volt világklasszis,de ma már jócskán túl van a zenit-en és ahogy giacinto írja,semmi akarat,nem nagyon játszik nem nagyon lehet hallani így nyilatkozni,hogy többet akarna játszani el akar menni ahol többet játszik,semmi nincs már benne most van a legjobb fizuja elpadozik gyűlnek a trófeái megszedi magát mégjobban,aztán írány az Atletico Mineiro....
Azért nem vol gyenge az a Roma Carew,Cassano,Totti,Emerson,Dacourt,Samuel... Capello....
Azért nem vol gyenge az a Roma Carew,Cassano,Totti,Emerson,Dacourt,Samuel... Capello....
horas 2009.12.23. 14:34:41
Buta volt neki remek helye volt a Roma-ban,de neki nem volt elég.Mondjuk az ő helyzetében ez egy óriási sansz volt,hogy az Inter új játékrendszerrel próbálkozik Mourinho külön őt kéri az új felállásba...
horas 2009.12.23. 14:35:58
@popp: Abban igazad van egy pár évvel ezelött ennyire csont nélkül nem bukott volna meg...
Az utolsó 100 komment: