Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Föld napja - Biciklire Fel!

2009.04.19. 08:00 pote

A Föld Napja közeleg, ami világszerte a környezetvédelem fontosságára hívja fel figyelmünket. Kis hazánkban, az ehhez a naphoz kapcsoldó nagyobb szabású rendezvényeket most hétvégén rendezik meg. Mivel az NST szerzőinek is kiemelten fontos a környezettudatos életmód, így egy rövid bejegyzés keretében mi is foglalkozunk vele - természetesen a foci oldaláról megvilágítva -, és egyben arra buzdítunk mindenkit, hogy amikor csak lehet, hagyjuk otthon az autónkat, járjunk biciklivel, takarékoskodjunk az energiával, ne szemeteljünk, ésatöbbi ésatöbbi

Ha zenével foglalkozó blog lennénk, akkor csak ez a videó állna most itt:

De mivel zömében focival foglalkozunk (és a skót labdarúgással), így találnunk kellett további releváns anyagokat, amivel meg tudunk fűzni, hogy Te is vegyél részt a vasárnap 15 órakor kezdődő monstre biciklis felvonuláson.*

Itt van rögtön az első kép:



Aztán a bicikli csel egyik koronázatlan királya:

Meg a másik:

Meg a harmadik:

Meg a negyedik:

Triviális találat a mai napra a két sport igazi találkozása, a futball egyik legfurcsább vadhajtása, a biciklifoci. Úgy gondoljuk, aki volt olyan szerencsés, hogy grundon nőhetett fel, az tett kísérletet ezen a szeren, és legalább egyszer előfordult vele, hogy beszorult a kerék és a váz közé a labda, ami után az ember felnyal egy négy méteres betondarabot az orrával fékezve. Ezeknek a srácoknak nincs ilyen gondjuk (burleszkrajongóknak spoilerezünk: van a videóban perecelés), egészen ügyesen terelgetik a labdát.
 

*Senkit sem fogunk cikizni, ha ebben az időben biciklire pattan és véletlenül kihagyja a Roma-Leccét vagy a MU-Everton elődöntőnek csak a második félidejét látja.

19 komment

Címkék: bicikli föld napja bicikli csel

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr771072061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.19. 08:35:07

én motorral megyek a veszprém-szegedre :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.04.19. 08:36:35

@_benito: Akkor visszafelé gyere biciklivel! :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.19. 08:42:24

@_benito: " ha motorkán mész, legyen nálad hajtási! Ne szágugyá, nem vagy te Talmácsi!"

Én a Roma-Leccére szavazok, annál is inkább, mert igencsak fáj fejem.

crouchy 2009.04.19. 12:22:37

én olyan rohadtul öko vagyok, hogy tegnap még színházba is biciklivel mentem.

poolfanati 2009.04.19. 12:33:09

szerintem a hétvége legtermékenyebb szerzője címet pöte nyerte el 4 cikkel. :D
5. nem lesz?

poolfanati 2009.04.19. 12:37:51

a robinhós videóból hol vannak a citys cselek? vagy olyanok nincsenek?:D

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.19. 14:03:05

@poolfanati:
volt egy komoly insomniám pénteken:)
nade irány a Tabán!

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.19. 14:23:24

@poolfanati:
előbb lesz materazzis mezem, mint robinnyós

bög 2009.04.19. 16:17:09

"használhatatlan, rossz játékos" :DD

a biciklis fociról meg: egész ügyesen terelgetik a labdát? jobban nyomják kerékkel, mint én lábbal...

vargamma 2009.04.19. 22:47:45

jó volt ma a városban kritikus társaimmal együtt. üdv minden biciklisnek.

Neil Blender 2009.04.20. 17:11:08

tenyleg jo volt.

En 2 eve vettem meg a gepem, mai napig imadom (Kellys Salamander).

Asszonypajtasnak is vettunk egyet most szombaton hogy ne kelljen egy 10 eves 30 kilos bringat felkapnia :)

váév építők (törölt) 2009.04.21. 16:59:59

én évekig bicigliztem, de tele lett a tököm vele, most autózom mindenhová...viszont a vízzel spórolok: nem mosogatok, mert papírtányéron zabálok, amivel támogatom a papíripari munkásokat, akik biztos jónéhányan biciklivel tudnak menni dolgozni az én segítségemmel megtartott állásukba...üdvi

Rangers10 2009.04.21. 17:26:44

"De mivel zömében focival foglalkozunk (és a skót labdarúgással)"

XD

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.21. 17:38:54

donnelly már háromnapja nem szól hozzám
;)

NRG44 · http://althir.org 2009.04.22. 02:34:27

"Biciklire fel" bloggere, kikerültél a google főoldalra :))))

Én ma is bicikliztem, és hát "szoktam a földet" XD

NRG44 · http://althir.org 2009.04.22. 15:17:59

@pote: A google főoldalon a képre kattintva az első találat vagytok.
süti beállítások módosítása