Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

U20-as VB, Egyiptom - Eljött a mi időnk

2009.09.27. 20:00 heinrich

Az utóbbi évek legnagyobb nemzeti futballsikerét arató U19-es válogatott egy évvel idősebb játékosai ma nekiállnak, hogy kihozzák a legtöbbet a szerencsésnek mondható sorsolásukból az egyiptomi világbajnokságon. Sandro faszomat a győriekbe Egervári váltotta a csúfondárosat bucskázó holland van Buurent, az ő feladata lesz megoldani, hogy ne érződjék a kelleténél erősebben, hogy a magyarok neves csapatokban, de nagyon keveset játszanak. Hondurast ki kell lapítani, még a döntetlen is csalódást lenne, titkos vágyunk a minél komolyabb gólkülönbségű győzelem, hiszen akkor a legrosszabb esetben is továbbjutunk (négy csoport harmadikja megy a 16 közé). Szeretnénk látni a portugálokkal szembeni nyomást, a spanyolokkal szembeni határozott, bátor játékot, és a magyarosnak tartott, ám a felnőttekre már régen nem igaz rövidpasszos játék újjászületését. Tovább után találod a felvezetőt, 21.00-tól pedig a Rádió Q-n is folytatódik az értekezés.

A FIFA U-20 Labdarúgó Világbajnokságot 1977 óta, kétévente rendezik meg. A tornán a hagyományosan kiváló utánpótlással rendelkező dél-amerikai országok járnak az élen, Argentína közöttük is abszolút osztályelső, a legutóbbi hét tornából ötször ők nyertek, összesen hat sikerük van. Őket Brazília követi néggyel, a portugálok kettőt húztak be, mellettük még Németország, Jugoszlávia, Spanyolország és a Szovjetunió mondhatja el, hogy hazaért egy-egy zseniális korosztályuk.

Az egyiptomi torna 24 csapat részvételével zajlik, közülük csak a rendező ország került automatikusan a mezőnybe, még a címvédőnek sem járt ez a privilégium. Az argentinok egyébként lesre is futottak – úgy tűnik idén nem nagyon megy nekik ez az a kvalifikációs-kérdés – hiszen a dél-amerikai selejtezőcsoport záró körében egyetlen győzelmet sem tudtak aratni, így nem kellett a túrához javasolt hastífusz, hepatitis A-B, veszettség, malária és sárgaláz elleni oltásokat végigszenvedni.

A csoportB csoportC csoport
 Egyiptom Nigéria Kamerun
 Olaszország Venezuela Korea
 Paraguay Spanyolország Németország
 Trinidad és Tobago Tahiti USA
D csoportE  csoportF csoport
 Anglia Ausztrália Egyesült Arab Emírségek
 Ghána Brazília Honduras
 Uruguay Costa Rica Magyarország
 Üzbegisztán Csehország Dél-Afrika

 

A felnőttek mezőnyéhez hasonlóan itt sem született még afrikai győzelem, de a nagyhatalmak kvalifikálták magukat, közülük Ghána és Nigéria korábban játszott már döntőt is. Figyelembe véve, hogy egyre több európai edző dolgozik Afrikában, és a klubfutball is egyre szorosabb együttműködést alakít ki helyi csapatokkal, mely a szakmai munka, az infrastruktúra és a taktikai érzék/fegyelem fejlődését hozza magával, nem lesz különösebb meglepetés, ha megszületik az első, sporttörténelmi siker.

Az esélyeket tovább növeli a hazai rendezés, és – mivel utánpótlás tornáról van szó – arról sem felejtkezhetünk meg, hogy az afrikai játékosok izomzata fejlettebb, dinamikusabb, sorozatterhelés mellett gyorsabban regenerálódnak, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy idén bődületes támogatást kap a kontinens futballja, túl vagyunk a Konföderációs-kupán, elkezdődött az U20-as VB, egyre nagyobb figyelem övezi az Afrika Kupa eseményeit, a koronát pedig a dél-afrikai VB jelenti majd.

Az előző U20-as tornát Kanadában rendezték, a döntőben a már méltatott argentinok cseh barátaink ellen diadalmaskodtak. A torna legjobb játékosa és egyben gólkirálya Sergio Agüero lett, de mellette olyan játékosok tűntek fel, emelkedtek ki, mint például: Gerard Pique, aki azóta kétszeres BL-győztes lett (nagyon durva adat), Diego Capel, Juan Mata, Granero, Marcelo, Pato, Insua, Zarate, dos Santos, Vidal vagy Altidore, így ebből a szempontból is érdekes lesz majd követni a meccseket. A meghatározó játékosok ára kategóriát ugrott az utóbbi években, ami automatikusan azt hozza magával, hogy az eddig szinte fű alatt zajló U világesemények jelentősége megnő, a klubok megfigyelői igyekeznek minél fiatalabb korban megszerezni egy-egy tehetséget – a magyar csapat játékosai számára is ez lehet a legnagyobb motivációs tényező, nem számítva persze a már most is külföldön játszó tehetségeink élménybeszámolóit.

A magyar csapat kerete

Kapusok: Gulácsi Péter (FC Liverpool), Megyeri Balázs (Ferencváros), Kovácsik Ádám (Reggina)
Védők: Debreceni András (Budapest Honvéd), Korcsmár Zsolt (Újpest FC), Szekeres Adrián (MTK Budapest), Szabó János (Paksi FC), Zámbó Bence (Győri ETO FC), Présinger Ádám (Videoton FC)
Középpályások: Dudás Ádám (Győri ETO FC), Tóth Bence (Ferencváros), Takács Péter (DVTK), Koman Vladimir (Bari), Simon Ádám (Szombathelyi Haladás), Varga Roland (Brescia), Kiss Máté (Győri ETO FC),
Csatárok: Németh Krisztián (AEK Athén), Simon András (Cordoba), Gosztonyi András (MTK Budapest), Balajti Ádám (DVTK), Futács Márkó (Werder Bremen)

Ez azt jelenti, hogy az U19-es EB-n harmadik helyet szerzett csapatból hiányozni fog Nikházi Márk, Gál András, Pokorni Péter, Iszlay Bence, Szabó László, Lengyel Dániel, Busai Attila és Bajner Bálint, a spanyolok elleni győztes gólunkat szerző, és az egész tornán kiváló játékot bemutató Nagy Olivér pedig sérülés miatt nem tagja a keretnek. Kádár Tamás esete egyedi, őt ugyanis nem ereszti klubja, a Newcastle United, hogy gebedjenek meg a zenbékettő-nyugaticsoport.

A FIFA és az UEFA hivatalos rendezvényeire minden csapat köteles elengedni ugyan játékosait, ám az U20-as VB némileg el lett menedzselve, mert nem került be idejében a hivatalos versenynaptárba, aminek jórészt a Konföderációs Kupa az oka, hiszen amiatt kellett megváltoztatni az utánpótlás torna eredeti időpontját.

A többi európai országhoz képest egyébként még így is szerencsések vagyunk, hiszen a német válogatottnál – amely a torna abszolút favoritjaként utazhatna ki – tizenkét játékos részvételét vitatták, végül némileg foghíjas kerettel érkeztek, hiányzik majd Deniz Naki, Timo Gebhardt, Marcel Risse, Toni Kroos vagy Danny Latza is, de az olasz (Palosci, Okaka Chuka, Forestieri) és a spanyol csapat is nélkülözi majd legjobbjait.

Az angolok meg egyenesen a tartalékosnál is tartalékosabb csapattal utaztak Egyiptomba: a legbeszédesebb talán az az adat, hogy a tavaly Csehországban a kvalifikációt kiharcoló keretből mindössze egyetlenegy játékos (a középhátvéd Benjamin Mee) szerepel a mostani keretben is. Hiányzik tehát – többek között – az azóta már a Villában játszó Fabian Delph; az időközben a Man Cityből a Chelseabe igazoló Sturridge; vagy klubtársa, a jelenleg kölcsönben a Wiganben játszó Scott Sinclair.  

Annál többen vannak ott az idei ukrajnai kontinenstornán döntőt játszó keretből, ám a legjobb játékosok ebből a garnitúrából is otthon maradtak. Nem utazhatott például a két gólvágó, a Villa első csapatában az előző szezonban már bemutatkozó Delfouneso és az MU-s Wellback; de a középpályán remeklő Dan Gosling az Evertonból és – az idén kölcsönben a Watfordban játszó – arsenalos Lansbury sem.

Brian Eastick rendelkezésére tehát jobbára csak olyan játékosok állnak, akik minimális, vagy éppen semmilyen felnőttcsapat-beli tapasztalattal nem rendelkeznek, így aztán nehéz is volna bárkit kiemelni ebből a csapatból. Mindenképpen említést érdemel viszont, hogy – újdonsült divat-ellenszurkolók, figyelem! – a Man City hat (!) játékost is ad a keretbe. Közülük – a kékek szurkolói szerint – a jobbhátvéd Trippier-re és a középpályás Adam Claytonra érdemes figyelni, a nagy felfedezett pedig a jónevű, libériai születésű Alex Nimely-Tchuimeni lehet. A Manchester United szurkolóinak – valamint azoknak, akik követték Gulácsi Péter szereplését a Herefordban – ismerős lehet még Febien Brandy neve, aki tavaly tavasszal – Gulácsival együtt – kiemelkedett a League One-ból végül kieső csapatból. Személyes szimpátiánk kíséri továbbá Martin Kelly szereplését: a Liverpool (néha szélsőhátvédként is szereplő) középhátvédje tavaly a PSV ellen mutatkozhatott be az első csapatban. (az angolos kiegészítést A. H. Benőnek köszönjük).

A sok hiányzó után felfedjük a torna celebritását is, a kameruni válogatottban árgus szemekkel vizslathatjuk Etienne Eto’o (Mallorca) játékát, akiben bezony Samu öccsét tisztelhetjük.

No, nem mintha kétségeink lennének afelől, hogy a Gulácsi – Debreceni – Koman – Németh tengely lesz a torna sztárja. Az U19-es EB-hez képest változást jelent, hogy Egervári mester 4-4-2-re cserélte az akkor játszott 4-2-3-1-et, ami nem tűnik hülyeségnek, hiszen keret választ játékrendszert, nem pedig fordítva, márpedig csatárokból és szervezőkből jobban állunk, mint szűrőkből meg vonalszélsőkből. A csapat gyenge pontja a jobbhátvéd pozíciója lesz, hiszen ilyen játékosunk gyakorlatilag nincs is a keretben.

Az U19-es csapatunkat őszintén lehetett szeretni. Nem szartak be, néhol kifejezetten szép dolgokkal lepték meg az ellenfeleket, képesek voltak a magyar válogatottakra nyomokban sem emlékeztető domináns játékot nyújtani. Ne feledjük, ez nagyjából az a korosztály, amely egy 5. hely (U17), és egy Eb-bronz (U19) után érkezett Egyiptomba.

Érdemes még megemlíteni, hogy a FIFA honlapján ingyenesen lehet sztrímelni, és már az összefoglalók is fent vannak.

304 komment

Címkék: u válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr361410675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsakfos 2009.09.27. 23:20:10

Szégyen...
Szólhatna valaki a fiúknak, hogy futás és kaput eltaláló lövés nélkül viszonylag nehéz ezt a játékot játszani..
Ki lehet kapni az egy dolog, de kapjunk már ki legalább úgy, hogy 3 hondurasi torkát kettéharaptuk.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 23:21:28

Hát ez siralmas. És felháborító.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.09.27. 23:21:48

Ezeknek se lesz még egy ilyen meccsük életükben. Csak azt nem értem, hogy mért mindig mindenki ellenünk csinálja ezt?

Secnir 2009.09.27. 23:22:21

na jó, itt a vége, fuss el véle.
kikapcsolom, úgy gondolom, más már nem történik.
megyek, hallom felkelt a gyerek, mert éhes.
@jazs:
egyetértek, alhattam volna helyette egy jó három órát...

nils_h 2009.09.27. 23:23:00

@donnelly: mert ellenünk meg tudják csinálni. aztakurva Gulácsi!

CaBeL 2009.09.27. 23:23:35

@donnelly: egy évre elég egy focisiker. Mi megkaptuk a Debrecennel, ott nekik sikerült minden, nekünk meg most kuss van. Majd kedden a Lyont elkapjuk :)

Secnir 2009.09.27. 23:23:37

jóéjszakét, ahogy a részeges japán mongya.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 23:24:15

@Secnir: Jó babázást! :)
Tény,mindig mindenkinek ellenünk jön ki a lépés.Szörnyű egy meccs volt ez,kevésen múlt a 0-4.Ennél csak jobb lehet.

capor_ 2009.09.27. 23:24:51

@donnelly:

Az biztos. Volt jó pár megmozdulásuk, amiből lehetett látni mennyire tudatlanok.
Csakhát mi meg mégrosszabbak voltunk.. Egyébként a holland edzőt miért kellett elküldeni?

Mala Suerte 2009.09.27. 23:26:09

Akarja még valaki Némethet Torghelle helyére?

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.27. 23:26:38

@donnelly: ettől még mondjuk mi is vezethettünk volna kidolgozott támadást vagy nem lett volna kötelező az összes kontrájukat beszopni vagy legalább lehetett volna normális védekezésünk. az a baj, hogy a játék is nulla volt

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.09.27. 23:27:58

@capor_: azért, amit ma láttunk, mert sikeresen szétgyakta a csapatot. persze Egervári rá tudott tenni 1-2 lapáttal, úgy tűnik.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 23:28:15

@redcard:

Vagy legalább az öt méterre álló társnak pontosan passzolni. Nem irreális igények ezek.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.09.27. 23:29:10

@matthe07: nem feltétlenül Torghelle helyére, de persze, hogy akarjuk. ez a meccs nem az egyes játékosokról szólt, azt hiszem ez világos.

jazs 2009.09.27. 23:29:17

Én csak heinrichre haragszom, mert elhitette velem, hogy én látom rosszul, és van keresnivalónk ezekkel.
Meg magamra, hogy már sokadszorra bevettem a maszlagot...
Najó, heinrichre nem is, csak magamra, nem tehet róla, hogy a szívével lát és nem a szemével.

psychocska 2009.09.27. 23:29:34

Én szeretném megköszönni cashteleki úrnak és a holland csodakülönítménynek, hogy 1 év alatt sikerült visszafelé lépni ezzel a csapattal. Egy kurva nagyot.

CaBeL 2009.09.27. 23:30:11

Inkább a Leépített szépséget kellett volna nézni a filmpluszkettőn.

szbela 2009.09.27. 23:30:15

Sziasztok!
Mexikó '86... Egyszerűen nem értem, miért foglalkoznak már most azzal, hogy akár a döntőig is menetelhetnek a srácok. Tipikus magyar hozzáállás. Meg is érdemeljük ezt a vereséget. És hogy a támadás lenne az erősségünk?! Hát én nem láttam egy épkézláb támadást sem. A védelmünk meg megeszi újra meg újra ugyanazt, ilyen simán lyukra futtatni még a megye I-ben sem szoktak... Talán ez a vereség helyre teszi az arcokat, aztán van még két meccs és tessék javítani. Semmi egyérintős játék, semmi dinamizmus. Plusz a hondurasi tördelős, szinészkedős. időhúzó, rendkívül ellenszenves játék... Hát remélem felébred a tűz a fiúkban, mert így a csoportból sem jutunk tovább, nem hogy a döntőig eljutnánk. Jó éjt!

BK 2009.09.27. 23:32:13

a meccs annyira fájt, hogy inkább nem is bezélek róla.

viszont az óriási, hogy a meccs közben Hondurasban bepuccsolt valamelyik hombre: kosullo.tumblr.com/post/198554875/puccs-l-ben-a-focimeccs-k-zben

CaBeL 2009.09.27. 23:32:15

Na inkább nézem Hortival a sportklubot. Azon legalább lehet röhögni :)

jazs 2009.09.27. 23:32:18

Én NK-t nem láttam annyira szarnak, de mondjuk mit keresett állandóan a középpályán?
Koman lehet jó, és mindig csak akkor szar, amikor én nézem, nem tudom.

CaBeL 2009.09.27. 23:32:56

Azt mondja: "a magyar utánpótlásválogatott is belenézett a hondurasi csőbe :DDDDD"

Horti for president :)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.27. 23:33:25

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: nekem sincs bajom Némethtel gondolom volt arról szó, hogy kap labdát amivel kezdhet majd valamit. ha görögbe' továbbra is jól tolja, szerintem is kell majd. viszont a "töltelékemberek" (értsd nem nagyobb nevű, mo-on játszó fiúk) már ide sem biztos, hogy elegek és erre még a tehetségtelen holland és a rajztanár is rátett sok lapáttal

szbela 2009.09.27. 23:35:58

Megjegyzem dícsérni és szidni is lehet a hondurasi válogatottat. Rendkívül szervezettek voltak, ugyanakkor nagyon nem játszottak szépen, a 3-0 kissé túlzás így is. Kár, hogy megint egy ilyen buta vereségbe szaladtunk bele, a tanácstalan, szervezetlen (védelem), ötlettelen játékot elnézve Egervári úrnak kívánok sok sikert a következő meccseinkhez, remélem összekapja a fiúkat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 23:38:50

Mutatták a meccs előtt a tavalyi EB magyar mérkőzéseinek összefoglalóját. Elég tanulságos volt a különbség.

Tavaly sok helyzetet kidolgozva megvertük a spanyolokat, a B csapatunkkal épphogycsak kikaptunk a későbbi győztes németektől, és sok helyzetet kidolgozva épphogycsak az olaszoktól.

Ehhez képest (is) ami ma történt, az óriási szégyen.

szbela 2009.09.27. 23:41:45

hát sz-rok voltunk nah:) de egy tornát rosszul kezdeni és jól befejezni kell, bár nem hiszem hogy volna keresnivalónk, sajnos.

Mala Suerte 2009.09.27. 23:42:50

@Alapvonalszippantó Hapci Benő:

Azokra gondoltam, akik pl. a svédek ellen is a kezdőbe követelték, vajon mire ment volna a kitenyésztett kétméteres skandinávokkal, ha a 170 centis hondurasiak között is csak esett-kelt...

[Egyébként néhány év múlva nyilván stabil A-csapattag lesz, remélhetőleg. De van még feljebb...]

A meccs meg nem erről szólt, de a vezéregyéniségek éppen ezért vannak, hogy kihúzzák a sz*rból a taktikailag becsődölt/balszerencsés/enyhén motiválatlan csapatot.

Matteo_B 2009.09.27. 23:43:36

Jól hallom hogy Ganxsta Zoli kommetál a sportklubon????Aztazeget...

sporttárs 2009.09.27. 23:43:55

A második gólukig legszívesebben uzival lőttem volna tévét, annyira idegsített az agyatlan fetrengésük, megtorlatlan undorító időhúzásuk.
Utána viszont azt mondtam, megérdemeljük.
Egyetlen játékosunkon nem láttam, hogy legalább felidegesítette volna magát valamin. Az ellenfélen vagy saját magán.

cooper (törölt) 2009.09.27. 23:44:12

Hát, izé...azért ezek a hondurasik :) tudták kezelni a labdát, nem nagyon pattant el tőlük, meg dög meleg is volt(áálítólag), mint mexikóban anno...ez elég ébresztő vereség, ennél csak jobb lehet(bár az nem egyenlő még a továbbjutással)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.09.27. 23:44:49

Fos teljesítményt nyújtottunk, mint csapat, egyéni villanásokban bízhattunk volna, de az egyéniségeinkkel bármit megtehettek a banánzabálók védői, így ők elég bátortalanná váltak.

Puccs: ez arrafelé mindennapos...:)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.27. 23:45:43

Nagyon úgy tűnt, hogy a srácok megsértődtek kicsit, hogy nézmá', ezek a hondúriak vagy kik még futnak is, meg lőnek kapura az anyjuk szentségit.

Megkaptuk az elsőt, aztán vágtuk a pofákat, meg beleszartunk az egészbe, a végén már a legelemibb megoldások sem jöttek.

Ennyire nem vagyunk rosszak, de mentálisan sehol sem voltunk, ráadásul az összes gólt - ha szép lövés, ha nem - szánalmas védekezés előzte meg.

Lebecsültük őket, utána nem tudtunk váltani, megvárjuk a többi meccset, aztán mondunk ítéletet.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.27. 23:46:59

Mondjuk azt azért ne felejtsük el, hogy legalább vébén játszik egy magyar csapat, még ha U20-as is. A továbbjutást ki lehet még brusztolni, hiszen minden meccs más és a következőre még javulhatunk egy nagyot, azért nem lottón nyerték ezek a srácok az EB-bronzérmet.

Tény, hogy Kistelekiék egyik legérthetetlenebb döntése volt Sisa Tibi bá' elzavarása, ő együtt lélegzett ezekkel a fiúkkal, jó pedagógusként értett is a nyelvükön, és meg is ízlelte velük a nemzetközi közeget.

Az is irracionális, hogy a megújulás jegyében hoztak egy hollandot és annak csődje után, megint a csúnyán levitézlett magyar edzőgeneráció egyik illusztris tagját hozzák vissza. Egervárinak csak a nagy arca és a mérhetetlen NBI-es rutinja van, amivel a Honvédnál talán többet érne, de ide Tibi bá' kéne. Ráadásul nyúlhattak volna az ezzel a generációval már dolgozó Both-hoz vagy az agárdi akadémia igazgató Tamásihoz is.

Azt viszont meg kell adni, hogy ma egy jobb csapattól kaptunk ki.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.09.27. 23:48:00

@heinrich: Na igen, ha nem hagyjuk őket lőtávolon belül labdát vezetni, célozni és lőni, akkor nem is ragasztják be ezeket...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 23:55:13

@heinrich:

Teljesen egyetértek. A mentális erő meg egyáltalán a futballtudás ott kezdődik, hogy az ember megküzd az ilyen körülményekkel és ellenfelekkel is.

drdugo 2009.09.27. 23:56:46

nem lepett meg az eredmény miután egervári többször is őszintén lenyilatkozta - fifa interjúban és a zuhanyhíradóban is - hogy tulajdonképpen semmit sem tudunk a csoportellenfeleinkről, de azért az elődöntőbe várja a csapatot.... szerintem ezek azt hitték hogy valami banánszedő gyerekekből verbuvált amatőr csapat lesz ez a hondurasi és elég ha a mezüket feldobják a pályára.
mondjuk már ott el lett cseszve hogy sisa helyett idehozták azt a holland noname-t, aki aztán az összes U-s csapatunkat sikeresen tönkretette. egervári sanyi meg már a magyar nb1-el sincs tisztában. bar nem ot hibáztatom, azoknak járna a faszkorbács, akiknek eszébe jutott őt kinevezni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.28. 00:00:21

@drdugo:

Hát igen, ez más sportágban elképzelhetetlen.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.09.28. 00:00:21

@heinrich: már az elején sem mentek a legelemibb megoldások sem, ami nekem leginkább kondicionális/akklimatizációs problémának tűnt, persze nem vagyok szakértő.

azt nem tudom honnan lehetne megállapítani, hogy a _játékosok_ lenézték volna a hondurasiakat, tőlük nem hallottam-olvastam olyat, hogy "Hondurast ki kell lapítani", ilyet történetesen mi írtunk le itt fent.

Lord Lucika 2009.09.28. 00:00:27

"Megosztozott a pontokon a magyar érdekeltségű magyar csoportban az Egyesült Arab Emírségek és a Dél-afrikai Köztársaság válogatottja..."

Magyar érdekeltségű magyar csoport. Aha.
Grat Sportgéza... -.-

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.28. 00:18:54

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: az elejét nem láttam a rádióü miatt, a lapítást pedig _benito írta :)

Ettől függetlenül is lehetett volna így, a lenézést meg a játékosok testbeszédén és a megoldásaikon lehet látni, pl.: hagyom, hadd lőjjön a paraszt 20-ról, úgysem... stb.

Akklimatizációt érintve, nekem furcsa volt, h milyen későn utaztunk ki.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2009.09.28. 00:19:05

komolytalan volt a mai produkció

ha vmi kicsi jó elindul néha(pl. Sisa Eb-je), azt is tönkre vágják a maiért

amikor már azt kell magyarázni, hogy miért nem voltak mentálisan ott a meccsen, az már régen rossz

ezeknek a srácoknak a nagy része már akadémián tanult, ahol elvileg van mentális foglalkozás is, nemcsak edzés meg stb.

hajtani,küzdeni, szívvel-lélekkel , kb. ezt csinálták a maguk módján a hondurasi ifik, és bár sok tehetség nem volt bennük, mégis meg tudták oldani a védekezést középen is,hátul is, meg lőttek 3 gólt
volt elképzelés a játékukban, és meg is valósították

grafikus Egervári keze is benne van ebben, mert 0 taktikai elképzelés volt ebben, meccs közben váltani nem tudtunk ,semmi...

szerdán Dél-Afrika

Bumpi 2009.09.28. 00:19:39

1 pontert szurkolok!

rizla 2009.09.28. 02:16:39

@Csöncsön: "Tavaly sok helyzetet kidolgozva megvertük a spanyolokat, a B csapatunkkal épphogycsak kikaptunk a későbbi győztes németektől, és sok helyzetet kidolgozva épphogycsak az olaszoktól."

hát azért khm. a németek szarrávertek minket, gyakorlatilag helyzetünk nem volt. legalábbis a játék képe ezt mutatta, az eredményre nem is emlékszem már. a spanyolok szintén domináltak, de volt egy fantasztikus gulácsi a meccsen. az olaszokkal valóban partiban voltunk.
persze nem akarom elvitatni az akkori U19 érdemeit, de ne essünk túlzásokba. még az is lehet, hogy ez a 3-0 reálisabb, mint az akkori bronz.

szbszig 2009.09.28. 02:18:13

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: A meccs előtt mutattak interjúkat, ahol elég sok játékos megszólalt, és gyakorlatilag mindegyik kivétel nélkül úgy nyilatkozott, hogy a minimális elvárás nem hogy a csoportból továbbjutás, de utána még legalább egy kört is fognak menni. Aztán meg már bámi lehet, ugye...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.28. 08:19:55

álljon már meg a menet. aki szar védekezésről bezsél az melyik mecsset nézte? a hondurasiak képtelenek voltak a 16os közeléből is kaprua fordulni annyira ki voltak szoritva végig. egyzserűen volt 3 kurvajól eltalált lövésük és annyi. baszott nagy mázli. másik oldalt meg 3 tizigyanús eset.

külön pech, h a bíró engedte a benszülötteknek ezt a durva játékot és nem védte a támadó focit. néztétek ti a meccset? megcsináltunk egy cselt és rögtön rugtak térde meg combra. és a sok színészkedés? időhúzás? 10 percet kellett volna hosszabbítani. nem mintha számított volna.

sajnos ez egy ilyen szerencsétlen meccs volt, de nagyon erős a csapatunk ettől függetlenül. ilyen sebességgel én még a felnőtt gárdát sem láttam játszani. csak sajnos mire ráeszméltünk, hogy az ilyen kis agressziv gecik ellen bizony ki kell rakni a könyököt vagy megesznek, addigra elment a hajó...

kicsit olyan érzésem volt mint mikor 2002ben a digók kiszoptak koreától...

nembaj, jönnek a két méteres deélafrikaiak ellenük könnyebb lesz:DDD

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.28. 08:22:12

@crazy_horse: simán látszott a taktika is a meccsen...az első félidőben német és simon felváltva lépett vissza a lasztikért és dobta ki szélre. mindketten a védelem és a középpálya között mozogtak elég sokat, üresben. sajnos azonban szétfaragták őket és a bíró nem tett semmit...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.28. 08:24:21

@donnelly: célzásról ne beszéljünk már max a 2.nál...egyébként meg csak picsán lett rúgva a laszti...

ez a honduras 3 pontla zárja a csoportot...

Secnir 2009.09.28. 08:44:22

aki nem látta a meccset, az olvassa végig a közvetítésemet. nagyjából fedi a látottakat.

Black Lotus · http://labdabiztos.blog.hu 2009.09.28. 08:47:12

Egervári: "Még fiatal és tapasztalatlan a csapatom." Mondja mindezt egy utánpótlástornán. Kár, hogy nem rajzoltatták le vele.

giacinto 2009.09.28. 08:56:14

@Black Lotus: fiatal? LOL. Az ellenfelek is fiatalok, barom.

giacinto 2009.09.28. 08:58:21

giacinto 2009.09.27. 19:19:15

Egyébként van egy olyan rossz érzésem hogy nagy égés lesz nekünk ez a torna de ne legyen igazam.

SimiTomi 2009.09.28. 09:42:08

@popp: Hát, ez az, hogy nem "játszott" a csapat. Passzolás nem ment, labdalevétel nem ment, előre nem ment, lövés nem ment.

Na, basszus. Németh így mit akart a 'poolban a Hull vagy a Stoke ellen a pályán?

Egerv. meg ezzel az "az a cél, hogy mind a csapat, mind pedig egyénileg fejlődjünk a tornán." A lószart az a cél. Egy EB 3. csapat ne így menjen ki.

2009.09.28. 09:46:42

Egervárinak milyen tapasztalata van utánpótlás téren?

neeskens 2009.09.28. 09:58:26

@eric: Ugye ezeket nem gondolod komolyan.

Tényleg vedd le a szemellenzőt és nézd meg újra ezt a meccset. Gyorsabbak, technikásabbak, motiváltabbak voltak a hondurasiak. Lefociztak minket.

Nem szerencsétlen volt a meccs, nem a bíró volt gyenge.Három tizi gyanús eset? Mikor, hol?

Shikaka 2009.09.28. 10:16:52

Kicsit bánom a meccsre szánt időt az az igazság.

Rossz volt nézni hogy milyen hozzáállással játszik a csapat. Tudom hogy dúrva volt az ellenfél védekezése, de nem hiszem el, hogy a bíróra csúnyán nézésnél, meg az eséseken kívül nem tudnak többet támadásban a fiúk.

A Eurosportos kommentár mondta hogy a hondurasiak hosszú edzőtábort tartottak spanyolországban, komoly ellenfelekkel, a mieink pedig 6+3+3 nap, a Pápa és az Angol U23 C ellen. Gondolom összjáték szempontjából ez számíthat ennyit.

De mikor meghallottam hogy a szakmai stáb 'a jó kapcsolatait kihasználva' megszerezte a hondurasi csapat egy meccsét videón, és ennyit tudnak róluk, azért meglepődtem.

Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a meccs elején nagy volt a csapat arca, illetve a szakmai stáb sem tett meg mindent az ellenfél feltérképezésének érdekében...

rossz volt nézni, na.

Paul Newman Jr. 2009.09.28. 10:20:42

@eric: gyakorlatilag minden meglátásod téves, el is magyaráznám miért, de azt hiszem nincs értelme. Maradj a politikázásnál, jóbarát.

drdugo 2009.09.28. 10:38:26

egyszerű a képlet, a hondurasiak valószínű, hogy úgy álltak hozzá ehhez a vb-hez, hogy ez életük nagy lehetősége, kitörhetnek az otthoni posványból, ha itt jól szerepelnek. ezt a martinez gyereket például egészen biztos, hogy viszont fogjuk látni európában. nálunk ilyen motivációs tényezők úgy látszik nem voltak. mindenki tökéletesen meg van elégedve azzal, hogy nb1-ben kezdők, meg európai kiscsapatokban epizódszereplők.
mellesleg hondurasnak esélye van kijutni a felnőtt vb-re is, tehát nem értem, milyen alapon néztük le őket. szerintem összetévesztették őket el salvadorral és azt hitték 1982-t írunk. : )

Mérgező Hulladék 2009.09.28. 11:05:54

Az utánpótlás-EB-ken olyan csapatunk volt ebben a korosztályban, amely - bár egy-két kivételtől eltekintve nem állt kiemelkedő tehetségekből - éveken keresztül nemcsak együtt játszott, de még együtt is edzett. Ez kijött a szervezettségben, védekezésben, és a fontos meccseken gyakran jött egy Németh-gól is.
A mostaniaknak már nem sok közük van ahhoz a csapathoz. Egyrészt természetes módon cserélődnek az emberek; másrészt már azok sem Agárdon készülnek együtt, akik továbbra is csapattagok; harmadrészt pedig a szakvezetésben még ennél is csekélyebb volt a kontinuitás. Legfőbb erősségünk, az összeszokottság így megszűnt, és az elmúlt év mérkőzései már jelezték, mire mehetünk anélkül.
Ennek ellenére a tegnapi meccsben több volt, de ezúttal nem nekünk volt szerencsénk. A gond az, hogy előzetesen tényleg ez a meccs tűnt legkönnyebbnek, és a továbbjutáshoz valószínűleg négy pont kell a képzettebb (és talán felülről is támogatott) dél-afrikaiak és az egész évben együtt készülő arabok ellen.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.28. 11:09:12

@Csöncsön: Azért azt se feledjük, hogy tavaly a portugálok, a németek és az olaszok ellen sem mi voltunk az esélyesek, ráadásul pontosan tudtuk mit várhatunk tőlük. Tudtuk kik azok a játékosok, akikren oda kell figyelni és tudtuk, pontosan, hogy mit fognak játszani. Így gátlás nélkül , de alaposan felkészülve állhattunk ki ellenük.

Most viszont vakon próbáltunk repülni nem sokat tudtak a srácok az ellenfélről. ez persze a szakmai stáb hibája, mert ahelyett, hogy egy spanyolok elleni barátságos meccsről szereztek felvételt, inkább a selejtezőik videóit kellett beszerezni. ráadásul Egervári csúnyán be is nézte őket, mikor azt mondta, hogy a mi játékosaink technikailag jobbak.

Továbbra is tartom, hogy nem szabadott volna odaadni Egervárinak ezt a csapatot. olyan edzőnek kellett volna, aki ismeri ezeket a srácokat kölyökköruktól, Bothnak vagy Tamásinak. Eleve ha nem volt időnk fölkészülni, akkor mi a fityfenének kellett hozzányúlni ahhoz a felálláshoz, amit mindig is játszottak. Ezenkívül a tavalyi EB-n meghatározó és nagyon jól játszó védekező középpályásokat hagyott ki lazán a keretből. Busai, Gál vagy Iszlai bizony elférne ebben a csapatban.

Na most jól kifüstölögtem magam, de a végső ítélethitdetést, hagyjuk a vébé végére, hátha följavulunk.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.28. 11:12:00

@Mérgező Hulladék: Igazad van, pontosan ezért nem szabadott volna Egervárit oda rakni. Meg kellet volna próbálni a régi játékrendszert, hátha fölelevenedtek volna a jól begyakorolt automatizmusok a fölkészülés során.

sporttárs 2009.09.28. 11:27:43

Vagy lenéztük az ellenfelet, vagy mentálisan bizonyultunk alkalmatlannak, egyik rosszabb mint a másik.
De elnézve a játékosiank felépítését, sebességét, technikai megoldásait még az is felmerülhetett, hogy erősen túlértékeltük őket. Bízom benne, hogy ez inkább az említett mentális probléma miatt volt, de azt se lesz könnyű innen már kezelni.

sporttárs 2009.09.28. 11:30:08

Mindenesetre ezek már akadémián nevelkedett fiatalok, többen külföldi csapatoknál, állítólag ez a kulcsa a közeli felemelkedésnek. Lehet, de néha focizni is kellene.

szaboanett 2009.09.28. 11:47:40

Magyarország – Pongó-Pongó Szigetek 1-6 10′ Mámá [0-1] 24′ Anulu [0-2] 33′ Charlie [0-3] 35′ Anulu [0-4] 66′ Kamasuka [0-5] 82′ Varázsló [0-6] 90+2′ Anulu (og.) [1-6]

jazs 2009.09.28. 11:58:49

90+2′ Anulu (og.) [1-6] :D

f.fredericks 2009.09.28. 12:03:58

@szaboanett: Alan meg osztogatott a középpályán. (vagy lehet eltiltották, mert kicsúzlizta a kalózvezér szemét kókusszal az elöző meccsen)

Titi120 2009.09.28. 12:16:36

@Black Lotus:
LOL ! :D

A mentális problémákkal kapcsolatos nézeteket pedig osztom, ez tényleg abból látszott a legjobban, hogy szartak kilépni a hondurasiakra a kapunktól 20 - 35 méteres távolságban, kisérgették őket, mint hülyegyereket az óvónő. Nem is tudom volt -e egyáltan egy becsúszó szerelésünk egész meccsen ?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.28. 12:16:52

@szaboanett:

Szeretném megragadni az alkalmat, hogy gratuláljak színvonalas, mélyelemzéseket tartalmazó hozzászólásaidhoz.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.09.28. 12:20:04

@szaboanett:
kezdesz egy kicsit rossz irányba haladni...

drosiii 2009.09.28. 12:20:53

@Csöncsön: Ne haragudj, de van ebben is annyi elemzés, mint a "csodálatos barcelona és messi így meg úgy" =)

(nem lehetett kihagyni)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.28. 12:26:01

@drosiii:

Ha most te mint értelmes ember bevéded, azt megerősítésnek veszi. Kérlek, ne tedd!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.28. 12:30:18

@Paul Newman Jr.: semmi közöm a politikához, nem értem miért jössz ezzel, legalább ha olvasol egy blogot azt tudd, hogy meliyk posztot ki írja. Ha meg ez se megy akkor pláne ne személyeskedj. Az érveid pedig meghallgatom és lereagálom ha vannak.

@neeskens: gyorsabbnak gyorsabbak voltak az tény. ez adódott a termetükből is. De ez nem volt egy technikás csapat, közel sem. Az egyetlen cselük a meccsen 3:0nál volt egy labda fölötti filkkflakkozás , a vonal mellett melyet bármelyik 10 éves megcsinál a grundon.

1, németh hátulról fölöklelése a 3 csele után
2, koman elkaszálása a kapus által
3, németh földbedöngölése szögletnél

azért írtam,h gyanús mert egyiket sem játszották vissza sajnos.

A motiváltabbak voltakkal egyet értek. Sajnos az első félidőben tényleg gyámoltalankodtunk. A másodikban viszont mentek a fiúk mint a gép. Csak emlékezz vissza mikor Gosztonyiról a jobb szélen két hondurasi is lepattant egymás után. Sajnos a 2. gól mindent eldöntött és fejben is feladtuk.
de az a gól is úgy született, hogy a kurva technikás hondurasitól 8 méterre pattant a labda.
Aki azt mondja/írja , hogy a srác átvette és igy tolta meg az nem ért a labdarúgáshoz...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.28. 12:34:09

@drosiii: Szerintem igaza van Csöncsönnek. Ezekben a szaboanetti beszólások egy vébé csoportmeccs után, ha mégoly szarul játszottunk is méltánytalanok. Kerekesszékesekkel poénkodni meg még ízléstelen is.

szferi 2009.09.28. 12:52:12

@popp: szabóanett monnyon le!

drosiii 2009.09.28. 12:52:49

@Csöncsön: nem védek én senkit.
@popp: valóban ízléstelen.

a gálvölgyis viszont jó

micz 2009.09.28. 12:59:51

Nincs edzői diplomám, nem akarom megmondani (nem is tudom) mikor hány középpályás kell egy csapatba, sőt semmi szakmai nagy alapigazságot sem, de fájó volt tegnap látni ezeket a gyerekeket. Nem kimondottan miattuk, lehet hogy én vártam sokat, de egy éve harmadikak lettek, és ez mindenképp reménykedésre adott okot. Azt hittem korosztályuk sztárjaik a mieink, aztán amikor nem "ízlett" az ellenfél stílusa hamar motiválatlanok lettek. Egyszerűen tök gáz ha egy futballista feldobálja magát! Ez fokozottan igaz egy 19-20 évesre, nemtom melyik fociakadémián tanítják ezt, de amikor ezt a hozzáállást megláttam tudtam hogy ki fogunk kapni. És ami legjobban fáj az az hogy ezeket a srácokat (ki mást) nézzük majd a nagyválogatottban is a következő tíz évben. Nemtom lesz-e kiút az ötödik kalapból, de így nehéz lesz. A szívem szakad meg a magyar fociért!

neeskens 2009.09.28. 13:02:12

@eric: Ne haragudj, de erre nem tudok mit mondani.

Rajtad kívül senki nem látta "tizenegyesgyanúsnak" ezeket az eseteket, az UEFA honlapja meg sem említi.

Én nem mondtam, hogy ilyen szupertechnikás csapatot még nem láttam, de a mieinknél jobbak voltak.A srác második gól előtti labdaátvételével a magyar védőt 5 méterre küldte, az tudatos volt.

"A másodikban viszont mentek a fiúk mint a gép" - nem tudom, mit néztél. Én lődörgést láttam.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.28. 13:12:27

Én megértem,hogy eric igyekszik védeni a fiúkat,csak éppen baromira nincs igaza.A tegnapi produkció védhetetlen,nincs mit ragozni ezen.Ki lehet kapni 3-0-ra,Hondurastól is,de az a nagyképűség,kivagyiság,ami tükröződött a magyarokon,az pontosan ezt az eredményt érdemelte.Remélen ez egy időben jött pofon volt,harmadikként is tovább lehet jutni a csoportból.Sisa elmozdítása pedig elképesztő otrombaság volt,tudtuk ezt akkor is,de ilyen meccset semmi sem indokolhat.

nagybalázs 2009.09.28. 13:15:17

@rizla: nagyon Jóóóó! Az Eb alatt Hutch-ként kommenteltem, és akkor elküldtél a picsába, mert az volt a véleményem, mint neked most! Olyanokat tanítottál nekem, hogy "nem egyetlen meccs alapján kell ítélni", meg hogy "Németh Krisztián jobb mint a Torres".
Most meg az én dumámat nyomod? kurva jó :)

Tika_ 2009.09.28. 13:27:04

@pote: a videót a munkahelyemen nem tudom megnézni, de ha az nem menti a szitut, akkor ez a műsor sima ban
Tudom, vissza tud jönni más nickkel, de ez akkor is minimum.
köszi

zsakfos 2009.09.28. 13:30:48

@szaboanett:
A kincs ami nincses még jó volt, a többi már ízléstelen és unalmas!

Ronal-d'oh! 2009.09.28. 13:32:31

Ez a gödör, baszki.

Ilyen lélektelen, lassú, pontatlan, technikailag gyenge csapatot hogy a faszba lehetett összehozni abból a gárdából, akik egy éve még Európa legjobb négy csapata között voltak? Kevés volt az idő, de ez még kurvára nem magyarázat arra, hogy ilyen lélektelen a csapat. Egervári mégis mi a faszt csinált az edzőtábor alatt? Nem hiszem el, hogy minden edzésen térdig lejárták a lábukat a játékosok, most meg csak erre futotta. Az edzőnek ki kellett volna taposnia a belüket, hogy úgy játszanak, mintha a döntőbe lennének már. Biztos a tészta!

De könyörgöm, ezek a hondurasiak valahol a hobbitok és a törpék között voltak magasságban, ellenben futkároztak le-föl, mint a mérgezett egér, a kapus is béna volt, miért nem lehetett végig beadásokra játszani?

És valaki még döntőről is beszélt? Ahhoz focizni is kéne, bazmeg!

Szánalmas banda.

christvhu 2009.09.28. 13:41:31

Fura egy ősz, itt egy Debrecen, amott egy válogatott / U20....én egyszerű szurkesz meg rohanok a Csernushoz, kezelje már az érzelmi kilengéseimet......
Azért ezek a rácok már nem gyerekek, komoly céljaik vannak a fociban, miért nem érzékelik, hogy a pályafutásuk következő egy-két évének meghatározó lehetősége ez a VB??????
Gulácsi tehetségéből vajmi keveset csillogtatott tegnap, NK-nak egy ilyen csapatban vezérnek kellene lennie és még sorolhatnám.
Nem, nem haragszom, csak végtelenül csalódott vagyok már megint.

Egervári ehh, ezt már le sem írom inkább, de nem értem hogy került ide, ki gondolhatta komolyan, hogy majd ő megtalálja a hangot és a motivációs fonalat ezekkel a srácokkal???? Kisteleki hülye vicce ez.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.28. 13:42:33

ezen még lehet egy darabig rágódni, az biztos. kicsit off: a tulajoktól kérdem: nem lehetne a címet megváltoztatni? mentálisan szinten tartja az arcpirító szégyen érzetét... :(

kroos 2009.09.28. 13:48:10

erre mondják hogy kurva gyenge..

nagybalázs 2009.09.28. 13:49:13

@anonim222 [semleges néző]: "eljött a mi időnk" azt úgy kell érteni, hogy most már azoknak kéne bekerülni a válogatottba, akik itt kommentelnek, mert erre a teljesítményre még mi is képesek lennénk...

nordsee 2009.09.28. 13:50:10

@kroos: Egyes nyelvjárásokban még a "lófaszravaló" kifejezést is használják.

jazs 2009.09.28. 13:50:51

@popp:

szaboanett 2009.09.28. 11:47:40
"Magyarország – Pongó-Pongó Szigetek 1-6 10′ Mámá [0-1] 24′ Anulu [0-2] 33′ Charlie [0-3] 35′ Anulu [0-4] 66′ Kamasuka [0-5] 82′ Varázsló [0-6] 90+2′ Anulu (og.) [1-6] "

Ez akkor is nagyon ott van! Vagy csak nekem tűnt fel, hogy a fél hondurasi válogatott úgy nézett ki, mint Anulu? A másik fele meg hajazott Mámára :D

Innen tényleg csak az van lejjebb, hogy valami halászgatós sziget válogatottja verjen meg minket!
Ahhoz képest, hogy milyen reményekkel indultunk neki, tegnap úgy nézett ki, mint ha Honduras valami világverő csapat lenne. Valaki írta, hogy nem volt helyzetük, meg, hogy mákjuk volt! Nem tudom mit nézett, de az első 15 perc után az volt, amit Ők akartak, szarrá aláztak minket.
Még csak egy félidőse volt a mienk, 10-15 perc, annyit tudunk felmutatni sajnos.

kroos 2009.09.28. 14:01:18

de ha Honduras ezzel a garniturával VB-t nyer 2014-ben akkor mindenki bocsánatot fog kérni!!!!!:)

jazs 2009.09.28. 14:06:15

@kroos: ha VB-t is nyer Honduras ezzel a gárdával, akkor is gáz így kikapni. Még a legjobb csapat ellen is gáz ilyen játékkal kikapni.

r_magpie 2009.09.28. 14:34:41

ami még rohadt dühítő, hogy a média ugyanazt eljátszotta, mint a nagyválogatott vébéselejtezői előtt. amikor a múlt héten a rádióban hallgattam egy interjút Sanyi bával, erősen rácsodálkoztam, hogy a riporter meg ő is realitásként beszélt a négy közé jutásról.

azt hisszük, ha egzotikus hangzása van egy ország nevének, kapásból jobbak vagyunk náluk 3-4 góllal. ilyet a világon már senki nem enged meg magának.

tényleg várjuk meg a köv. két meccset, de ha a tegnapi közel állt a valósághoz, akkor sajnos ez is egy megrothadt generáció.

nagybalázs 2009.09.28. 16:28:28

@r_magpie: a telesportnak Futács azt nyilatkozta a repülőtéren az elutazás előtt, hogy döntőbe várja a csapatot.
Ez a generáció legalább nem kishitű! : )

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.28. 16:36:08

@jazs: Az majd később kiderül, hogy a korosztályában világverő csapat-e Honduras, mindenesetre ezzel a 3-0-lal szinte tovább is jutott a csoportból. Nem értem honnan bennünk az arrogancia, hogy látatlanban becsmérlünk egy csapatot, ha meg kikapunk tőlük a föld alá gyalázzuk a saját csapatunkat. Már nem az ötvenes-hatvanas éveket írjuk, de nem is a hetvenes-nyolcvanasokat.

Honduras egyébként óriási harcban van a felnőtt vb-részvételért, de az majdnem biztos, hogy legalább pótselejtezőt játszanak. Szóval reális az esély, hogy Mario Martinezt jövő nyáron Dél-Afrikában látjuk viszont.

jazs 2009.09.28. 17:07:46

@popp: Azért az sem mind1, hogy ki honnan jut ki a VB-re szerintem. Európából rohadt nehéz a kvalifikáció, míg vannak zónák, ahol meg lazán továbbengednek 5 csapatot is a tízből...
Szóval én továbbra sem dobok hátast Hondurastól, de ha kijutnak a VB-re akkor se. Sőt, ha egy dél-koreai bírói segédlettel az elődöntőig menetelnek akkor sem. Játsszanak úgy, mint az EB-n az oroszok, és akkor azt mondom, ki lehet kapni Hondurastól, de akkor se ilyen játékkal...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.28. 17:21:18

@jazs: Na ácsi! a Concacaf kvalifikáció egy három fordulós rendszer, melynek a vége egy hat csapatos oda-visszajátszásos döntőkör, amelyben az mezőny ereje olyan, mint egy erős európai csoporté. Annyival könnyebb a dolog, hogy három jut ki a a hatból és a negyedik pótselejtez. Mexikó és az USA szerintem egy európai csoportkörből is sanszos lenne továbbjutásra és én Costa Rica, Honduras játékerejét sem becsülném le.

Persze a hondurasi foci sem tartozik a világ elitjébe, de innen Magyarországról fölösleges a pökhendiség.

rizla 2009.09.29. 04:47:39

@nagybalázs: "nagyon Jóóóó! Az Eb alatt Hutch-ként kommenteltem, és akkor elküldtél a picsába, mert az volt a véleményem, mint neked most!"

hát sokkal lelkesebb voltam, igen, mivel a csapat sikeres volt, semmi értelmét nem láttam azon lovagolni, hogy játékban azért eléggé el vagyunk maradva a nevesebbektől.

"Olyanokat tanítottál nekem, hogy "nem egyetlen meccs alapján kell ítélni", meg hogy "Németh Krisztián jobb mint a Torres"."

ez utóbbit azért keresd már ki légyszíves, mert még a végén valaki bemondásra elhiszi.. melyik meccsről van szó egyébként? a németek elleniről szerintem akkor sem voltak sokan, akik pozitívan nyilatkoztak volna.
süti beállítások módosítása