Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Ennek van értelme, köszönjük Loki!- Bajnokok Ligája 1. csoportkör, 2. játéknap

2009.09.17. 16:00 Garcia bőrmester

A magyar bajnok Debrecen kiválóan mutatkozott be a Bajnokok Ligájában, ami pontot ugyan nem ért, de a teljesítményük mindenképpen elismerésre méltó. Az angol sajtóban a védelem teljesítményét, a szervezettséget és a lelkesedést emelik ki debreceni részről és örülnek a 3 pont megszerzésének.
Az első forduló második játéknapja egyébiránt nem hozott meglepetést az eredmények tekintetében. A két angol csapat a vártnál nehezebben nyert, míg a várva várt Inter-Barcelona rangadón nem született gól. Az Arsenalon kívül senki sem tudott idegenben nyerni és pontot érő gólt is csak a Rangers szerzett Stuttgartban. A többi pályán hazai győzelmek születtek, kisebb-nagyobb akadályokat teljesítve nyert a Sevilla, a Dinamo Kijev, a Lyon és az Olympiakosz is. Az első játéknap eredményei alapján megállapítható, hogy miután Michel Platini nagy harcok árán keresztül vitte a sorsolás módosítását, mostanra azt is sikerült letárgyalnia az elit klubok vezetőivel, hogy ha egy mód van rá, ne nagyon bántsák a kicsiket a pályán sem.

E csoport
Liverpool-Debrecen 1-0 (Kuyt), Lyon-Fiorentina 1-0 (Pjanic)
Az általunk vártnál sokkal jobban szerepelt a Debrecen a Liverpool ellen. Végig remekül küzdöttek a játékosok, és amire egyáltalán nem számítottunk erővel is bírták. A Liverpool pályáján bárki kikaphat 1-0-ra. Ez az eredmény önbizalmat adhat a játékosoknak és ébren tarthatja azt a tüzet, amit országszerte keltett a szurkolókban. A Debrecen elérte, hogy ne cirkuszi előadást lássunk, hanem valódi BL-meccset. Volt értelme szurkolni, sőt még izgulni is, hátha szerzünk egy gólt valahogyan. Nem kétséges, hogy a Liverpool megérdemelten győzött, de ha a Debrecen tud közelíteni a magasabb tempóhoz, lehet keresnivalója, lehet esélye a pontszerzésre egy-két meccsen. Rudolf és Varga játéka sokat lendíthet a csapaton, Dombi Tibit pedig 13 év szünet után újra felfedezheti Európa. A Liverpool viszont lehet ennél sokkal jobb is, ha Gerrard gyakorolja egy kicsit a kapura lövést, Riera a helyzetkihasználást, Lucas pedig szépen átadja a helyét Mascherano-nak. Ebben az esetben Benitez mester valós pontszerzési álmokkal érkezhet majd Budapestre.
A csoport másik mérkőzésén a Lyon hazai pályán legyűrte a Fiorentinát. Sebastien Frey, akinek régóta a Milanban és a francia válogatottban lenne a helye, sokáig tartotta a lelket az olasz csapatban, de Gilardino könyöklésért kapott kiállítása megpecsételte a vendégek sorsát. Az nem lenne baj, ha Alberto egynél több meccsre szóló eltiltást kapna. A Lyon egyetlen gólját a 19 éves bosnyák Pjanic szerezte, aki szerint jobban játszottak és megérdemelten nyertek, mert ők tudtak nyomást gyakorolni az ellenfelükre és nem fordítva. A Debrecen két hét múlva a franciákat fogadja Budapesten, míg a Liverpool az Artemio Franchi-ba látogat.

F csoport
Internazionale-Barcelona 0-0, Dinamo Kijev-Rubin Kazany 3-1 (Ayila Yussuf, Gerson Magrao, Gusev illetve: Dominguez)

A szezon egyik legnagyobb párosításának tűnt az olasz és a spanyol bajnok találkozója. A sokat kommentált Eto’o-Ibrahimovic csere, José Mourinho és Pep Guardiola személye valamint a címvédő pályára lépése, Európa szerte a fókuszba helyezte a mérkőzést. A meccset a Barcelona uralta játékban és az első perctől kezdve nagyobb veszélyt jelentett kapura, mint az Inter a másik oldalon. Az Inter nem tudta eleget birtokolni a labdát, és kapura lövésig csak elvétve jutottak el. A Maicon-Lúcio-Samuel-Chivu védelem kiegészülve Muntari-val elég combosnak tűnt és ők állták is a sarat. Más kérdés, hogy támadásban többet tehettek volna az olaszok a sikerért. A Barca hozta a formáját és főleg Messi révén megszerezhette volna a győzelmet is, de nekik idegenben jó az egy pont is. Külön csemege volt a mérkőzésen a két brazil jobboldali futó, Dani Alves és Maicon teljesítménye, akik vonaltól-vonalig rohantak 90 percen át és veszélyt jelentettek az ellenfél kapujára is.
Kijevben 0-1-ről fordítottak a hazaiak, akik még soha nem vesztettek pontot orosz ellenféllel szemben hazai pályán a BL-ben.1999 után ismét pályára lépett a régi kedvenc Andrij Sevcsenko, aki gólt nem szerzett, de a gólörömökből aktívan kivette a részét. Szurkolunk neki, hogy összejöjjön.

G csoport
Stuttgart-Rangers 1-1 (Pogrebnyak illetve: Bougherra), Sevilla-Unirea Urziceni 2-0 (L.Fabiano, Renato)

A Bundesliga tavalyi harmadik helyezettje eleinte ellenfele fölé tudott kerekedni és gólra is váltotta fölényét a Zenitből igazolt Pogrebnyak találatával. A skótok értékes pontszerzéséhez az algériai védő Madjid Bougherra találata kellett. A vendégek második félidei teljesítményükkel rászolgáltak az egy pontra, a Stuttgart-nak pedig most már idegenben is pontot kell szereznie, ha stabilizálni akarja a helyzetét a csoportban.
Az andalúziai alakulat magabiztos győzelmet aratott Petrescu csapata ellen, a világ egyik legjobb formában lévő csatára Luis Fabiano és brazil kollégája, Renato találataival. A spanyol csapatban a padon kezdett Capel, Kanouté és Zokora is. Gyengébb rivális ellen nem bizonyult rossz húzásnak, hogy ezzel a három játékossal tudott új lendületet szerezni a hazai gárda. A románok kizárólag a védekezéssel törődtek, és minden alkalmat megragadtak az időhúzásra. Akárcsak a Debrecen, ők is a 46. percben kaptak gólt, ami lényegében el is döntötte a találkozó sorsát. A következő körben Unirea-Stuttgart és Rangers-Sevilla meccseket rendeznek.

H csoport
Olympiakosz-AZ Alkmaar 1-0 (Torosidis), Standard Liege-Arsenal 2-3 (Mangala, Jovanovic illetve: Bendtner, Vermaelen, Eduardo)

A görögök meglepő húzással próbálták nehezíteni saját sorsukat, ugyanis a mérkőzés előtt nem sokkal megváltak Temuri Kecbaja edzőtől. Emellett Galletti kiválása is problémát jelenthetett volna, ha nem ennyire arcátlanul gyenge a holland bajnok. Ronald Koeman csapata minimális veszélyt jelentett a görög térfélen, a gólkirály-jelölt el-Hamdaoui eltűnt a mezőnyben, a hagyományosan támadó szellemű Alkmaar pedig kezd Koeman képére formálódni, ami nem sok jót jelent a hollandok számára. A pireuszi csapat végül fanatikus szurkolótábora és a válogatott Torosidis remekbe szabott fejese révén szerezte meg a győzelmet. Érdekesség, hogy a görög csapat még sohasem kezdte győzelemmel a BL csoportkörét.
Wenger csapata 5 perc után kétgólos hátrányba került, egy lapos balos és egy tizenegyes góllal. A félidő utolsó perce ezen a pályán is gólt hozott. Bendtner találata a szünet előtt nagyon kellett ahhoz, hogy az Arsenal feltámadjon. Rosicky, aki 70 percet töltött a pályán, a mérkőzés után elárulta, hogy Arséne Wenger a szünetben türelemre intette csapatát és végig bízott a fordításban. A belgák a második félidőt is gólhelyzettel kezdték, de a szülőföldjére látogató Vermaelen és a horvát Eduardo góljaival a hajrában fordított a londoni gárda. Nyilván jobb az Arsenal, mint a Standard, de ebben a meccsben volt benne leginkább a meglepetés. Kedvező sorsolásuknak köszönhetően a belgák megcélozhatják akár a csoport második helyét is. Két hét múlva angol-görög és holland-belga párharcok esedékesek.

225 komment

Címkék: debrecen bl loki

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr41388569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2009.09.17. 16:08:55

szep volt Loki!

Bodnar Laci bekerult az eurosport heti BL valogatottjaba
uk.eurosport.yahoo.com/17092009/58/champions-league-team-week-ron-ace.html

balu11 2009.09.17. 16:15:45

@kutyacica: az igen! grat Boci!

egyébként az egész Lokinak jár a gratuláció! (meg egy levehetős ajtós NDK tumixgép)

lazlo85 2009.09.17. 16:20:31

de a szülőföldjére látogató Vermaelen--nem holland?

Garcia bőrmester 2009.09.17. 16:23:19

@lazlo85: Nem bizony, csak az Ajax-ban játszott, előtte Ekeren, Beerschot. Ugyanúgy belga, mint Mpenza vagy Dembele :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.09.17. 16:30:34

gila nem kap több meccset, mert a piros is röhejes volt.

Garcia bőrmester 2009.09.17. 16:33:30

@_benito: akkor szegény kénytelen lesz felvenni a harcot Komlósival

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.17. 16:35:29

@_benito: úgy fest, Canna nem játszhat Münchenben, megvan a kifogásotok :)

RickyTerror 2009.09.17. 16:39:50

Örülök hogy végre nem az volt, hogy az Arsenal gyönyörűen játszott ÉS szopott, hanem ótvarul játszott ÉS nyert. Most már csak a két kombó kívánatos elegyét kell megtalálni. Például Wilshire-rel, aki elképesztő forma.

RickyTerror 2009.09.17. 16:46:20

@peter135: True, remélem az elkövetkezendő 15 évben belevésődik az ujjbegyeimbe.

TheSt!g 2009.09.17. 16:50:48

Lehet én láttam rosszul, de Zanetti karszalagján nem egy Barca címer volt?

ulver 2009.09.17. 16:56:54

1.jöhet az olasz gödör cikk...1 győzelem, 2 döntetlen, 1 vereség, ez nem túl acélos eddig (pláne ha az angolokkal mérjük össze).

2.A Loki szép, a Loki jó, a Loki különleges... talán hazai pontszerzés lehet belőle egy nagyarcú Lyon v. Fio ellen.

3.A Roma ma este kapja szét a Baselt.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.17. 16:57:54

@RickyTerror: Ezt én is merem remélni. Az egyik kedvencemről van szó.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 17:01:13

Ne feledjük,ma végre a római csapatok is színre lépnek,mindkettő elég komoly győzelni eséllyel.

Tika_ 2009.09.17. 17:11:55

Tudom, többek között én problémázok mindig az álszakmai frankómegmondáson, de azért ez már túl száraz, tényszerű. Elismerem, nem könnyű megtalálni az egyensúlyt - de én őszintén hiszem, hogy menni fog!! Hajrá!!

rizla 2009.09.17. 17:15:12

garcia bőrmester kicsit mintha az nst "nesztek objektív cikk, faszok" húzása lenne.

a loki fantasztikus volt (bár nem láttam), bravo. ha a hokisok első divíziós szereplése miatt egy ország talált rá újra a hazafias énjére, akkor illene ennek most is megtörténnie.

rizla 2009.09.17. 17:16:49

@RickyTerror: wilshere kiszúrja az ember szemét, akkora tehetség. az angol iniesta lehet belőle (spanyol-gyűlölőknek: az új liam brady többek véleménye szerint), remélhetőleg nem herdálják el

IronRock 2009.09.17. 17:17:14

Hát a Loki meccs nem volt semmi!
kicsit OFF:
Kéretik a meccsről készült video-t elpostázni Erwin Koeman-nak okulásul, "Így is lehet játszani és kikapni 1:0-ra, bazmeg!" kísérőszöveggel. Hátha segít neki valamit...
ON:
Visszatérve a Lokira, érdekes lesz még ez a csoport. Ha a Loki továbbra is így játszik (és miért is ne játszana így), akkor nem az lesz a csoportban az esetleges mérleg nyelve a többi nagynál hogy ki veri meg jobban a Lokit, hanem hogy ki tudja megverni egyáltalán! :-) Ha úgy zárnának mint a Fradi 14 éve (egy győzelem és két döntetlen), én már mérhetetlenül elégedett és boldog lennék. :-)
A többi meccsre sok szót vesztegetni nem érdemes. Az Inter-Barca odakint is null-null lesz, köztük az dönt, ki mennyi pontot szerez a többiek ellen. És ki bírja majd jobban az orosz-ukrán körülményeket. :-)
Sajnálom a Standard-ot, de két gólos előnyt illene megtartani hazai pályán még akkor is, ha az Arsenal az ellenfél...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.17. 17:18:05

@Tika_: @rizla:

Nekem ez a stílus (főleg Pancho után) igazi felüdülés. Legalább nem érzem azt minden mondat után, hogy "na ne". Inkább olyasmit érzek minden mondat után, hogy "pontosan".

rizla 2009.09.17. 17:21:43

@Csöncsön: oké, csak akkor kinyitok egy nemzeti sportot, illetve nyitnék, ha értenének a futballhoz. amúgy nekem nincs feltétlenül bajom ezzel a stílussal, csak kicsit már túlzottan is polkorrekt, de ám legyen.

rizla 2009.09.17. 17:22:46

@IronRock: "Az Inter-Barca odakint is null-null lesz"

ezt azért nem hiszem.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.17. 17:25:05

@rizla: de lássuk be, benne van. na jó, ez is.

IronRock 2009.09.17. 17:28:44

@rizla: Én pedig le merném fogadni. Na jó, ha nem is null-null, de döntetlen. Mourinho rohadt jó edző, tud mindent a Barca-ról, meg fogja oldani a Nou Camp-ban is hogy ne legyen területe a Barca-nak a támadásokhoz. És a Barca is tart az Intertől, Eto'o, Milito, stb, ők se fognak kinyílni. Egyenlő erők küzdelme két jó edzővel, ergo: ha csak valami apróság be nem csúszik egyik vagy másik oldalon, akkor ez garantált döntetlen.

sundin 2009.09.17. 17:35:09

"A spanyol csapatban a padon kezdett Capel, Kanouté és Zokora is. Gyengébb rivális ellen nem bizonyult rossz húzásnak, hogy ezzel a három játékossal tudott új lendületet szerezni a hazai gárda"

Mindhárman kezdtek, őket cserélték le :) Egyébként az a csoport annyira érdektelen, hogy elmondani nem lehet. Semmi sportértéke :-)

balu11 2009.09.17. 17:38:16

csak az "szóljon be" garciának, aki nem jön szombaton focizni, vagy az illető kösse össze a bokáit egy jó szoros kötéllel...

(amolyan tréfás szólás akart lenni, abszolút no offense, tudom, h az írásairól van szó, amik nekem személy szerint egyébként tetszenek)

Garcia bőrmester 2009.09.17. 17:52:37

@sundin: értsd jól: A padon kezdtek, még benn az öltözőben, megkötötték a cipőjüket, aztán kifutottak a gyepre a kezdőben. Capel és Kanouté nem volt kezdő hétvégén, Zokora pedig új igazolás, erre értettem az "új lendületet" :)

Mourinho már nem a király 2009.09.17. 18:03:08

"A Barca hozta a formáját"
Milyen formáját, az Inter mármár Chelsea magasságokban levédekezte őket, lagymatag volt az egész Barca, ha ez a formájuk nekem tetszik.

"a világ egyik legjobb formában lévő csatára Luis Fabiano"
Ez így honnan jött? :D
Azért legalább az összefoglalókat nézd meg ha posztot írsz.

Tika_ 2009.09.17. 18:07:58

@Anthony - awkward silence: Inkább kitöröltem, amit írtam, várok szépen fél órát. Neked meg tisztelettel javaslom, gondold át az ilyen kommentjeidet.
peace

vargamma 2009.09.17. 18:10:43

14 évet kellett várni arra, h ne lássa "a fél ország" a loki tisztes helytállását...
ez komolyan a világ röheje.
egyébként hajrá továbbra is!

krysal 2009.09.17. 18:18:02

@Anthony - awkward silence: Ne uszítsd. Ez a "lagymatag" Barca is elég volt, hogy jobban játszon kétszer, mint az Inter. (Hidd el, őszintén örülnék, ha igazad lenne, de sajnos nincs.)

halareaal 2009.09.17. 18:23:15

@vargamma: igen, ez hihetetlen. kijut egy magyar csapat a BLbe, és a tv nem közvetíti, ez szégyen.

sporttárs 2009.09.17. 18:28:36

@Anthony - awkward silence: Én nem láttam a meccset, de erősen kétlem, hogy chelsea-i szinten semlegesítette a Barcát az Inter. Ahhoz Hiddink kellene - és még ő is csak majdnem járt sikerrel. Nem számolt Iniestával és Övrebővel. :)

Messi88 2009.09.17. 18:29:00

@Anthony - awkward silence: tudod a futballban nem csak védekezni, támadni is szokás...már aki nyerni szeretne persze.

drani 2009.09.17. 18:44:19

nem tudom miért van mindenki kiakadva azon, hogy "nem adták a tévében a meccset". Gondolom az UEFA birtokolja a közvetítési jogokat, amit eladott annak, aki a legtöbbet kínálta. Nem vizsgálták, hogy hány emberhez jut el. Biztos megvehette volna a TV2 is a jogokat, csak keveset kínáltak.

Asidotus 2009.09.17. 18:57:36

@sporttárs:
de iniesta csak csereként állt be, nem volt elég ideje arra, hogy szétzilállja az Intert.

Asidotus 2009.09.17. 19:01:12

A Liverpool - Loki meccsről meg nekem az a véleményem, hogy régen látott szar formában volt a Pool, és a Loki van annyira jó, hogy egy kritikán aluli Pool csak 1:0-ra tudott nyerni, mert normálisan ezt a meccset 3- 5 góllal nyerniük kellett volna. A Fiorentina vagy a Lyon simán feltörölte volna Gerrardékkal az Anfield Roadot.
A Debrecen - Lyon meccs meg szerintem erősen emlékeztetni fog a franciák Anderlecht elleni meccseivel (főleg az elsőre fog hasonlítani.)

IronRock 2009.09.17. 19:02:13

@halareaal: @vargamma: tökéletesen egyetértek veletek, szarjanak tarajos sült életük hátralevő részében mindazok a balfasz egyedek, akik eddig nem bírtak megegyezni a közvetítési jogokról bármelyik fél részéről, és a Loki meccseinek más csatornák átvételéről! Világröhej bazeg, ilyen is csak itthon történhet! Már csak abban bízom, legalább a hazai meccseiket a Puskásból közvetíti tényleg valamelyik csatorna (remélem nem a TV2 és az RTL Klub lesz, de ez hiú ábránd, mert ezek annyira gyökerek, hogy szünetjelnél többet nem is érdemelnének), mert én a Lokit akarom látni a Fio vagy a Lyon vagy a Pool ellen itthon, nem az (általam sose nézett és megvetett) Barátok Közt-et vagy ennek a párját a másik konkurrens csatornán!

sporttárs 2009.09.17. 19:06:47

@IronRock: A Loki hazai meccseit a TV2 közvetíti, mivel keddre esnek, és ők olyan jogot vettek, hogy kedden adhatnak.

Igen, ahogy drani írta, az UEFA annak adja a jogot, aki fizet, nem keveset. Egyébként pedig a Digisport is kereskedelmi adó, nem ez a probléma vele, hanem, hogy kevés helyen fogható.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 19:07:21

@Nűnű: Egy szezonban egy olyan meccse van egy Lyon szintű csapatnak,mint amilyen volt a belgák ellen,pontosabban egy olyan meccs,mikor az egyik csapatnak minden bejön,a másiknak pedig semmi sem.

TheSt!g 2009.09.17. 19:15:07

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Mivel a kutyát nem érdekli a vesztesek kupája, ezért ez nem olyan nagy meglepetés. :)

IronRock 2009.09.17. 19:17:30

@sporttárs: a hazai meccseknek örülök.
A Digisport meg kb. bekaphatja, meg az összes más kereskedelmi csatorna, mert lett volna idő a megegyezésre a közvetítésről, miután kiderült hogy a Loki a BL főtáblájára került. Senki nem járt volna rosszul az üzlettel, de nekem nincs Digisport, előfizetésem (várhatóan nem is lesz), és kb. még sokaknak nem, akik szerették volna látni a Loki tegnapi meccsét élőben az Anfield-en. És én szeretném látni ahogy hazai pályán 40000 szurkoló előtt teljesítenek, de érdekelnek azok a meccsek is, amikor idegenben játszanak. Talán csak vágyálom a részemről, de bárki vegye is csak egy kicsit félvállról a Lokit, csúnyán rá fog faragni. És igenis fontosak az idegenben játszott meccsek, és talán nem nagy elvárás hogy azt azok is lássák, akik nem tudnak kiutazni a csapattal...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 19:19:37

@TheSt!g: A vesztesek kupájában körülbelül háromszor annyi izgalmas meccset játszottak tavaly,mint a BL-ben.Az hogy hihetetlen pénzekkel nem jár,mint a BL,nem azt jelenti,hogy nincs jó foci az Európa Ligában,és én egyiket sem azért nézem,húú,ezek most mennyit kapnak ezért,vagy hogy mennyi mindent lehet reklámozni még a táblákon,reklámon,tv közvetitésben,hanem mert jó focit akarok látni,amiből több volt tavaly még az UEFA kupában mint a Bl-ben.Egy szurkolót hadd ne az érdekelje már,hogy ezt vagy azt a bankot érdekli-e a csapata meccse,vagy a sorozat,ahol játszik.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 19:21:51

@ulver: Nem hiszem hogy megnyerné ezt a Basel,bár nem vagyok tisztában a Roma felállásával.De ezt már poppnak is mondtam,hogy persze nem vetem magam le egy toronyból,ha kikap a Roma,de minimum a derbi szempontjából az a jó,ha azt két sikeres,önbizalommal teli csapat játssza.

1116001 2009.09.17. 19:21:55

@IronRock:

Amikor megvették a jogokat csak a legeslegmerészebb álmokban szerepelt a Loki a főtáblán!!
És az UEFA meentközben nem hiszem hogy engeedné a változtatásokat a szerződésekben!
Ha látni akarod fizess elő a Digire.
Mint ahogy külföldön is van rá példa, hogy előfizetős csatornán megy a rtartalom.

ulver 2009.09.17. 19:25:29

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Mindenesetre Ranieri ideges. Tottinak már volt kapufája, helyzet épp van, csak sok a középpályán eladott labda.

BruceWayne 2009.09.17. 19:42:17

oké, az idősebb focidrukkereket meg a kisgyerekeket lehet sajnálni, de ti nem tudom mit rinyáltok ennyit a digi miatt, oké hogy rothadás ölje meg őket, hogy így alakult, de nehogy már ne lehessen lemenni a kocsmába/sörözőbe/pizzériába/szomszédhoz megnézni a meccset, asszem ez nem egy nagy valami....

IronRock 2009.09.17. 19:55:02

@Nerazzurri: igen, nagy valami...és ha azt hiszed, hogy 70+ éves kocsmatöltelékekkel akarom végignézni a Loki BL-meccseit mert csak ott közvetítik, akkor kurvára tévedsz! És bármilyen fájdalmasnak tűnik számodra, ahol a "Megnemnevezendő" és mégis mindenki tudja ki az, Internet és Kábeltévé szolgáltató van, ott nem nagyon van más alternatíva...

ulver 2009.09.17. 20:02:22

@1116001: Itt nem az a probléma, hogy csak fizetős csatornán lehet nézni, hiszen a többi mecsset is javarészt ott nézzük. Az a baj, hogy elérhetetlen számunkra.

ulver 2009.09.17. 20:04:52

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nincs Juan és Vucsinics )scak padoznak), de van De Rossi, Totti, Pizarro, Riise, Menez (neki még semmi nem jött be).
Nem játszunk jól, de nem érdemel vezetést a Basel

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:06:59

@ulver: Akkor azért nem lehet mondani,hogy ne az alapcsapat utazott volna Svájcba.De objektíven nézve szerintem a döntetlen meglesz,nehezen tudom elképzelni,hogy lenne legalább X a vége.

TheSt!g 2009.09.17. 20:07:55

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Az engem se érdekel, hogy melyik kupában mennyi pénzt osztanak. Lehetnek az EL-ben izgalmasabb meccsek, mint a BL-ben, de az érintett csapatok szurkolóin kívül mást ez nem nagyon fog érdekelni.
Én például egyáltalán nem vagyok kiváncsi az európai második vonal bohóckodásaira. Ennyi erővel nézhetném a Championship-et a Premier League helyett, mert ott is biztos vannak sokkal izgalmasabb meccsek.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.17. 20:08:30

azert ez a "lagymatag" barca is eleg erosnek tunik ahhoz (ha serulesek nem jonnek kozbe),h elsokent a futballtortenelemben bl-cimet vedjen. barcelonaban 1-2 gollal utni fogjak az intert. hogy miert? mert (ah mourinho is megmondta) jobb csapat. minden tiszteletem az intere,naon erosnek tunnek iden,es hosszu evek utan talan egyszer akar a dontoig is eljuthatnak,de a barca elottuk jar. barca,cselzi,inter - meglepodnek,ha a vegso gyoztes nem ebbol a harmasbol kerulne ki. persze korai meg iesmirol beszelni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:09:38

Azért meglep,hogy a Hamburg Bécsben 0-2-re áll,itt is érdekes lehet a végjáték.Ahhoz képest hogy a fogadóirodák szerint a legesélyesebb az EL megnyerésére,fura.Persze tudom,ez csak egy darab meccs.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:13:00

@TheSt!g: Te elvi okokból nem nézel meg egy adott meccset,annak ellenére se ha az jó?Érdekes hozzáállás.Tárgyilagosan persze második vonal,de az hogy ez csak a szurkolókat érinti,és kevés a fogalmatlan követője,mert a BL hatalmas füstje kb. mindenkit beterit,az nem biztos hogy rossz.Ezzel persze nem azt mondom hogy a BL nem jó,de 2 éve,amikor a Lazio is BL csoportkörben volt,akkor is jobbak voltak az UEFA meccsei.Lehet mondani,hogy második vonal meg bohóckodás,de én az ilyen szavaknál jobban preferálom a jó focit.

man city 2009.09.17. 20:13:30

ha lenne akit érdekel, a TV2 majd 00.00-tól leadja felvételről a Pool-Loki meccset

de van Bones 501 is warez:D

sőt reggelre már lesz Fringe 201 is:D

addig meg Havas Henrik körítéssel Story TV-n Sparta Praga -PSV(?) meccs 21.00-től

ulver 2009.09.17. 20:18:07

@man city: Ja, hogy ez a story tv komoly? Én azt hittem, csak poén volt!
Javaslom még a Nóta TV-nek meg a Romantikának, hogy közvetítsen meccseket.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:18:42

@man city: Az a meccs lesz ott,igen,de minek...Nem igaz hogy a Dzsudzsák miatt kell kizárólag ezt a meccset adni.Ott lenne a Villareal,az Everton meccse,mindkettő sokkal izgalmasabbnak,érdekesebbnek igérkezik.Meg persze a római meccs,de én kiegyeztem volna bármelyik fenti kettővel.
Off:Ma este mutatják be a Fringet?Kicsit elcsúsztam akkor a naptáramban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:21:22

@ulver: Komoly,nem tudom sírjak vagy nevessek,és a Havas Henrik(!) lesz a műsorvezető,a két szakértő meg a Koós János(!!) és Bajor Imre(!!!)
Visszasírom az RTL-es NB1-es meccsközvetítéseket.

montipájton 2009.09.17. 20:24:49

@Csöncsön: Azért a Pancho-fóbiád is kezd kissé komikus lenni.

Garcia őrmester korrekt cikket írt, de a csak az NST-re jellemző ironokius-vitriolos-lelátói humort én is hiányolom a szövegéből. Az ilyesmi persze szubjektív, de szerintem sokan pont az ilyenek miatt szeretjük az NST-t, még akkor is, ha Csöncsön agyérgörcsöt kap 1-1 Barcát cikiző mondattól. ))

nadivereb 2009.09.17. 20:24:49

Az eredmenyek.com szerint M. Platini a 61. percben megszerezte a vezetést a CSZKA Szófiának a Fulham ellen. Ezek szerint tényleg aktívan hozzájárul a kelet-európai klubok felemelkedéséhez.
Amúgy a Fulham azóta kiegyenlített.

ulver 2009.09.17. 20:25:17

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: hát ezt muszáj megnézni. Szerintem 10 percig bírom majd.
Közben beszállt Vucsinics is.

TheSt!g 2009.09.17. 20:27:32

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nem elvből nem nézek ilyen meccseket, egyszerűen nem érdekelnek a kiscsapatok.

ulver 2009.09.17. 20:27:44

Panatinaikos-Galataseray 0-4
(avagy Ten Cate-Rijkaard 0-4)
Zavargások lesznek...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.09.17. 20:30:29

És Bölöni a Standard edzője!

TÖKÖS LOKI! Nem tökös-mákos!

ulver 2009.09.17. 20:31:11

@ulver: javították, "csak" 0-3

1116001 2009.09.17. 20:31:53

@ulver:
Nem elérhetetlen!
Előfizetsz digis tányéros tv-re. Az más kérdés hogy ez így nem éppen olcsó megoldás. De ez van. Ez a kapitalizmus:)

Az már egy megint más kérdés, hogy mennyire pofátlan a digi ajánlata a többi szolgáltatónak a terjesztéshez.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:33:09

@TheSt!g: Ha neked egy Lazio,egy Ajax,egy Celtic,egy Roma,egy Galatasaray és hadd ne folytassam,kis csapat,akkor biztos bennem van a hiba,hogy 3 BL győzelem alatti csapatok is megmozgatnak.Bár az Ajax négyszer nyert eddig,a Celtic egyszer,a Galata is UEFA-t,a Lazio is KEK-et,ha neked az ilyen csapatok kiscsapatok...

ulver 2009.09.17. 20:33:42

@1116001: heteken át kábítottak, hogy elérhető lesz minden szolgáltatónál a DigiSport, mire kiderült, hogy nem, már késő volt.
Nem baj, marad a net.

nadivereb 2009.09.17. 20:35:44

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: A livescore szerint amúgy csak Michel. Nekik nyilván megengedte, hogy a keresztnevén szólítsák.

ulver 2009.09.17. 20:46:50

0-2

Az angol csapatok, amior ilyen rosszul játszanak, 1-0-ra nyernek. A Roma jelenleg nem.
Spallettivel rúgtunk volna kettőt (perzse lehet, hogy kaptunk volna négyet).

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:49:35

@ulver: Ez meglep,hogy igy kikapott a Roma,magamban döntetlent tippeltem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:52:01

Na ez a durva,fordított a Tel-Aviv,döntetlen a Hertha-Ventspilsen,az Anderlecht is megrázta magát és simán kikapott a Hamburg.

nadivereb 2009.09.17. 20:53:21

Azért vannak meglepetések.
CSZKA-Fulham 1-1
Hertha-Ventspils 1-1
Ajax-Temesvár 0-0
Hapoel TelAviv-Celtic 2-1
...

TheSt!g 2009.09.17. 20:53:49

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Hazájukban ugyan nagycsapatok és a múltban voltak is szép eredményeik, viszont ma az európai elithez képest ezek bizony kiscsapatok. Nem akarlak én meggyőzni, hogy ne nézd ezeket a csapatokat, de engem had ne érdekeljen már ez a meglehetősen alacsony presztízsű kupa.

drosiii 2009.09.17. 20:54:16

Akiket dícsértem az előző körben: RAPID WIEN. 3-0ra verték a Hamburgot.

SamS 2009.09.17. 20:56:28

@ferenck: Szerintem az Inter megint csak egy ígéret. Bár tavaly is egy nagyon erős United verte ki őket, de valahogy én nem érzem őket olyan komoly esélyesnek.

Chelsea, Barca (.......) Man United, Inter, Real Madrid.

Most vmi ilyesmi sorrendet raknék fel, ha tippelnem kéne, de addig még tényleg sok meccset vezet Övrebo :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 20:59:24

@TheSt!g: Ám legyen,még egyszer mondom,én nem a presztizs,hanem a szimpátia és az öröm miatt nézek meccseket.Meggyőzni én sem akarlak,csak változatlanul nem értelek.

Mourinho már nem a király 2009.09.17. 21:00:09

De amugy ezen a "lagymatagon" mit kell úgy kiakadni, nem voltak felpörögve a meccsre szerintem, és kész. Ez nem jelenti azt, hogy máskor is ilyenek lennének.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.17. 21:02:18

@SamS: hagyjuk mar azt az ovrebot. erdekes modon,a barcelonai odavagot vezeto nemet birot senki nem emlegeti,pedig o is kb. ugyanannyit tevedett a barca karara. a targyilagossag kedveert ezt illik megjegyezni. plusz londonban a pique esetet leszamitva a tobbi 11esgyanus helyzetben drogba,malouda,anelka ahanyszor a 16oson belulre ertek,ha kellett,ha nem,feldobtak magukat. ha a biro az elso ilyennel ad 1 sargat vmeiknek,nem lett vna annyi 11esgyanus eset. a pique-fele kezezes elnezesevel meg abidal jogtalan kiallitasat kompenzalta. ugyh ovrebo 1 korrekt biro,mig a cselzi osszes bukasa pszichodrama. a ket meccs biroi tevedesei kompenzaltak 1mast.

1116001 2009.09.17. 21:03:05

Sat1 a nacional-werder meccset adja.

nadivereb 2009.09.17. 21:10:25

A negyedik ember a storytv stúdiójában az a Varnus Xavér volt vagy egy nő?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 21:14:30

@nadivereb: Paraoánu Aranka,83 alkalommal volt eddig női válogatott.Az egyetlen valamit értő ember is ott.

nadivereb 2009.09.17. 21:15:05

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Hopp, bocsánat, nem akartam megbántani azzal, hogy Varnus Xavérhez hasonlítottam.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 21:16:51

@nadivereb: :D Nem hiszem hogy megbántottad,bár Varnus jóval értékesebb ember mint a fent említett urak,de ez erősen off.

Matteo_B 2009.09.17. 21:19:26

Amúgy ha 21:05 kor kezdődik a Psv meccse (amit ad a story)akkor az előtte lévő meccsek közül miért nem adott egyet?????

Vul-Kahn 2009.09.17. 21:19:44

Egészen botrányos, amit a Hamburg előadott az Ernst Happel-stadionban. Az első Rapid-gólig mondjuk jobbak voltak, inkább az ő játékukban volt benne a gól, de 0-1 után abszolút nem jött semmi veszély. Labbadia 3 csatárral vágott neki a szezonnak, ami már most kezdi megbosszulni magát, hiszen Guerrero keresztszalag-szakadást szenvedett a válogatott meccsen, a helyette a kezdőbe kerülő Berg pedig két olyan ziccert hagyott ki a meccs elején, amit ő biztos berúgott volna. Nagy tehetség egyébként Berg, szó se róla, de sokat kell még fejlődnie, h elérje a Hamburgban kívánatos szintet. A Celtic is kikapott Tel Avivban, ez a csoport bitang izgalmasnak ígérkezik így.
A Hertha-Ventspilshez meg egyszerűen nem találok szavakat. Vállalhatatlan eredmény, h egy lett csapatot nem sikerül hazai pályán megverni. A BuLi-posztokban a többség egész tavasszal azért szurkolt, h a Hertha ne kerüljön BL-be v BL-qualiba, azt hiszem megkaptuk a választ, h miért nem akartuk. Az a szerencséjük, h ez a csoport nem tűnik annyira erősnek, a Sporting és a Heerenveen is egyike a leggyengébb csapatoknak, akiket a 3. kalapos berliniek kaphattak, nagy formajavulással még talán összejöhet a továbbjutás.
Örülök a Roma vereségének, nagyon kellett, nehogy a 5-Jahres-Wertungban nagy csapást mérjenek a németekre, bár a Genoa nyert, szóval ebből a 2-2 meccsből így is ők jöttek ki jobban. Bízzunk a jobb német, és a rosszabb olasz folytatásban (Lazio-RedBull és Nacional Madeira-Werder Bremen meccsek többek közt jelenleg élőben, utóbbi a Sat1-en látható is)

Messi88 2009.09.17. 21:22:46

@SamS: egyszer megnézem, hogy hány hozzászólásodban írtad Ovrebo nevét eddig, kicsit a megszállottja lettél :) Egyébként tavaly a legjobb csapat nyerte meg a BL-t (ami nagyon ritka), a többi lényegtelen.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2009.09.17. 21:23:17

@Matteo_B: Mert akkor van a Dallas. Most tudtam meg, mert kicsit korán kapcsoltam oda. Viszont annyira rossz ez a Sparta-PSV, hogy kénytelen vagyok a francia-spanyol kosár EB-negyeddöntőt nézni...

ulver 2009.09.17. 21:25:14

@Vul-Kahn: pontosan az öt éves összesítés miatt, kizárólag most szurkolok, hogy a Lazionak meglegyen.

Vul-Kahn 2009.09.17. 21:32:51

@ulver: hát én is csak emiatt szurkolok a Herthának, amúgy ez a csapat egy kalap szart sem érdemel, borítékolható volt, h szégyent fognak hozni Németországra. Az ő csoportjukból már a kiesés is nagy szégyen lenne, de a Ventspilst akkor is meg kéne verni hazai pályán, ha kiesnek. Sajnálom, h nem a Schalke, a Dortmund a Leverkusen v a Hoffenheim harcolta ki helyettük a szereplést, ők biztos jobban szerepelnének.

Vul-Kahn 2009.09.17. 21:36:16

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Csak csereként állt be. Favre mester eléggé elnagyképűsködhette ezt a meccset, mert több stabil kezdő is hiányzott, Dárdai helyén konkrétan egy olyan srác játszott, aki tétmeccsen még nem is lépett pályára a Herthában. De az is lehet, h csak a kiesés elleni harcra tartalékolják az erőt, és ki akarnak esni az EL-ből... Botrányosan gyenge ez a Berlin, az viszont biztos.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 21:42:14

@Vul-Kahn: Nem vagyok a Bundesliga nagy ismerője,de ezzel a kerettel-igaz,Voronin már ott-hogy végezhettek az élmezőnyben?A Ventspils ellen döntetlen,hazai pályán...

drosiii 2009.09.17. 21:50:09

@TheSt!g: Pedig az év meccsét az EL-ben játszották, ha meg tudod szerezni, akkor nézd meg az Aston Villa - Rapid Wien meccset. Mondtam is haveromnak, hogy kéne rájuk tenni a végső győzelemre, erre most elkenik a Hamburg száját. Alakul az, alakul.

nadivereb 2009.09.17. 21:52:23

Na, Németh szünetben be fog állni. Szerintem.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.17. 21:56:21

panathinaikosz-galataseray (henk ten cate - frank rijkaard) 1-3. ennyit arrol,h henk jobb edzo frank-nel

Vul-Kahn 2009.09.17. 21:59:10

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Összemákoltak szinte minden meccset, gyakran hassal, mellel, füllel szereztek gólt, emellett viszont a védekezésük elég jó volt, sok meccset hoztak le kapott gól nélkül. A nyáron azonban a védelemből is elvesztették a vezért (Simunic), a csatársorból pedig Voronin mellett a másik gólfelelős, Pantelic is távozott. A helyettük érkezőkre kár szót vesztegetni, 1-2 millió eurós játékosok, v még annyi se... Anyagi gondjaik vannak, h miért, azt mondjuk fel nem foghatom. Voronint például 5 millióért odaadta volna a Pool, ők meg nagyon akarták, hiszen szinte egyszemélyben szállította a pontokat, de ezt a nem annyira nagy összeget sem bírták kinyögni érte.
Közben vezet a Bréma (valljuk be, egy kamuszagú) Frings 11essel, aminél ráadásul mákja is volt, h a kapus hóna alatt bekínlódta magát a bogyó.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.17. 21:59:11

Én is kedvenc irodalmi művem főszereplőjével értek egyet. Az EL/UEFA-kupa általában sokkal érdekesebb, mint a BL. Sokkal több az élvezetes, őszinte meccs, és egyébként a különböző bajnokságok erejéről is többet árul el, mint a BL.

@drosiii:

Már a sorsoláskor éreztem, hogy a Rapid Wien meg fogja szorongatni az Aston Villát. Akkor néhányan lehurrogtak. Az osztrák bajnokság kimondottan élvezhető, mármint régiós viszonylatban, hogy úgy mondjam. Azért remélem, a bécsi lilák száját elkeni az Athletic. Ott is a zöld-fehér a szimpatikusabbik csapat... :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.17. 22:03:24

@ferenck:

Figyeled a Galatasaray bajnoki szereplését is? Elképesztő rajtot vettek. Minden ellenfelüket 4-5 góllal tömték ki eddig.

Rijkaardot szerintem is alábecsülik sokan mint edzőt.

drosiii 2009.09.17. 22:04:45

@Csöncsön: Rapid Wien 4 president :D

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.17. 22:06:05

@Csöncsön: termeszetesen figyelem,es termeszetesen frank miatt figyelem :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 22:09:16

@Vul-Kahn: Köszönöm,nem is tudtam hogy Pantelic és Simunic is elment.

@Csöncsön: Remek ízlésed van.:) Ez a varázsszó,valóban sokkal őszintébbek a meccsek.

Titi120 2009.09.17. 22:09:32

Ez a story tévés műsor Havasékkal valami extra gáz, ennél már tényleg csak egy szint van lejebb, hogy, ha Győzike és Fekete Pákó szakértene a szünetben ...

ulver 2009.09.17. 22:20:07

@Csöncsön: úgy látom Llorentéék intézik a dolgokat, 3-0 a Bilbaonak.

nils_h 2009.09.17. 22:22:18

@nadivereb: hát, úgy néz ki, hogy nem fog. Araujo-t leküldték, mert tökönrúgott egy kéket...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.17. 22:29:04

@ulver:

És betalált megint a 16 éves gyerek is!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.17. 22:32:25

Az viszont valami horrorisztikus, mennyire üres a Madrigal. Ilyen hangulatú meccsen nem csoda, hogy még egy Levszkit sem lehet legyőzni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.17. 22:33:40

Na, Rossi és Nilmar azért megrázták magukat...

ulver 2009.09.17. 22:37:47

@Csöncsön: Ahol lehet Brca, Real, Valencia elleni meccsre menni, keveseket fog lázba hozni a Levszki.

Vul-Kahn 2009.09.17. 22:39:00

Minősíthetetlen a Bréma is. A blamázs nem megfelelő szó arra, amit a németek ma előadnak...

Feech 2009.09.17. 22:45:08

@Csöncsön: "Rijkaardot szerintem is alábecsülik sokan mint edzőt. "

Teljesen jogosan egyébként.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2009.09.17. 22:48:55

@Vul-Kahn: Azért vezetni éppen vezetnek már megint.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.17. 22:49:36

@Feech:

Ahhoz képest, hogy klubedzőként mindent elért, amit elérhetett, a válogatottal pedig az utóbbi húsz év legjobb teljesítményét és eredményét érte el, nem igazán jogosan szerintem.

ulver 2009.09.17. 22:51:12

Jéé, foci van a sparta-psv-n, 2-1 éppen, 10 perce még 0-0 volt.

nils_h 2009.09.17. 22:53:38

@ulver: Ja. Dzsudzsákék is szopnak, meg Némethék is. Mondjuk az AEK tövig...

ulver 2009.09.17. 22:54:07

@nils_h: közbe már 2-2 (kamutizivel)

nils_h 2009.09.17. 22:54:38

@nils_h: persze mire leírom, a csereként beállt Reis bevágja második egyenlítő gólját is :)

ulver 2009.09.17. 22:55:40

@nils_h: van itt gól bőven, mindenhol 4-5 gól, király

nils_h 2009.09.17. 22:58:12

@ulver: Ó-ó-óóóóó! Lazio-o-ooooo...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 22:59:54

Szóval ennyit arról,hogy az EL érdektelen.
A Lazioról: Ez nevetséges,igy nem lehet játszani,Ballardini azt mondta,komolyan veszik az EL-t,de ez komolytalan.Hazai pályán kikapni egy Salzburg erősségü csapattól egyszerüen elfogadhatatlan,pláne,hogy majdnem teljesen az A-csapat játszott.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.17. 23:00:04

@ulver: "van itt gól bőven, mindenhol 4-5 gól, király"

Ez az UEFA-kupa / EL!

Spanyol szempontból elég jó nap volt. Két kötelező hazai siker és egy valószínűleg még sokat érő pont idegenből. Csak így tovább két hét múlva is!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 23:01:57

Ma azt hiszem a Roma és a Lazio is leckét kapott arról,hogy ilyen attitűddel ez nem fog menni,semmilyen csapat ellen sem.A következő játéknapra gatyába kell rázódni,nincs mese.

ulver 2009.09.17. 23:04:50

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: csak nem akartak lemaradni a Romától szar játék tekintetében.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 23:07:51

Inkább a jobbára szórakoztató játékban kéne követni,ha már valamiben.De őszintén,én azt gondoltam hogy ilyen kilátástalan focival is meglehet a győzelem,és a simán BL selejtezőből kipottyanó Salzburg Rómában győz...Nem,ez igy nem lesz elég.Mindegy,ez volt a mai este,a Catania ellen lehet javítani a hétvégén.

Vul-Kahn 2009.09.17. 23:12:05

Mekkora happy end lett a vége, nem semmi:) Pizarro megnyeri a Brémának a kezükből abszolút kicsúszott meccset, eközben pedig a RedBull fordít az Olimpicoban, úgy, h Janko a 93. percben lövi a győztes gólt.
A Ventspils mellett egyébként a másik Außenseiter, a Sheriff Tiraspol is meglepetést okozott idegenben, ők Bukarestből hoztak el 1 pontot. Az Austriat sajnálom, így nekik valószanűleg nem lesz meg a továbbjutás, ellentétben a Salzburggal, akiknek mostmár a saját kezükben van a lehetőség, valamint a Rapidnak is megnőttek az esélyei, de remélem nem a Hamburg, hanem a Celtic és a Tel Aviv rovására jutnak majd tovább, ha sikerül.
4 osztrák csapat a csoportkörben, minden respektet megérdemelnek. A németeken, olaszokon és spanyolokon kívül ők az egyetlen ország, ahonnan minden kupainduló csoportkörbe jutott (mégha a Salzburgnak bajnokként a BL nem is sikerült, csak az EL)

SamS 2009.09.17. 23:12:05

@ferenck: @Messi88:
Egyáltalán nem azért írtam, hogy megint kommentáradatot indítsak el a meccsel kapcsolatban, csak egy kis szurkapiszka akart lenni. Akárhány Barca véleményt hallok is erről, nem tudok egyetérteni ezekkel az "ugyanannyit tévedtek a bírók mindkét fél javára" dumákkal, de jobb is ha itt lezárjuk ezt az egészet.

Feech 2009.09.17. 23:20:10

@Csöncsön:
1. Milyen húsz év? 98-as vébén talán rosszabbul szerepeltek Hiddinkkel?
2. Az hogy bl-t és bajnokságot nyert az egy dolog. Attól még nem lett jó edző. Taktikailag nagy nulla volt Rijkaard.

drosiii 2009.09.17. 23:21:24

Kik fognak továbbjutni:
A csoport: Anderlecht, Ajax
B csoport: Genoa, Valencia
C csoport: Rapid Wien + bárki
D csoport: Sporting, Heerenven
E csoport: Basel, Roma
F csoport: Galatasaray, Dinamo/Panathinaikos
G csoport: Villarreal, Salzburg
H csoport: Twente, Fenerbahce
I csoport: Everton, Benfica
J csoport: Shaktar, Toulose
K csoport: Cluj + bárki
L csoport: Athletic, Werder

Messi88 2009.09.17. 23:32:38

@Feech: ő egy intelligens, jó edző, aki (sajnos) túlságosan is felnőttként kezeli a játékosait. Egyébként egy edzőt az eredményei minősítenek, sztem. Vagy te hogy látod?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.17. 23:40:18

@drosiii: Ne nevettes már,ezt te sem gondolod komolyan,hogy nem a Lazio és a Villareal jut tovább.A Roma ugyanígy kikapott,de azért ők szerinted továbbjutnak,mi?:) Kis objektivitást,csak kicsit!

drosiii 2009.09.17. 23:44:10

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: erős a Salzburg és főleg a Rapid Wien. Ők szerintem tovább fognak menni. Ha a Lazio a Villarrealtól kapott volna ki, akkor más lenne a szitu, ezt azért lásd be. (nem ugyanaz az eset a Roma és a Lazio veresége)

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.18. 00:00:30

rijkaard holland valogatottja az utobbi 15 ev legszebben jatszo oranjeje vt. teny,hiddinkkel is megvt a legjobb 4 98ban,es ugyanugy az elodonto jobbik csapatakent buktak el 11esekkel.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.18. 00:06:13

@drosiii: Egy meccs után továbbjutásról beszélni szerintem botorság.Nyilván más a két csapat veresége a jövő szempontjából,és a Roma ugyanúgy kikaphat még bármikor,mint a Lazio,ezzel a játékkal.A Wien valóban erős,szerencsére nem ebben a csoportban van.Egy szó mint száz,itt még semmi sem dölt el,jön még Rómába a Szófia,a Villareal is megszenvedhet az Olimpicoban és lesz lehetőség a revansra is.Értékelhetetlen ezzel együtt a mai játék,de a továbbjutás esélyesei változatlanul a Villareal és a Lazio,egyszerüen azért,mert kettejük játékoskerete sokkal jobb egyenként,mint a másik két csapat játékosai összesen.Igaz ez akkor is,ha most kikaptak.

Integető hajbókoló lufiember 2009.09.18. 00:13:11

Rijkaard messze nem volt akkora fanatikus, mint Guardiola, az biztos :)

montipájton 2009.09.18. 08:02:16

@ferenck: Én nem így emlékszem, szerintem a brazilok azon a meccsen jobbak voltak - egy Ronaldóval mindenképpen -, a hollandok mákkal egyenlítettek pár perccel a vége előtt. Igazságos volt a sors a 11-eseknél. ))

montipájton 2009.09.18. 08:04:19

@ferenck: Hogy 2000-ben az olaszok az évtized mákjával vagy az évszázad védekezésével jutottak tovább az Eb-elődöntőből a hollandok ellen, az ismét szép, hosszú vitát indukálhat a kommentelők között.)))

SamS 2009.09.18. 08:32:04

@Feech: Ha egy BL és bajnoki címet nyerő csapat edzője nulla taktikailag, akkor mindenki az.

Feech 2009.09.18. 08:33:32

@Messi88: Az eredményeket nem is vitattam, de attól még nem lett jó edző. A legnagyobb edzői erénye, hogy jó a kapcsolata a játékosokkal. Taktikailag viszont olyan messze van a legjobb edzőktől, mint ide Berezovka. Hosszan lehetne sorolni a sorozatos baklövéseit.

Feech 2009.09.18. 08:37:34

@SamS: Rijkaard volt a kirakatember, de azokban a sikerekben nagyobb szerepe volt Henk ten Cate-nak.

r_magpie 2009.09.18. 08:46:40

a storytv elemzőgárdájának teljesítménye döbbenetes volt. visszatartott levegővel figyeltem az iszonyattól. havas tanár úr szakértelméről is lehullt a lepel. a legszörnyűbb, hogy még komolyan is veszik magukat.

drosiii 2009.09.18. 08:54:47

@r_magpie: Amikor Havas kinyilatkoztatta, hogy pár éven belül meg fog halni a foci... ...a nézőik sikítva ünnepelték, hogy plusz egy Esmeralda rész lesz majd.

Tika_ 2009.09.18. 09:43:50

@Anthony - awkward silence: ha megfigyeled én is azt írtam, hogy "úgy láttam, hogy egyik csapat se adott ki magából sokat." Neked viszont érdekes módon valahogy csak a Barcat sikerült megtalálnod, hogy fikázhass kicsit. Nem csak a posztokban, a hsz-ekben sem kell ám a frankómegmondás... :pislog:

egyébként tök nevetséges 11-est reklamálni az Inter meccsen (még úgy is, hogy a média megint felerősítette Valdez és Guardiola szavait). 1, nem volt 11-es, 2, nehogy már ilyenért 11-est adjanak, 3, pont a Barca mélyen hallgasson egy darabig a BL-ben a 11-es gyanús szituk kapcsán

@SamS: helyes, ne szurkapiszkálj, és akkor nem indítasz el kommentáradatot

@Feech: "Az eredményeket nem is vitattam, de attól még nem lett jó edző."
ma aránylag korán sikerült összehozni a nap kommentjét...

t.o.d. 2009.09.18. 10:09:08

OFF
Erről tud vki vmit?
"hivatalosan is debütált a hatbírós rendszer, amelyben megmaradt az eddig alkalmazott négy fő funkciója, de pluszban egy-egy személy figyelte a csapatok tizenhatosának térségét is, elkerülendő a vitás szituációkat."
Mellettem elszáguldott ez a vonat...
ON

ulver 2009.09.18. 10:23:08

@t.o.d.: ott tébláboltak a 16-oson belül, de sok szerepük nem volt. A PSV meccsen volt is kezezés, amit nem vettek észre 6 bíróval sem...

t.o.d. 2009.09.18. 10:39:08

@ulver: mi? hogy a tizenhatoson belül még valaki? és? befújhatja ő is a tizit? na ez így fasság. akkor már inkább a videóbíró.

t.o.d. 2009.09.18. 10:47:19

Ade nyilatkozata az eltiltás után:
„Nagyon sajnálom, hogy Robin megsérült, de azt nem tudom megbánni, amit nem állt szándékomban elkövetni. Aki ismer, az tudja, hogy senkinek sem szeretnék sérülést okozni, különösen nem egy régi csapattársamnak. Örülök, hogy Robinnak nincs komolyabb baja attól, hogy a cipőm stoplija közel került a szeméhez. Nem tudtam már mit csinálni, nem volt időm kitérni az ütközés elől"
Aki ismer (de az is elég, ha látta az esetet...), az tudja, hogy ez nem lehetett véletlen. Majom. RVP meg a páros lábas belépő miatt kaphatna egy ugyanilyet.

SamS 2009.09.18. 11:21:45

@t.o.d.: van Persie becsúszása egyértelműen labdára irányult, nem is értem, hogy ez miért lenne 3 meccs.

Ade meg hülyének néz mindenkit.

Garcia bőrmester 2009.09.18. 11:35:00

@Anthony - awkward silence: Onnan, hogy így gondolom. Az elmúlt 10 napban 3 különböző helyen (VB-selejtező, bajnokság, BL) rúgott fontos gólokat, és ha megnézed a románoknak lőtt gólját, akkor az megfeleő önbizalomról is árulkodik, simán elvállalta 16-ról ballal és oda is ment, ahová szánta. Én ezt nevezem egy csatárnál jó formának, elkapta a fonalat, ami ki tudja meddig tart, de most így van.

t.o.d. 2009.09.18. 11:42:30

@SamS: hát RVP fejébe nem látok bele, de páros lábbal akkor se rongyolok ré senkire, ha biztosan tudom, h az a labda lesz. Ha Ade ott nem kapkodja szorgalmasan a lábát, lehetett volna csontzene... Ez persze a fekát nem menti meg az örökös köcsögválogatott-tagságtól. Nem csak ezért.

nils_h 2009.09.18. 11:45:01

@t.o.d.: Hát, ha Adebayor kicsit keményebben lép oda, lehet, hogy RvP fejébe is beleláttál volna...

Henke 2009.09.18. 12:20:09

"Ebben az esetben Benitez mester valós pontszerzési álmokkal érkezhet majd Budapestre."

:D:D:D ez jó volt :)

Henke 2009.09.18. 12:25:03

@halareaal: jah.... ennyi meccsből hetente 1et tudok megnézni :( mondtam a haveromnak, hogy ezt majd mi is ugy fogjuk mesélni "amikor nagyok leszünk", mint a mostani öregek, hogy egy utcából jártak össze közösen hallgatni a rádión a meccset, mert csak úgy lehetett élőben követni... mi meg haveromnál kucorogtunk, miközben édesanyja aludni próbált volna tőlünk, és a stream csak néha akadt meg a második félidőben... mekkora élmény volt! Remélem az idő majd széppé teszi, de most még anyáznék én is, ha lenne értelme :(

Shikaka 2009.09.18. 12:52:53

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Én az UEFA-t is szerettem, mivel mindenki számára kevesebb a vesztenivaló, ezért nincsenek túlbiztosítva a csapatok. Meg lehet hogy második vonal, de igazán jó meccseket lehet elkapni, szerintem gyakrabban, mint a BL-ben.

pl. a Marseille-Zenit párosítás (3-1,0-2), Bayern-Getafe (1-1,3-3), Newcastle-Sportng (1-0,1-4), Dynamo Kiev-Valencia (1-1,2-2)
Ezek a meccsek nem eléggé emlékezetesek voltak.

Defmute (törölt) 2009.09.18. 12:53:33

@t.o.d.: Még mindig tartom,h RVP belépője egyáltalán nem volt vészes...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.18. 13:04:08

@Shikaka: Pontosan erről beszéltem,lehet persze úgy viszonyulni az EL-hez,hogy második vonal,"kiscsapatok",kit érdekel,de ha valaki jó meccsekre kiváncsi,általában nyílt játékra,amit nem feltétlen nyom agyon a tét,akkor sokkal több jó meccset találhat az EL-ben,mint a BL-ben.Ez teljesen szubjektiv,de a legutóbbi BL szezon,ami lenyűgözött,az a 2003-2004-es volt,és egy pillanatra mindenki tegye félre,hogy melyik klubnak szurkol,de azok a meccsek fantasztikusak voltak,még a csoportkörben a Monaco-Deportivo,később a Monaco-Real Madrid két meccse,a Deportivo-Milan párosítás,a Monaco-Chelsea elődöntő,stb.Mondom,szubjektiv,de ha nem azt nézzük kizárólag,hogy ki kinek drukkol,hanem a meccsek izgalmát,légkörét,a meglepetéseket,akkor azóta nem volt jobb BL,és ennek azért már jó ideje.Nyilván azóta is van egy-egy emlékezetes meccs,de az UEFA/EL-ben jóval több.

Defmute (törölt) 2009.09.18. 13:11:37

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: S nem mellesleg ugyanez igaz pl az angol másodosztályra...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.18. 13:14:31

@vadkutya: Egyébként valóban igaz,ott aztán őszinte a játék és mindenki megverhet mindenkit.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 13:26:13

@sporttárs: Én úgy tudom a tv2 megvette a bl jogokat zack und pack, majd az első választás jogát megtartva áttolták a diginek, egy olyan csatornának, amelyik az átadás pillanatában még nem is létezett. Aztán kiderült, hogy tv2 a keddi napból választ, mert a Dr. House szerdáját nem akarták beáldozni. A bl-döntő viszont szerdán lesz, akkor fgják majd vakargatni a buksifejüket.

kroos 2009.09.18. 13:27:03

off
bocsánat elnézést elöre is de nem tudom megállni

Riport a dél-afrikai Caster Semenyával, aki 800 méteren nyert a berlini világbajnokságon.
- Mit szól Ön ahhoz, hogy sokan megkérdőjelezik női mivoltát?
- Leszophatnak!

Shikaka 2009.09.18. 13:28:04

@vadkutya: Azért az EL meg az angol másodosztály között jelentős különbség van színvonal szempontból...
Míg az EL felveszi a versenyt a Bl-lel (szerintem legalábbis), addig az angol másodosztály gyakorlatilag nézhetetlen...

Defmute (törölt) 2009.09.18. 13:33:04

@Shikaka: Szerinted.

Egyébként egyáltalán nem vontam párhuzamot az EL és az angol másodosztály között, azért ennyire nem vagyok satu a futballhoz. Az előttem szóló ezen mondatára reagáltam:

"...ha nem azt nézzük kizárólag,hogy ki kinek drukkol, hanem a meccsek izgalmát, légkörét, a meglepetéseket..."

gyap! 2009.09.18. 13:35:04

@popp: én úgy emlékszem, hogy a döntő szombaton lesz! vagy csak jövőre?

t.o.d. 2009.09.18. 13:36:25

@kroos: :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

t.o.d. 2009.09.18. 13:40:29

@Shikaka: naaa. Mi az, hogy nézhetetlen? Próbáltad? Olyan lüktető és harcos minden meccs, hogy kívánni se lehet különbet. Persze színvonalra nem olyan, mint az EL, vagy akár a PL, de a Championshipben nem közhely az, hogy minden meccs háromesélyes, mert tényleg mind az. Persze időnként vannak olyan outsikderek ott is, mint a Derby volt 2 éve a PL-ben, de ez is max 1 csapat. Izgalmas, no. Ellentétben monnyuk a Serie B-vel, ahol az igaz, hogy bármeik meccs lehet döntetlen. :-)

Defmute (törölt) 2009.09.18. 13:45:34

@t.o.d.: "Nézhetetlen." :D Komolyan, néha olyanokat írnak itt,h csak pislogok, mint a patkány a rőzse alatt...

t.o.d. 2009.09.18. 13:50:42

@vadkutya: jól van ne felejtsd el, hogy Te is, én is angolfoci-buzik vagyunk, és ha valaki ideírná, hogy ő hogy szereti a Serie B-t, mi is csodálkoznánk, hogy "egy Serie A rangadót nem tudok végignézni, nemhogy a Serie B-t lessem" Na, lehet, h Shikaka koma ezt érzi a "rúgdésfuss"-sal kapcsolatban. :-)))

Shikaka 2009.09.18. 13:51:54

@vadkutya: mea culpa, valóban nem vontál párhuzamot!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 13:53:54

@montipájton: Ne felejtsd el az évtized vitája elé bocsátani, hogy Zmbrottát kiállították az első félidő közepén - teljesen jogtalanul.

sporttárs 2009.09.18. 13:56:34

@popp: A tv2 nem adhat szerdán, ez biztos. Különben boldogan lepasszolta volna a Debrecen hazai meccseit, legalábbis valamelyiket, mert brutál költségei lesznek velük. (Igaz, átlagnál jóval nagyobb nézettsége is.)
A döntő ellenben szombaton lesz, és azt a tv2 adhatja.

Shikaka 2009.09.18. 13:58:56

@t.o.d.: a sport1en (vagy kettőn) meg a championship, tettem vele egy próbát.
Annak ellenére, hogy _a premiershipet kifejezetten szeretem_ (mondjuk nem annyira, mint a bundást vagy a serie A-t), a championship meccseket túlzás nélkül tartom nézhetetlennek.
Van harcosság, meg akarat és iram, ez igaz, de azt a gyepálást nem bírom nézni, egyszerűen túl sok a favágó.

Legutóbb a Newcastle-Leicester-t kezdtem el nézni, de 70 perc után feladtam és inkább aludtam.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 13:59:19

@t.o.d.: Na ja és ilyen baromságok bevezetésekor senki sem hivatkozik a tradíciókra, ahogy a videobíró ellen érvelők.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.18. 13:59:47

@popp: Közös a bánatunk,mi?:)

Amúgy valóban nem rossz a Championship,ha az ember tudja,hogy mire számíthat.Ha például én a pálya felszántását,háromesélyes meccseket,a találkozó egésze alatt a játékba mindent,de mindent beleadó focistákat akarok látni,akkor remek választás,ezért is szeretem ezt is.

Defmute (törölt) 2009.09.18. 14:00:50

@t.o.d.: Csak a jelzőn akadtam fent, tőlem mindenki azt néz, amit akar. Mert ha a Championship "nézhetetlen", akkor bele fog telni pár napba,h megtaláljam a megfelelő szinonimát az NB1-re... :D

Shikaka 2009.09.18. 14:01:38

@Shikaka: még kiegészíteném annyival, hogy a championship amúgy is szálka a szememben, mert egész évben azt hallgatom az angol és ír munkatársaimtól hogy a championship középcsapatai jobbak, mint a görög/román/holland/orosz bajnok, és ebből már eléggé elegem van.

Defmute (törölt) 2009.09.18. 14:06:40

@Shikaka: Ez viszont nem túl szakszerű megközelítés. Teszem hozzá, a munkatársaknak bizonyos szempontból még igazuk is van... :)

t.o.d. 2009.09.18. 14:06:44

@Shikaka: jólvan, belátom, a fineszesség mintha tényleg kevésbé jellemezné a Champioshipet... ;-) Ezzel együtt a klasszik szigetországi "kiteszem a belem a pályára mentalitás annyira átjön belőle, hogy engem a régi angol eslő osztályra, a PL elődjére emlékeztet, amit Apámmal néztünk még a '80-as évek végén a Skysportson (vagy valami Skyon, nem tudom...), amikor még nem volt ennyi légiós Angliában. Szerintem ma a világon sehol sincs akkora eltérés az első és a másodosztály stílusa között, mint Angliában. Én nagyon szeretem a PL-t, de a Championship olyan, mintha egy másik országban lenne. Persze nem meggyőzni akarlak, értem, hogy mit értesz "favágó" alatt. Joey Barton és követői...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 14:13:36

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: A Romát ne féltsd. Tavaly hazai pályán szoptunk ki a Bl nyitófordulójában a Kolozsvártól, aztán mégis csoportgyőztesként kerültünk a tizenhatba. Ez a tény téged is vigasztalhat. Szerintem továbbjut a Roma is és a Lazio is. Milyen lenne már egy városi derby az EL-döntőjében!

Mondjuk így, hogy mi kikaptunk, jobb, hogy ti is beszoptátok ;-).

@sporttárs: Emlékszem a tv2 nagy bejelentésére, hogy megszerezték a jogokat, akkor mintha azt mondták volna, hogy természetesen nem fognak hetente négy meccset adni, hanem az első választás jogát megtartva a lehetőséget átadják valamely tematikus kanálisnak. Szóval mintha tv2 saját döntése volna, hogy nem közvetít szerdán.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.18. 14:18:10

@popp: Mindkét római csapat sokkal jobb a tegnap mutatott játéknál,ez tény.Egy római derby a döntőben...Na az lenne az igazán csodás!

t.o.d. 2009.09.18. 14:31:02

@popp: tradíciók a teniszben is vannak, mégis lett challenge...

@Shikaka: monnyuk szerintem a Wolverhampton valszeg bedarálná a Temesvárt, az Olimpiakoszt, a Rubin Kazanyt, sőt, lehet, h az AZ-et is... Szóval a kollégáknak szerintem igazuk van, de én is angolfoci-buzi vagyok. Bár (és itt most magamnak mondok ellent) Carragher azt nyilatkozta ma (vagy tegnap?), hogy a DVSC sokkal jobb csapat a Burnleynél, márpedig a fenti négy mind jobb a Debrecennél (ezért most kroostól kapok, ha ezt olvassa...) :-)

@vadkutya: szerintem meg a Serie A is nézhetetlen (általában), a Roma meccseit is már csak a klubszeretet miatt nézem.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 14:38:10

@t.o.d.: Azt még te angol focibuzi sem gondolhatod, hogy egy Championshipes rugd és fuss csapat bedarálná a holland bajnokot.

t.o.d. 2009.09.18. 14:42:51

@popp: EZT a holland bajnokot, és ezt is csak azt mondtam, lehet. És nem angol focibuzi, hanem angolfoci-buzi. ;-)

Shikaka 2009.09.18. 14:45:50

@t.o.d.: Ez mondjuk elég parttalan vita, mert sosem fognak találkozni :)
Ami rémlik, mikor championshipes gárda _tétmeccsen_ találkozott nem angollal az a Fradi-Millwall volt...

A Wolverhampton mondjuk első osztályú, azt nem tagadom, hogy a championship eleje (= feljutók + rájátszás) az baromi erős, pontosabban inkább hatékony. De abban a ligában játszik a Nottingham, Peterborough, Scunthorpe, Derby is, akiket mondjuk egy Steva, Panathinaikos, Galata szintű csapat szerintem 10ből 9szer verne.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 14:45:52

@t.o.d.: jogos. Annyit hozzátennék, nem partalan vita eélesztése miatt, hogy két PL középcsapat meccse is iszonyú unalmas tud lennei, nem hogy a Championship meccsek.

Shikaka 2009.09.18. 14:46:56

@t.o.d.: a holland bajnokkkal az a baj, hogy 1-2 húzóembere van, és ha nekik nem megy, akkor a csapat kilátástalanul játszik. Most pont nem ment :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 14:51:59

@t.o.d.: "Carragher azt nyilatkozta ma (vagy tegnap?), hogy a DVSC sokkal jobb csapat a Burnleynél"

És tökéletesen igaza is volt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 14:55:35

@Shikaka:

A Fradi-Millwall meccsen ugye félóra alatt berámoltak hármat a zöld sasok, el is dőlt a továbbjutás. Nagyjából ez lenne most is mondjuk egy Loki-Watford meccsen.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 15:03:08

@Csöncsön: Azért egy egész bajnokságon kersztül nem bírná a PL iramát ez a mai Loki, ellentétben a Burnleyvel.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.09.18. 15:04:40

pont ma lesz este a
Sheffield - Sheffield városi rangadó.
utánanézek, és ha látom, hogy utálják egymást, akkor megnézem.
ebben az esetben izgalmas és hangulatos lehet

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.09.18. 15:05:14

@popp: most nem bírja,
de ha ott játszana, felvenné

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 15:05:50

@popp:

Persze, mert nincs hozzászokva. Ha mindig hasonló meccsei lennének, simán hozzá tudna szokni szerintem.

SamS 2009.09.18. 15:12:45

Ami biztos, hogy a Loki 10-ből 10-szer kikapna a Manchester Unitedtől. A Burnley mégis megverte.

Nem pont ezért, de szerintem messze jobb csapat a Burnley.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 15:15:08

@Csöncsön: Vagy tíz fordulón belül lesérülne a teljes keret.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 15:17:52

@SamS: Mondjuk a Lokit helyetesítsük be a magyar bajnokkal. Ebben az évtizedben négyszer játszott bajnokunk a MU-val és egyszer nyert!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 15:27:22

@SamS:

Igen, @popp: válaszolt. A Burnley nagyon gyenge csapat. Egyetlen erénye, hogy nagyon lelkesek, rohannak, nem adják föl. De ugyanezeket az erényeket a Loki is megvillantotta szerdán, ott viszont vannak játékosok, akiknek egyéb erényeik is vannak (Rudolf, Varga, Bodnár, Leandro...).

BruceWayne 2009.09.18. 16:00:28

most hallom hogy Liverpoolban bemondták a Debrecenieknek hogy nem lehet állva szurkolni????

azér ez így konkrétan kurvaégő XDDDD

fingani lehet a stadionba?

halihalo 2009.09.18. 16:00:41

@SamS: Hát, azért nem mindegy, kinek nem mondasz semmit taktikailag, nem gondolod? Azért egy Barca szintű csapat egy bizonyos szintig "önjáró".

halihalo 2009.09.18. 16:02:22

@Nerazzurri: Más ország, más szabályok... Ha elmész Angliába, más meglepetés is érhet. Pl. megállnak a zebránál, ha át akar menni a gyalogos... :)

halihalo 2009.09.18. 16:13:04

@t.o.d.: Az összes EL meccsen ott tébláboltak a kapuk környékén, de a pályán kívül. Arra jó, hogy a bírónak nem kell annyit futnia.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.18. 18:54:33

@montipájton: mindenesetre oranje-drukkerkent ket ev leforgasa alatt ket akkora traumat megemeszteni nem vt tul konnyu. plusz jottek utana a 2002es vb-selejtezok azzal a kerettel (+a csucson levo rvn) es van gaal vhogy elszurta...
akkor lenne igazad az evszazad vedekezeset illetoen,ha hollandia a rendes jatekidoben nem hagyott vna ki ket darab 11est (fdb,kluivert),raadasul oanok,akik maskor 10bol 9szer belottek
brazil-elodonto masodik felido masodik feleben 1-0 utan egyertelmuen hollandia vt a jobb. raadasul 91. percben vt egy 11esgyanus eset,ami utan van hoijdonk kapott sargat szineszkedesert. ez azert vt meglepo,mert van hoijdonk minimalisan sem vt szineszkedo tipus. a 115. perceben - aranygol ervenyben vt - meg kluivert hagyott ki ajto,ablak,vert kapus,ures kapu helyzetet. mindezzel 1utt brazilia nem erdemtelenul jutott 98ban dontobe,mig 2000ben olaszorszag igen (ahol a sors igazsagot osztott az utso percben majd a hosszabbitasban)

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.18. 18:57:45

@Feech: tegnap is lathattuk,h henk mennyivel jobb edzo frank-nel... (kicsit rosszul idozitetted ezt a hozzaszolast :D)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.18. 19:09:56

@ferenck: Ugyanakkor az is tény, hogy Henk távozásával kezdett hanyatlani Rijkaard Barcája. Szerintem nagyon jól kiegészítették egymást.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.09.18. 19:14:44

@popp:

Vagy inkább: Henk jól kiegészítette Rijkaardot. Mert külön-külön egyértelműnek tűnik, hogy Frank a jobb edző.

Feech 2009.09.18. 19:16:13

@ferenck: Igazad van, visszavonok mindent, amit a bamba hollandról írtam. Ő egy edzőzseni, az új Special One.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.18. 20:24:38

@popp: mondjuk ugy,h azutan kezdett el hanyatlani a garda,h mindent megnyertek,es elment az etvagy. ah vki naon helyesen irta: frank tul felnottkent kezeli a jatekosait,ami sikerre kiehezett csapatnal megy,viszont jollakott es elbizakodottsagra hajlamos sztarokkal kevesbe. ebbe bukott bele.
Csoncsonnek igazat adok: henk naon jol kiegeszitette frank-et. valszeg o kepes vt kemenyebben,de jofej modra kemenyen banni a jatekosokkal,mig a frank-hez hasonlobb mentalitasu neeskens mar kevesbe

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.09.19. 17:37:01

@Nerazzurri: Két meccsen voltam odakinn (Chelsea-Norwich, Charlton-Fulham, PL-meccs volt mindkettő), mindkettőn zseniális hangulat, szurkolás végig, és sárga mellényes bácsik, nénik folyton leültettek mindenkit.
Furcsa volt nagyon, de a hangulat ettől függetlenül óriási volt.
süti beállítások módosítása