Nem egy lényegi vita ez, inkább csak érdekesség. Az 1994-es amerikai világbajnokság utolsó selejtezőjén a franciák a bolgárokat fogadták otthon, és egy döntetlen is elég lett volna, hogy kijussanak a VB-re. Másodpercek voltak csak hátra, mikor egy szabadrúgást David Ginola teljesen feleslegesen, és még annál is rosszabbul kanyarított középre.
Az eladott labdából fordulhattak a bolgárok, és Kosztadinov ménkű nagy gólt akasztott a rövid felsőbe, ami később a VB negyedik helyét jelentette a csapatnak, míg a franciák kiestek.
Gerard Houllier egyértelműen Ginola nyakába varrta a felelősséget, a közvélemény pedig a francia futball merőnylőjének kiáltotta ki. Olyan mérhetetlen közutálat vette körül, hogy Angliába, a Newcastle Unitedhez igazolt.
Aimé Jacquet nem számított rá többet a válogatottban, sem a VB, sem az EB-győztes csapatnak nem volt tagja.
Nem kérdés, Gera hibázott, mikor nem lőtt kapura, de nagy hiba lenne őt hibáztatni a vereségért, különösen Tímár hajmeresztő bakija után.
Ginola - Gera - Tímár
2009.09.06. 15:24 heinrich
57 komment
Címkék: h vegyes izé
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr201363731
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szeme közé, laposan! 2009.09.06. 15:29:24
A franciák aztán '98-ban megnyerték a vb-t... Most mit sír a szánk, csak 4 év még.:)
Dr Zoidberg 2009.09.06. 15:32:30
Ejjdenagyon imádtam azt a bolgár csapatot. Remek volt, de milyen rég volt... :(
robill760 2009.09.06. 15:46:22
de nagy surmó volt ez a Kosztadinov (meg a fél válogatott Ivanovval, Sztoicskovval az élen), de bár lenne egy olyan játékosunk, aki így tud focizni!
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.09.06. 15:55:47
Ginola beadta, ahogyan azt egy támadótól várja el az ember, mindig a gólszerzés a célja - más kérdés, hogy manapság ilyenkor a szögletzászlót veszik célba a játékosok + ott egy továbbjutás ment el rajta, tehát valóban butaság volt, itt pedig gyakorlatilag még a kellős közepén járunk a selejtezősorozatnak. Gera elcseszte, de nem a szögletzászlót kellett volna célba vennie, hanem a hosszú felsőt...:(
Árpádka 2009.09.06. 16:00:47
Azért a védő a videon is elégé bénázott.
OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.09.06. 16:24:49
A lényegi különbség az, hogy a franciák akkor az abszolút nem várt, így méretes szégyent verték rá Ginolára, nálunk meg az álmodozásból realitásba visszakényszerülők próbálják Geráékon elverni a port. Nyilván egyikük se érdemelte/érdemli ezt meg, ez a közös.
Mémé (törölt) 2009.09.06. 16:28:09
Jaj de örülök, hogy valaki rájött az analógiára!!!!! :)
Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.09.06. 16:30:12
kábé amióta a Fulhamben van, Gera elképesztően dekoncentrált. ez nem véletlen volt, hanem sajnos meccsről meccsre benne van a játékában. tegnap is több hajmeresztő labdaeladása volt.
sporttárs 2009.09.06. 16:31:11
Azért igen kevés párhuzam akad e két gól között, persze, ha mindenáron fel akarod menteni Gerát, jó... :))
Ginola beadása szar volt, de onnan be kellett adnia. Gera lőhetett volna és tuti, hogy vége a meccsnek.
Ezen kívül a bolgárok akciója nem egy felívelés volt, végül pedig Kosztadinov nem olyan hatalmas védelmi bakival került helyzetbe, mint a bosnyák (bár elcseszte az embere), megcsinálta magának és nehéz szögből irgalmatlanul megoldotta, abszolút egyéni bravúrral.
Ibrahimovicsnak meg a gyomráról pattant be.
Persze, ha azt akarod mondani, hogy öt év múlva vébét nyerünk, akkor oké... :))
(Platini meg itt tett le az edzősködésről, lett inkább diplomata és reformálta meg a BL-t. A Debrecen is megköszönheti Kosztadinovnak. :))) )
Ginola beadása szar volt, de onnan be kellett adnia. Gera lőhetett volna és tuti, hogy vége a meccsnek.
Ezen kívül a bolgárok akciója nem egy felívelés volt, végül pedig Kosztadinov nem olyan hatalmas védelmi bakival került helyzetbe, mint a bosnyák (bár elcseszte az embere), megcsinálta magának és nehéz szögből irgalmatlanul megoldotta, abszolút egyéni bravúrral.
Ibrahimovicsnak meg a gyomráról pattant be.
Persze, ha azt akarod mondani, hogy öt év múlva vébét nyerünk, akkor oké... :))
(Platini meg itt tett le az edzősködésről, lett inkább diplomata és reformálta meg a BL-t. A Debrecen is megköszönheti Kosztadinovnak. :))) )
Titi120 2009.09.06. 16:31:56
@donnelly:
Egy biztos: egy valamire való skót csatár, ha harmadmagával áll a kapussal szemben, akkor is a szögletzászló felé indul meg iksznél ilyen esetben.
Lásd: Rangers UEFA - kupa szereplése tavalyelőtt, ugye ... :)
Egy biztos: egy valamire való skót csatár, ha harmadmagával áll a kapussal szemben, akkor is a szögletzászló felé indul meg iksznél ilyen esetben.
Lásd: Rangers UEFA - kupa szereplése tavalyelőtt, ugye ... :)
sporttárs 2009.09.06. 16:33:10
Én Ginolára egy samponreklámból emlékszem, abban teljesen jó volt.
Míg például Lecskovot nem lehetett ilyesmire felkérni.
Míg például Lecskovot nem lehetett ilyesmire felkérni.
sh4d0w 2009.09.06. 16:49:23
@heinrich: értelek én, de attól, hogy Ginola is csinált hasonló hülyeséget (aki sokkal közelebb volt az alapvonalhoz, mint Gera, így a beadás nála érthetőbb), még nem menti a mi játékosainkat. Zolinak célba kellett volna vennie a Keleti 12. vágányának kijáratát. Tudomásul kell venni, hogy ez a Gera már nem az, aki jobbal-ballal-fejjel klasszikus mesterhármast szerzett vmelyik városállam válogatottja ellen néhány éve. Sem ő, sem Hajnal nem üti meg a mércét a válogatottban, ergo el kell felejteni őket - hátha egy kis mellőzöttség jót tesz az önértékelésüknek.
Remélem Koeman is levonja a megfelelő tanulságot és nem küldi fel 4-6-0-ban a csapatot a jövőben. "A Sanyi" nem sok mindent csinált, de legalább zavarta a svéd védőket, nem passzolgathattak nyugodtan labdakihozatalkor.
Remélem Koeman is levonja a megfelelő tanulságot és nem küldi fel 4-6-0-ban a csapatot a jövőben. "A Sanyi" nem sok mindent csinált, de legalább zavarta a svéd védőket, nem passzolgathattak nyugodtan labdakihozatalkor.
pöte 2009.09.06. 16:49:58
@sporttárs:
Collina meg megsértődött, vagy ez urbanlegend?
Collina meg megsértődött, vagy ez urbanlegend?
donnelly · http://nst.blog.hu 2009.09.06. 17:36:22
@Titi120: Egy valamirevaló skót csatár rácsúszik Babosra ;)
jasztreb 2009.09.06. 18:44:23
abban a sarokban ültünk (persze, dehogy ültünk), ahonnan kiválóan lehetett látni a serdülő III-ba sem való bénázást. a 235-ik svéd előreívelés volt. ibrahimovics nem ment a labdáért, nem ütközött, csak várt. tímár méregette a másodpercekig szálló labdát, majd kettőt lépett előre (!!!). látszott, hogy elmérte, de mivel a környékén nem volt senki jogosan bízhattunk abban, hogy ekkora emelkedése van. az, hogy érintés nélkül átszállt a feje fölött, egészen egyszerűen hihetetlen. ha csak belecsúsztat, már akkor is sprintre kényszeríti ibrát. de amit senki sem értett, az az, hogy nem kapott bele legalább kézzel. piros lap, szabadrúgás 30-ról, ennyi. és persze akkor is megelőznek az utolsó fordulóban a svédek, de a remény folyamtosan pislákolt volna. gera is pöcs volt azzal a megoldásával, de közben még legalább 3 esélyünk volt akár szabálytalanul is de megállítani valahogy a kontrát. szóval keresgélhetjük a párhuzamokat, de én azt gondolom, hogy továbbjutásra esélyes csapattól ilyen szintű hibát nem fogunk találni. talán akkor, ha van fenn a youtube-on valami megyehármas serdülőmeccs.
Lojzi_ 2009.09.06. 20:30:08
Szerintem rá kell próbálni.
Soha többé nem hívni be Gerát, cserébe kijutni a következő VB-re (a megnyerése szerintem még Gera nélkül is nehéz lenne, mert mi nem Henry-t tennénk a megüresedő helyre...).
Veszítenivaló nem sok.
Soha többé nem hívni be Gerát, cserébe kijutni a következő VB-re (a megnyerése szerintem még Gera nélkül is nehéz lenne, mert mi nem Henry-t tennénk a megüresedő helyre...).
Veszítenivaló nem sok.
Lojzi_ 2009.09.06. 20:34:56
sportgeza.hu/futball/2009/09/06/nyilatkozatok/
Tegnap még azt gondoltam, hogy ez a Dzsudzsák egy jó arc, de látom őt is elkapta a magyarság-definiciós influenza.
Kár érte.
Tegnap még azt gondoltam, hogy ez a Dzsudzsák egy jó arc, de látom őt is elkapta a magyarság-definiciós influenza.
Kár érte.
horas 2009.09.06. 20:45:13
PEdig nem volt egy gyenge francia válogatot ez se Lama,Blanc,Desailly,Ginola,Cantona...ha jól láttam az arcokat,hát elég gáz.De bárcsak lenne egy ilyen válogatottunk akár mekkora böszmeséget is kövessen el...
Titi120 2009.09.06. 20:52:00
@Lojzi_:
Végighallgattam az origo-s videóinterjút, ott egy szóval se mondott ilyet, szóval nem tenném rá a lovamat, hogy ez tényleg elhangzott ebben a formában...
Viszont ha igen, és nem első felindulásból, hanem komolyan is gondolta, akkor egyetértek, elmehet a jó ******ba.
Végighallgattam az origo-s videóinterjút, ott egy szóval se mondott ilyet, szóval nem tenném rá a lovamat, hogy ez tényleg elhangzott ebben a formában...
Viszont ha igen, és nem első felindulásból, hanem komolyan is gondolta, akkor egyetértek, elmehet a jó ******ba.
horas 2009.09.06. 20:58:52
Mondjuk részben benne van az is,hogy Dárdai és Juhász akik védekezésben a legjobbak és talán a két legprofibb játékosunk már nem voltak a pályán.Dárdai PAli biztos megteremtette volna azt a légkört a pályán amire szükség lett volna és nem hiszem,hogy egy ilyen fejetlenség megtörténhetett volna ha ő is a pályán van.Juhász meg elfejelte volna a világvégére labdát...
Salvatore Bonanno 2009.09.06. 20:59:14
@Lojzi_: Dzsudzsák még kisfiú, aki nem tanulta még meg, mikor kell tartani a száját.
Vitathatatlan, hogy Gera szar kb. másfél éve (lehet az ok a Fulham, a házasság, a gyerek, ki tudja, nem is lényeges) és el kellett volna lőnie a beszari beadás helyett, viszont kihagyhatatlan, mert nincs kit a helyére tenni.
Sajnos szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy Hajnal sem lőtte volna el, legfeljebb Huszti.
Ettől természetesen Tímárnak egy irdatlan nagyot kellett volna belebikáznia abba a nyomorult labdába...
Vitathatatlan, hogy Gera szar kb. másfél éve (lehet az ok a Fulham, a házasság, a gyerek, ki tudja, nem is lényeges) és el kellett volna lőnie a beszari beadás helyett, viszont kihagyhatatlan, mert nincs kit a helyére tenni.
Sajnos szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy Hajnal sem lőtte volna el, legfeljebb Huszti.
Ettől természetesen Tímárnak egy irdatlan nagyot kellett volna belebikáznia abba a nyomorult labdába...
istenhátmögött 2009.09.06. 21:02:52
na jah ez a valogatott olyan mint az iwiw
tok jo h van csak amikor kene akkor mindig lefagy vagy nem tudsz belepni
tok jo h van csak amikor kene akkor mindig lefagy vagy nem tudsz belepni
daneeka 2009.09.06. 22:20:00
de jó, hogy nem láttam a meccset...
Lord Lucika 2009.09.06. 22:30:08
@Eastbay1: Cöcö. Inkább olyan, mint eldobni a riveren feljött asztali sort :D
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.09.06. 22:58:56
Nincs türelmem utánanézni, de ha jól emlékszem, akkor a bolgárok előtt Izraelt kellett volna lenyomniuk a franciáknak (talán azt is otthon), de veszítettek.
Tegnapi meccsről csak annyit, hogy az első félidőben a magyar csapatból a 40. perc környékén Babos cselezett ki egy sévdet.
Meg:
A svédek nagyon jól védekeztek, támadtak le, nem lehetett átvenni a labdákat. Huszti, Gera, Hajnal, Dzsudzsák mind nagyon jó focisták, ettől a meccstől függetlenül.
Én a kinti török meccs óta tisztelem nagyon ezeknek a játékosoknak a tudását. Tudnak focizni.
Tudom, elismerem Gera gyengélkedik. Hajnal pedig zsenge volt.
Tegnapi meccsről csak annyit, hogy az első félidőben a magyar csapatból a 40. perc környékén Babos cselezett ki egy sévdet.
Meg:
A svédek nagyon jól védekeztek, támadtak le, nem lehetett átvenni a labdákat. Huszti, Gera, Hajnal, Dzsudzsák mind nagyon jó focisták, ettől a meccstől függetlenül.
Én a kinti török meccs óta tisztelem nagyon ezeknek a játékosoknak a tudását. Tudnak focizni.
Tudom, elismerem Gera gyengélkedik. Hajnal pedig zsenge volt.
Azazello007 2009.09.06. 23:18:04
Egyébként csendben megjegyezném, hogy tegnap Juhász is botrányosan játszott, néha hajmeresztő bizonytalanságai voltak.
sporttárs 2009.09.07. 06:54:08
@mbemba: Így volt, a franciáknak utolsó két meccsükből egy pont kellett volna...
Huszti, Gera, Hajnal és Dzsudzsák tényleg jó focisták, sajnos hasonló módon jók, amit egyféle játékkal lehet kiaknázni, de ezt a kombinatív, passzos, gyors focit szinte kizárólag Stockholmban láttuk a csapattól. (Bár Dzsudzásk ott mintha nem játszott volna, nem emlékszem.)
Huszti, Gera, Hajnal és Dzsudzsák tényleg jó focisták, sajnos hasonló módon jók, amit egyféle játékkal lehet kiaknázni, de ezt a kombinatív, passzos, gyors focit szinte kizárólag Stockholmban láttuk a csapattól. (Bár Dzsudzásk ott mintha nem játszott volna, nem emlékszem.)
Secnir 2009.09.07. 07:05:33
naja
meg kell tanulni, a meccs addig tart, amíg a bíró le nem fújja.
meg kell tanulni, a meccs addig tart, amíg a bíró le nem fújja.
bonaventura 2009.09.07. 09:46:44
az egész meccsen 1 helyzetünk volt
(az se ment kapura)
ez kurva kevés
nagyon sajnáljuk, hogy így alakult
mi, szurkolók elvárjuk, hogy tartása legyen a csapatnak a portugízerek ellen
és nyomjunk egy jó meccset!
hajrá
(az se ment kapura)
ez kurva kevés
nagyon sajnáljuk, hogy így alakult
mi, szurkolók elvárjuk, hogy tartása legyen a csapatnak a portugízerek ellen
és nyomjunk egy jó meccset!
hajrá
Walmer 2009.09.07. 10:37:51
Az analógia teljesen rossz. Az a francia csapat egy nagyon jó csapat volt és esélyesebb volt, jóval, a szintén nagyon erős bulgárok ellen.
Szombaton egyetlen másodpercre sem voltunk partiban a svédekkel. Ha pechünk van, sima 5 fa a vége. De ezzel nincs is gond. Ez a válogatott erőn felül teljesített azzal, hogy oda-vissza verte Albániát és teljesen egyértelmű, hogy a szerencsés sorsolás miatt vagyunk olyan helyen amilyenen. Kikkel játszunk még? Prtugália itthon-idegen, meg Dánia Idegenben? Kinéz a 0 pont. Aboszlút sikerként kell értekelni a majdani 4. helyünket és nem Ginolákhoz, meg franciaországhoz hasonlítani magunkat.
PS. Dzsudzsák nyilatkozata a szánalmas.hu-ra való.
nagyon remélem, a vereség után 22 perccel mondta ezt és most már ő maga is szégyelli.
Szombaton egyetlen másodpercre sem voltunk partiban a svédekkel. Ha pechünk van, sima 5 fa a vége. De ezzel nincs is gond. Ez a válogatott erőn felül teljesített azzal, hogy oda-vissza verte Albániát és teljesen egyértelmű, hogy a szerencsés sorsolás miatt vagyunk olyan helyen amilyenen. Kikkel játszunk még? Prtugália itthon-idegen, meg Dánia Idegenben? Kinéz a 0 pont. Aboszlút sikerként kell értekelni a majdani 4. helyünket és nem Ginolákhoz, meg franciaországhoz hasonlítani magunkat.
PS. Dzsudzsák nyilatkozata a szánalmas.hu-ra való.
nagyon remélem, a vereség után 22 perccel mondta ezt és most már ő maga is szégyelli.
christvhu 2009.09.07. 10:43:36
@Lord Lucika: @eatsbay1 mindkettő lehet teljesen indokolt. Az első pl egy sateliten végjátékban teljesen normális dolog (mondjuk még egy kieső kell és átlag zsetonod van)
A második meg ezerszer van.
A második meg ezerszer van.
smartdrive 2009.09.07. 11:43:04
nem értem, mi volt azzal a gond, a franciák se jutottak volna döntőbe, tehát a jobb, vagy ugyanolyan jó csapat jutott ki a VB-re. az élet igazságos
FutballIsten 2009.09.07. 12:21:49
Wlamernek igaza van.
Dzsudzsákot kirekeszteni, elhatárolódni tőle, kizárni a válogatottból!!! - szájára vette azt a szót, hogy "MAGYAR". Pfff!
Dzsudzsákot kirekeszteni, elhatárolódni tőle, kizárni a válogatottból!!! - szájára vette azt a szót, hogy "MAGYAR". Pfff!
kroos 2009.09.07. 12:46:28
azt megtudja mondani valaki hogy az angolok milyen csoportban voltak ekkor?
kroos 2009.09.07. 12:51:25
megvan...a norvég csoport volt az...
bár ahogy a dánok lemaradtak az se mindegy
P W D L Gls Pts
1.Spain 12 8 3 1 27- 4 19
2.Rep. of Ireland 12 7 4 1 19- 6 18
3.Denmark 12 7 4 1 15- 2 18
4.Northern Ireland 12 5 3 4 14-13 13
5.Lithuania 12 2 3 7 8-21 7
6.Latvia 12 0 5 7 4-21 5
7.Albania 12 1 2 9 6-26 4
bár ahogy a dánok lemaradtak az se mindegy
P W D L Gls Pts
1.Spain 12 8 3 1 27- 4 19
2.Rep. of Ireland 12 7 4 1 19- 6 18
3.Denmark 12 7 4 1 15- 2 18
4.Northern Ireland 12 5 3 4 14-13 13
5.Lithuania 12 2 3 7 8-21 7
6.Latvia 12 0 5 7 4-21 5
7.Albania 12 1 2 9 6-26 4
flea 2009.09.07. 13:19:32
Ez a Dzsudzsák "nemmagyar" nyilatkozat ez szerintem valahogy úgy lehetett, hogy "aki szerint megérdemeltük a vereséget, az nem magyar, HANEM SVÉD". Értsd elfogult az ellenkező irányba.
Kizártnak tartom, hogy a szurkolók meg a magyar állampolgárok között akarna szelektálni. Ha ennyire hülye lenne, akkor nemhogy a PSV-ig, de még Augsburgig se jutott volna. :)
Kizártnak tartom, hogy a szurkolók meg a magyar állampolgárok között akarna szelektálni. Ha ennyire hülye lenne, akkor nemhogy a PSV-ig, de még Augsburgig se jutott volna. :)
t.o.d. 2009.09.07. 13:45:25
Szerintem Dzsudzsákkal kéne foglalkozni (valszeg a meccs után mondhatott valami hasonlót, oszt ebből hír lett), hanem hogy pl Hajnal miért nem játszott még soha jól a válogatottban? Meg hogy miért van az, hogy Tímárnál még Kuttor is jobb, nekünk mégis Tímárt kellett beállítani, csak mert Plymouthban játszik, mert az Anglia. Annyira elkeserítő volt látni, hogy ezt össze bírtuk hozni.
Gera izomból kapura lövi, mindegy, csak fogni ne tudja a kapus (akiről tudjuk, hogy egyébként lepkekirály), ha szögletre üti, már zsebben a pont, ha beüti, akkoris, csak akkor 3... Tímár meg, no azt nem is értem. Ha ez magyar bajnoki, azt mondom, bunda. Mint anno Tokodi bomba-öngóljánál. Ezért fizettek neki. Itt nyilván egyszerű, ugyanakkor vérlázító balfaszságról van szó. Tímárt ezután tényleg nem kellene többet behívni. Miért is nem Mészáros állt be Juhász helyett?
Meglepő volt viszont Gyepes. Az első félidőben volt egy hajmeresztő bizonytalanséga, de utána elképesztőeket szerelt. Utoljára a Fradiban játszott ilyen jól, a válogatottban meg még sose.
Egyébként is: hajtottunk keményen, ibrán ez a meccs jobban meglátszott, mint a tehetsége... Holnapután minden szurkolónak kutyakötelessége üvöltve biztatni a csapatot, mert bár gyakorlatilag kiestünk, az emelt fő az emelt fő. A portugálokat még kiejthetjük, sőt, meg is előzhetjük.
Gera izomból kapura lövi, mindegy, csak fogni ne tudja a kapus (akiről tudjuk, hogy egyébként lepkekirály), ha szögletre üti, már zsebben a pont, ha beüti, akkoris, csak akkor 3... Tímár meg, no azt nem is értem. Ha ez magyar bajnoki, azt mondom, bunda. Mint anno Tokodi bomba-öngóljánál. Ezért fizettek neki. Itt nyilván egyszerű, ugyanakkor vérlázító balfaszságról van szó. Tímárt ezután tényleg nem kellene többet behívni. Miért is nem Mészáros állt be Juhász helyett?
Meglepő volt viszont Gyepes. Az első félidőben volt egy hajmeresztő bizonytalanséga, de utána elképesztőeket szerelt. Utoljára a Fradiban játszott ilyen jól, a válogatottban meg még sose.
Egyébként is: hajtottunk keményen, ibrán ez a meccs jobban meglátszott, mint a tehetsége... Holnapután minden szurkolónak kutyakötelessége üvöltve biztatni a csapatot, mert bár gyakorlatilag kiestünk, az emelt fő az emelt fő. A portugálokat még kiejthetjük, sőt, meg is előzhetjük.
t.o.d. 2009.09.07. 13:46:20
@t.o.d.: Korrekció: "Szerintem NEM Dzsudzsákkal kéne foglalkozni" Így akart kezdődni. :-)
SimiTomi 2009.09.07. 14:27:45
Nincs ezzel semmi gond, rá kellett volna lőni - pont vonalban ültem, sajnos, olyan üres terület volt előtte, hogy az csak na. Lövés, bármi lehetett volna belőle - még ha esetleg csak kipattan a kapusról, akkor is lett volna esély.
Mindegy, rosszul döntött, oszt' jó napot.
Mindegy, rosszul döntött, oszt' jó napot.
makimajom? 2009.09.07. 14:31:13
Csak kapura lövésből lehet gólt rúgni (hacsak nincs olyan pancser az ellenfélnél mint Durica a DVSC-Fehérvár meccsen)... nem kell itt egy szituáción elmélkedni, ki cseszte el, az egész meccsen rettentően gyengén játszott a csapat, csoda hogy nem 3 vagy 4 gólt lőttek a svédek. Babos meg beáll a kapuba s véd.
flea 2009.09.07. 16:12:21
ja, és ha már itt tartunk:
OFF
mi a mi kis nyomorunk Kaladze két hatalmas öngóljához képest?
ON
OFF
mi a mi kis nyomorunk Kaladze két hatalmas öngóljához képest?
ON
SamS 2009.09.07. 17:10:33
@flea: Kaladze dupla az olaszok ellen, saját kapuba? Na ennél bundaszagúbbat nehéz lenne elképzelni is :)
Kisvárosi Fojtogató 2009.09.07. 17:30:20
Ha jól emlékszem, és bocs, ha valaki már írta, azért volt sokkoló ez a meccs a franciáknak, mert előtte meg Izraellel játszottak, és vezettek 2:1-re. A story szerint Platini elindult haza, oké megvan a meccs és a továbbjutás, 1-2 perc volt vissza. Mikor hazaért, épp bemondta a tv, hogy Izrael nyert 3-2-re. Ezután jött a bolgár meccs, ha nem keverek össze valamit teljesen.
flea 2009.09.07. 18:41:14
@SamS: hát egy öngólra én is azt mondom, de 10 perc alatt kettőre? ilyenre már a bukik se fizetnek ;)
Mourinho már nem a király 2009.09.08. 10:01:20
@makimajom?: na látod ez volt a baj.
"Babos beáll a kapuba s véd"
Mértnem inkább Babos beáll a kapuba s magyar?
:ASD
"Babos beáll a kapuba s véd"
Mértnem inkább Babos beáll a kapuba s magyar?
:ASD
kroos 2009.09.08. 11:25:23
tegnap sokadjára megnéztem a meccset és az utolsó szitut.
Buzsáky eleve egy ütemmel késöbb adta a labdát, és a 16-os sarka nem lövöhelyzet a válogatottból nem csak Gerának hanem sajnos senkinek.
Buzsáky eleve egy ütemmel késöbb adta a labdát, és a 16-os sarka nem lövöhelyzet a válogatottból nem csak Gerának hanem sajnos senkinek.
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.09.08. 11:39:07
@kroos: Nem az a kérdés, h lövőhelyzet volt-e, hanem h lőni kellett volna vagy sem.
Nem Gera hibája a gól, de mentegetni felesleges, pont tőle nem várna az ember ennyire rutintalan megoldást. Állt volna neki cselezni, az is jobb. Vagy egy ütemtelen csőrözés. Vigye a szögletzászlóhoz. Bármi, akármi, csak ne beadás, mert az összeset kifejelték addig is.
Nem Gera hibája a gól, de mentegetni felesleges, pont tőle nem várna az ember ennyire rutintalan megoldást. Állt volna neki cselezni, az is jobb. Vagy egy ütemtelen csőrözés. Vigye a szögletzászlóhoz. Bármi, akármi, csak ne beadás, mert az összeset kifejelték addig is.
WallyB 2009.09.08. 12:22:36
Szerintem rendkívül inkorrekt dolog Gera nyakába varrni a gólt. Máskor azért sír a magyar szurkoló, hogy a fiúk nem is hajtottak. Most, ugyebár, azért lőtte el, mert győzni akart, azt tarthatta szem előtt, hogy nem mindig a jobb csapat nyer (lásd vb-döntő olasz-francia) - ez dicséretes is, de az adott szituációban semmiképp nem a legjobb megoldást választotta. Nekem az durvább volt, hogy a Zlatant indító svéd középpályás (talán Elm), a mi kapunknak szinte háttal állva, senkitől sem zavartatva vehette át a labdát a saját térfelén (elvileg kitámadtunk), és könnyedén indíthatott. A közelében nem volt magyar játékos, hogy megakadályozza. De még ez sem akkora gáz...Tímár hibája fényévekkel nagyobb, mint Geráé (és az Elmmel nem ütköző valakié). Ne mondja már nekem senki, hogy egy Angliában futballozó védő nem tud fejelni... vicc.
Mémé (törölt) 2009.09.08. 12:30:25
Ginola beadása után 6 embert kellett azért kijátszaniuk még a bolgároknak egy 95%-ban visszazárkózott francia válogatottal szemben, tehát annyira azért nem volt ez egyértelmű.
Dühítő volt ez a vereség és a francia mentalitás megkövetelte, hogy bűnbakot találjanak, avagy felelősséget varrni legalább 1 ember nyakába. Ginola megkapta, igaz, talán az ő ego-ja volt a legnagyobb abból a csapatból. (Cantona nem kaphatta mert nem ért abban az akcióban labdához).
Amúgy már akkor ott volt Blanc, Desailly, Deschamps és az a furcsa hajú gyerek a végén aki csóválja a fejét: Petit. :)
Dühítő volt ez a vereség és a francia mentalitás megkövetelte, hogy bűnbakot találjanak, avagy felelősséget varrni legalább 1 ember nyakába. Ginola megkapta, igaz, talán az ő ego-ja volt a legnagyobb abból a csapatból. (Cantona nem kaphatta mert nem ért abban az akcióban labdához).
Amúgy már akkor ott volt Blanc, Desailly, Deschamps és az a furcsa hajú gyerek a végén aki csóválja a fejét: Petit. :)
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.08. 16:14:32
@heinrich: "Vigye a szögletzászlóhoz"
jól olvasom, kolléga? :) van ám egy ismerősöm, aki szíve szerint pusztító dzsihádot indítana a szögletzászlós köcsögösködés ellen :)
jól olvasom, kolléga? :) van ám egy ismerősöm, aki szíve szerint pusztító dzsihádot indítana a szögletzászlós köcsögösködés ellen :)
Utolsó kommentek