Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

True Colors IIII. - Xabi Alonso

2009.07.11. 20:36 _benito

Átlagon felüli passzkészségű, tökéletes rúgótechnikájú hátravont irányító, vagy dömper sebességű, a feje felett folyó játékot kétségbeesett tekintettel szemlélő ballaszt? Igen, NST-ülés volt péntek este, és egyre duzzadó Scouser-különítményünk ismét nem bírt magával, így újabb bicskázásig fajuló vita bontakozott ki egy játékossal kapcsolatban, így ismét nyájas olvasóink véleményét szeretnénk kikérni, ezúttal Xabi Alonsóval kapcsolatban. „Tavasszal egész Európa legfaszább játékát nyújtó csapatának legfontosabb láncszeme” – jött az egyik oldalról, „Ha még egyszer Pirlóhoz mered hasonlítani, rád borítom az asztalt, uazze’” – szólt az ellentábor véleménye. Ígérjük, lesz olyan is, hogy nem Liverpool-játékosokon veszünk össze, de ha egyszer a bajnoki trófeát emberöltőnként látó vörösöket lehet a legjobban provokálni? És igen, a képválasztás sem véletlen.

197 komment

Címkék: több mint foci true colors

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr201240848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

füligjimmy77 2009.07.11. 20:43:20

"Átlagon felüli passzkészségű, tökéletes rúgótechnikájú hátravont irányító, vagy dömper sebességű, a feje felett folyó játékot kétségbeesett tekintettel szemlélő ballaszt?"

Kabos Gyula szavaival élve: ebből is egy kicsi, meg abból is egy kicsi.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.11. 20:47:32

„Tavasszal egész Európa legfaszább játékát nyújtó csapatának legfontosabb láncszeme”

Mármint Iniesta? :-)

_ _ _

Xabi Alonso hatalmas játékos. Majdnem annyit ér a Poolnak, mint Gerrard vagy Torres. Lehet, hogy zsenge koromból adódik (hehe...), de többször láttam zseniálisan játszani, mint Pirlót... És kevesebbszer csapnivalóan.

Titi120 2009.07.11. 21:07:38

Nem rossz futballista, de én is azok közé tartozom, akik szerint kicsit túl van hypeolva.

4 évvel ezelőtti Pirlohoz, Cambiassohoz, Essienhez képest minusz egy szint.
És a jelek szerint Sennahoz viszonyítva is ...

fingfelelős 2009.07.11. 21:15:01

jó spíler, de nem kulcsjátékos (Gerrard nélküle is levezényli a Pool támadójátékát)

A deep-lying playmaker pozíció (Olaszországban az ilyen poszton szereplő játékos neve ugye direttore) azért nem túl gyakori a mai futballban.

Mellesleg Pirlo sem kifejezetten ezt játsza a Milanban (a válogatott más tészte), mivel ott Kaká is beleszólt a dolgokba.

Talán Redondo volt ilyen a 2002 előtti Madridban, vagy Cambiasso most az Interben.

szeme közé, laposan! 2009.07.11. 21:21:36

"bicskázásig fajuló vita "
Hahahaha! Ezt engedelmetekkel átveszem és mától használom.:):):)

Strigo 2009.07.11. 21:46:09

"Tavasszal egész Európa legfaszább játékát nyújtó csapatának legfontosabb láncszeme"

Milyen aljas ez a sportág, hogy a legfaszábban játszó csapat évek óta nem nyer semmit. Én ugyan Stan Collymore-ra tippeltem, mint következő brit poszt, de nem ért csalódás.

IronRock 2009.07.11. 22:00:48

Nos, hogy beszálljak a (minimum) machete-ig tartó vitába...Xabi Alonso-t nem tudom hova tenni. De komolyan. A képességei alapján simán lehetne klasszis, de amit játszatnak vele, ott nehéz lenne kitűnni, talán utoljára Vieira-nak sikerült...afféle hátravont irányító a Liverpool-ban (Gerrard mellett-mögött), de sokkal többet kell a védekezéssel foglalkoznia - pedig lőni és passzolni is nagyon tud. Ha jellemezni kellene mégis, úgy fejezném ki magam, hogy ő a "vízhordók" világklasszisa. Nem akkora játékos hogy egyetlen villanással meccseket döntsön el, hogy az ő nevével kezdődjön az aktuális országban a sportsajtó napi főcíme, de ha a csapata jól szerepel, abban neki mindig döntő érdemei vannak.
Egy dolog tény: Xabi Alonso szinte bármelyik sztárcsapatba beférne és alapember lenne a képességei és munkabírása folytán. Nem véletlen, hogy a Liverpool nem akar megválni tőle, mert pótolni azon a poszton ahol játszik, szinte lehetetlen. fingfelelős jól megfogalmazta hogy kikhez lehetne hasonlítani a játékát. Tényleg Redondo volt az akihez a leginkább hasonlított a játéka, a maiaknál talán Cambiasso , de ő posztja alapján is inkább védekező középpályás, mint amolyan általános középpályás spíler. Egy biztos: ha azért a köcsög CéRonaldo-ért kiadtak 94 milliót a Real-nál, akkor Xabi simán megér 50-et legalább.

poolfanati 2009.07.11. 22:24:10

Jobb mint Senna!
Láttam már én nagy gólt Sennától is, de amikor egy spanyol támadás megakad és nem tudnak 30 centis passzokkal továbbmenni, mindig xabi alonso viszi tovább az akciót egy 40 méteres passzal oldalt váltva. Ezt főleg a spanyol válogatottban lehet látni, ott az ilyen nem nagy divat, szinte csak ő képes rá.

Németh Krisztián a Poolos edzésekről egyszer azt nyilatkozta, hogy ugye Gerrard a legnagyobb sztár, hihetetlen rugótechnikája van, de őt mégis az lepte meg hogy Alonso még pontosabban rúg.

És hát nem sok olyan játékos van akitől annyira megijed egy kapus, hogy sprintel a kapujába ha csak Alonso arra fele néz. :D

poolfanati 2009.07.11. 22:26:06

@poolfanati: "És hát nem sok olyan játékos van akitől annyira megijed egy kapus, hogy sprintel a kapujába ha csak Alonso arra fele néz. :D"
az kimaradt hogy a félpályáról néz arra fele.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.11. 22:46:31

@poolfanati: "ott az ilyen nem nagy divat, szinte csak ő képes rá"

Piquétől szoktam még látni olyat, de Xavitól sem idegen a dolog.

Viszont az igaz, hogy a Konf. Kupán, amikor Xavi pihent, Xabi szinte Xavi szerepében tetszelgett, hatalmas labdákat osztogatott.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.07.11. 22:51:17

@Csöncsön: "Viszont az igaz, hogy a Konf. Kupán, amikor Xavi pihent, Xabi szinte Xavi szerepében tetszelgett, hatalmas labdákat osztogatott."

igaz, közben kopaszra picsázták őket az amerikaiak, de ez gondolom mellékes :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.11. 22:53:59

@_benito:

Az amerikaiak ellen nem pihent Xavi.

Azt meg, ugye, már kitárgyaltuk, hogy annak a meccsnek a reális végeredménye nagyjából 6-2 lett volna. :-)

RAUL7 2009.07.11. 22:59:52

Pont ma van/volt az esküvője. Direkt az időzítés? :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.11. 23:08:02

Nem mondom, h rossz játékos, de iszonyat sótlan és kiszámítható, ráadásul a legkisebb kockázatot sem vállalja fel soha, gondolom Benitez rajong érte.

A magam részéről csak akkor nyúltam a bozótvágó után, mikor a pudli kompánia azt ecsetelte, hogy Beckham sehol sincs a nagy Alonsóhoz képest.

Titi120 2009.07.11. 23:14:31

Mondjuk ez az Alonso vs Senna rivalizálás egy másik sportágban sokkal izgalmasabb lehetett volna ...

poolfanati 2009.07.11. 23:34:47

@Csöncsön: Piquére nehéz szavakat találni. A Barcában és a válogatottban amikor hátrányban a csapat és ő középcsatárt játszik... Az valami nagyon durva!
De amúgy valószínű hogy a hosszú indításokat a muból hozta. Angliában az összes védő képes erre és mindegyik Xabiról koppint.:D

poolfanati 2009.07.11. 23:37:31

@heinrich: A Luton Town vagy a Newcastle elleni saját félpályáról lőtt gólját linkeljem? :D

Amúgy igazad van, a 'Castle elleni gólja után Rafa azt nyilatkozta, hogy úgy megijedt hogy csak úgy elbikázza a labdát félpályáról.

Sótlan? Pirli és Cambiasso is az.

RAUL7 2009.07.11. 23:37:44

@heinrich:
Mit tud Bekem, amit Xabier nem? Félpályáról kapura ívelgetni pedig minden, csak nem sablonos. Főleg nem úgy, ahogy ő teszi (ált. eltalálja a kaput).
Nálam manapság egy focista ott kezdődik, hogy mindkét lábát használja, és nem csak támaszkodásra. A nagy David már itt kiesik a pikszisből.

RAUL7 2009.07.11. 23:40:55

A jobb, mint Senna vitába nem akarok bele menni, de nekem az az érzésem, hogy Xabi nélkül is megnyerték volna az EB-t a spanyolok, Senna nélkül soha.

poolfanati 2009.07.11. 23:49:12

@Titi120: És mért pont a 4 évvel ezelőtti játékosokhoz hasonlítod? Mért nem az ideiekhez? Máris kiesett Pirlo és Cambiasso.

Ennyi erővel máskor hasonlítsd rögtön Puskáshoz.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.07.12. 00:18:31

@poolfanati: lemaraadtam valamiről, úgy látszik. cambiasso kiesett volna?

Glory 2009.07.12. 00:58:56

@RAUL7: ajanlom nezegess par mu meccs osszefoglalot es lathatod hogy beckham ballal is szinte ugyanolyan jol tekerte be a labdat mint jobbal. szoval bukta. beckham klasszisokkal jobb volt.

capor_ 2009.07.12. 02:28:05

Alonso nem kap annyi felelősséget, hogy bebizonyítsa a teljes tudását.
Az meg, hogy nem "vállal kockázatot" teljesn érthető az ő posztján...

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.07.12. 04:18:05

@heinrich: "A magam részéről csak akkor nyúltam a bozótvágó után, mikor a pudli kompánia azt ecsetelte, hogy Beckham sehol sincs a nagy Alonsóhoz képest."

aljas, demagóg csúsztatás.

seahawks 2009.07.12. 07:37:20

azért a hype-tudás arány bekemnél jóval nagyobb volt, ő bevásárolta magát a mu-ba és a reálba...

_benchpotato 2009.07.12. 08:12:53

@seahawks: verseny van a legnagyobb idiótaság bekommenteléséről? mi a fődíj?

áá, most már úgyis mindegy.

Ferguson 2009.07.12. 08:20:42

A srác a MU-ban padozna :P Talán ez a különbség a két csapat között az ördögök javára...

kroos 2009.07.12. 08:31:33

,,a legkisebb kockázatot sem vállalja fel soha"
ha ö nem passzol elöre akkor mascerano meg senki se fog. sokszor ezért nézhetetlenek a pool meccsei.
Szerintem remek játékos.És pont hogy alul van hypolva.

RAUL7 2009.07.12. 08:46:59

@Glory:
Csak hogy lásd :D Kurva nagy öngól :D
lol.
Mit kellett látnom? Végignéztem, és mindet jobb lábbal lövi, a legtöbb esetben bántóan egy lábbal ér csak a labdához!!!! A Real elleni góljánál is csak a jobb lábával szlalomozik, mondjuk 1-3 után csinálhatott, amit akart :)
A Real Madridból is csak a küzdeni tudásával tudott kitűnni, amiért maximális riszpekt jár neki, mert ő már megtehette volna, hogy beleszarik az egészbe, de nem.
Várom azt a ballábas összeállítást :)

kroos 2009.07.12. 08:53:23

Tudom hogy az nst örült nagy bekem-fan akármekkorát is alibizik középen akkor is a legjobb jobbszélsö"
de középen xabi alonso sokkal jobb beks a közelébe se férne ennek a spanyol válogatottnak.
Ez kb olyan hogy C.ronaldo megdug valakit akkor ki van mindenki akadva hogy mekkora strici.De a dagi lepippant 3 transzit akkor ö a meg nemértett zseni.
Tényleg mi lesz a következö bekem jobb mint Essien?

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.07.12. 09:11:38

Kedvelem a játékát, nem éppen fancy spíler, de talán pont ezért.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.07.12. 09:27:22

@kroos: teljesen igazad van, toni, sőt, látatlanban lefogadom, hogy a kapuban még valdeZnél is rosszabb.

kroos 2009.07.12. 10:38:03

@_benito: jópár milan meccset láttam.
3 50-es méteres passztól még nem hugyozok be.
Futni meg mindenki fut.(ronaldinhot kivéve)

Strigo 2009.07.12. 10:49:55

@RAUL7: "Mit tud Bekem, amit Xabier nem?"

-beadni (mondjuk kétszer, gólt érően, egy BL-döntő utolsó perceiben)

-szabadrúgásgólt lőni (mondjuk szintén az utolsó percben, kijuttatva ezzel a válogatottját a vébére)

-válogatottjának húzóembere lenni (mondjuk több mint 100-szor)

Glory 2009.07.12. 10:59:40

@RAUL7: a csak hogy lasd a teljesitmenyre vonatkozott, ara hogy o is felnez es tocsa vana kapus alatt. ott van hogy kicsit jobbsn kellene ismerned (season review), es latnad hogy ballal is tette a dolgat. de igazad van beckham senki es te vagy a kiraly ahh raul vaooo

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.12. 11:14:59

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: már megbocsáss, Benő, de nem tudom elfogadni, amit mondasz. Az egész vita abból pattant ki, hogy felemlegettem Habi listás levelét, mely szerint: "Hát, mondjuk életük legjobb napján ez az Alonso-Beckham vita azért kb Del Piero vs. Camoranesi párharc lenne, és Becks érezze magát megtisztelve az összehasonlítással."

RAUL7 2009.07.12. 11:15:01

@Strigo a divatdrukker:
Xabi BL-döntőn gólt lőtt. Alonso EB-győztes, a ki nem jutás veszélye arra felé fel sem merülhet (kiv. Saez). Korából adódóan még nem 100x-os válogatott, de simán elérheti (évi 10 meccs 4 évig, és még akkor is csak 31-32 éves lesz). Szóval ezek mind megvannak. Esetleg más? Marketing szempontból nem tud vele versenyre kelni, esetleg itt kereskedhetnél.

RAUL7 2009.07.12. 11:16:49

@Glory:
Raúl szóba sem került.
Elfogytak az érvek és személyeskedsz? Jellemtelen alak vagy.

Greg House · http://mindenkihazudik.blog.hu 2009.07.12. 11:19:49

@Strigo a divatdrukker: Alonso mióta nem tud szabdrúgásgólt lőni????

A Poolban is lő néha, de ott általában Stevie_G a végrehajtó, aki erősebben lő, de nem pontosabban.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.07.12. 11:26:59

@RAUL7: "Xabi BL-döntőn gólt lőtt." idézzük fel együtt azt a gólt :)

xabi alonso nem fér be a spanyol válogatott kezdőjébe, ha mindenki egészséges, az évi 10 meccset így számold.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.07.12. 11:31:52

A Beckham Xabi összehasonlításnak kb. akkora értelme van szerintem mint Casillast összevetni teszem azt Ronaldoval: más poszt, más szerep, más stílus, más személyiség. Semmi közös és összevethető nincs bennük.

@Titi120: Nem kérdés, hogy Ayrton volt a valaha volt legnagyobb, de figyelembe véve a technika fejlődését, ez is nehezen összevethető.:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.12. 11:33:48

Mondjuk a Konf. Kupa bronzmeccsét is az ő szabadrúgásgólja döntötte el. Ha már az a kérdés, tud-e Xabi szabadrúgásgólt lőni.

RAUL7 2009.07.12. 11:37:43

@_benito:
Idézzük :) Nem tudom mivel kisebb fegyvertény, mint két szögletet betekerni, de lássuk.
Barost (?) Gattuso elkaszálja, Mellúszó Gonzalez jogosan befújja a 11-est. 2-3 az állás, senki nem meri elvállalni, Xabi áll oda. Jobbra lövi laposan, Dida érzi a sarkot, de nem tudja jól kiütni, Alonso elé paskolja. A baszk ráront a labdára és felvágja a léc alá, 3-3. (ahogy egyébként Shevchenkonak kellett volna a hosszabbításban).
Aragonesnél tényleg nem volt standard kezdő, del Bosquenél viszont az. Meg lehet még a 100, maradjunk annyiban. Az elmúlt 3 évben hozta a 10 meccses átlagot, idén is meglesz ez.

RAUL7 2009.07.12. 11:46:24

@Csöncsön:
Persze, hogy tud. Sok minden mást is tud, csak Angliában mindent felnagyítanak. Marketingben világelsők, ez tény. Nem rég, talán egy hete Benitez is lenyilatkozta, hogy Xabiból ő, ők (liverpooli közeg) csináltak focistát. Nem vonom kétségbe, hogy jót tett neki egy más futballkultúra, de azért butaságokat ne mondjon. A Real Sociedadban olyan gólokat lőtt a Real Madridnak vagy Benitez Valenciájának, hogy ihajj.

Strigo 2009.07.12. 12:36:23

@RAUL7: Bocsi, igazad van, aranylabdát Csabi Alonzónak, mert a Luton ellen lőtt egy gólt félpályáról.

SamS 2009.07.12. 12:54:50

@RAUL7: A sok anti-beckhames szerintem fiatal még. Amikor Becks a csúcson volt, ez az Alonso gyerek (aki tényleg jó kis játékos, egy 25 millió fontot talán adnék érte most is!) maximum a cipőjét tisztíthatta volna jelenlegi képességeivel.

Beckham gyorsabb, munkbírása ugyanolyan kiemelkedő, jobban ad be, vezéregyéniség, pontrúgásokból életveszély, több gólpasszt ad, több gólt szerez, több trófea van a vitrinjében, a jelenlegi Poolnál erősebb csapatnak is húzóembere volt. Xabi nem sok tekintetben veszi fel vele a versenyt.

Ha a jelenlegi játékosok közül kéne válogatni, akkor Essien, Gerrard, Yaya Touré, Fletcher(!), De Rossi nálam jobbak nála.

RAUL7, ezek szerint Maradona sem volt, Messi sem futballista? Érdekes felfogásod van erről a játékról.

RAUL7 2009.07.12. 13:12:40

@Strigo a divatdrukker:
Rögtön 2-t, mert ballal rúgta. Ha lúd, legyen kövér :)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.07.12. 13:15:26

Sokkal szórakoztatóbb volt köcsögválogatottakat alázni. Hová tűnt Titus Bramble? Hol vannak a bejegyzések? :)

RAUL7 2009.07.12. 13:30:18

@SamS:
Alig túl a 2. X-en gondolom én is fiatalnak számítok, azért Beckham pályafutását már végig tudtam követni az elejétől remélem a végéig.
Yaya Touré és Gerrard nálam is előrébb van nála, a többiekkel vitatkoznék.
Az utolsó felvetésed gondolom arra vonatkozik, hogy ki egylábas, ki nem.. Maradonát csak felvételekről láttam (94-es VB-t már láttam, nem sok van meg...), de ott nekem úgy tűnik, hogy mindkét lábát használja, Messi pedig egyértelműen mindkét lábával varázsol.

Titi120 2009.07.12. 13:35:17

Na, megvan már, hogy Alonso jó játékos -e, és ha igen, miért nem ? :)

Alonso, Senna - tengely kapcsán jutott eszembe, hogy a spanyoloknál Pique is van, csak nem Nelson vagy Nelsinho (meg persze az Piquet).

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.07.12. 14:06:23

Akkor lenyúltam. Focis tizenegy:

Schumacher - Irwin, Neville, Pique, Ferrari (kakukktojás :) ) - Alonso, Senna, Speed, Albers (mint Albertz) - Neuville... és a másik ékpár mondjuk Massa, mint Messi

followill 2009.07.12. 14:27:46

mu-soknak üzenem: akármit gondoltok xabiról,ő róla legalább valakik vitatkoznak. sajnos carrick mester és hargreaves papa már nem ér ennyit...:)

Glory 2009.07.12. 15:07:31

@torrázs: roluk mindenki tudja mekkora istencsaszarok ;)

Strigo 2009.07.12. 16:08:41

@torrázs: ellentétben a United zsinórban elért három bajnoki címével, mert azzal nem lehet vitatkozni :)

United82 2009.07.12. 16:18:11

Azért aki látta Bekchamet 97-2003között a Unitedben focizni a csúcson ,fénykorában és ennek ellenére Xabi Alonsot elé helyezi vagy akár egy polcra az kissé elfogultan vélekedik.

SamS 2009.07.12. 16:21:55

Messi kizárólag bal lábbal cselez. Nekem semmi gondom nincs ezzel, csak lehet valaki világklasszis "egy lábbal". Persze ő is rúgott már gólt jobbal, de nem jellemző.

kroos 2009.07.12. 16:23:00

a Messi-zést abba lehet hagyni.Ezért van az offtopic.
Direkt a kis argentin miatt lett kitalálva.@SamS:
Nem tudom ki hány éves de nem is érdekel.
,,Amikor Becks a csúcson volt" na igen.Akkor igen.De most nem erröl van szó.A multból nem lehet megélni.
Mert mig alonso focizott addig bekd elment celebnek
.Most azokután hogy az Mls-ben tolta ne legyen már jobb egy liverpooli szürönél aki végig melózta az évet és rangadók tönkelege van mögött?
Kétségtelen hogy a futbaltörténelemben elfoglalt helye elörébb van mint a spanyolnak.
De most nem erröl van szó.A milanos alibijét aki meg megveszi annak gratulálok.Ennél nagyobb ,,falfocit" csak ballak nyom a chelsea-ben.

kroos 2009.07.12. 16:24:28

és srácok..Puskás jobbal csak kitámasztott.
Szóval ez tényleg nem érv.

kroos 2009.07.12. 16:26:28

@Rooney82: akkor mostmár tisztázzuk hogy milyen idö intervallumban beszélünk.Mert ha 99 akkor most abba lehet hagyni mert nem egy poszt.
És ha ez számit akkor szerintem tardelli jobb mint camoranesi.

SamS 2009.07.12. 16:49:26

@kroos:
"a Messi-zést abba lehet hagyni."
Köszönöm h megengeded, mester!

",,Amikor Becks a csúcson volt" na igen.Akkor igen.De most nem erröl van szó."

Akkor miről, barátom? Ha a mostani Beckhamet hasonlítod össze Alonsoval, az értelmetlen, mivel az egyik már egy jóllakott, csúcsot elhagyó játékos, a másik pedig valószínűleg most van a topon. Ennyi erővel akár O'Shea-t is hasonlíthatnánk Roberto Carloshoz, vagy Higuain-t a brazil Ronaldohoz. Nagyon korrekt lenne, ha ezen összehasonlítások közben RC és Ronaldo jelenlegi képességeit figyelnénk.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.07.12. 16:53:14

@Rooney82: én például abban az időszakban négyszer láttam Beckhamet, de az egy szem lőtt gólja mellett (belebotlott a labdába 18-ról) csak az jut róla eszembe, hogy egy szélső játékának teljes repertoárját bemutatta mellette/rajta Roberto Carlos. Még az angol számára az volt legkevésbé alázó, ha a brazil csak megesernyőzte. Volt ott bőrözés, megkerülés, egyszerű lesprintelés, élmény volt nézni:)

kroos 2009.07.12. 17:00:14

@SamS: akkor a 10 évvel ezelötti bekemet kell a mostani alonsohoz hasonlitani?
ahogy irtam fentebb annak nincs értelme.

SamS 2009.07.12. 17:04:18

@kroos: Mondjuk a 2002-2003 körüli Beckhamet, aki többször feltűnt középső középpályás poszton, és az ott mutatott játékát tekintve megüti Alonso szintjét.

kroos 2009.07.12. 17:07:18

@SamS: bár ha szerinted ez ok akkor megtudod mondani azt is hogy ki a jobb Giggs vagy fabregas?
Ugyanakkora baromság.
Mert!
Hasonlitsuk össze ugyanazon a poszton öket.Giggs jobb balszélsö volt 10 éve mint amilyen középpáylás most Fabregas?
Hosszabb a krokodil mint zöldebb?
Az Nst sem a 10 évvel ezelötti más poszton lévö Bekemre gondolt .Ugye?

kroos 2009.07.12. 17:11:37

@SamS: Nos.Akkor még a Muban volt és ritkán játszott középen.A 2 évvel azutáni Beckham meg lehet jobb volt alonsonál (szerintem nem) de elment egy bohóc ligába.

United82 2009.07.12. 17:39:28

@pancho_sanza:
hát ha összesen 4 meccsen láttad Bexet játszani azokban az időkben, akkor jobb ha kimaradsz ebből a diskurzusból...én kicsit többször láttam...

@kroos:
válasz a kérdésedre IGEN
Giggsy jobb balszélső volt 10éve, mint amilyen kpáylás ma Fabregas:)

Parttalan vita, de Xabi Alonso még a spanyolok közül se a legjobb kpályás , szóval nem kell agyonsztárolni őt. Tudom elfogult vagyok de számomra Carrick ugyanaz a szint mint ez a Xabi.
Xavi,Iniesta vagy éppen Gerrard,Bex(nem a mai 35éves hanem a csúcson lévő) meg magasabb....ennyi...

bag 2009.07.12. 18:27:10

sziasztok,

visszatértem :)
már alig vártam egy Pool-os posztot.

Ami Alonsot illeti le a kalappal az idei teljesítménye előtt!
-Góljával törtük meg a kékek hazai veretlenségét,
-illetve a rangadókon róla állították ki az ellenfél védőit nem is keveset...
- a szezon két legjobb meccsén (a két 4-4 a londoniak ellen, ami az ínyenceket is kielégítette, dehát kiestünk a BL-ből és végérvényesen ott buktuk a Pl-t Chelsea és Arsenal) szerintem nagyon jól ment.
-remélem nem adjuk el ( bár szerintem is egy poszton játszanak Gerrarddal, de a védőmunkája hiányozni fog
off: A Madridnál rájöttek, hogy a sztárok mellé kell vki , aki labdát szerez nekik? :) mert CR és Kaká nem arról híres...
hajrá Pool!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.07.12. 18:29:58

@Rooney82: És Xabi Alonsot mondjuk a San Sebastianban láttad-e? Amikor felmerült akkoriban, hogy Xabi Alonso vagy Beckham jöjjön Madridba, akkor vajon 10-ből kilencen melyiket mondták? Ha lényeges (mondjuk klasszis) különbség lenne közöttük és tegyük fel Beckham javára, akkor egy 10-ből ötöt azért menthetett volna az angol.
Nem azt mondom, hogy nem volt klasszis Beckham, de amiben ő kiemelkedett és amiért szeretni illik, az az alázat és a szorgalom, amellett, hogy egy jó képességű játékos. Szorgalomból nem áll szarul Alonso sem és bár beadni és szabadrúgást lőni nem tud annyira, mint Beckham, de azért biztos vannak olyan tulajdonságok, amiben az angol fölé nő.

Hasonlítani teljesen felesleges, mert például az itt etalonként felvetődött Cambiassoról is tudnám mondani, hogy Baraja és Valeron a sírástól nem tudott játszani Alonso ellen, míg Cambiasso ellen az állandóan feltörő röhögés hátráltatta őket.

bag 2009.07.12. 18:42:29

így van hasonlígatni Beckhammel fölösleges, annál is inkább mert ő már egy médiaceleb az összes negatívummal, sok évvel ezelőtt volt a csúcson még a MU-val azóta lejtő (meredek)
a portugálok elleni 11-ese megvan vkinek?
neki vége, ennyi, számolgassa csak a millióit, de ő már a múlt erősen, még akkor is ha reklámcélból, szponzori nyomásra még kiviszik a VB-re jövőre.
volt néhány jó meccse, de ennyi kész függöny.

rovdyr 2009.07.12. 19:00:17

kiváló alkalom arra, hogy elveszítsem az itteni hozzászólás-szűzességem, mégpedig totál elfogulatlanul, mert nem vagyok spanyol drukker, a Poolt meg kifejezetetten rühellem. szóval, Xabi Alonso iszonyat jó játékos, ahogy valaki már említette, a világ bármely csapatának kezdőjében fix helye lenne. az, hogy sosem lesz belőle agyonsztárolt klasszis, egyértelműen a posztjából fakad: hiányoznak a gólparádék, szólók, cselsorozatok,de ez csak egy laikus számára lehet ténylegesen mérvadó. sztem inkább legyen vki elsősorban okos és fegyelmezett, mint technikás. sajnos nem igazán van rá esély, hogy bárhol is maximálisan kinőhesse magát, mert a Poolban Gerrard, a válogatottban Xavi (Iniesta,Fabregas) árnyékában kell alkotnia és máshol is lennének előtte a sorban. kicsit olyan a megítélése (hangsúlyozom, nem a játéka), mint Makelelenek volt hajdanán, mindenhova kellene, de amikor már ott van, akkor valós érdemeit elhomályosítja(k) a helyi sztár(ok). vért könnyeztem, amikor helyette Poulsen került a Juvéba, ráadásul egy lapon említve őket...

egyébként nagy kár, hogy a poszt átfordult spanyol-angol "kinekafarkahosszabb-versenybe"...

bag 2009.07.12. 19:07:41

utolsó mondatodra reagálva ez azért lehet mert a spanyolok minden tekintetben fölülmúlják most az angolokat (angol fan vagyok!)
-jó a válogatottjuk-nagyon jó!-
-elnyerték előlük a BL-t
-és most levadásszák a sztárokat a PL-ből
ez azért elég frusztráló

SamS 2009.07.12. 20:31:14

@bag: Nem mondanám, hogy "a spanyolok" vadásszák le a PL sztárjait, hogy "a spanyolok" nyerték meg a BL-t. Az első állítás Florentino Perez "érdeme", a második a Barcelonáé. Minden tekintetben semmiképpen sem múlják fölül az angolokat, a két bajnokság színvonala még mindig ugyanaz, mint a BL döntő és Perez érkezése előtt.

seahawks 2009.07.13. 07:25:36

@_benchpotato: a népszerűsége miatt játszhatott mu-ban, rengeteg mezt adtak el a mandulaszemüeknek miatta, ha nem játszott volna rendszeresen, korántsem lett volna ennyire népszerű a csapat...akárhogy is fáj, madridba is ezért kellett...

drosiii 2009.07.13. 07:54:35

@seahawks: Te miről beszélsz? :D

montipájton 2009.07.13. 08:19:49

Látom, Pancho alapjában véve jó játékosnak tartja Alonsót. Nyilván megváltozik majd az álláspontja, ha leigazolja a Real. )))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.07.13. 08:53:52

@montipájton: miért változna? a mostani játékosok szarok. miután szinte kivétel nélkül mindet el szeretnék zavarni (vagy legalább elküldeni a kezdőcsapat közeléből is) , így nem olyan nehéz megvédeni ezt a kitételt. Xabi Alonsot egyértelműen eléjük szánják, így egyértelműen jobb játékosnak is tartják nála. Szerintem is klasszisokkal jobb, mint bármelyik holland vagy argenitn a csapatból.Sőt Xabi Alonso 5 éve is klasszisokkal jobb volt, mint a mostani Gago, tehát az argentinnak lassan tényleg illene elkezdenie fejlődnie valamerre, mert még a végén el kell igazolnia Olaszországba, hogy világsztár váljon belőle.

montipájton 2009.07.13. 09:19:55

@pancho_sanza: Jóvanna, csak vicceltem. (Hm, az az uccsó mondatod az olasz bajnokságról... Nem mond ellent kissé a spanyol liga folytonos ekézésének? Nem mintha nem tetszene...)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.07.13. 09:32:32

@pancho_sanza: az előzmények fényében én óvatosabb lennék a helyedben, ha megingathatatlan, univerzális igazságok kihirdetéséről van szó, legyen szó játékosról, csapatról, vagy edzőről.

@montipájton: ez már aztán tényleg simán elfér.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.07.13. 09:42:23

@montipájton: ha egy spanyol csapat négy középpályással játszik, abból kettő nem tud védekezni, egy tud, de nem nagyon akar, és mindössze egynek feladata a védekezés. Egy olasz csapatnál a négy középpályás közül kettő nem tud támadni, egy tud, de elsősorban védőfeladatai vannak, míg egynek a feladata a támadás, de az nem mehet a védekezés kárára.
Gago sokkal jobb játékosnak tűnne, ha már alaposan előkészített (értsd jól megrugdosott és egyensúlyukból kibillentett) játékosok elől kellene elegánsan elhozni a labdát.

Cambiasso például akkora világsztár lett arra, hogy akár egyértelműbben is lehetne Gago és Mascherano előtt a válogatottban, de ahogy én látom ez nem feltétlenül van így .

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.07.13. 09:48:19

@_benito: Gago esetében már nincs nagy kockázata a dolognak. Azt hiszem, a hollandok esetében sincs. Alonso is csak jobb lehet náluk, mert azért olyan magasra nem rakták a lécet...

Tom!ka · http://www.90minutes.blogzona.hu 2009.07.13. 09:58:54

Kedves NST és Kedves kommentezök! Ha már kialakult egy vita szavazzuk meg hogy ki nyeri az NST best midfielder kupát! Erre van egy ritkán használt blog-om! Irok oda egy posztot. Leirom a szabályokat is. www.lf.blog.hu

Döntsük el mi ki kapja az NST Best Midfielder kupát.

Mielött kérdés lenne, hogy miért NST? - Nos mert nagy tisztelőjük vagyok és rendszeresen olvasom a blogot.

Tom!ka · http://www.90minutes.blogzona.hu 2009.07.13. 10:02:11

www.lovefootball.blog.hu természetesen ... Elnézést. Megirtam a posztot illetve befejeztem. Lehet jönni. Természetesen elnézést kérek az NST szerkesztőktöl. Nem oldalt akarok reklámozni csak egy ötlet merült fel bennem. Remélem a győztesröl majd egy jó nagy posztot közöl az NST.

horas 2009.07.13. 10:02:45

@pancho_sanza: Cambiasso Maradona hülyesége miatt nem játszik a válogatottban...nincsenek is egy kategóriában Gago-val.Úgyanilyen érthetetlen hogy Burdisso rendszeres meghívott a válogatottba...

horas 2009.07.13. 10:07:23

@_benito: NAgyon rég volt már bármilyen olasz poszt is...pedig a Juve kezd nagyon berősíteni...

montipájton 2009.07.13. 10:11:19

@pancho_sanza: Hm, ha már tényleg százas, hogy elmegy, és már soha nem lesz ennél jobb, és ráadásul még kiderül róla, hogy egy langyos, pedofil, kommunista, világmegsemmisítésre programozott ufó, akkor már tényleg csak csendben, minden tét nélkül jegyzem meg, hogy - tiszteletben tartva minden érvedet és véleményed - , hogy Gagót én valahogy sosem láttam annyira szarnak, mint te.

Mea maxima culpa.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.07.13. 10:36:02

@montipájton: nyilván nem olyan nagyon szar Gago, sőt igazából idén már igazi lőtt passzokkal próbált kitűnni Marcelo, Diarra és Robben közül. Hajtott is rendesen, de ő is sokkal jobban járna, ha elmenne valami kisebb csapathoz, ahol akkora király lehetne, mint Redondo volt Tenerifén. Még Essiennek is jót tett, hogy nem egyből BL esélyes csapatban kezdte. Vagy említhetném Makelelét, akinek a Mosztovoj és Karpin mögötti aknamunka után nem volt nehéz váltania.

mickeyknox 2009.07.13. 11:12:27

na, most már d`agostino a jelölt a megtisztelő feladatra. 16m euró az sok szerintem érte.
a végén kikötnek van bommelnél :)

shinigami 2009.07.13. 11:26:11

@mickeyknox:
25 milliot ker erte az udinese es rohadtul nem akarnak engedni belole
ennyiert meg nem kell

mickeyknox 2009.07.13. 12:30:42

@shinigami: már a 16 is sok lenne. én 16-ot olvastam, mondjuk annyit még a juvétól kértek volna érte. most feljebb kúszott az ár, ezek szerint :D

t.o.d. 2009.07.13. 12:37:17

@seahawks: hogy te milyen hülye vagy, testvérem. Sokat foglalkozol focival? Szerintem hagyd abba, foglalkozz mással, ebben nem vagy tehetséges.

kroos 2009.07.13. 12:39:11

@t.o.d.: legutobb mikor te ilyet kaptál akkor személyeskedésröl, szubjektivitásról volt szó.

mickeyknox 2009.07.13. 12:41:44

egyébként ki kezdte el xabi alonsót összehasonlítgatni beckhammel? ölég szerencsétlen ötlet, mert azon kívül hogy mindketten focisták, nem sok közös van bennük.
xabi alonso kurva jó játékos, de sokkal jobb is lehetne, ha a pincér kicsit előrébb engedné. és akkor sennához sem kellene hasonlítgani.

t.o.d. 2009.07.13. 12:43:33

@SamS: ejha, te vagy már elvetemült MU-fan, már ha jól gondolom. Ezt még én se értem, pedig tisztaszívű United-szurker vónék. Fletcher???

t.o.d. 2009.07.13. 12:52:27

Én nem is értem, kinek jutott eszébe összehasonlítani Beckset Xabival. Azért, mert a Real olyan faszán igazol, hogy megvették Beckhamet úgy, hogy nem volt helye a csapatban, és csináltak neki egy másik helyet??? Értelmetlen, mert Becks nem labdaszerző középpályásnak volt jó, hanem jobbszélsőnek. Az, hogy a Realban mit játszott, azt csak az elképesztő küzdeni akarásának köszönhette, hogy a sok nyálas RM-játékoskislány nem tudta elvégezni a Makelele melóját. Szóval Beckham nagy király (volt), Alonso is lehet az, van ideje, de ez egy másik kérdés.

t.o.d. 2009.07.13. 12:54:51

@kroos: olvasd el a kommentet, amire írtam. Amúgy meg nem "személyeskedésröl, szubjektivitásról" volt szó, hanem arroganciáról. Erről akár most is lehet szó, felvállalom, ha egy ien komment jön.

t.o.d. 2009.07.13. 13:00:23

@mickeyknox: ha tudtam volna, h megírod, nem szenvedek a sajátommal. Máskor szólj! :-) Hétfő van, minden felesleges karakter drága... :-)

kroos 2009.07.13. 13:03:08

@t.o.d.: Elolvastam.Semmi arrogánsat nem találtam benne.
Nem gond csak akkor ne sértödj be ha legközelebb te kapsz egy hasonlót.
Tudod, kettös mérce.

kroos 2009.07.13. 13:06:30

@t.o.d.: ismerös?


,,Ha azt akarod, hogy mindenki egyetértsen veled, akkor irkálj otthon a wordbe kommenteket, és dícsérd meg néha a saját tisztánlátásodat, hozzáértésedet, kompetenciádat. De ha blogolsz, nem számíthatsz arra, hogy mindenki azt gondolja, amit te. Remélem segítettem eligazodni a nagy csúnya internetben neked."

MAti 2009.07.13. 13:22:59

Röviden és tömören: a világ egyik legjobb, legokosabb középpályása.
Ha edző lennék valahol, az első 5 név között lenne, akit leírnék egy papírra...

mickeyknox 2009.07.13. 13:29:01

@t.o.d.: okay.

egyébként ha tiszta szívű mu-fan vagy, akkor hogyhogy nem érted azt hogy sams fletchert is benevezte a legjobb vkp-k közé? :) sok mu fan szerint ő a mu sikerek letéteményese az utóbbi 2-3 évben céronáldó mellett (ugye hargraves csak fantomjátékos. tulajdonképpen nem is értem, hogy miért vannak sokan oda érte, hiszen szegény gyakorlatilag sose játszik)

poolfanati 2009.07.13. 14:05:36

@mickeyknox: te elolvastad a cikket?
az nst szerkesztőség kezdett el vitázni rajta, mi csak kisegítjük őket.

az előző két vitázásnak mi lett az eredménye? nem azért kértétek a segítségünk hogy segítsünk a döntésben?
szóval mi lett az a döntés?

mickeyknox 2009.07.13. 14:55:24

@poolfanati: elolvastam. és? az nst az nem egy ember, ha már mindenáron szőrszálakat akarsz hasogatni.
mindettől függetlenül is hülyeség a kettőt (becks vs. xabi) összehasonlítani. kábé annyira parttalan vita, mint az hogy melyik a legjobb bajnokság, és cé jobb-e mint messi.

Goyo 2009.07.13. 15:26:47

Óvodás vita. Miért nem Buffonnal hasonlítjátok össze?

United82 2009.07.13. 15:47:49

no most akkor tényleg megérett egy OWen poszt...

avagy..hogyan jut el valaki a everton szurkolóként liverpooli aranylabdáig majd a Real Madridon át a kiesésig a newcastlevel, hogy aztán megkapja Best,Robson,Cantona,BEckham és Ronaldo mezét a Unitedben...

igen...Owené a 7-es....no comment....

+Fergie bejelentette hogy idén nem vesz senkit mert túl magasak az árak...

neeskens 2009.07.13. 15:54:03

Szerintem Alonsot Beckhammel nem lehet összevetni.
Nagyon jó belső középpályás, jó rúgótechnikával, esze is van a focihoz, ahogy jóapám szokta mondani.

Szerintem két gondja van:
1.Elég lassú, bár ezt jó helyezkedéssel , gyors helyzetfelismeréssel pótolja
2.Nem az a kimondott vezéregyéniség. A Poolban és a spanyol válogatottban sem.

neeskens 2009.07.13. 15:55:32

@Rooney82: nyugi, bár én a Poolnak drukkolok, de tudja a vén alkesz mit csinál.

Mr.AT 2009.07.13. 16:37:32

@horas: Qrva jó lesz ősztől a Juve. Elbrazilosodunk a középpályán is, ami beza az előnyünkre válik, bizony mondom néktek.

Xabi Alonso jó játékos, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem nehéz ebből a színtelen-szagtalan, jellegtelenül szar Liverpoolból kitűnni. :-)

Mr.AT 2009.07.13. 16:39:46

@mickeyknox: D'Agostino szép csendben az egyik legjobb olasz védekező középpályás lett ám a kertek alatt, ami nagy szó. Emellett jól lát a pályán és remekül lő is, idén az udinei középpályás mozgások nagy része neki volt köszönhető. Qrva yol jár vele, aki megveszi, bárki is az, és bármennyit is fizet érte. Sajnálom is, hogy nem mi leszünk azok.

kroos 2009.07.13. 17:22:19

diör Nst.
Mint látjátok igazából a vita azon megy hogy össze lehet-e öket hasonlítani.
Szerintem se.

bag 2009.07.13. 17:24:37

@Mr.AT: Ez kicsit durva azért :)

Szerintem nem tudod a Pool összeállítását és nemhogy meccset nem láttál idén , de azt sem tudnád melyik csatorna adja...


Kicsit azért vegyél vissza jó !!

Mr.AT 2009.07.13. 17:29:47

@bag: Bizonyos időközönként rákényszerültem az Eurosport2re, de csak szombat kora délutánonként, mikor nem volt konkurrens adón SerieA.

Abban viszont tagadhatatlanul igazad van, hogy nem tudom a Pool összeállítását. Ami azért vicces, mert pl. a Portsmouth-ét vagy épp az Aston Villáét meg tudom. :-)
S ami azért van, mert az egész Liverpoolban a két nevesebb spanyolon (Torresen és Alonson) valamint Gerrardon kívül egyetlen olyan játékos sincs, aki ne lenne kettő perc után tökéletesen felejthető, behelyettesíthető, vagy akár pillanatnyi feltűnés nélkül eltüntethető a világ labdarúgásából.
De mindez természetesen csak a személyes, szubjektív és mélységesen elfogult véleményem. :-)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.13. 17:38:31

@kroos:
nálunk sem az összehasonlításon ment a vita, hanem azon, h ki a jobb :)
Beckham klasszis, Alonso meg egy jó játékos (de nem kiemelkedő - ezt talán az jelzi a legjobban, h az Arsenalnál szóba került tavaly is)

érdekes, h csak pudlisok képezték az ellenzéket, mint eddig mindig.
és minő meglepetés: Beckham manchesteri ;)

(itt jegyezném meg, h én elismerem, h Kálmán laci egy nagyon jó kosaras, attól függetlenül, h egy falkós ...)

bag 2009.07.13. 17:38:36

@Mr.AT: azért mert hónapokig nem kommeneteltem még nem szidjuk a csapatomat :)

jó szórakozást a Serie A-hoz!

Off : Ibrán kívül ott kit is érdemes nézni??? :))

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.13. 17:42:07

@kroos: igen, tkp magunk sem értjük, hogy miért épp ők ketten keveredtek össze, hiszen értelmetlen kettőjüket hasonlítgatni, bár a vita teoretikus volt, és inkább a labdarúgásban betöltött helyüket/szerepüket vitattuk.

Az alapkérdés az volt, mennyire jó játékos Alonso, túl- vagy éppen alulértékelt.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.13. 17:48:25

lehet szavazni,
ha összehasonlíthatóak, ha nem...

bag 2009.07.13. 17:51:52

A mai index cikket azért linkeljétek be a nagy Bechamről a szavazás előtt -nem mindenki hülye az óceán másik partján sem...

Mr.AT 2009.07.13. 17:57:53

@heinrich: Olyan opció nincs, hogy pont a helyén kezelik? :-) Mert én ide szavaznék...

Senki nem vitatja, hogy jó játékos, alapember egy gyenge csapatban (hehe), s a válogatottban is stabilan számítanak rá, még ha nem is mindig kezd. Aranylabdát ugyanakkor alighanem senki nem követelne neki.

Beckham viszont világklasszis volt - abban a kevés tevékenységtípusban, amit legalábbis megvalósított a focipályán, feltétlenül. Hogy ez a tevékenységkör aztán értékesebb, hasznosabb, vagy szimplán csak szükségesebb-e, mint Alonsoé, már qrvára felesleges vitatkozni. 11 hely van a pályán, egyik sem dísznek van.

kroos 2009.07.13. 18:01:52

@heinrich:
lenne értelme a szavazásnak ha a reálos bekemet kellene alonsoval.
De ugye abba meg a Mu-sok nem mennek bele.
labdarugásban betöltötött szerep?
akkor bosman jobb mint Zico.

kroos 2009.07.13. 18:03:17

egyébként szerintetetk mi lett volna Beckhamel ha ugy néz ki mint Ivan Campo?
Most nem lenne miröl vitázni az biztos.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.13. 18:27:42

@kroos:
akkor két esélyese lenne a "Verebély Iván Hasonmás Verseny"-nek, nem egy :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.13. 19:13:21

@bag: Pont az amcsik hivatottak eldönteni a kérdést, meg a Donovan-féle alakok, akik azért nyavalyogtak, h nem fizette ki a vacsorájukat.

Már Pelé is szar volt, meg Beckenbauer, most éppen Beckham. Gondolom Urbányira szívesen emlékeznek ezek a bohócok.

bag 2009.07.13. 19:23:18

@heinrich: azok a számadatok azért sokmindent elárulnak hősünk "teljesítményéről" :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.13. 19:49:01

@bag: értem én, hogy nem váltott világot, és nem ilyen lovat akartak, de ebben a kérdésben nem túl konstruktív az álláspontom. Örüljenek, h egyáltalán láthatták.

danesdzsu2 2009.07.13. 20:07:17

@kroos: Nem tudni, mennyivel jobb focista vált volna Beckhamből, ha úgy néz ki, mint Ivan Campo (én imádtam, a legfontosabb meccsen, kétgólos hátránynál is úgy tudott kinézni, mint aki épp a szünetben nyomott el egy spanglit, és most azt hiszi, sörmeccsen van).

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.13. 20:11:31

@danesdzsu2:
csak nekem hiányzik valami a mondat végéről?
pl.:
"Nem tudni, mennyivel jobb focista vált volna Beckhamből, ha úgy néz ki, mint Ivan Campo,
dehogy Victoria nem cuppant volna rá a brokijára, az hétszentség"

én már a XabiA vs DB -en is hüledeztem,
de ha ez átmegy Campo vs DB -re akkor elmegyek operába énekelni...

Mr.AT 2009.07.13. 20:25:56

@pote: Meghallgatjuk majd, ezt is. :-)

danesdzsu2 2009.07.13. 20:41:52

@pote: Nem tudni, mennyivel jobb focista vált volna Beckhamből, ha úgy néz ki, mint Ivan Campo.

Szerintem értelmezhető. Semmi Campo vs. DB sincs benne. Pusztán arra gondoltam, hogy DB szorgalmából arra lehet következtetni, hogy ha nem kellett volna önmarketingel foglalkoznia, sokkal több időt fordított volna FOCIra. És ettől esetleg jobb focista lett volna.

Cruncher · http://trefarepa.blog.hu 2009.07.13. 22:11:23

Kicsoda ez a valaki akiről most szó van?:D:D

rexford 2009.07.14. 00:18:15

@neeskens: Szerintem két gondja van:
1.Elég lassú, bár ezt jó helyezkedéssel , gyors helyzetfelismeréssel pótolja
2.Nem az a kimondott vezéregyéniség. A Poolban és a spanyol válogatottban sem.

Ez kábé igaz.

Technikailag átlagon felüli, taktikailag középszar. Karizma nem sok. Nem lehet véletlen, h Benitez annyira nem ragaszkodik hozzá, és pont Barryre akarta nagyon kicserélni.

rexford 2009.07.14. 00:22:27

@fingfelelős: A deep-lying playmaker pozíció (Olaszországban az ilyen poszton szereplő játékos neve ugye direttore) azért nem túl gyakori a mai futballban.

Olaszba ez a regista, ha jól tudom.

rexford 2009.07.14. 00:31:14

@Mr.AT: D'Agostino szép csendben az egyik legjobb olasz védekező középpályás lett ám a kertek alatt, ami nagy szó. Emellett jól lát a pályán és remekül lő is, idén az udinei középpályás mozgások nagy része neki volt köszönhető. Qrva yol jár vele, aki megveszi, bárki is az, és bármennyit is fizet érte. Sajnálom is, hogy nem mi leszünk azok.

A historyjébe azért még beletartozik, hogy anno nem fért be a Romába, utána a Bariban és a Messinában villogott, most meg 7. lett az állítólag kurva jó játékosokkal felálló Udinesében. Melóval jobban jár a Juve szerintem.

kroos 2009.07.14. 06:32:44

Félrement srácok, nem ugyértettem.
Ha ugy néz ki mint Ivan Campo akkor ma azt se tudjuk hogy kicsoda.
Tegnap a Mu tv-n 8-10 évvel ezelöttí meccseket mutattak.
Nos.Szélsöként kicsit gáz hogy nem tud cselezni.
És mig pl. Messi is csak ballal ér labdához de ha a jobb lábára jön egy csellel átjátsza azt a balra vagy ilyesmi.
Becksnek ebben az esetben a rémület kiült az arcára és elesett.
pl a Leeds ellen Hart rugotechnikában ugyanott volt,bejátszotta az egész bal oldalt semmivel se volt rosszabb.Kewel+bowyer megmutatták Becksen hogy kell szélsöt játszani.
Szulsár volt elöl mert Rvn sérült volt igy Giggs volt mellé feltolva igy Scholes játszotta be a bal oldalt.
Nos! Több cselt csinált mint Bekem valaha gól lött+2 gólpassz ugy hogy akkor játszott szerintem elöször és utoljára szélen.
Következö kérdés.
Ha Juninnho ugy néz ki mint Beckem akkor ö most hol lenne?

kroos 2009.07.14. 06:35:06

@heinrich: örüljenek?
de hát nem bekem akarta ott népszerüsiteni a focit ?
Persze az a 200 millio nem számít hanem csak a küldetéstudat.Ugye.

United82 2009.07.14. 07:06:14

@kroos:
azért ahhoz hogy Bexet szar szélsőnek aposztrofáld fénykorában tényleg elég nagyfokú ellenszenv és szemellenző kell.
Lehet szidni Bexet h médiaarc lett, meg hasonlók, de hogy a 90es évek végétől a 2000-es évek közepéig a világ egyik legjobb szélsője volt az sztem nem ténykérdés és az sem h világklaszis, mégha fáj is neked.
Az meg h nem volt cselgép, és? Denilson meg az volt és mire ment vele?
Nem azon múlik.
Elég megnézni hány millió gólpasszt adott, egy szélsőnek az a dolga h kiszolgálja a csatárokat h milyen módon az tök8, nos kiszolgálásban Bex No.1 volt. És mellette pötyögtetett gólokat is. Szerintem mindenkiben már csak az elmúlt 5-6éve él, mintha Figot csak az alapján ítélnénk meg h mit nyújtott az Interben.
Nem ártana megnézned mondjuk 97től 2003ig a szezonösszefoglalókat , mert addig szócséplés az egész.

kroos 2009.07.14. 07:16:16

@Rooney82: Láttam eleget játszani nyugi.Nem a képeséggeivel van bajom.Tényleg nagyon jó meg minden.
Én csak ezzel a ,,futballtörténelemben elfoglalt hely" dologgal van bajom.
Meg azzal hogy ha más ment volna el az Mls-be ennyi idösen az futballkurva lenne.
Egyszerüen ö az aki tul van hypolva nem Alonso.

Mérgező Hulladék 2009.07.14. 09:21:48

Azért az MLS-nek is óriási szüksége volt Beckhamre. Ez már csak a mostani ügyből is látszik: az egyik legjobb és legismertebb amerikai focista abból akar megélni, hogy könyvet ad ki Beckhamről. Mintha csak valami ribanca lett volna.
De Beckham is elrontott valamit. Ha tényleg küldetéstudatból ment Amerikába, akkor ahhoz képest elég hamar feladta.

Egyébként szerintem egyszerűen nem való abba a kultúrába a játék. Nem tudják összeegyeztetni az alapelveket: fontos a kiegyensúlyozott mezőny, ami talán meg is valósult, csak ez meg rengeteg döntetlent eredményez (múltkor néztem, arányaiban vagy másfélszer, kétszer annyi az iksz, mint a Serie A-ban). Azt meg állítólag nem szeretik az amcsik, hogy nincs valaminek győztese.

kroos 2009.07.14. 09:26:04

@Mérgező Hulladék: teljesen egyetértek a hsz elsö felével.
Mig a 2. részt annyival kiegészitem.
Az amcsiknak az bassza a csörét hogy nem egy adott másodpercben van vége a meccsnek mint a kosárlabdában.
Abszurdnak tartják hogy szinte szubjektiv mennyit hosszabit egy bíró.

mickeyknox 2009.07.14. 10:01:07

@kroos: ne hülyéskedj már, beckham nem azért volt alapember a mu-ban, mert csinos volt a pofija. ha van olyan edző, akit ez kurvára nem érdekel, akkor az saf.
carrick, scholes, rooney, phil neville, nicki butt, fletcher sose lett volna mu kerettag, bakker :D becks focizni is tudott, nem is kicsit. a realba viszont már csak a neve, reklámértéke miatt vették, ez igaz.

_benchpotato 2009.07.14. 10:11:06

a péniszirígy műmacsóknak üzenem, hogy lássanak már túl a kicsinyességükön egy percre.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 15:50:16

Beckham-et azért nem elismerni, mert bizonyos kérdésekben alárendelte a személyi kultuszának a pályafutását, nem igazságos. különösen, hogy általában csak a nagy döntésekben történt ez meg, az apró, de valójában fontos (legfontosabb) dolgokban (mint pl, hogy mindig meghal-t vki a pályán), viszont mindig maximumot nyújtott.

egyszerre akart lenni tűzoltó, s katona, vadakat terelő juhász - ebbe bele lehet kötni, h valaki vagy egy csirke férje, vagy modell, vagy focista, de amíg focistaként olyat tud, amit rajta kívül nagyon kevesen, továbbá kint a lelke a pályán, addig ez nem érdekes sztem.

nem egy példakép, de hát istenem, nem lehet mindenki egy Effenberg :))

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.14. 15:53:16

@mocsing:
hát igen,
van olyan, amikor az utolsó mondatot nem kellett volna leírni ;)

t.o.d. 2009.07.14. 15:58:02

@kroos: örülök, hogy így emléxel ama szép párbeszédünkre, amely abból indult ki, hogy én dacára korszakos egyéniségének nem tartottam, és nem tartom ma sem Kahnt kiemelkedőnek, mint kapust. Erről ugyebár lehet vitatkozni, de szerintem mindvégig kultúráltan tettem. Mindazonáltal nem értem, hogy ha neked akkor a te viselkedésed normálisnak tűnt, nem érzed-e furcsának most, ha valami hasonló miatt rám szólsz, védvén az olyan elesetteket, aki ilyen jellegű atrocitás áldozatává váltak... :-) Mindazonáltal:

@seahawks: a fenti hozzászólásomat a következőképp korrigálnám: kommenteddel határozottan nem tudok egyetérteni, tekintve, hogy Beckhamet a Gascoigne utáni korszak legnagyobb angol játékosegyéniségének tartom, a Real marketingcéljait nem vitatom, de még a Realban is, ahol az első pillanattól nem volt helye a csapatban, tudott maradandót alkotni. Stílusumra legyen mentség, hogy a hétvégén egy háromnapos legénybúcsún vettem részt (mely ráadásul az enyém volt...), és bazira másnapos voltam tegnap.

t.o.d. 2009.07.14. 15:59:45

@mocsing: olyan gyönyörű volt az a Becks-himnusz, minek kellett a végére ez az Effe?! :-)

Egyetértek, különben.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 16:17:23

@pote: @t.o.d.: akkor is Effenberg a zisten :)

(hozzáteszem, ő meg olyat tudott, amit Beckham nem.)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.14. 16:25:11

@mocsing:
mire gondolsz?
hogy bemutatott a saját közönségének?

(magas laszti volt nagyon :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 16:29:04

@pote: és egy aszkétát megszégyenítő önmegtartóztatással Strunz feleségét még le se csaptad :)

t.o.d. 2009.07.14. 16:43:23

@mocsing: korszakos egyéniségként nem vitatom őt, ahogy Kahnt se... Focistaként viszont lehet, hogy nem követtem elég figyelmesen a karrierjét... :-)

Mi volt Strunz feleségével? Persze tippem van, hogy mi... :-)

t.o.d. 2009.07.14. 16:47:11

@kroos: ha Becks Ivan Campo külsejével születik, valszeg még ma is a MUban tolja, és Céből sose lett volna jobbszélső... Persze csak akkor, ha a születése pillanatában agyon nem verik, vagy le nem vetik a Tajgetoszról. :-)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 16:59:20

@t.o.d.: Effenberg az egyik legnagyobb középpályás volt, akit láttam játszani. emellé egy kurva nagy tróger, aki a felét hozta ki a pályafutásából, mint ami benne volt. vicces azért pl, hogy a Podolski nevű senki most 63-szoros válogatott, Effe pedig 35-szörös. persze ez nyilván elsősorban Effe hibája, nem is vitás. majdnem olyan kvalitásai voltak a kpályán, mint Kahnnak a kapuban, csak Oli nem rapszodikusan volt fanatikus és nagyon szorgalmas, hanem mindig.

egy jobb évében azért csak megnyert Kahnnal karöltve egy BL-t... a döntőben hátrányból, lelkileg a padlóról (Scholl kihagyott büntetője, ugye, a második percben...) egymaga felhozva kb a csapatot.

(ez az, amit Ribéry sosem fog, akár elmegy, akár marad örökre Münchenben - most szólok)

Strunz-nak pedig elszerette a feleségét, persze kérdés, ebben mekkora szerepe volt a ribancnak... sőt, a két ribancnak, mivel Effe is nős volt közben :))

t.o.d. 2009.07.14. 17:13:36

@mocsing: Rájöttem, nincs különbség. Van, aki a németeket szereti úgy, mint én az angolokat. Márpedig ha ezt én megtehetem anélkül, hogy a Háromoroszlánosok bármit nyertek volna, vagy akár bárminek a döntőjébe jutottak volna az utóbbi negyven évben, akkor aki a németeket szereti, annak erre akár objektív oka is lehet, de ha nincs, akkoris milyen alapon húzom fel a szemöldököm az ilyenek hallatán...? :-)

Effe csak 35-szörös válogatott??? Amúgy az a BL-döntő valamelyes kárpótlás lehetett sok BM-ikonnak '99 után...

"Podolski nevű senki" - kemény, hogy a Bayern szurkerei mennyire rühellik, holott sztárként jött a BM-be, és végigpadozta az idényeit, pedig a válogatottban jól ment neki... És az meg különben OFF röhej, hogy őt eladtátok, hogy jöjjön Gomez kisemmondommennyiért ON Monnyuk én se szeretem, de én azé, mer ha valaki lengyel, az ne menjen német válogatottnak, mint ahogy egy magyar se jáccon a románban, vagy a szlovákban.

kroos 2009.07.14. 17:24:35

@t.o.d.:
1, mindenki az utolsó év padozására emlékszik pedig elötte 2 évig bérelt helye volt a csapatban-többekközött ezért nem akart maradni pizzaró.
2,99-ért nincs kárpótlás.2001-ben megérdemeltük 99 nélkül is.
3,nekem angol kapitányokról Shearer,Ince, vagy Gazza jut eszembe.Nem becks.
4,Pote 2001-ben még nézet focit.(bocs)
5,,,Mindazonáltal nem értem, hogy ha neked akkor a te viselkedésed normálisnak tűnt, nem érzed-e furcsának most, ha valami hasonló miatt rám szólsz"
Nem tünt normálisnak.De szerintem érzed hogy most meg te voltál hülye.
szmájli.

kroos 2009.07.14. 17:25:44

@kroos: edit:
(1-podolskiról)
4,(Pote 2001-ben még nem nézett focit)

kroos 2009.07.14. 17:29:58

@mocsing: A Tigris a legalul értékeltebb játékos a világon.2001-ben a Bl legjobb játékosa lett és mit gondolsz hanyadik lett az aranylabda szavazáson?
Azóta se láttam olyat hogy egy irányitó aki képes 60 méteres labdákat adni elöbb a saját kapuja előtt szerel majd kapásból gólt lő az ellenfélnek.
Egyszerüen mindenhol ott volt.Ha van egy kis szerencsénk rövidesen egy poszt legfontosabb elemeként olvashatunk róla.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 17:32:29

@t.o.d.: csak két dolgot szeretnék hallani Podolskival kapcsolatban, amit akár egyetlen bajor szurkernek is respektálnia kéne vele kapcsolatban. a "senki"-nél jobb szó nincs rá. az, hogy szitává lövi San Marino kapuját a vb-selejtezőkön, az Allianz közönségének irreleváns.

"sztárként jött"... sztárnak kiáltották ki a Bundes 2 egy évvel korábbi gólkirályát, ezvan, ennél többet nem nagyon tett le az asztalra.

"végigpadozta" - három év alatt, 70 meccs csak a Bundásban. nyilván egy része csereként. és hogy most elvben megérte "kicserélni" Gomezre, az senkinek nem vitás. ahogy az sem, hogy Gomez nem ért 30 milliót (amit persze még egyetlen _hivatalos_ forrás sem erősített meg, de lehet, hogy csak magamat nyugtatom ezzel)

kroos 2009.07.14. 17:42:59

@mocsing: a baj az hogy riberyhez képest poldi egy gerincoszlop.

t.o.d. 2009.07.14. 17:45:37

@kroos:
1. lehet
2. ez igaz, engem akkor a kollégiumban majdnem megvertek...
3. Gazza oké, de szvsz Becks többet tett a Zátony labdarúásáért, mint Shearer, vagy Ince (ezek érdemeinek elismerése mellett)
4. lehet :-)
5. igen, ezért is írtam korrekciót a kommenthez.

t.o.d. 2009.07.14. 17:52:06

@mocsing: félreértettél, egyetértek a Podolski-témában, csak azért ritka, hogy így lesenkizzenek (különösen ilyen egyöntetűen) egy (viszonylag) ünnepelt csatárt a saját (ex)csapatának szurkerei, kivéve, ha a riválishoz igazol (lsd Owen).

t.o.d. 2009.07.14. 17:53:32

@kroos: "a baj az hogy riberyhez képest poldi egy gerincoszlop" ez mit is jelent?

kroos 2009.07.14. 17:58:17

@t.o.d.: ó semmi csak a franciának ma se volt ,,kedve" edzeni,persze a fizetését felveszi:P

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 18:09:16

@t.o.d.: akkor ok, csak mindig felhúzom magam, ha vki leírja a nevét (mint pl az előbb én :)

@kroos: ő is tehet róla, h ennyire alulértékelt...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.14. 18:21:30

@t.o.d.: "Rájöttem, nincs különbség. Van, aki a németeket szereti úgy, mint én az angolokat."

Az NST-kommentelés kulcsmondatát írtad le. :-)

kroos 2009.07.14. 18:32:48

@mocsing: Igen.Nem ment el celebnek.De én ennek csak örülök.

Glory 2009.07.14. 18:44:17

fradi hertat lehetvhol patakolni??

Glory 2009.07.14. 18:55:33

valaki tud patakot mondani a fradi hertara??
kocce

bag 2009.07.14. 19:46:44

off:
"R Kín egy katasztrófa,
R Kín egy

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.14. 22:14:08

@kroos:
igenigen,
az első focis élményem, amikor a Getafe alázta a Bayernt, onnantól vagyok képben
;)

SamS 2009.07.14. 22:15:19

@bag: Szerintem Rafa barom volt, hogy eladta. Nézzétek meg a United hogy csinálja, Berbatovot is eladhatná még mindig Sir Alex, de még ad neki 1 évet és a bolgár rohadtul élni fog vele ;)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.07.14. 23:35:56

@kroos: "Az amcsiknak az bassza a csörét hogy nem egy adott másodpercben van vége a meccsnek mint a kosárlabdában.
Abszurdnak tartják hogy szinte szubjektiv mennyit hosszabit egy bíró. "

Ezzel tudok azonosulni maximálisan. A foci szabályrendszerének alkalmazása amúgy is elég szubjektív, és az elmúlt évek tempoemelkedése miatt gyakorlatilag nincs már meccs ordító baki nélkül (élen a lesek persze). Ezzel muszáj valamit tenni. Én mondjuk a tiszta játékidő legfőbb zászlóvivője vagyok elvi síkon, de ezt már többször hangoztattam.

Egy NHL, NBA vagy NFL meccs után azért elenyésző arányban veszik elő a játékvezetőt a csapatok. Európában ha egy rangadó után nincs bírózás, az már kész csoda.

Az amerikaiaknak egyébként az a problémája elsősorban, hogy a foci lassú és unalmas játék a kosárlabdához és a hokihoz képest. Van egy kanadai ismerősöm, aki egyetemi szinten tolja a focit, és imádja, de azt mondta, hogy nem bír végignézni TV-n egy meccset, mert dög unalom. Persze kanadai lévén nincs más sport mint a jégkorong nála, de nem nehéz látni a párhuzamot.

A baseball nézettségével mondjuk én sem tudok mit kezdeni, mert ha van unalmas sport, akkor az az. A helyszínen még szerintem annyi sem látszik mint a TV-ben...

t.o.d. 2009.07.15. 00:05:39

@Csöncsön: nah persze. Elővettem az érveimet, hogy miért is nem szeretem a német focit, meg a német csapatokat, és mindazok, amit kigondoltam, hatványozottan igazak az angolokra. Ez tűnt fel. Ettől még nem értem, hogy lehet a NÉMETEKNEK drukkolni, csak már azt se, hogy az angoloknak hogy lehet... :-)

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 02:07:24

hamarosan minden kérdésünkre választ kapunk.

váév építők (törölt) 2009.07.15. 06:00:44

szerintem is közepes focista volt bekham, csak túl nagy volt a reklámértéke...alonso valóban nem vezéregyéniség,de van helyette más...kiválóan megoldja a feladatát, szinte észrevétlenül,ezért nem tűnik fel sokaknak, hogy mennyire hasznos

kroos 2009.07.15. 07:04:27

@t.o.d.: a kommenteidet olvasva mindig ez jut eszembe
,,1966 fontos év volt az angol labdarúgás számára. Megszületett Eric Cantona." "

kroos 2009.07.15. 07:15:54

@SamS: teljes mértékben egyetértek.Fél év alatt sokan nem éltek még az esélyel (henry-arsenal), és angliában amugy sem divat ez.
Persze máshol talán szegény...huntelár.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.07.15. 07:18:10

hm, lehet, nehéz eldönteni, de azért az nagyon ritka, hogy valaki egy ilyen komplex sportban, mint a foci, hibátlan legyen. Beckham-et messze kiemeli a versenymezőnyből a hozzáállása, no meg a jobb lába. bármily furcsa ez így leírva. hiába nincs bal lába, vagy nem cselez. soxor azt kell/érdemes nézni, mit tudott az illető, nem azt, hogy mit nem (ehhez kell persze egy jó/szerencsés edző is, aki a játékos képességeit megfelelően felhasználja). miután Beckham-et a Madridhoz nem focizni vitték, kár számonkérni rajta az ottani teljesítményét... (magánvélemény, kéretik nem kövezni).

poolfanati 2009.07.15. 08:16:21

OFF
Pool Drukkerek!
Vajon játszik ma Németh és Gulácsi a Pool első felkészülési meccsén? Rafa azt mondta hogy a keret összes játékosának akar majd lehetőséget adni. Németh remélem kap egy 25-30 percet és bizonyít is.
ON

avenger13 2009.07.15. 10:51:04

podolskival kapcsolatban: kapott elég lehetőséget a bayernben, de érdekes módon nem élt vele. Klinsmann, aki a válogatottban állandó kezdőként számított rá, padztatta, és klose sérülése ellenére egy csatárral álltunk fel, és poldi ült a padon, ami egyáltalán nem véletlen. nem volt képes gólt rúgni és ez egy csatár esetében ugye nem előny. az hogy mennyit vág san marinonak az meg ugye engem sem érdekel.

váév építők (törölt) 2009.07.15. 11:49:53

@poolfanati: lehet valahol nézni???
nekem van jegyem a vasárnapi rapid-liverpoolra a hanappiba, jön még valaki?

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 11:52:36

@váév építők:
nálunk - a szerkesztőségen belül - is téma volt.
de például én nem érzem magam akkora Rapid szurkolónak, h ki is menjek ;)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.07.15. 11:59:25

@váév építők: a hanappiba sztem te mész egyedül. :)

poolfanati 2009.07.15. 12:54:59

@váév építők: a klub hivatalos honlapján igen, remélem valaki lesz olyan jófej hogy streameli nekünk.

mennék én, de sajnos nem érek rá.
@pote: asszem tavaly is te voltál az aki elsütött egy hasonló poént. a tranmere vs pool meccsel kapcsolatban. tuti hogy te egy éven át a pool első meccsére vársz a pre-seasonba hogy elsüss egy humor bon-bont amin egy éven át gondolkoztál. igaz? :)

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2009.07.15. 13:13:20

Nagyon jól sikerült vitaindító írás!

Amúgy nagyszerű játékos.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 13:13:32

@poolfanati:
nem tudom, lehetséges
de így utólag be kell vallanom, h azt a meccset is megnéztem volna, de nem vagyok akkora Tranmere-fanatikus ;)

egy évig egy humor bon-bon elsütéséig nem várok, általában azon nyomban ráerőltetem valamire,
ha odaillik, ha nem.
(pl.: a következő posztomban várható a "banális szex" szókapcsolat, h hogyan, még nem tudom :)

poolfanati 2009.07.15. 13:33:05

@pote: akkor menjél pool drukkerként ha nem vagy valami nagy rapid fan. és szerintem hagyd otthon a mancitys robinho mezed is. :))

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 13:40:58

@poolfanati:
igazából egy felkészülési meccs nem hoz lázba.
a 46.perctől 27 csere, és vége a meccsnek, semmi nem derül ki, blabla.
télen tervben van egy újabb anfieldi túra: a tétmeccs az más!

előbb lesz Neked Rooney-mezed, mint nekem robinhós!

sundin 2009.07.15. 15:07:48

@_Maverick:
Az én ismerőseimnek az a baja a hokival, hogy nem látják a korongot :) Sokat lehetne ezen vitatkozni.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.07.15. 15:29:12

@sundin: Persze, van pro és kontra érv. Szerintem környezeti hatások kérdése elsősorban: kanadaiként nincs esélye az embernek, ha sportot kell választani:))

horas 2009.07.16. 11:39:09

NA mocorognak a dolgok,Aquilani-ért 15 m fontot se sajnálna a Pool valszeg Alonso megy...amúgy kurva jó igazolás lenne sztem...Maxwel-ről meg megegyezett az Inter meg a Barca,ő is illik majd oda sztem...

daneeka 2009.07.21. 11:54:58

@mickeyknox: "carrick, scholes, rooney, phil neville, nicki butt, fletcher"
A kedvencem a Chadwick volt. :D
süti beállítások módosítása