Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog a Bl-nyolcaddöntők 2. játéknapjához

2009.03.11. 19:17 _benito

Ma kiesik egy esélyes, ez már egészen biztos. Meglepetés lenne, ha a tegnapi gólzáporhoz akár csak hasonló termést hozna a BL-nyolcaddöntők második játéknapja, bár ezúttal is lehet bízni a surranópályán érkező Porto-Atléti kettősben, és a Barcelona is kitömheti az első meccsen emberül helytálló Lyont. A forduló legnagyobb rangadóján már a két bevitt találat is gólzápornak számítana, ezek elosztásán nagyon sok múlik majd, hiszen az Interhez azért hozták oda Mourinhót, hogy végre Európában is mutasson valamit a csapat, ehhez viszont a címvédő ellen legalább egy sallert ki kellene osztaniuk idegenben. Előzetesen a Romáról gondoltuk azt, hogy a tavalyi évhez hasonlóan idén is a legtovább viszik az olasz trikolórt, ehhez viszont elengedhetetlen lenne elkerülniük, hogy a valamelyest magára találó Arsenal gólt lőjön. Örvendj, Anglia, zokogj, Olaszország, streamelj, magyar.

A Manchester Unitednek tavaly nem került sokba, hogy a dudaorrú skót egy amszterdami kurtizán óvatosságával közelítette meg a párharcba kilógó belekkel fogó Barcelonát, az idegenbeli 0-0 után hazai pályán megrépázták a katalánokat, és bemasíroztak a döntőbe. Most egy körrel korábban ennél jóval komolyabb feladat vár rájuk, az Inter ugyanis az első meccsen pont annyit akart csak elérni, ami végül sikerült nekik, a szemforgató portugál arra gyúr, hogy sunyin kirúgja a sámlit az angolok alól az Old Traffordon. Ehhez elég lehet akár egyetlen gólt szerezniük, ennyi pedig bármikor, bárki ellen benne van az Interben, a szűk előny megvédése pedig olasz specialitás (tény, ennek megszerzése mostanában kevésbé), így nem árt óvatosan közelítenie a hazai mezőnyt a milánóiakhoz hasonló magabiztossággal aprító Unitednek. A másik jelentős angol-olasz párharcra tekintve hasonlóak az esélyek: teljes csapattal is erősebbnek tűnik egy hajszállal a zátony csapata, hát még úgy, hogy a taljánoknál több kulcsjátékos hiányozni fog. Igaz, az Inter legalább nem hátrányból kezd (illetve dehogynem), és a Sötét Oldal erejét egyetlen percre sem szabad lebecsülnie Fergusonnak, főleg azért nem, mert a másik kispadon sunyító portugálnak közel kétszer annyi esze van a játékhoz, mint neki. Az esélyek ennek ellenére közel sem kiegyenlítettek, a Manchesternek óriási blamázs lenne az, ami Internek világraszóló sikert jelentene, és ezt realizálni is fogják a csapatok. Csak az a kérdés, hogy a mostanában csak a legnagyobbakhoz mérhető Julio Cesar mennyi idő után adja meg magát – és persze az, hogy Ferguson visszarendeli-e csapatát a vezetés megszerzése után a Maginot-vonal mögé.

A Romát kezdettől fogva esélyesebbnek éreztük, mint a többi digót, és tartanánk is a véleményünket, ha közben nem dőlt volna ki néhány kulcsjátékos – miközben ugye az Arsenalba nem akármilyen formában tért vissza Eduardo, akinek ráadásul nincs is nehéz dolga, ha Bendtnert akarja feledtetni. Viszont a Roma még Totti nélkül is tud úgy játszani, hogy megverje az Arsenalt, a kérdés csak az, hogy a hiányzók nélkül is meg tudja-e tenni ezt, utána meg az, hogy a győzelem aránya elég lesz-e a továbbjutáshoz is. Mert hiába tudják már az ötödikesek is, hogy az olasz foci a védekezésre épül, azon meg lennénk lepve, ha kapott gól nélkül kihúzná a Roma. Az egyébként már eldőlt, hogy egyik csapat sem lesz bajnok hazájában, sőt, mostanra az is biztos, hogy a BL-helyekért is keményen meg kell küzdenie mindkettőjüknek, bár az olasz számára még áll az a motiváció is, hogy a döntőt az ő stadionjukban rendezik – úgyhogy nem kell sokat utazniuk, ha látni akarják, és jegyet is könnyebben tudnak majd szerezni rá.

A Lyon megtette, amit megtehetett: egy meccs erejéig útját állta, sőt komolyan meg is szorongatta a Barcelonát. Ez azt mutatja Puel nem hülye a játékhoz, pontosan tudta, mivel lehet eredményt elérni a katalánok ellen, tett rá, hogy a pálya felborul, és Messiék a szokásos kézilabda-taktikát alkalmazva járatják keresztbe a labdát 35 méterre a kaputól, inkább arra figyelt, hogy ennél közelebb ne jussanak, és közben veszélyes kontrákkal riogatta a Valdes produkciójától egyébként is holtsápadt Barca-drukkereket. Ez egy meccsre jó is volt, de a franciák továbbjutási esélyei nem csak a hazai pályán kapott gól miatt mondhatók szolidnak. Hiába fog hiányozni néhány fontos hátvédje a katalánoknak, talán ezúttal nem lesz rájuk szükség, a Lyon pont ugyanazzal fog próbálkozni, amivel hazai pályán, és ne lepődjünk meg, ha egy-, vagy kétgólos hátrányban sem adják fel a kontrajátékot. A reményt természetesen Benzema és Juninho éltetik, de ha a sokan kedvelik is a Lyont, talán mindenkinek örömére szolgál majd, hogy a Barcelona jut a legjobb nyolc közé.

A Portónak már Madridban is nyernie kellett volna, szerintünk izgalommentes meccsen tovább is jutnak, az Atléti ugyanis fel tudja fújni az arcát egy-egy meccsre, de a jelentősebb sikerek küszöbében rendszeresen pofára esik. A Porto kiejtése nem tartozna a csúcsbravúr-kategóriába, úgy viszont már igen, hogy gyakorlatilag csak idegenbeli győzelemmel juthatna tovább a spanyol csapat köszönhetően a hazai 2-2-nek. Portugália becsülete megmentésre vár!

365 komment

Címkék: beharangozó bl szakértelem

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr82996428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2009.03.11. 19:34:00

glory, glory manutd... majd meglássuk, hamarosan

duran6 2009.03.11. 19:34:03

Murinnyónak 2x annyi esze van... Aha, persze. (szar dolog a halucináció).

Ferguson 2009.03.11. 19:36:34

Pokoli nehéz meccs lesz, az eddigi legnehezebb az idényben. Az inter-nek és a manutd-nak is van oka bizakodni. Nagyon csalódott és szomorú lennék, ha hazai pályán kiesnénk... Remélem scholes papa mára időzítette a következő stingert :) Ha a két csapat focizni akar és fog, akkor jó esélyünk van a továbbjutásra, ha izmozni és rombolni, akkor pokoli nagy szenvedés lesz. Remélem a szerencse is mellénk áll majd. MANUTD 4EVER!!!

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.03.11. 19:36:53

Nem hoz meglepi szagot a szél, kisebb riadalom után Barca henger, a MU győzni fog, max ikszre jó a Roma, a Portót viszont megcsaphatja a mozdony füstje.

papercut 2009.03.11. 19:38:32

Elég nehezen tudok ma roma továbbjutást látni. Egyszerűen, ha az Arsenal nem veri meg saját magát akkor a Romának szemernyi esélye sem lesz... Az első meccsen se volt, már ott eldőlhetett volna a továbbjutás, de ma befejezzük a munkát aztán irány München vagy Liverpool..

értelmetlen_nevű 2009.03.11. 19:43:06

Arsenal, Inter, Porto, Barcelona

duran6 2009.03.11. 19:45:03

United,Roma,Porto,Lyon.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.03.11. 19:45:08

a roma csak azért is nyerni fog, ez az ocsmány arsenal nem juthat tovább!!

amúgy meg Barca, Inter és ATM lép tovább

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.11. 19:50:24

@papercut: egyetértek, bár én jobban "félek". A Róma a cselszkijt is hazavágta 3at rúgva, a mi védelmünk sem annyira jó. Bízom, hogy rúgunk gólt, s akkor játszhatjuk az igazi játékunkat.

Azt gondolom, h erővel jobban kell, h bírjuk az összecsapást. Nekem ez derült ki 2 hete. Sok hibára kell kényszeríteni a farkasokat, tisztelni őket, s ahogy tavaly a milant, most Őket kell megvernünk...

Gyerünk, Ágyúsok, meg tudjuk csinálni!!!

GO GUNNERS!!!

vargamma 2009.03.11. 19:51:04

1. murinnyo nem tud többet a fociról mint a skót
2. a roma cseresora kevés az arsenal ellen
3.sztem nem marad olasz a következő körre.

kérdés: él még ez a 3 dolog-dolog? mert a posztban is több vagyon írva, nem mintha baj volna: jó beharang volt ez is.

Ferguson 2009.03.11. 19:52:35

Man Utd team to play Inter: Van der Sar, O'Shea, Evra, Ferdinand, Vidic, Carrick, Scholes, Giggs, Ronaldo, Rooney, Berbatov. (forrás: BBC) - az interről még nincs hivatalos infó. Mit szóltok? Ez egy elég támadó united, ami nem baj, csak jöjjenek is majd azok a gólok... Scholes és Giggs szerepeltetése egyszerre kezdőként számomra meglepő, asszittem anderson v park szóhoz jut kezdőként.

Ferguson 2009.03.11. 19:55:23

Kíváncsi vagyok, h a Mester amúgy min töri a fejét. Ebből lehet az is, h giggs és scholes középen játszik, rooney pedig inkább szélső lesz, mint csatár (amolyan 4-2-3-1, ahol a 2 scholes és carrick, a 3 roni, giggs és rooney, az 1 berba). De az is lehet, h giggs kimegy a régi posztjára, balszélre... (ez esetben ez egy klasszikus 4-4-2)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.11. 19:56:16

@Ferguson:

Julio Cesar

Maicon Cordoba Samuel Santon
Zanetti Cambiasso Viera Stankovic
Balotelli Ibrahimovic

lonicera 2009.03.11. 19:57:31

Mu kezdő 11? vki tudja? és honnan patakoztassunk ma este?:)

lonicera 2009.03.11. 19:58:12

eh, nem láttam sorry

Ferguson 2009.03.11. 19:58:45

Arsenal team to play Roma: Almunia, Sagna, Clichy, Toure, Gallas, Nasri, Denilson, Eboue, Diaby, Bendtner, Van Persie. (BBC)

Titi120 2009.03.11. 19:59:41

1. Van már tv 6-om, bibibííííí ! :)
2. Nem ússza meg piros nélkül az Inter a mai napot.
3. Arshavin gólt szerez.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.03.11. 20:00:11

1, szorítok annak, hogy a ManU, Arsenal, Lyon, Porto négyes jusson tovább

2, csakhogy könnyen lehet, hogy ebből Inter, Arsenal, Barcelona, Porto lesz

3, te vagy az én párom

Titi120 2009.03.11. 20:00:18

"3. Arshavin gólt szerez. "

De nem ma ! :)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.03.11. 20:02:39

A hivatalos CL oldal szerint az Inter felállása:

César - Maicon, Santon, Cordoba, Samuel - Cambiasso Zanetti, Stankovic, Vieira - Ibrahimovic, Balotelli

WallyB 2009.03.11. 20:06:34

1. Interre hangolva... a Szerbiában vett, egyébként kínai készítésű Inter mezben és nadrágban, nyugat-európai exportra gyártott magyar kandalló előtt ülve, cseh sört kortyolgatva várom a kezdősípszót. Mindez annyira nemzetközi, hogy Inter továbbjutás kell, hogy legyen a vége... (kár, hogy egy Samdoria elleni katasztrófát érzek a levegőben...)

2. Nyer a Róma, de kiesik...
3. Barcsellona nem kérdés, Atletico sem...

BruceWayne 2009.03.11. 20:10:00

@JClayton: lehető legjobb. FORZA INTER!

Malcolm 2009.03.11. 20:16:44

Csak mert nem akarom, hogy megint tele legyen angolokkal a Bl: Forza Inter!

Kíváncsian várom az összecsapást.

Titi120 2009.03.11. 20:18:55

@Malcolm:
A Chelsea - Pool már önmagában komoly veszély, na ha ehhez hozzájön még ma az MU is ...

Malcolm 2009.03.11. 20:20:47

Meg az Arsenal is...na de várjuk ki a végét.

montipájton 2009.03.11. 20:25:13

1.Ha az angolok közül csak a MU esne ki, milyen lenne már... Márpedig az Inter megy tovább máma.

2. De nem csak a MU fog kipottyanni, mert a Roma kifingatja az ágyúsokat.

3. A Barca már félidőben kettővel fog vezetni.

(Mindhárom ponthoz csatolható kiegészítés: VAGY NEM.)

Woland 2009.03.11. 20:27:03

hmmm...

Denilson+Diaby+Nasri+Eboue - ha ez a kozeppalya sem ad onbizalmat a Romanak akkor semmi. bar ahogy elnezem az o kezdojukbe is kerult a resztlibol boven.

annyi serult azert nincs hogy Julio Baptista kezdjen : )

no, Forza Italia!

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.03.11. 20:27:13

@Titi120: Csak kár, hogy andrejt már nevezte a BL-be egy másik csapat, bizonyos zenit, így ma padon sem lehet.... pedig jó volna már beköszönni :-D

Gooooooners!!!

Woland 2009.03.11. 20:40:07

a Porto cserepdajan ul egy Madrid nevu jatekos...

mann 2009.03.11. 20:51:11

Tessék bakker, tessék.
SERBINATOR!!!

_benito · www.nst.blog.hu 2009.03.11. 20:51:14

p. vieira: kútfúrás kezdőknek

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.03.11. 20:54:19

Hát, érdekesen kezdődik ez a manchesteri meccs :) legalább biztosan nem lesz hosszabbítás

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 20:54:32

manchesterben sem lesznek büntetők
a lyontól meg kicsit tartok azért őszintén szólva

Woland 2009.03.11. 20:55:37

gyonyoru osszjatek Gallastol es Touretol : )

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 20:56:49

nahát, a roma meg ledolgozta a hátrányt
nem kezdődik eseménytelenül

mann 2009.03.11. 21:07:18

Kézzel egész ügyes az Inter ;)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:11:38

jól van henrik, ügyes voltál
egyébként megérdemelt, lehet vagy 75-25 a labdabirtoklás

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:14:04

na henry üti az övéit
innen csak nem esÜNK ki

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:15:20

ennél a fejesnél nem volt peches a manchester

tisti · http://todoristvan.blogspot.com/ 2009.03.11. 21:16:23

Nem, szerintem sem esünk ki, ha nem alkot valami emberfelettit a Lyon...Remélem így folytatódik, mert ez eddig nagyon szép játék a Barca részéről

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:25:22

kedves interesek, nem kellene ebbe a csapatba egy passzolni képes támadó kp hogy ne ibrának kelljen osztogatnia a forintos labdákat?

Glory 2009.03.11. 21:25:40

szep akcio osheara lejatszva, csak be kellene loni.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 21:29:05

Hát hogy bassza meg, ennyi helyzetet, még egy átlagos olasz bajnokin sem tudunk kreálni. ..sza meg

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:29:21

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: ő elvileg nem csatár legalábbis eredeti poszt szerint? vagy 0-1-nél túl nagy kérés lenne a kétcsatáros játék?
nemtom figo ott van-e, ha igen, nem csodálkoznék ha beállna

Glory 2009.03.11. 21:29:40

komolyan mondom nekem ugy jon le mintha faradtak lennenek a fiuk. sokkal tobb eladott labda mint altalaban, tobbszor zavar a vedelemben (vagy egyszeruen csak egymas meg nem ertese), keves futas. nagyon nagyon kellene meg egy gol nehogy a mult megismetelje onmagat es nehogy az inter verszemet kapjon.

Woland 2009.03.11. 21:32:07

hulye Taddei siman begyalogolhatott volna erre megprobal eljatszni egy tizit... de meg ha o lenne Cristiano Ronaldo vagy Keira Knightley meg is ertenem...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 21:32:35

@glorymanunited: Tudna ez a MU többet is ha akarna csak nem mer kockáztatni. Kár, hogy mi meg az első félidőben sosem csinálunk semmit, pedig nem egyszer elvettük a Mu térfelén a labdát.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 21:33:47

Valaki elérulhatné nekem, hogy mi a retekért egy lefutott barca lyont kell adni a tv6-n? Miért nem lehet egy izgalmakat hozható roma arsenalt. Most komolyan ki a retket érdekel a barca meccse? :P

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:35:13

@Great Cornholio: engem, az elején még izgultam is, de már elmúlt. viszont nincs tv6-om, így miattam mehetne a roma-arsenal (meg is érteném ha az lenne)

pepe11 2009.03.11. 21:35:59

basszus itt kell még egy gól a MUnak, eléggé szétszórtak a védekezésnél, az inter helyzeteinek a fele eladott labdából volt:S

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 21:36:43

@redcard: De most komolyen szerinted melyiken volt várható izgalom? Szerintem nem a Barcáén. :)

Roeder 2009.03.11. 21:37:12

fujj amit a lyon művel...tiszta sporting.
tilcsák el

tisti · http://todoristvan.blogspot.com/ 2009.03.11. 21:37:39

@Great Cornholio: hát azt hiszem, hogy a Barca-Lyon egy elég izgalmas meccsnek ígérkezett a lyoni 1-1 után, valószínű ezt vette figyelembe nálatok a tv6, az már csak véletlen egybeesés, hogy egy sok gólos, szép meccs lett belőle:P

tisti · http://todoristvan.blogspot.com/ 2009.03.11. 21:38:18

igaz egyoldalú a dolog, de az nagyon jó :D

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:38:29

@Great Cornholio: nem, mondtam is hogy megérteném ha a roma meccset nyomnák, abban több a potenciál
viszont a barca szépen játszik :) jójó tudom, nem komoly blabla majd legközelebb bla

rexford 2009.03.11. 21:40:15

@Great Cornholio: Hogy tudsz ezen feszülni, amikor épp szopik a csapatod?

DelPipa 2009.03.11. 21:40:15

kapjon a barca egy angol csapatot, olyan simán zúg ki mint a huzat. az internek sincs esélye, pedig ők vannak a legközelebb az angolok szintjéhez.
tv6on meg máshol is tövig szopkodják a barcát, majd megint megkapnak egy jó kis villarrealt vagy hasonlót aztán irény az elődöntő
mákos bagázs...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 21:41:18

Semmi gondom a Barcával, csak a királyi tv, meg a tv6 a Real, Barca, Liverpool mecseit szeretik. Tehát a köv fordulóba is ezt látjuk.

Hispan07 2009.03.11. 21:42:01

hát nem gyakran szurkolok a 2-es számú milánói csapatnak, úgyhogy ideje lenne elkezdeniük meghálálni a bizalmat, mert a félidő végi feljavulásukat én inkább Mencs Eszerék visszahúzódásának számlájára írom. Ibrakadabra nem egy fogalmatlan gyerek, Sztankovics annál inkább

ja és remélem a Roma küld még egyet, mert akkor popp tök boldog lesz, és az cuki :)

Ferguson 2009.03.11. 21:42:06

Botrányosan rosszul játszik a manchester, csak az eredmény jó. Ilyen játékkal nem fogunk továbbjutni, mert az inter ver egyet. Fergi remélem nem bassza el ezt a meccset, de ez a lassú játék egyszerűen vérlázító. Ronaldo egy használható labdát nem kapott, o'shea elönzőzi, a középpálya nagyon szürke. Egyedül giggs fut és indul meg néha. Csalódás a kedvenc csapatom játéka, ha nem álltunk volna vissza 1-0-nál, akkor most legalább kettőt már rúgtunk volna. Ezt az intert nem lehet másképp megverni, csak ha nyomást helyezünk rájuk VÉGIG! Ibra szenzációs, ah megjátsza a labdákat... GOOOOOO MANU!!!

Strigo 2009.03.11. 21:42:43

Ibrahimovic látványosan kerüli Vidicet. Szarok vagyunk, de az Inter is, és ez egyelőre elég.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 21:42:46

@rexford: Hát mondjuk a helyzetek alapján, csak eredményben szopik. :) De ha így játszik a MU, akkor elég az uccsó 10 percet megnyomni. :)) Amúgy meg a holtjátékban néztem volna egy másik izgalmas olasz meccset, de így nem tudok átkapcsolni. :(

Glory 2009.03.11. 21:43:33

remelem az oreg leuvolti a fejeket az oltozobenes ugy fognak kijonni a masodik felidore a sracok nincs eladott labda csak pontos passz meg rohanas. tovabbra sem ertem hogy a nagyatlagban legmegbizhatobb schoes hogy kepes sorozatban labdakat eladni a sajat terfelen. rooney is ihatna egy kis vert mert en nem szeretem mikor csak ugy van es semmi apritas (persze csak esszel). remelem a masodik felido nem tartogat meglepit. RETTEGEK TOLE

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 21:43:56

@Ferguson: Sztem nyugi, mert amíg 5 Inter játékos áll a kezdőkörben labdaszerzéskor addig nektek nem nagyon kell izgulni akciógólért. Max ha a véletlen folytán kapnánk szabadot...

DelPipa 2009.03.11. 21:44:44

Feltűnt valakinek hogy Giggs mekkorát játszik? Zseniális

tisti · http://todoristvan.blogspot.com/ 2009.03.11. 21:45:16

@DelPipa: Kaphat a Barca angol csapatot is, szerintem az eléggé világos, hogy nem a szerencse viszi őket ebben a szezonban.

rexford 2009.03.11. 21:45:56

@Great Cornholio: Szóval csak nyeli a cuccot szopás nélkül?

Strigo 2009.03.11. 21:46:35

@Ferguson: "Ronaldo egy használható labdát nem kapott, o'shea elönzőzi, a középpálya nagyon szürke"

Ronaldót ketten fogják, kiveszik a játékból. O'Shea 10 méterről rálőtte, mit kellett volna csinálnia? A középpálya nem szürke, de Scholes-szal és Carrick-kel szemben Vieira, Cambiasso és Zanetti védekezik. A tanácstalan játékunk fő oka, hogy az Inter még mindig nagyon defenzív. A játékuk abból áll, hogy mellberúgják Ibrát a labdával, aztán rohannak előre. Igaz, ezt egyelőre jól csinálják.

Lojzi_ 2009.03.11. 21:49:24

A MU a vezetés megszerzése óta visszaállt és semmit nem tesz egy második gólért. Volt egy Oshea helyzet 'oszt csókolom.
Utálom az Intert tiszta szívemből, Ibrát még jobban, de remélem a 92. percben kiegyenlít.

Pedig hogy tudna még gólokat lőni a MU, ha a támadásra tennék a hangsúlyt, abban biztos vagyok. Csak ha beszopnak egyet a végén, akkor azzal a jóleső érzéssel hajthatják álomra a fejüket, hogy valóban nem tettek meg mindent a győzelemért.
És ha ez a felfogás, akkor akarom, hogy szopják is be.

Egyébiránt utoljára a Milantól kapott ki a MU a BL-ben, de SAF-ban mély nyomokat hagyhatott a meccs, mert azóta Ancelotti-taktikával játszanak a BL-ben. Eredmény: trófea nekik, unalom a nézőknek.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:50:35

közben 4-2, remélem nem lesz túl izgalmas

DelPipa 2009.03.11. 21:50:58

Ott a cépont! Ezaz!!! :)

pepe11 2009.03.11. 21:50:58

hááát igen, nem lő gólokat fontos meccseken:D:D

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.03.11. 21:51:43

mi a fene történik Barcelonában... ? :)

avenger13 2009.03.11. 21:53:24

ez szerintem les volt, csak mint semleges szurkoló. berbatov lesen állt és felé ment a labda, és játékba is akart avatkozni. ilyenkor nem kéne emelni a zászlót?

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:53:24

Rooney, basszus... lassan lehet tölteni a Roma-Arsenalt a sopcastba bele?

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 21:54:08

azért az mennyire szép amikor ballotelli és ronaldo beszélgetnek a pályán :)

Lojzi_ 2009.03.11. 21:56:31

Na mostantól nemcsak uncsi, hanem már tétje sincs.

Glory 2009.03.11. 21:56:46

mu szurkerkent mondom nem volt les nem zavart vagy 5 meterre volt a fejelo ronaldotol. miert lett volna les akkor??

mann 2009.03.11. 21:57:57

@redcard: főleg amikor a délolasz számonkéri a színészkedést :)

Giggs mekkorát játszik!

Vannak itt angolszurkerek akik az olaszoknak szorítanak?

avenger13 2009.03.11. 21:59:35

szerintem a labda elrúgásának pillanatában emelni kellett volna a zászlót. azért zavaró, mert nem mindegy hogy két ember indul a labdára vagy egy ,így szerintem zavaró. ha berbatov nem mozdul rá a labdára, akkor azt mondom hogy nem les. de így szerintem az.

Glory 2009.03.11. 22:00:14

erdekes de tobben is ugy erezzuk hogy xar a csapat. megneztem a sky sporton a statisztikat: labdabirtoklas 60-40, sikeres passzok: 83%-81% kapuralovesek 6-4 (3-2).

hatoldal 2009.03.11. 22:00:36

Hejj, 2 éve még a milan oktatta őket, nagyot fordult a világ... Persze mondjuk az Inter nem oktatós típus.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 22:01:43

Ezt tényleg nem hiszem el, ilyen nincs. :(

Glory 2009.03.11. 22:02:38

uh mekkora mak. esmegint egy kibaxott eladott lada utan. figyelni mar

Glory 2009.03.11. 22:03:15

nah es cezart se hiszem el

mann 2009.03.11. 22:06:12

@hatoldal: nagyot bizony. Azóta már az UEFA kupa is sok a Milannak ;)

Tika_ 2009.03.11. 22:06:30

@Great Cornholio: én kiba szívesen nézném, de 2:0 után lehalt a q stream :((((. kénytelen voltam lemondani róla, hogy nézzem ma este a gyerekeket :'(.
úh MU - Inter. 1 kapufát már láttam...
és remélem lesz hosszabbítás Romában...

hatoldal 2009.03.11. 22:07:24

Azért olyan tud lenni sokat, hogy a végén begyötörnek egyet. De lehet kettőt is begyötörni?

hatoldal 2009.03.11. 22:08:23

@mann: Jön még kutyára szalonna! :)

Glory 2009.03.11. 22:10:48

rooney felti a labat vagy mi van??

hatoldal 2009.03.11. 22:11:55

@glorymanunited: Azért üt kézzel, ja. Pedig lábbal jobban lehet arcot kozmetikázni.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.11. 22:14:05

szemem sarkából figyelem a római történéseket, de általában csak azt látom, hogy fehérnadrágos fickók földönfekve riszálják a seggüket, valamiféle brékbe oltott násztáncot imitálva.

mann 2009.03.11. 22:14:27

@hatoldal: azigaz. EZ az Inter azonban eddig nem túl zsíros ;)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 22:14:54

ebből a vucinicből elég nagy spíler lett azért

Glory 2009.03.11. 22:15:21

@hatoldal: utes :)) talan lokes, de inkabb szolni kene a maiconnak hogy vesztesre allnak es akkor lehet hogy el sem terult volna.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 22:15:21

Monjuk el kell ismernek, nagyon jól vezeti a meccset a bíró, de Rooneynak 3 szabálytalansággal ezelőtt kellett volna sárgát felmutatni, hátha akkor Maicon tudna érvényesülni jobban.

Glory 2009.03.11. 22:17:44

bar en meg az o'sheanal erzem hogy mindig vmi csibeszsegen jar az esze: lokes lerantas stb.. neki is jarna mar vmi. amugy pedig tok jo a meccs hogy alig van szabalytalansag azok is inkabb kisebb faultok

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 22:18:00

Lőhetnénk mi meg a lyon egy gólt, csakhogy minden meccsen izgalom legyen a végére. :)

hatoldal 2009.03.11. 22:19:54

Kell a zinternek még egy-két év, hogy a bl-ben is komolyan vehető csapat legyen. de egyszer lesz

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 22:20:03

Amúgy meg totál hohetetlen, hogy 25 méterre a kaputól a MU, simán passzolgat.
Na amúgy ilyenkor kapcsolnék egy roma arsenalra. :)

2009.03.11. 22:21:00

Oh weh.. Herr Gott ins Fussballhimmel kérlek ne hagyd hogy 4 szigetországi csapat is legyen a legjobb nyolcban, a sintertől nem is vártam sokat a veres őrDögök ellen, annál inkább bízom az örök város centúrióinak erejében, a londíniumi ágyúkkal is dacolva bízvást kiharcolják a továbbjutást az este! Kivételesen Forza Lupi!! ... "a difendere la cittá orgoglio della nostra storia!"

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 22:22:11

julio baptista nem szeretne gólt lőni korábbi kenyéradójának...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 22:26:16

Gtat a MU-nak, megtalálta azt a játékot amivel ki lehet kapcsolni az Intert, mégpedig a játékosok elé kell állítani egy másik játékost, mivel mi sosem 1-1-ünk, és nem cselezünk 1-1-ben így a passzt is könnyedén le lehet fülelni.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 22:27:38

lassan jön a riise-öngól, nem?

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.03.11. 22:28:53

nem értem az angol csapatok elleni kirohanásokat. azért vannak ott, ahol, mert... :dobpergés: ... legyőztek mindenki mást. jobbak a legjobb olasz és a spanyol csapatoknál. ennyi. akinek ez nem tetszik, drukkoljon a Barcelonának, ők még labdába rúghatnak.

hatoldal 2009.03.11. 22:29:44

hejj, pedig ha a kapufák bemennek és ha a brazil nem véd így (ahogy szokott) akkor most 4-2

rexford 2009.03.11. 22:30:56

@hatoldal: Ha 44-et kibírtak, az 1-2 már kutyafasza.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 22:31:11

sajna a roma meccsből 1 működő patakot sem találtam

DelPipa 2009.03.11. 22:31:29

mondjatok egy működő streamet a hosszabbításhoz! Forza Roma!

hatoldal 2009.03.11. 22:32:36

@rexford: Na, azért azt nem mondtam, hogy nyernek is, csak hogy komolyan vehető...

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 22:33:22

@DelPipa: az egyik tvu link megy (setanta us vagy mi, myp2p-ről)

Glory 2009.03.11. 22:44:47

nah teljesen megerdemelt tovabbjutas. majdhogynem azt lehet mondani hogy a mu ugy verte ki az intert, hogy annka alig volt vmi helyzete (kidolgozott akcio lenyegeben nem volt). az internek kb az volt a taktikaja, hogy ralojuk ibrara es majd bepattan rola (elso felido felso kapufa), vagy pedig tavolrol lovoldoznek (amibol eleg sok volt ma de igazan veszelyes csak 1-2). a mu teljesen jol kontroll alatt tartotta az olaszokat es kis szerencsevel 2 gyozelemmel mehettek volna tovabb (bar nem vagyok telhetetlen, igy is jo). mostmar csak arra lennek kivancsi mi lenne ha a mu egyszer vegre ugy jatszana ahogy elvileg tudnak. mert szerintem a mai meccs alapjan is kijelentheto, hogy szeptember ota meg mindig nem sikerult csucsrajaraniuk magukat. grat az internek csak el kellett eddig jutni, viszont arra kivancsi vagyok hogy akkor most kirugjak a special one-t?? ugye neki most bl-t kellett volna nyerni.

mann 2009.03.11. 22:45:23

Előzetesen nagyon tartottam az Intertől, biztos voltam benne, hogy legalább egy gólt fog kapni a MU.
Azonban láthattuk, hogy geb@sz erős a Manchester és most Fergie sem taktikázta túl a dolgot.

Bozsik úgy magyaráz, hogy akár a holnapra várható felhőképek is lehetnének mögötte.:)

Ferguson 2009.03.11. 22:45:27

Sajnálom az intert, mert főleg az első félidőben sokkal jobban fociztak, mint otthon. Pechjük volt, h nem tudtak gólt lőni. Ugyanakkor ez a manutd egy supreme csapat, azaz "felülálló" - az utolsó 15 percben az intert szánalmas szenvedésre késztették. Amúgy a united elég közepesen játszott... DE Business done as usual :D ManUtd 4ever

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 22:47:34

@mann: pont ezt akartam mondani, hogy odapillantottam és azt hittem már az időjárásjelentés megy

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.11. 22:49:12

ezt a meccset Walcottnak kell eldöntenie, de csak azért, mert Ebouét helyettesíti.

nils_h 2009.03.11. 22:50:39

Az Arsenal teljesen impotens (30 beívelés 0 eredmény), de szerencsére Baptista most farkasbőrben játszik.

Glory 2009.03.11. 22:52:39

ez a nasri fiu ugy nez ki a festett hajaval mint vmi csunya lany.

Itáliainagysándor 2009.03.11. 22:59:34

Durva ez a Roma, emelt fővel esnek ki ők is, ha kiesnek. Csak nem :D

BruceWayne 2009.03.11. 23:01:26

hát az elején örültem hogy Vieira kezd de hiba volt, amit az első gólnál csinált..... meg Samuel(?) a 2.-nál... ezen a szinten ilyeneket már nem lehet, sajnos 2 egyéni hiba el is döntötte a meccset, pedig annak ellenére is megvoltak a helyzetek hogy José nem nagyon bírja belátni: támadó kp nélkül kurvára ugyanúgy egy baszott nagy űr lesz a feltolt csatár és a többi csapatrész között mint az eddigi meccseken, és hiába van elől egy jó képességű játékos ha nincs mögötte aki támogassa/kiszolgálja, főleg úgy hogy Balotelli abszolút ki lett vonva a támadójátékból azzal hogy a vonal mellé lett rendelve.... támadó középpályás kell a csapatba és kész, be kell most már látni.


és egy off: csak most vettem észre hogy glorymanunited néven született egy komment 2009.03.11. 20:39:29-kor "adjatok steamet" szöveggel XDDDD
hát enyhén ironikus

Glory 2009.03.11. 23:01:41

az index beszamolojaban mar eldolt a meccs. osszesites 1-1 tovabbjutott az arsenal idegenben lott tobb gollal. :D

Glory 2009.03.11. 23:02:56

@Nerazzurri: azt :) megyek cs-ni es vegzek mindenkivel :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 23:10:05

Miért kell a Barcának az idegeimmel játszania? :-)

Annak nagyon örülök, hogy a végére jött még egy ötödik. Jobb így a szájíz. És jobban tükrözi az eredmény a két csapat közötti különbséget.

Viszlat 2009.03.11. 23:10:46

Nagyon félt az Inter ma. Persze, lehet arról beszélni, hogy a Manchester mennyire altatta a játékot, de a milánóiak majdnem el is aludtak. Az első gól után semmi nem történt, beálltak, irtózatosan fosva a kontráktól, többször percekig nem jártak a labda környékén sem. Ha nem baromkodik a MU védelem, még helyzetük sincs. Egy 40%-on "pörgő" United simán hozta a meccset.

Balotelli meg egy vicc, CR szorozva néggyel.

Ja és a bíró megint, tévedett ide is oda is, de két kezezést 10 másodpercen belül elnézni, hát... kapkodtam a levegőt kicsit.

Remélem a Roma kiveri az ágyúsokat, úgy lenne tökéletes az este. :-)

Torres 2009.03.11. 23:11:33

valaki adjon már egy müködö streamet a roma meccsre könyörgöm (és hogy mivel kell megnyitni)

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:14:36

@Torres: sopcastot töltsd le és keress sztrímet a rojadirecta-n

Titi120 2009.03.11. 23:14:52

Riise döntsd már el !
Mindegy merre, csak döntsd ! :)

Viszlat 2009.03.11. 23:15:08

@Torres: sop://broker1.sopcast.com:3912/6029

SopCast nevű progi kell hozzá. A linket bemásolod egy böngészőbe és már indíttya is.

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:15:11

és igen, jön montella:D

Titi120 2009.03.11. 23:16:55

Na jól van, pótmérkőzés 2 hét múlva, jó éjt mindenkinek ! :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.03.11. 23:17:58

Che mondo sarebbe senza (Nutella) Montella:))
Most már ne szúrd el Vincenzo barátom!!

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:18:55

riise fogja elcseszni, fogadjunk:D

mann 2009.03.11. 23:19:11

@Nerazzurri: Két egyéni hiba döntötte el a meccset?
Bőven megvoltak a MU helyzetei most is és Milánóban is. Ráadásul Cesarnak is sokat köszönhet az Inter.
Jobb volt a MU, címvédőhöz méltóan tudta le a feldatot, míg az Inter két kapufánál többet nem tudott felmutatni a két meccsen összesen.

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:19:46

hülye német kommentátor lusziánó szpálletit mond...

rowi 2009.03.11. 23:20:18

ha az Arsenalon múlna a szezon augusztusig tartana...

egyébként 5-3 Romanak

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.11. 23:20:23

kunták vs. digók. büntetőpárbajhoz nehezen lehetne ennél finomabb párosítást kívánni. :D

BruceWayne 2009.03.11. 23:20:26

genetikailag kódolva van az arsenal bukása ennyi afrikai származású játékossal a keretben, mert valamelyik ugyis lő 11-est

Titi120 2009.03.11. 23:20:52

Romanak most adok 51 % -ot.

BruceWayne 2009.03.11. 23:21:17

szinesbőrű, ballábas, becserélt, védő, van-e az arsenalba most?

mann 2009.03.11. 23:21:17

@golazzo: én is erre gondoltam.
"Riise lő...., fölé-mellé!" :)

Titi120 2009.03.11. 23:22:00

Eduardo oxy-val plíz !

BruceWayne 2009.03.11. 23:22:33

fos lövés, amúgy várható hogy beszarnak a fiatalok

rbaggio 2009.03.11. 23:24:28

valaki szóljon az indexnek, hogy még nem jutott tovább az arsenal. vagy már igen?
egész az alján: sportgeza.hu/futball/meccs/2009/03/11/manchester_united-internazionale

Titi120 2009.03.11. 23:25:20

Az év legszarabb 11ese by Vucsi.

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:25:36

iszonyat ez a sportgéza, nem tudom benito mért ír bele

Zvdegor 2009.03.11. 23:26:03

Várható volt, hogy Vucinic kihagyja, elfáradt a végére...

Viszlat 2009.03.11. 23:26:06

Pff... Eduardo meg Vucinic... mintha tökmindegy lenne... hogy lehet így tizit lőni (tisztára mint Anelka).

BruceWayne 2009.03.11. 23:27:39

@mann: persze, jobb volt a MU, nem vitatom, helyzetek arányát már annál inkább, a Mu-nak a két gólon kívül volt 2 kapusba lőtt labda, és kb ennyi, az Internek is volt 2 kapufa meg 2 veszélyes lövés, nyilván nem pörgött a MU végig 100-on de az első gól egy hatalmas egyéni hibából származott, meg a második is nagy figyelmetlenség volt. mikor jól zárt az Inter védelme akkor rendben volt minden, szóval a 2 hiba döntött, meg hogy túl defenzív volt a középpályánk.

wendriner úr 2009.03.11. 23:28:36

azert Jose meghuzta azt, amit lehetett: Osiii es Evra oldalarol probalkoztak, az elso felidoben nem is rosszul - sajnos. Evra mostaban eleg gyengus modon nyomja. Osii meg Osii, attol meg szeretjuk. Josenak egy baja van ezzel az Interrel: csak tiz robot jatszik a palyan, igy Ibra a henial egyedul marad. nem baj, Balottelli szemelyeben ott az uj Drogba. az Inter naci szurkoloi mondjuk nem tudom, hogy mit szolnak ehhez.

amit az Inter kihagyott az elso felidoben, azt a MU is kihagyta Milanoban, igy a tovabbjutas teljesen megerdemelt. az 55-60. perc kornyeketol nagyon a Poolra tartalekolas jellege volt a jateknak, ami regebben szinte mindig megbosszulta magat, most remelem nem fogja.

Scholes nem lott 25-rol egyszer sem otbol, ez is jelzi, hogy o mar a kovetkezo korre keszult, ott rugja meg a szokasos szezonbeli goljat. viszont jo sok labdat elszort, hogy jo duhos legyen legkozelebb. Giggs megint fantasztikus volt. egeszen elkepeszto a kulonbseg kozte es Lajos Figo kozott, pedig egyidosek kb.

BruceWayne 2009.03.11. 23:29:23

vagányul lövi a 11-eseket a roma

Adamfark 2009.03.11. 23:30:19

Az döntött ma a United javára, hogy egyrészt szerencsénk volt (kapufák, de különösen a második, mert az elsőnél nagyobb mák lett volna, ha Ibra földreorrolva szerez gólt...), másrészről annyira brutálisan föl vannak készítve taktikailag a srácok, hogy az Inter játékosok szerintem belülről érezték, hogy a félgőzzel játszó United ellen sincs esélyük gólt szerezni...
De tévedésbe ne essen senki, ha szar kerül a ventillároba (szerez 1 gólt az Inter), akkor itt olyan sebességváltás jött volna, hogy még Vieira is csak kapkodta volna a fejét, pedig ő még arsenalosként találkozott párszor a manchesteri hengerrel...
És azt hiszem ez vonatkozik az összes angol csapatra is. Bár a Pool tegnap beröffentette azt a bizonyos hengert, csakhát van akik ezt a műfajt ésszel csinálják....mert ugye hétvégén United-Pool! ;-)

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:31:11

és elment a sztrím, hogy baszódnának meg

Zvdegor 2009.03.11. 23:31:22

lol... a vagány nem kifejezés erre :) Totti-Aquilani

BruceWayne 2009.03.11. 23:31:34

megdőlni látszik az arsenal játékosokra vonatkozó lelkiteher tézisem :-)

Viszlat 2009.03.11. 23:31:57

Rájöttem, hogy akkor sem bírom idegekkel a tiziket, ha számomra nincs tétje.

wendriner úr 2009.03.11. 23:32:25

Benitez tegnap a kovetkezo allasaert hajtott.

BruceWayne 2009.03.11. 23:32:52

jaja, megterhelő nézni bármilyen prábajt....

balfasz ez a Doni amúgy

Zvdegor 2009.03.11. 23:33:24

Doni nagyon nincs ott fejben...

Titi120 2009.03.11. 23:33:40

Szevasztok olaszok !

pytho 2009.03.11. 23:33:57

Nincs olasz a nyolc közt... Ezt azért nem hittem volna... :(

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.03.11. 23:34:05

baszki. az arsenal 8ból 7 tizit a kapu bal oldalába rúgott, Doni meg 6x jobbra vetődött.

Ipa 2009.03.11. 23:34:10

nincs olasz a 8-ban, vérzik a szivem.

wendriner úr 2009.03.11. 23:34:13

na akkor nagyon leegyerusitve az a kerdes, hogy a Bayern vagy a Barca tud-e golt rugni angol csapatnak.

sörbarát 2009.03.11. 23:34:28

maradt Udinese a nemzetközi porondon az olaszoknál...

Hispan07 2009.03.11. 23:34:31

ennyit erről. kezdhetne pár olasz főnök merengeni, hol a hiba

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 23:34:57

Hihetetlen, hogy a Romának megint a kapusán ment el a továbbjutás. Úgy állt ott a kapuban a 11-eseknél, hogy talán még én is belőttem volna...

Zvdegor 2009.03.11. 23:35:10

4 angol a nyolcban. Sajnálom a Roma-t, a tizik Donin mentek el. Az utolsó kettőnél már azt is rossz volt nézni, ahogy odaállt, aztán meg egyszerűen összerogyott :(

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:35:21

gyalázatos ez a bl, inkább maradok az mtk-nál, mondjuk idén ők se vitézkednek:(

IronRock 2009.03.11. 23:35:25

Szopi. Pedig a Roma megérdemelte volna a továbbjutást. Így viszont az a szégyen, hogy nincs olasz csapat a BL legjobb nyolc csapata között. Helyette van négy angol, két spanyol, egy német és egy portugál. Lehet kongatni a vészharangokat Olaszországban. :-)

BruceWayne 2009.03.11. 23:35:25

melyik baszta fölé amúgy?

Adamfark 2009.03.11. 23:35:25

hát akkor PL-Serie A : 3-0 (már elnézést!)

Torres 2009.03.11. 23:35:31

@golazzo: @viszlat: köszi szépen. bár igy utolag már fáj hogy ezt látnom kellett

2009.03.11. 23:35:33

@Zvdegor: Már-már összetörve várta a labdákat, így tényleg nincs esély egyet is kivédeni..

2009.03.11. 23:36:05

@Nerazzurri: Asszem Tonetto

mann 2009.03.11. 23:36:21

@Nerazzurri: Okés.:) Akkor máshogy. Van olyan gól ami nem egyéni hiba után esik? Szerintem nem sok. ;)
Nagyvonalúan megfeledkezel a MU lövésekről, amiket Cesarnak kellett fognia. Többet próbálkozott a MU, a labdát is többet birtokolta, igaz egyiket sem nagy fölénnyel tette.
A MU második gólja egy végigjátszott támadásból esett, mégha kellett hozzá Samuel bénázása is (de pl. Ferdinand sem állt a helyzet magaslatán Ibra kapufájánál- hopp ott az egyéni hiba) és Sheasy helyzete sem esetlegesen jött össze.

Na közben teljes lett a PL fölénye a Serie A-val szemben :)

BruceWayne 2009.03.11. 23:36:35

@Adamfark: jaj most akkor megint ezt kell hallgatni?
@golazzo: majd kaptok a Diósgyőrtől vasárnap!

Woland 2009.03.11. 23:36:41

ez van, mar csak a Barcaban lehet bizni.

megyek leiszom magam, mert igyis-ugyis hanyni fogok.

Titi120 2009.03.11. 23:37:04

Most akkor az van, hogy angol angolt nem kaphat még ?

dust12 2009.03.11. 23:37:28

Ez nem volt semmi... De a továbbjutás a lényeg. Go Gunners!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 23:37:49

Manchesterben a 7-1-nél ugyanígy "védett" Doni.

Elképesztő, hogy egy ilyen szintű csapat nem talál magának egy normális kapust.

Tika_ 2009.03.11. 23:38:02

így van, úgy nem lehet 11-es védeni, ahogy Doni hozzáállt

BruceWayne 2009.03.11. 23:38:11

@Titi120: most már sztem mindenki mindenkit
pool-villareal
barca-bayern
mu-liverpool
chelsea-arsenal

LOLLL

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:38:35

csak tudnám mit szeret valaki az arsenalban...egyszer elbeszélgetnék egy ilyen arccal

IronRock 2009.03.11. 23:39:05

Remélem a Barca-t és a MU-t nem sorsolják össze. A többi csapat esetében nem tudom elképzelni hogy BL-t nyerjenek, nincs bennük annyi.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.11. 23:39:11

Nerazzuri: a Pool 2x is játszik a 8 között? :)

Titi120 2009.03.11. 23:39:22

@Nerazzurri:
Pool egyszerre a Villareal meg az MU ellen is ?
Ez egyszerre azért sok lenne nekik szvsz. :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.11. 23:39:39

sajnálom a Rómát, de az év vicce lett volna, ha egy angol csapat kiesik.

Adamfark 2009.03.11. 23:39:41

@Csöncsön:
Nem láttam a szétlüvést, de azért "szakmailag" ne kenjük már egy kapusra egy elveszített 11-es párbajt. (Érzelemből: az más, csak jelezzük! ;) )Volt rá 240+ perc, hogy 1-el többet rúgjanak....

Zvdegor 2009.03.11. 23:40:10

Bár PL-párti vagyok, akkor is kezd unalmas lenni már ez a hegemónia. Ha a Villa ittlenne, továbbmenne, s néhány csapat ellen még az Everton is...

touristique 2009.03.11. 23:40:39

Tonetto volt a csúcs, vagy Vucinic? Azért már egy kicsit a Romának is szorítottam, hogy legalább egy olasz csapat maradjon (tőlem a döntőig mehettek volna, csak ott azért már annyira ne villogjanak XD ). Szerintem nincs Serie A-katasztrófa mert egy olasz csapat sem vallott szégyent, pedig igazán erős ellenfeleik voltak.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.11. 23:40:52

A JOBBIK CSAPAT JUTOTT TOVÁBB!!!!

GOOOOOOOOOO GUNNERS!!!!!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.11. 23:40:58

@Csöncsön: "Elképesztő, hogy egy ilyen szintű csapat nem talál magának egy normális kapust."

ááá, grázzeg, nem hiszem el... :DDD
bagoly mondja... :DDD

BruceWayne 2009.03.11. 23:41:03

amúgy igaza volt golazzonak, maradok én is inkább az nb1-nél :-D

Titi120 2009.03.11. 23:41:37

Bayern fanként azt mondom, hogy ha az Arsenal, Villareal, Porto hármasból húzunk, akkor van legalább 50 % esélyünk.Legalább.

Ha nem, akkor ...

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.11. 23:41:38

@Adamfark: eszemben sincs megvédeni az olaszokat, Csöncsönt meg végképp :) de az Arsenalnak is ugyanannyi volt...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 23:42:42

@golazzo:

Csak tudnám, mit szeret valaki bármelyik "angol" csapatban. :-)

A helyzet mindenesetre tisztázódott: vagy ismét valamelyik undormány brit csapat nyeri a BL-t, vagy a Barcelona.

Előre a hadak útján, gránátvörös-kékek!

BruceWayne 2009.03.11. 23:43:05

@Adamfark: Arsenalból a nagyrészét a szinesbőrüek lőtték, azokból a lövésekből akár még véletlenül is meg lehetett volna fogni egyet, de ez a doni már a nekifutásnál letérdelt(el se vetődött, csak lerogyott középen)... vicc, Helton után a 2. legnagyobb kamu

WallyB 2009.03.11. 23:43:17

3 dolog, aztán alvás:
1. Manchesterben egy klasszis és egy nagyon jó csapat párharcából a szerencsével sem hadilábon álló klasszis csapat ment tovább (a két meccs alapján mondhatni talán megérdemelten - bár az első gondolatom az volt, hogy az égiek verjék nemesebb szervüket a manchesteri kapufákba)

2. A továbbiakban viccesen nézne azért ki bármelyik Inter meccsel kapcsolatban bírói tévedéseket emlegetni... Cé fektében utánrúgásért semmit nem kapott, O'Shea-nek szabályos megmozdulása nem volt az első félidőben, lap nélkül végzett... mindegy, nem ezen múlt, a MU frissebbnek, gyorsabbnak, pontosabbnak tűnt mind a két meccsen, azért remélem a Barcát kapják a következő körben, és lemészároltatnak...

3 Vucinic... ilyen flegmán 11-est rúgni... ellenben Montella nagyon vagány volt. Popp, Romanista és a többiek... megérdemeltétek volna...

Zvdegor 2009.03.11. 23:43:38

@Adamfark: Akkor nézd meg, hogy mit csinált Doni. Ha azt láttam volna Roma játékosként, engem is megtör, nyilvánvaló volt, ha jön egy picit bizonytalanabb ember, para lesz.

Törteli Tivadar 2009.03.11. 23:43:51

na jóéjt, asszem elnézek még a várba, vagy a diófába, ott a legolcsóbb a fröccs

Woland 2009.03.11. 23:44:04

@Adamfark:

nem lattad a szetlovest megis velemenyt mondasz rola? : )

Doni ugy setalt a kapuba mint egy oregasszony akinek nemreg volt combnyaktorese, az utolso 3-4 tizinel meg nem is vetodott semerre csak allt a kapu kozepeben. Ezzel csak onbizalmat ad a lovo jatekosoknak. asszem Diaby volt az aki 30 centire a laba melle lotte a tizit - ugy hogy Doni nem is vetodott sehova!!!! es meg igy sem tudta kirugni.

avenger13 2009.03.11. 23:44:41

@Adamfark: hát azért van benne valami sajnos. egyik kapus sem védett valami acélosan. legalább elugrott volna valamelyik irányba, vagy maradt volna a helyén, és próbált volna meg úgy védeni, akkor lett volna valami esélye. de semmi ötlete nem volt, általában tessék lássék elugrott egy irányba. casillas kahn buffon sőt lehmann is az ellenfél 11eseit kielemezve, lehet hülyén hangzik de okosan próbált meg valamit kitalálni a 11eseknél. tonetto meg ahogy kihagyta hát az röhejes volt. aki nem tud magasan lőni az ne itt gyakorolja.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 23:44:49

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

Láttad a Mallorca-Barca kupaelődöntőn a 11-est?

Na, ÚGY kell odaállni egy kapusnak a büntetőhöz!

@divi:

Netán valami bajod van velem? :-)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.11. 23:45:19

nagyon remélem, hogy idén a MU a döntő előtt nem fut össze a Barcával...

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.11. 23:46:06

@Csöncsön: United-szurkoló vagyok. Elég magyarázat? :) (amúgy nincs)

fighting 2009.03.11. 23:47:41

Innen sorsolnak. Meg lesz a teljes menetrend a döntőig.
Az lesz a finom, ha most összesorsolják a Barcát a MU-val.
Remélem a Barca csak a döntőben jöhet majd, bár rossz érzéseim vannak ezzel kapcsolatban.

United82 2009.03.11. 23:48:27

Hát nem gondoltam h ennyire sima lesz, de nagyon az volt. És valóban nem játszottunk csúcsrajáratva egy cseppet sem és rengeteg eladott labdánk volt és nagyon tartalékoltunk a pool meccsre főleg a második gól után, ennél sokkal gyorsabban és intenzívebben is tudunk játszani, de ma ez is elég volt.

azért az olaszok ne adják fel a reményt , idán már meg tudtak nyerni egy meccset egy angol csapat ellen a kieséses rendszerben, igaz a tjutáshoz ez sem volt elég:)

papercut 2009.03.11. 23:50:15

Srácok, értem én, hogy xar ennyi angol látni, de korábban se volt jobb, amikor spanyolok, olszok uralták a Bl-t(azt meg, hogy az egyik legtámadóbb felfogásban játszó Arsenal szidjátok, nos az elég szánalmas) Sajna ez van, jók az angolok nagyon, bár remélem még sokáig nem lesz angol-angol párharc...

Adamfark 2009.03.11. 23:50:25

@Nerazzurri:
Nem, nem lesz ez kántálva...
Elég lesz Blatter, meg Platini okos ötleteit hallgatni, majd, amikkel megpróbálják a PL-t ellehetetleníteni. Miért van az, hogy csak Blatter, meg Platini aggódik az Angol Válogatott miatt, az FA meg szarik rá. Megsúgom, hogy Blatterék is szarnak rá, csak megpróbálják a PL elitesedését megakadályozni, mert ahogy egyre több pénz lesz a PLben, úgy fogy az Ő befolyásuk (FIFA, UEFA) a világ fociéletébe kerülő pénzek fölött.
Már komolyan várom azt a döntést, hogy a PL csapataiból automatikusan, havonta eltiltanak egy kulcsjátékost.

rexford 2009.03.11. 23:52:27

@Hispan07: Több lóvé, kevesebb marakodás és balhé kell.

*Fata* 2009.03.11. 23:52:30

Szegény Roma :(((
És fájdalom, de leszerepelt az olasz foci.
Pedig annyira bíztam benne, hogy nem lesz ott mind a 4 angol, hogy még az Internek is "szurkoltam"...

ehh picsába, ide a pálinkát

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.11. 23:53:17

@papercut: "remélem még sokáig nem lesz angol-angol párharc... "

tisztán logikai úton kiokumlálható, hogy már legfeljebb egy olyan forduló lehet, ahol nem lesz angol-angol párharc. :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 23:53:19

@Adamfark: "mert ahogy egyre több pénz lesz a PLben, úgy fogy az Ő befolyásuk (FIFA, UEFA) a világ fociéletébe kerülő pénzek fölött."


És hát úgy lesz egyre unalmasabb és érdektelenebb a nemzetközi foci, ugyebár.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.11. 23:55:22

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Tisztán logikai úton az is lehet, hogy egyikben sem lesz - a 4 angolt nem sorsolják egybe és mind kiesik. Persze ez a tisztán logikai. :)

Woland 2009.03.11. 23:55:57

@imici77:

remelem is, legalabb valaki erezze jol magat emiatt a pocsek eredmeny miatt. : )

a Roma es az Inter legalabb mutatott valamit. ok nem bogtek le egyaltalan, kevesebb balszerencsevel mindketten siman tovabbmehettek volna, de ez van. az angolok lefizettek istent. pedig a font sokat gyengult.

Mas:
nezte valaki a ManU-Intert az ESPN2-n? ez a Tommy Smyth mekkora egy baromallat mar? : ) Derek Rae-t berakjak melle szodanak, de meg igy is kurvara tomeny a hulyeseg.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.11. 23:56:41

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: ez ugye nem igaz... Üdv egy matematikus... :)

(4 angol elkerüli egymást, 2 kiesik...stb...)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.11. 23:56:48

@Csöncsön: 2003-ban, amikor 3 olasz volt a négyben, akkor is zavart a koncentráció? :) Vagy 2000-2002 között, amikor mindig legalább 2 spanyol volt a négyben? :)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.11. 23:57:20

nem bántásból, de egy chelsea-liverpoolnál szívesebben néznék meg egy reac-siófokot is. remélem idén nem kerülnek össze.
tegnap elismertem a bayernt, ha így megy tovább drukkolni is fogok nekik :)

Zvdegor 2009.03.11. 23:57:24

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: logikai úton ez a következtetés hibás :) Ugyanakkor, a mezőny maradék részéből bárki -akár a Barca is- maximum az Arsenallal bírhat el az angolok közül. A Barca mondjuk elbírt volna egy Scolaris Chelsea-vel :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.11. 23:58:51

@Woland: persze... nyert a fizika... a Róma örülhet:
-most és nem 1 körrel később kapott minket
-az odavágón megúszták 1-0-lal
-most a 46. perctől támadtunk

Ami a Rómára vonatkozik:
-minden elismerésem
-sztem a maximumot kihozták magukból
-tizi volt az első félidő végén

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.11. 23:59:10

Komolyabbra fordítva az esélylatolgatást.

Maradt, ugye, négy angol, és maradt négy másik csapat.

Barca, Bayern, Villarreal, Porto.

A Porto ugyan nyilván lényegesen acélosabb és jobb csapat, mint a Sporting, de így sem tudom elképzelni, hogy bármelyik britet megszorongatná (bennem maradt az az őszi 4-0 Londonban, nem bízom bennük).

A másik kettő viszont még fölszívhatja magát, sőt az Arsenal ellen szerintem még a Villarreal is esélyesebb. De mindkettő (Bayern, Villarreal) nagy meccsre képes a britekkel.

A Barca az, amelyiknek reálisan is komoly esélye van megállítani a szigetországi rémuralmat.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.03.11. 23:59:56

"úgy lesz egyre unalmasabb és érdektelenebb a nemzetközi foci, ugyebár." Ez meg hogyan jött ki?

Az angol csapatok mindenkit megvertek eddig, mert jobbak náluk. A foci egy egyszerű játék, aki több gólt lő, az nyer. Az angol csapatoknak valahogy sikerült több gólt lőniük, mint az ellenfeleiknek, a nyolcaddöntőkön például összesen tizenhármat (miközben kaptak... hármat, ha jól számoltam). Unalmas és érdektelen maximum ez az érvelés, nem a foci.

... ja igen, az első forduló után sokan temetni kezdték a Bajnokok Ligáját. A visszavágók után mondhatja bárki is, hogy unalmas és érdektelen volt például a Liverpool-Madrid? aligha.

Ha nem tetszik, lehet menni falubajnokságot nézni, ott is van épp elég izgalom (irónia nélkül, tényleg).

DelPipa 2009.03.12. 00:00:21

Ez a BL így egy nagy fos.
MU kiemelkedik a mezőnyből, magasan. Glory Man United. Ilyen jól játszó csapatot mint ez, még talán soha nem láttam (nem a mai játékuk)

a többiek próbálhatnak tanulni. Remélem 4 angol lesz a 4 között, csak h ne legyen vita. de a barca amilyen mákos biztos behúzza a portot vagy a villarrealt a sorsolásnál.
hányás

Vul-Kahn 2009.03.12. 00:00:40

Nem értem miért fosnak a ManU-szurkolók annyira a Barcától. Szerintem most a Junájtid a legjobb formában lévő csapat, bárkit elvernének, májusban nem biztos h így lesz.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:00:53

inkább idézném tanult kollégámat:

" bedobásnál nincs les, ezt használta ki 2008.11.07. 16:32:02

3. A BL-ben csak akkor nem ugyanaz a 4 csapat kerül az elődöntőbe, ha már korábban találkoznak egymással."

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.12. 00:01:08

@divi:

Ez az egyeduralom azért idegesít jobban, mert tisztán üzleti alapú, és ezért kevés esélyt látok arra, hogy belátható időn belül megforduljon a trend.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.12. 00:01:15

@Csöncsön: ezekkel legalább majdnem teljesen egyetértek :) Annyi, hogy egy esetleges Arsenal - Villarrealon nem tudnám, ki az esélyesebb...

Adamfark 2009.03.12. 00:01:17

@divi:
Mégsem arról zeng az NST, hogy milyen szar volt Almunia... ;)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 00:01:22

Gratulálok Imicinek és az Arsenalnak! Annyit azonban hozzátannék, hogy az Arsenal a mai meccs alapján lófaszt sem érdemelt, meg annyit, nagyon fáááj!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 00:02:48

Ja és most már vigye el a kupát a Barca, vagy a Villareal.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:04:28

@popp: köszi... sztem megérdemeltük a továbbjutást, támadtunk, fizikálisan jobbak voltunk a második félidő elejétől fogva...

mann 2009.03.12. 00:04:52

@Csöncsön: "A Barca az, amelyiknek reálisan is komoly esélye van megállítani a szigetországi rémuralmat."
rémuralmat.... Ezt a hisztit... :)
A Chelsea-Pool-MU hármas ellen szerintem max. 50% esélye van a Barcának ezzel a védelemmel és Valdezzal mögöttük. Az Arsenal ellen talán picit több.
"A másik kettő viszont még fölszívhatja magát, sőt az Arsenal ellen szerintem még a Villarreal is esélyesebb." Ahan. Valszeg az Osasuna is esélyesebb lenne az Arsenal ellen szerinted, az Huelvaról nem is beszélve ;)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:05:51

@popp: kinek szurkolnál egy bayern-chelsea döntőben?

Vul-Kahn 2009.03.12. 00:07:39

Annyira esélytelennek tartja mindenki a Bayernt, h ennek meg kell bosszulnia magát...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.12. 00:07:54

@mann:

Ember, most nyertünk 5-2-re az ellen a Lyon ellen, melyet sokan közületek alkalmasnak láttak arra, hogy megállítsák a Barcát.

És úgy lett 5-2, hogy lehetett volna tíz is, ha kicsit jobban koncentrálnak 4-0 után Eto'o-ék...

mann 2009.03.12. 00:08:42

"Ez az egyeduralom azért idegesít jobban, mert tisztán üzleti alapú"
Ennek kissé ellentmond, hogy a Real és a Barca is vagyonokat költött játékosvásárlásra nemrég, míg pl. az Arsenal hozzájuk képest szinte semmit.

Vul-Kahn 2009.03.12. 00:08:56

Ja, és: Alle Scheißitaliener Raus!!!

United82 2009.03.12. 00:10:01

NEm tudom miért sír mindenki szája aki nem angol drukker h meghalt a foci meg hasonlók...
Volt hogy 3 olasz volt a 4-ben volt hogy 3 spanyol, volt olasz döntő , volt spanyol döntő is, akkor nem mondták hogy meghalt a foci....ez van...most a PL a legerősebb, ennyi, el kell viselni.
De nem tudom miért nem a pozitivumokat nézitek...főleg az olaszok...tavaly esélyük se volt, idán meg a juve és az inter is hazai pályán kihozott egy x-et míg a roma eljutott a 11esekig..jövőre lehet már az egyik tovább is jut...apró lépésekkel:)
Úgy gondolom hogy a Barca,Pool,United 3as a legesélyesebb a végső győzelemre, őket szorosan követi a Chelsea, majd a Bayern,Arsenal és végül a Villareal,Porto..
van egy sejétsem hogy egy ágra kerülnek, de ha nem akkor Barca-United döntőnek kell lennie, mert ez a 2 csapat a legerősebb.....

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.12. 00:10:16

@mann: Csöncsönnek ebben sztem igaza van azért. Üzleti alapú - hát ja, a profi futball a showbiznisz része és mint ilyen, üzlet. (jobb helyeken, nem itthon)

mann 2009.03.12. 00:11:31

@Csöncsön: Tahát úgy érzed, hogy mindig többet fogtok rúgni mint amennyit kaptok, embeeeeer ? :)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.03.12. 00:13:08

....még egy apróság. Ha az Atlético kicsit megerölteti magát, akkor. khm. Három darab spanyol csapat van a legjobb nyolc között.

Négy angol, három spanyol, egy német. De az angol csapatok "rémuralma" tart. :D

eyeofodin85 2009.03.12. 00:13:43

A tizenegyeseknél úgy tippeltem, hogy védő hagyja ki és bal lábas játékosok. Én Riisere gondoltam mivel 2005-ben is kihagyta úgy emlékszem, de most beverte. Kihagyott tiziken kívül annyira rosszul senki nem rúgta, de ha egy tizenegyesölő kapus kettőt hármat kiszedett volna. Donit pedig nem értem legalább elvetődhetett volna, az egyiknél pedig, ha a másik irányba esik össze talán kivédte volna.

Adamfark 2009.03.12. 00:14:11

@Csöncsön:
A Milán, Juve, Real, Bayern hegemónia idején az egész világ szart az angol focira, és annak fejlődésére, a nemzetközi bojkotról nem is beszélve.
Erre most, amikor tényleg veszélyben érzik a bevételeiket, egyből vannak okos ötleteik.
Külöben engem nem érdekel az 5-6-os szabály, mert amíg Fergie ül a kispadon, a United mindíg is meg fog tudni felelni ezeknek a szabályoknak. Persze az is túlzás, amit az Arsenal művel, de nem kellene lenyomni a világ torkán, hogy mennyire aggódnak az angol utánpótlásért, mert ezért egyedül az FA tehet....

mann 2009.03.12. 00:15:05

@divi: Oké, elfogadom.
Arra céloztam csupán, hogy a két spanyol élklub sem marad el költekezésben a PL élvonalától.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:15:11

Csöncsön, én Barca-drukker vagyok és szeretem a spanyol bajnokságot, de úgy érzem néha tényleg eltúlzod ezt az angol-démonizálást. főleg mert egy 4-0, egy 2-0 és egy idegenbeli 2-2 nem igazán utal antifocira. anyagilag meg egy inter vagy a real vagy akár a barca szerintem van ott, mint mondjuk idén a chelsea és biztos sokkal jobb helyzetben vannak mint az arsenal. most így oszt a gép, arról nem az angolok tehetnek, hogy a realban van 4 értelmes ember miközben csillagászati összegekért hollandokat vesznek vagy hogy az interben az egyetlen valamire való támadókp a nyugdíjas figo bácsi

Adamfark 2009.03.12. 00:16:47

@divi: nem, de Almunia sem tehet arról, hogy nem lőtt a csapat +1 gólt.
Én csak annyit mondtam, hogy ne csak a kapust hibáztassuk egy olyan kiesésért, amelyik 11-eseken ment el.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:18:29

@Adamfark: "ersze az is túlzás, amit az Arsenal művel"... igen, egy 17 éves angol idén már játszott a BL-ben... amúgy amennyire Klose és Podolski német, annyira Eboue is angol. (majd honosítjuk)

eto'o, messi, henry idén lassan 100 gól lőtt... melyik a spanyol?

Zvdegor 2009.03.12. 00:19:47

@mann: en.wikipedia.org/wiki/Richest_football_clubs

top25-ben 10 angol, 5 német, 4 olasz, 3 spanyol, 2 francia.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.12. 00:20:01

ami még a kedvenc "ellenérvem" az angol focival, pont a 6+5 kapcsán, hogy ott csak légiósok vannak. Hát igen. Ma az Arsenal kezdőjében 0 angol volt. A Unitedében 4, a Poolban tegnap 2, a Chelsea-ben 3. DE: A Barcában ha jól számoltam szintén 4 spanyol, a Realban 2. Az Interben pedig 2 olasz. Szóval ez sem annyira angol-specifikus a nagycsapatok szintjén.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 00:20:56

@imici77: Volt valami fogadás köztünk ezügyben, hogy is?

Szerintem jobb volt ma a Roma, a rendes játékidőben belőhette volna továbbjutást jelentő gólt. A tizenegyeseknél meg Vucsinics fölnézhetett volna mielőtt ellövi.

Az Arsenal viszont nagyon sunyi szabálytalanságokat mutatott, melyek fölött Mejuto Gonzalez szemet hunyt. Persze nem akarom ráfogni a kiesést, annyi történt, hogy szarul játszottunk Londonban és az orosz rulettnél mi lőttük magunkat fejbe.

Forza Roma!

Akik meggyászolták két hete a focit azok nézzenek végig az eredményeken, mindig mondom, hogy a visszavágók jobbak!

@redcard: Ha kertünk végén jártszanák, lehúznám a redőnyt. Az viszont tuti, hogy nem a szám íze szerint alakult ez a kör négy és a Bayern! Hm, csak gondolva van, írva nincs.

Szóval Villareal, Barca, Porto, bennetek minden reményem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.12. 00:21:36

@redcard:

Egyre szűkebb lesz az elit. Mindig arra gondolok, hogy '92-ben még az akkor is már a béka ülepe alatt levő magyar bajnokság reprezentánsa hajszál híján nyolc közé (!) jutott a BEK-ben a későbbi döntős Sampdoria ellen.

Ma? Az a Lyon, mely nem volt egy súlycsoportban a Barcával, megerőltetés nélkül rúgott egy ötöst Bukarestben.

Csak a vak nem látja, mennyire szűkül a mezőny. És mintha egyre gyorsabban tenné.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2009.03.12. 00:21:37

@imici77: 0 angol a kezdőben. Szerintem ne próbálj ellenkezni velük :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:23:22

@Zvdegor:

ne keverjük már össze egy klub "gazdagságát" (ez mit is jelent tulajdonképpen?) a (becsült piaci értékével, még akkor se, ha a wikipedia is ezt teszi.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:25:08

@popp: fogadás: egy adag halászlé volt. arra emlékszem, ha továbbmentetek volna, tésztával eszem, de most ne kérek hozzá... utána a csuszát én fizetem, előtte a pálinkát szintén!

Gratulálok a Rómának, komolyan! Jó kis meccsek voltak!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:25:17

bár nem is tudom, miért beszélek bele, én ezektől az okos vitáktól mindig szuicid hangulatba kerülök.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.12. 00:25:57

@imici77: "eto'o, messi, henry idén lassan 100 gól lőtt... melyik a spanyol?"

Aki a gólpasszokat adja nekik. :-)

Woland 2009.03.12. 00:26:40

@mann:

es az Arse mit nyert az utobbi evekben? : ) (megsugom: lofaszt!)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:27:36

@imici77: pontosabban most sem... halászlé tésztával? inkább parízer mézzel!!! :)))

Zvdegor 2009.03.12. 00:27:43

@JClayton: "Ha"... Ha az Inter kicsit megerőlteti magát, Doni nem töketlen, s Juventusnak van egy pici szerencséje, akkor 1 angol 3 Olasz, Olasz rémuralom, mi? Sőt, ha a Realnál bejön az 5-1...

A realitás az, hogy az angolok közül egyedül az Arsenal kényszerült igazán küzdeni. A ManU jó, ha 50-60%-on játszott, a Chelseat épp most építi újjá Hiddink, a Liverpool-Real affért meg gondolom, ne is említsük, mi? :)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:28:52

@Csöncsön: nem biztos, hogy szűkülés, inkább a különbség nő, a 2 (+néha még 1-2) spanyol, 4 olasz, 4 angol, Porto, Bayern 1 francia sokszor 1 holland a BL indulás óta kb mindig az elitbe számított, aztán hogy közülük ki ment tovább, az az adott meccsektől, pillanatnyi formától, kisebb tendenciáktól függött. most az angolok erősebbek, de nem lesz mindig így. Az igaz lehet, hogy az ezen felüli csapatoknak viszont nehezebb a dolguk mint korábban, de ez meg talán éppen a BL és az általa vonzott pénzek miatt van.
mindegy, most nem fogok elkezdeni kutatni a témában, esetleg holnap ha lesz kedvem

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:29:24

@Woland: :))))) méééééég, mééééééég:))))

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:31:32

@Csöncsön: "Aki a gólpasszokat adja nekik. :-) " ez jó volt, tényleg :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 00:35:41

@imici77: tényleg nagyon nagy meccs volt és jó csapat az Arsenal. De ma úgy éreztem bennünk van továbbjutás. És így most csak fáááj. Irigyellek hallod, iszonyú nagy flash tizenegyesekkel tovvábbjutni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.12. 00:36:26

@redcard:

Ahogy nő a szakadék elit és többi között, úgy nő a szakadék elit és elit között is. Hol van ma pl. a holland bajnok? A belga bajnok? A svéd bajnok? Ilyen csapatok még tíz éve is simán esélyesek voltak a nyolc közé jutásra.

Szeretnék én is optimista lenni. De ha adminisztratív úton nem nyúlnak bele, gyakorlatilag nem látom esélyét a tendencia megfordulásának.

avenger13 2009.03.12. 00:39:25

na látom mindenki leírja a bayernt és a kis csapatokat. szerintem mindenki esélyes aki bennmaradt. :)

egyébként emlékeztek egy porto-as monaco döntőre? a villareal a bayern és a porto is okozhat meglepetéseket, mondjuk talán a porto legkevésbé, de a sorsolásig semmikép se döntsük el, hogy kinek van esélye és mire. egy gól itt már marha sokat számít, amit ugye bárki megtalálhat. és kicsit elegem van a manu félgőzzel is simán jut tovább kommentekből, mert ez nem igaz. ha pontosabb és koncentráltabb az inter rúghattak volna ők is kettőt. nem jött össze ez igaz, de állatira nem volt sima a meccs. ibrának is sok helyzete volt csak az eredmény alapján lehet azt gondolni, hogy ennyire egyszerűen megvolt.

a bayernhez meg csak annyit, hogy amikor igen szarok voltak és csak uefás helyet értek el bajnoskágban (ennyire ritkán szarok :) ) akkor is 2-2 volt a San Siroban. A németekkel vigyázni kell! Én reménykedem.vertünk mi már manut, barcát...

Zvdegor 2009.03.12. 00:39:28

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: nem okoskodni akartam, pusztán ellenvetésemet fejezni ki azzal szemben, hogy a vásárlóerő jelentené egy klub gazdaságát, a fenti listán szerepel a %-os növekedés, s az adósságállomány is, a 'becsült piaci érték' mellett.

Persze az is lehet, hogy komplett hülyeség a lista. Mindenesetre, a számok számok, s nem hiszem, hogy a Forbes direkt úgy csavarta a dolgokat, hogy ez jöjjön ki.

No offense.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:39:53

@popp: nem tudok mit mondani... igen, jó érzés... tudom milyen volt kiverni a milant, kiesni a pudli ellen, most egy ilyen továbbjutás a róma ellen... az élet apró örömei :)

rexford 2009.03.12. 00:41:27

Az angol és az olasz klubfoci között az a fő különbség, hogy Angliában mindenki csak a dolgával foglalkozik, Olaszországban sok minden mással is.
Angliában a játékos játszik (és max. iszik), az edző edzést tart és meccsel, a tulaj vásárol és fizet, a média hájpol, a közönség őrjöng és fogyaszt.
Olaszországban a játékos fetreng és reklamál, az edző panaszkodik és kurvaanyázik, a tulaj politizál és lehallgat, a média provokál, a közönség balhézik és köpköd.

Woland 2009.03.12. 00:41:29

@imici77:

lecsuszott mar egy fel uveg, ugye? : )

de ha ilyen szepen kersz:

a realitas az hogy nagyon bele kell huznia az Arse-nak ahhoz hogy sanszuk legyen az elodontore. Ugye a masik harom angol ellen nulla (0) az eselyuk. Barca ellen szinten. Bayern ellen nemileg talan tobb. Villarreal 50-50, szoval imadkozhat Wenger neni a Portoert. Azt remelem te sem gondolod komolyan hogy dontoig juthatnak a gunarok.

az FA-kupaban szinten az elodonto a maximum: a Hull City-t meg talan sikerul hazakuldeni es ezaltal az uj Wembley-be egy turista-jegyet valtani, de ott top4-ellenfel jon, es ugye meg azzal egyutt sem latok sok eselyt nektek hogy a Chelsea akkor meg erdekelt lesz a BL-ben is.

Woland 2009.03.12. 00:44:52

@rexford:

ez butasag, te is tudod remelem.

avenger13 2009.03.12. 00:44:54

én az arsenalt sem írnám le ennyire. a liverpool évek óta szar az angol bajnokságban a blben mégis tud valamit. én sem hiszem, hogy messzire jutnak, de a bl teljesen más pálya mint a bajnokság. egy hiba és vége. (tonetto és vucinic igen sokat gondolkodhat ezen)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:45:23

például azok a csapatok, amelyek szurkolói a legmeghatóbb, legkönnyfakasztóbb nyavalygássorozatot vágják le a szezon során, a következő kiírásban 12 játékost küldhetnek pályára.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:48:26

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: az előbbi hozzászólásom természetesen egy adminisztratív jellegű javaslat volt, csak közben sűrűsödtek az események.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:49:49

@Zvdegor: bocs, csak nem volt egyértelmű, miért linkelted be, azt gondoltam, hogy a vita fősodrához mellékelted afféle "bizonyítékként".

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:49:55

@Woland: lehet h ittam, de Te sem vagy józan:) Eddig idén a 3 csapatból melyik is vert meg minket? 1 pontot "raboltak" - élve a Te szava járásoddal:)

ezeket a 0-50% esélyeket honnan szeded?

Ki ellen van több esélyünk, mint Nektek a bohóc kupa döntőjében a MU ellen volt?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 00:50:22

@imici77: Egyébként tényleg nagyon nagy párharc volt. Hanem Marco Motta, januárban jött Romához, amikor mind a három jobbhátvédünk kiesett ilyen-olyan okokból (Cassetti, Cicinho, Panucci) és azóta meccsről-meccsre a csapat legjobbja és mégcsak 21 éves. Ma is hogy játszott már! Óriási jobbhátvéd lesz belőle, ha megéri...

Zvdegor 2009.03.12. 00:51:27

még valami: nem vizionálom én az örökké tartó angol rémuralmat két év alapján, de titkon reméltem, hogy legalább az egyik olasz csapat továbbjut, s elszomorít picit, hogy nem lett így :(

egy jó olasz csapat jót tesz a BL-nek, lásd Milan két éve. KÉt jó olasz csapat már necces, lásd Milan-Juve :)

Zvdegor 2009.03.12. 00:52:26

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: no para, hülyeség volt csak úgy belinkelni, de lusta voltam :)

calciomax 2009.03.12. 00:53:03

az Inter kicsi szerencsevel akar nyerhetett is volna. Egyszeruen semmi sem sikerult ma este.buszke vagyok a csapatra es kesz. Nem gondolom hogy a MU akar egy percig is 90%-on nyomta volna.

rexford 2009.03.12. 00:55:08

@Woland: Mit bánom én, nekem tetszik. Szerinted amúgy mi a különbség?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.12. 00:55:16

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

És feltehetően valami humoros megjegyzésnek szántad.

Kitaláltam? :-)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 00:55:32

@popp: nem véletlenül mondta tavaly Wenger (néni), hogy a Róma ez egyik BL esélyes... szerintem a következetes munkának meg van a gyümölcse... valaki következetesen csapatot épít, vki meg össze-VISSZA vásárolj a csapatát, ahogy a sp?rs :)

nem véletlen, h a Róma csoportelső lett, s h tavaly pl szétverte a Realt... tudatos munka folyik ott, s ez becsülendő a szememben.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 00:57:29

@Csöncsön: "És feltehetően valami humoros megjegyzésnek szántad. "

ezt valószínűleg csak az egyes csapatok szurkolóival kapcsolatos sztereotípiák miatt gondolod.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.12. 00:59:26

A spanyol foci diadalmas napja után (ugye, Torres, Casillas) viszont a katalán foci diadalmas napját is lezárom a magam részéről (Xavi, három gólpassz! Úristen, mekkora játékos!). Jó éjt!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 01:00:05

@Woland: jah, és várom, h újra gyalázd Wengert a meccs utáni nyilatkozatával! Mára már csak az hiányzik:)))

Pötének üzenem, hogy igyon egy sört az egészségemre Rómában!

Woland 2009.03.12. 01:01:26

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

szerintem azt azert meg kellene probalni kikuszobolni valahogy hogy egy Man City (vagy akarmelyik hobbicsapat) megvegye Kakat 100 millaert, Ceronit 120ert, Villat 130ert, Messit 150ert - mert az arab tulajdonos ezt siman megtenne! most eppen kilometer magas felhokarcolokat epitgetnek a sivatagban - szoval nekem ez igenis baszna a csorom.

mint ahogy az is bassza hogy - amint mar Csoncson is irta - nem letezik hogy meglepetes-csapat elodontobe (de akar negyeddontobe) jusson. mikor latsz majd BL-elodontoben nem angol-spanyol-olasz csapatot? esetleg szokoevente becsuszik a Bayern, Porto vagy egy francia. Talan, nagyon talan egy-egy orosz olajklub vagy torok sztarcsapat. De arra hogy egy kozep- vagy eszak-europai csapat bekeruljon semmi esely nincs.

nem feltetlenul szomoritana el ha ez megvaltozna.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 01:03:29

@Woland: a MCity mellett melyik angol csapat költött idén legtöbbet játékosokra?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 01:05:18

@imici77: Nagyon szerethető csapat a mienk, csak nem nyerő... Spalletti meg a következő tizenöt év egyik legnagyobb edzője lesz - hamár így belejöttem a jósolgatásba.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 01:10:44

@popp: sztem az a baj (bár nem ismerem annyira az olasz bajnokságot), hogy Nektek is szűk a keretetek. 12-16 normális játékossal nem lehet végig játszani egy bajnokságot, h mellette tolod a kupát otthon és nemzetközi színtéren... tavaly mi pont emiatt a szitu miatt buktunk a bajnokságban. Látok párhuzamot a 2 csapat között.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 01:13:24

@Woland:

a felvetésed első részére azt tudom mondani, hogy isten ments, hogy kiküszöböljék. ez a pénz ugyanis más futballklubokhoz fog kerülni, akik a hagyományok, a (szélesebben értett) futball-knowhow, az ésszerűbb gazdálkodás, stb miatt jobb hatásfokkal fogják ezt a pénzt felhasználni, ergo már középtávon valószínűleg jobban járnak. már egy korábbi posztnál említettem, hogy az utóbbi 20 év nagy tanulsága az európai klubfutballban, hogy az ésszerűtlen gazdálkodás igenis megbosszulja magát.

a második résszel részben egyet tudok érteni, de ez szerintem inkább a versenyrendszer miatt van; ha 20-30 évvel ezelőtt a mai BL-rendszer lett volna, ugyanez lett volna a helyzet. hogy maga a BL-ből származó pénz fundamentálisan (tehát a versenyrendszertől függetlenül) is kettészakadást eredményez-e? lehetséges, de ez sem kell, hogy sorsszerű legyen. hülye példa, de nézd meg, hogy a spanyolok vagy a hollandok jöttek-e ki jobban a gyarmatosításból.

Woland 2009.03.12. 01:13:36

@rexford:

mi a kulonbseg? a cserepad hosszusaga, a keret erossege. Olaszorszagban van olyan torveny hogy csak stabil valogatott jatekosok vallalhatnak munkat kulfoldikent a Serie A-ban?

de akarmi is a kulonbseg, hat biztosan nem ezek kozul valamelyik:

"Olaszországban a játékos fetreng és reklamál" - gondolom nezel PL-t, akkor tudod hogy ez bizony Angliaban is igy megy.

"az edző panaszkodik és kurvaanyázik," - gondolom Rafa vagy Ferguson hetente eloadott tiradait te is a panaszkodas kategoriaba sorolod.

"a tulaj politizál és lehallgat," - a PL-ben volt/van mar diktator es olajbaro is egy par a tulajok kozott.

"a média provokál," - a "Sun"-nal legendasabb provokalot kitalalni sem lehet. De a tobb szennylap is boven meguti szerintem a nemzetkozi szintet.

"a közönség balhézik és köpköd." - a futball-szurkolok tobbsege mar csak ilyen balhezos fajta. a Tottenham legutobbi sunderlandi meccsen meg olyan karlengetes volt hogy az a Lazio ultrai is megirigyelhettek volna.

a sztereotipiakkal csak viccelni erdemes szerintem.

drosiii 2009.03.12. 01:16:52

1. Jó meccs volt ez a MU - Inter. Mu messze nem a legjobb formáját mutatta, Intert pedig nem ismerem annyira, hogy tudjam értékelni. Ami nagyon látszott, hogy a csatárokat nem tudták megjátszani. Ha erősítenek erre a posztra, akkor remélem végre egy olasz kerül majd arra a posztra. Addig ne is jussanak tovább nemzetközi szinten. (legyen már egy hazai ikonjuk! ->Arsenalra is vonatkozik)

2. Balotelli is egy annyira érdemtelenül túlsztárolt játékos mint Giovinco vagy Krkic.

3. Azért nem annyira egyértelmű ez az angol fölény. Nem szabad itt siránkozni meg hegemóniázni, mert butaság, főleg, hogy nem nagyon költenek többet mint kontinensen székelő társaik.

4. Aki azt szeretné, hogy egy közép- vagy észak-európai csapat bekerüljön a legjobbak közé, az nem hiszem, hogy jobban ismerné a labdarúgásukat, mint a nagy átlag (köztük én is). Persze nagyon szépen hangzik, hogy kerüljön be egy kis csapat is, de nem érdemelnék meg jobban. Pl ami Mo-n történik, hogy Nyíregyháza 9 (vagy hány) légióssal áll ki, az egyszerűen nevetséges. Románoknál is kb ez a helyzet, láthattuk a CFR meccseken...(biztos vannak kivételek is) Ne észszerűtlenül akarjunk már változtatni a dolgokon. Az a politikusok dolga.

Woland 2009.03.12. 01:26:55

@imici77:

eladasokkal egyutt vagy anelkul? vagy mi vagy a United vagy a Liverpool nem tudom. de majd akkor szamit ez tobbet mint a nagy semmi amikor mi hozunk egy Robinho-t vagy Berbatovot a Lane-re 35 millaert. amugy minden idei igazolasunk kisebb hal volt mint Arshavin - talan Modric-ot leszamitva.

de en a helyedben inkabb orulnek most, mintsem ezzel foglalkozzak. : )

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 01:27:29

@imici77: Nagyon pontos a diagnózis. Van 14-16 ilyen szinten használható játékosunk (a középhátvéd Diamutene mai jó játéka óriási meglepetés), az Internek és az angol nagyoknak meg huszonkettő. Ha meg a szűkebb keretünkből sérült 6-7, akkor meg alig tudunk kiállni és három-négy félsérült játszik - az aki épp jobban van -, ez volt ma is. Ráadásul még Juant és Taddeit is sérülés miatt cserélte le Spal. Ja és ehhez hozzájön legfontosabb játékosunk (De Rossi) forró feje, aki ilyenkor tiltatja el magát a Bl-ben és a bajnokságban is.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.12. 01:30:32

@Woland:

i678.photobucket.com/albums/vv143/Rob_the_Red/premier-leaguecopy.jpg

:)))

(az első oszlopban a teljes keret "beszerzési ára" található a transfermarkt adatai alapján, csak azért mondom, hogy ne tegye föl valaki a régi lemezt)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 01:30:34

@popp: azért egy forró fejű de Rossit bmikor elcserélnék egy fogakmatlan Eboue-ra, vagy Bendtner helyett adjatok vkit... :)

rexford 2009.03.12. 01:31:12

@Woland:
Majd még térjünk vissza erre.

drosiii 2009.03.12. 01:31:44

Ja és negyeddöntőkön sztem csak így lenne esélye mind a 4 angolnak továbbjutni:
Chelsea - Barca
Pool - Villareal
Arsenal - Porto
MU - Bayern
(remélem ez is lesz a sorsolás:))

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 01:35:40

@Woland: azért nehogy kihozd, h egy modric, kenae, defoe igazolás sokkal de sokkal rosszabb, mint arsha leigazolása, vagy mondjuk pavlicsenkó... ne már...

najó, szép álmokat... mert nincs angol ikonunk, ezért ne jussunk nemzetközi szinten előre... ez is jó érv egyébként... mikor jön fel az, hogy piros a mezünk vagy h ágyú van a címerben?

jó8:) - stílusosan:)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 01:37:37

@imici77: Loriáért cserébe jöhetnek, majdcsak túladunk rajtuk valahogy ;-). Amúgy Arshavint én is elfogadnám látatlanban.

Lencse. 2009.03.12. 01:38:19

Fúbazz.

1. Hail to England!
2. Le a kalappal a Roma előtt.
3. A pontagyú balfaszok tovább pampoghatnak Ronaldoról és a fontos meccsekről. :)

+1 Az nem kifejezés, hogy milyen álmos vagyok.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.03.12. 01:44:50

@popp: Azért egy Henry, Hleb, Flamoney trióval picit előrébb lennénk... a szomorú az, h Bergkamp is elférne ebben az Arsenalban 60 percekre... Bár, Dennis bmikor jöhetne... lesz még Ő az edzőnk! :)

drosiii 2009.03.12. 01:51:42

@imici77: Eléggé eltúlzod amit mondtam, vagy csak félreértetted. Ha feltétlen szeretnéd ezt továbbtárgyalni, akkor csak is magánlevél formájában. jó szurkolást a negyeddöntőkre is!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.12. 01:52:22

@imici77: Dennis nálunk is beállhatna félidőkre, félórákra, de akár Batigol is. De a mi Dennisünk Francesco és őfelsége játszik még nekünk egy-két évig.

szbszig 2009.03.12. 01:56:23

Lehet, hogy sportingbetelnem kéne?... :D

www.pcdome.hu/blog/powerhouse/1785/bajnokok_ligaja_a_sorsolasrol

(Alul az első komment az érdekes.)

rizla 2009.03.12. 02:15:14

1. vucinic lőtte a legfosabb büntetőt, amit ilyen kiélezett helyzetben valaha láttam. ez mi volt, valami vicc? a kapus a fűben ücsörögve simán fogta.

2. ismét angol házidöntő lesz

3. a barca nagyon meg fogja szívni, ha olyan ellenféllel kerül szembe, akinek nem lehet többet rúgni a kapottnál, mert kapott mindenképp lesz. vicc, hogy így felhozták a lyont. mondjuk a focisuli látványos volt így is.

szbszig 2009.03.12. 02:45:34

@rizla: Viszonyítás kérdése, de a Tonetto-féle csukott szemmel belebikázok minél nagyobbat, hogy kiszálljon a stadionból olyan szempontból még rosszabb volt, hogy abból tényleg a büdös életben soha nem lett volna gól, míg Vučinićnál ha a kapust megijeszti egy mókus a fűben, akkor még lett volna minimális esélye becsorogni... :)

bög 2009.03.12. 03:32:26

Igaza lett azoknak, akik azt mondták, hogy a visszavágók sokkal jobbak lesznek, mert ez a kör abszolút élvezhető volt. Viszont az odavágó (pontosabban az idegenben lőtt gól szabály) így ebben a formában tévedés, hogy miért, azt két hete láthattuk.
A sorsoláskor az inter kivételével az összes továbbjutót eltaláltam. Interéktől többet vártam, megmérettettek és könnyűnek találtattak, az MU meg mégsem lett rosszabb tavaly óta.

rizla 2009.03.12. 05:07:23

@szbszig: fölékúrni nem olyan ciki, mert nehezebb a felsőbe lőni. meg nem annyira patetikus látvány, mint odapasszolni a kapusnak. de tényleg, mi a franc volt ez? és egyáltalán hogy tarthatott eddig a párbaj? a kapusok ritka fogalmatlanok voltak igazából, két nagyon nagyon szar lövést fogtak, és ennyi.

rizla 2009.03.12. 05:08:10

@bög: "Viszont az odavágó (pontosabban az idegenben lőtt gól szabály) így ebben a formában tévedés, hogy miért, azt két hete láthattuk."

jó. ha meg egy meccs lenne, akkor mindegyik olyan lenne, mint az odavágók.
azokkal sem volt semmi baj amúgy.

bög 2009.03.12. 05:14:49

@rizla: az egy meccs sem lenne jó (melyik csapat játsszon hazai pályán, a semleges pálya meg a szurkolókkal kibaszás + szervezési nehézségek), de vmit biztos ki lehetne találni, mert abban, hogy az odavágókkal nem volt baj, abban nagyon nem értünk egyet. Engem nem szórakoztattak, mert nem vagyok elvakult szurkolója egyik csapatnak sem, én a szépségért nézem (néztem volna).

rizla 2009.03.12. 05:17:09

utólag olvasva amúgy nagyon precíz ez a cikk

rizla 2009.03.12. 05:17:40

@bög: persze, legyen három meccs.

"Engem nem szórakoztattak, mert nem vagyok elvakult szurkolója egyik csapatnak sem, én a szépségért nézem"

menj a cirkuszba.

rizla 2009.03.12. 05:18:20

ja, nem. oda szórakozni. szépségért meg mondjuk a peep showba: DDDDDD

rexford 2009.03.12. 10:05:46

@Woland:
"mi a kulonbseg? a cserepad hosszusaga, a keret erossege." És ennek szerinted mi az oka? Ugye nem az, hogy Angliában melegebb az idő, jobb a kaja és szebbek a nők? És a pénz hova szeret ömleni: oda, ahol rend van és mindenki a dolgát végzi, vagy oda, ahol minden szinten balhé van?

"Olaszorszagban van olyan torveny hogy csak stabil valogatott jatekosok vallalhatnak munkat kulfoldikent a Serie A-ban?" Nincs, de Angliában sincs. Ott is csak az EU-n kívülieket korlátozzák a 75%-os válogatottsággal, és felmentést lehet kérni alóla (lásd Denilson, Anderson, vagy a te csapatodból Gomes).
A többi állításod is könnyen megcáfolható, de nem akarom túlragozni. Egy-két érved kimondottan meglepő.
Az nem mondom, hogy a hatásosság kedvéért nem sarkítottam egy kicsit, de az tuti, hogy nagy különbségek vannak, és a jelenlegi angol dominancia okait ilyenekben kell keresni.

váév építők (törölt) 2009.03.14. 10:36:12

nekem őszintén nem hiányoznak az olasz csapatok a bl-ől, mert még emlékszem a 90-es évekre amikor ők uralkodtak és majdnem unalomba fulladt a fottball-világ...
süti beállítások módosítása