Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 10 giornata

2008.11.01. 08:31 _benito

Először is szeretnénk válaszolni azokra a kérdésekre, melyek azt firtatják, vajon miért a kilencedik és a tizenhatodik csapat meccsével foglalkozunk bővebben, amikor a második a harmadikhoz látogat. Csak. Bővebb válaszért felütjük a sport közhelyszótárát, és ott a Juventus-Roma bejegyzés alatt azt találjuk: bárhol áll a táblázaton a két csapat, ez mindig rangadó. Nem vitatjuk ugyanakkor, hogy a Milan és a Napoli meccse is az, sőt, itt jó eséllyel egyszerre két kérdésre is választ kapunk, jelesül mennyire támadt fel a Milan a szezon elején rá záporozó spencerekből, és mit tud a Napoli egy jó formában lévő topcsapat otthonában. Remek meccsnek látjuk az Udinese-Genoát (nem csak a tavalyi 3-5 miatt), és nem szabad megfeledkeznünk arról sem, hogy ismét lesz derbi: a toszkán rangadón a Siena fogadja a Fiorentinát. (Friss hír: a Roma-Sampdoriát január 14-én pótolják.)

Juventus-Roma 1-0
Tavaly ebben a szereposztásban egészen más helyzetben találkoztak, akkor ugyanis a Roma éppen a bajnoki címért próbált versenyben maradni, most pedig veresége esetén akár kiesőhelyre is visszacsúszhat. Totti, de még inkább Aquilani nélkül erre minden esélye meg is van, hiába nem brillírozik ugyanis a Juventus, hármat nyert zsinórban, és tudva tudja, hogy szezonja legfontosabb időszakát éli éppen. A következő néhány hétben jön az Inter és a Real Madrid is, ezért ezt a féltérden lévő, összezavarodott Romát kötelező megvernie.
A Juventus Buffon hiányát sokkal könnyebben viseli, mint Camoranesiét (persze, csak ha úgy játszik, ahogy tud), de szerencsére az utóbbi hetekben mindig volt valaki, aki továbblökte a csapat szekerét. Ha Ranieri megoldaná, hogy gyorsabban és pontosabban jusson el a labda jó formában lévő csatáraihoz, már nem fájna ennyire nézni, hogy a fentiek ellenére a Juventus nem csak kevés gólt lő, de rettenetesen kevés helyzetet is alakít ki.
A Roma sok baja közül talán a legnagyobb a védelme volt, de a rangadóra végre összeáll középen a Mexés-Juan kettős, amely Panuccival kiegészülve talán még Riise játékának kellemetlen hozományaival is elbír. Középről Aquilani, elölről pedig Totti fog nagyon hiányozni, ezért borítékolható, hogy nem a Roma fogja irányítani a játékot a Taddei-Perrotta-Menez tengellyel. Baptista már a padra leülhet, de lehet, hogy őt veti be csodafegyverként Spalletti, mert a brazil valóban képes akár eldönteni egy meccset, más kérdés, hogy Roma-mezben ezt még nem mutatta be.
A közhely azért kikerülhetetlen legtöbbször, mert igaz. Így van ez azzal a megállapítással is, hogy a rangadó, az mindig teljesen más történet. A Roma képességét tekintve remek csapat, és ha egyszerre többen fognak ki jó napot, akkor ez ellen a bármire képes Juventus ellen simán győzhetnek is, ugyanakkor a torinóiak egész egyszerűen jobb csapatot alkotnak jelenleg, és ezt egy markáns 1-0-al bizonyítani is fogják.
Sok múlik majd azon, hogy Camoranesi vállalja-e a játékot, és ha igen, akkor Riisével, vagy Tonettóval kell-e megküzdenie, itt akár a meccs is eldőlhet. Vucsinics és Chiellini párharcában a külvárosi sikátorok bunyóinak futballpályára applikált verziója következik.

Milan-Napoli 2-2
Tavaly azt mondtuk volna, jó meccs lesz, idén azt mondjuk, rangadó (és jó meccs). Mindkét csapatnak ad a gép, ötből négyet lőttek az utóbbi időben, ráadásul a Milan már sorozatban tíz fölött jár veretlen meccsek tekintetében. Nem is nyer a Napoli, és talán a Milan sem, ha mégis, azért nagyon meg fog szenvedni. A nápolyiak szemlátomást elhitték, hogy ők már nagycsapat, és rosszul játszva is tudnak nyerni, ami pedig különösen szimpatikussá teszi őket, az az idegenbeli nyílt játékuk. A Milan védelmének balszárnya aggasztó, különösen, mert a Napoli Tankkal és Gyorsvonattal érkezik.

Reggina-Inter 1-3
A héten azt mondta az őt nyektető újságíróknak Mourinho, hogy a bajnokságokat májusban szokás megnyerni, nem ősszel. Valamiért senki nem rikoltotta a portugál arcába, hogy a tavalyit már ősszel megnyerte az Inter, idén pedig ettől elég messze áll. Most könnyűnek tűnő feladat vár Mourinhóékra, a Reggina ugyanis tökutolsó, és vagy élete nagy bravúrjára készül, vagy elindul a Derby és a Levante duó által tavaly kitaposott ösvényen.

Siena-Fiorentina 1-1

A rangadókra igen felszívja magát a Robur, ezt idén már bizonyította a Roma és a Milan ellen is, most pedig derbi következik az Artemio Franchiban. A Fiorentina hiába van jó formában, ezzel a herélt támadósorral nem neveznénk egyértelmű esélyesnek, bár totónyelven szólva X2-nek látjuk a dolgot Csepelről nézve.

Udinese-Genoa 3-2
Ha a szezon meglepetéscsapatát keressük, akkor az vajon az élen álló, gólokat zsákszámra ontó Udinese, vagy a suttyomban remek kis csapattá váló, októberre már idegenbe sem csak szívni járó Genoa lesz? A genovaiak 3/3-al a lőlapon érkeznek, az Udinese viszont hazai pályán eddig egyetlen döntetlent engedélyeztek vendégeiknek (a Napolinak). Di Natale pihent a hét közben.

Sampdoria-Torino 2-1

Ha beszéltünk a szezon meglepetéscsapatáról, akkor a szezon csalódottjait is említsük meg, akik ráadásul egymás ellen készülnek a hétvégén. A Samp és a Torino mindketten álltak már idén kiesőhelyen, pedig ennek nem sok jele volt a szezon előtt, mostanra már mindketten a középmezőny alján, de még mindig vészesen közel (egy győzelmen belül) van a veszélyzóna.

Lazio-Catania 2-0
Egyre hátrébbról halljuk az elefántdübörgést, gonoszkodva mondhatnánk: kidurrant a lufi. Kötőtűk egész sorával hadonászva érkezik ugyanis a legtöbb gólt szerző Lazio, mely győzelmével tovább nyomakodhatna vissza az élbolyba, a Catania pedig vereségével akár a 10. helyig is visszacsúszhat.

Palermo-Chievo 2-0
Kicsit megbicsaklott mindkét csapat, a Palermo legutóbbi három meccsén egy pontot szerzett, szegény Chievónak ugyanehhez a teljesítményhez öt meccs kellett. A hazaiak az élmezőny végét célozták be, a veronaiak már kiesők, és egyelőre sajnos annak is tűnnek.

Cagliari-Bologna 3-1
Bennmaradási rangadó (köszönjük a segítséget). A szardíniaiak már kettőt is nyertek, és nagyott szusszanva bevágódtak a középmezőny aljára, a vendégek ellenben kizárólag a nagycsapatok ellen képesek eredményt elérni. A Cagliari meg ugye messze nem nagycsapat, így hiába kell elnézést kérnünk Di Vaiótól szezon előtti jóslatunkért, innen azért nem visznek el pontot.

Atalanta-Lecce 3-0
Vérfürdő lesz, az Atalantának most pont egy Lecce-féle vendégre van szüksége ahhoz, hogy visszataláljon a szezon elején látott önmagához. Annál is inkább, mert a vendégek azért messze nem jók annyira, mint ahol állnak, itt az ideje, hogy mindenki elfoglalja a helyét (az Atalanta egyébként már elfoglalta).

323 komment

Címkék: olasz üveggömb serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr57743449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giacinto 2008.11.01. 09:15:54

elfogadnám ezt az eredménysort. na jó, a Roma nyerhetne végre már :) meg a Napoli is.

giacinto 2008.11.01. 09:18:37

"most pedig derbi következik az Artemio Franchiban."

Akkor Firenzében lesz a meccs?

giacinto 2008.11.01. 09:19:44

"az Atalantának most pont egy Lecce-féle vendégre van szüksége ahhoz"

persze. ez ellen a lecce ellen mindenki csak szenved mert 15 emberrel védekeznek.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.01. 09:49:22

Bocs Giacinto, de érdemes megnézni, hogy milyen kezdővel áll fel többnyire a Lecce. Lehet, hogy az Inter ellen tömörörültek, de náluk egyszerre játszik a következők: Tir(ibocchi), Zanchetta, Castillo, Caserta, Giacomazzi, Cacia, Konan közül négy, vagy öt.
Az olasz források is úgy írnak róluk, mint egy nyílt focit játszó csapat.

Gabez 2008.11.01. 10:26:10

Juve - Roma 1-1
Milan - Napoli 1-2
Reggina - Inter 0-2
Udinese - Genoa 1-1

Nem olyan jó ez a Milan, borzasztó játékkal, szerencsével nyertek 2x, míg az Inter borzasztó játékkal nem nyert, igaz, nehezebb csapatok ellen. Sztem Lavezziék bedarálják őket, akkora lendületben vannak. Remélem, meglesz az ezüst a kékeknek :)

"hogy a tavalyit már ősszel megnyerte az Inter, idén pedig ettől elég messze áll. " - azért annyira nem áll messze...ugyanis a többi csapat sem brillírozik, nincs kiemelkedő, persze ez így van jól ;)

Sun, Nov 30 2008, 15:00
Inter v Napoli

Az ősz rangadója - enyhén szubjektíve :)

"ezért ezt a féltérden lévő, összezavarodott Romát kötelező megvernie " - sztem már fekszenek, de ha most kikapnak, akkor elkezdhetnek csapatot építeni a köv. évekre, minden mindegy alapon. Én ezt tenném...és akkor nyomás nélkül sokkal jobban játszanának. Első és legfontosabb, hogy az arcméreteket le kell csökkenteni, mert pulykakasokból nem lehet csapatot építeni.

Igaz ez a Spalletti - De Rossi durcáskodós "kihaénnem?!", ami a Tottenham meccs óta tart?

Paul Newman Jr. 2008.11.01. 10:30:13

A Juve bezúzza a Romát 3-0-ra, kizárólag lelki tényezők miatt, a többi most nem számít.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2008.11.01. 11:11:07

Pancho! Lesz ma La Liga poszt, mert erős késztetést érzek a Getafe idegenbeli sikerének megtételére, de némi plusz impulzus kéne:) Ráadásul ott van a Betis - Depor és a Gijon - Numancia:)

BruceWayne 2008.11.01. 12:08:11

nem szophat ennyiszer egymás után a roma. X lesz, meg is tenném de nem, mert akkor a juve nyer, szóval nem teszem meg, tehát nem nyernek.

_alerob 2008.11.01. 18:12:50

már vezet az inter..

kroos 2008.11.01. 18:14:47

,,nem szophat ennyiszer egymás után a roma. "Nera nem ismered te még öket igazán.

ktn 2008.11.01. 18:26:39

Giacinto:
a siena és a fiorentina stadionját is artemio franchinak nevezik.

mickeyknox 2008.11.01. 18:30:28

viera gólt rúgott. ilyet!

Gabez 2008.11.01. 18:51:06

Hm, a Reggina is szépet nyomott. Nem rossz a meccs.

mickeyknox 2008.11.01. 19:10:23

ja, jó a reggina... :D 2-2!

Hispan07 2008.11.01. 19:25:07

alakul ez az este is... hajrá reggina! :)

mickeyknox 2008.11.01. 19:45:41

de vajon miért nem bírnak mindig így játszani?!

_alerob 2008.11.01. 19:49:07

Cordoba... egy pontot érdemelt volna a Reggina!!!!!!

mickeyknox 2008.11.01. 19:51:22

szegény reggina... minden szezon végén drukkolok nekik, hogy bennmaradjanak, ez idén sem lesz másképp....

Klárensz 2008.11.01. 19:51:25

Cordoba szarjon sünt

Gabez 2008.11.01. 19:52:24

Mi a f.sz van a Regginával? Remélem mást is szopatnak majd, nem csak az Intert...hű de kemény meccs volt.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.01. 19:58:57

még ha legalább crespo lőtte volna...

Hispan07 2008.11.01. 20:04:07

gyenguska ez az inter

Klárensz 2008.11.01. 20:04:30

hehe Dzsudzsák "gólpasszt" adott

calciomax 2008.11.01. 20:14:06

Cordoba lövésénél Crespo hajszál hiján beleért és akkor tuti kapufa vagy mellé.......

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.01. 20:30:07

Szerintem ha 6 csatárral állnánk ki, akkor Julio Cesar lőné a gólokat. :PP

WallyB 2008.11.01. 20:34:19

Nem hiába néztem Inter mezben a meccset... nehéz szülés volt, kár, hogy a Reggina a mai hősies produkció után a következő öt meccséből 3 pontot nem fog szerezni... biztos megérte ma szívni magukat. Jelzem, az Inter továbbra is sok minden, csak nem meggyőző. Kvarezsma, Manszíni... sz@r a köbön. Sajnos továbbra is. Oké a második gól előtt a gólpassz Kvarezsmájé volt, de utána 2-2-nél, kapuval szemben állva, mi más... jobb küli... szögletzászló...

BruceWayne 2008.11.01. 20:38:52

hát ez úgy tűnik nehezebb szülés volt mint a DVTk-Haladás, pedig az se ment könnyen :-) de végre 3 pont, még ha nem is túl meggyőzően. de meglett!

WallyB 2008.11.01. 20:43:42

Cordoba gólja után megörültem, hogy megvan a tippmixem, de a Tottenham el-qrta...

giacinto 2008.11.01. 20:47:45

Wally, emlékszem arra a szitura, de akkor éppen nem külsővel lőtte csak pont lefordult a lábfejéről. Egyébként volt egy rohadt jó trivelája, amit Crespo hajszálnyira melléfejelt (kapufát is érintette szerintem) és már bent láttam. Az első meg az utolsó félóra alapján a Reggina nem érdemelt semmit sem, az Inter magasan jobb volt, de nem hatékony egyelőre a támadójáték. Túl sok helyzet kell a gólokhoz. 1 meccsen volt idén hatékony a csapat, mindenki tudja melyiken. Ennyi aprobléma mindössze.

mickeyknox 2008.11.01. 20:49:47

szerintem a cigány nem volt most olyan rossz. ha az a k.rva nagy kapufája bemegy, meg crespo nem fejeli 2 méterről 3-mal mellé a beadását, akkor 1 gól 2 assist lenne, és ő lenne a király :D

WallyB 2008.11.01. 20:53:10

Van igazság a szavaitokban.

WallyB 2008.11.01. 21:09:26

Basztikuli... Alex... no comment...

mickeyknox 2008.11.01. 21:10:08

bazzeg, sanyiiiiiiii! mekkora gól!

_alerob 2008.11.01. 21:11:12

és majdnem itt a második is.. :P

Hitchiker 2008.11.01. 21:11:24

vajon mit súgott Nedved Alexnek a gól előtt?

"Sanyi... ne b@szd el!!" :D

_alerob 2008.11.01. 21:14:07

"a jobb felsőbe" ;)

Hitchiker 2008.11.01. 21:16:01

ha Sanyi szemszögéből nézzük akkor az a bal... :D
de a jobba akarta és így sikerült akkor sem gond ;)

giacinto 2008.11.01. 21:17:26

na egy bunyót a második félidőben, gyerekek. 5-6 kiállítással :))

mickeyknox 2008.11.01. 21:17:38

de rossinál gurul a gyógyszer nemsokára :)

_alerob 2008.11.01. 21:20:18

igen, DPnek az a bal:) jaja, De Rossi már eléggé érzi, hogy itt bizony szarban vannak

Hitchiker 2008.11.01. 21:21:08

amikor chiellini megy békéltetni egy kicsit olyan érzésem van mint amikor gattuso megy oda

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.01. 21:25:20

el a kezekkel tőle,
Amaurira még a vázámat sem bíznám rá

Gabez 2008.11.01. 21:26:27

Egy árnyalatnyit tényleg jobb volt Quaresma, talán elindul vmerre...

Maicon és Vieira voltak ma nagyon jók. Meg Cesar. Fortuna viszont...csak a végén segített, közben nem nagyon. A Cozza gól megpattant vagy sem egy védő hátán?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.01. 21:30:36

Amaurira idény elején fogadtam, hogy ász lesz, de itt bizony, az járna neki is, mint Gilardinónak!!!! Nagyon úgy láttam.
Ilyen esetekbe használni kellene a videót!

Titi120 2008.11.01. 21:33:28

A Zenit elleni és a mostani góljáról is Juninho bombái jutottak eszembe.

mickeyknox 2008.11.01. 21:34:55

aztán meg télleg:DDDD

_alerob 2008.11.01. 21:35:30

már nem majdnem:p Amauri mit lőtt majdnem, év góljainak eggyike lett volna!

Titi120 2008.11.01. 21:35:52

Ez bizony nem majdnem.

Spallettinek azt hiszem lesz egy kellemetlen beszélgetése Rosella kisasszonnyal a hétvégén még.

Hitchiker 2008.11.01. 21:37:49

riisenek meg spalletivel (vagy az új edzővel...)

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.01. 21:38:21

valami nagyon nem stimmel :(

giacinto 2008.11.01. 21:40:13

Lehet hogy Spa arra a Rosella-féle beszélgetésre hajt :))

calciomax 2008.11.01. 21:42:56

A Juve jól nyomja szerintem először az idén, bár az Inter is jól nyomta a Roma ellen aztán tessék...

mickeyknox 2008.11.01. 21:44:40

pont panuccit... akkor ki fog gólt lőni??!?!? :)

calciomax 2008.11.01. 21:50:33

Siena,Chelsea,Inter,Udinese,Juve zsinorban 5 zakó...

krysal 2008.11.01. 21:55:19

Majdnem 3, csak jobban kellett volna helyezni...

krysal 2008.11.01. 22:14:21

Ezt egyébként már tényleg nem értem. A Roma sz*pik, mint a torkos borz, és nem igazán látszik a fény az alagút végén.Hova lett a tavalyi mentalitásuk?? Mert nem csupán az eredményesség tűnt el a játékukból, hanem szinte minden más is....

Titi120 2008.11.01. 22:14:54

Egyszerűen megfáradt már ez a Roma.
Az ellenfelek kottából tudják már ezt az évek óta használt 4-2-3-1 -et, a keret nem nagyon cserélődött, Spalletti se tud már semmit hozzátenni, variálni.

Bepenészesedtek.
Új impulzus kell, akármennyire is szimpatizálok a Bagollyal, de nem hiszem, hogy váltás nélkül ki lehet ebből a gödörből jönni.

mickeyknox 2008.11.01. 22:16:01

hiányzik totti a romának. és szerintem (bár ezért tuti sokan leköpnek majd) mancici is, de nagyon.

Titi120 2008.11.01. 22:18:52

Tavaly is sokat hiányzott Totti, erre nem lehet fogni.

_alerob 2008.11.01. 22:31:52

Ha most valaki Tottira fogja, akkor nézze meg, kik voltak a hiányzók a Juventusból (Buffonnal és Trezeguetel kezdődik a névsor). Az As Romából kifogyott a tűz, új mentalitáskell és egy pár új ember, akik feltudják fogni, mennyit is ér igazából az a mez amit viselnek! Persze, remélem összekapják magukat, és Spallettit meg sajnálom.

na _benito, mostmár azt hiszem a szép játékra sem lehet annyira panaszod:) Tiago meg szerintem a mezőny eggyik legjobbja volt, és azt hiszem Del Piero már megint bebizonyította, ki is ő!

halareaal 2008.11.01. 22:48:02

azért Totti több a Romának, mint akár Buffon, akár Trezegé. persze én sem fognám az ő hiányára, főleg mivel a sérüléseit és a korát elnézve valszeg a Romának már most meg kell barátkoznia a Totti-nélküli csapat gondolatával.

calciomax 2008.11.01. 22:50:12

Pedig a Samp ellen kezdett nem? Most miért nem játszott? Megfázott az esőben?

calcio_di_rigore 2008.11.01. 22:53:14

1, Tartani ezt a formát 2, Visszatérnek a sérültek 3, Szétb.unk mindenkit.

:)
FORZA JUVE!

_alerob 2008.11.01. 23:04:53

Rohadtul nem mindegy ha egy Tottival támadsz vagy ha egy Buffon áll a kapuban az se:) De tavaly se volt sokat Totti, és mégis adott a gép ?!? Juvés létemre meg bevallom, Buffon nem egy ziccert fogott meg. nahjó, ma lehet egy Romának nagyobb szüksége lett volna egy Tottira, mint a Juvének Buffonra.

Remélem ezzel végérvényesen kilábaltunk a gödörből!

halareaal 2008.11.01. 23:40:53

"Juvés létemre meg bevallom, Buffon nem egy ziccert fogott meg"

?

kroos 2008.11.02. 08:42:34

BARÁTAIM ROMAIAK! (és popp aki mindkét kategoria).
Mondjatok meg nekem valamit.
Az a roma ami tavaly 1-2 érintövel,futsal-os cselekkel és körömpasszokkal vitte fel a labdát,taktikai ujitások tönkelegét mutatta meg Spaletti...az a roma ivelget Vucinic-felé egész meccsen!!!! Miért? Mi változott?
Életem leggyengébb romáját láttam tegnap,föleg a 2. félidöben.Amit baptista és amit föleg Menez csinál-t az tényleg nem méltó a roma mezhez.
Benmarad egyálltalán a roma?

Gabez 2008.11.02. 09:08:16

Buffon sok ziccert fogott meg életében, valóban - tegnap erre képtelen volt ;)

Persze, hogy bent marad a Roma, nem mindig egy jó formában lévő Juvéval kell jatszaniuk, lehet, hogy a tavaszi visszavágón sima 3-0 lesz...Mourinho is megmondta: majd májusban ítéljetek ;)

Pl. a Milant az első két forduló után mennyien leírták, meg jöttek a "same old Milan" megjegyzések - és most? Pedig csak pár meccs ment el.

krysal 2008.11.02. 09:14:08

Gabez, azért minden esetre több, mint érdekes a Roma vesszőfutása...

A Milanra hivatkozni nem feltétlenül ér, hisz ott jókora vérfrissítés történt (azért se Dinho, se Seva, se Zambi nem felejtett el focizni), csak a nyári felkészülés sikerült náluk elég kurta-furcsára. (Bár nekem még mindíg nem elég meggyőzőek, de senki sem az...) Ráadásnak a Milan vergődése a tavalyi idény jó részére igaz volt, míg a Roma a fényből dobott egy hasast - ráadásnak nem is aprót...

Gabez 2008.11.02. 09:29:04

Igen, szétestek, de annyira látni De Rossin, hogy elege van mindenből, hogy szinte szándékosan játszik rosszul, meg Vucsinics is...Baptista ennyit tud :)

Sztem Spallettit el kell küldeni, és kell egy ősromás edző. Völler? ;)

Milan: na de azért Bologna?? Cagliari?

Az Internek nyernie kell kedden, hogy biztosan továbbjusson, ugyanis utána a bajnokságban ilyen meccsek jönnek: Udinese (o), Palermo (i), Juventus (o), Napoli (o), Lazio (i) .

krysal 2008.11.02. 09:49:31

Nekem ez leginkább a Valencia tavalyi vergődéséhez hasonlítható - bár alig hinném, hogy Spalletti megbuktatása lenne a háttérben:P

Minden esetre még nekem is, aki nem épp Roma párti, is bántó ezt a játékot látni tőlük... Így múlik el a világ dicsősége?

(Érdekes egyébként, hogy Capello épp a napokban beszélt a motiváció nehezen fenntarthatóságáról Romában... Érdekes egybeesés...)

_alerob 2008.11.02. 10:04:56

?= Buffon nem egy szituációban védett, nyújtott olyat, amire más képtelen. Olyan labdákat szedett ki, ami másnál biztos gól. Így kb ezt gondoltam, halareal :)

apropó, alig várom a madridi túrát ;)

Itáliainagysándor 2008.11.02. 10:16:01

A Juve a tegnap mutatott formájával simán ponttal térhet haza a királyiaktól.
Tiago játéka nagyon meglepett, szerintem nagyszerűen teljesített, ha így folytatja még beverekszi magát a kezdőcsapatba, mondjuk 1-évnyi lazsálás után illendő lenne.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.02. 11:08:30

igen, tiago rendben volt tegnap, de én majd csak akkor bocsájtok meg, ha zsinórban tudja ezt hozni

egyébként a roma legnagyobb baja minden mellett az elbaszott igazolások. riise és lorai tra-gé-di-a, ráadásul utóbbi kezd és kezd és kezd, baptista még életében nem játszott ilyen szar csapatban, úgyhogy ő is hozzájuk szürkült (teljesen formán kívül van), menez meg egyszerűen pont olyan, mitn a többi zidane-utódnak tartott francia.

most először azért nem sajnálom, hogy így alakult, mert ezzel a juve is lendületbe jöhet, amire pont most van a legnagyobb szüksége. ha a következő másfél hónapot jól lehozzák, már nem lesz rossz szezonjuk.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 11:08:39

Nem tudom aki annyira el van ájulva a Juve tegnapi játékától, az vegye észre, hogy egy harmatgyenge Roma volt az ellenfél, aki az első gólig simán partner volt. Sőt. Ha nem kapnak egy 3asr Madridban, akkor azt, mondom kezdenek kimászni a gödörből.

öreg johnson 2008.11.02. 11:32:18

Szegény Spalletti, annyi minden kiült az arcára tegnap, a teljes világfájdalom, tragédia. Valahogy úgy érzem, teljesen elvesztette a kontaktot a játokosokkal, az igazolások abszolút nem jöttek be, nagy baj van a Románál. Ennek ellenére még mindig az egyik legjobb edző a Seria A-ban, és kövezzetek meg,de szívesen látnám Ranieri helyén a Juvéban.
Ha innen talpra állítja ezt az teljesen rotty Romát, le a kalappal előtte.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.02. 11:41:36

bezzeg a betonkemény reggina :D

igazad van amúgy, gc, csak annak örvendezünk, hogy eddig a szar csapatok ellen is szarul játszott a juve, tegnap pedig azért már volt néhány olyan támadás, amitől tűzbe jött az ember.

_alerob 2008.11.02. 11:42:32

Great Cornholio köszönyjük, hogy észhez térítesz minket, és egyenesbe rakod a gondolkodásunkat! ;)
Tegnap örüljön az Inter, hogy tudott nyerni, a Reggina érdemelt volna egy pontot. Habár a fociban nincs ilyen, hogy ki érdemelt volna mit tehát mindegy. Mellesleg csak annyit megjegyeznék, hogy a Roma sevolt végig szar és harmatgyenge, habár azt sem mondom, hogy villogtak. De hát ez természetes, lehet más annak örül, ha elveszik a másik jogos bajnoki címét vagy szar játékkal hoznak mindent. (nem célzás)
Itt most mindeki azért örül, mert jól játszottunk, nyertünk. Mellesleg egy Juve - Roma akkor is csúcsrangadó, mikor szarul megy mindkettőnek. Tiagonak szurkolok!
ja és én azt a 3-0-át megnézem majd :D

daneeka 2008.11.02. 12:25:14

Én azon csodálkoztam, hogy Molinaro meg Marchionni milyen jól nyomták már. Marco a gólja előtt már az átvétellel küldött el 2 védőt gyufáért.
Molinaro meg adott jópár forintos lasztit elöl, még a végén támadó középpályás lesz belőle? :D

Szerintem édesmindegy, hogy mit játszunk a Reállal, a továbbjutás zsebben van.

Itáliainagysándor 2008.11.02. 12:40:49

Azért ilyen védelemmel amilyen a Juvénak van, még egy Realnak sem lesz egyszerű 3-at lőni.
Molinaro valóban jól nyomta, lehetett hallani a hangorkánt a stadionban amikor a 89.-percben is úgy futott mintha 2 perce menne a meccs, Marchionni meg jól nyomta, de nem jobban mint egy remekül játszó Camoranesi ugyan azon a poszton...
Nedved fáradtsága nem tudom mikor fog eljönni, de az utolsó 3-4 meccsen a lelkét is kihajtotta, vajon ezt a teljesítményt meddig lehet tartani így 36-évesen?

Visszatérve a Realra, szerintem nyerhet a Real otthon, de nem kéne leírni egy Juventust mert okozott már meglepetéseket, és szerintem fog is akárki legyen az ellenfél, nem fognak térdre rogyni ebben biztos lehet mindenki.
De szerintem a továbbjutás e 2 csapat között fog eldőlni, a Zenit váratlanul gyenge teljesítménye miatt, ennél azért többre számított tőlük mindenki.

calcio_di_rigore 2008.11.02. 13:01:00

Úgyis GC fogja megmondani, hogy mikor vagyunk kint a gödörből, de azért a tegnapi játékra már lehet alapozni. Egyszerűen nem volt gyenge pont. Molinaro mint hal a vízben. Ráadásul pontosan játszott! Legro hihetetlen nagy tanár, óriási különbség amikor ő játszik és nem pl. Knezevic. Grygera idén simán jó. Tiago végre észrevette hogy alibizéssel itt nem él meg, hajtott, futott, labdát szerzett és pontosan játszotta meg őket (bár olyan váratlan forintos labdákat nem adott, mint amit CZ-től megszoktunk.:)).
10-15 perc kivételével sok köze nem volt a Rómának a meccshez, amikor a második félidő elején beszorítottuk őket, és sorban jöttek a támadások, az kegyetlen látvány volt. Azt sem tudták hol vannak. Szurkolok nekik a Chelsea ellen, Spalletti megérdemelné.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 13:17:36

Sose mondtam, hogy az Inter hű de fasza sőt!. nekem jobban tetszett Mancinivel az Inter mint most Joseval.
De azért a szar Internek is a Roma ellen volt a legkönnyebb dolga :))
Az Inter szarul játszik, de nem csak a reggina ellen

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 13:21:58

Csak azért írtam, mert egy torino, bologna most gyenge Roma elleni győzelemből már mindenki hanyatt dobja magát.

halareaal 2008.11.02. 13:58:39

"De szerintem a továbbjutás e 2 csapat között fog eldőlni, a Zenit váratlanul gyenge teljesítménye miatt, ennél azért többre számított tőlük mindenki. "

max a csoportelsőségnek kell eldőlnie, mert mind2en továbbjutnak. viszont az elsőségbe beleszólhat a Zenit, ha megveri akár a Juvét, akár a Realt.
az mindenesetre nem jó, hogy a Juve pont most lendül formába, pl ez a Marchionni is, akit most dícsértek, a Real ellen mintha a spanyolokkal lett volna, úgy szórta a labdákat.

alerob_:
természetesen nem Buffon tudását akartam megkérdőjelezni, csak furcsán hatott az a kijelentés. kb mintha egy ilyet mondtál volna: Juvés létemre el kell ismernem, Del Piero nagy focista.

_alerob 2008.11.02. 16:42:12

Halareal: tudom, hogy nem Buffon tudását akartad megkérdőjelezni, lehet nem jól fogalmaztam :)

Great Cornholio: én tudom, hogy azoktól a meccsektől nem szabad hanyat dobnia magát az embernek, főleg úgy, hogy még nem is ment annyira, főleg a Torino ellen. De érezhető volt a fejlődés, tudjuk mi is nem voltunk jók, és végre a csapat a régi önmagát idézte, sok kellemes meglepetéssel. Én spec ennek örültem, ha X lett volna, annak is örültem volna, haa játék ilyen. De így persze még jobb az öröm, hogy nyertünk.

Itáliainagysándor 2008.11.02. 17:13:06

Halareal:
"max a csoportelsőségnek kell eldőlnie, mert mind2en továbbjutnak. viszont az elsőségbe beleszólhat a Zenit, ha megveri akár a Juvét, akár a Realt."

Nem értelek, mivel szólhatna bele a Zenit? Az összesen szerzett eddigi 1 pontjával?
Vagy azzal, hogy az orosz bajnokságnak hamarosan vége és nem éppen világverő formában játszanak most. Legközelebb kora tavasszal kezdődik náluk a bajnokság, így nem hinném, hogy okozhatnának meglepetéseket. Persze ez egyéni vélemény;)

Hispan07 2008.11.02. 20:07:13

c_d_r : "Legro hihetetlen nagy tanár"

hát ezen azért még a zseniális Zanetti után is jót mosolyogtam :)

és most rágcsáljunk nápolyit! ;)

daneeka 2008.11.02. 20:40:02

Inkább Bud Spencerék vacsizzanak milánóit!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 21:15:30

Hát érdekes. A reggina Interen, az összes játékos Inter mez szuvenírt szeretett volna meccs közben, de még lapot sem kaptak, de ha valakinek Milan mez kell azért Piros lap! Furi :))

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 21:22:36

Posztból
"Cagliari-Bologna 3-1
Bennmaradási rangadó (köszönjük a segítséget)"

Az nem a jövő héten lesz? :PP

calcio_di_rigore 2008.11.02. 21:24:08

Hispan, felőlem akár hahotázhatsz is, nem igazán hat a véleményemre.

halareaal 2008.11.02. 21:28:31

Itáliainagysándor:

pedig 1xű. ha pl a Real és a Juve leixelnek, akkor a Juve hiába szerez(ne) 4 pontot a Real ellen, ha kikap Pétervárott, míg a Real meg megveri a Zenitet. ugyanígy a Real esetleges eheti győzelmével semmire sem menne, ha a Juve megveri a Zenitet odavissze, a spanyolok viszont kikapnak tőlük az utsó fordulóban.
azért a Zenit nem produkált rossz meccseket eddig, alig kapott ki a Juvétól s Realtól is. a Zenit hazai győzelme a Juve ellen nem lenne egetrengető meglepetés, sőt, sztem a döntetlen már egyáltalán nem lenne rossz a Juvénak. de ha a ma mutatott játékból indulok ki, akkor még a Zenit madridi győzelme is benne van a pakliban sajnos... bár ez utóbbit nem hiszem.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 22:11:28

Sőt, ha a Juve kikapna a Madrid és a Zenit ellen, a Zenit nyerne a Bate ellen, és az uccsó fordulóban a Real lepacsizná a meccset a Zenitnek, a Zenit 2. helyen továbbjutna.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 22:12:30

Hihetetlen meglepetés kedves nézőink. A Milan döntetlen állásnál 11hez jut.

giacinto 2008.11.02. 22:12:58

2 kamutizenegyes egy héten. bravó.

Klárensz 2008.11.02. 22:15:23

ha ez kamutizenegyes, akkor mi a jogos?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 22:16:37

Na gól, legalább így nem lehet a bírókra, fogni, hogy ajándékkiállítás meg ajándéktizivel nyernek. Még szerencse, hogy nem az Interrel történik ilyen, már szétfröcsögné mindenki az Olasz posztot. :))

Hispan07 2008.11.02. 22:16:50

irigykedjetek csak drágaságaim :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 22:17:38

Hát ha a keze a teste mellett van és el akarja húzni hogy ne érjen hozzá, plusz nem is biztos hogy a 16on belül van, akkor az nem biztos hogy tizi.

Hispan07 2008.11.02. 22:19:57

ja és és egy OFF, de egyúttal bréking:

éjjel kijött az FM2009 demója!!!

vuhúúú :))

ON

asszem lassan mondhatom: új listavezető van olaszba' :))

Klárensz 2008.11.02. 22:20:53

hát akárhogyis nézem az nem volt a testéhez szorítva

drdugo 2008.11.02. 22:21:03

ilyenekért az inter is mindig megkapja a tizit...
viszont kaká legalább úriember volt, és kihagyta.
egyébként rengeteg tizit kihagy mostanában, kb. minden másodikat a kapusba lövi.
tavaly is vagy hármat hagyott ki, semmiképp nem lövetném már vele carlo helyében.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.02. 22:23:57

drdugo 2008.11.02. 22:21:03
ilyenekért az inter is mindig megkapja a tizit...

LOL

Abból közfelháborodás lenne meg cikk a La Gazzettába, meg fröcsögés itt. :))

madbalee 2008.11.02. 22:24:52

Milan a tabella elején.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.02. 22:26:11

nem volt szimpi a Milan,
Kakát ki kellett volna állítani...

calcio_di_rigore 2008.11.02. 22:26:58

Nem gyengén megtolták ma a Milant. Hja, ennyit tesz a miniszterelnökség.:)
Gattuso vajon mikor kapott volna sárgát?

BruceWayne 2008.11.02. 22:30:02

nagy meccs volt, sajnáltam a Napolit mert jól küzdöttek... 11-es érdekes volt, hülye a szabály, ilyenekért sokszor megadják, bár szar volt a beadás és ott állt mögötte a másik védő, szóval nem sokat osztott hogy beleér kézzel vagy nem....

zoliie777 2008.11.02. 22:30:32

Kibaszott jó volt a Napoli. KIbaszott jó játékosok csak szerencséjük nem volt.

Hispan07 2008.11.02. 22:34:37

na ne legyetek már nevetségesek fiúk :) májusban és szeptemberben még nem volt don Silvio miniszterelnök? akkor még nem fújtak nekünk a rohadék bírók? az inter zseniális, a juve fergeteges, a roma pusztán peches, de a milan... a milannak persze csalnak meg fujj? értem :)

a helyzet csupán ennyi: a milan 2 vereséggel indítva, egy halom fontos hiányzóval is első helyre küzdötte magát, és ezt maximum a többi csapat edzőjének/játékosainak/szurkolóinak kell magyarázgatniuk :)

a milannak nem :) és nekünk se :)

Hispan07 2008.11.02. 22:36:42

és igen, sok a :), mert gondolom vki számolta hány hónap elteltével, de ismét mi vagyunk felül, úgyhogy még egyszer:

:)))))))

Itáliainagysándor 2008.11.02. 22:40:49

Halareal:

Aha értem, csak a bab az nem hús:D
Jelenleg a Zenit nem egy érces csapat, szoktad nézni a meccseit? Vagy legalább az eredményeket amiket játszik?:D Ma pl, nyert 1:0-ra, de korántsem állnak olyan jól a bajnokságban.
És amikor a Juvéval meg a Reallal játszanak, nekik már vége a bajnokságnak... Szóval számolgatni lehet, de majd minden kiderül, amúgy pontok alapján eddig a Realt nagyobb esélyük van kiejteni:D:D:D

BruceWayne 2008.11.02. 22:43:34

3 és fél év után

de max 2-3 hétig :-D

calciomax 2008.11.02. 22:46:34

a milan fontos hiányzói hát persze alig várom már hogy felépüljenek.......a Gattuso amúgy nem portugál? Egy szánalmas kis f@sz lett belőle reklamál óbégat alattomosan fautol és rinyál állandóan. Amúgy jó volt ma a Milan azt elismerem.

Hispan07 2008.11.02. 23:05:14

hát, szerintem a középső védőink azért elég fontos hiányzók. úgy általában :)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.02. 23:06:21

a büntető kamu volt, a kiállítás viszont jogosnak tűnt.
a milan magához tért, régi önmagát idézően nyeri meg a hajrában a meccseit, de valahol az egész mezőny kritikája, hogy EZ a milan vezetni tud.

Hispan07 2008.11.02. 23:06:42

hát, szerintem a középső védőink azért elég fontos hiányzók. úgy általában :)

BruceWayne 2008.11.02. 23:11:14

a milan fontos hiányzói? kik azok, senderos meg sevcsenko? XDDD

gattuso HP volt ma, de nagyon

Hispan07 2008.11.02. 23:12:11

azért sztem a középső védők egy csapatnál elég fontos hiányzók tudnak lenni :) meg ugye ott van még pirlo. flamini, seedorf és dinnye pedig nem volt a héten 100%-os állapotban

madbalee 2008.11.02. 23:15:40

2005. május 7., 1272 nap után ismét

LISTAVEZETŐ AZ AC MILAN !!!!!!!!!!!

halareaal 2008.11.02. 23:18:19

"Jelenleg a Zenit nem egy érces csapat, szoktad nézni a meccseit? Vagy legalább az eredményeket amiket játszik?:D Ma pl, nyert 1:0-ra, de korántsem állnak olyan jól a bajnokságban."

a bajnokságban nemis, de a blben jól játszanak. kiejteni igazából egyik csapatot sincs reális esélyük innen már. hogy miért a Realt lenne több esélyük mégis, azt nemtom, ők már túl vannak a 2 idegenbeli nehéz meccsükön, a Juve még egyiken sem.

a Napoli meglepően jó volt, én vhol egy kicsit olyan meccsre számítottam inkább, mint a Milan-Lazio. Lavezzi is hihetetlen jó, az argentinok jól el vannak eresztve csatárposzton...

drdugo 2008.11.02. 23:25:12

"de valahol az egész mezőny kritikája, hogy EZ a milan vezetni tud."

Szezon elején izgalmas bajnokságot akartatok. Most íme ittvan, még a 10-ik helyezettnek is van sansza, és mégis savanyú a szőlő?
Lesz még jobb is a játék.
Erősebb és kiegyensúlyozottabb a mezőny, mint az elmúlt 2-3 évben.
Amúgy mégis ki más vezetne? Nyilvánvaló h a két milánói csapat között fog eldőlni a bajnokság.
Nagy győzelmeket meg ritkán fogunk látni a nagyoktól, mert a kis - és középcsapatok is bitangul meg lettek erősítve a nyáron, a kiesőjelöltek közül is talán csak a Chievot nem kell komolyan venni, a többiek életveszélyesek. Lásd. pl az Inter tegnap a Reggina ellen, vagy a Bologna is a két győzelmét a Milan vmint a Lazio ellen szerezte, a Cagliari is veszélyes lehet bárkire.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.02. 23:33:36

"ők már túl vannak a 2 idegenbeli nehéz meccsükön, a Juve még egyiken sem"

a fiorentina elleni azért nem volt sétagalopp.

drdugo, eszemben sincs bántani a milant, főleg mert becksi miatt kicsit milánosok lettünk mi is. azt meg majd meglátjuk, kik között dől el a bajnokság. nagyon sokat fog számítani a bl is, hangozzék bármilyen furcsán.

BruceWayne 2008.11.02. 23:50:31

hát a merketing részét leszámítva hülyeség volt odavinni beckhamet 2 hónapra

drdugo 2008.11.03. 01:39:06

3 hónapra.
de mivel Seedorf és Pirlo is lesznek még sérültek sztem jól fog jönni a tavaszi hajtásban.

mickeyknox 2008.11.03. 06:30:34

végre-valahára egy izgalmasabb olasz bajnokság

kroos 2008.11.03. 06:38:04

flaminiaki azért ment oda hogy stabil kezdö legyen,most meg becks fogja kiszoritani?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 07:53:39

abbiati - zambrotta, kaladze, jankulovski - gattuso, flamini, ambrosini- beckham, kaká, seedorf - borriello

és halkan mondom, hogy becksi simán tud egy sorral hátrébb is játszani, nem is rosszul, az onnan osztott 40 méteres passzairól meg tán szót sem kell ejtenünk.

én nagyon várom (istibizi, nem vagyok ratyi)

Romanes eunt domus 2008.11.03. 08:05:08

benito, ezzel a kezdővel maximum a mészárszékre küldenéd a Milant. 3 hátvéd, ebből 2 szélső, totál suicide. A 3. meg az a Kaladze, aki önmagában kész életveszély :)) Még szerencse, hogy a kapuba nem Sevcsenkot állítanád :))

kroos 2008.11.03. 08:48:03

3 védös felállás 2 szélsöhátvédedel? Kiváncsi lennék rá,még sose láttam rá példát.
(kivéve a képes-sportban a 12 éves gyerekek világválogatottjaiban)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.03. 09:06:59

Benito úgyl átom sziporkázik mostanában. :)))

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.02. 23:33:36
"ők már túl vannak a 2 idegenbeli nehéz meccsükön, a Juve még egyiken sem"
- ezt a BL -re írták. :)

kroos 2008.11.03. 08:48:03
3 védös felállás 2 szélsöhátvédedel? Kiváncsi lennék rá,még sose láttam rá példát.

Én láttam már ilyen példát, sőt... Azt úgy hívták, hogy Championship Manager, ahol Walter Samuel a Romaban egyedüli védőként (mert akkor hátrányban volt a csapata) 1 -3-6 -os felállással verte a Vieri-Martins Cruz csatársoromat. :)))

Gabez 2008.11.03. 09:21:12

A büntető teljesen jogos volt, a kiállítás viszont...sztem Jankulovski már akkor dobta magát, amikor 1 méterre ért a védő...

Viszont Kakát ki kellett volna nyomni a 75-80. perc környékén, amikor legyalult vkit, annyira be volt pipulva (és már volt sárgája), csak hát őt ugye nem lehet kiállítani. Shame on the biro.

A Milannak az utolsó 3 meccsen a 3-4 évvel ezelőtti meccsnyerési jelei jönnek elő, rossz játékkal hozzák mindet....mi is történt akkor? ;)

giacinto 2008.11.03. 09:22:20

több komolyságot vártam tőled benito. ez vmi vicc???
teljesen egyértelmű hogy bekem a 4-3-2-1-ben a 3 fős középpálya jobb oldalán fog robotolni meg ívelgetn, rotálva Flaminivel

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 09:42:16

oh, ez megható. tőlem komolyságot... :)

a "teljesen egyértelmű" kifejezés használatától azért tartózkodnék, mert hogy flamini nem fog padozni becksi miatt, az meg számomra teljesen egyértelmű :)

négy csapat is játszik három védővel a serie a-ban, mondjuk valóban nem esélyes, hogy a milan lesz az egyik, de gyengébb csapatok ellen hazai pályán simán meg lehet próbálni.

ma lesz ilyen cikk sportgézán is.

kroos 2008.11.03. 09:51:02

igen több csapat is játszik 3 védövel,de 3 középsövédövel és a zambrották meg a jankulovskik szésöket játszanak.

giacinto 2008.11.03. 09:58:09

valaki jól irta, ilyen csapatokat csak 10 éves gyerekek szoktak kiállítani a sztársportba meg a KS-be.

kroos 2008.11.03. 10:00:19

Ezt szerintem az Udinese játszotta a legjobban,néhány éve.
De santis-bertotto-felipe-koldrup
zenoni-muntari-obodo-jankulovski
dinatale-iuaquinta-di michele.

kroos 2008.11.03. 10:01:18

szujo zolinál gullit volt az egyik védö+maradona+zidane szürt.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 10:03:16

(no, hát nem mennék ebbe bele mélyebben, de például santacroce középhátvéd? és az udinese is sokat játszik ferronettivel három védővel, aki meg simán balhátvéd, a genoában detto ugyanígy van)

nyilván nem lesz ilyesmi, de ettől még érdemes elrugaszkodni a többi, általában emberfogással felálló spanyol meg angol csapat által képviselt bohóckodástól egy gondolat erejéig.

egyébként nagyon kíváncsi vagyok, ti kit hagynátok ki becksi miatt, mert én flaminit pl. utoljára. gattuso pl iszonyatos gusztustalan volt tegnap, de ambrót is látványosan zavarja a labda.

Count Adyn 2008.11.03. 10:04:37

Ha Flamini helyén játszik Beckham, akkor jó vásár volt, annál csak jobb lehet amit a francia eddig mutatott:)

kroos 2008.11.03. 10:10:35

,,kit hagynátok ki becksi miatt",?mert valakit muszály miatta?
mindenki tudja hogy csak marketing fogás.meg van 3 honapig hol edzenie.

giacinto 2008.11.03. 10:13:59

nem fog minden meccsen kezdeni. teljesen egyértelmű :) az alsó 3 posztra van ambrosini, gattuso, flamini, pirlo, emerson, beckham és még seedorfot is idevehetjük.

kroos 2008.11.03. 10:15:19

Igen és én nem bontanám meg azt a középpályát.

Hispan07 2008.11.03. 10:24:03

hát, én valahogy így állnék fel: Abbiati - Zambrotta, Bonera, Nesta, Jankó - Beckham, Pirlo, Flamini - Kaká, Dinnye (Pato) - Boriska. a cserepad nem lesz piskóta

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 10:24:25

aki kihagyja beckhamet, az vagy tök hülye, vagy péniszirigy :)

giacinto 2008.11.03. 10:26:01

remélem a derbyre igy fog kiállni a milan. :)) vicc az a középpálya.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 10:26:07

"Beckham, Pirlo, Flamini" - ezen átrohannak csúnyán, vagy gattuso, vagy ambrosini kell azért, hiába.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 10:27:06

gia, már megvolt a derbi :D

kroos 2008.11.03. 10:28:00

santacroce inkánn középsövédö mint zambrotta+ott maggio és hamsik futják a széleket.Udinében ugyanez csak Lukoviccal.A genovában meg tényleg 3 atok belsövédö játszik.ferrari-potenza,biava.
de azért nem volt rossz probálkozás:)

szabika 2008.11.03. 10:30:38

Nah, jöhet a padra Conti.

kroos 2008.11.03. 10:31:22

off

a multkor Jugovicrol ment a duma itt.Most olvastam hogy megkérdezték egyszer Lippit hogy ki volt a Blgyöztes Juve legfontosabb játékosa:Jugovic-ot Mondta.


On

Hispan07 2008.11.03. 10:33:29

oké _benito, akkor legyen így a kp: ambro/gatto - pirlo - beckham/flami. nálam amíg pirlo lélegzik, addig érinthetetlen :)

zoliie777 2008.11.03. 10:39:21

nahát én seedorf apót se padoztatnám annyi szent

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 10:39:40

hehe, toni, a tiéd viszont kimondottan rossz volt. santacroce középhátvéd??? ne már...
én a tavalyi udinesét modntam, az idei már rendszerint négy védővel nyomja, a genoa jogos (mondjuk criscito kezd leginkább)

giacinto 2008.11.03. 10:41:40

egy évben 2 derbyt rendeznek benito, remélem nem mondatm ezzel újat ;) ráadásul a második vhol februárban lesz, és akkor ugye már ott lehet az újabb galaktikus a pályán.

3 védős rendszerben általában 3 középső védő játszik és a legtechnikásabbakat rakják szélre, ha kell tudnak kicsit felfutni. támadásban 3 védő, védekezésben a 2 szélső (Maggio és Mannini) visszazár, akkor már 5 védősnek tekinthető a rendszer. nem olyan nehéz ez.

giacinto 2008.11.03. 10:42:17

Santacroce igenis középső védő.

kroos 2008.11.03. 10:45:27

nem irtam hogy az.
,,santacroce inkánn középsövédö mint zambrotta"
+ te nem gondolsz arra hogy a 3 védös játékban felérékelödnek s szélsök,mert az egész páylát be kell futniuk.pl 2002-brazil csapat
cafu-r.junior-lucio-edmilsin-r.carlos.
roma-cafu-zebina-samuel-panucci-candela
98-as reál,idönként,panucci-sanchis-hierro-karanka-r.carlos.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 10:45:46

nagyon köszönöm, ez nekem teljesen új volt. még soha nem hallottam ilyesmiről, igyekszem elraktározni a megszerzett információkat.

höhö, tényleg, de a tavaszi derbit azért nem számoltam, mert tavasszal már nem szokott tényező lenni az inter :D

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 10:48:23

"cafu-r.junior-lucio-edmilsin-r.carlos."

igaz, de cafu és rcarlos egyébként is inkább középpályást játszottak egész pályafutásuk során, többet voltak az ellenfél térfelén, mint a sajátjukon. mondjuk a brazil válogatottban könnyű, mert ugye ha nincs az ellenfélnél a labda... (muhaha, r. junior!!! muhahaha, és bruhhaha!!!)

kroos 2008.11.03. 11:08:15

utolag tényleg vicces.Roque aki minden csapatával kiesett...ö az egyetlen védö akit thorgelle kicselezett...(+ volt még egy zte honvéd amikor urbánt esernyözte meg...pedig nem is esett:)

sh4d0w 2008.11.03. 11:11:34

Hej, de nem bánom, hogy nem kamutizenegyessel nyertünk, mint a Siena ellen.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 11:35:33

toni, neked elárulom, hogy van egy posztunk, ami másfél éve készül. az a címe, hogy fc ballaszt, és olyan játékosokról szól, akik iszonytató képességeik ellenére mindent elértek, amit csak lehetett.

roque helye megkérdőjelezhetetlen, ebben nincs vita, de túl vannak benne dimenzionálva a franciák, és egy csatárra még feltétlenül szükség lenne, hogy kilőhessük.

Mr.AT 2008.11.03. 11:37:13

Beckham mellé még kellene Brad Pitt és George Clooney is a Milan középpályájára... :-) (Mondjuk látatlanban fix, hogy kevésbé zavarja őket a labda, mint Ambrosinit...)

Mehetnek Bayern mezt lopni éjszaka, lassan elkészül az új FC Hollywood... :-)

Mr.AT 2008.11.03. 11:38:50

benito, csatár kell? Nikolá A Nyálka kihagyhatatlan... :-) Valahogy sikerült mindig pont jó helyen ténferegnie... :-)

kroos 2008.11.03. 11:41:15

Egyértelmü.kriszof dügari.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.11.03. 11:47:35

dügari benne van
legalábbis úgy rémlik

giacinto 2008.11.03. 11:51:58

tehát ilyen jókor jóhelyen típusú ember kellene.

kroos 2008.11.03. 11:55:59

Kriston Attila.
az ö szerény képeségeivel.. még az nb1 is szép eredmény.kár hogy nem csatár.

giacomo 2008.11.03. 12:13:31

Inzaghi. Ügyetlen, de jókor jó helyen.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 12:17:50

egyelőre így áll a csapat (rengeteg vita és fröcsögés után):

barthez- g.neville (salgado), roque juni, helguera, leboeuf - denilson, petit, nicky butt, p. berger - luizao, dugarry

követelmény elvben, hogy válogatott - és klubszinten is legyenek eredményei.

és nem lehet jó játékos sem :)

rexford 2008.11.03. 12:24:13

Az kemény, hogy rengeteg vitából ez sült ki.

kroos 2008.11.03. 12:26:23

helguera szerintem nem illik ide.petit-nek jó évei voltak az Arsenalban,de már akkor se volt értelmes dolog eligazolni onnan:)nevil és butt viszont telitalálta!!!

mickeyknox 2008.11.03. 12:28:36

análka: BL, PL, FA Cup, török bajnok, Európa bajnok. Valaki biztos nyert ennél többet is senkiként :D

kroos 2008.11.03. 12:29:15

,,és klubszinten is legyenek eredményei. "--igy az összes interes kimarad:(
pedig onnan lehetne ám mazsolázni

mickeyknox 2008.11.03. 12:31:11

helguera szerintem az égadta egy világon semmit sem nyert válogatott szinten

rexford 2008.11.03. 12:37:30

Viszont fénykorában nem volt rossz játékos, ahogy Barthez, Leboeuf, Salgado és Petit sem.

mickeyknox 2008.11.03. 12:40:55

tehát nem illik bele a sorba :)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 12:41:56

meg neville sem. :)

ezért nincs kint a poszt még, amit először 2006 decemberében mentettem el.

habi kis híján szívrohamot kapott, amikor meglátta bergert, höhö.

kroos 2008.11.03. 12:44:44

rakjuk tele morierio-val,dibiaggio-val,okon-okkal,meg georgatossal!!

Azazello007 2008.11.03. 12:47:34

Emlékeztek Denilson teljesen értelmetlen biciklicseleire? Már gyerekként is feltűnt egy idő után, hogy senki mellett nem tud így elmenni...:-)

És valakinek rémlik 98-ban a holland-brazilon Ze Carlos, aki se előtte, se utána nem játszott a válogatottban, de a vb-elődöntőt végigjátszotta?

kroos 2008.11.03. 12:48:26

mert Cafu el volt tiltva sárgék miatt..

Mr.AT 2008.11.03. 12:48:34

Akkora luxus kihagyni Carsten "Tanken" Jancker-t, ha úgyis üresedés van csatárposzton... :-)

Zebina is simán beférne, bár tényleg sok a francia...

Amúgy FC Ballaszt, muhahaha... respect. :-)

Azazello007 2008.11.03. 12:50:37

kroos: ja és szegény megboldogult Knézy percenként tett rá valami megjegyzést..."Ze Carlos idegen test a brazil csapatban":-)

mickeyknox 2008.11.03. 12:55:16

janckert én nem raknám bele. egyébként is, volt valami megfoghatatlan bája, ahogy senkit és semmit nem kímélve taposta el az embereket és rugdosta a gólokat (márha a 295/80 akkora rugdosás)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 12:57:12

jancker felmerült természetesen, de a bayernben volt egy időszaka, amikor nagyon ment neki.

várom, ki lesz az első, aki komoly jelentkezőt említ, akire mi nem gondoltunk

drdugo 2008.11.03. 13:03:28

'a "teljesen egyértelmű" kifejezés használatától azért tartózkodnék, mert hogy flamini nem fog padozni becksi miatt, az meg számomra teljesen egyértelmű :) '

kiváncsi leszek, hogy Flamini mikor és hogy lesz fixkezdő. Végül is amikor játszott, mindig hozta a szintet, semmi panasz nem lehetett rá, de jelenleg Gattuso annyira jó, hogy képtelenség kihagyni. És pl. tegnap betehette volna Carlo Matyiőt is Gattuso mellé, de jobban bízott Ambroban.
De ez legyen a legnagyobb baj, végre kellemes gondok lehetnek a kp és a csatársor összeállításánál.
Mellesleg Borriello szerintem nem sokáig fogja élvezni a bizalmat. Tegnap is lélektelenül játszott egész végig, már az 5-ik percben úgy nézett ki, mint akinek semmi kedve az egészhez. Majdnemhogy semmi veszélyt nem jelentett. Gilát tavaly ilyen teljesítményért már mindenki megtalálta volna... Pato meg még piskóta a nagy meccseken. Sztem Pipponál fogunk megint kikötni. :) Sevának kell még belendülnie...

Mellesleg a bad teamba Helguera sztem is túlzás. Neki azért volt több jó szezonja a Realban. Talán Nicky Butt sem volt annyira rossz. Vagy igen? : D
Salgado helyett is inkább Ivan Campo kellene. Bár az is igaz, hogy ma valszeg összetennék a kezüket madridban, ha a fogalmatlan Pepe helyett egy Ivan Campo szintű védő játszana... : D

kroos 2008.11.03. 13:04:50

paulo sergio.világbajnok bl gyöztes.

Romanista 2008.11.03. 13:07:42

Jancker egy übermensch. ósztriába még nyomja, asszem.
Pippo megfontolandó,de mégsem az igazi. ha zh helyett ez megy az agyban...jajjj,szeretem,na.
henry kewell,mark viduka,fowler? vagy csak a szelektív memóriám?

kroos 2008.11.03. 13:07:55

és jankerrölo meg le lehet szállni,adom cserébe sergio-t:)

drdugo 2008.11.03. 13:12:30

"Winston Bogarde. "

na ez a telitalálat. : D oriási luzer vt Bogarde. bárhol volt, hibát-hibára halmozott. de azért legalább szimpatikus figura volt.

drdugo 2008.11.03. 13:23:16

"Daniele Massaro. "

ezt ugye most nem mondtad komolyan? : D ...hol egy moderátor? : D
Nem véletlenül nevezték 'San Daniele'-nek, ugyanúgy, mint Marcot...
kár, hogy sokaknak, csak a kihagyott tizenegyes maradt meg róla.

mickeyknox 2008.11.03. 13:24:40

bogarde jó volt az ajaxban, nagyon is. a többiről aztán ne beszéljünk.. :D

kroos 2008.11.03. 13:28:21

Massaro :DDD
kihagyott 11-es meg millio kihagyott helyzet,szar rugotechnika,nem tud cselezni.......

Azazello007 2008.11.03. 13:41:00

Nem csoda, hogy másfél éve készül a poszt: ez nagyon nehéz feladat, főleg, hogy az idő mindent megszépít...néha úgy tűnik, mintha tíz évvel ezelőtt csupa jó focista játszott volna mindenhol:-)

Viszont a fordítottja sem lenne rossz: olyan játékosok, akik képességeik alapján mindent megérdemeltek volna, viszont szinte semmit nem nyertek. Csatárnak mindenképp Mario Jardelt raknám be:-)

kroos 2008.11.03. 13:42:41

Karembeu is megnyert ám mindent...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.03. 13:44:47

Lehet figyelmetlen vagyok, de nincs türelmem újra elolvasni:)) Reiziger, párban Bogarde-al. Meg viccesek es, sztm.

mickeyknox 2008.11.03. 14:00:11

ha már jardel, akkor a másik bergkamp

Azazello007 2008.11.03. 14:03:03

mickeynox: ott a pont...

Azazello007 2008.11.03. 14:03:41

Na és persze Shearer.

kroos 2008.11.03. 14:12:04

na és persze Baggio.

Mr.AT 2008.11.03. 14:16:47

Hát nem tudom, Jardel ugyan tényleg nem egy cselgép, de talán az egyik leghatékonyabb gólszerző, aki valaha pályán volt. Mindig, mindenhol, mindenével:) rúgott gólt, kb. mint Inzaghi, s ugye egy csatárt a góljai száma minősíti elsősorban...

Bergkamp egész más szint, ugyan én sem kedveltem soha emberileg, de ő igazi egyéniség és zseni volt, aki rengeteg meccset döntött el, ezt el kell ismerni. Shearer meg kb. az Newcastle-ban, mint Totti Romában. Ballasztnak biztos nem mondanám egyiket sem.

rexford 2008.11.03. 14:19:31

Mr. AT, az ő esetükben a csapat volt a ballaszt.

Azazello007 2008.11.03. 14:24:13

Mr. AT: félreérted, az utóbbi kommentekben nem a ballasztcsapathoz kerestünk játékosokat, hanem pont a fordítottjához; olvass figyelmesebben:-)

Csörszike 2008.11.03. 14:27:33

csatárnak egy jó guivarch'-t tudnék elképzelni (vagy hogya f.ba írják...). világbajnok, francia gólkirály, és asszem bajnok is az auxerre-rel.
Berger és Shearer nevének már felmerülése is szégyen rátok nézve...

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 14:27:50

"Karembeu is megnyert ám mindent... "

francia, és ne felejtkezzünk meg pancho vétójogáról. (tőlem simán mehetne) :)

Mr.AT 2008.11.03. 14:35:41

Jogos, én néztem be, sorry.

kroos 2008.11.03. 14:36:22

radocsoju:dddd
mondjuk ö nem is nyert semmit.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.11.03. 14:45:39

nem értem, hogyan lehet, hogy nem Illgner a kapus

Mr.AT 2008.11.03. 14:47:31

drdani, mármint hova? Mert ha leballasztozod az utóbbi 20 év legstabilabb juvés balhátvédjét, Professzor urat, tuti pofánverlek egy terhes macskával. :-)

Azazello007 2008.11.03. 14:51:13

csörszike: szerintem Shearer neve sem a ballasztcsapattal kapcsolatban merült fel. Ő egy félisten volt:-)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.11.03. 15:01:36

FC Ballasztból tényleg luxus kihagyni Janckert, pláne hogy nincs másik német a csapatban.

Romanista 2008.11.03. 15:04:30

höhö, Pauleta!!!!!!!!

Romanista 2008.11.03. 15:06:34

"a francia gólkirály" ez lemaradt.

mickeyknox 2008.11.03. 15:08:06

ha az fc ballasztba kell német csatár, az legyen inkább bierhof

kroos 2008.11.03. 15:24:55

inkább stafan kuntz...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 15:31:22

Jancker, Sonny Silooy, Florian Maurice, Di Livio, Lentini, Ilgner mind visszatartó tényezők...

kroos 2008.11.03. 15:31:33

gyerekek kéne edzö is.
Az én jelöltjeim:gigi simoni,michel platini,glázer robert.

mickeyknox 2008.11.03. 15:36:38

ranieri, hector cuper, matthaus, luxemburgo, van basten, koeman

giacinto 2008.11.03. 15:40:44

edzőnek donadoni.

Jardelt aki felhozta az nem normális. gyakorlatilag minden szezononban lőtt 30-40 gólokat.

giacinto 2008.11.03. 15:41:22

Oleguer Presas-t ki ne hagyjátok sztem. :))

kroos 2008.11.03. 15:43:24

ja-ja oleger a csk.

mickeyknox 2008.11.03. 15:45:15

giacinto, jardel az ellencsapatban jött fel, ahol a kiváló képességű, ámde nem sokat nyerő játékosok vannak.

kroos 2008.11.03. 15:46:18

ahol a csk jay jay okocha..

kroos 2008.11.03. 15:56:32

mit ad holnap a viasat 6?

mickeyknox 2008.11.03. 16:11:20

roma-chelsea, liverpool-atletico

mickeyknox 2008.11.03. 16:12:31

szerdán fio-bayern, arsenal-fener

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.03. 16:29:52

Héé kroos, Kuntz ról szállj le, ő a Lauternben nagyon is jól nyomta, és nem is nyert semmit sem, na jó EB-t :P

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.11.03. 17:07:55

Kuntz nem csak EB-t nyert, mondjuk azt én sem értem, miért merül itt fel a neve.

kroos 2008.11.03. 17:35:18

Hogy miért?
Enyhén szolva bevoltak határolva a képességei,még a ,,jó iparos" mércét is alig üti meg.amugy 86-ban bundes. gólkirály volt,de azt hogy érted hogy nem csak EB-t nyert,?

kroos 2008.11.03. 17:40:11

föleg ugy hogy völlerrl,klinsivel,bobiccal,aloffsal egyidöben rugta a bört.a kontraszt elég huzos.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.11.03. 17:48:05

Én azt értem, hogy Völler és Klinsmann jobb játékos volt, meg kontraszt van, stb., de azt nem értem, hogy mi volt a gond Kuntz-cal úgy egyébként? Hogy nem volt világklasszis? Ettől még nem nevezném iszonyatos képességű játékosnak (róluk akar szólni a poszt, ahogy olvastam).

Látod, hogy Jugovicsról is összehordtak baromságokat. Kuntz ne járjon így.

Azazello007 2008.11.03. 17:53:20

giacinto: na jó, többet nem is offolok az ellencsapatról, mert úgy látom, némelyeknek nehéz kétfelé figyelni...:-)

madbalee 2008.11.03. 18:37:40

Ahoyg már írták Donadoni lehet csakis egy ilyen FC Ballaszt-nak az edzője:))

Azazello007 2008.11.03. 18:45:16

Én TÉNYLEG nem akarok vérre menő vitába keveredni senkivel, de szerintem az FC Ballaszt kispadjára legjobban Rijkaard illene, aki ugye BL-győztes és EB-elődöntős is volt úgy, hogy sosem volt különösebben jó edző.

kroos 2008.11.03. 18:48:23

www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=206652&

egyetlen játékos aki szabadrugásból mester3-ast ért el.ö a legjobb aki nem nyert semmit.(na jó egy scudettot).

kroos 2008.11.03. 18:49:31

és nálam is rejkard.érdekes hogy a holland vonulat hogy megégett:rejkard,van baste,koeman,gulit,...

Azazello007 2008.11.03. 18:49:56

És egy alattomos kis féreg volt, de szerettem.

madbalee 2008.11.03. 18:54:06

Dario Simic:

csak úgy pár címe: VB bronz
BL, olasz bajnok, kupagyőztes, Európai szuperkupa, világkupa győzelem.

Ő a Milan egyik nagy ballasztja volt:)

BruceWayne 2008.11.03. 20:18:20

Jens Jeremies-t bevágnám egyből, legalább olyan idegenül festett a focipályán mint Molnár Balázs. csatárnak meg mondjuk Zickler.

rexford 2008.11.03. 20:23:51

Jeremies egyszer csak nekem is beugrott, de azért megtette ő a magáét a Bayernnél, és az 50 feletti német válogatottságra is lehet biccenteni egyet.

BruceWayne 2008.11.03. 20:26:45

akkor meg birindelli. meg a realba is volt pár jóképességű egyén a bl győzelmek idején

madbalee 2008.11.03. 20:31:27

Jeremies, bazze hogy nem nekem jutott eszembe
Na ő tuti kezdő!

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.11.03. 20:32:53

Lassan kiderül, hogy mindenki falábú volt, aki nyert valamit, de nem volt világklasszis. Birindelli. Jól van. Még valaki?

Nem látom át ennek az értelmét.

rexford 2008.11.03. 20:33:51

Nem sok van neki, ez tény.

BruceWayne 2008.11.03. 20:45:12

nem kell véresen komolyan venni, de azért azt mindenki látja hogy pl. Barthez egy kutyaütő tróger balfasz volt

Quentin Montargis-ból 2008.11.03. 21:07:19

Álljál már le a marhaságaiddal, Simoni UEFA-kupát nyert.

divatdrukker 2008.11.03. 21:33:48

Jordi Cruyff, Smicer, Riise, Baros, Illgner, Aldair?

_alerob 2008.11.03. 21:34:45

Birindelli és Pesotto?:D mert még ha molinarot mondanátok, de ő még nem nyert semmit:)


Robert Kovac?Boumsong?

mann 2008.11.03. 21:40:34

Portillo, Baros, Huth, Kleberson.
Butt esetében annyi csak a problémám, hogy voltak olyan idényei, mikor párharcainak több mint 80%-t megnyerte, ami nem rossz egy középpályástól. Mondjuk ezt már régóta nem tudja hozni :).

mann 2008.11.03. 21:41:08

Na Barossal megelőztek :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.03. 21:45:32

Reizigerre nem volt reakció :((

Azazello007 2008.11.03. 21:59:50

Egyébként ha lehet egy javaslatom az NST-stábnak: megcsinálhatnátok az "ellencsapatot" is, azokkal a játékosokkal, akik megérdemelték volna, mégsem nyertek semmit -- a kommentek alapján lenne rá igény is, ötlet is, esetleg szavaztathatnátok is. Lehet, hogy a Ballaszt FC-projekthez is segítség lenne előbb a némileg könnyebb feladat.

Persze ha hülyeség, akkor nem szóltam.

Romanes eunt domus 2008.11.03. 22:28:15

Középpályára Brocchit javasolnám

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.03. 22:43:24

Trap nagy kedvenc Strunz. Eb, BL és sokszoros bajnok!

Trap-gondolatok Thomasról (csak hogy nehogy elfelejtsük!):
it.youtube.com/watch?v=qoSLm9G8o4c

halareaal 2008.11.03. 23:33:21

Helguera a legjobb éveiben a legelegánsabban játszó középhátvéd volt. és azért ok, hogy vannak ilyenek, mint Roke JR, de azért egy Real Madrid szintű csapatban nem maradhat meg vki éveken keresztül az egyik legfelelőssételjesebb poszton, úgy hogy közben bajnokságot, BLt nyer a csapattal, anélkül, hogy kurva jó játékos lenne. ugyanez igaz Salgadora is, aki még most is, már féllábbal a sírból is tökéletesen lehozza a jobbhátvédet. ők csak csapattársaikhoz, Zidanehoz, Figohoz, Raulhoz képest voltak "kutyaütők", egyébként a beválogatásuk komplett hülyeség. pedig a 2002es csapatból énis kinéztem Salgadot, sőt Helguerát se szerettem különösebben, amikor elkezdte szórni az öngólokat. ennek ellenére nemis mérhetők a többiekhez.

BruceWayne 2008.11.04. 00:08:55

na de emberek, most tűnt csak fel hogy kimaradt az csapatból az "all time secret weapon right-winger" alias Dombi THE RAINMAN" Tííííboooooor!!!!!!!!!!!!

Romanista 2008.11.04. 00:21:59

(miriuta laci)

Javi Moreno,José Mari

(nerazzurin még mindig röhögök)

shinigami 2008.11.04. 00:40:56

ugye nem gondoltatok komolyan h nem domenech lesz az edzo?
di livio felhozatala gyasz, akkor mar inkabb dennis wise (bar o nem nyert kb semmit)
amugy nem ze carlos volt a dinnyearus?
es h emlitsek jatekost is, megemlitenem szemelyes kedvencemet marco 'meszaros' materazzit technika 0, jatekintelligencia 0 kar h intereskent 'csak' olasz bajnok mondjuk a valogatott eredmenyek szuksegszerusege miatt a spanyolok kiesnek...

kroos 2008.11.04. 07:39:13

Dino kuntz kivel nyert bundesliga-t?

divatdrukker 2008.11.04. 08:28:51

kroos: 1991-ben a Kaiserslautern-nel

divatdrukker 2008.11.04. 08:32:02

szerintem Lucio is beférne legalább a keretbe - főleg ha Helguera ott van, aki amúgy szerintem sem volt rossz

kroos 2008.11.04. 08:40:21

bocsánat...tényleg.
hej mekkora csapat volt azis...labbadia,winkler,kadlec....öszinténszolva kuntzra nem emlékeztem...

drani 2008.11.04. 09:21:00

nem lesz olasz összefoglaló?
és bl beharang?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.04. 09:23:51

olasz összefoglaló nemsokára, bl-beharangot soha a tyúkszaros életünkben nem csináltunk még :)

kroos 2008.11.04. 09:55:59

Strunz megcsinálta effenbert feleségét:ennél kevesebb vagányabb dolog van.

drani 2008.11.04. 09:59:01

tehát akkor nem lesz

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.04. 09:59:17

Milyen vörös lehetett az eff feje. Szeeeegény :((

kroos 2008.11.04. 10:03:55

BOCSÁNAT!!!!!!! FORDITVA VOLT!!!!!!!

Azazello007 2008.11.04. 10:55:34

Fordítva bizony.

Egyébként milyen nő az, aki hozzámegy egy Strunzhoz, akit megcsal egy Effenberggel?

giacinto 2008.11.04. 11:04:12

mihajlovic nyert BL-t, világkupát, KEK-et, európai szuperkupát, 2 scudettot :P, 4 olasz kupát, 3 jugó bajnokságot.

Mr.AT 2008.11.04. 11:41:21

Di Livio? Pancho Sanza, láttad te valaha az isteni Angelot játszani? Az a faszi egy anatómiai csoda volt, legalább 6 tüdővel. Hozzá képest Gattuso egy lélektelenül alibiző lusta disznó... :-)

Egy márciusi kupameccs után mondta róla az olasz kommentár, hogy "Di Livio úgy tűnik karácsonyig egyfolytában tudna futni, a szenteste után persze rögtön folytatná"... :-)

Sok mindennek mondanám, de ballasztnak nem. Azon kevés Juve-játékos közé tartozik, aki tett annyit a csapatért, hogy még azt is megbocsátottam neki, hogy a Fiorentinába igazolt tőlünk...

kroos 2008.11.04. 12:01:13

Igen de sose játszott a Reálba,és fénykora nem 98-2002 közöttre tehetö,ami a foci FÉNYKORA VOLT!!!.PPPPP

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.04. 12:08:24

Láttam Di Liviot. Szerintem a futáson kívül nem valami sokat tudott. Lehet, hogy egy gólképesebb középpályással a Juve legalább nyert volna egy BL döntőt:)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.04. 12:16:26

pancho hozzászólásait a nemspanyol futballról kéretik a helyén kezelni, 1, maximum 2 mérkőzés alapján hirdet ítéletet, mert vállaltan nem néz semmi mást, csak spanyol focit és bl-t.

daneeka 2008.11.04. 12:20:26

Iván Campo? Válogatott szinten 0 eredmény, de ha jól tévedek BL-győztes ő is.

zoliie777 2008.11.04. 12:23:26

Én titusz bramble-t is el tudnám képzelni a csapatban, talán még mint csk is!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.04. 13:08:14

Én csak azt mondom, hogy Dombi Tibin túl nem sok olyan szélsője volt az utóbbi 15 évnek, aki minden századik mérkőzésén lőtt egy gólt:) A Juventusban játszott egy hasonló:)

Azért egyre jobban örülök, hogy azok az olasz hozzáértők, akik például Ivan Campo vagy Helguera felett ítélkeznek sokkal több spanyol bajnokit láttak, mint én olaszt. Pedig lenne rá egy söröm, hogy nem így van. Elég sok mindent néztem abban az időben, mert ha eltekertem a parabolát Astráról, akkor láthattam TVE-t, meg RAI-t, de például buktam a DSF-et és a Eurosport sokáig nem volt a Hotbird kettőn (azt hiszem ez volt a műhold neve).

Azazello007 2008.11.04. 13:30:35

Ohh Pancho, ne is mond, emlékszem, hányszor hallottam, hogy BELTÉRI EGYSÉG...azok a boldog kilencvenes évek.

kroos 2008.11.04. 13:32:35

Ja de ez még nem mentesiti Ivan Campo-t semmi alól.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.04. 13:36:30

hát akkor kívánom neked helguerát a real védelmének közepébe, aztán majd elolvasom, mi a véleményed a posztban, amiben fejtetőre állítod a real-címert.

di liviótól nem is várt senki gólzáport, max azok, akik szerint azért lett jobb játékos zidane a realban, mert ott nagyobb gólokat lőtt. (utólag is: muhaha!)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.11.04. 13:39:07

„Átlagosan három gólt szerzek egy évben, de tavaly nem sikerült betalálnom, és az idei év is hasonlóan indult. Talán azért van ez, mert sokat dolgozom a mezőnyben, a kapu elé érkezve pedig már elfogy erőm. Jó játékosnak tartom magam, de nem vagyok világklasszis, 28 évesen egy gól boldogságot okoz, de nem tesz fenoménná, csak jelzi, hogy én is a Juventus játékosa vagyok.”

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.04. 13:46:16

"de nem tesz fenoménná, csak jelzi, hogy én is a Juventus játékosa vagyok."

egy real-szurkolónak, akinél az minősít egy középpályást, hogy hány gólt lő, ezt tök feleslegesen magyarázod

mickeyknox 2008.11.04. 13:58:48

di livióra mondta a keresztapám, hogy ha ez a csávó nincs tele koksszal, akkor senki :)

drani 2008.11.04. 14:29:48

rád meg azt hogy ha ez nincs tele knoxszal akkor senki

kroos 2008.11.04. 14:39:49

NA ÉS POPP MEDDIG FOG MÉG BUJKÁLNI:)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.04. 14:49:38

Meg Di Liviónak volt, teljesen mindegy, h jobbon játszik, vagy balon. És nem azért, mert mindkettőn zsenge lett volna.
A koksz, tényleg nehezen kizárható. De akkor senki más nem csinálja, vagy alkoholizűlt is rá, mert ő mindenkinél többet robotolt.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.04. 14:57:13

Új edzője van a Chievónak: Domenico di Carlo. Ha nem tudnátok, ő az, aki covercianói szakdolgozatát a támadók labda nélküli mozgásából írta, illetve a pontrúgásokból.

mickeyknox 2008.11.04. 15:10:23

persze, ma már tudjuk, hogy mindenki tol valamit. és ilyenkor jönnek ki a valódi különbségek :)

kroos 2008.11.04. 15:31:48

a milan kapusa volt Rossi aki egy fadarab.Mégis csomo rekordot tart,meg megnyert mindnet és válogatott is volt.(amögött a védelem mögött ez nem csoda)

Hispan07 2008.11.04. 15:47:12

_benito, hol a posztunk? (mert látom, már az angoloknál kommentelgetsz :))

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.11.04. 15:49:28

@szabika,

Torricellit remélem a 'Félisten' kategóriában nevezted :)

balu11 2008.11.04. 15:55:15

tudom, hogy sok a francia, de egy jó Deschamps... mondjuk Petit helyett, aki azért nem volt annyira gáz, vagy éppen haszontalan (ha már csak a futómennyiséget nézzük pl.)

Patrik Berger túlzás - azért ő egy spíler volt, még ha nem 4 meccsből mondjuk 1szer játszott is csak jól

Salgadonak helye van, inkább mint G. Neville-nek - jut eszembe, Phil hol van?

sztem jó az FC Ballaszt ötlet, meg persze egyszerre veszélyes is, könnyű rápörögni - nem véletlen, hogy 1,5 éve készül

egyébként meg nem véletlen, hogy felülreprezentáltak a franciák - ma sem hiszem el, hogy megnyerték azt a VB-t a horvátok, hollandok, argentinok, brazilok helyett...

bár holland drukker vagyok (bocs), de kénytelen vagyok csatlakozni a Bogard-ot a csapatba követelőkhöz (egyébként szerintem ő tanította a kis Khalid-ot a foci alapjaira...)

balu11 2008.11.04. 16:15:37

egyébként is az előző holland generáció meglehetősen erős volt, de a zseni(k) mellett volt egy-két ballaszt-gyanús - ezek közül mindenképpen képviseltethetné valaki magát

Reiziger sztem nem, ha nem is volt labdazsonglőr, hasznos volt

Bogarde-ra szavaznék, de azért van még egy jelölten

B. Zenden [jut eszembe - hülye nevűek válogatottja volt már?] - holland kupa-, bajnoki arany(PSV), spanyol bajnok (Barca), Ligakupa (Boro), Eu. Szuperkupa, BL döntő (Pool) + VB elődöntő (ráadásnak egyfajta ballaszt-szimbólumként gól a vesztes bronzmeccsen)

szabika 2008.11.04. 16:26:54

Rochembach... Mondjuk ő azt hiszem, semmit sem nyert.

_alerob 2008.11.04. 16:30:25

"NA ÉS POPP MEDDIG FOG MÉG BUJKÁLNI:)"
Szerintem egy kocsmában van és fel nem áll a pult elől szombat este óta ?!? :)

shinigami 2008.11.04. 16:34:05

sztem addig nem latjuk poppot ameg nem nyer a roma
szal ma tuti nem

Mr.AT 2008.11.04. 16:51:35

Pancho, írod: "lehet, hogy egy gólképesebb középpályással a Juve legalább nyert volna egy BL döntőt:)".

Nem akarnék vad sokkot okozni a ténnyel, hogy a 96os Ajax elleni győztes BL-döntőben Di Livio konkrétan játszott a csapatban, mi több, be is lőtte a maga kis tizenegyesét... :-)

kroos 2008.11.04. 19:08:43

paulo sosa helyett állt be .a 11-eseket pedig ferrara,pesotto,padovano és JUGOVIC lötte,5.re nem volt szükség mert davids és silooy kihagyta.

halareaal 2008.11.04. 20:39:26

"hát akkor kívánom neked helguerát a real védelmének közepébe, aztán majd elolvasom, mi a véleményed a posztban, amiben fejtetőre állítod a real-címert"

ez jó nagy hülyeség, Helguera már messze túlvan ugyanis pályája csúcsán. a Realban nagyon jó éveket húzott le, talán csak egy olyan éve volt, amikor még kezdőként inkább volt szar, mint jó. ennyi erővel utolsó éveiben az öreg Hierro is elég veszélyes volt a védelem közepén, legendás lassúságával, mégsem vitatja el talán senki a tudását.
én sem az alapján ítélem meg Di Liviot (akit amúgy bírtam), hogy ma hogy teljesítene a Juvéban...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.04. 22:11:01

ballaszt-csapat kacsán jut eszembe Virdis. A Milan-Steaua 4-0-án állították be, mikor már minden eldőlt: öreg volt, ősz, merev, és mellette futkostak a hollandok, meg Donadoniék. Sajna, a válogatottban nem volt ott, hogy díjazni lehessen. Meg, amúgy lehet nem is volt, annyira gyengus.

divatdrukker 2008.11.05. 07:53:09

Virdis olasz gólkirály volt a holland korszak előtt, és több mint 100 gólt lőtt a Serie A-ban. Nem volt egy világklasszis, de rossz játékos sem. Nekem abból a Milanból inkább a két Galli tűnt ballasztnak. Ráadásul Giovanni Galli világbajnok is volt 1982-ben.

kroos 2008.11.05. 09:07:24

filippo viszont világklasszis védö volt.
süti beállítások módosítása