Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 18. giornata

2009.01.10. 13:27 _benito

David Beckhamben gazdag Serie A-hétvégét kívánunk a boldog újév és a minden más jó mellé, ami egyben azt is bizonyítja, hogy nem tűnt el az olasz futball az NST-ről, csak áldozatul esett egy időre néhány más dolognak. A 18. forduló simának ígérkezik, nagy meglepetésekre mi magunk sem számítunk, érdekes meccsekre annál inkább. Az ilyen kéthetes szünetek általában nem tesznek jót a csapatok formájának, mi is kíváncsian várjuk, ki hol folytatja, amit karácsony előtt abbahagyott, ugyanakkor kispolgári ízlésünk legfőbb bizonyítékaként nagyon várjuk, hogy tétmeccsen is lássuk a világ legjobb szélsőjét a Serie A-ban. Kezdőként nem fogjuk, az már kiderült.

Roma-Milan 2-2
Nem is indulhatna jobban 2009, mint a tottitlanított farkasok és a beckhamtelenített ördögök rangadójával, amelynek annyit tétje van, hogy felsorolni is fárasztó lenne. Az biztos, hogy a Romából jobban fog hiányozni a kapitány, mint Becksi a Milanból, hiszen míg utóbbinak igazából helye sincs a csapatban, addig előbbinek nagyon komoly része volt abban, hogy a farkasok úgy-ahogy összekapták magukat.
Egyikük felállását sem nagy cucc eltalálni, némileg kényszerpályán mozognak mindketten, a Milannál egyedül a center kiléte kérdéses (a Gazzetta Patót tippeli, szerintünk Inzaghi), a Romában pedig az a kérdés, hogy Aquilani tud-e már egy egész meccset vállalni, vagy Perrottának kell visszalépnie egy sorral - ahol legalább nem jönnek elő olyan fájdalmasan a hiányosságai. A vendégeknél a Flamini-Pirlo-Seedorf tengely képességeit tekintve akár a világ legjobbja is lehetne, csak éppen nem az, ahogy a Kaká, Ronaldinho – Akárki hármas is egy sztárcsapat támadósora, csak éppen a Milan jelenleg messze nem az. Annyira ugyanis nem jók, hogy ne adják oda az ellenfélnek a labdát, ha pedig az ellenfélnél van, azt ezzel a csapattal nagyon nehéz lesz visszaszerezni, és még ennél is nagyobb gond, hogy védekezni is illene, ez pedig ennek a Milannak nagyon nem megy.
Tottival simán hazai lenne, de Vucinic (vagy Montella?) is elég lehet a Kaladze-Maldini kettős ellen, különösen, ha Menez úgy játszik, mint 2008 végén. Szerintünk már ennyi is elég ahhoz, hogy Julio Baptistát kiszorítsa, a nyaktalan brazil abból a spanyol gólkirályi címből él ki tudja már, mióta, ha a fiatal francia állandósítani tudja jó formáját, pont akkora erőssége lehet csapatának, mint azt a braziltól várták.
Az eddigiekből kiderülhetett, hogy igazából jelenlegi felállásában a Romát tartanánk erősebbnek, így némileg meglepő lehet, hogy mégis döntetlent tippeltünk, ennek oka nem más, mint Totti, aki nélkül egyszerűen nincs Roma. Kikapni csak akkor fognak, ha a Milan braziljainak lábába egyszerre feszül bele a szamba, de erre eddig hiába vártunk, és bár nem tudjuk, mit zabálnak a Copa Cabanán bejgli helyett, de lefogadjuk, hogy Ronaldinho bendőjén nyomot hagyott.

Inter-Cagliari 3-0
A főhajtás mindenképpen jár a Cagliarinak, amiért az első fordulók gyalázatos szereplése után ma már a középmezőnyben találjuk az Isolanit, de a bajnok otthonában még középhátvédjeikkel sem lenne sok esélyük, Bianco és Lopez nélkül pedig tök mindegy, mit talál ki Mourinho, simán nyerni fog az Inter.

Juventus-Siena 2-0
Ez úgy szokott lenni, hogy mikor kinek kell jobban. Most annyiból más a helyzet, hogy a három gyufából érkező Sienának jobban kellene, de ezt nem passzolhatja le a Juve, mert az Inter ízekre szedi a szardíniaiakat, a kilenc pont pedig szinte behozhatatlan. Hiába épülgetnek a sérültek, egyikük sem kezd.

Udinese-Sampdoria 2-1
A hazaiak telivér csődörként kezdték a szezont, amiből előbb fülbillegető csacsivá, majd koszlott gebévé változtak, a vendégek pedig ellentétes utat jártak be, de még csak a csacsi-fázisnál tartanak, így ha az udineiek nem csapják meg őket, a genovaiak pontszámban befoghatják őket.

Fiorentina-Lecce 2-0
Előzés lesz a dobogón, csak hogy már a szezon felénél előjöjjön a tavalyi végét kísértő Milan-Fiorentina kisördög. A liláknak szemernyi gondot sem szabad, hogy a legjobb kieső (átvitt és szó szerint) Lecce okozzon, hiszen a Salentini alig lő gólt, és idegenben eddig összesen négy pont került a szákba. Montolivo eltiltása okozhatna gondot, de nem fog (nem Donadel csillogó játéka miatt, az durvaélet).

Reggina-Lazio 1-1
Kell egy meglepetés, ez ráadásul nem is mondható komolynak, hiszen Pillonnal jól kezdett a Granillo, a Lazio ellen pedig visszatérhet Corradi (akinek lehet, hogy az utolsó meccse lesz ez délen), a rómaiak pedig legutóbbi három idegenbeli meccsüket nem tudták megnyerni. A vendégek bevetnek mindenkit, de az utolsó előtti helyről elmozdulni nagyobb motiváció, mint a hetedikről feljönni a hatodikra.

Napoli-Catania 3-0
Ugyan az utolsó 2008-as meccsét elbukta a Napoli a Torino ellen, de a szicíliaiak ellen már újra számíthatnak Lavezzire és Hamsikra, akik közül különösen El Pochónak van miért hajtania, mert több komoly csapatnál is masszív összegeket tesznek félre, hogy elcsábítsák. A Catania már szinte bennmaradt, ami szerencséjükre nem az ilyen meccseken múlik.

Palermo-Atalanta 2-2
Nem az Atalanta élén érkező Del Neri a Serie A egyetlen olyan edzője, akit már kivágtak Palermóból, de eggyel többen lesznek, ha a Rosanero nem tudja megverni a bergamóiakat. Miccoli hiába van jó formában, a vendégek annyira eltökéltek, hogy két csatárral támadnak, akik közül az egyik az ingyenmunkás Vieri lesz.

Genoa-Torino 3-1
Az eredménynél sokkal fontosabb (nem nekünk, mindkét csapatnak!), hogy a januári átigazolási időszakban ki tudja megtartani értékeit. A hazaiak Militóért aggódhatnak, akit boldog-boldogtalan szívesen látna, az Arsenal pedig a hírek szerint lemond Arsavinról, és frontális támadást indít Rosináért, akivel szerintünk igencsak jó vásárt csinálna.

Bologna-Chievo 2-0
Szép, szép ez a „veretlenek vagyunk Mihajloviccsal”, de sokkal szebb lenne nem egyetlen pontra állni a kiesőzónától, márpedig a Bologna pont ennyire van a Leccétől. A Chievo meg ötre, csak alulról, úgyhogy ha bármit is komolyan gondolnak idén, akkor a Bolognától nem szabad kikapniuk még idegenben sem.

317 komment

Címkék: olasz beharangozó üveggömb serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr40869067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hispan07 2009.01.10. 13:40:56

márpedig nyerni fog a Milan és kész. megindokolni nem tudom, de nem is kell :)

*Fata* 2009.01.10. 13:58:08

itt az indok: a Roma szimpatikus csapat, ezért nem verjük meg őket nagyon,
csak kicsit.

VGL 2009.01.10. 14:04:10

"...Julio Baptistát kiszorítsa, a nyaktalan brazil abból a spanyol gólkirályi címből él ki tudja már, mióta"

Azért ez pont egyel több cím, mint amit Menez birtokol. Lehet, hogy a franciának volt másfél jó meccse az év végén, de azért ez - szerintem - egy Milan ellen elég kevés a kezdőbe kerüléshez.
Majd csereként lehet villogni.

Romanista 2009.01.10. 14:12:12

már pedig szerintem a milan most kevés kérdés hogy fog egyáltalán valaki gólt lőni. nagyon optimista az a 2-2. a Roma védelmét még megenné a Milan így vagy úgy de Rossi. (..)

Makukula 2009.01.10. 14:22:14

Bocs az offért, de szeretnék venni a bátyámnak ajándékba Juve meccsre jegyet. A guglin csak ilyen siena meccsre 150 euros ajánlatot találtam, ami elég lehúzós szagú. A Juve honlapján nem találtam jegyes infókat, szóval nem tudtok vmi honlapot, ahol normális áron árulják a jegyeket? Vagy eseteleg olcsóbb utazási irodát vagy szervezett szurkolói csoportot, ahol pl nem 3-4 csilagos szálláson lennének elszállásolva.
Nagyon hálás lennék a segítsért, jó meccsnézést!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 15:13:37

Először is az hogy Beckham a világ legjobb szélsője egy orbitális túlzás, még fénykorában sem volt az. Abból viszont nagy gond lesz ki rúgja a a szabadrúgásokat a Milanba, mert Pirlo, Ronaldinho és Becks is ott van a tíz legjobb között a műfajban. Beckham kiváló futbalista, de nagyon is túlhypolt. Na de nem akarok Macca vitát robbantani Beckhamről egy olasz posztban.

Még csak annyit igazi témánkra evezve, hogy jobban örülnék ha az angol játszana ellenünk, pont azért, mert nincs még helye a Milanban. Ha a jó David nem is, de Gattusso hiányzik annyira Milannak, mint nekünk Totti.

Szerintem nyer a Roma, egyrészt azért, mert az utolsó két szezonban nem kaptunk ki a Milantól (3 győzelem, 1 döntetlen) és tavasszal éppen Totti (egyébként tavasszal azt mondtad _benito, hogy nem Totti függő már a Roma) nélkül vertük meg őket az Olimpicoban, részint mert csak.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.01.10. 15:25:01

A szabadrúgás egyszerű: Ronaldinhocska odamegy, beköti Beckham cipőjét, aki rálövi.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 15:45:41

heinrich, pedig egy harmadik megoldás lesz ebből, szóval miután Ronadinho bekötötte Beckham cipőjét, Dávidka megtisztítja a zsugát és Pirlo ráküldi ;-)!

De ne hogy már egész nst-szitű legyen a Beckham fényezés. Kivételes rugótechnika és alázat a pályán, azon kívül megmédiaérzékenység, meg egy popsztár feleség, mindössze ennyi a Beckham recept. Emiatt lesz a világ 100 legjobb focistájának (ebbe klubba bőven befér, de a tízbe semmiképp) egyikéből jelenség és kortünet (kórtünet?).

Calogero 2009.01.10. 15:53:00

Makukula, a titok az, hogy nem szabad itthon jegyet venni. Ki kell menni és meg kell venni az ottani Juve Storeban, jegypénztárban. Rómában 15 euro a jegy a kanyarba, Torinóban ez kb a duolája , a legjobb jegyek szoktak 100 euro körül mozogni. Itt egy link, ezen lecheckolhatod.

infobiglietti.blogspot.com/2009/01/serie-juventus-vs-siena-11-gennaio-2009.html

Szállást tudsz itthonról is intézni egy normális bankkártyával.

halareaal 2009.01.10. 15:55:56

"Emiatt lesz a világ 100 legjobb focistájának (ebbe klubba bőven befér, de a tízbe semmiképp) egyikéből jelenség és kortünet (kórtünet?). "

igen.

Makukula 2009.01.10. 16:00:25

@Calogero: Nagyon kösz!! Elég meglepő, hogy neten nem lehet ugyanannyiért jegyet intézni, mint helyszínen. Akkor utánanézek, hogy milyen meccsre milyen eséllyel nem lesz teltház.
Ja, a szállás nem para, csak gondoltam egyszerűbb lenne egy olyan utazái irodát találni, ahol a szállás nem nyomja fe az árat. Zsír arc vagy, köszi még egyszer!

smartdrive 2009.01.10. 16:06:56

világ legjobb szélsője, muhaha

Kövi 2009.01.10. 16:32:29

A világ legjobb szélsője? Aligha.
Túlhypolt médiasztár? Valószínűleg.
Popsztár felesége? A Spice Girls feloszlása óta inkább "hírességéről híres hírességnek" nevezném Mrs. Beckhamet.

Mindezek mellett én személy szerint kalapot emelek Becks előtt, méghozzá amiatt, hogy 10-12 év hájpolás mellett sem lett az a nagypofájú sz.rarc, mint amilyen Adriano, Drogba vagy Ibrahimovic alapból (CR szintén). Nem tudom, hogy vagytok vele, de én a játékalázatot többre értékelem, mint a zseniális játékos+igazi barom kombiációt. Bár tény, nézni akkor jó, ha egy focista tud egyenesen is labdába rúgni. Illetve Beckham esetében görbén, de jó helyre.

VO 2009.01.10. 16:36:46

"...hogy tétmeccsen is lássuk a világ legjobb szélsőjét a Serie A-ban."

Ez valami elbaszott irónia volt? Másként nem tudom értelmezni.

volankombi 2009.01.10. 16:56:07

@Makukula: Nyugi, Juve-meccseken soha sincs telt ház :P

Aradebil 2009.01.10. 17:15:18

pancho lelépett örökre?

kavics30 2009.01.10. 17:19:00

én nem tudom ti, hogy vagytok vele, de régebben ezt a Beckham gyereket nagyon nem kedveltem. Nem rossz-nem rossz játékos, de nem találtam benne semmit, amiért szerethetném. A Realban a vége felé, amikor minden percéért a pályán szó szerint ádáz harcot kellett folytatnia, a milliárdos "úrifijú" nem szart bele, hanem felvette a kesztyűt és odatette magát. nekem ez a viselkedése lényegesen nagyobb súllyal esik a latba a megítélésénél, mint bármi más.
nyilván, hogy ki a világ legjobbja egy adott poszton az szubjektív, de nálam nem ő az tuti!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.10. 17:25:01

"A szabadrúgás egyszerű: Ronaldinhocska odamegy, beköti Beckham cipőjét, aki rálövi." (heinrich)

Hát mondjuk, ha valamiben, akkor szabadrúgáslövés-eredményességben Beckham tényleg kimagaslik bármilyen mezőnyből.

Semmi egyébben.

A "világ legjobb szélsője" kitétel egy sima kis aljas provokáció (ejnye), melynek persze most én is fölültem. :-))

_alerob 2009.01.10. 17:48:26

Világ legjobb szélsője tényleg szubjektív, de a legjobb 4-5 ben benne van. Az nem tetszik senkinek, hogy média felkapta.. na és? Van egy felesége aki szintén médiasztár.. na és? / ..gondolom senki sem viselné el Victoriat feleségnek :) /
na de nem (csak) ezért szeretjük, hanem az eszméletlen rugóteechnikájáért, a küzdésért, van benne akarat. Szerintem semmi unszimpatikusat nem tett, nem ártott senkinek. És kiadott egy kurvajó parfümöt is, ami a kedvenc illatom eggyike :)

_alerob 2009.01.10. 17:51:20

na de még annyit, remélem hasít a Juve, Alex villan, Chiellini vagy Legro fejel, Amauri megrúgja a szokásosat, de örülnék, ha Iaquinta is betalálna már. Tisztelem azt az embert de nagyon!

A rangadóhoz csak annyit, hogy szerintem jó meccs lesz! örülnék, ha beckham betalálna!

kavics30 2009.01.10. 17:53:39

@_alerob: ok, a 4-5-be odafér:)

A Juve simán hozni fogja, és remélem a Roma egy jogtalan, időntúli tizivel, de leveri a Milant:)

madbalee 2009.01.10. 18:00:44

@Csöncsön: Azért Pirlo sem gyenge szabadrúgásgólokat szokott bevarrni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.10. 18:02:43

@madbalee:

Persze, de őt már láttam hibázni is e műfajban. :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 18:20:33

@Csöncsön: Ezzel azt akarod mondani, hogy bököm az összes szabiját beböki?

_alerob 2009.01.10. 18:21:14

kavics30, azért mondom :) Általában az a legjobb aki kedvenc, vagy egy szimpatikus csapatban játszik. Meg hát ilyet, hogy legjobb nehezen lehet mondani, vagyis nekem elég nyers, de viszont legjobb 4-5 az már más.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.10. 18:28:41

@popp: az juninho.

1. koman gólt lőtt az avellinóban (pedig nem is érdekli, nyer-e a csapat)
2. beckham a legnagyobb (nem vagyok meleg)
3. a -10 fokos zergebaszó hidegben felforrt a víz a kocsimban. örülünk, vincent?

kroos 2009.01.10. 18:32:21

,,Beckham a világ legjobb szélsője "?
akkor a második mondjuk messi a 3. ronaldo a 4. ribery?----eléggé lol-szag van.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.10. 19:06:17

@kroos: b+, toni, akkor lehet, hogy tényleg csak meleg vagyok. szmájli.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 19:40:23

Azért elég komoly hangulatot csinálnak a Marassiban a Genova szurkerek!

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2009.01.10. 20:33:51

ronaldinhoék hasában nem a brazil bejgli lesz hanem a két hét dubai edzőtábor a lábukban.
de pato azé rúg 2t:)

bekem a világ legjobb szélsője volt a manuban, de a jelenleg legjobb a jelenlegi manu 7es.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.10. 21:16:50

@popp:
"De ne hogy már egész nst-szitű legyen a Beckham fényezés"
pedig :))

de ettol meg _benito lehet meleg. eddig nem tudtam mi olyan nyugtalanito benne, de most mar biztos vagyok benne, h az a cuki lila alsonadragja, azokkal az edes rozsaszin szivecskekkel

Titi120 2009.01.10. 21:44:22

Átkapcsoltam Madár győzelme után az Inter meccsre, hát Queresma miatt már megérte.
Pusztulok a palin, ahogy azt a jobbküllőt erőlteti.Kész :D

*Fata* 2009.01.10. 21:55:24

IGEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!

VAN IGAZSÁG.
KITARTANI!!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 21:55:38

Hoppá-hoppá kérem, Aquafresca gólt lőtt az övéinek, vezet a Cagliari!

Strigo 2009.01.10. 21:56:52

Mit keres a "világ legjobb szélsője" egy olyan csapatban, amelyik nem játszik szélsőkkel?

Mr.AT 2009.01.10. 21:57:25

0:1, mekkora király már az Acquafresca... :-) A "világklasszis" interes középhátvédek egyike megint szerencsésen elfeküdt, ahogy szokott... :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 22:01:33

Egyébként nem rossz ez a Cagliari mi is megszenvedtünk ellenük az Olimpicoban, mint a kutya, amelyik kilencet kölykedzett. És nem csak Aquafresca jó, de Zseda is.

Mr.AT 2009.01.10. 22:03:59

0:1 után két ziccer a Cagliarinál... kék-fekete kis barátaink ott feledkeztek a fenyőfa alatt. :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 22:06:28

@Mr.AT: "0:1 után két ziccer a Cagliarinál..." - rá is basztak, hogy kihagyták! Ibra, Ibra vassza meg!

*Fata* 2009.01.10. 22:10:53

szerk.: NINCS IGAZSÁG:

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 22:11:11

@Titi120: Off a Madár meccshez. Már megint milyen ellenfelet hoztak neki, még a súlyát is kénytelen volt hozni a tag! Egyéb minapi sporthírre reagálva. Nyugodjék békében Németh Pál, a szomabathelyi dobópápa! On.

Akkor a döntetlen már maradhatna. Quaresmát tán bitóval fenyegetik, ha nem külivel érhozzá?

Mr.AT 2009.01.10. 22:12:13

Azt a qrva...miket hagy ki a Cagliari...

Mourinho megköszönheti nekik, hogy csak 1:1.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 22:12:32

Az Inter alatt jócskán röfög, még te is fiam Aqua? Jesszum pepi!

LevyASR 2009.01.10. 22:24:11

bekem bökhet, de csak meccs után, otthon, vagy ahunn akar :)
Nyer azinter?:)
monnyuk egy 98.percben megadott lestámadásos felrugásos 11-el?

gabenito 2009.01.10. 22:24:30

popp: még ti is? :P

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 22:26:51

@LevyASR: Hál istennek nem! De azért mi is megszenvedtünk a szardíniaiak ellen! Jó kis csapat ez a Cagliari!

Ahogy Mourinho szemeit néztem lesz ne mulass az öltözőben :-D!

*Fata* 2009.01.10. 22:27:02

bohócok.

Cagliarinak lehet megköszönni a méretes zakó elmaradását.
Mindegy,sok ilyet még a szezonban.......

_benito, megvan a meglepetés?:)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 22:28:44

@gaben_: Ha az Olimpico-bel teljesítményeket vetjük össze, akkor jobb csapat a Cagliari, mint a Chelsea ;-)!

Hispan07 2009.01.10. 22:29:33

hopp, egy lájti cida az internek - lehet holnap farigcsálni azon a 9 ponton :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.10. 22:32:09

Hát érdekes, Ibra visszafejesénél, tényleg lesen volt -e Mancini.
Amúgy meg aquacska, meg nem akar az Interbe jönni, ilyet kihagyni. :)

gabenito 2009.01.10. 22:32:28

ha meg az OT-t akkor jobb a ZTE mint a Roma mert megúszták 5-el :)

CsakaCalcio 2009.01.10. 22:34:45

Na ezért érdemes leülni olasz focit nézni.
és végre nem nyert az Inter a hajrában összeszerencsétlenkedett góllal, most engem kurvára felvidítottak :))

BruceWayne 2009.01.10. 22:35:34

bassza meg ennyire hideg volt egész héten Milánóban?

BruceWayne 2009.01.10. 22:40:19

fé füllel hallottam csak, tényleg volt egy olyan hogy a második félidőre mikor kapcsoltak vissza a stúdióból kaplár f azt mondta hogy a szó ismét Gulyás... akárkié, Fülöp meg mondta hogy Fülöp Lászlóé vagy valami ilyesmi... :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 22:45:47

@gaben_: hat évvel ezelőtti történeteket ne kavarjunk már ide!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 22:46:49

@Nerazzurri: Monnyuk én is kikérném magamnak, ha le gulyáslaciznának!

BruceWayne 2009.01.10. 22:50:04

hehe, de hogy jött neki a gulyás? szerencsétlen ez az ember

gabenito 2009.01.10. 22:50:09

hé hé ízi...
csak azt mosolyogtam meg, h a 11edik helyről "ti is" megszenvedtetek (pláne h pontegyenlőség van (tudom egyel több meccs)).
szóval bocsi:
nem akartam (sohasem gyógyuló) sebeket tépkedni :P

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.10. 22:50:29

Holnap pedig egy jó kis Roma győzelmet várunk.

BruceWayne 2009.01.10. 22:59:41

jaja, remélem valamelyik "világklasszis" olasz hátvéd megfekszik ott is

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.10. 23:03:22

Cordobával amugy mi lett v csak taktikai csere lett volna? Mondjuk akkor inkább Chivut kellett volna levinni.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 23:04:14

@gaben_: lemaradt egy szmájli az ucsir hsz végéről és tudom mire mondtad ;-).

BruceWayne 2009.01.10. 23:15:18

GC: gondolom taktikai, bár szarul cserélt ma is José

kroos 2009.01.11. 09:21:48

,,Hát érdekes, Ibra visszafejesénél, tényleg lesen volt -e Mancini. "
azt a büdös szájbabaszott telibevert mocskos kurva életbe...

kroos 2009.01.11. 09:32:45

Nem feltétlenül cserélt rosszul José,habár szembe ment a Cruiffy alaptételle ,,ha hátrányban vagy akkor labdaszerzöt hozz be.De ö fent hagyta cambiassot és Muntaris is,viszont a 3 védö miatt quaresma és mancini nagyon hátulról indult.Igazából én Cruz helyét nem láttam és öt lekaptam volna.Végül is bejött neki mert a cagliari kihagyott mindent,de crespo és figo mozgása bizakodásra adhat okot,szerintem mindkettönek jól ment.
Quarsemarolmeg annyit hogy a gol az ö ,,külsös" inditásából indult,de ö egy 4-3-2-1 ben a legjobb ahohy beállása után játszott is.majd jöttek a cserél és ugy már sokat kellett visszameloznia, és olyan helyzetekben is játékban volt ami neki nem szerencsés.

kroos 2009.01.11. 09:34:32

Mészölyról is egy mondatot.
Nem vele van a baj.Hanem aki odarakta.Nemzetközi focit illetöleg háttértudás nélkül szakérteni nehéz.
Márpedig ez van...

BruceWayne 2009.01.11. 09:58:03

de azért necces volt lekapni mindkét középső védőt, a végén meg már egymás elől vették el a helyet a támadók... ez ilyen vagy bejön vagy nem dolog hogy az egyik csatár majd betalál. Quaresma nem volt rossz de a vége felé nagyon pontatlanul játszott mint ahogy Muntari is

kroos 2009.01.11. 10:05:16

Igen pont ezt mondom én is hogy a taktika álltal olyan helyzetekbe került quaresma ami neki nem fekszik.
Meg kb 3xszor mutatta neki Ibra hogy ne ivelje a labdákat hanem löjje a kapu elé mert egy hullo falevél tipusu labdát sokkal nehezebb megfejelni.

giacinto 2009.01.11. 10:39:11

tök nagy szükség van ezekre a 3 hetes leállásokra, lesz itt még meglepetés azt hiszem.

egyébként a 30 fokból hazajönni a -5 -be nem árt meg az izmoknak? nem csodálkoznék ha tavasszal a milan tele lenne sérültekkel.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 10:45:11

@kroos: Azért Kálminak is lehetne önkritikája. Örülök én, hogy az öreg negyven éve Gigi Riva (Cagliari) és Giacinto Fachetti (Inter) ellen is játszott. De édes faszom, amikor azt közöli, hogy annak idején a Cagliari ellen elszakadt a könnycsatornája, akkor az enyém is majdnem elszakadt, de inkább gurgulázva röhögtem.

Szóval azért ma már az internet segítségével pár óra alatt képbe kerülhet az ember. Elég pár _benito cikket és popp kommentet elolvasni ;-). Egyébként felháborít, hogy a volt focisták jórészének - tisztelet a kivételnek - egyáltalán nem derogál mindenféle a háttér információ nélkül beülni a stúdióba okoskodni komolyabb gázsiért. Ebben egyébként Bánfi Jani a világbajnok, aki képes mosolyogva bejelenteni ilyeneket "nem nagyon ismerem a hazai csapatot" vagy az EB alatt "nem láttam a vitatott gólt a legutóbbi meccsen, mert éppen vacsoráztam", aztán persze ő is járul a kasszához.

Melyik tudós engedi meg magának, hogy olyan témában szakterületről publikáljon, amelyhez lövése sincs? Most nem azért mondom, de ha az itteni szakértősködést összevetjük az angollal, olasszal, némettel, akkor faszán kijön a különbség az adott országok futballjának állapota között.

Az hogy van, hogy a kézilabda, hoki, kosár és egyéb szakértők képesek tisztességesen fölkészülni, csak fociszakik nem? De legalább mondana olyat a tisztelt Szőke Szikla, amilyet az egyszerű szurkoló nem vesz észre a képernyő előtt, a kutya úristenit!

giacinto 2009.01.11. 10:54:48

persze a juventus éppen most fog játszani a fiókcsapatával... vajon már a 3. percebn vezetnek, esetleg a 10. percre már 3-0 lesz? papirforma.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 11:02:57

@giacinto: Ne nyígjál már ;-), az Inter egész héten a milánói cidriben készült, míg azért Szardínia párszáz kilométerrel délebbre van, mint a lombard főváros.

Egyébként a kihagyott ziccerekkel kapcsolatban a játékosok mentségére megjegyezném, hogy ahogy én láttam, kivaszottul csúszós volt a pálya.

giacinto 2009.01.11. 11:12:11

jól láttad, de ehhez elég lett volna megnézni Aqua gólját, szerencsétlen Samuel elcsúszásának köszönhetik a gólt. persze rúghattak volna még azon kivül is, de mégiscsak éppen ez lett gól.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.11. 11:17:23

@kroos: Köszönjük, hogy hozzászóltál értelmes emberi lény módjára.
www.youtube.com/watch?v=2B1uUo9w4Eo&feature=related
4:35 mp.-nél van az ominózus jelenet. Mivel Ibra nem volt lesen az elrúgás pillanatában és ő visszafejelt, gondolom nagy ívben le kell szarni, hogy hol állnak a védők, Mancini pozícióját kell nézni Ibraéhoz. Valószínű, hogy lesen volt a lába, és picit előrébb volt.De a te fajtád, úgyis csak azt nézi, hogy 5-en álltak a védők előtt.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.11. 11:21:35

Sőt inkább meg merném kockáztatni, hogy a szabad ellövésénél volt a les, nem a fejesnél.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.11. 11:24:32

@giacinto: Az öreg embereknek szüksége van a melegre, különben kiújulhat a reumájuk. :)

kroos 2009.01.11. 11:28:51

Nem erröl van szó.Nem erröl a gólról.(ami amugy les volt).
Hanem az a bicskanyitogato hogy ti hozzátok fel ezt mikor messze (és ez tény) az Inter lövi a legtöbb kétes gólt.A siena ellen nem érdekelt titeket csak az hogy nyertetek.(pedig José is elismerte amit el kellett).
az nem volt les?ibra kézzel veszi át?támaszkodik?11-es?minden 2. hétre jut valami.
És akkor egy ilyen gól után nyigtok ami ráadásul meg tényleg les....

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.11. 11:38:22

@kroos: Szerintem meg vegyél be nyugtatót, mert hallucinációid vannak, és csak azt veszed észre, amit akarsz, és hajtogatod mint egy papagáj. A siena ellen les volt és ennyi. De számodra bocsánatos bűn ha a bayerned, egy orbitális bírói hiba (csalás) által lesz bajnok, mint amit 1x már belinkeltem neked. Kettős mérce mi? Amúgy meg nem állítottam, hogy nem les. De ha ennyire felzaklat az Inter, akkor inkább kommentelj a németbe, az olasz fanok legnagyobb örömére. Kérlek.

kroos 2009.01.11. 11:38:38

pop..ok igazad van.De nekem mindig az jut róla eszembe hogy törött kézzel gólt fejelt...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.11. 11:43:17

@kroos: Hol tény nézzük már meg. :) A Milan 6 kamutizit lőtt a 8ból döntetlen állsánál, meg a rivális ellen meg lesgóllal nyer és még nem láttam az összes meccsét. De tényekkel nem vititkozol. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 11:45:55

@kroos: Nagy játékos volt Mészöly, ez tényvalóság ;-), de nem gólt fejelt, hanem egy tizit vert be fölkötött kézzel ;-).

Egyébként akkor mondja azt a Sport Tv, hogy a pályafutásáért fizeti ki neki a havi x tízezer forintot,mert amit szakkommentátorként végez az nem munka, hanem szabotázs. Ezt a nótát küldöm neki a jó ebédhez: www.youtube.com/watch?v=H4PN7Xbexq4

kroos 2009.01.11. 11:55:00

Ok.És az nem hibás aki ezek tudatában odarakja???

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.11. 12:07:47

@madbalee: Nem az a lényeg hogy előre v vissza fejel, hanem, az akinek fejel, az hol áll a fejelés pillanatában. Sztem de javítsatok ki.

angerfist 2009.01.11. 12:10:04

gattuso kb annyira hiányzik mint kolerajárvány a pestistelepre.

angerfist 2009.01.11. 12:11:10

avagy lepratelepre. ízlés szerint.

_alerob 2009.01.11. 12:20:33

Nah, pontot vesztett az inter és ezt kikéne használni.
Ez a nagy fagy nem tett jót a pályáknak, ezért kicsit tartok a Sienától én is, habár a Monaco ellen nagyon ment a csapatnak.

Az esti meccset már alig várom, kíváncsi leszek rá. Ez olyan igazi háromesélyes. De a Romát szerintem sokan leírják, pedig véleményem szerint ők az esélyesebbek.

_alerob 2009.01.11. 12:22:01

@angerfist: Gattuso a milan motorja, óriási érvágás, hogy hiányzik

Hitchiker 2009.01.11. 12:53:01

most esik le hogy _benito inter tippje megint nem jött be :)

Itáliainagysándor 2009.01.11. 13:55:34

Miért esélyesebb a Roma? Valaki elárulhatná már végre. Szerintem meg nagyon x gyanus a meccs, vagy, ha valamelyik csapat nyer az a Milan és a csatárok és a Kp erőssége miatt.

_alerob 2009.01.11. 14:34:25

@Itáliainagysándor: Mert mitől lennének esélyesebbek? Nem is hazai pályán vannak..
a csatárok? Sevchenko, Boriello eddig szerintem nem sokat mutatott, Pato csak a multkori meccsen villant, egyedül Inzaghi akiben bízhatnak. Középpálya? Nincs Gattuso, ez már óriási előny. Ott van Beckham ennyi, meg Kaka ha ide vesszük. Ronaldinho villanhat, de őszintén én nem vagyok elájulva tőle. Na még talán Seedorf, de akkoris.. Befolyásolható tényező lehet a szünet, a pálya talaja. Nekem is inkább X, de ha valaki esélyesebb, az a Roma.

Itáliainagysándor 2009.01.11. 14:45:51

@_alerob: Aláírom amiket írtál, de a Roma mellett csak a hazai pályát tudtad felhozni, ez ezen a szinten kevesebb a kevésnél;)

Itáliainagysándor 2009.01.11. 14:50:37

@_alerob: A pálya talaja meg az időjárás felhozatala vicc kategória mind a 2 csapat azonos pályán játszik. vagy a Romai térfél mindig melegebb?:D:D:D:D
Még mindig nem tudtál meggyőzni ész érvekkel.

Mr.AT 2009.01.11. 15:37:39

Alex beszarás, konkrétan... mint a gép.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.11. 15:58:24

@Great Cornholio: dejszen' te magad is elismerted, hogy les volt, arról vitán nyitni, hogy kis les, vagy nagy les volt, szerintem teljesen felesleges.

meglepetés volt nekem a cagliari, nagyon jól nyomták.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 16:35:30

@Itáliainagysándor: Szerintem is tipikus háromesélyes rangadó!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 16:39:05

@_benito: Nekem nem, mert láttam a őket a Roma ellen is, az egy nagyon jó kis csapat. Egyébként a Serie A tele van hozzájuk hasonló jó kis csapatokkal.

gabenito 2009.01.11. 17:00:34

Elnézést mindenkitől de: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
mivolt ez, MI volt ez?????
és mi van mutuval?
pf.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 17:08:23

Néhány megjegyzés a délutáni meccsekhez, melyek alapján le se tagadhatnák a fiúk, hogy volt egy karácsony!

Bologna-Chievo 1-1: Mihajlovicséknak tökmindegy kivel játszanak él-, közép- vagy kiscsapattal mindenképp 1-1 a vége.

Fiorentina-Lecce 1-2: ez a Fio olyan szezélyes, mint egy nő: ma éppen menstruáltak.

Juventus-Siena: Del Piero - ki más és még jó hogy szabiból!

Napoli-Catania 1-0: papírforma!

Palermo-Atalanta 3-2: Na ez nagyon jó meccs lehetett.

Reggina-Lazio 2-3: ez is!

Udinese-Samp 1-1: hm!

Itáliainagysándor 2009.01.11. 17:33:12

@popp: Köszönöm popp, valóban ez a realitás, csak ha valaki jobbnak tartja a másikat akkor elvárná az ember mind2 részről, hogy miért is jobb az egyik a másiknál, én tartom az x lehetőségét, de nekem most egy Roma győzelem nyilván jobban jönne.

*Fata* 2009.01.11. 17:50:34

hm mégsem lesz előzés a dobogón :D

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.11. 17:53:52

amit a juventus művel, az kiborító.
és teljesen igaza volt calciónak, egy zanettitől máris látványosan jobb lett. ez kb olyan érzés, mintha lendületből tökön rúgják az embert, ranieri egyszerűen sértő, amit csinál.

marchionniban él tovább palladino. eh.
nagyon dühítő ez.

calcio_di_rigore 2009.01.11. 18:14:54

@_benito: 3 pont.
Számít más? Nem.
Drága a cirkuszjegy?:)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 18:25:31

@Itáliainagysándor: Azért vannak érvek a Roma mellett is: 1. Az utóbbi két évbben nem kaptunk ki a Milantól és legutóbb éppen Totti nélkül nyertünk. 2. Amilyen erősnek tűnik a Milan elől (egyébként a Mexes-Juan-De Rossi trió sem gyenge éppen), olyan zsengék hátul. 3. A sok technikás gyerek a milánóiak fedélzetén sokszor kioltja egymást.

Ezek ellenére továbbra is tartom, hogy háromesélyes a meccs, mert a Milan mellett is föl lehet sorolni érveket.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.11. 18:26:38

@gaben_: Könyöksérülés miatt jött le Mutu. Eddig is ezzel a könyökével bajlódott.

Calogero 2009.01.11. 18:39:51

A Roma mellett azért nem csak a hazai pálya szól, hanem a Milan védelme is.. Szerintem 1-0

Titi120 2009.01.11. 18:43:25

@calcio_di_rigore:
Buxus, akkor egy Juve szurkesz minek néz meccset, ha elég a livescores-t ?

Count Adyn 2009.01.11. 18:44:12

Még mindig jobb így megverni a Sienat, mint úgy ahogy az Inter tette:D no offense ofc:)

_alerob 2009.01.11. 18:58:13

@Itáliainagysándor: hát szerintem neked tökmindegy miket írok le, úgyse fogadod el. :) de amúgy óriási X szaga van, a 2-2 reális. Rem Beckham ma is becsavarja!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 19:02:41

Maximum egy jointot csavar be Bököm a lelátón!

kroos 2009.01.11. 19:05:15

benito és pop vitájához hogy ki a legjobb szabadrugáslövöronaldinho vagy beckhem vagy brad pitt...alex az aki leteszi és gól.a furcsa az hogy calcio menö juvésoknak kell ezt magyarázni:)

GGG77 2009.01.11. 19:18:41

Az Inter szívott, a Fiorentina szívott, mi jövünk!

FORZA MILAN!

Count Adyn 2009.01.11. 19:21:54

@GGG77: Az jó ha ti is szivtok?:D Ebből kb ez jön le nekem:D

CsakaCalcio 2009.01.11. 19:26:15

A délutáni meccsekről kis összeírás, ahogy én láttam:
Napoli-Catania 1-0 nagyon rondán kiszenvedett mérkőzés, Catania nem sok teret hagyott a Napolinak, Hamsik tizenegyese elég nevetségesen volt lőve;
Fiorentina-Lecce 1-2 elég vicces eredménye ez, főleg annak tükrében, amit Semioli művelt 1,5 méterre a kaputól, egyébként a szokottnál jóval gyengébb Fior;
Udinese-Sampdoria 1-1 az egyiknek sem kifejezetten jó eredmény született, az Udinese közelebb állt a győzelemhez, de amilyen szériában vannak, ez az iksz is valami;
Reggina-Lazio 2-3 a vicces gólok mérkőzése, egyetlen szép gól sem esett, helyzet sem volt különösebben sok, és nekem hihetetlen hogy egy olyan játékos mint Pandev 3 gólt lőhet a Serie A-ban;
Palermo-Atalanta 3-2 na ez tényleg a délután meccse volt, izgalmakkal, jó megoldásokkal, megjegyzendő, hogy az Atalanta jó 10 perccel többet birtokolta a labdát, mint a hazaiak, ráadásul a hajrában nagyon jöttek, megérdemeltek volna legalább 1 pontot;
Bologna-Chievo 1-1 alacsony színvonal, torzsalkodás, talán a Chievo is lassan összekapja magát;
Juventus-Siena 1-0 nem tudom, ez a mai Juventus miért nem focizott szemernyit sem, megérdemelte volna a Siena a döntetlent, vajon miért nem lehet ilyen mérkőzéseken bedobni Giovincot???
Este pedig a hazaiak győzelmét várom, szoros mérkőzésen 1-0.

calcio_di_rigore 2009.01.11. 19:30:04

@Titi120: Mondtam ilyet?:)
Ma szarok voltunk, tény. Amikor több kell, akkor jobbak vagyunk (Milan, Roma, Real, de említhetném az összes rangadót). Kivétel az Inter elleni meccs, mert ott több kellett volna, mégis gyengék voltunk. Pl. azon a meccsen lehetett idegeskedni a játék miatt, a main viszont nagyon nem. Lesz még egy pár ilyen, a lényeg, hogy ezeket be kell húzni.

A livescore-os példa meg azért is butaság, mert szubjektív, hogy kinek mi a szép a fociban. Nekem már az is, ha láthatom a zebramezt, másoknak meg a fejükön kell bevinni a labdát a kapuba, és akkor oda-vissza vannak.

Azért remélem Zanetti kb. 100 %-os passzmutatója senkit sem zavart.:)

kroos 2009.01.11. 19:34:23

@CsakaCalcio: te hogy nézel ennyi meccset egyszerre?

Titi120 2009.01.11. 19:35:57

@calcio_di_rigore:
Nézd, a Juventust nem először játszotta idén ezt a szenvedős focit.

Néha belefér egy - egy ilyen, de ha a csapatom rendszerint így játszana (a Juve decemberig többször is megtette), akkor én nem lennék hepi.

giacinto 2009.01.11. 19:38:37

@popp: Melyik élcsapattal játszottak döntetlent Mihajlovicék? :))

CsakaCalcio 2009.01.11. 19:39:09

A SKY Calcionak van körkapcsolása, ami arról szól, hogy a fontosabb eseményekre átkapcsolnak minden pályán (gólok, tizenegyesek, nagyobb helyzetek) majd félidőben és a meccsek végén leadnak egy összefoglalót.
És kedves emberek mindezt streamelik a netre, ráadásul általában akadozásmentes, normális p2p "minőségű" kép jön.
Na meg mellette mindig hallgatom az olasz rádiós körkapcsolást is, meg nézem a sport1en az épp aktuális közvetített meccset :) Nagy szerelem a calcio, na :)

giacinto 2009.01.11. 19:39:58

ki az a beckham? én a rómások helyében örülnék hogy játszik az ellennél. sima 1-es ez. kb 3-1.

giacinto 2009.01.11. 19:41:45

tudtam ám, csak az élcsapat kifejezésre akartam egy picit ráámosolyogni, de vitán felül áll, hogy a Róma az! este csapjátok is meg ezeket a galaktikus hyper-sztárokat!

CsakaCalcio 2009.01.11. 19:42:18

@giacinto:
elég a Romát mondani? (bár akkor még eléggé maguk alatt voltak) vagy akár lehetne hozni a Genoát is, ami azért otthon elég combos idén.

CsakaCalcio 2009.01.11. 19:43:42

@giacinto: közben nekem is leesett, hogy popp nyilvánvalóan Roma tifo, ezért kérdezted tőle :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 19:45:09

@giacinto: Én is tudtam ám, hogy csípkedsz :-). De hogy egy Népsportos eufemizmussal éljek, a Roma jobb csapat annál, mint amit a tabellán elfoglalt helye mutat.

Forza Lupi!

*Fata* 2009.01.11. 19:52:54

bizony sima lesz ez, szegény Roma marad a helyén...

FORZA GRANDE MILAN

Count Adyn 2009.01.11. 19:52:56

Zanetti 12/2 jó/rossz passz, Grygera meg 38/0 :D
@Titi120: Jaj, mer a BajorBorzalom az a JogaBonito mi?:)

giacinto 2009.01.11. 20:03:09

OFF: csak én látom úgy hogy összekeveredett itt 1-2 komment sorrendje?

Romanista 2009.01.11. 20:03:30

helyezés ide vagy oda,azért ezt nem biztos hogy tudják ott fennt északon: www.youtube.com/watch?v=yVBB2upbVys

Titi120 2009.01.11. 20:03:35

@Count Adyn:
Ki mondta, hogy én elégedett vagyok ?
Persze látványra a Juvét azért mi is verjük, de Ribery nélkül nagy szarban lennénk e téren is, kár tagadnunk. :)

calcio_di_rigore 2009.01.11. 20:03:43

@Titi120: Majd ha a tabellán is megmutatkozik, akkor én sem leszek heppi. a helyzet azonban az, hogy épp most faragtunk a hátrányunkból.:)

@Count Adyn: ok, de nézd meg azt is, hogy hova passzolnak. bárki lehoz egy meccset hiba nélkül ha csak a legközelebbi emberhez passzol.

Calogero 2009.01.11. 20:09:49

Beckham kezd? De szép lenne, akkor 2-0

giacinto 2009.01.11. 20:13:11

Abbiati; Zambrotta, Favalli, Maldini, Jankulovski; Beckham, Pirlo, Seedorf; Kakà, Ronaldinho; Pato

ha ezt a csapatot nem veri péppé a Róma, akkor maradjank is ott ahol vannak most, mert oda valók akkor. ez egy vicc? ancelotti mégis mit gondol? Palermo-Milan szintű meccsre számítok, nem csak eredmény szinten.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 20:14:51

Hát okosan kell focizni, lekontrázni a védekező középpálya nélkül és öreg védőkkel felálló Milant.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 20:21:18

Várhidi hütyü, tuti, hogy nem 4-2-3-1-et játszunk.

Titi120 2009.01.11. 20:29:57

Ki fog védekezni a Milanban ?

A Maldini - Favalli belső kettős már önmagában ütni fog, de úgy látom Ancelotti még súlyosbította a helyzetet.

Megyek, gyorsan rakok egy over-t a meccsre ! :)

CsakaCalcio 2009.01.11. 20:33:56

Spaletti hatalmas arc :)
Ez nagyon nagy volt!

halareaal 2009.01.11. 20:36:18

a Milan a régebbi Real Madrid-féle "többet lövünk elől mint hátul kapunk" taktikát próbálja alkalmazni. olasz csapatként, tök jófejek:)
Nesta egyébként már sosem fog játszani?

Romanista 2009.01.11. 20:56:49

I. Mirko: Veni Vidi Vici!

CsakaCalcio 2009.01.11. 20:56:56

Nagyon rég láttam ilyet olasz bajnokin, hogy a tizenegyespont magasságában ilyen könnyű csellel tisztára játssza magát valaki álló helyből, szóval azért Janku ebben benne volt alaposan, pedig mezőnyben jobb volt a Milan eddig.

Dr Zoidberg 2009.01.11. 21:06:58

Ú, Baptista, de nagy volt!!!

Dr Zoidberg 2009.01.11. 21:16:05

Figyelitek, milyen jók Bököm beadásai? Muhhahhaaa...! Hadd idézzek nemtomkit: "Maradt vóna a kifutónál inkább mos'má'..." :)

Titi120 2009.01.11. 21:19:48

Kinek ívelgetnek oldalról Beckhemék, kinek ?!
Ronaldinhonak meg Patonak ?

Seedorf meg saját embert még nem talált meg ma.

Romanista 2009.01.11. 21:22:32

hát akárhogyis bekem vagy nem, eddig jobb mint kaká,seedorf dinho.
de legalábbis csak annyira rossz mint ezek.

De Rossi eddig ha jól számolom kétszer verte át ronaldinhot egy egy csellel. Casetti pedig ma éppen azt a kulcsszót kapta irányelvként hogy "fal".

Titi120 2009.01.11. 21:27:33

Gyorsan kiszámoltam szünetben:
Milan átlagéletkora 31 év, ha Pato helyett Inzaghi beállna akkor 32.3 év lenne.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 21:28:54

Eddig jó! Vannak szép megoldásaink. Baptista kihozatal vagy De Rossi hosszú zsugái, amelyek éppen csak lesen találták Vucsot. A baj csak az, hogy sokszor eladjuk a megszerzett labdákat. Ezért kéne Totti, aki megtartaná és megjátszaná a zsugákat. Hanem az eddig általam agyonszídott Riise nagyon jól játszik. A védelem eleve is nagyon jól működik, Bököm beadásai eddig teljesen hatástalanok.

Romanista 2009.01.11. 21:29:54

@Titi120: mér mi van abba ha öregek? a rolling stones tán nem jó?

Dr Zoidberg 2009.01.11. 21:29:55

@Titi120:

A megfelelő bolygók együttállása esetén, valamint irtóprecíz, átlagos halandó érzékelésével alig felfogható ütemezéssel indított beadás esetén Patonak épp lesz ideje felugrani Ronaldinho vállára, hogy fogadhassa a labdát. Ez a forma a "Jankoller per due" fantázianevet viseli a Milannál. Ilyen ütemezésű és pontosságú beadásokra kizárólag Bököm képes a Tejútrendszerben, ezért hozták el a milánóiak sebtiben az öregfiút legújabb párfümjének bemutatóünnepségéről. Ez most a titkos fegyvere Ancelottinak; a vérkonzervatív mester úgy döntött, absztrakt módon kezdi értelmezni a focit ezentúl.

Titi120 2009.01.11. 21:32:57

@Romanista:
Önmagában az nem baj, hogy öregek.
Az a baj, hogy sétálnak.
És lehet, hogy a kettő között van összefüggés.

Dani Kalifornia 2009.01.11. 21:34:30

"a világ legjobb szélsője" - LOL?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 21:38:59

Vazeg ezt szépen csinálta Kaka!

Dani Kalifornia 2009.01.11. 21:39:40

Kaka is mintha kezdene elhízni. Ez ilyen brazil genetikai vonás?:)

Dr Zoidberg 2009.01.11. 21:42:00

@reggie_bush: Én is ekezdtem elhízni, pedig nem vagyok brazil. Höhö.

Titi120 2009.01.11. 21:43:22

Hoppácska !
Pato nagy király.

Dani Kalifornia 2009.01.11. 21:44:18

@Oyle: Sőt, már pato is....:)))

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 21:44:52

Hát ez hidegzuhany, ahogy a jó Jenő mondaná. Aquilanit be kell hozni!

sporttárs 2009.01.11. 21:47:18

Vöhö, ennyi erővel én is futhattam volna két méter előnyről Pato ellen, az eredmény tök hasonló lett volna. :))

_alerob 2009.01.11. 21:50:45

@Titi120: ne kapkodjunk még, az szent, hogy jól megy a fiúnak, de várjuk ki.. És mintha Pirlot látnám ébredezni magához képest ?!? De Seedor egy labdatemető. Beckham meg kis zsugás, jó kis labdákat ad

Dr Zoidberg 2009.01.11. 21:55:35

Bököm bejavult, az ég óvja a Rómácskát! És ahogy a jó Jenő mondaná: Chuck Norrist be kell hozni! :)

Romanista 2009.01.11. 22:01:39

II. Mirko: Sic transit gloria mundi

CsakaCalcio 2009.01.11. 22:02:11

Imádom Vucsinics megoldásait :)
Gyönyörű volt!

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.01.11. 22:04:17

@Romanista: A Milánnak ekkora dicsőség a Róma ellen vezetni? Ezzel lezárult egy korszak?:)))

Itáliainagysándor 2009.01.11. 22:04:59

Hehe, ez az eredmény pont tökéletes lenne:)

Romanista 2009.01.11. 22:06:44

@donnelly: inkább ahogy a fagyott védelem lereagálta az volt az az.

Hispan07 2009.01.11. 22:24:42

jó kis meccs volt, kár h nem jött össze a győzelem, helyenként csinált szépeket a Milan, de abszolút jogos az X.

Kaká egy zseni, Beckhamnek ez első meccseként bőven jó volt, és remélem a notórius PatóPál szkeptikusok is befogják most kicsit a szájukat. azt viszont abszolút nem értem, Ancellotti miért egy percre rakta be Flaminit. Seedorf helyére vagy őt, vagy Ambrosinit raktam volna eleve.

ja és a védelem továbbra is egy vicc :/

ennyi, maradt a 9 pont, kár érte.

hajrá Milan

Titi120 2009.01.11. 22:25:35

Azt lehet tudni, hogy Aquilani miért nem kezdett valamelyik fogalmatlan (Taddei / Perrotta) helyett ?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 22:26:54

Mekkora meccs volt ez kérem! Nekünk is meg volt a meccslabda nekünk, nekik is! Igazságos döntetlen és szenzációs játék. Gratulálok mindkét csapatnak, különösen Patonak és Vucsnak! Szerdán meg kell csapni a Sampot és megint beleállni egy győzelmi sorozatba! Forza Lupi!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 22:28:51

@Titi120: Aqui sérült volt sokáig!
@Hispan07: Én is az mondom kár érte, mert nekünk is megvoltak ahelyzeteink

Romanista 2009.01.11. 22:29:27

hát a döntetlen ha másért nem azért igazságos mert Ancellotti tudott valamit a szünetben. első félidő miatt kellett volna, a második miatt illett volna behúzni. (azért mielőtt Pirlo feltámad megjegyezném hogy Riise csúnyán elvitte mellette néhányszor)


ja és egyébként talán először teljes a Roma kerete Tottit nem számolva,tehát.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.11. 22:30:54

Ha ebbe a Milanba nem fér be az áruló flamoney, akkor sehova. Seedorf helyett miért nem játszott? Sérült? Nah, ezért kár volt elmennie...

Egyébként szokott játszani flamoney? Vagy stabil csere? Mi van a svájci védőnkkel, Senderossal? érdekes volt olasz meccset látni:)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 22:31:29

@Romanista: Riise az egyik legjobbja volt ma csapatunknak. Aquilani meg jöhetett volna korábban.

Itáliainagysándor 2009.01.11. 22:32:36

Igazságos x. Viszont így a Milan lemarad, a Roma meg ott ragad:D:D

Itáliainagysándor 2009.01.11. 22:34:44

Amúgy Beckham-en lehet poénkodni, de szerintem jó focista, nem gyengült vele a Milan.

Count Adyn 2009.01.11. 22:34:48

Grat _benito, ezt eltaláltad^^

CsakaCalcio 2009.01.11. 22:35:26

Ebben a szezonban rohadt jók az esti meccsek, sőt mintha sokkal több lenne az egyéb kiemelkedő parti is. Kár hogy Totti sérült, úgy lett volna teljes ez a mérkőzés, de így is nagyon élvezetes, jófajta mérkőzés volt.

Romanista 2009.01.11. 22:38:10

@popp: Riise tényleg jó volt, úgy tünik belejön(szerintem a kolozsvár elleni visszavágó óta egyre jobb) il Principino (személyes legnagyobb kedvenc) meg szerintem először épülhetett fel abból a combizom sérülésből amit már nagyon régóta húz

Titi120 2009.01.11. 22:38:22

Beckham ahhoz képest, hogy már lassan 2 éve normális meccsen nem is játszott tényleg jó volt.

CsakaCalcio 2009.01.11. 22:39:21

@imici77: Flamini eddig nem váltotta meg a világot, amikor játszott, nem tudott semmi különöset hozzátenni, így inkább csere csak, ráadásul Ancelottinál nagyon erős hierarchia van, és sokkal előbb és szívesebben cseréli be Ambrosinit, mint
őt. Pedig annyit mutat szerintem, mint Ambro, de Ancelotti nem sanszos hogy ennél többet játszatná a közeljövőben.
Senderos meg mintha nem is lenne, nem tudom vele mi van, de szerintem sérült, mert mostanában a kispadon sincs ott a neve, de majd egy milános elmondja, mi is a helyzet vele.
És egyébként hogy tetszett az olasz meccs?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.11. 22:47:30

@CsakaCalcio:
hogy tetszett a meccs?
-furcsa volt a roma nagyon mély védekezése, és inkább kontráztak, ahogy a juve tette a milan ellen (ezt a 2 meccset láttam ebben a szezoonban nálatok)
-vucsinics nagy klasszis, pato szépen játszott
-seedorf és dinnyó játéka számomra kiábrándító volt
-2-2nél azt gondoltam, h a roma nekiesik a milannak, nem értettem miért nem
-amúgy teljesen nézhető, jó kis meccs volt, sztem igazságos eredmény született. nem bántam meg, h végignéztem. :)
-megpróbálom a roma játékát követni, hogy tudjam mi vár ránk februárban
-kíváncsi vagyok a juvéra is ezek után

Hispan07 2009.01.11. 22:48:38

Senderosról aszondják, állandóan sérült, eddig asszem játszott két UEFA kupa meccsen, a másodikon kb 10 perc után le is sérült - szal remek hogy itt van. Bajnokija még nem volt, sztem nem is lesz.

Flamini még nagyobb rejtély, ő is volt sérült, de Carlo amúgy se játszatja nagyon. Az öreg röfi-pofi sztem nem bírja a franciákat, lásd Gúrküff. Meg persze egyre kevesebb az esze is, tokába konvertálja.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.11. 22:50:26

@Hispan07: flamini legrosszabb döntése volt, h eljött...

Hispan07 2009.01.11. 22:53:23

hát, eddig nem jött be neki, az tény (bár én FM-ben jáccatom rendesen :))

de hát NagyHájasFej nem igazán kedveli az ő fajtáját errefelé (értsd.: új, fiatalabb arcok a csapatban). már az is megdöbbentő, hogy PatóPál játszhat

Asidotus 2009.01.11. 23:52:56

Na, ezt a fordulót a Juventus nyerte, éljen hurrá!
A Milan nagyon szarul állt fel. Mindenki támadó középpályás volt, hogy gondolták, hogy az egyszem Pato majd megnyeri a meccset? Nem volt értelmes Serie A topcsapat szintű) védelem, sem védekező középpálya. Szégyen a Romára. Bár nekik is csak egy csatáruk volt, ha jobban meggondolom, nem is akkora szégyen

halareaal 2009.01.11. 23:59:19

Pato lassan a Milan legjobbja lesz, ha nem figyelnek oda az öregek. egyébként Beckhamet vmért nagyon nem akarták megjátszani, mindent a bal oldalon erőltetett a Milan, kb Pato volt az egyetlen, aki őt válaszotta akkor is, ha volt más opció. mondjuk azis igaz, hogy Beckham beadásaihoz kell vki aki befejeli őket, így nem lesz könnyű veszélyt teremtenie.
a 2. Roma gól elég potya-szagú volt, Abbiati mi a halált bámult ahelyett h vetődött volna?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.12. 00:06:49

Beckhamről:

egész végig azt vártam, hogy jöjjön egy szabadrúgás a 16-os előteréből, és lemérhessem, tényleg 100%-osan lövi-e őket. De persze nem jött; a Roma okosan, tisztán védekezett.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.12. 00:09:03

A Roma inteligens csapogy bekóstolta at, mert inteligens az edzője. Spalletti óriási arc, ahogy bekóstolta Ancelottit, az nagyon nagy volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.12. 00:11:27

fúha, tehát a Roma inteligens csapat. olyan, mint az edzője.

*Fata* 2009.01.12. 00:46:20

-ez (is) simán nyerhető lett volna
-a 2. római találat valóban potya volt
-Carlo monnyon le

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.12. 00:57:19

@*Fata*: de a Roma is nyerhette volna, sőt!

*Fata* 2009.01.12. 01:00:21

@popp: max az első félidő alapján és nincs sőt

kroos 2009.01.12. 08:18:52

ugy tünt a milanban többen osztják kaladze véleményét

,,"George Clooney lesz az új edzőnk, Brad Pitt pedig az asszisztense.."

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.12. 08:56:26

@*Fata*: A fejesnél Abbiati még az ellenkező irányba mozgott. Ráadásul normális ember nem gondolta volna, hogy derékmagasságból azt bárki fejelné. :) Én nagyot röhögtem Vucinic második gólján. Nagyon nagy volt. :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.12. 09:09:47

@Great Cornholio: először mi is potyának láttuk kicsit, de volt egy kameraállás, ahonnan látszott, hogy ezt sehogy nem érhette volna el.

rohadt jó kis meccs volt, és végre úgy tudtam nézni egy ilyet, hogy nem drukkoltam senkinek.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.12. 09:16:56

@_benito:
én utoljára így a 90-es vb-döntőn jártam

ja, az nem volt jó meccs.

sporttárs 2009.01.12. 09:20:48

Jó volt nagyon az esti meccs, olasz fociban ritkán éri olyan élmény az embert, hogy az első gól után ne tudná megjósolni a végkifejletet. :)) Vucsinics-Pato 2-2, zseniális gólokban 1-1, mindenhogy reális az iksz.

A Juvén bealudtam, a gól után mondtam az asszonynak, kapcsoljon nyugodtan valami sorozatra vagy a Spektrumon nézzük a mozzarellák sejtnövekedéséről szóló izgi filmet, több lesz benne a fordulat, mint Torinóban, hát tényleg. :)))

giacinto 2009.01.12. 09:50:30

hát valóban nagyon nagy koncepció volt a világ legjobb szélsőjének leigazolása. nem gond hogy egyáltalán nem használ a milan szélsőket, plusz kinek adja be a meccsenkénti 5-6 zsugát? vicc.

A Roma hatalmas csalódás volt: ezt a milant, ilyen felállásban izekre kellett volna hogy szedjék. Letámadva őket már a középpályán, 1 gramm levegőt nem hagyni az alibikirályoknak és menni mint a mérgezett egerek előre.
Ehelyett épp a forditottját csinálták, behúzódtak... Úgy látszik nem látták a Palermo iskolajátékát a Hollywood FC ellen.

Klárensz 2009.01.12. 10:09:05

Beckham elég sokat és jól szerelt, na meg néha kihúzódott szélre de ezeknek nem volt semmi értelme, sokszor ő volt a második vkp Pirlo mellett, egyáltalán nem volt rossz, csak azért fölösleges kritizálni mert nem a tőle megszokott szerepben játszott.

kroos 2009.01.12. 10:34:09

,,nem a tőle megszokott szerepben játszott"madridban is ezt játszotta már.

Calogero 2009.01.12. 10:48:48

giacinto, be kell látni, hogy két Roma van. Az egyik Tottival egy bajnokesélyes, Bl-ben is nagyokat produkáló csapat, míg a másik Totti nélkül egy 4. helyért kűzdő, nagy csapatokat megverni képtelen brigád. Na ezért húzódtak be tegnap a saját térfelükre mindvégig, erre már Spalletti is rájött korábban..

giacinto 2009.01.12. 11:16:10

azon mondjuk nagyot nevettem, amikor Ancelotti cserélt: Dinho le (teljesen jogosan, semmit nem csinált) Ambrosini be, aki azonnal eladott egy labdát és 1 percen belül egyenlített a Roma :)) már annyiszor beváltak ezek a védekező cseréi hogy ihajj

Mr.AT 2009.01.12. 11:25:14

@_benito: Most nem azért, de mire fel ez a nagy nyüszítés? Bejglizabálás utáni első forduló, fél lábbal még mki otthon van, ráadásul -40 fok van kint - mit vársz, hogy széles vigyorral az arcán mindenki sarkazgat meg ollózik?

A meccset simán behúztuk, voltak helyzeteink, amiket most kihagytunk. (Ha pl. Amauri tiszta fejese bemegy, akkor 2:0, akkor máris elégedett lennél?) A Siénának esélye sem volt, mi meg annyit adtunk ki, amennyit kell - szerdán máris új forduló, nyilván senki nem akart meghalni a pályán.

A f*sznak kell állandóan gyalázkodni győztes meccsek után. Nyertünk, amivel máris hoztunk 2 pontot az Interen - ez az egy számít.

Titi120 2009.01.12. 11:28:54

Beckhamnek egyébként sokkal jobban feküdne a Milannal például a Bayern (még mielőtt félreértenénk: a legutolsó ember akit Münchenbe kívánnék).

Ott ugyanis lenne kinek osztogatni a kifliket a jobb oldalról, a Toni - Klose páros erre van kitalálva, az olasz gyakorlatilag fejesgóljaiból gólkirály lehetne.

De itt az egyméteres Patonak, és az ötévente gólt fejelő (de legalább akkor az Internek:) Ronaldinhonak aztán holt felesleges kanyarítgatnia a szélről.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.12. 11:34:49

@giacinto: az Inter ellen meccsükből indultak ki ;-). És azért Kaka, Ronaldinho, Seedorf, Pato négyes nagyon veszélyes. Mi viszont a három legtechnikásabb szugásunk Totti, Menez és Aquilani alltunk föl, bár utóbbit behozhatta volna előbb is Spal.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.12. 11:44:37

@_benito: Én nem tudok úgy végignézni egy meccset ,hogy egyiknek ne drukkoljak, legalább egy kicsit.

@Calogero: Ebben van valami persze egy kicsit túlzás, egy csúcsformába játszó Aqulani és Menez talán kitudná váltani a Capitanot és azt se feledd, hogy tavaly Totti nélkül kergettük meg az Intert.

A harmatgyenge szezon kezdetben persze szerepe volt Totti hiányának, de akkor a fél kezdőnk sérült volt, folyamatosan a fogalmatlan Lorianak kellett játszani középhátvédet Juan helyett.

kroos 2009.01.12. 11:52:08

nem drukkolni senkinek...hm...a mu-inter lesz nekem ilyen.

Asidotus 2009.01.12. 11:59:51

Tevezt meg kéne vennie a Juvénak a Menchestertől. Minek ül ottan? Torinóban játszhatna.

Itáliainagysándor 2009.01.12. 12:05:09

@Nűnű: Nem a Juéba való, amúgy meg esélye nem lenne bekerülni a kezdőbe;)

giacinto 2009.01.12. 12:06:23

szerdán nem lesz forduló, kupa meccse lesz a juvénak, az internek meg kedden. plussz a roma pótolja az elmaradt meccsét.

giacinto 2009.01.12. 12:07:09

végülis tök nagy szüksége van a juvénak egy újabb csatárra, legalább annyira, mint mondjuk egy kapusra :)

Asidotus 2009.01.12. 12:09:47

Én Tevezt Nedved helyére gondoltam, vagy Camoranesi helyére, az aktuális formájuk alapján mikor ki játszana.
Vagy rosszul emlékszem, mikor azt gondolom, hogy Tevez szélső játékos? Mert akkor visszavonom

kroos 2009.01.12. 12:15:12

a roma totti nélkül
www.youtube.com/watch?v=Aj7f3B1VCYM
az elejét tekerjétek át.

*Fata* 2009.01.12. 12:25:47

az ilyen Hollywood FC meg egyéb elmés faszságokat meg abba lehetne fejezni-vagy nem, viszont akkor a továbbiakban javasolnám a nemzetközilegimpotens Inter és a halálosanunalmas Juve kifejezéseket

neeskens 2009.01.12. 12:45:01

Én a Juvénak szurkolok, de osztom sporttárs véleményét,én is állandóan kapcsolgattam a NatGeo-ra, ahol egy óriásvaddisznóról szóló lebilincselő film ment. Ennyi elég is arról a meccsről.

Az esti meccsel kapcsolatban szerintem sem volt rossz Beckham, de ezeknek a kifliknek tényleg csak magas erőcsatárok mellett van értelme.
Totti meg rettentően hiányzott a Romából, Vucinic-csal együtt szétkapták volna a Milan védekezését. Ronaldinho első félidei játéka óriási csalódás volt, a második félidőben is rosszul játszott, de legalább hajtott. Kár volt lecserélni Ambrosinire.

neeskens 2009.01.12. 12:53:17

Tevez meg nem kell a Juvéba: Del Piero, Trezeguet, Iaquinta, Amauri mellé minek ötödik csatár. Egy ballábas klasszis kéne Nedved helyett, mellett. Sisokko viszont óriásit fejlődött Olaszországban, a Liverpoolban nekem esetlennek tűnt, mostanában szerintem hihetetlenül jól látszik. Sokat fut, minden párharcot megnyer és mostmár ügyesen osztogat is, még egy kicsit veszélyesebb lesz kapura és olyan lesz, mint Viera fénykorában.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.12. 13:06:17

@*Fata*: csak nem elgurult a gyógyszer?

rexford 2009.01.12. 13:10:55

@neeskens:

Én egy egész csapat óriásvaddisznóról szóló filmet láttam szombat este. Az se volt rossz.

*Fata* 2009.01.12. 13:13:06

@popp: kérdésedre válaszolva: nem.
Értem én hogy megy itt az odamondogatás, de az nem úgy FER, hogy oda-vissza?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.12. 13:27:07

@Count Adyn: mást sem nagyon :)

@neeskens: szóról szóra egyetértek.

*Fata* 2009.01.12. 13:28:34

@popp: nem célom, csak a tisztánlátás végett.

/a Romara direkt nem mondtam semmit, de feljebb van egy videó... ;)

Mr.AT 2009.01.12. 14:02:47

@rexford: Nem akarom kritizálni senki életvitelét, de nektek szombat este nincs jobb dolgotok, mint óriásvaddisznók életéről szóló filmet nézni a NatGeo-n? :-) Innen már csak egy lépés a kockás lábmelegítő pléd, meg a macska az ölbe...

calcio_di_rigore 2009.01.12. 14:22:36

Ranieri: It Wasn’t The Best Juventus

Tényleg?:)

neeskens 2009.01.12. 14:30:38

Én azt írtam, hogy a vasárnap délutáni Juventus - Sienáról kapcsolgattam az óriásvaddisznóra.

Egyik sem zavarta túlságosan a vasárnap délutáni bambulás-szunyókálást.

neeskens 2009.01.12. 14:35:05

Ráadásul kurva nagy vaddisznó volt, három méter és 300 kiló, a végén kiderült házi és vaddisznók párosodásával született.
DelPiero góljáig becsszóra csak a meccset néztem, de utána már nem nagyon volt minek. Siena nekem úgy tűnt, soha nem rúg gólt, a Juve meg egyből takarékra tette magát. Tényleg egyedül Sisokkot láttam rendesen hajtani.

Itáliainagysándor 2009.01.12. 14:38:51

@*Fata*: Azért az a Juve - Milan nem volt olyan dög unalmas szerintem:D
Amúgy nyugi a Romások csak irigykednek, szerintem a pályamunkások felé is fizetési tartozása van a csapatnak:D

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.12. 14:55:25

@neeskens: Olyat én is láttam, csak azt Sissokonak hívják. :)
@*Fata*: Igazad van, az nem is FC hanem AC, tehát AC hollywood. :)

Titi120 2009.01.12. 14:55:35

Tényleg, De Ceglie miért nem játszott már megint ?

Itáliainagysándor 2009.01.12. 15:08:39

@Titi120: De játszott, Marchionni helyett ő jött be.

*Fata* 2009.01.12. 15:10:07

@Itáliainagysándor: nem is a Juvén múlott... :)

@Great Cornholio: fuck you bazmeg ;) /Kiss Ádám után szabadon

Itáliainagysándor 2009.01.12. 15:35:20

@*Fata*: Ja, persze, szerintem a Juve a tavalyi év egyik legszebb játékával nyert, de te minden bizonnyal máshogy látod ezek szerint.
Ahhoz, hogy egy csapat megnyerjen egy meccset futni kell a pályán, vagy legalábbis kéne, de a Milan sajnos ilyen bravúrokra azzal a fiatalokkal teletűzdelt csapatával nem képes:)

Amúgy jól mondod, mert ha a Juvén múlik nagyobb arányú győzelem is lehetett volna, vagy te bekötött szemmel nézted a meccset?

Titi120 2009.01.12. 15:39:29

@Itáliainagysándor:
Az lehet, én akkora már elaludtam. :)
De ahogy játszott a Milan ellen, simán kezdenie kellett volna.

Klárensz 2009.01.12. 15:44:31

Régen játszott már ilyen gólszegény meccset a Milan.

Mr.AT 2009.01.12. 15:45:59

@Titi120: Nálam De Ceglie olyan, mint anno Lombardo volt a 90es években. Mindig behozták a második félidő első harmadában, s rögtön tudott új lendületet hozni a csapatba az elfutásaival.

S jelenleg még jól is van így - De Ceglie még fiatal, nem kell nagy terhet rakni rá. Hadd szokja a felelősséget meg a sztárcsapat-játékosként pályára lépést. Hiába húzott le pár évet már kiscsapatokban, egész más pszichés érzés kiscsapat játékosaként a sok szürke egérrel együtt pályán lenni, mint egy nagycsapatban hétről hétre valami újat, váratlan húzni és érezni a szurkolói elvárásokat/nyomást.

_alerob 2009.01.12. 16:08:30

Ezt a "dögunalom" kifejezést a Juve meccsekre kikérem, mert az bekaphatja. A Milan ellen pl a Juve a legjobb formáját nyújtotta, és a szezonban az volt al egszebbb játék, és h a Juvén múlik, megtörénik a Seria A eggyik legnagyobb alázása. (boccs) Na tehát, nekem kifejezetten nem dögunalom egy Juve meccse, bevallom ez nem éppen egy élvezetes kategória volt, de nem ebből kéne kiindulni. Általában egész jól játszik a csapat. Az meg mindig is igaz votl a Juvéra, hogy pont annyit adnak ki magukból, amennyit kell. Egyébként nemtudom, nekem a szombati Inter meccs se volt sokkal jobb. De hát ez van

calcio_di_rigore 2009.01.12. 16:17:55

A Capello-féle csapatra is azt mondták, hogy dögunalmas. Általában akkor van ez amikor jönnek a győzelmek.

Majd amikor elkezdenek minket dicsérni, meg szimpatizálni a csapattal- na akkor biztos lehetsz benne hogy szopóágon vagyunk.:)

kroos 2009.01.12. 16:50:39

beckhamtöl mindenki el van ájulva hogy futott,meg hajtott...meg akart.....
mig pl seedorf 3 BL gyözelmével többet fut és ö pluszt is tud adni a játékba......

Klárensz 2009.01.12. 16:52:25

@kroos: ejj-ejj Seedorfnak 4 BL győzelme van

giacinto 2009.01.12. 17:47:18

A Gazzettától 6-ost kapott de náluk vanna játékosok akiket rendszeresen felfelé húznak, másokat meg állandóan le, akármit csinálnak. Beckhamről már kiderült hogy az elsőbe tartozik...

13 labdát adott el.

Mr.AT 2009.01.12. 17:55:55

@giacinto: Mondjuk nem a Beckham védelmében, mert egyrészt én sem szeretem, másrészt végképp nem értem, mit keres egy valódi center nélkül játszó csapatban, pláne a Milanban, de azt meg kell jegyezni, hogy az ő posztján viszonylag könnyű elszórni a labdákat.

Beadja, aztán vagy jó lesz, vagy nem. Nyilván egy középhátvéd a 3m-es oldalpasszaival nem fog ennyit eladni, 40 m-es távon viszont már nem ugyanez a műfaj. Mondjuk a 13 az nem kevés, ezzel együtt.

Klárensz 2009.01.12. 18:04:34

hol lehet megnézni az osztályzatokat?

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.12. 18:24:54

Leszarom, hogy milyen szépen játszik a Juventus. Egy szurkolónak az a dolga, hogy kitartson a csapat mellett. Legyen az a Serie B-ben, vagy harcban a scudettóért a Serie A-ban. Aki parádéra vágyik, az menjen cirkuszba, vagy nézze a Barcát. A semleges szurkolókat sajnálom, de ezt a fogalmat amúgy sem tudom hova tenni.

Itáliainagysándor 2009.01.12. 18:39:39

Most csak rászálltak a Juvéra mert megyeget a szekér és minden fronton versenyben vagyunk, mindig ez volt amikor egy kicsit is ment a bianconerinek.
Szerintem teljesen felesleges odafigyelni, hogy ki mit mond, úgy is az eredmények lesznek a mérvadóak.

Most valóban nem volt egy parádés játék, de kétlem, hogy pont egy Siena ellen kéne parádézni, ha egy laza meccsel is lehet hozni, ráadásul messze még a finito. Azért azt hozzáteszem, hogy a Barca is megszenvedett tegnap.

A Bl-ben meg a jelenlegi formákat nézve szerintem most a Juvénak van a legkevesebb félnivalója. Ott megnézem, h a Roma meg az Inter, hogy fog parádézni, de sejteni lehet (sehogy).

Calogero 2009.01.12. 18:54:46

Seedorf szerintem a Milan legrosszabja volt. Jó 60 percig szinte csak rossz passzokat adott, a meccs végén meg 2 olyan helyzetet is kihagyott, amit ilyen szinten abszolut nem szokás. Beckhamet a szurkolók a Gazzettán 6,5-re értékelték, pedig az olaszoknál krikusabban nem sok nép áll a sztárok teljesítményéhez, ergo nem hiszem, h a Gazzetta annyira felfelé minősítené Beckhamet

rexford 2009.01.12. 18:59:23

@Mr.AT:

"Nem akarom kritizálni senki életvitelét, de nektek szombat este nincs jobb dolgotok, mint óriásvaddisznók életéről szóló filmet nézni a NatGeo-n? :-) Innen már csak egy lépés a kockás lábmelegítő pléd, meg a macska az ölbe..."

Brada, milyen juventino vagy te, hogy nem érted, miről beszélek?

Titi120 2009.01.12. 19:14:17

"Aki parádéra vágyik, az menjen cirkuszba, ..."

Na, nekem meg ezzel a hozzáállással van tele a tököm.
A futball ugyanúgy a szórakoztatóipar része, mint a cirkusz.
Ugyanazzal a céllal ülök le a Sport 1 elé vasárnap délután, mintha cirkuszt közvetítenének vagy szinházi előadást az m1-en pl.
Szórakozni akarok.
És ha a végén elégedetlenül állok fel, akkor igenis szóvátehetem, hogy ez egy fos volt, tetszik, nem tetszik.

Mintahogy azt is megjegyzem, hogy ez marha jó volt, köszönöm, jól szórakoztam, mint pl a Juve - Milan meccs után.

Klárensz 2009.01.12. 19:14:47

most már aztán valaki iderakhatna egy linket az értékelésekről, mert nem igazodok ki ezeken a kínai szövegeken :(

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.12. 19:27:19

Remélem, hogy a foci sosem lesz ugyanúgy a szórakoztatóipar része, mint a cirkusz, vagy mint Hollywood. Sokan szeretnék persze, de ez nem ugyanaz a műfaj.

Ha leülök megnézni a csapatom meccsét, vagy kimegyek miattuk a stadionba több ezer km-t utazva, az nekem nem szórakozás, hanem szenvedély, meg minimum 90 percnyi adrenalin-túltengés. Engem az nem kikapcsol, éppen ellenkezőleg. Én ma már nem tudok megnézni egy Barcelona-Real Madrid meccset - nincs érzelmi kötődésem egyik felé sem, nincs a csapatom szerinti érdek abban, hogy egyik vagy másik nyerjen. Lehet felőlem 7-7 a meccs végeredménye, Messi sarkazhat öt gólt, az a meccs nem az enyém, semmi közöm hozzá.

Titi120 2009.01.12. 20:01:33

"Én ma már nem tudok megnézni egy Barcelona-Real Madrid meccset - nincs érzelmi kötődésem egyik felé sem, nincs a csapatom szerinti érdek abban, hogy egyik vagy másik nyerjen. Lehet felőlem 7-7 a meccs végeredménye, Messi sarkazhat öt gólt, az a meccs nem az enyém, semmi közöm hozzá. "

Hát, ez érdekes, elfogadom, de én nagyon nem így vagyok "bekötve".

Nekem elsőszúmú szenvedélyem maga a foci, a játék, és csak utána jön ( s egyben azon belül) a kedvenc csapatom, csapataim eredményessége.

nasteey 2009.01.12. 20:07:08

@Itáliainagysándor: (Azért azt hozzáteszem, hogy a Barca is megszenvedett tegnap.) Na nem mintha túlzottan érdekelne a Seria A, vagy akár a Juve (bár inkább ők, mint az Inter :) ), de ezt a mondatot nem igazán tudom hova tenni. Az olasz posztokat és kommenteket sem sűrűn olvasom, szóval lehet itt általános a Juve utálat, mindenesetre ezek az 1-0 utáni fikkantások is érdekesek.

De a lényeg, amire reagálnék: a Barca ekkora etalon, hogy ha nekik nem megy, akkor a hétvégére felmentve mindenki a jó játék alól? :D Szóval szerintem egy kicsit értelmetlen ez a mondat, vagy csak nem tudom megfogni a lényegét. (a "gyengébb" Barcára meg nem térnék ki egy olasz posztban, még mindig várom a PD-posztot :) )

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.12. 20:28:23

@nasteey:

"(a "gyengébb" Barcára meg nem térnék ki egy olasz posztban, még mindig várom a PD-posztot :) )"

Sajnos, úgy látszik, hiába, így kénytelenek vagyunk szétoffolni az olasz/angol/német posztokat. :-(

Mivel nagyrészt a Roma-Milant néztem, a Barca-meccs nagy részét nem láttam élőben. Az utolsó félóra, illetve az összefoglaló alapján viszont szerintem ÓRIÁSIT JÁTSZOTT a Barca, és ezt komolyan mondom.

Megnézném akármelyik európai élklubot, amely egy a fonalat végre elkapó, hihetetlenül motivált kiesőjelölt ellen annak saját pályáján 2-1-ről úgy fordítja meg a meccset, hogy senkiben kétség sem merülhet föl: igazságosan.

Számomra ez talán még többet is ér, mint egy laza 6-0.

Itáliainagysándor 2009.01.12. 22:20:47

@nasteey: Hallod haver, ha visszaolvasnál akkor tudhatnád, hogy mire írtam, nem kell itt hepciáskodni amikor fogalmad sincs mire írtam...

És leszarom, hogy mit nézel!!!

BruceWayne 2009.01.12. 23:20:39

"Van már nekünk olyanunk is hogy Rém rendes család Budapesten. Hát úgy kellett ez már a magyar humornak mint egy falat kenyér..." a szerzőt nem lövöm le, de kb ez mondható el Beckham Milánóba igazolásáról is

halareaal 2009.01.12. 23:31:26

@dino vercotti:

jah, igazad van, ahogy calcionak is. és? senki nem mondta, h szégyenkeznie kéne a Juvénak és szurkolóinak a szezonban mutatott teljesítmény miatt (talán csak benito:)). nektek ez tetszik, oké, énis boldogabb lettem volna, ha a Madrid nyer odavissza olyan játékkal mint a Juve, de hogy a nem- vagy kevésbé elvakult Juve szurkolók miért ne fejezhetnék ki nemtetszésüket, azt nem értem, ettől még az ő szájukból jogos a kritika.

Mr.AT 2009.01.12. 23:46:35

@Nerazzurri: Nem csak te kedveled a Kőhalmit, Nera... :-)

_fá_ · http://www.langologitarok.hu 2009.01.13. 00:35:24

@dino vercotti: és akkor melyik cspathoz van közöd? mert a külföldiek kizárva.

kroos 2009.01.13. 07:50:54

persze hogy 4 BL gyözelme van seedorfnak..de ettöl még a futbaltörténelemben elfoglalt helye nem fogja megközeliteni a beckham-ét,aki ugye a világlegjobbszélsöje.

kroos 2009.01.13. 07:52:30

apropo világleggjobbszélsö---CR tegnap megkapta az év játékosa dijjat,az aranylabda mellé+az aranycipö mellé.

kroos 2009.01.13. 08:01:11

Ez a bravur egyedül ronaldonak sikerült 97-ben.
De Henry sem volt messze töle 2004-ben ha ö kapja az aranylabdát..én neki adtam volna akkor.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.13. 09:17:48

Csak Juve-szurkereknek! Buffon, Pessotto, Ferrara, Del Piero, Zambrotta énekel:))))
olaszforum.blog.hu/2009/01/13/battisti_trilla_9

kroos 2009.01.13. 12:16:52

Ez nagyon jó..dino de nekem is Mihajlovic az etalon..

_alerob 2009.01.13. 16:28:12

"beckhamtöl mindenki el van ájulva hogy futott,meg hajtott...meg akart.....
mig pl seedorf 3 BL gyözelmével többet fut és ö pluszt is tud adni a játékba......"

Seedorf egy óriási labdatemető volt, ezerszer többet lehet várni tőle. Meg hát már ő sem az igazi. Nagy vita volt év elején, hogy Seedorf vagy Ronaldinho, ki legyen a 10es meg ilyenek, szerintem ilyen alibijátékkal örülnék, ha csapatban vagyok. Több pluszt? mit néztél? te is natgeot? XDD

"a szerzőt nem lövöm le, de kb ez mondható el Beckham Milánóba igazolásáról is" akkor ez elmondható Flaminiről, Senderosról és Ronaldinhoról is.

Platini azt nyilatkozta nincs elájulva Alex szabadrugásaitól :) már neki is kezd elgurulni a gyógyszere?

Jah, valaki tud élvezetet találni abban. hogy eggyáltalán láthatja kedvenceit, vagy, hogy a pályán milyen párharcok dúlnak, a passszokban, a védésekben és nem csak a gólokban. Egyébként Amauri meg Alex elől gyakran olyat művel, ami akármelyik Joga reklámba beleillene. De hát őgyis olyan kritizál, aki nem látja a jót csak a rosszat.

giacinto 2009.01.13. 17:13:05

kroos! csalódtam benned! egy ex-interes hogy lehet az etalonod, őket gyűlölni kell mind, nem?

kroos 2009.01.13. 17:42:30

popp hol van?

ja hogy kikapott a roma...(no smile)

giacinto 2009.01.13. 18:12:44

kikapott? mondjuk egy ilyen milan elleni X felÉR egy vereséggel, valóban.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.13. 18:25:36

Este csak az Inter meccset adják? Roma Samp nem lesz tv-ben?

BruceWayne 2009.01.13. 22:45:43

adja valami az Inter meccset?

BruceWayne 2009.01.13. 23:14:22

nem volt rossz ez a Zlatan gól :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 07:37:18

Scarpi volt tegnap a legjobb mi, kb 5x ütötte a félmagasan jövő labdát Inter játékos elé, akiken jót lehetett röhögni utána. :)

kroos 2009.01.14. 07:51:11

pont egy véleményes 11-es inter meccsen....

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 07:53:16

@dino vercotti: Követelni fogják vissza Ibrát meg Vieirát is. :)

Ha az ügy 2005-el bezárult, akkor nem a 2006-os bajnoki címet kell elvenni, hanem az összes az előttit. :)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.14. 08:23:44

@Great Cornholio: még mielőtt nagyon rászállunk a korábbi scudettókra, szögezzük le, hogy 2004-re és 2005-re datálódnak a lehallgatások. Előtte meg ugye utoljára 2003-ban nyert a Juventus.

Ibrahimovicot és Vieirát nem síratja senki, bár jobban örülnék, ha előbbi mondjuk az IFK Göteborgban focizna. Vannak a Juvéban remek kis labdarúgók, fiatalok, olaszok, kötődnek a klubhoz. A jövő ezé a csapaté, persze Moratti számára ezek a fogalmak (jövő csapata, olaszok) nehezen értelmezhetők, ahogy már 95-től kezdve nehezen értette meg őket.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 09:18:59

@dino vercotti: Miért is erény ha olaszokkal van tele a csapat? Akkor a jövő az avellinoé, meg a Comoé mert gondolom ott sok az olasz :)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.14. 09:36:55

Nem, a jövő a tudatos utánpótlásképzésé. Amilyen a Juventusnál hosszú évekkel ezelőtt megindult. Persze Moratti eddig is és ezután is a másoktól ellopott pénzével erősítgeti a csapatot. Balotelli a tükörképe a mai Internek: ő a csapat legtöbbet emlegetett olasz tehetsége.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.14. 09:50:13

@kroos: a Gazzetta 4-est adott ennek a bírónak a tegnapi ámokfutása miatt. Tizenegyes, kiállítás és egy elmaradt piros lap a Muntari nevű élőlénynek - a lap szerint. Nem baj, nem tűnik fel senkinek, úgyis kevesen nézik az Olasz Kupát.

kroos 2009.01.14. 09:55:14

@dino vercotti: ezekután én se fogom.
nem akartam korábban sem felhozni ezt a dolgot de sosem értettem hogy a 2006-os scudettot miért kellett elveni...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 10:08:35

@dino vercotti: Másoktól ellopott pénze LOL. Utánpótlásnevelésnek hívod, azt amikor megfenyegeted a játékost, hogy csakis a fiaddal szerződhet. LOL2.

Kroos a szabálytalanság egyértelmű volt (téged kivéve), valóban kétséges, hogy 11es volt-e elismerem, viszont nem azt kell nézni, hogy mikor kezd csúszni, hanem hogy mikor ér oda (nem láttam tisztán) ezért nem is ítélkezek.
Igen Muntari valóban megkaphatta volna a 2. sárgát, viszont az a csávó, aki hátulról becsúszva Jimenez combjára!! rúgott az pedig nálam egyből piros, és ez Muntari előtt volt. tehát igen a bíró hibázott ide is, oda is.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 10:10:35

Még hozzátenném, hogy Adriano gólhelyzetben lépett (volna) ki, a piros egyértelmű (ha a Bayernnek ítélik, és nem, ha az internek ítélik)

kroos 2009.01.14. 10:20:12

@Great Cornholio: örülök hogy egyetértünk abban hogy a 11-es véleményes volt.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.14. 10:27:00

@Great Cornholio: röhöghetsz Moratti pénzügyein, de ezzel jórészt csak a tájékozatlanságodat demonstrálod. Ajánlott olvasmány Beppe Grillo: "Senza Rubare" c. cikke.

A játékosfenyegetések kérdésében pedig tájékozódj a múltheti GEA ítéletben foglaltakból. Vagy ne írj hülyeségeket, mert ezzel megint csak a tájékozatlanságod hirdeted.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 10:42:17

@dino vercotti: Szerencse, hogy te mindent tudsz. Én pedig írok egy könyvet a Juve ügyeiről, az összes Interfan+ juve gyűlölő azt fogja mantrázni, akkor is hiteles lesz szerinted? Majd ha elítélik Morattit, akkor lesz bűnös, valahogy így szól a büntetőjog, addig ne replikázzál, hanem maradj csöndben.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.14. 10:48:34

@Great Cornholio: továbbra is mondom: ajánlott olvasmány a Juve-szurkolónak éppen nem minősíthető Beppe Grillo említett írása. És engedd meg, hogy azt írjak Morattiról, amit akarok. A cáfolat joga ott van a lehetőségek között. Én sem kérek senkit, hogy maradjon csöndben. Legfeljebb kiigazítom a hülyeségeiket.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 10:49:09

@kroos: Fenn vana neten az összefoglaló, nem volt tizi, viszont attól a kiállítás jogos volt. Adriano pedig sportszerűen nem rúgta be :), tehát igazából nincs min felháborodni. A Milan 4x ennyi ugyanilyen büntetőt kapott, amiról meg nem beszél senki.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 10:51:17

@dino vercotti: Rendben van ha kiigazod a hülyeségeimt, csak vedd észre a sajátjaidat is. Tudtommal a rágalmakat nem cáfolni kell hanem alátamsztani, amíg az olasz rendőrség, ügyészség nem tudja, addig az állításaid nem igazak, max pletykák, hiába olvasod bárki könyvét is.

kroos 2009.01.14. 11:02:25

@Great Cornholio: EZ AZ gc.Mindig ezt mondjátok..hogy a milan 11-esei..meg a juve is hány lesgólt lö...
1,ettöl még ti sem lesztek jobbak
2,ez akkor szerinted kit minösit?szerintem az egész olasz focit.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 11:10:49

@kroos: Nem arról van szó, hanem, hogy tévednek itt mindenkinek, a javára, de valahogy mindig csak az Interé felhozva, és mindenki felháborodik, amikor egy Interes megemlít más csapatokat is. nem értem mire ez a nagy péniszirigység ami itt folyik. Te állandóan azzal jössz, hogy megint ez meg az... Voltak tévedések az Inetr javára de a nagycsapatokat elnézve, messze nem az Inter vezet a téves ítéletek kedvező számával. Szerintem

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.14. 11:11:58

Egy-két létige hiányzik, gondoljátok bele. :)
süti beállítások módosítása