Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bajnokok ligája - Halj meg máskor

2008.10.22. 04:18 heinrich

Gondolta Del Piero, és megkopott gyorsaságát régi jó zsenialitásával álcázandó megadta az alaphangot a Real elleni derbin, majd Keith Flintet idéző sátáni grimaszok közepette vezette le az elmúlt hónapok feszültségét. Hiába no, prodigy. Az olaszok számára ennél jobban nem is alakulhatott volna az este, hiszen a Zenit tovább javította az egy meccsen kihagyott helyzetek vonatkozó rekordját, és bohózatba illő jelenet végén ikszre adta a lelkét. A többi pályán viszont heveny múltidézés kapcsán gólözön tombolt, a Lyon egy ötössel nemápolta jó viszonyát a szőrösökkel, a Villarreal egyenesen odáig merészkedett, hogy színre vitte az évszázad mérkőzését (Hidegkutit szerepét Llorente adta hitelesen), és a török futball is végre a helyére került.

Meglehet, létezik olyan is, hogy Spirito Real, de azért a Spirito Juve kicsit jobban hangzik - nagyjából ez döntötte el az est főmeccsét. A mostanság mind testileg, mind szellemileg komoly fogyatékosságokkal küzdő Juventus öt percig még futballozni is hajlandó volt, a fennmaradó időt jobb híján ínszakasztó bekkeléssel töltötte ki. Ezt még Molinaro bajtárs is értékelte, ezért kegyesen csak egy gólt vállalt tegnap.

Vérben forgó szemmel kezdtek a hazaiak, ilyen Juvét nemigen lehetett látni a szezonban (Marchionni például ordas bőrrel ünnepelte felépülését alig két perc után), és a nagy nekibuzdulás szinte azonnal gólt hozott – véletlenül egy brilliáns Del Piero meglátás okán. Magunk úgy véljük, Casillas vajmi kevéssé hibáztatható, sőt, akkor hibázott volna, ha az esetnél a vonalon áll – a futball íratlan szabályai szerint ugyanis a kapus-középhátvéd távolság konstans, azaz követik egymás mozgását.

Helyzeteket csak elvétve, de élvezetes játékot láthattunk az első félidőben. A Juvétól botorság lett volna másra számítani, már az is nagy szó, hogy Ranieri nem hozta be azonnal De Cegliét Sanyi gólja után, a Real meg inkább Sneijder-van der Vaart átlövésekre alapozott, pedig igencsak támadóra voltak berendezkedve, egy szem Gago alkotta a defenzív szekciót a középpályán – ékes bizonyíték, hogy Madridban láttak pár Juve meccset idén.

Nem meglepő módon tovább folytatódott a sérüléshullám, Marchisio helyett Salihamidžić jött be a félidő közepén, de a középre húzódó Nedved persze kitette a lelkét a szokásos maratoni tréninget leadó Sissoko mellett, akinek mindössze egy faultja volt az este és ezúttal a labda sem zavarta különösebben – tovább őrzi a csapat legjobbja címet.

A második félidőben másodpercig nem áltatott senkit Ranieri, a kaputól húsz méterre ütött tábort a védelem (immár Mellbergel az amúgy is kehes Legrottaglie helyett), de Nedvedet csak elhúzta a szíve a tizenhatosig, és Amauri egyébként középre tartó fejese Heinze lábán a rövid sarokba mákolódott. Innentől veszettül nyomott a Real – szégyentelenül bekkelt a Juve. Játékban hiába volt jó a Madrid, egyszerűen nem volt bennük elég kraft, persze van Nistelrooy azért jelezte, pályán van. (Tiszta szégyen, hogy neki sem jut majd aranylabda)

Összességében némi szerencsével, de nem érdemtelenül győzött a Juve. Elsősorban azért, mert ehhez arra volt szükségük, amihez legjobban értenek: küzdeni, még le nem szakad a mez róluk, és nem jöttek elő a keret borzalmas hiányosságai. (Juventus – Real Madrid 2-1)

Szívesen írnánk, hogy szimpatikusan küzdő kiscsapat, meg nincsenek már lefutott meccsek manapság, de ez egyszerűen nem igaz a csoport másik meccsére, mert a reális eredmény a 9-1 lett volna. A Zenit percenként alakított ki újabb és újabb gólhelyzetet (tehát nem szimpla lehetőségeket), de megint jöttek a kapufák, a gólvonalról kirugdosott labdák, kapusbravúrok, kapusmázlik. Hiányzott egy higgadt fej, egy rutinos megoldás (igen, ez Arsavinnak szól), azzal is előjöhetnénk, hogy a jobb a jó ellensége. Ezzel az ikszel nem sok nyitott kérdés maradt a csoportban, de legalább a Zenit rámehet az UEFA címvédésre. (Zenit Szentpétervár – Bate Borisov 1-1)

Ellenben a Kijev épp most készül feltámadni. Utoljára 2005-ben bírtak győzni idegenben, a Porto viszont csak egyszer kapott ki otthon az elmúlt 21 BL meccséből – ezt még pöte totón nemesedett orra sem szagolhatta volna ki. Alijev még az első félidőben megszerezte a vezetést, és ezen már az sem segített, hogy a csodálatos Hulk is beállt a szünet után. Nem vicc, Givanildo Vieira de Souza valóban nem restellte felvenni a zöld szörny művésznevét, ami még a Tokyo Verdy-ben ragadt rá, kár, hogy ezúttal nem egyhatvanas japók között kellett dominálni. (Porto – Dinamo Kijev 0-1)

Megmondom őszintén, én bizony nem sokra tartom a török futballt, az EB maga volt a pokol számomra (nem mellesleg az elfajzott skót nélkül ki sem jutottak volna), így a világrend helyreállásaként könyveltem be az újabb Arsenal alázást. Ezzel egyébként a törökök tizenöt meccses hazai veretlensége is az enyészeté lett. Wengerék nagyjából húsz perc alatt rövidre zárták a meccset, amiben még Silvestre öngólja sem tudta meggátolni őket. Ezek után nehezen hihető, hogy ne elsőként jussanak tovább, a helyzeti előny pedig a Kijevnél van a második helyet illetően. (Fenerbahce – Arsenal 2-5)

Az F csoportban is körvonalazódik a helyzet. A Bayern, ha kiemelkedő játékot nem is mutat ugyan, de nevéhez méltóan tért vissza a BL-be (értsd: hozta a meccset, amit nagyon kellett), mégpedig Toni lelkes asszisztálása mellett, aki mindkét korai találatban szerepet vállalt, ha maga nem is talált be. Ellenben megébredt Klose barátunk (elvégre lengyel). Hétvégén már második gólját termelte tizenöt meccsen, még régen látott szaltóját is elővette (gyakorlás híján bele is sántult némileg), most meg négy perc is elég volt neki, nocsak. A Bayern kettő-null után sem állt le (így igazán megérdemlik Basti kommentelő igényes coming-outját), míg a Fiorentina csak egy-két Mutu felvillanásig jutott, egyébként kilátástalan játékot streameltünk a liláktól, akik immár 228 perce képtelenek gólt lőni a BL-ben. (Bayern - Fiorentina 3-0)

A Lyon viszont ötöt hengerelt idegenben annak a Steauának, akinek a Fiorentina egyet sem tudott otthon, Fred és Benzema vállaltak egy-egy duplát a kardba önként dőlő románok ellen, akik mindenképp szerették volna megtörni rossz sorozatukat, hiszen eddig nem is nyertek, gólt sem rúgtak. Legalább az egyik összejött. (Steaua – Lyon 3-5)
 
Egy kerek jubileum a Celticnek is összejött, ez pedig nem más, mint a kétes értékű mócsing, éppen tizedik vereségüket húzták be zsinórban (idegenben) a British derbin. Ennek okait valószínűleg mélyebben kell keresnünk, mint a donelly kolléga által kétségbeesetten jelzett két lesgól, de viszontválaszra inkább neki adjuk meg a lehetőséget, magunk részéről csak a skót futballt velősen összefoglaló három meccsen szerzett nulla gólról teszünk említést. (Man. United – Celtic 3-0)
 
Az északi népeknél ugye nem az az ember, aki adja, hanem aki állja, van is nekik szép hőskultuszuk, ahogy azt kell. Gondolom, ez kevéssé vigasztalja Zaza kapust, akinek lelke darabkáit legóként kellett összeszedegetni, miután egy nyamvadt cserecsatár is mesterhármassal büntette. A csoport ezennel lefőtt. (Villarreal – Aalborg 6-3)
 

199 komment

Címkék: h összefoglaló bl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr66725127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

montipájton 2008.10.22. 09:00:59

Szferi,
hogy a Juve-Real volt-e a legszarabb meccs tegnap, nem tudom, de ha azt állítod, hogy tévés (tehát a nézettséget szem előtt tartó) janiként te ebből a kínálatból a Villareal-Alborgot adtad volna, akkor nem hiszek neked többé.))) Amúgy sem elegáns UTÓLAG fikázni egy csatornát, amiért ELŐTTE azt a meccset választotta, amelyiket. Vagy szerinted mindig lehet tudni, milyen lesz a meccs?

Amúgy jó este volt, ma lehet iparkodni gólátlagilag a többieknek is.

stécé 2008.10.22. 09:13:29

Remélem, legalább a Kijev továbbjut a keletiek közül (esetleg még a Kolozsvár), mostanában nem nagyon vannak keleti csapatok az egyenes kieséses szakaszban.

Az életemet rá mertem volna tenni két font ellenében (hiába, válság, megy le a Ft), hogy a Celtic nem fog gólt rúgni tegnap este. A szokás ennyire nagy úr? Egy ekkora csapat nem tudna egy kicsit kreativabbá válni? Azért a pengés játékosok 90%-a katolikus országból származik, a többi meg holland, vegyenek már egy-kettőt!

Ami meg a TV-t illeti, néha felvállalhatnának 1-2 nem slágermeccset. Nem is tudom, hogy pl. Töröko.-ból közvetítettek-e valaha csop.meccset?
Sebaj, láthatunk még 6-7 gólos meccseket, ha majd a fradi egyszer elvergődik idáig :)

stécé 2008.10.22. 09:14:48

Ja, és a Sat1 adja a Pana-Brémát, sokaknak tán esélyesebb a TV6-nál.

Walmer 2008.10.22. 09:17:13

"Egy ekkora csapat nem tudna egy kicsit kreativabbá válni? Azért a pengés játékosok 90%-a katolikus országból származik, a többi meg holland, vegyenek már egy-kettőt!"

Ez a Celtic. Ez egy ilyen futballkultúra. Ha pengére vágysz, borotválkozz, vagy nézz spanyol/portugál/brazil/kolumbiai/venezuelai bajnokságot

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.22. 09:18:30

monti,
szferi mindig a skandináv meccset választaná, és igaza is van;)

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.22. 09:19:45

stécé,
várható volt, hogy a Celtic nem rúg gólt, hiszen sérültek a csatáraik. Olvasni kellene a skót posztokat...;))))

United82 2008.10.22. 09:21:52

Nem tudja valaki h melyik csapat és hány meccsel tartja a BL veretlenségi sorozatot?
Mert a United 16-nál jár és ez szerintem kezd közel lenni valami rekordhoz.

drdugo 2008.10.22. 09:25:21

"Nem tudja valaki h melyik csapat és hány meccsel tartja a BL veretlenségi sorozatot?"

Ajax?

sAp 2008.10.22. 09:26:02

elvileg 20szal tartja az ajax,még 94-96 között.
amúgy meg jogos,rooney valóban tavaly ilyenkor is jó volt,de most a válogatottbeli gólok miatt még szembetűnőbb nekem,ha már ott is gólokat lő,az már bizakodásra adhat okot (koppkopp)

United82 2008.10.22. 09:26:38

Közbe kiderítettem, 20meccsel a Van Gaal féle Ajax
Már "csak" 4 meccs hiányzik:D

United82 2008.10.22. 09:27:12

sAp,dr dugo:
Igen Ajax!
köszi!:)

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.22. 09:38:15

A következő fordulóban a Celtic Parkban úgyis megszakad a sorozat;P

Azazello007 2008.10.22. 09:46:43

"Tiszta szégyen, hogy neki sem jut majd aranylabda."

Pontosan! Ha valaki, hát ő megérdemelne legalább valami életmű-aranylabdát:-)

drani 2008.10.22. 09:51:34

De akkor aranylabdát Inzaghinak is

stécé 2008.10.22. 09:55:53

Walmer, én azt szeretném, ha a Celtic villogna, de ehhez kellene lépni vmit, ha már "házon belül" nem megy, akkor importtal. A BL-ben mindenki meglépi, aki eredményt akar, ők is megtehetnék, hogy ne legyen pár sérült esetén csőd a támadójáték.

Walmer 2008.10.22. 10:08:16

stécé, de akkor az már nem AZ a Celtic lenne.

Asidotus 2008.10.22. 10:08:27

Thierry Henry is érdemelt volna Aranylabdát, és Del Piero is, ha már itt tartunk.
Inzaghi nem érdemelt volna. Sosem lőtt szép gólokat.

Azazello007 2008.10.22. 10:10:56

Nünü: na pont az ilyen hozzáállás miatt nem fog RvN soha Aranylabdához jutni, pedig nála megbízhatóbb, gólerősebb, klasszikus értelemben vett befejező csatár a világon nem sok volt.

De persze, előre cselgépek, százhúsz méterről bombagólokat szórók.:-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 10:23:55

"Az MTK-t simán verő "nagy" Fener, akitől elájult mindenki, megmutatta mennyit is ér a tudása egy komoly csapat ellen. Ugyanez a Zenit. A Manchestert megverik egy sörmeccsen, de mikor kellene még a Batét sem birkózzák le otthon. Az orosz foci legalább annyira túlértékelt, mint a török. Volt a válogatottnak az utóbbi 4 évben egy jó meccse (a hollandok ellen), a zenitnek meg egy jó idénye, erre mindenki hasra esett tőlük." (Walmer) - na a felsőbb rendűségi tudattól szemellenzős angol szurkoló kárörvendő véleménye ;-)! A török focival kapcsolatban hajlamos vagyok igazat adni neked, elképesztő mázlival jutottak a négy közé az EB-n - mondjuk ott elképesztő pechhel estek ki. De a Fener inkább egy brazil-török vegyes, akiknek tavaly nagyon kijött és jól is játszottak. Ugye kiverték az előző két év UEFA győztesét, a Sevillát, majd otthon megverték Chelsea-t is és összességében is megszorították őket. Mondjuk az öreg Aragones meg jobban tette volna, ha nem érzékenykedik és marad a spanyol válogatottnál, vagy ráül friss babérjaira és nyugdíjba vonul.

Az orosz fociban viszont óriási potenciál van és persze nagy vonalúan elfelejtkezel a CSSZKA 2005-ös UEFA sikeréről. A véleményed alapján úgy tűnik, hogy nem láttál egy Zenit Bl-meccset sem az idén. Én viszont láttam a Real elleni második félidőt és a BATE elleni egész meccset, mindkettőn remekül játszottak és ziccerek garmadáját puskázták el. Legalább akkora pechjük van, mint amekkora mázlijuk volt a törököknek az EB-n. Ami tavaly bement, az most mindig kifele jön. Szerintem simán nyernek Fehéroroszországban és az is benne van a pakliban, hogy a Juvét megtréfálják otthon vagy Madridot idegenben. Valószínűleg az utóbbi kettő nem jön nekik egyszerre össze, így rámehetnek az UEFA címvédésre, hacsak nem kapkodják őket szét a télen. Ja és az orosz válogatott a svédek ellen is egész pofás focit játszott. A spanyolok meg az olaszokon kívül mindenkit kitömhettek volna az EB-n a játékképe alapján, az oroszok ellen meg is tették kétszer.

Lohengrin 2008.10.22. 10:27:27

Ki írta a Sport Gézás beszámolót? Kritikán aluli.
Juve-Real. Nem tudom mire számított Schuster amikor kitalálta a kezdőt. Kiváncsi lennék egy statisztikára, hogy Higuan és Raul összesen hányszor találkozott a labdával. A tegnapi Reálból nagyon hiányzott egy osztogató középpályás. Az első félidőben a szélek nem működtek csatárt ugratni pedig nem sikerült. Heinze tényleg egy katasztrófa. Gago pedig egyelőre egy ijedt tinédzser. Drenthe tegnap nagyon gyenge volt, nagyot néztem amikor az öregekotthonból menekült, amúgy is habkönnyű Del Piero simán szerelte. Sneijder jó játékos, de nagyon kellene valaki mellé aki a csatárokat meg bírja játszani. Ismerek pár spanyol srácot, kár, hogy a Barcaban, a Valenciában, az Arsenalban és a Poolban nyomják. Tudom van der Vaart erre lett kitalálva, de ezen a mecsen nem nagyon ment neki az osztogatás.
Juve fiatalokban van remény, de az öregekre még nagyon szükség van. Maninnger, ha lehet még Bufonnál is csünyább. Iaqinta egy alsóközépkategoriás csatár. Amauri valamivel jobb, kár, hogy kisértetiesen emlékeztet Kurányira. A gólja után nem nagyon volt hajlandó focizni.
Ezt a mecset amúgy Schuster veszitette el. Az ütközésekről híres pitbull falka ellen beküldte a primadonnákat. Utólag könnyű okoskodni, de várható volt, hogy a Juve megnyomja az elejét, mintahogy általában az otthon játszó csapatok szokták.
Érdekes a kreativ katolikus meglátás, kár hogy a Vatikánnak nincs csapata, ők tudnának igazán varázsolni. Ezúton kérek elnézést muszlim barátainktól, az "unalmas" egyiptomi vállogatottból. Tényleg Zidan felekezeti hovatartozása? Ja, hogy Ő maga az Isten.
Nistelrooyt egy lapon emlegetni Inzaghival elég meredek. Ajánlom figyelmedbe az EB-n bemutatott labdaátvétel, lefordulás, inditás combót, még a fenntemlitett Zizunak is becsületére vált volna. Ó Pipo mio szerencséje, hogy olasznak született, sehol máshol nem lett volna első ligás játékos.

stécé 2008.10.22. 10:27:45

popp, a görögök ellen is jól játszottak. Különben az orosz válogatott is rengeteg helyzetet elszórakozott az EB-n, akárcsak most a Zenit, ez a nagy hiányosságuk.

stécé 2008.10.22. 10:44:12

Lohengrin, te biztos edző vagy! Gondolom a megye háromban, FC Zsákfalu vagy valami ilyesmi.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 11:16:04

"Osztogató középpályás"??? Ez vmi új poszt? Gondolom, akkor a "savazó bekkek" előtt helyezkedik...:)

probinho10 2008.10.22. 11:22:14

"Kiváncsi lennék egy statisztikára, hogy Higuan és Raul összesen hányszor találkozott a labdával." - Raúltól ez a megszokott, néha megrázza magát, mint pl a Gijón ellen. más kérdés, hogy azt a gijónt kb. a Bőcs is elverné... Higuaín viszont nem jobb szélső, hanem csatár, csak ezt suszter nem tudja felfogni. Csatárként nem egyszer bizonyított már, lőtte is a gólokat. A baj az, hogy Raúlnak játszania kell, mert ő Raúl, RvN meg lövi a gólokat, úgyhogy egyszerűen nem lehet berakni Higut a saját posztjára.

"A tegnapi Reálból nagyon hiányzott egy osztogató középpályás." - Sneijder és VdV is az, más kérdés, hogy a kettő eléggé kioltott egymást a tegnapi napon. A Sneijder-Guti kettős eléggé büntet, csak utóbbi sérült.

"Gago pedig egyelőre egy ijedt tinédzser." - Egyedül kellett védekeznie a középpályán.

"Sneijder jó játékos, de nagyon kellene valaki mellé aki a csatárokat meg bírja játszani." - A mai futballban Raúlt megjátszani mindenkinek nehézségeket okozna. Nézd meg tegnap is mennyit szerepelt Raúl. Semennyit. Egyszerűen 0. RvN meg úgyis meglövi a maga gólját, tehát róla felesleges beszélni. Saviola ugye meg keretbe is csak ritkán kerül, úgyhogy nincs miről beszélni.

"Pipo mio szerencséje, hogy olasznak született, sehol máshol nem lett volna első ligás játékos." - Ez nem kérdés. Mondjuk olaszhonban nem egy olyan játékos van, akit túlsztárolnak, a legközelebbi példa tegnap vágott is egy gólt. Del Piero sztem a juvén kívül nem sok csapatban futott volna be ilyen karriert, nem hiába nem akart ő eligazolni.

Count Adyn 2008.10.22. 11:34:20

Azért srácok kapjatok már az agyatokhoz, elég kevesen csinálták meg azt amit egy Inzaghni, egy Del Piero meg senki lett volna a Juve nélkül hát persze:DDDD HA apátok fél lábbal születik, meg nem tudott volna seggberugni titeket:D

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 11:38:04

Azért Del Piero azért lehet most is az, aki, mert a Juvéban (rövidebb periódusokat leszámítva) folyamatosan játéklehetőséget kapott mindig, akkor is, ha szarul ment neki. Ezt máshol nem kapta volna meg.

giacinto 2008.10.22. 11:43:38

"Del Piero sztem a juvén kívül nem sok csapatban futott volna be ilyen karriert, nem hiába nem akart ő eligazolni."

Ő az olasz foci Illés Bélája. :) ő sem mert soha külföldre menni, itthon meg királykodott.

probinho10 2008.10.22. 11:43:42

Pontosan, ahogy mexicola mondja. Folyamatosan játszatták, szentségtörés a nagy Alét a padra tenni, csakúgy, mint Raúlt. Igaz Raúl korábban úgy kente, ahogy csak kevesen, de az elmúlt 4 évben gyakorlatilag 0 teljesítménnyel is ott van a kezdőben. Múltkor suszter nem nevezte a kezdőbe, ki is kezdte a sajtó, illetve Calderónék is rögtön rászálltak, hogy mégis, hogy képzeli...

Inzaghi meg. ugyanmár, sokszor úgy kell neki szólni, hogy gólt lőtt. Vicc kategória

Hispan07 2008.10.22. 12:07:06

Pippo igazi nagyságát az mutatja, hogy milyen pitiáner módon kezelitek le őt :)

Lohengrin, sztem az olaszoknak is elég nagy szerencséje hogy oda született :) de igazad van azért: egy belevaló magyar szaki alatt tuti nem fejlődött volna világbajnok, BL győztes csatárrá, aki Milan és Juve szintű kiscsapatokban alibizgethette végig a pályáját :)

Nűnűből meg a próféta szólt, mikor kinyilatkoztatta, hogy a gólok szépsége alapján osszunk aranylabdát :) rögtön javasolnám Tokody Tibikét, mai napig megkönnyezem, milyen szép kapásgólt lőtt ...a saját csapatának. de azért nagyon szép volt, nem? :)

andree 2008.10.22. 12:09:22

Srácok! Ti néztek focit? Raulnak 4 éven belül legalább 2 baromi jó idénye volt. Előtte volt egy rakás szar egy ideig, de tényleg nem kéne bántani szegényt az utóbbi pár évért. Tegnap jó volt a Real. Robben és Sneijder remekül mozgatta szét a Juve védelmét. Egyszerűen nem tudták berugni a másodikat hál' Istennek. A betömörülő Juve-t semmilyen csatárral nem fogják ziccerre játszani, ha a védők nem hibáznak. (Mint ahogy Mellberg és Molinaro tette ezt a gólnál) Olyan, hogy "osztogató középpályás" szerintem kevés nagyobb csapatban van. (Gondolom itt a középen lézengő, száját húzogató zseniről van szó) Alex épp eleget padozott Capellonál és akkor is tíz körül rugott a rendelkezésére álló negyedórák alatt. SAF egyik kedvenc játékosa, pedig ő elég válogatós típus.

Hispan07 2008.10.22. 12:10:37

probinho, el tudom képzelni, milyen széles vigyorral ültél, mikor Pippo épp a te csapatod ellen bénázott be egy röhejes gólt :)

Hispan07 2008.10.22. 12:12:31

ja és ha már itt tartunk: akkor ugye Rooney is szerencsés, hogy angolnak született, mert bárhol máshol a világon elvitték volna a cirkuszba shrek-imitátornak? :)

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 12:17:54

SAF biztosan azért szereti ADP-t, mert végre valaki, akinek ugyanaz a keresztneve és tud focizni - nyilván Torghelle a másik kedvenc játékosa:)))

probinho10 2008.10.22. 12:18:11

Nana, Rooney azért kurva jó. Bár lehet, hogy az Evertonos múltja miatt a szívem mondatja ezt velem, de akkoris. Az megint más kérdés, hogy ezzel a stílussal nem hiszem, hogy mondjuk Spanyolországban megélne. Nézd meg Anrit. Arsenalban és Angliában Isten volt, barcában és spanyolhonban meg micsinál. Saját magát járatja le.

United82 2008.10.22. 12:18:30

tudom nem BL hír, de Bex a Milané januártól! (fél évre kölcsönbe)
www.skysports.com/story/0,19528,11854_4369371,00.html

Walmer 2008.10.22. 12:24:06

"Az orosz fociban viszont óriási potenciál van és persze nagy vonalúan elfelejtkezel a CSSZKA 2005-ös UEFA sikeréről. A véleményed alapján úgy tűnik, hogy nem láttál egy Zenit Bl-meccset sem az idén. Én viszont láttam a Real elleni második félidőt és a BATE elleni egész meccset, mindkettőn remekül játszottak és ziccerek garmadáját puskázták el. Legalább akkora pechjük van, mint amekkora mázlijuk volt a törököknek az EB-n. Ami tavaly bement, az most mindig kifele jön. Szerintem simán nyernek Fehéroroszországban és az is benne van a pakliban, hogy a Juvét megtréfálják otthon vagy Madridot idegenben. Valószínűleg az utóbbi kettő nem jön nekik egyszerre össze, így rámehetnek az UEFA címvédésre, hacsak nem kapkodják őket szét a télen. Ja és az orosz válogatott a svédek ellen is egész pofás focit játszott. A spanyolok meg az olaszokon kívül mindenkit kitömhettek volna az EB-n a játékképe alapján, az oroszok ellen meg is tették kétszer. "

Popp, a CSZKA-t szándékosan nem írtam, mert fullig volt töltve brazillal, orosz mutatóban sem nagyon volt a kezdőben.
A sok kihagyott Zenit helyzetről való mondataid meg is állnák a helyüket, ha nem a fehérorosz bajnok ellen tudtak volna csak egy gólt rúgni. Ez a fehérorosz bajnok, ami topfutballban olyan, mintha anno Isaszegit beküldték volna Felix Savon ellen. Egy ilyen csapatot ki kell ütni (értsd legyőzni) és kész.
Az orosz válogatott. Sima 3-as a selejtezőkön egy Mcbohóc által vezényelt harmatgyenge angol válogatottól, vereség izraelben, izmos 1-0 Andorra ellen. Aztán egy jó meccs Hollandiával és mindenki Arsavin, Pavljucsenko, stb. lábai előtt hever...
A Fener azért verte meg a Chelseat Isztambulban, mert 1. szerencséje volt, 2. a Chelsea szarul játszott, 3. le se szarták a meccset( ti. a Chelsea)

calcio_di_rigore 2008.10.22. 12:44:13

Del Pierónak miért is kellett volna bárhova is eligazolnia? Hülyék vagytok? Nem a Bőcsben játszik.

mickeyknox 2008.10.22. 13:14:17

bizony, alex helyében én is jól eligazoltam volna, mondjuk a tottenham-be, vagy nem is, inkább az atleticoba! :D
ne hülyéskedjetek már....

szbszig 2008.10.22. 13:16:22

Szegény románokat megrövidítettétek egy góllal. Azért a 3-5-ös végeredmény még nem olyan sok, hogy arra lehessen fogni, hogy nem győztétek a találatokat összeszámolni. :P

Amúgy többek között ezt a meccset streameltem, és roppant büszke voltam magamra, hogy megtaláltam a forduló leggólgazdagabb meccsét. Egészen addig, amíg meg nem láttam, hogy mi művelt a Villarreal és az Aalborg... :D

Ja, és Zaza kapust nem szidni, mert az első két meccsen igen jó formában védett, amennyire emlékszem. ;)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 13:21:31

Walmer, a Juventus sem verte meg a BATE-t, őket is kétszer, láttam, egyáltalán nem rossz csapat - ide nekünk egy ilyet! Egyébként, ha a Zenit csak a helyzetei felét berúgja, akkor megvan a nagy különbség, ahogy a Real elleni meccs is.

Ha nem vagy hajlandó figyelni az érveimre csak magadét szajkózod és csak a hollandok és a spanyolok elleni EB meccsüket láttad, akkor szívesen leírom még egyszer, hogy helyenként már a görögök ellen is jól játszottak, a svédek pedig egy szót se szólhattak volna, ha kapnak egy hatost tőlük. Egyébként megint nagyvonalú vagy, amikor direkt nem említed, hogy Moszkvában meg ők verték el Mcbohócékat, mint dér a határt. Anyjukov, Zirjanov, Gyenyiszov, Pogrebnyak, Arsavin és Zsirkov olyan klasszisok akikkel öt-tíz évig repülhet a szbornaja, utóbbi szerintem a világ egyik legjobbja a posztján. Egyébként a Német-Oroszon kapusuknak, Adlernek köszönhették a friccek a győzelmüket.

Amiért még nincsenek világ legjobbjai között az oroszok, az a Stécé által is említett ergya kapu előtti koncentráció.

drani 2008.10.22. 13:26:39

Én nem is értem, hogy Inzaghival mi baja lehet valakinek. Neki csak a góllövés a dolga. Azt meg jól csinálja. Manapság nem a szépség számít.

drani 2008.10.22. 13:29:38

Del Pierohoz: a tegnapihoz hasonló góljai és megmozdulásai tartják a kezdőben, mert a szurkolóknak (és szerintem az edzőknek is) nem csak a meccs/gól arány számít

Alexxxx 2008.10.22. 13:29:51

"...hogy ezúttal nem egyhatvanas japók között kellett dominálni."Ű
ez hiányzott már nagyon. meg a Juve győzelem.
Köszi :)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.10.22. 13:32:46

a német-oroszon Adler magasan a legjobb osztályzatot kapta. Ha az oroszoknak lenne egy Villa hatékonyságú csatáruk, akkor az egyik legjobb csapat lennének Európában.

Lohengrin 2008.10.22. 13:37:58

osztogató középpályás - elég rusztikus megfogalmazás nem tagadom, nem csoda, hogy el is helyezett már valaki a megye 3-ban. Ha végigolvasta volna figyelmesen amit írtam akkor megérti, hogy olyan játékosra gondolok aki lát a pályán és oda rugja a bőrt ahová szeretné, példának hoztam fel Iniesta-t, Xavi-t, Xavi Alonso-t, Da Villa-t és Fabregast, hogy csak a spanyolokat említsem. Ha akarsz egy nem spanyolt akkor Seedorf. Tudod, a forintos labdák amik gólkirályá tehetnék Nistelrooyt.
A hisztizés nem feltétlenül követelmény, különlegesen zseniális egyedek esetén megengedett és jót tesz a bulvársajtó eladásnak.
Ezt jelenleg Van der Vaart-tól várják el, de tegnap erre nem volt képes, még hisztizni sem. Lehet csak rossz napja volt, de nem elég rossz.
Inzaghi eredményeit mindenki elismeri, viszont a Ligaban, a PL-ben vagy a Bundasban nagyon legyalulták volna. Az olasz focistilus-játékvezetés tette lehetővé, hogy kitartásával és lelkesedésével szerény képességei ellenére a csúcsra jusson. A Milanban és a Juvéban nem kis nevek rugdosták rá a labdát. Minkét ugye csapat arról híres, hogy legutobbi sikereinek a zálloga a feltartozhatatlan csatársor volt. Pipoval az éllen.
Bár emberileg összehasonlithatatlan, de megemlíteném, hogy Análka is sokhelyen megfordult és nyert egy-két kupácskát, de senki nem fogja megsiratni, ha visszavonul. Jó időben jó helyen.
Nagyon hosszú listát össze lehetne rakni középszerű játékosokból akik nagy csapatokban játszottak és kupákat nyertek. Ambrosini hány labdát szerzet és hányszor adott be középre? Mégsem követel neki senki aranyvödrőt a vízhordáshoz.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 13:48:50

Alex és Pippo Mio témában jön a frankó, mert itt jó páran el vagytok tévelyedve, de durván.

1. Alex Del Piero és Pippo Inzaghi világbajnokok és ezt vagy 15 brazilon, néhány francián, és 23 olaszon kívül egyetlen aktív játékos sem mondhatja el magáról! (Mind a ketten rúgtak gólt a vébén)

2. Mind a ketten Bl-győztesek és sokszoros olasz bajnokok. Azt meg még kevesebb játékos mondhatja el magáról, hogy világbajnok is meg Bl-győztes és olasz bajnok is egyben.

3. Kevés olyan csatár van a futball történelemben, amelyik duplával döntött el egy Bl-döntőt, Inzaghi ilyen. Még akkor is ha nem sok szólót mutatott be életében és talán ha 10 gólt lőtt az ötösön kívülről egész pályafutása során.

4. Alex Del Piero, ha jól emlékszem, a '95-96-os szezonban tűnt föl, vagy talán egy évvel korábban. Tehát tizenhárom éve nyomja ugyanannál a klubnál (olyan elképzelhetetlen, hogy szereti?), ebbe belefért két-három hosszabb sérülés, és az egyik után az a két év is, míg újra magára talált. A tavalyi húsz fölötti Serie A -s találata és gólkirályi címe, valamint a tegnapi bombagólja pedig önmagáért beszél. Tehát lehet, hogy Juventuson kívül máshol nem futott volna be ehhez fogható karriert, de az is tutti, hogy Juve jóval kevesebb lenne nélküle.

Szóval ajánlatos jóval nagyobb respekttel beszélni két több mint tíz éves, óriási sikerekkel teli pályafutásról.

wendriner úr 2008.10.22. 13:54:27

T-kabel digi csomagjaban (ami kb 800 FT/ho-val dragabb) benne csucsul a Viasat 6 meg az ES 2 is. fanatikoknak gondolom ennyit meger a premier liga+BL paros.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 13:56:36

Inzaghinak kb annyi köze volt a BL-döntős duplájához, mint nekem:)))

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 13:57:18

(Egyébként én sosem fikáztam őt, szerintem nem rossz csatár)

drani 2008.10.22. 13:59:55

lohengrin,
ja, könnyű pipponak, hogy sztárcsapatokban játszott, ahol a sztárok mindig rárúgták a labdát, és a szar olasz védők osztották évekig. :)
a nemzetközi kupákban miért nem 'gyalulták le' ha olyan szarevő?

szerény képességek? elképesztő vagy.

(ki nem szarja le anelkát)

drani 2008.10.22. 14:04:41

ha egyszer bepattan rólad a labda, az véletlen
ha tízszer, az mák
ha százszor, az tudás

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 14:05:09

mexicola, azért ott kellett lennie és ő pályafutása alatt elég sokszor ott volt! Én se mondom, hogy egy technikai zseni, de azt sem, hogy Usian Bolt kihívója lehetne, de a kaput, azt nagyon érzi.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 14:05:46

Nah, a tízes nagyságrend az rendben is van Pippónál:)

Hispan07 2008.10.22. 14:10:39

halkan jegyezném meg: ambrosini nem egy világklasszis, de szerintem még a top csapatok között is kevés olyan van, amelyik azt mondaná, hogy kösz, ide aztán tuti nem kell. neki nem a csillogás a szerepköre, és nem hiszem, hogy a pl milanban tényleg csupa középszerű protekciós csücsülne.

anelkát előhozni meg tényleg nem semmi. a féllábú pippo vagy alex pozsgás kis seggét se lehelgethetné be, nem hogy még csókot is nyomjon rá...

Lohengrin 2008.10.22. 14:11:07

Alex foci zseni, Pipo pedig zseniális sportember. Mindkettőnek óriási reszpekt. Az Alex féléknek adják az aranylabdát és mindenféle évjátékosa címet, mert az a focizseniknek jár . Pipo kapja a példakép dijat a szurkolók év játékosa dijat stb. Mindkettőnek helye van az olasz foci díszcsarnokában.
Amügy pl. Zambrotta és Panucci is elmondhat magáról sokmindent mégsem követelt nekik aranylabdát soha senki. A fennt említett, ennél sokkal szürkébb, Ambrosini is fel tud mutatni egy pár eredményt. Ha Pipo nem csatár lenne akkor nem lenne beszédtéma. Mondjuk fura lenne, ha mindenki arról beszélne, hogy Pipo megint a púpjával szerelt és köldökkel adott gólpaszt. :)

Azazello007 2008.10.22. 14:13:46

Látom az RvN-kommentből Pippo-botrány lett, de azért hozzátenném, hogy Van Nistelrooy amellett, hogy zseniális befejező csatár, azért technikailag jóval képzettebb mint Inzaghi -- aki viszont szintén fantasztikusan gólérzékeny, annak ellenére, hogy életemben nem láttam egy sikeres visszahúzós cselt végrehajtani.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 14:13:59

"A Milanban és a Juvéban nem kis nevek rugdosták rá a labdát." - lehet, de egyetlen gólkirályi címét az Atalantában hozta össze, ezért kerülhetett a Juvéba.

Walmer 2008.10.22. 14:18:18

popp, helyenként a görögök ellen? Ne röhögtess már. Azért a görögök nem egy topcsapat. Az angolokat nyilván nem verték el, mint jég a határt, láttam a meccs összefoglalóját, ha Rooney nem csinálja a büntetőt, nincs eb részvétel. A svédek elleni "ha ez meg az, akkor 6-os az nem érv (illetve az sem érv). Az, hogy a Juve nem verte meg a Bate-t mit kezdjek? Egy klasszis csapatnak nem a Bate az ellenfele. Az ide nekünk a Batét, megint nem tudom hogy jön ide, mert lassan már a Bundesliga 2, vagy a Championship is jöhetne.
Az oroszok rettentően túlértékeltek. Ezt továbbra is tartom. Valszeg azért, mert az utóbbi 10 évben nem volt focijuk, tavaly meg nyertek egy UEFA-t szép támadófocival, az eb-n meg verték a hollandokat hosszabbításben szép gólokkal. Azóta hájpolják őket.

Lohengrin 2008.10.22. 14:18:53

Análka csak azért merült fel, mert ugye ő is nyert egy két kupát, játszott itt ott és lőtt fontos gólokat mégsem merül fel senkiben, hogy lovaggá üsse.
Aranylabdát annak adnak aki zseniális tudásával döntően befolyásolta csapata teljesítményét.
Megint szentségtörésre készülök: nem Pipon állt vagy bukott a BL siker vagy a VB, de még a Scudetto sem.
Képzeld el a Milánt Pipo nélkül...megvan? Most képzeld el a Reál-t Nistelrooy nélkül. Látod a különbséget?

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 14:24:24

Walmer,
1) azért az oroszok nem csak egy UEFA kupát nyertek az utóbbi években.
2) ki mondta, hogy a Juve klasszis csapat?:)))

drdugo 2008.10.22. 14:28:03

Inzaghi és Del Piero valóban megérdemelne egy életmű-aranylasztit. De Totti, vagy Maldini is (meg még sorolhatnánk).
Sajnos Pippo zsenijét nem mindenki érti és értékeli : D

Mellesleg Welcome Becks! :o))

giacinto 2008.10.22. 14:29:27

mondjuk a VB-hez nem sok köze volt egyiknek sem.

giacinto 2008.10.22. 14:30:28

meg ugy összességében, a nagy tornákon sohasem brilliroztak, sem EB-ken, sem VB-ken.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 14:38:02

Walmer , a görögök voltak az európai bajnoki cím védői, ők jutottak ki legmagabiztosabban az EB-re, ráadásul a mai napig nagyon nehéz megverni őket bárkinek. És azért egy év alatt egy UEFA kupa győzelem a Marseille-t, a spanyol második Villéarealt búcsúztatva, a Leverkusent és a Bayernt megalázva, valamint egy EB-bronz, a címvédőt, a világversenyre bérlettel járó svédeket és az addigra már fő-favoritként emlegetett hollandokat lefocizva azért okot adhat némi respektre. És semmiképp nem hasonlítható a törökök utolsó percekben bemákolt gólokkal kiharcolt elődöntőjéhez. A európai szuperkupa döntőről meg csak annyit, hogy Sir Alkesz előzetes nyilatkozatai, meg a feje a mérkőzés közben nem azt jelezték, hogy ezt egy sörmeccsnek tekintenék Manchesterben.

De jó a technikád, az oroszok kudarcait fölnagyítod, a sikereiket meg bagatelizálod.Ja és ha már a CSSZkA győzelme nem orosz győzelem, akkor az annál CSZKA-nál kevesebb angollal fölálló MU Bl sikere kié?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.10.22. 14:40:38

ha az olaszok nyernek valamit, akkor az a két középhátvéd meg a kapus érdeme főként.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 14:46:00

giacinto, némi közük mégis volt a vébé győzelemhez mind a ketten vágtak egy-egy gólt ráadásul egy-egy ki-ki meccsen. Az utolsó csoportmeccsen még ki is hullhattak volna az olaszok, ráadásul a Nedveddel, Rosickivel, Poborskyval felálló izmos cseh csapat ellen játszottak, ennek meccsnek lőtte a második gólját Pippo, amellyel végleg lezárta témát. Ráadásul talán ezen az egy meccsen játszott csak, úgyhogy így ez sem kevés. Alex meg az elődöntő hosszabbítását zárta le végleg egy gyönyörű támadás végén és a döntőben egy tizenegyest szintén bevarrt. Egyébként '98-as vébé csoportmeccsein elég jól játszott Del Piero.

Azazello007 2008.10.22. 14:46:02

"Képzeld el a Milánt Pipo nélkül...megvan? Most képzeld el a Reál-t Nistelrooy nélkül. Látod a különbséget?" - pontosan.

Ráadásul RvN MINDENHOL gólkirály lett legalább egyszer, három teljesen különböző stílusú bajnokságban, ezért is mondom mindig, hogy nem csak korunk, hanem MINDEN IDŐK egyik legjobb befejező csatára.

drdugo: Totti és az életműdíj? Hehehehehe.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 14:50:14

pancho, ordas közhely, de nem ártana mögé nézned ;-). És ha jól emlékszem Paolo Rossi is kapus volt, akár Pirlo vagy Gattuso. Ha meg azt mondom, hogy tizenegy gólon kilencen osztoznak, az a csapat erejét mutatja.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 14:54:29

"drdugo: Totti és az életműdíj? Hehehehehe." - pedig megérdemelné, de nagyon, aki ezen képes röhögni, az túl kevés Roma meccset látott az elmúlt tíz évben.

Azazello007 2008.10.22. 15:01:15

popp: én nem akarok veled vitázni, Roma-ügyben jóval kompetensebb vagy itt szinte mindenkinél -- mellette pedig iszonyúan elfogult is. Elismerem, szép dolog a klubhűség, és remek játékos, de úgy hiszem, ha 30 év múlva visszagondolok a fiatalságomra, minimum 50 focista neve fog előbb eszembe jutni ebből a korszakból.

Totti az egyik, soha be nem teljesült ígéret. Lehet, hogy önhibáján kívül.

Azazello007 2008.10.22. 15:02:05

Viszont tapos és köp, amit kifejezetten szeretek.:-)

drdugo 2008.10.22. 15:02:33

Totti már önmagában azért szobrot érdemel, hogy egy csapatnál húzza le az egész karrierjét.
Pedig sokszor mehetett volna nagyobb csapatokba, nagyobb pénzért.
Az ilyen játékosokat tartom legtöbbre.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.22. 15:05:16

Túl sokat nem vártam a Juve-Realtól, de szerintem remek meccs volt. A Madrid adott ötven perc előnyt az ellenfelének, és ez soknak bizonyult. Hihetetlen különben, hogy erőnlétileg mennyire le lettek focizva a pályáról az olaszok. Schuster igazi "német csapatot" csinált a Realból. Szemernyi kételyem sincs, hogy tovább fognak jutni Raúlék.

A többi meccshez: Aragonés, úgy látszik, nagyon rossz választás volt a Fenernél. A válogatottnál inkább pedagógiai feladata volt, hogy kezelje a keret 22 zsenijét, itt viszont csapatot kellene kovácsolnia, e téren azonban még igazán nem sokat bizonyított.

A Villarreal megmutatta, mi történik, amikor egy spanyol élcsapat ellen az ellenfél nem áll be eszelősen védekezni.

Azazello007 2008.10.22. 15:10:37

drdugo: igen, Totti szobrot érdemel a Roma klubháza előtt vagy a stadion előtt vagy mittudomén. Totti A ROMA LEGENDÁJA, ebben a minőségében nem is kételkedem, nincs annál szimpatikusabb, mint amikor valaki hűséges a klubjához.

De azért mondjuk Maldinivel összehasonlítani kissé sántít: nézzük az eredményeiket...bizony, sokat számít az is, hogy ki MELYIK KLUBHOZ hűséges. Ez szerencse kérdése is lehet, de Totti pont azért nem fog soha nagy nemzetközi elismerésben részesülni, mert egész egyszerűen klubszinten nincsenek nagy nemzetközi eredményei. Remélem, érthető, mit akarok mondani.

keg 2008.10.22. 15:11:20

Legalább az egyik összejött. (Steaua – Lyon 2-5)
Az NST-nek meg sajnos nem: 3-5 volt a vége félidőben 3-2. Ja és az Index-nek szólna valaki, hogy a Steaua mestere véletlenül nem Victor Piţurcă, hanem Marius Lăcătuş.Előbbi a román válogatott szövetségi kapitánya, nem keverendő össze a kettő, bár tény 1986-ban mindkettő tagja volt a BEK győztes csapatnak. Tényleg nem kákán csomót keresésből, jóindulatból mondom. :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.10.22. 15:13:39

Nem igaz, 8/7 összejött :)

Köszi, az elírás mindenesetre javítva.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.22. 15:17:43

Azazello, nekem talán Totti lesz az első, aki eszembe jut, nyilván mert elfogult vagyok. Egyébként annyiból igazad van, hogy Totti pályafutása nagy részében nem volt szem előtt, de azért összekapart egy aranycipőt és néhány év játékosa díjat Olaszországban. Talán ha elment volna a Madridhoz, vagy a Milanhoz, mikor hívták, de akkor nem ő lenne Il Capitano, a farkas-falka vezére. Egyébként egyszer azt nyilatkozta , hogy többet ér - és neki főleg - egy Scudetto a Romával, mint öt a Milannal vagy a Juvéval és ebben is van valami. Mert anyagilag csak a nyolcvanas évek- és a Sensi-éra elején konkurálhattunk ezekkel a csapatokkal. Ezekben az időszakokban el is csíptünk egy-egy bajnoki címet.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 15:36:54

popp,

"Egyébként '98-as vébé csoportmeccsein elég jól játszott Del Piero."

Én úgy emlékszem, hogy nem igazán ment neki, mert sérülésből tért vissza, viszont Robby Baggio elég faszán nyomta.

bög 2008.10.22. 15:40:38

kevés nálam ádázabb ellensége van az olasz focinak (a juventust meg pláne utálom), de del piero még szerintem is zseni, pippo meg egy kurva jó csatár, egy überhatékony gólgép. Nistelrooy azért jobb.

Mr.AT 2008.10.22. 15:46:43

Halk és szerény köhintéssel megjegyezném a háttérben mindazoknak, akik Del Piero-ra tesznek megjegyzéseket, hogy az egyik legsportszerűbb, s zsenialitásához képest legszerényebb sportemberét kritizálják, aki gyakorlatilag minden címet megnyert, amit labdarúgó megnyerhet.

Lassan másfél évtizede a világ labdarúgásának meghatározó alakja, az egyik legnagyobb klubjának csapatkapitánya és élő legendája, s ezzel együtt is olyan végtelen alázattal és szerénységgel teszi a dolgát, amiről az itt kommentelők közül is sokan példát vehetnének.

Lohengrin 2008.10.22. 16:51:32

popp és a többi farkasfióka kérlek ellemezzétek Il Capitano sportemberi viselkedését a pályán és viszonyát a mindenkori csapattársaival. Nem csoda, hogy nem vitte többre, sőt az sem csoda, hogy a csapata se vitte sokra.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.10.22. 16:54:40

miért kell azt gondolni, hogy aki a Romának szurkol,
az Totti miatt teszi???

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.22. 17:09:30

pote,
azért, mert 2000 óta ugrásszerűen megnőtt a Roma-szurkolók száma, és Tottin kívül nem nagyon történt értelmes dolog ebben az időszakban...:)

hófehérke (törölt) 2008.10.22. 17:25:28

mexicola,
én ma azért drukkolok a Romának, mert nem bírom a Chelsea-t.

mann 2008.10.22. 18:12:33

SAF az Szir Alkesz, de taposós Totti a legeslegeslegeslegeslegnagyobb király... hát nem vagy semmi....

brassmonkey24 2008.10.22. 18:34:11

Real Madrid borzasztó felállásban játszott,3 csatár és szervező középpályás?vicc felálló védelembe szembe,itt max csak gyors szélsőkkel érhettek volna valamit,pl robben drethe,sneijder és gago középpálya és 2 csattárral több esélye lett volna,ez Real Madrid idén sem fog BL-t nyerni

ZenZo 2008.10.22. 18:35:12

én meg - amelett, hogy nem szeretném offal szétbuzerálni a ADP, Totti, RvN vitát - a Chelseaért szorítok, és nem azért, mert nem bírnám a rómát. Tudom, nehéz kérdés, de mint szurkert még mindig érdekel, hófehérke, mexicola: miért nem bírjátok a Chelsea-t?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.10.22. 18:39:28

Totti:
Azt hiszem, hogy világbajnokságot is nyert. Jól emlékszem?

_alerob 2008.10.22. 18:54:43

Del Pierot kritizálni? pff... mint ember, mint sportoló az élen van. Kevés ilyen ember van, akinek ilyen a lövőtechnikája, és mégkevesebb aki ennyi év után nem tünik el a közztudatból. Ja mellesleg Del Piero minek ment volna el? A Juve neki mindig kihvás volt. A Juventus a világ eggyik legnagyobb klubbja, semmi oka nincs másmerre menni. JAH, hogy a MU-nál, a Barcánál és a Milannál is meg még ki tudja hol téma volt? hmm...
Pipponak a játékstílusát lehet nem szeretni, de, hogy az eggyik legjobb gólátlagú csatár ő, az szintebiztos. És talán tavaly (is) sokat köszönhetett nek ia Milan.
Az eredményeket és az igazi klasszisokat kevesen veszik észre vagy kevesen értékelik.. aki a reklámokban szerepel, vagy akik "menők" azok a jók.

Utálom ha az olasz fociról elfogultan beszélnek. Sokan csak elvből utálják, merek fogadni a kritizálók fele egy igazi Olasz meccset nem néztt végig. Utálja vki, már másnak is kell. Mert ez a trendi. Szeressük a spanyolokat mert most ők jók, meg a portugálokat mert ők menők... érdekes a brazil drukkerek száma észrevételem szerint megcsappant.

Del Piero, Nistelrooy, Raul, Ronaldo(9), Roberto Carlos, Scholes, Henry és még rengeteg névvel folytathatnám... Ezek a zsenik. A többiek még csak azokká válhatnak. Kár, hogy Alex nem kapott aranylasztit....megérdemelte volna. És elég szégyen, hogy most se került be a 30 legesélyesbb közé, pedig a tavalyi produkciója... Egyébként Aranylabda szerintem már eldőlt kérdés. Cristiano Ranaldo. Nyert egy BLt a csapatának.

halareaal 2008.10.22. 20:41:09

Inzaghi a közelmúlt focijának egyik legjobb arca:) őt nem kell bántani. egyébként érdekes lenne egy Nistelrooy, Inzaghi csatársor, sztem 6x annyi gólt termelnének, mint mondjuk egy Ibrahimovic-Henry/Totti/akárki kettős, pedig lehet h közben nemis lenne támadójátéka a csapatnak.

egyébként úgy látom, Sneijder elég hamar formába lendült.

halareaal 2008.10.22. 20:44:46

"Tudod, a forintos labdák amik gólkirályá tehetnék Nistelrooyt."

benne pont az a jó, hogy ezek nélkül a labdák nélkül is gólkirály tud lenni (2007). persze nem jönnének rosszul, de amíg a keretben van Sneijder, vdVaart, Guti és De la Red, addig ez a poszt nem nevezhető hiányposztnak a Madridban, egyikük csak hozza magát.

halareaal 2008.10.22. 20:57:12

"a görögök voltak az európai bajnoki cím védői, ők jutottak ki legmagabiztosabban az EB-re, ráadásul a mai napig nagyon nehéz megverni őket bárkinek."
nana, nekünk azért egész könnyen ment:)

egyébként sztem mind2töknek igaza van vhol, az orosz foci úgy általában kicsit túl lett értékelve, talán a Zenittel az élen, de azért messze nem annyira szarok, mint amennyire Walmer beállítja őket. a Real meccs más volt amúgy, mint a BATE, ott a rengeteg elpuskázott orosz helyzet mellett, nagyságrendileg ugyanannyi madridi is volt, csak az oroszok a gólon kívül szinte mindent a második félidőre időzítettek.

avenger13 2008.10.23. 12:18:37

Az oroszokat mindenki túlértékeli a Zenit uefa győzelme miatt. A Porto bl sikere óta nem ért el semmit nemzetközi szinten. A Zenitnek is volt egy jó éve, de idén a bajnokságban sem nagyon villogtak. Piero zseniális csatár, és nem kell valakinek feltétlenül eligazolnia. Nem igazán értékelhető az a játékos, aki csak egy kicsit több pénzért elmegy a Chelsea-be lsd. Sevchenko (aki szinte mindent elért a Milannal, amit lehetett), ahol semmit nem ér el. egyébként ezért nem szeretem a Chelsea-t mert egy összevásárolt csapat. Tudom mindenki sok játékost vesz, de nem azt csinálja, mint az évezred eleji Real, ésa mostani Chelsea, hogy mindenki kell, akit sztárolnak, tök mindegy menniy játékosom van arra posztra, és így lehet, hogy azon megya vita év elején, hogy Ballack játszon vagy ne játszon a Bl.be, mert hát vannak szabályok is. Inzaghinak meg az a feladata, hogy "bepattanjon" róla a labda. Nem hiszem, hogy ezt bármelyikünk meg tudta volna csinálni, ennyi éven keresztül. Nem érdemes RVn-hez hasonlítani, mert más csatárok. Igen RVn technikailag többet tud, ez igaz. De ezt nagyon sokan elmondhatják magukról. Azt kevésbé, hogy ennyi gólt rúgtak, mert Inzaghi nem 10et, és ennyi mindent megnyertek. Én sem vagyok olasz foci rajongó, de őket mindig is értékeltem, leszámítva Pippo lesgóljait.

avenger13 2008.10.23. 12:22:07

A Bayern meg lenyomta a Fiorentinat és ne mxeltek, annak ellenére, hogy én is valami hasonlót vártam. Ha a bayern védelem feljavul, akkor klinsmann maradhat a helyén, mert a támadások, ebben az idényben még nem voltak ennyire a helyükön. Sikerült szép gólokat is lőni, Schweinsteiger és Zé is elég rendesen eltalálta a kaput, de Klose kiugratáás (igaz sztem les volt, a játékvezető később Toni gőljánál egyenlített) is már-már játéknak tűnt. Klinsmann még a végén normális rendes játékot játszó csapatot rak össze, ami újra nemzetközi szinten is eredményesen játszhat. Idén szerintem csoda lesz a 8 közé kerülés ha sikerül, de jövőre talán már jobban megy

Walmer 2008.10.23. 14:15:53

Jajj, popp, hagyjuk már a görögöket. Erejüket jelzi, hogy Európa bajnokként a VB-re se jutottak ki, mint ahogy az is, hogy címvédőként egy gólt voltak képesek lőni a mostani eb-n. A portugáliai győzelmük ellenére senki nem gondolja, hogy ők lennének Eu. egyik legjobb csapata.
Az, hogy SAF mit mondott a superkupa előtt, mit bizonyít? Azt nyilván nem mondja, hogy "leszarjuk ám a döntőt." Ha láttad a meccset, akkor biztos észrevetted a "hatalmas" győzni akarást is Rooneyékon.
A svédek valóban jó csapat, de nem többek szorgos iparosoknál, akiket legyőzni azért egy komoly válogatottnak nem megoldhatatlan feladat.
Az, hogy a MU-ban mennyi angol játszik, nem tudom mennyire tartozik ide. Jó próbálkozás, hogy elvidd a vitát egy ilyen irányba, de ez most nem fog menni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.23. 17:59:05

"egyébként sztem mind2töknek igaza van vhol, az orosz foci úgy általában kicsit túl lett értékelve, talán a Zenittel az élen, de azért messze nem annyira szarok, mint amennyire Walmer beállítja őket." (halareaal)

Én ehhez a véleményhez csatlakozom.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.23. 18:27:31

"svédek valóban jó csapat, de nem többek szorgos iparosoknál, akiket legyőzni azért egy komoly válogatottnak nem megoldhatatlan feladat." - akkor most komoly csapatnak nevezted az oroszokat ;-), egyetértek!

Walmer 2008.10.27. 10:26:20

azok hát. de semmi több

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.27. 12:17:58

Akkor a közös nevező meg van, azok! Hogy több-e, vagy nem az majd kiderül.
süti beállítások módosítása