Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

BL, #5. - A Liverpool megmutatta

2009.11.25. 00:07 _benito

Mármint, hogy miért is esett ki. Ennek a se íze, se bűze csapatnak semmi keresnivalója a Bajnokok Ligája legjobb 16 csapata között, és ugyanez elmondható a látottak alapján az Interről is, bár lényeges különbség, hogy utóbbi azért valószínűleg ott lesz. Az Arsenal is továbbjutott, a londoniak megnyerték a csoportjukat, és ott lesz a Fiorentina is. Váratlanul izgalmasan alakul a G csoport, ahol az Urziceni némi mázlival leverte a Sevillát, és csak azért nem jelenthető ki, hogy a bravúrral továbbjutott, mert közben a Stuttgart idén már a második csapat lett, amely megalázta hazai pályán a híg birkafosra emlékeztető Rangerst. Unalmas játéknap volt, olyan borongós, mint az idő a legtöbb pályán. Biztos ezért született csak egy gól a szünet után.
 
A Liverpool úgy játszott a Puskásban, mintha már tudták volna, hogy szurkolóik elkápráztatására bőven ráérnek a hétvégén. Egyáltalán nem volt jó nézni, ami a pályán folyt, a második félidőben a szervezett, de egyéni hiányosságaikon átlépni képtelen debreceniek egyenrangú ellenfelek voltak, bár Polekszics a szünet utánra hagyta kapusra emlékeztető megmozdulásait (a gól előtt egy méhpempővel tömött bálára emlékeztető vetődést mutatott be). Annak a játékosmegfigyelőnek meg egy kötőtűt szúrnék a szemébe, aki kinézte ezt a Coulibalyt, hogy majd ő megoldja. A Fiorentina megérdemelten verte meg a Lyont, pörögtek az olaszok rendesen, a franciáknak meg hiába járt a szájuk, az első félidőben sehol nem voltak, bár Lisandrót a hajrában csak Frey akadályozta meg abban, hogy visszacsempéssze a Liverpool szájába a sajtot.
Fiorentina-Lyon 1-0, Debrecen-Liverpool 0-1
1. Fiorentina 12, 2. Lyon 10, 3. Liverpool 7, 4. Debrecen 0

Josét mintha nem is érdekelte volna a dolog. Szépen összeterelte az övéit, megmutatta nekik, merre van a vágóhíd, és végignézte, hogy ez a magához képest inkább közepes, mint jó Barcelona fél óra alatt szétcsapja őket. Nem lehet igazából haragudni érte, mert az Inter valószínűleg így is továbbjut (csak a vereséget kell elkerülniük a Kazannyal szemben), csak ha végignézünk a csoportelsők között, nem sok olyan csapatot látunk, amelyik ellen leányálom lesz játszani - főleg így. A Barcelona továbbjutott, ezt kijelenthetjük, és ha az Clasicót is behúzzák, a 2009-es év a klub történetének legdurvább éveként vonul be a történelembe. A sztyeppe közepét tépázó hóviharban a két kapus tette oda magát az átlagosnál jobban, ezen kívül elmorzsoltunk egy könnycseppet, amikor az esetlen, ügyetlen gólemben megpróbáltuk beazonosítani a világ egykori legjobb befejező csatárát.
Barcelona-Inter 2-0, Rubin Kazany-Dinamo Kijev 0-0
1. Barcelona 8, 2. Inter 6, 3. Rubin 6, 4. Kijev 4

A G csoportban a rengeteg helyzetet elpuskázó Sevilla Dragutinovics tréfás öngóljával óriási sanszot adott a román bajnok Urziceni kezébe. Az Unirea játékosai menet közben biztosan tudomást szereztek róla, hogy mi történik a másik pályán, de ha nem is jutnak tovább, akkor is gyönyörű, amit eddig elértek. A Stuttgartban sokkal több van, mint azt a bajnoki szereplésük mutatja, bár nehéz értékmérőnek nevezni azt a Rangerst, amely még a továbbjutásért is versenyben lehetett volna, ha megveri a svábokat, de helyzetük is alig volt.
Rangers-Stuttgart 0-2, Unirea Urziceni-Sevilla 1-0
1. Sevilla 10, 2. Urziceni 8, 3. Stuttgart 6, 3. Rangers 2

Az Arsenal némi fogáskeresés után (ebbe belefért egy irtózatos belga kapufa is) leverte a Standardot, és megnyerte a csoportot. A második helyért viszont lesz még hirig, mert hiába kapott ki a LIége, az Olimpiakosz sem tudott nyerni Alkmaarban, és a két csapat az utolsó körben még akár helyet is cserélhet. A görögök egyébként hálásak lehetnek, hogy nem kaptak ki, Bölöniék ott lehetnek.
Arsenal-Standard Liége 2-0, AZ Alkmaar-Olimpiakosz 0-0
1. Arsenal 13, 2. Olimpiakosz 7, 3. Standard 4, 4. AZ 3

169 komment

Címkék: összefoglaló bl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr601550461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sepsta75 2009.11.25. 00:21:06

Az Inter amit ma este bemutatott futball címszó alatt az egyenlő a nullával.

vargamma 2009.11.25. 00:30:51

szép nekrológ Seváról...

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2009.11.25. 00:42:43

bemásolom ideis, hamár úgyis félévente írok kb kommentet, hadd örüljetek.. :D

" YNWA · majmedence.blog.hu/ 2009.11.25. 00:32:27
na most értem haza, és nagyon kettős élmény volt..

a magyar szurkolói klubnak köszönhetően sikerült bejutnom a vendégszektorba, és ez életreszóló élményt adott (ésmost nyilván lehet köpködni, vagy "gratulálni", hogy magyar csapat ellen drukkolok, de sztm nemszabad összekeverni a nemzeti csapatot, a klubfocival. Főleg ha belegondolok mi köt a Debrecenhez, és mi a Pool-hoz. persze így is elég fura érzés volt azt elismerem.)

fantasztikus élmény volt együtt szurkolni a liverpooliakkal, nemsok helyen éreztem még ekkora együvé tartozás érzést.. nameg teli torokból együtt énekelni 2500 emberrel az eddig csak tv-ben, (vagy tecsőn) hallott dalokat.. leírhatatlan élmény. :) és ez valahol kárpótól a minősíthetetlenül gyenge játékért, és talán a kiesésért is.. rohadtul irigylem ezeket az embereket, akik kéthetente élhetik át ugyanezt.. és mi itthonról itt depizünk a szar játék/eredmények miatt, itt meg a meccs után is végig vidám, egymást ugrató, a biztonsági emberekkel strandlabdázó (komoly.. :D), éneklő szurkolók mindenhol.. olyanvolt, mintha az eredmény szinte csak másodlagos dolog, lényeg, hogy megint kurvajóléreztük magunkat 2 órán keresztül.. :) nyilván kis túlzással, mert azért nemárt ha néha nyer is a csapat.. :)

ésmég zárásként annyit, hogy az valahol elég szánalmas volt, hogy kb akkor volt a legnagyobb hangrobbanás a stadionban, amikor bemondták, hogy vezet a Fiorentina.. ???

azt már említenem sem kell, hogy ezekután, amikor a lefújás után a DVSC drukkerek elénekelték a magyar himnuszt, akkor a liverpooliak egyből abbahagyták a beszélgetést, és vastapsba keztdek. nekem ez a felfogás nagyon hiányzik itthonról. (bár hokimeccsen már sokszor tapasztaltam, jólenne átvinni vhogy a fociba is:) "

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2009.11.25. 00:48:26

ja és kegyetlen ez az akcentus, azóta ezen röhögök.. :D

moder foker.

meg a személyes kedvencem a rikognájzs.

asszem most nincs más hátra, mint megszerezni a 4. helyet a bajnokságban valahogy, és hogy Gerrardot idézzem: LET'S GO AND WIN EUROPA LEAGUE!
:)

rizla 2009.11.25. 03:13:07

gerrard véleménye:

"We've played fantastically well tonight and deserved the three points, so it's disappointing that we won't progress in the Champions League.(...)Tonight's performance was encouraging and we can build on that."

fantastically well?? vajon ezt mondta nekik benitez? így már mindent értek.
a második mondathoz már kommentár sem kell.

szbszig 2009.11.25. 04:31:01

@rizla: Hasztakurva, ez azért kemény...! :o

Mondjuk Herczeg András is kicsit vicces volt, tőle az maradt meg, amikor a félidőben azt nyilatkozta, hogy azért vagyunk annyira alárendelt szerepben, mert a Liverpool "nagyon gyorsan" játszik. Ezt azután, miután a kommentátorok az egész félidőben arról beszéltek, hogy a rúgott gól után mennyire leült és motiválatlan a Liverpool. :)

rizla 2009.11.25. 04:46:17

és a riporter milyen volt a meccs után? kérdezi a lokistól, hogy "nem volt félelmetes ellenük játszani? azért amikor gerrard ott labdázgat az ember mellett.. hehehe" anyád.

szbszig 2009.11.25. 06:07:05

@rizla: Igazából én a végén el szoktam kapcsolni, mert a Digin nézem meg előbb a másik élő meccs bő összefoglalóját, utána pedig a teljes gólösszefoglalót. Az interjúkat pedig majd elolvasom utólag.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.11.25. 07:58:12

@rizla:
Ha ezt Gerrard komolyan gondolja, hogy "played fantastically well" akkor végülis érthető mért játszik idén úgy a 'Pool, ahogy.

A Standrad és az Unirea továbbjutása szép fegyvertény lenne, én szorítok nekik.
Reménykedem abban, hogy az Inter képes lesz összehozni egy kiesést, a tegnapi játékot látva, nekik semmi sem lehetetlen.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 08:08:05

Csak 2 dolgot nem értek. Miért elég az Internek az x a továbbjutáshoz? Kijev győzelem esetén kizúgnának hogy csak na, plusz 1-1 nél rosszabb döntetlennel is.
A másik miért is kéne 3 góllal nyernie a Kijevnek, hogy továbbjusson. Egy 2-0 val simán továbbmennek több lőtt góllal.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.25. 08:11:30

@Great Cornholio: Elég lehet, sőt valószínűleg elég is lenne.

kroos 2009.11.25. 08:14:46

,,csak a vereséget kell elkerülniük a Kazannyal szemben"
ha a Barca kikap Kievben akkor az X kevés az internek..legalább is ha nem néztem be valamit

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.25. 08:15:07

A magamrészéről nagyon örülök a Fio továbbjutásának és ezzel párhuzamosan a 'Pool kiesésének. Remélem a csoportelsőség is meglesz a Firenzének. Stuttgartban meg hajrá Unirea!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 08:17:54

@popp: Ja ha mondjuk a barca lazázza a mecscet, mondván belefér, és hirtelen becsúszik 2 gól akkor szépen nézünk ki. Láttunk már karón varjút. :)

kroos 2009.11.25. 08:20:11

@popp: én ezt amugy nem értem hogy képes vagy ugy csapatoknak szurkolni kizárólag nemzetésigük alapján.
Unireának szurkolni-mert német ellen játszik.
Persze mindenki annak szurkol akinek akar. Gondolom mára hirtelen megtanultad a cszka kezdöjét is, meg az Orosz himmnuszt, + elkezdet olvasni a Háboru és Békét.(hogy a wolsburg is essen ki, mert ugye német.)

giacinto 2009.11.25. 08:21:42

valszeg kikap a Barca Kijevben, nem? nyilván nem akar csoportelső lenni a katalán brigád....

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 08:22:36

@kroos: Ha valaki semleges akkor ált a gyengébbnek szurkol. Ha utál valakit akkor meg bárki másnak.

Amúgy te melyik csapat ellen tudnál drukkolna, ha az az Inetr ellen játszik? :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.25. 08:32:19

@kroos: Mondd már meg, miért drukkolnék a Stuttgartnak?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.25. 08:34:15

@Great Cornholio: ez tökéletesen fedi a valóságot, és szerintem ezzel mindenki így van.

én balatoni gyerek vagyok, rühellem a németeket, mint a szart, soha, semmiben nem leszek képes egyetlen németnek sem drukkolni. mondjuk az utálkozás nem veszi el sok energiámat, de nincs olyan meccs, hogy ne szurkolnál valakinek.

egy inter-bayernen lennék óriási bajban.

kroos 2009.11.25. 08:39:02

@Great Cornholio: Természetesen a Reál a Barca és a Mu.
Mindenki annak szurkol akinek akar, nem kell magyarázkodni, én csak nem értem.
Én pl. nem szeretem a spanyol focit, de egy Vlagyivosztok-Almeria meccsen nem szurkolnék senkinek.
Az is abszurd számomra hogy egy sose látott román kiscsapatnak (csak összefoglalókból max.) szurkolni csak azért mert egy bizonyos ország csapatával játszik, (akiket szintén nem nagyon látott, max. amikor Szabics ott játszott).
Ez szerintemm sokkal rasszistább és kirekesztöbb inditatás mint amilyen volt Völleré 90-ben.

montipájton 2009.11.25. 08:42:17

Az olaszokat mitől lehet jobban szeretni, mint a németeket? (Már általában, ha ugye nem a focicsapatokból indulunk ki.)

A németekben mindig becsültem a tisztességet és a munkaszeretetet. Az olaszokban meg... nem jut eszembe semmi. Ja, de: a filmjeik jók, pláne Piedone.

)))

Neil Blender 2009.11.25. 08:50:51

iszonyat viccesek ezek a kommentek... =)

Bakker a Barca nem volt gyenge... nagyon gaz volt az Inter de azert egy ilyen akar elethalal meccset is ilyen siman lehozni... Asszem ezzel a tilitoli meccsel egyuttal a clasicot is behuztak...

ezek szerint kulonben az is kijelentheto hogy Mourinho fikarcnyit sem jobb Mancininel aki ugyanugy nyerte a Scudettokat, a BL-ben meg egy kutyauto csapat benyomasat keltette az Inter mar akkor is.

Es akkor a sajto elmorzsol egy konnycseppet, hogy ez a jo Jose milyen szimpatikusan is tud nyilatkozni... Szanalmas kb...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 08:56:22

@Neil Blender: Tegnap nem kommenteltem, de most leírnám. Az Inter bárki ellen ki tud kapni ha az letámad. Ennyit kell tenni az Inter ellen. Nem játszanak gyors focit és kell a tér nekünk. Ha valaki ezt megvonja meg vannak lőve. Nincs cselező labdával futó emberünk. Tegnap gondolom feltűnt sokaknak, az Inter 6 méterre védekezik az embertől nem megy rá megvárja míg az felé mozdul, míg a barca még Maicont is másfél méterről védekezte le abidal. A barca stílusa ellen nem tud játszani az Inter de lehet a realé ellen tudna. Szóval marhaság ez a spanyol olasz összahasonlítás.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.25. 08:57:03

@montipájton: óó, monti, fiam... csak ezt ne mondtad volna :) igazából ki kellene szednem, mert most majd mindenki ezzel fog foglalkozni, de olyan szar játéknap volt, hogy nem bánom, csépeljétek egymást.

a velencei tónál biztos nem volt annyi német :)

Neil Blender 2009.11.25. 09:04:21

@Great Cornholio: en hol hasonlitottam ossze az olasz focit a spanyollal? =)

En max Mourinhot hasonlitottam ossze Mancinivel de mondjuk ez sem igazan helytallo.

No para, nem kell remeket latni mindenhol

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 09:08:10

@Neil Blender: Ja igen, az nem neked szól hanem egy két korábbi kommentelőnek, azért nem kell megsértődni. :P

kroos 2009.11.25. 09:09:41

,,rühellem a németeket, mint a szart,"
Gratulálok. Kicsit az elöbbiek továbbgondolása, sosem látott csapatok ellen / mellett szurkolni csak a nemzetiségük miatt.
Ez a te szinted. Csak a nemzetisége miatt utálni valakit...végül is khm...nem ez a rasszizmus?
Az a poén ha valaki ugyan ezt leirja szlovákokkal vagy románokkal az azonnal kap a pofájába (persze jogosan), de ugy látszik mást lehet kategórikusan utálni.
Részemröl a téma lezárva, nem kivánok többet ehhez hozzászólni

váév építők (törölt) 2009.11.25. 09:11:04

lassan lehetne írni egy 3 dolog posztot arról, ki milyen népeket utál.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 09:12:58

@kroos: Erre írhatnám, hogy aki utálja az olaszokat az miért utálná az Intert bocs nazionale-t. :)

Neil Blender 2009.11.25. 09:26:42

@Great Cornholio: ja semmi sertodes meg ilyesmi nincs csak nem ertettem a dolgot..

balu11 2009.11.25. 09:48:49

@váév építők: sokaknál a 3 dolog valószínűleg kevés lenne...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.25. 09:59:27

@Great Cornholio: dicséretesen önkritikus hozzászólás, bár tonira teljesen felesleges szót vesztegetni. csak azért van még köztünk, mert nincs szívem megölni a cyberkarakterét, hátha igazi nincs is neki.

pavel88 2009.11.25. 10:12:36

Bakker, Real drukkerként mondom ez a Barca nagyon jó! El sem tudom képzelni mit fogunk velük kezdeni a NC-ban. Talán ezért nem én vagyok az edzőjük?!
Én se szeretem a németeket, rengeteget voltam a Balatonon, megismertem őket! De azért lennének szituk amikor tudnék nekik szurkolni!:D Mondjuk a Juve, MU, Barca ellen! Ja meg az Újpest ellen is!:D

T.F.E. 2009.11.25. 10:14:43

@balu11: "sokaknál a 3 dolog valószínűleg kevés lenne..."

És az is kiderülne, hogy mi magyarok gyakorlatilag minden népet utalálunk. Legfőképpen a szomszédainkat.
(Esetleg a lengyeleknek lenne esélyük arra, hogy ne kerüljenek fel a listára.) :)

A cikkben javítani kellene, a Kijevnek 5 pontja van, épp ezért lenne (kis) esélye győzelem esetén megelőzni a Barcelonát.
Az Interrel kapcsolatban az az érzésem, hogy nem akartak semmit a Barcelona ellen. A biztos továbbjutáshoz győzelem kellett volna, de mivel hamar gólt kaptak, teljesen mindegy volt, hogy vereség, vagy döntetlen a meccs vége.

zsakfos 2009.11.25. 10:17:01

Ha be lehet szállni én a pirézeket utálom:)

Asidotus 2009.11.25. 10:17:47

Ritka gyenge forduló volt, egy-két meglepő fordulattal, de semmi több.
A Loki-Liverpool meccsnek csak az összefoglalóját láttam (mikor Barca - Inter van? Ezek normálisak?), de az alapján nagyon rosszul érezném magam, ha Pool drukker lennék.
Ellenben a 4-ből egy olasz továbbjutott, és a másik 3-nak is erős esélye van. Angolból és spanyolból csak 3 jut(hat) tovább (mert ahhoz a Barcának és a Realnak tenni kell még), míg lehet, hogy 4 olasz is ott lesz a legjobb 16-ban.
Ha ma a Juventus megcsapja a Chamakh és Gourkuff nélkül felálló, már továbbjutott Bordeaux-ot, akkor ők is ott lesznek, és a Milannak is csak annyi kell, hogy ne kapjanak ki otthon a Marseille-től, és a végén hozzák a Zürich ellenit, akkor tovább mentek. Az Internek is bőven van még sansza.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 10:18:22

@_benito: Nézd, ha csak olaszt akarok nézni, akkor válogatott meccset nézek, a klubcsapatoknak szvasz nem az a lényege, hogy adott országbeliekkel legyen tele és ez dicsőség. A klubcsapatok bárhonnan bárkit igazolhatnak és a mindenki a legjobbakra pályázik ez az élet rendje. Hogy most ebből valaki presztizs kérdést csinál szíve joga. De szerintem marhaság. Sztem a Wolfsburg sem az echte német játékosok miatt lett bajnok. :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.25. 10:19:20

@T.F.E.: a szomszédjait mindenki utálja, ez faktum. nézd meg, mondj egyetlen ellenpéldát.

az meg, hogy mi utáljuk a szomszédainkat (és ők minket), különösen nem a véletlen műve a szlávtenger közepén, ez eléggé evidens.

Tika_ 2009.11.25. 10:21:59

Guardiola végre azt csinálta a meccs előtt, amihez tényleg ért: kicsit rendet tett a fejekben, hogy a fiúk ne gondoljanak butaságokat.
horas: n örülnék, ha a tegnapi még az unatkozó Barca lenne, de azért nem – ez bizony a hajtós változat volt. Meg is lett az eredménye.
rizla: Iniesta szerintem végre elkezdett játszani. Pedro szvsz mindig nagyon küzd, ha az első csapatban kap lehetőséget.

hakapesz imi: számomra meglepően kulturált maradt a tegnapi topic, főleg, hogy tudtuk, hogy nincs felügyelet

@Great Cornholio: vessetek meg, de én semlegesként inkább az erősebbnek szurkolok…

Azért az milyen már, hogy a Kazany meg a Kijev még utolsó fordulóban is esélyes az Inter és Barca csoportjában a továbbjutásra, a Pool meg már nem egy olyanban, ahol a Loki is van, és 2 másik kevésbé topcsapat...

Neil Blender 2009.11.25. 10:34:57

@Tika_: Hat azert ez egy mondjuk 60%os Barca volt sztem. Pique golja megnyugtatott titeket, utana mar csak az volt a kerdes hogy mennyi lesz a vege es nem a vegkimenetel.

En orultem volna a legjobban ha a Barcanak tenyleg hajtania kellett volna. De ahhoz egy masik csapatnak is a pályán illett volna lenni...

Asidotus 2009.11.25. 10:35:40

Azért tegnap az Inter egy kcisit megerőltethette volna magát. 100 km-t futottak, mikor volt a Loki- Fiorentina meccs, akkor azok 119 meg 120 km-t. Tudom, hogy van különbség futás és futás között, de azért a 100 és a 120 már minőségi különbség. (JA, az 3:4-lett, a fordulója egyik legjobb meccse? Ennyiből jobb a profi boksz működési mechanizmusa, ott az ilyen lelketlen, épp csak nyerő embereket úgy elzavarják, hogy a lába nem éri a földet!).
Meg kéne nézni, hogy az Urziceni-nél mit csinálnak jobban, mint a Debrecennél. Persze, az ő csoportjuk gyengébb, mint az E, de a Stuttgart és a Rangers mögött ugyanúgy a 4. helyen állna a Debrecen, legfeljebb egy, esetleg kettő döntetlennel állna az utolsó helyen. Több a pénzük a románoknak vagy a szakmai munkájuk jobb? Ha több a pénzük, akkor miért több? Egy magyar milliárdos miért nem karolja fel a Lokit? Egy évi 500 milliós pénztolás néhány év alatt egy olyan gárdát eredményezne, ami simán leverte volna az idei Pool-t oda-vissza. És azért bőven akadnak Magyarországon olyanok, akiknek ez lazán megoldható lenne. Csányinak v. Demján Sándornak euróban van közel 1 milliárdja. Itthon miért nem teszik meg azt, amit például Pászkány Árpád Erdélyországban megtett a kolozsvári vasutasokkal?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.25. 10:50:29

Nekem aztán semmi gondom a német csapatokkal, de ennél a színtelen Stuttgartnál jobb lenne, ha az Unirea jutna tovább, és mint ahogy mondtam, a kelet-európai csapatok sikere mindig kicsit közelebb állhat az ember szívéhez, bár a bukaresti csapatok azért más tészta, ezért jó, hogy az Unirea van a BL-ben. A Rangerst sajnálom, én nem tudom mi lehet ott a gond, azt hiszem itthon a Debrecennek reális esélyei lettek volna a győzelemre velük szemben, a egy csoportba kerültek volna. Firenzei győzelem remek, a kilátástalan Inter vereség meg kevésbé.
Utoljára pedig az igazán szomorú tényleg az, hogy ezt a hihetetlen gyenge, botrányosan rossz Liverpoolt sem sikerült megfogni. Mindettől függetlenül, szép volt fiúk!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.25. 10:52:29

@Nűnű: Itthon valószínűleg a mindenfajta siker 20 éves hiányától mindenki belefáradt. Amúgy jogos okfejtés.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 10:57:08

Nos, valóban motiválatlan köcsöghalom az idei Barca, pontosan úgy ahogy szombat este óta rinyálom.
Köszönöm a cáfolatot skacok :)))

moltisanti 2009.11.25. 10:58:12

"Barca were good, but Inter made it easy for them with a miserable non-performance."

Ezzel maximálisan egyet tudok érteni.

horas 2009.11.25. 10:59:20

@Great Cornholio: Az Inter senki ellen nem tud játszani,aki nem egy olasz kiscsapat aki 10 emberrel védekezik...

Quaresma és Balotelli ordított az Inter-ben,tudtak futni a labdával megtudtak verni egy-egy embert és betudtak mozogni üres területre...

Most már az Inter-t túlságosan jól szervezett csapatnak sem nevezhetjük,mert rendre pontrúgásokból a meccs első 5-10 percében gólt kap,és ezzel a saját koncepcióját dönti romba pillanatok alatt,és a játéka teljesen az ellefelétől függ.

Nemtudom mit akartak 4 védekező középpályással és 2 befejező csatárral akit a tizenhatoson belül tiszta helyzetbe kell hozni...???Ahogy már írtam,ez a bunker foci -európában mindenképp-megbukott.A Fiorentina-nak talán még nehezebb a csoportja mint az Inter-nek és meglehet őket nézni...

És végül,Mourinho nem azért kapja a 10 millió eurós fizetését,hogy minden topcsapat ellen símán elveszített meccs után,beismerje,hogy sokkal jobb az ellenfél.

horas 2009.11.25. 11:02:35

@moltisanti: Pontosan ez mit jelent???
Spórolj meg nekem egy kis szótárazást please!Thanks!

váév építők (törölt) 2009.11.25. 11:03:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ez a botrányosan rossz liverpool 2/3-ad részben birtokolta a labdát...így azért nehéz őket megverni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.25. 11:06:20

@váév építők: Ezért mondtam, hogy sajnálom, ebből jön az le világosan, hogy egy ilyen topcsapat önmagához képest lehet akármilyen kritikán aluli, egy magyar topcsapat képtelen megverni. Habár csak a szerencsén múlt, hogy a pontszerzés nem jött össze.

T.F.E. 2009.11.25. 11:17:46

benito:
Tudnék mondani példát, de azt kapnám vissza, hogy ők is utálják egymást, csak nem hallottam róla, vagy egy családhoz tartoznak, így könnyű, esetleg persze, nekik nem volt ilyen történelmük.
Az euroviziós dalfesztiválon egyébként tisztán látszottak a szimpátia és utálat vonalak.

horas:
A fordítás egyszerű. A Barcelona jól játszott, de az Inter könnyűvé tette számukra a meccset a szánalmas, akarat nélküli teljesítményével.

Hispan07 2009.11.25. 11:19:01

én a kroos féle hipertoleráns, okoskodó és folyamatosan hisztériázó liberálisokat rühellem a legjobban. rasszista vagyok?

zsakfos 2009.11.25. 11:20:09

Nem csodálom, hogy a liverpooli vezetőség nem rúgja ki Benítezt. Legalább akkora idióták mint a spanyol.
Benítez jó edző ezt tartom, de hogy menedzsernek kurva szar az biztos.
Aki képes 40 millió fontot kifizetni G. Johnsonért meg a sérült Aquilaniért...a tulajdonosok meg belemennek. Gratulálok.
Bajnokságot akarnak, akartak...nyerni. Ezzel a kerettel?
Gerrard és Torres nélkül ez egy Tottenham, Aston Villa, Everton szintű keret, bőven gyengébb mint a másik 3 nagy, meg a Mencsesztercicié.
Voronyin, Riera, Insua, Dossena, Degen, Lucas ...ez komoly?
Reinánál jobban túlértékelt kapus kevés van a világon.
Kb. 10 pool szintű játékos van ebben a keretben.
Végül is a 3 fiatal magyarnak könnyebb lesz bekerülni egy középcsapatba:)

zsakfos 2009.11.25. 11:38:56

@Nűnű:
Ezt komolyan kérdezed?
Épelméjű nagyvállalkozó nem tol 500 milliót,de még 5 milliót se a magyar futballba míg ilyenek a viszonyok. Ez komoly szinten nem kedvtelés, hanem beruházás.
Csak olyan hibbant fanatikusok mint pl Stadler volt.
Szakmai munka? Nálunk? leírtam itt nem régen mikor felmerült László Csaba neve skót szöv. kapitányként, hogy fura nem 3 erdélyi magyaron ( Jenei, Bölöni, László) kívül az elmúlt 20 évben nem dolgozott magyar szakember nívósabb bajnokságban ( kiv. Bicskei valamikor 91-92ben Luzernben az is tévedés volt...., meg Fazekas Antwerpenben a 90es évek közepén,de ő meg már 10éve ott élt), válogatottnál.
Az arc hatalmas mikor külföldi szöv.kapitányt kell bírálni, csak hát tisztelt szakma hol a tudás?
A két talán legfontosabb amibe pénzt kellene tolni az az utánpótlás és a külföldi szakmai stábok ( lsd. Törökország felemelkedés). És ha lesz sokéves, szorgalmas munka akkor lesz eredmény, anélkül meg lehet továbbra is álmodozni...

magic kefír 2009.11.25. 11:42:39

@T.F.E.: ezek szerint 'tudod, csak nem mondod meg?' :)

@zsakfos : eddig az évig nem volt vészes a helyzet, de most valóban alávágott a Poolnak, úgy istenigazából, főleg ezzel a bamba Aquilanival.

Rafát össze kellene gyúrnai SAF-fal, egyik edző, másik manager.

Phil Laak 2009.11.25. 11:43:48

Tisztelettel érdeklődnék, hogy milyen juttatási rendszerben vannak fizetve a kedves provokáló urak?
Toni, gondolom előbb elolvasod, hogy ki mit írt, aztán megfordítod, és hoppp, máris kész a véleményed. Gratula...

balu11 2009.11.25. 11:50:22

(mi is ez a 24 órás foci, amiről lehet jobb oldalon szavazni? gondolom lesz róla szolgálati közlemény, csak kicsit kiváncsiskodom előre. egyébként igen, naná!)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.25. 11:51:30

@pavel88: "Én se szeretem a németeket, rengeteget voltam a Balatonon, megismertem őket!"

:-DD

Én szeretem a németeket, sokat voltam Németországban, megismertem őket. Segítőkészek, udvariasak, becsületesek, megbízhatóak. Ha ígérnek valamit, betartják. Korrektek.

De amúgy ez milyen értelmetlen vita már? :-))

Az biztos, hogy én a VfB-Unirea meccsen a Stuttgartért fogok szurkolni. Igazából csak az emlékek miatt, mert ez a mostani VfB valóban egy dögunalmas csapat. Az Unirea viszont még olyan se. Ráadásul román. :-)

Phuturo 2009.11.25. 11:53:30

@_benito:
"egy inter-bayernen lennék óriási bajban"

Abszolút átérzem. Melyiknek örülnél jobban ha az inter tovább jutna (olasz foci besorolása végett), v ha M. szégyenszemre rosszabbul teljesítené fő feladatát mint elődje?

Phuturo 2009.11.25. 11:55:36

na jó, ez provokáció nem kell válaszolni:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.25. 11:56:53

Benítezről.

Nagy volt, amikor Hajdú B. azt mondta: hihetetlen, hogy Benítez olyan játékosokról tud mindent, akikről ő (Hajdú B.) még életében nem is hallott.
:-))))

Én különben bírom Rafát. Szerintem igazi egyéniség.

argentin#21 2009.11.25. 12:13:33

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Urzicsény mindössze 50km-re van bukuresttől.

balogróka 2009.11.25. 12:15:10

@Csöncsön:
Rafa lassan nekem is a hülyegyerekem lesz, hozzá tartozik az európai focihoz, hiányozna. Mondjuk edzőnek az úristennek nem kéne a csapatomba :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.25. 12:16:35

@argentin21: Nem földrajzilag értettem, hanem a bukaresti klubok sajátos politika, tulajdonosi hátterére.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 12:17:41

Mondjuk érdekelne, hogy hány pont volt az eddigi rekord amivel továbbjutott egy csapat a csoportkörből. Elvben az Inter megteheti ezt 7 ponttal. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.25. 12:18:49

Mondjuk matematikailag ha jól számolom, 4 pont lenne az alsó határ. Szóval annyira nem is jó. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.25. 12:23:19

@Great Cornholio: Héttel már jutottak tovább, például egyszer a 'Pool.

argentin#21 2009.11.25. 12:25:48

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: M.Stoica, a csapat jelenlegi elnöke még néhány éve Becali kollega mellett vezette a Steaua csapatát.. na de végülis mindegy...nekem egy tál tészta..

hakapesz imi 2009.11.25. 12:33:52

@Tika_: persze, csupa úriember jár ide, a hülyegyerekek homokoznak. :D
@Hispan07: nem, egy pöcs. :)
@pavel88: ez a Barca nem jó, de már kezd jobb lenni. Persze még nincs csúcsformában. Szerintem az időzítés mindenképp jobban fog sikerülni, mint tavaly. Idén a szezon végére fog ezerrel pörögni, nem a nyitányon. Most elég, ha épp továbbjut, 2-3 góllal nyer a csapat a bajnokságban. :) Mondjuk a reált azért így is megcsaphatná otthon. :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.11.25. 12:40:00

@balu11:
lesz majd közlemény,
csak kellett egy igényfelmérés, mert 12 ember ehhez kevés
vagyis annyira nem izgalmas.

progvog 2009.11.25. 12:51:38

@pote: ritkán (inkább soha) nem szoktam ide (sehova) kommentálni, de egy 24 órás fociban kurvára benne lennék
a gimnáziumban, ahova anno jelentkeztem, hagyomány volt az évi egyszer 24 órás foci, és akkor szüntették be, amikor felvettek
képzelhetitek, a volt osztálytársaimmal mennyire ki vagyunk éhezve egy ilyenre :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.25. 12:56:45

@argentin#21: Látod ezt nem tudtam, fogalmam sem volt hogy milyen körből jött a vezér, így mindjárt más, köszönöm az infót.

Hispan07 2009.11.25. 13:08:11

@hakapesz imi: te meg úgytűnik szintén egy toleráns libsi :)

szeme közé, laposan! 2009.11.25. 13:12:26

@YNWA: Figyumá! Csak nem bírom ki, hogy meg ne kérdezzem: miért szánalmas az, ha egy szurkolótábor az ellenfél csapatát hátrányosan érintő hírről szerez tudomást és ennek hangosan örül? Ez mindenhol így van b+! Az emberek nagy része tegnap a Debinek szurkolni ment ki és amint megtudta, hogy a Fior vezet a másik meccsen, mindent beleadott, hogy ezt tudassa a pályán lévőkkel -> ami nem jó a Poolnak, az jó a Debinek. Hogy miért? Mert aznap épp ők voltak az ellenfél... Vágod?

balu11 2009.11.25. 13:12:45

@pote: megy a beetetés, értem én...

(egyébként hogy bírtad megállni, hogy ...? tudodmit! na, mindegy is, szerencsére nem tudtam otthon lenni a hétvégén...)

Azazello007 2009.11.25. 13:14:36

@_benito: a horvátokat szeretem. Baj?

maaarhasaaag 2009.11.25. 13:21:06

"Annak a játékosmegfigyelőnek meg egy kötőtűt szúrnék a szemébe, aki kinézte ezt a Coulibalyt, hogy majd ő megoldja."-én a tiédbe szúrnék, hogy ilyet többet ne írj...

Neil Blender 2009.11.25. 13:24:40

Bakker de felment a pumpa Szöllő barátunk újabb remekműve után...

@popp: az is a foci megcsufolasa volt.. =)

BruceWayne 2009.11.25. 13:30:19

tegnapi nap abszolút mélypontja volt mikor a 90. percben a Debrecen "megy" az egyenlítésért, erre ez a két idióta kommentár Glenn Johnson budiülőkelopási ügyét kezdte el taglalni.... hát menjenek a faszba, komolyan mondom a Digisport noname rutintalan kommentárait jobb hallgatni egy meccs alatt mint ezeket, azok legalább nem óbégatják végig a meccset kutyát nem érdeklő statisztikákkal meg focibulvárral, na meg ez a buzi duplakommentárkodás, én nem tudom melyik angol sprot tv-ből majmolták el de nagyon nem kellett volna.
Meg azt is el kell mondani minden Loki meccse első 5 percében, hogy most vigyázni mert pontrúgás veszélyes/ilyenkor szoktunk gólt kapni stb, persze hogy megint akkor kapjuk...
Komolyan ez a Hajdú B. eljutott oda hogy már rendesen zavarja a nyugodt meccsnézést. Kis tulzással ha a többi kommentár is kiolvasná meccs előtt a The Sun focibulvár rovatát meg meccs kezdetekor betöltené az összes, az adott csapatra és játékosra vonatkozó semmitmondó statisztikát, ezt bárki produkálhatná, kevésbé idegesítő intenzitással és hanglejtéssel (na jó, világtalan péter meg léderer nem :)

Shikaka 2009.11.25. 13:33:26

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: "A Rangerst sajnálom, én nem tudom mi lehet ott a gond,"

Röviden:
A fő gond a Rangersnél az, hogy évek óta gazdaságtalanul működnek, és most (igazából tavaly télen) kiborult a bili, az évet valami 31 millió fontos adósságállománnyal kezdték. (egy évvel korábban 20 körül volt, )
Eladó a csapat, az összes játékos igazolható 2009.január 1től, ha érkezik pénzes ajánlat. Ezt a játékosok is tudják, és nehezen lehet őket motiválni, sokaknak kedvenc gyerekkori csapatuk a Rangers, ők külön rosszul viselik a dolgot.

Olyan rossz a helyzet, hogy a jelenlegi tulaj a saját ingatlanaira felvett (50 milliós) hitelből csökkentette az adósságot, és így 'nyomta le' 31 millióra.
Ezek után egyszerűen elfogyot Smith pénze, és nemrég be is jelentette hogy ennyi, hiába szereti a csapatot, nincs több. Gazdaságosan a magas fizetések és az alacsony bevételek miatt nem lehet működtetni a csapatot, a tulajdonosok (skóciában a Celtic kivételével mindenhol) netto befizetők, és előbb-utóbb mindenhol ez várható. Mindez annak ellenére, hogy a bajnoki cím után, a Bl-szereplések és az UEFA menetelés miatt is járt pénz.

Mivel a tulajdonos pénze elfogyott, egy bank tartja fenn, illetve próbálja rendbehozni a klubot, amiatt van a 'kiárusítás' meg az igazolás stop is, aszem szerződéseket sem hosszabbítanak csak aláíráspénz nélkül.
Egyelőre a bank a klub a skót mindennapokban játszott szerepe miatt nem kér csődeljárást.

Az igazi megoldás az lenne, ha szereznének egy pénzes, Rangers drukker tulajt, de ilyen egyelőre nincs.

Lehet ennél vannak frissebb hírek, ez olyan két hete volt aktuális.
(havernak le kellett fordítani néhány cikket a témában az alábbi kettőt meg is találtam újra)

www.newsoftheworld.co.uk/scottish/scottish_sport/566751/Walter-Smith-has-revealed-depth-of-the-financial-crisis-at-Ibrox.html

www.heraldscotland.com/news/home-news/rangers-fans-bank-boycott-warning-1.933056

BruceWayne 2009.11.25. 13:37:18

na a mai nso címlap is hemzseg a gyöngyszemektől:

"Ciro Ferrara szerint a Juventusnak inkább szüksége van a három pontra, mint a Bordeaux-nak."
persze, a Bordeux biztos k**vára nem akar csoportelső lenni

"Mészáros úgy véli, a korai gól megfogta a Lokit. "
hozzászokhattatok volna már b**meg

"Eto'o Barca-Inter döntőt vár a Bernabéuban"
ez főleg aktuális és esélyes a tegnapi után, ja

"Guardiola öngyilkos lett volna, ha megsérülnek ászai."
na ez comment....

"Sebastien Frey kapus francia, de a Fiorentina sikere után úgy érzett, mint egy olasz."
na akkor te se leszel még egy ideig francia válogatott..

"A spanyol szakvezető szerint a DVSC elleni meccsen is látszott, milyen nehéz sorozat a BL."
nem mondod????

tiszta vicclap

vadkutya 2009.11.25. 13:52:21

@Nerazzurri: Háh! :D Olvastam őket én is, kv mellé ponjó... :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.25. 13:57:19

@Shikaka: Nem gondoltam volna, hogy ennyire katasztrofális a helyzet, pár éve figyeltem őket komolyabban, Prso az egyik kedvenc játékosom volt, szóval igyekeztem követni a meccseiket. Elkeserítő, hogy ilyen múltú klubok is ilyen méltatlan helyzetbe kerülhetnek.

Neil Blender 2009.11.25. 14:00:26

@Nerazzurri: Eto'o boffenete szenzacios...

Es hogy gondolta hogy az Inter elvergodik odaig? Egy kozepesen felspannolt Olympiakosz is megzabalta volna oket tegnap...

rizla 2009.11.25. 14:01:27

@kroos: hát én mondjuk úgy kaptam a pofámba montipájtontól, hogy egy szóval sem írtam le, hogy utálom a szlovákokat. persze valami elképzelt erkölcsi piedesztáról osztani az észt könnyebb, mint tartani is magad a hirdetett elvekhez.
ja, a németek becsületesek, az olaszok bunkók, a franciák pökhendiek, és csigát zabálnak, a skótok alkoholisták.lol.

rizla 2009.11.25. 14:02:39

@Neil Blender: "Egy kozepesen felspannolt Olympiakosz is megzabalta volna oket tegnap... "

fentebb még azt írtad, hogy mennyire jó volt a barca. akkor most mivan?

rizla 2009.11.25. 14:06:40

@Tika_: "Iniesta szerintem végre elkezdett játszani."

ezzel nem volt gond a visszatérése óta, bátran vállalkozik, csak nagyon változó az effektivitása. a mai meccsen megint kicsit túl sok labdája volt pontatlan előre, sokszor elvették tőle a labdát, sok csele nem jött be. ennél ő jó formában sokkal gyilkosabb.

rizla 2009.11.25. 14:09:14

@Neil Blender: pedig a barca sokkal jobban hajtott, és koncentrált, mint az elmúlt pár meccsen. most végre sikerült percekig tartani a labdát, sokkal pontosabbak voltak a passzok, sokkal nagyobb tempót diktáltak. csak akarni kell, ennyi.

a legfontosabb, amiért ez sikerülhetett, az puyol jelenléte. a piqué-puyol a legjobb belsővédő kettős, a piqué-csigrinszkij ellenben folyton destabilizálja a csapatot a hibákkal.

vadkutya 2009.11.25. 14:09:52

@Shikaka: @Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Dado nagy király is volt. :) Hihetetlen,h egy olyan klub, mint a Rangers, ennyire a szakad széléhez kerülhet. Az meg még durvább,h a bank gondol egyet és simán kiárusíthat mindent és mindenkit, mint a Lehel piacon...

@Neil Blender: Szöllősit nem is értem,h miért engedik dolgozni. A szerkesztőségben csak ős és az őt anyázók olvassák a bejegyzéseit???

Mr.AT 2009.11.25. 14:17:59

@Nűnű: Röviden csak a "miért nem tol egy magyar milliárdos pár milliárdot a magyar fociba" felvetésedre.

Ad.1. A Magyarországon vezető anyagi helyzetben lévő emberek nagy része jellemzően valamely szakmai munka gyümölcsének és a gondosan felépített kapcsolatainak (mert az általános vélekedéssel szemben ez nem egy magától meglévő dolog) köszönheti a vagyonát - szemben az európai focit uraló újkori orosz/arab/stb. mágnásokkal szemben.
Magyarul (most az erről alkotott erkölcsi/politikai/filozófiai merengéstől eltekintve) megdolgozott a pénzéért. Nem az történt vele, hogy lerabolt 12 olajkutat, ami 10 percenként felpöffenti egy kisebb banánköztársaság éves költségvetését, hanem lépcsőről lépcsőre, szép lassan kúszott fel a tehetős emberek közül az extra módon vagyonosok közé.

Ad.2. Ezt annak köszönheti, hogy nyilvánvalóan nem hülye. Tudja, hogy miből lesz pénz, és miből nem. Apróbb melléfogások, bedőlő befektetések persze mindenhol lehetnek, de ezek nem úgy kezdődnek, hogy 90%os a hit rate a zéró nyereségre és a biztos csődre.
Az ilyen emberekre nem jellemző az, hogy csak úgy passzióból vagyonokat dobjanak ki az ablakon. Egy Abramovics, akinek többé-kevésbé világosan körvonalazható a sötét múltja, nyilván könnyedén dobálózik a eurószázmilliókkal, a "könnyen jött, könnyen ment" elven, de pl. egy Demján Sándor, aki amúgy egy hihetetlenül értelmes és intelligens faszi, akkor se tenne ilyet, ha megközelítőleg ilyen vagyona lenne (ami amúgy nincs, ne felejtsük el, nemzetközi viszonylatban a top vagyonnal rendelkező embereink is csak szürke kishalak).

Ad.3. A magyar foci gyakorlatilag befektetési szempontból jelenleg nem életképes. Hatalmas befektetést igényel mind szakmai, mind infrastrukturális szempontból (Újpestet leszámítva egy európai középszint alját megütő stadion sincs sehol), és ugyanakkor egyáltalán nincs rá világosan körvonalazható, ugyanakkor fizetőképes, rendszeres, tömegszerű polgári kereslet, amely egy folyamatos cash-flow-t generálna (jegybevételekkel, merchandisinggal, hirdetésekkel, stb.).

Ad.4. Ez adódik egyrészt az ország méretéből (ne felejtsük el, egy tízmilliós kis országról beszélünk, ahol mint tudjuk, alig három millió embernek van adózott jövedelme), másrészt a labdarúgáshoz kötődő sajátos szociológiai sajátosságokból.
Egyrészt igen erős a társadalmilag negatív hozzáállás a labdarúgáshoz (hozzá nem értő hétköznapi emberek is igen kritikusan nyilvánulnak meg, lenézik, ugyanakkor irigylik magas keresetük miatt a labdarúgókat, fantazmagóriák és a távoli múlt alapján elvárnak irreális eredményeket, stb.), másrészt ez sokkal inkább individuálisabb élmény, mint pl. a mediterrán országokban, ahol komplett családok, generációk óta kötődnek egy-egy klubhoz, igen komoly összetartó erőt kovácsolva ezzel.

Ad.5. Magyarországon a foci aktív szurkolói közege stadiononként jó esetben is max. 3-4 ezer meglehetősen szalonképtelen hőbörgő arcból áll, akik mindenféle zavaros elméletek alapján kisajátítják maguknak a jogot a "törzsszurkolói" attitűdre, amivel amúgy stabilan távol tartanak egy széles réteget a stadionba járástól, másrészt pedig pont emiatt amúgy többnyire instabil anyagi helyzetük alapján nem is jelentenek épp ideális célközönséget egy komoly merchandising tevékenység kialakításakor. (Nem engedhetik meg maguknak, hogy évente új mezeket, sálakat, naptárakat, meg minden egyéb sz*rt vegyenek, stb.)

Ad.6. Ebben a közegben egy befektetői szempontból normális üzleti terv gyakorlatilag nem körvonalazható. Ennek nyilván három fázisa kellene, hogy legyen:
1. Romok eltakarítása, infrastruktúra kialakítása, szakmai alapok letétele, új, hazai környezetben ütőképes felnőttcsapat és ennek környezetének megteremtése, utánpótlásképzés felerősítése (masszív befektetést igénylő időszak, alsó hangon szvsz 3-4 év)
2. A beérkező első eredmények alapján további erősítések, valamint a szurkolói közeg megerősítése, a fizetőképes kereslet megteremtése (a környékbeli "tömegek" bevonzása a stadionba, szakmai self-marketing helyi társadalmi eseményeken, stb.) - a csapat valamilyen szinten önfenntartóvá válásának elérése (növekvő jegy és reklámbevételekkel, feltörekvő játékosok eladásával, stb.). Ez az első szakaszhoz képest közepes szintű befektetést igényel, viszont újabb 3-4 évet jelent.
3. A csapat rendszeresen uralkodóvá válik a hazai bajnokságban, kialakul egy olyan tömegszerű szurkolói bázis, amelyre alapozott bevételekből a csapat önfenntartóvá válik, esetleg alkalomszerű nemzetközi bevételekből profitábilis lehet. (Újabb 3-4 év.)

Reménytelenül hosszú idő, borzasztó bizonytalan végkimenetellel.
A profit, mint olyan, vagy egyáltalán nem jelentkezik, vagy csak borzasztó lassan - s nyilván a folyamatosan növekvő igényszinttel párhuzamosan folyamatosan szűk sávban marad. (Mind a csapat maga, mind a szurkolói közeg egyre feljebb teszi a lécet - előbb bajnok akar rendszeresen lenni, aztán rendszeresen nemzetközi kupában akar szerepelni, stb., és ehhez igazítja a szakmai és infrastrukturális igényeit is, stb.)
Erről ma Magyarországon épeszű embert meggyőzni, mikor amúgy virágzó befektetési lehetőségek százai vannak mindenfelé, gyakorlatilag lehetetlen.

freiwald 2009.11.25. 14:18:41

Szerintem a liberalizmussal ugyan semmi baj nincsen. Az interpretációban rejlik a hiba. Gyakran összekeverik az anarchiával, lévén az anarchia az az irányzat, mely mindent korlátok nélkül tolerál. Mindennek van határa, még a liberalizmusnak is. Szerintem odaát Magyarhonban a magukat liberálisnak vallókból gyakorta hiányzik a tolerancia, vagy nem tudják, miben rejlenek annak egészséges határai. Kb. ez alapján azt is el lehet mondani itt ki liberális és ki nem ill. azt, hogy ki miként interpretálja a blogon a liberalizmust. @montipájton:Nekem vannak német gyökereim, de magam is jobban csípem az olaszokat,mert életvidám, kicsit bohókás nemzet, akik szeretnek élni. A németekről inkább az jut az eszembe, hogy rátelepedve lekükre a katolikus egyház, elhitték a mennyországot és elfeledtek foglalkozni a mindennapjaikkal ill. még ma is a II. V.H. árnyéka vetül rájuk. Ezért gyakori náluk az ebből fakadó komplexus, meg a munkába való temetkezés. Csak közben gyakran elfelejtenek élni, vagy csak egyszerűen úgy festenek mintha egész életükben a virsli, a bőrnadrág meg a sör meg a Schlagerparade mit Franzi bűvölete elég lenne. Na meg az is, hogy állandóan rendet tesznek a maguk kis szobájában. Nos, ami ezt illeti szokás mondani, hogy, aki állandóan a külső precizitásra törekszik, abban belül nagy a rendetlenség. Szóval nekem Itália derűsebb, kiváncsibb, emberközelibb, építészetileg szebb, életfelfogásban szabadabb, és nem utolsó sorban a csajok és nők is szebbek arrafelé:))) És, ha már film akkor Fellini...Grüß Gott!

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 14:19:57

@vadkutya: Az egy kurva jó blog. A májusi Barca-MU szösszenet jobb volt mint amit itt az NST-n toltak :)))

tb 2009.11.25. 14:39:25

még nem jutott tovább a Barcelona, matematikailag semmiképpen, és ebben a csoportban történtek meglepő eredmények, úgyhogy korai lenne kijelenteni, hogy továbbjutottak, nagy esélyük van rá, de meg kell küzdeni érte, a Kijev egy 2 gólos győzelemmel megelőzi, továbbá ha az Inter-Kazany nem X, akkor annak a győztese is megelőzi
nem túl valószínű, de nem is mesébe illő forgatókönyv szerintem

vadkutya 2009.11.25. 14:40:47

@csizsikpizsik: @nagyon halott: Elég beteg, főleg a "személyeskedőposzt"... :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.25. 14:42:55

@Mr.AT: Bírom a kinyilatkoztatásaid! :) Mármint ne érts félre, tényleg jók, összeszedett, egzakt, logikus gondolatfüzérek.

@vadkutya: Ugye-ugye, nem csak én szerettem. :) Azt a bizonyos monacoi idényét soha nem felejtem el.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 14:44:02

@tb: Világos, Pep is azt mondta hogy fontosat léptek, de még hátra van a lényeg. De legalább a saját kezünkben a sorsunk és nem kell azért imádkozni hogy ez vagy az nyerjen és rúgjon 19 gólt 8 perc alatt hogy tovább tudjunk csusszanni...

Shikaka 2009.11.25. 14:48:04

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Az igazság az, hogy a Rangers abba bukik bele, hogy nem bírja, de tartani akarta a versenyt a Celtic csapatával. A Celticnek rengeteg pénze van abból, hogy írek majdnem mindenhol vannak, nézik a meccseket, veszik az ajándéktárgyakat, hívják vendégszerepelni az usába, egyszóval a Celtic bírja az európai középmezőnnyel a versenyt, ami a fizetéseket illeti.
A Rangersnél ez a plusz bevétel hiányzik, és hiába a k.rva sok bérletes, meg a viszonylag rendszeres Bl-csoportkör, belerokkan a klub, ha az elnök nem pumpálja bele a pénzt folyamatosan.

Erre az egyik megoldás az lenne, ha a két skót csapat nem skóciában játszana, mert a skót ligára sosem lesznek annyian kíváncsian, hogy a csapatoknak érdemi segítséget jelentsen a TV pénz. Legalább 20 éve próbálnak elérni egy másik bajnokságot, volt már itt északi liga (skót-belga-holland-norvég), premiership, legutóbb meg championship tervezet.

A másik megoldás az lett volna, hogy időben racionalizálják az igazolás és fizetési politikát, akár azon az áron is, hogy a Celtic beelőzi őket.

Az Old Firmnél megszokott fizetéseket úgy kell érteni, hogy anyagilag nem érte meg pl. John Hartsonnak a Blackburnbe szerződnie, mert a Celticnél másfélszer annyit keresett. Többségében a játékosok ráadásul nem is premiership színvonalú játékosok.

rizla 2009.11.25. 14:52:06

@Mr.AT: szuper a hozzászólásod, de ezen azért vitatkoznék:

"Ez adódik egyrészt az ország méretéből (ne felejtsük el, egy tízmilliós kis országról beszélünk, ahol mint tudjuk, alig három millió embernek van adózott jövedelme)"

sajnos el vagyunk tévedve, amikor lekicsizzük magyarországot. ha a népességet vesszük, akkor svédország, csehország pl semmivel sem nagyobb, mégis ott tudnak lenni a vb-ken (hja, hát pont most kell ezt mondanom..). horvátország fele akkora. szóval ez nekem nem érv. persze a kommented többi része el is magyarázza, hogy ez kb a legutolsó probléma..

Shikaka 2009.11.25. 14:52:28

@vadkutya: Ez a 'bank gondol egyet' nem ilyen egyszerű. Nem beruházásokra (stadion, lakópark, rangers étterem, mittomén) vettek fel hitelt, hanem a működés folyamatosságának biztosítására, ami elgondolkodtató.
Az lehet a háttérben, hogy várnak valakire, aki majd rendezi a dolgot, és az addig hátralévő időben nem akarták eladni a csapatot.
Csak ez a valaki nem jött, vagy nem megfelelő.

Egy skót/dél-afrikai üzletember megvette volna az egészet, de a klub neki nem engedte, mert folyik ellene valami eljárás adócsalás miatt dél-afrikában.

A bankok meg ilyenek, és szerintem ezzel mindenki, aki vesz fel hitelt tisztában van. Szvsz a Rangerst csak az mentette meg egyelőre a csődtől, hogy a bank nem meri felvállani a nép ellensége titulust, amit kapna érte...

Piiii 2009.11.25. 14:59:56

@Csöncsön: Én Stuttgartban tanulok most, alap,hogy Stuttgart..bár elég vérszegény ez a csapat most..

vadkutya 2009.11.25. 15:03:24

@Shikaka: Valóban, én fogalmaztam rosszul, a metódus felé akartam tenni egy kanyart. Pont az szomorít el,h egy Rangers nagyságú klubnak hitelt kell felvennie a működésének biztosítása érdekében, ezzel végszükségben kitéve magát annak,h ha megelégeli a bank a tartozást, akkor mehet mindenki amerre lát.

S igen - ahogy Te is írtad - valószínű,h Skóciában, futballtéren nem meri senki sem megkockáztatni a nép ellensége titulust. :)

tb 2009.11.25. 15:04:41

@csizsikpizsik: oké, én is azt szeretném, ha a Barca jutna tovább, csak a cikk félrevezető, főleg mert azt írták, hogy 4 pontja van a Dinamonak, ebben az esetben valóban továbbjutott volna már a Barca, csak épp 5 pontja van

vadkutya 2009.11.25. 15:08:00

@csizsikpizsik: Elolvastam azt a 2 BL döntős posztot, beszarás. :D "nyerskolbász-arcú Rooney, Rio Ferdninandnak hullámos a szája, Dimitar Berbatov kecskével hál, CR7 meg egy kis köcsög"

De a Barcát is szépen lehúzták. "Ti meg mindent egy kopasz, idióta, heringbűzös lélekbúvárnak köszönhettek!"

Totálkészek. :D:D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 15:10:12

@tb: Jé, tényleg 4 pöttyöt irtak. Ez fel sem tűnt, valszeg azért mert jó fanatikusként álmomból felkeltve is tudom a Barca csoportjának az állását, gólarányát :)))

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 15:16:07

@vadkutya: Én a Tevez-jellemzésnél kezdtem nyeríteni az asztal alatt ahová beestem. Egész egyszerűen zseniális!!!!

RiverRat 2009.11.25. 15:34:16

A románoknak nem adott meg egy érvényes gólt a norvég Övrebö, vezettek volna már az elején is. Stuttgartban kikapnak, a svábok már kiütöttek egy román csapatot, a temesváriakat. Túl sok lenne ez a németeknek.
A Rubinnál elfogyott a pénz, három hónapja nincs fizetés - majd a BL-pénzből fizetnek. Valamikor. Az meg hogy nézne ki, ha a Barca-Interből kiesne valamelyik? A BAR-INT tegnapi meccsen az Inter játéka a régi szép idők dél-amerikai focijára emlékeztetett, "rúgd a babát!" felkiáltással. Három kiállítás benne maradt.
Előfordulhat, hogy 4 olasz lesz a 16 között? :)

Neil Blender 2009.11.25. 15:59:14

@rizla: A Barcat azzal kapcsolatban iteltem jonak hogy se Messi, se Ibra, se Yaya, papirvekony X a Bilbao ellen stb.

Az Intert azert nem lehetett komoly ellenfelnek titulalni

Messi88 2009.11.25. 16:02:27

@Neil Blender: már megint ez a "komoly ellenfél"-es duma, kicsit unalmas :)

vadkutya 2009.11.25. 16:06:09

@rizla: Kemény a szóhasználat ezen a linken... :)

Messi88 2009.11.25. 16:10:25

@csizsikpizsik:
csizsikpizsik 2009.11.24. 11:35:08
"
Vidám ez a hurráoptimista hangulat. Ugyanazokat a meccseket nézzük? Ugyanarról a Barcáról beszélünk? Tuti hogy nem.
A Barca mindent fog tenni csak nem az Inter, pláne nem a Real száját elkenni. A fél csapat köhög-tüsszög és talpig rehabon. A másik fele übermmotiválatlanul ténfereg, üzbég válogatottak égetnek bennünket döntetlenekkel az Osasuna mezében...ne már...:( "

én most erre várok tőled reakciót, még mindig így látod a dolgokat? :)

rizla 2009.11.25. 16:14:25

@Neil Blender: "Az Intert azert nem lehetett komoly ellenfelnek titulalni "

érdekes, amikor az MU-t nyomta le a barcelona 2-0ra teljesen hasonló módon, akkor is csak ez a szöveg ment.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.25. 16:17:50

@Messi88:

Nem unalmas. Jó látni, hogy kezd hasonlóan alakulni ez az idény, mint az előző... ;-)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 16:19:18

@Messi88: Olvass picit fentebb, már elnézést kértem, és hogy rámcáfolt a csapat még minden futni tudó tagja íés az Inter fogalmatlansága)
De a kedvedért: köszönöm, hogy tévedhettem skacok. Remélem az El Clasico után újra azt írhatom hogy f..sz vagyok :))))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.25. 16:22:41

@csizsikpizsik:

Egyébként a Barca fikarcnyival sem játszott jobban, mint az Osasuna ellen, ezt is látja, aki nem teljesen vak.

rizla 2009.11.25. 16:24:46

@Csöncsön: több "fikarcnyival" jobban játszott, mint az osasuna ellen.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.25. 16:27:07

@rizla:

Mondod te. Valójában annyi volt a különbség, hogy bement az első helyzet, és így egy kicsit mindenki nyugodtabb volt.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 16:31:02

@Csöncsön: Haver, dehogynem. Pl. Gerrald most a JÓ kapuba talált :)))))))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.25. 16:35:06

@csizsikpizsik:

Ennek semmi köze a játék minőségéhez. Ha valamihez köze van, az inkább a koncentráltság, melynek mértéke a tétből adódott. Pont ezért vagyok bizakodó az El Clásico előtt is.

rizla 2009.11.25. 16:39:05

@Csöncsön: valójában a legnagyobb különbség a csapat védekezése volt:
most a bénázó piqué-csigrinszkij-marquez belsővédő triumvirátus helyett a bezonbiztos puyol-piqué szerepelt. remélhetőleg pep ezt favorizálja majd a clasicón is.
aztán nagy különbség volt még dani alves jelenléte is, aki a meccs egyik legjobbja volt, az osasuna ellen még nem is játszhatott. nagyon fontos, pótolhatatlan játékos. számomra az itt játszó, ott nem játszó abidal is jóval megbízhatóbb, mint maxwell, aki támadásban nem rossz, de hátul a francia sokkal precízebb, látványosan elegáns, és ha nem csap át lezserkedésbe a játéka, akkor szinte átjászhatatlan.

továbbá:
- nem tudom pontosan az okát, de xavinak több lehetősége volt levegőt venni, amit róhatunk az inter számlájára is, de én inkább abban szeretnék hinni, hogy ha koncentráltabban járatja a labdát a csapat, a védelem pedig kőkeményen áll a lábán, akkor xavi is felszabadultabban teljesíthet.116 passz, ebből 103 pontos.
- pedro teljesítménye a mezőnyben rapszodikus (most jó napot fogott ki egyébként), de ami állandó nála, az a góllövés képessége. egy helyzetből egyet bevert. az osasuna ellen messi több nagy helyzetet is elpuskázott.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 16:41:53

@Csöncsön: Nézd, ha ezer évig élsz sem fogod eladni nekem, hogy az Osasuna-égés nél a csapat übermotivált volt, egy kurva nehéz és fajsúlyos ellenfél ellen mentette a menthetőt. Szét voltak csúszva és pont. Tegnap végre egy nagyon motivált, akaró Barcát láttunk akiknek a valagába szerintem Pep nagyot rúgott (azért VV-nek forró csókok, amikor láttam azt a kirohanását a végeredmény ismeretében is sikitottam mint egy kislány)

rizla 2009.11.25. 16:42:22

@Csöncsön: "Ennek semmi köze a játék minőségéhez. Ha valamihez köze van, az inkább a koncentráltság, melynek mértéke a tétből adódott."

hogyne lenne köze? a koncentráltság a minőségből ugyanannyira fakadhat, mint a tét nagyságából. szerintem piqué kikérné magának, hogy te kevésbé tartod őt koncentráltnak egy sorsdöntő BL-meccsen, mint egy spanyol bajnokin. csúcsprofi, neki mindkettőre ugyanúgy fókuszálnia kell.
piqué az osasuna ellen csigrinszkijjel volt párban. a vak is látja, hogy nem igazán hatékonyak egymás mellett, nem egészítik ki egymást olyan jól, mint puyollal. marquez meg a 2007es önmagát idézte az osasuna ellen, miután beállt, ez sem könnyítette meg piqué dolgát.. ha mindenki más bizonytalan körülötted, te is könnyebben válsz azzá. így öngólt rúgni is könnyebb.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 16:47:22

@rizla: A védelem egyébként tényleg klasszisokkal szarabb ha az ukrán srác játszik. Szerintem ő az idei Hleb...

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2009.11.25. 16:47:30

@maaarhasaaag: a kedves posztíró nem vette észre, hogy Coulibaly beálltával támadt fel a Loki támadószekciója. Aki egy helyzetet kihagy, az máris szar játékos?

Messi88 2009.11.25. 17:07:54

@csizsikpizsik: szerintem meg ő a tavaly őszi Piqué.
( vagy csak remélem?)

Henke 2009.11.25. 17:22:27

@Messi88: ...de az is lehet, hogy ő az idei Chygrynskiy... :)

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2009.11.25. 17:24:01

@szeme közé, laposan!: "miért szánalmas az, ha egy szurkolótábor az ellenfél csapatát hátrányosan érintő hírről szerez tudomást és ennek hangosan örül?"

én konkrétan azt nem tudom felfogni, hogy egy szurkolótábornak miértnem kurvamindegy, hogy az ellenfél csapatát hátrányosan érinti-e egy másik meccs eredménye?? nem azért szurkolótábor, hogy szurkoljon, a _saját_ csapatának? most ezen röhögni, hogy "hehe, dejó, megszívja aze ellenfél, bár nekünk amúgy tökmind1" nem, ezt nemtudom megérteni.

Ágyúsfiú 2009.11.25. 17:35:47

Valaki tudna egy videót a tegnapi Eboue "hátra bukfenc cselről"? Óriási volt..:D

cooper (törölt) 2009.11.25. 17:47:51

Több 100 Inter meccset láttam már, nem értem, mi a fene hiányzik mindig náluk. Az ő legnagyobb tehetségük agyilag zokni, ez is pech pl.
Ez a Milannal soha nincs így, (Pato mennyível normálisabb már, mint B.), mindig érezhető az egymás iránti küzdés, menjen bármilyen szarul nekik.

sztividzsi 2009.11.25. 18:00:30

kinn voltam a meccsen, mit is mondhatnék a játékról...
de a hangulat és a kiskedvencek látványa kárpótolt.

távcsővel meglestem a pool tábornál kirakott zászlókat, és hiába kerestem a megszokott "In Rafa we trust"-osat, sehol nem találtam......

Pig_Bodine 2009.11.25. 18:02:05

@YNWA:
Én úgy láttam, hogy a Liverpool játéka visszaesett, miután kiderült, hogy vezet a Fiorentina. Ennyiben a Loki-tábor közvetlenül is érdekelt volt az ellenfelet érintő rossz hír fölhangosításában.

Amúgy is, ennyi froclizás szerintem hozzátartozik a szurkoláshoz. Mintha az itteni Liverpool-szurkolók némelyike másképp gondolná, de lehet, hogy csak azért, mert mostanában többet kapnak, mint amennyit oszthatnak.

Kisvárosi Fojtogató 2009.11.25. 18:03:04

Nem olvastam végig a kommenteket, de azt említette valaki, hogy nem kiesett a Liverpool a BL-ből, hanem bejátszotta magát az EL-be? Óriási különbség van a kettő között ugyanis...

England win The Ashes! 2009.11.25. 18:18:04

@T.F.E.: Ha lennének lengyel munkatársaid, az utálati toplista élére ugranának, kenterbe verve a román-szlovák-szerb triumvirátust.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 18:24:11

@Messi88: Piqué nem volt ilyen bűnrossz és fogalmatlan. Vagy csak vele a vigyorgós visszatérés miatt voltam elnézőbb?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.25. 18:25:07

@rizla:

Oké, ha részletekben kielemezzük, találunk apró és jelentőssé váló különbségeket, egyébként nagyjából el is fogadom, amiket írsz (védelem, Pedro, Xavi).

Mondandóm lényege inkább az volt, hogy a csapat összességében messze (messzi) van még a csúcsformától, de már eddig sem volt annyira rossz, ahogyan azt néhányan állították. Messze nincs akkora hullámzás a teljesítményben, mint a Rijkaard-idők végefelé volt.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 18:25:26

@Dr Jozef Vengloš: Lengyel munkatársak? Ember, egy hétig tudok anekdotázni arról az állatfajról! :D

Tika_ 2009.11.25. 18:38:49

a mai meccsek senkit nem érdekelnek??? Vagy csak poszt nem lesz?

Egyébként érdemes valamit nézni? Juve-meccset akartam... - juvenitok, érdemes?

Ágyúsfiú 2009.11.25. 18:40:27

@vadkutya: meglehet..:) de a mozdulat akkor is óriási volt..:D

England win The Ashes! 2009.11.25. 18:51:25

@csizsikpizsik: Örülök, hogy értjük egymást! :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.25. 18:51:25

@Tika_: lesz poszt, érzem a levegőben.

semlegesként én is a juve-bordeaux-ot, vagy a milan-marseille-t nézném. sőt, inkább utóbbit, mivel a bordeaux nagyon nem fogja odatenni magát gourcuff meg még vagy két másik fix kezdője nélkül, mellesleg továbbjutva.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.25. 18:57:56

@Dr Jozef Vengloš: Hehehe, a legjobb volt amikor céges rendezvényen (ahol nem volt alkohol) tajrészegen beestek ketten az asztal alá és ott verekedtek össze valamin ordítva miközben a meghívott európai partnerek pillogtak elhűlve...:)))

Leeroy of SMV Design 2009.11.25. 19:00:54

@Nűnű: Azért nem teszik meg, mert az általad említett két ember még mindig éhes, még mindig Mo. felzabálásával tölti az idejét (csak meg kell tekinteni az általuk felvásárolt cégek listáját), hogy még több zséjük legyen. Ebbe nem fér bele egy szponzoráció, hát hova gondolsz? Ahhoz olyan pénzt kéne kiadni, ami nem biztos, hogy megtérül!

bag 2009.11.25. 19:13:06

Sajnos csapatom kiírta magát a futball élvonalából.
ez a szereplés szánalmas vesszőfutás ne féljünk a szótól.
de mit várunk nullmeccses, 20 millás, "a jövő héten talán elkezdheti a futóedzéseket" szintű fantomoktól. a top 3 reserve-csapatának környékére be nem engedhető cseresortól, az önértékelési zavarokkal küszködő, 30 szögletből 30 gólt kapó kapustól,
Az összeszokatlan, gólerős védelemtől, a vezér nélküli középpályától és az egyszemélyes -pépessé rugdosott, Owen szindrómás "csatársortól"?

és a magát tömjénező managertől aki még ki meri ejteni a száján a title racing viccet...
és a dilettáns pénzemberektől akik, máris árulják a csapat egyetlen világklasszisát???
Mi lesz veled Pool?

Mass!mo 2009.11.25. 19:29:44

@mocsing: azér nem hinném ,hogy annyira lefeküdnének nekünk.

Elvileg megint 4-3-1-2őt tolunk Urival és Sándorral!
a 3 kp :Melo Sissoko Camo
Kérdem én ,miért nem lehet Marchisiot játszatni Melo helyén?Nem lenne kevesbb védekezés a bal oldalon.
tegnaphoz : Hol a big four?:D

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.25. 19:45:29

@Mass!mo: lefeküdni nem fog, de nehéz lenne most motiválni őket. pláne, h az utsó körben kb borítékolható a 3 pont haifában, míg ugye ha a juve pl csak ikszelni tud a bajorokkal, akkor meg is van a csoportelsőség.

sporttárs 2009.11.25. 20:12:37

@Mr.AT: Azért arra nem veszek mérget, hogy Csányi kizárólag a nagyszerűen végzett szakmai munkájának köszönheti a vagyonát, igaz, ő állítólag kacérkodik is a focival. :))

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2009.11.25. 22:36:32

@Pig_Bodine: hm erre nemgondoltam.. lehetséges.. mindenesetre ez ott és akkor visszatetsző volt nekem.

a froclizás meg teljesen mást jelent

ennek ellenére szó nélkül megtapsolta mindenki a végén a magyar himnuszt, pedig ezekután lett volna ok "csúnyán" viselkedni

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2009.11.25. 23:35:24

mondjuk tény, vegyétek hozzá én egy idióta idealista identitás vagyok, szóval lehet csak én látom így... :)

sporttárs 2009.11.26. 08:19:12

Bár rizla, aki pedig amúgy azért eléggé ott van Barca-ügyben, azt írta kb. egy nappal a meccs előtt, hogy Pedro, noha gólerős, igazából nem jó játékos, talán nem úgy gondolta, meccs közben már magyarázkodott, szóval, asszem beláthatjuk, hogy igazából nincs muszáj-Barca meg kényszer-Barca.
Véletlenül se gondoltam, hogy az Inter az esélyes (ebben is virtuálisan szembe mentem rizlával :) ), és az alapján, amit láttam, egyértelműnek tűnik, hogy a katalánok a nagy meccseken idén is megfoghatatlanok, de legalábbis igen nehezen legyűrhetők lesznek. Bárkinek.

Szerintem még bőven belül vannak azon az idő-intervallumon, amikor a korábbi sikerek még nem megelégedettsélget, hanem önbizalmat, még nagyobb tapsztalatot adnak, pedig ebben eddig se voltak gyengék. Tényleg félelmetes csapat ez, ha most sem lesz címvédés a BL-ben (bár persze ahhoz sok mindennek együtt kell állnia), akkor sose.

rizla 2009.11.26. 12:05:23

@sporttárs: "azt írta kb. egy nappal a meccs előtt, hogy Pedro, noha gólerős, igazából nem jó játékos, talán nem úgy gondolta, meccs közben már magyarázkodott, szóval, asszem beláthatjuk, hogy igazából nincs muszáj-Barca meg kényszer-Barca."

?

most is ezt mondom. pedro a mezőnyben nagyon vékonyka. most jó napot fogott ki, volt pár jó csele, de a bajnokságban a gyengébb csapatok is rendszeresen bedarálják. messihez, vagy iniestához képest ég és föld (most a formájuktól tekintsünk el kicsit). pedro szemben áll egy emberrel, és 3ból 2szer elveszíti a labdát, messi vagy iniesta szemben áll 3 emberrel, és 3ból 2szer szabadrúgás, vagy valami még jobb. fizikálisan gyenge, a játékintelligenciájával nincs baj, ezt mutatják az érkezései is a kapu elé. szóval góllövésből csillagos ötös, minden másban hármas alá, mondjuk.

"Véletlenül se gondoltam, hogy az Inter az esélyes (ebben is virtuálisan szembe mentem rizlával :)"

én azt szeretem, ha az ellenfél az esélyes papíron. rajtuk van a nyomás, engem pedig csak kellemes meglepetés érhet. és utólag is azt mondom, hogy itt az internek állt a zászló lélektanilag, ennél többet vártam mourinhotól. de ezért óriási csapat ez a barcelona, mert egy ilyen hihetetlenül kiélezett meccsen, tartalékosan lehoznak hibátlanul egy mérkőzést, mindenki 100%-osan odarakva magát.

"Tényleg félelmetes csapat ez, ha most sem lesz címvédés a BL-ben (bár persze ahhoz sok mindennek együtt kell állnia), akkor sose."

azért joggal aggódik pár szurkoló, mert egyelőre nem sikerült úgy felpörögni az új idényre, mint az elvárható lenne. a madrid meg hiába középszerű, nem nagyon veszít pontokat. úgyhogy el kell kezdeni nagyüzemben termelni a gólokat. mondjuk most meg lehetne nyomni a bajnokságot az ANK-ig, aztán tavasszal kell előhúzni a legjobb formát.

rizla 2009.11.26. 12:11:59

@Csöncsön: "Messze nincs akkora hullámzás a teljesítményben, mint a Rijkaard-idők végefelé volt. "

jó, aki rijkaardozik, az valóban feleslegesen kelti a pánikot. ettől még az nem járja, hogy zsinórban két olyan döntetlent játsszon a csapat, hogy alig volt helyzete, és még a védekezése is gyér volt, mert csak találtak ezek a csapatok egy gólt.
a keret szűk, guardiola csak a mundér becsületét védi, amikor ezt folyamatosan tagadja az újságírók előtt, illetve hát hülye lenne elvenni a csapat önbizalmából. de pont ő mondta még nyáron, hogy sokkal bővebb keret kell, mint tavaly, mert több lesz a meccs, és kevesebb a pihenés. ehhez képest a keret nem nőtt, sőt. pl elment gudjohnsen, akit sokan rühelltek, pedig vízhordó csereembernek megfelelt. hleb helyett lett egy pedro, ez nagyjából oké, részben javulás, cacerest meg csigrinszkij váltotta, aki egyelőre éppen hogy csak jobb nála, és ennyi. ezen kívül van egy henry, aki jóval szarabb, mint tavaly, és nem is feltétlenül saját hibájából, egyszerűen már öregszik. van egy ibrahimovic eto'o helyett, aki zseniális, de ettől még kevésbé gördülékeny vele a csapatjáték, mint a kamerunival (bár ez persze egyre és egyre jobb lesz). iniesta meg kihagyta a komplett előszezont, még mindig nem rázódott vissza rendesen, messit demoralizálta a saját szövetségi kapitánya, marquez szintén sérüléssel szopott, stb.

sporttárs 2009.11.26. 14:45:47

@Mr.AT: Azért jobban belegondolva az Ad1. pontodba - ha csak a magyar futball vezető tulajdonosait nézem, biztos nem az lenne az első, ami Szimáról (szerencsejáték, kaszinók, sosem adózó üzletég) vagy Várszegiről (hagyjuk is...) beugrik, hogy szakmával, becsületes úton megkeresett pénzét forgatja a fociban.
Ettől még nekünk őket kell persze megbecsülni, a debreceni szurker épp úgy leszarja, honnan lett lóvé kieső csapatból bl-esre, amint a Chelsea-szurkert sem feszítik erkölcsi aggályok Abramovics miatt.

A nagyságrend különbözik, de más nem nagyon.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.26. 15:21:10

@sporttárs: hát ez így van, és örüljünk neki, hogy a fociba rakják, nem kurvázzák el.

tumblr rulez :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.26. 18:24:16

@rizla:

Az a jó, hogy az utánpótlásból mindig be lehet vetni egy-egy embert. Tavaly Piqué is úgy indult, hogy kiegészítő ember lesz, aztán a védők sérülései után egyre jobban beilleszkedett, végül alapemberré vált. Idén Pedro küzdötte föl magát egyelőre nagyon használható cserévé.

Én inkább abban látom a viszonylagos gyengeség okát, hogy a "középpálya" három meghatározó alapembere (Xavi, Messi és Iniesta) közül kettő hullámvölgyben van. Ezt még egy Barcelona is nehezen tűri. Év elején, amikor legalább Messi csúcson volt, nem is volt semmi probléma.

balu11 2009.12.04. 09:57:53

OFF

@pote: www.nemzetisport.hu/nso_hirek/ferfi-kosarlabda-zsebe-ferenc-ujra-szerepet-vallal-kormenden-2009011

kell a vérfrissítés látom nektek is:) éljenek az ifjú titánok!

ON

mi lesz a 24h focival?
süti beállítások módosítása