Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga, 33. forduló - Nem vénnek való vidék

2009.05.16. 14:06 heinrich

Csontrepesztő dolgoknak kell itt történniük, hogy szezon előtti jóslatunk - mely szerint a Bundás csak az utolsó előtti fordulóban dől majd el - valóra váljon. Ezen nem kell különösebben csodálkozni, hiszen a felületes tévhitet - mely szerint úgy is a Bayern, mindig a Bayern - máris számokkal cáfoljuk. A mostani a Bundesliga negyvenhatodik szezonja, és a bajnokságok felénél (úgyismint huszonhárom) az utolsó fordulóig kellett várni az eredményhirdetéssel - mely lenyűgöző adat szerint - bizony-bizony mindig is ez a küzdelemsorozat volt a legizgalmasabb Európában. Tovább után nincs több mely szerint, vannak viszont táblázatok, van Gaal, RAMBOateng és Bayern vészharang kongatás.

A teljes igazsághoz hozzá tartozik, hogy azért akadtak szezonok, amikor utolsó körös bajnokavatás inkább csak elméleti síkon mozgott, mint például a 82-es befutó, amikor a Kölnnek nemcsak hogy két pontot (ez még a régi pontrendszer) kellett volna szereznie a Hamburg ellen, de legalább tizenötöt rúgni mellé.

Szintén szürreális elképzelés, hogy idén megismétlődik a totális bajnokavató meccs, ami alatt azt értjük, hogy a két lehetséges befutó éppen egymás ellen játszik, mint az a Bayern - Stuttgart meccs esetében lenne, de ennek többszörös előfeltétele van. Mindenesetre először és utoljára erre az 1971-72-es szezonban volt példa, akkor a Bayern-Schalke meccs kapcsán, melyet kettő-nullás félidő után öt-eggyel húztak be a bajorok.

További statisztikai érdekességekre is bukkantunk, mégpedig a Dortmund és a Schalke kapcsán.

Két fordulóval a vége előtt szinte már biztos, hogy idén a Dortmundnak lesz a legkevesebb veresége, ám legjobb esetben is csak negyedik lehet, erre pedig még sosem volt példa a liga történetében, hasonló produkció legalább dobogót ért.


A legkevesebb vereséget szenvedő klubok végső helyezései a liga történetében

Végső helyezés

Klub

Szezon

Vereségek száma

6* (max. 4.)

Borussia Dortmund

2008/2009

5

3

Eintracht Braunschweig

1976/1977

6

3

1. FC Köln

1987/1988

4

3

Eintracht Frankfurt

1991/1992

6

3

Borussia Dortmund

2000/2001

8

3

Bayern München

2001/2002

6

2

Borussia Mönchengladbach

1977/1978

6

2

VfB Stuttgart

1978/1979

6

2

Hamburger SV

1979/1980

6

2

Werder Bremen

1985/1986

5

2

Borussia Dortmund

1991/1992

6

2

Bayern München

1992/1993

5

2

Bayer Leverkusen

1999/2000

3

2

FC Schalke 04

2000/2001

8

 * Megjegyzés: 32 forduló után


Nagy bizonyossággal kijelenthető, hogy a legkevesebb gólt kapó csapat idén a Schalke lesz, jelenleg harminckét szőrmével állnak, és a táblázatban is ezzel az eredménnyel szerepeltettük őket. Ilyen kevés bekapott góllal ennél lejjebb (nyolcadik hely) végezni mindössze a Kölnnek sikerült.


A legkevesebb gólt kapott csapatok végső helyezése a liga történetében

Végső helyezés

Klub

Szezon

Kapott gólok száma

12

1. FC Köln

1995/1996

35

8*

FC Schalke 04

2008/2009

32

6

1. FC Nürnberg

2006/2007

32

5

Fortuna Düsseldorf

1977/1978

36

5

FC Schalke 04

1997/1998

32

4

Hamburger SV

1974/1975

38

4

Kaiserslautern

1980/1981

37

4

Bayern München

1982/1983

33

4

VfB Stuttgart

2003/2004

24

4

Hertha BSC

2004/2005

31

* Megjegyzés: 32 forduló után
 

Táblázatok ezzel kipipálva.

A Bayern München álomcsapat a számomra - kommentálta kinevezését I. Aloysius Paulus Maria "Louis" van Gaal.

Nem véletlen, E.T. - ért is eljött az anyahajó, van Gaal nélkül sem lehet teljes az Arroganz Arena.

Ez persze csak az obligát kötözködés, akármennyire nem állhatjuk a pofáját, mégiscsak ő volt a modern kori labdarúgás egyik legszebb, legjobb, mindennel meg vagyunk elégedve fociját játszó Ajax edzője, az ember nem élt hiába.

Barcás időszaka már felemásra sikerült, de még ennél is nagyobbat bukott a holland válogatott kispadján, és ki sem jutottak a 2002-es VB-re. Annyi tartás legalább volt benne, hogy ő nem kapaszkodott padjába a máltai vereség után, mint egyes magyar szakemberek, és önként lemondott. Ezzel a kalanddal egyébként ki is küzdötte magát az európai top-edzők kategóriájából, és szép lassan leültették az AZ Alkmaar kispadjára.

Pályafutásának visszatérő jelensége a keze alatt játszó játékosok hozzáállásának fikázása.  Belső konfliktusok után jött el a Barcától, mondott le a válogatott éléről, aztán az Ajax technikai igazgatói posztjáról, és a tavalyi AZ idény után is hasonló okokra hivatkozva akart távozni, de nem erisztették, aminek egy évvel később holland bajnoki cím lett az eredménye, most pedig az Atya, a Fiú és a Szentlélek aka Hoeness, Rummenigge és Beckenbauer visszahelyezték Európa futballtérképére.

Ezzel egyébként véget is ért a Klinsmann porba alázását célul kitűző hadjárat, a fiatal innovátor-motivátor után az öregedő (57) aligátor-gladiátort nevezték ki, tökéletes hátraarcot bemutatva az eddigi iránynak.

Ha a Hoff szezon végi feltámadásocskáját gyökeres fordulatnak nem is lehet nevezni, élünk a gyanúperrel, hogy az őszi meccs után mindent meg fognak tenni, hogy a Bayernt is magukkal rántsák a lejtmenetbe forduló úton - legalább egy sok gólos döntetlennel.

Ez idő alatt mi azzal leszünk elfoglalva, hogy szétböjtöljük-vodoozzuk az istenátka Hannovert (kivétel Jiri óriáskirály Stajner), a képtelen meccsek egyik örökös szerzőjét, és ezúttal a teljes összeomlás és kataklizma szélén ötöt-hatot zabáljanak, hiszen a Bayernt és a Wolfsburgot jelenleg két gól választja el egymástól.

Letesszük a nagyesküt, nem a frusztrált kisgyermek munkál bennünk, mikor a teljes gólazonosságot vizionáljuk a Bundesliga végére, melynek következtében a Bayern az egymás elleni eredmények tükrében (4-2, 1-5) bukná el a bajnokságot, ez legalább módot adna néhány nagy kiterjedésű tükör beszerzésére - brought to you by Schweini&Co.; a Bundesliga történetének legelszántabban küzdő Bayernje.

A Schalke megtehetné azt a szívességet, hogy kihozza a Hertha elleni meccsből a maximumot - mely alatt természetesen a pokoli null-null értendő, és akkor már csak azt kell kidrukkolni, hogy Cottbus-i fiaink beste gáncsot vessenek a svábokra, bár erre nem sok esély mutatkozik.

33. forduló
Hannover-VfL Wolfsburg
Hoffenheim-Bayern München
Hertha Berlin-Schalke 04
VfB Stuttgart-Energie Cottbus
Hamburger SV-1. FC Köln
Borussia Dortmund-Arminia Bielefeld
Bayer Leverkusen-Borussia Mönchengladbach
Werder Bremen-Karlsruher SC
VfL Bochum-Eintracht Frankfurt

Elkészült az osztályozók kiírása is, az 1991 után újra használatba vett rendszer a következőképp alakul majd:

Bundesliga vs. 2. Bundesliga rájátszás

2009. 05.28., 18:00 - Bundesliga 16. helyezett vs. 2. Bundesliga 3. helyezett
2009. 05.31., 15:30 - 2. Bundesliga 3. helyezett vs. Bundesliga 16. helyezett

Ja, igen, majd elfelejtkeztünk Kevin Prince RAMBOateng kalandjairól. A PL-ből sárkányként visszatérő herceg egészen négy alkalommal jutott a kezdőbe, aztán Ebert cimborával együtt, születésnapi ünneplés címszó alatt gallyra tette pár békésen parkoló autót, végül Hasebe fejének leszakításával zárta az idei szezonját: 

Valószínűleg abban bízott, hogy Wieséhez hasonlóan ő is megússza a Bolo Yeung emlékversenyt,

de végül Oddo sorsára kárhoztatott. Sajnos az olasz maffia aknamunkája miatt az ő fejlerúgós videóját nem sikerült beszereznünk (meg aztán magunk is ártatlannak mondtuk ki, nem bolygatjuk a múltat).

171 komment

Címkék: bundesliga h beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr61124988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titi120 2009.05.16. 16:10:23

Ó, jaj, az hagyján, hogy mi csak 1 góllal fogunk így ma nyerni (hehe), de a Wolfsburg már hárommal megy (mé' nem maradtál Huszti).

Vul-Kahn 2009.05.16. 16:15:20

LLLLLLLLLLLLLUUUUCCCAAAA!!!!

ycool 2009.05.16. 16:25:46

Eddig úgy-ahogy megállják a helyüket a tippek. De muszáj a Bayernnek nyerni!!! :)

dzolutan 2009.05.16. 16:28:31

Szánalom, amit eddig Demichelis és Sosa csinál. :(

Vul-Kahn 2009.05.16. 16:31:31

Te jó ég, mi van itt? Döbbenetesen nagy ez a Bundesliga-Endspurt. Már csak a Hannovertől kéne egy hasonló feltámadás, mint hétközben Karlsruhéban. Apropó KSC, még a végén bennmaradnak.Eu-liga helyért is megy harc.... Minden van itt, mint a búcsúban. Aki szereti a focit, annak kutyakötelessége most BuLi-ra figyelni, nem holmi Manure-ökkel foglalkozni :-)

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.05.16. 16:37:17

basz!
Ez a Podolski allergiás a kapura?? :@

BruceWayne 2009.05.16. 16:49:46

heinrich: respekt a zs kategória egyik királyának megemlítéséért :-D

értelmetlen_nevű 2009.05.16. 17:18:22

Tetszik ez a Dortmund-Leverkusen-Wolfsburg féle "ki lő több gólt" verseny.

Titi120 2009.05.16. 17:22:07

Bl - hely megszerzése a cél már csak.
Nem is érdemlünk többet, az biztos.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.05.16. 17:23:09

jobban örültem volna, ha kikap a Bayern, de így se rossz. a Wolfsburgnak egy pontra van szüksége a bajnoksághoz. Izgalmas forduló volt ez, a livescoret nézve is fel-alá járkáltam, mint a mérgezett egér :P

nuno 2009.05.16. 17:24:48

ez undorító volt. legalább próbálkoztak volna...

értelmetlen_nevű 2009.05.16. 17:26:26

9 meccs 29 gól. Jóféle forduló volt ez is. Az év vicce lett volna, ha megnyerjük a bl-t.

Roeder 2009.05.16. 17:28:09

ez lófasz volt.remélem a hülye vezetőség észbe kap végre,hogy ilyen szar játékosokkal még bundesligát se lehet nyerni,nemhogy bl-t

kroos 2009.05.16. 17:32:49

Elég ideges vagyok ugyhogy a meccsröl nem is irnék.
A tavalyi botrány óta Ákost eltiltották a Bayern meccsektöl.Nem tudom miért modz kellett ezt feloldani.Minden bayernest köpködött de weis és gutsávo sunyiságait elnézte.Ha támadott a Hoff akkor ,,csodálatos fantasztikus támadás"-akkor is ha pl ba elesett a labdába de ha mi támadtunk akkor elkezdett statisztikákat mondani.
És ezért van itt a sport mert hozzá nem értö emberek kerülnek ilyen helyekre tehetség és szorgalom nélkül csak protekcioval.az idösebbek biztos ismerik.
http://www.nol.hu/archivum/archiv-408078.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.05.16. 17:40:26

azta!!...egy sörmeccsen nagyobb iram van, mint amit a Bayern produkált. S öcsém, három középszerű spíler szanaszétfutotta a védelmet, a Poldi-Toni bohóc párosról nem is beszélve...áhhh

lóf*szt az egészbe, meg oda ahova gondolom.
Bajnoki cím...MUHAHA
Rohadtul nem lenne igazságos
Grat a Wolfsburgnak! Megérdemlik!

kroos 2009.05.16. 17:42:14

@Basti: Meg bizony.
x-re játszani a Bayernek bárki ellen az gyalázat.Uliék ugy okoskodnak hogy igy otthon elég az x a stuttgart ellen a biztos Bl szerepléshez.Szarnak ök ránk.

Vul-Kahn 2009.05.16. 17:50:53

Annyira gyatra volt a 2. félidőben a Bayern, hogy nem is bírtam nézni, csak hallgatni, inkább a livescore-t olvastam. Ez a nem-akarás pedig már tényleg mindennek a legalja. 100szor jobban örültem volna, ha kikapunk, az utolsó fordulóban x-elünk a VfB-vel, és a Hertha sem nyer Karlsruhéban, így a 3. helyen végzünk. Aztán a BL-selejtezőből csak beszenvedtük volna magunkat vhogy, mert a Stuttgartból, de főleg a Herthából nem nézem ki a sikeres selejtezőt ebben az új rendszerben. A bajnokavatással azért megvárnám még a jövő 7végét, 2001 óta tudjuk, hogy amíg le nem fújtak minden meccset, addig előre senkinek nem szabad odaadni a Meisterschalét, de a Wolfsburg ma is bebizonyította, hogy rászolgál.
A Hamburgot sokkal jobban tudom sajnálni, ők igenis egy parádés szezont futottak, nekem a sokat szidott stílusukkal sem volt semmi bajom. Aztán a vége úgy tűnik az lesz, hogy mégcsak a nemzetközi szereplést sem sikerül kiharcolniuk. Az utolsó fordulóban több pontot kell szerezniük Frankfurtban, mint amennyit a BVB szerez Gladbachban. Ez azért talán még összejöhet.
Kiesésről: a Bochum és a Gladbach megérdemli a bentmaradást (bár utóbbié még nincs meg matematikailag), a Bielefeld, Cottbus, KSC hármas közül pedig bárki is végez kerül az osztályozóba, ott remélem elvérzik (főleg ha a Nürnberg lesz az ellenfél).

értelmetlen_nevű 2009.05.16. 17:51:30

@kroos:
Most úgy őszintén: Te tudnál örülni egy esetleges bundás győzelemnek ilyen teljesítmény után? Szerintem ilyen csapattal maximum a bl szereplés lehet a cél. Remélem van Gaal eltakarítja a sok fogyatékost a kezdő11 közeléből.

Strigo 2009.05.16. 18:02:48

Olyanok a tippek, mintha a végeredmények után írtad volna őket, gratula.

Titi120 2009.05.16. 18:07:15

Egészen elképesztő teljesítmény romláson ment keresztül cirka egy év alatt egy halom futballistánk.

Demichellis: tavaly a legjobbjaink egyike volt, átjátszhatatlan, idén katasztrófa.
De mondhatnám Altintopot (ha sokat is volt sérült), Tonit, Luciot is.
És akkor nem beszélve azokról, akik évek óta alulteljesítenek (Schweini, Podolski).

Legyen meg a BL -hely, aztán meglátjuk mi lesz a nyáron.Remélem sok minden.

sörbarát 2009.05.16. 18:11:55

Most nézem az írást:

Bayernes: sok gólos döntetlen - megvolt
Wolfsburgos: 5-6ot rugnak - megvolt
Hertha-s: 0-0os döntetlen - megvolt

csak a Cottbus gáncs nem jött össze :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.16. 18:20:22

Többször leírtam már itt, hogy nem bírom Magathot, de az elképesztő, amit ebből a két (világklasszisnak aligha nevezhető) csatárból kihozott.

Úgy fest, elsőlt a bajnokság, de én azért még bízom egy a Bréma (a BuLi Atlético Madridja) szeszélyességétől nem is annyira idegen slusszpoénban, és abban, hogy Marcus Babbel Stuttgartja az utolsó pillanatban elhappolja nevető harmadikként két riválisa orra elől azt a salátástálat. Nem volna rossz poén.

(Különben is van miért visszavágniuk a sváboknak, ha a kupára gondolunk; és a Wolfsburg-Bremen kapcsán is gondoljunk nyugodtan a DFB-kupára...)
:-)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.16. 18:29:29

A bundesligában mi dönt a pontazonosság esetén? Gólkülönbség, egymás elleni ?

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.05.16. 18:33:10

@Great Cornholio: gólkülönbség és csak utána az egymás elleni

Titi120 2009.05.16. 18:33:31

@Great Cornholio:
Így van, a sorrend is jó.

@Csöncsön:
A Stuttgart már nyert a fű alatt Bundesliga - címet, nem is olyan rég.
Ez legyen a Wolfsburgé inkább.

Titi120 2009.05.16. 18:37:01

És még a Hertha is lehet bajnok, csak 14- gyel kell verniük a Karlsruhét, miközben a Dzekoék kikapnak, a Bayern meg leikszel a Stuttgarttal.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.16. 18:37:45

@Titi120: A vicc, ha a Hertha nyer akkor biztos bl helyezett, szal a stuttgartnak rohadtul kell nyomulni a győzelemre, mert abban nem kéne bíznia, hogy a tökutolsó ellen a hertha potot veszít, így a bayern lehetne 4. is . :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.16. 18:39:14

@Titi120: Csak azt számolgatom, hogy lehet a Bayern 4. :) Jobb finist elképzelni sem lehetne, csak ha a stuttgart lenne otthon a Bayern ellen, akkor durva vége lenne a Bundesligának. :)

avenger13 2009.05.16. 18:45:14

@Titi120: Engem is ez döbbent meg leginkább. Egyrészt Schweininek nem megy, ezt észre kéne venni, kéne vele csinálni valamit. Altintop soha nem volt kedvencem, szerintem nem kell seggre esni azért mert tavaly szerzett pár gólt, és pár meccsen jól játszott, idén szinte végig sérült, nem tudunk vele mit kezdeni.

A belső védelem katasztrofális idén, hihetetlen mennyire alul motiváltak és dekoncentráltak Toninak nem megy annyira ez tény, de az elmúlt meccseken megfigyelhető volt, hogy megtanult passzolni, így benne látom a legkevesebb hibát, neki is volt egy több hetes sérülése is. Klose tavaly sokkal gyengébb volt, mégse küldte el a fenébe senki. Az meg ugye meglátszik, hogy Podolski mennyit is ér igazán. Egy meccsen rúgott kegyelem gólt meg adott gólpasszt, ami szar volt, de toni berakta. Aztán most amikor kell, nem csinál semmit.

Szerintem Lucioekkal el kell beszélgetni, amit nem értek, az van Buyten mellőzése, Demichelis leggyatrább teljesítménye ellenére se rakta be soha klinsmann a kezdőbe, ami persze klinsmann szégyene, de nevetséges az, hogy a szar játékosoknak is bérlet helye van. Schweininek meg kell találni a helyét, ha tud irányítót játszani, akkor játszon azt, de vagy kezdjünk vele valamit, vagy ne legyen kezdő, hiába az egyik kedvenc játékosom. Nem tudom mit tud kezdeni van gaal a csapattal, ennél sokkal rosszabb nehezen lesz. Nyáron meg ugye fejleszteni kéne a keretet, olicon és baumjohannon kívül. Akit kb. adhatunk kroos helyére kölcsönbe. :)

BruceWayne 2009.05.16. 18:49:13

Dortmund remélem azért UEFÁS lesz (ehhez gondolom maradni kéne az 5. helyen)m Stuttgart meg hátha lenyomja a bayernt XD

Titi120 2009.05.16. 18:56:39

@Great Cornholio:
"Csak azt számolgatom, hogy lehet a Bayern 4. :) "

Hogy ? Hát, simán ...

@avenger13:
Timoscsukról megfeledkeztél.
Tőle legalább annyit várok, mint Olic-tól.

avenger13 2009.05.16. 18:59:10

@Titi120: én is sokat várok tőle, pláne, ha játszani is fog. Mert ehhez ki kéne hagyni MvB, amit meg persze senki nem tesz meg. Annyi középpályásunk van mint a fene (és a cserék minősíthetetlenek itt is), a védelmünk szar, és támadósorunk rövid. Van min változtatni.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.16. 19:33:06

odáig biztos vagyok, hogy egy normális edzővel ez a csapat legalább másfélszer ennyit tud. Klinsi sajnos nem klasszis edző, Heynckes meg idejött, hogy legyen ki döntsön a kezdőt illetően, meg valami nagyon idézőjeles felelősség miatt, de munkát aligha végez. nem is az ő hibája persze. ám ha odatesznek valakit, aki ért hozzá és tudja, hogy ideje is van építeni, más lesz a lányzó fekvése.

ettől függetlenül köpök a salátástálra, nekem aki felveszi ezt a mezt és kimegy, az menjen előre, ha muszáj győzni. ma nem ez volt, elvileg a bajnoki címért mentünk volna és mi volt? álldogálás és sétálás a középpályán a 78. percben. így nem lehet. ez nem futball és ebben az országban, ebben a bajnokságban nem is vezet eredményre.

és rettenetesen idegesítő, ami Tonival szemben bíráskodás címén megy. elismerem, ő sem a legrokonszenvesebb játékosok közül való, utálnám, ha az ellenfélnél lenne, de már vicces, ahogy mindig minden egyes kibaszott szituban ellene fújnak. tökmindegy, mi történik. és ez akkor is gáz, ha közvetett felelőssége neki is van benne, mert ez nem magyarázat, csak háttérinfo.

Schweinsteiger nem tudom, mikor halt meg utoljára meccsen a csapatért. aki tudja, komolyan várom. hányast kap vajon hétfőn a kickertől? és Sosa, akinél 65 percet kellett várni, h lemenjen? most halál komolyan: mi tarthatta pályán a félidőben?

Ribéryvel is a tököm tele van, mert az nem profizmus, ha felmegy a pályára és 10-ből 6-szor ugyan biztosan a csapat legjobbja, de ha nem fölényes siker van, akkor mindig csak a 60. percig hajt. utána elmegy a kedve és rohadtul unja. így nem lehet.

komolyan, menjen szarul, fújjanak ellenünk (nem mintha ebben hiány lenne manapság...), nem érdekel, de ezt ne, ami ma volt. Buttot és Luciot érdekelte a legjobban a győzelem, azaz valakit, aki pár hónapja van itt és egy brazilt...

halareaal 2009.05.16. 19:39:07

mostanában elcsípek pár Hamburg meccset és azok alapján Olicnak simán kezdenie kell majd a Bayernben.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.16. 19:40:39

egyébként meg van Gaaltól igenis lehet tartani. ha valakiről el tudom képzelni, hogy fogalmatlan játékosokat (nem feltétlenül a jelenlegieket) istenuntáig erőltet és nem hajlandó a saját álláspontját megváltoztatni, az ő.

ha jól emlékszem, anno a barcánál is voltak ilyenek. talán kapusposzton is és egyéb témában is, meg valamelyik nagy holland csatárt ő nem akarta behívni csakazértse alapon, de konkrétumok most nem jönnek, majd utánanézek.

igazából abban lehet reménykedni, hogy olyat talál ki az elején, ami passzolni fog a játékosanyaghoz (ld. ajax) és lesz egy-két telitalálat igazolása. ha valamelyiket elbassza, nem lesz itt nemulass a'la liga von europa.

egyébként az általa nyüstölt holland csapatnak jól emlékszem-e, hogy oszlopos tagja volt MvB?

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.05.16. 19:48:06

@Vul-Kahn: "A Hamburgot sokkal jobban tudom sajnálni, ők igenis egy parádés szezont futottak, nekem a sokat szidott stílusukkal sem volt semmi bajom."

Így van, tényleg szép szezont futottak, de mégiscsak elszúrtak mindent, szóval úgy járja, hogy heteken keresztül lefikázzuk őket, örök vesztesnek titulálva. Jövőre minden meccsük előtt el kell mondani, minimum kétszer, hogy mindent megnyerhettek volna, de semmit sem nyertek. Ilyenkor aztán csapjunk a hasunkra és nevessünk fejhangon 15-20 másodpercig. Ragasszunk rájuk címkéket, mint Észak könnycseppekkel teli Velencéje, vagy epiteton ornansokat: az örök vesztes, kedvenc Werder-ellenfél. Mindamellett hanyagoljuk annak megemlítését, hogy 6-szoros német bajnok, és BEK győztes csapat, hiszen a felépített képbe nem illik bele. Hívjuk meg Léderer Ákost, aki statisztikákkal tudja alátámasztani, hogy a HSV egy óriási lúzer csapat, voltaképpen mindig is az volt, csak néha (legutoljára elképesztően régen) nyertek valami búcsúban valamit.
----------------------------------
És úgy fest, a 4. döfést is beviszi a Werder, Marint elhappolják előlük. Pipák lehetnek HH-ban.

A többit jövő héten intézem.

avenger13 2009.05.16. 20:20:07

@Rekordvizemeister: ez nagyon nagy volt. köszönöm.

@mocsing: igen van gaalról én is el tudom képzelni. Szerintem se a tökéletes megoldás, de meglátjuk. Lehet azóta tanult valamit. A hosszabb kommented megállapításaival egyetértek.

BruceWayne 2009.05.16. 22:19:15

annak utána nézhetne valaki hogy a nagyobb bajnokságok közül hol és mikor volt utoljára ennyire eredményes csatárduó mint a Wolsburgnál (az idei Barcát kivéve :-)

nasteey 2009.05.16. 22:32:17

@Nerazzurri: Arra speciel én is kíváncsi lennék, már csak azért is mert ha jól tudom Grafite és Dzeko összesen 51 gólt lőtt, annyit, amennyit Eto'o és Messi. Azért ha összehasonlítjuk a neveket, körülményeket... hatalmas riszpekt a duónak, Magathnak, és az egész Wolfsburgnak.

(ez pedig annyira szar, hogy már jó: Ha a Wolfsburg végül elbukja innen a bajnokságot, az edzőjük biztosan felakasztja Magath - nem saját :) )

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.16. 22:46:23

@nasteey: Ha innen elbukják, akkor úgy találnak egymásra a Schalkével, mint zsák meg a foltja. Bocs Rekordvize!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.16. 23:18:35

Annyit még hadd kajánkodjak, hogy az eredmény alapján ölég bundagyanúsnak tűnik ez a Werder-KSC ;-).

nagyon halott 2009.05.16. 23:55:22

heinrich! grat a zseniális jóslataidhoz, ezek után iszom szavaidat. alig várom a jövő heti beharangozót: megteszem tippjeidet és jól meggazdagszom. kösz előre is!

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 00:07:11

Biztosan én vagyok az idióta, de ha valaki egy, afféle "jóslatok egy bajnokságból" poszt megírására adja a fejét, akkor miért viszi bele láthatóan a saját nézeteit? Ez nem egy énblog, hanem egy elvileg pártatlannak tűnő fociblog.. Mégis, minden héten, minden egyes rohadt Bundes posztot megtölt legalább egy "utálom a Bayernt és fúj rájuk" bekezdés.. Ha nyernek, akkor "szánalmas, mázli győzelem", ha kikapnak akkor meg "na ennyit tudnak a lúzerek" szint.. Nem értem.. Mert oké, legyen benne részrehajlás, de akkor minden irányba! Akkor igenis baszódjon meg a Werder is, a Wolf is, a Hoff is, a Hertha is és ne csak a Bayern. Egy évvel ezelőtt, a bizonyos Chelsea-MU BL döntő előtt mindkét csapatról volt egy fikázós poszt, így mindenki megtalálta a nekivalót.. Én speciel mindkettőn remekül szórakoztam, de a lényeg a pártatlanság volt.. Mert lehet szurkolni, de azt ne egy beharangozócikkbe tegye az ember.. És ha már belekezdünk az állandó "ha van rajta sapka akkor azért, ha nincs akkor azért" fikázásba, akkor abból kapjon mindenki, ne csak a Bayern.. Szerintem.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.05.17. 00:12:06

@Mr HoW:
igazából - "ökomenikusan" - az Inter és a Bayern kivételes helyzetben van a mi kis szívünkben.
FACT :)

de az idei Bayern pont, h a hívei osztják a legjobban itt, a kommentek között.
mondjuk az is igaz, h kroos néha besértődött, de csakúgy megszokásból (sztem)

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 00:15:43

@mocsing: Mondasz valamit.. Az első félidő szerintem parádésra sikerült, de amit a fiúk a 70. perctől kezdtek, az maga volt a botrány.. Hát mit sétálgatnak a pályán 2-2-nél, úgy hogy a Wolf éppen a negyediket hintette a Hannovernek? Én a kocogást csak Ottl-tól szoktam meg, de a többiektől mást várok.. "Ájem Werderfan Léderer" ki is volt akadva, hogy az utolsó kontra az nem is kontra volt, hanem hátrafelégurulás.. És akkor mondtam én is hangosan, hogy "ha nem akartok nyerni bazmeg, akkor ne is menjetek ki a pályára! Az én Bayernem a lefújásig küzd!".

A Toni-dologgal kapcsolatban.. Akkor ezt nem csak én vettem észre.. Néha picsánrúgnám Lucát, hogy rájátszik egy-egy esetre, meg könnyen elesik, de azért az, hogy gyakorlatilag soha nem kap szabadrúgást, holott pakolják őt is rendesen, ez azért idegesitő.. Písz

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 00:18:22

@pote: Félreértés ne essék.. Elsőként borítanám a fiúkra a Säbener strassét az idei "teljesitményükért". Bár voltak igen jó meccseik, de igenis saját képességeik alatt teljesitettek, amiért minden esetben kijár a fika..

Én csak bátorkodtam megjegyezni, hogy érezhető a "zsigerből utálom a Bayern-t" szag a levegőben, és sajnos ez nekem mindig is csípi picit az érzékeny szaglószervemet :)

BruceWayne 2009.05.17. 00:19:00

Mr HoW: azért a bayern az mégiscsak a bayern, osztani kell ha esik ha fúj, ez a világ rendje :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.17. 00:19:31

@Mr HoW: na, pártatlannak aztán sosem akart tűnni az NST.

A Bayernről is voltak pozitív írások (ok, nem sok), de az idei szezont elnézve, vajon mi pozitívat lehetne találni?

Egyébként a Hertha, a Schalke, a Hamburg és a Bielefeld is rendszeresen szokta kapni a minőséget, olykor a Hannover, és szinte mindenki, aki rászolgál.

De különösen ez a mocskos Kyrgiakosz :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.17. 00:21:42

@Mr HoW: 'a "zsigerből utálom a Bayern-t' passzussal nem tévedsz, de hát kinek nincs ilyen csapata :)

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 00:24:22

@Nerazzurri: A világ rendje csak egyesek szerint ez, de értem, persze :) Mondjuk erőteljesen megvan a véleményem, az afféle "anti-Bayern" és "anti-Bundes" dologról, de azt hiszem az túllépné a komment terjedelmi lehetőségeit..

@heinrich: Megintcsak aláírom: az idei teljesítmény szar volt. Ezt én mondom, aki Bayern fan. Az okokat keresgélhetjük, van is bőven. Csak tényleg, némi iróniát, kárörömöt érzek ha az FC Bajor van a cumiban, ami nekem személy szerint fáj. Ettől függetlenül szeretem a blogot, bár eddig zömmel némán, de olvastam, ám most kinyitottam a pofámat.. :D

Kyrgiakosz mit tett? :D Túl azon, hogy görög és focistának nevezi magát..? Nálam ez már eredendő bűn mondjuk.. :D

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 00:25:33

@heinrich: Ez mondjuk jogos.. De akkoris fáj :D Felveszem a versenyt Veled esküszöm, amit Te fikázol, azt én elkezdtem szeretni.. Csak tisztázzuk előtte, nem szeretnék Werder-indulókat dalolászni ;DD

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 00:26:57

@Mr HoW: "A zsigerből utálom Bayernt" igen elterjedt jelenség ám ojrópa szerte, a Die Toten Hosen meg is alkotta idevágó himnuszát. Nem hiszem, hogy ez Bayern drukkerként olyan új volna neked ;-).

Bocsássatok meg bőrgatyás feleim, ebből nem maradhattam ki.

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 00:30:32

@popp: Nem, egyáltalán nem új.. Féreértés ne essék, tisztában vagyok vele, hogy elterjedt.. De az igen bő véleményem meg is van ám róla.. :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 00:36:20

@Mr HoW: Amúgy kíváncsi is volnék arra véleményre megveszekedett anti-bayernista és anti-bundesligista (bár ez utóbbi azért jelentősen csökkenőben, jó kis meccsek vannak arrafelé mostanában, de német csapatnak azért nehezen tudnék szurkolni) lévén. De nekem ez ilyen gyerekkori beakadás, ahogy fociszukolás szempontjából elég sok minden.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.17. 00:36:34

@Mr HoW: Kyrgiakosznak története van errefelé :) Sosem volt szimpatikus, de az egyik - őszintén szólva már nem emlékszem, melyik - meccs után végleg kipécéztem magamnak, és azóta minden vélt vagy valós tuskóságát számon tartom.

Különösen azt, hogy tavaly miatta tiltották el Diegót egy jó pár meccsre, amin el is ment a Werder bajnoksága (bár nem vagyok echte Bréma drukker).

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 00:39:50

@popp: Megkapod, csak bírd majd olvasni.. Kommentként csúnya lesz és hosszú.. Majd meglátod :)

@heinrich: Sejtettem, hogy az indok elsőre az lesz, hogy "gyere sűrűbben templomba" (gyk. Hofi) :D
De értelek, nekem is vannak ilyen játékosok.. Annó ilyen nagy kedvenc volt Thomas Brdaric.. Ha még emlékeztek rá.. Csodabarom :D

meroving 2009.05.17. 01:00:52

És amúgy mér van sokaknál ajrópa szinten "anti-Bayern" és "anti-bundás" és ha már itt tartunk "anti-nationalelf" gyerekkorból berögzült érzésként?

Vki elmondhatná... csak mert eddig hallottam rá értelmes véleményeket, melyeket el lehet (és kell is fogadni, akár FCBayern drukkerként is), meg hallottam olyan véleményt is (ez a megkérdezettek 90%-a), hogy "nemtom, de dögöljenek meg" és tsai...
Ez utóbbi szimpla divat / korlátoltság / stb...

Mivel eddigi írásaitok alapján gondolom Nektek "nem a divat mondja meg, hogy kik vtok", ezért remélem reagáltok az enyhén provokatív kommentemre.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 01:27:03

@meroving: Egy párszor már leírtam itt az indokaimat, nem mennék bele, fölöslegesen korbácsolnám csak az indulatokat. Annyit azért megjegyeznék, hogy fociszurkolás érzelmekről szól, nálam legalábbis. Ideológiát persze lehet gyártani hozzá, én gyártottam is.

kroos 2009.05.17. 09:10:55

@heinrich: ,,A Bayernről is voltak pozitív írások".lol..bocs de ez erös volt.

@Mr HoW: Látom neked sokminden uj még.Szokjál hozzá.Van rajtunk sapka vagy nincs eset.De nyugi a bajor szekcio összetart és ha kell bevédjük egymást.
@popp: ha valaki ilyen berögzül sztereotipiákkal szurkol és utálja az ,,olasz védekezö focit"
annak hiába magayarázod hogy ,,de 4 csatárral támadtunk ez elödöntöben".

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.05.17. 10:26:42

@heinrich: hehe...ezt azért sztem ne reklámozd majd júl. 29-én ;))

Amúgy meg az érzelmi alapú attitűdöket nehogy már észérvekkel próbáljunk alátámasztani, mert menten Cselszkifan leszek :D

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.05.17. 10:43:20

@meroving: a német foci tulajdonképpen a hetvenes évektől kezdve egypólusú, a Bayern az egyetlen csapat, ami folyamatosan a tűz közelében maradt és állandóan a fő bajnokesélyes. Éppen ezért a Bundesliga az egyetlen topliga, ami már hosszú évek óta arról szól, hogy "egy mindenki ellen". Az összes nem-bayernos főellensége tehát a München.

(mondjuk most annyira rosszak, hogy -szinte- sajnálni kezdem őket. de ahhoz előbb ne szerezzenek BL-helyet :D)

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 11:18:08

@kroos: Sosem fogom megszokni azt, ha mindenáron fikázzák a kedvenceimet.. Ez nálam érzelmi kérdés.. De megsértődni sosem fogok, csak kiállni saját magunkért :)

@meroving: Ha az átlag anti-Bayernest megkérdeznéd, hogy mi baja a Bayernnel, akkor érdekes válaszokat kapnál.. Konkrét, valamirevaló reakciót alig-alig.. Na, csak legyen időm megirni az erről szóló véleményemet.. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.17. 11:21:45

@JClayton:

Ja, ja, szerintem is ez lehet a fő ok. Németországban legalábbis mindenképp.

Az a furcsa, hogy az utóbbi húsz évben a legegypólusúbb bajnokság az angol volt (az utóbbi húsz évben többször volt bajnok Angliában a MU, mint Németországban a Bayern), ám ott egyelőre még (?) nem alakult ki az össznépi gyűlölet, noha a MU (és edzője) sem megy szomszédba egy kis aroganciáért. Ennek két oka lehet: húsz év dominancia az mégsem negyven év dominancia; illetve: Angliában nagyobb történelme van a (klub)focinak, mint a németeknél, és ott bőven számontartják az "ősidőkben" szerzett bajnokságokat is.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.05.17. 11:28:02

@Csöncsön: szerintem nincs ez így. nem az a lényeg, hogy ki nyeri meg a bajnokságot, hanem hogy kinek van rá lényegesen is esélye. ezek szerint az angol bajnokság négypólusú, hiszen történjen akármi is, a Liverpool, a Manchester United, a Chelsea és az Arsenal ott lesz a legjobbak között. A "gazdag" klubok utálata négyfelé oszlik.

Ugyanilyen logika alapján a spanyol bajnokság kétpólusú (Real, Barcelona), az olasz pedig három (Inter, AC Milan, Juventus, az AS Romát lehetne félnek venni).

Egy Bundesliga-szezon elején viszont fogalmam sincs, kik lesznek a dobogón, egyedül a Bayernt tudom tippelni stabilan.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 12:02:21

@Csöncsön: Valóban a németorsazági Bayern gyűlöletnek az lehet az oka amit mondsz, de Magyarországon ehhez hozzátartozik a német foci zászlós hajójának gyűlölete is. Azé német focié, melynek gyűlölete Magyarországron Bern és Librich óta bizonyos családokban apáról-fiúra száll (egyébként a nyolcvanas évek végén, kilencvenesek elején a válogatottjuk siker korszakában, nagyon sok divatdrukkerük volt Magyarországon is).

Én is e prkoncepció alapján gyűjtögetem ideológiám kis morzsácskáit gyerekkorom óta.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.17. 12:10:55

@popp:

Na igen, Magyarországon ott él még Bern emléke, ez az "ezek mindig akkor nyernek, amikor nem is ők a legjobbak", a '74-es világbajnokságon éppúgy (sokak kedvenc Hollandiája ellen), mint '54-ben.

Bennem mondjuk ilyenfajta gyűlölet sohasem volt a német foci iránt. Inkább a foci csodálatossága döbbentett meg, hogy megnyerhet egy VB-t az a csapat is, amelyik előtte pár nappal 8-3-ra kap ki döntőbeli ellenfelétől. Persze valószínűleg engesztelhetetlen volnék, ha ugyanez nem '54-ben, hanem mondjuk '94-ben történik...

Még a németországi Bayern-gyűlölethez. Hozzá jön ideológiaként az általános bajorok elleni ellenszenv. A németek általános véleménye szerint a bajorok tök hülyék. (Ennek alapmotivációja nyilvánvalóan az irigység a legfejlettebb és legrendezettebb német tartomány iránt.) És így aztán tiszta szívből lehet gyűlölni a legsikeresebb német fociklubot is, pláne, ha még olyan arcokkal is megerősítik ezt az érzést, mint Uli Hoeness vagy van Gaal.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 12:20:50

@Csöncsön: "(Ennek alapmotivációja nyilvánvalóan az irigység a legfejlettebb és legrendezettebb német tartomány iránt.) " - nyilván sokkal bonyplultabb ez ennél, ugye a történelemben német területen rivalizáló minimonarchiák korszakára is visszavezethető, meg alapvető kultúrális különbségekre Észak- és Dél-Németország között, de ez már egész más lapra tartozik.

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 12:21:44

@Csöncsön: Az, hogy Németországban miért utálják sokan a Bayernt, egészen más dolog, mint az európai utálat. Dojcslandban naná, hogy a rivalizálás miatt és ahogy Te is mondtad, a nagypofájú - ámde sikeres - Hoeness & co. sokaknál kiveri a biztosítékot. Ott viszont egyenlően utál mindenki mindenkit, megy az anyázás minden irányba.. Lásd pl. a Wiese féle "szar Hamburg" kitörést.. :D Egy Bayern drukker nagyon tudja élvezni az ilyet, amikor két rivális egymást szidja.. Ilyenkor még a Stuttgartiakkal is összetartás van :)

drosiii 2009.05.17. 12:50:59

Bayernt Németo-ban akik utálják, azok igazából hazudnak maguknak. Azt utálják, hogy kedvenc csapatuk nem képes időről-időre jól játszani, tartós jó formát tartani, illetve sorsdöntő meccseket megnyerni. Ezért célszerű azt fikázni aki erre képes akár tudással, akár szerencsével. Kb a szomszéd tehén esete.

kroos 2009.05.17. 12:52:51

@popp: Ez hülyeség hogy Bern miatt utálni kell a németeket.
Olyan vagy bagi/nacsa kettös.
,,puskás miatt minden jó magyarnaK kötelessége a reálnak szurkolni"-LOL
amikor a barca ugy állt fel ellenük hogy Czibor-Kubala-Kocsis.
Több mint 50 éve volt,és nem értek ezt a kollektiv bünösség elvet (ha bün megnyerni egy meccset) amiért utálni kellene a németeket mégha teljesen jogtalanul nyertek is 54 ben, mert szét doppingolták magukat +direkt kikapnak hogy könnyebb ágra kerüljenek stb...ok dögöljön meg Fritz Walter de ennek mi köze Gerd mullernek rumeniggének Matthausnak...meg a többieknek???????Miért kéne öket emiatt gyülölni??
Mert én akkor az olaszokat utálom rohadjanak meg mert Sárosi Gyurka a legjobb játékos volt a világon és ollozott egy gól a VB DÖNTÖTBEN és 78 ban rohadjon meg Zoff mert kivédte a szemünket és Delpieró is aki becsavarta azt a szabadrugásgólt.
Nem hiszek a kollektiv bünösség intézményében és abban hogy több generácionak kellene bünhödni elödei vétkeiért.
Viszont felejteni sem szabad.Mert minden idök leggyengébb világbajnoka volt az 54-es és legjobb csapata a mienk ami nem nyerte meg a VB-t.De ebböl kiindulva determinálni egy népet 60 évre visszamenöleg....

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.17. 12:55:08

@kroos: "Nem hiszek a kollektiv bünösség intézményében és abban hogy több generácionak kellene bünhödni elödei vétkeiért"
Ennyi.. Ott a pont..

avenger13 2009.05.17. 13:38:33

Szerintem a bayernt és a németeket ugyanúgy divat mostanában utálni, mint az angolokat szeretni. Ez persze nem mindenkire vonatkozik, csak azokra akik mindig azt a csapatot szeretik ahol cé játszik. :) a nagy átlag így tekint a bundesligára is.

Nem kell semmiféle racionális érvet találni rá, mert nincs is, ahogy Basti említette. Németországban meg sokan szeretik őket, és sokan nem szeretik, de amikor egyedül maradnak a blben, akkor kevesen szurkolnak a barcanak. Az sem igaz, hogy angliában nagyobb hagyománya van a klubfocinak, ezért utálnák kevésbé a manut. Az az igazság, hogy ott ennyire nem egyértelmű a dolog, mint a németeknél. Ez egyébként a bayern legnagyobb baja, hogy minden második szezonra tudják csak motiválni magukat. A nemzetközi meccseiket leszámítva pedig nincs nagyon nagy megmérettetés, és ezért alakul ki az is, hogy a bajnokságot csak elveszthetjük. Meg 18 edzőből 18 mondja, hogy a bayern lesz a bajnok. Így 40 év után kicsit leült a csapat.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 14:55:33

@kroos: Persze, hogy hülyeség, legalább annyira, mint a Realt gyűlölni Franco és Bernabeu miatt. De úgy látom nem érted miről szólt a szövegem, amivel Basti is egyetértett, hogy az érzelmi alapon való fociszurkolásban nem kell racionalitást keresni.

A fölsorolt tagok egyébként racionálisan nem lehetnek antipatikusak, mert nem is ismerem őket, de ha fölveszik a csapatnak a mezét, melyet szurkolás közben éppen utálok, akkor rájuk is vetül ebből az utálatból. Egyébként a hagyományosan német stílusnak nevezett güzüfocit sem szeretem, de épp ez a mostani válogatottjuk már nem is annyira azt játsza.

Egyébként magyar szempontból az olasz focit épp annyira lehet szeretni, mint utálni, mert korai sikereikben igen nagy szerepe volt megyar edzőknek és játékosoknak.De megint bele másztunk ebbe a parttalan vitába, amelyet párszor már lejátszotunk, úgyhogy a magamrészéről le is zárom, már csak Mr. How véleményét várom ;-).

értelmetlen_nevű 2009.05.17. 15:00:26

Én többek között azért lettem Bayernes, mert mindenki rühelli őket :)
A 99-es BL döntő után egyértlemű volt, hogy kinek fogok szurkolni.

kroos 2009.05.17. 15:06:20

@popp: Tudod nagyon jól hogy a Francozás a világ legnagyobb csapatozásánál jön elö, mikor ok-okozati összefüggést keresünk.És nem emiatt utálom a Reált.
Egyébként ez a jellemzö rád.
,,ha fölveszik a csapatnak a mezét, melyet szurkolás közben éppen utálok,"
Tökmindegy milyen focival (lásd,chelsea-barca) rukkolnak ki ezek a csapatok belöled árad a gyülölet.
Ezt nem lehet érzelmi alappal magyarázni ez egyszerüen ostobaság.
pl. imádod a 90-es argentin válogatottat miközben annak a csapatnak a nagyrésze pl. Giusti ,Monzon,Olarticoechea ,Serrizuela , troglio stb..nem fértek volna be egy jobb válogatottba se és náluk sokkal jobb focit játszottak a hollandok,yugok,olaszok de még a klinsman,moller hassler féle németek is.
Előre eldölnek nálad a dolgok történhet akár mi.
Játszhatnak az általad utált csapatok akárhogy.Hangsúlyoznám ez nem érzelmi kérdés ez pusztán berögzült elöitéletek egy kis ostobasággal fűszerezve nem több.
Amiröl Basti beszélt az egész más.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 15:17:19

@kroos: Igen, van egy preferencia rendszerem, amely már nem igen változik. Ééés? Egyébként a '90-es olasz válogaottat is szerettem, sőt mai napig az olasz válogatott a kedvencem Európában és majdnem olyan erősen szurkolok nekik, mint az argentínoknak. Akiknek természetesen nem Troglio, hanem Maradona miatt szurkolok. Nagy duzzogva persze el szoktam ismerni, ha egy általam utált csapat jól játszik, vagy jobban mint akinek én szurkolok, ha ezeket megjegyzéseimet te rendszerint nem is vagy hajlandó észrevenni, de érd be ennyivel.

Egyébként szerintem meg az az ostobaság, ahogy elvárod tőlem, hogy olyan szempont rendszer alapján kövessem a focit és szurkoljak ahogy te.

"Tudod nagyon jól hogy a Francozás a világ legnagyobb csapatozásánál jön elö, mikor ok-okozati összefüggést keresünk." - de ha már egymás szügyébe mászunk, akkor ez az a dafke mentalitás, amiért nem is szurkolhatsz másnak csak a Bayernnak.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 15:38:53

Bocs termnészetesen az argentín meg az olasz is csak a magyar válogatott után következhet.

kroos 2009.05.17. 15:43:22

@popp: ,,el szoktam ismerni, ha egy általam utált csapat jól játszik"

lol
csak látnám valaha.

kroos 2009.05.17. 16:09:41

@popp: Nem várok el semmit csak számomra furcsa.
Én pl. nagyon szerettem a brazil válogatottat.A 82-est még nem volt szerencsém élöben látni de késöbb felvételekröl igen,aztána 86-os,amikor socrates volt a kedvenc játékosom.Majd jött a Lazaroni-féle terror és késöbb is a babeto-romári féle csapatot csodálta.Nem szurkoltam nekik kifejezetten de tiszteltem öket mélységesen hogy a játéktudásukkal milyen alázat társul.Ez az amiböl ma semmi nincs.Jött a nike meg a szerödések és ronaldonak,Ronaldinhonak akkor is játszania kell a sérültek vagy ha épp másnaposak.Megutáltam öket,tulhypolt nagyképü bagázs.Igy változik a világ.
Nem tudom érted e mit akarok ezzel mondani.
Valami miatt elenszenvesek lettek.Mig nálad bizonyos csapatok akkor is ellenszenvesek lesznek ha joga-bonotoval nyernek VB-t.
Mertpl. a 2006-os olasz csapat mennyivel játszott szebb focit mint a német?
Az volt ám csak a güzü foci.a 4 csatárt meg haggyuk mert az egész tornáról beszélek+mindenki tudta hogy a 11-es rugásokat elvesztenék az olaszok.Szóval nem bátorság volt az hanem csak az egyetlen járható ut.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 18:17:44

@kroos: Értelek én brada, eddig is értettelek nem kellett volna a számba rágnod. El is fogadom, te így, csak te vagy képtelen elfogadni, hogy én meg úgy (ebben nyilván szerepet játszik, hogy a kedvenc csapatodat sem szeretem). A tövábbiakban nem is erőlködöm.

"csak látnám valaha." - látnád is ha képes lennél figyelmesedn elolvasni a kommentjeimet és nem basz

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 18:19:33

@popp: "csak látnám valaha." - látnád is ha képes lennél figyelmesedn elolvasni a kommentjeimet és nem basznáde magad az egekbe két sorom után. Hogy befejezzem a gondolatot.

kroos 2009.05.17. 18:27:59

@popp: Na! Azért volt már hogy 3 sorig is eljutottam!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 18:32:41

@kroos: Hogy-hogy nem vagy az Oláh Gábor utcában?

drosiii 2009.05.17. 18:34:12

@popp: @kroos: Alátámasztom, hogy popp elismeri, ha egy jobb csapattól kikap a Roma. 2007.április 10én is elismerte, hogy a jobb csapat nyert. És 364 napra rá is elismerte annyi kikötéssel, hogy ha DR belövi a büntetőt akkor máshogy alakult volna a továbbjutás.

kroos 2009.05.17. 18:39:31

@popp: Hajnal 4-kor másnaposan jöttem haza,tegnap elött elbuktam egy nagyobb összeget ultiban,ma meg nem csináltam meg a konyhaszekrény ajtaját amit igértem.Ha ezek után kimegyek még a meccsre is az váló ok....

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 18:46:29

@kroos: Ultizol, nahát! Én is szoktam.

kroos 2009.05.17. 18:54:15

@popp: a legjobb dolog a világon..persze csak a foci a szex és a piálás után/mellet.
Csak 10 forintos alapon félrészegen elég sokat lehet bukni.
3 aduval már piros ulti 4-el 40/100 ulti.
Ugy jártam mint Juhász Péter.Ismered a sztorit?
A sorsdöntö svédek elleni meccs elött ultiztak Vidátsal,Kocsissal meg még valakivel.Benyitott illovszky bá hirtelen.Megkérdezte ki hogy van.a válaszok
-köszönöm jól
kivéve Juhásztól.Mert piros 40/100 ulti redurtmarch volt nála és izgalmában azt válaszolta
-tudja a faszom hogy vagyok.
Na hát az öreg nem szólt semmi és kihagyta a keretböl másnapra.
Csakhogy ö volt az egyetlen balhátvédünk,elötte az évjátékosa stb....és kaptunk 3 gólt a jobb oldalról és nem jutottunk ki az nszk-ba.........
ON

kroos 2009.05.17. 19:21:00

a picsába...............megint a 93. percben mint az eto ellen......áááááá

mann 2009.05.17. 19:38:38

@kroos: 3 aduval már piros ulti 4-el 40/100 ulti.
azt nagyon megnéztem volna :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 20:26:48

@kroos: Igen a '73-as svéd-magyar Bicskei Berci orbitális potyája. A maiak már pókereznek. On.

meroving 2009.05.17. 21:56:58

Am. ezért kérdeztem:
@kroos: "Nem hiszek a kollektiv bünösség intézményében és abban hogy több generácionak kellene bünhödni elödei vétkeiért"

Európa szerte a németeket a legtöbben utálják. Az ismerősi körben sem tudnak az emberek 95%-ban mást felhozni, csak múltbéli dolgokat...

Az, hogy a Chelsea drukker cimbora közli, hogy nem játszotok látványosan... az nehezen értem, mivel ugye a Chelsea az látványosan nyomja Messi bordájába Essien élesét.

A balatoni "bunkó Hansokról meg Udokról" megint kár szót ejteni. Eddig csak 6 országban jártam Európában és sutyerák tuskók mindenfele akadnak dögivel... Meg ugye mér ítélsz meg 1 népet 5-10-4000 "egyed" alapján.

Szal ideológiát lehet gyártani mindenhez, csak mindig bosszant, ha a divat miatt vesszen a Bundás, vesszen a München van.

De nem célom vitát szítani. Sza' bye.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 22:01:51

@meroving: Nem utálom én a németeket, csak a német focit.

avenger13 2009.05.17. 22:03:28

mindenkinek ajánlom figyelmébe, uli végre előállt, és mondott is valamit. A vége a legérdekesebb, és a következő mondata: Franck mellé még megpróbálnak egy-két jó játékost igazolni. (ezek szerint nem megy sehova) Érdekes amit van Gaalról mond, meg az egész szezonról.

www.fcbayern.t-home.de/de/aktuell/news/2009/19556.php?fcb_sid=b23de12e72059e3fe28518444211a3dd

kroos 2009.05.18. 07:08:09

@avenger13: a Kaiser azota már bevallota hogy csak a Bl-re koncentráltak ezért álltak le x.-nél mert igy jövöhéten a svábok ellen is elég lehet az x.

Dr Zoidberg 2009.05.18. 09:39:52

Nna, végre beértük bőrnadrágos szomszédainkat. Valami elképesztően óriási Süd-Derbyt várok, és sajnos nem mellékesen a Werdernek is szurkolnom kell ezzel párhuzamosan... Speciel, ha nem is sikerül hiéna módjára elcsennünk a salátástál dögét a nyálzó, lihegő többiek elől, mert mongyuk nyernek a farkasok, vagy mert valamiféle sorscsapás miatt esetleg nem tuggyuk megütni a bajorokat, netán mindkettő egyszerre; én akkor is nagyon büszke leszek a svábjaimra. Amilyen sok kiábrándító pillanatot "köszönhetek" nekik idén, annyira elismerésre méltó, ahogyan összeállt a kép a közepe-végére.
Lényeg a lényeg: derbyre fel, sört ledönteni, bőrgatya alá pelenkát felkötni, nem szarral gurigázunk!

Amúgymeg a fenti eszmecserétekhez egy mókás adalék, amit véletlenül találtam: http://antibayern.de/

"Was ist der Unterschied zwischen einem Kuhschwanz und der Krawatte von Uli H.? Der Kuhschwanz deckt das ganze Arschloch zu..."

Bocs. :D

sörbarát 2009.05.18. 11:53:24

@Dr Zoidberg: ez nagyon nagy :DDDDD
amúgy ez az oldal (sajna) 2001ben lett utoljára frissítve ha jól láttam

Mr HoW · http://emtv.blog.hu 2009.05.18. 12:06:39

@sorbarat: Ebből is látszik, hogy már ódivatú dolog fikázni a Bayernt :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.18. 12:43:05

@kroos: ÓÓÓ, :-D! Összedől a világ, az USA elnöke feka, a legismerteebb Rapper fehér és a Bayern megelégszik a harmadik hellyel lol.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.18. 12:45:21

@Mr HoW: Egyszerűen nem olyan jól, hogy elgáns legyen rugdalni őket ;-).

kroos 2009.05.18. 12:55:04

@popp: Sajnos ez van.Dühit engem is...nem is kicsit...becsapva érezem magam.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.05.18. 13:06:01

Ne szidjátok a németeket. Ma előreláthatóan a következő tizenegy lép pályára az U17-es EB-döntőn:

Marc-André ter Stegen, Bienvenue Basala-Mazana, Shkodran Mustafi, Robert Labus, Marvin Plattenhardt, Yunus Malli, Reinhold Yabo, Christopher Buchtmann, Kevin Scheidhauer, Lennart Thy, Abu-Bakarr Kargbo

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2009.05.18. 13:16:35

Na, képben vagyok, már vége is, EB győztes a német válogatott:
ter Stegen - Basala-Mazana, Mustafi, Labus, Plattenhardt - Zimmermann - Yabo, Buchtmann - Götze, Scheidhauer - Thy

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.18. 13:19:47

@Rekordvizemeister: Hát Hitler Adolf nem így képzelte az árjásítást.

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2009.05.18. 13:31:20

@Rekordvizemeister: Megelőztél, pedig éppen gratulálni akartam nekik, amit most meg is teszek.
Úgy látszik, Sammerék tényleg ráerősítenek az U válogatottakra nem csak dumálnak lásd U19 tavaly

@popp: Herr Reinhold
www.transfermarkt.de/de/spieler/74856/yabo-reinhold/profil.html

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.18. 14:21:47

érdekes, hogy a 6-0-ra nyerő BVB-ban a védekező középpályás Kehl és a kapus Weidenfeller kapták a legjobb osztályzatokat (2-est).

kroos 2009.05.18. 14:23:47

@mocsing: Kehl már hetek óta nagyon jól nyomja...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.18. 14:47:11

@kroos: Előttem van észak, hátam mögött dél, jobbra a nap nyugszik, Sebastian Kehl.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.18. 14:50:00

@popp: balra a nap nyugszik, ha ez még mindig a Föld

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.05.18. 14:57:11

A múltkori "Ki tud több szóviccet PL-játékosokkal?" vetélkedő után itt a "Ki tud szebb mondókát BuLi szereplőkkel?" c. contest. Színpadon a műfaj nagy öregje, Jamon Serr...izé popp!

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.05.18. 14:59:37

Zöld erdőbe' jártam,
Kék ibolyát láttam,
El akart hervadni
Maciej Zurawski.

(Ő nem bundi, de Poznany valaha Németo. volt;))

kroos 2009.05.18. 15:05:37

@donnelly: annyi hogy egyszer egy bulin Zoltán Erikától ment a Casanova cimü szám aminek a refrénjét behelyettesittem ugy hogy
asamoa

balu11 2009.05.18. 15:06:48

Boci, boci tarka,
Se füle, se Tarnat.

(itt meg a kiejtés hibádzik...)

kroos 2009.05.18. 15:23:22

végül is igy hangzik


asamoa, az álmok téged
Hamarosan tönkretesznek
asamoa, én nem számítok rád
asamoa, szép volt, jó volt
Ne haragudj, de épp elég volt asamoa, én nem szeretlek már

balu11 2009.05.18. 15:27:04

@kroos: :) nekem tetszik, tényszerűen is nehéz belekötni...

(bár a szöveg ebben a formában feltételezi, hogy valamikor szeretted a nevezett játékost...)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.05.18. 16:52:00

Ki korán kel, aranyat Lell.

A hazug embert hamarabb utolérik,
mint Ribéryt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.18. 16:58:16

@Dr Zoidberg: ki ez a logódon édes baglyom, a kedves nagymama, esetleg a Belovicsé?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.18. 17:03:58

@donnelly: Zölderdőben jártam,
kék ibolyát láttam.
El akart hervadni,
szabad-e Podolsky?

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.05.18. 17:07:39

@popp: a te érdekedben remélem, hogy direkte, poénból írtad y-nal :))

reader613 2009.05.18. 17:43:48

Itt még Magath az edző,
de ott már Hitzfeld.

2009.05.18. 17:46:18

@popp: Kérdeztem volna hogy amivel locsolsz, az Kölni vagy Wiese? de az utolsó szóval le Löwted a poént.
Egyébként megelégeltem hogy Fritz utálatod mérges gázaitól hajtva bármi Aaron ide Frings mindenféle ocsmányságot, úgyhogy Marx ki innen sőt Futács, olvasd inkább öreg néne Özilkéjét..! ;)

reader613 2009.05.18. 17:51:18

Dulifulit Klose szereti,
Ügyifogyit Lucio,
Hamit Altintop.

sörbarát 2009.05.18. 20:26:01

omg, mi ez a sok Petőfi itt? :)

Dr Zoidberg 2009.05.19. 00:17:20

@balu11: Inkább: Ki mint veti álmát, úgy alussza Tarnat. ;)

Dr Zoidberg 2009.05.19. 00:18:10

@Dr Zoidberg: Bazmeg, természetesen belezavarodtam...tehát: Ki mint veti ágyát, úgy alussza Tarnat. Na.

Dr Zoidberg 2009.05.19. 00:18:58

@Isarsturm: Vásztákúú..! Nemsemmi! ;)

Dr Zoidberg 2009.05.19. 00:21:14

@popp: Bellovics nagy bével és két ellel, te tök. Amúgymeg elhalálozott hebehurgya nénikkel viccelődni nem illik. Pláne, hogy úgy szeretett engem. Már amikor megismert. Bár akkor is nagyon szeretett, amikor épp azt hitte rólam, hogy én vagyok a Bellovics.

Dr Zoidberg 2009.05.19. 00:25:44

És emlékeztek egyik valahavolt miniszterelnökünkre még a zátkosból? -> Kroos Károly
Höhö.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.19. 01:07:18

@Dr Zoidberg: Csak viccelődsz vele! Egyébként nem adott nekem autogrammot Bello. Nagy betű, tényleg? Beragadt a shift!

Szépen eljutottál grószmutertől, Grósz Karcsiig, brávó.

Werder-Sahtar valahol? Na de ezt már privibe!

Everred 2009.05.19. 10:54:26

@kroos: hadd offoljak egy kicsit én is :-)

Szóval: ultiparti, nagymennyiségű alkoholfogyasztással. Az egyik kiváló, érdemes fiatalember lerakja a talont és bejelenti, hogy ő bizony piros ultit szeretne játszani.

Én rávágom, hogy kontra, mire ő rekontrát mond... és így tovább, szépen el is jutunk a fedáksáriig.

Ezt követően - mondván, ne húzzuk egymás idejét - letettem neki az asztalra a piros hetest...

kroos 2009.05.19. 11:08:26

@Everred: muhaha
egyik ilyen Fedák Sáris élményem rebetli makk királlyal indul a fiu elöttem belerakják a felsöt én meg az alsót.
(a hülye a talonba rakta az ászt)
DDDD

Everred 2009.05.19. 11:28:25

@kroos: te jó isten, makk ász és makk király birtokában bemondani a terített betlit... ehhez valami nagyon erős, minőségi pálinka kell :-)

kroos 2009.05.19. 11:36:16

@Everred: egyszerü feledékenység.lerakta az ászt és a királlyal indult.Csak épp egyszinü volt a kettö.

sörbarát 2009.05.19. 14:42:21

sry, hogy közbevágok, de ti mit gondoltok arról, hogy már Dzeko is nagyvalószinűséggel megy Angliába?

Szerintem eléggé gáz, hogy leendő bajnokcsapatot már most szétvásárolják :(...

Mire majd a kövi BL(bajnokok ligája) kezdődik, nem marad 1 jó játékos sem a Wolfsburgban és így a BL csoportköréből 0 ponttal fognak kiesni... pedig kiváncsi lettem volna, hogy ez a csapat mire lett volna képes így.

Titi120 2009.05.22. 19:10:26

Oddo-t visszaküldték a Milanhoz.Helyes döntés.

avenger13 2009.05.22. 20:34:05

@Titi120: éljen, de ez egyben azt is kell, hogy jelentse, hogy lesz jobb hátvédünk. vagy ennyire csak nem hülyék, hogy lellel futunk neki a szezonnak. Gourcuffot meg meg kéne szerezni. Amíg van rá lehetőség, még mielőtt a milan rájön, hogy mennyit ér, és haza rendeli.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.05.23. 00:34:14

@avenger13: Zhirkov már elígérkezett nekünk, ha meglesz a Bl-indulás - legalábbis ezt susogják a rossz nyelvek. Gondolom akkor Lam nach rechts.

probinho10 2009.05.23. 09:19:09

fakk, ma nem fogom látni a meccseket. :( van egy megérzésem! :D a wolfsburg simán lelépteti a werdert, a bayern leikszel a stuttgarttal, pajáék meg megverik a karlsruhét, így 1. wolfsburg 2. hertha :D

avenger13 2009.05.23. 10:23:46

nem tudom mi lesz, ma de nagyon kíváncsi vagyok rá. A werder fogadkozott a döntő után, hogy ez a meccs is fontos nekik, de majd meglátjuk. Verjük meg a stuttgartot, és akkor semmi mással nem kell foglalkoznunk. nekem a bl hely fontosabb sokkal jelen esetben mint a bajnokság.

@Basti:
az igen érdekes lesz, én támogatom a döntést. erősebb lesz talán a jobb oldal. de még várjuk ki a végét, kíváncsi vagyok nagyon az igazolásokra.

avenger13 2009.05.23. 11:06:11

@kroos: ilyen nincs egy évtizeden belül kétszer. :) most se lesz. szerintem a stuttgart megverése az első számú cél. utána meglátjuk mire elég ez. aztán ennyi. a 2. helyre biztos.

kroos 2009.05.23. 11:13:47

@avenger13:
szerintem meg bajnokok leszünk.
egy hasonló bajnoki harával mint akkor...

avenger13 2009.05.23. 11:15:16

@kroos: próféta szóljon belőled, én nem sértődöm meg ebben az esetben sem. :)

kroos 2009.05.23. 11:20:29

@avenger13: én sem csak kezeljük helyén.Mert mig 2000-ben meg 2001 ben a szerencs mellett tényleg a legjobbak voltunk addig most nem...sajnos...

Vul-Kahn 2009.05.23. 11:54:57

@kroos: "Mert mig 2000-ben meg 2001 ben a szerencs mellett tényleg a legjobbak voltunk addig most nem...sajnos... "
Ez pontosan így van. Olyannyira, hogy én továbbra is azt mondom, a legjobb az lenne, ha csak 3.ok lennénk, mert úgy legalább 3 német lenne a csoportkörben, a Stuttgart esetében nem vagyok biztos, hogy sikerrel tudnák venni a selejtezőt. (A Hertha meg ha jól számolom nem is lehet már 3., ők 2.ok v 4.ek lesznek.)
Az igazolásokhoz: Zhirkov megszerzése óriási erősítés lenne, a legjobb olyan szélsővédő ma a világon, akit van esélye a Bayernnek szerződtetni. Azután már csak egy kapus kéne, a Wunschkandidatom Adler, de Lehmann se lenne rossz:)))))
Akiket pedig elküldenék az Lell (annak az embernek 2.számú jobb beknek sem szabad lennie, akkor már inkább játszon ott Altintop, vagy egy ifi, vagy hozzuk vissza Görlitzet :S) Mehetne még Rensing, Ottl-Borowski közül az egyik, aztán készen is vagyunk. Ja, és mindenképp meg kéne tartani Zé Robertot.

avenger13 2009.05.23. 12:23:46

@kroos: de egyébként inkább a leverkusen előzéshez hasonlítható a mai mérkőzés. a 3. helynek nem örülnék, mert elég lutri, a schalke-atleti meccsre gondolok. véletlenül lehet olasz vagy angol selejtezőset is kikapni, és akkor már nem annyira egyszerű a dolog, persze őket verni kell, csak egyszerűbb selejtezők nélkül.

Titi120 2009.05.23. 12:43:23

A Sport Klub és a port.hu szerint is ma 14:30 -kor, tehát a szokottnál 1 órával előbb kezdődnek a meccsek. Jó lesz figyelni.

avenger13 2009.05.23. 12:47:31

15:30 szerintem is. Max. a közvetítés kezdődik hamarabb, és fél óra helyett 1 órán keresztül hallgathatjuk hogy scheiss bayern Kokótól. .)

Vul-Kahn 2009.05.23. 12:50:22

@Titi120: Az csak a műsor kezdete, most 1 órás felvezetés lesz.
Amúgy láttátok már az új mezünket? Szerintem sokkal jobb, mint a mostani cigisdobozra hasonlító.
http://www.weltfussball.de/entry/_17736_neues-heimtrikot-des-fc-bayern-m/
Egyébként ez a weltfussball.de egy baromi jó honlap, mindenkinek ajánlom.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.05.23. 12:53:03

nyilván a stúdióbeli dadogás vesz el majd egy teljes órát, meg gondolom felidézik a legszebb pillanatokat az utso bundás-meccsük előtt, hogy akkor most Ákikám, jó volt? fasza volt, hogy mindig Lukatóniit mondtál? hiányozni fog, Áki?
tényleg, Dodó, szerinted kinek van a legnagyobb esélye a bajnoki címre? miért pont a farkasoknak?

dehát nem kötelező nézni, nem is fogom, úgyhogy befogtam.

Titi120 2009.05.23. 13:54:46

Értem, valószínűleg nektek van igazatok.
De azért én már most leülök a tévé elé, le ne maradjak. :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.23. 14:03:02

@avenger13: "a 3. helynek nem örülnék, mert elég lutri, a schalke-atleti meccsre gondolok"

Na igen, a Schalke-Atleti párharc fényében különösen érdekessé válik az a tény, hogy a Schalke immár tényszerűen is igazolhatóan a Bundesliga magasan legjobb védelmével rendelkezik...
:-)

Kajánkodást félretéve: én bízom a BuLi-csapatok tisztességességében; mert ha bízhatok, akkor óriási meccsek várhatók ma. A Wolfsburg-Werder és a Bayern-VfB is hatalmas presztízsmeccsnek, a csapatok pillanatnyi helyezésétől függetlenül is rangadónak számítanak!

Vul-Kahn 2009.05.23. 14:38:26

Én láttam a Schalke-Atletico párharc mind2 meccsét. Maradjunk annyiban, hogy kurvára nem volt reális az eredmény egyik meccsen sem. Azt meg egyszerűen fel nem foghatom, hogy mit keresett Agüero 3 nappal a pekingi döntő után a Vicente Calderonban a kezdőcsapatban. (Esetleg Fuentes-doktorurat lehetne megkérdezni....:)))))
Na mind1, elég valószínűtlen, hogy a Bayern 3. lesz, de ha az lenne, szerintem minden lehetséges Bl-selejtezős ellenfélnél jóval erősebb, nem jelentene gondot a csoportkörbe kerülni.

avenger13 2009.05.23. 14:55:35

@Vul-Kahn: persze ez így van. Elvileg mindenkit meg kell vernünk ezzel nem is vitatkozom. De ezután az idény után, jobban örülnék a második helynek, mert bármi lehet a selejtezők alatt.

@Csöncsön: szerintem nem rendelkezik a legjobb védelemmel, ha csak a kapott gólokat tekintjük esetleg akkor. Másrészt nem azért írtam pont ezt példának mert az atleti hű de elverte volna a schalkét, és mennyire kiütötte őket, hanem mert viszonylag két nagy csapat. Ha a schalke jut tovább is ugyanolyan jó példa lenne. Arra már ne térjünk ki, hogy ki mit ért el a blben, mert az már mindegy.

Vul-Kahn 2009.05.23. 15:12:17

Azt hiszem, félreérthető voltam, és a nickem is félrevezető. Én elsősorban a német focinak szurkolok, és csak másodsorban a Bayernnek. És a német futballnak szerintem az tenné a legjobbat, ha a Bayern lenne a BL-selejtezős. Persze ez sem biztos, hiszen ha a Stuttgart a Quali-ból kiesve megnyeri az Eu-ligát, vagy esetleg mégiscsak bekerül a BL-be, akkor semmi baj.
Egyébként, hogy érthető legyen: az uefa 5éves rangsora alapján 6 legerősebb bajnokság (angol, spanyol, olasz, német, francia, orosz) csapatai egymással játszanak majd a selejtezőben. Szóval mindenképp erős csapaton át vezet az út a csoportkörbe. Ezek között a csapatok között pedig szerintem a Stuttgart jó eséllyel elvérezne, a Bayern viszont nem.

2009.05.23. 15:17:34

Nohátmár.. keine beharang egy ilyen végjáték előtt.. én egy bús búús panda vagyok..:(

avenger13 2009.05.23. 15:18:26

@Vul-Kahn: értettem amit írtál. Én viszont bayern fan vagyok elsősorban. :) A stuttgartnak is van esélye bekerülni ls nem a 6 legerősseb bajnokságból lehet csak selejtezőkkel a bl-be jutni. lehet gyengébb ellenfelet is kapni ezeknél. Viszont azt gondolom, hogy sokkal jobbat tesz a német focinak az, ha a bayern van a blben, mert ők az egyetlenek, akik képesek eljutni valameddig (legalábbis az utóbbi évek tendenciái ezt mutatják). A stuttgart lehet főtáblás, de mit ér vele a német futball, ha kiesik a csoportkörben?

Vul-Kahn 2009.05.23. 15:24:44

@avenger13: Én úgy tudom, hogy Platini ötlete alapján a 6 legerősebb bajnokság csapatai egymással játszanak majd a Quali-ban, így ugyanis 3 kiesik, "felszabadítva" ezzel 3 helyet a gyengébb bajnokságok csapatainak. Persze lehet, hogy tévesek az információim. Az pedig, hogy mi tesz jót a német focinak, az tényleg csak jövőre fog kiderülni. Lehet, hogy a Hertha nyeri a BL-t....:)

Vul-Kahn 2009.05.23. 15:26:47

Dárdai a Sportklub éves álomcsapatában!
LOOOL!!!!!

avenger13 2009.05.23. 15:39:34

@Vul-Kahn: mit vártál a sport klubtól??
süti beállítások módosítása