Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

La Liga, 24. forduló - Az izgalmak fokozódnak

2009.02.23. 13:00 pancho_sanza

Az idei szezon másról sem szól, mint a Barcelona győzelmi sorozatairól. Nincs olyan kiosztható cím, amelyet ne ítéltek volna már előre a katalán csapatnak, edzőjének vagy valamely játékosának. Ehhez képes immáron három forduló óta akadozik a gépezet, és senki nem tudja, mi történik éppen. Ezzel párhuzamosan a címvédő Real Madrid már nagyon sok ideje nem képes pontokat veszíteni. Raúlék csak azt sajnálhatják, hogy az utolsó elvesztett mérkőzésükön erősen tartalékos felállásban kellett szerepelniük, mert így a bajnoki cím továbbra is elérhetetlen távolságban van tőlük. A héten ráadásul a Bajnokok Ligája történetének egyik legérdekesebb párharca következik, ami egy kicsit háttérbe szorítja a bajnoki versenyfutást. Jelenleg egyébként úgy tűnik, hogy minden élcsapat számára fontosabb az európai kupaforduló az aktuális bajnokinál, pedig könnyen előfordulhat, hogy lesznek közöttük olyanok, akik így menthetetlen helyzetbe hozzák a szezonjukat. Elsősorban az Atlético Madridra és a Valenciára gondolunk, akiknek bajszát már az újonc Málaga rángatja. Esett 22 gól. Tovább után részletek:

Vannak olyan pillanatok, amikor az ember tudja, hogy valamilyen módon értékelnie kellene a történelminek gondolt mérföldkövet, azonban nincs olyan szó, amellyel méltóképpen kifejezhetné a teljesítmény páratlanságát. Bármilyen dicsérő szó, vagy elismerés még korai lenne. A pályafutás megítélésénél vajmi keveset számít majd a Sporting vagy a Betis ellen elért dupla. Pusztán statisztikai adat. Olyasmi, mint a tavalyi vagy éppen az egy évvel azelőtti bajnoki cím. Minél távolabbról vizsgáljuk, annál változatosabban értékeljük, hogy mennyit is ért ez valójában. Tizenkét pont hátrányból például sokat. Kilenc győztes mérkőzés után meg keveset. Kapaszkodni mindenbe lehet, de vannak helyzetek, amikor nem mindenbe érdemes. A Real Madrid nagyon megverte a Sportingot és a Betist. Az eredmény önmagáért beszél. Nem kellett hozzá komoly játékerő, géniusznak becézett játékosok, a vonal mellett ugráló, ösztönösen zseniális szakember, elég volt két közepes balhátvéd, egy kiöregedő, egy be nem érett és egy Bajnokok Ligájába be sem nevezett csatár, két világklasszisnak egyáltalán nem nevezhető védekező középpályás. A spanyol bajnoki mezőny ellen ennyi is elegendő, de ez legyen a spanyol bajnoki mezőny problémája, mert Madridban már a Liverpool elleni ütközetre készülnek. Sorsfordító mérkőzés lesz a csapat és kapitánya szempontjából egyaránt, ugyanis ha valami jobban számít, mint az újoncnak lőtt dupla, azt egy tucatnyi BL/BEK serleggel átitatott párharcon belül érdemes keresni. A hollandtalanított Real Madrid nem esélytelen a Liverpool ellen. Sőt bizonytalanná tesz minket Juande Ramos csapata, amelyik tíz bajnoki alatt tökéletesen elrugaszkodott Schuster bármilyen szakmai gondolatától is. A játékosok – a minden védőpozícióban megforduló Sergio Ramos vezetésével - láthatóan élvezik a rugalmas szerepköröket. Rafa Benitez legyen a talpán, aki kitalálja, mire számíthat szerdán. (Real Madrid – Betis 6-1) Claude Puelnek nem nagyon kell a fejét törnie. A számára kijelölt ellenfél nem éppen a változatos taktikai repertoárjáról nevezetes. A Barcelona játékrendszere még egy kamcsatkai halász előtt sem ismeretlen. Ettől persze ugyanúgy foghatatlan, mert a katalánok legyőzéséhez elengedhetetlen legalább két jó szélső egy remek osztogató középpályás és egy megingathatatlan védelem. Ez utóbbiból például határozottan nem állt jól az Espanyol és a Betis sem, aztán valahogy mégis sikerült pontot rabolniuk az éllovastól. A városi derbi még védhető lenne az emberhátrány felemlegetésével, amely egy kicsivel sem volt indokolatlanabb, mint az őszi mérkőzésükön utolsó utáni pillanatában befújt büntető. Ha így nézzük, az Espanyol mindössze visszakapta a három pontját, de a szituációból adódóan ez most jobban fájhat a Barcelonának. Ugyanis most meg kell magyarázni a Betis elleni szerencsétlenkedést is. Az a mérkőzés a magyar sporttörténelem egyik emlékezetes eseményéhez hasonlítható, amelyben Kovács „Kokó" István élete első komoly címmérkőzésén lépett szorítóba. A Barcelona olimpiai bajnokunkhoz hasonló technikai fölénnyel irányította a mérkőzést, aztán végül örülhetett, hogy a másodosztályból érkező Oliveria pontosságban jelentősen elmarad Chacón jobb kezétől. Emana rendszeresen megelőzte a katalán védők és középpályások által hagyott csapdát, simán kitette a poszt-sevillai formáját idéző Daniel Alves helyén felfutó társnak, aki némi sprintet követően máris lövésre vagy centerezésre alkalmas szituációban találta magát. Nem jön jókor a Lyon elleni mérkőzés. Különösen akkor, amikor sérülések és egy szokásos Eto'o sziporka is hátráltatják a csapat kiteljesedését. Az edzői feladat adott. Vissza kell vezetni a csapatot a győzelmi ösvényre, mert sikerélmény nélkül a játékosok nehezebben vonatkoztatnak el a két éve megélt bajnoki bukástól. Pedig mindössze az eredményesség különbözteti meg az idei Barcelonát a tavalyitól. Guardiola állítólag jól tudja motiválni a játékosait. Eljött a pillanat, amikor megvillanthatja kvalitásait, hiszen figyelemre méltó győzelmi sorozatot még a szedett-vedett címvédő is fel tudott építeni. S nem tűnik úgy, hogy komoly szakmai tevékenység szükségeltetett hozzá. (Barcelona – Espanyol 1-2)

A sorsoláskor még úgy tűnt, hogy az Atlético és a Villarreal is verhető ellenfeleket kapott a Bajnokok Ligájában, de a mérkőzések közeledtével egyre nő a félelmünk, hogy a Porto és a Panathinaikosz is leküzdhetetlen akadályként magasodik majd a két lecsúszóban lévő csapat előtt. A két BL induló közül a fővárosiak helyzete nehezebb, mert kilátástalan játékuk és eredménytelen újévük nyomán kötelezően átestek az edzőcserén. Az egészben az a meglepő, hogy a játékosok többé-kevésbé átérzik a saját felelősségüket a kialakult helyzetben és ezt hangoztatják is. A példás csapatszellemnek csak az árthat, ha Forlán „nyerni szeretnék még valamit" jellegű távozási szándékához hasonló történetek látnak napvilágot. Na meg az, ha az európai elitet idén megtapasztaló játékosok, mint Agüero, Raúl Garcia vagy Maxi Rodriguez jövőre csak más klubtól kaphatja meg az indulás lehetőségét. Például a Sevillától, amelyik immáron hat pontot szerzett zsinórban majdnem érdemtelenül. Mondhatnánk, hogy nem véletlen, ha egy csapat rendszeresen a hajrában dönti el a mérkőzéseket, de a Sevilla esetében ez nem feltétlenül van így. Az Espanyol ellen még Kanouté szabálytalannak tűnő gólja segített az andalúzokon, míg most a kupameccsére rápihenő és Perreát elveszítő vendégvédők könyörültek meg a hazai csapaton. Akik számára intő jel lehet, hogy ha kedden is így szétszaladnak, akkor a portugálok sem fogják kevésbé büntetni őket, mint Jesus Navas tette. (Sevilla – Atlético 1-0) A Villarreal egyelőre még Pellegrinivel folytatja, és ha megismétli a szokásos tavaszi menetelését, akkor nem is kell az edző leváltásától tartani. Rossiék végre összeszedett csapat benyomását keltették, így a hétközi kupameccs számukra lehet legkellemesebb élmény. Főleg, hogy az első percben bekapott gól sem zavarta meg őket. Bár kétségtelenül sokat segített, hogy szinte azonnal tudtak válaszolni. A csapat újra a negyedik helyen, még némi lazaság is belefért és bár az első két hely idén elérhetetlen, a dobogó még simán meglehet. A vereség ellenére a Gijon is elégedetten utazhatott haza, mivel a minimális különbség jól jelzi, hogy nem törtek meg a két éllovas által kiosztott méretes zakók után. A cél egyértelműen a bennmaradás, amely egyre látványosabb küzdelembe torkollik. (Villarreal – Sporting 2-1) Többek között az Osasuna feltámadásának köszönhetően. Sajnos észre kell vennünk, hogy a pamplonai csapat pontjainak száma és egyetlen honfitársunk pályán töltött ideje fordítottan arányos. Mentségül szolgálhat, hogy jelenleg mind az iráni Nekounam és a teljes őszt elcsaló Punal jobb formában van Vadócz Krisztiánnál. Valószínűleg jobb játékosok is, de ez nem igazán számított eddig sem és az mindenképpen jó jel, hogy ha bármelyiküket cserélni kell, akkor a magyar középpályás következik a sorban. A Numanciát megverni azért volt életbevágóan fontos, mert az egyik közvetlen rivális, ráadásul a környék összes lakója győzött hétvégén. Az esélyek kedvezőek, de ne feledjük, hogy az Osasuna (és a Mallorca) sorsolása a legnehezebb, hiszen ők a hajrában kapják az éllovasokat. (Osasuna – Numancia 2-0) Természetesen sok múlik azon is, hogy miként reagálnak a riválisok a hirtelen bekövetkező tömegnyomorra. A Recreativo játékosai már majdnem hátradőltek, amikor a fejüket kapkodhatták a többi pályáról származó információmorzsák hallatán, mert az azért még belefér egy fordulóba, hogy az Espanyol. Na de a Mallorca is. Pedig a szigetlakók lenyomták a Racingot. Igaz csak a hajrában és egy büntetőnek köszönhetően, de akkor is a szívbajt kerülgethet most mindenkit a táblázat második felében. Többek között a most legyőzött santanderi bagázs is, amely egyértelműen megsínyli azokat a mérkőzéseket, amelyen Zigic nem képes az ötösről sem belebotlani a labdába. (Mallorca – Racing 1-0)

A kiesés elől menekülő csapatok küzdelme egyébként a legőszintébb dolog a világon. Hajtanak, akarnak, szeretnének még az élvonalban játszani, játékost eladni a nagyobb csapatoknak. Maximális tisztelet jár nekik még akkor is, ha néha egy-két elnök pénzzel tömött szatyrokkal szeretné rövidre zárni a harcot.  Azt addig is tudtuk, hogy nem a Valencia az a csapat, amelynek játékosai a szerethető kategóriába tartoznak, de amit tegnap műveltek az a futball elárulása volt. Technikásak, remek fizikai felkészültséggel rendelkeznek, de szívvel-lélekkel csak edzőt tudnak buktatni. Meg reklamálni. Teszik a dolgukat, futnak, cseleznek, de a pályán meghalni soha nem fognak. Lehet, hogy David Silva és David Villa világklasszis és összeszorított foggal megy előre, de őket – valamint csapatukat – nézve egyetlen egy gondolat jut az ember eszébe: zsoldosok. Joaquin az egyik legbutább játékos, de ezt tudva is bicskanyitogató érzés, ahogyan mosolyog egy bukott mérkőzés vagy két pont után. Manuel Fernandes a XXI. század középpályásának prototípusa. „Essienebb” Essiennél. Csak egy kicsit gyorsabb és bármilyen helyzetből kimászik egy Zidane féle félkörrel. Még azt is megbocsátaná neki az ember, hogy portugál, ha nem viselkedne olyan tiszteletlenül a pályán félidőnként kétszer. Aztán ott van az állandóan bánatos szemekkel néző Mata. Rápillantunk és tudjuk, hogy a világ rossz és igazságtalan. Legszívesebben kiutalnánk neki egy saját David Hasselhoffot, piros gatyában, hogy valaki mindig megmenthesse szegényt. Ezek után csoda, hogy nem nyert a Deportivo, amelyet megfejteni sem lehet. Mindössze azt tudjuk, hogy rövid időn belül csak a Barcelona és az Aalborg volt képes megalázni őket. (Deportivo – Valencia 1-1) Így történt, hogy a Málaga utolérte a Valenciát. Igazság szerint nincs az a jóravaló ember, aki a párharcban ne az újoncnak szurkolna. Sőt ha rajtunk múlna, már most kiutalnánk egy Bajnokok Ligája meghívót a kék-fehéreknek. Amire lehet nem is lesz szükségük, mivel a már mögöttük lévő Atléticót éppen most veri majd cipóra a Barcelona és a Real Madrid, a Villát elvesztő Valencia az UEFA kupára, a Sevilla a spanyol kupára, míg a Villarreal a BL-re koncentrál a következő hetekben. (Valladolid – Málaga 1-3) A spanyol kupa egyébként a Bilbaónak járna. Ők szeretnék a legjobban, bennünk nem csalódhatott még saját szurkolójuk, és európai körutazásra csak így nevezhetnek be. A baszkokat nézni azért is jó, mert bár nincsenek messze a kiesőzónától, őket ez láthatóan nem zavarja, így nem is ragaszkodnak görcsösen minden ponthoz. Csakúgy, mint a Getafe. Ha pedig két hasonló erejű csapat egészséges kockázatot vállalva játszik bajnokit, akkor az ember még jól is szórakozhat. És tényleg. (Getafe – Athletic 1-1) Nem úgy a Recreativo mérkőzésein, ahol a pontok iránti rajongást le sem tagadhatják. Sőt olyan módon a biztonságra helyezik a hangsúlyt, hogy a Magyar az Andalúz Gárda biztos nem élne meg arrafelé. Camunas meg megpróbálja az egy gól = két pontos átlagot kihozni a tavaszból, hogy ne kelljen kétségbeesetten kapkodni a hajrában. Az Almería problémája sokban különbözik ettől. Miután világossá vált a játékosok számára, hogy a tavalyi eredményt felülmúlni lehetetlen, azonnal motivációs problémák jelentkeztek. Ezt nehezítette a Negredoból egyre gyakrabban előbújó vadállat is, de a válságból már kifelé tart Hugó Sanchez csapata. (Recreativo – Almería 1-1)
 

147 komment

Címkék: spanyol la liga 2008/2009

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr5960342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mourinho már nem a király 2009.02.23. 13:11:03

Ez a Betis nem ennyire gyenge, rossz napot fogtak ki. A 9 győzelem az szép, de a következő meccs szempontjából semmit sem számit.
Megint az lesz a legfontosabb, hogy ki szerzi az első gólt. (klisé). Bár volt már ugye olyan BL párharcunk, amit eldönthettünk volna a Bernabeuban, aztán mégis elrontottuk, remélem most ez fog történni.

A Real-Betis első félidejét mindettől függetlenül érdemes megtekinteni :)

Henke 2009.02.23. 13:31:19

@Awkward: sztem a Liverpool ellen nem teljesen jó ez a klisé... pont ők azok akik még a 89. percben is olyan robotmunkát végeznek mint a meccs elején. Akár még a visszavágó utolsó 15 percében is eldőlhet a továbbjutás

Mérgező Hulladék 2009.02.23. 14:05:12

Volt példa arra (mondjuk úgy 1995 óta), hogy angol/olasz/spanyol/német bajnokin valaki hatot rúgjon az első félidőben? Nekem nem rémlik. Segítsetek.

luqe 2009.02.23. 14:16:38

Szerintem Lassana Diarra top10 védekező középpályás között van. Meg fogja még nagyon bánni úgy a Chelsea, mint az Arsenal, hogy elengedték. Ha semmit nem csinál, csak úgyanúgy focizik, ahogy az elmúlt két hónapban tette, bőven posztja legjobbja lesz. Ami még nálam nagyra emeli, hogy sosem reklamál. Még amikor ordas nagy idiótaságot fújt is ellene a bíró, maximum széttárta a kezét és biccentett egyet. Ez egy játékos megítélésében - főleg az ő posztján - rengeteget jelent. Legalábbis számomra.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.23. 14:27:52

Tavaly a Mallorca mintha rúgott volna hatot a Recrének egy félidőben.

2009.02.23. 14:29:55

Lassana Diarra nagy spíler, de azért ebben a kategóriában még mindig a Cambiasso-Mascherano-Yaya Touré tengely a csúcs. Azon a szinten még nincs.

Ez a szezon a védekező kp területén magasan Touré pálmája eddig.

2009.02.23. 14:46:40

Na igen, de mivel ebben a szezonban nem játszik, nem éreztem relevánsnak:)

BK 2009.02.23. 15:04:40

@luqe: @dann: @pancho_sanza: én szívesen mondanám, hogy Yaya Touré a csúcs, ha szombaton nem hagyta volna a háta mögött 4-5 méterre hótüresen de la Pena-t úgy, hogy amúgy semmi dolga nem volt neki ott az ötösön belül, volt mindenkire ember. de la Pena-ra speciel ő. :-) mondjuk lőtt egyet, oké.

brassmonkey24 2009.02.23. 15:19:09

Di Stefáno meg csak a barcanak,az internek meg a manchester unitednek lőtt 300 gólt?ha megnézem az intert akinek semmivel sincs erösebb középpályája akkor hova katogünk?barca csak messi miatt van ahol,a liverpool szerinted jo csapat?teli van olyan spanyol játékossal mint a spanyol liga,torres meg gerrard tu focizni onnan,nézd meg a milant,jelenleg ott vannak a világ legjobb középpályásai és semmire se mennek velük

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.02.23. 15:19:25

Krisztián azért ott volt a Valencia elleni győzelemkor és egyáltalán nem vall szégyent ráadásul a szezon elejéhez képest többet is játszik. Én kicsit Osasuna drukker lettem :)
Chelsea meg (némi közvetítéssel) visszaadta Makelelét (jó, még ott sem tart, de nem rossz anyag). Real szakértőktől kérdezném, hogy Gagohoz képest milyen szint?

BK 2009.02.23. 15:33:06

@brassmonkey24: ja, hogy a Barca csak Messi miatt? basszus, tényleg... áhh, jó hogy mondod, ez így nem ér.

2009.02.23. 15:42:32

@brassmonkey24: A Barca Messi miatt van ott, ahol???? Ja tényleg... A spanyol góllövőlistát 23 góllal vezető Eto'o, a liga legkevesebb gólt kapó védelme, a csatársor együtt szerzett 51 gólja, az EB legjobbja Xavi és a világ egyik legkreatívabb játékosa, Iniesta sehol sincs.

Hát apukám, ha ilyet mondasz, nem sok lövésed lehet a dolgokról. És mielőtt válaszodban leírod: az Espanyol elleni vereség nem releváns, ezt a nyomoronc gárdát 30%-os teljesítménnyel is ütötte volna a Barca, ha Keita nem hibázik ilyen ostobát és ha a játékvezető vezet 50 meccset a Megye II-ben, ahol megtanulja, hogy ilyen szitukért MAX sárga jár.

Szóval a Barca Messi miatt tart ott ahol. persze akkor a Manchesternek C. Ronaldo nyert tavaly mindent és amúgy egy rahedli csapat, ahogy a Barca is...

Ilyeneket kijelenteni merőben bátor és ostoba. Már bocs.

2009.02.23. 15:46:20

@brassmonkey24: ja és még valami.

A liverpool BL-csapat, az elmúlt évek erre jó bizonyítékot adnak. Ráadásul egy nagyjából elbukott bajnoki cím után még jobban fognak pörögni.

Benitez oda megy, ahol vakon kiismeri magát, Ramos meg oda, ahol finomabban szólva is pirosra égette magát. Ha a Real továbbjutását valaki boritékba teszi, nem ajánlom, hogy erre pénzt is tegyen.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.02.23. 15:49:10

popp, honnan tudtam, hogy hozzá fogod adni a listához ezt a nevet? :)
davids fénykorában? gattuso?

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.23. 15:52:40

@dann: ha volna pofám a saját csapatom ellen fogadni, én komolyabb összeget is tennék rá. egyszerűen nem látom, hogy jutna tovább a Liverpool, bár így legalább csak kellemes meglepetés érhet.

2009.02.23. 15:52:58

na igen a sor folytatható. de formát tekintve tuti, hogy Yaya Touré, Mascherano, Cambiasso, Lass és talán még Xabi Alonso van a toppon. Ha Essien nem lenne sérült és a Roma sem szenvedne, akkor De Rossival a csonti is ide tartozna. Kicsit szürkébb, de Carrick is nagyon stabil, Sisokkot ki ne hagyjam. A pár héttel ezelőtti emberhátrányos Juve-győzelmet kb egyedül intézte el.

Gattuso már picit öreg, ráadásul maródi újfent.

2009.02.23. 15:54:54

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: mondjuk úgy, ahogy anno még az elég szép színben ragyogó Barca ellen is továbbment 2 éve. Akkor sem sokan tettek volna arra, hogy a spanyol listavezetőt így fogják ütni. Gudjohnses kis gólja csak tapasz volt a szurkolóknak.

Benitez ebben profi, ha nem lennének ekkora BL-menők, valszeg már rég máshol lenne edző. Ne tegyél a Realra ennyire vakon. Ramos az angolok ellen nem sokat tud...ellentétje Benitez.

BK 2009.02.23. 15:56:02

@dann: szerintem meg az Espanyol pont azt csinálta, ami az egyetlen lehetősége volt ilyen alkalmatlan kerettel: megpróbálta minimálisra venni a tiszta játékidőt. Keita teljesen alkalmatlanul játszott, rohadtul fáj, de benne volt, hogy ki kell küldeni, persze ettől még a bíró is alkalmatlan volt, de Keita-val nem volt mit tenni.

a legnagyobb problémám az, hogy ez az Espanyol-taktika láthatólag a kiszpemmelt gólnélkülire ment, de a Barcanak sikerült belezavarodnia. ettől még gratula az Espanyolnak, mert figyelni kellett, hátha hullik valami ölbe. hát hullott és de la Pena meg volt annyira jó, hogy kihasználja. egyszer azzal, hogy nem röhögte el magát, amikor Touré fájdalmasan elhelyezkedte őt a kapu előterében, nehogy az meghallja az őt, másodszor meg amikor volt benne annyi finesz, hogy szépen oldja meg a dolgot a valdés-i ajándéklabdával. :-)

a Messi-s brassmonkey-kommenten viszont ne húzd föl magad, szerencsétlen már hány meccs óta várhatta, hogy végre beírja ezt a nagy szólást. :-)

Narancs és Tetves 2009.02.23. 15:56:15

A futball nem nevek, egyéniségek sportja. Az pl. a tenisz...a futball csapatsport. Még akkor is ha vannak kiemelkedők a többiek között, mert 11 ember 90 percni munkája a győzem/vereség. Szóval a csapatot kell elemzni, s azt hogy ki (edző) mit akar a pályán megvalósítani,s azt hogy tudja megvalósítani. Erről kéne inkább beszélni nem azt hogy ki a kiöregedő, a béna, az éretlen, meg milyen lenne ha az vagy az ott játszana... :D

Egy labdarúgó csapat csak akkor lesz sikeres, ha csapatként = barátok!!! társaságaként funkcionál. Ez tetszik nem tetszik így van...
A Barcánál pl. Etoo pár napja megroppantotta ezt az egységét...Kérdés össze tudnak e fogni...amelett hogy most hosszú idő után olyan gondjaik is akadtak, amire nem igazán voltak mentálisan felkészülve...

A Liverpool elleni meccs, pedig vízválasztó lesz. Nem tudom ki juthat tovább. A legrosszabb ellenfél a Man Uniteden kívül. Bízom benne hogy kellő alázattal sikerül nyerni 2:0-ra. Az nagyon szép eredmény lenne. Gólt nem szabad kapnunk. //Mondjuk Torres eddig 0 gólt tudott összehozni az Atleti szineiben..de ez most persze semmit nem jelent..csak érdekesség.//

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.23. 15:57:45

@redcard: Honnan sejetettem, hogy nem késik az efféle reakció. ;-)?

Davids persze, de akkor visszmehetünk Rijkaardig is.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.23. 16:02:27

@dann: nem tudom, hogy mivel tudná jelenleg motiválni a csapatot Benítez, illetve elhitetni velük, hogy van keresnivalójuk a BL-ben. az egész szezon kimondva-kimondatlanul a bajnokságról szól, most meg majd eléjük áll és azt mondja, hogy "nem baj, a PL elúszott, de ami nem sikerült a Stoke, a Hull és a Wigan ellen, azt most majd megcsináljuk a Reallal, az Interrel és a Barcelonával szemben" ?

Narancs és Tetves 2009.02.23. 16:02:30

@dann: Nem tisztem beleszólni a vitába, de Guardiolanak azért tudni kellett volna belenyúlni a meccsbe...emberhátrányban. Ezt nem tette meg. illetve nem jól. 4 perc alatt a szünet után simán bekaptak 2-t...

2009.02.23. 16:03:22

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: azzal fogja motiválni őket a BL-re, amivel motiválja 2005 óta. Motivációs gondok nem lesznek, az tuti.

2009.02.23. 16:05:18

@HalaMadrid78: igen, ez nem vita. Guardiola egyetlen problémája már hetek óta, hogy rosszul cserél. Sosem ment neki. Voltak olyan helyzetek, amikor már félidőben kellett volna, sosem teszi.

Most ékes példa: lehozza a gólkirály-jelöltet, behoz egy izlandit mondjuk Bojan helyett és egy padon lapot kapó Busquets jön fel a támadóbb és kp-n is játszó Hleb helyett (amúgy a fehérorosz nem barca-szint, de ez más téma)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.23. 16:06:44

@dann:

épp azt mondom, hogy teljesen más a helyzet, mint Benítez alatt bármikor. a kieséses szakaszra már rég el volt temetve és meg volt gyászolva a bajnokság, most meg a gyászmunka közepén, a mélyponton kellene motivációt találni valami teljesen másra, mint ami eddig a fejekben volt.

2009.02.23. 16:09:40

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: továbbra sem tudok mást mondani, mint azt, hogy a világ egyik legjobb edzőjének egy ilyen feladattal meg kell birkóznia.

Ahogy Ramos is megbírkózott azzal, hogy az első meccsén a Barca elkente a szájukat (körülményekről máskor, nem ez a lényeg). Azóta nekik is elég jól megy.

A Real-Pool egy tipikus 2-1, 1-0-ás meccs Pool továbbjutással.

BK 2009.02.23. 16:12:25

@HalaMadrid78: a legérthetetlenebb, hogy a kiállítától az első félidő végéig úgy tűnt, hogy jól tudják kezelni az emberhátrányt. jó, ez tíz perc volt, de már egézen bizakodtam, mondván láthatólag begyakorolták az emebrhátrányos játékot. erre a szünetbeli okítás és elvileg stabilizáló csere után futottak össze meg vissza...

2009.02.23. 16:15:19

@BK: Valdes gólpassza is kellett azért. Már olyan régen vártunk rá, szóval ez is benne van, hogy nem 1-1, vagy 2-1 a Barcának. Ők is máshogy tolták volna 0-1 esetén, de így eléggé elment a bugi.

Valdes...pff

brassmonkey24 2009.02.23. 16:19:42

etoo 21 goljábol vagy 5 tiziböl szerzett,messi dolgot 5 hete irom,de rájöttem most már nem vannak ott ahol mert a madrid lesz a bajnok,ti meg csak a kiállitásra fogjátok,ennek a barcannak lazán 5-0 ra kellett volna nyernie 9 emberrel is

Narancs és Tetves 2009.02.23. 16:21:07

@BK: Na erre mondtam annó azt, hoga válságban ismerkszik meg a jó edző. Ez egy szép feladat most a számár. Rendet kell rakni, szervezni kell, össze kell fogni a csapatot. Plusz hogy Etoo szokásos nagyképűségével megint nem az egységet építi. Szóval ha pánikol és kapkod a játékosokra ez átragad, és akkor ennyi volt a szezon..ami a lehető legnagyobb pofáraesés lenne ... HA ne makkor pedig elmondhatjuk hogy Guardiola tényleg egy jó edző!
Ezt mondtam annó tél elején Rizlanak is...lesz még nehézség. Lett is. Egyébként Schuster is ezért volt szar edző a. S ezért jobb Ramos (Sevilla alatt mindeképp, a tottenham összetetebb dolog, odaérkezésekor eladták a fél csapatot, stb.), ő mer és tud is változtatni, s ezeket elfogadtatni a játékosokkal.

dann (törölt) 2009.02.23. 16:22:19

@brassmonkey24: igen, a Betis elleni pontszerzésben is a tizi volt a döntő.

A Madrid lesz a bajnok? Ahogy Puyol fogalmazott: még így is sokan lennének a Barca helyében....Valahogy hasonló a szitu, mint nyár előtt, amikor Guardiola fikázása ment oldalakon át. Szerintem nem lesz bajnok a Real, de legalábbis nem jelentenék ki ilyet 2 rosszabbul sikerült meccs után.

AKi azt hitte, hogy 50 meccsen keresztül lehet így focizni, az naív. Viszont az is naív, aki 2 balul elsült meccs után kijelenti, hogy a Madrid lesz a bajnok. pff

dann (törölt) 2009.02.23. 16:24:13

@HalaMadrid78: válság? én ezt a szó nem értem... Az Inter pár héttel ezelőtti kisiklása is válság volt? Egy csapat kikap 1x, meg hoz egy X-et és rögtön válság van? Emberek, 7 pont a különbség és a világ egyik legjobb kerete a Barca továbbra is.

Nemtom hol a válság. A válság max Magyarországra értelmezhető, nem egy Barcára.

Narancs és Tetves 2009.02.23. 16:25:11

@dann: majd meglátjuk jó? ;) 2-3 hét s akkor térjünk erre vissza.

BK 2009.02.23. 16:25:23

@brassmonkey24: szövegértésből kettes. följebb én speciel leírtam, hogy nem fogom a kiállításra, később azt is leírtam, hogy az első félidő vége megmutatta, hogy lehet meccsben maradni emberhátrányban és összeszedett focit csinálni. meg azt is leírtam, hogy nem a kiállítás volt itt a baj, hanem hogy egy focit gyilkoló, döntetlenre játszó Espanyolt sikerült nyertes pozícióba szerencsétlenkedni.

ez a lovagolásod Eto'o góljain, meg a Messi-mantra meg szánalmas.

dann (törölt) 2009.02.23. 16:25:46

mert ha valaki nem nyer 5 góllal és 6 pontból csak 1-et szerez 2 meccsen, már rögtön a világ legszarabb csapata és elbukja a bajnokságot is? Mondjuk igazi magyar mentalitás. Bár nem tudom így minek nézi az ember a válogatott meccseket.

krysal 2009.02.23. 16:35:54

Végre spanyolblog, ez az IGAZI szülinapi ajándék:)

Nade. Egyrészt szerintem egy enyhe vállrándítással nem illik nyilatkozni arról a bizonyos 6-1es félidőről, mert akárhogy is, de megsüvegelendő teljesítmény. (Pláne, a hűdekiöregedő Raul mértani, valamint "klasszikus" gólja. Max respect.)

Másrészről nekem kicsit baljós előjel ez, nehogy megijedjenek két ilyen (finoman mondva) közepes ellenfél ellen lejátszott gólzáporos meccsek után, hogy a pool hozza a szokásos csillagrombolós játékát. Torres meg ugye, bár Atleti színekben nem rúgott gólt, de az ilyen tézisek dőlnek meg az ilyen meccseken. Szóval én még mindíg kicsit negatívan várom A párharcot, de persze ne legyen igazam. Valaki említette előttem, a Man Utd mellett a lehető legrosszabb az ellenfél. Kiderül.

A Barca meccsről annyit, hogy a futballszerető énem sajnálja a katalánokat. Az ítélet erősen megkérdőjelezhető, ráadásnak az Espanyol a játékhoz igazított hozzáállása... hát, finoman mondva, hagy maga után kívánnivalót. Persze a pontvesztésnek örülök, ha másért nem, mert lesz egy minimális izgalom a Ligában - de nem több, nem kevesebb.

A "Ki a legjobb védekező középpályás" dologba bedobnék egy nevet: Vieira. Igaz, olaszhonban már nem tudta azt a szintet hozni, amit Ágyúsként, de aki látta ott játszani, az nem kétellkedhet szavam igazában.

@dann: A csere dolgában teljesen egyetértünk, bár nem minden meccsét láttam a Barcának idén (kb 70%), de ez a dolog szembeötlő. Kicsit Schusteresen érthetetlenek néha a cseréi...

És még egyszer, végezetül: Isten hozott itthon, pancho! Mostantól remélhetünk hetente egy kis Gago-szidást? Nem teljes a hét nélküle.

brassmonkey24 2009.02.23. 16:42:56

nem nézek magyar meccseket nyugodj meg,ameddig mo-n gazdag szülök gyerekeik fociznak addig nem lesz jo futball,ha megnézed kaka kivételével minden világklasszis csoro volt,számukra ez kitörési lehetöség,gazdag gyerek nem akar kitörni,lehet megtanul focizni de nincs meg benne a tüz hogy nyerjen egy vb-t,ezért olyan magyar bajnokság amilyen,ha 6 éves korom ota fociznék én is nb1s focista lennék,sok sok honfitársammal együtt,aki meg tehetséges annak nincs esélye

Mérgező Hulladék 2009.02.23. 17:32:55

@pancho_sanza: megkerestem, a Mallorca-Recre "csak" 5-1 volt a szünetben :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.02.23. 20:04:50

az Indexen írnak valami Oscar Valdezről, aki állítólag a Barcában védett a hétvégén; ő valamiképpen rokona Victor Valdesnek?

BK 2009.02.23. 20:59:29

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: 'Ocar Wilde ez?' küldhetjük Szilynek a szóviccblogra.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.23. 21:40:45

Üdv a spanyol posztnak! :-)

Vadócz több győztes meccsen is ott volt az Osasunában, például a Valencia ellen is. És (legalábbis lefelé...) egyáltalán nem lógott ki a csapatból. Egyébként az Osasuna az utóbbi négy meccsén gólt sem kapott!...

A Valencia tényleg fura csapat, de most vasárnap éreztem rajtuk hosszú hetek után ismét, hogy kezdenek formába lendülni. Aztán a második félidőt érthetetlenül elalibizték. Hihetetlenül föl tudom magam bosszantani rajtuk...

Hétközben, remélem, jól helytállnak a spanyolok (és persze a katalánok...). Bár, amilyen kiszámíthatatlanok, egy kissé féltem őket.

Henke 2009.02.23. 21:50:32

Röviden Barca a király

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.23. 21:54:50

@Henke:

Ez teljesen oké, de jó lenne, ha ezt 25 óra múlva is ugyanilyen tiszta szívvel leírhatnánk... ;-)

Tika_ 2009.02.23. 23:08:22

A hétvégén megtudtam, hogy Barcelonában 1 katalán csapat van – meg egy olasz… :(
Ez az ellenfél az utolsó cserénél szóló füttykoncertet érdemelte, semmi többet, ennyit róluk.
A bíró meg pont úgy nézett ki, mint a balf*sz rendező a Trópusi Viharban. És éppen akkora balf*sz is volt… Lehet, jobban jártunk volna, ha aknára lép ;).
Keita kiállítását szerintem simán meg lehetett adni, mert már előtte is lemészárolt két embert (jó, az egyiknél tényleg csak összerúgtak). Szóval vegyük 2. sárgának, az elsőt 10 perccel korábban kellett volna megkapnia (mondjuk nyilván akkor máshogy ment volna oda, de tényleg kár ezen rugózni).
Igazából nem az a baj, hogy 1 gólos vereség a vége, mert ha Valdes nem követ el amatőr hibát, akkor döntetlen, és a kiállítás is biztos kicsit megzavarta a fiúkat. Sokkal inkább itt legyen vereség, mint a kupában, vagy a BL-ben.
Tudom, Guardiola a zseni, de akkor sem értem, hogy ha felívelgetjük, akkor miért pont a legjobban fejelő embert kell elsőként lehozni, aztán meg a 2.-at. Illetve ok, értem, Henryt muszáj volt, mert kellett valaki (Busq) Keita helyére, Etoo meg nehogy kiállíttassa magát valami butasággal. Viszont így konkrétan Busquets megy előre középcsatárba, és a középső védő Pique-nek kell felfutnia fejelni :(.
Az már inkább zavaró, hogy a múlt heti meccsben is simán benne volt a vereség. Már az elején nekünk kellett a gólvonalról menteni, és a végén is Valdes 2 q nagy bravúrja kellett, mikor védő nélkül vezették rá. Mondjuk az utolsó 20 percben Ricardo is bemutatott legalább annyi bravúrt, sőt többet, de akkor is csak a fölényt éreztem, hogy nálunk a labda, uraljuk a meccset – aztán _igazán ordító_ helyzetek azért nem voltak. Olyan igazzy, huh, ez most pech / most q mákjuk van, és már x-edszer.
Viszont számomra aggasztó, hogy nyomát sem látom annak, amit 1-2 hónapja még igen; hogy van értelmes csereötlet, és taktikai / pályán meghúzott variáció. Kiáll egy Inter ellen való csapat, DT, aztán futunk az eredmény után – ívelgetéssel.
És ez utóbbi az igazi bajom. Nem ezért szeretem a Barcelonát. Nem ezt várom tőlük. Ha ilyet akarnék látni, az MU-nak szurkolnék. Mert ez az ő fegyverük, mellesleg ebben ők sokkal jobbak. Ennél még a „Ronaldinho majd megoldja” is jobb volt, mert az legalább tényleg saját fegyver volt, és működött.

nasteey 2009.02.23. 23:11:17

Megvan mindenkinek Cruyff legfrissebb nyilatkozata? Mielőtt bárki bármit bele próbálna magyarázni ebbe az utolsó két meccsbe...

GOJOO 2009.02.23. 23:25:52

Egy két észrevétel:

"Ehhez képes immáron három forduló óta akadozik a gépezet, és senki nem tudja, mi történik éppen."
-Semmi. Nem lehet minden meccset megnyerni.

"A spanyol bajnoki mezőny ellen ennyi is elegendő, de ez legyen a spanyol bajnoki mezőny problémája"
-A spanyol a világ egyik legerősebb bajnoksága. Nem?

vamosatti 2009.02.24. 00:00:33

"A spanyol bajnoki mezőny ellen ennyi is elegendő, de ez legyen a spanyol bajnoki mezőny problémája"
...hát igen, szeretném ha nem így lenne , majd a BL-kör után meglátjuk

az viszont vicces, hogy a reálról milyen szinten nem szabad a cikkekben jót írni. komolyan, aki látta a meccset. télleg szar volta a betis, és tényleg jó volt a reál, nagyon jók voltak, és végre visszatért Guti (biztosan csak én csípem, de mind1)
kíváncsi lennék ha a barca nyerne akármilyen csapat ellen 1 félidő alatt 6-1re milyen mértékben lennének ajnározva, na mind1, most ők a jobbak, valszeg behúzzák a bajnokságot, de ha mégse és a reál feltámadna, akkor meg úgyis az lesz hogy a barca ajándékozta a reálnak a címet, csakúgy mint az elmúlt 2 idényben; mert ugye azt nem lehet leírni hogy a reál volt a jobb spanyolo-ban, csak hogy a barca kevésbé erős, vicces...
remélem jó meccs lesz!
jóccakát

halareaal 2009.02.24. 00:00:48

@redcard: Lass a klasszikus védekező kp poszton igazán jó. Makelele feladatát eddig sokkal jobban ellátta, mint Gago bármikor. viszont az utóbbi időben az az érzésem, h Gago eltanult vmicskét Guti jobb napjain kiosztott passzaiból, bár lehet ez csak az általános jó forma miatt van. összjátékban tehát azért jó Gago, annak ellenére, h valszeg több labdát szór el. ha viszont azt nézzük, h Gago h játszott Madridba kerülésekor, ég és föld a különbség a francia javára.

halareaal 2009.02.24. 00:08:26

@dann: "Ramos az angolok ellen nem sokat tud"

mondjuk ha a Pool mellett meg azt hozod fel érvként, h BL csapat (ami igaz is, főleg így h megin elcseszték a PLt) akkor ez a kijelentés eléggé vicces így. egyrészt Ramos nemtom hány év után nyert a Spurssel kupát Angliában, a döntőben ugye a Chelseat verve (ligakupa ide v oda, a Chelsea legerősebb csapata játszott). másrészt meg a Sevillás korszakból mintha rémlene nekem egy angol csapat elleni 4-0 ra megnyert UEFA DÖNTŐ.
a Spurs meg Ramos előtt, és után sem szerepel sokkal jobban.


nemtom h ez hullámvölgy-e amiben a katalánok vannak. nyivánvaló h az őszi formát nem lehet állandósítani, de épp ezért mondhatjuk akár visszaesésnek ha nem nyernek minden meccset sorrendben. akik viszont esetleg abban reménykednek, h a Lyon kiveri őket, azoknak mondanám h holnapra minimum 3-4 gólos győzelmet szuggeráljanak, mert azalatt nem sok esély lesz a Nou Campban. a Lyont tavaly egy gyengébb Barca is simán elvert.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.02.24. 00:15:11

@halareaal: "másrészt meg a Sevillás korszakból mintha rémlene nekem egy angol csapat elleni 4-0 ra megnyert UEFA DÖNTŐ."

Rémeljen is, gyönyörű emlék! ;-)

Meg aztán a következő évben a Tottenhamet is búcsúztatta a Ramos edzette Sevilla az UEFA-kupából.

shinigami 2009.02.24. 09:45:06

@dann:
hat most pont azok az emberek beszelnek a real bajoki cimerol akik december elejen mar odaadtak volna a bajnoki cimet a barcanak

@halareaal:
hat nekem spec a spurs a kedvenc angol csapatom es hat az h elotte nem szerepeltek sokkal jobban azert kicsit necces... sokkal jobbak voltak jollal szinte vegig

Tika_ 2009.02.24. 09:45:21

@nasteey: egy linket légyszi
@vamosatti: no offense, de ezek amúgy posztok, nem cikkek :). És ne aggódj; a hozzászólások jellemzően bőséggel kompenzálják...

pavel88 2009.02.24. 10:17:29

Guard. nem tud cserrélni? haha, akkor mit mondjuk J. Ramosról? A hétvégi húzása volt a csúcs. Mikor Heinze elkezdett kínlódni, na akkor sok mindent kivántam Ramosnak...:(

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.24. 12:48:26

@pavel88: Azt hiszem 6-1-es félidőnél, nyolc győztes bajnoki után, négy nappal az eddigi legfontosabb mérkőzés előtt, a legoptimálisabb cserét húzta meg Juande Ramos. Meg kell találnia ki játsszon Huntelaar helyett, ehhez, meg ki kell próbálni az összes lehetséges játékost. A három biztos kezdőt leszedte (mert azt senki nem gondolja komolyan, hogy Saviola, vagy Szalai Ádám), a két holland és Guti bementek a csonton marakodni. Lassana Diarra jobb bekk lett, Sergio Ramos középső védő.
Az előzményeket figyelembe véve Heinze sérülésével erősödött volna a balhátvéd pozíció. Szóval csere szempontjából nem dolgozik rosszul Juande Ramos.
Guardiola viszont csapdában van, mert kurvára nincs kit becserélnie. Jelenleg nincs tartalék a Barcelonában, az igazolások kb. annyira jöttek be, hogy Gudjohnsen helyett Busquets játszik. (Zambrotta-->Alves -en túl). Ráadásul a védősor is hiányos. Ilyen szempontból nagyon kötve van a keze, hiszen érdemben még cserélni sem tud, nemhogy mérkőzés közben szerkezetet váltani. (Ilyen helyzetben egyébként Rijkaard Sylvinhohoz nyúlt.)

nasteey 2009.02.24. 13:04:02

Ezért nem értem, hogy miért nem variál jobban Pep. Hlebet behúzhatná már egyszer Xavi mellé, de nem az utolsó 5 percre 3-0-nál. Messi helyére meg jöhetne Pedrito, bár gyanítom, hogy mivel jól nyomja, ezért fontos, hogy az Atleticben ott legyen állandóan, ezért nincs normális csere jobb oldalra. Eddig sem Iniesta sem Hleb nem nyújtott szinte semmit jobb szélen, azért nem ártana elővenni néha azt az embert, aki tud is ott játszani.

pavel88 2009.02.24. 13:08:34

@pancho_sanza: Igazad van, de csak részben...
mert mi van ha mondjuk S.Ramos vagy Pepe összeszed egy könnyebb sérülést, amit cserével 2-3 nap alatt átrug? Lejön és maradnak 10-en? Casillasról nem is beszélve!
Háááát, szerintem igencsak véleményes volt ez a 3-as csere.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.24. 13:22:12

@pavel88: Cannavaro, Pepe és Higuaín a legsérülékenyebbek. Őket kellett volna lehozni, de mivel annyi cserevédő nincs (!Lassana Diarra ment hátra), így Raúlt pihentette. Ha lesérül valaki, akkor meg folytatják kilenc mezőnyjátékossal és lesz 6-2. Na bumm!
Sergio Ramos egy kibaszott tank, na nála nem kell sérüléstől tartani. Mármint a többiekhez képest.

krysal 2009.02.24. 14:20:29

@pavel88: @pancho_sanza:
Mindkettőtöknek igaza van valahol, de szerintem Ramos arra sakkozott, hogy ezt a meccset még emberhátrányból se bukjuk el innen - ezért kezdett variálni szerdára tervezve. De hozzáteszem, azért a 2. félidő nem sok jót ígért, ebben az összeállításban...

Narancs és Tetves 2009.02.24. 20:20:30

@krysal: mondjuk ilyenkor csereként bejönni a leghálátlanabb feladat... a csappatársak már nem nagyon törik magukat. Ez egy sérülésmentes biztonsági futball volt. S tegyük mindjárt hozzá, hogy gyedül (vagy akár 3-an, jelen esetben) nem nagyon tudsz tenni semmit, ha ezt nem támogatják a többiek...ráadásul a 3 cseréből Sneijder hónapok óta szinte 0, Robben sérült voltm Guti meg szintén nem játszott már 1,5 hónapja, ergo meccshiányos ..szal a másofik félidő ezért nem ért semmit...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.24. 22:54:00

Állítólag Guti játszik Huntelaar helyén. Robben és Sneijder a kispadon.

halareaal 2009.02.24. 22:59:59

"Meg kell találnia ki játsszon Huntelaar helyett, ehhez, meg ki kell próbálni az összes lehetséges játékost. A három biztos kezdőt leszedte "

gondolom azért a legbiztosabb kezdő az Robben lesz. az utóbbi meccseken sztem egyértelműen a Poolra tartalékolta őt Ramos. szörnyű lett volna, ha megin megsérül. tavaly amúgy a Roma ellen pont a visszavágó előtt brutálisan lerúgta vmi köcsög Recrés, úgyh talán még azis necces volt h bejött a 2. félidőre.

halareaal 2009.02.24. 23:00:58

@pancho_sanza:

hm, hát ez kb a katasztrófa kategória, márha így lesz. akkor nyilván mégse sikerült elkerülni azt a bizonyos sérülést.

halareaal 2009.02.24. 23:01:57

egyébként pedig a legerősebb összeállításban Huntelaar még nincs is a csapatban.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.24. 23:06:59

@halareaal: Mert ki is van benne a legerősebb összeállításban?

halareaal 2009.02.24. 23:09:27

Higuain-Raul-Robben a támadósor. Huntelaar csak most kezdett 2 meccsen, mer nem jétszik a BLben. persze az igaz, hha hozza az Ajax-beli formáját, simán bekerülhet.

gotanfun 2009.02.25. 11:23:40

pancho wazze, te lehetsz már boldog. ;-)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.25. 23:31:01

@halareaal: Hát ebben a támadósorban ("Higuain-Raul-Robben"), határozottan van potenciál:)

halareaal 2009.02.26. 01:06:57

örülsz mi? nem hiszem h Huntelaarral drasztikusan erősödne.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.02.26. 08:17:15

bármileny hihetetlen látszólag Huntelaar nem hiszi azt egyedül a csatárok közül, hogy ő kibaszott nagy király lenne:)

krysal 2009.03.01. 20:30:00

@pancho_sanza: Azért Raul sem arról híres, amit te állítasz - vagy csak én látom benne az alázatot?

rizla 2009.03.01. 20:52:01

rijkaardos forma. gyönyörű.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.03.01. 20:53:21

mekkora meccs ez az Atleti-Barca te jó ég :)

bög 2009.03.01. 20:54:09

sztem még lesz gól:)

bög 2009.03.01. 20:57:13

ez kemény volt, megint éleződik a spanyol bajnokság

rizla 2009.03.01. 20:57:58

2-0ról. mi a faszt hittek ezek? hogy már megvan nyerve a bajnokság? ez egyszerűen vicc, mentálisan nulla. guardiolától egy csere? ez komoly?

Narancs és Tetves 2009.03.01. 21:04:34

na ezért mondtam az múlt év végén...hogy nem eszik olyan forron a kását...

Titi120 2009.03.01. 21:05:28

Nafene, még a végén tökön szúrja magát a Barcelona a bajnokságban.

Narancs és Tetves 2009.03.01. 21:09:42

az a gond mint madridnál. elsősorban a védekezés esik szét. ha ezzel párosul a goltalanság (most még nincs így), akár produkálhat egy madridi öszt is a Barca. Guardiolanak nagyon rendbe kell szedni a társulatot. Ha most sikerül (következő 1-2 meccs) nem lesz nagy gond...de ha nem az pszichikailag szét fogja zilálni a Barcát

gibson 2009.03.01. 21:14:33

Legalább most kiderül, hogy szerelmem, Pep Guardiola tényleg akkora edző-e, mint sokan gondolták.
Vagy inkább remélték... :))

rizla 2009.03.01. 21:14:35

FEJBEN van a gond. az a védekezés ne essen már szét, amelyiknek ősszel csak 4meccsenként lehetett gólt lőni, és azt is csak a csillagzatok szerencsés együtállásakor..

Narancs és Tetves 2009.03.01. 21:14:35

A tegnapi Real meccsre visszakanyarodva ha a helyszínen néztem volna meg vmi csoda folytán a meccset... akkor Sneijder már nem élne... Én nem értem hogy mit is akar a pályán véghezvinni...tragikus. Nincs jobb szó arra amit mostanság "produkál".
Megjegyzendő dolog, hogy nem nyertünk volna, ha Ramos mester nem nyúl bele 100%-an a cserékkel a meccsbe...bár Guti megint csak nem csinált utána szinte semmit...

sporttárs 2009.03.01. 21:16:46

Érdekes helyzet, a Barca változatlanul jobb csapat a Reálnál, de a jobb csapatnak is kikezdheti az idegeit, ha a rivális egyfolytában nyer, akármilyen játékkal.

Továbbra is a katalánokat érzem esélyesebbnek, a négy pont előny se kevés, de a sztároknak mostantól végre le kell esnie, hogy a mindenmeccsetmegnyerős korszak szünetel, most jön a gürizés.

Narancs és Tetves 2009.03.01. 21:19:39

a Eealnak ugyan az a védelme mint összel, még se kap gólt nagyon mostanság (mondjuk jött egy Diarra!!!). Ebből is látszik, hogy nem feltétlen a név a játéktudás a fontos...

Narancs és Tetves 2009.03.01. 21:21:15

@sporttárs: tavaly is jobb gárda volt a Barca...játékosok alapján. A gürizés sem megy anélkül, ha nincsenek mentálisan felkészülve...

rizla 2009.03.01. 21:21:44

"a jobb csapatnak is kikezdheti az idegeit, ha a rivális egyfolytában nyer, akármilyen játékkal."

szó nincs itt erről szerintem. az elmúlt két évben sem volt. nem a madrid fantasztikus menetelései miatt gondolta úgy egyszer sem a csapat, hogy egy-két gólos vezetésnél nyugodtan le lehet fékezni, zsebben a három pont. majd rábasztak minden alkalommal, de ez nem zavarta őket abban, hogy tovább folytassák.
idén ez változott az első fél évben, aztán most újra ugyanez a helyzet. ez egyszerűen nonszensz. ki kell rúgni a pszichológust.

sporttárs 2009.03.01. 21:24:59

Nem azt mondom, hogy azért nem nyer a Barca, mert a Real igen, csupán győzelmi kényszerben nehezebb lehet a törvényszerű (mert az!) hullámvölgyeket is feldolgozni.

De lesz még, amikor a Real nem nyer, ősszel sem hihette senki, hogy a Barca már mindig fog.

Ha pedig tényleg az a baj, hogy túl nagy arccal leállnak vezetésnél, akkor nem pszichológus kell, hanem egy tökös edző, pár csere, lebaszás, ilyenek.

Vaader 2009.03.01. 21:25:46

Nem a Madrid menetelése , meg a pszichológus itt baj. Azért vesztett a Barca mert rájuk fogadtam. Azt hiszem jövő héten is rájuk fogok.

gibson 2009.03.01. 21:34:34

Vaader:
feltétlenül! Ha kell, külddj számlaszámot, utalok egy kis lóvét! :)

rizla 2009.03.01. 21:35:04

@sporttárs: nem az a baja a barcának, hogy nem nyer mindig, hanem az, hogy a pontveszteségek így oszlanak el: nyögvenyelős, mákos 3 pont, 1 pont, 1 pont, 0 pont, 0 pont. ez az utolsó 5 bajnoki mérlege, nyilvánvaló mélyrepülés.

a tökös edzőben igazad van, bár nem a tökeivel van a baj pepnek, hanem azzal, hogy most sajnos kijön a kevés rutinja. 1et cserélt. egy ilyen meccsen. ez vicc.

Narancs és Tetves 2009.03.01. 21:51:32

Iniesta mióta sérült? Sztem eléggé hiányzik a középpályáról...

rizla 2009.03.01. 21:52:39

már játszhat. de vele is kezdett már akadozni a gépezet. mindenesetre vele a baloldalon jobb a csapat mindenképp, és ez nem henry kritikája.

luqe 2009.03.01. 21:53:10

A 4 pont az lófasz, nem előny már. Főleg, hogy egymás ellen is játszanak. A kérdés itt, hogy történik-e még fordulat a két csapat formáját illetően és ha igen, milyen.

Az atleticón meg le vagyok döbbenve (igaz, a meccset nem láttam), ilyen szar csapattal hogyan tudtak nyerni...

ApukadHUN 2009.03.01. 21:53:21

Az edzők zsenije avagy a zsenik edzője. Rijkaard kibaszott nagyot röhöghetett most. Meg Ronaldinho is.

rizla 2009.03.01. 21:56:35

@luqe: "Az atleticón meg le vagyok döbbenve (igaz, a meccset nem láttam), ilyen szar csapattal hogyan tudtak nyerni..."

én azon vagyok ledöbbenve, hogy a barca balfaszsága nagyobb, mint az atletico közismert lúzersége. elvettek tőlük egy gólt, meg egy büntetőt, és mégis megcsinálták.
sajnos ez nagyon nagy égés volt ma.

rizla 2009.03.01. 21:57:46

@ApukadHUN: ugyan miért? rijkaard kétszer játszotta el azt, hogy a madridnál mindenképp jobb kerettel elbukott mindent.

ronaldinho meg főleg ne röhögjön semmit, egy olyan milanban padozik, amivel kapcsolatban nyílt titok december óta, hogy nem nyer bajnokságot, de még a rühes uefa-kupa döntőjét sem bírja megközelíteni..

röhöghetnek nyugodtan

BK 2009.03.01. 22:01:18

Szerintem a Bede kiabálta el, amikor telebillentyűzte a SportGézát Guardiolahoz és Messihez szóló szerelmes szavakkal. :-)

Számomra nem a mai meccsel volt gond, hanem a múlt heti balfékeskedéssel és előtte a kinyögdécselt pontokkal.

Ettől még meg kell, hogy legyen a bajnokság.

rizla 2009.03.01. 22:02:41

igen, bede hibája.

pancho írhatnál egy "katalán gödör" című cikket megint, talán most még jogos is lenne, nem csak hatásos..

Vaader 2009.03.01. 22:07:11

pancho inkább a "katalán henger" cikket folytasd! Hala Madrid :)

mann 2009.03.01. 22:07:42

Jól ment a Barcának: Szerelmem Guardiola
Most két vereség egymás után, hullámvölgy. Mi lesz a cikk címe? Megcsalt az a rohadék? :)

krysal 2009.03.01. 22:07:43

@luqe: Én jobban meg voltam illetődve, hogy Mi nyertünk tegnap, azzal a játékkal. Szerintem ne mondjunk semmit, mosolyogjunk egy aprót, és mehet a munka tovább.

Az a 4pont is bőven elég lehet, mert hiába a 10meccses győzelmi széria, attól még bukhatunk bármikor. Kiderül. Grat a Colconéróknak. (és köszi...)

gibson 2009.03.01. 22:30:54

@mann: Guardiola, a büdös kurva! :)

luqe 2009.03.01. 22:36:07

@krysal: Szerintem jól hoztuk le azt a meccset tegnap. Mindenki tudhatta, hogy nem örömfutball lesz. Az Espanyolnak nem sok esélye volt a győzelemre, valljuk meg.

So-so, nem volt szép meccs de megérdemelt a győzelem. Főleg az Espanyol múltheti produkciója tükrében.

Elfele persze nem kiabálok semmit, még fényévekre vagyunk az üdvösségtől, de most már legalább amiért harcolunk az a szemünk előtt van, nem csak beszélünk róla.

luqe 2009.03.01. 23:03:08

@rizla: Azért itt nagyot hibázott a védelem. Amit ezért kapni fognak, azt nem teszik zsebre :) Bár lehet a győzelem után szarnak rá.

halareaal 2009.03.01. 23:19:51

hát én nem azt láttam, hogy a Barca uralta a meccset, majd a biztos vezetés után engedett csak ki. sztem nem hibáztathatóak ilyen szempontból, egyszerűen csak meglepő volt látni, h pont az öröklúzer Atletico abszolút rá se hederít a 2 kapott gólra, hanem mennek tovább. kicsit pechje is volt a Barcának, h az Atleti pont jó napot fogott ki. kíváncsi vok ezek után mi lesz jövőhéten.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.01. 23:27:27

A futball legnagyobb igazságtalansága volna, ha a teljesen fogalmatlan, nézhetetlen focit "játszó" és amúgy a spanyol focira a BL-ben évről évre egyre nagyobb szégyent hozó Real Madrid zsinórban a harmadik bajnokságát is megnyerné.

Szerencsére itt még nem tartunk. Ez csak egy hullámvölgy, melyből ki lehet jönni.

És továbbra is biztos vagyok abban, hogy a Real Madridnak is lesz még hullámvölgye idén.

drosiii 2009.03.02. 00:26:46

@Csöncsön: Eddig meg sírtál, hogy nem szoros a bajnokság. Hagyjuk már. Inkább örülj hogy feljövőben a Madrid.

rizla 2009.03.02. 00:31:09

@luqe: messi ezt kétszer is megcsinálta a meccsen. sajnos többször meg sem próbálta, nem igazán akart. nem értem, ő is kiengedett fejben. nézd meg azt a cselt, amivel elindul légyszíves..
de oké, minden szólógólnál hibázik a védelem.

rizla 2009.03.02. 00:32:31

jó, csöncsön siránkozása kit érdekel, máskor meg rinyál, hogy jaj a liverpool az antifutballjával megverte a madridot, amelyik játszani AKART. persze.
most meg "a spanyol focira a BL-ben évről évre egyre nagyobb szégyent hozó Real Madrid" : DDDDDDD

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.03.02. 09:30:45

A múlt heti meccsen már eszembe jutott, pancho írta vmikor az ősszel egy Barca-gála után, hogy mi, katalán szurkeszek örülhetünk ugyan, de februárban pont ez miatt fog még jobban fájni a mélyrepülés és hogy a BL-ből is valami semmi kiscsapat fogja őket kirúgni (aszem román pofont jósolt, de ez most mindegy).
Hát így tényleg jobban fáj. A tegnapi meccs után felderengett 2006-2007 szezonja. Még pár ilyen találkozó és állhatunk megint sorfalat a Realnak...:(((

sporttárs 2009.03.02. 09:43:19

Nem tudom, mennyire a fejen múlt, de az szembetűnő, hogy a Barca kettesével-négyesével kapja a gólokat, a Real meg egyszerűen nem kap.
A Barcában zsenik játszanak, olyanok, akik a Realban nem, de ha egy csapatnak az önbizalma és akarata rendben van, az érhet többet pár zavart fejű zseninél. Most épp így áll a dolog.

De azért szerintem korai itt még a helycseréről vizionálni, legalábbis ha ősszel korai volt a Barca jó sorozata idején a megnyert bajnokságról. Ezek csak részeredmények.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.03.02. 09:54:41

@sporttárs: A Barcával fejben van gond már megint. Maszatolás azzal jönni, hogy nem lehet mindig nyerni, és hogy ez részeredmény. Két bajnokit buktunk el egy libafos Real ellen és nagyon úgy néz ki most sem lesz ez másként. Valami nem stimmel velük.
@Csöncsön: Az igazságról pedig annyit, hogy a fociban nagy ritkán van olyan. Ez a Real ez a Barca ellen be fogja húzni a harmadik bajnokit is...

kroos 2009.03.02. 10:03:08

mondjuk p.assuncaot én is eltudnám fektetni

nasteey 2009.03.02. 10:21:08

Ez az Atleticó olyan simán fog 3-0-ra kiszopni a Realtól, hogy öröm lesz nézni. Egyszerűen nem látom senkiben, hogy meg bírnák fogni a Realt. Egyszer lehet, hogy a legváratlanabb pillanatban botlanak majd, de hogy nem az Atleti ellen, az tuti.

(Viszont a Barca is bekaphatja, ezek után már nem bírom ki, hogy ne nézzem meg a szerdai meccsüket, pedig most szerdán nem volt tervben meccsnézés...)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.03.02. 10:24:57

@nasteey: Höhöhö, nálam pont fordított a helyzet. Be volt tervezve a szerdai meccsbambulás, de helyette inkább homokba dugom a fejemet :)

Tika_ 2009.03.02. 10:33:24

@kroos: mondjuk pl. Görbicz Anitát én is :P, bár ez kétségtelenül nem tartozik a tárgyhoz :)

Az Atleti meccsei ált. szórakoztatóak, mert mindig fun gólzáporos meccseket játszanak. Most valahogy nem tudtam röhögni a sok védelmi hibán :(.
A Sevilla és a Valencia elleni őszi meccseink szórakoztatóbbak voltak.

Szerintem Guardiola engedett ki - és ha ő lesz*arja, akkor a játékosok is. Mint ha egyre kevésbé érdekelnék a meccsek. Eddig ezer fokon égett, 2 gólos vezetésnél magyarázott Piquének, most meg még csak nem is cserél. Lehet, hogy magánéleti gondjai vannak?
Kíváncsi leszek most ki tudja megmondani a frankót, hogy mi a fax van... Cruyff?...

Szerda este 21-re megvettem jegyet a Szállító 3-ra. Remélem nem jól választok szórakozási forrást, és mire hazaérek 4-0-ra vezetnek a gyerekek, de még át akarják harapni az ellenfél torkát...

kroos 2009.03.02. 10:36:33

amugy forlán golját én ismerek kapust aki kiüti....

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.02. 11:11:44

@kroos: nem kérdés, vállmagasság alatt Victor Valdes világklasszis. Na de, ami fölötte van?!?! Arra nem lehet várat építeni.

montipájton 2009.03.02. 11:20:14

Hát, azért elnézve a Barca csatársorát, meg ahogy játszanak (most komolyan, 3 abszolút világklasszis és mindegyik meglövi a közel 20 vagy annál több gólt), még mindig valami science-fiction, hogy nem nyerik meg a bajnokságot.

A Real küzdenitudása és kaparása dícséretes, sajna a Pool-meccs óta van egy fals beütése a dolognak, hogy hát mit ér mindez egy nem spanyol ellenfél ellen... Na mindegy, a végső "konfúzió", (ahogy Puhl Sanyi mondaná): még mindig nem hiszem el, hogy a katalánok ezt elbukhatják.

Illetve picit pontosítok: saját balfaszságuktól talán igen, de a Real nem fog mindig nyerni, ezért mégsem.

És én nem a Barcának szurkolok, de látva az idény nagyobb részében mutatott focijukat, szemben pl.a komplett Bl-forduló "taktikai" futballjával (= híg fos), kénytelen vagyok azt mondani, hogy nagyon megérdemelnék.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.02. 11:51:55

@montipájton:
Tavaly nem voltak világklasszisok mindhárman?
A mutatott focijuk megítélésénél azért kell óvatosnak lenni, mert pont a Liverpool meccs előtt "fergetegeskedett" egy kicsit a Real Madrid is.
A "hihetetlen" győzelmi széria és rekorddöntögetés is más megvilágításba kerül, mert gyakorlatilag Drenthe, Gago és Higuaín csapata is képes volt erre.
Mivel a Valencia, a Sevilla, a Deportivo és a Racing európai kupaszereplése is erősen leértékel bármilyen pontrekordot. Különösen az, ahogy az Aalborg zsenik nélkül is megalázta a Deport. Ha a Barca lövi a dánok góljait, akkor már legalább három aranylabdát kiosztottak volna.
Persze azt nem felejthetjük el, hogy a BL csoportban is remekül teljesítettek a katalánok, a Sportingnál komolyabb ellenfelet elképzelni sem lehet.
Ha túlozni akarok, akkor azt mondom, hogy a Dunaferr is lett imponálóan magyar bajnok és mégsem hugyozott maga alá senki Európában.

montipájton 2009.03.02. 11:57:15

@pancho_sanza: Henry-Eto'o-Messi = Tököli-Nicsenko-Lengyel Feri? ))))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.02. 12:00:45

@montipájton: Tavaly nem ők voltak "Henry-Eto'o-Messi"?

montipájton 2009.03.02. 12:23:47

@kroos: Ja, jól felfújt "sztárcsapat" volt. Emlékszem, Egervári utólag a "BL-menetelés" kifejezést használta, amiért az előselejtezőben kivertéka Hajdukot. )))

Ha menetelés, magyar, mágia, akkor csakis: Disztl P. - Végh, Disztl L., Csuhay, Horváth - Burcsa, Csongrádi, Vadász - Májer, Szabó, Novath. Igaz, bajnokságot ők se nyertek, az Uefa-Kupában meg megverte őket a jelenleginél alig jobb Real Madrid.

(Tényleg, Pancho, az a Santillana, Michel, Butragueno, Stielike, Valdano-féle Real volt olyan jó, mint a mai?? )) )

montipájton 2009.03.02. 12:28:05

Visszatérve az eredeti témához, a Realnak olyan brutál idegenbeli sorozata van még, hogy nem fogják tartani ezt a tempót. Tavaly is volt, amikor 10 pontos előnyt leadtak kettőre, ahogy most a Barca is leállt, de a végén kijött, hogy a bajnokság nem az utolsó meccseken dől el. A Barca 23 meccses sorozata azért kamatozni fog.

Ha nem, akkor a minden idők legjobb Barcája címben az melléknevet másikra kell cserélni. ))

kroos 2009.03.02. 12:28:39

Stielike óriási futbalista volt....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.02. 12:32:50

@rizla:

Te hülye vagy. Én nem írtam sehol, hogy a Madrid a Pool ellen játszani akart volna. Pont az ellenkezőjét írtam: hogy szánalmasan gyengék voltak, gyászosak.

A Poolról pedig a BL-meccs kapcsán EGYÁLTALÁN nem írtam. Semmit. Se jót, se rosszat.

@Tika_: "Szerintem Guardiola engedett ki"

Ebben lehet valami. És nem is csodálkoznék rajta. Hihetetlen idegi terhelést jelent a Barcelona edzőjének lenni, augusztus óta szünet nélkül, állandó és folyamatos eredménykényszerben.

Remélhetőleg egy kupadöntőbe jutás ad annyi plusz lelki energiát, hogy mindenki megújuljon.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.03.02. 13:44:50

Bocsi, de Pep nehogy már sajnálva legyen! Tessék elhúzni kukoricát kapálni, ha ez túl sok! (mondjuk pl. SAF elég jól bírja az évtizedes eredménykényszert, bár tudom, ő nem emberből van:)

És azt csak halkan jegyzem meg, mi lesz ha nem jutnak kupadöntőbe? Mert most ez is benne van a pakliban, hogy egy két gólos előnyt egy középcsapat ellen símán elhullajtanak. Akkor aztán honnan lesz a plusz lelki energia?

Tika_ 2009.03.02. 14:03:59

off
@montipájton: ők meg a Madridot a Bernabeuban

Narancs és Tetves 2009.03.02. 14:43:53

Azért a liverpool elleni meccsek általában a futball legrosszabb meccsei között vanank, kivéve ha 15 perc alatt nem lősz nekik 1-et. Akkor lehet ellenük játszani...

S ezzel nem akarom menteni a Madridot, mert meg kell verni, persze, ha akarnak vmit.

S hogy megint a lelki tényzők fontosságát emeljem ki, ez a luserkedés lassan ez már amolyan mumusság lesz a csapat számára... sorozatban, bárki ellen, bármilyen erősek is de a 8-ad döntőkön rendre kiesnek. Ez azért elég nagy "presszing"... nem egy könnyű dolog.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.02. 20:55:17

@csizsikpizsik:

SAF sokkal-sokkal rutinosabb edző, mint Pep. Pont ilyenkor számít sokat a rutin, amikor nem megy. Pepnek ez az első felnőtt idénye.

Természetesen nem garantált a kupadöntőbe jutás, de ez a Barca a legrosszabb napján is képes legalább egy gólra akárki ellen. Négyet pedig biztosan nem kapnak a Mallorcától. Ha meglenne a döntő, az végre valami stabil, megfogható sikerélmény lenne hosszú-hosszú hetek után. Szerintem erőt adna.

halareaal 2009.03.02. 21:37:25

azért ne mossuk össze a tavalyi Madridot a 07essel v a mostanival. ott nem pusztán a Barca balfaszkodásának köszönhették a bajnoki címet, 21 pont volt a 2 csapat közt a távolság, ha a Barca sokkal erősebb lett volna, akkor se biztos h nyer. és tavaly játékban is sokkal jobb volt a "fogalmatlan" Real.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.02. 23:54:22

@halareaal: "és tavaly játékban is sokkal jobb volt a "fogalmatlan" Real." - egy szemlátomást hipermotiválatlan Barcánál.

Lencse. 2009.03.03. 00:03:30

@csizsikpizsik: "mondjuk pl. SAF elég jól bírja az évtizedes eredménykényszert, bár tudom, ő nem emberből van:) "

Orbitból és whiskeyből építkező asztráltest? :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.03.03. 00:20:45

@kroos: az akkor hetvemnyolc éves és fociranjongó nagypapámat ("papa ki minden idők legnagyobb játékosa" "ki volna, hát az Orth Gyuri") a Fejér megyei nagybátyám kivitte az UEFA döntőre '85-ben. Ő mesélte, hogy mikor közönség skandálta, hogy "Vidike, Vidike", akkor Stielike mosolyogva kiintegetett nekik, azt hitte az ő nevét üvöltik.

Henke 2009.03.03. 02:40:46

@Csöncsön: a Barca most is a legnagyobb király... lehet most pampogni mini hullámvölgyről... röviden a véleményem: most is szórtunk 3 gólt. a Védelem? Puyol túlgondolta. Marquez meccshiány. Alves nem mindig van képben hátul. Sylvinho: meccshiány. Valaki elnézte ezt :\ Puyol túl sokat vállalt, nem egyszer olyan ütemben ment oda a labdához mint egy gyorsvonat. Meg is lett az eredménye. :S

montipájton 2009.03.03. 07:59:17

@popp: Nem. Santillana, Valdano és Juanito voltak a csatárok. Butragueno pedig a visszavágón játszott.
Nem volt azért rossz brigád. ))

Stielikétől a meccs előtti edzésen szereztem aláírást, pedig rutinosan másik oldalról akarta kerülni a csapatbuszt, hogy kikerülje a tömeget. Észrevettem, leszólítottam, utána aztán osztogathatta a többieknek is. ))

montipájton 2009.03.03. 08:00:24

...Ja, mindez jelzi, kicsit más idők voltak még azok, próbálnék ma bármelyik hasonló kaliberű csapatnál a játékosok közelébe jutni. ))

kroos 2009.03.03. 08:09:05

@popp: Hát nem is az eszéért szerettem...
süti beállítások módosítása