Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Gólt lőtté', örüljé'!

2009.12.16. 11:08 heinrich

Már a 2008-as EB alatt is kikívánkozott belőlem, de mondom ez mégiscsak válogatott meccs, nemzeti érzések, egy ország öleli elnézően keblére a bűnbánatos, tékozló fiút – akit csak a példa kedvéért nevezzünk Lukasnak, lengyelesebben meg Podolskinak – , tán még sajnálkoznak is a népek, hogy miért nem náluk játszik ez az ügyes gyerek, ejj, be kár érte. És ez így van jól, így van rendjén. De a klubcsapatokat ne keverjük már ide.

Ez az egész onnan jutott újra eszembe, hogy a hétvégén gólt szerzett a Juventus ellen Sergio Almiron, aki egyébként papíron a zebrák játékosa - a vezetés nem sajnált kilenc millió eurót leszurkolni érte még 2007-ben. Azóta egy őszt töltött a csapatnál, majd a Juve úgy adogatta kölcsönbe, még masnit is kötött a nyakába, itt van, vegyétek, de legalább vigyétek; játszott Monacóban, a Fiorentinában, most éppen a Barihoz lett kiközvetítve. Ez az Almiron biztosította be a kiscsapat győzelmét, de illedelmes jófiúként csak nézett bocsánatkérően, azokkal a mélyen ülő szemeivel.

Hahó, ember, mija fasz van? Bari mez van rajtad! Rohanj vagy két kört, rázd a rácsot, csússzál térden, hozakodj elő valami béna figurával, csak lássam rajtad, hogy gólt lőttél, hogy büszke vagy rá, hogy méltó módon képviseled a klubod. A rezignált pofádra, a tisztelettudásodra meg az illemtanóráidra nem kíváncsi senki, pláne nem az önkéntes skizofréniádra, melynek keretében elhatárolódsz saját magadtól.

Tökmindegy ki vagy, honnan jöttél, most én vagyok a szurkolód, az én klubom a te klubod is, tisztelj már meg azzal, hogy osztozhassak az örömödben. Tiszteld a klubod annyival, hogy nem rendezel olcsó pátosztól üresen kongó jelenetet, patetikus elhajlással, sunyi kikacsintással, művi tartózkodással.

Mert tudsz te, ha akarsz.



(a poszt természetesen nem Almironról szól, ő csak az apropóját szolgáltatta)

133 komment

Címkék: h több mint foci vegyes izé

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr921601760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.16. 11:16:29

(jelezném, ez nem homogén nst-álláspont)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 11:23:06

@_benito:

((nem is nou san trafford néven lett kilőve))

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 11:33:03

Igazad van abbah, hogy a legtöbbször ez egy üres gesztus, de azért nem mindenkinél. Például annál aki hosszú évek, akár évtized(ek) után kerül el az imádott klubtól, annál teljesen érthető a visszafogott gólöröm.

ericcartmen 2009.12.16. 11:33:38

Tekintve, hogy egy őszt töltött csak a juvéban, egyetértek, nem fűzi oda sokkal több minden, mint a barihoz. (max hogy ott szivesebben játszana)

Azért remélem ha Panucci gólt szerez hétvégén, azt a két kört azért nem futja le

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 11:41:39

@ericcartmen: Én pedig azt, hogy Panucci és egyik társa sem talál be.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.16. 11:41:57

én meg azt mondom, a góllal letudta az új csapata felé a kötelezettségét, és megtisztelheti annyival az előzőt, hogy nem ünnepli meg. attól még bárki más ugyanúgy ünnepelhet a lelátón, vagy a pályán, a gól érvényes, ugyanannyit ér.

kontrapéldának nesztek adebayor.

raoul_duke 2009.12.16. 11:44:22

@heinrich: köszönöm!!

Amikor pl. Podolski nem örült a góljának a lengyelek ellen, teljesen kiakadtam, hogy miért kell belőle Nagy Embert csinálni, hogy nem örült. Ha nem örül a lengyelek elleni góljának, akkor mi a picsának nem a lengyel csapatban focizik??

Ha nem értesz egyet azzal, hogy gólt szerzel egy csapatban, akkor hagyd ott azt a csapatot!

raoul_duke 2009.12.16. 11:46:44

@_benito: nem kell az egykori csapat ellen akkora fesztivált csinálni, mint amikor a régi csapatodban játszottál, és a legnagyobb ellenSÉGnek gólt lőttél, de bánatos szemekkel csendben elsunnyogni gyökérség szerintem.

szferi 2009.12.16. 11:47:17

Engem csak az idióta gólörömök idegesítenek, amúgy leszarom, hogy valaki örül-e a góljának vagy sem, felőlem el is sírhatja magát.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.12.16. 11:47:29

@raoul_duke: Ha nem értesz egyet azzal, hogy gólt szerzel egy csapatban, akkor hagyd ott azt a csapatot!

Ez azért nem ilyen egyszerű kérdés.

szferi 2009.12.16. 11:48:10

@raoul_duke: ez azért nagy hülyeség.

ericcartmen 2009.12.16. 11:48:40

@popp: Nyilván én is, de ez nem kapcsolódik a poszthoz

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.12.16. 11:51:59

@raoul_duke: ha Koman neadjisten ukrán válogatott lenne és gólt lőne a magyaroknak, szerinted kéne ünnepelnie, vagy nem?

Neil Blender 2009.12.16. 11:54:46

@raoul_duke: Azert valogatott szinten szerintem ez nem ilyen egyszeru. Teszem azt mondjuk hogy egy teljesen mas peldat hozzak Nagy Laci lehet hogy spanyol szinekben fog kezilabdazni. Most akkor o is oruljon minden a magyaroknak dobott gol utan? (persze a pelda nem a legjobb hiszem o mar volt magyar valogatott Podolski meg nem volt lengyel kulonben nem lehetne nemet).

En azt mondom hogy Podolski jol tette hogy nem unnepelt. Azert nem kell Baritol messze menni hogy lassuk mit okozhat egy gol ha a kenyeradodnak lovod, vagy a kenyeradod orszaganak (Ahn)

klubszinten ez azert mas, de azert elek a gyanuperrel hogy sok jatekos eseteben TENYLEG szamit az hogy hol jatszott elotte. Azt sem hiszem hogy ha a Milan Realon Kaka golt lott volna akkor 2szer korbefutja a stadiont.

krysal 2009.12.16. 12:02:11

Érdekes ez az álláspont, van is benne igazság. Aztán ott van a másik véglet, mikor a Mór rúgott Monacói színekben gólt a Bernabeuban, és eszébe se jutott ünnepelni a gólját - pedig simán beinthetett volna egy kiadósat az elnöki szék felé.

Más kérdés, hogy olyan vastapsot kapott a Madridi publikumtól, mintha habfehérben lőtte volna.

Rengeteg hasonló eset létezik a focitörténelemben.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2009.12.16. 12:03:57

jajj gyerekek. hát a mai játékosok közül mutassatok már olyat, aki két egymást követő meccsen ugyanolyan mezben fut ki. ha valaki három szezont lehúz valahol, az már a hűség szobra. némelyik játékosnak könyv-méretű jegyzetek kellenének, hogy most akkor szabad-e örülni a gólnak vagy nem.

a mez dönti el és passz. az életed kell(ene) adni a klubért, pláne a válogatottért. ha meg valamiért nem tetszik az ellenfél, akkor meg kell mondani az edzőnek, hogy te béla bá, én ott születtem, hadd ne játsszak már ellenük.

balu11 2009.12.16. 12:08:19

azt tudtátok, hogy Anelkának van egy külön embere arra, hogy a góljai után jelezze neki, hogy örülhet-e (=játszott-e korábban valamikor az ellenfélnél)?

krysal 2009.12.16. 12:11:38

@balu11: pirospont! Szerintem van egy táblázata az öltözőben kifüggesztve, vagy valami ilyesmi...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2009.12.16. 12:13:07

@JClayton: mint a huzat. ha úgy dönt, hogy ott játszik, akkor ott játszik. én tuti, hogy a büdös életben több passzt nem adnék annak, meg szóba nem állnék vele többet, aki csapattársamként rituális öngyilkosságot követ el, mert gólt lőttünk.
(kivéve, ha mondjuk vb-döntőben nyerünk egy ilyen találattal :)

Walmer 2009.12.16. 12:15:39

Egyetértek a posttal. Mikor baggio annak idején a Juvéhoz került imádott Fiorentinájából és elkezdett rinyálni, hogy jaj istenem a Fio ellen nem tudok játszani, mert hát ugye az életem, akkor valami hasonló szöveggel tették helyre.

ha nem szeretnél egy csapatban játszani, akkor ne menj oda. az nem megy, hogy bíznak benned, megfizetnek, aztán te meg pofánköpöd őket. nem kötelező ott játszani.

Ezerszer inkább Adebayor gólöröme, mint ezek a "úgysajnálomhogyimádottcsapatomnakgóltrúgtam" kis pöcsök.

Walmer 2009.12.16. 12:17:50

@krysal: Az meg megint egy más kérdés, hogy neki nem az a feladata, hogy tapsoltassa a madridi szurkolókat.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 12:19:16

látjátok, nemzetközi szinten vannak ilyen problémák, míg itthon megoldott dolog ez, a vasas és az újpest közt biztosan, mivel a negyedik ker-ből kölcsönadott Remili pl lelkiismereti okok miatt ősszel nem lépett pályára eredeti klubja ellen piros-kékben. (míg végh zoltán pl igen).

Walmer 2009.12.16. 12:19:51

@JClayton: azt neki kell eldöntenie. ha én az ukrán válogatottban játszanék én örülnék neki, mert biztos jó okom volt arra, hogy ott játszak és ne a magyarban.

krysal 2009.12.16. 12:21:47

@Walmer: a szurkolók nem csak neki tapsoltak, egyfajta üzenet volt a Gyilkosnak, hogy okok, jó ez a Ronaldo, de azért...

A Madridi szurkeszektől egyébként sem idegen az ilyen (bár kevés ilyen szurkolótábort ismerek), a megbecsülésüket fejezték ki neki. Hol van ezzel a gond?

Amúgy... A gólöröm nem szíve-joga az adott játékosnak? Van valami íratlan szabály, hogy "neked márpedig örülnöd kell, wazze, azé' fizetünk!'??? X-nek, y-nak nem szimpatikus, ok, lehet, de pl. én kifejezetten értékeltem, hogy a Mór nem rendezett csinnadrattát. A jelenlegi kenyéradónak a góllal tartozik, nem azzal, hogy szétvetett karral tiszteletköröket rójon fel-alá...

Mr.AT 2009.12.16. 12:30:17

Nem értek egyet a poszttal, és Bence kolléga fenti meglátásához csatlakoznék. (@_benito: )

Ez szerintem morális kérdés - attól, hogy qrva gyenge vagy, és fejlődés céljából kölcsönadnak egy vagy fél szezonra valahova, még a fő kenyéradód a "gazdád" marad, akit illik tiszteletben tartani.

Ilyen esetben pedig, mint amilyen Almironé, akiért b*zdmeg Seccoék 9 Mio EUR-t fizettek, és egy qrva yo meccse nem volt még a csapatban, a teljesítményét leginkább a "kerékkötő", vagy méginkább az "emberhátrány" jelzőkkel tudnám illetni, amely mellett még Tiago is üde színfoltnak bizonyult, az a minimum, hogy ha szökőévente egyszer rúg egy talált gólt, és azt pont ellenünk rúgja, hogy szakadna rá az ég, akkor ne ugráljon már önfeledt bakkecske módjára.

Ez a lojalitás és a tisztelet számomra minimálisan is megkövetelhető szintje.

Mr.AT 2009.12.16. 12:30:53

@Walmer: Nem arról van szó, hogy ne játsszon és ne rúgjon gólt. Játszott, és gólt is rúgott.

Ne keverjük a két dolgot.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 12:31:39

@balu11: Mondjuk a Sevilla kispadján tényleg van egy Luis Fabiano felelős, aki azonmód beszalad a pályára lefogni a brazilt, ha annak elgurul a gyógyszere.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.16. 12:34:04

Nem látom be, hogy mi azzal a probléma, ha valaki megtiszteli előző, vagy éppenséggel ha kölcsönben van, akkor a kölcsönadó klubját azzal, hogy nem örül látványosan. Olyan kevés emberi dolog maradt a mai profi futballban, azt a keveset, ami még él, ne próbáljuk már elüldözni.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 12:35:34

egyébként ez az egész olyan, mintha elhagyna/elhagynám a csajom és a következővel nem tudnám élvezni a szexet, mert még szeretem az előzőt, mert még sokat jelent, és ezt kb meg is mondom az újnak azzal, h faarccal megyek el esténként

(a szex a gól, a csaj meg a szurkoló)

persze egy sokéves kapcsolat után az elsőnél még eszedbe juthat, de utána nem. almironnak viszont egy részegen dugás volt a juve, akit még éjjel hazaküldött taxival, ne lelkizzen má'.

mert pl ha Lahm anno nem örült volna egy Bayernnek rúgott gólnak a bajnokságban, azt meg is érteném, mivel müncheni gyerek, tizenéves kora óta a klubnál.

krysal 2009.12.16. 12:38:16

@mocsing: aha. és te sem hatódtál meg, mikor Elber majd' elsírta magát a Bayernnek rúgott góltól. jah, tudod kinek meséld ezt...

Walmer 2009.12.16. 12:40:34

@krysal: kenyéradónak góllal, a szurkolónak meg hogy szeresse a klubot, ha odament. ezt pedig elég nehéz elhinni akkor, ha sírógörcsöt kap, mikor gólt rúg.

Walmer 2009.12.16. 12:41:12

@mocsing: hogy én miért nem tudok ilyen jó analógiákat találni?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.16. 12:41:37

várom a City elleni meccset, amikor Arsha lekussoltatja Adét :)

Mr.AT 2009.12.16. 12:42:12

@mocsing: Almironnak nem egy részegen dugás, hanem élete lehetősége volt a Juve, mert b*zmeg álmodni nem álmodhatott róla, hogy egy ilyen dilettáns félvak f*sz mint Secco kinézi egy ilyen csapatnak.

Tekintve, hogy se tehetsége, se képességei, se semmilye nincs meg ahhoz, hogy itt szerepeljen, nyilvánvaló, hogy az egész arra volt csak jó, hogy mi elb*sszunk egy tízest, amiért amúgy már épkézláb focistákat is adnak a piacon, ő meg mesélhesse még 50 évig az unokáknak, hogy "jáccottamajuvéba'e'wazze".

Walmer 2009.12.16. 12:43:19

@Mr.AT: És hol marad a tisztelet a Bari szurkolóival szemben?

Walmer 2009.12.16. 12:44:15

@Mr.AT: Sőt, gólt is lőttem nekik, ecsém.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 12:44:32

@krysal: teljesen más kérdés, h én meghatódtam-e "müncheni oldalról", meg hogy a lyon szurkolói joggal várták-e a gólörömöt, mivel telibeszarják elber múltját.

egyébként írtam, bizonyos esetekben egy alkalmat egyetlen klubbal kapcsolatban megértek, elberé pont ilyen a Bayern ellen.

de szerintem már podolski is vicces lenne, ha legközelebb se örülne a lengyeleknek rúgott góljának, ahogy a következő körben elber is örült volna, ha a stuttgartnak talál be.

@Mr.AT: mint intézmény akkor se jelent neki semmit a juve, innen pedig műbalhé az egész

Walmer 2009.12.16. 12:45:50

@imici77: volt már city elleni meccsetek. szerintem kettő is idén. le lettetek buzizva elég rendesen mind2-n.

krysal 2009.12.16. 12:49:00

@Walmer: szeresse a klubbot? mond, te melyik században élsz? ha engem felvesz a Vodafone, akkor ezentúl csókolgatnom kell a logót, a felhasználókat meg ölelgetni, vagy mi a műbráner?

A focisták legtöbbjének egy-egy klub egy kiba... munkahely, vegyük már észre! Az olyanok, mint Raul, Maldini, Del Piero kihalófélben lévő állatfaj. És ide a rozsdás bökőt, ha pl. Rault, csak mert kiöregedett, elpasszolná a gyilkos, a szíve klubjának rúgott csapatnál tuti nem látnál gólörömöt. És aki szerint ez nincs így jól, azt orba kell verni egy szívlapáttal, hátha hazatér tőle a jobbik esze...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 12:49:11

@Walmer: Azzal, hogy lő egy gólt volt csapata ellen, már megteszi a játékos a klubjáért, amit megtehet. Azt meg már hadd döntse el, hogy ezután körbefutja a stadiont, vagy a gratulációkat kelletlenül fogadva, lehatott fejjel visszakocog a középkezdéshez.

Ezügyben is hülyeség általánosítani. Nem hinném, hogy minden focistánál álságos volna ez a gesztus. Morintes esetében például biztos nem volt az. De nemcsak a klub szeretett játszhat egy visszafogott gólörömnél, hanem például az emberi tényíező is. Az adott csatár mondjuk nem érzi úgy, hogy a pofájába kéne ünnepelni azoknak az embereknek köztük nyilván néhány barátjának, akikkel talán féléve még együtt sírt és nevetett, esetleg volt csapata edzőjével ápol olyan különleges viszonyt, amely visszafogottságra készteti.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.16. 12:49:18

Tipikusan olyan kérdés, amelyikben nincsen abszolút érvényű igazság, csak egyedi esetek.

(Egyébként ez magára a gólörömre eleve is igaz. Az jó esetben ösztönös valami, és aki gondolkodik, hogy hogyan örüljön vagy ne örüljön, az nem őszinte magához, és így szurkolóihoz sem lehet az.)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.16. 12:50:59

@Walmer: igen, és? tavaszra gondolok... de tudod, Te ezt nagyon jól :)
Amúgy meg talán majd közvetíti a meccset, láthatod, nem kell patakoztatnod, mint ma :) MERT ERRE VAN IGÉNY! :)

ps: tavaly is le lettünk, aztán most mégis nem mi játszunk szombat-szombat ritmusban :)

krysal 2009.12.16. 12:51:23

@krysal: "szíve klubjának rúgott csapatnál" - mármint gólnál, sry.

díszbohóc 2009.12.16. 12:51:42

Ennyi erovel Anelkának nem kellene ismernie a gólorom fogalmát...

papercut 2009.12.16. 12:52:24

@heinrich: Már bocs,de amit írsz az kb olyan, hogy nyugodtan nyaljad-faljad, sőt ha már ott vagy, baszd is meg új csajodat, ha összefutsz a régivel, mert ha nem akkor miért is vagy vele? Azért az embernek van múltja meg érzései, és ne mondja nekem senki, hogy az, hogy tisztelelem az ellenfelet az egyenlő azzal, hogy nem tisztelem a sajátjaimat. Csak nem tagadtam meg azt aki voltam azért, aki vagyok. A gesztus szép, de legalábbis udvarias, míg nem így cselekedni sokszor gerinctelenség.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.16. 12:53:42

@krysal: "ha engem felvesz a Vodafone"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ezért Te mit fogsz kapni... :DDDDDDDDDD Én is Ikeáztam már, aztán... :DDDDDDDD majd ez lesz: kapsz iszonyú nagy általánosságokat észosztással egybekötve, meg jönnek a csúnya szavak is... :D

nájsz .)

krysal 2009.12.16. 12:55:15

@popp: egyetértünk, messzemenően.

krysal 2009.12.16. 12:56:37

@imici77: hjaj, rámn yomulnak az anti-globalisták, vagy mi a szösz? V-helyett odaképzelhetsz bármilyen céget.

Mr.AT 2009.12.16. 13:00:44

@Walmer: Megrúgta a gólt, amivel bebiztosították a győzelmet. Ezért mondom, hogy ne keverjük már a két dolgot. Hozta az (ő szintjén feltétlenül) maximumot, rúgott egy gólt, nem is kicsit, amivel nyertek.
Ehhez képest apró, de tiszteletteljes és lovagias gesztus az, hogy nem szart még oda is az arcunkba azzal, hogy mutogatva körberohangászik a stadionban, a saját seggét ütögetve.

Titi120 2009.12.16. 13:09:06

@papercut:
Nem valószínű, hogy bárki előttem leírta már ezt a (tag)mondatot ezen a blogon: engem meggyőztél. :)

raoul_duke 2009.12.16. 13:13:50

@Imiface: miért nem?

@szferi: miért?

@JClayton: igen.

Nem kell a "szeretett klub" ellen szerzett gól után széttépni a mezedet, nem kell bemutatni a szurkolóknak, nem kell a kapus pofájába vigyorogni sem, de nem örülni a szerzett gólnak (az új szurkolóknak és csapattársnak szerzett örömnek, a gólprémiumnak, a megszerzett pontnak, a gólt lőttem bazmeg érzésnek, stb.) szerintem nagyon béna színjáték.

madbalee 2009.12.16. 13:18:14

Hát nem tudom, meg tudom azért érteni Almiron-t.
Lehet, hogy a Juve több neki mint tulajdonló klub.
Abbiati pl nem védett a Milan ellen, amikor kölcsönben volt a Juve-nál. (Más kérdés, hogy állítólag sérült volt, bár ha jól tudom csak azon az egy őszi meccsen nem ő védett)

Walmer 2009.12.16. 13:18:36

@krysal: most meg te jössza azzal, hogy egy cég olyan, mint egy futballklub? ezt korábban már kiveséztük, mikor valaki megemlítette, hogy szerinte egy fociklub meg az IKEA között semmi különbség nincs.

Szerintem ne kezdd megint.

De tegyük fel, hogy igaz. Ugyanaz. ha vodafone-os vagy, akkor nyilvánosság előtt csólolgatod azt a kibaszott telefont igen. az, hogy dugás után hogy szidod a céget a csajodnak a hálószobában az a te dolgod. De nyilvánosan azt mutatod, az életed a cég. A cigány ugyanis annak hegedül, aki fizeti.

calcio_di_rigore 2009.12.16. 13:19:02

@mocsing: az egész felkészülést azokkal a játékosokkal és azzal az edzővel csinálta végig, akiknek most gólt rúgott, csak aztán kölcsönadták, hogy játszhasson.

Juve mint intézmény, semmi köze ehhez.

Walmer 2009.12.16. 13:21:58

@imici77: ponosan. erre van igény. meg a maunikára, meg a Josira. Egy city-spursre meg nem kíváncsi az átlagparaszt. Mint ahgy egy Kuroszavára, meg egy Bergmanra sem. tetszik az analógia remélem:-)

krysal 2009.12.16. 13:24:25

@Walmer: "Ugyanaz. ha vodafone-os vagy, akkor nyilvánosság előtt csólolgatod azt a kibaszott telefont igen."

Ezt ugye te sem gondolod komolyan? Egy "munkahelynek", legyen az egy klub vagy egy cég, azzal tartozol, hogy maximális profizmussal teszed a dolgod. a szubjektívum pedig mindenkinek szíve joga, hagyjuk már meg neki! A szurkolónak alapvetően nem az a lényeg, hogy ha kell, gólt, gólokat rúgjon az ex-csapatának? És az sosem merült fel bennetek, hogy az az ember mennyire lehet őszinte, aki fél éve még a másik csapat címerét csókolgatta szorgosan, és most gondolkodás nélkül cidázza az újat? Az ilyeneket nevezem én ribancnak.

Walmer 2009.12.16. 13:25:02

@Mr.AT: senki nem írta, hogy mutogasson, meg vegye elő a farkát és verje rá del pierora.
Annyi volt a post, hogy ha már gólt lő, akkor ne köpje szembe a saját csapatának szurkolóit, csapattársait azzal, hogy elnézést kér Agnellitől.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 13:26:00

@Walmer: Elárulok egy titkot: a szukolók a gólt várják (el), nem a gólörömöt. Az már csak ráadás. Eleve sem marad el gólmámor, a publikum csuhajjázik irgalmatlanul akkoris, ha a csatár nem örül.

@mocsing: Az olyan őszinte szerelmi kapcsolatok, mint a lovag és öreghölgye, vagy mint Totti és az anyafarkas között ma már elég ritkák a fociban. De ha valaki valamilyen okból szakít a one_and_onlyval ne kelljen már élveznie, ha a nagy szerelme orra előtt kell kefélnie.

A prosti meg úgyis megtette a dolgát, ha téged kielégít, miközben ő maga nem élvez. Érzései neki is lehetnek és azok nem megvásárolhatók. Aztán léteznek álszent prostik is.

Walmer 2009.12.16. 13:28:17

@krysal: szubjektum a budin, a hálószobában, fürdőszobában esetleg, de nem munkahelyen. Ki ne találd már, hogy ha kirakatember vagy egy cégnél, de akárcsak egy szaros ügyfélszolgálati melós, akkor mondhatod, hogy igen jó az a voda, de én nem adnék érte annyit.

De hülyeség amiről vitázunk, mert egy vállalat nem egyenlő futballklub.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 13:30:35

@calcio_di_rigore: márpedig szerintem elsősorban az intézménynek, azon belül is a szurkolóknak szól az öröm mellőzése. azoknak meg aztán végképp nem jelent semmi Almiron.

kétlem, h a kölcsönbe passzoló edzőnek és a volt társaknak (akikkel ugye csak az edzést nyomták együtt) szólna ez.

@krysal: a mezcsókolgatás egész más, azt ne keverd ide szerintem, mert nem feltétlenül része a gólörömnek

Walmer 2009.12.16. 13:30:46

@popp: Itt azért elég sok szurkoló elvárja gólörömöt is úgy látom.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 13:35:12

@popp: ezért írtam, h vannak szituk, amiket megértek, még podolski túlragozott esetét is, de ilyen morientesé és elberé is. almironé viszont nem és egyébként úgy általában a kölcsönadott játékosokét nem, hacsak nem 5 éves kora óta él a pálya mellett, mint mondjuk casillas madridban, vagy neuer gelsenkirchenben, de őket meg ugye nem fogják kölcsönadni.

egyébként szerintem a gólörömöt nem feltétlenül elvárod, de az elmaradását csak nagyon indokolt esetben tudod megérteni.

Mr.AT 2009.12.16. 13:39:50

@mocsing: Ázz...

1. Ott vannak a volt csapattársak, akiket már 3 éve szomorít amúgy sikeresen a tehetségtelenségével, minden nyáron, hónapokon át, mire nagy nehezen sikerül lepasszolni valahova. Nem arról van szó, hogy nyomtak egy Juve-logót a vállára, hogy "ájjábeasorbaTibikém", hanem együtt fut, zuhanyzik és eszik 28 játékossal, akik pillanatnyilag a Juvét alkotják, s akik most pár méterről végignézték, hogy tétmeccsen gólt lő nekik. Ne egyszerűsítsd le ennek a pszichés hatását.

2. Alighanem ő maga is érzi, ha egy minimális intellektus és önkritika is szorult belé, hogy nem hogy 9 Mio, de 9 ezer EUR-ra sem szolgált rá a csapatnál, sőt, és ehhez képest véleményesen szerencsés fejlemény az, hogy PONT ellenünk rúg egyet, bő 30ról.

3. Mindemellett nem egy BL-döntőről van szó, ahol a 119. percben 4:4nél besarkazta a győztes gólt a csapatának, 3 biciklicsel, 2 esernyő meg 4 kötény után, hanem egy kb. utolsó koporsószögről, ami érdemben már nem osztott, nem szorzott.

Mindezek mentén én személy szerint QRVÁRA MEGÉRTEM, hogy miért nem rohangászott önkívületben, és ezentúl mindezt QRVÁRA EL IS VÁRTAM tőle, az előzmények ismeretében.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 13:48:11

@Mr.AT: elvárni azért nem kéne, nem ő tehet róla, h egy picikét felülárazták és leigazolták. teszi a dolgát, vagy elég lesz, vagy nem.

szerintem - különösen annak fényében, h egy fél évet volt gyakorlatilag a klubnál, és kemény 10 meccset játszott zebramezben, ha hihetek a wikipedianak - nem jöhet ez őszintén.

illetve bocsánat: jöhet őszintén, nem akarom megmondani, ki mit érezzen, de annyival biztos nem tartozik a juvénak, biztos nem köti oda annyi minden (max egy csomó kölcsönszerződés, amivel elmondják, h baszott nagy teher vagy itt, öcsi - mert azt senki ne mondja, h egy 29[!!] éves játékost fejlődni adnak kölcsön), h ne illene megadnia a mostani szurkolóinak azt, ami jár.

(a gól a csapatnak jár, az öröm a szurkolóknak grátisz, akik együtt örülni mennek ki. egyedül örülni otthon is lehet a fotelban.)

cseh2matyi 2009.12.16. 13:53:28

Szerintem az a legjobb gólöröm, ha bal és jobb-bunkó is egy kupacon ünnepel a gólszerzővel. A többi csak szereptévesztett ribik színháza.

Asidotus 2009.12.16. 13:56:06

Szerintem minden focistának szíve-joga eldönteni, hogy ünnepli meg a gólját, vagy hogy nem. Minden klubváltás valahol egyedi eset:
- Mert nem mindegy, hogy valakit kiutálnak a szurkolók
- továbblépett egy nagyobb csapat felé, ráadásul az sem mindegy, hogy ezzel elhagyta a csapatát vagy olyan nagy pénzt kapott a klub, hogy azzal segít rajta (Nesta a Lazióból meg Kaka a Milánból)
- esetleg visszalépés a klubváltás, egy kisebb, a jelenlegi szintjének jobban megfelelő csapatban.
Ráadásul vannak még a kölcsön játékosok, akik azért papíron még a másik klub tulajdona. Mert nem mindegy, hogy eladom vagy kölcsön adom, mert esetleg később még számítok rá.
ÉN megértettem Adebayort az Arsenal -drukkerek ellen, és megértem Almiront a Juve-nak lőtt gól esetén is.
És szerintem arra is lehet mód, hogy odaszerződés esetén a játékos kiköthesse, hogy szeretett klubja ellen nem lép pályára, ha az új klub ezt elfogadja, miért ne? Azt hiszem, kölcsönszerződések esetén van is rá példa.
Gólt meg kell lőnie, ez kutya kötelessége, mert felelős a jelenlegi klubjáért, de legfőképpen saját magáért, de hogy az érzelmeivel hogy számol el, ez az ő dolga.

reader613 2009.12.16. 13:59:22

Henrik Larsson amikor gólt lőtt a Celtic-nek, nem ünnepelt. Sokkal kevesebbet vett ezzel az épülő barcelonai hírnevéből, mint amennyit az ellenkezőjével lerombolt volna a Glasgow-ban máris álló szobrából.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 13:59:57

@mocsing: Nem tudhatjuk minek szól az öröm mellőzése, szerintem ahogy föntebb írtam lehetnek e mögött emberi tényezők.

Mondjuk egy focistának egy topbajnokság kisklubja, ahol mondjuk eltölt másfél évet, apailag támogatja a klubelnök vagy az edző, akkor miért ne lehetne hálás nekik, meg a klubnak. Ezt a hálát miért ne fejezhetné ki azzal, hogy nem örül a nekik lőtt gólnak.

Nem ez a kardinális kérdés - szerintem.

nils_h 2009.12.16. 14:00:06

@mocsing: Á, nem jól mondod, testvér!
Ha az új csajodat megdugod, az olyan, mintha bárkinek lőnél gólt. Amikor a volt barátnőd kb legjobb barátnőjét filterezed még az is ok. De hogy közben fölhívd (video)telefonon az exed, és ezt egy "YESSS!" kiálltással "az orra alá dörögölöd", az már nem biztos, hogy kóser, még ah a haverok meg is tapsolnak érte :)

Asidotus 2009.12.16. 14:03:51

Odalett a kommentem :(
Szerintem mindenki úgy örül a góljának, ahogy akar. Ha ez nem tetszik a kenyéradóinak, akkor legfeljebb elzavarják.
Az, hogy valaki fél évet játszott a Juvéban, az nem jelent semmit, attól még lehet, hogy egész életében Juventus-drukker volt, és még most is az.
Másrészt, kölcsönszerződés nem eladás. A különbség az, hogy később még számolnak veled, elvileg legalábbis.
Meg, mindenki máshogy hagy ott egy klubot: mert Adebayort elzavarták a drukkerek, Nestát meg Kakát megsiratták, ráadásul az ő áruk komoly segítség volt a klubjuknak. Van aki meg mosolyogva, boldogan hagyta ott, örült, hogy szabadult.
Én sem szaladoznék, ha a Juventusnak rúgnék gólt. Berúgnám, de nem nyargalásznék.

Everred 2009.12.16. 14:04:30

@Walmer: azért nekem pl. nem esne jól, ha mondjuk United-Milan BL-nyolcaddöntő lenne és Beckham füligérő szájjal körbenyargalná az Old Traffordot, miután gólt lő.

És az sem tetszett volna, ha Ronaldo teszi ugyanezt Lisszabonban, de szerencsére nem tette, nagyon szimpatikusan viselkedett és méltányolták is a hazai szurkolók.

szferi 2009.12.16. 14:07:04

@mocsing: "megadnia a mostani szurkolóinak azt, ami jár" - megtette amit tudott, gólt lőtt, még le is kellene szopnia az egész stadiont, vagy mégis mi az, ami még jár? ugyan már.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 14:09:47

@popp: A második bekezdés első mondata helyesen: Mondjuk egy focistának egy topbajnokság kisklubja nyitja meg a karrierjét, ahol mondjuk eltölt másfél évet, apailag támogatja a klubelnök vagy az edző, akik segítségével sikerül egy nagyobb klubhoz igazolnia, miért ne lehetne hálás az őt előkaparó kisklubnak?

Walmer 2009.12.16. 14:11:15

@Nűnű: Ha a Juventusnak gólt lőnék én nyargalásznék az 7szentség.

Mr.AT 2009.12.16. 14:13:33

@Walmer: Ezt úgy hívják, hogy FIFA 10 + ügető a Kerepesin kombó. :-)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 14:15:46

Csak annyi, hogy itt nem az 'ikonok' gólszerzéséről volt szó, hanem a jobbágyokról, akikből ezerszer több van.

A posztot meg Bari szurkolóként írtam, és továbbra is az a véleményem, hogy Én, mint szurkoló, rossz szájízzel fogadom/nám, ha az aktuális gólszerző fejében az járna, hogyan adózhatna tisztelettel korábbi klubja felé, mintsem az, hogy hogyan örülhetne velem. Nem kell az indiántánc, de a gólját azért ünnepelje meg, legalább szolidan.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 14:15:55

@Walmer: És ha a West Hamnek vagy az MTK-nak?

Walmer 2009.12.16. 14:16:43

@nils_h: nem jól mondod harcos.
Ilyet nyilván nem teszek, mint ahogy nem tett olyat sem nevezett úriember, hogy meccs után bement a Juve öltözőjébe és játszotta a faszagyereket.

ha az új csajoddal a régivel egy házibulin összefuttok, akkor nehogy már végig lógasd az orrod, mert az exed ott van? Ezzel az új nődet, akit most elvileg szeretsz, hisz azért vagy vele, alázod meg.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.16. 14:18:16

@popp: ez az egész nem kardinális kérdés

@nils_h: attól tartok, nem nekem szántad ezt a kommentet, talán neki @papercut:

ha nekem, akkor nem értem.

@szferi: a szurkolónak az élmény is jár a pénzéért, meg a hűségéért adott esetben, amiben benne van az is, h vele örülsz. nem tragédia, ha nem - csak akkor ő minek énekel vesztes állásnál is, te meg miért nem igazolsz automatikusan el, ha 2 forinttal több fizetést ajánlanak? nyilván nem fekete-fehér a dolog és nem csak a gólok számolásáról szól a _stadionban_ szurkolás

Walmer 2009.12.16. 14:18:55

@Everred: Ha Becks a Milan színeiben a traffordon gólt lőne és nyargalászna, az nekem nem gond. inkább ő, mint Inzaghi

Everred 2009.12.16. 14:19:57

@Walmer: nem kell lógatni az orrod egész este, de nem is kell negyedórán keresztül smárolni a szeme láttára. Mert az elég ízléstelen olyasvalakivel szemben, aki egykoron elvileg sokat jelentett neked.

Walmer 2009.12.16. 14:23:02

@popp: már nincs olyan erős kötődés. ha az lenne, akkor ott játszanék. Mint ahogy Le tissier sem ment sehova Southamptonból, pedig befért volna Európában gyakorlatilag majdnem minden csapatba.
De ugyanez Totti is.

Azazello007 2009.12.16. 14:23:10

@reader613: Henkét viszont olyan hangrobbanás fogadta, amikor csereként beállt a Celtic ellen, ami csak a legnagyobbaknak jár.

mickeyknox 2009.12.16. 14:24:28

ez aztán tényleg olyan dolog, ami a játékos egyéniségétől függ.

ha almiront vesszük, akkor viszont egy kicsit túlzás ez a nagy anti-gólöröm, lévén nem sokat játszott zebramezben.

de valószínűleg reménykedik abban, hogy még sokat fog :D

raoul_duke 2009.12.16. 14:25:00

@Everred: de nem is kell látványosan semlegesen viszonyulni hozzá "a volt csajodra való tekintettel".

Everred 2009.12.16. 14:25:43

@Walmer: ki az az Inzaghi, hol érdekel ő engem, hol nem szarom le, hogy mit csinál? Beckham, aki gyerekkorától a Manchester Unitednek szurkol, tegye a dolgát profiként és tegyen meg mindent, hogy a csapata legyőzze a Unitedet, de a szurkolóktól és a klubtól is kapott annyit, hogy egy ilyen szimpla gesztus bőven belefér.

(amúgy persze, hogy inkább ő lőjön gólt, mint Inzaghi, ez nem is kérdés)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 14:26:18

@heinrich: Úgy sejtem, hogy a legtöbb Bari szurkoló egy kiadós Juve-verés utáni éjszakán éppen lefossa, hogy Almiron nem örült a harmadik gólnak. Legalábbis a lefújás utáni percekben nem úgy festettek a lelátón, mint akik Almiron "tiszteletlenségén" bosszankodnának éppen, ehelyett frenetikus fiesztát rendeztek kedvenc csapatuk győzelmének tiszteletére.

Walmer 2009.12.16. 14:26:37

@Everred: Igen, igaz. A kérdés, hogy Almironnak vajon volt -e olyan mély kapcsolata a Juvéval?

Egyébként meg nyilván gólöröm és gólöröm között is van különbség. Egy ökölrázás simán belefér. vagy egy "ez az!!!" üvöltés. adebayoré túlzás volt, de még azt is jobban respektálom, mint ezt.

Walmer 2009.12.16. 14:28:02

@Everred: Hát öregem, engem az nagyon tud irritálni, ha egy olasz gólt lő egy angol csapatnak.

Akkor inkább a saját kutyád kölyke húzza meg a ravaszt.

Everred 2009.12.16. 14:28:09

@raoul_duke: figyelj, ha ellökdösöd a gratulálni érkező csapattársakat és szomorú arcot vágsz, az persze idióta dolog. De az, hogy szimplán, visszafogottan fogadod a gratulációkat, és nem vigyorogsz tele szájjal, abban semmi tiszteletlenség nincs a mostani csapatod iránt, viszont legalább tettél egy apró gesztust a régiek felé.

badblood 2009.12.16. 14:28:38

Ha jól tévedek, mintha lenne olyan opció a kölcsönszerződés(ek)ben, hogy a kölcsönadott játékos játszhat-e a kölcsönadó klubja elleni meccs(ek)en...
Vagy ez túl egyszerű? Vagy nem minden országban működik? Vagy tévedek? :)) (ugye, ha nem játszik az(ok)on a meccs(ek)en, nem szerez gólt, nincs dilemma, hogy örüljön-ne örüljön, hogyan örüljön, stb)

Shikaka 2009.12.16. 14:29:34

Szerintem ez egy múló divat.
Három-négy éve volt az a hullám, hogy akárki feldobta magát, vagy sértődötten nem állt fel rögtön, akkor ki kellett rúgni a labdát, hogy ápolhassák.

Szerencsére ez sem ilyen dúrva manapság.

Azokat a játékosokat, akik éveket húztak le egy szeretett klubban, és ellene nem örülnek, az még elmegy.
Sheva a Milan ellen, Nesta Lazio ellen (ha lőtt egyáltalán), ilyesmi.

De az ilyen évente csapatot váltogató zsoldosok, és olyanok esetén, akik etgyértelműen nem kellenek az anyaegyesületüknek azért inkább viccess.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 14:40:29

@heinrich: Értem a fönntartásaidat ezzel az elharpódzott jelenséggel szemben, azt hogy ezen képes vagy felidegesíteni magadat már kevésbé. Abban is igazad van talán, hogy ez sokesetben csak képmutatás a mai világban.

Engem például nem az idegesít, ha Vucsinics beveri a ziccert Lecce ellen és nem örül neki, hanem ha kihagyja.

MAti 2009.12.16. 14:47:37

Eto'o annak idején megmutatta, hogy kell ezt. :)

Ronal-d'oh! 2009.12.16. 14:52:30

Szerintem semmi baj nincs ezzel. Sőt, azért, mert nem látványosan örül, attól még örül, csak nem akarja azokat megbántani, akik drukkoltak neki.

Nem olvastam vissza, talán már felmerült:

Ronaldo alakítása a kihagyott, aztán Benzema által bepofozott büntető után? Szerintem az kicsit nehezebben magyarázható.

hakapesz imi 2009.12.16. 14:53:30

Persze, emberi érzések meg minden, de azért mégis csak azon múlik egy (elmaradt) gólöröm megítélése, hogy annak előtte mit tett le az asztalra az adott klubnál a (nem-) gólörömködő játékos. A Juve esetében semmi kivetni valót nem láttam volna egy kis gólörömben, lévén, hogy a csákó korábban gyakorlatilag csak együtt zuhanyzott a Juvéval, de ha, Beckham, Ronaldinho, Figo, Ronaldo, stb. vagy bármelyik másik IKON csókolgatna másik mezt, mint ahol IKON lett, na az bebaszna akkor is, ha semmi közöm az adott csapatokhoz, és meg is lenne a véleményem a játékosról. Meg is van legtöbbjükről, de ez az Almiron spec nem tartozik közéjük...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.16. 14:54:43

@Képfényező: De vicces is volt! Rezeltem picit nehogy a Bl-ben ellenünk is villantson hasonlót :)

Ronal-d'oh! 2009.12.16. 14:57:23

@Képfényező: Tényleg, nekem nagy rejtély, hogy a Madrid Cabron pontosan mit is jelent. Valaki ki tudna segíteni?

montipájton 2009.12.16. 15:00:55

Hej, de megnéztem volna, ahogy Ibrahimovic gólt lő az Internek, aztán a rá jellemző szerény visszafogottsággal nem örül neki. ))

Amúgy gratula a poszthoz, tökéletesen így gondolom én is, már Adebayor esetében is röhögtem a köcsögözőkön.

krysal 2009.12.16. 15:01:36

@hakapesz imi: én a helyedben Figo-t nem írtam volna ide, mert jön a Barca különítmény, és darabokra szednek:)

Juan de Keserű, a keselyű 2009.12.16. 15:01:50

Vicces post...arról mondjuk szívesebben elmélkedtem volna, hogy mi a túróért kell sárgát osztogatni gólörömöknél.

Törteli Tivadar 2009.12.16. 15:02:37

@nekedX: eredetileg kecskét jelent, de amúgy egy igen gyakori szitokszó. Mondjuk fasz, vagy valami ilyesmi.

el sastre 2009.12.16. 15:04:13

@nekedX:
azt hiszem valami olyasmit jelent hogy " madrid te barom tisztelegj a bajnok előtt"

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.16. 15:05:05

@golazzo:én köcsögnek fordítanám, de a lényeg ugyanaz :)

hakapesz imi 2009.12.16. 15:05:28

@krysal: én vagyok a Barca_különítmény. :)
@csizsikpizsik: Fingo egy bukott ikon, esetében nem indokolt a nagybetű sem, és pont abba a ketegóriába tartozik, akikről meg van a véleményem...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.16. 15:09:21

@hakapesz imi: Figo a legutolsó utáni életforma ezen a bolygón, ha csak a finomított véleményemet leírnám róla megint kereshetnék egy új felhasználónevet magamnak...

krysal 2009.12.16. 15:32:56

@csizsikpizsik: "legutolsó utáni életforma "

akkor ezek szerint igazi túlélő a szemedben:D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.16. 15:36:27

@krysal: Neeem, a lényeg az lett volna hogy a hullarablópedofilnekrofilanyagyilkosnagymamaerőszakolókutyaverődelfingyilkolóorvhalász izé is előtte végez a népszerűségi listámon. Figo az emberi lét legalja, külön kategória.

sundin 2009.12.16. 15:40:09

@nekedX:
Madrid Carbon az, a madridi szénbányászokat üdvözölte.

Pig_Bodine 2009.12.16. 15:51:48

Jó téma, nyilván itt is vannak fokozatok.
Amikor Denis Law nem ünnepelt a sarkazásos góljának, mert azt hitte, miatta esett ki a United az első osztályból (így is-úgy is kiestek volna), ezért kár volna őt kárhoztatni.
www.youtube.com/watch?v=r9kAst3N3IM&feature=related
Piquétől nem vártam volna, hogy ne ünnepeljen tavaly a BL-győzelmének.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.16. 15:57:48

@sundin: :-D! Nem üdvözölte a derék vájárokat, hanem a bajnok előtti tisztelgésre buzdította

Pig_Bodine 2009.12.16. 16:04:44

Természetesen Dennis.
Fejemre homok, ruhám szaggatott.

SamS 2009.12.16. 16:29:37

Akik szerint álszentség, vagy gyík dolog nem ünnepelni a gólt...

Szóval szeritetek Denis Law-nak ünnepelnie kellett volna, amikor a Premier League utolsó fordulójában, már City színekben győztes gólt szerzett a United ellen, ezzel kiejtve korábbi csapatát?

Ebben a helyzetben szerintem undorító lett volna, ha elkezd ünnepelni. Persze számítanak az előző csapattól való távozás körülményei stb, de alaphelyzetben az a minimum, ha a kátékos visszafogja magát.

papercut 2009.12.16. 17:00:16

@Nűnű: , de inden Adebayor viselkedését védő: Ha odafigyeltetek Ade és az Arsenal kapcsolatára, akkor érthető, hogy miért fújolták ki őt. Megvettük, sztárt csináltunk belőle, ő meg az első tisztességes szezonja után elkezdett más klubbokhoz dörgölőzni, meg több pénzt kérni. Amikor ezt megkapta, nemhogy összeszedte volna magát, és hajtott volna 1000-rel, hanem végigalibizte a szezont, majd megint követelőzött, aztán a végén lelépett egy szakmailag visszalépést jelentő, de kétség kívül több pénzt kínáló klubbhoz. Azek után bárkinek joga van egy rakás szemétként kezelni, merthogy az is. Az ok-okazati összefüggés ez és nem fordított, ahogy azt Ade bácsi megpróbálja beállítani.

Thargoff 2009.12.16. 18:16:31

De sok problémátok van. :) Kit érdekel, hogy hogyan ünnepel a játékos?! Ha csapatom gólt lő, én örvendezek és ünneplek, egyáltalán nem érdekel, hogyan ünnepel a játékos, mert nem is figyelek rá ilyenkor. Lőjje be, onnantól kit érdekel? Ennyi!

Everred 2009.12.16. 18:48:47

@Pig_Bodine: nem, Denis, elsőre írtad jól :D

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.12.16. 18:59:52

@papercut: Kamubayor egy utolsó szar. Aki mást mond, az hazudik.

progvog 2009.12.16. 19:05:26

@imici77: azért amikor ikeáztál, akkor legalább ekkora (jó nagy :D) hülyeséget mondtál, legalábbis egy naiv, idealista focirajongó szemével :)
én legalábbis pont azért nézek focit, hogy kiragadjon amindennapokból egy picit (nyáltenger), akkor nehogymár ilyen kis szarságok, mint hogy ezek a mitugrászok egy egyszerű munkahelyként néznek a csapatomra, visszahúzzanak a földre :)
a csúnya szavakat most kihagyom.

Ágyúsfiú 2009.12.16. 19:15:00

@papercut: egyetértek..nem sok jót kívánok neki..

Pig_Bodine 2009.12.16. 19:43:23

@Everred:
Tényleg, mégis az első megérzés volt a jó.
Persze gyanakodhattam volna, mert akik két n-nel írták, azok City-szurkolók voltak :)
@nagyon halott:
Naná, hogy nagy gól volt. Mégiscsak ő volt a King of Old Trafford!

Der Beste 2009.12.16. 19:44:49

@Thargoff: Tökéletesen igazad van.

Heinrich, te komolyan azt nézed, hogy a gól után hogyan ünnepel a csatár?
Én több száz gólt láttam, amit a kedvenc csapataim lőttek, de egyetlen gólnál sem érdekelt, hogy mi a faszt csinál a gólszerző, arra figyeltem max, hogy ne verjem le a csillárt, vagy ne borítsam ki a sörömet.
Ha a Vidi Sándor György Újpestnek lőtt góljával lesz bajnok, a lilákat megelőzve, akkor tőlem a Sándor György kasztrálhatja saját magát gólöröm helyett, én akkor is keblemre ölelem a világot.

Adebayor egy utolsó senki.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.12.16. 20:38:49

hogy a szurkolók elvárják-e a gólörömöt... én pl nem szomorkodtam, amikor Ronaldo nem ünnepelte a Sporting elleni gólját, és akkor sem, amikor Valencia nem ünnepelt a CSZKA ellen (illetve jó, ő sosem ünnepel :D). Ha Owen netán gólt lőne a Poolnak, akkor sem várnám el, hogy United-címert csókolgatva rohanjon a pool-szekció elé, Ince-t is eléggé gyűlöltük érte amikor fordítva ezt tette. Jó persze, ők nem a "jobbágyok", de pl ha de Laet lőtt volna tegnap gólt a Wolvesnak, és nem ünnepelte volna meg (most mindegy hogy neki pl van-e bármi köze hozzájuk, csak példát mondtam), attól még nem haragudnék rá.

Bumpi 2009.12.16. 20:41:54

OFF

jol latom hogy az europa ligaban az alapvonalakon is all 1-1 partjelzo?

davidmoyes 2009.12.17. 15:33:35

@Der Beste:
"Ha a Vidi Sándor György Újpestnek lőtt góljával lesz bajnok, a lilákat megelőzve, akkor tőlem a Sándor György kasztrálhatja saját magát gólöröm helyett, én akkor is keblemre ölelem a világot." :D :D

IGENIGENIGENIGENIGENIGENIGENIGEN!!!!!
süti beállítások módosítása