Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

BL Nyolcaddöntők, első játéknap - Szuperhősök éjszakája

2009.02.25. 08:00 donnelly

Az ősz átugrotta a telet és tavaszt, majd egyenesen télbe fordult - persze csak nálunk, hiszen Európában bimbóznak a labdák és rügyeznek a kapufák, feromon terjeng a levegőben, olyannyira, hogy a csapatok se nagyon verik össze egymást, inkább remikkel gyűjtögetik a svájci valutát. A legjobb férfi főszereplő Lisandro López lett, a legjobb mellékszereplő díját Juninho szerezte meg, a legjobb komikus címre pedig Helton hajtott rá nagyon agresszíven, de a Touré-Gallas páros alakítása miatt csak a második helyre ért oda. A legjobb eredeti forgatókönyvet Resino és Ferreira jegyzik, míg a vizuális effektusok a Lyon-Barcán voltak a legjobbak.

Miközben a Coventry Best góljával kiejtette a Roverst az FA kupából, Madridban ibérkedtek egyet a csapatok, és nem szégyelltek több gólt szerezni, mint a többi hat társaság együttvéve. Maxi Rodriguez korai gólját Lisandro egyenlítette ki a félidő közepén, majd Helton, a portogálok kapusa úgy gondolta, díjazza a támadó focit, és beengedte Forlán lövését még a félidő vége előtt. A vendégszurkolók is szeretik a sok gólt, így vígan skandálták a szünetben bakizó kapusuk nevét, Lisandro pedig nem hagyta abba a dugózást, már hatnál jár az idei kiírásban, hiszen a 72. percben ismét kiegyenlített. Idegenben nincs is jobb, mint egy sokgólos döntetlen, bár ez a hisztérikus Atletico a Barca és a Real nevű falatkákat (két hét kötelező spanyol foci!) lehet, hogy a Porto vérével akarja majd leöblíteni. Hulk hét szabálytalansággal vétette magát észre. Atletica-Oporto 2-2

Juninho emlékezett erre a Valdes nevű gyerekre, így bátran tüzelt olyan szögből, ahonnan még Heinrich is legurítja a zsugát tízből tizenegyszer. Ezzel lett 1-0, és a hazaiak a továbbiakban nagyon figyeltek Xaviékra, és arra, hogy ne birtokolják feltűnően sokat a labdát, mert a végén még nem hisznek nekik, viszont amikor náluk van, akkor okvetlenül támadjanak. Ez a fegyelmezett játék elég volt egyrészt arra, hogy az első félidő legyen a nap legélvezetesebb felvonása, másrészt pedig arra, hogy a Barca csak egy gólig jusson a második játékrészben - Henry azt is egy méterről fejelte be (egyébként nem volt csúnya). A továbbjutó személye nem kérdéses még akkor se, ha a labda gömbölyű, bedobásnál nincs les, Victor Valdes véd és Guardiola valahogy megszerzi Mexést. OL-FCB 1-1

Milánóban azt kaptuk, amit vártunk: a Sátán és a Hamis Próféta nászának éjszakáján derült ki, hogy mindketten az esküvőig őrizték szüzességüket, így nem igazán tudtak mit kezdeni egymással, és érintetlenek is maradtak. A két csapat szurkolói csak azon vitatkozhatnak, hogy ki volt a szarabb, az előrehozott döntő pedig természetesen a Bernabeuauban lesz, ahol tizennégy BEK/BL serleg feszül egymásnak. Az egy dolog, hogy Ibrahimsson és Hadrianus nem tudott mit kezdeni a vörös fallal, de az mindenképpen az olasz bajnokság és Európa különbségét mutatja, hogy Batman se tudott gólhelyzetbe kerülni. Negyedórával a vége előtt már kezdtünk örülni, hogy beáll Solkjær, de csak Wazza érkezett, így maradt a 0-0. Aki véletlenül lemaradt volna a találkozóról, az március 11-én megnézheti ugyanezt az Old Traffordon. A győztes gólt vélhetően Gary Neville szerzi majd a 122. percben. Internazionale-Mancunia 0-0

A metroszexuális csapatok parádéján Mexes volt a főköcsög, és Robin ezt nem sajnálta, hanem egyenesen eldöntötte a meccset a szőkecopfos hibája után. Ha a francia bekk kezd Rómában, akkor a párharcot is. Az olaszok valószínűleg azzal lehettek elfoglalva, hogy az a Taddei potenciális azzurri lett, aki még a magyar válogatott középpályájára se igazán férne be (jó nekik!), így azzal már nem is törődtek, hogy véget vessenek a rájuk nehezedő angliai átoknak, pedig itt volt az esély, mert idén senki nem csinálja össze magát a Wengerjugendtől. A végeredmény annyi, hogy a Le Fegyveresek fociztak egy jót, a Serie A biztos BL-résztvevője meg egynullra végzett az Európai Ligára hajtó angol csapat otthonában - persze lehetett volna nagyobb is a különbség, ha Doni rosszabb kapus, vagy ha Bendtner nem fa lábakkal születik. De Rossi nem játszhat a visszavágón (három sárga), de még így is be lehet húzni. Arra azért kíváncsiak vagyunk, hogy melyik melegbárba mentek a meccs után a hazaiak, mert óriási partira készülhetett Touré és Gallas, akik már félidőben egymásra izgultak... Egyébként a hivatalos verzió szerint Touré hülyesége, hogy mindig utolsóként kell kijönnie az öltözőből, és megvárta, míg Gallas kezelése véget ér. Arséneal-LS Roma 1-0

192 komment

Címkék: barcelona d videó összefoglaló bl inter manu

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr4964372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.02.25. 08:19:39

mindenki potenciális villa és roma szúrker lett az nst-n :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.02.25. 08:20:48

és várom, h Woland előjöjjön RvP gólörömével :)

Rem, Theo lesz a visszavágón.

mann 2009.02.25. 08:32:21

Wengerjugend - ezen szakadtam :DDDDD

neeson 2009.02.25. 08:33:39

Metroszexuális csapatok lol

nagyjából egyetértek, kivéve mondjuk az inter-mu résszel, ott egy csipetnyivel kevesebb gyűlölet feldobta volna az írást:)

Hogy a Real-Madrid - Liverpool előrehozott döntő? na nee

Mourinho már nem a király 2009.02.25. 08:36:27

Ez nagyon kemény cikk volt. Józanon biztosan nem lehet megirni :D

A Real-Pool minden bizonnyal 10x olyan izgalmas (és látványos) lesz mint az Inter-MU, bár lehet csak én vagyok elfogult.

füligjimmy77 2009.02.25. 08:39:07

"Sátán és a Hamis Próféta nászának éjszakáján derült ki, hogy mindketten az esküvőig őrízték szüzességüket, így nem igazán tudtak mit kezdeni egymással, és érintetlenek is maradtak"
Ez volt szerintem minden idők egyik legjobb nst metaforája. Amúgy ilyen unalmas, szar meccseket az elődöntőre vártam, az Atletico szokás szerint megkönyörült az egyszeri szurkolókon, és élvezetes meccset produkáltak.

sh4d0w 2009.02.25. 08:51:35

Nem is volt nézhetetlen a milánói meccs. Azt sajnálom csak, hogy a MU nem döntötte el már most a továbbjutást.

mickeyknox 2009.02.25. 09:01:22

mindig az a legjobb mecss, amit mindenki előre (itt is) lefikáz

mickeyknox 2009.02.25. 09:06:59

egyébként qrva jó a post :D

Lencse. 2009.02.25. 09:12:14

Szerintem a Manchesternek most egy szót nem lehet szólni a 0:0-ért. Mindent megtettek a gólszerzésért, csak a hazai kapuson múlt, hogy nem jött össze. A San Siroban egy odavágón ennél támadóbb focit játszani őrültség. Az egycsatáros felállás egy dolog, de azért más volt ez, mint a tavalyi elődöntő. Más szerkezetben ugyan, mint, mint a West Bromvich ellen, de támadtak a fiúk.

Romanista 2009.02.25. 09:14:06

hah, köszönjük Bendtner,még mindig. Sagna nálam versenyben van a leghülyébb haj díjáért is. Ha pedig Romában nem tudjuk elintézni az Arsenalt 2-vel akkor hagyjuk is a BLt. (Vucinic,Juan,Principe Alberto épülj fel!Mexes tedd le a cracket!)

Romanista 2009.02.25. 09:26:13

ja és hétvégén meg kell csípni az intert. ha kicsit akkor is.

avenger13 2009.02.25. 09:35:23

Mindenki nagyon leírta az intert a tegnapi meccs alapján, de szerintem nem akartak ők ennél többet. Majd a második meccsen. Ha ott egy kontrából betalál ibra akkor a mu vért fog izzadni, mire begyötör kettőt, ha sikerül egyáltalán. nem lefutott a párharc.

a barcanak hoznia kell az otthoni meccset, ami nem lesz nehéz, mert a lyonnak támadnia kell, ha tovább akar jutni.

a romának nagyon nehéz dolga lesz otthon, mert hiába gyenge az arsenal, a roma sem valami acélos idén.

az atletico élvezetes meccset produkált, de a portugálok kapusa elképesztő

avenger13 2009.02.25. 09:36:33

a liverpool-real meg nem hinném, hogy előre hozott döntő. ha külön ágon lennének sem valószínű, hogy ők jutnának be a döntőbe.

montipájton 2009.02.25. 09:36:56

A Wengerjugend valóban óriási szöveg, védesd le.)))

Az Atletico meccse meg jórészt a Porto miatt volt élvezetes (és ez nem csak Heltont jelenti )) ).

Ma 14 BEK/BL győzelem feszül egymásnak egy intergalaktikus 0-0-ért. (Valamint áthajt-e a Kék vonat a Zebrán, passzol-e a bőrgatyához a Sport-ing és egyéb sportsajtós nyelvi borzalmak.)

Asidotus 2009.02.25. 09:43:56

Szerintem a MU azt játszotta, amit kellett, csak éppen nem jól. Két hét múlva nagyon hiányoznak majd a kihagyott gólok,ugyanis a kellő számú helyzet meg volt hozzá.
Pont úgy mint a Lyonnak, csak nekik még nehezebb dolguk lesz.

Walmer 2009.02.25. 09:50:48

Ünneprontó leszek, szerintem gyengus a post, vagy csak én nem érek fel a XXi. századI cool fiatalok szintjéig.

A Manu - Inter meccs 2. félidejét láttam. Nekem tetszett. Nagyon rég láttam ennyire magabiztos Unitedet idegenben. Teljesen kontroll alatt tartották az egész meccset, az Internek helyzete nem volt és ha Rooney nem kap sárgát a végén azért mert Sztankovics nyújtott páros lábbal rácsúszik akkor teljesen elégedett lennék.

Walmer 2009.02.25. 09:52:01

@avenger13: Na, ilyet is ritkán hallani, hogy egy csapat 0-0-ra játszik otthon, hogy majd az Old Traffordon eldöntese a továbbjutást. José nagyobb mágus, mint hittem.

giacinto 2009.02.25. 09:55:26

A Real-Pool ugyanilyen 0-0 lesz.

giacinto 2009.02.25. 09:57:53

egyébként 15 BL-cim is van az, nem 14

Itáliainagysándor 2009.02.25. 09:59:46

@Walmer: Ha beakad egy gól az Old Traffordon vége az Mu-nak.

Ennyire nem szabad lebecsülni az ellenfelet és ennyire magabiztosan leírni bárkit is.

Mourinho már nem a király 2009.02.25. 10:04:56

Teljesen kizártnak tartom a Real-Pool meccsen a 0-0-át. De ez mondjuk nem jelent semmit.

neeskens 2009.02.25. 10:05:11

Tegnap írtam, hogy félek szar meccs lesz az Inter - MU, és a félelmem beigazolódott.

Ilyenkor mindig aggódom a sportág jövője miatt. Szörnyű, hogy két ilyen csapatban a 20 mezőnyjátékosból 6-an foglalatoskodnak elsősorban a gólszerzéssel(Giggs, Ronaldo, Berbatov - Stankovic, Ibrahimovic,Adriano) és ebből is csak 3 igazi csatár. A kispadon meg ott ücsörög egy Tevez, Rooney, Cruz, Crespo, Figo). A többi 14 meg elsősorban arra koncentrál, hogy ne kapjon gólt a csapata.

Lassan tényleg megvalósul a 8-2-0-ás felállás.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.02.25. 10:05:31

@Walmer: na ezzel a Rooney-sárga kommenttel erre a posztra is rázúdítottad az értelmes flame-et bírózással egybekötve...

Walmer 2009.02.25. 10:08:07

@Itáliainagysándor: nem becsültem le senkit, de egyetlen csapat sem döntetlenre játszik otthon.

Walmer 2009.02.25. 10:09:01

@redcard: ne reagálj rá és nincs gond

h492019 2009.02.25. 10:10:13

@Itáliainagysándor: anno a romának is beakadt egy gólja... 6-0-nál :)

Viszlat 2009.02.25. 10:12:37

@redcard: mi volt a gond ezzel a kommenttel? Irónia az akad benne, de teljesen jogosan.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.02.25. 10:13:30

nekem tetszett az Inter:MU. a körülményekhez képest jó volt a meccs, figyelembe véve, hogy ebben a szakaszban már az értelmes edzők és csapatok továbbjutni akarnak, nem pedig szépen játszani (lásd pénz). a rendszerből következik, hogy az otthon játszó csapat gól nélkül akarja megúszni a meccset, pláne, ha komoly az ellen (lásd idegenben lőtt gól). ez a 0:0 legalább élvezhető körülmények között jött létre... bár voltak a vicces kategóriába is sorolható jelenetek.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.02.25. 10:16:33

@Viszlat: nekem nincs vele semmi bajom, én biztosan nem is fogok rá reagálni, de nézzétek meg a tegnap esti poszt kommentjeit, melynek 30%-a hüjebírózás és már ott is rendkívül unalmas volt. csak attól félek, hogy itt is ez lesz

Viszlat 2009.02.25. 10:20:27

@redcard: értem. Én csak annyit mondok, megérdemelt volna egy értelmesebb bírót ez a meccs.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.02.25. 10:23:17

@Viszlat: ebben nyilván egyetértünk, a meccs előtt is mondtam, hogy spanyol bírót sehova sem lenne szabad küldeni, soha. ettől függetlenül tegyük hozzá, hogy előzetesen ennél rosszabb játékvezetést vártam, értelmetlenül repkedő piros lapokkal és befújt kamubüntetőkkel

giacinto 2009.02.25. 10:32:10

@anonim222 [semleges néző]:

és itt érkeztünk el az idióta "idegenben lőtt gól szabály" értelmetlenségén.

Mert mire koncentrál legfőképpen a hazai csapat? hogy ne kapjon gólt. és a kilátógató 60-70-80 ezer szurkolója ahelyett hogy jó kis támadásokat, szép megmozdulásokat, sok hazai gólt látna, azt nézi hogy ki tudja-e húzni 0-ra a kedvenc csapat illetve hogy a vendégségbe érkezők mikor lőnek be egyet, aminek nyilván nagyon örülnek majd...

Visszavágón ugyanez van, csak forditott szereposztásban.

Kinek jó ez? mert hogy nem a hazai szurkolóknak s meccsre kilátógatóknak, az biztos.

Töröljék el.

giacinto 2009.02.25. 10:33:26

Mindezt irom úgy hogy nekünk jó a 0-0.

Klárensz 2009.02.25. 10:39:02

@giacinto:
15 hogyan? 9+5 mióta 15?

mickeyknox 2009.02.25. 10:44:31

egy meccsen kellene eldőlni a továbbjutásnak, semleges pályán. de lehet, hogy az sem lenne jó, úgyhogy inkább nem szóltam semmit.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.02.25. 10:44:52

@giacinto: pontosan. jó pár éve ettől szenved a nemzetközi kupa-football...

Viszlat 2009.02.25. 10:45:41

@mickeyknox: az azért túlzás lenne, szvsz simán elég lenne, ha minden gól ugyanannyit érne, bárhol is lövik azt.

giacinto 2009.02.25. 10:46:45

6-ra emlékeztem, bocsesz. :)

giacinto 2009.02.25. 10:47:46

@Viszlat: pontosan, nem kéne azon szarozni hogy kapunk-e gólt. lőjjünk minél többet aztán kész.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.02.25. 10:50:14

@giacinto: biztosan elfelejtkeztél pippo mióról. :)

én egyébként havonta egyszer megnézem ezt a videót, és nem tudok nem beszarni rajta a röhögéstől.

www.youtube.com/watch?v=M-bu9GAqRm0&translated=1

avenger13 2009.02.25. 10:59:35

@Walmer: nem ezt állítottam, csak annyit, hogy ezzel az eredménnyel nem dőlt el semmi. mindenki leírta már az intert de nagyon nincs igazuk. lehet a manu kontroll alatt tartotta a meccset de nem lőttek gólt, így ezzel nem mennek semmire.

drani 2009.02.25. 11:03:03

én csak a 60. perctől láttam az Inter-Mu-t, de élvezetes volt. Zanetti fenomenális volt.

mickeyknox 2009.02.25. 11:07:16

@Viszlat: ja, lehet hogy az is elég lenne. de valahol fölösleges az első meccs, ezeken általában úgysem esnek egymásnak a csapatok, "taktikai csata dúl" általában. igaz, ha csak egy meccs lenne, akkor meg túl sok mérkőzés dőlne el 11-esekkel, ami szintén oltári nagy baromság.

giacinto 2009.02.25. 11:10:17

a 2 meccs a nézők meg a pénz miatt kell :)

Itáliainagysándor 2009.02.25. 11:11:35

Én nem tudom az Mu szurkolóknak mire folyik a nyáluk amúgy, kontoll alatt tartották a meccset, többet lőttek kapura? Vagy Fergusson a "zseni" megvillant?

Egy rakás kula meccsen nem történt szinte semmi érdemleges, unalmas meccsen 0:0.

Nem nyert senki, úgyhogy téveszmét táplál az aki, hogy "az én csapatom márpedig jobb volt, mert kordában tartotta a meccset".

Hol? Az óriási ördögök meg 1-csatárral kiállnak, nyilván a gólszerzés nem is volt feladat, hátha, a friss aranylabdás színésztanonc belő egy szabadot vagy begurul a büntetővonalon túlra 11-est remélve. :)

giacinto 2009.02.25. 11:12:14

@_benito: annyira gusztustalan, hogy egy ilyen gólnak is úgy örül mintha a világ valaha volt legnagyobb, legszebb, leglátványosabb gólja lenne.

giacinto 2009.02.25. 11:13:55

Ez a Berbatov mit keres egy MU szintű csapatban? sosem értettem, mire fizetnek érte 40 milliókat.

RickyTerror 2009.02.25. 11:14:23

Sokan jajonganak itt a BL sorsa miatt, de szerintem tegnap a mezőny jobbik felét láthattuk.

Érdekes, hogy a Lyonnak minden évben úgy kell búcsúznia a BL-től, hogy látszik, mennyivel többre hivatott. Játékban most is simán partiban voltak a Barcelonával, ami - gyenge forma ide vagy oda - azért kevés csapatról mondható el.

krysal 2009.02.25. 11:15:50

Wengerjugend? Akkor nem csak nekem tűnt fel a dolog-.-

Ferguson 2009.02.25. 11:23:09

Milánóban azt kaptuk, amit vártunk: a Sátán és a Hamis Próféta nászának éjszakáján derült ki, hogy mindketten az esküvőig őrizték szüzességüket, így nem igazán tudtak mit kezdeni egymással, és érintetlenek is maradtak. A két csapat szurkolói csak azon vitatkozhatnak, hogy ki volt a szarabb, az előrehozott döntő pedig természetesen a Bernabeuauban lesz, ahol tizennégy BEK/BL serleg feszül egymásnak. Az egy dolog, hogy Ibrahimsson és Hadrianus nem tudott mit kezdeni a vörös fallal, de az mindenképpen az olasz bajnokság és Európa különbségét mutatja, hogy Batman se tudott gólhelyzetbe kerülni. Negyedórával a vége előtt már kezdtünk örülni, hogy beáll Solkjær, de csak Wazza érkezett, így maradt a 0-0. Aki véletlenül lemaradt volna a találkozóról, az március 11-én megnézheti ugyanezt az Old Traffordon. A győztes gólt vélhetően Gary Neville szerzi majd a 122. percben

Hmmm - szerintem sem volt ez rossz meccs a 0-0 ellenére. A manchesternél csak a gól hiányzott, az inter játékában viszont több gyenge pont volt. "...hogy Batman se tudott gólhelyzetbe kerülni." - kire értetted a batman-t? Az OT-n nem tudom elképzelni, h 0-0 legyen az eredmény. Az interesek persze bízhatnak abban, h lőnek (találnak) egy gólt, csak az a baj, h lehet nem lesz nekik elég, mert ez a manu otthon simán verhet akár kettőt-hármat is nekik. Ha az inter nem javul fel támadásban, akkor azt nézhetjük 90 percig, h a manchester addig döngöli a samuel - materazzi - j. cesar féle falat, h az egyszer remélhetőleg bedől. EBben az esetben 1-0-al megyünk tovább, de az én tippem 2-0 v 2-1. Nagyon nehéz meccs lesz ugyanakkor! ManUtd 4ever

Ferguson 2009.02.25. 11:23:39

Bocs, h bemásoltam az eredeti post-ot :(

mickeyknox 2009.02.25. 11:24:33

a bl-nek érdekesnek kellene lennie, mert itt találkoznak különböző bajnokságok eltérő taktikával, mentalitással felálló csapatai (erre kapjuk pl. a tegnapi inter-mu-t). az utóbbi években kevés olyan meccs volt, amire azt mondanám, hogy ez igen, ez jó volt, és egyre ritkábban vagyok dühös, ha nem tudok megnézni egy meccset valamiért, legyen az tv6, vagy egyéb probléma.

Walmer 2009.02.25. 11:26:02

@avenger13: De én nem is írtam, hogy mennek vele valamire. Annyit írtam, hogy magabiztosak voltak. Ne magyarázz bele mást, mert AZ nincs benne. Meg AMAZ sincs.

Walmer 2009.02.25. 11:27:52

@giacinto: inkább a nézők miatt. 1956-ban azért nem volt annyira iparág jellege a focinak és már akkor is "oda-visszavágtak"

Ferguson 2009.02.25. 11:28:38

Berbatov valóban gyenge volt, rooney-t kezdettem volna helyette (mourinho mondta is, h meglepődött, h nem kezdett rooney). Ugyanakkor a bolgár nem rossz játékos, de nem alkalmas ilyen egycsatáros erőfocira. A visszavágón remélem bizonyítja, h társakkal kiegészülve jó zsugákra képes. Interesek, fel vagytok háborodva, h a manchesteresek nagyképűsködnek (teszem hozzá, tényleg nem kéne elbízni magunkat, mert a visszavágón három lehetséges kimenetelből kettő az internek kedvezne...), de ti ugyanolyan cinikusak vagytok. Cé Roni szerintem tegnap minimálisan színészkedett, adriano bőven túltett rajta, de még carrick is. A másik pedig, h inkább azzal lennétek elfoglalva, h milyen gyengén játszott a csapatotok és ennek mi lehet az oka...

Itáliainagysándor 2009.02.25. 11:28:45

@Ferguson: Jó meccs? Micsoda?

A meccs egyetlen pikantériája az volt, hogy egy olasz csapat áll ki 2-csatárral.
Azaz érzésem, hogy az Mu a véletlenért sem akart nyerni, de fentebb ezt levezettem.

"de az én tippem 2-0 v 2-1."

A 2:1-es tipped eleve paradoxon, ez esetben a büntetőpárbajok lesznek előtérben.

avenger13 2009.02.25. 11:30:09

@Ferguson: nem értelek. miből gondolod, hogy az old traffordon minden bemegy majd? tegnap sem sikerült, és ha az inter "talál" egy gólt, ami azért nem kizárt, akkor egy olasz csapatnak kettőt lőni, nem egy hálás feladat. nem tipikusan bedőlős fal az. (nem szeretem az intert de azért ennyire nem egyértelmű a helyzet)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.02.25. 11:30:18

a mai real-pool meglepő lenne 0:0-nak... ha mégis, legalább lesz még egy izgalmas visszavágó (ez az egyetlen előnye az ilyen első meccseknek). ott (mármint a 2. meccsen) már úgyis dráma, és döntés lesz/születik :).

Walmer 2009.02.25. 11:33:10

@Itáliainagysándor: nyugi, haversrác. Nyilván nem dőlt még el semmi sem, de a United idegenben általában teleszart gatyával szokott játszani (magam sem tudom miért). Ennyire magabiztosan legutóbb a '98/99-es idényben fociztak.
És most Milanóban szerintem önmaguk idegenbeli játékához képest nagyon jók voltak. Többet lőttek kapura/ kapu felé mint az Inter, 50/50 volt a labdabirtoklás, pedig azért elég masszív az Inter középpálya, több helyzetük volt. Rettentő erősnek érzem most a Unitedet. És ezen az sem változtat, ha majd a Traffordon esetleg kapnak egy ötöst.

Itáliainagysándor 2009.02.25. 11:39:10

@Walmer: És ezt mind a 0:0-ról szűrted le?
Nagyon ügyes vagy, gratulálok!

Én mint semleges néző (effektíve rühellem mind2 csapatot), tegnap semmivel nem láttam jobbnak az Mu-t maximum abban, hogy az Inter játékosai elfáradtak, az utolsó 20-percben.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.02.25. 11:39:12

@giacinto: amúgy nem kötözködök, csak egy tavalyi szóváltásunkra utalnék vissza.

rivas? :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.25. 11:40:27

Szenzációs a poszt! :-)))

@mickeyknox: "mindig az a legjobb mecss, amit mindenki előre (itt is) lefikáz"

A "mindenki" alól vegyél ki engem: én előre megmondtam, hogy az Atlético-Porto lesz a nap meccse. És lőn.

A Real-Poolon szerintem is sokkal szórakoztatóbb küzdelem várható, mint az Inter-MU-n. Én még nem láttam olyan Real Madridot, amelyik hazai pályán ne támadólag föllépve hajtott volna az utolsó percig. Meg olyan Poolt sem, amelyik ne hajtott volna az utolsó percig.

neeskens 2009.02.25. 11:46:04

Az egyenes kiesés szakaszban a BL-ben, főleg az odavágókon olyan ritka a gólgazdag, változatos meccs, mint a fehér holló.Főleg a nagy rangadóknál, szinte mindig unalmas óvatoskodás. A már említett dolgok+ellenfél tisztelete stb. miatt igazából a védekezés dominál.

Lehet, hogy egy Inter/Manchester drukkernek ez jó meccs volt, de nekem pártatlannak nem. Jó fokmérő szerintem, ha egy kocsmában nézed társasággal. Ha jó a meccs,alig van beszélgetés és az is a meccset kommentálja. Tegnap a mi társaságunkban már a csajoknál a Brad Pitt kontra Bekem szépségverseny, a fiúknál meg a régi Milan hátvédsorok volt a téma a 2.félidőben.

mickeyknox 2009.02.25. 11:47:38

a traffordon sem lesz sokkal könnyebb a unitednek, ha mourinho megint a zanetti-cambiasso-stankovic-muntari középpályát küldi fel, sőt valószínűleg plusz 1 középpályás mínusz adriano. 11-espárbaj szagú az a visszavágó, szerintem.

krysal 2009.02.25. 11:50:51

@Csöncsön: Azért nekem rémlik egy, mikor Barclonában nyertünk 0-2re (Zidane, McManaman - mindketten átemelős góllal...), akkor a visszavágó tiszta alibizés volt. Igaz, Raul góljával vezettünk, de a vége egy izzadtságszagú 1-1 lett...

Azért remélem, elkapjuk a Pool grabancát (imádkozom érte), de nem mernék nagy összegben fogadni sajna... De, hogy több látvány lesz, mint a tegnapi Inter_MU-n, abban szemernyi kétségem nincs...

Lencse. 2009.02.25. 11:51:31

Nem mondom, hogy gólzápor lesz, de azért bízom abban, hogy Scholes megint betaglóz egyet harmincról.

Lencse. 2009.02.25. 11:52:40

Gerrard játszhat már? Ki hiányzik még a két csapatból?

krysal 2009.02.25. 11:54:23

@Lencse.: Elvileg játszhat, de az orvosoké az utolsó szó.

A Madridból szerintem Zidane és Roberto Carlos nagyon hiányzik, de Redondo is jól jönne...

Ferguson 2009.02.25. 12:04:35

@Itáliainagysándor: "A 2:1-es tipped eleve paradoxon, ez esetben a büntetőpárbajok lesznek előtérben." - mi van...?! :D Ezt komolyan nem értem. 2-1-el a united menne tovább. Milyen büntetőpárbajról beszélsz? :)))

IronRock 2009.02.25. 12:04:53

A tegnapi Inter-MU meccsre visszatérve. Mostantól sztem már nem a MU az esélyesebb, kellett volna lőniük legalább egy gólt. Kihagytak pár ziccert és ez a visszavágón meg fogja bosszulni magát, mert az Inter van olyan jó csapat hogy valahogy találjon egy gólt, José meg onnantól átáll megint az általa kedvelt 9-1 felállásra, élő falat rak védőkből Rooney-ék elé, és ezzel kihúzzák a lefújásig.
A MU-nak főleg az első félidőben volt sok esélye a gólszerzésre, mikor Rivas szerencsétlenkedett hátul Chivu mellett. Nem tudom Mourinho mit szedett hogy őt jelölte egy ilyen meccsen a kezdőbe, de Córdoba nem lehet annyira szar formában és kegyvesztett José-nál hogy ne ő kezdjen Rivas helyet... A szünetben szerencsére rájött a tévedésére és gyorsan korrigálta.

Walmer 2009.02.25. 12:09:15

@neeskens: "Lehet, hogy egy Inter/Manchester drukkernek ez jó meccs volt, de nekem pártatlannak nem. Jó fokmérő szerintem, ha egy kocsmában nézed társasággal. Ha jó a meccs,alig van beszélgetés és az is a meccset kommentálja. Tegnap a mi társaságunkban már a csajoknál a Brad Pitt kontra Bekem szépségverseny, a fiúknál meg a régi Milan hátvédsorok volt a téma a 2.félidőben"

Ja, ha a csajok nem az Inter-MU-t nézték, hanem Beckhamről, meg Brad Pittről beszélgettek, akkor biztos szar meccs volt. Ti a csajaitokkal jártok meccset nézni?????

Walmer 2009.02.25. 12:14:48

@IronRock:
"Mostantól sztem már nem a MU az esélyesebb, kellett volna lőniük legalább egy gólt. "

Ez tényleg jó. A Unitednak meg kell vernie az Intert otthon, hopgy továbbmenjen. Ennyi. Miből gondoljátok, hogy az az Inter, akinek Milánóban nem volt helyzete sem, majd Angliában gólt lő. Miből gondoljátok, hogy a MU, aki nem kapott gólt Milánóban, majd otthon fog. A ManU otthon sokkal jobb, mint idegenben. Ez tény. Egyedül a Juventust tudták az idegenbeli eredmény miatt kiejteni amennyire vissza tudok emlékezni.
Mindezek ellenére lehet, hogy majd Ibra 3szor varázsol, José meg Avada Kedavrát mond Sir Alexre, de nehogy már nőjenek az inter esélyei egy hazai 0-0 után.

krysal 2009.02.25. 12:15:01

@Walmer: Én igen! Párom már a segge egyik feléből felismeri akár Ramost, akár Cannavarót. Ilyet még én sem tudok:)

Itáliainagysándor 2009.02.25. 12:15:56

@Ferguson: Idegenben lőtt góllal, látom tisztában vagy a Bl-szabályaival.

Walmer 2009.02.25. 12:18:56

@Itáliainagysándor: miről beszélsz?
Idegenben lőtt góllal megy tovább 2-1-nél 0-0-ás első meccs után?????????????????????????????????? vagy büntetőpárbaj???
Amelyik csapat egy oda-visszavágós párharcban 0-0-ás első meccs után nyer, az továbbmegy és kész.
Egy ilyen blogon ezt magyarázni kell?

Ferguson 2009.02.25. 12:21:13

@Itáliainagysándor: 2-1-nél idegenben lőtt góllal? EMBER TÉRJ MÁR ÉSZHEZ! Olvasd már vissza légyszi, h mit írtam: "...de az én tippem 2-0 v 2-1." - hol jut ez esetben az inter tovább idegenben lőtt góllal.???!!! Először ezzel jössz, h "A 2:1-es tipped eleve paradoxon, ez esetben a büntetőpárbajok lesznek előtérben." - erre mondtam, h MI VAN??!! :D

Itáliainagysándor 2009.02.25. 12:22:04

@Ferguson: Nyugi csak vicceltem, remélem felborzoltam a kedélyállapotod...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.25. 12:24:43

@krysal:

Jó, a Barca ellen ki mer támadólag föllépni? :-)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.02.25. 12:24:51

@_benito: Inzaghi kezezős gólja?? :))

Tegnap egy ziccer volt azt Giggs cseszte el. ha másnak, a rosszul beadott labda ami méterekkel megy el mindenki előtt, v CR kapu közepébe tartó fejese, ami JC "bravúrral" véd ziccer annak gratulálok. :)

Nem rögzített helyzetből mennyi akció alakult ki az is érdekes. Míg nálunk szinte semmi a MU-nak 1-2.

Szvsz ahhoz hogy a MUnak legyen esélye gólt szerezni min 2 csatár kell a visszavágón, akkor viszont a védelme szenvedheti meg.

Mellesleg, a Bologna veszélyesebb támadásokat vezetett a hétvégén 0-1-nél, mint a MU.

Ferguson 2009.02.25. 12:25:29

@Itáliainagysándor: ha vicceltél, akkor jelezd egy smiley-val. Igen, valóban felborzoltad a kedélyállapotom (nem csak az enyém, hanem úgy látom walmer-ét is), de nem a vicceddel, hanem a badarsággal, amit írtál (és szerintem teljesen komolyan gondoltad, mert nem gondolkozol, mielőtt gépelsz...). Amúgy részemről lezárva a téma/vita. Üdv neked

krysal 2009.02.25. 12:26:10

@Csöncsön: Mondjuk inkább úgy, nem volt rá szükség. Egyébként említeném neked a tavalyi bármelyik El Classicot, kiemelten pl. a (khm), sorfal után lezajlottakat...

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.25. 12:29:11

@Ferguson: Batman az Maicon, benito után szabadon, ezért is tettem oda az illusztrációt;)

Itáliainagysándor 2009.02.25. 12:29:48

@Ferguson: Azért nem mert komolyan felakartalak idegelni, látom sikerült.
Sok sikert az 5-öshöz;)

Ferguson 2009.02.25. 12:31:25

@Great Cornholio: "Mellesleg, a Bologna veszélyesebb támadásokat vezetett a hétvégén 0-1-nél, mint a MU." - hehh :) persze, de a bologna hazai pályán tolta. Magkapjátok a traffordon majd a veszélyes támadásokat (és remélhetőleg a gólokat), ne aggódj :) Az meg, ha két csatárral állunk fel, nem sokban érinti a hátsó védelmi négyest. Abban ugyanakkor egyetértek, h a ManU-nak igazán nagy ziccere nem volt (giggs is kisodródva lőtt kapura...), talán csak roni fejese, ami a kapufát súrolta kívülről :(

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.25. 12:37:18

@Ferguson: szerintem Giggsnek azt a helyzetet meg kellett volna oldania úgy, hogy góllal végződjön (nem érdekel, hogy ki volt sodródva..)
:)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.25. 12:37:38

@Walmer:

Helyesen: "Ti a csajaitokkal jártok meccset nézni????? Hát buzik vagytok ti?????" :DDD

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.02.25. 12:39:13

@Ferguson: középpályán voltatok jobbak, mert Pak, Fletcher, giggs, carrick, mindegyike fegylemezetten védekezett, Pak, a kis kínai rendszeresen fogta MAicon mint a friss festék, de mikor Rooney bejött könnyebben mentünk át a kp-n. Az meg külön tészta, hogy miért nem lett belőle nagyobb helyzet, gondolom mert a meccs utolsó 10 percében már nincs annyi erő. Sokkal jobban szarnék, attól, ha Ferguson 1 csatárral állna ki, mint most.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.25. 12:39:52

egyébként nem értem mit értetlenkedtek: köztudott, hogy az idegenben lőtt gól duplán számít.

neeskens 2009.02.25. 12:40:18

@Walmer:
Ja,csajokkal, akik szabad akaratukból jönnek meccset nézni, meg isszák közben a sört.

Van a csajok közt aki él-hal a fociért, van akinek ez egy jó apropó az összeröffenésre.

Most ez gond? Meccset csak szakértő fiúkkal, 40 korsó sörrel, fingva-böfögve lehet nézni?
Én kimondottan szeretek a csajomnak játékosokról, nagy meccsekről sztorizni, mert nem annyira járatos a témában.

Calogero 2009.02.25. 12:40:58

"a Serie A biztos BL-résztvevője meg egynullra végzett az Európai Ligára hajtó angol csapat otthonában" - ezt mondjuk nem értem, de egyébként jó lett nagyon, bár Gallasék homevideójának titkos filmkockáiért nem biztos, hogy ölni tudnék

Klárensz 2009.02.25. 12:41:57

@Walmer:
Valóban, ha csajjal mész, akkor számíthatsz rá, hogy mindenről szó lesz csak a meccsről nem.

Én egyszer néztem meccset csajjal, akkor se én hívtam, hanem ő nem akart egyedül lenni, még azt is bevállalta, hogy az én haveri köröm lesz a társasága, ezen felbuzdulva más is hívta a barátnőjét. Csajok kapásból leültek háttal a kivetítőnek, és végig pofáztak, így hát a meccsnézés átalakult egyszerű kocsmázássá. A meccset nem nézte senki, már arra sem emlékszünk milyen meccs volt, egyáltalán abban sem vagyok biztos, hogy eredetileg meccset akartunk nézni.

mann 2009.02.25. 12:46:18

Egy dolgot elfelejtetek. Tegnap a MU védelme foghíjas volt. Evans a végén már szinte csak sétálgatott, annyira kész volt a sérült bokája. Az Old Traffordon az a Vidic fog helyette játszani, aki idén remek formában nyomja. Ez egyáltalán nem növeli az Inter gólszerzési esélyeit.
Osztom Walmer véleményét, otthon a MU lényegesen jobban teljesít mint idegenben. Eddig 50-50 % esélyt adtam mindkét csapatnak, most ez változott, szerintem 51-49 a MU-nak. :)
A tegnapi meccs alapján nem a MU-t kellene szerintem osztani (idegenben, Europa egyik legerősebb csapata ellen nem támadtak hurrázva 90 percen keresztül, mégis többször veszélyeztettek mint a hazaiak), hanem az Intert, amely saját pályáján nem nyújott meggyőző teljesítményt.
Ha egy edzőnek választani kellene, hogy hazai pályán, vagy az Old Traffordon játszva kelljen eldöntenie egy párosmeccs továbbjutását, szerintem kb. 100-ból 100 az előbbire szavaz.
Az Inter kontrázhat Manchesterben? A tegnapi meccsen, mikor mehettek volna sem tették meg, pedig otthon játszottak. Vagy esetleg idegenben egy másik Inter szokott pályára lépni, szélvészgyors, 90 percen keresztül fullspeeden közlekedő játékosokkal?

neeskens 2009.02.25. 12:46:47

@Klárensz: Na erre írtam én, hogyha jó a meccs, akkor nincs duma, ha meg szar, akkor jóhogy nem csüng rajta az ember, kivéve, ha a csapata játszik.

De mondjuk az már úgysem szórakozás, hanem ideggörcs,láncdohányzás, szívroham.Ld:Nick Hornby

giacinto 2009.02.25. 12:49:52

@_benito: tavaly jó volt.

idén alig játszott (~200 perc van mögötte), persze hogy hibázott a világ egyik legjobb csapata ellen.

krysal 2009.02.25. 12:50:32

@neeskens: "deggörcs,láncdohányzás, szívroham"

Aha, megvan. Rám ez vár ma este...

Klárensz 2009.02.25. 12:51:06

"Tegnap a mi társaságunkban már a csajoknál a Brad Pitt kontra Bekem szépségverseny, a fiúknál meg a régi Milan hátvédsorok volt a téma a 2.félidőben"

Na szóval, milyen meccsek lehettek, ha még a róluk szóló posztban még csak nem is fociról, hanem a csajokról van szó?

Klárensz 2009.02.25. 12:54:03

mégegyszer:
Milyen meccsek lehettek a tegnapiak, ha még a róluk szóló posztban sem fociról van szó, hanem a csajokról?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.02.25. 13:02:55

Inter
Gy D V G-A Pont
9 3 0 18 8 30
9 2 2 26 10 29

Hát azért az Internél nincs akkora különbség az otthoni és vendég közt sőt. Mivel az Inter nem a támadó attraktív támadófocit játsza, (mint az angol rohanok mint a mérgezett egér), hanem kivárásra lassítva a játékot.

neeskens 2009.02.25. 13:03:50

Amúgy a második félidőről beszélek, az első még egész jó volt.

A másodikból nekem csak Adriano pár szerencsétlenkedése, néhány lövés maradt meg.Meg a legvégén Rooney hozott életet a meccsbe.

spigo 2009.02.25. 13:03:56

hoppa (tudom kicsit off, de megis)
a vezeto bukmekerek felguggesztettek a fogadasi lehetoseget ara, hogy jovore az Antikrisztus lesz-e a Pool menedzsere, mert tul sok penzt tettek fel tobben is hirtelen arra, hogy nem...

avenger13 2009.02.25. 13:04:37

@mann: miért ne mehetne az internek jobban? ha a manunak mehet, az internek is. Egyáltalán nem biztos, hogy 100-ból 100 edző az első meccsen akarná eldönteni a párharcot.

@Walmer: nem állítottam, hogy ezt mondtad. csak megismételtem egy előbbi állításomat. Hiába játszott jól a Mu nem mennek vele semmire.

Itáliainagysándor 2009.02.25. 13:04:55

Amúgy van egy olyan sanda gyanúm, hogy a Cagliari mind2 csapatot elverte volna, ha a jelenlegi formáját nézzük :D

Azazello007 2009.02.25. 13:05:17

Ez a hülye sovinizmus kikészít. Nem kell keménykedni, szeretjük a focit, akármilyen meglepő, vannak lányok is, akik szeretik a focit. Döbbenet?

neeskens 2009.02.25. 13:12:08

Nézem az indexen az Arsenal-Roma összefoglalót.

Ez vicces meccs volt.Ilyen lúzer csapatot, mint az Arsenal, simán lehetett volna 3 közte. .

Aztán ott volt Gallas meg Touré, tényleg olyan volt, mintha egy gyors numera miatt késtek volna. Végül Vucinic igazgatta a farkát jól meg a fecske sportalsóban.

mann 2009.02.25. 13:13:06

@avenger13: "Egyáltalán nem biztos, hogy 100-ból 100 edző az első meccsen akarná eldönteni a párharcot." - ez így van, de nem ezt írtam, hanem azt, hogy az első meccsen otthon, vagy az Old Traffordon idegenben ;)

Valóban alig van különgség az Inter otthoni és idegenbeli produkciója között. Lehet, hogy ki is fog jönni nekik a lépés, de ehhez jóval többet kell a pályára tenni, mint tegnap.

Ferguson 2009.02.25. 13:16:10

Megértem az inter drukkereket, tulajdonképpen tényleg nem történt semmi különös tegnap. A manchester ugyan jobban játszott, de nem lőtt gólt, ami miatt bizony csalódott volt ferguson és a játékosok is a meccs után (láttam az interjúkat). Az a durva, h ezzel a 0-0-al nem csökkent jelentősen az inter továbbjutási esélye, sőőt majdnemh nőtt, mert a visszavágón három kimenetelből kettő nekik lenne jó (hacsak nem lesz 0-0...). Ugyanakkor kicsit el lehet vonatkoztatni az eredménytől, esélyektől és meg lehet nézni, h mekkora potenciál van még a csapatokban. Az inter kiábrándítóan támadott hazai pályán, valszű az OT-n sem fog jobban, a védelme viszont jobb lehet, ha visszatér materazzi és samuel. A manchester-nek a védelme (a nevek és a forma alapján) ennél csak jobb lesz és valszű támadni is jobban fog a csapat, még akkor is, ha mégse két csatárral állunk fel a visszavágón. Arról nem is beszélve, h a meccs ritmusa ennél gyorsabb lesz, ami szintén nem az internek kedvez majd. Szerintem az esély alapvetően 50-50% maradt, de több minden szól a manchester mellett, ha csapatokban rejlő potenciált vizsgáljuk. Ettől függetlenül ez a 0-0 inkább a manchesterre nézve veszélyes eredmény. Nah, megpróbáltam olyan korrekt lenni, amennyire csak lehet :D ManUtd 4ever

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.02.25. 13:17:54

a zinter a tegnapi játékával nehezen fog gólt lőni, és egy ilyen csapatnál az is fura, hogy figo az a lehetőség, akit a támadások segítésére be lehet küldeni. de (közhelyszótár elővesz) az egy másik meccs lesz, valószínűleg a tegnapiból nem nagyon érdemes levonni semmilyen következtetést, mert mindkét csapat tud másképp és jobban játszani és ha ez csak az egyiknek jön össze, akkor simán hozza a párharcot

Ferguson 2009.02.25. 13:20:05

Jah, és egy vmit elfelejtettem. A visszavágón az internek ezek után nincs veszítenivalója (a BL címvédő otthonában ki lehet esni...), az esélyesség terhe a MU-t fogja nyomni. Szal josé nem lehet elégedetlen az eredménnyel. Jó kis meccs lesz, annyi szent. Ha az inter focizni jön, akkor jók az esélyeink, ha rombolni, akkor kinéz egy újabb 0-0 :(

Everred 2009.02.25. 13:21:17

Tavaly az elődöntőkor is ez ment: a Barca majd úgyis talál egy gólt, satöbbi, satöbbi, aztán 90 perc alatt helyzetük nem volt.

Meg ez az away goal-fétis is megőrjít. Itt most gyakorlatilag sokan azt mondják, hogy mivel a United nem tudott nyerni a San Siróban, így az Inter az esélyesebb, mert az Old Traffordon úgyse nyer a United. Tényleg, sose szokott, arról vagyunk híresek, hogy idegenben alázzuk szét az ellenfeleket.

Nem azt mondom persze, hogy nem eshetünk ki, de hogy egy hazai 0-0 után az Inter lenne a favorit, ez elég vicces. Pláne ez a "mi van, ha talál egy gólt az Inter?". Mi van, ha a United találja az első gólt?

Cornholio: ha Rooney kezd, akkor sem konkrétan 4-4-2 lesz a visszavágón, csak Giggs tegnapi posztján nem Giggs lesz. Az öreg Ryan jól játszott, remekül tartotta meg a labdákat, de a védekezésben, a középpálya sűrítésében neki kevés érdeme van, az a Fletcher-Carrick páros munkája volt.

Messi88 2009.02.25. 13:22:09

hát nem tudom, az olasz drukkerek mire számítanak, ebből sima MU továbbjutás lesz, igencsak meglepődnék, ha nem.
Gyorsabbak, technikásabbak, agresszívebbek.Jelenleg ők a legjobbak
(persze csak a Barca után). Lehet, hogy ezen a meccsen ez kevésbé jött ki (nem láttam sajnos), de az OT-n ki fog

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.25. 13:22:38

@Azazello007:

Sőt buzik is vannak, akik szeretik a focit. Meg nagymamák is.

Különben tényleg jellemi a tegnapi derbiket, hogy ilyeneken folyik a szó. Meglássátok, a Real-Pool után (és közben!) mindenki Higuaín, Raúl és Torres zsenialitásáról fog értekezni.
:-)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.02.25. 13:24:03

Néztem én is a meccset, egyrészt kicsit szorítottam a Manchesternek, másrészt nagyon drukkoltam az Inter ellen :)

Én jól szórakoztam, szerintem nem volt unalmas, igaz, ziccerek sem voltak (Giggs magánakcióját tekintsük egy fél ziccernek). A United az első félidő alapján három gólos győzelmet érdemelt volna, aztán a második negyvenöt percre elfelejtettek focizni. Vagy nem akartak. Nem tudom...

Furcsa volt, hogy Rio Ferdinand milyen bizonytalan. A manchesteri védelemben az állandó fölény (mínusz második félidő eleje) ellenére ott volt a gól, rengeteg passzot elszórtak, bizonytalankodtak. Evanstől és O'Sheatől még elnézném, Ferdinandtól viszont sokkal többet vártam. Evrának sem volt jó napja. Ezt az interes fiatal szélsőhátvédet honnan szalajtotta Mourinho? Viszonylag kevés hibával játszott, meglepődtem rajta, hogy egyáltalán lehetőséget kap ilyen nagy meccsen.

Nálam a citromdíjat Ibrahimovic kapja, ahhoz képest, amennyit vártak tőle, teljesen láthatatlan volt. Az első félidő játékosa Cristiano Ronaldo, a másodiké meg mondjuk Zanetti.

neeskens 2009.02.25. 13:26:04

Amúgy tényleg ott ül ma Szalai a padon?

krysal 2009.02.25. 13:26:24

@Csöncsön: "Higuaín, Raúl"

Ha csak az ŐK zsenialitásáról értekeznek holnap, roppant boldog leszek. Torres maradjon ki inkább:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.25. 13:32:54

@krysal:

És ha 4-2 lesz, és Torres lövi a Pool két gólját?

Hm?

giacomo 2009.02.25. 13:33:51

Nem rossz csapat az Inter (olasz viszonylatban végképp nem), de hogy egy hazai x után nőttek volna az esélyei a ManU ellen, azért ez így ebben a formában igen komoly baromságnak tűnik.

krysal 2009.02.25. 13:35:50

@Csöncsön: Hát, ebben az esetben Torres (a jól bevált mondattal élbe) szarjon sünt - én meg komplett idegbeteg leszek.

...de, ha így nézzük, ez lenne a legtipikusabb Real Madrid eredmény, nem?

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.25. 13:37:13

@Csöncsön: 90 perc alatt a Liverpool első csapata utoljára majd egy éve kapott kettőnél több gólt - 0-3 az old Traffordon. (A Ligakupás baromkodást nem számoltam.)
;)

Walmer 2009.02.25. 13:44:35

@neeskens: "meg isszák közben a sört"
Igaz én is ismerek ilyen nőket, de a nagyátlag nem ilyen. Volt egy quasi barátnőm, aki a "Mondj 3 focistát"-ra azt válaszolta, hogy Détári lajos, meg Lisztes Ferenc.
Egyébként igen, focimeccset 40 korsó sörrel kell nézni férfitársaságban. Pontosan. Tudom ódivatú vagyok, meg ultrakonzervatív, de ez van.

Azazello007 2009.02.25. 13:44:54

@neeskens: nem. Raul, Higuaín, Saviola a csatárok.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.25. 13:46:01

@donnelly: @krysal:

A "hivatalos" tippem nekem is inkább 2-1. Ezzel legyen boldog a visszavágóra, aki akar. :-)

Walmer 2009.02.25. 13:46:49

@neeskens: a dohányzós rész így van:-)
Én egyszer a Hársfában, Egerben egy doboz barnaszofit rántottam el egy ManU-Porto meccs alatt, pedig 4-0 lett.

neeskens 2009.02.25. 13:49:46

@Walmer: Bocs, de ezt nem hagyhatom ki: ha az én csajom nem tudna 3-ig számolni én se vinném társaságba meccset nézni. :-)

neeskens 2009.02.25. 13:52:01

Szalai miatt meg szomorú vagyok, napokig ezt nyomta a Nemzeti Sport nagy dérrel-dúrral, hogy Puskás után először, meg mittomén

Walmer 2009.02.25. 13:52:57

@neeskens: értsd, többet nem tudott, vagy értsd:
Détári Lajos, Lisztes Ferenc, ööööööö....:-)

Walmer 2009.02.25. 13:55:01

@Great Cornholio: valóban nincs nagy különbség. csak annyi, hogy idegenben már 2szer kikaptak, otthon meg egyszer sem...

krysal 2009.02.25. 13:56:13

@Walmer: Walmer, földi! Mondjuk mi más helyeket preferálunk, de akkor is:) Eger rulz:)

@Csöncsön: Én ugyan nem lennék elégedett, ismerve a poolt...... Szóval NE a próféta beszéljen belőled...

Tika_ 2009.02.25. 14:01:41

Én is ünneprontó leszek: szerintem _kivételen_ tényleg vannak jó poénok a posztban. Főleg az Oscaros áthallás tetszett. A nácis mondjuk nem kellett volna.
Tököm, hogy az MU is tegnap játszott (a Milan az Uefában ég), úh ma semmi számomra érdekes meccs nem lesz :(. Lehet, hogy a Juve-Dinamoba belenézek…
Tizensok BL-győzelem, mint előrehozott döntő – mivan??? donelly, akkor te félsz az észak-európai népek rablóhadjárataitól, és szerinted a görögök az emberiség szellemi nagyjai? ;)

Szvsz nőkkel sokkal jobb meccset nézni... Normálisabban viselkednek, és lazábban fogják föl.

Tika_ 2009.02.25. 14:03:34

bocs, _kivételesen_
egyre zöldebb leszek, mint Hulk... :röhög:

avenger13 2009.02.25. 14:04:36

@mann: szerintem az sincs így. josé esetében végképp nem. nem hiszem, hogy reszketne az old traffordtól. persze nem állítom, hogy szomorú lenne, ha otthon nyertek volna.

Walmer 2009.02.25. 14:04:53

@Tika_: "és lazábban fogják föl."
Pont ezért szar velük meccset nézni:-)

Walmer 2009.02.25. 14:06:46

@krysal: Ne örülj, csak két évet voltam ott a fősulin:-)

krysal 2009.02.25. 14:08:32

@Walmer: Legalább a tapasztalat megvan. Te el tudod képzelni, milyen érzés egy megnyert bajnokság után az Egál koccintósával ünnepelni:)

avenger13 2009.02.25. 14:17:40

@Ferguson: és a többiek. nem vagyok inter drukker, ellenszenvesek nekem, de egyáltalán nem értem, hogy miből gondoljátok, hogy otthon majd a manu többet fog mutatni. sir alex tiszteli annyira josét és viszont, hogy nem fognak egymás torkának esni, és nagy iramú meccset játszani, ha a mu akarna is, az inter tuti nem és ott fogják lassítani a játékot ahol tudják. (josé ahhoz nagyon ért, hogy hogyan ölje meg a másik csapat játékát.) az egész csak azon múlik, hogy ki lövi az első gólt. nem nőttek az inter esélyei, csak a manu esélyei sem. olyan mintha nem történt volna semmi.

a manu van jobb formában, de citromdíj ibrának stb stb. mindezek ellenére HA az inter szerzi az első gólt akkor nagyon kemény meccs lesz. akárhogy lehet gólt szerezni, mázlival bármivel, nem kell feltétlenül senkinek élete formáját hozni.

Nem tudom ki írta már, de nem lehet következtetéseket levonni ebből a meccsből. A második teljesen más lesz, még akkor is, ha büntetőpárbaj lesz a vége. mindenki tudja, hogy egy kapott gól, ott sokkal többet számít, mert azt helyben lehet már csak kijavítani.

Henke 2009.02.25. 14:22:25

@IronRock: mivan? az Inter nem rúgott hazai pályán gólt... akkor ki az esélyesebb?

@krysal: Eger rulz :)

@neeskens: igen, a Nemzeti Sport nyomta... :)

Walmer 2009.02.25. 14:23:02

@avenger13: Senki nem mondta, hogy a párharc eldőlt. csak annyit írtunk, hogy egy milánói 0-0 után, ne az Inter legyen már az esélyesebb.

avenger13 2009.02.25. 14:27:43

@Walmer: ez igaz. szerintem továbbra sem változott semmi. ugyanannyi esélye van bármelyik csapatnak, talán a mu van kicsit jobb formában, de ez semmit sem jelent.

Walmer 2009.02.25. 14:28:02

@krysal: na, akkor egy utolsó egri megjegyzés.
Az Egal koccintósa nekem, bevallom, kimaradt.
Ami volt: Hársfa, Servita söröző, Süsü a Leányka utcában, volt az az éjjel-nappali (Bagoly talán?), Alabárdos, bármelyik csehó a sétálóutcában, and many, many more:-)

Messi88 2009.02.25. 14:30:08

Szerintem ez a vita így már elég értelmetlen.Mindenki ragaszkodik a véleményéhez, 2hét múlva úgyis meglátjuk, kinek lesz igaza

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.02.25. 14:45:59

@Tika_: Ja, amikor nem posztot írok, akkor kódexet másolok, vagy tonzúrát nyírok. A magyarok meg az arabok szerencsére idáig nem jutnak el, viszont a múltkor jöttek a vikingek, és elvitték egy félkész posztomat, és majdnem meg is erőszakoltak...

Ronal-d'oh! 2009.02.25. 14:54:10

Meg kellett volna verni ezt az Intert, de nem osztott úgy a gép, hogy bemenjenek az egyébként ordító helyzetek. Első félidőben lefociztuk a taljánokat, a második kiegyenlítettebb volt, de két hét múlva kicsit komolyabb csapat lép majd pályára.

Fletcher meg nagy balfasz volt tegnap, de Carrick se volt élete formájában.

neeson 2009.02.25. 14:55:33

Azért gondolják olyan sokan, hogy otthon többet fog mutatni a MU, mert mióta világ a világ hazai pályán klasszisokkal jobbak, mint idegenben. Ez idén is pontosan így van. Ezért sokkal valószínűbb azt feltételezni, hogy a MU lesz jobb a következő meccsen, nem pedig az Inter. Mourinho taktikája meg az volt, hogy a hazai meccset feladják és idegenben nyernek?...dear sweet mother of god
Tudatosságot feltételezni az Inter játéka mögött nekem kicsit megmosolyogtató, szerintem orbitális blama volt amit csináltak, le kellett volna focizniuk az ellenfelet, ehelyett örülhetnek az iksznek. Az eredményben még nem is jött ki a különbség.

Azt a feltevést pedig, hogy miután idegenben nem győzött a MU, csökkent az esélye a továbbjutásra nehezen lehet a jóízlés határai közt lereagálni. Nem tudom egyesek hol élnek.

sempreLippi 2009.02.25. 15:01:16

mintha arról (is)menne a vita, ami persze régi kérdés; hogy a 0-0 úgy általában a hazainak vagy a vendégnek jobb-e. én mindig is a hazai felé hajlottam (ebben az esetben, a játék képe alapján meg különösen)

ha az inter szerez vezetést kinn, nagyon nagy szarba kerül a manu. ha a manu, az inter még egy góllal is továbbmehet (pont, ahogy azt mour egyszer már meg is csinálta)

úgyhogy ma este vérünket egy idegenbeli gólért
VINCI PER NOI MAGICA JUVENTUS

Asidotus 2009.02.25. 15:09:03

@krysal:
Földi!
Én is egri vagyok.
Remélem ma jól elverjük a Chelsea-t, de legalábbis rúgunk 3 gólt!

krysal 2009.02.25. 15:11:39

@Nűnű: Szívemből beszélsz, üdv a klubban, bár most jobban aggódok a Pool miatt.......... Remélem a Madrid átmenti a szombati formáját mára....

Walmer 2009.02.25. 15:13:46

@sempreLippi: Csak azt felejted el, hogy ha már otthon sem voltak képesek gólt rúgni, akkor idegenben? Miért szerezne vezetést az Inter Manchesterben? Miért ne tudna az Old Traffordon 2 gólt rúgni a Manu, akár egy Internek. Valaki említette a Barcelonát. Akkor is null-null volt, aztán nem talált gólt a Barca egyet sem a Traffordon. Ettől még továbbmehet az Inter, de az most már tényleg minősített esete a szarrágásnak hogy már az X-edik ember jön azzal, hogy de jó most az Internek

calciomax 2009.02.25. 15:23:31

Nem tudom miért írjátok hogy nem volt helyzete az Internek szerintem a meccs legnagyobb helyzetét pont a balf@sz Adriano hagyta ki amikor eltörte a labdát, 8m-ről se védő nem volt rajta jól is jött Vandersar meg feküdt..........és így is kb.fél méterrel "lőtte" fölé.

sempreLippi 2009.02.25. 15:33:31

@Walmer: merészeltem megemlíteni, hogy az eredmény nem rossz az internek. lehet nem néztél elég nemzetközi meccset életedben, ha olyan kérdéseket írsz le hogy
"Miért szerezne vezetést az Inter Manchesterben?"

egyébként szerintem jobb a manu, nem szeretem az intert, ahogy a szart rágni sem

jawbone 2009.02.25. 15:39:55

SAF eddigi tizenharom talalkozasukbol mindosszesen EGYSZER verte meg Jose-t (ebben benne van a Porto is,nemcsak a Cselszki)
ez esetleg elgondolkoztathatna barki MU szurkolot?
valszeg nem lol

szferi 2009.02.25. 15:46:03

@jawbone: eddig ez volt a legnagyobb hülyeség amit eddig leírtak. José úgy vergődött tegnap a kispadon, hogy öröm volt nézni, az előzetes nagyszájúskodása ellenére fogalma sem volt, mi a faszt csináljon.

szferi 2009.02.25. 15:47:08

Persze egyszer a zte is megverte a mu-t, van remény mindenkinek.

avenger13 2009.02.25. 15:49:48

@jawbone: @sempreLippi: a mu fanok nem akarnak arra gondolni, hogy az inter gólt is rúghat. szerintük egy fatökű csapat. lehet, de a zte is rúgott gólt a munak, így minden megtörténhet. ennyit erről. josé meg nem fogja hagyni, hogy a mu a saját játékát hozza, mert ez igen naiv elképzelés. nem is fog nagyon támadni, egy-két ilyen előrerúgom ibranak megoldás előfordulhat max. aztán majd a többit a 11esek eldöntik.

Lehet simán nyer a Mu főleg ha az elején betalálnak, akkor meg majd kapjuk a pofánkba, hogy "mi megmondtuk" :)

jawbone 2009.02.25. 15:58:23

@szferi:
baratom, csak neked-csak itt elarulom hogy Jose a meccs elott azt josolta hogy OT-n 11esek fognak donteni, amig az oreg skot alkesz azt, hogy mar Milanoban golt rug az MU
dontsd el most te, melyik jott be
en nem velemenyt mondtam, csak emlitetettem egy adatot, amire te kijelentetted hogy "ez az eddigi legnagyobb hulyeseg".. mintha ezt vitatni kellene vagy lehetne

butatót 2009.02.25. 15:58:39

@jawbone:
Jajnemá! Ez kb. olyan, mint amikor a riporterek elmondják, hogy A és B csapat közül az A az esélyesebb, mert az egymás elleni mérlegük 4-1. Utána meg kiderül, hogy a meccseket 1935-ben, 42-ben, 60-ban, 61-ben és 80-ban játszották. :)
Ha Csozé vezet 12-1-re, szerinted akkor is neki volna több esélye, ha a Felcsútot vezetné a MU ellen? :D
Persze ettől még lehet, hogy az Inter lelépi az unitedet, de nehogy már valami számmisztika miatt...

butatót 2009.02.25. 16:02:48

Egyébként meg felesleges mikrométerrel méricskélni, hogy ez a 0-0 meg a mutatott játék kinek a helyzetén és esélyein javít 0,0001%-kal. Az esélyek szerintem lényegében nem változtak (fele-fele szerintem). Bizonyos szempontból mindkét tábornak igaza van, de mivel nem tudjuk, ki lövi az elsőt az OT-n (ha lő egyáltalán valaki), nincs sok értelme jósolgatni.

Walmer 2009.02.25. 16:05:03

@sempreLippi: lehet, hogy egy picit többet láttam, mint te? talán azért nem írok olyanokat, hogy de fasza eredmény ez a 0-0 otthon, majd idegenben eldöntjük a továbbjutást?

jawbone 2009.02.25. 16:05:46

@Yamamoto Isoroku:
batorkodtam megemliteni hogy 2 kulonbozo csapattal buntette az MU-t nem egyszer es nem ketszer
de mindegy, legyen nektek igazatok
ha az edzo szemelye neked "valami szammisztika" ugyi
mellesleg nem vagyok Inter szurkesz, sot inkabb utalom oket de azert ez a Felcsut duma kicsit eros, nem gondolod?

Walmer 2009.02.25. 16:10:13

@jawbone: Eddig a brazilok csak egyszer tudták megverni Magyarországot. Logikusan következik ebből, hogy mi vagyunk az esélyesei, az egymás elleni meccseknek, ugye?

Walmer 2009.02.25. 16:12:44

@jawbone: Ja, több különböző brazil válogatottat vertünk nem is egyszer

Everred 2009.02.25. 16:20:03

United v olasz klubcsapat az Old Traffordon:

15 meccs, 11-2-2-es mérleg.

Csak hogy én is bedobjak valami rendkívül izgalmas statisztikát. Egyébként meg ne misztifikáljuk túl Mourinhót: elismerte, hogy a meccs előtt nem írta volna alá a 0-0-át, most viszont örül, hogy nem kaptak ki, mert a United nagyobb intenzitással játszott.

jawbone 2009.02.25. 16:21:08

@Walmer:

nem egeszen ertem miert ne kellene szamitasba venni hogy Jose speciel kurvara ismeri az MU-t, es bizonyitotta mar joparszor:tudja hogy kell elverni oket, akar OT-on is

Walmer 2009.02.25. 16:27:15

@jawbone: Sir Alkesz, meg egy párszor már bizonyított olasz csapatok ellen a Traffordon, pontosan tudja hogy kell legyakni őket. Roma, Milan (7-1, 3-2) csak az utóbbi két évből.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.25. 16:32:39

Inter-MU, szinte borítékolható volt a 0-0, úgyhogy nem értem mi ez az ógás-mógás. Ameddig érvényben van az idegenben lőtt gól szabálya két hasonló képességű csapat meccsén ez lesz az egyenes kiesésnél, ha csak nem talál az egyik az elején egy gólt. Egy pompás képzavart bedobva, vájt füllel egy ilyen meccset is lehet élvezni.

@imici77: Az Arsenal-Romával kapcsolatban meg csak azt tudom mondani, mint tegnap éjfél körül:

Most gratulálnom kell, ennyivel mindenképpen jobb volt ma az Arsenal, megérdemelten nyert. A mi csapatunkból csak Motta nyújtott kiemelkedőt, volt egy egészen pazar gólt érdemló piszkája. Voltak ezenkívül is szép momentumaink, de a második félidő elején fölrémlett egy nagyobb zakó is, szerencsére Bendtner és tanítványai kihagyták, a kihagyhatatlant is. Nekünk is volt sanszunk az egyenlítésre, de az Arsenalnak voltak nagyobb helyzetei voltak. A tizenegyes fújható volt, bár talán Mexesnek nem kellett volna odacsúszni (ő maga is pont ugyanezt nyilatkozta a meccs után). Ami legjobban idegesített, hogy több labdát adtunk el, mint az Adidas és a Nike együttvéve.

Az ágyúsok lépéselőnybe kerültek, de van remény továbbjutásra, ahhoz viszont mainál sokkal jobb játék kell.

Azért továbbra is Forza Roma!

Ja és Juninho Pernambucano szabadrúgás gólja nem volt semmi.

badblood 2009.02.25. 16:33:12

Csajos meccsnézés: legutóbb pl. az EB-t nézte velem együtt az asszony, (de a VB sátrakba jött velem, amikor tudott), állandóan ezt hallgattam tőle: de hülye vagy te, hogy az oroszoknak drukkolsz :D
De néhány BL meccsre is velem tartott a kocsmákba, és mindig nagyon jól érezte magát, egyszer azt találta mondani, hogy sokkal fílingesebb, mint élőben a "stadionban" megnézni egy magyar bajnokit. -utoljára a Fehérvár-Grasshoppers uefa selejtezőn voltunk a Sóstói Stadionban...

jawbone 2009.02.25. 16:36:48

@Walmer:
jolvan akkor, haver,ez igy suketek parbeszede ugyhogy reszemrol inkabb mentem alapozni a mai meccsekre :P

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.02.25. 16:44:08

@popp: olvasom, olvasom :) (köszi a gratulációt, a csatát megnyertük, a háború folytatódik)

olvastad az én mondanivalómat is a meccsről? Kb egyetértünk. Jó meccs lesz a visszavágó, mivel szerdán lesz, nézhetnénk együtt. :) (bár babonából sokkal jobban szeretem egyedül nézni)

Sztem is fújható volt a tizi.
Szerezhetett volna gólt a Róma.
Nyerhettünk volna 2-vel, 3-mal is.
A visszavágó teljesen más lesz.
Örülök, h végre JÁTSZOTT és AKART a csapatom.
Jelenleg is 50%-ot mondok a továbbjutásra.

Korrekt a véleményed, nagyon.

Strigo 2009.02.25. 16:47:01

Az Öreg taktikailag most nagyon átverte special one-t. Aki látta a meccset, és ért is a focihoz, az észrevehette hogy az egy csatár ellenére ez egy támadóbb alakzat volt, mint a 442, legalábbis az inter gyémánt-középpályája ellen. Carrick és Fletcher szűrtek középen, előttük Park, Giggs és Ronaldo húzták szét az olaszok (vagyis egy olasz, meg sok légiós) védelmét. Ha számot kéne mondani rá, ez egy 4-2-3-1 volt, csak sajnos Berbának nem ment tegnap este, meg hát Julio Cesar is jó napot fogott ki.
Az Inter meg nem tudom, mit gondolt, hogyan fognak gólt szerezni. Ibrát az első félidőben Evans tüntette el, a másodikban gondolta, hogy majd O'Shea oldalán próbálkozik, de Knézy Jenő klasszikusával élve "nem sok sót evett meg". Legjobbjuk a kapus, meg a LEGOhajú balhátvédjük volt.
Hogy több esélyük lenne a visszavágón? Az eredmény alapján ugyanannyi, mint az első meccs előtt. A mutatott játék alapján meg sokkal kevesebb. Vidic és Rooney játszani fog két hét múlva, ami szintén nem növeli az olaszok esélyeit. Ha "találnak" egy gólt, akkor lesznek igazán elverve.

butatót 2009.02.25. 16:47:31

@jawbone:
A Felcsút persze, hogy sarkítás volt. Csak arra akartam a magam félénk módján rámutatni, hogy az a tény, hogy Csozé legyakta az öreg alkeszt a Portóval meg a Cselzivel, nem garancia rá, hogy az Interrel is menni fog. Persze attól még elismerem, hogy Csozé nagyon ismeri a skótot és biztos nem könnyíti meg a helyzetét.

"de mindegy, legyen nektek igazatok"
Kik azok a nektek? Nem vagyok MU szurkesz, szerintem is a Real-Pool lesz az előrehozott döntő ;)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.25. 16:58:21

@imici77: A Beckett's-ben néztük, ahol kihasználva, hogy mindenütt máshol az Inter-MU adják, a Barca meccsét illetve a mienket tűzték műsorra. Nagyon vicces ám az ilyen, amikor bámulod képernyőt. De ött percenként kéred a 90 fokkal arrébb álló tévét bámuló Barca drukkereket, hogy ne ugráljanak már bele képbe. Mondjuk azért a korsó Heineken 900 forintos ára kissé szíven ütött, a Fácán viszont hétszázé' folyt.

Amúgy ez a Sport Pubokban párhuzamosan több meccs nézése is megérne egy posztot, mert nagyon vicces szitukat szül.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.02.25. 17:02:59

@popp: jobb sört patakoztatni, mint meccset! :) (hamár folyt az a Fácán :)).

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.02.25. 17:03:38

@popp: hamarosan kitaláljuk, aztán foglalunk asztalt :)

Lencse. 2009.02.25. 17:05:29

@popp: 900 Ft-os sör, atyaég. Valószínűleg kérnék egy pohárral, és minden Ronaldo műesésnél innék egy apró kortyot, abban bízva, hogy kitart a meccs végéig. :)

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2009.02.25. 17:09:43

Lencse: Ja, mióta profilt váltott a Becketts, azóta már a Guiness ára is négyszámjegyű náluk - sajna. Márpedig egy BL meccsre egy Guiness nem elég...:(

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.02.25. 17:11:00

@Lencse.: @Vészmadár: ha továbbmegyünk, akkor hajlandó vagyok kifizetni néhány sört, még így is :)

giacinto 2009.02.25. 17:11:14

Miért szerezne vezetést az Inter Manchesterben?

mert a United támadóbb lesz és több terület lesz hátul. ;)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.02.25. 17:11:56

@Lencse.: Kérlek szépen az a sör az első félidő feléig nem tartana ki. :))

@Strigo: Szerintem meg rooney játéka épphogy növeli az esélyeinket, mivel most a sérülések miatt alacsonyak a védőink így jól jön egy törpevaddisznó ellenfélnek, plusz egy középpályással kevesebb, amit így könnyebb átjátszani . De meglátjuk.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.25. 17:12:36

@Lencse.: És ami legsunyibb a dologban, hogy a asztalon nem volt sörlap, úgyhogy gyanútlanul ki is rendeltünk egy kört.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.25. 17:24:02

@imici77: Nekem jó néhány haverom is csatlakozna, és valszeg a romanista nicknéven kommentelő tag is.

England win The Ashes! 2009.02.26. 02:07:00

A poszt legszebb mondattöredéke:

"...a Coventry Best góljával kiejtette a Roverst az FA kupából..."

Bár lassan két évtizede az Arsenal felé táplálok gyengéd érzelmeket, de idén néha (hangsúlyozom: NÉHA!) perverz módon megcsalom a Sky Blues-zal. Úgyhogy reszkess, CSZKA London, mert izzani fog a Ricoh!

United82 2009.02.26. 07:53:34

volt szerencsém a helyszínen látni az Inter-Unitedet. Úgy látszik teljesen más a tv-ben , mert élőben főleg az első félidő szenzációs volt, legalábbis a részünkről mindenképp, de az olaszokat is sokkolhatta, mert simán le lettek énekelve az olaszok, pedig kicsit többen voltak:)
A második félidő már kiegyenlítettebb meccset hozott, de érdekes volt látni hogy Ronaldo,Berba és Giggs mekkora alibi focit nyomtak a második félidőben, ha akkor Fergie akart volna igazán valamit behozza Rooneyt és Tevezt és ők végig vittek volna egy támadást. Én teljesen meglepődtem hogy az Inter hazai pályán mennyire impotens volt, a félig sérült Oshea és a 2 fájdalominjekcióval játszó Evanseel felál védelem ellen. Egy fegyverük volt hogy felívelték Adrianonak és Ibrának akik többnyire lefejelték Riot és Evanst de a lepattanókat a mindig ott sertepertélő Fletcher v Carrick szerezte meg. a Visszavágón lesz Vidic aki sok párbajt fog nyerni és előrébb játszhatnak a kpályások. A hangulat óriási volt és remek meccs volt. Olvasva itt a hozzászólásokat a tv-ben máshogy látszódtak a dolgok:)

Ami az esélyeket illeti, ha a San Siroban képesek voltunk egy félidőt fölénybe játszani és kialakítani sok-sok helyzetet akkor ez az OT méginkább így lesz. Kemény meccsen de tovább fog jutni a United.

FYM13 2009.02.26. 15:06:03

@calciomax: Adriano az utóbbi időben abszolút az Inter kerékkötője, nem értem miért kell erőltetni a "bizalmat szavazást". ha gólt szerez v előkészít, még abból is csak a baj van...
kár,h az Inter nyáron nem ment rá vmi értelmes támadóra, így egyedül Ibra veszélyes csak.
süti beállítások módosítása