Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Premier League, 1. forduló - Nem áll az alku!

2009.08.17. 07:01 donnelly

Végre elkezdődött a Premier League, és nem is akárhogyan! Semmi döntetlenes köcsögösködés, a fiúk ütik, vágják az ellent, néhol egymást is. Ryan Giggs még mindig játszik, Wengerék újraértelmezték a tilitolit, a feljutók közül első blikkre csak a Birminghamnek van esélye a bennmaradásra. Drogba az első duplázó, Fabregas a második, Katie Price Jordan (Burnley) az első öngólos. Öt játékos mutatkozott be dugóval új csapatában, tovább után kiderül, hogy kicsodák, illetve az is, hogy mi lett a tippverseny első fordulójának eredménye.

A forduló legegyértelműbb párosítása nem volt annyira egyértelmű, köszönhetően annak, hogy Stephen Hunt* Cech koponyája helyett ezúttal a kaput találta el. Aztán jött Drogba egy majdnem akkora szabadrúgásgóllal, mint Dzsudzsák, illetve egy lecsúszott beadással a hosszabbításban. Carlo megúszta az égést.
CHELSEA-HULL 2-1

Éreztük, hogy jó lesz a Latics, de hogy ennyire? Azt nem mondanánk, hogy rossz a Villa, mert az ilyen löketeket, mint Rodallegáé, nem lehet csak úgy kiszedegetni a léc alól, na de hogy otthon, a nyitófordulóban, meg a Wigantől, ejnye-bejnye...
ASTON VILLA-WIGAN 0-2

Bedőltünk a nagypofájú Dunnak, de Adebayorékat* nem zavarta meg a fenyegetés, így a felturbózott vendégek érvényesítették a papírformát. Ireland még kicselezhetett volna pár embert mielőtt belövi, mert így nem volt elég komolytalan.
BLACKBURN-MAN CITY 0-2

A Bolton 2365326 hárított szabadrúgás után kapott gólt ilyen szituációból, Darren Bent* győztes gólt szerzett. Fülöp Marcinak egy újabb klínsít a cv-jében.
BOLTON-SUNDERLAND 0-1

A Pompey ezen a meccsen sokkal jobb volt annál, mint amit az előjelek mutattak, de Bobby Zamora szerencsésen megpattanó lövése kifogott rajtuk.
PORTSMOUTH-FULHAM 0-1

A bordók nagy reményekkel érkeztek, aztán két retardált góllal távoztak a Britannia stadionból.
STOKE-BURNLEY 2-0

Kevés pontunk egyike, Zolában lehet bízni, na meg McCarthyban, aki nem tartja még csapatát PL-alakulatnak.
WOLVERHAMPTON-WEST HAM 0-2

Az alapján, hogy nagyon csúnyán pofánnyalt bennünket a puncs, és a mazsola az orrunkban maradt, nem sokra lehet következtetni, de az biztos, hogy az Ágyúsok gödörben vannak a Toffees ezen a napon még a Championship-szintet sem tudta hozni, különben legalább rácsúsztak volna valakinek a fejére. Denilszon, Gájjász és Fermálen* is betalált, Bendtner cselezett, csodáltuk az Arsenalt - egészen szürreális szombat esténk volt. Reméljük, az ágyúsok ugyanezzel a lendülettel szaladnak bele a Celtic által kitartott, arzénba mártott claymore-ba.
EVERTON-ARSENAL 1-6

"Az MU nem volt olyan meggyőző, mint tavaly." Igen, de ők attól nagyok, hogy akkor is meg tudják nyerni a bajnokságot, amikor nem meggyőzőek. Mivel Rooney muhaha-gyanús gólját leszámítva a hazaiak nem használták ki a lehetőségeiket, így majdnem bejött a Benítezes tippünk, melyet Jordan is mutat, de nem volt elég higgadt az equadori.
MAN UTD-BIRMINGHAM 1-0

Pontosan bejöhetett volna a számításunk, ha Phil Dowd befújja a két tizenegyesgyanús szituációt a Liverpoolnak (persze az lehetetlen, de ha az egyik megvan, akkor bekotornak még egyet, ezek olyanok), de egyik sem volt az, jól döntött a spori. Carragher az elején eldöntötte a meccset, amikor állkapocsreccsentően ütközött Skrtellel (!), így már nem lyukas, hanem foghíjas a liverpooli védelem. Mindketten végigszédelegték a találkozó nagy részét, és asszisztáltak a kameruni naphoz: Assou-Ekotto bombázott, Bassong* fejelt. Lehetett volna nagyobb is a különbség, ha Robbie Keane helyett egy vállalható csatár kezd.
TOTTENHAM-LIVERPOOL 2-1


* Na, ők debütáltak góllal.


Mivel férfiak voltunk, és vállalltuk az orosz rulettet, nem szégyelljük azt sem, hogy gratulálnunk kell Lencsének, aki megszerezte a kommentelők első pontját, így NST-kommentelők 0-1. A hétközi fordulóra az a versenyző tippelhet, aki a leggyorsabban bekommenteli azt a két furcsa nevet, amelyeket elrejtettünk a legutóbbi skót posztban.

122 komment

Címkék: d összefoglaló premier league pl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr991314109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferguson 2009.08.17. 10:30:30

@Csöncsön: nyugi, owen előbb-utóbb elkapja a fonalat és szét fogja bombázni az ellenfelek kapuját :)

papercut 2009.08.17. 10:42:51

Donnelly sporttárs, tessék abbahagyni az Ágyusúk minden vitriol (vagy akár alap) nélkül való szapulását, vagy az Arsenalos kollégákkal összefogva szétspammelem a levelesládádat! :)

Amúgy mikor záródik le a focitorna időpontjáról való szavazás? Az egyik dátum vészesen közelít, vagy csak parasztvakítás az egész?

Walmer 2009.08.17. 10:43:17

@Csöncsön: Ez is mutatja milyen híg most a Valencia. Egy ilyen szar Owen is 4szer került 100%-os ziccerbe.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.17. 10:52:51

@Walmer:

(A Valenciának is volt ugyanannyi helyzete, úgy, hogy gyakorlatilag az volt az első meccsük edzések közben, ráadásul egy félidőt emberhátrányban játszottak. Mellesleg a Valencia utána tükörsimán verte 2-0-ra az Arsenalt. Szerintem brutálisan jók lesznek idén Villáék. No de ez off.)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.17. 10:57:07

@papercut: Ugyan ugyan, hagyd el, ennyi örömük had legyen már a favágó foci kedvelőinek is. Minden DOS támadásánál frappánsabb válasz egy-egy ilyen 1-6, meg hogy év meccse résztvevőnek kellett választani a csapatot, hiába az állandó szurkálás ;-)

Pampito 2009.08.17. 10:58:14

Nem értem,h mi ez a nagy Arsenál fikázás már megint.A nevetséges jóslat után,most az lenne a minimum,h megdicséred őket......
Persze a MU megint fantasztikus volt,gálázott....... Pote idejében nem volt,ilyen szintü nyiltan felvállalt 'ElfogultságKaksiság' áradat.....

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 11:28:17

@Pampito: Te hol látsz olyat, hogy az MU gálázott? Ez már paranoia :)
@papercut: Az "Arsenal gödörben van" az a jóslatos poszt kommentjeiben egyeztetésre került ágyús szurkolókkal, nem véletlenül van a posztban, nézzetek utána!:)

@Lencse.: Nincs szükségem toborzársa:D, mellesleg nem az én ötletem, volt, hogy ezt tegyük be, csak ha már annyira nem esett le senkinek...:)

@morphine: Te nyertél, remélem, pöte már megkeresett.

@Szigo: Souleymane Bamba és Ross Tokely létező játékosok, bár az előbbi nagyon odafér a Mehmet Aurelio, Kazim Kazim, Hakan Balta vonalba névügyileg...:D

MyGalaXY 2009.08.17. 11:28:55

Souleymane Bamba
Jan venegoor of Hesselink

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 11:29:25

@Ferguson: "Ezt láttátok?: www.youtube.com/watch?v=L97-WnPglbQ"

Ez egy bug a Championshipben. Supportnak kéne írni.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 11:30:16

@MyGalaXY: Ezek létező játékosok, morphine írta a jókat.

undertow 2009.08.17. 11:33:31

@Ferguson: az elöbb linkeltem a beharangozós postba, ezekszerint kicsit lemaradva :)
nem kicsit durva, nem értem, hogy lehet ezt benézni. teljesen megértem warnock sírását, bár egy icipicit mókás hallgatni ahogy sportszerűtlenségről beszél, ha jól emlékszem az ő sheffield utd-je zárt egy meccset a wba ellen 6 játékossal a pályán(ami ugye a meccs végét is jelentette)...

egyébként fordított esetre is volt már példa:
www.youtube.com/watch?v=HFeKOTEFsYQ
igaz akkor még 4. bíró sem volt, nemhogy eszmefuttatások videobíróról :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.17. 11:43:14

@donnelly: még nem, de tudja az e-mailem :-) élesítem a plexi-kockát!

váév építők (törölt) 2009.08.17. 11:44:01

nem szeretem, ha bármelyik edző a bíróra panaszkodik, pláne, ha kedven csapatomé teszi.

tegnap sajnos a pool nem érdemelt győzelmet, de döntetlent igen, hosszú még a szezon, de meggyőzőbbnek kell lennie, ha nyerni akarnak.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.17. 11:58:20

@donnelly: jellemző egyébként: éppen akkor tippelek PL-re, amikor az Arsenal kihagyja a meccsét a celtic kedvéért. Esetleg Celtic - Arsenal, mint pótmérkőzés?

Lencse. 2009.08.17. 12:26:27

@donnelly: Amúgy kurvajó poén, én már Tokelyn besírtam, de a Kamuék már nem estek le. ;)

crouchy 2009.08.17. 12:52:55

A birminghamet hogyan gondoljátok bennmaradni? Ha 18. hely felett is végeznek, őket ki fogják tiltani. Egyszerűen nézhetetlen amit művelnek.

halihalo 2009.08.17. 12:55:33

@váév építők: Azért néha művelnek olyat a sporik, amire lehet panaszkodni...

ZenZo 2009.08.17. 12:59:51

Sajnos egy meccset sem láttam teljes egészében, a sajátunkat sem. Kicsit meglepődtem pár eredményen, a Wiganén, a sajátunkon, az Arsenal esetében csak a mennyiségen, sima 3-0-át vártam.

A Chelsea meccsről is csak összefoglalót láttam, ez alapján meg a CS alapján annyit tudok mondani, hogy Carlonak fel kell ismernie, hogy a diamond egyelőre nem ütőképes a PL-ben, s azt csak akkor pályán alkalmazni, mikor már tökéletesen működik. Ehhez pedig meg kell találni a gyémánt élére a megfelelő embert, mert Lampard nem az. Drogba ezért kellett, hogy maradjon, mert simán képes hozni ilyen meccseket, mert nevetséges, hogy 17-ből 10-szer eltaláljuk a kaput, azt kettő megy be, míg a másik oldalon 4/2/1, 70-30-as labdabirtoklás mellett. Ismét csak az van, hogy a saját térfelén lecövekelő, 10 kapussal játszó csapatokkal szenvedünk, ezen változtatni kell, amihez pedig egy olyan kreatív ember kell, aki képes ilyen helyzetekben váratlant húzni. Baromi jó a keret, erős a csapat, jó lövők, fejelők, góllövők, van minden, rakkolás, erő, akarat, pont az hiányzik, amit CA a diamonddal akar hozni: karakter. Egy kis kreativitás, ötletesség. Amíg dühből kell lefocizni valakit, addig nincs gond. Mikor hagynak támadni és játszani, akkor nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Erre kell valami orvosság.

halihalo 2009.08.17. 13:02:48

@ZenZo: Egyetértek. Ez a gyémánt nem működik. Nem az edzőnek kell a csapatot a maga képére "erőltetnie", hanem olyan formát kell találnia, ami a csapatban lévőknek megfelel.

nagyon halott 2009.08.17. 13:30:02

@pote: kösz, már majdnem elsírtam magam.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.17. 13:48:42

@donnelly: Azért a brazil bajnokság reprezentánsai Claudio Pitbull és Alan Delon sem rossz nevűek.

England win The Ashes! 2009.08.17. 13:58:01

@donnelly: Ah, a törökök! Régen a Sas repkedett, most a Balta csapkod.
Mellesleg én már szombaton furcsálltam az O'Fake nevet, de
a) lusta voltam utánanézni,
b) Babayaro és Yapi-Yapo után már semmin nem lepődöm meg,
c) azt hittem a cikk megtörtént eseményeket dolgoz fel.

(McKamough felett viszont elsiklottam.)

MUfanatic 2009.08.17. 14:12:24

Rooney gólja muhaha? Zseniálisan kényszerítőzött a kapufával...

Woland 2009.08.17. 14:24:34

@Dr Jozef Vengloš:

McKamough nekem sem tunt fel, foleg mivel szerintem nem 'mek-kamu' hanem 'mek-kamo' lenne a kiejtes : ) (plough, borough stb.) meg nagyon autentikusan is nez ki igy leirva : )

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 14:37:39

@Woland: Az angolban csak sejtésed lehet a kiejtésről, de mindig érhet meglepetés, annyira nem következetes a dolog. Pláne a skót angolban;)
Egyébként azért választottuk az ou-s változatot, mert így tényleg sokkal autentikusabb:D

SamS 2009.08.17. 14:55:29

@Csöncsön: Csak Owen leginkább magának köszönheti, hogy minden meccsén ziccerekbe kerül. Olyan fantasztikusan mozog üresbe, hogy neki egy átlagosan játszó United is elég ahhoz, hogy 4-5 gólszerzési lehetősége legyen. Az más kérdés, hogy egyelőre nem rúgja be ezeket, de akkor kell leginkább aggódni egy csatárnál szerintem, ha helyzetbe se kerül.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.17. 14:59:32

@SamS:

(Ebben van igazság. Én is érzek Owenben potenciált.)

Beyonder 2009.08.17. 15:26:56

Mi a furcsa a Balta névben? Az konkrétan azt jelent, hogy balta (csak a törökben ez inkább egy fegyverfajtát jelöl).

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 15:28:34

@Beyonder: Mért, az nem lenne vicces, ha valaki Balta Béla néven játszana balhátvédet?:)

England win The Ashes! 2009.08.17. 15:38:57

@donnelly: Apríthatná a tuskó, falábú csatárokat.

bag 2009.08.17. 16:57:18

nem láttam a Pool meccset! Ilyen évek óta először fordul elő. :(
Ma felhívtam a kábelszolgáltató ügyfélszolgálatát-ahol, csak a Pool meccsek miatt fizettem elő a méregdrága "digtális" csomagra-, hogy valamilyen másik csatorna nevezetesen a Digisport fogja közvetíteni a PL és BL meccsek többségét. udvariasan érdeklődtem, hogy ők mikor lépnek és engednek a tömegnymásnak és teszik be bármelyik csomagjukba fenti csatornát. Na most ahhoz a sötétséghez képest, amit az "ügyintéző" válaszolt, a Marianna árok egy csillagtalan éjszakán fényárnak számít... egyszerűen fogalma sem volt, h miről beszélek és hát a közeljövőben nem terveznek változást a kínálatban...

mit lehet tenni?

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.17. 17:13:30

@bag: lemondani a kábelt. és ha még kötbéres, számold ki, mennyi az, és mennyi amennyit ki kéne fizetned érte feleslegesen, ha megtartanád, lehet még a kötbérrel is jobban jössz ki.

nekem egyébként nincs tv előfizetésem évek óta (már egy éve TV-m sincs, hiszen a DVD megy a számítógép lcd-n is), nem jó meccset neten nézni, sőt, de ennél a szivatásnál minden jobb. szóval: welcome to the club :-D

Lebowski Őtökisége 2009.08.17. 17:19:27

@bag: justin.tv - VÉSZhelyzetben átVÉSZelhető, de ez átmeneti megoldás.

halihalo 2009.08.17. 18:51:52

A streamekért ezt nézzétek. A szemét ES2 miatt kénytelenek sokan ráfanyalodni. De szinte indig van elfogadható minőségű stream, és néha majdnem HD minőség is pl. a hollandoknál!)
www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football

Lencse. 2009.08.17. 21:23:54

@Beyonder: A tévécsatornák épp most taszajtják végleg alkoholizmusba a magyar nemzetet. :(

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.17. 21:25:21

@Lencse.: Nem kellenek ehhez a tévécsatornák.

Lencse. 2009.08.17. 21:37:52

@popp: Na ja, de érted, lenne pár erős ember, aki otthon maradna, és vedelés helyett a világ legjobb focijának szentelné az energiáit, erre őt is beleviszik a bűnbe.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.17. 22:40:45

@Lencse.:

(Elfelejtettem gratulálni a tippverseny megnyeréséhez! Ugyan Owen képességeit túl, Rafáéit meg alábecsülted, az üveggömböt hibásan kódoló donnelly ellen ez is elég volt a győzelmünkhöz.)

Lencse. 2009.08.17. 22:51:33

@popp: Ez nem vita tárgya, de ha életemben minden meccset ott néztem volna, ma már sokkal többet tudnék a szervátültétésről, mint amit most.

@Csöncsön: (Köszönöm. Owen még csak-csak, de az a Cé dupla nagyon bennemaradt a meccsben, remélem legközelebb már elsül a kisöreg lába.)

badblood 2009.08.17. 23:42:37

Bátorkodom feltételezni, hogy Drogba második gólja nem lecsúszott beadás volt ;)
De elég gyengén muzsikált a Chelsea, arról nem is beszélve, hogy a Hull gyakorlatilag egyszer jutott el a Kékek kapujáig, és akkor gólt tudtak szerezni.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.08.17. 23:50:05

@badblood: Nehéz megítélni. A mozgása alapján, és az alapján, hogy végig a labdát nézte, beadásra gyanakszunk. Persze Drogba képes ilyesmire, de mintha ő is azt nyilatkozta volna, hogy be akarta adni...

értelmetlen_nevű 2009.08.17. 23:56:10

Lesz még Hiddink Chelsea edző.

Woland 2009.08.18. 00:54:32

@badblood: @donnelly:

news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/c/chelsea/8203300.stm

Drogba interjuja. amugy szerintem is siman hazudhatta volna hogy szandekos volt, de bevallasa szerint Kalou-nak szant lecsuszott beadas volt.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.18. 08:38:50

@Woland: lehet ám ezen a lovon fordítva is ülni: direkt lötte, d h ne tartsák nagyképünek, azt mondja lecsúszott...

Lencse. 2009.08.18. 09:12:03

@morphine: Ez egy kibaszott diszgrész.

töröltprofil (törölt) 2009.08.18. 09:57:30

A Pool megint elkúrja a szezon elejét és majd csak a hajrában tér észhez. És amikor majd a MU fog vezetni egy ponttal előttük akkor kapnak észhez hogy nem kellett volna elkúrni a szezon elejét.
Édes istenem elegem van már belőlük.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.18. 10:22:42

Azt írja a mirror, 1,5m fontra kurtították Benitez költségvetését az ancsik. Egyelőre a MU, a Pool és az Arsenal is nyereséges az átigazolási piacon, azaz többért adtak el, mint amennyiért vettek. big4, mint a pénzügyi erőből európát lesöprő népség? Na ennek vége. Eljött a pillanat, hogy Arsene gazdaságpolitikája elkezd gyümölcsöt hozni: az Ágyús fiatalok beértek, beérnek sorban, míg a többiek már nem tudják pénzzel betömni a lyukakat. A pool például kifejezetten sánta madár benyomását keltette állítólag a T'ham ellen, köszönhetően Alonso hiányának - és úgy tűnik, ismét nem tudnak senkit venni, aki a Gerrard / Torres párost pótolja sérülés esetén. Szerintem idén nem lesznek bajnokok, és nem azért nem, mert vesztettek az első fordulóban, hanem mert a csapat tavalyi gyengeségeit nem sikerült kijavítani, viszont Alonso távozásával egy újabb gyenge pont keletkezett. MU-nál nagy kérdés, hogy bírják az iramot a kicsiket aprító Cé nélkül. Én úgy látom, a big4 kiegyensúlyozódott, és idén bármelyikük lehet bajnok - igen, az Arsenal sem gyengébb már a többieknél, mert azok hozzágyengültek, miközben mi minimum szinten maradtunk, de lehet, h a fiatalok fejlődésével még erősödtünk is.

És nem, nem lóg a kezem a bilibe. Wenger knows.

SamS 2009.08.18. 10:32:02

@morphine: Bár szerintem ha nyer a Pool és az Arsenal egy jobb passzban lévő Everton ellen X-el, akkor ezt most mind nem írod le. Magyarul 1 forduló alapján ítélsz meg dolgokat.

"míg a többiek már nem tudják pénzzel betömni a lyukakat"

Ha Fergie eszetlenül elkezdi szórni a pénzt, és ahelyett, hogy nagyon okosan megszerzi ingyen Owen-t, megveszi irreális árért Benzemát, akkor lett csak betömve a Ronaldo és Tevez által keletkezett lyuk? Attól, hogy valaki nem költ fölösleges fontmilliókat, nagyon is erősödhet - pl. szerintem jobban járunk a 0 Owennel, mint a 25 milkás Tevezzel.

Azt sem értem, hogy a Chelsea miért gyengült. Ez is csak egy jóslat az első forduló alapján.

Egyedül a Pool jelentős gyengülését érzem én is így majdnem látatlanban.

Woland 2009.08.18. 10:40:19

@morphine:

nem azert mondom mert Eszak-London masik felenek szoritok, de szerintem iden sem lesz versenyben az Arse az iden vegen. az igaz hogy talan gyengult a United, de annyit nem hogy egy kabe szinten tartott Arse partiban legyen vele. a Chelsea semmit sem gyengult, sot Zsirkov reven jott egy jelentos erosites - es ha Drogba nem lesz annyit serult mint tavaly akkor meg jobb idenyuk lesz. A Liverpool-t pedig egyetlen egyszeru dontessel a tavalyihoz hasonloan veszelyes csapatta teheti Rafa: Benayount a kezdobe! Carraghert meg kitenni onnan amint felepul Agger. na meg Nemethet a padra! ;)

a Citeh is nehez rivalis lesz ha Dunne helyere sikerul hozni valakit. a palya tobbi reszen mar nagyon jol el vannak latva. Barry nagyon jol bekezdett a Rovers ellen.

magunkrol nem vagyok most sem tul biztos, lehet hogy nem lesz meg a 100%-os teljesitmennyel es egyszamjegyu kapott gollal behuzott bajnoki cim, de 4-6. hely szerintem nem Csodaorszag.

szoval harmadik hely az Arse-tol nagyon szep teljesitmeny lenne, es szerintem az eroviszonyok alapjan ez a legtobb amit ki lehet hozni az evbol. ha Arshavin egeszseges marad vegig. basszus az igaz amugy hogy Diaby lerugta Rosicky-t az egyik utolso mult heti edzesen? csehul erezheti magat a srac.

Mr.AT 2009.08.18. 10:40:34

@SamS: C.Ronaldo, Tévez és F.Campbell helyett jött Valencia, Owen és Obertan.
Egyik sem az a klasszikus minőségi váltás, én itt érzek némi gyengülést.

Nem is annyira csatársorban, én nem Benzemát, Huntelaart, vagy egyéb drága csatárigazolást hiányolok (Rooney, Berbatov, Owen, a fiatalokkal, Welbeckkel, Machedával kiegészülve hozhatja a meccseket), hanem egy kreatívabb középpályást. Cé rengeteg erőt lekötött az ellenfeleknél védőmunkában, s most a ManU-ból kicsit hiányolom azt az embert, aki ugyanezt megteszi. Az öregek (Giggs, Scholes) már tényleg öregek, a többi középpályás (Carrick, Fletcher, Hargreaves, Anderson) meg inkább iparos, semmint művész. Rakkolni és passzolni tudnak, de színezni a játékot, összezavarni a védőket azt egymagukban nem.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.18. 10:44:29

@SamS: "Egyedül a Pool jelentős gyengülését érzem én is így majdnem látatlanban."

Látod, ebben mégiscsak egyetértünk, a többit meg én is csak úgy vélem, nem látom még bizonyítottnak. Owen tényleg bejöhet, nem kérdés, de azért van abban valami tendencia, hogy ne mondjam paradigmaváltás, hogy a 4 nagy, akik az utóbbi években mindenkinél többet költöttek, most hirtelen elkezdtek a nyereségre hajtani. A chelsea sem költött soktízmilliót, miközben nekik hiányzik a creatív játékos még mindig.

Szerintem nem baj, ha nem költ valaki, félre ne értsd, Arsenal drukkerként hülyén is venné ki magát, ha a pénzszórás mellett kampányolnék. De ettől még jelzésértékű. És míg Wenger évek óta 0 fontból építkezik, minden évben nyereségre hajt, a többiek eddig költhettek. Ezért írom azt, hogy most eljöhet az a pillanat, amikor kiegyensúlyozódik. De csak eljöhet, simán lehet, hogy Aquilani felépül és szárnyat kap a pool, simán lehet, hogy Carlo tökéletes gyilkológépet csinál a cheslkiből, simán lehet, hogy Owen nem töri ki a lábát, viszont hozza meccsenként az a 0,8 gólt, amivel Cét pótolja, és simán lehet, hogy az Ágyús igéretek idén is megtorpannak. Nem tudom, nem is akarok jósolni. De vannak jelek.

Ne feledd, a Pool azért nem tud költeni mert óriási a hitel a klubbon, és most pont hitelválságvan, tehát éppen a hitel lett sokkal drágább. A MU-nál ugyanez a helyzet, csak Owen érkezése miatt senkinek nem tűnt fel, hogy jó 70 millát zsebreraktak a hitelező bankjaik. Abramovics bukója szintén közismert, nem is erősített a chslki máshol nagyot, csak a kispabon . az meg vagy bejön, vagy nem. Vannak jelek.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.18. 10:49:33

@Woland: Sok a "ha"..... Nálam is sok, csak én mást látok ezekbe, mint te. Agree to differ, én azt mondom. Meg hogy majd meglátjuk. Nekükn például kardinális meccs következik éppen most, hiszen, mindenki tudja, a BL pénzének hiányát nagyon megérezné a csapat.

És még egy. Az Arsenal ugyan nem vett új játékosokat, viszont minden fiatal hónapról hónapra erősebb és jobb. Ezt a Chelski nem tudja elmondani magáról, vén szatyrok :-) a Pool és a Utd meg, mint korábban írtam, elképzelhető, hogy ponsztokon gyengült. Ezért írom, hogy LEHET, hogy kiegyensúlyozódnak.

nagyon halott 2009.08.18. 10:52:22

@morphine: egyetértek, az arsenal nem gyengébb a többieknél, de nem azért mert azok hozzágyengültek.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.08.18. 11:17:55

transfermarkt.de/de/basic/default/menue_transfers/transfer/menue_transfers/startseite.html

ebből is lehet látni, hogy ligaszinten mi történt eddig az átigazolási piacon. A Premier League hosszú idő után zöldben lenne, ha a Manchester City nem pumpál bele százmillió fölött az átigazolásokba, a spanyol piacot pedig szokás szerint a Real Madrid és kisebb részben a Barcelona torzítja.

Idén relatíve a legtöbb pénz (értékes játékos) a Bundesligába vándorolt, ahol egyenletesen költöttek a csapatok.

A PL szerintem is kiegyensúlyozott és izgalmas lesz, a Liverpoolt pedig nem kéne alulértékelni.

Mourinho már nem a király 2009.08.18. 11:18:51

Azt mondják a Poolnak 2M fontot ad Beniteznek igazolásra :D

Chelsea pedig ha igaz bidelt mindenre ami csak mozgott, de még nem sikerült nagy nevet elkapni. Most tán Agüerot hajtják.

undertow 2009.08.18. 11:50:43

@badblood: de, az volt.

"'To be honest it was a cross for Salomon Kalou, but the intention was there and I had so many chances that I think it was a gift,' explained Drogba.

'We had a difficult second half because we could have scored a lot of goals but we were unlucky.

'I could have scored two or three goals before the last one, but we won and that's the most important thing.

'You have to create your own luck, and although I wanted to cross for Salomon, the ball went into the goal, so I was lucky and it is always good to win the first game.'"

undertow 2009.08.18. 12:13:15

@morphine:
valóban, abra akkorát bukott, hogy 2008 végén egy tollvonással leírt 300valahány milliót a klub tartozásából :)
még mindig 10mrd font felett van a vagyona, ehhez mérten minden amit a Chelseare költ aprópénz. az, hogy a real féle irreális árakat nem akarja kifizetni nem jelenti azt, hogy nem is engedhetné meg magának. ami nem is tragédia, már így is nevetségesen nagyra van fújva az átigazolási lufi.

undertow 2009.08.18. 12:16:57

@morphine: a l'arse 4 éve nem nyert semmit és belátható időn belül nem is fog. ezt a chelsea nem tudja elmondani magáról :p

undertow 2009.08.18. 12:18:17

@Anthony - awkward silence: igaz, már persze ha elhiszel mindent amit a goal.com vagy a blikk ír :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.18. 12:26:13

@undertow: Az ok mindegy az eredmény ugyanaz. De furcsa is lenne, ha egyetértenénk :-)

shinigami 2009.08.18. 12:31:49

off:
sportgeza hir cime:
A Zenit Mutut akarja
Huszti Szabolcs csapattársa lehet a Fiorentina olasz válogatott csatára.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.18. 12:37:29

@shinigami: kapcsolódó hír az, hogy a dollár bankjegyek 80%-a kokainnal szennyezett?

:-)

Lebowski Őtökisége 2009.08.18. 12:45:28

@morphine: bolíviában pedig a hiperinfláció ellen a kokainért befolyt dollárokkal tudnak csak éppenhogy életbenmaradni.

hiperinfláció:
amit ma dollárra válthatsz, ne halaszd mostanra.

halihalo 2009.08.18. 12:51:24

@morphine: "big4, mint a pénzügyi erőből európát lesöprő népség? Na ennek vége."
Azért én úgy látom, hogy pl. a Chelsea simán elköltött volna még 100 milliót, ha pl. Ribery és/vagy Agüero odamegy. De nem mentek, másra meg nem akartak költeni. Szóval, ha lenne kire, szerinem pl. Abramovics költene. Ettől függetlenül Wenger pénzügyi politikája szimpatikus.

halihalo 2009.08.18. 12:54:30

@Mr.AT: "Az öregek (Giggs, Scholes) már tényleg öregek"
Igen. scholes egre többet rugdosódik... És nem lő...

wan2bee 2009.08.18. 13:11:51

azert az szembetuno, es nem utolso szempont, hogy a PL top 6 csapatabol mondjuk csak a Chelski valtogatja ugy az edzőjét, mint egy fejlődő ország polgárai az alsónadrágot... Az sem mindegy azért, hogy minden évben új manager keze alatt kell teljesiteni, es nem alakul ki az osszhang adott esetben. Szó nincs a helyzet tulmisztifikalastol, hiszen egy Chelsea szintu csapatnak egy 5 éves óvodás irányitása alatt is kéne tudnia focizni magától, de jót semmiképp sem tesz a csapatnka. Én jelenleg ezt látom a chelsea legnagyobb hibájának. Még ha Benitez a skizofréniájával ezt egy személyben is képes hozni néha.. Remélem idén tényleg beérik a csapat. Nincs ma olyan játékos az ágyúsok 20-as keretében, akinek ne lenne helye bármelyik elit csapatban, vagy bármely ország válogatottjában. Talán Bendtner kivételével. De talán idén ő is felnő és nem az lesz a legnagyobb hir róla az évben, hogy letolt gatyával mata részegen dobták ki egy bárból.. Go Gunners. sok mindent kinézek ebből a csapatból idén. Többet is talán, mint tavaly. Főleg ha a MU meg a chelsea megszűnik alibizni az idegesitő 1-0-kal. hosszu évek óta az egyik legizgalmasabb pl-t vizionalom.

Black Lotus · http://labdabiztos.blog.hu 2009.08.18. 13:21:26

Bocsánat az offért, akinek volna kedve tippelni a Debrecen holnapi fellépésére, azt várjuk szeretettel:
labdabiztos.blog.hu/2009/08/18/jatek_hatarok_nelkul_vii_bl_vagy_el

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.08.18. 13:24:36

@wan2bee: Azért azt is vedd figyelembe, hogy Mourinho után jött Grant. Tudni lehetett, hogy ideiglenes megoldás, a sikerek ellenére nem sokan lepődtek meg, hogy leváltottuk.
Jött Scolari, de az eredmények vele nem, már a BL-es helyezés volt veszélyben, nagyon jó döntés volt elküldeni. Majd jött Hiddink, aki szintén ideiglenes volt, nem a klub hibája volt, hogy távoznia kellett.
Én is hiányolom a türelmet a vezetésből, de Scolari elküldése így utólag jó döntés volt.

Mourinho már nem a király 2009.08.18. 13:24:57

@undertow: már persze nem mondtam hogy elhinném, hanem csak azt, hogy írják. Amugy te meg gondolom Cselszki drukker lehetsz. Kb. mióta is?

halihalo 2009.08.18. 13:27:00

@morphine: "Az Arsenal ugyan nem vett új játékosokat, viszont minden fiatal hónapról hónapra erősebb és jobb. Ezt a Chelski nem tudja elmondani magáról, vén szatyrok :-)"
A Chelsea érdekes takikát követ. Egy csomó tehetséges fiatalt elküldtek kölcsönbe más együttesekhez (pl. Mellis-Southampton, Mancienne - Wolverhampton, Patrick van Aanholtot-Coventry City). Valószínűleg úgy gondolják, hogy a mostani keret még "működik" 1-2 évig, és akkor elsőcsapatos tapasztalattal visszahívják a közben fejlődő ifjakat, amikor azért a mostani törzsgárda jó része már 30 és afölött lesz. .

halihalo 2009.08.18. 13:28:32

@Anthony - awkward silence: Agüeroról lekéstek, mert itt a BL. Ha két héttel előbb ébrednek ennyi pénzzel, akkor a menedzsere szerint meg lett volna az üzlet.

halihalo 2009.08.18. 13:36:38

Arabok veszik meg a Pompey-t is. Ömlik a pénz továbbra is a L-be...

montipájton 2009.08.18. 13:51:43

Szerintem a Liverpool innentől nem nagyon fog kikapni senkitől és/vagy bajnok lesz.

Walmer 2009.08.18. 14:08:22

Arra azért kíváncsi leszek a sok Arsenal fan mit fog majd mondani a "fiatal tehetségekről", mikor november közepén Wengerék 15 ponttal lemaradva az elsőtől a Citeh mögött a 6. helyen állnak majd és éppen 1-0-ra égnek az Emiratesben a Birminghamtől, 10 emberrel játszva, mert fabregast bezavarták az öltözőbe, miután leköpte a City gyúróját.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.08.18. 14:15:18

@Walmer: Arra meg mi leszünk kiváncsiak, mit fog a united tenni januárban, mondjuk a feltört wigani gyepen, amikor Owen sérült, Rooney eltiltott, Nani fázik, és az istennek nem akad senki, aki lőne egy gólt. Ja és mindezt úgy, hogy már megvolt az 1-3 a Citehtől a Traffordon.


(jövőbeni eseményekre vonatkozóan beszólogatni mindenki tud. itt fentebb nem ilyesmiről ment a vita, de mindegy.)

wan2bee 2009.08.18. 14:36:00

@Zsoca87: nem igazán foglalkoztat a Chelsea edző kérdése, remélem elnézed nekem :) Nem is kritikát irtam személyi kérdésekben, csak azt az állandóságot nem látom bennük, ami máshol megvan. Aztán hogy ez milyen részleteket tartalmaz, kinek mire van szüksége, ahhoz már nem értek. A legjobb haverom szintén Chelsea drukker. Mindig megkérdezi, hogy most épp melyik oviból vásárolunk magunknak az idény elején, én meg mindig visszakérdezek, hogy nektek akkor most ki is az edzőtök. Ennyi. :) nyerjen mindenkinek a csapata, es akkor pontegyenloseggel elso lesz mindenki. eljen marx! :D

Woland 2009.08.18. 14:42:08

@wan2bee:

"Nincs ma olyan játékos az ágyúsok 20-as keretében, akinek ne lenne helye bármelyik elit csapatban, vagy bármely ország válogatottjában."

ez azert vitathato : )

olyan jatekos is akad boven abban a 20-as keretben akinek meg az Arse-ban sem lenne szabad hogy helye legyen, nemhogy a top3-ban. sot, Eboue-t, Denilsont, Diabyt, Songot, Sylvestre-t, Bendtnert, Velat, Fabianskit meg a Tottenham padjara se kivannam. (halkan megjegyzem hogy ezen jatekosok Eboue, Bendtner es Vela kivetelevel a valogatottjukba sem igen fernek be.)

Arsavin, Ferike, Sagna, Clichy, Eduardo, Rosicky, talan Walcott, talan RvP - ezek a jatekosok akik kozel vagy eppen teljesen egalban vannak a posztjaikon szereplo top3-jatekosokkal. a tobbiek varacskos disznok, csak az anyai szem latja szepnek oket.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.18. 14:44:21

@halihalo: Olaszországban majdnem minden nagy csapat ezt csinálja. Igazuk is van , jobb ha egy fiatal a kisebb csapatban játszik, mintha egy nagy ban padozik.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.08.18. 14:47:29

@Woland: Songot azért elég régen láthattad játszani ;)
Denilsont, Silvestret nem vitatom. Eboue cserejobbhátvédnek elsőrangú,de máshol haszontalan. Bendtner meg jó lesz idén.

Woland 2009.08.18. 14:52:15

@JClayton:

a transfermarkt.de szerint Aaron Lennon piaci erteke 13 millio font. nehez komolyan venni : ) itt baratok kozt is kabe 100%-os a tevedes.

vajon hogy allapitjak meg ezeket a szamokat? Lennont annak idejen egy milkaert vettuk asszem. tuti hogy nem a Spurs a forras, mert ha tizenharom milla lenne az ara akkor mar reg nem nalunk jatszana a srac.

halihalo 2009.08.18. 15:00:49

@peter135: Song tényleg jó volt az utóbbi időben...

Woland 2009.08.18. 15:01:27

@peter135:

tenyleg fejlodott valamit Song a mult szezonban, de tudjuk mennyire a pincebol indult. azert mondom hogy nem ultetnem a padra sem mert Palaciost, Huddlestone-t es Jenast jobb jatekosnak tartom es az o szerepkore az Arsenal gyenge pontja. Talan O'Hara szintje, nagy bennuk az akaras es neha osszejon nekik egy-egy nagyon jo meccs, de van meg hova fejlodniuk.

undertow 2009.08.18. 15:22:37

@Anthony - awkward silence: természetesen 2004, elötte nem is létezett a klub, nem?

undertow 2009.08.18. 15:29:15

@Zsoca87: ugyan, közismert tény, hogy a Chelseanek nincs történelme és minden drukker johnny come lately. inkább ugurjunk le a büfébe még egy pezsgőért és pár kaviáros- és homáros falatkáért.

undertow 2009.08.18. 15:30:57

@Walmer: ha ezek mellett még a spuds kieső helyen áll, akkor ez már szinte utópisztikus jövőkép :)

undertow 2009.08.18. 15:34:53

@wan2bee: igen, sajnos tény, hogy josé utódját még nem sikerült megtalálni. grunt(szerencsére) és hiddink(sajnos) eleve csak átmeneti megoldás volt, big fail scolari pedig orbitális mellényúlás kenyon részéről. charlie remélhetőleg tovább húzza, de ehhez azért arra is szükség van, hogy ne legyen annyira inkompetens mint a brazil a tavalyi szezonban.

halihalo 2009.08.18. 15:55:14

@undertow: Az a baj, hogy az első meccs alapján hasonlóan béna volt a csapat, mint Scolari "alatt". Sok helyzet, de nem ment a góllövés. Szerencsére Drogba most jó formában van, ami akkor nem volt meg. De valahogy az angol csapatokkal szemben nem megy. Az olaszok ellen jobban... :) Ha PL-t akar nyerni a csapat, ezen változtatni kell. A BL-hez, lehet, jó lesz így is. :)

undertow 2009.08.18. 16:54:06

@halihalo: volt vagy 10 kapuralövés, voltak helyzetek, azokat nem az edző hagyta ki. persze egyelőre a taktika is döcög kissé, de ez még idény eleji forma, bőven javulhat a csapat.
egyébként ha megnézed scolarival fergetegesen kezdtük a szezont, aztán mi lett belőle...

egyelőre próbálok optimista lenni és megelőlegezni a bizalmat. majd ha januárban a top4 helyezés lesz veszélyben akkor lehet kongatni a vészharangokat.
egyébként ha PLt akarunk nyerni akkor az ilyen kiizzadt egygólos győzelmek a szenvedős meccseken tökéletesek :)

papercut 2009.08.18. 17:29:21

@Woland: Nagyon örülünk, hogy ennyire foglalkoztat az Arsenal hogy nem bírsz róla lekattanni, de nem inkább a saját porta körül kéne szétnézni? Ha annyival jobb játékosok alkotják a Spurs keretét, akkor miért nem ti vagytok a Bl-ben már 11-ik éve? az utóbbi években csak pénzköltésben tudtatok fölénk kerekedni, elmegy 50 misi, nem baj van még, eredmény meg nuku. Szóval koncentráljatok az Uefa.. bocs Európa ligára, és hadjatok nekünk békét. Ahoy!

Woland 2009.08.18. 18:07:34

@papercut:

miert zavar az, hogy kommentelek egy par Arse-szurkerrel? ha olyan megallapitast olvasok amivel nem ertek egyet es viszonylag erdekel akkor elofordul hogy veszem a faradtsagot es leirom ezt es megindoklom. felsoroltam nyolc Arse-jatekost akik top minoseguek es nyolcat akik szerintem nem eleg jok a PL egyik meghatarozo csapataba.

amit te irtal abban nem talaltam erdemi mondanivalot, bocs.

ja, es nem kotelezo olvasni a kommentjeimet : ) es kiket takar a tobbesszam? kik orulnek meg rajtad kivul? arisztokrata vagy? es hogy kerheted tolem hogy hagyja beken a Tottenham az Arsenal-t? : ) ami egyebkent is vicces hiszen egy bajnoksagban van a ket csapat.

jo szurkolast estere!

halihalo 2009.08.18. 19:16:40

Tehették volna a PL meccseket két órával előbbre, hogy a BL-t is lehessen nézni, vagy fordítva.

adamskij · http://adamskij.bandcamp.com 2009.08.18. 19:42:03

@morphine: szerencsére Vermaelen azért Londonba költözött.

Wenger jó helyen kapisgál, amikor 6-8 milliós árú játékosokat figyel a gyenge helyekre, csak félek, hogy pont a pénzügyi korlát miatt nem tud olyan belső védőt és védekező középpályást szerezni még, ami miatt decemberben és januárban vágóhíd várható, míg a City megint invesztál egy százast, ha nem többet.

jelen pillanatban a Chelseat látom legesélyesebbnek, viszont a United se gyengült, sőt. Poolban benne van a menetelés, de a bukás is, a City ereje meg a négyessel való párharcokban derül majd ki igazán. nem is kell sokat várni rá.

Walmer 2009.08.19. 09:04:46

@undertow: igen, ez a kedvencem. Ez mindig előjön a Chelsea szurkolók kontra akármi ellen? Mióta szurkolsz a Chelseanek? Meg hogy, mennyire imádtam a Zola/Vialli-féle csapatot. Az egy dolog, hogy fingjuk nincs miért imádták, az egy másik, hogy csak a futballsznobságukat bizonyítják ezáltal, egy harmadik, hogy valszeg nem is látták azt a csapatot és egy negyedik, az a csapat volt a tipikus zsoldossereg szinonímája petrescustol, deszájostol, viallistól, zolástól. A mostani csapatban meghatározó ember (tehát nem Sevcsenko és co), aki sztárként érkezett kettő van: A. Cole és Drogba, akit még a marseilletől vettek meg quasi aprópénzért.

undertow 2009.08.19. 12:00:28

@Walmer: nem teljes az egyetértés. gullit és vialli alatt a meghatározó külföldi játékosok mind imádták a klubot, és a lelküket kitették ahányszor felhúzták a kék mezt. különösen a felsorolt négy. petrescu lánya pl a Chelsea nevet kapta, és nem azért mert a román fülekben olyan szépen cseng a szó ;)
persze nyilván volt egy rakás tucatjátkos is akkoriban, akik tényleg csak pénzt kerestek. bogarde, az abszolút tökéletes példa. mondjuk őt a végén már inkább szánni lehetett, úgy kellett kidobni az edzőtermekből miután lejárt a szerződése :)

egyébként pedig egyértelmű, hogy wisey miatt szerették a csapatot, senki sem állhatott ellen a kisfiús sármjának :D
süti beállítások módosítása