Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Serie A, 5-6. giornata befoglaló

2009.09.25. 15:49 _benito

Már csak ketten nem kaptak ki, viszont még mindig hárman nem nyertek a Serie A mezőnyéből, amelyet újra az elmúlt évekhez hasonlóan újra az Inter vezet, jobb gólkülönbségével megelőzve a Juventust. Vesszőfut a Milan, az Armageddon kellős közepén játszott óriási meccset a Palermo és a Roma, először kapott ki a Sampdoria (a Fiorentina kezelte a tilót), a másik genovai csapat viszont a szezon eddigi legjobb meccsén hatalmas 2-2-t játszott a Juventusszal. Az Atalanta első pontját kiállítással ünnepelte Conte, de az edzők közül Zenga sem alhat nyugodtan, Donadoni pedig mindjárt elnöki raportra jelentkezett az újabb Napoli-vereség után, amivel egészen a szakadék széléig sodródtak. Az újoncok közül csak a Parma maradt legény, a Livorno idegenben, a Bari otthon kapott ki. Hajtás után 5. összefoglaló, 6. beharangozó, hogy ott rohadjon meg az összes hétközi forduló, ahol van.

Lippi ott volt a Marassi lelátóján, és bizony volt is mit néznie: a Genoa-Juventus magas színvonalú, pörgős, jó meccs volt két kiváló, győzni akaró csapattal. Az olasz futballról szoktuk mondani, hogy 10-ből öt meccs nézhetetlen, három elmegy, de a maradék kettő… azokra nem lehet egyetlen pillanatnyi panasz sem. Ilyen volt ez is, majd a kommentek között kijavítotok, de úgy éreztem, a Juve közelebb állt a győzelemhez még úgy is, hogy Poulsen miatt végig emberhátrányban játszott, és Amaurinak sem nagyon volt értékelhető megmozdulása. A Genoa nagyon jó csapat, több dolgot is hatékonyan tudnak játszani, csütörtökön elsősorban Mestót kell kiemelnünk, aki egyszer túlugrotta, egyszer lefutotta Grossót, és ezzel kis híján megnyerte csapatának a meccset. A meg nem adott gólokkal nem akarunk foglalkozni, mert sehova nem számít, ki hány ilyet szerez, de szándékos csalást nem látnánk azért egyik szűk ítélet mögé sem. Akiről viszont muszáj beszélni, az Marchisio. A félelmetes szemű ifjonc azt játszotta, amit olasz középpályás nagyon régen nem: eszetlen mennyiséget futott, ha kellett, passzolt, ha kellett, felvitte a labdát, cselezett, lőtt, átlépett, és mindenhol ott volt. Lippi lelki szemei előtt már látja is a De Rossi-Gattuso-Marchisio hármast talpig azzuróban, és igaza is van: Pirlo 2.0 megérkezett. (Genoa-Juventus 2-2)

Simán látszó, tulajdonképpen valóban sima győzelmet aratott az Inter, de a Napolinak is bőven volt helyzete, Julio Cesar kétszer is óriásit védett. Nehéz a meccsről nyilatkozni, mert eldőlt, mielőtt elkezdődhetett volna, Eto’o és Milito folytatja a gólgyártást, Maicon pedig lassan már tényleg többet van az ellenfél térfelén, mint a sajátján. Sneijder szabadnapot vett ki, így igazán érdekes lehetett volna, mire megy az Inter a Napolival, ha nem vezetett volna már az 5. percben 2-0-ra, így csak annyit jegyezhetünk fel, hogy Donadoninak hamarosan kitelik a becsülete Nápolyban is. Nem is csoda, a bánatos arckifejezéssel poroszkáló Lavezzi látványától az élettől is elment a kedvünk szerda este. Megfogalmazódott bennünk, hogy azért idén is az Inter a legnagyobb esélyes, de a Juventusnak nagyon sokat érhet, hogy télen hazai pályán fogadja a Roma, Lazio, Genoa hármas tagjait, azaz ezekkel az ellenfelekkel szemben mindössze két pontot bukott el idegenben. Az Inter a következő fordulóban komolyabb feladattal találja szembe magát, Genovába látogatnak a Sampdoriához. (Inter-Napoli 3-1)

Nem az a baj a Milannal, hogy kikapott Udinében, hanem az, hogy az erőviszonyoknak megfelel ez az 1-0. Nem üzemképes egyszerűen a csapat, Oddónak hiába mutogat Nesta (aki viszont parádés formában tért vissza, a Milan legveszélyesebb helyzete is az ő fejese utáni kapufa volt), hogy ne lógjon be négy méterrel, ha ezt magától nem tudja, már régen rossz. Flamini ráadásul megkapta azt a pirosat, amit egy hete kellett volna megkapnia, Di Natale meg az 5. fordulóban belőtte a 7. gólját. Ennél ezért fog sokkal szebbeket is szerezni, az igaz. (Udinese-Milan 1-0) A Barberát akkor eső verte, hogy igazat kell adnunk popp beszámolójának: butaság volt végigjátszatni a meccset a csapatokkal, teljesen irreálisak voltak a körülmények. Ettől még mindkét csapatnak jár a vállveregetés, fordulatos, jó meccset játszottak az összefoglaló alapján, amiből ki kell emelnünk Tottit (újabb gól-gólpassz-combo), és Burdissót, akiről még biztosan kap néhány gólt a csapat, de fejelni is fog még néhányat. A Palermónak valahogy nem akar összejönni semmi, de hamarosan ők is megindulnak. Csak legyen türelmük kivárni. (Palermo-Roma 3-3)

A Sampdoria a várakozásoknak megfelelően kifeküdt Firenzében, ráadásul pont úgy, ahogy egy 5-9. helyezett csapatnak kell. Jovetics már megint, majd Vargas és Gilardino másolták le egy héttel ezelőtti góljukat: előbbi ívelt, utóbbi bólintott. A Fiorentinának pont erre volt szüksége a Roma elleni kiábrándító meccs után, hiszen azért csak a listavezetőt verték meg, cinkosan hallgassunk róla, hogy ettől még a Samp nem több egy jó rajtoló középcsapatnál. (Fiorentina-Sampdoria 2-0) A Lazio tragikus hetet tudhat maga mögött, bajnoki veresége után otthon kapott ki az EL-ben, majd a Serie A-ban is, méghozzá az újoncok legeminensebb képviselőjétől, a Parmától. Bozsinov szégyentelenül nagy gólt ragasztott a léc alá, majd hiába egyenlítettek egy (ajándék) büntetőből, a Parma egy (jogos) 11-esből megnyerte a meccset. (Lazio-Parma 1-2) Némileg meglepő, hogy a Cagliari a kiválóan startoló Bari otthonában szerezte meg első győzelmét, ami egyben a kakaskák első veresége is volt. Nené első Serie A-gólja győzelmet ért, amiért Marchetti kapusnak is fizethet egy bambit (Bari-Cagliari 0-1)

Megkezdte idei működését Di Vaio, bár az ő gólja már csak bebiztosította a Livorno elleni győzelmet, úgyhogy kevésbé lett hangsúlyos, hogy a csatár kezezett a gólja előtt. Mi azért láttuk, Marco, úgyhogy ejnye. (Bologna-Livorno 2-0) Conte bemutatkozása nem sikerült olyan marha jól Bergamóban, mert ugyan megszerezte első pontját az Atalanta, de a szintén nehéz helyzetben levő Cataniát talán illett volna megverni. Ráadásul Contét kiállították dumáért (egy kezezést vitatott, ráadásul nem is a 16-oson belül), és a hajrában Morimoto majdnem megnyerte a meccset a szicíliaiaknak. (Atalanta-Catania 0-0) Egy-egy kapufa, egy-egy pont, egy felejthető meccsen Sienában. (Siena-Chievo 0-0)

A 6. fordulóban még mindig nem áll az élre az erről folyamatosan csak hajszállal lemaradó Juventus, mert legyűri a Bolognát, de eközben az Inter is győz a Marassiban, és ezzel teljesen leszakítják magukról a még reménykedő üldözőket. Megindul, vagy inkább lendületbe jön az a folyamat, aminek köszönhetően a fenti két csapat karácsonyra 15 pontot ver a mezőnyre, hogy aztán tavasszal egymás ellen döntsön. Rangadó lesz Udinében, de két felpörgött csapat találkozik Rómában is, ahol a Lazio és a Palermo csap össze. Megint lesz derbi (most Toszkánában), és most kell fogadni arra is, hogy a Milan nyer!

Sampdoria-Inter 0-1
Milito kedvenc ellenfele (összesen négyet gurított nekik tavaly, köztük egy triplettával a szezon legfontosabb genovai meccsén) egyelőre még nem tart ott, hogy győzelmi reményei legyenek az újjáalakuló Inter ellen. Ez a start jól mutat a tablón, de ha megnézzük, kik ellen és hogyan nyert a Doria, majd melléjük tesszük az Intert, már egy iksznek is fenemód kell örülniük a genovaiaknak. Ennek ellenére egy döntetlent nem tartunk elképzelhetetlennek, a tavalyi 1-1 is inkább a hazaiaknak állt, aztán a kupában a szezon egyik legcsúnyább verését mérték az Interre, de ez a csapat most más, mint a tavalyi volt. Erősebb, sokkal több lábon áll, és négy bajnoki cím önbizalma sugárzik az újonnan érkezettekre, akik a Napoli ellen csapatuk mindhárom gólját szerezték. Ez egy olyan meccs, ahol meg lehet botlani, de az Inter (és a Juve) úgy kimagaslik a mezőnyből, hogy az ilyen meccseken már az is elég, ha rákoncentrálnak. A bukás majd a Catania, meg a Siena ellen jön a legyintgetés miatt.

Juventus-Bologna 4-1
Itt nincs mese, gázolni kell, bár nem árt tartalékolni a müncheni túrára is. A két kenyérpusztító közül csak Amauri kerül a padra, Poulsennek kezdenie kell, a másik oldalról pedig két ex-juvés csatár melegít. Zalayetát különösen szeretni fogja a nép a nápolyi mutatványa után.

Milan-Bari 1-0
Ha az ember ránéz a Milan kezdőjére, meg nem mondaná, hogy 2007 BL-győztesének romjait látja. Ennek ellenére hazai pályán muszáj nyerniük (az Internek ugyanitt nem sikerült), mert már most igen rusnyán fest számukra a tabella, amelynek pont a közepén állnak. Mögöttük egy ponttal a Bari, ez sem akármi.

Udinese-Genoa 2-2
Mindkettő ott lesz az élmezőnyben, ha nem történnek gyökeres változások, úgy tippeljük, a BL-helyekért fognak versenyezni. Mindkét csapatnál erős kezdők, de nem különösebben mély keret áll rendelkezésre, ez pedig a szezon elején még azt jelenti: nagyon jó meccset látunk sok góllal.

Catania-Roma 0-0
Újra nekirugaszkodunk egy római döntetlennek, ha már a másik szicíliai 0-0-lal csúnyán melléfogtunk. Ehhez viszont most van magyarázatunk is: a Catania iszonyúan feltüzelve kezdi a meccset, Ranieri érzésünk szerint előre aláírná a döntetlent az Elefántok földjén.

Lazio-Palermo 1-1
A rómaiak még csak hagyján, mert nem is kezdtek rosszul, múlt hétig minden kerek volt az Olimpicóban, de a Palermo óriási tervekkel kezdett, ehhez képest egy győzelemmel előzik csak meg a szigetük már kiesőnek tekinthető másik lakóját. Itt is mozog a kispad erősen.

Livorno-Fiorentina 2-2
A szezon második derbijén a Fiorentina tartalékolni fog a BL-re, mert egyrészt a Liverpool jön hozzájuk, másrészt ha kikapnak, valószínűleg ki is esnek. Ezt kihasználhatják a komcsik, de a győzelmüket túlzásnak éreznénk.

Napoli-Siena 2-1
Do or die, ha Donadoni nem veri meg a toszkán kiscsapatot sem, kivágják, mint a gerelyt. A csapatra költött majdnem 40 millió euróból eddig semmit nem látott vissza Di Laurentis, az pedig már nem fér bele, hogy a 6. fordulóra eldőljön, idén sem ér el a világon semmit a csapata.

Chievo-Atalanta 2-0

A veronaiak sokkal jobb csapatot alkotnak, ráadásul a bergamóiaknál nem lehet ott a kispadon Conte, így nem is tippelhetünk mást, mint magabiztos hazait. Acquafrescának vajon hány meccs kell ahhoz, hogy eltalálja azt a nyomorult ketrecet?

Parma-Cagliari 3-1

A Parma szeretné tovább húzni a kiváló rajtot, ehhez pedig nem kegyelmezhet a masszív, de a hibázásra bármikor kapható szárdoknak. Biabianyra újra felhívjuk a figyelmet, mert ilyen gyorsan futó labdarúgót ritkán lát az ember, a francia ráadásul a labdát sem hagyja el közben.

269 komment

Címkék: olasz beszámoló beharangozó üveggömb serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr821406674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JokerZ 2009.09.25. 16:01:50

azért amaurit ne szidjuk már ennyire. persze igaz, hogy hihetetlen negatív parádét tolt Genovában, de akkor sem érdemli meg, hogy poulsennel egy mondatba kerüljön.

sajnálom, hogy a tavalyi ígéretes kezdés után úgy tűnik, hogy amauri egy közepes kaki, és nem több. azért még adnék neki néhány gólvágós meccset, hátha ráérez (pl.: bologna)

andree 2009.09.25. 16:18:37

Jobb egy ilyen meccsen 2-2-t játszani, mint alárendelt szerepben örülni a döntetlennek. Marci állat és a Momo-Melo-Marci hármas, 1-2 éven belül a világ legerősebb sora lehet. Trez-nek 60% gól/meccs arányt jósoltam szezon előtt, és szerintem ez meg is lesz. Amauri-t rossz volt nézni, én még bízok benne, de félő, hogy mikor már túlmutat a taktika a fejére lövöldözött labdákon, ő már inkább gátolja a csapat játékát.

BruceWayne 2009.09.25. 16:19:01

kicsit sok az "újra" az elején :D

Maicon amúgy tényleg nagyon sokat vállalt most is, bár a Parma ellen azért gázos volt hogy kb vag 3szor le kellett volna cserélni sérülésveszély miatt. de ezek szerint nem volt komoly...

arra azért kiváncsi vagyok hogy bajnoki meccsen mikor fog az Interben szóhoz jutni csatár Eto'o-n és Miiliton kívül (az általában becserélt Balotellin kívül)

ericcartmen 2009.09.25. 16:45:51

0-0 Roma meccsen?
Az teljesen ki van zárva, az eddigi meccsekből kiindulva tuti kapunk gólt, de szerintem lövünk is

horas 2009.09.25. 16:55:43

Elég fura megint AS Roma meccsre 0-0-t tippelni.Hiába Ranieri...Az előzőre azt mondtam,hogy min 3 gól lesz most azt mondom min.annyit rúg a Roma.
Azt a bizonyos olasz középpályát én inkább így képzelem el:
D'Agostino-De Rossi-Marchisio
@Nerazzurri: Ha Eto'o elmegy Afrika-kupázni.
Amúgy sztem Vieira-tól és Muntari-tól Januárban megkéne szabadúlni,és kikéne találni akarnak-e egyáltalán vmit a két szélsőtől,mert helyettük egy támadóbb szellemű középpályás elférne,Motta állandó kisebb sérülései és Sneijder forma igadozásai végett.
@Zlatan: Azért nem véletlen,hogy,pályafutása nagy részét olasz kiscsapatokban töltötte(Amauri).Technikailag nagyon képzett,hajtós csak egyszerűen hiányzik belőle a szikra.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.09.25. 17:28:07

@horas:
volt, aki hetekig RobbieKeane duplákat tippelt...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.25. 18:13:50

Némi jó hír a sok rosszban,hogy most már nem csak pletykaszinten van rá nagy esély,hogy Fabio Simplicio jön a Laziohoz télen,már az ügynöke is elismerte a megkeresést.

Mr.AT 2009.09.25. 18:43:25

Két dolog:

1. A második meg nem adott (egyben szabályos) gólunknál felrémlettek a tavalyi Genoa-Juve képei. Wazz, azért mindennek van határa.
A 2 pont nem azért hiányzik, mert így nem maradtunk hibátlanok, hanem azért, mert megdolgoztunk érte. Sünt a bírónak.

2. Kövezzetek bár meg, de nekem Poulsen teljesítményével nem volt tegnap bajom, hozta, amit kellett. Félreértés ne essék, a 6 középső középpályásunkból egyértelműen ő a leggyengébb, s szorgos iparosnál soha nem is lesz több, de ebből kihozta, amit ki lehetett. Nálam feltűnően nem lógott ki, ennyire ezért nem is húznám le ("emberhátrány", stb.).

3. Diego és Del Piero ma már a csapattal edzett. Van igény rájuk, ma este az is eldől, hogy a Bologna elleni keretben lesznek-e.
(Ciro, rápihentetsz a müncheni túrára, vagy pont ellenkezőleg, formába akarsz lendültetni? Ez a kérdés, válasszatok.)
Sissoko, Cannavaro és Tiago továbbra is külön edz, saját regeneration program keretében.

Mr.AT 2009.09.25. 18:47:12

@Mr.AT: 4. Igen, tudom, hogy 3 az a kettő.

RolloJuve 2009.09.25. 19:03:18

@Mr.AT: Meccset láttad? Idézem egy kedves kollégámat: "Ne a La Stampa osztályozása alapján ítéld meg Poulsent, hanem nézd meg a tegnapi meccset, ha elmulasztottad volna. Azért gyanítom ezt, mert ha láttad volna, nem írnád azt a 7-es osztályzat ellenére sem, hogy a dolgát azért elvégezte. Ő ugyanis elméletileg egy védekező középpályás. Ehhez képest Mesto gólja előtt egy olyan "csellel" verték meg, ami egy magyar megyei másodosztályban játszó vkp esetében is nevetséges volna. Megtolta mellette az ellen a labdát, ő meg nem ment tovább, egyszerűen lelassított. Az utolsó percekben meg volt egy olyan szerelési kísérlete, amin akkorát röhögtem, mint már régen. Odarohant a szemből érkező és éppen labdát megtoló genoai játékoshoz, és olyan luftot rúgott szerelés helyett, hogy lendületből majdnem lerúgta szerencsétlen hazai játékos fejét. A labda és a játékos persze gond nélkül elment mellette. És ha ez nem lett volna elég, akkor az alibi passzai mellett (odatolta a legközelebbi társához a bőrt) szinte csak elvagdalt íveléseit és céltalan indításait lehetne fölsorolni. Nos akkor milyen feladatát is látta is el?"

RolloJuve 2009.09.25. 19:06:20

@Zlatan: Tudom, hogy az nem számít, de láttam az első kettő kivételével az összes előkészületi meccset és majdnem mindig gólt lőtt, a csapat húzóemberei közé tartozott. Most nem megy neki, majd fog.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.25. 19:13:01

Nem vitaindítóként a 2. "lesgól" les is volt, az elsőt nem láttam, az lehetett szabályos. Nem vitaindítóként.

_Benito meg szarjon sünt, amiért Inter győzelmet tippelt. :DDDD

Mr.AT 2009.09.25. 19:27:20

@RolloJuve: NAGYON régóta nem hagytam ki egyetlen Juve meccset sem. :-)

Poulsent Ferrara behúzta középre, közvetlenül a védősor elé, Melo és Marchisio néha kolbászolhattak előre, ő egyszer sem. Viszont saccperkb. 6 tűrhetően pontos löbbölt passzt pörgetett ki 30-40 méterekre necces szitukban (=masszívan letámadt a Genoa a térfelünkön), plusz annyit loholt, mint a kengyelfutó gyalogkakukk.
Nem egy észlény, és valóban hibázik, de a belét becsületesen kidolgozta, s nem számoltam ugyan, de szerzett kb. 10-11 labdát, s kivétel nélkül jól zárta a területeit.

Ne Felipe Melohoz hasonlítgassuk, természetesen, ő Sissoko, Cambiasso és De Rossi mellett a liga 4 legjobb védekező középpályásainak egyike.

tjunior 2009.09.25. 19:55:01

Bologna ellen Marcit pihentetni kellene, Grosso is leülhetne a padra, mert eddig nem alkotott maradandót, Molit akarom a csapatba:D.
Alexet jó volna végre a pályán látni, Amurit viszont kezdetni kellene, mikor rakja össze magát ha nem a Bologna ellen otthon.
Buffon-Caceres,Chiellini,Legro,Molinaro-Camo,Melo,de Ceglie-Gio-Amauri, Alex

tjunior 2009.09.25. 20:24:11

benito ha bejönnek a tippek akkor a Juve fogja vezetni a Serie A-t, eggyel jobb lesz a gólkülönbsége mint az Internek.
A próféta szóljon belőled :D.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.25. 20:32:00

@Mr.AT: nem tudom, hol láttad azt a 10-11 szerzett labdát, nekem az rémlik, hogy háromszor majdnem (!) szerzett egyet, de végül nem.

Az első gól előtt kikerülték, mint egy hirdetőoszlopot, nem volt értékelhető megmozdulása egy sem.

A csúcs az volt, mikor a vonal mellett álldogálva háromból háromszor tette vissza ugyanoda a rápasszolt labdát, meg amikor fertelmes nagy luftot rúgott, mert nem bírt még egyet lépni a labda felé az ostoba.

ZenZo 2009.09.25. 20:38:47

@horas: "Amúgy sztem Vieira-tól és Muntari-tól januárban megkéne szabadulni,és kikéne találni akarnak-e egyáltalán vmit a két szélsőtől,mert helyettük egy támadóbb szellemű középpályás elférne,Motta állandó kisebb sérülései és Sneijder forma igadozásai végett."

Jogos, ezt én is így látom, bár Muntarit megtartanám. A másik három mehet, s igen, kellene egy támadókp, meg egy középső védő. Már amennyire én meg tudom ítélni...

daneeka 2009.09.25. 20:44:27

Saccani utálja a Juventust. De a tavalyi 3-2 után haladás az 1 szerzett pont :D

RolloJuve 2009.09.25. 20:59:36

@heinrich: Dehogyis, a megdönthetetlen csúcs a tavalyi szezonban volt: Trezeguet vár, hogy becseréljék, Dínom-dánom pedig kiteszi neki a labdát :D

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.25. 21:09:23

az lett volna jó, ha egy kamera csak poulsent követi, és közben egy árnyék-poulsen mutatja, hol kellene lennie, és mit kellene csinálnia éppen. megesküszöm, tegnap a 90 perc alatt öt másodpercet nem takarta volna egymást a hús-vér, és a vetített játékos.

amúgy az is furcsa volt, hogy legro és chiellini közül tegnap előbbi sokkal kevesebbet hibázott - aztán az egyikből gólt kaptunk.

mondok okosat: ilyen a futball :)

kukityun 2009.09.25. 21:38:31

Ranieri a cataniai meccs elotti fulbedugas utan (de akkor hogy halljak meg, ha a spori futyul?)hatarozottan gyozelemre akarja vezenyelni csapatat. Az x nem lesz neki jo, egyre tobbet akar. Hisz a Roma vedojatekanak javulasaban, erre idot ker a romasoktol. Catania egy borzaszto szintér, félek, ismet nem a foci lesz a foszereplo, es ezert akar pontokat is veszthet az amugy ujra szerethetobb Lupi.

giacinto 2009.09.25. 21:54:57

"a szezon eddigi legjobb meccsén "

Az a derbi volt :)

giacinto 2009.09.25. 22:04:09

@Nerazzurri: miért kéne másnak is szóhot jutni, ez a 3 csatár toronymagasan kiemelkedik az INTER keretéből.

Mr.AT 2009.09.25. 22:06:01

@_benito: Fene se tudja. Ha ennyire mondjátok, komolyan mondom, a hétvégi meccsen megkülönböztetett figyelemmel követem majd Poulsen munkásságát. :-) Mondjuk lesz rá lehetőség, Mommo és Tiago még jó darabig nem lesz...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.25. 22:08:03

@Mr.AT: tiago pont ugyanez, csak nem annyira buta a labdához, mint poulsen, viszont mommo jöhetne már.

giacinto 2009.09.25. 22:10:22

@ZenZo: "kellene egy támadókp, meg egy középső védő"

Középső védő minek? Nyáron éppen itt kellett leépíteni mert 7 db középső védőnk volt.

A Lucio, Samuel, Chivu, Cordoba, Mátrix 5-ös a liga legjobb névsora ezen poszton. (és akkor még szerény maradtam) Jövőre esetleg lehet hozni vmi fiatalt, de most semmi szükség új védőre.

giacinto 2009.09.25. 22:13:06

Emlékszem nyáron hogyan hörögtek itt páran, hogy mekkora idióta lúzer az Inter, hogy Acquafrescát nem tartja meg és inkább vesznek egy Militot....

azt hiszem nem is kell folytatnom.

giacinto 2009.09.25. 22:19:11

"Aligha lehet 2010-ben olyan bajnokot avatni, akinek 3-4 veresége van"

vs.

"a fenti két csapat karácsonyra 15 pontot ver a mezőnyre"

Most akkor melyik lesz?

mickeyknox 2009.09.25. 22:24:43

@giacinto: felipe melo is mennybe ment az utóbbi hetekben, többször is... ilyen az emberi, illetve a szurkolói emlékezet... :DDD

Crom77 2009.09.25. 22:28:10

@giacinto: mindkettő! :) egyik se kapott még ki, és simán verhetnek karácsonyra 15 pontot a mezőnyre. :-)
Más kérdés, hogy ez a két megállapítás addig is fogja tartani magát max...jön az új év, a hosszú szezon és a VB-selejtezők miatt fogynak a keretek, de az Inter ezt jobban fogja bírni, bár ne legyen igazam, de a Juve el fog fáradni a végére.

@_benito: Nos, akkor mégis kit kellett volna védekező kp. posztra rakni? Melo sérült, Mommo szintén nincs, Marchisio meg egyedül kevés. Tetszik vagy nem Poulsen van ott, és bár nincs sok esze a focihoz, de a dolgát többnyire jól megoldja. Más kérdés, hogy ha Sissoko visszatér, mehet a kispadra. Amauri meg lehet hogy meghosszabbította a szabadságát, mert eddig valóban nem sokat csinált, az elmúlt idény viszont bejött neki. Kíváncsi vagyok, Ferrara kit fog játszatni, ha Alex is felépül. Négy ilyen csatár közül bárkit is kihagyni....

giacinto 2009.09.25. 22:46:06

@Crom77: játszatok 4 csatárral, mondjuk az Inter ellen :))

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.25. 22:57:25

@Crom77: iaquinta meg is mondta: ő a juve elsőszámú csatára, lehet vele vitatkozni, csak felesleges.

@giacinto: nincs már energiám péntek este kötözködni. bocs.

öreg johnson 2009.09.25. 23:26:11

Iaquinta kirobbanó formában van, őt most nem szabad kihagyni a kezdőből.
Amauri-Trezeguet nagy dilemma, a brazil-olasz technikásabb és talán fizikális felépítésben is egy hangyányit jobb, David viszont gólérzékenyebb csatár.

Alexet meg Diego helyén kéne játszatni, kár, hogy manapság már nem bír annyit futni a középpálya felé, mint anno.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.25. 23:42:28

Apropó,nem tudja valaki,hogy miért dobták vissza a szurkolók Totti mezét a meccs vége után?

öreg johnson 2009.09.26. 00:13:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: A Roma szar idénykezdete miatt. Félreértés is lett ebből, Totti kicsit megsértődött, nyilatkozta is, hogy ezek után kétszer is meggondolja, hogy mikor hajigálja ki a mezét legközelebb, a romai ultrák egyik szóvívője meg elnézést kért utána, hogy nem Tottit akarták ezzel megsérteni.

Mr.AT 2009.09.26. 01:26:21

@_benito: Hát, magam részéről maximálisan elismerem Iaqi fanatizmusát, küzdőszellemét és morálját, amit minden meccsen bizonyít, de majd akkor lesz a Juve elsőszámú csatára, ha ő is letesz 262 gólt az asztalra, mint Alex.

Lehet, hogy jelen pillanatban ő magasabban értékelt, de ilyet azért tiszteletlenség kinyilatkoztatni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.26. 03:37:42

Bár sajnos csak januárban léphet pályára,de nagy fogás Gonzalo Baretto,sok tekintetben hajaz Zaratere,gyors,remekül cselez,érzi a kaput.Uruguayban az új Diego Forlannak is hívják.Alig várom már hogy pályára léphessen.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.26. 05:10:28

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Na,a nagy örömködésben leírni se sikerült helyesen,tehát Barreto.Minden más stimmelt.

LevyASR 2009.09.26. 07:02:22

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
MIndezt hajnali fél négykor, majd javítva 5 óra után...
Éjjeli őr vagy? :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.26. 07:16:10

@LevyASR: :DDD Későn,vagy inkább korán értem haza,úgyhogy inkább az alvás helyett aktívan töltöttem az időt. :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.26. 09:07:10

@Mr.AT: én kevésbé vagyok romantikus, mint ti, nálam az az elsőszámú csatár, aki a legjobb formában van, aki a legtöbb gólt lövi. és nem csak idén ám, jákó már tavaly tavasszal is rohadt jó volt.

Hispan07 2009.09.26. 09:40:53

És most beszúrok ide egy Hajrá Milan!-t. Csak úgy becsületből. Mert ahogy elnézem, a Milan mellett a Milan szurkolói is gödörben vannak.

nalazo 2009.09.26. 09:41:34

@giacinto: Materazzival már nem kellene számolni. A formája nem ingadozik, hanem három éve folyamatosan gyatra. Szerintem a keretben is csak azért van, mert olasz, meg hogy, mert a szurkolók kedvence.

mantegna 2009.09.26. 10:38:10

A Sampdoria Intert nem adja a sporttv, mivel egyszerre van a Real- Tenerifével. Érthetetlen, miért nem képesek ésszerű döntést hozni. Az addig rendben van, hogy a Real érdekesebb egy koca drukkernek, de az egyik meccsnek van tétje (1 vs 3.), míg a másiknak annyi a Real vajon hány góllal nyer. Bullshit

calcio_di_rigore 2009.09.26. 11:27:11

Amauri már ott tart, hogy teljesen elszállt az önbizalma, ez tökéletesen látszott a Genoa ellen. Ugyanez történt Zlatannal a második Juvés évében, egyszerűen látni már a mozgásukon is. Kezdenie kell a Bologna ellen, mert ebből az állapotból csak gólokkal lehet szabadulni, nem hasznos mezőnymunkával (amivel eddig nem volt gond, de február óta nem rúgott gólt, ami azért már kínos).

Én egyszerűen rosszul vagyok amikor meglátom Poulsent a pályán, de az utóbbi meccseken nem volt ő olyan rossz. Persze ha Sissoko van helyette az első kapott gólnál, akkor Scullinak esélye sem lett volna beadni a labdát, de azért a dán is hozzájárult ahhoz, hogy a Genoa teljesen fogalmatlan legyen a támadásokban, már a középpályán le lettek lassítva. 2 beadásuk, meg egy távoli próbálkozásuk volt egész meccsen, mondjuk ebből kaptunk is 2 gólt, és belefért egy Buffon bravúr, úgyhogy elég hatékonyak voltak, az biztos.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.26. 11:32:26

@mantegna:

Annyiszor, de annyiszor érte már a spanyol focit "hátrányos megkülönböztetés" a tévében, annyiszor láttunk már "csúsztatva" Valencia-Sevilla és hasonló meccseket, hogy egyszer ez már járt. :-)

Egyébként a SportTV megígérte, hogy az összes Real Madrid és Barcelona meccset élőben fogja adni, és nyilván ehhez tartják magukat.

horas 2009.09.26. 11:54:15

@ZenZo: Muntari most a ramadam miatt vagy én nem tudom de nagyon szar most.Középhátvéd nem kell Materazzi 5 ik számú védőnek tökéletes. @nalazo:De jövőre már Zapata-t,vagy Kjaer-t nagyon szeretném a helyén látni és Córdoba töltenébe a veterán 5ik számú védő szerepét.

ulver 2009.09.26. 12:20:39

a Catania - Roma 0-0-ra azért ne tegyetek komoly pénzt. Inkább lesz az 2,5 gól felett, remélem, idegenbeli győzelemmel.

A Juve meg nem fog négyet lőni a Bl foruló előtt, örülnek, ha 1-0-ra vezetnek, aztán leállnak majd szépen, esetleg egy kontra majd a 88. percben és 2-0.

Nápolyban pedig a játékosok látványosan beleszarnak a meccsbe, lesz egy 0-0 és kivágják Donadonit. Vagy nem.

freiwald 2009.09.26. 12:32:21

@Hispan07: Én ugyan nem! Ami most történik az bizonyos szempontból a sport természetes velejárója. 5-6 éves voltam, amikor megtetszett a piros-fekete. Annak már több mint 20 éve. Nem hinném, hogy egy ilyen szezon kizökkentene. Egyébiránt Patoval 2014 nyaráig hosszabbítottunk és talán jön hozzánk januárban egy Krasic nevezetű szerb fickó. A szurkoló dolga, hogy reménykedjen és szurkoljon, szóval FORZA VECCHIO CUORE ROSSONERO!!! ;o)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 12:48:04

@kukityun: @Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Az igaz, hogy nem lesz könnyű meccs. Cataniában majdnem annyira utálnak minket, mint a lazialék. Tavaly például a biztonsági őrként dolgozó szurkolók inzultáltak több Roma játékost. Ilyen hangulatban nem könnyű, de ettől függetlenül nyernünk kell. Töretlenül bízom benne, hogy egyszer már kihúzunk egy meccset kapott gól nélkül, már csak a nagyszámok tövénye alapján is, mert az utolsó tíz bajnokinkon mindig maga mögé nyúlt a kapusunk.

Daje Roma!

Ja és szerintem, bár nagyon jó volt a Genoa-Juve is, de a szezon meccse eddig a Genoa-Roma (3-2) volt. Ott először a Roma fordított, aztán a Genoa.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 12:52:25

@Csöncsön: Pedig egy ilyen szituban tosznék az igéretre. Viszont úgy fest, hogy a Liga idén elsőbbséget élvez a Liga a Serie A-val szemben. Tavaly általában négy olasz meccset közvetítettek élőben, idén hármat sem mindig, hogy jönne rájuk a szapora.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.26. 12:53:55

@popp: Azt hittem a Roma Inter volt a szezon meccse. :)

calcio_di_rigore 2009.09.26. 13:19:20

@popp: nem gondoltam volna, hogy neked pont egy Roma-meccs volt a szezon meccse, hogy lehet ez?:)))

Hispan07 2009.09.26. 13:21:04

@freiwald: ez dicséretes és jó hallani - jelzem én is azon túl hogy elég letargikus vagyok, attól még maradok Milan drukker. De ha megnézed, pl itt az NST-n jelentős kisebbségben vagyunk - megszólalások terén biztosan. Erre értem a gödröt - a Milan drukkerek rosszkedvűek és csöndben vannak, miközben megy a Juve-Inter vircsaft.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 13:23:31

@calcio_di_rigore: Persze a többség nem látta azt a meccset, mert valami leértékelt Juve meccset közvetített helyette a Sport tévé. Ha láttad volna csúfondároskodás helyett egyetértenél velem.

drosiii 2009.09.26. 13:38:33

@popp: szezon meccse az Aston Villa - Rapid Wien. kötelező megnézni

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 13:40:57

@drosiii: Most a Serie A-ról beszéltünk ugye.

drosiii 2009.09.26. 13:48:22

@popp: Miért, ki beszélt másról?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 14:04:53

@drosiii: A heveny másnaposság miatt, annyira csak a vegtációra vagyok képes ma délután, hogy rettenetest fogok cselekedni, angol meccset streamelek. Azt mondd meg nékem most a Unitedes elfogultságodat félretéve, hogy melyik meccset érdemes megnézni a délutáni kínálatból.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 14:07:53

Mondjuk pöte mester segítségét is elfogadom.

federicapellegrini 2009.09.26. 14:09:28

@popp: ez nem ígéret, hanem szerződés. 3 éven keresztül, ha fejre állunk is, az összes real és barca meccs élőben lesz látható.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.09.26. 14:18:37

@popp:
a Wigan-Chelsea szenvedős lesz
a Pulhull sima
így marad a Stoke-MU sztem...

de mingyá jön Benő az officsále nst-tippekkel

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 14:19:15

@federicapellegrini: köszi. Akkor, ha jól értem, akkor az egész szezonban kiüti a szombat hat órási Serie A meccset a soproni és Primera Division kombó,

Fede Pellegrinit pedi szeressük: www.resport.it/public/fotonotizie/pellegrini.jpg

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 14:21:37

@pote: Szerintem Wigan Chelsea lesz Carletto miatt. Aztán jöhet az Inter elleni Cassano parádé ;-).

drosiii 2009.09.26. 14:31:04

@popp: tottnham - burnleyt néznék a helyedben.

czudarpesta 2009.09.26. 14:38:02

@Hispan07: Sajnos várható volt ez a szereplés. Én Leonardót már játékosként sem kedveltem túlságosan, kinevezni edzőnek szerintem rossz döntés volt. De, ha már ez az idény megy a levesbe, legalább ki lehetne söpörni a keretet. Én mindjárt kezdeném Dinnyével...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.26. 14:47:56

@popp: Mondanám, hogy a Fulham - Arsenal egy rakás érdekességgel szolgál (london derbi, gera, ágyúsok vendégségben stb) de ha jól értem 18:30-as kezdés már késő neked. Mindegy, te tudod :-D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 14:54:42

@morphine: Csak Cassnoért előbb nézek meg egy Samp meccset, mint egy Fulham-Arsenalt ;-), ráadásul most az Interrel játszanak.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.26. 14:57:01

@popp: Ebben biztos vagyok, bár nem értem mi bajod a Fulhammel, nagyon zsír csapat ;-x

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 15:05:53

@morphine: Nincs különösebb bajom a Fulhammel, Gerának még szurkolok is, de ahogy ifjabb Carly Firpo a hagymásbabot, én a Serie A-t szeretem. Kérlek, nézd el ezt nekem!

(- Mi ez, hagymásbab?
- Nem krumplishal!)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.26. 15:20:39

Gascoigne a halálán van szinte,nem nagyon adnak neki pár hónapnál többet... :(
Annyira sajnálatosan jó példája Gascoigne annak,hogy egy fantasztikus játékos mekkora hatalmas barom lehet az életben,igy tönretenni magát.Nagyon szomorú.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 15:22:41

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Cassanoról jutott eszedbe Gazza? Sajnálom. Annak elenére nagyon bírom az embert, hogy angol focista.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.26. 15:29:48

Nem,bár az igaz,hogy mindkettő az elmebaját okolhatja,hogy nem a tehetségéhez illő karriert futott be.Csak most olvastam,hogy Robson halála után még jobban összeesett,és már a barátai sem tudnak rá sehogy sem hatni,egyszerűen vége az embernek.Emlékszem,1-2 éve vagy mikor itt Magyarországon is eltűnt pár napra,úgy hogy senki nem tudott róla semmit nem?Valami együttessel jött valamelyik fesztiválra talán?Sajnálom őt nagyon.De Cassanonak legalább nincs semmilyen szenvedélybetegsége,ha jól tudom.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 15:39:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Gazza és Cassano kerierje úgy jó, ahogy van. Nem feltétlenül kell minden klasszisnak nagy trófeákat nyernie.és giga csapatokban játszania. Az ilyen játékosok nagy momentumaira mindig emlékezni fogunk, de próbálnánk felidézni csak egy mardandó megmozdulást a trófeákat halmozó Karembeau pályafutásából...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.26. 15:56:21

Na de jó,elszállt a kommentem.Szóval azt írtam,hogy nem a giga csapatokat és trófeákat értem feltétlenül egy remek karrier mértékének,hanem az elcseszett lehetőségeket,amikor a játékos tehetsége fölé emelkedik az emberi korlátoltsága.Ezért például Cassano a hihetetlen tehetségével nagyon nincs jó helyen a Sampdoriában,mert sokkal többre lenne hívatott.Ugyanez áll Di Caniora is,aki ha csak egy kicsivel kisebb állat,akkor ma sokszoros olasz válogatottként,és remek klubsikereket elérve lenne nyugdíjas.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.26. 16:08:09

@popp: És persze az előző poppnak szólt,nem vagyok ma formában,hosszú volt a tegnap.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 16:24:44

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Szerintem meg pont jó helyen van a Sampban. Furcsa módon az "agyatlansága" éppenhogy benne van az időnként zseniális játékában. Vannak olyan tehetségek, akik nem valók gigacsapatba. Például szomorú belgondolni, hogy Recoba az Interben pazarolta el éveit, ahelyett, hogy egy kisebb csapatban villogott volna.

Rino 2009.09.26. 16:43:38

@Hispan07: én ezzel a gyönyörűen összevágott videóval üzenek egy "fel a fejjelt" az összes milanistanak:

" I just hope for the sake of football that Milan will be MILAN once again"

www.youtube.com/watch?v=ikRb6f7nDZw&feature=related

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.26. 17:11:03

@popp: Recoba tényleg jó példa,és Cassano tényleg nem illett a Realba,bár azt gondoltam Capello tud hatni rá.De megint mondom,én az agyatlanság alatt-bármilyen jól is tud jönni a pályán esetleg-azt értem,hogy olyan tetteket követ el,amik akadályozzák abban,hogy akkora karriert érhessen el,mint amire predesztinálva van.Éppen elég szomorú,ha valaki sérülés miatt nem éri el azt,amit elérhetne,de az még inkább,ha kizárólag a saját hibája miatt.
Off: Teljesen más téma,de erről jutott eszembe,hogy nem tudja valaki,mi a helyzet Deislerrel?Az ő példája meg talán a legszomorúbb,mert nem is saját hibájából tört ketté a pályafutása.

freiwald 2009.09.26. 17:34:22

@Hispan07: Abszolút értem, viszont úgy gondolom eleve kevesen vagyunk mi Milan szurkolók itt az NST-n. Engem ez nem zavar. Sosem szerettem a divatot :) Esetleg gyere át olykor az acmilan.hu-ra. Vannak ott is értelmes emberek pár óvodás mellett, ami elengedhetetlen feltétele a szakma kezdetleges gyakorlásának ill. ott piros-fekete szinten a tobzódó kvantum okán működhet a tömeges letargia avagy a delírium gyakorlása. Csoporterápia rulez! :)))

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.26. 17:53:41

Jól látom, hogy egy fostaliga Real - bivalybasznád meccset adnak le Samp-Inter helyet?????

Ki a pöcsöm érdekli a spanyol "labdarúgás"?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.26. 17:54:03

@popp:

Tavaly a Ligát megosztva közvetítették a SportKlubbal, idén kapott tehát plusz két meccset a SportTV, azokat kell elhelyezni.

De szombat délután hatos meccsek eddig nem voltak Spanyolországban, ez valami új, mindenesetre csak kupakeddek előtt van ilyen, nem mindig.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 18:03:02

Na ez aranyos volt, Cassano kezdés előtt kinent üdvözölni az Mourinhot, adott neki egy puszit és odasúgott valamnit. Na az ilyen gesztusait imádom.

Mr.AT 2009.09.26. 18:06:19

@Great Cornholio: Kivételesen egyetértek.

Értem én, hogy az összes műkedvelő amatőr focidrukker az összevásárolt csillivilli Realt akarja nézni, de ettől még egy Samp-Internek a Sport tv-n a helye. Amúgyis szorulnak ki a piacról a sok konkurrens miatt, s akkor még a megmaradt kevés "árujukat" is elpazarolják, miközben két csatornájuk van.

Qrvára nem lesz ez így jó, mert szombat este 6ra jellemzően mindig valamelyik olasz nagy meccsét szokták tenni, pont tv-s okok miatt.
Most az interesek szívnak, legközelebb meg majd mi, vagy a milanosok, valami sz*r spanyol meccs miatt.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.26. 18:08:06

@popp: legalább dobj már egy linket ahol lehet nézni.

Calogero 2009.09.26. 18:56:16

Az még hagyján, hogy egy Real meg egy Barca meccs miatt az egyik csatorna lefoglalva, de a másikon Nyíregyháza - Győr, illetve Salakmotor és KO TV megy az olasz meccsek helyett... Viszont Bet 365-ön rájöttem végre hogy lehet a videóra zoomolni

federicapellegrini 2009.09.26. 19:13:42

@Calogero: persze, hogy nyíregyháza-győr meccs van a másikon. a sport tv összes műsora közül a magyar bajnokság a legnézettebb. nem vicc

ForzaBianconero 2009.09.26. 19:31:37

PAZZINI!!! Kérem maradjon ez a vége! Holnap a Juve végre egyedül lesz a tabella elején!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 19:32:19

@Calogero: hogy is?

Amúgy Pazzini góljával vezet a Samp!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.26. 19:36:04

Úgy látom megmaradt a tavalyi játék, ha Pazzini nem függőlegesen áll azonnali szabálytalanság van.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.26. 19:38:01

Megvan miért vezet a Samp. Queresma játszik.

Hispan07 2009.09.26. 19:41:24

@freiwald: köszi a tippet, de acmilan.hu-n pár éve volt egy összezörrenésem az egyik fő okosjóskával, azóta csak híreket olvasni megyek oda.

@Rino: a tavalyi idényünkről egy ilyen videó... - ilyen propagandára még Sztálni elvtárs is elismerően csettintett volna :)

@czudarpesta: én Leonardot kedveltem, kinevezésekor pedig örültem, hogy fiatal edző, végre most majd nagy változás lesz, de azóta egyre inkább úgy tűnik, erre a megfeneklett hajóra tapasztalt kapitány kellett volna. Mondjuk ezzel a kerettel nehezebb debütálni, mint pl tavaly Guardiolának a Barcelonával.

ForzaBianconero 2009.09.26. 19:43:33

Nocsak moratti nem fizetett elget:D? Mondjuk fura is lett volna ha, Quaresma gólt szerez.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.26. 19:47:06

@Great Cornholio: rögtön a gól után állt be pár perccel. igazságtalan vagy vele :)

Calogero 2009.09.26. 19:59:30

@popp: rázoomolsz párat az oldalra még mielőtt elindítod a streamet és akkor a videó ablaka is nagyobb lesz.. :-)
@federicapellegrini: ha már ilyen benfentes vagy a sporttv ügyeiben, arra ha tudsz adj már még nekem légyszi választ, hogy vajon miért szedi le a csatorna annyira a szurkolók hangját olasz közvetítéseknél, hogy az az érzésem, mintha egy mtk-reacot néznék,miközben tudom hogy a kanyarokban (tíz)ezrek éneklik végig a meccseket és bárhol máshol nézem a közvetítést, ott ez nem probléma..
Tutti Pazzi Per Pazzini!

touristique 2009.09.26. 20:02:40

Mourinho elfelejthetné a 4-3-3-mat, vagy legalábbis ne a bajnokság egyik legveszélyesebb pályáján próbálgassa... Más a Cagliari ellen hátrányban behozni még egy csatárt... Persze aztán átálltunk 4-3-1-2-re, és onnantól irányítottuk a meccset, de ez érezhetően egy egygólos meccs volt, amit ugye nem mi lőttünk. Az Inter-győzelem sem lett volna valójában reálisabb ennél, mert nem volt sokkal több helyzetünk. Azért kár érte.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 20:05:07

@Calogero: Jó kérdés, mert ugyan sokszor nincs teltház, de hangulat azért van az olasz stadionokban.

Most például tökjó volt , hogy a stúdióbeli beszélgetés helyett a győzelem hatására kitört genovai fiesta képeit nézhettem.

BruceWayne 2009.09.26. 20:09:46

basszameg.

Moratti pénztárcája Milánóban maradt? egy iksz azért jó lett volna (nem láttam a meccset).

na most lehet élvezkedni

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.26. 20:12:04

azért vicces volt, hogy a Samp a gól után 2x 5-s sorban védekezett 23 m-re a kaputól, tőlünk meg 2-3 támadó van elől, a támogató kp- pedig a felezővonalat próbálja átlépni. Így kurvanehéz helyzetet kialakítani. Biztos les volt, de visszanézni nem lehetett az Inter gólt, ezért meg a sport tv kapja be tövig meg a Real.

Rino 2009.09.26. 20:13:50

Pazzini nagy kedvencem. erre a bukóra csak azért nem rántok rá, mert láttam Kaká gólját.....

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.26. 20:15:00

@Great Cornholio: Legalább megnézheted még egyszer felvételről ;-).

BruceWayne 2009.09.26. 20:20:59

@Calogero: hogy lehet bet365ön zoomolni?

federicapellegrini 2009.09.26. 20:38:06

@Calogero: nem vagyok bennfentes, ezt már többször lenyilatkozták.
az atmoszféra pedig egyértelműen szar úgy, hogy a szurkolókat nem, csak a lagymatag riportereket lehet hallani. a legjobbak anno az m1-es bl közvetítések voltak, amikor összevissza recsegett a vonal, meg a közénség. az volt az igazi bl fíling

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.26. 20:59:30

@Calogero: @Mr.AT: @Great Cornholio: ez már többször kiderült egészen hivatalos forrásból, hogy bármennyire megdöbbentő, a nézettségi adatok ezeket a közvetítéseket diktálják, egy Fradi (magyar) meccset pl klasszissal többen néznek egy angol bajnokinál, de még Bl meccsnél is.

Nincs mit tenni vele, a piacról él mindenki :(

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.26. 22:02:56

@popp: @federicapellegrini: atmoszféra ügyben:

nem a helyszínen ül a kommentátor, hanem a bp-i épület egy másik helységében (mármint nem ott, ahol a műsorvezető), és úgy tűnik valamiért nem tudják úgy keverni az élő hanggal az övét, hogy jó legyen. A BL közvetítéskor hajdubé a helyszínen ül, és az ő saját mikrofonján kereztül hallod a publikumot.....

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.26. 22:03:52

@heinrich: Az a vicc, hogy egy normális focival rendelkező országban ez a norma, nem pedig a meglepetés, szóval ennek igazából örülnünk kéne....

értelmetlen_nevű 2009.09.26. 22:06:05

@morphine: Én sem látok semmi szomorút abban, hogy az nb1 a legnépszerűbb itthon.

kroos 2009.09.26. 22:14:49

Én sem.
egy pool-hull cityit pl. leginkább csak a pudlik néznek meg itthon,mig a fradit a lokit meg bárki aki néz nb1-et.

ZenZo 2009.09.26. 22:51:11

@giacinto: @horas:
no csak kontárkodtam kicsit, nem nézem ám a Serie A-t, csak JM miatt követem fél szemmel az Intert, de amit én láttam tavaly meg idén, hát a védősor közepe minden, csak nem tökéletes, de vitatkozni ezen nem fogok, mert ezt ti jobban vágjátok. Muntari pedig nem rossz játékos attól, hogy játszott két szar meccset, különben is, amíg RQ nálatok van... ;)

federicapellegrini 2009.09.27. 02:33:21

@morphine: igen, ez nyilvánvaló. én a régi bl közvetítésekre gondoltam, a knézys időkből. mikor a technika nem volt oly' szintű, hogy a hangok kristálytisztán folytak át az éterben. most már nem igazán van különbség a budapesti stúdió meg a helyszínről való közvetítés között.

Mr.AT 2009.09.27. 04:50:40

@heinrich: Igen, ezt tudom, csak valahogy mégis hihetetlen, legalábbis számomra.
Még a Fradira azt mondom, OK, tekintve, hogy az ország 75%-a aktív vagy látens fradista, s már csak megszokásból is megnézi a meccsüket. Na de az összes többi csapat?

A másik a színvonal. Én pl. személy szerint, ha időm engedi, szívesen megnézek egy francia, vagy akár még egy holland bajnokit is, mert kifejezetten szórakoztat a labdarúgás, de magyar meccseken (tisztelet a kevés kivételnek) egyszerűen idővel felidegesítem magam, vagy azon veszem észre magam, hogy mással kezdek foglalkozni, annyira untat.
Nem a sztenderd fintorgást akarom most nyomni, meg nyilván a lokálpatriotizmus is sok mindent megszépít az elhivatott drukkereknek, de rajtuk kívül el nem tudom képzelni, kik azok, akik kiteszik azt a többséget, amivel többen néznek mondjuk egy Kaposvár-Nyíregyházát egy Sampdoria-Internél.

Más: aki esetleg látta, megírná két sorban, hogy mi történt este Genoában? Azontúl, hogy számunkra örvendetes az 1:0, azért meglepő is egyben, látni pedig nem volt szerencsém.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 05:31:51

@Mr.AT: Jó kis meccs volt,helyzetek itt is,ott is,Milito 101%-os helyzetben egyszerűen elcsúszott,csak ezért nem vezetett az Inter,aztán eladtak egy labdát a 16-os előterében,kipasszolták a védőket,és Pazzini a hálóba lőtt,Cruz mozdulni sem tudott.Aztán lett volna esély még az egyenlítésre,szóval lüktető,jó meccs volt.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 05:36:33

Ami jó hír a Palermo ellen:Rocchi újra a keretben!Ami rossz:Kolarov eltiltott,Siviglia sérült,Pandev elindította a jogi lépéseket,és Ledesma is ezen gondolkodik,lévén ezúttal sem került be a keretbe.Boldog lennék azzal a sovány 1-0-val,ami a legutóbbi római meccs végeredménye lett.Matuzalem sem kezd,de ez most nem feltétlenül negatív tényező.

Hispan07 2009.09.27. 07:47:00

@Mr.AT: Én például mikor a nagy foci-bumm volt Magyarországon, és özönleni kezdett az európai foci, elkezdtem minden, de minden meccset megnézni. És egy idő után full megcsömörlöttem.

Úgy gondolom, a foci nézésnek csak egy (kisebbik) része maga a játék objektív alapú megtekintése. Ami fontosabb: az érzelmek, az Én Csapatom, a közösségtudat, az eggyüvétartozás. Ma már lehet az ember hithű Liverpool vagy akár Juventus drukker életre-halálra úgy, hogy ki sem tette a lábát még Budapestről. De a magyar csapat az más, az szar, abból lopják pénzt, abban faszok játszanak - de az kézzelfogható, itt van, és a miénk. Uh itt vannak pótszernek a külföldi klubok imádata, főleg az entellektüel rétegek számára, akik szellemileg és anyagilag is megengedhetik az ilyesmit maguknak, akik a magyar focin (ált. joggal sajnos) csak fintorognak, DE a Népet akkor is jobban érdekli a Kaposvár Nyíregyháza, ha egy francia másodosztályú meccsen jobb focit látnának, egy Spam-Interről nem is beszélve.

És e ponton csatlakoznék a felettem szólókhoz: ez szerintem is így van jól. Én is drukkolok mindig a Fradinak, ha nem is túl nagy svunggal, és ha végre egyszer rendes foci lesz itthon, én leszek az első, aki bérletet vesz majd a stadionba.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 08:02:25

@Hispan07: Teljesen jó gondolatmenet,pontosan igy látom én is,azzal kiegészíteném,hogy ugyan bérletem nincs,de rendszeresen,sőt mostanában szinte minden hazai meccsén kint vagyunk a Pécsnek. :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.27. 08:16:41

@Hispan07: tv-ben ugyanígy meguntam a meccseket a dömping hatására, vagy csak megöregedtem :). a magyar meccsek szinvonala tényleg mélyponton volt pár éve. azóta látszik valami fejlődés, többet futnak, szebben, gyorsabban is játszanak, ha akarnak, persze... kisebb bajnokságokban máshol se jobb szvsz jól láthatóan, ami már a tv-nek köszönhető (az összehasonlítás lehetősége), ha bele-bele kukkant az ember. a múlt heti DVSC-Fradi meglepően jó volt számomra pl. (bár ez egy rangadó jelenleg a magyar bajnokságban).

horas 2009.09.27. 10:05:50

@touristique: Hát én csak az összefogalót láttam,abban a gólon kivűl Samp helyzet nem volt, ellenben sok Inter lehetőség.Nembaj,most nem jött össze semmi,a Cagliari ellen meg a semmiből lett a győzelem.Lesz ilyen a Juve-nál is.Most jó a Samp,idegenben azt hiszem kilehet kapni,bár az összefoglalaó alapján hozni kellett volna ezt a meccset,de a Cagliari ellen (ezek szerint) ölég nagy szerencse dózist elhasználhatott a csapat...

touristique 2009.09.27. 10:11:32

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Miért, mi van szegény Crúzzal? Lesérült? Akkor megszívta a Lazio...

horas 2009.09.27. 10:18:53

@ZenZo: Figyelj,nyílvánvalóan hibáznak,de hát egy belső védőnél enélkül szinte lehetetlen létezni,Lucio néha télleg kicsit künnyelműnek tűnik,de én látom ennyit hibázni a Ferdinand,Vidic v Terry,Carvalho tengelyt is.Meg több év Burdisso-zás után,hidd el hogy megbízhatóan nyomják főleg Samuel.
Muntari-val én meg úgy vagyok,hogy most lehet,hogy a ramadam,miatt ilyen szar,de januárban meg megy Afrika-kupázni kérdem én most akkor mikor fog ráérni a csapatot erősíteni?Engem szurkolóként nem nagyon érdekelnek a magánügyei és csak azt látom a pályán művel.És nem akarok nagyon bunkónak tűnni de a fizetését nem Allah utalja...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.27. 11:14:40

Asszem Mr. AT -val kell egyetértsek, személy szerint is a foci minősége, és a kedvenc csapatom miatt nézem a focit. Úgyhogy nagyívbe leszarom a nagymagyar virtust, hogy fő a hazai, inkább megnézem a német másodosztályt (tavaly iszonyat szórakoztató meccsek voltak) :), mint a magyar bármelyiket.

giacinto 2009.09.27. 11:45:00

"tekintve, hogy az ország 75%-a aktív vagy látens fradista"

te beteg vagy.

a maradék 25 % meg juventino gondolom. esetleg lehet átfedés is és akkor kijöhet utóbbi szám 99-re is...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.27. 11:50:13

A közelmúlt és a jelenkor egyik legnagyobb olasz játékosa, a romanista Francesco Totti éppen ma 33 éves! Egy-két szülinapi gólt-gólpasszt kívánnék neki! Forza Roma, Forza Capitano!

Matteo_B 2009.09.27. 11:57:59

Isten éltesse!!!És jó sok ideig láthassuk még a pályán játszani!!!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 12:29:29

@anonim222 [semleges néző]:

Igen, az idei nb1-ben egész jó meccsek vannak. A Fradi följutása rengeteget dobott a hangulaton, a téten, és így közvetve a színvonalon. Ehhez még hozzájön a Loki nemzetközi sikere, a több önbizalom a játékosok részéről (ld. Pápa), és máris vannak egészen nézhető meccsek.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.27. 12:40:18

@Csöncsön: Jó tudom, a szokásos Fradi meg a szurkolói blabla, de a zöldek csak bukdácsolnak, megjelenésük a nézettségen lehet, hogy dobott, de a szímvonalon ikább a debreceniek sikere.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 12:41:35

@popp:

Tekintve, hogy ma délután nem adnak spanyol meccset, itt az idő beváltanom ígéretem, hogy megnézzem a Romát. Remélem, a SportTv a Catania-Romát közvetíti a fordulóból. Az igen jó meccsnek ígérkezik. És Cataniában szokott lenni közönség is!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 12:43:40

@popp:

Szerintem jót tett az "angol stílus" (értsd: darálás) a magyar bajnokságnak. Az ellenfelek kénytelenek voltak futni, a Fradi meg kénytelen volt megtanulni, hogy csak darálással nem ér célt. Ebből aztán kifejezetten érdekes meccsek keletkeztek.

kroos 2009.09.27. 12:44:13

@Csöncsön: ,,A Fradi följutása rengeteget dobott a hangulaton, a téten, és így közvetve a színvonalon"

PFFFJU
a hangulaton? hogy dragoék petárdákat csempésznek be, holokausztot tagadnak, cigányoznak egész meccs allatt,legutóbb betörték a kispad hátulját???????

a téten? ezt a csapatot kiismerték mindehol,nem nehezebb ellenük játszani mint a Kecskemét ellen,ahol készülni kell Csordás játéka,Montvai befejezése vagy yannick gyorsasága ellen, nem csak Ferenczi Pista fejeseiböl.
a szinvonalon?
mindenféle téren nem a válasz a fentiekböl is kiderül miért nem. Mert nézhetetlen a játékuk, és ahogy Davidson is elismerte alábecsülték az nb1-et minden téren.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.27. 12:50:13

Természetesen a Juve meccset közvetítik. A Cataniának vannak szurkolói, utálnak is minket rendesen, tavaly például helyi biztonsági őrök inzultáltak Roma játékosokat a meccs végén.

A mai meccset egyébként nem tudom megnézni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 12:54:16

@kroos:

Szerintem ezen ne vitatkozzunk össze, mert úgyse fogjuk meggyőzni egymást.

@popp:

A Juve meccseit képtelen vagyok nézni. Akkor már miért nem az Udinese-Genoát adják? Patak?...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 13:00:33

Azért az durva, amolyan "szicíliai" módi, hogy a biztonsági őrök (!) inzultálják a játékosokat (!).

daneeka 2009.09.27. 13:03:48

@Csöncsön: Ha már így szóba hoztad a Juvét:
www.youtube.com/watch?v=SCOK8ncqcQQ
(Csak neked!) :P

nasteey 2009.09.27. 13:07:38

@Csöncsön: Pedig nem halnál bele, mert bár én sem szívlelem túlzottan őket, erős túlzás lenne azt mondani, hogy nézhetetlen meccset játszanának. Mostanában egész jó meccseik voltak. Bár az is igaz, hogy a Roma és a Genoa meccsét is talán szívesebben nézném. :) Így viszont remélem látom Cacarest játszani, hogy lássak egy kis "hazait" (aki valószínűleg sose jön vissza, mert ha jó, akkor a Juve viheti 12 millióért, ha meg a Juvénak nem kell, akkor valószínűleg Pep sem tart rá igányt... :) )

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 13:15:53

@daneeka:

A "barcselona" gólját bezzeg kicsalták. ;-)

@nasteey:

Az én szemem ahhoz szokott hozzá, hogy egy meccsen tizenöt-húsz gólhelyzet is van. A Juve meccsein pedig már az gólhelyzetnek számít, ha az egyik csapat átmegy a félpályán. :-)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.27. 13:16:39

de laurentis furcsán motiválja a csapatát a siena elleni meccs előtt. donadoni is biztos örül.

"I had to sign a new Coach to shake up the locker room and send a signal to the squad, but in doing so I pushed aside a great friend like Edy Reja.

“Would I take that route again? It was a decision I had to make, but with the benefit of hindsight and the experience I have now, I’d say no. I would not do that again.”

Mr.AT 2009.09.27. 14:14:47

@giacinto: Hey, no offense. Ezt csak az alapján írtam, amit személyesen tapasztaltam életem során - azon emberek nagy része, aki nem lokálpatrióta fanatikus, de mégcsak nem is elhivatott focidrukker, csak afféle kocaszurkoló, jellemzően (megszokásból? csordaszellem miatt?) a Fradinak drukkol.
S még mielőtt félreértés lenne, magam nem tartozom közéjük, egyrészt jó ideje nem foglalkoztat a magyar klubfoci, másrészt szívből rühellem azt a primitív csürhét, ami az Üllői úton összeverődve rendszeresen csak a balhét csinálja.

De ettől még legalább olyan szakadék van számbelileg a Fradi szurkolók és a következő klub szurkolói száma közt, mint pl. Olaszországban a Juve és a következő klub szurkolói száma közt. Nem ugyanaz a kategória.

Nem láttam erről számbeli kimutatásokat, s elképzelhető, hogy vmi konkrétummal majd rámcáfolsz, de a benyomásom az eltelt évek alatt feltétlenül ez.

Mr.AT 2009.09.27. 14:22:45

@Csöncsön: "Az én szemem ahhoz szokott hozzá, hogy egy meccsen tizenöt-húsz gólhelyzet is van. A Juve meccsein pedig már az gólhelyzetnek számít, ha az egyik csapat átmegy a félpályán. :-)"

Figyelj, ha nem nézed, inkább ne nyilatkozz róla, mert csak kinevetteted magad.

daneeka 2009.09.27. 14:41:02

@Csöncsön: A megjegyzésed második fele azért nem mellőzi a sztereotípiákat. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 14:41:12

@Mr.AT:

Javaslom tanulmányozni az Értelmező Szótárban a "túlzás", illetve "irónia" fogalmait. :-)

Peace.

Mr.AT 2009.09.27. 14:55:33

@Csöncsön: Az előző hozzászólásod tanulmányozása kapcsán egyelőre az "elfogult csőlátás" és a "színvonaltalan provokáció" fogalmaknál tartok, de majd tovább lapozok. :-)

Mr.AT 2009.09.27. 14:59:10

Zalayeta-Di Vaio kettős - ezúttal a Juve ellen. Érdekes azért. :-)

BruceWayne 2009.09.27. 15:01:35

illene vállalniuk 1-et 1-et

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 15:08:42

Találtam egy remek patakot a Catania-Romához. Morimoto máris helyzetbe került.

(Bírom ezeket a japán játékosokat! Morimoto az egyik kedvencem.)

daneeka 2009.09.27. 15:08:45

Iaquinta meg pihen?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 15:16:27

Kicsit elkiabáltam ezt a "remek" patakot. Egyre jobban szétcsúszik. Vagyis inkább (stílszerűbben) szétfolyik.

Mr.AT 2009.09.27. 15:19:48

@Csöncsön: Nézd a "nézhetetlen" Juve-meccset. 18. perc, az imént volt a 8. lövésünk, ebből 4 kapura.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 15:24:24

Közben vezet a Catania! Megérdemelten, többet támadtak. És ki más lőtte, mint Morimoto? Egy kapufáról kipattanó ívelést varrt a léc alá.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 15:26:04

Trezegol is villan,apropó,tényleg boldog születésnapot az említettnek.

Mr.AT 2009.09.27. 15:26:51

1:0. :-) Zebina milyen kis kreatív volt. :-)

dzolutan 2009.09.27. 15:27:02

De ezt is bedobásra rúgta volna Zebina. :)

daneeka 2009.09.27. 15:27:05

Trezeguet meglőtte a szokásos gólját. Nagy kár, hogy elmegy jövőre. Azért remélem májusig lő még pár gólt.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 15:30:24

@kroos: Ez off,te ezt te sem gondolod komolyan,hogy annak köze van a színvonalhoz,hogy a Fradi szurkolói mit tagadnak,mit nem,és kiket szidnak.Ha tetszik,ha nem,többen nézik az NB1-et ha ott a Fradi,többen mennek ki meccsre,ha a Fradi a vendég,és többen nézik a tévében,ha Fradi meccset adnak.Több nézővel a hangulat és a tét itthon rögtön megnő.

Mr.AT 2009.09.27. 15:32:42

Ezt párszor már leírtam, meg még párszor le is fogom írni a szezon során, de Felipe Melo egyszerűen QRVA YO.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 15:39:48

Helyzetjelentés Cataniából: a gól óta átvette az irányítást a Roma, távoli lövésekkel és egy De Rossi-fejessel veszélyeztettek.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 16:31:39

Közben meghalt (kiszáradt) a patak. A Roma nyomorgatott, de a Catania volt gyorsabb és veszélyesebb a második félidőben.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 16:32:57

Találtam egy másik patakot. Tovább nyomorgat a Roma.

tamass 2009.09.27. 16:39:16

Hm, Hamsik egyszemelyben tartja a viz folott a Napolyt... kar, hogy a szlovak valogatottban meg nem lattam igazan jol jatszani

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.27. 16:40:15

@Csöncsön: Ezzel már én is próbálkoztam. Sikertelenül. :DD

Piiii 2009.09.27. 16:43:02

Romat ma sajna borzalom nézni...nagyon gyengék vagyunk...

Mr.AT 2009.09.27. 16:43:07

Welcome back, Capitano! :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 16:46:27

@Piiii:

Nincs átütőerő és fantázia a Romában.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.27. 16:48:50

Nem mondanám, hogy megérdemelték az egyenlítést.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 16:49:27

Kitartásból ötös mindkét római csapat,ezt el kell ismerni.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.27. 16:51:36

Góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóól

daneeka 2009.09.27. 16:51:46

Ferrara eltaktikázta ezt a meccset...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.27. 16:53:00

A Bologna edzője pont úgy néz ki mint Rudi Völler bajusz nélkül.

Rino 2009.09.27. 16:53:12

yeeeeah, eddig remek forduló:)))

dzolutan 2009.09.27. 16:54:28

Még mindig a Bayern tartom esélyesebbnek szerdán, annyival nem erősebb a Juve középen mint amennyivel gyengébb a szélen.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 16:54:39

Nem semmi volt a Juve vége,de számomra az volt szép,hogy ha nem is nyert a Lazio,de végre fel tudott állni a földről,ez is haladás,szóval ma küzdöttek a római csapatok.

tamass 2009.09.27. 16:55:38

Ugy tudtam, hogy ez lesz... elrontottak a szelvenyemet

Mr.AT 2009.09.27. 16:55:41

@daneeka: Az nem Ferrara hibája, hogy Molinaro alszik az összes szélső beadásnál. Nem csoda, hogy úgy vágta ki a csapatból, mióta itt van, mint a sz*rt, most is csak azért játszhatott, mert Grosso pihent.

dzolutan 2009.09.27. 17:01:04

Grossoról is kaptunk két gólt a Genoa ellen, csak ő két szerzetthez is hozzájárult.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 17:03:25

Végre játszott Rocchi is,elégedetnek kell lenni ezzel az 1 ponttal.

daneeka 2009.09.27. 17:05:52

@Mr.AT: De az az ő hibája, hogy 1-0-nál a csapat úgy ment be a szünetre, hogy kapott egy (meg nem adott) gólt előtte, és miután kijöttek, összesen egy komolyabb helyzetet sikerült kidolgozni.

Mr.AT 2009.09.27. 17:08:55

@dzolutan: A Genoa ellen Crespo gólja Legroé volt, róla fejelte, nem Grossóról.

Hispan07 2009.09.27. 17:09:50

Hát ha most nem zárkózik egy kicsit a Milan, akkor soha.

dzolutan 2009.09.27. 17:11:22

@Mr.AT: S ki mellől jött a beadás? :)

Mr.AT 2009.09.27. 17:13:07

@daneeka: Milyen egy komolyabbat? Végig ott voltunk a kapujuk előtt. Ha a 83.percben Camo nem kapufára fejeli Del Piero csúsztatott labdáját 4 méterről, most nincs miről beszélni.

Ráadásul nyilván nem állunk neki nyomni, mikor mi vezetünk, a Bolognának meg mattja nem volt. A Bayern elleni meccsre készülve a második félidőben egyértelmű volt a taktika: biztos védekezés, s lehetőségek adta kontrázás. Tökéletesen be is vált volna, ha Molinaro a 93. percben nem megye2es szinten nézte volna közelről, hogy Adaílton érkezhessen az ötösre.

BruceWayne 2009.09.27. 17:13:29

@Hispan07: zárkózik vagy zakózik? (hirtelen utóbbit olvastam :-)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.27. 17:13:43

@Hispan07: Esküszöm, a zárkózikot, zakóziknak olvastam. :)

daneeka 2009.09.27. 17:25:51

@Mr.AT: Az az egyetlen helyzet volt, előtte-utána semmi a. A Bologna meg nyomott folyamatosan. A meccs nagyon hasonlít a tavalyi Lecce elleni hazai döntetlenre, de utána Ranieriről leszedte mindenki a keresztvizet.

JokerZ 2009.09.27. 17:30:57

ferrara is eltaktikázta, hiszen látta, hogy az elöl szotyizók ezen a meccsen többet már nem fognak alkotni (valszeg mindenki kipurcant a genoa ellen - miért is?), mégis fent hagyta a diego/giovinco - camo - trez - amauri/del piero négyest, akiknek ezen a meccsen sem volt semmilyen védekező funkciójuk. Ez gyakorlatilag egész meccsen egy 4-2-4-es felállást eredményezett.

Molinaroról nem is érdemes beszélni, most kell szerződést bontani vele, és akkor nem leszek még mérgesebb.

Amúgy pedig továbbra is - ahogy ezt már minden meccs után leírtam - nem látom biztosnak a juve védekezését, elsősorban azért, mert tetszőlegesen szar csapatok is könnyűszerrel áthozzák a középpályán a labdát. Értem, hogy Momo hiányában csak Poulsennel lehetne "erősíteni", de valamilyen megoldást erre akkor is kell találni.

Az pedig természetesen nem igaz, hogy ha 1-0 marad, akkor magabiztos a győzelem. Pontosan olyan gyatrán unalmas és kiábrándító volt a második félidő, mint a Livorno ellen, csak az ellenfél itt most bemákolt egy egyenlítést.

+1: azt néztem, hogy idén szinte egyáltalán nincs lestaktika. emiatt olyan hátra húzódnak a védők, hogy keletkezik egy kb. 30 méteres sáv a védősor és a középpálya között, ahová bármilyen nyomorult csatár vissza tud lépni üresen. ezt is meg kéne fontolni.

calcio_di_rigore 2009.09.27. 17:31:07

Nah, erre a maira inkább nem írok semmit, ha nekik egyszerűbb hogy vért izzadnak az idegenbeli derbiken, minthogy a otthon a bohóccsapatok ellen kegyetlenül behúzzák a három pontot, akkor csinálják.
Ha tegnap az Inter nem zakózik, akkor valószínűleg már a szünetre is 2-0-val megyünk, de így gondolták szórakoznak egy kicsit, csak mondjuk Molinarótól már elszoktak. A Palermót kell így megverni, az biztos egyszerűbb lesz, de ott legalább pörögni fognak.

calcio_di_rigore 2009.09.27. 17:34:49

"nem látom biztosnak a juve védekezését, elsősorban azért, mert tetszőlegesen szar csapatok is könnyűszerrel áthozzák a középpályán a labdát."

A Genoa is? A Lazio? A Roma?
Ne szajkózd már a hülyeségedet, vedd észre a tendenciát, egyszerűen olyan sűrű a versenynaptár, hogy a kicsik ellen próbálnak meg pihenni, csak a túlzott magabiztosság miatt ma megszívták.
Tanulni kell belőle, lehet a kicsik ellen lazáskodni, csak profibban.

Mr.AT 2009.09.27. 17:39:15

@daneeka: Nézd, senki nem örül, hogy 2 pontot elajándékoztunk a 93. percben, de ettől a meccs még végig kézben volt. Nem adott nekünk a gép, az első félidőben mehettünk volna 3 góllal is, a másodikban meg semmi nem jött össze elöl.

Ez nyilván felhozta a Bolognát, középen meg elfáradtunk kicsit, így törvényszerű volt, hogy pár helyzetet kialakítanak - ezek közül talán Di Vaio kilépése (ami Chiellini kifejelt) meg a gól említésre méltó, a többi távoli lövés volt, olyan meg nálunk is volt (Melo & Camo).

Ferrarát nem lehet hibáztatni, a cseréi rendben voltak:
1. Diego elfáradt, ráadásul most tért vissza, 60 percet lehúzott, le kellett hozni - ráadásul Gio gyors és játékügyes, kontrázni kiváló. (Ha pl. a 3 a 3 elleni kiugratásnál, mikor Alex passzolta be neki a 16osra a labdát, nem ment a védő egy óriásit, szintén 2:0, s most mki Ferrarát dicsérné.)
2. Zebina szintén kidolgozta magát, rajta szintén érezhető volt, hogy egy óra után már nem fog fel- és vissza is érni.
3. Alexet meg nyilván be kellett hozni, ráadásul Amaurinak most sem jöttek össze a megoldásai, adott volt a csere, hátha villan egyet Alex, ahogy szokott (ez is majdnem bejött, sajna Camo és Gio is kihagyta a ziccert).

Éppúgy lehetett volna 2:0 is, mint 1:1, ezúttal sz*ptunk, ez van, legközelebb meg meglesz a 3 pont. A lényeg: 1 ponttal még így is megyünk az Interhez képest, és ez számít.

Most már teljes egészében a müncheni túrára kell készülni.

JokerZ 2009.09.27. 17:40:28

@calcio_di_rigore: mindegyiken játszott poulsen, ezért voltunk jobbak:)

de ha már vitatkozunk, mondd, hogy bármelyik általad említett meccsen lemostuk az ellenfelet.

de őket persze nem is kell lemosni. akkor csak nézzük a hazai meccseket: melyik volt biztos győzelem? netalántán a bordeaux ellen jól ment a szűrés a középpályán? miért buffon rendelkezik a legjobb átlagos osztályzattal?

igazad van, lehet lazázni, ha nem mennek el rajta a pontok. és ez nem arról szól, hogy jaj egyszer most becsúszott a molinaro-hiba a bologna ellen, hanem arról, hogy eddig mindhárom hazai meccs borzasztó nagy szenvedés volt, és ordas szerencse, hogy 1-0, 1-0, 1-1 az eredménysor, nem pedig 1-1, 1-1, 1-1. ennyi.

JokerZ 2009.09.27. 17:45:00

@Mr.AT: nem illik csukott szemmel nézni a meccset.

di vaio üres kapu
di vaio rávezetés, amit elbaltázott legro keresztezése után
xy, aki a buffonról kipattanót 8 méterről nem rúgta be
guana centikkel melléguruló lövése

a gólunkról pedig inkább ne beszéljük, "gyönyörű" zebina bepassz előzte meg. a sok helyzetünket ugyancsak nem láttam: camo kapufa és giovinco elrontott középre gurítása. sovány volt ez, na, ahogy a többi hazai meccs is eddig.

azért ranierit ne említsük még egy ideig, kérem szépen.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 17:45:09

A Juve talán tanul a maiból,kár lenne,ha az Inter letaszitása a trónról ilyen pontokon menne el nekik.

Mr.AT 2009.09.27. 17:51:37

@Zlatan: Nem hiszem, hogy ez az olasz első osztály arról szólna, hogy le kellene mosni ellenfeleket. Qrvára kiegyenlített a mezőny, még a legnagyobbak is megbecsülik a legszorosabb győzelmeket a legkisebbek ellen is. (Mást ne mondjak: Inter-Bari 1:1.)

Egy egy kiugró meccs néha kijöhet a legerősebbeknek (Milan-Inter 0:4, Roma-Juve 1:3), de ez nem trend, és főleg nem elvárható.
Qrva jó kis csapatok vannak az egész ligában, egyáltalán nem lefutott itt még semmi.

A problémák egyáltalán nem a középpálya közepén vannak, mint te írod (itt kétmeccsenként egyszer jön át a labda, még Sissoko nélkül is), hanem a két szélsőhátvéd pozijában.
A 4-3-1-2nél a két szélsőhátvéden rengeteg múlik, támadniuk és az egész saját térfelet a szélen biztosítaniuk is kell, s pont itt nincs egyelőre megnyugtató megoldásunk, egyik oldalon sem.

Komolyan mondom, eddig még kb. a mai Zebina tetszett legjobban, megbízható és stabil volt, amíg fent volt, jobbról nem is jött egy beadás sem.
Bal oldalon Grosso még keresi magát, remélem megtalálja, mert szükség lesz rá, De Ceglie támadni jól tud, védekezni már csak gyenge közepesen, Molinaro meg egyszerűen elszomorító, a beadásai minősíthetetlenek, cselezni nem tud, s bár védekezésben általában lelkes, benne van a hiba.
Jobb oldalon alapból Grygera a kezdő, aki sztem szintén nem Juve-szint, ill. legfeljebb kiegészítő ember kellene, hogy legyen, rengeteg támadás megakad a szintén gyenge beadásain. Zebina ma nem volt rossz, de rengeteget sérült, Salihamidzic pedig szintén olyan, mint De Ceglie, inkább egy sorral előrébb tud igazán jól játszani.

Itt vannak elásva a kutyák, nem középen. A Felipe Melo-Sissoko-Marchisio hármas nem a liga, de kb. egész Európa legerősebb védekező hármasa.

calcio_di_rigore 2009.09.27. 17:54:25

@Zlatan: 1-0, 2-0, 1-1, hogy pontosak legyünk. A győzelmeket továbbra sem fogom magyarázni, a mai meccsről pedig már leírtam a véleményem.

A Bordeaux egy szabadrúgás utáni lesgóllal egyenlített, ezután meg is nyerhettük volna a meccset (pl. Marchisio kapufa), Buffon meg azért kapja a legtöbb fizut, hogy védjen.

Évek óta tendencia, hogy a komolyabb csapatok ellen játszanak jobban, de ha akarod te is megmagyarázhatod, hogy a Genoa vajon miért nem jött át a középpályánkon.

Mr.AT 2009.09.27. 17:58:48

@Zlatan: Találd már ki, hogy a Juve a pályán se volt...hülyeségekkel azért már hadd ne vitatkozzak.

Juventus-Bologna 1:1
Ball possession: 60,2% - 39,8%
Shots on goal: 5-3
Shots wide: 14-9

Ennyi.

JokerZ 2009.09.27. 18:08:12

@calcio_di_rigore: a győzelmeket valóban nem kell megmagyarázni, de elég szélsőséges vélemény az, hogy beszélni sem érdemes róluk. éppen azért, mert hosszútávon olyan kínos döntetlenekhez vezetnek a szenvedős győzelmek, mint a mai. és az is igaz, hogy évek óta tendencia a komolyabb csapatok elleni jobb játék, aminek következtében évek óta nem is nyertünk semmit.

@Mr.AT: szeressük a statisztikát, de attól még a bologna három kapura menő lövése kicsit veszélyesebbnek tűnt számomra, mint a juve 5 darabja - főleg azért, mert az egyik üres kapura ment.

nem akarom végletekig szidni a csapatot, csak szerintem idénre már annyira megerősödtünk, hogy ennél picivel jobb és hatékonyabb játékot láthassunk. persze lehet, hogy túlságosan is kongatom a vészharangot, nézzük meg a müncheni túrát, ott azért sok minden kiderül.

dzolutan 2009.09.27. 18:14:24

Münchenben Diego-Melo-Marchisio középpályán fog múlni minden(főleg Diego), a széleken Robbennel és Franckkal senki nincs egy szinten, illetve Butt bizonytalansága magas labdáknál, ami a győzelmet jelentheti, de inkább a döntetlent.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.27. 18:19:26

@Mr.AT: Chiellini benn lógott 3 méterrel annál az ívelésnél a rövid oldalon. apropó, az öngólját miért nem adták meg? szabályértelmezés kéne...

JokerZ 2009.09.27. 18:37:39

@anonim222 [semleges néző]: mert nyilván nem rúgja be a saját kapujába, ha a lesen tartózkodó csatár nem liheg a nyakába. ezt is lesnek hívják.

münchenben csak a győzelem elfogadható, a szélsők lefogása tényleg egy kicsit nehézkesnek tűnik, de ezt úgy kell megoldani, hogy védekezésnél jó mélyen visszahúzódunk, gyors kontrákkal pedig megütjük őket. de azért ciro ehhez jobban ért, remélem.

horas 2009.09.27. 18:48:39

Az első félidő után,sszinte biztos voltam benne,hogy gólokkal nyer a Juve.Ez egy megnyert meccs volt.Részben balszerencse részben ezt egy kicsit eltaktikázta Ferrara,de hát fiatal edző lesz még ilyen sztem.

giacinto 2009.09.27. 19:04:32

Ma oktatott a bologna.

giacinto 2009.09.27. 19:19:15

OFF: m2 élőben adja az U20 meccset 21.00-tól.

Egyébként van egy olyan rossz érzésem hogy nagy égés lesz nekünk ez a torna de ne legyen igazam.

giacinto 2009.09.27. 20:16:42

@dzolutan: a múltkori nagyképűségeteket a saját csapatotok köpte szemközt ma délután.

ezúton is gratulálok nekik :)

calcio_di_rigore 2009.09.27. 20:33:52

@giacinto: minek örülsz? még így is mi jöttünk ki jobban a fordulóból.:)

dzolutan 2009.09.27. 20:55:30

Látom általánosítasz, úgyhogy nem rondítok bele az élet ezen apró örömének élvezetébe.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.27. 20:55:42

Na Fülöp végre Bari meccset közvetít, igaz hamarosan kapcsolok is el. Hajrá U 20-as gyerekek!

Ennyi 1-1-et régen láttam, mi meg örülhetünk egy 90. percben megmentett pontnak. Hiába, Szicíliában nem megy.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.27. 21:15:36

Úgy látom oktat a Bari. Érik a Milan gól.

calcio_di_rigore 2009.09.27. 21:44:31

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: főleg amikor egy 2-0-ás sima győzelmet összehasonlít egy utolsó percben kiharcolt iksszel... meg amikor interista létére nagyképűségról papol...
Ezekért érdemes idejárni.:))

_alerob 2009.09.27. 21:47:27

Juve Xel kettőt és elvan temetve. Na ez a lényeg.

A Juve saját hibájából nem nyert a hét mindkét meccsén. Ennyi.Ettől még nagyon jó a csapat.

Annyi vigasztal, hogy Alex visszatért és Trez megint betalált. Bayern ellen kettejüknek kezdenie kell!

rexford 2009.09.27. 21:58:54

Frappírozik ma az interes köménymag. Jobb is, hogy nem marad bennük a tegnap esti frusztráció.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.27. 22:04:10

@calcio_di_rigore: Arra reagáltam,hogy az az irritáló nagyképűség,ami pár szurkolót jellemez,az ilyenkor kicsit visszaszorul(hatna).Nem elegáns.

daneeka 2009.09.27. 22:10:57

@horas: Lesz még ilyen, ahogy az Inter is fog még kikapni.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.09.27. 22:11:47

Szinte már várom mikor lő gólt pippo, hogy 46 Bari ziccer után nyerjen 1-0 ra.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.27. 22:16:28

nem nézem 100%-ban a milan-barit, ezért kérdezem, hogy tényleg gólokkal kellene vezetnie az újoncnak? akárhányszor benézek, bari-helyzet van

Hispan07 2009.09.27. 22:19:40

Ez a Milan egy kalap szar, elmentem aludni,

nalazo 2009.09.27. 22:22:19

Azért Sampdoriában ki lehet kapni. Nem tépték az Inter szurkolók annyira a hajukat tegnap, mint a Juvésok ma. Sajnáljuk, hogy a Sampdoria gólt lőtt, örülünk, hogy a Bologna egyenlített, és reméljük, hogy a Bari is nyer.

czudarpesta 2009.09.27. 22:26:44

@redcard: sajnos igen, bár nekünk is volt pár helyzetünk. Azt hiszem ez a mi szintünk az idén, ki-ki meccsek a középmezőnnyel...

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.27. 22:40:24

én ha bari játékos lennék, most nem lennék elégedett. ha milan-szurkoló, akkor viszont tényleg kurva ideges és szomorú

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.28. 08:48:07

milyen idejétmúlt volt látni labdát vezető, és sikeresen cselező játékosokat. a bari-ban, persze. volt egy a balon, meg egy a jobbon. ráadásul eszméletlenül gyorsak voltak. :) vagy a milánosok voltak k. lassúak. taktikailag már rég nem divat ilyet csinálni.

giacinto 2009.09.28. 08:57:30

nagyon tetszetős amit a Bari csinál, de tényleg.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.28. 09:02:45

ugyanakkor a Milán a bl-ben, tippem szerint Ronny nélkül, kb 5x ekkora sebességgel fog sokkal jobban játszani. hívhatjuk a tegnap esti jelenséget bl-effektusnak (interre is igaz, gondolom én.) ezt Olaszországban ki is használják :). az aktuális ellenfelek. a Bari nekem is tetszett... amúgy.

Hispan07 2009.09.28. 09:28:18

Őszintén: miért játszana jól a Milan? Van olyan meghatározó játékos, aki az egész csapatot a hátára tudná venni? Nincs. Van egy taktika, amihez a keret passzol? Nincs. Van gólvágó? Nincs. Van irányító? Nincs. Van orgyilkos szűrő a középpályán? Nincs. Van megfelelő szélsőhátvéd a keretben? Nincs (szegény Abate lett hátrakényszerítve, a kevés dicsérhető ember egyiket). Van bármi koncepciója a vezetésnek, mit kéne ezzel a széteső csapattal kezdeni? Nincs. (Ha van, jól titkolják.)

Láthatjuk: kb semmi nincs jelenleg. Akkor miért pont gólok, győzelmek, sikerek lennének?

horas 2009.09.28. 10:05:47

@daneeka: Amúgy szerintem ez a szörnyű az olasz nagy csapatoknál,és most nem csak a Juvére gondolok,mert az Inter is ugyanez a kaptafa,hogy egy kis csapat elleni 1-0 ra megpróbálnak ráülni ahelyett,hogy eldöntenék a meccset.Ezt láttuk tegnap a Juve-nál és láttuk az első fordulóban az Inter-től is.NEm azt mondom,hogy minden esetben,de mondhatni gyakori jelenség.Sztem ilyen nem nagyon van másik bajnokságok elit csapatainál.
@Hispan07: Találó az összegzés kiváncsi vagyok mikor esik már le a tantusz Berlusconi és Galliani úr nál.A Milan-t sztem egy Manchester City-szerű beruházás mentheti meg.Vagy lehet Berlusconi ott akar majd megválni a klub-tól ahol át vette a másodosztályban.:)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.28. 10:49:27

@Hispan07: nem ismerem jól a Milán-t, de Abate helyett ki bírt volna el azzal a Bari-s ámokfutó szélsőgyerekkel? ez a része korrekt volt szerintem.

drdugo 2009.09.28. 11:01:33

@horas: nem a másodosztályban vette át a klubot. a totonere az korábban volt.

nem beruházás kell, hanem koncepció, meg a vezetőségben néhány váltás. most ugyanaz van, mint a '90-es évek végén, mikor kiöregedett a sacchi-capello féle sikercsapat maradványa és jónéhány évig vergődött a csapat. volt hogy azt hiszem 11-ikek lettünk a bajnokságban. akkor se ment egyik pillanatról a másikra a megtisztulás. meg kell szokni most egy kis időre a középmezőnyt.
inkább az az aggasztó, hogy az átalakítást nem megfelelő edző végzi.

federicapellegrini 2009.09.28. 11:50:57

@drdugo: azért nem ugyanaz a helyzet, mint a '90-es évek végén. akkor ugyanis megmutatkozott valamiféle hajlam arra vonatkozólag, hogy a természet törvényeinek, és saját kötelességeiknek eleget téve a vezetők erősíteni akarnak, és mindez nem csak szólamok szintjén valósult meg.
akik milan szurkolók, nekik kell a legjobban látniuk, hogy ez a csapat sokkal, de sokkal szarabb, mint aminek a köz véleménye beállítja, még ha már azon mércével mérve sem bajnokesélyes.
kb sevcsenko eladása óta, amit ez a klub játékában, kommunikációjában, igazolásaiban megtestesít, attól minden jó ízlésű embert elfog a hányinger, már ha nincs rajta szemellenző.

Hispan07 2009.09.28. 11:53:56

@anonim222 [semleges néző]: Abate helyett senki - Zambrotta balra kell és nem a régi már, Oddo szimplán szar, Antonini és Bonera sérült, bár előbbi olyan túl sokat még egyszer sem mutatott. Abate tette a dolgát, vele volt/van itt a legkevesebb gond.

Hispan07 2009.09.28. 11:59:16

@federicapellegrini: enyhe túlzás, amit írsz a jóizlésű emberek hányingeréről. Sevcsenkó eladása után azért pl ez a klub még nyert egy BL-t, többek között rommáverve a dicsőséges MU-t is CéRonáldóstul - az más kérdés, hogy ez a siker valszeg csak rontott hosszú távon a dolgokon.

Ami tény: a régi nagy nevek mögött tényleg egy sokkal gyengébb csapat van, mint ahogy azt be merik/merjük vallani.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.28. 13:23:32

Azért be kell vallanom,legalább egy capo di tutti capi van,akivel nem cserélném el Lotito urat,ő pedig Berlusconi úr.Mert amit utóbbi bemutatt,az jelentőségében még Lotito esztelenségeit is felülmúlja.

czudarpesta 2009.09.28. 14:48:28

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Mondasz valamit. Ronaldinho a legjobb példa erre. A Barcában is kutya volt az utolsó szezonjában ennek ellenére nagy csinnadrattával idehozatja. Én nem emlékszem, hogy egyetlen csele is sikerült volna tegnap...Az is érdekes, hogy Oddo a Lazioban remekelt, nálunk nem volt egy épkézláb meccse.

federicapellegrini 2009.09.28. 16:11:20

@Hispan07:
2004-05:
szvsz ez a szezon volt az ancelotti korszak csúcspontja. a sors (és egyéb körülmények...) fura fintora, hogy eme zseniális milan semmit sem nyert. a mélyebb okokat hagyjuk, maradjunk annyiban 1-1 paraszthajszálon múlt mind a bl, mind a serie a (még ha utóbbit lehet utólag el is vették volna)
2005-06:
érkezett: gilardino, vogel, vieri, jankulovski
távozott: tomasson, dhorasoo, pancaro, crespo
ezek voltak az érdemi játékosmozgások. jól láthatóan minden távozó helyére jött valaki, más kérdés, hogy minőségileg az újak hozták-e a régiek szintjét. vieri nyilván nem tomassonét, jankulovski kezdetben igen pancaróét (aki megmondom őszintén nekem kellemes csalódás volt anno), dhorasoo=vogel, mivel egyik sem játszott soha (pedig az "európa egyik legjobb csapatának stabil cseréje" szintet mind a ketten hozták), gilardinoról pedig mindenki azt hitte, hogy azonkívül, hogy pótolja crespot, még sokkal többet is nyújt. ehhez képest jóindulattal sem volt soha még crespo árnyéka sem, bár hangsúlyozom akkor ésszerű lépésnek tűnt a csere.
ez az átigazolási időszak korrektnek lett volna mondható, ha az alapcsapatban nem lett volna dida 32, maldini 37, cafu 35, stam 33, nesta, seedorf, sevcsenko 29-29 éves. hogy a bővebb keretből costacurtáról, ambrosiniről stb.. ne is beszéljünk. másrészt a koron túlmutatva, bizonyos idő után egy sokáig együtt játszó brigád vérfrissítés nélkül kiég, motiválatlanná válik, pláne egy olyan edzővel akinél bérelt helyek vannak, és a rotálást csak hírből ismeri.
ez az idény még bőven jó volt, a szar ősz után, egy rohadt jó tavasszal kis kíján a juve is be lett fogva, és a bl-ben is csak a barca elleni elődöntő jelentette a végállomást (ott is egy vitatott döntés).
a sötét árnyak azonban ekkoriban már kezdték beborítani milánó felett az eget. a korábban ultabiztos védelem + dida egyre többet bakizott, a legendás pirlo, gattuso, seedorf hármas egyre többet volt fos (különösen igaz ez a mára már csak komikumként funkcionáló pirlóra, aki 1-2 meccset leszámítva 2005 óta szar a milanban, és a 2006-os vb-t leszámítva szar a válogatottban). és mindezek következményeként a korábban egy rohadt bűzös 1-0-al minden meccset lehozni képes csapat kezdte elveszteni ezen a képességét, régi önmaga halványabb változatává válva ezzel...
2006-07:
...hogy aztán ekkorra már -pár bl meccs kivételével- átlátszó milant lássunk.
érkezett: gourcuff, favalli, oliveira, bonera
távozott: sevcsenko, vogel, amoroso, rui costa, stam
és akkor el is érkeztünk a majomparádé kezdetéhez. ami innentől jön az a racionalitás minden fokát nélkülözi, érthetetlenség, bűz, gumiszoba.
a bundabotrány miatt mínusz 8-ról indult a szezon, és bl-selejtezőt kellett játszani.
nos, berlusconi, galliani, ancelotti egy álló évig mindent a botrány miatt felborult menetrendre fogott, minden rossz eredményt erre kent!
a télen megszerzett ronaldonak hála végül elmondhattuk, hogy volt úgy 3 jó meccsünk a bajnokságban.
a bl győzelem (ebben a sorozatban kb. 4 jó meccs) -az évtized legszebb tündérmeséje- alapvetően meghatározta a következő éveket; na nem a pénz okos beruházása -mert az a 0 teljesítményért kiutalt csillagászati fizetésekre megy el (dida 4 milla/év atyaég..) -, vagy az ezáltal csábítóbb célponttá válást kihasználandó új gerinc építése miatt, hanem azért mert ez a győzelem a mai napig (!) kifogás minden szemétségre, amit a vezetők képébe lehetne dörgölni.
a további szezonokkal külön-külön nem is érdemes foglalkozni, csak a naptárra pillantva vehetjük észre, hogy ez már másik évad, a csapat ugyanis semmiféle változáson nem megy át -ez a 3-4 év nekem 20-nak tűnik-, miközben a média úgy ír a milanról, mintha bajnokesélyes lenne.
a kedvencem most ez az "új csapat épül, amihez idő kell". hogy a tökömbe van képük azt mondani, hogy új csapat épül?
amikor pato-t megvették 2007 nyarán, de a szabályok miatt csak 2008-ban mutatkozhatott be, gallianiék egy fél évig azt dugdosták a torkunkon (jell. hazai pályán egy fél évig 0 győzelem), hogy semmi gond, januárban jön pato, aki akár 40(!) gólra is képes lehet egy fél szezon alatt.
évek óta berlusconi nem szégyenli lenyilatkozni, hogy a milan még mindig európa legjobbja, bajnokok gyülekezete.
azt mondják nincs pénz igazolni, miközben pl a barit elnézve, nem 1 játékosuk fix erősítést jelentene. de nem a bari az egyetlen ilyen csapat a serie a-ban. fillérekért ide lehetne hozni őket! de inkább a 0 teljesítményért folyósított csúcsgázsikra spórolnak

ha ettől nem, mitől kéne, hogy hányingerem legyen?

Hispan07 2009.09.28. 16:44:58

@federicapellegrini: múlt héten már hosszasan foglalkoztunk az elmúlt 10 év Milanos játékospolitikájával, nagyjából ugyanezekre a következtetésekre jutva.

és bár reggel vhogy túl erősnek tűnt a megfogalmazásod, ezt így egyben elolvasva (mert a mindig reménykedő énem ha mindezt egyenként tudta is, egyben nem akarta látni) én is azt mondom: teljesen igazad volt/van, ez vérlázító és hányinger.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.28. 16:45:10

@czudarpesta: Szerintem ennek az lehet az oka,hogy Oddo pont a helyén volt a Lazioban,egy jelenlegi Lazioban is kiemelkedne egy pár évvel ezelőtti Oddo.De egy szintel feljebb ő már nem képes arra,amit egy kisebb csapatban tud.Egy klasszisokkal teli csapatban ő kevés,és az a Milan,ahova ő anno visszament,az még azért az volt.
@popp: Mit szólsz hozzá,már október eljsején találkozik a Lazio a Romával. :)

freiwald 2009.09.28. 17:51:21

@Hispan07: Értem. Ki volt az okostojás, ha szabad kérdeznem?
Egyébiránt megint megörvendeztetett minket a csapatunk ill. hozták azt, amit vártam. Beszélnek itt mondván "a BL más tészta", de ez csak akkor igaz, ha egy csapat nem veszi fel a sündisznóállást. Jelen esetben viszont úgy gondolom egy ilyen lagymatag, semmitmondó Milannak még ez sem lesz elég, pedig én szívvel-lélekkel szurkolok még ennek a középcsapatnak is. Abba pedig nem hiszek, hogy a Zürich nincs tisztában a saját erejével.

horas 2009.09.28. 19:42:57

@federicapellegrini: Egy tökeletesen objektív múlt idézést sikerült összehoznod.Én nálam akkor vált egyértelművé az,hogy véget ért végérvényesen vmi a Milan-nal mikor címvédőként az Arsenal 0-2vel símán lepofozta a San Siro-ban a őket.Az az Arsenal nem volt rossz de messze voltak ahhoz,hogy realís esélyük legyen bármilyen címet is nyerni.
süti beállítások módosítása