A rangadónak induló edzőmeccsen a Juventus felkoncolta a Romát, de közben ugyanígy tett az Inter is a Regginával, úgyhogy a kettőjük között feszülő hét pont érintetlenül maradt. A Milan elborzasztó teljesítménnyel csak a mázlinak és a bírónak köszönhette, hogy nem kapott ki a hasonlóan rosszul játszó Napolitól, egyre inkább úgy tűnik, hogy Ancelottiék valóban bőven megelégszenek a harmadik hellyel. Egy fej a porban, Novellinónak nem tudták megbocsátani, hogy idén is a szakadék peremére kormányozta a torinói szerelvényt, levegőhöz jutott viszont a lassan újra a Milant szorongató Genoa, és tovább folytatódik a Chievo tavaszi hadjárata. Rövidke összefoglaló hajtás után.
Sem a Roma, sem a Juventus szurkolóinak nincs az ég adta világon semmi oka végletes érzelmi kitörést produkálni, ez a meccs nagyjából annyira volt mérvadó bármelyik csapat szempontjából, mint amikor bélakirály gatyaféken érkezve a manchesteri kapuba sodorta. A Juventus helyzete annyival azért kényelmesebb, hogy a szezon egyik rangadóját idegenben nyerte meg (azt kell megverni, aki ott van), de a Roma szurkolóinak sem kell összecsinálniuk magukat, a minimális cél abszolút elérhető. Még egy megjegyzés kívánkozik ide: Del Pieróba nem idén szerettünk bele, de ahogy idén a pályán viselkedik, az nem szimpatikus különösebben. (Roma-Juventus 1-4)
Atyavilág, micsoda elképesztően rossz meccs volt a Napoli-Milan! Az ember készül, hogy a kikockázza az Elemi ösztön kihallgatós jelenetét, erre egy alsókategóriás, keletnémet tutti-fruttit nyomnak le a torkán márványsajtos combú dzsungelbubusokkal. Az első félidőben inkább a Napoli miatt volt iszonyatos (érdekes, hogy ekkor esett a meccs egyetlen, végül érvénytelennek minősített, ámde valójában szabályos gólja), a második a Milan miatt, bár ebben benne van az is, hogy Hamsik gólját nem adták meg. Egy hátrányban levő Milan biztosan próbált volna többet tenni, mint az a színtelen, szagtalan csapat, amelyik csepelmezben nyomozta a labdát. Ez volt az a meccs, amiért nemhogy egy pontot nem adnánk senkinek, de levonnánk kettőt, és egy büdös nagy pofonnal a sarokba zavarnánk az összes résztvevőt – a bíróval egyetemben. (Napoli-Milan 0-0)
Az Inter meccsét pontosan 8 percig volt érdemes nézni, az izgalmak ezután arra korlátozódtak, hogy sikerül-e Ibrahimovicsnak a bordái közé érkező passzt beollózni, a Reggina semmilyen szinten nem volt ellenfél. A lehetetlen mozdulat végül nem jött össze a svédnek, aki azért így is egy zseniális góllal zárta az estét, de azt már csak azok látták, akiket érdekelt az a meglehetősen egyoldalú tusakodás. Helyette másnap már mindenki Mourinhóra figyelt, aki ordasmód leoltotta az olasz edzői kart, komolyan, néha olyan érzése van az embernek, hogy már csak a keménykalap meg a krumpliorr hiányzik. A szünet után már egy nehezebb falat következik, a tavaly oda-vissza pontot rabló Udinese idegenben ugyanis már nehéz meccsnek számít a hátralevők között. (Inter-Reggina 3-0)
Novellinót nem mentette meg a csapata, a Samp kegyetlen mészárlást rendezett Torinóban, ezzel kivéreztetve szegény mestert. Az a helyzet, hogy babonára gyanakszunk, ugyanis tavaly pont ugyanezt történt: a jó Walter a kiesés szélére vezényelte a csapatot, aztán kivágták, De Biasi benntartotta őket, majd újra jött Novellino. Most is elég kilátástalan a helyzet, a megmentő szerepét ezúttal Camolesére bízzák, aki a Livorno padját hagyja ott a komoly kihívást elfogadva. (Torino-Sampdoria 1-3)
A Bologna nem játszott rosszul, mégis a Cagliari szerezte a meccs egyetlen gólját, méghozzá Acquafresca révén, aki januárban lőtt utoljára gólt, most meg ugye mindjárt április van. A szardíniaiak ezzel egy döcögős időszak végére tettek pontot, beelőzték a Palermót, és már a farkasok ülepét mérlegelik. (Bologna-Cagliari 0-1)
Ayroldi sporttársnak nem Di Natale-mezes bólogató kutya van a Seicentója hátsó ablakában, ezt abból gondoljuk, hogy emberül megverette az Udinesét Genovában. A Genoának egyébként nem lenne nagy szüksége a bíró segítségére, de ez egy olyan meccs volt, amikor nem jött rosszul, hogy büntető helyett ők vezethettek gólt érő kontrát, majd a kapu felé egyedül vágtató Floro Florest állította meg a bíró, hogy szabadrúgást adhasson neki (hátrányszabály). Sanchez kiállítása már meg sem kottyant a vereségbe nehezen beletörődő udineieknek, viszont legalább Milito is gólt rúghatott így a végén. (Genoa-Udinese 2-0)
Felipe Melo csak sárgát kapott, Del Grosso lefejeléséért, így nincs benne az összefoglalókban a jelenet, pedig be lehetett volna linkelni a köcsögválogatottas posztba. A Fiorentina egyébként nagy nehezen megverte a Sienát (tényleg nagy nehezen), és most lefogadjuk, hogy nem lesz ebből BL idén. A meccset hagyjuk is, itt van helyette Tanult Kollégánk palléros bejegyzése a témában. (Fiorentina-Siena 1-0)
A Lecce a kutya szájából hozott vissza egy pontot az Atalanta ellen, megint dupláztak mindkét csapatban – most Caserta itt, Padoin ott – előbbi lövése a 90. percben ért bergamói kezet, Celi pedig kedves mosollyal visszacsúsztatta az Utolsó Szalmaszálat a Lecce kezébe. Szerintünk megvan a három kieső. (Lecce-Atalanta 2-2)
Cassani korai kiállításából a lehető legtöbbet hozta ki a Chievo, és még az első félidőben begyötörve egy gólt leverte a Palermót. A veronaiak ezzel már egy bolognányira vannak a kieséstől, a legjobb alászállótól meg egyenesen hat pontra, lassan lehet kezdeni a pezsgőhűtést. (Chievo-Palermo 1-0)
A Catania megverte a Laziót, amely mégsem támad fel annyira, hogy három meccsen egymás után képes legyen ne a frászt hozni a szurkolóira. Most Pandev lett a rossz arc, miután büntetőből sem tudta kiegyenlíteni Paolucci gólját. Furcsa, de a Lazio nem tud annyira gyenge lenni, hogy végleg leszakítsa magát, még a Roma sincs tőlük vészesen messze. Mármint pontokban. (Catania-Lazio 1-0)
A Juventus nyerte a gyépésharcot
2009.03.24. 22:48 _benito
125 komment
Címkék: olasz összefoglaló serie a
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr611023622
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.03.25. 11:55:38
@Romanista: www.youtube.com/watch?v=R3IbnS_qweM
Fradista vagyok, voltam, nem Keller ellen jútyubuzok.
Csak vigyázzunk egymásra!
Fradista vagyok, voltam, nem Keller ellen jútyubuzok.
Csak vigyázzunk egymásra!
faank 2009.03.25. 12:04:11
@Tika_: nem Patonak hivjak :-]
gondolom, h a hisztik miatt. egy gyors kontranal volt ez a legszembetunobb, amikor a DP-tol kapott labda utan a kicsi inkabb kicselezett ket embert, s lott ahelyett, h visszaadta volna a zsugat. nincs ezzel semmi baj, amig minimum egy golpassz fuzodik az oreg nevehez meccsenkent en nem aggodok, ha meg egyszer vegkepp megszokjak egymast Gioval a palyan, akkor lesz am csak igazan erdekes a szitu. egyebkent erdekes, h Amaurit senki sem szolta le emiatt, pedig o aztan tud/ott hisztizni (az is lehet, h csak en maradtam le rola). nagyon akarnak mind, na.
gondolom, h a hisztik miatt. egy gyors kontranal volt ez a legszembetunobb, amikor a DP-tol kapott labda utan a kicsi inkabb kicselezett ket embert, s lott ahelyett, h visszaadta volna a zsugat. nincs ezzel semmi baj, amig minimum egy golpassz fuzodik az oreg nevehez meccsenkent en nem aggodok, ha meg egyszer vegkepp megszokjak egymast Gioval a palyan, akkor lesz am csak igazan erdekes a szitu. egyebkent erdekes, h Amaurit senki sem szolta le emiatt, pedig o aztan tud/ott hisztizni (az is lehet, h csak en maradtam le rola). nagyon akarnak mind, na.
faank 2009.03.25. 12:12:56
igy a bajnoksag vegefele en azert adnek egy piros pontot a vikingnek is. kezdeti hibak ide v oda, nagyon megbizhato teljesitmenyt nyujt hetek ota, jot tett neki a vinovoi levego. na meg ugy tunik a romai Olimpico is tetszik neki :)
SilentLion 2009.03.25. 13:21:01
@Il Capitano: Érdekes, hogy másoknak is feltűnt Alex hisztizése. Nem tudom, mi ez nála, kapuzárási pánik vagy magánéleti gondjai vannak, de mostanában valóban túlságosan indulatból játszik. Oké, hogy nagyon akar, de nem kéne a kicsit bántani, még a végén elbátortalanodik és akkor is passzolni fog majd, amikor nem kéne.
Emlékszem anno Nedved is folyton leugatta a balhátvédként szárnyait bontogató Chiellinit egy-egy rossz visszapassz után, be is menekült szegény kis Giorgio középre :) (ezt mondjuk talán nem is bánjuk annyira).
Visszatérve DP-re, nem kéne ezt az ideges "főbazdmeg" attitűdöt felvennie, eddig nem ilyen kapitánynak ismertük.
Emlékszem anno Nedved is folyton leugatta a balhátvédként szárnyait bontogató Chiellinit egy-egy rossz visszapassz után, be is menekült szegény kis Giorgio középre :) (ezt mondjuk talán nem is bánjuk annyira).
Visszatérve DP-re, nem kéne ezt az ideges "főbazdmeg" attitűdöt felvennie, eddig nem ilyen kapitánynak ismertük.
giacinto 2009.03.25. 13:55:29
@kroos: Rubinho valóban az ex-interes Zé Elias öccse.
Ibra nem megy sehová,ez teljesen egyértelmű. Figo, Cruz és Crespo szerződése viszont lejár, ők biztosan távoznak. Maxwell is menni akar. José meg fiatalítani és szűkíteni a keretet valamint felvázolt egy hosszú távú koncepciót is. Nem úgy tűnik mint aki nagyon távozni akar.
Ibra nem megy sehová,ez teljesen egyértelmű. Figo, Cruz és Crespo szerződése viszont lejár, ők biztosan távoznak. Maxwell is menni akar. José meg fiatalítani és szűkíteni a keretet valamint felvázolt egy hosszú távú koncepciót is. Nem úgy tűnik mint aki nagyon távozni akar.
raoul_duke 2009.03.25. 14:12:08
> színtelen, szagtalan csapat, amelyik csepelmezben nyomozta a labdát
Ez sajnos igaz, és attól félek, hogy még egy jó darabig igaz lesz a Milanra. Szerintem "összerutinoskodjuk" a harmadik helyet (lesz közben mondjuk kb. 2 meccs, amikor nagyon jól jászik a csapat, akkor egy hétig az lesz a téma, hogy hát igen, feltámadt a Milan), aztán kihúztuk ezt a szezont.
A footballpress.net szerint jövőre szóba jöhet Mexes, Clichy és Marchetti érkezése; előre visszajöhet Matri, Toni és Keirrison (akiről fingom sincs, hogy ki). Nem tudom, hogy mennyire pletyka, meg azt sem, hogy mennyire lennénk ki velük a szarból.
Ez sajnos igaz, és attól félek, hogy még egy jó darabig igaz lesz a Milanra. Szerintem "összerutinoskodjuk" a harmadik helyet (lesz közben mondjuk kb. 2 meccs, amikor nagyon jól jászik a csapat, akkor egy hétig az lesz a téma, hogy hát igen, feltámadt a Milan), aztán kihúztuk ezt a szezont.
A footballpress.net szerint jövőre szóba jöhet Mexes, Clichy és Marchetti érkezése; előre visszajöhet Matri, Toni és Keirrison (akiről fingom sincs, hogy ki). Nem tudom, hogy mennyire pletyka, meg azt sem, hogy mennyire lennénk ki velük a szarból.
michellewild 2009.03.25. 14:22:18
Azért ezzel a csepelmezes dologgal kicsit óvatosabban bánnék...van aki inkább nézi a Kaka-Ronaldinho-Pato aranyháromszöget Nápolyban harcolni, mint a parasztvakítást a tökutolsó ellen.
michellewild 2009.03.25. 14:39:04
a napoli milant igen, a parasztvakításra nem voltam kíváncsi
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.03.25. 14:54:38
egy újabb bizonyíték, hogy a pornósok perverzek is egyben :)
giacinto 2009.03.25. 15:13:57
@michellewild: LOL.
kaka-dinho-pato aranyháromszög...
1-2 aranylabdás kéne még a milanba, nem elég csillogó igy a csapat.
pont szerencséjük van, lejár a szerződése Owennek, Cannavaronak, Nedvednek és talán még Rivaldonak is. Azért nem lenne semmi 4 aranylabdást szerezni a válság közepén.
kaka-dinho-pato aranyháromszög...
1-2 aranylabdás kéne még a milanba, nem elég csillogó igy a csapat.
pont szerencséjük van, lejár a szerződése Owennek, Cannavaronak, Nedvednek és talán még Rivaldonak is. Azért nem lenne semmi 4 aranylabdást szerezni a válság közepén.
sh4d0w 2009.03.25. 15:20:05
_benito: "...Egy hátrányban levő Milan biztosan próbált volna többet tenni, mint az a színtelen, szagtalan csapat, amelyik csepelmezben nyomozta a labdát..." - Milan-drukkerként mondom, hogy ebben kételkedem; érdemes megnézni a Siena ellen meccset: ha a Siena védője nem hibázza azt az orbitálisat, amikor felrúgta Flaminit, azt a meccset a büdös életben nem nyerjük meg. 0-1 után is olyan kilátástalan volt a játékunk, mint a vakablak.
sh4d0w 2009.03.25. 15:22:40
@popp: sajnos mind a fehérvári, mind a magyar jégkorongsport sokat veszített mára virradóra... :(((
drani 2009.03.25. 15:50:41
Hát a Milan tényleg fos volt, én is drukkoltam, hogy legalább 1 gól essen, mert akkor lett volna még egy.
Szegény Maldini, Favallival súlyosbítva azért nem volt egyszerű dolga. Remélem Ancelotti nem gondolja magában, hogy most megtalálta a tökéletes védelmet, mert hát nem is kaptak gólt...
Szegény Maldini, Favallival súlyosbítva azért nem volt egyszerű dolga. Remélem Ancelotti nem gondolja magában, hogy most megtalálta a tökéletes védelmet, mert hát nem is kaptak gólt...
michellewild 2009.03.25. 16:08:18
Kannaváró tényleg kellene a Milan védelmébe, akár rögtön kettő is, (vagy Juhász Roland).
Annyira nekem sem tetszett ez a meccs, de még mindig inkább ez, mint a bosnyák-horváth származású svéd szupersztár (akinek a kedves szülei jóravaló Zenica környéki romák lehettek) szépségdíjas percei a re(ac)eggina feltörhetetlen védelme ellen.
Annyira nekem sem tetszett ez a meccs, de még mindig inkább ez, mint a bosnyák-horváth származású svéd szupersztár (akinek a kedves szülei jóravaló Zenica környéki romák lehettek) szépségdíjas percei a re(ac)eggina feltörhetetlen védelme ellen.
raoul_duke 2009.03.25. 16:08:24
@drani: Ancelotti egyáltalán nem hülye szerintem, bármennyire is "divat" mostanában ezt gondolni.
drani 2009.03.25. 16:10:15
@raoul_duke: Ancelotti szerintem sem hülye, csak vaknak tetteti magát.
raoul_duke 2009.03.25. 16:19:24
@michellewild: Cannavaro jobban tette volna, ha visszavonul a VB után, az öccse meg kevés, JR egy vicc, remélem.
(A Regginával meg kábé két hónapja 1:1-et játszottunk :S)
(A Regginával meg kábé két hónapja 1:1-et játszottunk :S)
michellewild 2009.03.25. 16:27:55
Ancelotti azért tetteti vaknak magát, mert nem ő állítja össze a csapatát, ahogy a nagy Mourinho is kifejtette.
JR nem vicc.
JR nem vicc.
raoul_duke 2009.03.25. 17:55:40
@michellewild: ez túl egyszerű/demagóg/sztereotip. Ha nem a vezető állítja össze a csapatot, akkor ki?! Az elnök? A sajtó? A séf bácsi? A denveri Mustangok focicsapata? Ugyan már.
A saját nevével és pénzével "szórakozik" ilyen esetben minden edző, és annyira nem hülye senki, hogy ezt egy az egyben kockáztassa. Biztos, hogy előfordul szinte mindenhol, hogy egy-egy "erős ember" a klubnál hatással van egy-egy meccs felállására, de azt nem hiszem, hogy mondjuk Berlusconi minden szombat reggel elküldi smsben Ancelottinak a felállást.
A Milan szar szereplésének oka biztosan sokkal bonyolultabb ennél,
A saját nevével és pénzével "szórakozik" ilyen esetben minden edző, és annyira nem hülye senki, hogy ezt egy az egyben kockáztassa. Biztos, hogy előfordul szinte mindenhol, hogy egy-egy "erős ember" a klubnál hatással van egy-egy meccs felállására, de azt nem hiszem, hogy mondjuk Berlusconi minden szombat reggel elküldi smsben Ancelottinak a felállást.
A Milan szar szereplésének oka biztosan sokkal bonyolultabb ennél,
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.03.25. 18:13:45
@giacinto: lajost kihagytad...
calciomax 2009.03.25. 19:08:32
@michellewild: azt kell megverni akivel épp játszunk. A hétvégén a Reggina volt. Nem értelek...
Valószinüleg Ronaldinho szülei sem a brazil nemesek...egyébként hogy jön ez most ide?
Valószinüleg Ronaldinho szülei sem a brazil nemesek...egyébként hogy jön ez most ide?
raoul_duke 2009.03.25. 20:19:42
@Itáliainagysándor: Ha genya lennék, azt mondanám, hogy olyan aranyháromszög, mint a Kecel-Soltvadkert-Kiskőrös borból, de mivel nem vagyok az, maradjunk annyiban, hogy nem volt jó napjuk :).
Egyébként teljesen elképesztő, hogy egy Pirlo-Beckham-Kaka-Pato-Flamini-Ronaldinho társaság (2. félidő második fele) nem tud még helyzetet sem kialakítani egy Napoli ellen 0:0-nál.
Egyébként teljesen elképesztő, hogy egy Pirlo-Beckham-Kaka-Pato-Flamini-Ronaldinho társaság (2. félidő második fele) nem tud még helyzetet sem kialakítani egy Napoli ellen 0:0-nál.
Romanista 2009.03.25. 20:55:52
@raoul_duke: és szerinted ez kinek a hibája ha nem Ancellottié? mármint én nem mondom hogy hülye,azt sem hogy nem ő állítja össsze a csapatot és mégcsak nem is ironizálok. de ebben szerintem jócskán benne kell lennie.
más:
ez elég érdekes kis cikk:
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2008/11/15/963985/agostino-di-bartolomei--greatest-ever-uncapped-italian
többek közt azét is mert véletlen (egy kivételt hoz) de mindig valahogy déli csapatokból/déli játékosok közül kerültek ki a kihagyottak. ezek közül (akikről nem ír sokat) Di Canio kihagyását megértem-ki akarna egy nyíltan fasiszta arccal villogni-,Cassanoét elfogadom,de azért érdekesnek találom a tendenciát.
más:
ez elég érdekes kis cikk:
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2008/11/15/963985/agostino-di-bartolomei--greatest-ever-uncapped-italian
többek közt azét is mert véletlen (egy kivételt hoz) de mindig valahogy déli csapatokból/déli játékosok közül kerültek ki a kihagyottak. ezek közül (akikről nem ír sokat) Di Canio kihagyását megértem-ki akarna egy nyíltan fasiszta arccal villogni-,Cassanoét elfogadom,de azért érdekesnek találom a tendenciát.
crouchy 2009.03.25. 21:36:03
hát nem tudom, én láttam a Milan meccset sztem közel sem volt olyan szar. És baromira peches a Milan hogy nem intézte el ugyanolyan simán a Napolit mint az Inter a Regginát. Nembaj egy káprázatos hajrával még lehetnek bajnokok.
calciomax 2009.03.25. 21:46:16
Szerintem sem volt szar, de szerintem egyáltalán nem volt pechje a Milannak.
giacinto 2009.03.25. 22:47:03
@drani: most mit bántod Favallit? épp most akarnak vele hosszabbítani, ő a jövő. XD
drani 2009.03.25. 23:23:18
@crouchy: mákja volt a Milannak, nem pechje, bár az egy pont jogos.
Azért az kemény lenne, ha jövőre felállna egy Maldini-Nesta-Cannavaro sor, mint a 2000-es eb-n. Azóta sem láttam jobbat. Persze most más lenne a helyzet.
Azért az kemény lenne, ha jövőre felállna egy Maldini-Nesta-Cannavaro sor, mint a 2000-es eb-n. Azóta sem láttam jobbat. Persze most más lenne a helyzet.
kroos 2009.03.26. 07:41:51
@drani: az inkább iuliano canna nesta volt.a két szélen paolo és zambrotta.a 2002-es vb-n volt panucci-nesta-canna-maldini.az sem sokáig sérülések miatt.
Eröl itt nem illik beszélni de ha a horvátok nem kapnak ki ecuvadortol...
Eröl itt nem illik beszélni de ha a horvátok nem kapnak ki ecuvadortol...
kroos 2009.03.26. 08:54:07
@popp: Nyilván.Ez tabu téma.De ettöl függetlenül szerintem a fociban ha van mák akkor ez az.Amikor egy 3. fél befolyásolja a dolgokat,ebben az esetben Edison Mendez.mák=olyan jó dolog amiért nem tettél tettél.Mig pl az ha valaki a 90. percben lö gólt az nem máson mulik hanem a csapaton.És egyébként is a 90. perc,az olyan mint a 11. vagy a 34. perc.Egy a 90 közül.
raoul_duke 2009.03.26. 10:00:47
@Romanista: Ancelottié _is_. Sőt, lehet, hogy Ancelotti felelőssége a legnagyobb a Milan gyenge szereplésében, nem tudom. Viszont a 2 szavas igen okos válaszokat/megoldásokat nagyon nem szeretem ("Ancelottit ki kell rúgni, és minden jó lesz", "Seedorf a kerékkötő, mér játszatja ez a hülye", "Ibra nélkül nem ér semmit az Inter", "mázlis Juve megint csak egy ADP szabadrúgással nyert", "Németh Krisztiánt a válogatottba", stb.), mert önmagukban nem igazak.
giacinto 2009.03.26. 10:50:17
@kroos: most ezzel mit is akartál mondani?
az hogy az olaszok mákkal mentek tovább? utána meg elcsalták a meccset. melyik az idegesítőbb?
az hogy az olaszok mákkal mentek tovább? utána meg elcsalták a meccset. melyik az idegesítőbb?
michellewild 2009.03.26. 10:53:56
Ha berlusconi nem lenne része a csapat összeállításának, akkor már kivágta volna ancelottit szerintem, Persze lehet, hogy egy birkatürelmű és megértő ember, aki a világért nem szólna bele...csak Mourinho támadja alaptalanul.
A Napoli ellen egyszerűen erős volt az ellenfél, hagyott már ott pontokat más csapat is. Az elmúlt időszakban gyengén muzsikáltak, kivágták az edzőt (itt nem berlusconi az elnök) most újra jönnek fel, mint a talajvíz.
A Napoli ellen egyszerűen erős volt az ellenfél, hagyott már ott pontokat más csapat is. Az elmúlt időszakban gyengén muzsikáltak, kivágták az edzőt (itt nem berlusconi az elnök) most újra jönnek fel, mint a talajvíz.
drani 2009.03.26. 11:00:13
@kroos: igazad van, nekem iuliano csak mint kiegészítő-ember maradt meg, pedig majdnem végig nyomta. A lényeg, hogy emberül védekeztek.
kroos 2009.03.26. 11:03:02
@drani: Igen.Toldo élete formáját hozta és a 3 belsö védö mellett maldini meg Zambro zárta le a széleket.
Nem volt rossz az biztos.
Nem volt rossz az biztos.
drani 2009.03.26. 11:22:21
@kroos: Az egyik legélvezetesebb meccs volt a holland-olasz elődöntő amit valaha láttam. Frank kacsintása.... muhaha
kroos 2009.03.26. 11:28:40
@drani: és a yugok meccsei..portugál angol, spnyolok meccsei...
de az nst szerint a 2008-as Eb volt a legjobb.muhahha!
de az nst szerint a 2008-as Eb volt a legjobb.muhahha!
kroos 2009.03.26. 11:29:13
@drani: és a yugok meccsei..portugál angol, spnyolok meccsei...
de az nst szerint a 2008-as Eb volt a legjobb.muhahha!
de az nst szerint a 2008-as Eb volt a legjobb.muhahha!
raoul_duke 2009.03.26. 11:32:47
@michellewild: Ha ennyire vonzódsz az egyszerű hülyeségekhez, akkor legyen. Ne fáraszd magad olyan hülyeségekkel, hogy
- Berlusconi nyilván azért áldoz kurva sok pénzt és energiát egy csapatra, hogy aztán szombatonként játszon velük, hiszen sokkal izgalmasabb élőben, mint CM-mel
- Igen, tényleg, Ancelotti kirúgásával mindenki fiatalodna 4-5 évet (kivéve Patot, aki 4-5 évnyi rutint szerezne CA távozásával automatikusan), és meggyógyulna az összes sérült.
- Igen, Mourinhonak tényleg az a problémája, hogy a Milannal az elnök meg a sajtó állítja a csapatot. Ő csak álcázás miatt dolgozik az Internél, tulajdonképp a Milan sikeréért dolgozik minden nap.
- Igen, más csapat is "hagyott már pontot" Nápolyban, de ez engem hol érdekel? A Milan ne hagyjon ott sehol pontot.
- Na majd pont Donadonival lesznek ki a szarból, persze...
- Berlusconi nyilván azért áldoz kurva sok pénzt és energiát egy csapatra, hogy aztán szombatonként játszon velük, hiszen sokkal izgalmasabb élőben, mint CM-mel
- Igen, tényleg, Ancelotti kirúgásával mindenki fiatalodna 4-5 évet (kivéve Patot, aki 4-5 évnyi rutint szerezne CA távozásával automatikusan), és meggyógyulna az összes sérült.
- Igen, Mourinhonak tényleg az a problémája, hogy a Milannal az elnök meg a sajtó állítja a csapatot. Ő csak álcázás miatt dolgozik az Internél, tulajdonképp a Milan sikeréért dolgozik minden nap.
- Igen, más csapat is "hagyott már pontot" Nápolyban, de ez engem hol érdekel? A Milan ne hagyjon ott sehol pontot.
- Na majd pont Donadonival lesznek ki a szarból, persze...
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.26. 11:38:14
@kroos: természetesen kivéve, ha az Inetr rúgja, akkor fel lehet, hozni, (mint ahogy fel is volt), ha nem a végén rúgnánk a gólt rég kiesőhelyen lennénk. :)
michellewild 2009.03.26. 12:27:51
Donadoni lehetett a legolcsóbb, más nem indokolhatja a szerződtetését, ebben egyetértünk
Mourinho: Nem próbálnám kitalálni, mi az igazi szándéka, úgysem menne
Pato kész játékos, semmifel nem rosszabb mint bárki a 4-5 év plussz rutinnal
Mourinho: Nem próbálnám kitalálni, mi az igazi szándéka, úgysem menne
Pato kész játékos, semmifel nem rosszabb mint bárki a 4-5 év plussz rutinnal
balu11 2009.03.26. 12:27:55
OFF:
www.fifa.com/worldcup/news/newsid=1041001.html#koemans+hungarian+revival
jut eszembe, lesz valami válogatott meccs felvezető poszt?
ON
www.fifa.com/worldcup/news/newsid=1041001.html#koemans+hungarian+revival
jut eszembe, lesz valami válogatott meccs felvezető poszt?
ON
Count Adyn 2009.03.26. 12:49:24
@crouchy: Van hátra 8 forduló , 14 pont a hátrányuk. Itt már csak a városban jól bevált telefonlehallgatás segíthet a bajnoki címhez:D
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.26. 14:27:04
@kroos: igen, és? Azért még mindig jobb, mint ha a bíró nyúl bele.
Egyébként kizárólag te állítod, hogy erről nem illik, nem lehet erről beszélni. Mondok jobbat, 1982-ben az olaszok 3 döntetlennel és nem kis mákkal jutottak tovább a csoportból, a döntőben mégis odavágták németjeidet (akik viszont bundával keveredtek ki az első körből), de a'94-es vébén sem mondhatnánk tükörsimának az olasz továbbjutást. Az ordas közhely, hogy az olaszok általában gyengén játszanak a csoportkörben (a 2006-os vébé kivétel volt ezalól).
Egyébként kizárólag te állítod, hogy erről nem illik, nem lehet erről beszélni. Mondok jobbat, 1982-ben az olaszok 3 döntetlennel és nem kis mákkal jutottak tovább a csoportból, a döntőben mégis odavágták németjeidet (akik viszont bundával keveredtek ki az első körből), de a'94-es vébén sem mondhatnánk tükörsimának az olasz továbbjutást. Az ordas közhely, hogy az olaszok általában gyengén játszanak a csoportkörben (a 2006-os vébé kivétel volt ezalól).
calciomax 2009.03.26. 15:22:27
Jose ha végig tudja vinni amit akar Morattinál azok lennének az igazi változások.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.26. 15:26:39
@kroos: Egyébként a fociban ugyanúgy benne van, a másik pályán születő kedvező eredmény, mint az, hogy a kilencvenkettedik percben a csatár balheréjéről vagy füle tövéről a hálóba pattan a labda. Szerencse ez is, az is. Mintahogy az is benne van a játékban, hogy a másik pályán éppen az ott játszó két csapatnak kedvező eredmény születik (lásd dán-svéd 2-2 a 2004-es Eb-én) és az is, hogy egy csapat ziccerek sorát hagyja ki és a kilencvekettedik percben az ellenfél csatárának balheréjéről pattan a kapujukba a kisesést jelentő gól. Ilyenkor pechről beszélünk.
kroos 2009.03.26. 15:51:58
@popp: Nem tudom.Lehet.De egyik esetben kell a balhere, a csatár,elötte egy akcio,inditás vagy valami,mig a másik esetben semmi.
Egyébként az osztrákoknak a Cordobai is tét nélküli meccs volt,mégis nyertek.
Egyébként az osztrákoknak a Cordobai is tét nélküli meccs volt,mégis nyertek.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.26. 16:18:58
@kroos: Ahhoz meg, hogy a másik meccs kedvező alakulása esetén továbbjusson valaki, ahhoz azért kellenek a sajáterőből elért eredmények is. Például, ha Olszország nem veri meg Ecuadort, akkor hiába nyer Ecuador a horvátok ellen Olaszország kiesik.
A '82-es osztrák-németet meg ne mentegessük már.
A '82-es osztrák-németet meg ne mentegessük már.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.26. 16:41:51
@kroos: Egyébként a '82-es vébé pofán röhögte a sztereotípiákat. A szerencsével továbbjutó olaszok játszották döntőt a bundával továbbjutó NSZK ellen :-).
crouchy 2009.03.26. 17:08:31
@kroos: "...mikor egy 3. fél befolyásolja a dolgokat,ebben az esetben Edison Mendez.mák=olyan jó dolog amiért nem tettél tettél.Mig pl az ha valaki a 90. percben lö gólt az nem máson mulik hanem a csapaton.És egyébként is a 90. perc,az olyan mint a 11. vagy a 34. perc.Egy a 90 közül"
A dolog második felével egyetértek, sőt a konkrét esetben (eb vagy miről beszélgettetek) az eleje is igaz. De pl egy bajnokságban már sztem nem igaz. Tegyük föl, hogy a Pool ledolgozza az 1(+0 v 1 v 3) pontos hátrányát a Manchesterrel szemben 8(mu-nak 9) forduló alatt. Ez nyilván csak úgy lehetséges ha a MU botlik, de én mégsem nevezném máknak. De ha mondjuk iden a Milan bajnok lesz, az már bajnokságban is mák:)
A dolog második felével egyetértek, sőt a konkrét esetben (eb vagy miről beszélgettetek) az eleje is igaz. De pl egy bajnokságban már sztem nem igaz. Tegyük föl, hogy a Pool ledolgozza az 1(+0 v 1 v 3) pontos hátrányát a Manchesterrel szemben 8(mu-nak 9) forduló alatt. Ez nyilván csak úgy lehetséges ha a MU botlik, de én mégsem nevezném máknak. De ha mondjuk iden a Milan bajnok lesz, az már bajnokságban is mák:)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.26. 18:31:17
@giacinto:
Nekem nagyon tetszett a 2008-as Eb is, a sokak által unalmasnak vélt spanyol-olasz derbit pedig magamban a torna legizgalmasabb, sőt legmagasabb színvonalú összecsapásának neveztem ki.
:-)
Nekem nagyon tetszett a 2008-as Eb is, a sokak által unalmasnak vélt spanyol-olasz derbit pedig magamban a torna legizgalmasabb, sőt legmagasabb színvonalú összecsapásának neveztem ki.
:-)
kroos 2009.03.26. 18:35:05
@Csöncsön: Én a mindenki által lenézett 90-es Vb-vel vagyok igy.Az ottani kedvenc meccsem a német yugo ahol matthaus akkorát játszott hogy megkapta az aranylabdát.
drani 2009.03.26. 18:41:44
2000es EB a favorit
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.26. 18:45:54
@kroos:
A '90-es vébét én is nagyon szeretem, hiszen az volt nekem az első. Szinte minden meccsről élénk emlékképeim vannak.
A '90-es vébét én is nagyon szeretem, hiszen az volt nekem az első. Szinte minden meccsről élénk emlékképeim vannak.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.26. 19:02:14
@kroos: A szimpátia és a játéktudás nem mindig függ össze. És bár kétségtelenül megvoltak az erényeik, a játékuk nem volt éppen lenyűgöző, főleg ha összevetjük őket a korabeli francia, brazil, dán válogatottakkal, akik nem értek el közel akkora eredményeket sem.. És emellett ritka antipatikus egy brigád volt (a mostani jóval kevésbé antipatikus csapat).
halareaal 2009.03.26. 19:44:50
@kroos: igazad van a 3. félt illetően, de igy volt igazságos, mivel az sem a horvátokon múlt, hogy egyáltalán olyan helyzetbe kerültek. a birok már ellenük is jól megszivatták az olaszokat.
SamS 2009.03.26. 20:58:40
Nálam magasan a 2000-es eb a favorit. Az utóbbi években a vb, és az eb is csalódás volt.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.26. 21:06:53
@SamS: Én is a 2000-es EB-re szavazok, na meg a '86-os vébére (0-6 ellenére is). De nem volt rossz ez a mostani EB sem, sőt a2006-os vébé is. Eleve egy nagy foci torna akkor is jó, ha szar.
_alerob 2009.03.26. 21:10:05
Antonio Cassano elvileg megegyezett a Juvéval..
Nyáron kíváncsi leszek ki távozik a csatárok közül..
(én a 2006os VBre szavazok)
Nyáron kíváncsi leszek ki távozik a csatárok közül..
(én a 2006os VBre szavazok)
rexford 2009.03.26. 21:17:22
@_alerob: Hol olvastad/hallottad ezt?
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.26. 23:10:19
A 2000-es Eb nekem egy kicsit mű volt.
Valahogy a holland stadionok eleve olyan műviek. A spanyol-jugó 4-3 meg persze nagy meccs volt, de az is kicsit gyanús (vajon ugyanez lett volna a végeredmény, ha nagyon kell a jugóknak a három pont?), és arról az Eb-ről sok hasonló emlékem van. (Pl. holland-francia 3-2, elvileg egy szuper meccs lehetett volna, de aki látta, tudja, hogy inkább edzésre hasonlított. Egyik félnek se volt már tét.)
Szóval én arra az Eb-re egyáltalán nem emlékezem vissza olyan felhőtlenül, mint itt egypáran.
2006-os VB? Baromi jól indult, aztán ellaposodott. Különösen a francia, portugál ág. A német-argentin, német-olasz, argentin-mexikói meccsek persze nagyon ott voltak...
Valahogy a holland stadionok eleve olyan műviek. A spanyol-jugó 4-3 meg persze nagy meccs volt, de az is kicsit gyanús (vajon ugyanez lett volna a végeredmény, ha nagyon kell a jugóknak a három pont?), és arról az Eb-ről sok hasonló emlékem van. (Pl. holland-francia 3-2, elvileg egy szuper meccs lehetett volna, de aki látta, tudja, hogy inkább edzésre hasonlított. Egyik félnek se volt már tét.)
Szóval én arra az Eb-re egyáltalán nem emlékezem vissza olyan felhőtlenül, mint itt egypáran.
2006-os VB? Baromi jól indult, aztán ellaposodott. Különösen a francia, portugál ág. A német-argentin, német-olasz, argentin-mexikói meccsek persze nagyon ott voltak...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.26. 23:39:09
@Csöncsön: Te figyelted a jugó arcokat? Először az látszott rajtuk, hogy kiestek, aztán kivirágoztak, mikor megtudták a másik meccs eredményét, hogy a negyeddöntőben ismét lehervadjanak. A Kluivert vezette hollandok bepakoltak nekik egy hatost. Azzal megállapításoddal, hogy az EB mű volt, nem tudok mit kezdeni. Talán imitt-amott gíccses, de baromi jó torna volt.
A 2006-os vébén meg szerintem a döntő is baromi jó volt.
A 2006-os vébén meg szerintem a döntő is baromi jó volt.
kroos 2009.03.27. 07:39:46
Bocs de muszály vagyok offolni.
Tegnap Várhidi megint felkurta az agyam.U17,kikaptunk itthon a szerbektöl.Peti szinte örült neki,hogy na lám nem csak ö ég.Meg hogy ezeket meg kellett volna verni itthon,mert mindig megverjük öket,meg hogy 8 hetet kaptak felkészülésre és ö ennyit sosem kapott.meg a taktika is szar volt.
Partiban voltunk velük,mezönyben és helyzetekben is.Peti erre,,minden meccsen vannak helyzetek,semmit sem jelent.
ezekt ö mondja.a 8-0 után ,,nem az én csapatom" Péter.
semmit sem jelentenek a helyzetek?
a görögök ellen arra élvezett hogy uraltuk a középpáylát.azota is ezen röhög basinas meg karagunisz.
Botrány.
Tegnap Várhidi megint felkurta az agyam.U17,kikaptunk itthon a szerbektöl.Peti szinte örült neki,hogy na lám nem csak ö ég.Meg hogy ezeket meg kellett volna verni itthon,mert mindig megverjük öket,meg hogy 8 hetet kaptak felkészülésre és ö ennyit sosem kapott.meg a taktika is szar volt.
Partiban voltunk velük,mezönyben és helyzetekben is.Peti erre,,minden meccsen vannak helyzetek,semmit sem jelent.
ezekt ö mondja.a 8-0 után ,,nem az én csapatom" Péter.
semmit sem jelentenek a helyzetek?
a görögök ellen arra élvezett hogy uraltuk a középpáylát.azota is ezen röhög basinas meg karagunisz.
Botrány.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.27. 09:37:57
Várhidi szakértői tevékenységéből és nyilatkazataiból már korábban lejött nekem, hogy egy hihetetlenül arrogáns ember,mostanára meg már sértett is.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.27. 10:06:26
Bezzeg mikor Kisteleki bánt úgy vele, mint a hülyegyerekkel, akkor nem volt ekkora pofája a Boborjánnak.. Egyébként nem ez az első ehhez hasonló megállapítása, szerinte a Koeman csapatnak is meg kellett volna vernie a dánokat. Szerintem viszont Chisinauban kellett volna nyernünk.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.27. 10:11:48
Ja egyébként példát vehetne Nyilasiról, akit szintén méltatlan körülmények között zavartak el az utánpótlástól, mégis mindig tisztaszívből szurkol a magyaroknak.
Van Buurenék munkáját meg nem az első meccs fogja minősíteni. hanem az évek, például az, hogy ezek a játékosok hogyan boldogulnak majd felnőttként.
Kroos, egyébként legközelebb a bundásba offolj
;-).
Van Buurenék munkáját meg nem az első meccs fogja minősíteni. hanem az évek, például az, hogy ezek a játékosok hogyan boldogulnak majd felnőttként.
Kroos, egyébként legközelebb a bundásba offolj
;-).
United82 2009.03.27. 10:42:45
@kroos:
és az a kijelentése hogy a Portugálok sza*k utánpótlásban? Elkezdtem röhögni erőteljesen:)
Aztán a következő bejátszás meg arról szólt hogy az u17es portugálok nemrég valami eb-t nyertek vagy valami nagytornát:)
és az a kijelentése hogy a Portugálok sza*k utánpótlásban? Elkezdtem röhögni erőteljesen:)
Aztán a következő bejátszás meg arról szólt hogy az u17es portugálok nemrég valami eb-t nyertek vagy valami nagytornát:)
kroos 2009.03.27. 10:52:09
@Rooney82: Igen de ö ezt korábban a görögökre és a yugokra is mondta.következö héten a görögök u18-as eb döntöt a yugok u 19-es vb döntöt játszottak.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.27. 11:11:24
@_benito: Mi az _benito csak nem poszt gyanús az eset?
kroos 2009.03.27. 11:23:50
az se volt rossz amikor kitalálták hogy vészhelyzetben játszunk majd 3-4-3-at.
Meccs közben senki sem vált 4 védös játékról 3 -ra.,hanem fentebb tolják a védekezésüket,a két szélsö bekk elörébb megy,és 2-3 csatár rohamoz.
A vicc az hogy gera lenne a jobbszélsö,ám jobb oldali középpáylára ötletük sem volt az urakank.
(kivétel a 2004-es cseh válogatott,és a mindenkori argentin)
Meccs közben senki sem vált 4 védös játékról 3 -ra.,hanem fentebb tolják a védekezésüket,a két szélsö bekk elörébb megy,és 2-3 csatár rohamoz.
A vicc az hogy gera lenne a jobbszélsö,ám jobb oldali középpáylára ötletük sem volt az urakank.
(kivétel a 2004-es cseh válogatott,és a mindenkori argentin)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.27. 15:11:31
@popp:
Nem is kell mit kezdeni, hiszen mélységesen szubjektív benyomás.
;-)
Hidd el, én örülök itt legjobban annak a tudatnak, hogy a spanyolok a 93. perc után maguk javára tudtak fordítani egy vérre menő meccset.
Zuhanyhíradóhoz: láttam én is, jót vihorásztam a Bognár kontra Várhidi csörtéken, meg Nyilasi nagyon finom és elegáns beszólásain Várhidinek.
Nem is kell mit kezdeni, hiszen mélységesen szubjektív benyomás.
;-)
Hidd el, én örülök itt legjobban annak a tudatnak, hogy a spanyolok a 93. perc után maguk javára tudtak fordítani egy vérre menő meccset.
Zuhanyhíradóhoz: láttam én is, jót vihorásztam a Bognár kontra Várhidi csörtéken, meg Nyilasi nagyon finom és elegáns beszólásain Várhidinek.
_alerob 2009.03.28. 11:49:49
@rexford: juventushungary-n. Egyébként már régebb óta téma Cassano, úgyhogy nem lepődnék meg, ha nálunk folytatná.
calciomax 2009.03.28. 14:26:55
Az nyilatkozta a Quaresma hogy jól érzi magát a Chelsea-nél. Tudja valaki hogy egyáltalán játszik-e vagy mi?
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.31. 09:25:16
@kroos: hátha cruz suazo meg crespo elmegy akkor sztem több az esélye.
kroos 2009.03.31. 09:26:58
@Great Cornholio: Lehet, de a nagy kérdés szerintem az Balotelli lesz. Szerintem kurva nagy tehetség a srác.
Habár Adriano is az volt....
Habár Adriano is az volt....
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 11:34:16
@kroos: És azt is olvasni, hogy az Inter hozná G.Rossit, valamint visszarántaná Aquafrescát a kölcsönből. Lehet, hogy mégis lelép az Ibra?
kroos 2009.03.31. 11:37:19
@popp: pont hogy nem.mert ha lelépne akkor nem ilyenekkel akarnák öt pótolni.
Habár Morattinál sosem lehet tudni....
Habár Morattinál sosem lehet tudni....
popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.31. 12:02:50
@kroos: Ebben lehet valami, Aquafrescából meg Rossiból, viszont akármi lehet.
giacinto 2009.03.31. 21:17:34
Aqafresca, Balotelli és Santon is kezdő az U21-es válogatottban. A jövő olasz-Interének gerince :)
egyébként 1-0 a hollandoknak
Milito nem 100 %, csak az ostoba goal.com kacsázik.
egyébként 1-0 a hollandoknak
Milito nem 100 %, csak az ostoba goal.com kacsázik.
Az utolsó 100 komment: