Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

True Colors IIII. - Xabi Alonso

2009.07.11. 20:36 _benito

Átlagon felüli passzkészségű, tökéletes rúgótechnikájú hátravont irányító, vagy dömper sebességű, a feje felett folyó játékot kétségbeesett tekintettel szemlélő ballaszt? Igen, NST-ülés volt péntek este, és egyre duzzadó Scouser-különítményünk ismét nem bírt magával, így újabb bicskázásig fajuló vita bontakozott ki egy játékossal kapcsolatban, így ismét nyájas olvasóink véleményét szeretnénk kikérni, ezúttal Xabi Alonsóval kapcsolatban. „Tavasszal egész Európa legfaszább játékát nyújtó csapatának legfontosabb láncszeme” – jött az egyik oldalról, „Ha még egyszer Pirlóhoz mered hasonlítani, rád borítom az asztalt, uazze’” – szólt az ellentábor véleménye. Ígérjük, lesz olyan is, hogy nem Liverpool-játékosokon veszünk össze, de ha egyszer a bajnoki trófeát emberöltőnként látó vörösöket lehet a legjobban provokálni? És igen, a képválasztás sem véletlen.

197 komment

Címkék: több mint foci true colors

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr721240848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickeyknox 2009.07.13. 12:41:44

egyébként ki kezdte el xabi alonsót összehasonlítgatni beckhammel? ölég szerencsétlen ötlet, mert azon kívül hogy mindketten focisták, nem sok közös van bennük.
xabi alonso kurva jó játékos, de sokkal jobb is lehetne, ha a pincér kicsit előrébb engedné. és akkor sennához sem kellene hasonlítgani.

t.o.d. 2009.07.13. 12:43:33

@SamS: ejha, te vagy már elvetemült MU-fan, már ha jól gondolom. Ezt még én se értem, pedig tisztaszívű United-szurker vónék. Fletcher???

t.o.d. 2009.07.13. 12:52:27

Én nem is értem, kinek jutott eszébe összehasonlítani Beckset Xabival. Azért, mert a Real olyan faszán igazol, hogy megvették Beckhamet úgy, hogy nem volt helye a csapatban, és csináltak neki egy másik helyet??? Értelmetlen, mert Becks nem labdaszerző középpályásnak volt jó, hanem jobbszélsőnek. Az, hogy a Realban mit játszott, azt csak az elképesztő küzdeni akarásának köszönhette, hogy a sok nyálas RM-játékoskislány nem tudta elvégezni a Makelele melóját. Szóval Beckham nagy király (volt), Alonso is lehet az, van ideje, de ez egy másik kérdés.

t.o.d. 2009.07.13. 12:54:51

@kroos: olvasd el a kommentet, amire írtam. Amúgy meg nem "személyeskedésröl, szubjektivitásról" volt szó, hanem arroganciáról. Erről akár most is lehet szó, felvállalom, ha egy ien komment jön.

t.o.d. 2009.07.13. 13:00:23

@mickeyknox: ha tudtam volna, h megírod, nem szenvedek a sajátommal. Máskor szólj! :-) Hétfő van, minden felesleges karakter drága... :-)

kroos 2009.07.13. 13:03:08

@t.o.d.: Elolvastam.Semmi arrogánsat nem találtam benne.
Nem gond csak akkor ne sértödj be ha legközelebb te kapsz egy hasonlót.
Tudod, kettös mérce.

kroos 2009.07.13. 13:06:30

@t.o.d.: ismerös?


,,Ha azt akarod, hogy mindenki egyetértsen veled, akkor irkálj otthon a wordbe kommenteket, és dícsérd meg néha a saját tisztánlátásodat, hozzáértésedet, kompetenciádat. De ha blogolsz, nem számíthatsz arra, hogy mindenki azt gondolja, amit te. Remélem segítettem eligazodni a nagy csúnya internetben neked."

MAti 2009.07.13. 13:22:59

Röviden és tömören: a világ egyik legjobb, legokosabb középpályása.
Ha edző lennék valahol, az első 5 név között lenne, akit leírnék egy papírra...

mickeyknox 2009.07.13. 13:29:01

@t.o.d.: okay.

egyébként ha tiszta szívű mu-fan vagy, akkor hogyhogy nem érted azt hogy sams fletchert is benevezte a legjobb vkp-k közé? :) sok mu fan szerint ő a mu sikerek letéteményese az utóbbi 2-3 évben céronáldó mellett (ugye hargraves csak fantomjátékos. tulajdonképpen nem is értem, hogy miért vannak sokan oda érte, hiszen szegény gyakorlatilag sose játszik)

poolfanati 2009.07.13. 14:05:36

@mickeyknox: te elolvastad a cikket?
az nst szerkesztőség kezdett el vitázni rajta, mi csak kisegítjük őket.

az előző két vitázásnak mi lett az eredménye? nem azért kértétek a segítségünk hogy segítsünk a döntésben?
szóval mi lett az a döntés?

mickeyknox 2009.07.13. 14:55:24

@poolfanati: elolvastam. és? az nst az nem egy ember, ha már mindenáron szőrszálakat akarsz hasogatni.
mindettől függetlenül is hülyeség a kettőt (becks vs. xabi) összehasonlítani. kábé annyira parttalan vita, mint az hogy melyik a legjobb bajnokság, és cé jobb-e mint messi.

Goyo 2009.07.13. 15:26:47

Óvodás vita. Miért nem Buffonnal hasonlítjátok össze?

United82 2009.07.13. 15:47:49

no most akkor tényleg megérett egy OWen poszt...

avagy..hogyan jut el valaki a everton szurkolóként liverpooli aranylabdáig majd a Real Madridon át a kiesésig a newcastlevel, hogy aztán megkapja Best,Robson,Cantona,BEckham és Ronaldo mezét a Unitedben...

igen...Owené a 7-es....no comment....

+Fergie bejelentette hogy idén nem vesz senkit mert túl magasak az árak...

neeskens 2009.07.13. 15:54:03

Szerintem Alonsot Beckhammel nem lehet összevetni.
Nagyon jó belső középpályás, jó rúgótechnikával, esze is van a focihoz, ahogy jóapám szokta mondani.

Szerintem két gondja van:
1.Elég lassú, bár ezt jó helyezkedéssel , gyors helyzetfelismeréssel pótolja
2.Nem az a kimondott vezéregyéniség. A Poolban és a spanyol válogatottban sem.

neeskens 2009.07.13. 15:55:32

@Rooney82: nyugi, bár én a Poolnak drukkolok, de tudja a vén alkesz mit csinál.

Mr.AT 2009.07.13. 16:37:32

@horas: Qrva jó lesz ősztől a Juve. Elbrazilosodunk a középpályán is, ami beza az előnyünkre válik, bizony mondom néktek.

Xabi Alonso jó játékos, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem nehéz ebből a színtelen-szagtalan, jellegtelenül szar Liverpoolból kitűnni. :-)

Mr.AT 2009.07.13. 16:39:46

@mickeyknox: D'Agostino szép csendben az egyik legjobb olasz védekező középpályás lett ám a kertek alatt, ami nagy szó. Emellett jól lát a pályán és remekül lő is, idén az udinei középpályás mozgások nagy része neki volt köszönhető. Qrva yol jár vele, aki megveszi, bárki is az, és bármennyit is fizet érte. Sajnálom is, hogy nem mi leszünk azok.

kroos 2009.07.13. 17:22:19

diör Nst.
Mint látjátok igazából a vita azon megy hogy össze lehet-e öket hasonlítani.
Szerintem se.

bag 2009.07.13. 17:24:37

@Mr.AT: Ez kicsit durva azért :)

Szerintem nem tudod a Pool összeállítását és nemhogy meccset nem láttál idén , de azt sem tudnád melyik csatorna adja...


Kicsit azért vegyél vissza jó !!

Mr.AT 2009.07.13. 17:29:47

@bag: Bizonyos időközönként rákényszerültem az Eurosport2re, de csak szombat kora délutánonként, mikor nem volt konkurrens adón SerieA.

Abban viszont tagadhatatlanul igazad van, hogy nem tudom a Pool összeállítását. Ami azért vicces, mert pl. a Portsmouth-ét vagy épp az Aston Villáét meg tudom. :-)
S ami azért van, mert az egész Liverpoolban a két nevesebb spanyolon (Torresen és Alonson) valamint Gerrardon kívül egyetlen olyan játékos sincs, aki ne lenne kettő perc után tökéletesen felejthető, behelyettesíthető, vagy akár pillanatnyi feltűnés nélkül eltüntethető a világ labdarúgásából.
De mindez természetesen csak a személyes, szubjektív és mélységesen elfogult véleményem. :-)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.13. 17:38:31

@kroos:
nálunk sem az összehasonlításon ment a vita, hanem azon, h ki a jobb :)
Beckham klasszis, Alonso meg egy jó játékos (de nem kiemelkedő - ezt talán az jelzi a legjobban, h az Arsenalnál szóba került tavaly is)

érdekes, h csak pudlisok képezték az ellenzéket, mint eddig mindig.
és minő meglepetés: Beckham manchesteri ;)

(itt jegyezném meg, h én elismerem, h Kálmán laci egy nagyon jó kosaras, attól függetlenül, h egy falkós ...)

bag 2009.07.13. 17:38:36

@Mr.AT: azért mert hónapokig nem kommeneteltem még nem szidjuk a csapatomat :)

jó szórakozást a Serie A-hoz!

Off : Ibrán kívül ott kit is érdemes nézni??? :))

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.13. 17:42:07

@kroos: igen, tkp magunk sem értjük, hogy miért épp ők ketten keveredtek össze, hiszen értelmetlen kettőjüket hasonlítgatni, bár a vita teoretikus volt, és inkább a labdarúgásban betöltött helyüket/szerepüket vitattuk.

Az alapkérdés az volt, mennyire jó játékos Alonso, túl- vagy éppen alulértékelt.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.13. 17:48:25

lehet szavazni,
ha összehasonlíthatóak, ha nem...

bag 2009.07.13. 17:51:52

A mai index cikket azért linkeljétek be a nagy Bechamről a szavazás előtt -nem mindenki hülye az óceán másik partján sem...

Mr.AT 2009.07.13. 17:57:53

@heinrich: Olyan opció nincs, hogy pont a helyén kezelik? :-) Mert én ide szavaznék...

Senki nem vitatja, hogy jó játékos, alapember egy gyenge csapatban (hehe), s a válogatottban is stabilan számítanak rá, még ha nem is mindig kezd. Aranylabdát ugyanakkor alighanem senki nem követelne neki.

Beckham viszont világklasszis volt - abban a kevés tevékenységtípusban, amit legalábbis megvalósított a focipályán, feltétlenül. Hogy ez a tevékenységkör aztán értékesebb, hasznosabb, vagy szimplán csak szükségesebb-e, mint Alonsoé, már qrvára felesleges vitatkozni. 11 hely van a pályán, egyik sem dísznek van.

kroos 2009.07.13. 18:01:52

@heinrich:
lenne értelme a szavazásnak ha a reálos bekemet kellene alonsoval.
De ugye abba meg a Mu-sok nem mennek bele.
labdarugásban betöltötött szerep?
akkor bosman jobb mint Zico.

kroos 2009.07.13. 18:03:17

egyébként szerintetetk mi lett volna Beckhamel ha ugy néz ki mint Ivan Campo?
Most nem lenne miröl vitázni az biztos.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.13. 18:27:42

@kroos:
akkor két esélyese lenne a "Verebély Iván Hasonmás Verseny"-nek, nem egy :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.13. 19:13:21

@bag: Pont az amcsik hivatottak eldönteni a kérdést, meg a Donovan-féle alakok, akik azért nyavalyogtak, h nem fizette ki a vacsorájukat.

Már Pelé is szar volt, meg Beckenbauer, most éppen Beckham. Gondolom Urbányira szívesen emlékeznek ezek a bohócok.

bag 2009.07.13. 19:23:18

@heinrich: azok a számadatok azért sokmindent elárulnak hősünk "teljesítményéről" :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.13. 19:49:01

@bag: értem én, hogy nem váltott világot, és nem ilyen lovat akartak, de ebben a kérdésben nem túl konstruktív az álláspontom. Örüljenek, h egyáltalán láthatták.

danesdzsu2 2009.07.13. 20:07:17

@kroos: Nem tudni, mennyivel jobb focista vált volna Beckhamből, ha úgy néz ki, mint Ivan Campo (én imádtam, a legfontosabb meccsen, kétgólos hátránynál is úgy tudott kinézni, mint aki épp a szünetben nyomott el egy spanglit, és most azt hiszi, sörmeccsen van).

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.13. 20:11:31

@danesdzsu2:
csak nekem hiányzik valami a mondat végéről?
pl.:
"Nem tudni, mennyivel jobb focista vált volna Beckhamből, ha úgy néz ki, mint Ivan Campo,
dehogy Victoria nem cuppant volna rá a brokijára, az hétszentség"

én már a XabiA vs DB -en is hüledeztem,
de ha ez átmegy Campo vs DB -re akkor elmegyek operába énekelni...

Mr.AT 2009.07.13. 20:25:56

@pote: Meghallgatjuk majd, ezt is. :-)

danesdzsu2 2009.07.13. 20:41:52

@pote: Nem tudni, mennyivel jobb focista vált volna Beckhamből, ha úgy néz ki, mint Ivan Campo.

Szerintem értelmezhető. Semmi Campo vs. DB sincs benne. Pusztán arra gondoltam, hogy DB szorgalmából arra lehet következtetni, hogy ha nem kellett volna önmarketingel foglalkoznia, sokkal több időt fordított volna FOCIra. És ettől esetleg jobb focista lett volna.

Cruncher · http://trefarepa.blog.hu 2009.07.13. 22:11:23

Kicsoda ez a valaki akiről most szó van?:D:D

rexford 2009.07.14. 00:18:15

@neeskens: Szerintem két gondja van:
1.Elég lassú, bár ezt jó helyezkedéssel , gyors helyzetfelismeréssel pótolja
2.Nem az a kimondott vezéregyéniség. A Poolban és a spanyol válogatottban sem.

Ez kábé igaz.

Technikailag átlagon felüli, taktikailag középszar. Karizma nem sok. Nem lehet véletlen, h Benitez annyira nem ragaszkodik hozzá, és pont Barryre akarta nagyon kicserélni.

rexford 2009.07.14. 00:22:27

@fingfelelős: A deep-lying playmaker pozíció (Olaszországban az ilyen poszton szereplő játékos neve ugye direttore) azért nem túl gyakori a mai futballban.

Olaszba ez a regista, ha jól tudom.

rexford 2009.07.14. 00:31:14

@Mr.AT: D'Agostino szép csendben az egyik legjobb olasz védekező középpályás lett ám a kertek alatt, ami nagy szó. Emellett jól lát a pályán és remekül lő is, idén az udinei középpályás mozgások nagy része neki volt köszönhető. Qrva yol jár vele, aki megveszi, bárki is az, és bármennyit is fizet érte. Sajnálom is, hogy nem mi leszünk azok.

A historyjébe azért még beletartozik, hogy anno nem fért be a Romába, utána a Bariban és a Messinában villogott, most meg 7. lett az állítólag kurva jó játékosokkal felálló Udinesében. Melóval jobban jár a Juve szerintem.

kroos 2009.07.14. 06:32:44

Félrement srácok, nem ugyértettem.
Ha ugy néz ki mint Ivan Campo akkor ma azt se tudjuk hogy kicsoda.
Tegnap a Mu tv-n 8-10 évvel ezelöttí meccseket mutattak.
Nos.Szélsöként kicsit gáz hogy nem tud cselezni.
És mig pl. Messi is csak ballal ér labdához de ha a jobb lábára jön egy csellel átjátsza azt a balra vagy ilyesmi.
Becksnek ebben az esetben a rémület kiült az arcára és elesett.
pl a Leeds ellen Hart rugotechnikában ugyanott volt,bejátszotta az egész bal oldalt semmivel se volt rosszabb.Kewel+bowyer megmutatták Becksen hogy kell szélsöt játszani.
Szulsár volt elöl mert Rvn sérült volt igy Giggs volt mellé feltolva igy Scholes játszotta be a bal oldalt.
Nos! Több cselt csinált mint Bekem valaha gól lött+2 gólpassz ugy hogy akkor játszott szerintem elöször és utoljára szélen.
Következö kérdés.
Ha Juninnho ugy néz ki mint Beckem akkor ö most hol lenne?

kroos 2009.07.14. 06:35:06

@heinrich: örüljenek?
de hát nem bekem akarta ott népszerüsiteni a focit ?
Persze az a 200 millio nem számít hanem csak a küldetéstudat.Ugye.

United82 2009.07.14. 07:06:14

@kroos:
azért ahhoz hogy Bexet szar szélsőnek aposztrofáld fénykorában tényleg elég nagyfokú ellenszenv és szemellenző kell.
Lehet szidni Bexet h médiaarc lett, meg hasonlók, de hogy a 90es évek végétől a 2000-es évek közepéig a világ egyik legjobb szélsője volt az sztem nem ténykérdés és az sem h világklaszis, mégha fáj is neked.
Az meg h nem volt cselgép, és? Denilson meg az volt és mire ment vele?
Nem azon múlik.
Elég megnézni hány millió gólpasszt adott, egy szélsőnek az a dolga h kiszolgálja a csatárokat h milyen módon az tök8, nos kiszolgálásban Bex No.1 volt. És mellette pötyögtetett gólokat is. Szerintem mindenkiben már csak az elmúlt 5-6éve él, mintha Figot csak az alapján ítélnénk meg h mit nyújtott az Interben.
Nem ártana megnézned mondjuk 97től 2003ig a szezonösszefoglalókat , mert addig szócséplés az egész.

kroos 2009.07.14. 07:16:16

@Rooney82: Láttam eleget játszani nyugi.Nem a képeséggeivel van bajom.Tényleg nagyon jó meg minden.
Én csak ezzel a ,,futballtörténelemben elfoglalt hely" dologgal van bajom.
Meg azzal hogy ha más ment volna el az Mls-be ennyi idösen az futballkurva lenne.
Egyszerüen ö az aki tul van hypolva nem Alonso.

Mérgező Hulladék 2009.07.14. 09:21:48

Azért az MLS-nek is óriási szüksége volt Beckhamre. Ez már csak a mostani ügyből is látszik: az egyik legjobb és legismertebb amerikai focista abból akar megélni, hogy könyvet ad ki Beckhamről. Mintha csak valami ribanca lett volna.
De Beckham is elrontott valamit. Ha tényleg küldetéstudatból ment Amerikába, akkor ahhoz képest elég hamar feladta.

Egyébként szerintem egyszerűen nem való abba a kultúrába a játék. Nem tudják összeegyeztetni az alapelveket: fontos a kiegyensúlyozott mezőny, ami talán meg is valósult, csak ez meg rengeteg döntetlent eredményez (múltkor néztem, arányaiban vagy másfélszer, kétszer annyi az iksz, mint a Serie A-ban). Azt meg állítólag nem szeretik az amcsik, hogy nincs valaminek győztese.

kroos 2009.07.14. 09:26:04

@Mérgező Hulladék: teljesen egyetértek a hsz elsö felével.
Mig a 2. részt annyival kiegészitem.
Az amcsiknak az bassza a csörét hogy nem egy adott másodpercben van vége a meccsnek mint a kosárlabdában.
Abszurdnak tartják hogy szinte szubjektiv mennyit hosszabit egy bíró.

mickeyknox 2009.07.14. 10:01:07

@kroos: ne hülyéskedj már, beckham nem azért volt alapember a mu-ban, mert csinos volt a pofija. ha van olyan edző, akit ez kurvára nem érdekel, akkor az saf.
carrick, scholes, rooney, phil neville, nicki butt, fletcher sose lett volna mu kerettag, bakker :D becks focizni is tudott, nem is kicsit. a realba viszont már csak a neve, reklámértéke miatt vették, ez igaz.

_benchpotato 2009.07.14. 10:11:06

a péniszirígy műmacsóknak üzenem, hogy lássanak már túl a kicsinyességükön egy percre.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 15:50:16

Beckham-et azért nem elismerni, mert bizonyos kérdésekben alárendelte a személyi kultuszának a pályafutását, nem igazságos. különösen, hogy általában csak a nagy döntésekben történt ez meg, az apró, de valójában fontos (legfontosabb) dolgokban (mint pl, hogy mindig meghal-t vki a pályán), viszont mindig maximumot nyújtott.

egyszerre akart lenni tűzoltó, s katona, vadakat terelő juhász - ebbe bele lehet kötni, h valaki vagy egy csirke férje, vagy modell, vagy focista, de amíg focistaként olyat tud, amit rajta kívül nagyon kevesen, továbbá kint a lelke a pályán, addig ez nem érdekes sztem.

nem egy példakép, de hát istenem, nem lehet mindenki egy Effenberg :))

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.14. 15:53:16

@mocsing:
hát igen,
van olyan, amikor az utolsó mondatot nem kellett volna leírni ;)

t.o.d. 2009.07.14. 15:58:02

@kroos: örülök, hogy így emléxel ama szép párbeszédünkre, amely abból indult ki, hogy én dacára korszakos egyéniségének nem tartottam, és nem tartom ma sem Kahnt kiemelkedőnek, mint kapust. Erről ugyebár lehet vitatkozni, de szerintem mindvégig kultúráltan tettem. Mindazonáltal nem értem, hogy ha neked akkor a te viselkedésed normálisnak tűnt, nem érzed-e furcsának most, ha valami hasonló miatt rám szólsz, védvén az olyan elesetteket, aki ilyen jellegű atrocitás áldozatává váltak... :-) Mindazonáltal:

@seahawks: a fenti hozzászólásomat a következőképp korrigálnám: kommenteddel határozottan nem tudok egyetérteni, tekintve, hogy Beckhamet a Gascoigne utáni korszak legnagyobb angol játékosegyéniségének tartom, a Real marketingcéljait nem vitatom, de még a Realban is, ahol az első pillanattól nem volt helye a csapatban, tudott maradandót alkotni. Stílusumra legyen mentség, hogy a hétvégén egy háromnapos legénybúcsún vettem részt (mely ráadásul az enyém volt...), és bazira másnapos voltam tegnap.

t.o.d. 2009.07.14. 15:59:45

@mocsing: olyan gyönyörű volt az a Becks-himnusz, minek kellett a végére ez az Effe?! :-)

Egyetértek, különben.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 16:17:23

@pote: @t.o.d.: akkor is Effenberg a zisten :)

(hozzáteszem, ő meg olyat tudott, amit Beckham nem.)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.14. 16:25:11

@mocsing:
mire gondolsz?
hogy bemutatott a saját közönségének?

(magas laszti volt nagyon :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 16:29:04

@pote: és egy aszkétát megszégyenítő önmegtartóztatással Strunz feleségét még le se csaptad :)

t.o.d. 2009.07.14. 16:43:23

@mocsing: korszakos egyéniségként nem vitatom őt, ahogy Kahnt se... Focistaként viszont lehet, hogy nem követtem elég figyelmesen a karrierjét... :-)

Mi volt Strunz feleségével? Persze tippem van, hogy mi... :-)

t.o.d. 2009.07.14. 16:47:11

@kroos: ha Becks Ivan Campo külsejével születik, valszeg még ma is a MUban tolja, és Céből sose lett volna jobbszélső... Persze csak akkor, ha a születése pillanatában agyon nem verik, vagy le nem vetik a Tajgetoszról. :-)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 16:59:20

@t.o.d.: Effenberg az egyik legnagyobb középpályás volt, akit láttam játszani. emellé egy kurva nagy tróger, aki a felét hozta ki a pályafutásából, mint ami benne volt. vicces azért pl, hogy a Podolski nevű senki most 63-szoros válogatott, Effe pedig 35-szörös. persze ez nyilván elsősorban Effe hibája, nem is vitás. majdnem olyan kvalitásai voltak a kpályán, mint Kahnnak a kapuban, csak Oli nem rapszodikusan volt fanatikus és nagyon szorgalmas, hanem mindig.

egy jobb évében azért csak megnyert Kahnnal karöltve egy BL-t... a döntőben hátrányból, lelkileg a padlóról (Scholl kihagyott büntetője, ugye, a második percben...) egymaga felhozva kb a csapatot.

(ez az, amit Ribéry sosem fog, akár elmegy, akár marad örökre Münchenben - most szólok)

Strunz-nak pedig elszerette a feleségét, persze kérdés, ebben mekkora szerepe volt a ribancnak... sőt, a két ribancnak, mivel Effe is nős volt közben :))

t.o.d. 2009.07.14. 17:13:36

@mocsing: Rájöttem, nincs különbség. Van, aki a németeket szereti úgy, mint én az angolokat. Márpedig ha ezt én megtehetem anélkül, hogy a Háromoroszlánosok bármit nyertek volna, vagy akár bárminek a döntőjébe jutottak volna az utóbbi negyven évben, akkor aki a németeket szereti, annak erre akár objektív oka is lehet, de ha nincs, akkoris milyen alapon húzom fel a szemöldököm az ilyenek hallatán...? :-)

Effe csak 35-szörös válogatott??? Amúgy az a BL-döntő valamelyes kárpótlás lehetett sok BM-ikonnak '99 után...

"Podolski nevű senki" - kemény, hogy a Bayern szurkerei mennyire rühellik, holott sztárként jött a BM-be, és végigpadozta az idényeit, pedig a válogatottban jól ment neki... És az meg különben OFF röhej, hogy őt eladtátok, hogy jöjjön Gomez kisemmondommennyiért ON Monnyuk én se szeretem, de én azé, mer ha valaki lengyel, az ne menjen német válogatottnak, mint ahogy egy magyar se jáccon a románban, vagy a szlovákban.

kroos 2009.07.14. 17:24:35

@t.o.d.:
1, mindenki az utolsó év padozására emlékszik pedig elötte 2 évig bérelt helye volt a csapatban-többekközött ezért nem akart maradni pizzaró.
2,99-ért nincs kárpótlás.2001-ben megérdemeltük 99 nélkül is.
3,nekem angol kapitányokról Shearer,Ince, vagy Gazza jut eszembe.Nem becks.
4,Pote 2001-ben még nézet focit.(bocs)
5,,,Mindazonáltal nem értem, hogy ha neked akkor a te viselkedésed normálisnak tűnt, nem érzed-e furcsának most, ha valami hasonló miatt rám szólsz"
Nem tünt normálisnak.De szerintem érzed hogy most meg te voltál hülye.
szmájli.

kroos 2009.07.14. 17:25:44

@kroos: edit:
(1-podolskiról)
4,(Pote 2001-ben még nem nézett focit)

kroos 2009.07.14. 17:29:58

@mocsing: A Tigris a legalul értékeltebb játékos a világon.2001-ben a Bl legjobb játékosa lett és mit gondolsz hanyadik lett az aranylabda szavazáson?
Azóta se láttam olyat hogy egy irányitó aki képes 60 méteres labdákat adni elöbb a saját kapuja előtt szerel majd kapásból gólt lő az ellenfélnek.
Egyszerüen mindenhol ott volt.Ha van egy kis szerencsénk rövidesen egy poszt legfontosabb elemeként olvashatunk róla.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 17:32:29

@t.o.d.: csak két dolgot szeretnék hallani Podolskival kapcsolatban, amit akár egyetlen bajor szurkernek is respektálnia kéne vele kapcsolatban. a "senki"-nél jobb szó nincs rá. az, hogy szitává lövi San Marino kapuját a vb-selejtezőkön, az Allianz közönségének irreleváns.

"sztárként jött"... sztárnak kiáltották ki a Bundes 2 egy évvel korábbi gólkirályát, ezvan, ennél többet nem nagyon tett le az asztalra.

"végigpadozta" - három év alatt, 70 meccs csak a Bundásban. nyilván egy része csereként. és hogy most elvben megérte "kicserélni" Gomezre, az senkinek nem vitás. ahogy az sem, hogy Gomez nem ért 30 milliót (amit persze még egyetlen _hivatalos_ forrás sem erősített meg, de lehet, hogy csak magamat nyugtatom ezzel)

kroos 2009.07.14. 17:42:59

@mocsing: a baj az hogy riberyhez képest poldi egy gerincoszlop.

t.o.d. 2009.07.14. 17:45:37

@kroos:
1. lehet
2. ez igaz, engem akkor a kollégiumban majdnem megvertek...
3. Gazza oké, de szvsz Becks többet tett a Zátony labdarúásáért, mint Shearer, vagy Ince (ezek érdemeinek elismerése mellett)
4. lehet :-)
5. igen, ezért is írtam korrekciót a kommenthez.

t.o.d. 2009.07.14. 17:52:06

@mocsing: félreértettél, egyetértek a Podolski-témában, csak azért ritka, hogy így lesenkizzenek (különösen ilyen egyöntetűen) egy (viszonylag) ünnepelt csatárt a saját (ex)csapatának szurkerei, kivéve, ha a riválishoz igazol (lsd Owen).

t.o.d. 2009.07.14. 17:53:32

@kroos: "a baj az hogy riberyhez képest poldi egy gerincoszlop" ez mit is jelent?

kroos 2009.07.14. 17:58:17

@t.o.d.: ó semmi csak a franciának ma se volt ,,kedve" edzeni,persze a fizetését felveszi:P

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.14. 18:09:16

@t.o.d.: akkor ok, csak mindig felhúzom magam, ha vki leírja a nevét (mint pl az előbb én :)

@kroos: ő is tehet róla, h ennyire alulértékelt...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.14. 18:21:30

@t.o.d.: "Rájöttem, nincs különbség. Van, aki a németeket szereti úgy, mint én az angolokat."

Az NST-kommentelés kulcsmondatát írtad le. :-)

kroos 2009.07.14. 18:32:48

@mocsing: Igen.Nem ment el celebnek.De én ennek csak örülök.

Glory 2009.07.14. 18:44:17

fradi hertat lehetvhol patakolni??

Glory 2009.07.14. 18:55:33

valaki tud patakot mondani a fradi hertara??
kocce

bag 2009.07.14. 19:46:44

off:
"R Kín egy katasztrófa,
R Kín egy

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.14. 22:14:08

@kroos:
igenigen,
az első focis élményem, amikor a Getafe alázta a Bayernt, onnantól vagyok képben
;)

SamS 2009.07.14. 22:15:19

@bag: Szerintem Rafa barom volt, hogy eladta. Nézzétek meg a United hogy csinálja, Berbatovot is eladhatná még mindig Sir Alex, de még ad neki 1 évet és a bolgár rohadtul élni fog vele ;)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.07.14. 23:35:56

@kroos: "Az amcsiknak az bassza a csörét hogy nem egy adott másodpercben van vége a meccsnek mint a kosárlabdában.
Abszurdnak tartják hogy szinte szubjektiv mennyit hosszabit egy bíró. "

Ezzel tudok azonosulni maximálisan. A foci szabályrendszerének alkalmazása amúgy is elég szubjektív, és az elmúlt évek tempoemelkedése miatt gyakorlatilag nincs már meccs ordító baki nélkül (élen a lesek persze). Ezzel muszáj valamit tenni. Én mondjuk a tiszta játékidő legfőbb zászlóvivője vagyok elvi síkon, de ezt már többször hangoztattam.

Egy NHL, NBA vagy NFL meccs után azért elenyésző arányban veszik elő a játékvezetőt a csapatok. Európában ha egy rangadó után nincs bírózás, az már kész csoda.

Az amerikaiaknak egyébként az a problémája elsősorban, hogy a foci lassú és unalmas játék a kosárlabdához és a hokihoz képest. Van egy kanadai ismerősöm, aki egyetemi szinten tolja a focit, és imádja, de azt mondta, hogy nem bír végignézni TV-n egy meccset, mert dög unalom. Persze kanadai lévén nincs más sport mint a jégkorong nála, de nem nehéz látni a párhuzamot.

A baseball nézettségével mondjuk én sem tudok mit kezdeni, mert ha van unalmas sport, akkor az az. A helyszínen még szerintem annyi sem látszik mint a TV-ben...

t.o.d. 2009.07.15. 00:05:39

@Csöncsön: nah persze. Elővettem az érveimet, hogy miért is nem szeretem a német focit, meg a német csapatokat, és mindazok, amit kigondoltam, hatványozottan igazak az angolokra. Ez tűnt fel. Ettől még nem értem, hogy lehet a NÉMETEKNEK drukkolni, csak már azt se, hogy az angoloknak hogy lehet... :-)

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 02:07:24

hamarosan minden kérdésünkre választ kapunk.

váév építők (törölt) 2009.07.15. 06:00:44

szerintem is közepes focista volt bekham, csak túl nagy volt a reklámértéke...alonso valóban nem vezéregyéniség,de van helyette más...kiválóan megoldja a feladatát, szinte észrevétlenül,ezért nem tűnik fel sokaknak, hogy mennyire hasznos

kroos 2009.07.15. 07:04:27

@t.o.d.: a kommenteidet olvasva mindig ez jut eszembe
,,1966 fontos év volt az angol labdarúgás számára. Megszületett Eric Cantona." "

kroos 2009.07.15. 07:15:54

@SamS: teljes mértékben egyetértek.Fél év alatt sokan nem éltek még az esélyel (henry-arsenal), és angliában amugy sem divat ez.
Persze máshol talán szegény...huntelár.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.07.15. 07:18:10

hm, lehet, nehéz eldönteni, de azért az nagyon ritka, hogy valaki egy ilyen komplex sportban, mint a foci, hibátlan legyen. Beckham-et messze kiemeli a versenymezőnyből a hozzáállása, no meg a jobb lába. bármily furcsa ez így leírva. hiába nincs bal lába, vagy nem cselez. soxor azt kell/érdemes nézni, mit tudott az illető, nem azt, hogy mit nem (ehhez kell persze egy jó/szerencsés edző is, aki a játékos képességeit megfelelően felhasználja). miután Beckham-et a Madridhoz nem focizni vitték, kár számonkérni rajta az ottani teljesítményét... (magánvélemény, kéretik nem kövezni).

poolfanati 2009.07.15. 08:16:21

OFF
Pool Drukkerek!
Vajon játszik ma Németh és Gulácsi a Pool első felkészülési meccsén? Rafa azt mondta hogy a keret összes játékosának akar majd lehetőséget adni. Németh remélem kap egy 25-30 percet és bizonyít is.
ON

avenger13 2009.07.15. 10:51:04

podolskival kapcsolatban: kapott elég lehetőséget a bayernben, de érdekes módon nem élt vele. Klinsmann, aki a válogatottban állandó kezdőként számított rá, padztatta, és klose sérülése ellenére egy csatárral álltunk fel, és poldi ült a padon, ami egyáltalán nem véletlen. nem volt képes gólt rúgni és ez egy csatár esetében ugye nem előny. az hogy mennyit vág san marinonak az meg ugye engem sem érdekel.

váév építők (törölt) 2009.07.15. 11:49:53

@poolfanati: lehet valahol nézni???
nekem van jegyem a vasárnapi rapid-liverpoolra a hanappiba, jön még valaki?

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 11:52:36

@váév építők:
nálunk - a szerkesztőségen belül - is téma volt.
de például én nem érzem magam akkora Rapid szurkolónak, h ki is menjek ;)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.07.15. 11:59:25

@váév építők: a hanappiba sztem te mész egyedül. :)

poolfanati 2009.07.15. 12:54:59

@váév építők: a klub hivatalos honlapján igen, remélem valaki lesz olyan jófej hogy streameli nekünk.

mennék én, de sajnos nem érek rá.
@pote: asszem tavaly is te voltál az aki elsütött egy hasonló poént. a tranmere vs pool meccsel kapcsolatban. tuti hogy te egy éven át a pool első meccsére vársz a pre-seasonba hogy elsüss egy humor bon-bont amin egy éven át gondolkoztál. igaz? :)

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2009.07.15. 13:13:20

Nagyon jól sikerült vitaindító írás!

Amúgy nagyszerű játékos.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 13:13:32

@poolfanati:
nem tudom, lehetséges
de így utólag be kell vallanom, h azt a meccset is megnéztem volna, de nem vagyok akkora Tranmere-fanatikus ;)

egy évig egy humor bon-bon elsütéséig nem várok, általában azon nyomban ráerőltetem valamire,
ha odaillik, ha nem.
(pl.: a következő posztomban várható a "banális szex" szókapcsolat, h hogyan, még nem tudom :)

poolfanati 2009.07.15. 13:33:05

@pote: akkor menjél pool drukkerként ha nem vagy valami nagy rapid fan. és szerintem hagyd otthon a mancitys robinho mezed is. :))

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 13:40:58

@poolfanati:
igazából egy felkészülési meccs nem hoz lázba.
a 46.perctől 27 csere, és vége a meccsnek, semmi nem derül ki, blabla.
télen tervben van egy újabb anfieldi túra: a tétmeccs az más!

előbb lesz Neked Rooney-mezed, mint nekem robinhós!

sundin 2009.07.15. 15:07:48

@_Maverick:
Az én ismerőseimnek az a baja a hokival, hogy nem látják a korongot :) Sokat lehetne ezen vitatkozni.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.07.15. 15:29:12

@sundin: Persze, van pro és kontra érv. Szerintem környezeti hatások kérdése elsősorban: kanadaiként nincs esélye az embernek, ha sportot kell választani:))

horas 2009.07.16. 11:39:09

NA mocorognak a dolgok,Aquilani-ért 15 m fontot se sajnálna a Pool valszeg Alonso megy...amúgy kurva jó igazolás lenne sztem...Maxwel-ről meg megegyezett az Inter meg a Barca,ő is illik majd oda sztem...

daneeka 2009.07.21. 11:54:58

@mickeyknox: "carrick, scholes, rooney, phil neville, nicki butt, fletcher"
A kedvencem a Chadwick volt. :D
süti beállítások módosítása