Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 17. giornata

2009.12.19. 11:54 _benito

2009-ben utoljára sorakozik fel egymással szemben 220 kocogó fogsor, és 440 begörcsölésre egyre hajlamosabb láb a Serie A-ban. Az év végén, ahogy az elején is, a Nazionale kék-fekete ülepét nézi a mezőny, és ez így lesz akkor is, ha a két csapat országos komaságára fittyet hányva a Lazio mindenféle esélyeknek ellentmondva győz a Meazzában az utolsó fordulóban. Kegyetlen a Milan sorsolása, a Palermo után egy újabb nehéz ellenfél következik, a feltüzelt Violának nagyon kell a siker, mert belehúztak a BL-ben, bár ugyanez talán még igazabb a Milanra. A Juventus jelentős győzelmi esélyekkel várja a Cataniát, a Roma pedig megmutathatja a Parmának, hogy meddig nőnek a fák az újoncok számára. A Genoa-Bari meccsen Koman Vladimir megszerzi első Serie A-gólját, de így is kikapnak a sűrű év végére teljesen kifingó angoloktól.

Fiorentina-Milan 2-1
A Milan öt zsinórban behúzott meccs után perecelt el hazai pályán, Firenzében kellene javítani, méghozzá Kaladzéval a védelem tengelyében. A Violában inkább támadók hiányoznak, de a Vargas és Gilardino játszhat, utóbbi pedig szinte biztos, hogy feltúrja majd a pályát.

Inter-Lazio 2-0
Az Inter simán túlteszi magát Sneijder hiányán (piros lap miatt), a Lazio viszont akkor sem lenne esélyes, ha játszhatna Zarate (de nem, sárgák miatt). Ha Mourinho egy kicsit fel tudja még pörgetni az övéit, nagyon sima lesz, a Lazióban a Genoa legyőzése ellenére nem látjuk az erőt.

Roma-Parma 2-1

Odáig fajult a helyzet, hogy a Parma biztosan feszít a BL-t érő 4. helyen, a Roma pedig oda tart, de ahhoz, hogy oda is érjen, igen fel kell fújnia az arcát a kizárólag a bajnokságra koncentráló, magabiztos pármaiak ellen. Gyors kérdés: mi van a sztárral, a vadállattal, a csodaigazolással, Julio Baptistával?

Juventus-Catania 2-1

A Catania a második legrosszabb csapat a Serie A-ban, és hamarosan Szinisa Mihajlovics keze alatt a legrosszabbá válik, de pillanatnyilag egyáltalán nem esélytelen a torinói vizit előtt. Ha valakinek nagyon kell ez a pihenő, az a Juventus, a kókadt zebrákban talán még maradt annyi, hogy egy utolsó, erőtlen lökéssel némi sanda félmosolyt csempésszen az Alpok lábához az ünnepek előtt.

Napoli-Chievo 0-0
A népes 24 pontos kontingens két tagját nem hozza lázba a meccs, még meg is tennénk a Chievót, ha lenne ilyen megérzésünk, de most nincs. A Napoli egyébként is letudta már éves villogását Cagliariban, és nem csak azért nem fogja tudni megverni a veronaiakat, mert nem lehet a pályán Lavezzi.

Palermo-Siena 3-1

A Siena kétmeccses győzelmi szériája smafu a Milant a San Siróban kivégző szicíliaiak kunsztjához képest, ráadásul (nagyon) szerencsés esetben győzelmével a Palermo akár az ötödik helyig is felrakétázhatja magát. A győzelem meglesz, az 5. hely nem.

Genoa-Bari 3-1

Soha nem tagadtuk, a Genoát nagyon kedveljük, de most nem tudunk nekik szurkolni, mert az ellenfélnél (lehet, hogy csak akkor, ha hátrányba kerülnek) egy fiatal magyar játékos első góljáért hajt. Az EL-kiesés után fúj egy nagyot, és megindul felfelé. Oda, ahol a helye van.

Livorno-Sampdoria 1-0

Itt a meglepetésünk. Nem lesz Lucarelli sem, úgyhogy alátámasztani csak annyival tudjuk, hogy a Livornóban mintha megmozdult volna valami. Hiába, a mozgalmi szellem már csak ilyen.

Udinese-Cagliari 0-0
Valahogy most nem látjuk megismétlődni a tavalyi 6-2-től, pedig a szárdok a legutóbbi fordulóban is kitettek magukért, ami az izgalmakat illeti. Az udineiek a szokásos mintát követik: jól kezdtek, de mostanra gyalázatos, amit művelnek, így hiába lesz újra jó tavaszuk.

Bologna-Atalanta 3-2
A sok gól meglepetés lehet, különösen a vendégek kettője, ugyanis nem játszik a csapat játékának meghatározója, Doni. A Bologna hazai pályán gyűjtögeti a bentmaradáshoz szükséges pontokat, de reméljük, nem jön össze elég ahhoz, hogy el is érjék. A kutya nem ugatna utánuk.

292 komment

Címkék: olasz beharangozó üveggömb serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr951608679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.12.19. 12:07:42

Firenzében a védelmek feszülnek egymásnak. :)) Szerintem a Kaladzevel megerősített sor még mindig jobb, mint a hazai!

bocino 2009.12.19. 12:23:26

remélem végre nyer a juve....
mert utolérheti az újonc parma....

ericcartmen 2009.12.19. 12:36:21

Hú, ki hivta Baptistát csodaigazolásnak?
Labdaátvétel se nagyon megy neki

Matteo_B 2009.12.19. 12:37:30

A sztár,vadállat,csodaigazolás padozik.Néha néha kap 10 percet,illetve EL meccset,amiken nagyjából egy darab labdát nem tud jól átvenni.Nyilatkozgat közben ,hogy ő a Róma játékosa és mindenképpen maradni akar+néha felröppenek hírek hogy vinnék (pl:Citeh).
Szezon végéig remélem megembereli magát és Sevillai formáját idézi (amire kevéske esélyt látok) vagy valami fasza csereüzlet keretében elbizniszeljük valakivel.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 12:45:26

A Bestia kezdett Szófiában 3-0-ra nyert EL meccsen, nem volt túl jó. Viszönt megdőlt a te tavaly fölállított elméleted is. Ha jól emlékszem úgy mondtad, hogy egy klasszis meccs, egy jó és három szar. Én viszont tavaly január óta nem láttam jól játszani.

Matteo_B 2009.12.19. 12:48:55

@popp: lehet hogy Benito éves átlagról beszélt,szóval most letudta a szar formát és jön a klasszis...:D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 12:53:51

@Matteo_B: Nem is igazán látom a Fenevad helyét a csapatban. Ha Totti sérült, jobb ha Vucs a center. Ha Vucs vagy Menez hiányzik, akkor a széleken otthonosabban mozgó Taddei, Cerci, Guberti esetleg Cicinho jöhet szóba. A középpályán meg jöbbak az ellenfelei. Sok volt érte a15 miller.

ericcartmen 2009.12.19. 13:01:14

@popp: Tavaly nyáron jött, szerintem idén januárra gondolsz :)
Amúgy idén valóban katasztrófa amit művel, tavaly ősszel volt pár jó/jobb meccse, de idén semmi. Viszont klasszis teljesitményre Roma mezben nem is emlékszem

giacinto 2009.12.19. 13:06:24

Mihajlovic lehet hogy jobb igazolás lett volna a védelembe :) egy-két szabadrúgást bevágott volna, ami jól jött volna a meneküléskor.

Livorno, Catania, Bologna a kieső trojka, bár szivem szerint a Sienát is ott látnám.

Gnyoka 2009.12.19. 13:39:59

Fiorentina-Milan e Bologna-Atalanta potrebbero non essere giocate.

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.19. 13:48:42

ami a liszt ferenc es verne gyula (valamint gyozike) altal nem beszelt magyar nyelven annyit jelent, hogy ezek a meccsek lehet, hogy elmaradnak

Matteo_B 2009.12.19. 14:09:56

@popp: Ez igaz.Illetve Totti mögött játszhatna még ,de ott meg ott van Perrotta.Meg nem igazán érzem hogy feküdne neki a gyors ritmusváltásos kiugratás.Amire Totti és Perrotta nagy százalékban képesek.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 14:14:59

@Matteo_B: Az mindig lenyűgöz, ahogy Perrotta és a Capitano érzik egymást. Amúgy nagyon örülök, hogy Perrotta jó két év után megint formába lendült. Ha így folytattja még a válogatottba is visszakerülhet.

Matteo_B 2009.12.19. 14:18:29

Igen ,ahogy nyilatkozta:4 éve ilyenkor sem merült fel a neve a Squadra-nál,aztán láss csodát mégis kikerült és minden meccsen játszott .(Sajnos erre nem emlékszem,mert akkor nem követtem még annyira a foci világát.)

ericcartmen 2009.12.19. 14:24:53

@Matteo_B: 4 éve ilyenkor szerintem már bőven felmerült a neve, csak nem volt biztos utazó. Amúgy Lippi szerintem mindenképp viszi majd, de ha tartja a formáját legalább jogosan lesz ott

Matteo_B 2009.12.19. 14:42:15

@ericcartmen: Valamelyik kommentátor mondta ezt.Talán a Samp ellenin.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 14:54:41

@Gnyoka: Lehet, hogy az egész fordulót halasztják a hóhelyzet miatt. Majd valamelyik januári szerdán pótolják.

slyagency 2009.12.19. 15:19:45

Rendkívül jól informáltak vagytok, ugyanis ha Silva felépül addig akkor ő játszik Nesta mellett, ha nem akkor pedig Favalli... Pontosan ezért a grúz távozni is akar a csapattól...

slyagency 2009.12.19. 15:23:45

@slyagency: Hozzátenném még azt is, hogy lehet Gattuso kezd a meccsen, ha Gilardino szántani is fogja a pályát az azért lesz, mert görcsösen bizonyítani akar, ami látványosan nem fog sikerülni neki... Tudjuk hogy a milanban hogy játszott..

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 18:34:14

@popp: A Gazzetta szerint az is elmarad, nem alkalmas rá a pálya, január 27-én pótolhatják be.

horas 2009.12.19. 18:58:38

Miért Bologna?Nem rossz kis csapat az,akkor inkább már Catania,vagy Livorno sokkal arctalanabb csapatok vagy az idei Siena Atalanta.
Baptista?Nem tudom miért nem játszik,azért jó pár meccset behúzott a Roma-nak tavaly,tény,hogy nem úgy vált be ahogy várták,de azért Taddei csak kikellene szorítania.Egyébként jobb kérdés az,hogy Cicinho-val mivan?miért nem játszik?Ranieri-nek tipikus értelmetlen húzása,egyébként Guberti is marha ügyes gyerek,ő sem játszik,ő az ilyen buta szürke melósokat szereti mint Taddei vagy Molinaro.

Hispan07 2009.12.19. 19:44:03

Az ég küldte ezt a havat, januárban Thiagoval, Becksivel és talán vmi új szélső védővel jobb lesz Firenzébe menni.

_alerob 2009.12.19. 20:42:41

off

Ha raktam tippmixet, és egy meccs elmaradt és ha a többi jön, akkor kifizetik? vagy mi lesz?

on

sundin 2009.12.19. 20:44:37

@_alerob:
1x-es szorzóval jóvá írják.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.12.19. 20:49:33

Vazze... Az ember fölkel délbe, konstatálja hogy kint 25 fok van, majd meglepődik mi van otthon... Előre megfontolt módon vizsgaidőszak után hagy 45 percet a hírek/email/reggeli szentháromságnak, hogy a kora délutánt a focinak szentelje... Van olyan szerencséje, hogy a FoxSoccer műsorra tűzi a Fio-Milan-t, így még streamelni sem kell, erre elmarad hó miatt... nem dobott fel...

giacinto 2009.12.19. 21:28:58

A hó megmentette a milant a lepofozástól.

Hispan07 2009.12.19. 21:41:47

@giacinto: mókás fiú vagy te, miért nem mentél humoristának? :)

Rino 2009.12.19. 22:29:38

@giacinto: eheheh, unatkozol? szombat este van, mozdulj ki...

Iustizmord 2009.12.19. 22:34:16

mennyetek már kariajándékot venni... meg fadíszni...

Piiii 2009.12.19. 23:09:03

@Iustizmord: gyerekek, szombat bulinap:) ejej..

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 12:12:47

Hát, úgy néz ki, hogy Koman sem ma szerzi meg az első gólját a Bariban.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 12:21:00

@Piiii: Boksuzolnak is majmok a fejemben így utólag.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 13:29:14

@Hispan07: Bököm szerintem nem játszhat majd, csak olyanok akik az eredeti időpontban is a keret tagjai.

A Bologna meccset ma sem játszák le, elmarad még a Genoa-Bari (sansz Venturának, hogy megjöjjön a jobbik esze és Volóval kezdjen a pótláskor) és az Udinese-Cagliari.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 13:34:15

A német másodosztályban nem sokat variálnak:

indafoto.hu/dinovercotti/image/6337405-9b325468/user

Padernborn-St. Pauli. Hát, kíváncsi leszek...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 13:36:59

@dino vercotti: nekem az St. Pauli a kedvenc német csapatom. Mondjuk annyira forró a szerelem, hogy szinte teljesen elfeledkeztem róluk.

horas 2009.12.20. 14:25:41

Ja Baptista-hoz még annyit,hogy sanszos,hogy jön az Inter-be José-nak kell.Suazo meg megy cserébe Roma-ba.Meg sztem Burdisso-t is belevonják a bizniszbe.

A Juve-hoz valaki kezdőt tud már?

Iustizmord 2009.12.20. 14:30:16

@popp: biztos a st. pauli nachrichten miatt, nem? :o)))

lezsolt 2009.12.20. 14:48:44

@horas: Jó lenne, ha akkor már Andreollit is belevonnák.

horas 2009.12.20. 15:02:41

@lezsolt: Én örülnék Baptista-nak,a Roma-nak csatár kell Suazo itt úgysem játszik.De felőlem mehetne Mancini is,mondjuk Vucinic-ért cserébe ;)

Mancini,Suazo,Burdisso,Andreolli; Baptista és Vucinic ért!Az zsír lenne.

mantegna 2009.12.20. 15:26:41

Tiago mit csinált? IQ bajnok

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.20. 15:34:24

@dino vercotti: mit jelent a drughi transzparense, dino?

horas 2009.12.20. 15:38:33

Ferrara-t hova erőltetik...

horas 2009.12.20. 15:41:54

@_benito: drughi ez a Mechanikus Narancs-ból van nem?Úgy hívták magukat az arcok vagy mi volt pontosan nem vágom?

horas 2009.12.20. 15:43:12

Szegény Buffon és Del Piero nem ezt érdemlik...

de niro 2009.12.20. 15:43:46

Én Baggio óta vagyok Juventus szurkoló, de ilyen gyalázatot nem láttam még. Az hagyján, hogy vezet a Catania, de Del Piero és Buffon arca...

Nem ezt érdemelték, igazi világklasszisok, és ilyen nyomorult futóbolondokkal kell bohóckodniuk.

Hol _romlott el_ el a Juve? Mert nem a kizárással, a B-ben, meg utána is nagyon szépen tették a dolgukat, de azóta..

El vagyok keseredve, szeretem ezt a csapatot, és nem akarom elhinni, hogy így tönkrement, a sorozatos BL-döntők, bajnoki címek, aranylabdások után..nem látom a visszautat erre a szintre..

gergo a kolyokkutya 2009.12.20. 15:49:31

sziasztok,

meg nem nagyon kommenteltem ide, de most van par gondolat amit beirnek ide jol.

az apropo a juventus mostani meccse, ami alapjan rajottem, hogy miert nezek focit: a sikerert es a dramaert. tegnap jo erzes volt latni nyerni a barcelonat, mert korszakos amit csinalt az edzo meg a csapat 2009-ben, ma pedig valahogy elvezet nezni hogy mennyire szenved a juventus es egy kiesojelolttel szemben vesztesre allnak.

nem szajkaratezni akarok, csak meg szerettem volna emliteni ezt a kettosseget.

+1: kedvenc olasz csapatom az ac milan.
ott meg azt szeretnem, hogy vegre osszeomoljon a kartyavar, mert minel tovabb hiszik el hogy a szazeves vedelemmel es kozeppalyaval viszik valamire a kozeljovoben (pl. bajnoki cim), annal nagyobb lesz a pofaraeses. bar, ne lenne igazam.

horas 2009.12.20. 15:51:38

@de niro: Ferrara helyére kell egy edző mert Ferrara totálisan alkalmatlan,ez most már kiderült,egy totális leírt Ranieri kategóriákkal többet ért ehhez a szakmához.Egy jó edző kell és célzottabb okosabb igazolások.Guus Hiddik-re rá kell menni,neki kell adni totális szabad kezet.Mert akik pl az igazolásokkal foglalkoznak teljesen fogalmatlanok.Sissoko-n kívül nem jött be igazolás amióta ismét elsőosztályú a csapat...

de niro 2009.12.20. 15:59:45

@horas: Így van.

El kell zavarni Ferrarat, ide kell hozni Hiddinket és focistákat venni.

Ez Baggio, Zidane, Del Piero és Olaszország legnépszerűbb csapata, nem Tiago-é, Poulsen-é meg Grossoé. Húú de pipa vagyok...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 16:00:44

@Iustizmord: kb.

Amúgy tök jól játszunk a Parma ellen, momentumuk sincs, csak a gól nem jön egyelőre.

@horas: Ez a Baptista már közel sem az, akit Sevillában megismertünk, úgyhogy vigyétek csak. De Rossi amúgy nem kéne. Tudod mi lenne zsír? Egy méretes dildo a seggetekbe, nem Vucsinics ;-).

horas 2009.12.20. 16:04:07

@popp: Hát persze,hogy nem de annál jobb mint,hogy a padon rohadjon a Roma-ban TAddei-ek mögött.Sneijder helyett cserének tökéletes.
Amúgy az Inter nem tudja,hogy kit vegyenek,hogy erős is legyen gyors is jól cselezzen,passzoljon,nem tudják kit kéne megvenni most mikor Eto'o nem lesz,én tudom:Vucinic.

füligjimmy77 2009.12.20. 16:06:34

A Wolves-Burnley fényévekkel jobb meccs, mint a Juve-Catania. Kritikának elég ennyi.

Piiii 2009.12.20. 16:17:19

@horas: jó vicc. tegyél még hozzá egy 20 millát és esetleg:) amúgy erősnek erős, de cselezni nem tud, labdát átvenni meg mégannyira sem...

rokamoka33 2009.12.20. 16:18:43

bevettem a Juve-t az Arsenal, City, Tottenham, Chelsea mellé a szelvényen, kezdhetek aggódni a zebrák miatt?:(

egy Catania idegenben legyűri őket?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.20. 16:25:36

@popp: köszi, de kiszedem, mert sztem van itt, aki nézni akarja később

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.20. 16:27:45

rég láttam csapatot ennyire kaparni... szar az idő is. meg a pálya

szeme közé, laposan! 2009.12.20. 16:31:39

Trezeguet-t lelégstoppolta a kapus...

Matteo_B 2009.12.20. 16:39:07

Ha már szóba került Baptista,most egy kényszerű csere miatt áll be a 83.percben.

toerix_ (törölt) 2009.12.20. 16:47:52

most értem haza, valaki elmondaná milyen volt a róma meccs? :)

toerix_ (törölt) 2009.12.20. 16:48:54

bár most látom sport2 csúsztatva adja

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 16:49:43

Brighi 2-0! Ma végre ő is jól játszott - az egész csapat remek volt -, úgyhogy megérdemelte. Negyedik hely karácsonyra, Grazie Roma!

Ráadásul már ott vagyunk a Juve nyakán ebből még dobogó is lehet.

toerix_ (törölt) 2009.12.20. 16:53:12

na a juve úgy látom megint beszállt az "üzletbe". 6 perc hosszabbítás...

rizla 2009.12.20. 16:54:38

@toerix_: 4 percig minimum ápolták trezegét meg a catania kapusát.

daneeka 2009.12.20. 16:55:36

@toerix_: Neked meg mi bajod van?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 16:57:14

@_benito: ja jó. Bocs a további infókért nem láttam ezt a hsz-t.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.20. 16:58:01

Most érzem át igazán, mekkora szégyen hogy kikaptunk a juvetól.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.20. 17:01:20

Del Piero ezer évesen nem egy ilyen Juvét érdemelne...:(

horas 2009.12.20. 17:02:56

Ferrara meddig marad?

BruceWayne 2009.12.20. 17:04:13

ennél látványosabban nem lehet edzőt buktatni :-)

Matteo_B 2009.12.20. 17:04:27

Jó forduló ez!Megvan a negyedik hely,megint nem kaptunk gólt (zsinórban 4. meccsen),és 2 pontra van a Juventus azaz a dobogó!!Jó lezárása a 2009es évnek.Egyedül Totti korai cseréje sérülés miatt adhat okot szomorúságra/félelemre.Reméljük nem komoly.

_alerob 2009.12.20. 17:04:54

@horas: remélem max holnapig

calcio_di_rigore 2009.12.20. 17:06:28

Komolyan ha Ciro marad, Ranieri behozza dobogóra a Romát. Azért az nagy elégtétel lenne neki, bár valószínűleg előbb gyújtják fel a torinói Olimpicót.

Mr.AT 2009.12.20. 17:06:49

Gondoltam írok vmit, de aztán rájöttem, felesleges, úgyis tudjátok, mire gondolok.

rizla 2009.12.20. 17:08:02

@Nerazzurri: szerintem pont, hogy mindent megtettek a játékosok a sikerért most.

Labdarúgás a mindenem · http://labdarugas.cimpa.hu/ 2009.12.20. 17:14:56

Én az esti Inter-Lazio mérkőzésre tippelnék: 3-2
Ha ner az Inter, akkor szép előny birtokába kerülhet, nem csak pontokban mérve, hanem lélektanilag is.

Mr.AT 2009.12.20. 17:16:19

@rizla: Ha már Fülöpnek is feltűnik amúgy, hogy többet ívelgetünk, mint bárki más Európában, az azért már sokatmondó.

giacinto 2009.12.20. 17:16:46

@horas: bocs, de te jól vagy vagy ittál vmit?

Baptista? egy lassú béna szar aki eddig mindenhol megbukott. Talán a REAC-ba beférne. ismétlem, talán.

Cserének tökéletes? persze a fradiba kb...

Én szégyellem magam hogy egyáltalán szóbahozták velünk, remélem csak vmi tuttosportos ökörség.

giacinto 2009.12.20. 17:17:25

@Mr.AT: tudjuk :) Amauri 10/10-es játékos :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.20. 17:19:04

ferrara a ti klinsmannotok, csak vb-bronz nélkül, bár azzal a bayern se ment sokra

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.20. 17:22:41

@mocsing: Nem baj Ferraranek fekete fehér vér folyik benne, és ez a lényeg, vagy legalábbis ez volt az első néhány fordulóban mikor ment a szekér.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.20. 17:23:17

@Great Cornholio: Meg a helyes ragzás, ha visszaolvasnám a kommentemet elküldés előtt. :P

Mr.AT 2009.12.20. 17:25:39

@giacinto: (Sóhaj.) Nem vagy te alapból hülye gyerek, csak szeretsz úgy csinálni, kérdés, miért. Amauri ma megint kicsit kopaszabb lett a feje fölött suhogó labdák menetszele miatt. Érted, fölött. Márpedig ez nem strandlabda.

Titi120 2009.12.20. 17:27:09

Hazai pályán kikapni a tökutolsó Cataniatól is ...Teljesen megsajnáltam a Juve - kolóniát, úgyhogy avatart is cseréltem.

Mr.AT 2009.12.20. 17:28:51

@mocsing: Tiago megint kezdő volt. Megint balfasz volt. Megint nem volt egy normális labdaérintése se. Megint az ő hibájából kaptunk gólt.

Ez nem Klinsmann szintje, hanem a csimpánzé, bazmeg. Karika a karikába, négyzet a négyzetbe. Nem bonyolult.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.20. 17:29:34

@Titi120: keblemre, cimbora :)) együtt csinálunk sormintát az olasz posztokba _beninek, nagy szeretettel :)

calcio_di_rigore 2009.12.20. 17:30:58

@Mr.AT: kérdés hány vereségnek kell még jönnie, hogy megtörténjenek a szükséges változások. Elég sok juvés szurkolt ma a Cataniának emiatt, és bár továbbra sem tudom ezt elfogadni, azért már én sem küldöm el őket magamban az anyjukba.

giacinto 2009.12.20. 17:31:21

@Mr.AT: egy szóval sem emlitettem hogy ma szar lett volna, egy szót sem szóltam sem rá sem a juvéra.

csak egy juve-verés vége mindig az hogy sorra veszitek a keretet és beleirod hogy amauri jó játékos, ami végüis igaz is, sztem. 10/9-et szoktál írni kb.

csak lehagytam az elejét. ennyi.

próbáltam kicsit viccesen elütni itt a halálhangulatot.

Vul-Kahn 2009.12.20. 17:39:16

MATTHAEUST A JUVE PADJÁRA!!!!!! MOST AZONNAL!!! :-)))))

@Titi120: :DDDDDDD

@mocsing: szálljak be én is a visszacserélt avatarommal? :DDDD

Mr.AT 2009.12.20. 17:41:02

@giacinto: Nincs halálhangulat, sztoikus rezignáltság, ez minden. Néha kicsit megmorgom a tv-t, mikor Seccot mutatják, és átkapcsolok a Pax tv-re, mikor Tiagohoz kerül a labda, de halálhangulat még nincs.

Mindazonáltal nem tennék komoly összeget rá, hogy biztosan meglesz-e a BL-hely, ha Ferrara marad. Nem is csak azért, mert jó/rossz edző (ez nézőpont kérdése), hanem mert a csapat önbizalma teljesen elszállt, gyakorlatilag hiteltelen lett az edző, akinek most mozgástere már nem maradt. Én szeretem Ferrarát, és remélem hogy még sok tehetséges fiatalt kinevel majd az ifiknél, de a nagycsapathoz új ember kell.

Az utolsó 5 tétmeccsből 4et elvesztettünk, csak titeket vertünk, és egyformán teljesen kilátástalan volt a csapat, az apróbb fölénybeli ingadozást csak az ellenfelek minősége közti különbség eredményezte. Nincs fény az alagút végén.

Mr.AT 2009.12.20. 17:41:38

@Vul-Kahn: Kékeres lóf@szt a seggedbe! Most azonnal! :-)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 17:45:43

Ferrara most nyiltakozik. Nem mond le, biztos benne, hogy ha összefognak, akkor kijönnek ebből a gödörből. Megérti a szurkolókat, sok döntése valóban rossz volt, és azzal is tisztában van, hogy nem lesz túl boldog az ünnep a Juventus háza táján.

Eközben a rohamrendőrök és a szurkolók farkasszemet néznek egymással a stadion előtt.

Mr.AT 2009.12.20. 17:47:06

"Il Catania non vinceva a Torino dal 1963. Sono tempi duri per la Juve."

Ebben asszem minden benne van.

giacinto 2009.12.20. 17:48:40

Tényleg Hiddinken kívül van más alternatíva is akit a juve tudna hozni? elve az össze sjelenlegi olasz edző ki van lőve (pl. Prandelli vagy Gasp)

egyébként guus biztos jó választás lenne a klub védekező-kp fétise miatt, ő ugyanis elég robotfocit játszat, ahhoz meg kell pár emberevő.

horas 2009.12.20. 17:48:54

@giacinto: Azért ez erős túlzás,mondom 3-4 meccset minimum behúzott a Roma-nak a tavalyi szezonban,az tény,hogy a képességeihez nem méltó módon játszik és eléggé rapszodikus teljesítmények jellemzőek rá de azért túlzás REAC-okat meg Fradikat emlegetni vele kapcsolatban holott pályafutása során annyi gólt lött mint a szerencsétlen Amauri-tok.Aki lehet,hogy nem kap jó labdákat,de hogy embert nem vert meg egy az egyben már isten tudja mióta az is biztos.

Mr.AT 2009.12.20. 17:52:17

@horas: Nehéz úgy megverni valakit egy az egyben labdával, hogy NINCS NÁLAD A LABDA, capiche? Vagy le is rajzoljam, b*zmeg?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 17:53:54

@calcio_di_rigore: @Mr.AT: Bizony, bizony. Az év elején az általatok olyan jó ízléssel szapult Roma két pöttyre van a zebráitoktól. Igazán kár, hogy most jön a szünet.

@mocsing: Lippi segítőjeként világbajnok volt 2006-ban.

@Titi120: Bist du ein Hoeness?

calciomax 2009.12.20. 17:56:15

Errol a Hiddingrol ugy ir mindenki mintha Torinoban lenne mar egy hete es alig varja hogy atvehesse ezt az acelos Juvet....Orulhet a Juve ha talal barkit is.

calcio_di_rigore 2009.12.20. 17:56:49

@popp: hát ez hatalmas szégyen, ez így van.

@giacinto: Benitez.:)

Mr.AT 2009.12.20. 17:58:41

@popp: Tényleg, már látótávolságon belülre sikerült verekednetek magatok minden idők egyik leggyengébb formában lévő Juventusa mögött, wow, meg is hajlunk. :-)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.20. 17:58:54

bezony, szép kis keringő lesz, benitez megy torinóba, hiddink liverpoolba, ferrara meg a munkaerő-közvetítőkhöz

@popp: az majdnem ugyanaz..

horas 2009.12.20. 17:59:29

@Mr.AT: Igen nem ő tehet arról 8 hónap alatt rúgott 1 gólt vagy 2őt vagy mennyit is pontosan?
Ezek szerint Trez sem kap sokkal több labdát,mégis van már 7 gólja ha Amauri klasszis akkor Trez mi félisten,ufo?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 18:00:22

@horas: Pedig nem fér be a Romába. Több poszton használható, de csatárként Totti, befele cselező szélsőként Mirko jobb nála. Wengernél az Arsenalban és a Sevillában is játszott védekező középpályást. Azon poszton meg De Rossi, Brighi és, Perrotta is használhatóbb. El lehetne képzelni hátravont irányítóként, de azon poszton meg Pizarro jobb nála.

Mr.AT 2009.12.20. 18:01:39

@horas: Bocs, ez az a szint, amit már nem szeretnék elmagyarázni, mert ez az U4es focisuli FAQ-ja szintjén mozog.

horas 2009.12.20. 18:07:35

@popp: Rendben van,de én eltudom képzelni az Inter-ben sztem ő nem olyan rossz játékos,jó nyílván az,hogy sehol nemtudot gyökeret verni az vmit jelenthet,de én látok benne némi fantáziát.
@Mr.AT: Aha...

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 18:08:16

Na, most Blanc magyarázkodik: továbbra is Ferrara mögött áll a vezetőség, nem változott semmi néhány nap alatt. A riporter kérdésére, hogy a középpálya nem szorul-e erősítésre, azt mondja, hogy technikailag semmi baj ezekkel a játékosokkal, alkamasak arra, hogy velük jó eredményeket érjen el a Juve, csak most épp az utóbbi néhány meccs nem sikerült.

Mario Sconcerti megkérdezte tőle, hogy T/1-ben mondta, hogy "többet kell dolgoznunk", ezen azt érti-e, hogy a vezetőséggel van a baj, erre az volt a válasz, hogy "nem, mindenkinek többet kell dolgoznia, a vezetőknek, a csapatnak, de még a szertárosnak is".

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.20. 18:08:46

@mocsing: nem sokat számít, de neki arany van ugyanonnan

hogy valami pozitívat mondjak: a juventus már bármelyik ellenfeléből jó csapatot tud csinálni. nincs már semmi, amibe kapaszkodni lehetne, borzasztó nézni, ami történik.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.20. 18:09:36

@dino vercotti: milyen poszton bevethető a szertáros? ha jól passzol, tőlem jöhet.

horas 2009.12.20. 18:13:13

@_benito: Itt számomra ami hihetlen,hogy Ferrara-tól nem akarnak megválni.
Kitől kell még kikapnia a Juve-nak,hogy valami megmozduljon?
Már kezd komikussá válni a helyzet...

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 18:13:52

@_benito: micsoda félrebeszélés, amit Blanc művel. Úgy tesz, mintha csak egy kis hullámvölgyben lenne a csapat. Pedig ez nem csak egy kis hullámvölgy. Ez már a szakadék (ez elég hatásvadász volt, úgyhogy szégyellem is érte magam).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 18:17:51

@Mr.AT: Év elején mikor nektek szaladt, akkor meg mi voltunk elképesztően fos formában, amiből te arra következtetél, hogy olyan szarok is vagyunk, amilyennek látszunk. És valami elképesztően tenyérbe mászó arroganciával osztottad a keretünket, amelyet ha jól emlékszem, nem tartottál az első tíz helyre sem alkalmasnak. Nem várom, hogy hamut szórj a fejedre, de azért egy-két szurka bőven kijár neked. Minél nagyobb az arc, annál könnyebb ráesni.

Úgy november eleje óta hoztunk rajtatok tíz-tizenöt pontot, úgyhogy egy elégedett biccentéssel fogadom a meghajlásodat.

Anyway, a sokszor önző Vucsinics, nagyon okos gólpasszt adott Brighinek. A gólt, na meg az újabb kapott gól nélkül lehozott meccset Julio Sergio és Burdisso egymás nyakába borulva ünnepelték. Jó látni, hogy ennyire együtt van a csapat. Ranieri meg nagyszerűen helyrerakta a védelmet.

Hispan07 2009.12.20. 18:40:34

@popp: ugyan ezt kaptauk mi szegény milanosok is (bohóccsapat, 8. hely decemberre, öregek otthona, stb), aztán mégis előttük karácsonyozunk. ismét kiderült, nem szabad arcoskodni, a MU-soknak is nagy volt pofája még pénteken, tegnap meg jött a Fulham. most már csak az Intert kéne végre elkapni :)

Amúgy a Catania elleni meccs vége és a Bayern elleni meccs alapján mondom, ritkán látni ennyire tanácstalan óriásklubot hazai pályán.

chisslord 2009.12.20. 18:42:06

Nem tok mit írni... Már a Bayern meccs útán leírtam hogy ez szurkolói pályafutásom legszánnivalóbb Juventusa. Nem a leggyengébb, mert a keret nem gyenge. De amit művel itt mindenki... mostmár a komplett vezetőségnek, a Ferreranak, az egész csapatnak, de még a csúnya lusta szertásornak (nyilván miatta cseszi ki a stadionból a labdát Diego 12 méterről) is segg van a szája helyén.

Ferrera lenyilatkozta, h nem akarja elhagyni a süllyedő hajót. Igaza van végül is, azzal sokkal többet tesz, ha tovább fúrja bele a lyukakat.

Bár ha úgy vesszük, a calciopoli után még így is olcsón megúsztuk... egyáltalán nem volt az borítékolható, hogy nem hosszú B-ligázás és középcsapatosdi jön (Lásd Napoli, Fio, akik most kezdenek visszatalálni a régi útra). Gyorsan visszajutottunk, gyorsan a BL-be is, most fizetjük meg a bundabotrány árát. Semmi nincs ingyen.

Nehéz ilyen időket átélni szurkolóként, hiszen a meccsnézésenk szórakoztatni kéne az embert, nem elszomorítani. Az egyetlen vigasztaló dolog, hogy az ilyen periódusokat szükségszerűen látványos feltámadás követi.

A Juve viszont Juve, nekem A csapat egy életre, minegy ki az edző, minegy kik a vezetők, mennyire falábú mókusok szaladgálnak csíkos mezben, akkor is élek-halok a csapatért. És reménykedem, mert azt lehet. Úgyis lesz valahogy. Úgy még sose volt, hogy ne lett volna valahogy:)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 18:54:55

Nagyon reménykedem egy mai jó szereplésben, kis reményt csillant fel számomra, hogy az Inter sincs csúcsformában, a Lazio meg végre-valahára nyert legutóbb a Genoa ellen. 1 pont, és már meg is van egy jó karácsonyi ajándék a Lazio szimpatizánsoknak. Rossz hír, hogy Brocchi sérülése végül nem jött rendbe, így nem lehet ott Milánóban, valamint az utolsó pillanatban Foggia is kiesett legalább 1 hónapra. No meg ugye Zarate eltiltott.

A Lazio várható kezdője: 86 Muslera; 13 Siviglia, 28 Stendardo, 26 Radu; 2 Lichtsteiner, 33 Baronio, 11 Kolarov, 81 Del Nero; 23 Meghni, 5 Mauri; 9 Rocchi

Az Inter várható kezdője: 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 2 Cordoba, 6 Lucio, 26 Chivu; 4 Zanetti, 19 Cambiasso; 45 Balotelli, 5 Stankovic, 9 Eto’o; 22 Milito

Drukkolok, hogy legyen esély a pontszerzésre!

rexford 2009.12.20. 18:58:11

@Hispan07: "ugyan ezt kaptauk mi szegény milanosok is (bohóccsapat, 8. hely decemberre, öregek otthona, stb), aztán mégis előttük karácsonyozunk."

Olyan is volt, hogy a szezon vége előtt pár fordulóval még tutira megvolt az ezüst, aztán koppanás lett a vége. Fata cimboránkat azóta se láttam errefelé.:)

horas 2009.12.20. 19:00:09

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Hát elég foghíjasak vagytok,Cruz?

A 4-3-3-nak jobban örülnék Stankovic ott sokkal jobb a középpályán mint most árnyékékként.Chivu mit keres a balbunkóban?Zanetti sokkal jobb ott helyére meg a középpályára jöhetne Motta,hogy valaki egy két jó paszt is adjon.Kolarov-ot nagyon várjunk akár januárban is,nem kicsit turbózná fel a balszárnyat.Murva jó a csávó.

Jó lenne ha nem lazázná el a meccset az Inter.

Hispan07 2009.12.20. 19:05:07

@rexford: jól megfogtad a lényeget látom. amúgy koppanás és koppanás között is van némi különbsög, de ezt talán beszéld meg Fatával - egyedül ő verte itt magát tavasszal milanos oldalról, vagy rosszul emlékszem?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 19:06:59

@horas: Cruzt szerencsére sikerült összedrótozni, a padon kezd elvileg. Kolarov biztos elmegy egyszer, talán nincs is olyan messze az a nap, de nem hiszem hogy most télen jönne ez el. A lehetőségekhez képest ez a legjobb Lazio kezdő, annyi, hogy én Del Nero helyett Firmanit küldeném kezdőként be, bár előbbi is jó teljesítményt nyújtott múlt héten. Persze azért Firmanival szemben elfogult vagyok, játéka és személye miatt is. Szóval, azzal főz Ballardini, ami a birtokában van. :)

rexford 2009.12.20. 19:08:49

@Hispan07: Hogyne, nem mindegy, hogy te koppansz vagy a másik. :)

horas 2009.12.20. 19:14:03

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Te realísan mennyi pénzért engednéd el,mennyire tartod őt?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 19:16:32

@horas: A transfermarkt 5 millió euróra tartja, ez most körülbelül reális is, de biztos vagyok benne, hogy Lotito nem adja 8-9 millió alatt, főleg, hogy bőven van ideje a Lazionak eladni, 2012-ig szól a szerződése.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 19:17:09

@horas: A transfermarkt 5 millió euróra tartja, ez most körülbelül reális is, de biztos vagyok benne, hogy Lotito nem adja 8-9 millió alatt, főleg, hogy bőven van ideje a Lazionak eladni, 2012-ig szól a szerződése.

Hispan07 2009.12.20. 19:19:22

@rexford: nem tartom elegánsnak, mikor páran minden vitát a másik lehülyegyerekezésével/ovodásozásával/analfabétázásával/szellemifogyatékosozásával intéznek el, de úgy tűnik néha muszáj lejjebb adni az igényekből:

ha nem baromi nagy állandó jelleggel az arcod és nem szólsz le magas lóról minden más csapatot már szeptemberben, akkor sokkal kevesebben fognak decemberben a BL-ből kidobott, kiesőjelöltek által otthon alázott csapatod oszladozó hullája fölött kéjelegni.

felfogtad végre miről van szó, vagy rajzoljak is?

_alerob 2009.12.20. 19:22:48

sok sör+cigi kicsit gyógyír... kicsit.. (ez a Juventinóknak szól)

Ez már nem gödör, ez egy fekete lyuk

horas 2009.12.20. 19:23:48

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Aktuális formája alapján és ha ezt mondjuk tudná tartani,15-nél állna meg a mutatvány szerintem évvégére.
Szélső védőnek is fasza,középpályán is,jól védekezik,cselez,erős...Maicon-nal iszonyat széső játékot tudnának produkálni.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.20. 19:24:28

@Hispan07: szépen mondtad, kis lovag :)

_alerob 2009.12.20. 19:25:06

A Bayern zakó is szégyen, főleg a Bl miatt, de Bari meg Catania? TE JÓ ÉG

Szerintem egy Juventus edzőnek azt minimum tudnia kéne, hogy Del Pieronak a pályán van a helye.
Egyébként azt sem értem mi értelme, hogy Camoranesi és Giovinco ott ül. Diegonak adok a maiért két tapsot.

horas 2009.12.20. 19:29:19

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Jó amúgy,a transfermarkt oldalt nem tartottam rossznak addig amíg fel nem fedeztem,hogy Muntari-t és Cassano-t egyaránt 17-17 m tartják...

horas 2009.12.20. 19:32:54

@_alerob: Télleg Melo-t miért hozta le megakarta alázni vgy mi,semmivel nem volt jobb nála senki,vagy mondhatnám úgy is,hogy senkinél nem volt semmivel szarabb.Azért az is elég szomorú,hogy Salihamidzic csinálja leginkább focira emlékezetető dolgokat egy Juve-ban.

rexford 2009.12.20. 19:33:32

@Hispan07: Hú de ingerült vagy, benned van még a múlt heti Palermo-meccs?

Hispan07 2009.12.20. 19:41:24

@rexford: hhh. ilyenkor decemberben Krisztus szavait küldhetem csak neked: Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa.

Nagyon boldog Karácsonyt kívánok Neked, kedves rexford.

rexford 2009.12.20. 19:50:18

@Hispan07: Na ez már szép, látod. Tudtam, hogy legbelül azért nem vagy te egy kisstílű személyeskedő csávó, mint AZOK.:)
Köszönöm szépen a jókívánságot (a bibliai idézetet külön), és hasonlót kívánok én is neked!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 20:09:34

@horas: Igen, mondjuk ez valóban vicces, hogy a két általad említett játékos egy értéken van. :)
Mindaz igaz, amit írtál Kolarovról, és Maicon társaként párját ritkító lenne a futballjuk. Neki sem ez a szezon eddig a legjobbja, finoman szólva, de a Genoa elleni góljával is jelezte, azzal sem áll hadilábon. Szóval, szerintem a 2011-es naptári évben fog elmenni, feltéve, ha nem javul addig sokat a Lazio, és 10-15 millió euró közötti összegért.

giacinto 2009.12.20. 20:20:55

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Védekezni tud ez a Kolarov gyerek, mert alapból ugye védő?

Egyébként sztem nincs rá szükségünk, Santont kellene beépíteni....

giacinto 2009.12.20. 20:26:45

@horas:
Chivu 21, Mancini 13
Gattuso 19, Huntelaar 20,
ADP 14, Grosso 7,5
Riise 10,5 Baptista 14

és egyéb finomságok

horas 2009.12.20. 20:31:03

@giacinto: Hát sztem elférne sőt...Santon-nal meglenne a versenyszellem Chivu meg maradjon középen Materazzi jövőre úgy se lesz,meg talán már Córdoba sem.

giacinto 2009.12.20. 20:32:37

@horas: ha tényleg elmenne Cordoba, akkor OK kellene egy védő, de ha nem kakor annak az a vége hogy Chivu is kevesebbet játszik, Santon is meg Kolarov is és egyik jobban formán kivül van mint a másik.

giacinto 2009.12.20. 20:34:19

@calcio_di_rigore: Ha annyi esélyetek lesz vele a scudettora mint a Pool-lal, én azt mondom jöjjön :)

Egyébként onnan látszik hogy nagy a baj, hogy te sem irtál semmi pozitivumot, semmi nagyképűség, semmi magas ló...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 20:36:27

@horas: Fiatalság, bolondság ;-)! Chivu eredetileg balbunyesz volt, legalábbis a 2000-es EB-n még ott nyomta a román válogatottban egészen kiválóan. Az Ajaxban lett középhétvéd, de még a Romában is előfordult balhátvédként.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 20:36:32

@giacinto: Én csak örülök, ha nem megy az Interbe, sőt, inkább azt szeretném, ha elmegy, akkor Olaszországon kívüli csapatba menjen, rossz lenne a Lazio ellen látni. Egyébként olyan védő ő, mint Roberto Carlos, hogy Inter párhuzam is legyen, de nála azért megbízhatóbb, ezt arra mondtam, hogy jóval észrevehetőbb elől, mint hátul. Nagy eséllyel nem ő fog utolsóként becsúszva menteni, de komoly veszély, ha 25 méteren belülre kerül, nem beszélve a szabadrúgásairól.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 20:38:20

@giacinto: Mármint ez félreérthető volt, nem az Interrel van bajom, hanem fájó lenne ha elmenne.

giacinto 2009.12.20. 20:41:44

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Vettük, tudom hogy nincs bajod az Interrel. Nekem sincs a Lazioval, de ma kell a 3 pont, nektek tökmindegy hogy 13 v 15. lesztek-e, sőt egy vereséggel akár vmi változás is elindulhatna nálatok :-)

horas 2009.12.20. 20:44:04

@giacinto: Chivu is nagyon gyenge manapság,de én offenzívebb szélsőkben gondolkodm mert Chivu megoldja a védekezést de felkocog a felezőig aztán jól van...
Modnjuk én azért most nyáron vennék egy fiatlabbn középhátvédet is mert benne lszünk a korban eléggé,Córdoba 34,Lucio,Samuel 32-32
Materazzi 37...Agger,Skrtel,Alex trióból szereznék legszívesebben valakit.
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Kezdőket nem tudsz az Inter honlapja levanfagyva...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 20:45:12

Végülis Balotelli nem lett kezdő.

@giacinto: Lesz itt még nagy tavaszi feltámadás, amit jó lenne ma elkezdeni. ;)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 20:45:55

@horas: Inter: 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 2 Cordoba, 6 Lucio, 4 Zanetti; 8 Thiago Motta, 19 Cambiasso, 11 Muntari; 5 Stankovic; 9 Eto’o, 22 Milito

Lazio: 86 Muslera; 13 Siviglia, 28 Stendardo, 26 Radu; 2 Lichtsteiner, 33 Baronio, 11 Kolarov, 81 Del Nero; 23 Meghni, 5 Mauri; 9 Rocchi

horas 2009.12.20. 20:46:10

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: hülye vagyok a kezdőkkel már megy a meccs :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 20:46:31

Viszont mezben az Inter viszi most a pálmát, nagyon szép ez a szerelés.

horas 2009.12.20. 20:47:21

@popp: Az egy dolog,hogy az volt meg tud ott játszani,de nem az az igazi psoztja ZAnetti 36 évesen sokkal jobb balhátvéd mint ő.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.20. 20:57:10

Rég láttam Chivut balhátvédben. De a 2000-es EB-én kuffa jó volt, akkoriban még támadásokat is hatékonyan segítette. Szóval, hogy nem tud ott játszani, az nem igaz.

Mourinho már nem a király 2009.12.20. 21:15:09

JC sapkája, na az mindent visz :DD

zsakfos 2009.12.20. 21:16:04

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
a nevek előtt ezek a számok a transfermarktról vannak?:)
Muslera 86 misi? nem gyenge:)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 21:21:20

@zsakfos : Ha ilyen értékű lenne a csapat, azt hiszem nem is lenne semmi gond a Lazionál. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 21:22:50

Hát, itt most szerintem a büntető több mint jogos lett volna.

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.20. 21:30:05

(off)
@Mr.AT: ujra megkerlek, ha nem tudsz olaszul, akkor ne hasznald. vagy ird oda, hogy melyik nyelvjarasban jelent barmit is a capiche
(on)

zanetti totalisan idegenul mozog a baloldalon, az egyetlen elonye, ha ott jatszik, hogy nem rontja a kozeppalyank tamadokepesseget. bar ez nemileg muntarira is igaz... :)

Titi120 2009.12.20. 21:31:25

„Nem változott az álláspontunk, továbbra is él a bizalmunk Ciro Ferrara és az edzői stáb felé. Még keményebben kell dolgoznunk, és alaposan ki kell elemeznünk a közelmúlt történéseit. Jól jön most a téli szünet, amely után jobb formában folytathatjuk a küzdelmeket” – nyilatkozta Blanc a Catania ellen elszenvedett fiaskó után.

:DDD

Na jó, nem röhög ! Együttérez !

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 21:34:29

Ötlettelen, kiábrándító, lélektelen játék az, amit a Lazio nyújt, és részben ennek is köszönhetően, nagyon rossz a meccs. Ennél sokkal több kell, mert ez borzalmas, az Inter érthető módon nem fog megfeszülni. Nagyon csalódott vagyok eddig, ezzel a teljesítménnyel komoly verést érdemel a Lazio.

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.20. 21:44:54

hat igen, a lazio jo jatekosokbol all, de jateka az nem nagyon van.

a futtyosmadar meg jobb lenne, ha atnezne a szabalykonyvet a szunetben, mert kb. 5 sargaval osztott eddig kevesebbet az elvarhatonal. ami nagyobb baj, hogy megy a rugdosodas, szerintem senkinek sem hianyzik meg par serult.

_alerob 2009.12.20. 21:46:13

@horas: "taktikai csere" ... azt mondja az öltözőn kívül bezsél majd vele, mert problémái vannak. A probléma egyértelmű. A Juventus meze túl nehéz olyan emberek számára, akik idő előtt elhiszik, hogy tökéletes játékosok.

Inter bajnok. gratulálok. (?)

horas 2009.12.20. 21:47:26

@popp: nem azt írtam,hogy nemtud,hanem nem az az igazi psoztja szal a csapaton belül van aki jobb abban a poszton és ő is jobb középen.
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Muntari-val nem lenne gond ha nem lenne rajta kívül min 4 védekező felfogású középpályás,akik szinte kivétel nélkül jobbak.A tavalyi szezonban jó volt,de most csak egy szürke balasztnak tűnik semmi extra-t nem nyújtot még idén.Egyre jobban azon vagyok,hogy elkéne bizniszelni valakire vagy csak egyszerűen eladni.Azért kis szerencsével egy gólt szerezhettetek volna.De télleg elég langyos a Lazio ahogy a meccs is.A Benfica-Porto annál inkább.
@Pályaelhagyó autóversenyző:Ez miért mondod,teljesen jó ő ott.Nem játszák át,Chivu-nál azért jobban feljön.A középpálya támadóképessége nem csak Zanetti-n múlik hanem azon,hogy megint 4 inkább védekező tipusú középpályással játszunk ettől vagyok rosszul.Hozzunk el Cassano-t (!!!) a csatárok mögé Sneijder úgy is sokat sérült.

calcio_di_rigore 2009.12.20. 21:50:25

@Titi120: Blanc véleményét mindenki leszarná, ha végre a részvényesek, vagy Agnelliék odabasznának az asztalra. Itt az idő.

Együttérezni meg nemigen kell, aki 2006-ot átélte Juve-szurkolóként, annak erre nincs szüksége, össze sem hasonlítható a kettő, hidd el nekem, bár nyilván inkább tapasztalnod kéne.

horas 2009.12.20. 21:50:32

Az elmúlt jó pár év legjob BEnfica-ja ez mostani ki ott az edző?

_alerob 2009.12.20. 21:53:10

@Titi120: jó pofa a srác. De valahol megértem. Lehet ő is többet hozzátudna rakni a játékhoz mint akár Tiago vagy Legrotaglie. De annyiban gázos ez, h ezt fel kéne ismernie... Nem tudok mit írni, kivagyok bukva. Félelmetes, hogy ilyen sz*r Juvét még nem is láttam. A Seria Bben 20* erősebb volt a csapat Paroval meg Marchionnival.

Lekéne ülni az egész Juventusnak és levetíteni egy kisfilmet a csapat múltjáról meg saját magukról, hogy ők mit is tudnak, ha akarnának.

horas 2009.12.20. 21:54:20

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Sztem nagyon hiányzik Ledesma és Pandev is,Zarate evidens,és számomra már az is egyértelmű,hogy Delio Rossi jobb edző mint Ballardini.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 22:06:04

@horas: Nem kell ecsetelni mennyire hiányzik a két "disszidens", ahogy Zarate is. Nem tudom melyikük a jobb edző, itt valami mélyebben gyökerező probléma van. Elképesztően rossz a meccs.

Titi120 2009.12.20. 22:07:40

@calcio_di_rigore:
"Másodállásban" Fradi - drukker is vagyok, szóval szurkolói oldalról mélyebb és közvetlenebb tapasztalataim vannak klubcsapat által megjárt mélységek című témában, mint bármelyik juventinonak, elhiheted.

Ezért is érzek együtt ! ;)

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.20. 22:26:56

@horas: a zanettit nem jatszak at a bal oldalon temakorben nem ertunk egyet. 36 evesen is gyors, jo eroben levo jatekos, de amikor bal vedot jatszott, minden meccsen volt 2-3 olyan helyzet, amikor lazan elmentek mellette, es ez kifejezetten annak koszonheto, hogy a masik oldalhoz szokott. ilyen ez, nem csereszabatosak a jatekosok. a felfutasaibol pedig evek ota egyetlen gol szuletett, amikor multkor egy juve jatekos elozekenyen balotellihez rugta a labdat, mert a capitanonak mar nem ment. az igaz, chivu se sokkal jobb tamadasban

a samp helyzetet eltekintve akcios cassanok erkezese varhato az aruhazakba, en ennek ellenere sem hiszem, hogy az inter szeretne megszerezni. ugyanis nyaron meg sem probaltuk, pedig ujsagcikkekben szepen korbeudvarolta az intert. (biztos megdugta jose unokahugat vagy csunyat mondott moratti hajarol)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 22:41:01

Undorító volt a mai teljesítmény. Nem is tudok többet mondani, borzalom a köbön. Gratulálok az Inter drukkereinek.

BruceWayne 2009.12.20. 23:05:46

@horas: a benfica edzője akinek Fehér Miki testvére a csaja,na ezt add össze :-)

kikeszáncsezfloresz ha jól tudom

Rino 2009.12.20. 23:08:22

Egy meccs mínusszal is 2.ak vagyunk? Gyönyörű. :))

BruceWayne 2009.12.20. 23:10:30

vagyis csak volt. már Jorge Jesus az edő.

giacinto 2009.12.20. 23:15:02

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: földről felpattanó labdáért ritkán adnak 11-est, ráadásul a kéz nem kereste a labdát. ;)

kurva gyenge meccs volt, hoztuk a kötelezőt, van 8-9 pont előny karácsonyra, hurrá!

Viszont Luciot szétaprítottátok rendesen...

giacinto 2009.12.20. 23:16:06

@calcio_di_rigore: a részvényesek miért csapnának az asztalra? a juve nyereséges klub tudtommal.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.20. 23:27:36

@giacinto: Attól még erre simán kaphatott volna büntetőt a csapat. Mindegy, nem ezen múlt, nem is érdemelte meg a Lazio. Az sem vigasztal, hogy ez egy kimondottan rossz formában lévő Inter, mert így még rosszabb a vereség. Ez inkább a Serie A gondja. De sok sikert az Internek, félek, ez csak hazai terepre lesz elég.

giacinto 2009.12.21. 00:03:10

ja még vmi: Kolarov ezen az estén nem bizonyította hogy akár 3 fillért is érdemes lenne rá áldozni-sztem.

persze tudjuk hogy senkit nem lehet egy meccsből megitélni és ezt akkoris irnám ha 3 gól t rúgott volna :)

Mr.AT 2009.12.21. 01:41:07

@Pályaelhagyó autóversenyző: (Sóhaj.) US szleng, nyelvtudóskám, lényegesen régebb óta, mint mióta te boldogítasz bennünket a létezéseddel. Nézz körbe kicsit, mielőtt osztani próbálsz bármit (észt vagy műveltséget szemmel láthatólag nem nagyon, mert az nálad is hiánycikk).

www.etymonline.com/index.php?term=capiche

Ja és újra megkérlek, hogy ha lehet, csak ontopic kérdésekkel zavarj. Bár ha egy mód van rá, akkor pls inkább azokkal se. Szevasz.

Mr.AT 2009.12.21. 02:17:10

@popp: Ha a szokásos sztereotípiáidról és általánosításaidról kiváltanál némi konkrétumra, idézhetnéd egy hozzászólásom, amiben azt állítom, "az AS Roma idén nem lesz az első 10ben sem". Ezt konkrétan egy kommentelőtársunk írta, tőlem teljesen függetlenül, ennek ellenére már másodszor tulajdonítod nekem, teljesen alaptalanul.

Ami a nagy arcot illeti, talán én vagyok az, aki a legtöbbet ekézi a saját csapatát annak hibái miatt. Egyetlenegyszer nem írtam le olyat, a kecsegtetőbb szezonkezdés után sem, hogy bajnokok, vagy BL-győztesek leszünk. Úgyhogy bár nyilván orgazmusközeli állapotba hoz a tény, hogy minden erre járó kiscsapat megaláz minket, az eufória ködében született személyeskedő megjegyzéseid pls ne nekem címezd. Grazie.

Mr.AT 2009.12.21. 02:23:31

@popp: Mindettől függetlenül pedig azt a korábbi véleményemet továbbra is tartom, hogy a Roma kerete felettébb foghíjas. Már anno az év elején is megírtam, hogy én a Juan-Mexes-De Rossi-Totti négyest tartom a Roma múltjához méltó, igazán klasszis játékosnak, s ez kevés - ahhoz, hogy valami kiugró eredményt érjetek el, pláne.

Az, hogy ennyire feljöttetek ránk, nem a a ti mágikus verhetetlenségetek, hanem a mi teszetosza szerencsétlenkedésünk eredménye. Most épp hullámhegyen vagytok, de kiesik 1-2 kulcsember, s megint jönnek majd a völgyek. A keretetek egyáltalán nem kiegyensúlyozott, s sokkal több szürke játékos van benne, mint akár 5-10 éve.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 02:29:49

@Mr.AT: Valóban, a kiváló itáliainagysándor várta tizen kívülre a Romát. Abba vitába aztán te magad is beszálltál, elég nagy vehemenciával. Amikor roppant elfogultan és a Roma játékosait ekézgetve hasonlítottad a két csapat keretét.

Bajnoki címről és Bl-győzelemről tényleg nem beszéltél, de hosszú kommentekben ajnároztad a kékfekete (sic!) Ferrarát és a reményteljesen épülő csapatot.

Mr.AT 2009.12.21. 02:50:35

@popp: Kékfekete? :-) Ezt majd olvasd azért újra...

Elmondtam a véleményem a Roma játékosairól, amely véleményhez most is tartom magam. A késői időpontra való tekintettel nem mennék bele részletekbe, de már akkor is ezt írtam, és ezt most így látom: ezzel a kerettel villanásaitok lesznek csak. Nyerhettek bárki ellen, de ki is kaphattok bárkitől. Most épp egy jobb periódusotok van, a csapnivaló szezonkezdet után - de jön még kutyára kamion.

Az pedig, hogy mi hullagyengék vagyunk, nem érv amellett, hogy ti klasszisok lennétek, s ez akkor is igaz lesz, ha neadjisten az év végén mondjuk előttünk végeztek a táblázaton.
Az nektek egy erőn felüli teljesítmény lesz, a mi teljesítményünkről meg most inkább nem írnék jelzőket.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 03:19:00

@Mr.AT: A fölsorolt négy embernek elég jó sansza volna kezdőbe kerülni a világ bármelyik csapatában, mondhatjuk őket nemzetközi, sőt világklasszisnak (Mexest nem biztos). Azért nem is olyan rossz, hogy a kulcsposztokon ilyen játékosaink vannak. De rajtuk kívül is vannak kiváló spílereink Vucsinics, Pizarro, Perrotta, Brighi, Menez, Motta, Cicinho, Julio Sergio kapus (belőle szintén világklasszis lehet, egyelőre nagyon imponáló a teljesítménye) és én Gubertiben is látok fantáziát. Tény, hogy vannak hiány posztjaink, de a Juvének és a Milannak is akadnak. Szerintem egyébként a legjobb kezdőnk nem sokkal gyengébb mint a az északi topkluboké. A baj az, hogy 15-16 topszinten játszatható játékos van a keretben, az igazán nagy eredményekhez 22-25 kéne.

Nyilván a Juve pocsék formája és szereplése benne van abban, hogy két pontra följöttünk, ahogy a Roma pocsék rajtja meg abban, hogy a Juve annyira meglépett tőlünk, de méltánytalan elvitatni farkasaim érdemeit. Október huszonötödike óta nem kaptunk ki, azért ezt kár degradálnod.

Szerintem mikor a Roma múltjához méltatlan játékoskról beszélsz, akkor is a Juvéből indulsz ki. A Romáért ugyan mindig megőrültek a szurkolóik. Akik alkalom adtán bordósárga drapival vonják be a Circus Maximust és egész nyáron át tartó fiesztát rendeznek egy-egy hosszú böjt után beütő Scudetto után. Ha klub szellemisége bátran is állítható az északi nagycsapatokéhoz csak mi Spirito Juve helyett azt mondjuk Core de Roma. Nem véletlen, hogy akárhogy is szerepelt a Roma mindig volt egy hűséges született romanista klasszisa, aki önszántából sosem hagyta el a Romát. Eredményességben viszont messze elmaradunk a nagy hármastól. Az északi nagycsapatokhoz fogható keretünk csak kétszer volt, a nyolcvanas és a 2000-es évek elején, két igen ambíciózus rőmai Dino Viola és Franco Sensi elnökök jóvoltából. Ez a két időszak hozta egyúttal a klub legjobb éveit is. És szerintem nincs okunk szégyenkezni amiatt, hogy évtized eleje óta szinte folyamatosan gyengülő kerettel is tartjuk magunkat az élmezőnyben.

Az őszi szezonra meg főleg a gyenge rajt fényében nem lehet panaszom. Csoportelsőként mentünk tovább az EL-ben, ráadásul a sorsolásunk is bíztató. Karácsonyra aztán a bajnokságban is kiegyenesedtünk.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 03:20:52

@Mr.AT: "Kékfekete?" - ö, na most már tényleg ideje lefeküdni.

Gabez 2009.12.21. 09:43:02

JZanetti 2009ben az összes bajnokin játszott és kezdő is volt! Nincs még egy ilyen a serie a-ban.
Ez az ember tripla fizut érdemelne, akármennyit is keres + szobrot.

Ja és Muntarit én se csípem, mert butának tűnik és úgy is viselkedik sokszor, hülyeségeket csinál a pályán, pedig a fizikuma és a gyorsasága megvan ahhoz, hogy Essienhez hasonló hatékonysággal focizzon. Hát sajna ez van. Reméljük, lassacskán érik valamennyit.

giacinto 2009.12.21. 09:57:30

@Gabez: Zanetti 3 éve minden bajnokin ott volt :)

Gabez 2009.12.21. 10:03:38

@giacinto: azaz, összesen hány meccs?

giacinto 2009.12.21. 10:26:39

@Gabez: nem tudom pontodan de az kb 120-130 bajnoki lehet zsinórban, eltiltás, sérülés nélkül.

Legyen ő az évtized játékosa.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.12.21. 10:49:59

@Gabez: Lampardnak is volt pár éve egy ilyen sorozata, neki valahol 170 körül szakadt meg azt hiszem.

giacinto 2009.12.21. 11:36:12

goal.com a napokban végigveszi a nagycsapatokat hogy kiket kéne igazolniuk januárban. kiváncsi leszek :)

Gabez 2009.12.21. 12:23:33

@Zsoca87: na utánanéztem, 164-et találtam Lampard wiki page-én.

Zanetti 147-nél tart a tegnapival. Vasemberek mindketten.

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.21. 13:16:42

zanetti teljesitmenye amiatt kiemelendo, hogy eronleti problema sosem volt vele, pedig a kortarsai neha mar mankoval jarnak.

off

@Mr.AT: o, koszonom mester, hogy megvilagositottad elmemet, miszerint egy olasz topicban egy olasz szot valamilyen bronxi bunko felreertett leirasa szerint kell irni, nem pedig a 60 millio szuletett olasz (koztuk az altalad is nagyra tartott adp) szerint helyesnek tartott capisci? modon. (a capisce ugyanis magazo forma, ami a hozzad hasonlo agressziv ontelt mugengszeterek altal meg az ujvilagban is ritkan hasznalt )

Mr.AT 2009.12.21. 13:57:07

@Pályaelhagyó autóversenyző: Senki nem mondta, hogy kell "helyesen" írni. Pont TE voltál az, aki hívatlanul és kéretlenül belepofáztál az általam írtakba, magas lóról leugatva, hogy "ezt nem így kell". Miután pedig a napnál is világosabban bebizonyosodott, hogy balf*sz voltál és lesre futottál (ugyanis mindkét forma releváns és használt), most holmi statisztikák mögé próbálsz bújni, ahelyett, hogy szépen szemlesütve kussolnál.

Majd pont te leszel az, aki megmondja, hogy hol és ki milyen kifejezéseket használhat, ugye? Legközelebb mondjuk pécézd ki a "leporelló" szót, azt ugyanis a népesség szintén kis hányada használja csak rendszeresen. Röhej. Foglalkozz inkább azzal, amihez értesz, a semmivel.

Ezentúl pedig már fentebb is írtam, de leírom még egyszer, mert szemmel láthatóan nehéz felfogású vagy: legfeljebb ontopic kérdésekkel zavarj, s ott is próbálj ennél színvonalasabb stílust használni. A személyeskedő csaholásodat ("hozzád hasonló agresszív öntelt műgengszterek") meg spórold meg, ezektől csak még primitívebb leszel, márpedig az összkép már így sem fényes. Ciao.

giacinto 2009.12.21. 14:36:23

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Mikorra várható a bírósági itélet Pandevnél?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 15:03:34

@giacinto: Ma van a második tárgyalási nap, tanúkat is meghallgatnak, például a Lazio részéről Ballardinit, míg Pandev részéről pedig például De Silvestri és Firmani. Nem kizárt, hogy ma ítélet születik, de nem is túl valószínű. Az tuti, hogy még az átigazolási időszak vége előtt meglesz a verdikt.

giacinto 2009.12.21. 15:08:20

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

nekünk minél előbb kéne, de legkésőbb január elejére. állítólag Paolillo és Lotito tegnap este találkoztak az ügyben.

giacinto 2009.12.21. 15:10:25

Az Inter a teljes 2009-es évben veretlen maradt hazai pályán, minden sorozatot figyelembe véve, pedig ugye volt benne egy csúcs-MU meg csúcs-Barca is.

Ez sztem nem sok csapatnak sikerült.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 15:11:35

@giacinto: Igen, én is olvastam. Szerintem ha tényleg az Inter a legkomolyabb érdeklő - és nyilván ők -, akkor már minden biztosra le van fixálva a szerződésben, és amint ítélet lesz, csak 1-1 aláírás kell majd.

horas 2009.12.21. 15:45:03

@Pályaelhagyó autóversenyző: Most,hogy mondod azért Zanetti-t télleg megverték mostanában egyszer kétszer emlékszem a Kazan meccsen pl.De viszont volt két Maicon-t idéző felfutása is azon a meccsen,amikor az egyikből a gól is lett.Ezért mondom,hogy Chivu-t ugyanennyiszer felfűzik de ő nem tud így megíramodni felfele,ha csak Zanetti-nek is 2 hónapota van egy ilyenje de már akkor is beljebb vagyunk.Egyébiránt csak zárójelbe a MR.AT-os nullád nagyon ül.Vigyázz vele világbajnok szájtépésben. ;)

@giacinto: Hát nemtudom.Az Inter-nek igazából mindegy kit igazol sokkal több esélye a BL-ben nem lesz,és nem akarom elkiabálni,de perpillanat nehezen elképzelhető,hogy veszélyben lenne a scudetto.A Juve-nak meg a Milan-nak meg túl sokat kellene igazolni...
Jóhát ez a hazai pályán való veretlenség nagyon mutatós meg jól hangzik,de azért annyira nem vágnák fel egy hazai pályán 80 ezer emberrel elött 10 focistával bekkelő 0-0-ra,úgyhogy az első meccs a párharcban...

@Gabez: Azért Zanetti meccsszáma számomra egy kicsit,elgondolkodtató,jövőre 37 éves lesz és nem hiszem,hogy idén minden meccset végig játszott,hogy olyan hamar kifog kerülni a kezdőből.Nagyon szeretem őt és tényleg rendkívül egyenletesen teljesít,de nehogy azt mondja nekem vki,hogy nem találnánk a posztjára,több oldalúbb,jobb játékost.
Cserének középpályára,szélső védőnek ideális még jövőre is de több nem,én így gondolom.

horas 2009.12.21. 15:47:39

@giacinto: Egyébiránt Huntelaar-hoz mit szólnál?

horas 2009.12.21. 15:51:54

@giacinto: Szal Pandev-ről nem sokat tudok,láttam őt játszani párszor,de nem nagyon figyeltem,jól cselez meg veszélyes a kapu elött,megminden de én valahogy nem vagyok beindúlva tőle,mesélj nekem vmit róla vagy vki,attól függetelenül még állatira beválhat,de viszont Suazo sem egy akkora balfasz mind a amennyire mellőzve van,és én akkor klasszis különbséget köztük nem érzek.Bár Pandev-ből még lehet valaki,Suazo-ból már nem igazán.

horas 2009.12.21. 15:57:33

Kicsit más téma,de tegnap néztem az Inter meccset és beugrott,hogy Eto"o nyilatkozta,hogy vannak ismerősei az Inter-nél mert Motta-val ugye együtt játszottak sokáig,Cambiasso-val meg a Real akadémiáján nevelkedtek együtt,ez tegnap beugrott.Mekkora egy idióta egy bagázs dolgozik ott,hogy ilyen embereket elengednek aztán meg vagyonokat fizetnek Higuain-ok,meg Gago-k ért...
Meg mondjuk Mata is Real nevelés...
(Mondjuk az Inter is tudna mesél igazolásokról...)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 15:59:35

@horas: Suazot én az Interben nem is tudom mikor láttam játszani, de Pandev legalább egy klasszissal biztos hogy jobb nála. A macedón másnak is megcsinálja a helyzetet, ezek mellett gólerős, jól használja ki a helyzeteket, nem önző és öncélú. Nem tudom, mennyire befolyásolta a játékát a nagy kihagyás, a nemzeti csapatban látottak alapján nem nagyon szerencsére, jelentős erősítés lenne az Internek, akár mint nem is mindig kezdőként. Eto'o szerintem csak akkor tud kikerülni, ha sérült, vagy például az ANK-n van, de Militoval jó harcot tudnának vívni. Egyébként ebben a pillanatban kezdődik a bírósági meghallgatása.

horas 2009.12.21. 16:11:38

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Jó,okés,köszi.
De én emlékszem Suazo-ra mikor idekerült,nem volt ő olyan rossz,arról nem tehet,hogy jött Mourinho és nem számol vele,ebben a 2 évben amíg nem játszott az ázsióját teljesen lerombolták.
Az egyértelmű,hogy Pandev-ben több fantáziát látok és ő azért még fejlődhet is.Egyébként Muntari-ra visszatérve úgy elcserélném Ledesma-ra,hogy csak úgy füstöl,az idei teljesítménye alapján.
És miről megy a tárgyalás,felbontják-e a szerződését vagy mi?

_KingJack_ 2009.12.21. 16:20:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: erről nagyon lemaradtam, de miért is kell ítélkezni Pandevről?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 16:27:52

@horas: Igen, pontosan arról, nem kizárt hogy már ma lesz ítélet, de mondom, azért nem is valószínű.

@_KingJack_: Röviden: A 2010 nyarán lejáró szerződését akarta vele meghosszabbítani a Lazio, de ő két ok miatt sem akarta ezt elfogadni, egyrészt szeretett volna nagyobb csapatba igazolni, másrészt kevesebb fizetést ajánlottak neki, mint addig. Büntetésképpen, az egész őszi szezonra kizárták a keretből, csak az edzéseken vehetett részt, egyébként Ledesma ugyanezt az utat járta/járja be, csak ő nem terelte jogi útra. Pandev viszont igen, és azt szeretné elérni, hogy bírósági úton bontsák fel a szerződését. Ma van a második bírósági napja az ügynek.

_KingJack_ 2009.12.21. 16:40:30

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: köszi szépen. Így már világos miért is áll úgy a Lazio, ahogy...
Kitartás!

horas 2009.12.21. 16:43:36

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Mocskos egy dolog ez.Ledesma is valami nagyobb klubba akart játszani vagy csak a pénzzel baszakodtak vele is?

horas 2009.12.21. 16:44:04

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Csak mert ő azért CSK is volt meg minden....azért...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 17:01:09

@_KingJack_: Szívesen, és köszönöm. Igen, ez is egy komoly alkotóeleme annak, ami miatt itt tart ma a klub.

@horas: Szerintem is mocskos, ráadásul olyan könnyen megúszható lett volna... Ledesma gondja pontosan az a kettő volt, ami Pandevnek is. A klub pedig ezt úgy akarta megoldani, hogy mindkettejüket csak irreális áron adta volna, pedig csak ha pár millió euróval kevesebbet kér Lotito, mindkettő könnyen és gyorsan talált volna klubot. Annyi a különbség, hogy Ledesma augusztus legvégén már el akarta szívni a békepipát, és maradni, sőt meg is hosszabbította volna a szerződését, de erre Lotito azzal az elhíresült hasonlattal élt, hogy a Lazio nem egy taxi, amit bárki leinthet ha nincs jobb. Igen, ez a kicsinyes és alávaló ember a Lazio mindenható elnöke.

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.21. 17:09:03

@horas: vigyazz mit irsz, ilyen eretnek gondolatokert szoktak engem le "nem-igazi-interszurkolo"-zni... soha nem ertettem, miert kell vallasos jelleggel imadni egyes jatekosokat. zanetti szerintem taktikailag nem illik be az inter kezdocsapataba, viszont maicon helyettesekent es vedekezo kozeppalyaskent is hasznos kiegeszito ember lehet. balbekknek csak akkor, ha muszaj a palyan lennie, jelenleg ugy latszik, ez a helyzet. (valszeg cambiasso nem elegge vezeregyeniseg mou szerint)

a vallasos orulteknek meg magyarazhatom, hogy felesleges 2-3 vkp a kezdocsapatba (foleg a bl-ben, a serie a jelenleg hidegen hagy), taktikailag is meg latvanyra. cambiasso meg jobb azon a poszton es kesz. javier viszont nem jut el a kapuig, a kapusokon kivul a keret leggolkeptelenebb tagja (bar jelenleg santon, mancini, quaresma vagy suazo sem buszkelkedhet), hozza kepest vieira, cambiasso vagy muntari valosagos golvago. (bar a roma ellen fontos golt szerzett 2 eve) a felfutasai viszont rendre eredmenytelenek, lehet, h a kazany ellen is volt egy eredmenyesebb, a juve ellen biztos, de elotte hosszu ideje semmi. nemzetkozi szinten nem kiemelkedo mindenes kozeppalyasnak, ez van.

mas. jelentkezzen, aki szamitott arra, hogy cambiasso szabadot fog rugni az interben! (kapura)

a pandevehez hasonlo ugyekben en rendszerint a jatekosnak adok igazat. amikor alair, nem csak azzal szamol, hogy mennyi bevetele lesz, hanem azzal is, hogy a tudasatol, formajatol fugg, hogy be tud-e kerulni a kezdocsapatba. azzal, hogy kizarjak a lehetoseget is, hogy jatsszon, komoly hatrany eri. itthon az mtk ifi korul szoktak hasonlo ugyek lenni, eljen a profi sport! (erdekes, hogy amerikaban nem szamit arulonak egy jatekos, akinek lejar a szerzodese. itt meg ribery is mit fog kapni jovore...)

pandev azert is lenne jo az interben, mert nem csak csatart tud jatszani, igy akkor is jol jon, ha nem lesz eto'o, ha serult sneijder, vagy csak kell egy kis dinamizmus. ha nem is lenne allando kezdo, szerintem majdnem minden meccsen szerephez juthatna. en nem nagyon hiszek suazoban, manciniben, quaresmaban

a trollt meg nem etetem tovabb, az olasz hozzaszolasok szemelyeskedo szajkarateinak az egyik szereploje mindig ugyanaz, talan nem veletlen.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 17:20:29

@Pályaelhagyó autóversenyző: Így van, Pandevvel nagyon jól járhat az Inter és viszont. Egyébként beszédes, hogy a Lazio szurkolók elsöprő többsége is Pandev és Ledesma pártján áll, talán nem meglepő, hogy a 2 héttel ezelőtti nagy tüntetés után legalább egy másik disszidens, Firmani reaktiválásra került.

horas 2009.12.21. 17:29:31

@Pályaelhagyó autóversenyző: Sztem nem az a lényeg,hogy Cambiasso-t nem tartja elég vezéregyéniségnek mert,lehetne Samuel,Julio Cesar,Stankovic is a CSK,de Cambiasso lenne talán a legalkalmasabb,itt inkább arról van szó,hogy öntörvényű,deviáns,lázadó Mourinho,ide-oda,nem meri kihagyni a csapatból.Azért a Fradi-Lipcsei féle iratlantörvények léteznek a topkubbokban is.Maldini-Milan,Raúl-Real bár utóbbi nem feltételenül.

giacinto 2009.12.21. 17:32:11

Pandev tud 3 támadós rendszerben szélen játszani, amire nagyobb szükség van Balotleli hullámzó teljesítménye meg Etoo Afrikázása miatt.

Huntelaar hogy jön ide? Ő egy center, ami jelenleg Militoval meg van oldva, bár ő is tud geciszar lenni, mint pl. tegnap. dehát a befejezőcsatároknak ez az átka, vagy eltűnnek vagy eldöntik a meccseket.

Suazo ügyetlen, ennyi a bajom vele. meg ő egy kiscsapatba való, akik tudnak kontrázni, ráépül a játék Az Inter ki ellen kontrázik? senki ellen, igy egész évben padon ül. amikor meg tényleg lenne egy olyan ellenfél akit kontrából kéne ütni, totál formán kivül van.

Pandevtől nem várok világmegváltást, csak annyit hogy legyen hasznos, húzza meg a széleket, lőjjön kapura, adjon 1-2 gólpasszt.

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ha van info a bírósági itéletről, bátran ird le ;)

horas 2009.12.21. 17:32:21

@Pályaelhagyó autóversenyző: Meg még annyit a középpályához amit említettél Cambiasso-Stankovic-Sneijder akik a topklubbok felé húzzák a csapatot.Az egész középpályát rajtuk kívül kilehetne dobni különösebb kockázat nélkül.

giacinto 2009.12.21. 17:34:40

@horas: azért ne túlozzunk. Zanetti meg sem közelíti ezek negatív szinvonalát. az általad emlitett játékosok néha már hátráltatták a csapatukat, Zanettivel csak annyi a baj hogy nem segíti az előrejátékot. amúgy az alapvető feladatait maximálisan ellátja.

egyébként középpályára nyáron igazolnék 2-3 embert, mondjuk az Özil, Hamsik, Anderson, Aquilani, van der vaart 5-ösből 2-t.

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.21. 18:08:51

@giacinto: akkor legyen az elso ketto, mert az utobbi 3 erosen quaresma gyanus (aquilanit abszolut nem ertem, hozza kepest vieira allandoan makkegeszseges)

lotito (egyeb erdemeitol nem elvonatkoztatva) egyszeruen nem normalis, eurotizmilliokkal roviditette meg a klubjat azzal, hogy szorakozik ezzel a ket jomadarral. vegulis mi is mondhattuk volna ibranak, hogy nem mesz sehova, max. a primaveraba, mit kepzel a kis kocsog, ove a legjobb fizetes a vilagon, benazik a bl-ben, kulonben is nagyobb lyukat kellet tervezni a mezekre, hogy bele birja szoritani az orrat...

giacinto 2009.12.21. 18:21:22

@Pályaelhagyó autóversenyző: Aquilanit cskak ölcsönben gondoltam mondjuk 1 évre aztán meglátni mi lesz vele.
Andersonnak sztem feküdne az oalsz foci, rengeteget fut és hozzá nagyon technikás is, nem irányítónak szánnám, de Muntari posztján minőségi javulás lehetne.
VDV mellet az olcsósága szól meg Sneijder sikeressége.

giacinto 2009.12.21. 18:25:29

Goal.com szerint az alábbi embereket kéne igazolni a juvénak:

Jobbhátvédbe Mottát, mert Sagna most megszerezhetetlen.

Balhátvédbe Kolarovot.

Középpályára Gagot kölcsönbe.

Csatársorba Pandev.

Elküldeni/elcserélni: Zebina, Molinaro, Tiago, Poulsen, Giovinco

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 18:27:15

@Pályaelhagyó autóversenyző: Mélységesen egyetértek veled!

Közben Firmani, aki tanú lett volna Pandev mellett, nem jelent meg, helyette Bonetto fog tanúskodni. Komolyan, még mindig meg tudok lepődni, úgy véltem, hogy Firmani azért kerülhetett vissza a csapatba, mert két hete nagy Lotito ellenes tüntetés volt, erre miután visszakerül a csapatba, hirtelen már nem is Pandev segítője... Csúnya dolog ez a profi futball.

giacinto 2009.12.21. 18:28:09

Milannak:

Védő: Astori, Adriano

KP: Ederson

ELküldeni Kaladzét.

ami a legnagyobb: Beckham-Pirlo-Ederson kp-t játszatnának LOL

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 18:35:49

@giacinto: Hónapokig nem játszhatott, 1 hete a Genoa ellen viszont végig pályán volt. Komolyan mondom, ez nem lehet véletlen, ő újra játszhat, és nagy meglepetésre nem Pandev tanúja...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 18:59:42

Áll a tárgyalás, mert többen a hóban rekedtek az ügy résztvevői közül. Lotito, Ballardini és Manzini a Lazio menedzsere jelen van, utóbbi kettő a klub tanúi, illetve Bonetto és De Silvestri mint Pandev tanúi,előbbi ugye Firmani furcsa távolmaradása miatt. Ezzel együtt, nem fogadták el Bonettot tanúként. Minden arra mutat, hogy Lotitoék kivárásra játszanak, és addig akarják elhúzni, ameddig csak lehet, kérdés miért, a Lazionak se jó, ha csak nyáron távozhat Pandev, ingyen.

Titi120 2009.12.21. 19:35:14

Egy nagyon érdekes és szerintem sok igazságot tartalmazó elemzés a Juve - krízisről:
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2009/12/14/1686467/calcio-debate-its-too-easy-to-blame-all-juventus-problems-on

Egészet érdemes elolvasni, de kiragadok kedvcsinálónak egy részletet:

"Playmaker Diego needs forwards ahead of him with pace, movement and intelligence in order to execute through balls, play one-twos and work his creative magic. This is isn’t possible with a target man like Amauri, a slow static penalty box striker like David Trezeguet, or even to an extent a physical harrier like Vincenzo Iaquinta. Thus, every time Diego picks up possession and looks up, he has no options in front of him. "

+ ezt is:
"Neither (Melo & Sissoko) seems capable of regularly moving the ball to technical players ahead of them like Diego, Mauro Camoranesi and Alessandro Del Piero. Thus, Juventus’ dream of replicating Barcelona’s orgasmic pass-and-move game ends before it has even begun."

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 19:53:31

Egy ügyvéd még mindig nem érkezett meg a hóvihar miatt, de halad a meghallgatás, jelenleg Angelo Crialesit hallgatják, aki Delio Rossi mellett a segédedző volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 20:00:40

@giacinto: Aquilani azért ment a 'Poolba, mert nem akart másik olasz csapatba menni.

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ez a legizgalmasabb Lazio meccs az idén ;-).

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 20:06:30

@popp: Vicc nélkül, tényleg az, sok millió euró múlhat akár a mai döntésen. Bár személyes véleményem az, hogy Pandev megérdemelné a szerződése felbontását, akkor tulajdonképpen bármelyik csapathoz mehetne.

horas 2009.12.21. 20:49:29

@giacinto: jó Zanetti-vel nincs gond írtam,hogy nagyon egyenletesen teljesít.De engem aggaszt,hogy lassan 37 évesen kirobbanthatatlan és még egy darabig az is lesz.

Aquilani-t szívesen látnám én is Motta helyén,csak írtó sérülékeny az arc.Anderson.Nem igazán látok benne semmit de marha megbízható az biztos,Muntari-ra elcserélném élből,meg talán ha nem csak védekeznie kéne,többet tudna mutatni.Mondjuk Muntari helyére én Manuel Fernandes-t hoznám...Sneijder marha jó ajánló levél VDV-re és most ő is jól nyomja a Real-ban és ár/érték arányban is kedvező lenne.Hamsík annyira nem de Özil az télleg Quaresma gyanús,már csak az,hogy Özil egy potenciális Diego potlék egyenlőre...Hamsík-ban se látok semmit,harcol,valamilyen szinten jó a rúgótechnikája jól érkezik második hullámban igazából ennyi,mikor Cambiasso kicsit feljebb játszott ő is pofozgatta a gólokat,szal Hamsík-kal se összjátékban se labdatartásban nem lépnék előre sztem aztán a franc tudja ez csak találgatás.

Én Cassano-t hoznám Sneijder mellé mondjuk Mancini helyére,Huntelaar vagy Vucinic-et csatár sorba.De igazából Muntari,Vieira,Motta,Mancini helyére nem lenne rettenetesen nehéz előrelépést jelentő igazolást találni.Motta nagy kedvencem volt év eleje fele,de 2 meccsen marha jó,másik 2őn semmilyen,még 2 ön meg nulla amióta ez megy azóta annyira nem.Lehet,hogy hülyén hangzik de én Cassano-t kipróbálnám Iniesta szerepkőrben kicsit hátrébb a középpályán.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 20:56:36

Lotito már elhagyta a meghallgatást, jelenleg Pandev részéről De Silvestri meghallgatása folyik.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 20:59:21

Most pedig Ballardini következik, akit Manzini, a csapat menedzsere fog követni.

horas 2009.12.21. 21:16:18

@giacinto: Ederson a Lyon-ba nem fér be...mondjuk attól még a Milan-ban lehetne üde színfolt.

_alerob 2009.12.21. 22:14:02

Valószínűleg két meccse maradt Ferrarának, hogy gatyába rázza a csapatot, ebben elvileg újdonsült társa Bettega lesz. (Bettega=fény, az alagút végén).
Most már ez elég durva helyzet, annyi szent. Én biztos vagyok benne, hogy lesz érkező játékos, és nagyon remélem lesz távozó is. Remény még mindig van, de fogytán. /3év alatt a legnagyobb siker az lenne, ha eladnák mondjuk Tiagot./

giacinto 2009.12.21. 22:27:23

Kis statisztika:

a "Serie A legjobb védőpárosával" rendelekző csapata kapta a legtöbb gólt a2009-es naptári évben....

muhaha ezt nem hagyhattam ki

giacinto 2009.12.21. 22:27:53

@giacinto: szám szerint 60-at a 38 meccsen....

Hispan07 2009.12.21. 22:29:04

@horas: nem tom Ederson milyen, de bizonyos Pirlo meg az Interbe nem fért be annó, a Milanban mégis egész üde kis színfolt lett - szal akár még jól is elsülhet egy ilyen dolog ;)

Hispan07 2009.12.21. 22:31:22

@giacinto: és ha már teljes lendülettel bulvárban nyomulsz, azt nem írnád mellé, a 38 meccsen hányszor játszott az a páros? 10-szer?

giacinto 2009.12.21. 22:32:34

@Hispan07: vmit benéztél, nem a milanról van szó :)

Hispan07 2009.12.21. 22:34:26

@giacinto: akkor te néztél be valamit - a liga legjobb védő párosa csijágó és szándró. Fester megmondta :)

giacinto 2009.12.21. 22:35:27

@horas: Hamsik gyakorlatilag a Serie A leggólerősebb középpályása, érkezni azt nagyon tud. de azért focihoz is konyít, rengeteget fut. kicsit be kell törni de jó lenne ő.

Hispan07 2009.12.21. 22:36:12

@Hispan07: de egyébként bocsánatot kértem, 4 órát bolyongtam ma anyámmal a karácsonyi bevásárlók között, zilált idegzetű és némiképp paranoid lettem :)

giacinto 2009.12.21. 22:36:16

@Hispan07: De ez itt az NST blog, ahol nem egyszer elhangzott a mitikus mondat.

na jó, segítek a római csodaduóról van szó....

Hispan07 2009.12.21. 22:36:41

@Hispan07: bocsánatot kérEK. francba. gépelni sem tudok :(

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.21. 22:37:43

Bonetto mégis tehetett tanúvallomást, őt követte Manzini, a csapat menedzsere, már mindketten elhagyták a meghallgatást. Lehet, hogy csak holnap folytatják mindezek után.

Hispan07 2009.12.21. 22:38:48

@giacinto: 60-at kapott a Roma? nofene, máris szebbnek látom Kaladze pajkos mosolyát az éjjeliszekrényemen :)

giacinto 2009.12.21. 22:52:28

@Hispan07: de jó hirem is van, brutálisan meglepő módon a lesajnált, öreguras stb. milan kapta a legkevesebbet 34-et, az Inter 35-t kapott.

horas 2009.12.21. 23:07:26

@Hispan07: Nem kell kompenzálni,az a Milan kategóriákkal jobb csapat volt az akkori Inter-nél.
Pirlo teljesen máshol játszott az Inter-ben mint a Milan-ban,ott sem kezdett játszani ahol most,és ott sem brillírozott egyből és ha jól emlékszem Ancelotti kényszerből rakta be,próbálta ki leghátúl,a többi már történelem,ahogy mondani szokták...

De azt azért te sem tagadhatod,hogy a Milan középpályája manapság már az esetek többségében kiegétt szürke eminenciások szédelgése lassacskán nem csak önmagukhoz képest hanem alapvetően.

És az Inter is egy szürke csapat nem kekeckedésből írom,ha egyből savazni akarsz,de téged nem úgy ismerlek,de láthatod,hogy nem szimpla szúrkálodásból mondom,hanem sztem van benne ráció is.

giacinto 2009.12.21. 23:20:42

egy bizonyos Roberto Baggio játszotta a 10-est az Interbne mikor Pirlo ott volt, 20 évesen.

horas 2009.12.21. 23:50:33

@giacinto: Nem rossz játékos,de az Inter-be olyan emberek kellenének sztem akik tudnak futni a labdával,megtudják tartani azt,megtudnak verni egy az egyben egy-két embert,és tudnak úgy passzolni,hogy nem oda rúgják a labdát ahol az emberke áll mégis megkapja...meg egyáltalában passzolni.
Hamsík most nem azért de egyiket sem...meg az,hogy sokat fut az dicséretes,de van nekünk Muntari-nk,Stankovic-unk,Zanetti-nk akik sokszor fordulókon keresztül csak futnak...

Láthattad a Barca ellen mire mentünk,egy Cassano Sneijder Balotelli vel nem így néznénk ki és velük talán lehetne azon kívül is mozgásokat kitalálni,hogy Maicon jön a jobb szélen mert ennél több mozgás nincs mert,nincs aki adja a labdát és nincs kinek mert a csapat 80% labdát szerez,a maradék 20 meg egy helyben várja,hogy helyzetbe hozzák...

Vannak bíztató jelek,probálkozásra való hajlam,ezzel a 4-3-3-al 4-2-3-1-el.De sztem egyértelmű,hogy ugyan ezért bukott meg a 3 támadós játék is.Ott az állt fenn,hogy a középpálya fel baszta a labdát,ez egy komolyabb szélső duóval talán még müködhetett volna,de a középpályáról sztem vicces volt várni Vieira-tól,Muntari-tól,Zanetti-től a támogatás Cambiasso-nak meg esélye sincs mert általában leghátúl játszik.Stankovic aki minimális szinten tudta volna támogatni a támadókat,nem is nagyon játszott abban a rendszerben,4-5 meccsen,kb a 11-12-ik fordulóban tett le róla Mou.Próbálkozott a 4-4-2-vel is eleinte,de középen mindig előrefele és szervezésben használhatatlan emberek játszottak...
Meggyöződésem,hogy kreatívabb,technikásabb emberekkel a attraktívabb felállások is müködhetnek,mint ahogy Sneijder jelenléte is müködő képesnek tünővé teszi ezt a 4-2-3-1et.

Hispan07 2009.12.21. 23:53:28

@horas: mégeccer - én csak azt mondtam, nem tudom mit tud ez az Éderson, de attól még, hogy valahol nem fér be a csapatba (ezer oka lehet), máshol még alkothat nagyot - lásd ugye Pirlo esetét, vagy mondhatnám Seedorfot, esetleg Henryt vagy Davidsot is.

Egyébként pedig én máshogy látom a Milan középpályáját mint te (ti). És ugyancsak máshogy látom, mint ahogy szeptemberben láttam. ami tény: megöregedett, emiatt szürkébb és fásultabb, DE! azért a szédelgéstől még messze van - leszámítva ha az egyes játékosok korábbi teljesítményéhez méred a mait, akkor talán, de én azért nem vagyok elégedetlen a Bl továbbjutás/2. hely karácsonykor dologgal. Ráadásul mint fentebb giacinto is írta, engem is megdöbbentve, nem kap sok gólt a csapat.

Ami még ma is pozitív: Ambrosini és Gattuso (ma már ebben a sorrendben teljesítmény alapján!) egyaltalán nem rossz labdaszerző még 2009(2010)-ben sem, Pirlo és Seedorf még mindig tud villanni egy-egy meccset eldöntőt.

Ami negatív: 4 használható ember van (3, ha megnézem, Gattuso milyen évet zár..). Flamini nem vált be, durva és se előre, se hátra nem passzol. Abate szélső. És ennyi, nincs több ember.

Ami pedig az Intert illeti: sokkal erősebb és hosszabb a keret, sokkal masszívabb a csapat. Szerintem mondjuk még nem lefutott a bajnokság, még mind a Milannak, mind a Juventusnak kijöhet a lépés, nem olyan nagy ez az előny még. De azért lesz bajnok mégis az Inter, mert iszonyúan stabil a játéka, hátul vérbeli bérgyilkosok fenik a böllér kést, középen állandó jelleggel recseg az ellenfél csontja, elől meg Eto'o és Milito két igazi fejvadász, kiegészítve a suttyó Ballotelivel ez így minimum nagyon jó. Ja és ott van egy kurvajó kapus is az Interben, míg a Milanban van a lepkefing-fogó Dida, uh a tisztes iparos Abbiatit várjuk könnyes szemekkel imádkozva.

DE. Szerintem, és ezt mondta Buffon is, az Interben nincs, vagy csak igazán kevés varázslat van, míg ha havonta egyszer megrázzák magukat, a Milan öregecskedő sztárjai ma is tudnak olyanokat, mint pl RongylábDinnye vagy Klárensz apó passzai, amik bármit, bárhol eldöntenek. Ilyen váratlan zsenialitás egyszerűen nincs meg az Interben ma - persze ez most a top klubok szintjén értendő felsőfokú mágiára vonatkozik -, és ez nem savazás, sztem ezt mindenki elismerheti.

Mindez pedig arra elég, hogy a Milan időnként nagyon szépen, kombinatívan játszik, néha nagyon elveri az ellenfelet, és igen, még a nagy MU is nyugodtan parázhat, mert 2 meccsen cseppet sem lehet biztos abban, lesz e épp kedve 2-3 Milan sztárnak játszani egy jót - ugyanakkor így bajnokságot nyerni, pláne a fenti Inter ellen, lehetetlen. Az Inter pedig, mint fentebb már írtam, megint bajnok lesz, és megint ki fog esni a BL-ből, már a Chelsea ellen, mert azok meg még nagyobb hóhérok.

Tanulság: igenis mindkét csapat erős, és emellett böszme nagy hibáik is vannak. A hibák természetéből fakadóan az Inter előrébb van a bajnokságban, a Milan talán tovább MEHET a BL-ben. Igazából szívesen cserélnék :).

Az erősítésekhez pedig: egyszer már leírtam, a Milanba főként pár fiatalabb középpályás (pl.: akár ez az Éderson, vagy Moutinho, M. Veloso, Raúl Meierles, Montolivo, Palombo, Cigarini, stb), és néhány tisztességes szélső védő (pl.: Rafinha, Bale, Motta, Santon ;), Kolarov, stb) kellene, no meg egy fix kapus (pl.: Handanovic), a többi már finomhangolás kérdése.

Az Interbe meg kreativitás, szal lehet, hogy Cassano nem lenne rossz ötlet, lehetne Balloteli szobatársa :)

Hirtelen :) ennyi, meglátjuk mi lesz.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.21. 23:56:22

@Hispan07: Nyilván a Romára gondolt a kolléga, de ott is folyamatosan sérült volt valamelyik belső védő és ez volt jobbik eset, mert olyan is előfordult, hogy az összes éppkézláb az volt, pluszban az első kapus is. Előfordult, hogy a Loria-Diamutené kettős kezdett középen. Azt meg nyugodtan nevezhetjük a Serie a legszarabb belső kettősének, ennél még az is jobb ha két Kaladze játszik.

Hispan07 2009.12.21. 23:59:22

@Hispan07: ja és pont tegnap visszanézve a 2006-os VB-t - sajnos tény: se Pirlo, se Gattuso nincs már ott, ahol 3 éve volt. Márpedig a világ legjobb hátravont irányítója és egyik legjobb pitbullja űrt hagy egy csapat szerkezetében maga után. Pláne, ha közben továbbra is pályán vannak :) :(

horas 2009.12.22. 00:10:24

@Hispan07: Az Inter-ben nem kevés a varázslat,hanem egyszerűen nincs.Én nagyon örülök amikor meglátom a 4-3-3-at vagy a 4-2-3-1-az előzetesekben.De addig amíg a 9 középpályásunkból ha Zanetti-t is ide vesszük 6 védekező addig én nem számítok joga bonito-ra.
Mourinho legalább törekszik,mert egyből 4-3-3-mal nyitott és most probálgatja ezt a holland-os felállást,de mégsem akkora zseni ha nem tud rájönni miért nem mükődik úgy ahogy kellene.
Pedig számomra egértelmű,de nyílván nem ilyen egyszerű a valóságban.
De most nem bántásból,ezzel csak áltatod magad,hogy Seedorf még képes 8 meccsente megvillani,és ha Ronaldinho sem dobolja végig részegen a hétvégét akkor tudtok játszani,mert ebből előrefele tekintve semmi nem lesz.Most olvastam egy ide kapcsolodó és aktuális és igen tanulságos Maldini nyilatkozatot:
"Túlságosan is a jelenre koncentrálnak, ami kiváltképp a 2007-es Bajnokok Ligája győzelem után volt igaz. Akkor Európa, és a világ csúcsán voltunk, de tudtuk, hogy nem mi vagyunk a legerősebbek. Az lett volna a legjobb pillanat, hogy befektessünk a csapatba, úgy hogy közben megtartjuk a legjobb játékosainkat.”

Hispan07 2009.12.22. 00:12:44

@horas: hát, Maldininek teljesen igaza van. kár hogy mindezt nem 2007-ben mondta, mi azóta szajkózzuk...

A többit meg majd meglátjuk.

horas 2009.12.22. 00:18:41

@Hispan07:De hát nézd meg Leonardo is akart erősíteni,3 embert kért és egyiket sem kapta meg és nem C.Ronaldo,Terry,és Casillas volt az...
Hanem Fabiano,Cissokho meg talán Hernanes(?)...
ez Milan szinten elég gáz sztem...

Hispan07 2009.12.22. 00:24:44

@horas: ki mondta, hogy nem gáz? :) a Milan évek ül a babérjain, amik közben szépen megpenészedtek - hogy csak egyet említsek, végigzokogtam a szeptembert, emlékezhetsz még. csak az is túlzás, mikor egyesek nyugdíjas bohóccsapatoznak - amikor láthatjuk, hogy áll pl a Liverpool, a Juve, a Bayern, mennyit ért a 300 milliónyi sztár a Realnak, vagy hogy kap a MU 3-at a Fulhamtől.

most épp próbálok optimistább lenni, ennyi az egész.

és most irány az ágyikó, jóéjszakát, scudettókkal és BL serleggekelle teli, joga bonitos szépálmokat :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.22. 01:20:43

Ma nem dőlt el semmi, elhalasztották a tárgyalást. A tanúk mindegyikét meghallgatták, Pandev a Sky Sportnak elmondta, szeretne mihamarabb döntést, mert el akar menni. Az utolsó két órában zárt ülésen tárgyaltak a bírák, szerdán folytatják.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.22. 10:02:43

Na ehhez mit szóltok? - www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/az-interrel-mukodhet-egyutt-a-vasas-2011112/

A Vasas sportigazgatója tíz éve még ilyen gólt lőtt a Barcának a Bl-ben: www.youtube.com/watch?v=wXlrN1Sq_cE

Ipa 2009.12.22. 10:43:39

@_benito: Ugye most nem csak összeharangozó lesz, esetleg annyira romjaidban vagy, hogy a zokogástól nem tudsz gépelni? Vagy picit vársz, hogy egyben Ciro nekrológját is belevehesd a posztba?
OFF:
És köszönöm az nst csapatnak ezt a blogot, jókat mulatok a szövegeiteken és vitatkozom veletek. Boldog Karácsonyt mindannyiótokak!
ON

giacinto 2009.12.22. 11:32:38

@horas: tavalyhoz képest azért jóval kreatívabb a játék. Idén brutálisan meglátszik ha Sneijder nincs a pályán (nem csak eredményekben), hihetetlenül szépen lefordul az emberéről, szépen elosztogatja a zsugát. Klasszisokkal gyengébb a támadójátékunk mikor Stankovicnak kell mozgatni a szálakat. És tavaly igy toltuk végig a szezont (meg korábban is).... nem csoda ha nem volt esély a BL-ben a címvédő+döntős MU ellen.

Aztán ott van Etoo, aki simán fel mer vállalni 1-2 cselt, gyors, lendületes meg tud verni 1-2 embert, ilyen tavaly csak Ibra volt, de neki túl sok feladata volt, a többiek csak aládolgoztak. Ezek a feladatok most sokkal inkább szét vannak szórva:

1, Sneijderhez passzolunk+középpályán többet tartjuk a labdát. nem egy ből felbasszuk Ibrához.

2, Etoo is próbál kreatívkodni, tud lendületet adni és azért 10 gólt ő is összehozott már 4 hónap alatt. tavaly Ibrán kivül senki ne mvolt aski 10 gólig eljutott volna....

3, Milito kb hozza Ibra centermunkáját, gólszámban valahol ott lesz ahol a svéd volt tavaly.

4, Maicon továbbra is rengeteget fut fel, onnan is származhat veszély.

5, Stankovic hátrébb került, ami igazán fekszik neki, sokkal egyenletesebb és JOBB teljesítményt nyújt.

Szóval sztem jó úton járunk, kérdés az, hogy ez mire elég. Aztán nyáron át lehet gondolni hogy mi hiányzik még és aszerint cselekedni. Én az erősítéseket úgy gondolom, hogy a bajnokságbeli dominancia megmaradjon és azon felül kell BL-t erőltetni, nempedig csak a BL-re menni, ami a bajnokságban visszüthet (pl. túl támadó felfogás)

giacinto 2009.12.22. 11:36:34

@giacinto: ja és a cselzi egészen más focit nyújt játszik mint a MU, ami sztem számunkra kedvezőbb.
ugy is mondhatnám a cselzi oalszosabb, statikusabb futballt nyomat. a MU, Arsenal sokkal inkább gyors, kreatív, kombinatív fovit tol, ami az oalszoknak nem túlzottan fekszik.

én igy látom.

Ha teljes kerettel (főként a Sneidjer, Etoo, Cambiasso, JC, Maicon vonal egészséges) ki tudunk állni oda-vissza, akkor van esélyünk, mondjuk akkoris 40-60-ra adom a továbbjutást a Chelsea-nek, de ez inkább a korábbi évek tapasztalatából adódik.

zsakfos 2009.12.22. 11:42:09

@Hispan07: @horas:
Sneijder érkeztével azért érezhetően javult a középpálya, van egy ember akinek van esze ehhez a játékhoz és tud forintos labdákat adni. Jobb és élvezhetőbb lett vele az Inter játéka.
Jó kapus, stabil védelem. Kedvelem Zanettit,de legjobb összeállításban nem férne már be.
4-2-3-1: Cambiasso egy tökéletes választás az egyik vdk posztra, nagy előnye, hogy tud passzolni is . Sztankovics is tud itt játszani. Vieira tökéletes cserének.
Sneijder a 10-es poszton. Mivel sérülékeny kellene helyére is egy ember. A holland mellett lévő 2( de igazán 1) embert nem látom. Egy jó igazi szélső kellene, aki tud passzoln is. Balotelli tud szélen is játszani, és visszajárt védekezni, gólerős, ok.
Mikor Milito, Eto'o és Balotelli is a pályán volt, a kameruni kikerült a szélre, na ott teljesen használhatatlan.
A középcsatár posztján vagy Eto'o vagy Milito ketten együtt ebben a rendszerben nem férnek meg, mert elveszik egy ember, és egy fontos láncszem poszt.
A 4-2-3-1ben nálam J. Cezar-Maicon, Lucio, Samuel, Chivu-Cambiasso, Sztankovics-Balotelli, Sneijder, ??????-Eto'o v. Milito
A 4-4-2-ben: nálam megint nem fér meg együtt a pályán Milito, Eto'o és Balotelli, a háromból kettő.
A 4kp. : Cambiasso, Sztankovics, Sneijder és ....: a 4. : ne Muntari vagy Vieria legyen már könyörgöm, mert az összjáték megint meghal.
A 4-3-3-ban megint az egy egy ember hiányzik.
Summa summarum: A három csatársztár együtt sztem nem fér meg. Kell egy kreatív, jól passzoló, szélen játszani tudó spíler.

giacinto 2009.12.22. 11:54:30

@zsakfos : Ha Quaresma formába lendülne, nem kéne senki.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.22. 12:01:10

@giacinto: A négy-öt évvel ezelőtti Mancininek sem jelentene gondot a feladat.

zsakfos 2009.12.22. 12:03:25

@giacinto:
Inkább Dombi Tibi:) de szigorúan edzés nélkül, hogy azt ne zavarja:)

horas 2009.12.22. 14:35:37

@zsakfos : Atonio Cassano

4-3-3
JC
Maicon Lucio Samuel Santon
Stankovic Sneijder Cambiasso
Balo/Quaresma Milito Eto'o
@giacinto: A padot felkell túrbózni Vieira,Muntari,Mancini,Suazo helyén mondjuk 3 használható ember is elég lenne.
D'agostino,Cassano,MDiarra

horas 2009.12.22. 14:37:14

@popp: egy 20 évvel ezelötti Maradona-val meg BL-t nyernénk...

horas 2009.12.22. 15:07:15

@giacinto: Amúgy a goal.com hülyeségeket ír.
A Milan-nak akire azt mondom oké,az Adriano C.
A Juve-nél Motta Kolarov okés.
Az Inter-nél kiket írt?Kolarov baloldalra oké.Kjaer MAtrix helyére oké,Otamendi nem láttam még játszani.Candreva?Kinél jobb ő a mai Inter kezdőben,mert mindenhonnan kapura lő azért jó játékos,tehetséges gyerek de nem hiszem,hogy beférne az Inter-be még talán Motta-t se tudná kiszorítani.

De most az a kérdés,hogy mihez kellene ezeket az embereket megvenni?
A Milan-nak ennél összetetteb problémái vannak,neki nincs alkalmas kerete ahhoz(nem kezdő!),hogy versenyben legyen bármilyen címért,esetleg BL de ahhoz rettenetesen kikell jönnie a lépésnek.

Juve-nál a kerettel nincs akkora gond,oda egy edző kellene aki stabilitásthoz és szépen apránként idővel belehetne a lyukakat betömködni...

Az Inter-nek az otthoni címekhez elengedő a kerete nagysága-minősége,a BL-színtjéhez már nem.

Szal a lényeg a lényegben,egyik csapat sem lenne más szitúban 2-3 igazolással,inkább árnyalná a képet csak...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.22. 19:59:31

A Rai szerint Julio Sergio Lazio elleni paradája lett az év védese. Szép volt fiú, csak így tovább!

giacinto 2009.12.22. 22:32:35

@popp: csak benne az akarat sincs meg, hogy bármit kezdjen magával. undorító mocskos féreg.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.22. 23:01:55

@giacinto: A római utolsó éve után nekem nem kell, hogy bemutasd. Mutatnék viszont két momentumot, amelyek miatt nem tudok haragudni rá. www.youtube.com/watch?v=fRrlm5ewjoo
www.youtube.com/watch?v=K3WIYVrAwys&feature=related

Azt sem vetem a szemére, hogy nálatok nem villog.

horas 2009.12.23. 14:30:56

EZek már régen voltak.Tisztában vagyunk Mancini képességeivel,nagyon ügyes szélső volt,sosem volt világklasszis,de ma már jócskán túl van a zenit-en és ahogy giacinto írja,semmi akarat,nem nagyon játszik nem nagyon lehet hallani így nyilatkozni,hogy többet akarna játszani el akar menni ahol többet játszik,semmi nincs már benne most van a legjobb fizuja elpadozik gyűlnek a trófeái megszedi magát mégjobban,aztán írány az Atletico Mineiro....

Azért nem vol gyenge az a Roma Carew,Cassano,Totti,Emerson,Dacourt,Samuel... Capello....

horas 2009.12.23. 14:34:41

Buta volt neki remek helye volt a Roma-ban,de neki nem volt elég.Mondjuk az ő helyzetében ez egy óriási sansz volt,hogy az Inter új játékrendszerrel próbálkozik Mourinho külön őt kéri az új felállásba...

horas 2009.12.23. 14:35:58

@popp: Abban igazad van egy pár évvel ezelött ennyire csont nélkül nem bukott volna meg...
süti beállítások módosítása