Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

True colors I. - Aki még az NST-t is megosztja, avagy Maccától keletre

2008.12.28. 03:07 pote

Átmulattunk egy éjszakát, de egy dologban nem jutottunk közös nevezőre. Facér svéd csajt bárki ágyba vitt volna, ó-szilvát még most is innánk, ha nem fogyott volna el, és az Intert is száműztük volna a másodosztályba, ha rajtunk múlik, de van, akit egyszerűen nem tudunk elhelyezni a futball térképén. Tovább után a segítségeteket kérnénk egy olyan ügyben, ami még a leglustább posztírónkat is harsány kacajokra készteti, és az NST-t háromhármas - nem 2005-ös - részekre osztja.

Esterházy után szabadon: Van egy játékos. Megoszt.

1972-ben született, Bootle-ban. Jelenleg a Setanta Sport szakértője foci ügyben. Igen, Steven "Steve" McManamanről van szó.
Igazából a kérdés Felétek így szól: Kihez hasonlítható Steve McManaman?

Köztünk a vita már hónapok óta tart. Konkrétan már az is elhangzott, hogy Habi tízből kilencszer eszem, amit mondasz, de McManaman nem volt játékos. Egyértelmű, a bigott liverpooliakat nem lehet meggyőzni, a Realban is játszott, így - a City-ben való levezetésének ellenére - háromhármat mutat a barométer.

Közülünk Pancho a leginstabilabb, aki szerint csak azért nyerte meg a Real az angollal a BL-t - úgy unalmában -, mert különben nem indulhatott volna a BL-ben.
A többiek szilárdan ragaszkodnak a vélt/valós érveikhez.
Habi szerint van egy egy négyperces (!!!) videó a jútyúbon, amit csak RÓLA lehetett összevágni, bizonyítva zsenialitását (aki először belinkeli ezt a négyperces videót, az a következő vendégtippelő a PL-ben, extrém esteben akár ma is. Ha nem, akkor januárban). Donnelly egyszerűen Villeneuve-höz hasonlítja, Pancho meg örült a leigazolásának anno.

Az ellentábort a Heinrich-Benito-Pöte tengely képviseli. A bundás posztok írója (már a szilveszteri is kész van, csak halkan mondom) - elbizonytalanítva az istenítők csoportját - a Modern Talkinghoz hasonlítja a brit szélsőt.



Jómagam Corradid közelebb érzem hozzá kvalitásaiban, mint Irelandet, de De (nem dadog!) Rossi cipőjét soha sem pucolhatná, az biztos. Benito pedig nem talál senkit sem a mai Juventusban, akire elcserélné, mert szerinte a SeriaA-ban sz.rt sem ér az, aki egész életében a hetvenedik perc előtt csak a padot koptatta.

Így az év végéhez közeledve feltennénk Nektek is kérdés. Kiazúristenhez hasonlítható még McManaman? Korszakos zseni, vagy csak egy zsoldos, aki eladta magát? Posztjának egyik legjobbja, vagy egy túlhájpolt angol a spanyol bajnokságban? Beraknád-e Gerrard mellé a mai Poolba, vagy rohadjon most is a kiesés ellen küzdő City-ben?

Játékos-e Steve McManaman vagy sem???

188 komment

Címkék: nst mcmanaman true colors

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr67844671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.12.28. 03:31:36

legyen.
foggalmam sincs :)))

több linket nem kérünk ;)

Mr.AT 2008.12.28. 03:35:53

Természetesen nem lehet jó játékos, hisz
1. angol :-)
2. liverpooli :-)
3. noha gyerekkorában saját bevallása szerint Everton-drukker volt, a vörösöket választotta :-)
4. összességében sikeresen szürke arc maradt a csillivilli Madridban, akárcsak Owen. :-)

Függetlenül attól a ténytől, hogy
1. ő az első angol játékos, aki kétszeres BL-győztes
2. ő az első angol játékos, aki nem angol klubbal lett BL-győztes
3. Owennel karöltve jó sokáig az utolsó angol lesz, akire valamely oknál fogva volt igény mérvadó kontinentális klubban (Beckham bácsi mezárusító standját Milánóban ne tekintsük szakmai töltetűnek, Hargreaves pedig Münchenben nőtt fel) :-)
4. Liverpool-szurkoló barátaim anno minden Pool majd Madrid meccsen nőiesen sipító "Sztíííívíííííííí" affektálással cuppantak rá a tv tetszőleges oldalára, ha nagy ritkán pályára került a 89. percben.

cekabe 2008.12.28. 04:51:41

Ahová biztosan beférne, az a Kelly Family

kroos 2008.12.28. 09:19:52

elsö angol BL gyöztes? nekem kapásból Chris Waddle ugrik be.

jörgömös 2008.12.28. 09:46:23

Én simán beraknám a mai Poolba, de még inkább a mai Realba. Simán be is férne.

capor_ 2008.12.28. 10:00:44

Szerintem meg jó játékos volt...
Tipikus szélső: rengeteget fut, gyors labdabiztos és jól passzol...
Nem attól lesz valaki hihetetlen jó játékos, hogy csinál 40 felesleges biciklicselt meg másik harminc értelmetlen cselt meccsenként....

Ronal-d'oh! 2008.12.28. 10:11:20

Azért az durva, hogy Piff videójában volt egy biciklicsel és egy kényszerítő, egy bomba gól, és ez négy percben. És egy ilyen arc játszott a Reálban? Miről maradtam le.

_fá_ · http://www.langologitarok.hu 2008.12.28. 10:24:27

jó arc volt ő, mindigis jobban értékeltem a célfocit, mint az idióta cselezéseket (igaz a kettő nem zárja ki egymást.)

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.12.28. 10:34:32

Ginola és D. Anderton szintje, nem is kérdés :)

sundin 2008.12.28. 10:39:27

Who the fuck is Jack Villeneuve? Jacques?
Én kifejezetten kedveltem a játékát, pedig az angolokért nem vagyok oda. A Camp Nou-ban lőtt gólja feledhetetlen. A mai Realban a legjobb szélső volna, bár ez nem nagy kunszt.

Davoman 2008.12.28. 10:41:40

Király volt McManaman! Ráadásul szimpatikus arc, nem egy pöcsfej cé vagy májer brazil aprómajom...

bmiky31 2008.12.28. 10:45:12

Tudott nagyon focizni, a mai Realba vagy Poolba is simán helye lenne. Nem beszélve az angol válogatottról. Zsoldos? 3 csapatba játszott, a maiak évente cserélnek klubot egy maréknyi euróért.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.28. 11:32:34

Legnagyobb hibája, hogy selyemfiúnak néz ki.

Nézett ki?:)))
Nekem Villeneuve helyett a fiatal Dustin Hofman ugrik be, vagy inkább Hugh Grant (negyedórát kerestem, hogy beazonosítsam utóbbit):

www.librarising.com/astrology/celebs/images2/D/dustinhoffman.jpg

f.freeblog.hu/r/e/d/redandblack/files/Hugh%20Grant-7.JPG

England win The Ashes! 2008.12.28. 11:38:49

Nekem kapásból az 1996-os Eb-n készített alkotásai szökkennek az emlékezetembe. Franco tábornok csapatába igazolásával viszont láncfűrésszel vágta el saját karrierjének fonalát.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.28. 11:43:00

Steve McManamanről legyen elég csak annyi:

az egyetlen olyan angol játékos a futballtörténelemben (Gascoigne kivételével), akit kifejezetten kedveltem.

Hitchiker 2008.12.28. 11:44:09

ha ez a videó nem photoshop akkor bizony egy meg nem értett zseniről van szó :)
szerintem

ciccio 2008.12.28. 11:44:57

Nekem marad zsoldos.. Igazából a mai Gallashoz hasonlítanám.. Motivációs problémák miegymás, bár Mac jóval csendesebb típus. Az hogy ilyen tehetséggel, ilyen csapatok cserepadján ült évekig, nekem azt bizonyítja hogy nem törte magát a csapatbakerülésért.. elég volt neki hogy hó elején kézhez kapta a csekket..
Coradival nem értek egyet, mert ő világéletében teljesen fogalmatlan volt.. a Villeneuve hasonlat már jobban áll..
kár érte, mert nagy játékos lehetett volna.

capor_ 2008.12.28. 11:59:28

@matteo:

A liverpoolban kezdő volt.
A citybe pedig már mint egy "kiégett" játékos érkezett.. Egyszerűen nem volt motivált, inkább filmszerepeket vállalt... Tényleg kár érte.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.12.28. 12:45:43

Az ellentábor csak akkor tartaná jó játékosnak, ha megfordult volna a Juveban. :)

2008.12.28. 13:07:16

@Klárensz:
www.collider.com/uploads/imageGallery/Beverly_Hills_Cop/eddie_murphy__john_ashton_and_judge_reinhold_beverly_hills_cop_movie_image.jpg

"na ezen a képen ki ismeri fel Maccát? "

Matteo az előbb Gallashoz hasonlította.. innentől egyértelmű..

Hartog 2008.12.28. 13:21:58

Szerintem jó spíler volt, de nem elég jó ahhoz, hogy valaha is stabilan kezdő legyen egy Real szintű csapatban. Egy f*s Liverpoolban viszont simán isten lehetett :) Beníteznek ma kevés lenne, a Portsmouthban, Boltonban, Newcastleben tudnám mondjuk elképzelni, ha most lenne 31.

Édesanyám pedig folyamatosan azzal terrorizál, hogy ebben a dalban márpedig igenis az ő nevét éneklik :)

www.youtube.com/watch?v=flCELS__q5I

Glory 2008.12.28. 13:37:22

errol az emberrol inkabb nem mondok semmit.

poolfanati 2008.12.28. 13:37:44

@nekedX: a szívemből szóltál!

LionOfZion 2008.12.28. 13:49:22

Srácok! Tényleg az a baj ezzel a sráccal, hogy BL-t nyert kiegészítő emberként? Hány túlértékelt focista mondhatja el magáról aki fele ennyit nem tett a csapatáért?

Mourinho már nem a király 2008.12.28. 13:50:49

Nekem elsőre az ugrott be, hogy Hargreaves-hez hasonlítanám. Nemtudom miért.

poolfanati 2008.12.28. 13:53:03

bocsi nem nekedx szólt a szívemből hanem capor_

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.28. 13:54:37

@Csöncsön: pedig volt még néhány szerintem jó gyerek, pl. Beardsley, Barnes, az említett Waddle. De persze, nem kell mind szeretni őket.:))
Gazza, szedd össze magad! Micsoda figura!

Grinya (törölt) · http://www.grinya.hu 2008.12.28. 13:59:44

ha egy kicsit göndörebb lenne a képen, azt mondanám, hogy Hasselhof,
én nem emlékszem igazán emlékezetes pillanatára...

macca17 2008.12.28. 14:00:58

:)))))))
nem is hiszem el, még most sem, h kedvencemről poszt született. természetesen nem ronaldo, ronaldinho, kaka, zidane-szintű focista volt, de simán felnőtt arra a szintre, amelyiken az ezredforduló csúcsmadridja játszott. és bizony gyönyörű gólokat is tudott lőni. pl a valencia elleni bl-döntőn, a barca elleni elődöntőn lőtt gólját már vki említette.
gyors volt, labdabiztos, száguldozott fel-alá, jó volt az összjátékban is. és valóban szerény volt, szimpatikus játékos.
a zsoldos dolgot nem értem. ha vkit a real hív, főleg egy angol focistát, aki otthon nem nyer bajnokságot, bl-t, az elmegy oda. a pool-szurkerek ezt nyilván jobban viselik, mintha elment volna a mu-hoz, vagy az arsenalhoz. levezetni meg jó volt a mancity, ahol már valóban semmi sem motiválta. végülis, megnyert mindent, mit erőlködjön. szóval két klubja volt pool meg a real, ezt zsoldosnak nevezni aránytévesztés

Vaader 2008.12.28. 14:08:36

Szerintem nagyon jó kiegészítő ember volt abban a Madridban, ami azért nem kis szó Zidane-ék mellett. Legtöbbször persze csere volt, de ha beállt tudott lendületet vinni a játékba, nem csak alibiből, időhúzásból küldték be.
Lehet sokan furcsának fogjátok találni, de szerintem Gutihoz hasonlít. Annak hogy Guti kezdő, Macca meg csere volt, a 2 keret közti különbség az oka.
(Ja és a BL-ben a Barcának lőtt gólja maradt meg bennem is legerősebben, de ezt már írták páran)

macca17 2008.12.28. 14:17:18

a hargraeves-hasonlat találó. a madrid cserepadjáról elég soxor beállt, elés soxor volt kezdő is. pl az említett bl-döntőn is, meg a barca elleni elődöntőkön is. emlékezni pedig erre lehet:
www.youtube.com/watch?v=WPPBqI3R8A8
a többit kikeresem később, mert most 3-1re megyünk a newcastle ellen.

macca17 2008.12.28. 14:37:57

www.youtube.com/watch?v=hQEAUYu8tnw
www.youtube.com/watch?v=VVo_gIAIIsw
és ahogy a videókból kitűnik: abszolút kétlábas volt, és ésszel játszott, olvasta a játékot, na.
utóbbi 3.14-nél van a védjegyénk nevezhető felugrásos váltott lábú "ollózás". sztem a jobb szélen most is elférne. nálunk és a madridban is.
időközben már 4-1.

mann 2008.12.28. 14:55:10

Hargo nem azért nem játszik a MU-ban mert nem fér be, hanem mert sérült. Piciny különbség.

macca17 2008.12.28. 14:58:49

a kvalitásaikat tekintve kb azonosak. hargreaves is szimpatikus srác, még akkor is, ha a mu-ban játszik ;)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.28. 15:08:14

meg kell, hogy mondjam, hogy Macca még engem is megoszt. :D
viszont a jelenlegi Liverpoolban épp az ő posztja a leglyukasabb, szóval az nem kérdés, hogy beférne. a mostani Madridról meg mindent elmond, jogy Pennant-et akarják a posztjára szerződtetni. :D

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.28. 15:58:05

Az a vicc, hogy nekem is a kedvenc játékosom, de tőlem függetlenül is mindig rá terelődött a vita a szerkesztőségi üléseink alkalmával, és a patthelyzet miatt született a poszt.

Én annyit tennék hozzá, amit Johan Cruyff mondott róla: "Ő a tökéletes partner, mindenki számára"

Vagyis egyedül nem tudott vinni egy csapatot, de egy világklasszis mellé téve játékintelligenciájával megkettőzte annak az erejét, mert tudta, hogy hova kell futnia és hova kell tennie a labdát. Vagyis, ha Barnes mellé tetted be, akkor kaptál két Barnes-t, Gazza mellett két Gazzát, Redondo mellett két Redondót (ennek legletisztultabb példája a 2000-es BL-döntő).

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.28. 16:12:53

egyébként abszolút megértem a problémát, tényleg nehéz Maccát hova tenni, de a '90-es évek második felének Liverpoolja úgy általában egy kurva nagy talány.

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.28. 16:14:52

"A világ legjobb középpályája" (McManaman-Redknapp-Ince-Berger) + a PL egyik legszarabb védelme;)

Z-o-g 2008.12.28. 16:16:25

@Grinya:
akkor nézd meg az első hsz linkjét: csak 3:40 a tiszta idő, megéri!

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.12.28. 16:19:58

na, még bergerrel elő sem jöttünk... ott lesz ám csak adok-kapok :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.28. 16:23:56

@mbemba: Megvolt benne, ami az angol focistákból úgy en bloc hiányzik: az elegancia! Gazzát persze más miatt szerettem. Ő labdabűvész és zseni volt (te jó ég!) a Szigetországban.

Vaader 2008.12.28. 16:26:57

A legjobb, mint jelző és Berger egy mondatban? :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.28. 16:26:58

@donnelly:

igen, elöl meg ugye valami Fowler (?) meg az az alacsony kölyök (nem jut eszembe a neve) szerencsétlenkedtek.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.28. 16:31:41

Lucasból egyébként szerintem hasonló játékos lesz, persze nem szélsőként. Állati elegánsan játszik a srác és nagyon érzi a társakat.

Itáliainagysándor 2008.12.28. 16:41:35

Én régen sajnáltam Mcmanamant mert szimpatikus játékos volt, általában úgy a 80.-percben be is állították anno és lőtt is gólokat, az ő tudása és későn játszatása abban rejlik, hogy szerette az angol kajákat, de futni meg edzeni ill. edzésre járni nem szeretett:D:D:D:D

De, mindig voltak nála jobbak a kezdőben és ezzel éltek is a csapattársai, neki szerintem tetszett a világ legjobban fizetett cserepados szerepe....

poolfanati 2008.12.28. 16:47:50

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
én meg remélem hogy lucasból olyasmi lesz mint kaká:D

rizla 2008.12.28. 16:47:51

"Korszakos zseni, vagy csak egy zsoldos, aki eladta magát? "

a kettő együtt is lehetséges

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.28. 16:56:15

@poolfanati:

hát, történetesen a brazil aranylabdát Lucas fiatalabban kapta meg mint Kaká. :)

Azazello007 2008.12.28. 17:03:34

Furcsa, de szerintem például az elmúlt tizenpár év egyik legjobbja egyértelműen Cocu volt, pedig nem emlékszem egyetlen zseniális momentumára sem; csak arra, hogy mindig, minden helyzetben feltalálta magát.

2008.12.28. 17:10:13

szerintem jó játékos volt, de azért nem fostam le tőle a bokámat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.28. 17:12:26

@Azazello007:

Ki az, aki egy Cocu-ért rajongani tud? Én biztosan nem. Akkor már inkább a bolond, alkoholista Gascoigne, vagy a sohase-játszó MacManaman!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.28. 17:19:47

@Csöncsön: Tényleg kulcsszó lehet az elegancia, de Beardsley, Barnes és Hoddle sem volt a type of csakküzdeni!:))
Barnes esetében az elegánst kimndani még furcsának is tűnik (akkora testtel:)), pedig...

it.youtube.com/watch?v=ZvaZmQrDc4g

Barnes 84-es gólja a Maracanában!!!!!! HIHETETLEN!!!! Ekkora gólt!! És nem ismétlik, nem mutogatják! :((((((
it.youtube.com/watch?v=9SCyXGiJ-jc

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.28. 17:21:14

@Csöncsön: Aztán lehet, hogy mindez nem is elegáns, csak zseniális!
De az a Barnes-gól!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))

it.youtube.com/watch?v=9SCyXGiJ-jc

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.28. 17:30:19

@mbemba:

Ezeket a képeket látva szakad meg a szíve az embernek, hogy az angol válogatott- és klubfutball két legfőbb reprezentánsa az utóbbi években (a válogatottban) David Beckham és (a MU-ban) Cristiano Ronaldo volt.

Kettejükről sok minden eszembe jut, de mondjuk az elegancia a legkevésbé...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.28. 17:39:52

@Csöncsön: Így van, de Shearer évtiezedeket átívelő:)) tejesítménye számomra egyenértékű az említettek produkciójával. Sőt!
Számomra.

Titi120 2008.12.28. 17:41:19

Jól emlékszem, hogy kedvenc skót játékosomat, McAllistert hozták annak idején Macca pótlására az Anfieldre ?

Ehj, micsoda egy figura volt ő is !

madbalee 2008.12.28. 17:56:02

Steve-ről nekem a 96-os EB (ott hatalmasat játszott!!), és a Valencia elleni gólja jut eszembe. Szerintem nagyon jó játékos volt.

Amúgy a már említett a Robbie Fowler is legalább ugyanekkora talány!

madbalee 2008.12.28. 17:57:13

Ja és simán elmehetne a Gyűrűk urába statisztának, sőt mellékszereplőnek is!:))))

Azazello007 2008.12.28. 18:08:33

Csöncsön: állítottam én egy szóval is, hogy rajongtam érte? Ha most tipikus indexes kommentelő lennék, azt mondanám, szövegértésből egyes. (Hoppá...:-))

Személy szerint én kezelhetetlen, durva, mégis imádnivaló zseniket szerettem a legjobban, Hagitól Mihajlovicson át egészen Cantonáig. Ezért nem is tetszik, hogy mostanában főleg Politically Correct robotsrácok futkorásznak a pályákon.

benidani (törölt) 2008.12.28. 18:11:45

Én sem tudom elhinni, hogy poszt született róla! Kedvenc játékosom volt annak idején. Nem mondható klasszisnak és a klubválasztási döntéseit is lehet kritizálni, de számomra ő képviselte az inteligens angol stílust. Nem sokat fényezte a labdád, egyszerűen játszott és nem hőzőngött a pályán.

madbalee 2008.12.28. 18:12:08

@Azazello007: :)

Azért vannak/voltak nemrég még Gattusok, Di Caniok, akik megmondják(megmutatták) a véleményüket, ha kell hanem:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.28. 18:14:42

@Azazello007:

Nem, nem állítottad, hogy rajongtál Cocu-ért. De akkor meg hogy jön ő ide? Ez egy Steve Macmanaman rajongói poszt. Nem? :-))

madbalee 2008.12.28. 18:24:01

@Csöncsön: Nem ez egy poszt azért,hogy eldöntsük lehet-e Macmanaman-ért rajongani:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.28. 18:26:54

@madbalee:

Persze, hogy lehet!

És az egyetlen angol válogatott, amelynek szurkolni tudtam, az a 96-os volt. Mekkora gólt lőtt már Gascoigne a skótoknak egy esernyő után! És milyen volt már a hollandok 4-1-es leigázása! Szerintem még a királynő is megkönnyezte.

madbalee 2008.12.28. 18:30:08

@Csöncsön: Az esernyő igen az tényleg nagy volt. Meg minden meccs után mutattak statisztikát, hogy a pálya melyik része volt sokat játékban. Mondanom sem kell Steve oldala alapvonaltól alapvonalig tiszta vörös volt ;)

mann 2008.12.28. 18:32:12

Rajongói poszt?
Akkor ide nem írok.
Hoppá.... :) Mégis és megint? :D

Jó játékos volt, nem egy trükkgép, de fejben (észben) rendben volt. De ha angol focista, akkor nekem inkább Beckham, Gazza, Shearer, Rooney vagy Gerrard.....
Zsoldos semmiképp, ha ezt a szót Anelkara is használjuk, mert hozzá képest Macca a klubhűség monumentális, egy tömbből kifaragott szobra.

madbalee 2008.12.28. 18:32:55

És nekem is az volt az egyetlen angol válogatott aminek szorítani tudtam végig a torna során.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2008.12.28. 18:34:15

@madbalee: olyannyira így van, hogy az Eurosporton Watts-összeállításokban rendszeresen megjelent Macca mint az egyik hobbit.

hafujaszel 2008.12.28. 18:37:34

Esterházy (sic!) Péter a böcsületes neve!

rexter 2008.12.28. 19:37:26

szerintem a villeneuveos hasonlat egészen jo :D nekem nagy kedvencem volt Vili :) Steverol meg epp mostanaban voltak a BL donto osszefoglalok, azert lott egy szep golt felugorva kapasbol Madrid mezben :)

montipájton 2008.12.28. 19:38:43

Hogy kiért lehet "rajongani", ill. ki klasszis, az néha nem is ugyanazzal a válasszal elintézhető. Oklcastam a Sport Gézán egy jó szöveget az egyéniségek hiányáról (épp Ezto'o kapcsán, de ez mindegy), a szerző szerint pl.Kakáért se lehet rajongani, mert az olyan, mintha egy fiúzenekart szeretne az ember, megjegyzem ez szerintem hatalmas baromság, ez esetben Messiért rajongani meg a Minimax-imádat kategória.

Ja,McManaman...? Rémlik valami, majd utánanézek. )))

Itáliainagysándor 2008.12.28. 19:54:24

Azért azt tegyük hozzá, hogy a rajongók nagy része a saját csapatából választja meg a kedvencét.

davidmoyes 2008.12.28. 20:31:16

"Steve McManamanről legyen elég csak annyi:

az egyetlen olyan angol játékos a futballtörténelemben (Gascoigne kivételével), akit kifejezetten kedveltem. " Má' megin' csöncsönnel értek egyet...
"noha gyerekkorában saját bevallása szerint Everton-drukker volt, a vörösöket választotta " ...ennek ellenére!

IronRock 2008.12.28. 20:45:09

Szerintem meg donnelly észrevétele a nyerő (illetve nem az övé nem Cruyff-é, de az ő posztja). McManaman valóban nem volt akkora zseni hogy a hátán vigye a csapatát, mint Zidane, Figo, Ronaldo, vagy stb. De a futball iránti alázatossága, ahogy akár a kispadról beszállva hozzá tudott tenni nagyon sokat a csapathoz, az példaértékű. Lehet hogy önmaga nem volt egy vezéregyéniség, de ha volt ilyen a csapatban, amellé fel tudott nőni. Jó játékos volt, többet érdemelt volna a Real-ban is kiegészítő embernél.

davidmoyes 2008.12.28. 20:51:52

Iron Rock:
Pont ezt akartam még kiemelni én is.
Óriási, hogy mekkora csapatember volt..
www.youtube.com/watch?v=VVo_gIAIIsw
Az ott, mindent elmond 2:10-nél...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.28. 21:04:08

Klasszis volt és azon kevés angol focista közé sorolható, akiket még bírtam is.

Ha marad a 'Poolban, vagy többet játszatják a Realban, akkor simán megüthette volna Gerrard vagy Bököm szintjét. Az tuti, hogy nem volt tehetségtelenebb náluk.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.12.28. 21:55:36

Ajjaj, Popp, kár volt ezért a letenyerelésért :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.28. 22:32:23

Na mi az szakikáim, csúnyát mondtam volna ;-)?

Heinrich, hogy a Modern Talkingos hasonlatod után szaladt volna ki belőled az ajjaj ;-)!

Dr Zoidberg 2008.12.28. 23:19:37

A poszt címén még mindig sírok, uraim...

Szóval Macca. Én is úgy vagyok vele, ahogy itt jópáran: az általam mérhetetlenül rühellt angol fotbal tengerének egyik olyan ritka hala volt ez a kis Modern Talkingos tejbetök villámhobbit, akit kifejezetten kedveltem. A banyekkirály Gazza, a kisgetszi Ian Wright és a petrencehordó Paul Ince mellett.
Zsoldosnak nevezni meg szerintem kissé erős volna, bár ezt a részét leszarom, mert egy olyan csapatban sem rúgta a rongyot soha, amit akár egy lepkepöcsnyit is kedvelnék.

OFF
Cocu mellett nem bírok megjegyzés nélkül elmenni: Jogos az észrevétel, tényleg egy ilyen "mindig mindenhol működő", egész hatékony, ámde ritka jellegtelen, halvérű,semmiben sem kiemelkedő játékos. A focisták Toyota Corollája. Van még pár ilyen, illetve hasonló, akik ebbe a kategóriába esnek, kábé ezt a halmazt nevezte el annak idején a drága Jenő "szürke eminenciás"-nak (bár őnála ugyanebbe a halmazba tartoztaka Gattuso-féle duplatüdejű, pályafelszántó, haláligharcoló, katasztrófaelhárító gépek. Nálam ők határozottan egy külön csoport.)
Naszóval lehetne eccer egy poszt róluk, a futball Toyota Corolláiról is, biztos érdekes fejtegetésekhez vezetne. Nekem pl. az a meglátásom, hogy ezek a Toyota Corollák eddig a legnagyobb számban Hollandiából, Angliából és Olaszországból jönnek. De vajon miért pont onnan? Najóvan, abbahagyom.
ON

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.29. 00:10:41

@Oyle: "A focisták Toyota Corollája" - a betyárját! Sorolnál még egy-kettőt Cocu-n kívül, olaszokat, angolokat. Eleve az olasz, a holland és a brit három karakteres és teljesen különböző foci-iskola, így a szürke eminenciásaik is egész más karakterűek.

Egyébként a Cocu-féle ezer hangszeren, mindig megbízhatóan, sőt magas iq-val játszó játékosokért rajongani nem tudok én sem, de nagyon tisztelni őket igen. A közös kedvenc argentínok közül is akad szürke toyo corolla nem is egy, mondjuk a magát traktornak álcázó Javier Zanetti, esetleg Esteban Cambiasso.
On.

Steevie Macca, Stevie, Stevie Macca!

DartagnanX 2008.12.29. 00:45:28

Nem olvastam el a hozzászólásokat. Csak iziben elmondom a véleményemet.
Mekmenement éveken át a legutáltabb focisták között tartottam számon. Sőt, talán ő volt a legutáltabb. Ezt a pozícióját egészen a visszavonulásáig megtartotta.
Azt sem tudom mit csinált a pályán, csak azt tudom, hogy tenyérbemászó fejét lapáttal somtam volna szét egy stadion kezdőkörében.
Objektíve nem tudom megítélni sajnos. Ezt elismerem.

Hartog 2008.12.29. 02:19:35

Én '96-ban estem végső szerelembe a futballal, leginkább az angol válogatott miatt. Abból a csapatból elsőre Shearer, másodikra Gazza, harmadikra pedig McManaman jut az eszembe. Valaki írta, de nem volt igazi kétlábas, de tudott mindkét oldalon játszani, ha kellett (lásd pl. Euro2000 vs. Portugália. Anyám, milyen meccs volt...). Gyors volt és gettttzisokat rohangászott. Az a jó kis angol csapat többek között tőle volt jó kis
csapat. És jobban meggondolva mégiscsak beraknám Gerrard mellé. Annyit biztos tudott, mint most Kuyt vagy Babel.

Hogy kihez hasonlít? Nem is tudom, talán Shaun Wright-Philipshez vagy Aaron Lennonhoz. Őket mondjuk nem láttam túl sokat játszani, de talán hozzájuk. Esetleg Joe Colehoz, bár ő szerintem kreatívabb nála.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.12.29. 02:23:27

"Hogy kihez hasonlít? Nem is tudom, talán Shaun Wright-Philipshez"

ennek heinrich mennyire fog örülni
:))

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.29. 02:32:09

nyugi, most már nem kell sokat várni, holnap jön kroos és megtudjuk VALÓJÁBAN kihez hasonlított Macca, mondjuk az 1954/55-ös Mönchengladbachból, vagy a '30-as évek Fiorentinájából. :)))

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2008.12.29. 03:38:55

egy kis olvasnivaló az reggelis teja mellé nektek from me azaz ufó

"Ezt a teás-cukrost valahogy úgy ismerem, hogy aszongya Müller:
- Orosz kém vagy te, Stirlitz!
- Honnan gondolja? - kérdezi Stirlitz.
- Nem vette ki a kiskanalat, úgy issza a teát!
Stirlitz kér még egy lehetőséget, de Müller ismég gyanút fog:
- Mégis orosz kém vagy te, Stirlitz!
- Honnan gondolja? - kérdezi Stirlitz.
- Kivette a kiskanalat, de hunyorgott, mintha ott lenne!
Még egy lehetőséget kér Stirlitz, de Müller tovább gyanakszik:
- De hát kivettem a kiskanalat, nem is hunyorítottam - mondja Stirlitz. - Honnan gondolja, hogy orosz kém vagyok?
- Onnan, hogy zsebre vágta a kiskanalat..."

ezt, s még számos gyöngyszemet bízvást megtaláljátok Az oroszok már nincsenek a spájzban blog-on...

steve-ről:
tán madridban pörgeti a bőrbogyót élő adásban, s közben mondani az szpíííker: McManaman tájékozódási futónak készült ( vagy úgy kezdte?), s onnan lett futballista...

na mostan fák között rohangálni..., az kábé annyi, mint a 'faragó' ellenfél lábai között szaladgálni...

no, jó vót az dumcsizás itten, majdan összevessük az memoárokkal, ha lesznek (vagy az is lehet, hogy van már neki oldala az neten, ahol író-gat?), s akkor egyeztettünk a kommentek s steve (megélt, szubjektív) emlékei között...

Dr Keynes 2008.12.29. 07:51:06

Amikor Madridba ment a kor legjobb angol focistájának tartottam (Gazza nem számít, ő nem volt angol focista, hanem valami külön kategória).
Egyrészt megértettem miért kell a Madridnak: egy "galaktikus" csapatba is simán befért, illett oda. Másrészt elég valószínű volt a bukása, az angol focistatemető Madridban.
Szóval sajnáltam, hogy padozik, és eltűnt szinte a pályákról. De gyanítom, hiába a tehetség, neki elég volt a tartalékszerep sok pénzért. Nem zsoldos, inkább elkéyeztetett urifiú: lusta. Ezért nem futotta meg azt a pályát, ami a tehetsége alapján járt volna neki.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.29. 09:14:59

@Dr Keynes: Szerintem meg Gazza nagyon is angol volt, csakhogy inkább külvárosi gyerek, mint Best, ellentétben a sima fiúkkal, akiket most nem sorolok.
Szóval, maradok külvárosi gyerek:))

Egy pár angol ászról el tudnátok mondani, hogy milyen hátteret cipel a hátán?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.12.29. 09:21:40

@ufó: ez volt az utolsó ilyen, amit bennhagyok, a következő repül.

Azazello007 2008.12.29. 09:40:24

mbemba: részemről szintén jobban kedvelem a külvárosi angol proligyerekből lett focistákat, de például a "simaképű" Beckham ugyanúgy felszántotta -- és gyanítom fel is szántja -- a pályát mint ők; csak ezt persze mindenki elfelejti a rémisztő csaja meg a modellkarrier miatt.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.29. 09:56:49

@Azazello007: nem mondom, hogy nem küzdött eleget pl. Bekem, de szerintem pózolva nehéz eléggé küzdeni.
Itt lehet, h előítéleteim is dolgoznak, mert Capello nagyon elismeri ebből a szempontból is. Ezen még rágódok:))

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.12.29. 10:18:49

Sziasztok!

Vki a heti heti totó mérkőzéseit el tudja küldeni? mert a szerencsejatek.hu-n még a tavalyi van...

Köszi, ymy
ui: egy link is megteszi...

mann 2008.12.29. 10:23:09

Azért Beckham is és Gerrard is jobb focista mint Macca volt. Tehetségben, képességekben is felülmúlták/múlják.
Beckham jobb lába angol nemzeti kincs. Futball iránti alázata pedig Capelloval való kapcsolata alapján lett igazán szembetűnő.
Gerrard pedig akkora vezér Poolban, ami mellett eltörpül bármilyen BL-döntőn szerzett Macca gól.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.12.29. 10:40:24

@pote: Az SWP párhuzam szinte tökéletes, restellem, h nem nekem jutott eszembe :)

Mr.AT 2008.12.29. 10:43:15

@ufó: Megkímélhetnél minket a tartalmas blogod reklámozásától. Ez a humor nekem amúgyis a Szeszélyes évszakok szintje a 80as évekből, már amennyiben egyáltalán humornak lehet nevezni...

poolfanati 2008.12.29. 10:44:42

@Dr Keynes: "Egyrészt megértettem miért kell a Madridnak: egy "galaktikus" csapatba is simán befért, illett oda. Másrészt elég valószínű volt a bukása, az angol focistatemető Madridban."
erről egyáltalán nem macmanam és owen tehet, amikor játszottak(kezdőként vagy csereként) mindig jók voltak, gólokat szereztek kitettek magukért. akármelyik másik csapatba az olyan teljesítmények után a kezdőben letttek volna.
kiváncsian várom kit igazol legközelebb a real a poolból vagy a muból... hallottam olyanokat hogy pennantért érdeklődnek. ő is még csak 25, ha egy blackburnbe igazolna, ott jól teljesíthetne, utána válogatott is lehetne. na de a realba.

MAti 2008.12.29. 12:23:36

Játékos, a szó szótár szerinti értelmében.

Angliában született, de ő az, akinek a _játékával_ ízig-vérig ellenkezik az, amit az angol fociról gondolni szoktunk.
A grundok királya lehetne bárhol, hihetetlen finom, technikás játékos, de komoly futballhoz sajnos könnyű. Néha zsenialitásból, ösztönből pótolta persze, de állandóan ez nem megy/ment.

Tömören:
Tudott olyan dolgokat, amit szinte senki, és nem tudott olyan dolgokat, amit szinte mindenki.

MAti 2008.12.29. 12:24:38

A 70. perc utáni foci amúgy nem feltétlen kizáró tényező.
Vagy hát... mi az urak véleménye Solksjaer-ról?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.29. 12:34:46

@mann: "Azért Beckham is és Gerrard is jobb focista mint Macca volt. Tehetségben, képességekben is felülmúlták/múlják." - egy nagy lofaszt, már elnézést. Kétségtelenül vannak szegmensek, melyekben Gerrard és Beckham kétségtelenül jobb, de Macca játéka mind a kettőénél lényegesen színesebb volt.

Ha meg összevetjük a két Stevie által különböző 'Poolok és angol válogatottak játékának látványosságát, akkor nem is kérdés melyikük felé billen a mérleg nyelve.

A kis SWP-nek meg sikat kell még leraknia, hogy Maccához hasonlíthatjuk.

mann 2008.12.29. 13:38:41

@popp: Színesebb volt a játéka? Meglehet, de ez nem feltétlenül jelenti, hogy jobb focista az említett uraknál. Beckham pl. lett második aranylabda szavazáson, Gerrard pedig harmadik. Ahogy azt sem gondolom, hogy Macca volt az ,aki miatt az ő idejében látványosabban focizott az angol válogatott a mostaninál.

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.29. 14:05:13

Nem Macca miatt, hanem Macca és Gazza miatt.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.29. 14:08:03

Az aranylabda szavazás sem minden ám, Beckhamnek például a népszerűsége legalább annyit számított a szavazásnál, mint a játéktudása. Gerrard meg mint az adott év Bl-győztesének ikonja került dobogóra.

Egyébként Gerrard pályafutásában is akad hiátus, hiszen a válogatottnak mind eddig még nem tudott igazi vezére lenni.

Egyébként azt aláírom, hogy egyénileg mind Beckham, mind Gerrard eredményesebb játékos McManamannél, a klub trófeákat tekintve viszont elmaradnak mögötte és egyáltalán nem nagyobb tudásúak vagy tehetségesebbek - szerintem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.29. 14:42:49

@popp:

"Ha meg összevetjük a két Stevie által különböző 'Poolok és angol válogatottak játékának látványosságát, akkor nem is kérdés melyikük felé billen a mérleg nyelve."

Mondjuk nekem a mostani Pool játéka kifejezetten tetszik. (És ez, ismerve véleményemet az angol labdarúgásról, nem csekély szó!) Gerrardot pont ezért nem is bántanám.

De Beckham? Rendben, hogy föl-le rohangászott a pályán, ez valóban elismerésre méltó. Ám az ő repertoárja teljességgel kimerült a valóban egészen kivételes rúgótechnikájában. És az angol válogatott utóbbi tíz évének játéka is. Beckham betekeri, középen fölugranak, aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem. Dögletesen unalmas.

mann 2008.12.29. 15:22:16

Valóban nem minden az aranylabda szavazás, kösz ,hogy emlékeztetsz, de példának elmegy. Jelzi, hogy egy játékos mennyire jó. Ha dobogóra kerül valszeg nem egy törőről beszélünk.
Beckham '99 ben került fel rá, mikor a MU triplázott és ő annak a csapatnak volt a legjobbja. Több mint egy évvel '98-as vb után, amikor az argentínok elleni hülyesége miatt csupán egész Anglia akarta látni, hogy élő, egyenes adásban koncolják föl.
Szerintem meg nem biztos, hogy elalszanak az emberek az unalomtól, ha van a pályán egy tag, aki két lépésből hajszálpontosan odatekeri a zsugát a játéktéren ahova köll. Mert ugye ez is foci.

Gerrard kb. akkor lesz igazi vezére az angol válogatottnak, ha valaki végre meg tudja oldani, hogy Lamparddal együtt hasznosak tudjanak lenni ha egyszerre vannak a pályán, vagy a Poolhoz hasonlóan a kezébe adják a pálcát. Látható volt, hogy Frankie csávóval nem ment a dolog, de pl. Barryvel kiválóan működött.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.29. 15:32:12

@mann:

"Szerintem meg nem biztos, hogy elalszanak az emberek az unalomtól, ha van a pályán egy tag, aki két lépésből hajszálpontosan odatekeri a zsugát a játéktéren ahova köll. Mert ugye ez is foci."


Nem attól alaszanak el, hogy Beckhamnek kivételes a rúgótechnikája, hanem attól, hogy ebben akkor ki is merül az egész játék. Nekem ez legalábbis kevés.

Vegyünk egy ellenpéldát. Ott van Iniesta, aki (egészen elképesztő!) nem került föl az aranylabdára esélyes 30 játékos listájára. Az ő repertoárjában ott van a betekerés, 10-ből 9-szer megtalálja Xavi (vagy Henry) lábát, ha arról van szó. Ám ezenkívül van olyan is, hogy végigcselezi magát az ellenfél védelmén, vagy hogy külsővel belöbböli a labdát a 16-oson belülre, vagy hogy fogja magát, és kapura lő, vagy hogy lapos gurítással kihagyhatatlan helyzetbe hozza a társakat; és mindezeken túl, illetve mindezek mellett végigrohanja a mérkőzést, ha kell, labdákat szerez, atombiztos az összjátékban stb. stb.

Fura mód szerintem Iniesta sokkal sokoldalúbb és színesebb játékos, mint Beckham.

_alerob 2008.12.29. 17:06:18

"Fura mód szerintem Iniesta sokkal sokoldalúbb és színesebb játékos, mint Beckham."

Beckham Utolsó madridi félévében csak egy páran hozták azt, amit ő. Iniesta nagyon jó, de én még Beckham-re szavaznék! A La Galaxyban sem volt rossz Becks, sőt.. A Milannak kellett végre egy ilyen Igazolás, Pirlo rossz forája végett! Nemhinném, hogy sokkal színesebben, és sokoldalúbban játszana Iniesta, mint Becks. Az aranylaszti 30as listájára Del Piero sem került, akinek a top 5-ben lenne a helye. De nem vitatom, hogy a 30as listában a helye.

el sastre 2008.12.29. 19:34:34

@Csöncsön:
Tökéletesen egyet értek. Ja, és ha több ló nem indul, tökéletes szűrő.....

halareaal 2008.12.29. 21:48:29

Iniesta valóban sokoldalúbb játékos, mint Beckham, de a sokoldalúság nem egyenlő a játéktudással. sőt, azt mondom Iniesta hiába tud többféle feladatot is magas szinten ellátni csapatában, Beckham sokkal nagyobb hasznára volt csapatainak, mint a spanyol. igaz, hogy az ő játéka elég egysíkú volt, de azt olyan magas szinten űzte, hogy szinte nemis lehetett pótolni. pl Drogba is sokoldalúbb, mint vNistelrooy, gyorsabb, jobban fejel, jobban lő távolról, talán jobban is cselez, mégis a holland a jobb játékos.

MacManaman jó játékos volt, bírtam a Madridban, de vhogy olyan fura. mondjuk aki ilyen gólt lő a Barcának azt sok panasz nem érheti madridista részről. talán valóban több szerepet kellett volna adni neki, bár abban a csapatban nem volt szégyen padozni, ahhoz azért nem volt elég jó, hogy fix kezdő legyen.

rizla 2008.12.29. 22:40:04

"azt mondom Iniesta hiába tud többféle feladatot is magas szinten ellátni csapatában, Beckham sokkal nagyobb hasznára volt csapatainak, mint a spanyol."

óriási baromság. beckham nagyszerű játékos, de iniesta az a jolyjoker, aki a középpályán hibátlan, a 16os környékén pedig kb kétszer annyi helyzetet alakít ki egy csapat, ha ott játszik. legalább olyan szintű játékos. és még csak 24.
az, hogy nem volt az aranylabda top 30ban, egyszerűen példátlan (ja, hopp, sajnos nem az), felháborító szakmai inkompetencia.

capor_ 2008.12.29. 23:17:37

@Csöncsön:

Iniestanak van egy "képessége" amit kihagytál: ha nem megy a csapatnak akkor neki sem megy eltűnik a mezőnyben... Ezzel ellentétben Beckham vagy akár Gerrard is egymaga meg tudja nyerni a meccset akár az utolsó negyedórában (percekben) is úgy hogy előtte egyáltalán nem ment a csapatnak....

rizla 2008.12.29. 23:25:53

"ha nem megy a csapatnak akkor neki sem megy eltűnik a mezőnyben..."

??!?!??!??!?!?!?!?

: DDDDDDDDDDDDDDD

"Beckham vagy akár Gerrard is egymaga meg tudja nyerni a meccset akár az utolsó negyedórában (percekben) is úgy hogy előtte egyáltalán nem ment a csapatnak...."

erről csak annyit, bár nem vitatkoznék túl sokat olyasvalakivel, akinek láthatólag nullához közelít az értékelhető tapasztalata (értsd: végignézett barca-meccs): henry mondta, hogy iniesta nyerte meg a BL-döntőt. beállt, és az addig akadozó gépezet hirtelen elkezdte zsinórban termelni a helyzeteket.
az elmúlt két évben, amikor a barcelona jobbára pocsék volt, iniesta volt az egyik olyan játékos, aki nagyon magas színvonalon, világklasszis teljesítményt nyújtott, akire soha nem lehetett panasz (a másik ilyen messi volt, csak messi egy gyenge meccsén labdatemető, iniesta meg egy gyengemeccsén még mindig egy stabil, megbízható középpályás)

rizla 2008.12.29. 23:29:02

egyébként az EB-n valóban nem volt annyira kiemelkedő (bár semmiféle panasz nem lehetett rá, úgy érzem), gondolom ezért olvasni itt ennyi eltúlzott, hülye kijelentést

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.29. 23:39:29

@rizla:
"henry mondta, hogy iniesta nyerte meg a BL-döntőt. beállt, és az addig akadozó gépezet hirtelen elkezdte zsinórban termelni a helyzeteket."

ööö... én ugyanezt Henrytól Larssonról olvastam a BL-döntő kapcsán.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.29. 23:44:50

"People always talk about Ronaldinho, Eto'o, Giuly and everything, but I didn't see them today, I saw Henrik Larsson. He came on, he changed the game, that is what killed the game. Sometimes you talk about Ronaldinho and Eto'o and people like that; you need to talk about the proper footballer who made the difference, and that was Henrik Larsson tonight."

Strigo 2008.12.29. 23:49:25

@rizla: "henry mondta, hogy iniesta nyerte meg a BL-döntőt. "

'99-ben nem kellett mondani, mindenki látta hogy Beckham két szöglete után nyerte a United a BL-döntőt :)

Semmi bajom Iniestával, kedvenc spanyol játékosom, de nem is értem, hogyan lehet összehasonlítani Beckhammel. Van köztük 10 év, pár bajnoki cím, meg világverseny, ráadásul a posztjuk meg a stílusuk sem ugyanaz.

Hogy a témához is hozzászóljak, Mcmanamant épp Beckham szorította ki a válogatottból, nem is véletlenül. De ami eszembe jut róla először, hogy összeverekedett Grobelaarral, ez valamiért megmaradt bennem, pedig jó régen volt már.

uk.youtube.com/watch?v=lFqYv27kHc8

halareaal 2008.12.29. 23:51:48

"óriási baromság. beckham nagyszerű játékos, de iniesta az a jolyjoker, aki a középpályán hibátlan, a 16os környékén pedig kb kétszer annyi helyzetet alakít ki egy csapat, ha ott játszik. legalább olyan szintű játékos. és még csak 24."

azok, amiket itt említesz igazak Iniestára, de ettől még nem cáfolják meg az állításomat, miszerint Beckham fontosabb láncszem volt csapataiban. eleve ugye, Iniesta csak olyan 2 éve stabil kezdő, míg Beckham mindenhol alapember volt. Beckham vezéregyéniség, mentálisan is nagyon sokat tud adni a csapatnak, Iniestáról ez azért nem mondható el. egyébként is látjuk, hogy a Barcelona azért elég szépen boldogul most is Iniesta nélkül. volt egy időszaka, amikor még a Barcából is kimagaslott, de ettől még nem lesz olyan meghatározó, mint Beckham.

halareaal 2008.12.29. 23:55:53

"16os környékén pedig kb kétszer annyi helyzetet alakít ki egy csapat, ha ott játszik"

egyrészt azért mert ott van Xavi, másrészt Beckham biztosan jóval több gólpasszt ad átlagban, mint Iniesta.
egyébként tévedés ne essék, Iniesta sztem is ma a világ legjobb középpályásai között van, sőt, már 1-2 éve is ott volt, de Beckhammel még nem állja az összehasonlítást.

MAti 2008.12.30. 00:29:03

Iniesta-t szerintem kár idekeverni... :)

Amúgy ő az a játékos, akit a világ összes edzője azonnal betenne a csapatába, ha lehetne.
Aranylabdát az ilyenek sosem kapnak, de hozzájuk ragaszkodnak leginkább. (Ld. még például Fernando Redondo, vagy akár Xavi, hogy ne menjünk messzire).

rizla 2008.12.30. 00:30:05

"egyébként is látjuk, hogy a Barcelona azért elég szépen boldogul most is Iniesta nélkül."

ez a csapat erejéről árul el sokat, nem iniestáról. egyébként nem volt olyan szinten a játék nélküle, közel sem volt annyi helyzet.

"volt egy időszaka, amikor még a Barcából is kimagaslott,"

volt..? most is kimagaslik, az ősz egyik legjobbja volt a sérüléséig.

"egyrészt azért mert ott van Xavi, másrészt Beckham biztosan jóval több gólpasszt ad átlagban, mint Iniesta."

ja, mert beckhamnek nem voltak csapattársai, LOL. ennél banálisabbat nem tudsz írni?
közvetlen gólpasszt valóban nem ad annyit iniesta, és gólt sem lő annyit. ez nem jelenti azt, hogy nincs olyan hasznos.

rizla 2008.12.30. 00:32:02

strigo:

"'99-ben nem kellett mondani, mindenki látta hogy Beckham két szöglete után nyerte a United a BL-döntőt :)"

és? én nem mondtam egy szóval sem, hogy JOBB MINT BECKHAM. csak arra reagáltam, hogy iniestának állítólag nem megy, amikor a csapatnak sem megy. ennél nagyobb ökörséget nem is lehetne írni az elmúlt két év alapján.

bedobásnál nincs les:
"ööö... én ugyanezt Henrytól Larssonról olvastam a BL-döntő kapcsán."

larsson is fantasztikus volt, persze. de a középpálya iniestával támadt fel.

rizla 2008.12.30. 00:33:50

egyébként beckham EGY BIZONYOS stílusba, játékba illik, a realban nem véletlenül nem volt jó nagyon sokáig. volt egy jól sikerült félszezonja, amivel 4 év alatt végre nyert egy kupát. ez persze nem csak az ő hibája, félreértés ne essék.
ami tény, számtalan dologban jobb iniesta. a világ egyik legintelligensebb játékosa.

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.30. 00:44:18

"De ami eszembe jut róla először, hogy összeverekedett Grobelaarral, ez valamiért megmaradt bennem, pedig jó régen volt már.

uk.youtube.com/watch?v=lFqYv27kHc8
"


Itt egyébként a dél-afrikai Grobbelaar azért Maccának ugrott neki, mert félt, hogy ha a fekete játékosnak (asszem Michael Thomas volt) támad, aki hibázott az akciónál, akkor rasszistának bélyegzik...:)

Paul Newman Jr. 2008.12.30. 00:54:12

Ez a Beckham - Iniesta vita (ebből a fajtából egyébként elég sok van erre) elég megfoghatatlan, ilyen erővel mehet a Mozart vs. Bob Marley csata is.

Szerintem a maga 'kasztjában' Beckham nagyobb játékos (volt), elsősorban azért, mert ő maga egy teljesen külön kaszt. Becksinek vannak dolgai, ami a világon egyedülálló.

David Beckham olyan játékos, mint ... fejezze be a mondatot, aki tudja. Én nem. Iniestával menne.

Ja, és Iniesta is csak EGY BIZONYOS stílusú csapatban tud érvényesülni, máshol csak szenvedne.

Ezzel nem azt akarom mondani,hogy Iniesta ne lenne bazi nagy játékos, vagy hogy Beckham jobb lenne, de Beckham jobb :))

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.30. 01:08:22

nem nagyon akartam beszállni ebbe a vitába, mert állati elfogult vagyok, de Pálnál az igazság, főleg itt:

"Szerintem a maga 'kasztjában' Beckham nagyobb játékos (volt), elsősorban azért, mert ő maga egy teljesen külön kaszt. Becksinek vannak dolgai, ami a világon egyedülálló.

David Beckham olyan játékos, mint ... fejezze be a mondatot, aki tudja. Én nem. Iniestával menne."

Gerrard pedig egyszerűen a világ legkomplettebb játékosa jelenleg.

Iniesta meg egy nagyon jó és hasznos focista, de még bőven van mit letennie az asztalra ahhoz, hogy az előbbiekkel együtt említhessük.

Macca pedig továbbra is rejtély.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.30. 01:40:18

David Beckham egy a focin túlmutató jelenség, mondhatni kortünet. Mindemellett persze egészen kiváló focista is, de szerintem nem tartozik a leges legjobb játékosok közé még saját korszakában sem.

Mr.AT 2008.12.30. 02:01:43

@Paul Newman Jr.: Beckham olyan játékos, mint... Kriston Attila. :-) Csak Kriston szebb, ezért jobban szeretik a lányok. :-)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.30. 10:10:36

Szerintem sem kellene jobb, rosszabb kategóriákban gondolkodni esetükben. Bekem a pálya egyik szélén volt zseni, meg a szabadoknál. Iniesta több helyen a középpályán. Ott van a szépemlékű BEK-döntő a Manch-Bayern, míg a pályan közepén volt Bekem, addig a kommentátor :))) folyamatosan le akarta cserélni, mert tényleg gyengécske volt!

capor_ 2008.12.30. 10:29:57

rizla:

akkor ezek szerint nem láttam elég barca meccset...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2008.12.30. 11:09:03

1. Gerrard és McManaman kb ugyanaz a stilus és játék, G. már a XXI, századi harcos... kicsit nehezebb, kicsit többet fut, kevesebbet villog. és kocsmába is kell járnia, hogy cimlapra kerülhessen. (vagy MacM. nem volt ivós, angol létére) ha a 90-es években többet tudtuk volna nézni a vörösöket itt, biztos több fan-ja lenne MacM.-nek is....

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.30. 11:39:14

Hogy Macca ne lett volna ivós??? Fowlerrel ők voltak a partikirályok abban a Poolban:)
Amúgy Gerrard nem fut többet, mint amennyit Macca futott, csak utóbbi sajnos nem igazán tudott védekezni, egyébként valóban sokkal népszerűbb lenne, ha több Pool meccset láttunk volna abból az időből.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.12.30. 11:52:23

@donnelly: na, most jön az, hogy fowler mekkora játékos volt, egy meg nem értett kólakirály

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.30. 11:56:32

A '96-os angol válogatott volt a foci történelem utolsó komplett szeszes brigádja (Tony Adams, David Seamen, Teddy Sheringham, McManamen, Gazza satara) az EB előtt egy kínai túráról haízatérőben Gazza szülinapja alkalmából szétszedtek egy repülőt a srácok. Finom kis brigád volt, de tán minden idők legszellemesebb angol válogatottja. Ők még tudták, hogy a Rock 'n' Roll az nem egy tánc.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.30. 12:34:04

Huh, látom, hogy komoly vitát generáltam a Beckham kontra Iniesta összehasonlítással... :-) Az alaptételt továbbra is tartom: Iniesta sokkal színesebb és sokoldalúbb játékos, mint Beckham. (Szándékosan nem írtam, hogy jobb, hiszen tényleg nehezen összehasonlíthatók.)

Azt emelném ki, amit rizla is említett: amikor Iniesta pályán van, kb. kétszer annyi gólhelyzete van egy meccsen a Barcelonának. (És ez még a tavalyi szezon mélypontjain is így volt. Más kérdés, hogy akkor a többiek kihagyták a helyzeteket, pl. a MU elleni BL-elődöntőkön is.)

mann 2008.12.30. 12:36:47

"A '96-os angol válogatott volt a foci történelem utolsó komplett szeszes brigádja "

Manchesterben próbálnak a nyomukba érni a maguk módján. :)
Tavaly a karácsonyi buli torkollott őrületbe, mire SAF betiltotta a csapat ilyen összejöveteleit. Erre idén egy étteremben csúsztak szét tesületileg, amit dokumentált a SUN is.

Azazello007 2008.12.30. 12:42:38

mann: így is kell. Ránézek mondjuk az Arsenal egyéniség nélküli ifikeretére és látom magam előtt, ahogy Sagna sértetten vinnyog, mert nem szolgálták ki a sarki krimóban:-)

Moderáljatok ki nyugodtan, ha nem kéne, de ő például még tökös gyerek volt:

rugdesfuss.blog.hu/2008/12/07/the_man_don_t_give_a_fuck

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.12.30. 12:48:37

@_benito: Fowlerről nem vagyok hajlandó hajnalban posztot kilőni,
csak ha nem fogy el az ószilva.

macca17 2008.12.30. 14:16:27

megint donellynél a pont, már ami azt illeti, h macca mennyire nem tudott védekezni. még a realban is feltűnő volt, h mennyire nem fűlik hozzá a foga. igazából az angol (brit) focisták ma is hasonlóan iszákosak, kötekedők, mint korábban. terrynek, rooneynak, tán még ferdinandnak is voltak ilyen ügyei. a kisebb kaliberekről, mint pennant, bellamy és tsai nem is beszélve. ez egy ilyen kultúra, de komolyan ;)
mondjuk, ha lecsukjág stevie g-t, temethetjük is a bajnoki címünket. vagy a másik lehetőség, h a bajnokság végéig nem születik ítélet (jan 23-án lesz az első tárgyalás), és akkor ezt a szezont még megússzuk.
bármennyire is szurker vagyok, de be kell látni, g sose volt egy észlény, viszont dícséretes, h ezt azért ő maga is beismeri :)

poolfanati 2008.12.30. 15:48:40

@macca17: hát azért a pool jobb ügyvédeket tud felfogadni mint a liverpooli ügyész:D
igaz nem ismerem az angol igazságszolgáltatást hogy ott hogy is van ez, de biztos van az ügyésznek megfelelője.

Strigo 2008.12.30. 15:59:36

Mára azért sokat változott az angol topkluboknál az ivási kultúra. Keane írja a könyvében, hogy manapság el sem tudná képzelni azt, amit első manchesteri évében átélt. Idegenbeli meccs után a csapatbuszról leszállva Robsonék (Bruce, Sharpe, Cantona, volt pár nagy ivó abban a csapatban) a bárpult felé vették az irányt a hotelben. Ez neki nagyon kényelmes volt mert pár hónapig saját kecó híján ott lakott, és csak fel kellett tántorognia a szobájába este. És ha nem volt hétközi meccs, akkor vasárnaptól szerdáig minden nap ittak.

crouchy 2008.12.30. 16:04:41

alerob az még oké hogy te elolvasol egy ilyen cikket de nem szégyelled belinkelni??? 72es betűmérettel ott a rettenetes fcím: AKÁR 5 év börtön. SZÁNALMAS.

_alerob 2008.12.30. 16:19:01

Ne tegyél megjegyzést mit olvasok el és mit nem. Rohadtul nem érdekel mit kap érte, engem az érdkel amit tett. Igazából az se annyira,, csak belinkeltem( gonolom mindenki halotta volna addig is) mert szerintem ez GÁZ !! Raul, Del Piero, Totti és úgy általában a csapatkapitányok, híres játékosok, nem művelnek ilyet. Végülis az ő dolga, csak rengetegen istenítik, és ezt is figyelembe kell venni kicsit. SZÁNALMAS az, aki az ilyen kirohanásokat figyelmen kívűl hagyja, és mégegyszer megjegyzem nem érdekel mit kap érte, vagy mit nem, azt arra akartam irányúlni mit meg nem enged magának egy focista, aki több ezer gyerek példaképe. Továbbra is fenttartom, bulizzon valaki, igyon, hányja szét magát, amit akar, de az ilyen konfliktushelyzeteket kerülje.

crouchy 2008.12.30. 16:37:22

"engem az érdkel amit tett" Csak jelenleg kurvára nem lehet tudni hogy mit tett, az a nagy helyzet, és természetesen azt olvasol amit akarsz, csak egy olyan cikk, ami úgy kezdődik hogy "akár 5 évre is lecsukhatják" nagy valószínűleg egy szenzációhajhász cikk, és nem feltétlenül az a célja hogy tájékoztasson téged arról hogy mi történt. Nem hagyom figyelmen kivül hogy mit csinált, ha majd kiderül hogy pontosan mit csinált. (amúgy az a szánalmas ott a cikknek szólt nem neked). "Raul, Del Piero, Totti és úgy általában a csapatkapitányok, híres játékosok, nem művelnek ilyet" Ez megint egy olyan dolog hogy a szar se tudja, nem lepődnék meg pl, ha most felkapnák ezt a híres focisták verekednekes irányzatot. Ilyenek szerintem történnek folyamatosan, csak egyszer a hírszerekesztő aszongya h most ez kell a népnek, és akkor ezt nyomatják. A konfliktushelyzeteket meg nem lehet elkerülni, nem kell túlreagálni az biztos, de még nem tudjuk h mennyire reagálta túl. (amúgy minden harag ami a kommenteimben van kizárólag a médiának szól, veled égvilűgon semmi problémám nincs:-))

_alerob 2008.12.30. 16:43:52

Nekem sincs problémám veled, és végülis ha bebizonyosodna, hogy igaz, akkor is emberek vagyunk, hibázhatunk, csak több odafigyelés kéne már a mai világban. :)

poolfanati 2008.12.30. 16:46:38

_alerob: totti nem éppen a legjobb példa. a köpködésért el is lehet tiltani valakit, de ebből valószínűleg nem lesz semmi, hetente nagyon sok van ilyen, csodálkozom hogy a rendőrség egyáltalán foglalkozott ezzel. de a bíróságnak innenstől muszáj ezzel foglalkozni.

macca17 2008.12.30. 17:46:28

gondolom, az 5 év a legsúlyosabb büntetés, de valóban kevéssé valszínű, h ennyit kapna. egy kezdő garázda átlagember se kapna ennyit.
azért azt se gondolom, h az rendben volna, ha vki csak "széthányja" magát, meg khm pillangózik az élszakában. vagy ronaldo már példakép?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.30. 17:47:44

@poolfanati: induljunk ki abból, hogy a hírnek van valóság magja. Szóval ne vágjuk mán pofán a lemezlovászt, ha nem teljesíti a kivánságunkat. Eleve is: dj is not a jukebox!

poolfanati 2008.12.30. 18:31:55

@popp: valahol olvastam hogy gerrardot előbb meglökte a dj.
és felmerül mégegy tényező is: a kidobók mért nem csináltak semmit se?

halareaal 2008.12.30. 18:40:06

"és felmerül mégegy tényező is: a kidobók mért nem csináltak semmit se?"

nemtom, de pool drukkerként ennek örülnöd kéne, nem valószínű, hogy a djt verik meg Gerrard helyett.

poolfanati 2008.12.30. 18:44:46

@halareaal: a kidobók feladata nem a verés...
szóval szépen kivitték volna és nem történik tömegverekedés.

halareaal 2008.12.30. 19:04:30

jójó, én csak a mo-i viszonyokból indulok ki. ha egy részeg ember a barátaival megveri a djt, akkor utána a "szépen kivezetik" részben azért meg lehet sérülni. persze nem ismerem a helyet.

Earthquake84 2008.12.30. 19:29:48

@madbalee:

Fowler valószínüleg azért nem lett soha akkora GOD, mint amekkorának Liverpoolban tartják, mert őt elüldözte anno a csapattól Phil Thompson, meg Houllier, és egy Leeds UTD-ban, meg főleg az akkori City-ben nem tudott olyan kiemelkedőt alkotni, mint Liverpoolban.

McManaman-hez meg annyit, hogy a 96-os eb-n kiemelkedő volt, nagyban köszönhető egyáltalán az elődöntő neki, hiszen nem volt más alternatíva a bal oldalon. Ahhoz képest, hogy az eb előtt mennyire volt ismert/elismert játékos, bőven túlteljesítette magát.
Nekem leginkább az az eset maradt meg az ő pályafutásából, mikor llepofozták egymást Grobbelaar-al a Pool akkori kapusával.

Egyébként Pool szurkolóként akkoriban rendszeresen néztem a Real meccseit, és tényleg én is tökre be tudtam lelkesedni, ha beállt pár percre. Csak azt sajnálom hogy a 2001-es triplázásnál már nem volt nálunk.

macca17 2008.12.30. 19:49:15

fowler pechje inkább az volt, h akkor shearer és sheringam volt befejező csatár a válogatottban (főleg shearer), és mivel termelte s a gólokat, nemigen volt ok, kihagyni.
azér grobbelaar se volt százas, az biztos. és mekkora potyakirály volt :), méltó utóda lett james. persze mindkettejüket szerettem, de azért egy ray clemence után...

Strigo 2008.12.30. 19:53:51

@earthquake: "Csak azt sajnálom hogy a 2001-es triplázásnál már nem volt nálunk."

Azért a ligakupa-FA kupa-UEFA kupa elnyerését ne nevezzük már triplázásnak.

macca17 2008.12.30. 20:03:35

@strigo: mer mér is ne? nem három trófea?

sundin 2008.12.30. 20:31:55

De, 3. Még aranylabda is járt érte.
Végigolvasva a kommenteket, tényleg megosztó személyiség, legalább is mint focista.
A legnagyobb szöveg még mindig ez:
"Ahová biztosan beférne, az a Kelly Family"
Riszpekt. Bár egy 's lemaradt :)

sundin 2008.12.30. 20:33:05

Nem maradt le semmi, bocs. Én vagyok a hülye.

doktor.dikhed 2008.12.30. 22:33:54

"Raul, Del Piero, Totti és úgy általában a csapatkapitányok, híres játékosok, nem művelnek ilyet. Végülis az ő dolga, csak rengetegen istenítik, és ezt is figyelembe kell venni kicsit."

Totti kicsit kilóg a felsorolásból. A magánéletéről nem tudok semmit, de ő a pályán csinálja ugyanezt. Nála kevés alattomosabb, aljasabb játékos létezik. Aki már játszott nagy pályán az tudja, mire gondolok. Megyei szinten egy ilyen könyöklős, rugdosós hisztérikát, már letakarítottak volna párszor a pályáról :)

Gerrard viselkedése a pályán általában példamutató, de úgy tűnik a magánéletben nem...persze, még várjunk az ítélettel, hiszen keveset tudni az ügyről, de ha tényleg az történt, amit írnak az szomorú.

macca17 2008.12.30. 22:49:59

viszont ami igazán zavaró, az ez: www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N162692081230-1208.htm
a honlapunk, a klub csak ennyit bír kinyögni, ez nagyon karcsú :(. legalább azt betehetnék, amit a lapok megírnak, neadjisten vki közeli barátot, társat, szemtanút, bárkit felhajtani. de semmi :((

Tarfful 2008.12.30. 23:15:51

Gerrardnak szerintem a magánéletben sem nagyon voltak balhéi. Épp ezért fura, hogy kipattant egy ilyen eset.
Az meg, hogy 5 évre elmeszelhetik, csak médiahype. Egy orrba könyöklésért nem fogják bekasznizni, a Liverpool se hagyná. Pláne a haverjai csinálták utána a balhét. Én nem aggódom. Megússza majd valami pénzbírsággal.

Martin Astin 2008.12.31. 00:01:25

"általában példamutató" :-DDD És még komolyan is gondoltad, szerintem...

halareaal 2008.12.31. 00:04:45

"Az meg, hogy 5 évre elmeszelhetik, csak médiahype. Egy orrba könyöklésért nem fogják bekasznizni, a Liverpool se hagyná. "

valóban nem valószínű, hogy lecsukják, az 5 év meg egészen abszurd, csak elvi lehetőség. viszont a Liverpoolnak pont semmi beleszólása nem lenne az ügybe, illetve beleszólhatnak, csak nem nyom a latban semmit.

Tarfful 2008.12.31. 00:14:02

"viszont a Liverpoolnak pont semmi beleszólása nem lenne az ügybe, illetve beleszólhatnak, csak nem nyom a latban semmit."

Én se így gondoltam, de gondolom (a nyilatkozatuk alapján is), hogy minden követ megmozgatnak majd, hogy a csapat nehogy elveszítse "első emberét".

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.31. 01:28:44

Ha valóban nem vett részt a verésben, "csak" lekönyökölte az őt provokáló dj-t, akkor kb. Ł2000 kártérítéssel megúszhatja. Persze kérdés, hogy milyen precedensek vannak kifejezetten közszereplőkkel kapcsolatban, illetve hogy mennyire súlyosbító tényező ez.

Earthquake84 2008.12.31. 01:48:46

Ma a SkySport News már azt taglalta, hogy Gerrard csak odacsapott, és már ment is onnan, a cimborái hagyták helyben a dj-t, de kb. semmi komoly baja nincsen.

Earthquake84 2008.12.31. 01:50:56

Hát ja, a Liverpool közleménye szerint minden támogatást megadnak Gerrardnak, amire szüksége lehet. Szerintem nem kell attól tartani, hogy lecsukják, de remélem nem fog negatívan kihatni a teljesítményére, mert azt tudjuk, ha neki nem megy, akkor nagyon a csapatnak sem.

poolfanati 2008.12.31. 12:26:52

@earthquake: kenje csak másra a dolgot mint az oviban... ez se szép dolog...

Spiritmonger 2008.12.31. 14:56:51

nem volt nagy játékos

jó időben volt jó helyen

abban a bl győztes realban karembeu, makelele, raul volt a kulcs, nem ő

Dani Kalifornia 2008.12.31. 15:51:43

"Spiritmonger 2008.12.31. 14:56:51
nem volt nagy játékos"

Ilyet nem jelentenék ki olyasvalakiről, aki karrierjének a felét úgy játszotta le, hogy abból Magyarországon momentumokat se nagyon lehetett látni.

Pláne nem egy olyan arcról, akiről persze azt se nagyon tudják, hogy A LIVERPOOL TÖRTÉNETÉBEN Ő ADTA A LEGTÖBB GÓLPASSZT, pedig megfordult pár nagy név abban a klubban.

Ebből a szemszögből nézve, a "nem volt játékos", illetve "nem volt nagy játékos"-féle megállapítások egyenesen tájékozatlanságról tesznek tanúbizonyságot.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.12.31. 17:08:13

Makelele 2000-ben még nem volt Bl győztes, hanem a Celat Vigobannyomta. Karembeu meg játszott vagy két meccset abban Bl sorozatban, miközben Mcmanaman végignyomta a "Bayerntől oda-vissza kikapás" utáni időszakot. Karembeu inkább a bajnokságban ötödik helyen végző gárda fontos láncszeme volt. El is zavarták rövid úton.
Miközben Mcmanaman a BL döntőre készült:)

dr. Wilbur Swain 2009.01.06. 08:42:50

Macca kurvanagy játékos volt, és pont :)
mondjuk nem véletlenül hívták őket James-szel és Fowler-rel együtt "Spice Boys"-nak, nagy partyarcok voltak

kroos 2009.01.06. 08:58:52

Makelele már a Nante-al is játszott BL elödöntöt ajol a szenzácios Benoit Cauet volt a társa a középpályán.

halareaal 2009.01.06. 16:47:48

és most az új Redondo mellé megérkezett az új Makelele:)))

kroos 2009.01.06. 16:54:05

Ja..mondjuk Claude párja már Flavio Concencaio volt.

halareaal 2009.01.06. 17:37:09

igen, de ő sztem annyira nem volt jó, legalábbis én nem kedveltem. az új Zidane kéne már, hátha majd a fia...

kroos 2009.01.06. 17:40:34

nem volt annyira jó az tény.
bocs de nem birom megállni.
25 millába került anno..DDDDD

halareaal 2009.01.06. 17:48:15

nem érte meg akkor:)

ladislaus 2009.01.29. 13:49:28

Mátyus Jani kotényt adott neki es lefutotta egy Magyar-Angol 1-1 -en :)

Mala Suerte 2009.03.27. 15:22:51

Szerintem zseniális spíler volt, nem okozott csalódást a pályán, ja és nem elhanyagolható az sem, hogy volt stílusa. Szívesen elnézném még a játékát...
süti beállítások módosítása