Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bajnokok Ligája - Showtime, baby

2009.12.18. 11:30 heinrich

Összeszorított farpofákkal figyeljük az eseményeket, az UEFA főhadiszállásán délben húzzák a Bajnokok Ligája nyerőszámait. Azonos nemzetiségű csapatok, és korábbi csoportellenfelek nem kerülhetnek egymással szembe, a csoportok első helyezettjei másodiknak befutott gárdákat kapnak. Az első körre február 16-17-én, illetve 23-24-én kerül sor, a visszavágókat március 9-10-én, illetve 16-17-én rendezik, mégpedig a csoportgyőztesek otthonában. Várható-e olasz csapat a legjobb nyolcba? Találkozik-e komoly ellenféllel a Barca? Ki csípi meg a görög-sváb alsókutya párost?

UEFA Bajnokok Ligája - egyenes kiesés


Hozzájuk sorsolják

FC Girondins de Bordeaux (FRA)

Manchester United FC (ENG)

Real Madrid CF (ESP)

Chelsea FC (ENG)

ACF Fiorentina (ITA)

FC Barcelona (ESP)

Sevilla FC (ESP)

Arsenal FC (ENG)

 
Őket      
FC Bayern München (GER)      
PFC CSKA Moskva (RUS)      
AC Milan (ITA)      
FC Porto (POR)      
Olympique Lyonnais (FRA)      
FC Internazionale Milano (ITA)      
VfB Stuttgart (GER)      
Olympiacos FC (GRE)

405 komment

Címkék: bajnokok ligája h cl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr111606376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZenZo 2009.12.18. 11:42:11

Last-16 dates

Clubs from the same association cannot be drawn against each other in the last 16, nor can winners and runners-up from the same group. The runners-up will play the first leg of their last-16 tie at home. The first knockout round first-leg ties will be played on 16/17 and 23/24 February with the second legs scheduled for 9/10 and 16/17 March.

ZenZo 2009.12.18. 11:47:30

Jujj, már úgy izgulok :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.18. 11:47:41

@ZenZo: köszi, figyelmetlen egy fasz vagyok, kijavítottam.

nepáli 2009.12.18. 11:49:25

megjegyzem europaliga sorsolás is lesz hosszú évek óta először igen erős mezőnnyel...

giacinto 2009.12.18. 11:52:55

erős mezőnnyel? mármint úgy érted, nagy nevekkel.

Malcolm 2009.12.18. 11:54:17

Soha sem értettem, hogy az Eurosport miért csak a sorsolásokat közvetíti mindig, meccseket pedig soha.

Na mindegy, kiváncsian várom a párosításokat.

ZenZo 2009.12.18. 11:54:24

Az UEFA honlapja nem is adja élőben a sorlsolást? Az meg már milyen. Vagy én vagyok vak?

@heinrich: ugyan, nm. (ha nem írom a saját cikkem, én sem tudom :) )

nepáli 2009.12.18. 12:00:28

@giacinto: nagy nevekkel, fos teljesítményekkel, akárcsak a bl

badblood 2009.12.18. 12:00:36

Live a tv-ben: eurosport

Begbie 2009.12.18. 12:00:55

@ZenZo: Adja, www.uefa.com/competitions/ucl/index.html# Draw nagy betűkkel, majd video.

Már megy is.

rizla 2009.12.18. 12:02:00

figo mit csinál ott? milyen poszton dolgozik most az internél?

badblood 2009.12.18. 12:02:26

Live a neten az uefa honlapján...

rizla 2009.12.18. 12:03:16

na, sorsoljanak már, mert sietek. ide az olimpiakoszt, és viszlát

ZenZo 2009.12.18. 12:03:44

Kösz mindenkinek, sejtettem én, hogy kell lenni valahol ilyennek :)

Picsu 2009.12.18. 12:10:46

Írjatok eredményt lécci!! A melóbol egyik linket sem tudom megnyitni:(

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.18. 12:10:54

alsókutya párost

its time for you to move out, buddy. :)

sporttárs 2009.12.18. 12:11:32

@rizla: Ennyire félted a csapatodat? :)

mickeyknox 2009.12.18. 12:12:04

@rizla: legyen inkább megint a bayern, csak most tegyük oda magunkat rendesen :DDD

sporttárs 2009.12.18. 12:13:42

Ez a kiemelős-kizárós szabály baromság, jó, az egy csoportból érkezetteket én se engedném megint össze itt, de a többi...?

Barca-Realt, most! :))

nepáli 2009.12.18. 12:14:05

szerintem a mu, a milan és a rejál fog könnyű ágra sorsolódni

kevert 2009.12.18. 12:14:23

gyönyörű latin akcentusok

rizla 2009.12.18. 12:15:20

@sporttárs: barca-real majd az elődöntőben lesz. feltéve, hogy ezúttal képesek végre túlvergődni a nyolcaddöntőn

jörgömös 2009.12.18. 12:16:58

Emiliano Butragenyó....

Begbie 2009.12.18. 12:17:10

Stuttgart - Barcelona

sporttárs 2009.12.18. 12:18:00

Muhaha, egy komoly ellenfél. Na, talán összeszedi magát a Barca, ráfér.

Begbie 2009.12.18. 12:18:11

Olympiakos - Bordeaux

rizla 2009.12.18. 12:18:43

@kevert: ez már 3 éve hagyomány.

balu11 2009.12.18. 12:18:46

alsókutyák elkeltek

jörgömös 2009.12.18. 12:18:57

Szokásos makk a Barcanak :)

sporttárs 2009.12.18. 12:19:17

Most már tuti irányított.

mickeyknox 2009.12.18. 12:19:27

cselzi-inter, se rossz

balu11 2009.12.18. 12:19:39

murinnyó Londonba utazik... a kék felére

zsakfos 2009.12.18. 12:19:47

Chelsea-Inter na az kemény lesz!

rizla 2009.12.18. 12:19:47

inter megint belehúzott, kész. szinte már sajnálom őket.

bayern - real a következő

ZenZo 2009.12.18. 12:19:58

Inter, de szép :)

Begbie 2009.12.18. 12:20:15

Bayern - Fiorentina

drogosmacska 2009.12.18. 12:20:42

jó lesz az a Fio-Bayern

balu11 2009.12.18. 12:20:56

lüketóni hazalátogat (már ha elviszik..., illetve ha addigra mégsem viszik el..)

sporttárs 2009.12.18. 12:21:31

Bazz, Sevilla örülhet, mi meg hallgathatjuk majd Csöncsönt a spanyol foci nagyságáról.

paralelokocka 2009.12.18. 12:22:01

hát van hogy megéri csoportelsőnek lenni

de nem a Chelsea-nek

elképesztő, hogy vkinek a Stuttgart jut, vagy a görögök, másnak meg az Inter

Ancelotti vs. Inter, Mourinho vs. Chelsea:D

kemény

sporttárs 2009.12.18. 12:22:08

Lyon. Na, tutira a Realt kell kapnia.

TUDTAM!!!

balu11 2009.12.18. 12:22:30

benzema követi joset és lucat

mickeyknox 2009.12.18. 12:22:33

real-lyon, na az se rossz

shinigami 2009.12.18. 12:22:39

ejbaz
megint kiesunk :D (real)

sporttárs 2009.12.18. 12:22:46

@paralelokocka: Toni vs. Fio, Banzema vs. Lyon - mondom, mindent lehet tudni előre. :)

Begbie 2009.12.18. 12:23:07

Porto - Arsenal
Milan - Manchester

balu11 2009.12.18. 12:23:22

a porto rendben van, jó lesz

rizla 2009.12.18. 12:23:40

@sporttárs: aztán fikázhatja az olasz focit, mert szerencsétlen digók már megint jól megszopták. a sevilla amúgy egyáltalán nem biztos, hogy csak úgy továbbmegy.

sporttárs 2009.12.18. 12:24:05

És akkor Beckham az MU ellen, ezt az egész sorsolást bazmeg Hollywoodban írták.

balu11 2009.12.18. 12:24:21

jose, luca, karim, david, ...

nesze neked bulvársajtó!!!

nils_h 2009.12.18. 12:24:24

@rizla: tényleg megszívták! hihi :)

badblood 2009.12.18. 12:24:50

A Barcát frankón sz.pkodja Fortuna...

Hispan07 2009.12.18. 12:26:02

Amint kiment a Barca és a Chelsea, tudtam hogy MU lesz. Kemény küzdelem lesz, de őket szoktuk szeretni :)

mickeyknox 2009.12.18. 12:26:08

ha valamelyik olasz meg tudja verni a manu-t, az a milan.
meg is fogják, nagyon remélem!!!!

szferi 2009.12.18. 12:27:04

ez megvolt, egykor jön a lényeg :)

sporttárs 2009.12.18. 12:27:06

A Lyon-Real a csoportmeccsek alapján kurva kemény.

zsakfos 2009.12.18. 12:27:29

Ahogy szokott lenni. Két nagy rangadó: Chelsea-Inter, MU-Milan, Két viszonylag gyenge páros: Olympiakosz-Bordeaux, CSKA-Sevilla.
Az olaszok jól beszopták, az angolok se nagyon örülhetnek, a spanyolok viszont nem jártak rosszul.

halareaal 2009.12.18. 12:27:42

na, legalább nem az Inter és a Bayern. szerencsére a Lyon gyengébb, mint szokott, de azért lehetett volna vmi lazább.

mickeyknox 2009.12.18. 12:27:49

@shinigami: egy ezrest se tennék rá :D

badblood 2009.12.18. 12:29:07

@sporttárs:

"ezt az egész sorsolást bazmeg Hollywoodban írták." - vagy az uefa alkalmaz valamilyen hollywoodi "szakembert"...

paralelokocka 2009.12.18. 12:29:09

@sporttárs: hát, ez már ősszel el volt csalva, akkor még Ramos volt a CSKA edzője:D

sporttárs 2009.12.18. 12:29:55

Dzsudzsit leigazolja a Real, és ő bosszút áll a Lyonon a Lokiért!

:))

Matteo_B 2009.12.18. 12:30:32

Kicsit megrendezett szaga van az egésznek.:D

duran6 2009.12.18. 12:31:07

Szokásos barca-mák! A hallucinogénokról meg tessék már lejönni: a milan elintézi a MU-t.... Persze.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.18. 12:31:18

@sporttárs:

Különben még a sorsolás előtt gondolkodtam azon, hogy ez simán lehet egy spanyol év a nemzetközi kupákban. A BL-ben két végső győzelemre is esélyes + egy olyan, amelyik bármire képes; az EL-ben meg Atlético, Villarreal, Valencia (játékosállomány alapján bármelyik simán megnyerheti) + egy igazi kupacsapat, Bilbao. De persze a meccseket le kell játszani, meg a labda gömbölyű stb.

A sorsoláshoz: életemben másodszor fogok szurkolni a Milannak. (Aki kitalálja, mikor volt az első ilyen alkalom, azt megjutalmazom egy piros ponttal.) De a csúcsmeccs egyértelműen a Mourinho kontra Chelsea lesz. Ott is a milánói siker lenne érdekes.

wan2bee 2009.12.18. 12:31:41

na mar kezdik is a bulvart..

badblood 2009.12.18. 12:31:55

@szferi:

ez megvolt, egykor jön a lényeg :)

Ez volt a nap (be)szólása wazzze xD

smartdrive 2009.12.18. 12:32:04

most ez komolyan egy új bejegyzés?

rizla 2009.12.18. 12:33:27

@halareaal: azért az elmúlt évekhez képest ez lazább

rizla 2009.12.18. 12:34:15

@Csöncsön: "Aki kitalálja, mikor volt az első ilyen alkalom, azt megjutalmazom egy piros ponttal."

94?

badblood 2009.12.18. 12:34:35

@Csöncsön:

A sorsoláshoz: életemben másodszor fogok szurkolni a Milannak. (Aki kitalálja, mikor volt az első ilyen alkalom, azt megjutalmazom egy piros ponttal.)

Tán a 'pool elleni BL döntőn történhetett? :))

ZenZo 2009.12.18. 12:34:51

Én vártam az Intert, gyakorlatilag biztos voltam benne, hogy valamelyik milánói csapatot kapjuk, meg is lett, legalább tv-s meccsünk lesz, nem kell a monitor előtt bélyeg pixelfelhőből kiszaszerolni a mérkőzést.

Lesznek jó meccsek, lesz "kicsi" a 8 közt, a Barca meg jól járt, de igazából tök mind1, kit kaptak volna, úgyis továbbmennek. Az elődöntőben mivel nincs Pool, őket kell kapnunk, ez a törvény... :)

Matteo_B 2009.12.18. 12:35:23

Europa Liga sorsolás nem tudja valaki mikor lesz?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.18. 12:35:35

töprengtem, vajon miért ilyen passzívak, de közben rájöttem, a szerzők közül csak panchot érinti a sorsolás, ha jól sejtem :D

Harald hardrode 2009.12.18. 12:36:59

@Csöncsön: jó ember, hol élsz te? Barca, Real erős, aláírva, de a Realt nem érzem annyira topnak. Viszont a Valencia szenvedve ment tovább az EL köréből. Atleticonak magas volt a CL szint, nagyon magas. Az igazi kupacsapat Bilbaonak meg hármat hintett a németek kupaspecialistája a Werder. Értem, hogy már mindegy mindegy volt azon a meccsen, de hármat kapni hazai pályán? A Villarealt meg odavissza rakta meg az RB Salzburg. Szóval EL-be szerintem nincs esély, de a CL főleg a Barca miatt sanszos.

Strigo 2009.12.18. 12:37:10

Milan, bazzeg, azt az egyet kellett volna elkerülni...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.18. 12:37:51

@rizla: @badblood:

Egyelőre zsákban a pirospont. A 'Pool elleni BL-döntők közül az elsőben kimondottan örültem az eredménynek, a másodikon kb. semleges voltam. '94-ért rizlának hatalmas fekete pont.

badblood 2009.12.18. 12:38:32

@Matteo_B:
Állítólag 13:00-kor kezdődik

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 12:39:39

Azért Fergusont is kiverhette a hideg veríték a Milan láttán. www.youtube.com/watch?v=zcHrrZFZ15c

Tika_ 2009.12.18. 12:41:50

pedig azt néztem, hogy a másodikok között is alig lennének számunkra kellemes ellenfelek, de megint működött a mák :). Bár kicsit aggódom, hogy most használjuk el, később meg befigyel a Chelsea...
Azért: mit lehet tudni erről a Stuttgartról?

@mocsing: ez a mai legjobb :)))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.18. 12:43:07

@Harald hardrode:

Inkább te hol élsz? :-) A Bilbao mindig annyit adott ki magából, amennyi a továbbjutáshoz kellett, tipikus kupacsapat módjára. A Valencia továbbjutása csak azért lett necces, mert a két legkönnyebb meccsüket elbohóckodták, amúgy szerintem az EL legerősebb játékosállománya az övék. A Villarreal és az Atlético nagyon elrontotta az őszét, de állományuk alapján abszolút bennük van, sőt _elvárható tőlük_ egy sokkal, de sokkal jobb tavasz. (Nem mellesleg a hagyományaiktól sem volna idegen ez.) Márpedig ha kihozzák magukból, ami bennük van... No de hagyom is abba az álmodozást, döntsenek a zöld gyepen.

smartdrive 2009.12.18. 12:43:18

végre nincs Debrecen

Ferguson 2009.12.18. 12:43:30

A közelmúlt alapján nagyon nem örülök a milan-nak. De most ki kell csapni végre őket. ManUtd 4ever

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 12:44:07

@Csöncsön: Ez könnyű, három éve egy hasonló párosítású elődöntőben, azelőtt meg '94-ben a Bl-döntőn.

tb 2009.12.18. 12:45:03

@badblood: gondolom bármilyen sorsolás is lenne egyből összeesküvésre gondolnál... mint minden évben mindig most is ugyanaz a téma, így csal az uefa meg úgy csal, de miért olyan meglepő az, ha összekerülnek bizonyos csapatok? a rulettben néha kijön 15ször a fekete pl, az sokkal valószínűtlenebb
Meg különben is miért lenne az érdeke az UEFAnak, hogy jobban reklámozható meccseket már a 16 között összehozza, mikor, ha már csalnak meg lenne a lehetősége, hogy az elődöntőben vagy a döntőben tegye ugyanezt

badblood 2009.12.18. 12:47:18

@tb:
megmondom őszinén, nem értem, hogy ezt melyik megnyilvánulásomra írtad. De bízom benne, hogy megosztod velem.

Harald hardrode 2009.12.18. 12:48:04

@Csöncsön: Valenciába és Villarealba látok potenciált, de javulniuk kell. Egy után megint jövök és annak fényében újratárgyalhatjuk az esélyeket.

nasteey 2009.12.18. 12:48:17

@rizla: :D :D

Nekem tetszenek a párharcok, bár úgy gondolom, hogy a következő körtől lehetnek nehézségek.

Azért nem semmi kámbekk-ek lesznek, Beckham a MU ellen, Benzema a Lyon ellen, Hleb a Barca ellen, Carlo az Inter ellen, Mourinho a Chelsea ellen... csak sose kezdődik már el.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 12:48:22

A Fionak meg nagyon drukkolok, remélem kicsapják a Bayernt!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 12:48:57

Na de jöhetne már a lényeg, kit kap a Roma?

tb 2009.12.18. 12:50:00

@badblood: erre:
"ezt az egész sorsolást bazmeg Hollywoodban írták." - vagy az uefa alkalmaz valamilyen hollywoodi "szakembert"...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.18. 12:51:00

@Klárensz: @popp:

Klárenszé a pirospont. Poppnak viszont szintén egy fekete '94-ért. :-)

Iszonyú jó volt látni 2007-ben, ahogy megcsapta a Milan az akkor éppen önteltsége teljében fürdőző MU-t.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.18. 12:51:32

Hát persze bakker. Miért ne. Legalább a Real lett volna, de nem egy fosos angol megint. A fio meg a szarabbnál szarabbak közül a bayernt.

Valamiért azt sejtem hogy a Barca a következő körben, a bordeaux olympiakos gyoztesével fog játszani.

paralelokocka 2009.12.18. 12:51:48

Torres összekerülhet az Atletico-val ?
vagy Sissoko vs. Pool ?

esetleg Benítez vs. Valencia?:D

na lassan kiderül

zsakfos 2009.12.18. 12:52:21

Mourinho: London baby!

20LEGEND 2009.12.18. 12:55:44

@Csöncsön: Kicsit el vagy tévedve barátom, majdnem a védelem egésze hiányzott azon a két meccsen..

badblood 2009.12.18. 12:56:20

@tb:

Jaa, értem :))

Az a baj, hogy nem face-to-face vagyunk, így nem látod az arc mimikámat, ill. nem hallhatod, hogy ezt milyen ironikusan, cinikusan, viszont viccesen mondanám. A leírt szöveg ezekről nem árulkodik.
Annyiból viszont igazad van, hogy egy szmájlit tehettem volna a végére :))
Ugyanakkor @sporttárs kollégának is járna ez az osztás :))

Harald hardrode 2009.12.18. 12:56:50

@Great Cornholio: szarabbnál szarabbak közül a Bayernt? és mi a helyzet a hellénekkel meg a svábokkal meg vagy a Prto, CSZKA, Lyon hármassal? Súgok, szarul ment a Bayernnek, de a Lyon mostani formája sem a legjobb. Jön a téli szünet és fognak még javulni. Amúgy meg most mondjam azt, hogy Fio, hú de jó, mert gyengék, mert tavaly is kaptak egy pofont Münchenben? Én nem nézem le az ellenfelet és megpróbálom az összes csapatot a helyén kezelni. Nem azt mondom, hogy az Isar partiak a legerősebbek a mezőnyben, de legszarabbnak titulálni, az elég nagy túlzás.

Ferguson 2009.12.18. 12:56:51

@Csöncsön: Az a vereség teljesítette ki a MU dominanciáját minden fronton :) Úgyh az önteltség azóta csak növekedett :D A milan meg azóta kis túlzással egy bohóccsapattá avanzsált. Most éledeznek. Ha kiüt minket most is a milan, de utána - közben megint nyerünk 3 angol bajnokságot, legalább egy BL-t stb., akkor hajrá! :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.18. 13:00:40

@Harald hardrode: Remélem feltűnt, hogy Fio szimpatizánsként írtam, ennek fényében a Bayern dícséretet kapott. És igen bármelyik jobb lett volna a fionak, mert az olaszokat és a lyont nem kaphatta volna. Jelenlegi formáról meg ne beszéljünk, mert 3 hónap múlva lesz meccs.

giacinto 2009.12.18. 13:04:08

@Matteo_B: "Kicsit megrendezett szaga van az egésznek.:D "

áááé, ilyen az UEFA-nál elképzelhetetlen, becsületes, jóravaló fiatalemberek ülnek, élükön egy úriemberrel.

rizla 2009.12.18. 13:06:26

@badblood: dehogyis, ez nyilvánvalóan ostobaság, hiszen a liverpool edzője SPANYOL, a játékosaik jó része SPANYOL, és egyébként is ők játsszák a legszebb focit angliában!

Piiii 2009.12.18. 13:06:44

milyen linken nézitek, tudtok adni, mert amik korábban voltak, valamiért nem működnek nekem..
köszi!

BruceWayne 2009.12.18. 13:07:06

na fasza, az Internek idén is a nyolcad-döntő lesz a végállomás…. megkapta a legerősebb csapatot. Csak az Afrika-kupában bízhatunk, de tényleg.

kedvenc csapataimból eddig már volt Barca-Inter, Chelsea-Barca, igazából már ez is érett, csak nem ilyen korai szakaszban.

mondjuk idén már tényleg a Chelseanek kell nyerni.

az meg külön jó hogy sorsolás előtt tavaly José MU-t akart megkapta, idén a Chelsea-t, szintén. Legközelebb kérhetné az Olympiakost.

Amúgy az is jó hogy tegnapi hír volt hogy Beckham visszatérhet (ellenfélként) az OT-ra. hát ez is bejött, ez már így nagyon gyanús :D

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.18. 13:08:40

Ancelotti-Mourinho, és további angol-olasz szarsági, nagyobb összegben fogadnék a united kiesésére. Barca, Madrid tovább, a következő pakliból meg nagyon fog örülni az aki a Bourdeaux-Sevilla tandembe belehúz. Tavaly az Arsenal "nyugatnémet" ágon jutott az elődöntőig, sztem máshogy idén sincs esélye.

Juj, de izgi. :)

rizla 2009.12.18. 13:11:07

@Nerazzurri: annyira fixen a chelsea-t gondolja mindenki az esélyesnek, hogy engem igazából nem lepne meg annyira, ha mourinho kiejtené őket. ha valaki képes rá, ő biztos.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.18. 13:11:27

@Nerazzurri:
az meg külön jó hogy sorsolás előtt tavaly José MU-t akart megkapta, idén a Chelsea-t, szintén. Legközelebb kérhetné az Olympiakost.

:DDD

Ronal-d'oh! 2009.12.18. 13:12:34

3 éve mekkora meccs volt a MU - Milan 3-2! Aztán jött a sima 3-as.

clfo 2009.12.18. 13:13:11

@20LEGEND: első meccsen o'shea, brown, heinze, evra volt (heinze baromkodása kaka ellen azt hiszem örök negatív emlék marad)

viszont a visszavágón oshea vidic brown heinze felállás volt, amit én nem mondtam gyengének akkoriban.

Sajnos nem (elsősorban) a manchesteri védelem volt a szar, hanem Kaka volt klasszis :p Inkább múlt azon h egy szaros gólt se sikerült lőni a san siroban.

A 2004/2005 -ös szezon két meccse még ennyit se érdemel. Ott vmi olyanra emléxem hogy a Carroll extraklasszis bravúrkapus páncéljáról kipattan és vmi argentin bevágja :p

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.18. 13:13:45

@Great Cornholio: Nem az a baj hogy kéri a Chelseat, csak ne ilyen hamar.

@rizla: Ja mint tavlay a Mu-t mi? A chelsea le fog támadni, és akkor az Internek annyi, mert sajnos a csapatunk gyengéje hogy kell 2-3 mp mire eldüntik mit kéne csinálni a labdával. És az álljunk be védekezni mert jó az ellenfél, majd kapunk egy gólt rögzítet helyzetből, hogy utána ne tudjunk támadni taktikát alkalmazzák.

clfo 2009.12.18. 13:14:13

tényleg skacok a liverpoolt kivel sorsolták össze sehol nem látom ;)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 13:15:45

@20LEGEND: De akkor is mekkora arcotok volt!

rizla 2009.12.18. 13:15:49

@Great Cornholio: akkor is unom már az inter szopását. drogba meg hadd hisztizzen megint. annyira szórakoztató lenne.
majd eto'o elintézi.

Neil Blender 2009.12.18. 13:15:52

Embertelen hogy a Barcat mennyire komalja Fortuna... vagy Platini... mar vagy 4 eve vicc ellenfelek kapnak kb az elodontoig...

LYON... hat nem a legrosszabb, de ketsegkivul veszelyes ellenfel. Ha jo napot fognak ki akkor megcsapnak barkit ezzel a kerettel. Rohadt kemeny lesz.

Inter asszem itt el is fog bucsuzni, amilyen se ize-se buze benyomast keltettek eddig csoda lenne ha tovabbjutnanak.

micz 2009.12.18. 13:16:36

Juve-pool összejöhet.

rizla 2009.12.18. 13:17:01

@clfo: őket csak most sorsolják

Harald hardrode 2009.12.18. 13:17:35

@Great Cornholio: ne haragudj, nem jött át, hogy fio szimpatizáns vagy. Mea culpa.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.18. 13:17:45

@clfo: :DDD
@rizla: Nyugi az Inter chelsea győzteséhez sorsolják a Milan Mu-ét, akik külön ágon lesznek a barcatól .:)

Klárensz 2009.12.18. 13:18:02

@20LEGEND: hát ezzel most jól rácáfoltál ööö de mire?

ZenZo 2009.12.18. 13:18:50

@rizla: legalább akkora esélye van megütni az Internek a Chelseat, mint lett volna a Milannak vagy a Bayernnek, akár a CSKA-nak. Talán a Lyon-Olympiakos-Stuttgart lett volna gyengébb, de én örülök, ha továbbmegyünk, végre senki nem jöhet a ilyen-olyan ágon mentetek tovább szarsággal. Innentől már úgyis csak nehezebb lesz, ha lesz. Hajrá.

Klárensz 2009.12.18. 13:19:03

@Csöncsön: anyu-anyu kaptam egy pirospontot! :)

rizla 2009.12.18. 13:19:37

@Neil Blender: 4 éve? azért ne túlozzunk. idén stuttgart, tavaly lyon, előtte celtic, előtte liverpool. ebből a lyon és a liverpool is abszolút korrekt erősségű ellenfelek, utóbbi olyannyira az volt, hogy a barca holttestén keresztül be is kúsztak a döntőbe.
a lyon persze a lehetséges ellenfelek közül egy verhető volt, de azért a chelsea-MU befejezés miatt kár ezért sopánkodni.
idén meg elég kemény csoportot kapott a barcelona.

amúgy csak mellébeszélek, éljen a mák

paralelokocka 2009.12.18. 13:20:31

Kazany-Hapoel Tel -Aviv

remélem lesz stream:DDDD

rizla 2009.12.18. 13:21:13

@Neil Blender: ja, és azért ROHADT KEMÉNYNEK ne állítsuk már be a lyont. magadnak mondasz ellent, miután azt mondtad, hogy 4 éve gyengét kap a barca. akkor mégsem gyenge a lyon?

és a madrid csoportja mi volt a barcáéhoz képest?

Piiii 2009.12.18. 13:21:42

mik eddig az EL-párosítások?? valaki beírná??vagy linket adtok? köszi

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 13:23:23

Pana-Roma - az esély megvan. Forza Lupi!

paralelokocka 2009.12.18. 13:23:39

német csapatok, ha kimákolják a meccseket, meg is előzhetik a koefficiensben az olaszokat, pláne, hogy nem lesz olasz a BL top 8-ban:D

Piiii 2009.12.18. 13:23:46

Húúúúúúú ez a Panathinaikos igen igen jóóóó!!!!:)
Thx Fortuna!

el sastre 2009.12.18. 13:24:00

@Neil Blender:
először leírod hogy a barca milyen mákos 4 éve, (rizla már leírta neked ki voltak az ellenfelei) majd elkezdessz töprengeni hogy hát a lyon elég veszélyes .......
remélem érzed az ellentmondást

micz 2009.12.18. 13:24:41

Ajax-Juve jóég!

ZenZo 2009.12.18. 13:25:08

Közben megvannak az időpontok is,

Internazionale vs Chelsea at the San Siro - Wednesday 24 February.

Chelsea vs Internazionale at Stamford Bridge - Tuesday 16 March

Der Beste 2009.12.18. 13:25:20

A Lyon kemény, de ha kötelező kiverni őket.

Lehmann meg meg fogja babonázni a gránátosokat :)

CaBeL 2009.12.18. 13:25:39

ajax - juventus. Nem tudom ez most melyik csapatnak szar :)))))

zsakfos 2009.12.18. 13:25:39

Úgy éreztem, a pék faszát tegye bele Hrubesch kezébe. Na mindegy szar év lesz ez a Juventusnak :)

nepáli 2009.12.18. 13:26:23

a poolnak már könnyű csapat jut

Klárensz 2009.12.18. 13:26:36

Az milyen már, hogy a Liverpool az Európa ligában is csak 2. kalapos? Nem egészen értem a rendszert ez miért van?

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.18. 13:27:24

@rizla: az inter olyan sokat yakorolta a kiesést a BL-ből (az utóbbi években Mourinho is). Ha az elmúlt évek receptjét vesszük, akkor hazai 0-0-lal megmarad az esély, majd idegenben sima, esély nélküli fogalmatlan zakó. Most még csak nem is erős az Inter...

nepáli 2009.12.18. 13:27:31

@Klárensz: mert szarok voltak a bl-ben, ha az uccsó meccsüket nyerték volna, akkor kiemeltek lennének

CaBeL 2009.12.18. 13:27:42

miért mit érdemel az angol bajnoki 7.-8. és blből simán kieső liverpool? egyből döntőbe?

Piiii 2009.12.18. 13:28:16

@Klárensz: Akik a Bl-ből jöttek csoportharmadikként, csak a legjobb 4 kiemelt első kalapos, a másik 4 ment a 2. kalapba. ezért

micz 2009.12.18. 13:28:44

Pool-Unirea na ha a Pool nem jut tovább jaj nekik!

CaBeL 2009.12.18. 13:29:03

amúgy nem értem ilyenkor mindenki irogat papírra meg telefon meg ilyenek. 21. században csak aki nem akarja nem követi élőben a sorsolást...

CaBeL 2009.12.18. 13:29:56

ahogy észrevettem a hamburgnál eléggé örültek a PSV-nek. hát szerintem kemény lesz nekik.

montipájton 2009.12.18. 13:31:15

@rizla: Nekem sokkal szórakoztatóbb lenne Ibrahimovic hisztije, de ő megúszta.))

(Amúgy Drogbával mi bajod, azon kívül, hogy nem a Barcában játszik? A világ legjobb csatára pillanatnyilag.)

Neil Blender 2009.12.18. 13:32:31

@el sastre: @rizla: huuu de harapos itt ma mindenki, de igazatok van a Platinis fejtegetesem utan is lemaradt a smiley, most potolom: :)

Azert ez a Lyon nem az a Lyon, ha vegre beepulnek az ujak azert odabaszhatnak mindenkinek. Lisandro, Pjanic barmikor barkire. Nyilvan jarhattunk volna rosszabbul is de amilyen balfszok vagyunk vegulis tokmindegy.

Amugy rilza hamar csoport... Papiron a mi csoportunkban 1 mindenki altal verheto ellenfel volt a Zurich... Nektek helyettuk volt a Dinamo Kiev, OK erosebbek. De azert csaj leirva : Milan, Real, OM, Zurich vs. Barca, Inter, Kazany, Kiev

Azert ne tulozzunk hogy mi csoportunk easy volt a tietek meg a halal csoport....

CaBeL 2009.12.18. 13:33:46

szerintem csak az a baja hogy az összes szemét chelsea-s a bírót meg az uefát szidta amikor kiestek a barca ellen, meg hogy mekkora csalás volt a 2. meccs, mikor ebböl a szempontból az összes barca drukker felhozhatta volna az 1. meccset, ami pont a fordítottja volt, ugyanolyan barca fölénnyel mint a 2.-on chelsea-vel. erre még rájön az, ami dorgbából kijött a kieséskor. ha balotelli lehet unszimpi szerintem drogba is. plusz még a chelseaben is játszik! .)

Neil Blender 2009.12.18. 13:35:59

@montipájton: "A világ legjobb csatára pillanatnyilag"

Hogy a rakban lehetne a vilag legjobb csatara mikor nem a Barcelonaban jatszik????? ;)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 13:37:28

@Piiii: Lehetett volna könnyebb is, nehezebb is Én nem tartom nagyon könnyű ellenfélnek a jelenzős nemzetközi tapasztalattal bíró Panát, bár az esélyesek szerintem is mi vagyunk.

CaBeL 2009.12.18. 13:38:27

az uefában már ágakat is sorsolnak?

nepáli 2009.12.18. 13:39:52

a pool ha továbbjut a lille-fener győztesével játszik

rizla 2009.12.18. 13:40:31

@montipájton: drogba valóban a legjobb csatár (az egyik), de egy fetrengős, picsogós drama queen. és elegem van a chelsea hősi pózaiból, hogy annyi pénz, és világklasszis edző beleölése után mindenki sajnálja őket, mert terry elcsúszik, övrebö meg fasz. szopjanak csak.

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.18. 13:40:37

@Neil Blender: a két milánói közel hasonló (SZVSZ a Milan ellen európai kupameccsen nehezebb, mint az Inter ellen), Marseille-be viszont senki nem szeret menni vendégnek. A Milan-Marseille-Real hármas nekem keményebbnek tűnik.

Vizsont a nyolcadöntős sorsolásban talán árnyalatnyi különbség ha van. A Lyon egy kifejezetten szar pool ellen mákolt tovább, egyébként meg kilencedikek a francia bajnokságban, és a keret is gyengébb a korábbinál, a Stuttgart meg egy hasonlóan gyenge bajnokság hasonlóan középszerű csapata.

Mind a Realnak, mind a Barcának az angol-olasz szopóágon kacarászva kell továbbmasírozni.

A Milan menti meg itália becsületét.

Harald hardrode 2009.12.18. 13:40:57

Wolfsburg-Liege kemény lesz, post CL forduló :-D

badblood 2009.12.18. 13:41:51

@rizla:
Mármint mi is az a nyilvánvaló ostobaság?

United82 2009.12.18. 13:42:11

Milan-United..
Hát érdekes lesz, akik a 2007es dologgal jönnek azoknak elkerüli a figyelmét az hogy az a United még csak egy kezdemény volt, éppen megvolt az erős kezdő11 amivel megnyertük a bajnokságot és amivel eljutottunk a BL_be a 4közé, de ott április-májusra leamortizálodott a csapat teljesen, mert szinte nem volt rotáció, plusz bejöttek a sérülések is és jött a sima 0-3. Tulajdonképpen akkor döntötte el Fergie hogy nagyobb és minőségibb keret kell, azóta van az hogy ekkora a keretünk és hogy a PL címek és a BL döntők. Szerencsére a védelmi krizisünk most van és ha februárra egészséges lesz legalább 5-6védőnk, akkor nem lehet gond, mert a középpályán Fletcher,Anderson és Carrick sokkal gyorsabb és erőszakosabb mint a Pirlo,Ambrosini,Bex(?) hármas, és ez el fogja dönteni a párharcot. Ja és ne feledjük hogy a kispadon Leonardo ül, aki nem Ancelotti...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 13:43:04

Viszont az águnk nem rossz, nyitva az út a nyolc közé, de azért rá kell lépni. A Salzburg-Standard győztesét illene vernünk, ha Panán sikerül túljutnunk. Ebből még egy szép EL tavasz is kisülhet: Forza Magica AS Roma!

rizla 2009.12.18. 13:43:34

@Neil Blender: nem túlzok. a madrid megkapta a leggyengébb olasz ellenfelet (aztán kiderült, hogy a juve szarabb, de az elején ez messze nem így volt, lényegében a madrid elleni győzelem óta jönnek fel leonardoék), egy nem túl izmos marseille-t (leggyengébb francia), és az egyik legszarabb csapatot.
a barcelona megkapta az olasz bajnokot, a világ egyik legjobb edzőjével, az orosz bajnokot, akikhez már kiutazni is kínszenvedés a nulla fokba (lám, a CSZK továbbment a könnyűnek nem nevezhető csoportjából, szóval a rubin nem hiszem, hogy gyengébb lenne a marseille-nél, jók a ruszkik mostanában), és a nagyszerű BL-hagyományokkal rendelkező kijevet, az ukrán bajnokot, ahova szintén szar utazni a ruszki télbe.

Harald hardrode 2009.12.18. 13:43:41

obb bazz mekkora hülye vagyok, elnéztem a táblákat

rizla 2009.12.18. 13:44:48

@Beavix: "SZVSZ a Milan ellen európai kupameccsen nehezebb, mint az Inter ellen"

na ne : DDDDDD igen, általában így van. de mindenki látta a milan eredményeit a madrid elleni meccsig. szarabb csapat az internél, ennyi.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 13:44:58

@zsakfos : Mi nem panaszkodhatunk a "szörny"-re.

zsakfos 2009.12.18. 13:45:44

Az Ajax-Juve -Fulham-Sahtar ág nagyon fasza.
Jól belehúztak a holland csapatok. A PSV milyen ágra került arról lemaradtam?

halareaal 2009.12.18. 13:46:13

@rizla: "és a madrid csoportja mi volt a barcáéhoz képest? "

hát attól h az Inter balfasz módon játszott, meg a Barcának is pechje volt a Rubin ellen, nem volt az keményebb csoport. a Barcának egy komoly ellenfele volt, a Realnak 2. igaz a Zürich Milan elleni 4 pontja ellenére gyengébb, mint a Rubin v a Dinamo.

Piiii 2009.12.18. 13:48:44

@popp: ok egy Hertha lehet jobb lett volna, de elkerültük a spanyolokat, az angolokat, hollandokat, bár velük lehet egy szinten lehetnek a görögök. viszont utána a Standard Liege- Salzburg gyöztesével játszunk, az is elég jó...

zsakfos 2009.12.18. 13:49:08

@popp:
Ja, talán a Roma járt a legjobban a nagyok közül. De tényleg nagyon brutál egységes a mezőny, úgyhogy aki először megnyeri az EL-t ilyen párharcok után, az asszem megérdemelten fogja megnyerni.

CaBeL 2009.12.18. 13:49:41

most attól lett jó csapat a milan hogy nyertek 8-at a fostalicska olasz bajnoskágban? na neee. az mu simán kiüti őket patóstul leandróstul.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.18. 13:50:37

Most ti tényleg arról vitáztok, hogy a Reálnak vagy a Barcának volt-e nehezebb csoportja? Tényleg ennyire unatkoztok?

Piiii 2009.12.18. 13:50:40

@rizla: jaj nehogy már a játéktudást vegyed ahhoz, hogy messzire meg 0 fokban kelljen focizni..

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.18. 13:50:55

@Rooney82: "Fletcher,Anderson és Carrick sokkal gyorsabb", és agya melyiknek van a focihoz?

Nekem speciel pont úgy tűnik, hogy a MU inkább idén nem ugyanaz, mint korábban volt: Cé és Tevez nélkül támadójáték nem igazán van. Rooneynak 2-3 hetente van egy 4-5 hetes gólszünete, Berbatov ugyanannyit csuinál a pályán, ha fenn van, mint ha nincs, Owen meg annyi ideje egészséges, hogy statisztikai kategorikus imperativusz februárra megsérülnie.

Ettől függetlenül a United az esélyes, mert a Milan is elég fostalicska (sajnos), de a BL-ben tényleg sokat számít a tapasztalat. ez nem sablonszöveg: mondjuk Seedorf meg Pirlo nem hiszem, hogy nagyon nyuszi lesz, ha úgy alakul, hogy gólt kell rúgni Manchesterben. Meg aztán nagy csibészek is, és ha felszáll az agyukra ülő spanglifüst, akkor tovább fogja dobmni a random a Milant. Ezt nem prféciaként írom, hanem megérzés.

Meglátjuk.

CaBeL 2009.12.18. 13:52:11

"Tovább fogja dobni a random a Milant"

ez jó ezen jót nevettem, van igazságalapja! :)

madbalee 2009.12.18. 13:54:14

@popp: Sajna nincs már nálunk az a játékos aki így el tudna bánni Fergieékkel:
www.youtube.com/watch?v=BiMVT189Sg0&feature=related

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.18. 13:55:32

@rizla: vitatkoznék: inkább mondjuk úgy, hogy szarabbul megy a bajnokságban és a két szélsőhátvéd posztja lukas - meég mindig. De az Inter elmúlt éveinek játéka Ibrára épült. Pont az az érzés nincs bennem az inter kapcsán, ami a Milannál igen: hogy bármikor jöhet gól. Eto'o egyedül nem képes rá (Pato igen), Sneijdert nézd hozzá Dinnyéhez, meg Stankovicsot Pirlóhoz, és megvan az a három kulcsposzt, amiben a különbséget a Milan javára érzem. A fenti Inter játékosok nem rosszabbak a fenti Milan spílereknél, csak az rossonerikben valahogy benne van, hogy kihúznak valami egészen váratlant. Egyszerűen azt érzem, hogy az egyiknek kijöhet úgy, hogy lesz belőle továbbjutás, a másik meg tükörsimán elhasal.

Ezt is meglátjuk.

Tika_ 2009.12.18. 13:58:04

@popp: jaja, minden bizonnyal Evra összefosta magát Inzaghitól :))
@Nerazzurri: "Csak az Afrika-kupában bízhatunk, de tényleg." tudtommal abban hiába, mert addigra vége lesz, de majd a Kék vérűek megmondják (azért lesérülésben meg nem szép dolog reménykedni...)
@rizla: szerintem a Chelsea megeszi az Intert (bár igazából bárkit...)

ez most akkor nem egy BL-poszt? hogy kerül ide EL??

United82 2009.12.18. 13:58:16

@Beavix:
Az agyat Giggsy,Rooney és Berba viszi a játékba.Az említett hármasnak pedig nem kell agy, "csak" labdát kell szerezni és nem hagyni a lassú és körülményes milan kpályát és arra kiválóan alkalmas a ez a középpályája.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 13:58:46

@Rooney82: Nanana. Szerintem kuffára nem erősebb az MU, mint három éve, sőt. A Milan egy csúcsformában játszó Kakával gyengébb azóta, az MU meg a csúcsformáját közelítő Cé-vel. Végülis ennek tükrében a Real igazságott osztott, elvitt egy gigasztárt innen is, meg onnan is. Tavaly valóban az MU let tvolna a toronymagas esélyes, de most csak egy picivel jobb a sanszuk a Milannál.

nepáli 2009.12.18. 13:59:38

@Ferguson: nem kell befosni a milantól a mu-nak, a két bajnokság színvonala közt óriási a különbség.
lesz egy 0-0 milánóban, majd egy sima mu-ban...

Neil Blender 2009.12.18. 13:59:48

@rizla: jajj ne mar baszki. Most akkor kihozzuk hogy a Realnak a minimum a csoportelsoseg volt egy verszar Milan ellen, az OM a vilag leggyengebb gardaja.

Utana meg megenekeljuk hogy micsoda hostettet hajtott vgre a Barca hogy tovabbjutott a csoportbol? A Kazany otthon utott titeket es nem a ruszki telben spec...

Annyiban maradhatunk hogy egyik csapatnak sem volt kulonosebben halal a csoportja de nem is Arsenal fele lityi-lotyi. Es mind2 csapatnak kotelezo volt a tovabbjutas.

Ennyi.

@Beavix: Persze mind2 csapatnak kotelezo a tovabbjutas, de szerintem megteveszto a Lyon helyzete. Sok az uj jatekos akiket be kell epiteni es szerintem ez zajlik (kicsiben ugyanaz mint a Realnal kb). Iden szerintem annyira nem lesznek utosek de ha a csapat egyuttmarad es tovabb erosodnek jovore azert durvak lesznek.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.18. 14:01:22

@Beavix: De az Inter 2 csatárral játszik + Milito v Balo, és máris ide billen a mérleg.

ZenZo 2009.12.18. 14:01:29

@rizla: Drogba régebben valóban borult, ha kellett, ha nem, az utóbbi időben azért nem ez a jellemző, bár a bélyeg rajta maradt, s nem feltétlenül a véletlen műve ez. Meg oké, megvannak a sztárallűrjei is, mint minden élcsatárnak... de imádom, mikor egy Barca-szurker, spanyol bajnokság rajongó áll neki a diving miatt, meg a csatárok seggfejsége miatt panaszkodni (mikor Eto'o-k játszanak ott - ok, már nem, de a legjobbra sikerült elcserélni), arról nem is beszélve, hogy mennyi pénzt öltek már a Chelseabe... naná, a Barca ingyenből épült... Ibra meg Dalves is mind-mind ingyen volt... ugyanmá.

CaBeL 2009.12.18. 14:06:07

@Neil Blender: ha megint szét nem vásárolják őket :D
istenem mekkora csapata lehetne a lyonnak...

United82 2009.12.18. 14:12:16

@popp:
ez a csapat és keret erősebb mint az akkori.
2007-ben C még nem volt egyenlő a MU-val (legalábbis mások szemében, mert nálam sose:))
volt egy C-Scholes,Carrick,Giggsy kpálya akinek a cseréi:Park,Fletcher,Oshea,Richardson voltak.(akkor Fletcher még nem volt olyan jó mint az elmúlt 2évben és az is mutatja az "erőt" hogy Oshea játszott középpályást elég sokat. Most csak középre van Fletcher,Scholes,Ando,Carrick,Owen H (lesz ferbruárra) esetleg Gibson. Nem beszélve arról hogy az a csapat a standard 442őn kívül nem tudott még más felállásban játszani, azóta pedig Fergie nagyszerűen keveri a 451et a 442vel vagy akármit. Akkor volt elől egy 3évvel fiatalabb Rooney (nem kell mondanom h fiatal korban mennyit ér ez a 3 év tapasztalat) és más senki, mert Ole,Saha slrült volt, Smith akkor tért vissza a hosszú sérülésből, Henke pedig már nem volt. És adott volt egy Gary,Rio,Vida,Evra védelem amelyből Gary sérült volt, Rio sérült volt és Vidát épphogy összedrótozták. Akkor ez gondot okozott. Ma nem okoz gondot az se ha 8védőnk sérült..lásd a mostani heteket. Az a United korántsem egy csúcson lévő és összerakott United volt hanem a csúcs felé haladó express egyik állomása. Azóta a United nagyon sokban változott és nagyon sok minden mást is tud mint akkor. A milanban viszont Paton kívül semmi változás nem történt csak negatív irányban.
Nem azt mondom hogy esélytelen a Milan, hanem azt hogy nem lehet a 2007es csapatokat összevetni, a United Cr7 távozásán túl is fejlődött (mind játékszisztéma mind az akkori fiatalok erőteljes beérése), míg a Milan teljesen visszafelé ment. Ez így predesztinál egy United továbbjutást. Persze ha februárban is Kuszcsak-Fletcher,Carrick,Vidic,Evra lesz az első 5 név mint az várható holnap a Fulham ellen akkor máris a Milan az esélyesebb:D

Azazello007 2009.12.18. 14:17:15

@Beavix: kilencedikek? Mielőtt ilyeneket írsz, ránézhetnél a tabellára.

United82 2009.12.18. 14:17:16

Egy szónak is száz a vége, messze még a február, de egyben biztos vagyok, ha a United hozza a tudása kb 80%át akkor nem lehet gond a továbbjutással.(más kérdés hogy idén eddig elég kevésszer hoztuk a valós tudásunkat:D)

zsakfos 2009.12.18. 14:20:04

@CaBeL:
Én is mindig elgondolkozom ezen, hogy ha a kiárusító klubok meg tudnák tartani a játékosaikat mire vihetnék.
Egy Stekelenburg-van der Wiel, Heitinga, Vermaelan, Emanuelson-De Zeuuw, Sneijder, van der Vaart-Babel, Huntelaar, Suarez féle Ajax,de szép is lenne:)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 14:23:42

@Rooney82: Senki nem mondta, hogy az MU egyenlő CR-rel, de hogy halványabbak nélküle azt nehéz vitatni. Eredményekben is, de méginkább játékban.

madbalee 2009.12.18. 14:34:01

@Rooney82: És mi van ha épp a MU ellen rázza meg magát See, vagy Dinnye, Huntee pedig magához tér, és kap lehetőséget. Kell az a 100% szerintem;)

drosiii 2009.12.18. 14:34:36

@popp: Hülyeségeket beszélsz. Mást játszik most a MU mint Ronaldoval. Nem lehet összehasonlítani.

Tavaly buktuk a rangadókat, idén meg csak a Chelsea ellen eddig (azt is hogy..), többit nyertük.

Ennyi erővel a Milanból csak Pato férne be a kezdőbe, és a két kispad közt is jelentős különbség van.

Persze nem lefutott meccs, de 2007et hozni példának orbitális baromság.

drosiii 2009.12.18. 14:36:54

@drosiii: Másik meg hogy nincs Ronaldo, de a Milan se lett fiatalabb. Akik akkor életük szezonját futották azok nagy része kiöregedett. Fiatalok alig vannak.
BL rutin meg van mindkét oldalon igencsak..

United82 2009.12.18. 14:38:46

@popp:
Eredmények?

Tavaly 26 lejátszott meccs után:

26m 14gy 9d 3v 51p 46-19

Idén:

26m 18gy 3d 5v 57p 51-2

United82 2009.12.18. 14:39:22

@Rooney82:
51-22 az összesített gólkülönbség:D

csirko pasek 2009.12.18. 14:47:44

@drosiii: nem lennek senkinek a fogadatlan prokatora (plane popp nem szorul ra), igy mint egy Milan drukker jeleznem, h a "2007et hozni példának orbitális baromság" mondat eros tulzas. mind2 csapat megvaltozott, de sok azert a kozos pont a 3 evvel ezelotti helyzethez kepest. ezen kivul valamennyit minden csapat valtozik 3 ev alatt, de az alapveto karakterben 3 ev nem ido. a Milan es a Manutd is nagyon massziv csapat, a 3 top bajnoksag legerosebbjei kozott van. Nem veletlen, h ezek a csapatok 1 bek gyozelmuket a 60as evekben szereztek, majd mind2 nyert a 90-es es a 2000-es evekben is. szoval 3 ev alatt valoban valtoztak dolgok, de ettol fuggetlenul annak a parharcnak megmaradt a nyoma, fejben mindenkeppen, saf mellett a fel csapat emlekszik arra, h picsazta ki a Milan a Manutd-t, pedig akkor is sokan a Mu-t tartottak eselyesnek

psychocska 2009.12.18. 14:47:56

Ha ezt a milant nem verik ki, akkor megérdemlik, hogy már most búcsúzzanak.

Neil Blender 2009.12.18. 14:52:32

@psychocska: azert ez a Milan egesz jol osszekapta magat a szezonkezdet utan. Ha igy all hozza a csapatod ahogy te akkor konnyen lehet hogy tenyleg bucsu lehet a vegen.

Azt meg azert nem szabad elfeledni, hogy a Milan BL specialista. Ennek ellenere en is a MU-t erzen eselyesebbnek.

csirko pasek 2009.12.18. 14:53:31

@zsakfos : nagyon fain lenne, de akkor az mar nem is az igazi Ajax lenne, mert a csapat arrol ismerszik meg tobbek kozott, h rendszeresen eladja a legjobbjait:)

csirko pasek 2009.12.18. 14:55:15

@Neil Blender: nagyon kemeny utkozet lesz, es valoban, a Milan eselyein eleg sokat dobna, ha elhinne a Manutd az "oreg, lassu Milan" bullshitet

szferi 2009.12.18. 14:56:38

@popp: "hogy halványabbak nélküle azt nehéz vitatni. Eredményekben is" - ezt annyira nem értem, három ponttal másodikak a PLben, simán mentek tovább a BL-ben. Vagy abból jön a hiányérzet hogy még nem szedtek össze tíz trófeát augusztus óta?

psychocska 2009.12.18. 14:56:46

@Neil Blender:
Ezzel csak annyit akartam érzékeltetni, hogy ha milan, akkor az idei mindenképp verhető. Egyedül Patotól tartok nagyon, középpályán nem hiszem, hogy komoly problémák lehetnek, míg a milan védelme gólképesnek tűnik a san siroban is. Persze sok idő van még addig, sérülések, forma stb. Pikáns lesz, amikor Beckham odaáll a traffordon szabadot rúgni. Főleg ha berúgja. :)

szferi 2009.12.18. 14:57:23

@szferi: három pont hátránnyal

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 15:09:23

@drosiii: Ha jól emlékszem a 'Pooltól is kikaptatok, pedig ők még nálatok is többet gyengültek. Ettől függetlenül azt mondom, hogy az MU az esélyesebb, de a Milan továbbjutását sem tekinteném vaskos meglepetésnek.

Amúgy szép számokkal bombázol, de ezekből nem derül ki újdonság. Eddig is tudtuk, hogy az MU Cé nélkül is Anglia és Európa élcsapata. Ahhoz hogy többet mondjanak a számjegyek mogéjük.
kellene nézni, mert az, hogy mennyire veri a United a Wigant a bl-nyolcaddöntő szempontjából nemigen oszt-szoroz. Sőt sokkal értelmetlenebb kiindulási alap a nyolcaddöntővel kapcsolatban, mint a két résztvevő három évvel ezelőtti párharca.

@csirko pasek: Így van, a megvert kutya fölismeri a gazdáját. Még a megvert farkas is, Roma például ezért vesztette el a 2008-as negyeddöntőt már a sorsolás pillanatában.

drosiii 2009.12.18. 15:20:31

@csirko pasek: Hova akarsz kilyukadni?

Milanban Pato képes, Ronaldinho képes lehet arra, hogy valami váratlant húzzon. Védelem gyenge, középpálya öreg. Tudásuk meg lehet még, de ha lefutják őket, akkor semmi haszna sincs.

Szóval azon múlhat a MU továbbjutása, hogy képesek-e Patot vagy Ronaldinhot kiiktatni.

drosiii 2009.12.18. 15:27:12

@popp: Szóval a Roma nem azért esett ki mert gyengébb csapat volt és kevesebbet tett a továbbjutásért, hanem mert egy korábbi BL kiírásban kiesett a MU-val szemben... ez egy ordas nagy LOL

szferi 2009.12.18. 15:33:43

@drosiii: ne röhögd ki, elvégre ő ismeri jobban a római kutyák mentalitását :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 15:35:15

@drosiii: Ne ferdítsél, ilyet nem mondtam.

drosiii 2009.12.18. 15:35:53

@szferi: Bocsi igazad van..

Csak ez kb olyan, hogy ha valaki megégeti magát kiskorában a tűzhellyel, akkor felnőtt korában is _mindig_ megfogja égetni..

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.18. 15:35:59

@Azazello007: igazad van, nem volt uptodate, mentségemre szóljon, hogy a Lille, Auxerre, Valenciennes, Lorient négyesfogatot hétközben előzték. Javítottam és örülök, hogy arra jártál. :)

@Rooney82: Giggssé minden tiszteletem, de fiatalabb ettől nem lesz, Berba - erőcsatártól már csak a pályán elfoglalt helye miatt sem várnám, hogy okoskodjon, Rooney - jó focista, de fineszben és technikában sem egy Pato.

Nem rossz csapat a MU, de a) a tavalyihoz képest nem meggyőző, másrészt igazad van: nem aggyal kell nyerniük (abban egy Dinho, Pirlo, Pato, Seedorf tömörülés csoport nehezen verhető).

drosiii 2009.12.18. 15:36:48

@popp: "Roma például ezért vesztette el a 2008-as negyeddöntőt már a sorsolás pillanatában. "

Akkor ezt hogy kéne értelmezni?

drosiii 2009.12.18. 15:38:45

@Beavix: Pato - erőcsatártól már csak a pályán elfoglalt helye miatt sem várnám, hogy okoskodjon, Boriello - jó focista, de fineszben és technikában sem egy Berbatov.

psychocska 2009.12.18. 15:39:14

@Beavix:
Vitatkoznék veled. Rooney bármilyen tekintetben felveszi a versenyt Patoval :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 15:41:03

@drosiii: A hasonlatod kurvára sánta és megtisztelnétek szferivel, ha azokkal mondatokkal vitatkoznátok melyeket valóban leírtam, ne azon amit mögé gondolsz.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 15:49:15

@drosiii: Nem következik ebből a mondatból, hogy az MU-t nem gondolnám erősebb csapatnak a
Románál, de még az sem, hogy nem tettek többet a továbbjutásért. Sőt inkább Manchester erejére és az egy évvel korábbi játékának demorazáló hatására utal.

drosiii 2009.12.18. 15:49:49

@popp: Felveszem a stílusodat. KURVA nagy baromságokat mondasz.
Akkor mégis, hogy kéne értelmezni azt az írásodat?

Elvakult vagy. Ebben kiegyezhetünk.
(pl: Roma szerinted könnyű ágat kapott. mihez képest? salzburg eredménye magáért beszél, panának igencsak van bl rutinja is, liege meg idén bl résztvevő volt)

csirko pasek 2009.12.18. 15:52:01

@drosiii: Oda szeretnék kilyukadni, hogy a 2007-es meccsnek lesz hatása a 2010-es párharcra is. Végtelenül leegyszerűsített és nem helytálló, hogy csak Pato és Ronaldinho húzhat váratlant. A Milan egy technikás és szellemesen játszó csapat, ahol sokakban benne van a váratlan megoldás. Az általad nem említettek közül Seedorf és Pirlo egészen biztosan kiemelkedik, mert rájuk azt mondani, h nem kreatív játékosok, dilletantizmusra utal. De a védekező középpályás Ambronak is volt 35 méteres átemelős gólja. A védelem valóban nem a legerősebb, de ha a Nesta-Thiago Silva páros végigjátsza a meccset, akkor a belső védelmünk remek, és Zambro is tökéletesen megfelelő szélsőhátvéd. Valóban, a másik szélsőhátvéd hiányposzt a Milanban, de szerencsére a Mu szélsői sem annyira májerek, hogy akár Jankulovski, akár Abate, akár Antonini, de még a Pöröly Kaladze is (ha még nálunk lesz akkor) ne szedhetné le (tudom a 2007-es meccsnek szerinted ehhez nincsen köze, de Oddo azért elég masszívan leradírozta C-t). A középpály öreg kifejezést szerncsére már 2007-ben is eleget hallgattam, aztán meg öröm volt nézni a sok hozzá nem értőt, akik meglepődtek, hogy az "öreg" Milan középpálya hogyan szedte szét az ellenfeleket. Arról nem is beszélve, h Rino 31, Pirlo 30, Ambro 32, Flamini 25, aminél azért láttunk korosabb Milanistakat is a pályán. Szóval szvsz a Mu továbbjutása sok mindenen múlik, amik közül elég lényeges, hogy le tudják-e szedni Patot és Dinhot, de legalább annyit számít, hogy mennyire hiszik el, h csak annyi a feladatuk, h lefogják a fent említett 2 spílert,. mert amennyiben így történik, a Milan esélyei lényegesen javulni fognak.

Der Beste 2009.12.18. 15:53:28

@Beavix: Rooney jobb csatár, mint Pato.
Sőt, jobb játékos, mint Pato.
Szerintem.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 16:09:41

@drosiii: Nanana, ott kezdődött a stílus, hogy te minősítetted hülyeségnek az egyik megállapításomat. A kérdésedre meg már válaszoltam. Elfogult vagyok nyilván, sosem tagadtam, de ebből a szempontból neked sincs szégyelni valód.

Szerinted nem ismerem a lehetséges ellenfeleink eredményeit? a Salzburg bravúrjába azért jelentősen belejátszott a Lazio és a Villarreal siralmas formája. az egyenes kiesés meg másműfaj, mint a csoportkör és ebben jóval nagyobb rutinunk van a Salzburgnál. Amúgy a Bl selejtezőben épp az a Maccabi verte oda-vissza az osztrákokat, akik gólt sem rúgtak a Bl-ben.

Aztán minden tiszteletem Bölöni csapatáé, de meggyőződésem, hogy abból a Bl-csoportból simán továbbjutott a Roma. Mindenképpen erősebbnek érzem a mi csapatunkat.

Aztán figyeld mit írtam a Panáról: "Lehetett volna könnyebb is, nehezebb is Én nem tartom nagyon könnyű ellenfélnek a jelentős nemzetközi tapasztalattal bíró Panát, bár az esélyesek szerintem is mi vagyunk."

Aztán ahhoz képest könnyű az águnk, hogy sokkal, de sokkal nehezebbet is kaphattunk volna. Előfordulhat persze, hogy kiesünk a Panával szemben, de szerintem nem rosszak az esélyeink a tizenhat, majd esetleg a nyolc közé jutásra sem. Ha ez vélemény szerinted elvakult, akkor lelked rajta.

drosiii 2009.12.18. 16:10:56

@csirko pasek: Amiket leírtál az így oké, de hogy lesz az előző meccsnek hatása azt nem hinném. max annyi, hogy a MU vissza akar majd vágni..

Kivételes pillanatokat (mint Ambro gólja), pedig felesleges emlegetni. Ez kb olyan mintha azt mondanám hogy Carrick nagy gólokat rúg az olaszoknak.

Glory 2009.12.18. 16:11:00

@Rooney82: azert remelem te nem gondolod azt hogy andersonnak nincs agya. mert ha o egy picit begyorsulna vmi iszonyat nagy jatekos lehetne.

drosiii 2009.12.18. 16:13:11

@popp: Az a megállapításod tényleg hülyeség volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 16:18:07

@drosiii: Szerinted, szerintem meg nem.
Az a 2007-es vereség akár óvatosabb játékra is kényszerítheti Ferguson. Szerintem az a Milan elleni zakó késztette arra Fergussont, hogy a következő évi Barca elleni elődöntőben védekező taktikát válasszon.

nadivereb 2009.12.18. 16:31:37

ÁÁÁáááá, miért az Intert kellett idehúzni murinnyóstul? A nyolcaddöntőben még nem kéne ilyen meccseket játszani, ez így baromi nehéz lesz...

drosiii 2009.12.18. 16:37:08

Nagyon nem ezt írtad az előbb.

nepáli 2009.12.18. 16:41:03

a zindexnek sikerült megint egy csöpögős bulvárcikket csinálnia a sorsolásból

csirko pasek 2009.12.18. 16:47:18

@drosiii:
Az 1. meccsen a felállás:
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Brown, Heinze, Evra, Fletcher, Carrick, Scholes, Ronaldo, Rooney, Giggs.
AC Milan: Dida, Oddo, Nesta, Maldini (Bonera 46), Jankulovski, Gattuso (Brocchi 52), Pirlo, Ambrosini, Seedorf, Kaka, Gilardino (Gourcuff 84).

A 2. meccsen a felállás:
AC Milan: Dida, Oddo, Nesta, Kaladze, Jankulovski, Gattuso (Cafu 84), Pirlo, Seedorf, Ambrosini, Kaka (Favalli 86), Inzaghi (Gilardino 66)
Man Utd: Van der Sar, O'Shea (Saha 77), Brown, Vidic, Heinze, Ronaldo, Fletcher, Scholes, Carrick, Giggs, Rooney.

A MU-ban mind2 meccsen 9 db kezdő (C-n és Heinze-n kívül mindenki) van ott a keretben.
A Milanban Maldini, Kaka, Gilardino nincs a kezdőben azok közül, akik kezdtek a MU ellen.

Szerintem az, hogy a MU és a Milan is szinte ugyanazzal a csapattal áll ki, mint 3 éve, az azt mutatja, hogy lesz sok hasonlóság a 2007-es meccsel összevetve.

Piiii 2009.12.18. 16:52:19

@drosiii: sztem egy Villareal sokkal jobb csapat mint egy Salzburg, nevek alapján mindenképp, ok, hogy ez nem jött ki összel de sztem ettől ez még tény. de tavaszra összekaphatják magukat. nekem az volt a fontos, hogy a spanyolokat elkerüljük( Athletico, Villareal, Bilbao) angolokat( Everton, Liverpool) ez sikerült, főleg, hogy az angol stílus soha nem kedvezett nekünk, de mondjuk egy Hertha vagy Kobenhavn talán jobb lett volna. de nem panaszkodhatunk. Sztem meg a Salzburgi lufi ki is pukkad majd tavasszal, ugyanúgy ahogy a Sampdoria lufi kipukkadt az év elejei menetelésük után, vagy ahogy reméljük a parmai is végetér:)

horas 2009.12.18. 17:06:50

Hát Inter-es testévreim,ismét rajta vagyunk az ivarszerven...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.18. 17:07:59

@horas: addig kérdezgetem, amíg nem mondod el egyszer :) ki van az avatarodon?

Henke 2009.12.18. 17:08:33

Szerintem meg amikor egy Milan játszik egy Manchester U ellen, az mindig nagy meccs, és ennyivel le is lehetne zárni az egészet...

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.12.18. 17:11:52

barca,madrid,sevilla,arsenal,cselzi,milan,bordeaux,bayern tovabbjutasra tippelek

horas 2009.12.18. 17:14:50

@mocsing: Manuel Fernandes-Valencia,az új Seedorf :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.18. 17:18:06

@horas: vééééégre bázzeg :) kösz

Klárensz 2009.12.18. 17:20:51

@horas: arról már lekésett, hogy ő legyen az új Seedorf, a régi ennyi idősen már kétszeres BL-győztes volt :)

horas 2009.12.18. 17:21:03

@mocsing: Miért mikor kérdezted? nem nagyon vettem észre... bocs

horas 2009.12.18. 17:22:29

@Klárensz: Nem baj,engem ő rá emlékeztett játéka,mondjuk védekezőbb típus...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.18. 17:23:07

@horas: jó, eddig egyszer kérdeztem, egy-két hete. de annál többet gondolkoztam rajta :)

horas 2009.12.18. 17:23:57

Banega meg az új Pirlo-ra sanszos...egyre okosabb labdái vannak....

horas 2009.12.18. 17:27:12

Hát nekem nagy fájdalmam,hogy őket(Seedorf,Pirlo) elengedte Moratti főleg a Milan-nak.A BL-győzelmek egyik legfontosabb letéteményesei,nem így nézne ki az Inter BL-mutatója ha maradtak volna,bár egyikőjük sem élt annyira az Inter-ben és nem illetek,mint a Milan-ban,de nekem ők nagy kedvenceim voltak...és nagyon fáj,hogy a Milan-t vitték ill.ott értek csúcsra.

csirko pasek 2009.12.18. 17:38:33

@horas: a másik oldalról azt tudom mondani, hogy a 2000-es évek egyik legjobb Milan-business-e volt Ümit Davalára és Francesco Cocora elcsérelni :)

Hispan07 2009.12.18. 17:39:46

Én kifejezetten örülök, hogy majd' minden MU drukker öreg bohóccsapatnak tartja a Milant - minél nagyobb az arc, annál nagyobbat csattan majd rajta a bezáródó ajtó :)

Ferguson 2009.12.18. 17:41:30

@Hispan07: És mi van, ha a MU továbbmegy összesítésben 4-0-al?

Hispan07 2009.12.18. 17:46:36

@Ferguson: történelmi pillanat lesz, mert a Mu még soha nem ment tovább a Milan ellen, ismétlem: SOHA. és akkor majd nyugodtan mondhatjuk: a nagy MU jogos, hogy kiverte szegény kis bohóccsapatunkat :)

csirko pasek 2009.12.18. 17:47:34

@Hispan07: ahogy mondod. brit földön már el is kezdődött az arcoskodás. Linekert csíptem játékosként, de szakértőként inkább már csak megmosolyogtató dolgokat sikerül mondania. Ráadásul hatalmas arca van emellé.

“Both Manchester United and Chelsea look much stronger than AC Milan and Inter,” Lineker told Goal.com UK
Milanról:
“David Beckham will no doubt be looking to do well against his old side. However, I don’t see them beating Man Utd. Sir Alex [Ferguson] will be looking at this one and thinking, ‘we can beat them’"
Chelsearől:
“I don’t see them losing out to Inter. They have been grinding out results despite having a few blips. If you look at Inter, they didn’t exactly make a statement when they took on Barcelona."

Ferguson 2009.12.18. 17:54:09

@anonim222 [semleges néző]: @csirko pasek: remek, ezeket a válaszokat szerettem volna hallani... :)

Ferguson 2009.12.18. 17:57:25

@csirko pasek: Szerintem ebben a nyilatkozatban semmi kivetnivaló nincs. A MU és a chelsea is jelenleg erősebbnek TŰNIK (!) a milan-ál és az inter-nél. SAF meg persze, h arra gondol, h we can beat them... :) Az meg, h I dont see them beating ManUtd-t, lineker személyes véleménye. Ugyanez igaz a chelsea - inter párra is. Akkor lett volna nagyképű, ha azt mondta volna, h mindkét angol továbbmegy sima kettős győzelemmel...

csirko pasek 2009.12.18. 17:59:40

@Ferguson: Melyik válaszomra gondolsz?

értelmetlen_nevű 2009.12.18. 18:05:01

Én nagyon örülnék a Milan továbbjutásnak, de tényleg van aki szerint a Milan az esélyesebb?

wtf

Ferguson 2009.12.18. 18:05:21

Bocs, félrenyomtam, @anonim222 [semleges néző]: - neki ment a hsz, nem neked :(

csirko pasek 2009.12.18. 18:05:48

@Ferguson: Azt gondolom, hogy sem a MU, sem a Chelsea nem tűnik sokkal erősebbnek a Milannál, illetve az Internél. Szerintem a világ legjobb, közel egy szinten lévő klubjai közül (amiből max 10 db van összesen) 4. Árnyalatnyi különbségekről lehet beszélni, de az, hogy sokkal erősebbek lennének az hatalmas túlzás. Ez valóban Lineker véleménye, amit nagyon helyesen megoszt az érdeklődő közönséggel. Azért hoztam elő, mert az az érzésem, hogy az angolok megint úgy fogják beállítani ezeket a párharcokat, hogy a brit csapatok az egyértelmű esélyesek, csakúgy, mint tették azt 2005-ben és 2007-ben. Márpedig, ha lebecsülik a Milant és az Intert, akkor lényegesen növelik a 2 olasz csapat esélyeit.

csirko pasek 2009.12.18. 18:07:57

@értelmetlen_nevű: Persze, hogy van, de az biztos, hogy végletesen elfogult vagyok :)

giacinto 2009.12.18. 18:10:09

@Beavix: "Eto'o egyedül nem képes rá (Pato igen), Sneijdert nézd hozzá Dinnyéhez, meg Stankovicsot Pirlóhoz, és megvan az a három kulcsposzt, amiben a különbséget a Milan javára érzem."

Ja, csak nem a megfelelő embereket hasonlítod össze:

JC > Dida máris 1 kulcsposzt
Maicon > Zambrotta
Lucio = Silva
Samuel < Nesta (ha egyáltalán játszik)
Chivu > akárki

Zanetti > Ambrosini
Cambiasso > Pirlo (nálam)

Sneijder > Seedorf

Balotelli = Pato
Milito > Bori
Dinho = Etoo (jószivűen)

értelmetlen_nevű 2009.12.18. 18:19:25

@giacinto:
Azért egyenlőre Balotelli < Pato, de ettől függetlenül jóval erősebb az Inter.

horas 2009.12.18. 18:23:55

@Beavix: Pato-t ne fényezzük annyira,komoly meccsen komoly csapat ellen sztem még nem rúgott gólt...Eto'o meg már két BL-döntőn,az MU ellenit meg ő kaparta kimagának,ugyhogy inkább hagyjuk.
Közel hasonló erőt képvisel a két csapat.Az Inter most egy épülőben lévő garnitúra a Milan meg egy összeszokott klasszisok gyülekzete akik,lehet,hogy már túl a zenit-en,de egy jobb napjukon versenbyen vannak bárkivel...Nehéz megmondani ki a jobb csapat,abban egyetértek,hogy a Milan-ban jobban benne van az esély a továbbjutásra mint az Inter-él akármilyen ellefélről legyen szó.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.12.18. 18:24:29

@értelmetlen_nevű: szerintem a milan az eselyesebb,de errol marhara nem kivannek glory-kkal vitazni.

horas 2009.12.18. 18:29:02

@értelmetlen_nevű: Hát nemtudom...ők inkább egálban vannak...azért sztem a Pato-tól nem rettegnek,ügyes gyerek meg minden de egy komlyabb ember leveszi a pályáról...nem egy alkalommal megtörtént,Balotelli meg rapszódikus...

Arról nem beszélve Balo fizikálisan elönyösebb...
Inkább egál,de hát ez szubjektív...

Piiii 2009.12.18. 18:37:04

@horas: csak a Realnak vágott kettöt...de hát úgye a 250 millóból felépített Real neked nem komoly csapat:)

Hispan07 2009.12.18. 18:37:49

@giacinto: Nesta ebben a szezonban csak eltiltás miatt hiányzott, ez ugye nem mondható el Sneijderről, akinél viszont Seedorfnak még 40 évesen is több tudás lesz a kis lábujjában. Eto'o meg mint középcsatár egyenlő Dinnyével? Vagy mint Trequartista?

Kár hogy nem írtad mindenhová hogy NÁLAD, ha már Pirlonál megtetted.

csirko pasek 2009.12.18. 18:38:28

@giacinto: az a szép a játékosok összehasonlításában, hogy elég szubjektív, hogy ki kit lát jobbnak, de azért néhány meglátást azért hozzáfűznék:

Zanetti > Ambrosini ?
Rino most sokat volt sérült, de szerencsére most épült fel, így inkább egy Gattuso-Zanetti párharc a helytálló. Ez pedig szerintem döntetlen, mert 2 olyan legendáról van szó, akiről még 20-30 év múlva is tudni fogják, hogy korszakukat meghatározó játokosok voltak.
Gattuso = Zanetti

Cambiasso > Pirlo (nálam)?
Itt igazán relevánsnak érzem, hogy odaírtad, hogy "nálam", mert ez jelzi, hogy ez minimum nagyon kérdéses. Cambiasso szerintem is sok éve a világ egyik legjobb védőkező középpályása, aki ráadásul támadásban is jó, emellett hihetetlen okosan játszik (nekem is az egyik kedvencem, pedig nem igazán csípem az Intert). De ha azt írtam Gattuso-ra és Zanettire, hogy korszakukat meghatározó játokosok, akkor ezt Pirloról is mindenképpen el kell mondanom. A Milan esze, a 2003-as és a 2007-es Bl gőzelmek egyik legmeghatározőbb játékosa, a 2006-os VB elődöntő és döntő legjobb játéoksa. Ezekkel azt hiszem könnyen belátható, hogy a 2000-es évek egyik legnagyobb játékosa.
Pirlo > Cambiasso (nálam :)

Sneijder > Seedorf ?

Sneijder valóban kiváló játékos, a holland válogatott és az Ajax is a kedvenceiim közé tartoznak, de ez az első szezonja, amikor egyértelmű kezdőként meghatározó feladatot jól lát el (a Realban is kezdő volt, de elég közepesen küldte, nem is érezte jól magát). Ezzel szemben Seedorf 4 BL-t nyert 3 különböző csapattal, úgy, hogy mindegyikben meghatározó szerepe volt. A Milanban az egyik legmeghatározóbb játékos, azért van bent folyamatosan a kezdőben, mert ennyire fontos a szerepe, ennyit lendít a csapat játékán, annak ellenére, hogy sokan nem értik, hogy Seedorf miért annyira karakteres spílere a Milannak.

Seedorf > Sneijder

Balotelli = Pato ?
Balotelli valóban az egyik legtehetségesebb játékos a világon. Tavaly is biztatóan játszott, idén pedig még annál is jobb játékot hoz. Ha így folytatja a világ egyik legjobb játékosa lehet. Meglátjuk, hogy ilyen mentalitással sikerül-e. Ezzel szemben Pato annyival tart előrébb, hogy 1 évvel többet volt kezdő a csapatában, ami igen sokat számít ennyi idős korban. Ezen kívül több gólt lő és megnyerte a Goldenboy díjat, többek között Super Mario előtt.

Pato > Balotelli

Hispan07 2009.12.18. 18:38:43

@Piiii: hagyjad már, az is csak egy bohóccsapat. bohóccsapat itt mindenki :)

értelmetlen_nevű 2009.12.18. 18:42:59

@horas:
Pato:
Serie A: 70/31
BL/ UEFA: 12/5

Balotelli:
Serie A: 46/15
BL/ UEFA: 11/2

Egyébként nincs sok értelme az összehasonlításnak, Pato satbil kezdő, Balotelli pedig csere/eltiltott általában. Ráadásul amikor becseréli Mourinho, akkor is ilyen szélső jellegű pozícióban játszatja, ahonnan eleve nehezebb gólt lőni, és nem is fekszik neki annyira.
Egyelőre sokkal meghatározóbb játékosa a Milannak Pato, mint az Internek Balotelli.

horas 2009.12.18. 18:57:18

@értelmetlen_nevű: Jó,hát azért írtam,hogy szubjektív.Az,hogy ki mennyi gólt rúg,ahhoz azért nézni kéne a játékidőt is.Balo-nál meg azért ott vannak az asszisztok is.
Az utolsó mondat tiszta sor.Sztem hasonló szintű játékosok,annyi talán kimondható,hogy Pato magasabban jegyzet játékos valamennyivel...

horas 2009.12.18. 19:05:51

@csirko pasek: annyiban megvédeném giacinto-t,hogy sztem aperpillantanyi erőviszonyokról van szó.Abból s zempontból meg felesleges az összehasonlítaás,hogy más típusú játékosokról van szó akik más poszton is játszanak.Perpillanat Sneijder jobb Seedorf-nál.Stankovic is Pirlo-nál.
Cambiasso pedig jobb mint Ambrosini és Gattuso már.Balotelli-Pato rólúk már irtam fentebb.

Most az összehasonlítgatás a BL esélylatolgatásokból jött,a Milan játékában,jobban benne a váratlan,és támadószelleműbbek,játszák a futballt.Az Inter-nek ellenben sokkal nagyobb és jobb a kerete.Meglátjuk...

csirko pasek 2009.12.18. 19:18:51

@horas: A játékosok összehasonlítása inkább szórakoztató, mint felesleges, bár érveket nem nagyon hozol, hogy mégis mitől lennének jobbak ;)

A Bl esélylatolgatással meg nagyjából egyetértek, annyi kiegészítéssel, hogy az Internek annyival jobb a kerete, hogy nagyobb, mint a Milané.

horas 2009.12.18. 19:36:00

@csirko pasek: Hát Maradona is jobb mint Messi csak 50 éves érted...
Sneijder sztem sokkal jobb mint Seedorf mert itt azt hozták érvnek,hogy Seedorf 4 szeres BL-győztes rendben van,de ma már Sneijder jobb.Ahogy Cambio is jobb már Gattuso hiába a trófea listája 3 szor akkora.
A kerete nem jobb csak nagyobb?
Az Inter kezdő 11 jobb mint a Milan-é sztem ez nem vitás.És mivel a csereemberei is jobbak sztem értelmét veszti ez a fajta összehasonlítgatás...de hát ez szubjektív...

horas 2009.12.18. 19:37:47

@csirko pasek: Amúgy oda volt írva,hogy a pillanatnyi erőviszonyokról van szó....

SamS 2009.12.18. 19:50:04

@csirko pasek: Nem becsülik le, csupán bíznak saját magukban (ami az utóbbi 3 szezon után teljesen érthető), és tisztában vannak azzal, hogy erősebbek, mint az ellenfeleik. A Chelsea - Intert nem hiszem, hogy magyarázni kell, a United - Milanon pedig a keretek és az edzők közti különbség szól az angolok mellett.

"Szerintem az, hogy a MU és a Milan is szinte ugyanazzal a csapattal áll ki, mint 3 éve, az azt mutatja, hogy lesz sok hasonlóság a 2007-es meccsel összevetve."

Jah, csak a Man United játékosok leginkább 26-27-ről 29-30 év körüliek lettek, közben a Milannál 33-ról 36 ugyanez a szám. Az meg, hogy 9 kezdő játékos... kíváncsi vagyok, az akkori kezdőből hányan fognak pályára lépni. Ha nem lesz 14 sérült a felnőtt keretben, mint most, akkor nem túl sokan. Aki szerint ezt a meccset a 3 évvel ezelőttivel érdemes összehasonlítani... Nem a múltból kéne élni.

csirko pasek 2009.12.18. 20:04:44

Seedorf szerintem még mindig jobb és nem csak azért, mert lényegesen nagyobb tapasztalata van. Támadásban annak ellenére is jobb labdákat, gólpasszokat oszt, mint Sneijder, hogy a Milanban Pirlo és Ronaldinho szervezi a játékot, míg az Inter támadójátékát elvileg Sneijdernek kellene irányítania. Értelemszerűen védekezésben is többet nyújt, de ez valóban a posztjukból való különbségből adódik. Ezen kívül fizikálisan is jobb, magasabb és nehezebb is.Mentálisan pedig egyértelműen erősebb, ami a 15 éves karrierjének tapasztalatiból is adódik.

Cambiasso valóban kiváló, mint azt korábban is írtam, de Rino a csapat szíve, az ő lelkesedése, vehemnciája még mindig nagyon inspiráló a többi játékosnak, és még mindig rengeteg labdát szerez. Szerintem egy árnyalattal jobb, mint Cambiasso, de egy kompromisszumis egál még benne van.

A kezdővel kapcsolatos összehasonlítást még mindig giacinto "vitaalapja" jelenti, ahol az jött ki, hogy az Inter védelme erősebb, amit nem is vitattam. Viszont a középpályánk szerintem erősebb, fentebb posztonként részletezve, míg a támadósor szintén egál, amiből viszont az jön ki, hogy a 2 kezdő 11 hasonló erősségű.
És igen, az Inter cseréi jobbak, ezért is tartom esélyesebbnek a Scudetto-ra, viszont a BL-ben többet számít, hogy a "Milan játékában,jobban benne a váratlan,és támadószelleműbbek,játszák a futballt", valamint a BL sikerek és tapasztalat szintén sokat jelent (mint ahogy az Inter bajnoki sikerei a Serie A-ban jelent előnyt a Nazionale-nak).
És végül, valóban teljesen szubjektív, de ez a szép ebben :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 20:11:29

@SamS: Ja, Giggs, Scholes, G. Nevile, na meg VDS épp a legjobb focista korba érkeztek azóta ;-).

Árpádka 2009.12.18. 20:18:38

@popp: persze mert Gattuso, Inzaghi Seedorf Pirlo Ambrosini Kaladze Dida és Nesta fiatalabb let ( biztos Silvio papával együtt minden reggel a Szent Grálból fogyasztják a teát :D)

csirko pasek 2009.12.18. 20:20:06

@SamS: Azt, hogy lebecsülik-e vagy sem, nem mi dontjük el, mi csak látjuk, hogy hogyan állnak hozzá. Ezt meglátjuk, arra akartam ezzel kilyukadni, hogy ez egy számomra elég sanszos forgatókönyv, és nagyon örülnék neki.

"A Chelsea - Intert nem hiszem, hogy magyarázni kel"
Olasz foci rajongóként ezzel nehéz mit kezdeni, lévén az Inter az elmúlt években durván dominált a Serie A-ban, ergo qva jók. A BL-ben valóban nem voltak jók (bár a Chelsea sem nyert, de így is jobbak voltak az elmúlt pár kiírásban, mint az Inter), de ezért igazoltak tavaly egy Bl-győztes edzőt, akivel tavaly nem (remélem idén sem fog), de egyértelműnek semmiképpen nem gondolnám, minimum 50-50.

A Milan és a Manutd keretéről is lehetne vitatkozni (de egy hasonló Milan-Inter móka már zajlik, aztán még elharapódzna a hülyeség), de a Milan szemszögéből ez minimum hasonló erősségű, mi technikásabbak, ők fizikálisan jobbak. Sir Alex valóban ultimate, a valaha volt legnagyobbak egyike, míg Leoban max bízni lehet, hogy jó lesz (bár én elkezdtem bízni benne), tényleg úgy tűnik, hogy nem ugyanaz a szint.

A Milanból Dida, Nesta, és Pippo 36 éves, szóval a korral való észrevételed barokkos túlzás.

Az, hogy hány sérült lesz nem tudni a MU-nál, de te kit mondanál olyannak, aki biztos nem játszik a 3 évvel ezelőtti arcokból?

Ezek után maximum annyi lehet a kérdés, hogy mennyi jelentősége van azoknak a meccseknek.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.18. 20:30:09

minden szurkesz bízakodhat, mert az a dolga... :) jelenleg ezek a csapatok nagyon együtt vannak MU-Milán, Chelsea-Inter, ugye, ezek a slágerek. a Chelsea-t esélyesebbnek lehetne vélni a formájuk alapján, de ott az edző miatt (Mourinho), aki szegről-végről ismeri a bandát, lehet gondjuk. (ráadásul úgy tekergeti az Internél Jose a teljesítményszabályzót, mint én a rádión a hangerőt. ha fontos meccs jön, odateszik magukat). én már előre csorgatom a nyálam, pláne, hogy elnyújtják a fordulókat. ugyanakkor első meccsekre a szokásos óvatoskodást tippelem :). csak hogy kibakjanak velünk, nézőkkel :D. ezzel együtt máshol is lehet meglepi, ha pl valamelyik francia komolyra veszi a bl-t. vagy a porto.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 20:39:17

@Árpádka: Én csak azt jeleztem, hogy akik lenyugdíjaozzák a Milant, megfeledkeznek a saját nyugdíjasaikról.

Árpádka 2009.12.18. 20:49:36

@popp: Ezért van az hogy aki tulságosan is lebecsüli az ellenfelet az bajba lehet. Ha Fergusonak lesz 4 rendes védöje akkor az Mu az esélyes. Persze Ronaldinho varázsolhat valamit.
Szerintem a Milnak nagyobb érvágás volt Káká eladássa mint a Vörös Ördögöknek Rinyáldo hiánya a jelek szerint. :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.18. 21:02:06

miért veszi mindenki biztosra a Reált? :) a döntőben. :xD

SamS 2009.12.18. 21:05:04

@popp: Giggsen nem fog a kor, még mindig olyan, mintha 25 éves lenne. Kapusposzton ez nem számottevő. Arról pedig biztósítalak, hogy Neville nem fog játszani, de szerintem Scholes sem.

Kicsit más ez, ahol van 4 matuzsálem és ebből maximum 3 van pályán kapussal együtt (a többiek mind a legjobb korban: Vidic, Evra, O'Shea, Fletcher, Carrick, Valencia, Rooney stb), mint ahol már szinte mindenki túl van a csúcson.

montipájton 2009.12.18. 21:08:13

A Milan-MU esetében én személy szerint komolyan csodálkoznék, ha nem az angolok mennének tovább.
Az Inter-Chelsea-nél már nem annyira, az igazán harapós kis műsor lesz.

Aki gólokat is akar látni, az meg nézze a Barca-Stuttgartot. )))

SamS 2009.12.18. 21:09:04

Egyébként csak érdekességképpen, akik szerint ezek abszolút 50-50 párosítások:

Milan továbbjutás 2.70
Inter tj. 2.70
Man Utd 1.40
Chelsea 1.40

...körüli szorzó mindenhol.

Árpádka 2009.12.18. 21:11:54

@anonim222 [semleges néző]: Két név meg egy összeg Cristiano Ronaldo Káká meg 300 millio euró. elég kemény szponzorpénzeket vonz a sok sajtó hir . Perez bácsi nem hüle:(

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.18. 21:12:17

Érdekes ez a MU-Milan dolog, nem gondoltam volna, h ebből egyáltalán vita kerekedhet.

Igaz, hogy a menkeszternek Rooneyn kívül nincs tisztességes támadója, de a védelmek között brutális a különbség (sztem már önmagában ez elég lenne), és a Milan nem fogja tudna olyan szintre lassítani a játékot, ami már nekik kedvezne, szóval a középpályán is hátrányban lesznek.

Arra is kíváncsi vagyok, hogy Ronaldinhónak lesz-e momentuma egyáltalán.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.18. 21:22:14

@SamS: a mostani szorzókban a múlt van benne erősen, a jövőt csak saccolják. fognak azok még változni, ahogy közeledünk a meccsek napjaihoz. szerintem most még elég nehéz lenne precizen nyilatkozni, olyan ez mint az időjárás. túl bonyolult.

Ferguson 2009.12.18. 21:23:03

@popp: scholes v giggs a roma-ból még kiszorítaná totti-t... :D

Ferguson 2009.12.18. 21:28:47

@csirko pasek: először azt írod, h az inter dominálta a serie a-t, majd utána, h a bl-ben csak az nem pofozta ki őket, aki nem akarta. Az, h egy csapat milyen jó, igazából az európai kupaporondon dől el. Azt, h az inter dominálta a serie a-t, szvsz nem azt jelenti, h az inter j jó, hanem h a serie a egy bohócbajnokság. Az olasz nagycsapatok pedig az elmúlt két évben sehol nincsenek...

Strigo 2009.12.18. 21:30:55

Kurvára nem éri meg csoportelsőnek lenni, tavaly az Inter, idén a Milan jutott a Unitednek.
Tavaly is tartottam a milánóiaktól (utólag nem jogosan), és idén is. Benne van a párosításban, hogy Vidic zsebreteszi a Pato srácot, és Fletcher sírásig gyötri Ronaldinhot, csak túl sokszor írták már le ezt a Milant, és mindig bennük van egy jó eredmény (még ha jog szerint nem is indulhatnának, mint 2007-ben)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.18. 21:36:23

Bajnokok Ligája, Európa
A Bajnokok Ligája győztese 2009/2010 - 20:45

Végső győztes
FC Barcelona 4.00
Real Madrid 5.00
Chelsea 5.25
Manchester United 9.50
Arsenal 10.00
FC Bayern München 13.00
Inter 15.00
AC Milan 21.00
FC Sevilla 21.00
Girondins Bordeaux 23.00
Fiorentina 51.00
Olympique Lyon 67.00
FC Porto 67.00
VfB Stuttgart 101.00
CSZKA Moszkva 151.00
Olympiakos Pireus 151.00
Melyik országból érkezik a 2009/2010-es Bajnokok Ligája győztese? - 20:45

Melyik országból érkezik majd a Bajnokok Ligája győztese?
Spanyolország 2.20
Anglia 2.75
Egy másik ország 5.50
Olaszország 9.00

ilyen is van... remélem, elfér.

BruceWayne 2009.12.18. 21:37:30

szerintetek amúgy nem billene meg San Siro vagy a Stamford Bridge ha Drogba és Balotelli összetalálkozna a pályán? :-D

BruceWayne 2009.12.18. 21:39:22

kb mintha Chuck Norris összefutna Jack Bauerrel

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.18. 21:42:53

@popp: nekem a cszka tetszik :). bár, most kell megfogadni, mert ha továbbjutnak, rögtön esik az oddsz ugye. :)

giacinto 2009.12.18. 21:49:49

@csirko pasek: na éppen ez az, 5 évvel ezelőtti érdemeket sorolsz pirlonál meg seedorfnál....

Cambiasso-Pirlo összehasonlításhoz még vmit:

eltérő játékstílusúak, de kb ugyanazon a poszton nyomják. Védekezésben klasszisokkal jobb Cambiasso, de ezt a hátrányt nem hozza be Pirlo a támadásoknál. Az utóbbi pár évben hány gólt és gólpasszt adott az isteni irányító? A BL-győzelem óta az olasznak van 8 gólja és 14 gólpassza, 2 és fél év alatt.... Cambiasso a sokkal defenzívebb játékstílusával lőtt 14 gólt és adott 7 gólpasszt, pedig nem lő 11-eseket meg szabadrúgásokat...

giacinto 2009.12.18. 21:52:08

A holland válogatottban miért Sneijder az állandó kezdő és miért nem Seedorf?

badblood 2009.12.18. 21:52:55

@SamS:
Hízelgő az angolokra nézve, de szerintem bőven változhatnak még a szorzók (pl. egyik-másik csapatban megsérül néhány játékos)

giacinto 2009.12.18. 21:55:27

egyébként olyan mintha Gallianival vitatkoznék: nekünk bajnokaink vannak stb... csak elfelejti hogy mikor

takicorporation 2009.12.18. 22:00:59

sziasztok!

na megint az lesz a vége, hogy egy rendes csapattal sem játszottunk, na de 2 éve...?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 22:22:32

@Ferguson: Azért bírnám, ha a hatalmas pofátokra esnétek ;-).

@anonim222 [semleges néző]: Azért én mielőtt döntök még kikérem P. Tibit és S. Vili véleményét.

Hispan07 2009.12.18. 22:23:10

No, újra ott vagyunk ahol elindultunk - minél esélyesebbnek hiszik az ellenfelet, annál édesebb lesz a győzelem (lásd bizonyos Dávidot és Góliát meccsét, ahol úgy rémlik Góliát győzelmének kisebb volt az oddsa, mint most a MU-énak)

Sneijder vs Seedorf? Cambiasso vs Pirlo? Majd meglátjuk, ki a jobb - ki jut messzebbre. Mindenesetre nem véletlen, hogy nem azon vitatkozunk, az Inter jobb-e mint a Chelsea.

Nesta pedig még csak 33 éves. Csak úgy mellesleg.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.18. 22:33:07

@popp: inkább Platinit kéne hívni, hogy mennyire gondolja a kisebb ligák támogatását komolyan... vagy az oroszok hogy vélekednek erről, mennyit szánnak rá (ha nagyon veszik már mockba-ban a jegyeket a döntőre pl., akkor páran az esélyesek közül kezdhetnek aggódni :)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.12.18. 22:55:33

Az egész nap legviccesebbje Butragueno volt, amikor megkérdezték a döntőről.
A második helyezett Sneijder, aki valami olyasmit gagyarászott, hogy azt tudta volna, amit Xabi Alonso. A játékos, akit Gago a pálya szélére, majd Marcelo a kispadra szorított.
A bronzérmes pozícióban a rendkívül lassú és körülményes a Real Madrid felértékelése. Főleg az tetszik, amikor arra utalnak, hogy Pellegrini majd "összeszokatja" a sztárjait. Annak az edzőnek több, mint négy hónap kellett, hogy kirúgja a csapatból Gutit, Gagot és Raúlt, Ennek tükrében a BL döntőig már nem sokat fog változtatni.

BruceWayne 2009.12.18. 23:27:44

@popp: amúgy az univerzum érdekei azt diktálják hogy a Milannak kell továbbjutnia.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.18. 23:32:01

@Nerazzurri: Ha az univerzum érdekei nem is, de a jóérzés mindenképpen ;-).

Ferguson 2009.12.18. 23:48:20

@popp: kár, h ilyenek jelentik az örömöt számodra... :(

Ferguson 2009.12.18. 23:50:28

@Nerazzurri: az univerzum érdekei? Persze, a tejútrendszer és a fekete lyukak érdekei is azt diktálják... LoooL :D

gotanfun 2009.12.18. 23:57:20

Reszkess Juande, mert ha nem te lennél az edzőjük kikapnánk. De így!? "Tudd hol a helyed" vár rád. ;-)

Vul-Kahn 2009.12.19. 00:09:45

@gotanfun: Ramost már jónéhány hete kirúgták a Moszkvától...

Rino 2009.12.19. 01:05:02

Én 2007ben is mondtam a face MU szurkoló haverjaimnak, h a Milan lesz a végállomás nekik.. Akkor nem hitték, de ma vonyítva hívtak fel :D

Vul-Kahn 2009.12.19. 01:31:06

@gotanfun: jaja, ha jól tudom egy FC Moszkva (ugyebár ez kb az 5. számú moszkvai csapat, asszem a rendszerváltás után alakultak, szóval nem egy nagycsapat) elleni hazai 0-3 tette be nála a kaput.
Fura, pedig a Sevillánál még jó edzőnek tűnt, teljesen ledöbbentett, amit a Spursnél csinált.
Nade mind1, szerintem így is, úgy is tovább fogtok jutni, nem is túl nehezen.

És mivel még nem írtam a Bayernről, meg a többiekről, hát akkor most:
minden respektet megadva Prandelliéknek, nagyon örülök a Firenzének. Könnyű nem lesz, nyilván, de jobb csapat vagyunk, és ezt be is fogjuk bizonyítani.
A Stuttgart, valljuk be, bárki ellen kiesett volna, legalább nem a Bordeaux fogja őket 8 góllal leszopatni, hanem az übermannschaft Barcelona, az meg nem olyan nagy szégyen.
Örömteli, hogy a két milánói csapat ilyen erős ellenfeleket kapott, remélem mind2 kiesik. De leírni egyiket sem lehet.
A többi párharc számomra nem annyira attraktív, a Real, a Sevilla, a Bordeaux és az Arsenal nagy valószínűséggel továbbmennek.

Az EL-ben a HSV-PSV igazi slágerpárosítás, óriási meccsek lesznek, ebben biztos vagyok, és nagyon bízom a hamburgiak továbbjutásában.
A Bremen a Twente ellen idegenben kezd, szerintem ha az első gólt a Werder rúgja, akkor biztosan meglesz, ha viszont nem, akkor nagyon nagy a baj. A Twente csatárposzton erős (N'Kufo, Stoch), ha belendülnek, nehezen fog ellenállni a német védelem, ezzel együtt természetesen Werder-továbbjutásból indulok ki.
A Herthával nagyjából az a helyzet, mint a Stuttgarttal, nem nagyon kaphattak olyan ellenfelet, aki ellen esélyük lett volna, a Benfica talán még nem is a legrosszabb, hazai pályán el lehet kapni őket, aztán idegenben jöhet a mákolás (amit egyébként megérdemelnének, amilyen balszerencsés szezonjuk van). De szinte biztos a portugál továbbjutás.
A Wolfsburgot nagyon sajnálom, szerintem a Villarreal volt nekik a létező legkellemetlenebb ellenfél. Sajnos Veh nagyon lezüllesztette ezt az egyébként kiváló csapatot. Más csapatok ellen így is favoritok lehettek volna, de ez a sorsolás nagyon rossz nekik, így itt sem vagyok túl optimista. Sima sárga továbbjutás.
A Roma sajnos elég könnyű ágra került, 90%, hogy ott lesznek a 8ban, a RedBull Salzburg pedig (még?) nem olyan erős csapat, hogy Európában komoly tényező legyen, szerintem már a Liege ellen kiesnek, de a Roma ellen biztos (akik könnyedén intézik majd el a görögöket).
A Juventus-Ajax párosítás sem igazán tetszik, nem túl erős ez az Ajax, szimpatikus meg sosem volt. Persze nyilván nekik szurkolok (már csak Martin Jol miatt is, aki az egyik kedvenc edzőm), de szerintem a Juve le fogja hozni ezt a párharcot. Aztán a 16 között összejöhet egy Juve-Shakhtar, azok nagy meccsek lesznek, és remélhetőleg ott el is köszönhetünk a zebráktól.

Összességében a BL-sorsolás nagyon pöpecre sikeredett számomra, az EL annál kevésbé, de remélem azok a csapatok, akiknek kell, rámcáfolnak majd.

(Természetesen a latolgatásnál a jelenlegi formákat vettem alapul, amik a következő 2, 2 és fél hónapban nyilván változni fognak.)

értelmetlen_nevű 2009.12.19. 03:18:55

@Vul-Kahn: az milyen már, hogy pár hete temettük az FCB-t (legalábbis BL szempontból), most pedig némi szerencsével 4 közé juthatunk. A Bordeaux - Olimpiakosz győztesével meccselni, na az lenne jó.

Vul-Kahn 2009.12.19. 10:30:20

@értelmetlen_nevű: naaa, azért ennyire ne szaladjunk előre, a végén még le leszünk nagypofájúzva, mint az angol kollégák... (Arsenal-Porto győztese, Sevilla-CSZKA győztese hogy tetszene? ;)))))))

Paul Newman Jr. 2009.12.19. 10:36:51

@értelmetlen_nevű: @Vul-Kahn: Bocs, de az Arsenal-Porto győztese úgy kisimázná a Bayernt, mint a szél, vagy mint a Bordeaux tette oda-vissza. A minősíthetetlenül ócska Juventus elleni győzelmet egy kicsit túldimenzionáljátok, srácok.

giacinto 2009.12.19. 10:58:36

@Vul-Kahn: Számold ki, ha igy alakulnak a párharcok, az elég lesz-e a német előzéshez az 5-Jahres Wertungban?

giacinto 2009.12.19. 11:01:16

Egyébként a Chelsea-Interen csak nyerhetünk, ugynais kb senki nem tartja esélyesnek az Intert atovábbjutásra, még az Inter-szurkolók sem.

Nem mi vagyunk az esélyesek.

Ha megint bekövetkezik egy olasz égés, remélem a FIGC elgondolkodik bizonyos dolgokon...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 11:03:19

@Paul Newman Jr.: Én abban sem lennék olyan biztos, hogy a Fio meccsből jól jönnek ki. Szerintem egyáltalán nincs egetverő különbség a két csapat között.

zsakfos 2009.12.19. 11:11:07

@giacinto:
Ott a pont.
Egyébként meg vazz óvoda, tényleg összehasonlítgattátok, hogy ki a jobb posztonként a Milan vagy az Inter?
Lehet, hogy az egyik mind a 11 poszton jobb lenne, mégis a másik nyerne mert ez egy CSAPATjáték.
Egyébként a Barca-Stuttgarton kívül-német továbbjutás asszem az évtized szenzációja lenne-, bármelyik párosításban akármi lehet.
Addig még van 2 hónap, sérülések, pillanatnyi forma stb. stb. stb.

mann 2009.12.19. 11:26:13

@popp: Attól nagy a pofájuk az angol és többek között a MU szurkereknek mert karakterekbe merik önteni azt az általános vélekedést, miszerint esélyesebbnek tűnik a Albion két csapata a Milánó ellen?
Grat ehhez a vélekedéshez egy csaló bajnokság, üres stadionjában játszó csapatának szurkolójától ;-)

Szerintem nagyon nem lefutott a Milan-MU párosítás.
Főleg annak fényében, hogy eddig mindig buktuk a rossonerok elleni párharcot. Az utóbbi időben mutatott szinte semmilyen játéknál több kell majd a Milan ellen és ahogy már korábban írta valaki, legalább 4 egészséges védő sem ártana.
A korábbiakhoz visszautalva Neville valszeg nem fog játszani, Scholes is kérdéses az öregek közül. VDS és Giggs pedig olyan mint a jó bor :).

csirko pasek 2009.12.19. 11:36:33

@Ferguson: Egy bajnokság és egy csapat erejét nem lehet csak az elmúlt 2 év alapján lemérni, ez kevés idő erre, itt hosszabb folyamatokról van szó. A te logikáddal az 1996/97-es szezont a MU Cantonaval, Schmeichellel, Beckhammel, Giggssel, Keane-nel, Scholessal a nagyon bohocbajnoksag premier league-ben nyerte, lévén akkor már több, mint 10 éve nem nyertek BL-t? Szerintem nem volt a premiert league egy bohocbajnosag, es az a MU sem volt szar, mégha az azt megelőző 5 évben a nemzetközi kupákban semmit nem értek el, de dominálták a pl-t 4 győzelemmel.
A Milan 2007-es BL- és az olasz válogatott 2006-os VB-győzelmén is sokan meglepődtek, de akik szeretik az olasz focit, azok számára nem volt váratlan.
Szóval meglátjuk, hogyan alakul majd a párharc, de a Milan egyáltalán nem esélytelen és ami ezen felül javíthat a helyzeten, ha a brit média és közvélemény is ugyanilyen lekezelően áll a Milanhoz (és az Interhez).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 11:47:30

@mann: Felvezető kérdésedre a válaszom, az hogy nem. A papírforma szerintem is az angolok mellett szól. Azért nem volna olyan negy meglepi egyik-vagy másik milánói továbbjutása, mindkettőjé egyszerre már igen, de ez sem annyira elképzelhetetlen, mint a Vfb továbbjutása a Barca ellen.

Engem a nagymúltú ellenfelek lebohóccsapatozása irritál, ami Ferguson kiollégának elég jól megy. Meg az ilyen kipofozzuk, lepofozzuk a rohadt csaló "kongó lelátós" digókat ;-). Amúgy a "kongó" stadionok hangulatáról annyit, hogy 2000 Roma druker 0-6-nál üvöltötte túl a 70000 angolt az Old Traffordon. Akkor azért kihúzta magát tévé foteljében a paraszt.

Az a melldöngetés nem tetszik, amelyek némely hazai angol foci fanok között megy. Attól még, hogy az utóbbi három évben az angoloknak megy legjobban a bl-ben, még egyáltalán nem bizots, hogy ez így is marad. Ráadásul háromból kétszer végül a kontinensen maradt a trófea.

csirko pasek 2009.12.19. 11:52:12

@giacinto: kb 3 évvel ezelőtti sikereket hoztam Pirlonál, ami azért nem volt nagyon rég:)
Cambiasso-Pirlo összehasonlításánál lehet, hogy a pálya hasnoló részén játszanak, de egészen eltérő fefogással küldik. Cambiasso védekezőbb, Pirlo támadóbb. Cambiasso 14 gólja kétségtelenül impozáns, de Pirlo feladata elsősorban a szervezés, és nem csak, hogy 2szer annyi gólpasszt adott, de a támadások nagy részében részt vesz, diktálja a játkunk ritmusát, szóval nagy király még mindig, és a BL-ben pörögni fog rendes.

Seedorf és a válogatottság egy külön történet. A válogatottban folyamatosan az elvárások alatt játszott, sorsdöntő 11-eseket hagyott ki, amiért kritizálták a drukkerek és a média is. Nem tudta azt a szintet hozni a válogatottban, mint amit a klubjaiban. Szóval itt leginkább Seedorf közepes válogatott játékáról van szó, de a klubjaiban akkor is jól játszott.

Vul-Kahn 2009.12.19. 12:02:23

@giacinto: jaj, látom nagyon érzékenyen érint ez a téma, úgyhogy most nem is mennék bele, ne teljen rossz hangulatban a karácsonyod...:)
Amúgy azt hiszem már kiderülhetett rólam, hogy nem most kezdtem az olasz csapatok ellen szurkolni a nemzetközi kupákban. Mióta az eszemet tudom, ez így van, és bár a spanyol, angol, francia nagycsapatokat (meg az Ajaxot) sem kedvelem, minden megerőltetés nélkül tudok/tudnék neki szurkolni akár kedvenc olasz csapatom, az Atalanta ellen is. És ehhez nem próbálok ideológiát gyártani, egyszerűen azért utálom őket, mert olaszok. És most tartsatok nyugodtan aminek akartok.

(Ezzel a pár mondattal asszem elárultam, hogy a legutóbbi vb-posztban zajló vitában, talán a blog történetében először, popp-pal értettem egyet. Csak természetesen nálam pont az ellentétes irányba működik ez a dolog, mint nála, és én is hozzáfűzném még, amit ő szokott, hogy az olaszok iránti utálatom csak a focira (sportra) korlátozódik, amúgy az emberekkel semmi bajom, sőt.)

(Ja, és még annyit, hogy a Serie A-t nagyon is szeretem nézni, a német után ez a második legszórakoztatóbb bajnokság számomra.)

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.19. 12:03:35

@giacinto: nem vállalkoztam arra, hogy egy-az-egybe összehasonlítsam a játékosokat. Csak annyit látok, hogy a Milannál van néhány olyan játékos, akik mostanában ritkán játszanak képességeinek megfelelően, viszont ha elkapják a fonalat, akkor csak nézel, hogy hogyan került oda a labda, ahova. ez pedig olyan tényező, ami két meccsen dönthet. Az Inter stabilabb, de kevesebb potenciált érzek benne. Ettől függetlenül egész simán lesznek bajnokok (sajnos).

Pato meg SZVSZ zseni, rengeteg olyan Milan meccset láttam, amikor egyedül kellett megoldania. Ezen kívül pedig hasznos is. Technikás, jól cselez és nem öncélúan, jól lő és eddig bármilyen poszton játszott, húzta a Milant.

mann 2009.12.19. 12:07:42

@popp: A Zete szurkerek is túlkiabálták az Old Trafford nagyrészt túrista közönségét... Nem valószínű, hogy a MU szurkerekről fognak Green Street-szerű filmeket forgatni a közeljövőben ;-).

Engem pedig az összes angol szurker lenagypofájúzása irritál, csak azért mert most épp Ferguson kolléga írása nem simul döccenésmentesen a véleményedhez.

Ott tartunk most, hogy PL vs. kontinens? :)
Az utóbbi évek PL fölénye szerintem nem kérdés, mégha, ez nem is utcahossz (ahogy ezt néhányan látni, láttatni szeretnék), hanem csupán néhány milliméter.
De ahogy korábban a hasonló spanyol, olasz hegemónia után történt, ez is változni fog.
Szerintem

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.19. 12:07:45

@Vul-Kahn: hogy sikerült kiválasztanod az orobicit?

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.19. 12:12:15

hat biztos jobban tudjatok, de en az elmult harom evben pirlot egyszer vagy ketszer lattam egy kicsit is motivaltan jatszani (abbol az egyik valogatott meccs volt), egyebkent adta az enervalt alibizest.

tehetseges meg minden, de annyira demoralizalo nezni, hogy meg muntariert sem cserelnem el, nemhogy cambiassoert.

ha folyamatosan, lagalabb fel evig hanyagolja a riquelmezest, akkor majd terjunk vissza a kerdesre.

csirko pasek 2009.12.19. 12:13:16

@heinrich: Miután a MU még soha nem verte ki a Milant, ráadásul a legutóbbi 2 magabiztos siker sem volt rég, a Milannak egyáltalán nem rosszak az esélyei :)
A Milan védelme valóban nincsen a topon, de a MU-nak "Rooneyn kívül nincs tisztességes támadója", akit pedig Nesta fog megpróbálni semlegesíteni.
A MU védelme valóban masszív, de meglátjuk mit tudnak majd kezdeni Pato-val és Dinho-val. Pláne úgy, hogy Evra nagyon kemény de a jobb szélen O'Shea/Brown/Neville/Rafael azért megforgatható bármelyiküknek.

Vul-Kahn 2009.12.19. 12:13:49

@_benito: egyszer jártam Bergamoban :-) (Meg Milánóban is, de akkor már túl erős volt az ellenérzésem az Interrel és a Milannal szemben is, úgyhogy ők nem jöhettek szóba.)

Amúgy a legdurvább, hogy a Milan öltözőjében Inzaghi helyére ülve fényképezkedtem :-D Ez azóta is egy szégyenfoltja az életemnek, és az is marad örökre. :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 12:15:18

@Vul-Kahn: Kifigyeltem már, hogy ugyanúgy gondolkozol a fociszurkolásról, mint én. Az avatarodat viszont lecserélhetnéd már egy szimpatikusabb német focistára. Nem kivántam túl nagyot ;-)!

Vul-Kahn 2009.12.19. 12:18:24

@_benito: egyszer jártam Bergamoban :-) (Meg Milánóban, de akkor már túl erős volt az ellenérzésem az Interrel, és a Milannal szemben is, úgyhogy ők nem jöhettek szóba.)

Amúgy az a legdurvább, hogy amikor a Milan öltözőjében jártam, Inzaghi helyére ülve fényképezkedtem. :-D. Ezt azóta is nagyon szégyellem, már 1000szer megbántam :-)

Vul-Kahn 2009.12.19. 12:19:41

Na az a kibeb*szott blogponthu, sorry a dupláért

Vul-Kahn 2009.12.19. 12:22:00

@popp: furán mutatna egy Scholl-avatar a Vul-Kahn nick mellett :) Jancker pofája már kevésbé lenne fura, ő megfelel, mint szimpatikusabb német focista? :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 12:27:39

@mann: Ha a Fergusonnak írt válaszomra gondolsz, akkor az neki meg a hozzáhasonlóan gondolkodó MU-sokhoz szólt és nem az össze hazai angolfanhoz. Mint ahogy ez amondatom sem általánosít: "Az a melldöngetés nem tetszik, amely némely hazai angol foci fanok között megy."

Az utolsó bekezdésedre meg csak annyit tudok mondani, hogy szerintem is. Hozzátenném, hogy a Fergusonhoz intézett hozzászólásom rád véletlenül sem vonatkozott.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 12:34:55

@mann: "Az a melldöngetés nem tetszik, amely némely hazai angol foci fanok között megy." - ugye ez a mondat nem általánosít? Egyébként nem a te inged ez, véletlenül sem.

Az utolsó bekezdésedre meg azt tudnám mondani, szerintem is.

@Vul-Kahn: Nicket is lehet ám cserélni ;-).

mann 2009.12.19. 12:48:41

@popp: Okéoké, nem öltözködöm hát fölöslegesen.:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.19. 13:29:51

@Vul-Kahn: @popp:

És valójában szerintem ti mindketten teljesen normális módon gondolkodtok a fociszurkolásról. (Én mindkettőtök hozzászólásait szeretem olvasni, pedig szinte szó szerint homlokegyenest ellentétesen közelítitek meg az európai labdarúgást, különösen annak német-olasz tengelyét.)

Vul-Kahn 2009.12.19. 13:58:46

@popp: Azé' nem mondhatod, hogy nem vagyok jófej, csak a te kedvedért cseréltem avatart... :)

@Csöncsön: Köszönöm az elismerő szavakat, én is szeretem olvasni a te kommenjiedet, bár leginkább csak azokat, amikben a "Messi", "Xavi", "Iniesta" és "spanyol" szavak nem szerepelnek. :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 14:27:59

@Vul-Kahn: Ó, lassan beköszönt a karácsony az nst-n is. Kellemes ünnepeket neked és kedves családodnak, ja és mindenkinek, aki szereti.

www.youtube.com/watch?v=rozGG-5sTd8

ericcartmen 2009.12.19. 14:29:31

@Vul-Kahn: És a Barcelona is max mondatonként egyszer :)

Az avatarcserét meg én is köszönöm

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.19. 14:37:00

@Vul-Kahn: nem lehetsz ennyire papírkutya. azonnal visszacsere

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 14:39:59

@mocsing: Inkább te is végy példát róla, ahelyett, hogy uszítanád ;-).

drosiii 2009.12.19. 14:44:13

@Vul-Kahn: nálam továbbra is ugyanaz az avatarod.

Jut eszembe, a kint lévő szavazás mennyire _aktuális_?

És melyik évre szól?

Vul-Kahn 2009.12.19. 14:55:04

@mocsing: :DDDDDDDD
mégiscsak közeledik a karácsony. De ne félj, ha bármelyik antinémet-fan rosszul viselkedik, azonnal előhúzom a farzsebből ezt: www.telegraphindia.com/1080313/images/13kahn1.jpg
:)

@popp: Köszönöm szépen, neked is hasonló szépeket és jókat! (bár ez a videó, és úgy egyáltalán a reggae nem áll túl közel a szívemhez, de a szándék a fontos:)

@ericcartmen: bitte :)

Ferguson 2009.12.19. 15:19:12

@csirko pasek: 1. a MU a 90-es évek elején KEK-et nyert, szal nem igaz, h "az azt megelőző 5 évben a nemzetközi kupákban semmit nem értek el". 2. Az intert azért hoztam példának, mert nekik a BEK-ben voltak eredményeik, de azóta leszállóágban vannak. A MU meg pont a BL-ben fejlődött fel nemzetközileg az egy szem busby aranykorszakot leszámítva.

Ferguson 2009.12.19. 15:23:29

@popp: "Amúgy a "kongó" stadionok hangulatáról annyit, hogy 2000 Roma druker 0-6-nál üvöltötte túl a 70000 angolt az Old Traffordon." - nem csodálom, h üvöltöttek, én is azt tettem volna a helyükben 0-6-nál... :D

csirko pasek 2009.12.19. 15:47:18

@Ferguson: 6 évvel a '97-es Pl győzelem előtt, '91-ben nyertek KEK-et. Ha a KEK-győzelemnek bármilyen hatása is volt a 6 évvel később Pl-győztes csapatra, akkor azt hiszem nem kell túlmagyarázni a Milan 3 és 5 évvel ezelőtti MU elleni.győzelmének a hatását a mostani párharcra.

Ferguson 2009.12.19. 15:52:03

@csirko pasek: engem egy dolog zavar csak. Az, h a milan és a MU-t utáló szurkolók lassan kihozzák azt, h a milan esélyesebb, mint a Manchester, amelyik az utóbbi években 3x PL bajnok, BL győztes, BL döntős és még sorolhatnám, a Milan meg...? Az egyik oldalon eredmények és csapat, a másikon szenvedés a 2007-es BL győzelem óta. De mondtam korábban, verjen ki a milan minket, ha utána megint nyerünk annyi kupát, mint 2007 tavasza óta... :D

csirko pasek 2009.12.19. 16:00:09

@Ferguson: nem azt állítottam, hogy a Milan esélyesebb, hanem jó esélye van a továbbjutásra. Csakúgy, mint a MU-nak. Mind2 csapatnak vannak olyan erősségei, amivel leverhetik a másikat. Pont arra akartam kilyukadni, hogy nincs egyértelmű esélyese a párharcnak, és ha a Mu nem veszi elég komolyan a meccset és úgy áll hozzá, hogy jön az "öreg" Milan, akkor az növeli a Milan esélyeit.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.19. 16:07:38

@Ferguson: Talán senki sem álította, hogy a Milan az esélyesebb, csak annyit, hogy nem esélytelenek.

Azt viszont nagyvonalúan elfelejted, hogy nyáron eladtátok a sorolt nagy diadalok egyik, ha nem a legfőbb letéteményesét (az igaz, hogy a Milan is).

CaBeL 2009.12.19. 18:04:05

hol lehet itt kibeszélni a klub-vb döntőt? vagy ezt senki nem nézi? :)

CaBeL 2009.12.19. 18:25:33

Pedig szépen játszunk a 2. félidőben...

CaBeL 2009.12.19. 18:28:03

Ez a Cellay meg Rodriguez elég rendesen darálnak :D

CaBeL 2009.12.19. 18:34:44

Most hogy az Estudiantes is kebekkel minket innen is igazolunk egy védőt mint Csigrinszkijt?

Ferguson 2009.12.19. 18:40:49

@popp: @csirko pasek: látva a fulham meccset, még akkor is, ha messze van még az összecsapás, tényleg a milan az esélyesebb :D :((((

CaBeL 2009.12.19. 18:44:15

Na nézzünk egy Messi gólt!!!

CaBeL 2009.12.19. 18:49:26

PEDROOOOOOOOOOOOOOOOO!

CaBeL 2009.12.19. 19:22:40

Messi bemellelte! :)

Ferguson 2009.12.19. 19:27:34

@CaBeL: jól elvagy itt a semmi közepén... :D

Hispan07 2009.12.19. 19:40:54

@Ferguson: én nem hiszem, hogy a Milan esélyesebb, de ha a Fulham jó a MU ellen egy 3-asra, talán a Milanban is bízhatunk - avagy most ki a bohóccsapat, hmm?

Ferguson 2009.12.19. 19:49:56

@Hispan07: a milan a bohóccsapat és ő a párharc esélyese is... :) Üdv

giacinto 2009.12.20. 17:45:08

@Vul-Kahn: Amiatt hogy utálod az olaszokat, az Internek kéne a legszimpatikusabb csapatnak lenni számodra :)

Vul-Kahn 2009.12.20. 17:47:16

@giacinto: ha hiszed, ha nem, ez majdnem így is van. :)

giacinto 2009.12.20. 20:35:44

@Vul-Kahn: na ugye, akkor még a Chelsea ellen szurkolhatsz is :)

és írd le hogy FORZA INTER!
süti beállítások módosítása