Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 14. giornata

2009.11.28. 09:58 _benito

Csodálatos lehetőség kínálja magát, hogy a múlt héten a Bari egyik legjobbjaként tündöklő Koman Vladimir kezdőként kapjon lehetőséget, hiszen a tökutolsó Sienát fogadják. A 14. játéknap rangadóját a Giuseppe Meazzában játsszák, az Inter a Fiorentinát fogadja, és ha csak a két csapat európai pedigréjét nézzük, nem is tűnik lefutottnak a rangadó. Szardínián az lesz a kérdés, hogy a Juventus elérte-e a mélypontot a Bordeaux ellen, vagy van még lejjebb, a Milan pedig egy szigettel arrébb a Catania otthonában próbálja meg beelőzni a torinóiakat. Lesz itt még valami, amit még az olasz futballtól sikítófrászt kapóknak is meleg szívvel ajánlunk: a Csizma legszenvedélyesebb városi rangadóját rendezik meg Genovában, azaz következik a Derby della Lanterna.

Genoa-Sampdoria 1-1
Szerepet cseréltek tavaly óta, most a Samp szárnyal, a Genoa pedig a sokat változott keret, és az Európa Liga súlya alatt görnyedve keresgéli magát. Nincsenek még vészesen lemaradva, az EL-ben pedig már nem áll továbbjutásra a hajó, de erre a meccsre akkor is a szokottnál nagyobb figyelemmel készülnének, ha három nappal később BL-döntőt játszanának. A gyönyörű stadion minden évben ünnepi díszbe öltözik egy évben kétszer, a hangulat pedig szinte kivétel nélkül átragad a játékosokra, aki ezt kihagyja, magára vessen.

Inter-Fiorentina 3-1
Bármilyen furcsa, nehezebbnek tűnő csoportjából a Fiorentina már továbbment a BL-ben, miközben az Interre még vár egy csörte, és közben a bajnokságban is helyt kell állniuk. A Fiorentina kemény ellenfél tud lenni, ha éppen minden klappol, de a kiegyensúlyozottság változatlanul nem nagy erénye Prandelli lila hordájának. (Kedvenc  Interistánk – mert nekünk ilyen is van – a helyszínen tekintette meg a barcelonai gyalázatot, és megígérte, hogy pixelbe ontja élményeit)

Cagliari-Juventus 0-0
Érik már az a bizonyos Torinói Gödör-poszt, ha másért nem, hát a Vénasszony szebbik arcának előcsalogatásáért. A San Siróban csodálatosan harcoló, és három gólt vágó Cagliari nem véletlenül a szívünk egyik olasz csücske, és a formák alapján tulajdonképpen akár fix egyesnek is vehetnénk a meccset, de valahogy nem visz rá a lélek.

Catania-Milan 1-1
A Milan nagy hazug, és sokan bedőlnek nekik, pedig a győzelmek ellenére sokszor megmutatják magukat a csapat komoly hiányosságai. A fáradtság sem nagy barátjuk, de legalább a védelem közepére visszatérhet a Miniszter, és ha Ronaldinho lábába újra beleáll a bugi, lehet sima is. De nem lesz az.

Parma-Napoli 2-1
Leonardi egyből elővette a jól rajtoló újoncok kedvenc kliséjét, és közölte, már csak 17 pontra vannak a kitűzött, biztos bennmaradást jelentő céltól. Holott erről szó sincs, a Parma egyetlen percig sem volt kiesőjelölt, és ezt újabban igen markánsan bizonyítják. A Napoli az elcseszett rajt után még keresgéli önmagát, ehhez egy újabb gondolkodnivalót kap Parmában.

Bari-Siena 3-0
Gyors spotcheck után úgy látszik, nem sokan várják a kezdőbe a legjobb dolgot, ami Ukrajna felől valaha érkezett az országunkba. Vele, vagy nélküle, de a Kakaskák megcsinálják a vergődő Roburt, minél előbb ugrik be a vezetőgól, annál valószínűbb, hogy Koman újra legalább egy félidőt kap. A gólpassz megvolt, mind tudjuk, minek kell következnie…

Atalanta-Roma 1-1
Persze, Tottival mindjárt más a sztori, de az Atalanta megszerezte idei első idegenbeli győzelmét, ha pedig vasárnap is győznek, akkor az már győzelmi sorozat, kérem szépen. De Rossi még mindig nem mer pisilni (vesekő), így nem játszik, egyébként a Roma a legerősebb felállásában látogat a Serie A legpurgyébb stadionjába.

Lazio-Bologna 3-0
Pedig a rómaiaktól több meghatározó arc hiányzik majd, Cruz megkezdi hárommeccses eltiltásának letöltését, Matuzalem és Siviglia sem játszhat, de a támadók ott lehetnek, és ez már elég lesz a Bologna ellen. A vendégeknél a rutinba helyezik a bizalmat, de idén nem Di Vaio, hanem Zalazseta emberkedik.

Chievo-Palermo 1-1

Delio Rossi munkába áll a Palermónál, és első mondataival ő is nekikezdett a BL-helyek mantrázásának, ami azért lássuk be, nem reális (rózsaszín álom, dünnyögi a bennünk lakozó Hegyi Iván). A veronaiak kicsit arctalanok idén, mbemba kolléga mindjárt elmondja, miért van ez.

Udinese-Livorno 3-0

A szokásos villámrajt után mind az északiak, mind sztárcsatáruk, Di Natale visszavett a tempóból, de most olyan ellenfél jön, akit mindenkinek kutya kötelessége hazai pályán kivéreztetni. A 13 kör alatt 6 gólig jutó komcsik sztorija egyébként vicces, mert – sportlapunk címlapján számolt be róla – nem Rudolfot nézték ki első körben, hanem az Urziceni valamelyik csatárát, és csak annyit mondtak el, hogy egy kelet-európai BL-játékos.

A poszt elejére belinkeltem a Világítótorony derbiről szóló vendégszerzős posztot, de egy passzust idemásolok belőle, mert annyira jól jellemzi, miről is szól Olaszországban egy város derbi pontosan:

A két csapat rivalizálása messze túlmutat a szokásos derbiken. A rivális csapat kudarcait rendszeresen megünneplik az ellentábor hívei, 1999-ben a Samp kiesésekor több, mint tízezer Genoa drukker ünnepelt a Samp székháza előtt, miközben jótékony homály fedte, hogy a Genoa már évek óta a Serie B-ben vegetált. 2003 májusában a Samp hívei a Messina elleni utolsó hazai meccsen a már biztos feljutás ünneplésénél is többet foglalkoztak a Genoa szurkolóinak zrikálásával, hiszen piros-kék temetői menet járkált a lelátókon a Genoa kiesését siratva, a Gradinata Sud (a Samp ultrák gyülekezőhelye) legnagyobb bannerje pedig azon poénkodott, hogy ősszel ismét Miláno felé mehet a két csapat szurkolótábora, csak a genoások Pavianál (Serie C1) leszállnak.

321 komment

Címkék: olasz beharangozó üveggömb serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr191558092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calcio_di_rigore 2009.11.29. 20:02:44

@Titi120: nem az Inter volt ebben a lényeg, remélem észrevetted.

calcio_di_rigore 2009.11.29. 20:06:33

@s4tch: Én is ettől félek, hogy Spalletiben vagy Manciniben gondolkodnának ha dönteni kéne. Egyik sem előrelépés.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.29. 20:10:39

@calcio_di_rigore: Furcsa volna egy Spall (egyébként két t ;-) - Rani összecsapáson az utóbbinak drukkolni.

Abban reményedem, hogy Luciano barátunk szövetségi kapitány lesz miután Lippi lelép

Mr.AT 2009.11.29. 20:12:42

@calcio_di_rigore: Spalletti nem az az alkat, aki elbírna egy ilyen felelősséget. Ha Ferrarának mennie kell, akkor csak és kizárólag sztáredző érkezhet a helyére, nem ilyen Ranieri vagy Spalletti kaliberű töltelékember, aki semmi érdemi eredményt nem ért el soha. Karizmatikus, tapasztalt, eredményes, és erős ember kell, akinek szakmailag és emberileg is tekintélye van.

Mancini meg egy vicc, ő nem hogy nem Juve, de Udinese-szinten sincs.

Vagy kivásároljuk Trapattonit az írektől, most hogy a VB elúszott nekik, és lesz egy öreg urunk is az öreg hölgy mellé, vagy külföldi edző kell - Hiddinknek én is örülnék.

Titi120 2009.11.29. 20:13:58

@calcio_di_rigore:
Attól még kiválóan megtaláltad őket.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.29. 20:28:07

@Mr.AT: Azért Spall még nem is kapott igazi nagycsapatot, de például egy harmadik hely az Udinesével nálam nagyobb eredmény, mint egy bajnoki cím a mai Interrel. A Romából meg két és fél szezonon keresztül kihozta a maximumot.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.29. 20:31:29

tudom, hogy off, de akit érdekel, hogy koman zseniális passziból mi mindent hagytak ki a bari csatárai, az nézze meg

www.indavideo.hu/video/Bari-Siena_2-1

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.11.29. 20:40:31

@_benito: Bunkó az edző, ha nem veszi tudomásul, hogy ezt az embert játszatni kell!

Hispan07 2009.11.29. 20:44:17

@popp: sztem azért megvárhatnánk a Milan emccsét, mielőtt kiszámoljuk, ki hány pontra van a 2. helytől.

Amúgy meg az Inter minőségben nem jobb ennyivel, csak stabilitásban.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.29. 20:45:09

@mbemba: roma ellen egy félidő, most 83 perc, alakul ez. nápolyban győztes gólt lő, a juve ellen meg... izé.. érted. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.29. 20:45:23

Hát mondjak...Nagyon csalódott vagyok, ha egy csapat a közvetlen riválisát, a kiesés elleni harcban, hazai pályán nem tudja leverni, akkor sok kilátása nem lehet. Komolyan, ha marad ez a teljesítmény, lehet elkezdeni böngészni a Serie B veszélyes riválisait. Én nem tudom mit kéne tenni, Ballardini nem rossz edző, de bebizonyosodott, képtelen felrázni a csapatot, váltani kell, amíg még van remény. Annyi pozitívum van csak, hogy a Livorno és a Siena is kikapott, és a veszélyeztetettek egyike sem kapott sárgát, így Kolarov, Baronio, Mauri és Zarate játszhat a Roma ellen. Ilyen kilátástalan teljesítménnyel a Roma csak játszadozni fog a Lazioval, ez borzasztó. Persze amíg élünk remélünk, de én mindig azt hiszem nem lehet rosszabb a teljesítmény, de a játékosok mindig képesek rám cáfolni.
Meglepett hogy ilyen simán kikapott a Juventus, egyértelműen gödörben vannak, és bizony nem lesz könnyű dolguk a Bayern ellen. Nagyon gyengék a torinoiak magukhoz képest. Az esti meccstől pedig jó kis gólzáporos mérkőzést várok.

értelmetlen_nevű 2009.11.29. 20:47:24

@Mr.AT: nemsokára felszabadul Benítez :)))

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.11.29. 20:48:21

@_benito: Mekkora húzás lenne odavinni Némethet! Ő berúgná!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.29. 20:52:02

@Hispan07: Jogos, egy Milan győzelem esetén egy ponttal módosul a számítás. Kemény, hogy az ellenünk megúszott első félidő után mekkorát fordult veletek a világ.

calciomax 2009.11.29. 21:04:43

@Hispan07: mármint az első helytől.

Phuturo 2009.11.29. 21:05:46

@calcio_di_rigore: Hiddink még a magyar válogatottat is kijuttatná a vb-re;) jöhet.
sztem akkor is túl sok a gyenge pont vagy legalábbis a hullámzó teljesítmény: tiago,poulsen,grygera,molinaro,de ceglie de még sorolhatnám. szinte mindenkinek voltak már jó meccsei de kik azok akiket ha ott látsz a gyepen akkor azt gondolod h "jól van ott tuti nem lesz gond"
diego?amauri? mert nekem kb buffon az csak

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.29. 21:06:14

@popp: mert itt most temetés, szemfedőpakolás és halálhörgés hallik, ez meg egy jó hír. :)

calciomax 2009.11.29. 21:06:38

Lehet hogy védekező focit játszik az Inter a Milán meg látványos támadót de mig az Inter 33 lőtt gólnál tart a Milan 18-nál..........

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.29. 21:15:56

@_benito: Nekem mindegy mit csináltok a bajnokságban, de ha a Bayernt nem veritek ki nagyon morcos leszek ;-).

Amúgy arról még szó sem esett, hogy Gila kapufájánál simán tizit kellett volna adni a Fionak, mert Lucio derekasan húzta az ettől függetlenül kapura lövő Gila karját. Ezen a ponton érdemes elgondolkozniuk azoknak, akik folyamatosan a csatárok homorításai miatt jaj-veszékelnek. Ha Gilardino elesik talán meg is kapja a tizit, ami így is jogos lett volna. Mi viszont így előztük a Fiot. (ó be csodás az olasz liga a 'Poolt búcsúztató Fio csak tizedik ;-).

Fú, ezzel most beledörrentettem a lecsóba.

calciomax 2009.11.29. 21:18:21

Az aranylabda TOP10-ben van Kaka, beszarás 3 egyeneset nem rúgott idén a labdába.

goal.com/en/news/90/france/2009/11/29/1654762/2009-ballon-dor-top-10-shortlist-revealed

horas 2009.11.29. 21:23:13

Flamini-t nem nagyon bírom,na ő egy igazi favágó paraszt.Tisztán labdát szerezni én még nem is láttam.Lehet,hogy az Arsenal-ba jó volt mert rajta kívül senki nem játszott azon a psozton de itt a Milanban ahol elég komoly a konkurencia látszik,hogy milyen gyenge.Nem véletlen,hogy 2 éve nem találják a helyét.

horas 2009.11.29. 21:40:08

Mit lehet tudni,Sneijder felépülhet a Juve ellen?
Ez így sztem nem lesz jó,hogy 2 meccset játszik 3 nem.Van Der Vaart vagy Pandev jöhetne...
Kiváncsi vagyok Mourinho kimer-e állni a 4-3-3 a Juve ellen meg esetleg megint kezdetni Quaresma-t.
Eza 4-3-3 ma teljesen rendben volt.Egy koncentráltabb csatársorral 3-4 gólt is löhettek volna.
Eto'o-t nem bántanám,most ezt a posztot vagy szoknia kell még vagy egyszerűen nem érzi ott jól magát,egyértelműen bizonytalanabb amióta nem a régi posztján van.Ez nem az első ablak-ajtó ziccer volt amit kihagyott,sztem azért közre játszik ez is.

touristique 2009.11.29. 21:41:41

@Titi120: Pár embernek errefelé már álmából felköltve megy egy összeesküvés-elmélet rittyentése.

Il Capitano 2009.11.29. 21:48:58

Spallettitől engem kiráz a hideg, de valahogy Hiddinket sem érzem a Serie A-ba valónak. Ciróval ellenben még mindig szimpatizálok, de tény, hogy "ellentétes ívet" írnak le Leonardóval, és ez nagyon fáj. Ferrarával az volt a bajom a nyáron is, hogy az igazolásaink után erősen úgy tűnt, hogy Lippi mozgatja a szálakat, és az olasz válogatott érdekeit szem előtt tartva igazoljuk össze a kiöregedett La Nazionale tengelyét (a többséggel ellentétben én Grossóért nem voltam oda már a kezdetektől, Cannavaróval kapcsolatban viszont elfogott a nosztalgia), ergo Ciro nem elég tökös, hogy saját úton induljon el, inkább Lippi "árnyékából akar kinőni". És ez a "nem elég tökösség" érződik rajta, és a bizonytalansága a csapatra is átragad. Márpedig ha nem bíznak az edzőben...

Egyébként, bár a bundabotrány miatt nem szeretünk rá emlékezni, illetve hivatkozni, de a 2004-2006-os Juventus volt az első Lippi-korszaktól ('94-től) datálódó "újkori" sikerkorszak legerősebb csapata. Az igazi szégyen az, hogy ez lett belőle... Ha a Buffon - Zambrotta, Thuram, Cannavaro, Chiellini - Camoranesi, Emerson, Vieira, Nedved - Del Piero/Zlatan, Trezeguet csapatot vesszük alapul (márpedig ez az együttes tudta volna úgy dominálni évekig a Serie A-t, mint a mai Inter), akkor a mai kezdőcsapatból gyászosan kevesen állják meg a helyüket az összehasonlításban...

Buffon alap, a védelemből egyedül Chiellini marad, Canna sajnos kiöregedett ez van, a többi meg... Camo még jó, Melo és Sissoko beérhet, de őket összehozni Marchisióval egy kezdőbe nehéz lesz, a 4-3-2-1-es karácsonyfa nem a mi formációnk. Diego egyelőre lutri, Alexre ugyanaz érvényes, mint Cannavaróra, a többi csatárunknak jobb esetben cserének kéne lennie egy igazán erős keretben.

Marad tehát a Buffon - Chiellini - Camo, Melo, Sissoko (Marchisio) - (Diego) tengely, ami a bajnoki címhez édeskevés. Az Internél Julio Cesar Buffon szintjén van, Maicon is világklasszis, Samuel és Chivu is megbízhatóbb, mint nálunk a töltelékek. A Zanetti, Cambiasso, Muntari tengelyre talán meglenne a válaszunk, de Sneijder jobban illeszkedik Mourinho gépezetébe, mint Diego a miénkbe, Eto'o és Milito világklasszisok, és a fiatal tehetségük, Balotelli is jobb, mint Giovinco.

NEM REÁLIS cél a bajnoki cím, Ferrara ide vagy oda, ezt be kell lássuk...

calciomax 2009.11.29. 22:01:06

@Il Capitano: Lehet utálni az Intert mert külfödieket igazol kulcsposztokra de sajna ma ez a realitás. Értem én, hogy hazafias dolog olaszokból csapatot verbuválni de jelenleg gyenge a merités ezt be kell látni. Ha azt mondtam volna 1995-ben hogy mindenki ADP felépülését várja 2010 küszöbén vicces lett volna. Persze mindezek sem magyaráznak meg egy Napoli elleni dugót 2-0 -ról ahogy a mait sem. Sztem (ezt ma már mások is leirták) tisztán edzőprobléma ez a mélyrepülés. Az hogy a BL-ben vitézkedjen a csapat na az már összetetteb sztori.

Hispan07 2009.11.29. 22:02:37

@calciomax: nem, direkt írtam másodikat

horas 2009.11.29. 22:02:57

@Il Capitano: Igen,egyetértek a fő különbség a játékos állományban van.És ez úgy a legdurvább,hogy az Inter 23-as keretében is legalább 4-5 ballaszt van.Nem beszélve arról,hogy a Juve sérülékenyebb...

Mr.AT 2009.11.29. 22:21:18

@calciomax: A Napoli elleni dugóhoz 2:0ról Ferrarának annyi köze volt, hogy felengedte a pályára azt a szerencsétlen portugál f*szt. Mindent nem lehet Ferrara nyakába varrni.

rexford 2009.11.29. 22:30:30

@giacinto: "a FŐLEG juvésok által lesajnált, folyamatosan gyengülő milan akár meg is előzheti a torinói szupercsapatot."

Hozol néhány példát, nehogy feleslegesen szórjunk hamut a fejünkre?

BruceWayne 2009.11.29. 22:32:09

na jöhetne már az a Milan gól!

Phuturo 2009.11.29. 22:33:10

@Mr.AT: na de könyörgöm, mégis milyen elgondolásból küldhette be azt az embert?!

Hispan07 2009.11.29. 22:38:35

Na épp ideje Hunti fiam :)

Lacóka 2009.11.29. 22:39:10

huhuhuhúúú, micsoda gólt lőtt huntelaar

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.29. 22:39:17

Óriási, nagyon örülök Huntelaarnak, sajnálnám, ha ez a srác elkallódna.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.29. 22:39:26

Azért dobja is a gép a Milannak. Anduár legalább egy bambit érdemel Huntelaartól, bár ez a második gyönyörű volt!

Rino 2009.11.29. 22:39:41

ELŐZÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS

HUntelAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!

Hispan07 2009.11.29. 22:40:03

Hoppááá... vki mondta, hogy amint a kis Klaas Jan belövi az elsőt, jön majd a többi is... hát, asszem igaza volt :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.29. 22:40:19

na, a mai nappal végképp tele a tököm. még szerencse, hogy legalább a szegedet megcsináltuk durván, különben dunának mennék.

Mr.AT 2009.11.29. 22:40:29

@Il Capitano: Egyetértek.

A jelenlegi keretünk alapvető problémája a következő négy pontban foglalható össze:

1. Szélsőhátvédek. Akár 4-3-1-2őt, akár 4-2-3-1et játszunk, a két szélsőhátvédre nagyon nagy szerep hárul, a támadásépítésekben mindkét esetben kulcsszerepet kell játszaniuk. Nekünk ezen a poszton egyik oldalon sincs klasszis játékosunk. Grosso és Caceres hellyel-közzel néha kielégítő, de hosszú távon egyik sem megoldás, a helyetteseik pedig kifejezetten gyengék.

KÉRDÉS, hogy ez mennyiben írható Ferrara számlájára.

2. Csatárok. Akár 4-3-1-2őt, akár 4-2-3-1et játszunk, a csatár(ok)nak egyszerűen muszáj kivenniük a részüket az összjátékból. A 4 csatárunk közül Amauri és Del Piero az, aki képes passzolni és cselezni, Trezeguet és Iaquinta sokkal inkább befejező csatárok, akik kialakított helyzetre érkeznek. ADP eddig 3 meccsen tudott pályára lépni, Amaurinak pedig ha nem megy, nincs érdemi cseréje.

Ez szvsz NEM Ferrara hibája, nyilván nem rugdalhatta ki a meglévő keret kulcsjátékosait frisspapíros edzőként.

3. Sérülések. Azaz a folyamatos sérüléshullám bő 2 éve. Lehet mondani, hogy ez lerágott csont, de szvsz nincs még egy csapat Európában, ami 2 éve MINDEN KIB*SZOTT MECCSEN nélkülözni kénytelen 6-15 játékosát.
Ez sz*pás, és igenis pontokban mérhető hátrányt jelent, folyamatosan, fordulóról fordulóra - mást ne mondjak, ha a Napoli ellen nem Tiago, hanem egy épkézláb ember, mondjuk a 68 éves Albert Flóri bácsi játszott volna, akkor nem 2:3 a vége, hanem marad a 2:0.

Ez megint csak NEM Ferrara hibája, az orvosi stáb, a fizikai felkészítéssel foglalkozók és a sors tetszőleges arányban jelentkezhetnek egy alapos seggberúgásra.

4. Formaingadozások. Ez persze valamilyen szinten természetes jelenség minden játékosnál, de nálunk roppant hullámzó az egész csapat. Egyszer varázsolunk, egyszer meg 2 passzal nem tudunk egy nyamvadt labdát kihozni. Diego és Amauri ráadásul gyakrabban játszanak rosszul, mint jól, pedig a képességeikkel semmi baj nincs.

Leginkább EZ Ferrara hibája - ez igenis edzői kompetencia.

BruceWayne 2009.11.29. 22:40:53

na azért, Huntelaarnak is kijárt már + így 3. a ....... :-)

Hispan07 2009.11.29. 22:41:18

90+3, 90+4

Jól ki centizték, a büdös fattyai :)

Mr.AT 2009.11.29. 22:41:28

@Hispan07: Én mondtam, bő 2 hónapja. Jött is a huhogás.

horas 2009.11.29. 22:44:34

Na a Milan nagy nehezen behúzta,Huntelaar most mutatott elöször olyat amit egy fél Európa által csábított játékosnak illik.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.29. 22:47:33

@Mr.AT: A negyedik pont viszont brutális hiba, nem lehet csak úgy eltekinteni tőle. A Juve játéka teljesen esetleges, ez maximálisan az ő felelőssége, azaz hibája.

Sajnálom, drukkoltam neki, maradjon pályaedzőnek ha szeretne, de ez túl nagy falat neki, nem tudott arculatot adni a klubnak. Persze, ez nem kizárólag az ő feladata lenne.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.11.29. 22:47:36

ennél frappánsabban nem lehet felkúszni a 2. helyre!!

Hispan07 2009.11.29. 22:54:59

@Mr.AT: akkor igazad volt, mester :)

viszont én igazi varázslást még nem láttam idén a Juventustól, talán csak a Sampdoria ellen -de ott meg is volt hozzá az asszisztálás.

zsakfos 2009.11.29. 22:57:01

Hú de kellett ez Huntelaarnak, remélem megjön az önbizalma.
A Realnál se bukott meg annyira mint mindenki hangoztatta az a 20/8as mutató a pályán töltött percek arányában bőven nem rossz, főleg ha megnézzük mit produkál a helyén Benzema...
Ő a holland iskola kitenyésztett centertípusa( lsd. Kluivert, Nistelrooy), alá kell játszani, és simán megrúgja a szezononkénti 20-25 gólját.

calcio_di_rigore 2009.11.29. 23:00:15

@Mr.AT: Tavaly a Marchisio-Tiago-Salihamidzic középpályával kellett a Chelsea elleni visszavágón játszani. Grygera, Molinaro, Mellberg hátul, Chiellinit még ki is állították. Csatáraink ugyanazok voltak mint most. És nem sok hiányzott a továbbjutáshoz.
Mert volt tartása a csapatnak, tudták a feladatukat.

Most meg kikapunk 1 héten belül 2x is két góllal, de a Palermo is ennyire vert minket. Nincs tartás, nincs szervezettség. Színtiszta edzőhiba.

giacinto 2009.11.29. 23:04:35

@rexford: ja tényleg, most hogy igy mondod, soha semmi ilyesmi nem fordult elő.... hagyjuk inkább, jó?

calciomax 2009.11.29. 23:07:29

@calcio_di_rigore: Nincs mese klasszis edző kell és kész!

Rino 2009.11.29. 23:21:01

nnah lassan helyreáll a világ rendje... kívánni sem tudtam volna szebb bemutatkozást Hunternek, üdv vadász és grazie!:)
@Hispan07: hiszed vagy sem, én éreztem, hogy meglesz.

JokerZ 2009.11.29. 23:22:34

nyilván a bayern elleni meccs fog dönteni ferrara sorsáról, most már arra a meccsre is minden eredményt elképzelhetőnek tartok, sajnos.

inkább azt listáznám, ami biztosan ferrara hibája:

1. nem volt képes mindmáig megtalálni az ideális taktikát, hiszen hetekig próbálkozott a 4-3-1-2-vel, majd Iaqi kiesése után átállt a 4-2-3-1, ami minden juve-szurkoló álma volt a kezdetektől fogva - ehhez képest azt látjuk, hogy állandóan fel van forgatva a csapat, nincs meg az a szilárd felállás, amiben ez az igencsak támadó taktika érvényesülni tudna - tehát ebben a formációban sem találta meg ciro a siker zálogát. Érdemjegy: 3

2. az említett formaingadozások: borzasztó hullámvölgyek jellemzők a csapatra, akár meccsen belül is! (napoli ellen pl.) a motiválás, a formaidőzítés teljes mértékben a mindenkori vezetőedző feladata, és ebben ferrara érdemjegye: 1 (karó)

3. Meccs-menedzsment: erről kevesebb szó esik, de láttatok már idén olyan juvét, amely meccs közben képes volt fordítani a játék menetén. borzalmasnak találom ferrara cseréinek többségét, a szünetek után, ha hátrányban vagyunk is, szinte semmilyen váltást nem lehet tapasztalni (lásd: palermo, mai cagliari). Érdemjegy: 1

Nálam a többi (sérülések, hiányos keret) kudarctényező kívülesik ferrara hatáskörén. Amiben viszont övé a felelősség, ott gyors matekkal 1,66-os áltagot hoz nálam. Ez pedig még épphogy 2-es, de azt gondolom, hogy a keddi meccset még vezesse le, húzzunk be egy kínkeserves 0-0-t, aztán meg kell köszönni a munkáját. ennyi.

rexford 2009.11.29. 23:23:38

@Mr.AT: @calcio_di_rigore: @heinrich: Mit gondoltok, az öltözői morál milyen lehet, amellett, hogy szar? Szerintem a régi gárda egy kicsit nyomaszthatja az újabbakat, ami Ciro dolgát se könnyíti meg.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.29. 23:31:11

@rexford: érdekes felvetés, talán van is benne valami.

A Bordeaux elleni meccs szünetében lehetett látni a játékosokat a folyosón, mielőtt kijöttek volna. Állt mindenki bambám, nem is nagyon dumáltak egymással, camo próbálkozott valami-féle lelkesítéssel mikor elindultak kifelé, de egyébként semmi.

Kellene nekünk egy fasza csk, aki tud hatni a többiekre is, de most nem látok igazi vezért.

giacinto 2009.11.29. 23:45:32

Ferrara szerint mindent megtettek és jól játszottak.

s4tch 2009.11.30. 00:05:01

@calcio_di_rigore: azon gondolkodtam, hogy tavaly csak februárban ment el a szezon, most már novemberben. Azt sem hittem volna, hogy decemberre az Inter 8 pontra lesz, és azt sem, hogy a Milan nem lesz 8 pontra. Mindezt úgy, hogy a csapatot elvileg masszívan megerősítették. Ez a keret többet tud, sérülések ide vagy oda. Ciro arany ember, játékosként egy bálvány volt, nyilván lehet még belőle nagy edző, de sajnos ez egyelőre nagy falat neki.

A Bayern ellen kell egy iksz, aztán tavaszra találjon ki valamit Blanc.

pacino 2009.11.30. 00:27:45

btw mióta is nem kap ki a Milan?

calcio_di_rigore 2009.11.30. 00:28:15

@rexford: passz, nem látok arra jeleket, hogy ezzel gond lenne. A szezon elején úgy tűnt, hogy mentálisan nagyon együtt van a csapat (pl. Trez gólja után a Lazio ellen), persze nyilván nem ilyen folytatást képzeltek el. Melo-val szerintem biztos nincs ilyen baj, ő már az elejétől vezéregyéniségnek tűnt, amíg el nem ment az önbizalma.

Mondjuk volt egy olyan pont a szezonban ami nem tetszett, az Amauri-Diego-Melo hármas nagy összeborulása a Roma ellen. Egy brazil klikkből jó nem jöhet ki.

De mondom nem ebben látom a gondot, a következő két meccs ebből a szempontból (is) tökéletes értékmérő lesz. A legjobbkor jön, azt kell mondjam.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.30. 00:44:37

Na, jó előjelek derbi előtt: a Primavera rangadón a Lazio 2-0-ra kikapott a Romától.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.30. 00:49:14

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Na ezt már az orrod alá sem akartam dörgölni, így is van bajod elég ;-).

calcio_di_rigore 2009.11.30. 00:49:28

@s4tch: a bajnokság ami úszni látszik (ahogy Blanc mondta, eljátszottuk a jollykat), a BL-ben az ősz senkit sem érdekel. Csak tovább kell szenvednünk magunkat.

Még senki sem említette, és természetesen semmilyen mentséget nem jelent, de a megtisztult olasz foci ma is 2 tizit vett el a Juventustól. Már vagy fél éve nem kaptunk, de legalább hófehér minden.

Lacóka 2009.11.30. 00:52:14

@pacino: szept 30, a zürichtől. bajnokságban előtte egy héttel az udinesetől.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.30. 00:59:20

@popp: A klubnak hosszútávon egyébként az lenne a jó, ha kikapna a Romától, méghozzá komolyan, az talán valamit elindítana a vezetőségben. Ha az kell a megtisztuláshoz, essenek ki. De ez így nem állapot.
A Juventussal együtt le kellett volna sorolni a Laziot is, más lenne most a helyzet.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.30. 01:05:09

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Azért én nem tudok ilyen távlatosan gondolkodva szurkolni. Ha előttem a meccs, győzzön a csapatom.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.30. 01:08:22

@popp: Persze, de egy ilyen győzelem csak arra lenne jó, hogy egy ideig megint elfedje a gondokat és minden mehetne úgy tovább, ahogy eddig. Rémisztő perspektíva. Tisztítótűz kell ide, 3 éve eljöhetett volna, és úgy, hogy csak a szele érte a klubot, pontlevonással lett harmadik a bajnokságban. Mondhatnám, "nekünk Mohács kell". Nagyon jót tenne a klubnak.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.30. 01:10:21

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Jó nem vitatkozom legyen úgy és verjünk titeket bucira ;-)!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.30. 01:15:37

@popp: Ha a Roma lenne ilyen helyzetben, te sem gondolnád máshogy.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.30. 01:25:14

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Azért van nálunk is gond Például a eladósodott, mégis minden vételi szándékot (volt néhány komolynak nevezhető) hárító tulaj. Vagy az egyre rövidülő és az anyagi gondok miatt minőségi játésokokkal kevésbé bővíthető keret. Aztán abba már belegondolni sem merek, hogy mi lesz, ha Signora Sensi ilyen körülmények között belevág az ígérgetetett stadion projektbe.

rexford 2009.11.30. 01:53:57

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: "A Juventussal együtt le kellett volna sorolni a Laziot is, más lenne most a helyzet...csak a szele érte a klubot, pontlevonással lett harmadik a bajnokságban."

Bizony le kellett volna. Csak hát úgy nehéz, ha a tulaj egyben a szövetség elnöke is.

Ipa 2009.11.30. 09:07:36

@popp: "mert Lucio derekasan húzta az ettől függetlenül kapura lövő Gila karját."
Samuel volt az, nem a Lucio.
Azért elismered ugye, hogy addogra kb. 4:0 lett volna a reális eredmény? És akkor egy 5:1-gyel hoztuk volna a meccset.
Végig nem értettem, hogy miért mindeki maga akar gólt rúgni. Muntari, Etoo és Quaresma is. Utóbbi egy idő után leállt erről és nagyon hasznosan játszott.

Piiii 2009.11.30. 10:29:11

@popp: az csak népvakítás.semmi valóságalapja sincs...

horas 2009.11.30. 10:56:01

@Ipa: Quaresma játéka helyenként,már már egy fiatalabb Figo-éra emlékeztetett.Eto'o hihetlenül indiszponált volt.
Muntari volt még nagyon pontalan,Stankovic-ot nem nagyon emlegetik sehol,pedig nagyon jó volt,ismét bebizonyosodott,hogy egy sorral hátrébbról sokkal hasznosabb,volt egy pár egészen Pirlo-s labdája...
Chivu pedig nagyon fásult volt egy kis pihit megérdemelne mert Maicon-nal együtt szemmel láthatóan elvannak fáradva.

És teljesen olajozottan müködött a 4-3-3,Sneijder feltudna épülni és beállna Muntari helyére sztem még hatásosabb lenne ez a felállás.ÉS én úgy gondolom ezzel a felállással több keresni valója lenne a csapatnak a BL-ben is.

horas 2009.11.30. 11:04:51

@Ipa: Ja és Lucio javul egyre magabiztosabb,határozottabb.
A bajnokságot nézve,abszólút jó formában van csapat és nyugodtan várhatja a Juve meccset mert,ott viszont formát tekintve komoly gondok vannak jelen pillanatban a pont különbségről nem is beszélve.Bár biztos felszívják magukat,nekik ez szinte élet halál meccs az Inter-nek meg belefér,hogy Torino-ban esetleg kikapjanak,az ilyen meccseket néha legszokta adni az Inter,de jelen formák alapján sztem inkább neki kéne esni a Juve-nak...

giacinto 2009.11.30. 11:22:18

@horas: "én úgy gondolom ezzel a felállással több keresni valója lenne a csapatnak a BL-ben is."

nem feltétlen EZ a felállás a legjobb, de tényleg 4-4,5 (Stankovic a fél) támadó szellemű emberrel már lehetne mit kezdeni BL-ben is.

giacinto 2009.11.30. 11:23:16

@horas: egyérelműen támadólag kell fellépni Torinóban is, nagyobbat lehet nyerni, mint veszteni.

Asidotus 2009.11.30. 11:24:09

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Szerintem, ha 2006-ban lefokozták volna a Lazio-t a 2. osztályba, akkor azt még ma is nyögnétek. Messze nincs abban az anyagi helyzetben a klub, hogy onnan visszakapaszkodjon. Ha jól emlékszem, azóta még a BL-ben is játszottatok.

A Juventusba meg most Hiddink kell. Emlékszem, mikor tavaly a Chelsea-hez került, akkor felnyögtem, hogy most ment el a BL-továbjutás. Valószínűleg vele sem lenne meg a bajnokság, de szoros lenne a végére, és a BL-ben is tovább mennénk.
Ha lépni akar a vezetés, akkor még most kell, mert jön az Inter, aztán meg a Bayern, akik sima 3:0-lal ütötték ki a Hannovert, kezdenek formába jönni, és lelkesedni, és az egy német csapatnál mindenképpen rossz. Egy hete még nem féltem, de most már nagyon tartok tőlük.

_alerob 2009.11.30. 11:28:51

Nem láttam a tegnapi Cagliari elleni meccset, de az a tippem, hogy a Cagliari simán és megérdemeltem nyerhetett. Ez valahogy várható volt, de mégse mertem rá gondolni, és mégis bíztam a jobb szereplésben.

Egyébként sokat elgondolkodtam mi is lehet a Juventus fő baja, és arra jutottam, hogy itt a hozzáállással és a formával van baj. (Tök mindegy ez ki hibája) Ne mondja senki, hogy Trezeguet most sem képes minimum 20 gólra egy szezonban, vagy Diego arra, hogy 3 emberen végigmegy és ad egy gólpasszt, vagy hogy Amauri is legalább kéthetente begyötör egyet. Nem értem, miért hiszik azt a Juve játékosok, hogy nekik nem kell semmit csinálni, ők már k*va jók, és csak ki kell állni a pályára és játszogatni. Mert sajnos EZ VAN. Tűz? akart? csapatmorál? ---> kérdem én, hol? 2 év alatt volt maximum 6-7 meccs, ahol ez a három tényező, amiről mindenki beszél megvolt.

Marchisio, Chiellini, Buffon, és Sissoko az, akiken látszik ezekből valami, no meg Del Piero, de ő meg most kezdett el játszani.

A sok sérülés meg csak hab a tortán, és tudom, hogy idegesítő, de ennek szinte semmi köze ezekhez az eredményekhez.
És egyébként mostanában Poulsen hatszor többet ér mint Felipe Melo, és igenis ez az igazság, és Cannavaro is mutatott ebben az évben szépeket. Nem lehet mindig mindent Tiagora meg Poulsenre kenni. Persze Tiago igencsak más tészta, de akkor is. És aki mostanában inkább viselkedik kapitányként, és a legtöbbet neki köszönhet a csapat, az BUFFON.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.30. 11:37:46

@Nűnű: Játszott a csapat a BL-ben, de minek? Semmi eredményt nem ért el, az abból bejött pénznek pedig semmi hasznát nem látta a klub, se igazolásokban, se előremutató döntésekben. Az is csak arra volt jó, hogy fel lehessen mutatni, tessék, nincs itt semmi probléma, BL szereplő csapat ez, pedig az a harmadik hely igencsak emberfeletti teljesítmény volt, nem sokkal jobb kerettel. Ha 2006-ban lesorolták volna a Laziot, meglehet, nem jutottak volna fel azonnal, bár kétlem, de ki tudja. A megtisztulás szempontjából jobb pár év másodosztály, eltakarodó vezetőséggel, akik már nem látják benne a pénzt. Nyilván nem kevés vegetálással járt volna, ez is tény, de hosszútávon javára szolgált volna a klubnak.

@rexford: Tényleg a Juventus volt annak a botránynak szinte az egyetlen komolyabb károsultja, vicc, hogy a Milan indulhatott még a BL-ben is. Sokkal tisztább és szerethetőbb lenne az olasz foci, ha akkor mindenkit példásan büntetnek.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.30. 11:42:47

Luciani tényleg el van keseredve a Roma elleni vereség után, ilyen attitűddel más lenne a felnőtt csapat helyzete is. www.youtube.com/watch?v=YOtQxOPwdik&feature=player_embedded

Mr.AT 2009.11.30. 13:16:42

www.nemzetisport.hu/nso_hirek/juventus-eltort-chiellini-orra-valoszinuleg-nem-jatszhat-az-inter-ellen-2008609

Ennyit erről, meg a fentiekről. De mint néhány nagytudásútól megtudtuk, nyilván mit sem számítanak a sérülések, ugye, kár is szót fecsérelni egy újabb kiesőre.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.30. 14:44:05

@Ipa: Luciora emlékszem, de nem ez a lényeg. Hogy az Inter szakmányba hagyta ki a helyzeteket nem változtat azon, hogy 0-0-nál elmaradt egy jogos Fio tizi.

horas 2009.11.30. 14:53:59

@popp: De miért cincáljuk ezt?
Kb annyira volt tizenegyes mint amennyire szabálytalan Samuel gólja.
Az Inter jobb volt és a Fiorentina szempontjából ugyanolyan szerencse kérdés,hogy az Inter a ziccereit belelődözte Frey-be mint sokak szerint az Inter tizije...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.30. 15:00:41

@horas: Tiszta tizi volt, de igazad van, nem kell cincálni.

horas 2009.11.30. 15:32:51

Egyébként sztem nemcsak nekem tünt fel,hogy ugyanebben a szituban volt a Juve Ferrara kinevezése elött,amikor már a második helyről is lecsúsztak.
Sajnálom Ferrara-t mert mind amellett,hogy világéletében szimpi volt,tudom róla,hogy szíve lelke benne van a munkájában és lehet,hogy van létjogosultsága a padra,de ezt az eddigi szezon két legnehezebb mérközésén kellene bízonyítania...
Ami elé távolról sem a legjobb állapotban kerültek...

_alerob 2009.11.30. 17:44:35

@Mr.AT: A sérüléseknek az olyan meccsekhez semmi köze, mint például a tegnapi.

Ez, a Chiellini sérülés egy másik tészta, ez már valami fel nem foghatatlan dolog, kb olyan, mint ami a Juvéval folyik.

horas 2009.11.30. 19:55:44

@_benito: Lesz ma poszt,hogy érzed...?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.30. 19:59:50

@horas: bízom benne, testvérem, de nem istibizi, hogy nem hullok el menet közben.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.30. 20:21:40

@popp: donez :)

egy fordítás utómunkálataival pöcsölök, aminél az sem lenne szarabb, ha muntari és vieira sakkozna a hátamon, de elszánt vagyok, hogy még ma összefoglaljak, mert rohadt sok dolgom lesz, és ha nem csinálom meg, lehet, hogy egész héten nem lesz rá időm.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.30. 20:24:06

@popp: kibicnek semmi sem drága, mi? Egy percig némán szégyelld magad :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.30. 20:35:12

@_benito: Női kézi vébé? Hajrá csajok!
Amúgy én nem sürgetlek ;-).
süti beállítások módosítása