Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

One Vision, Málta - Magyarország Vb-selejtező

2008.10.16. 02:16 nou san trafford

Gyorsan tegye fel a kezét, aki ilyen estét tervezett! Gólfesztivált sejtettünk a csoportunkban, erre - szinte hihetetlen - csak Sanyink feje villant. Bölcsebbek, okosabbak nem lettünk, de van plusz három pontunk, az ellenfelek meg ott hullajtanak pontokat, ahol nem szégyellik. Nem akarunk számolgatni, nem is akarunk előreszaladni, de na... Tovább után a második félidő élőben és ami mögette van. Videóval.

Lássuk, mi nem valósult meg! A mérkőzést nem láttuk. Szerencsére kivetítőn futottunk neki, ezzel is túlélésre ítélve tévékészülékünket. Másodszor, az este szerkesztőségi "iszogatunk-meccset nézünk"-nek indult, aztán csak ketten próbálunk a semmiről összehozni valamit. Harmadszor pedig, basszameg megfogadtuk nem lehet áthúzás a posztokban.

Mivel csak mozgó stadionképpel tudtuk elképzelni a posztírást, így a Queen 86-os koncertjét tettük be. Freddie Mercury, Népstadion, teltház, Tá-vá-szí-szél-ví-zet-á-raszt, megvan, ugye?

Kezdjük az elmaradt élő közvetítéssel:
8. perc: Fülöp - akit már az elutasított Stoke-ajánlatkor leírtunk, mint az ÁFÁt - végre emberhez passzolt. Bohemian Rhapsody

23. perc: Torghelle fejel, Kind of Magic (assziszt Juhász, 3, azaz három pont a kanadai táblázaton)
Már most felajánlunk valamit (például helyes válasz nélkül tippelhet egy tetszés szerinti PL-fordulóra), annak a magyar válogatott játékosnak, aki lábbal is megzörgeti az ellenfél hálóját

44. perc: Radio Ga Ga Volt kép, nincs kép. Someone still loves you

45. perc: Dárdai után Gera is sárgát érően húzta vissza Mifsudot. Tutti Frutti

Különösebb érdekesség nélkül folyt le az első játékrész. A legnagyobb meglepetésként az szolgált, hogy Dárdai CSAK a 32. percben kapott sárgát az izlandi játékvezetőtől (btw, Izland! Nemnem, nem aktuálpolitika. Nekünk még mindig Kámánbá irodalmi monológja jut eszünkbe). Éreztük, hogy a repülőn nem a Hegylakót kellett volna választaniuk a sztyúárdeszeknek. Palink stoplis helyett Connor McLeod pengéjét csatolta fel. Who Wants To Live Forever

55. perc: I Want To Break Free Torghelle lépett ki a védők között, ám végül kisodródott a pálya széle felé, így a helyzet odalett

57. perc: Pace indult meg a magyar kapu felé, ám távoli lövésébe belelépett Vanczák. We Will Rock You

62. perc: Dzsuzsák Brian May szóló

67. perc: John Deacon nacija rövidebb, mint Schusteré volt a 80-as EB-n (NSZK - Belgium 2-1, holmáshol mint az Olimpicóban). I Want It All

70. perc: Now I'm Here Buzsáky érkezik Dzsudzsák helyett, akinek a nevét már a máltai ovisok is megtanulták helyesen kiejteni.

83. perc: Tartjuk magunkat, mint Dobó Egerben. Nem sztrímelünk. A német meccs pedig nem üti meg FülöpLapci vanmensójának mércéjét. Ha a SportTV a Queen, akkor a máltai kollégák az Opusszal egyenlőek

azon kedves kommentelőink, akik ezt mégis tetszőnek találják és nem bájosan cikinek, azokat kibanneljük

95. perc: Under Pressure Mindenki a mi tizenhatosunkon belül, azt beszélik.

Lefújta az izlandi tesó. We Are The Champions
A hármas sípszó után Mifsud (ezt tízből kilencszer miszfúdnak ejtjük, tízből nyolcszor Misfudnak írjuk) próbált igen agresszíven mezt cserélni Fülöppel. Nem vitás, összekeverte Marcit Palival. Friends Will Be Friends

Nehéz értékelni azt, amit nem láttunk. De mégis. Négy fordulón vagyunk túl. Két meccsen jobbak voltunk, a játék képe alapján nyerhettünk volna, mégis csak egy pontot szereztünk. Kétszer a vártnál halványabban teljesítettünk, hat ponttal lettünk gazdagabbak. Jól van ez így? Miért ne? Hiszen ugyanabban a leosztásban, ugyanazokkal az ellenfelekkel találkoztunk, mint a luzitánok (Portugália - Albánia 0-0, God Save The Queen), mégis több pontunk van. Ne menjünk bele, késő van.

115 komment

Címkék: magyar válogatott válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr91716282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drosiii 2008.10.16. 08:52:52

amikor megkaptuk a jutalomjátékot utána a szerbekkel =)

kroos 2008.10.16. 08:59:06

szferi,tényleg nem.bocs.
Csak furcsa volt hogy hasonlo a véleményünk.Reflexböl irtam.bocs...

kroos 2008.10.16. 09:00:20

Lehetett volna ott mást is kapni nem csak a szerbeket.
Nyil mondta meg Farago az albán meccsen,hogy jobb lett volna ha nem leszünk 2.-ok.
Ennyi erövel el se kellene indulni.

drani 2008.10.16. 09:02:56

a svéd-dán meccs miért nem volt tegnap, miért csak jövő június 6-án lesz?
Fülöp mit keres a kapuban/mikrofonnál?

drosiii 2008.10.16. 09:02:57

nem finn meccsen? amugy ilyen hozzaallassal tenyleg jobb nem elindulni

szferi 2008.10.16. 09:05:22

egyébként a mi szempontunkból sem mindegy, az hogy ettől még nem lesz jobb a csapat, eléggé demagóg szöveg. Hogy mennyire jó a csapat, annak van egy eléggé objektív fokmérője: az eredmények. egy meccs nem számít, ez igaz, de ha pontot/ pontokat szereznénk portugália és a svédek ellen is a mostani hét mellé, az már mutatna valamit.

kroos 2008.10.16. 09:16:12

Jó példa erre a lettek 2004-es szereplése.Igazábol nem lettek jobbak,de kitört az országukban egyfajta fociláz,és megnehezitették pár csapat dolgát.
Én erre se mondanám hogy ,,mindegy".

MAti 2008.10.16. 09:36:25

Akárhogy is nézzük, hosszú évek után először vagyok elégedett a válogatottal.

Sosem vártam tőlük a brazilokra vagy portugálokra emlékeztető futballt, vagy mondjuk az MU gyorsaságát és eredményességét...
És marhára nem érdekelt, hogy az aktuális szöv.kap. az újabb zakó ellenére "bíztató jeleket látott", meg "elégedett volt a látottakkal", a "fiúk pedig nagyon küzdöttek", stb...

Tökmindegy, milyen játékkal, de a magunktól még azért elvárható (ez persze nem sok) _eredményeket_ hozzuk, az elég - és csak ez számít.
Most ez a 7 pont, ez így rendjén van.
A svédek ellen idegenben papírforma szerint buknunk kellett, a dánok ellen jó volt az X (előre bárki aláírta volna), a két nyerhető meccset meg behúztuk.

Ennyi. Amit kellett, azt megoldottuk - én az elmúlt 15 évből ilyenre nem emlékszem.

drani 2008.10.16. 09:51:09

a maradék 6 meccsen még 7 pontot várok el.

Count Adyn 2008.10.16. 10:14:21

Eddig mindig biztató jelek, meg tetszetős játék mellett kaptunk ki. Mostanában meg szar játékkel nyerünk, lehet ez jobb:))

mickeyknox 2008.10.16. 10:16:29

képfényező:

pontosan így van. ha megverjük a visszavágókon is máltát és albániát, és mondjuk 1 pontot hozunk a többiektől, akkor elégedettek lehetünk. akkor a válogatott megtette a dolgát. természetesen jó lenne, ha többet szereznénk, de az már ráadás.

trey82 2008.10.16. 10:27:11

nem értem mire fel vannak ilyen elvárásai a magyar szurkolók többségének.


legalább egy kicsit ha próbálnák megérteni és látni milyen a focivilág ma és kb. ebben mi pontosan a mi helyzetünk... akkor örülnének ennek az eredménynek (is).

szerintem rendkívül gyökér dolog ez a "nagymellénnyel minden meccsre az aranycsapat eredményeit számokérve majd bármi hiba után a sárga földbe fikázni a magyar focit" hozzáállás, amivel sajnos még mindig túl sok magyar szurkoló rendelkezik.


jó lenne végre leszállni a földre és a dolgokat a helyükön kezelni.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.16. 10:41:59

Azért, hogy Albánia, a meccs nagy részében tíz emberrel leikszelt Portugáliával, csak emeli valamelyest a szombati győzelmünk értékét. A tegnapi meccs első félidejében Bodor gyakorolta bedobásokat, a második félidőben Bodnár, a játékkal nem lehetünk elégedettek, de éppen ezért az eredménnyel annál inkább. Ja, és Juhász Rolinak új barátnője van, a kérlelhetetlen Miss the next Match. Remélem a Málta elleni hazait megoldják nélküle is Vanczákék.

Off: az olasz-montenegrói romanista gólváltást hozott: Aquilani 2 ill. Vucsinics! Reszkess Inter ;-)!

kroos 2008.10.16. 10:44:05

Ritka nagy off volt ez popp,remélem érzed.

stereomono 2008.10.16. 10:53:06

En nem mindig latom, hogy 4-1-4-1 meg, hogy ki lep fel es ki vissza. De. Az osszkep az nagyon brutalisan szar volt, nagyon felhuztam magam, es bocsanatkerest varok Koemantol, minimum. Ezt elpuskazta. Ismerje be. De ne a Meszoly, hanem O.

neeskens 2008.10.16. 10:53:37

Popp!

Én úgy emlékszem Albániába megyünk Juhász nélkül, de lehet tévedek.

füligjimmy77 2008.10.16. 10:53:50

Rombolni már Málta és Albánia is megtanult. Ez egy döntetlenre bárhol elég. Nem hinném, hogy a magyar játékosok jobbak az albánoknál, a máltaiaknál is csak egy leheletnyivel. 6 pont? 6 pont. Lehet még előrelépni, Koeman is kijavítja majd a taktikai hibáit, meglátjuk, mire elég. Idegenben az albánok, és még Málta ellen is nagyon nehéz lesz, a többiekkel szemben esélytelenebb a válogatott. Én még most se várok nagyobb eredményt.

drani 2008.10.16. 11:03:44

igen, sajnos az Albániát hagyja ki Juhász (mondjuk megértem)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.16. 11:21:07

neeskens, nem tévedtél, én viszont annál inkább - Tirana forró lesz Roli nélkül. Most olvastam végig a tegnap esti három dolog hozzászólásokat, a magyar meccsel kapcsolatosakra itt reagálok.

Szóval rizla barátunk, mindig elfelejti, hogy nem csak egy, az ő szívéhez közel álló csapat van pályán, de ott van az ellenfél is. Tegnap azért nem voltunk lendületesek, mert a máltaiak nagyon jól tudták kik a kreatívjaink, hozzájuk közel álltak és ha feléjük ment a labda vagy megelőzték őket és kigórták taccsra - Bodor vagy Boci nagy örömére -, vagy pedig fölrúgták őket. Ugyanezt csináltuk mi Schembrivel és Mifsuddal, ebből alakult ki minden idők legtöbb bedobását hozó vébé-selejtezője. Pozitívum viszont, hogy a kapu előtti légtérben mi vagyunk az urak, Huszti átlagon felüli rúgótechnikája és Juhász meg Torghelle hatásos fejjátéka révén.

poolfanati 2008.10.16. 11:43:00

megvertük albániát és máltát és most mindenki maga alá élvezett??? és már arról beszélünk hogy a portugálokat is megverjük??? azért a 7 pontunknak nagyon örülök:D és igenis elkezdek számolgatni:D

tb 2008.10.16. 11:51:46

stereomono, miért kéne elnézést kérnie Koemannak?
Nem akarom a válogatottat a Chelseahez, a MU-hoz vagy akár az Interhez hasonlítani, de ezeknek a csapatoknak az edzőitől nem egyszer lehet hallani, hogy a egy csapatot az tesz nagycsapattá (többekközött, persze...) ha azokat a meccseket is meg tudják nyerni, amikor szarul játszanak.
Na, még nem tartunk a nagycsapattá vezető úton, de legalább szarul játszva is tudunk nyerni

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.10.16. 12:01:15

Igazat kell adnom rizlának, én sem láttam, hogy marhára szaggattuk volna az istrángot, de nehéz is volt úgy, hogy a felállásunk miatt a védők és a kreatív embereink között volt negyven méter távolság, sosem tudtuk tisztességesen felhozni a labdát.

Ha igen, akkor Huszti vagy Sanyi lépett vissza középen, így viszont elől fogytunk el.

A középpálya közepét simán átadtuk Máltának, mázli, hogy ez is belefért.

poolfanati 2008.10.16. 12:02:03

off
basszus most olvasom hogy torres és babel is sérülten jön vissza... fabregasnak meg betört az orra:D

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.16. 12:18:05

poolfantit tovább offolva. Juan és Baptista is megsérült. Egyébként Juan rendszerint fölépül a válogatott meccsekre, ahol újra megsérül, tököm ki van ezzel!

stereomono 2008.10.16. 12:22:16

tb, Bodorert, az egy-egy elleni parharcok felvallalasanak elmaradasaert es mert nem nyult bele a meccsbe. 90 percen keresztul annak idejen Bicskeinel ivelgetett ennyit a csapat. Szoval egy beismero vallomas felet, hogy ez a system nem fekszik a csapatnak.

balu11 2008.10.16. 12:24:22

JÓ (???) HÍR: www.origo.hu/teve/20081016-lathatoan-is-leadjak-a-maltamagyarorszag-meccset.html

nagyon kiváncsi lennék a Sport2 nézettségi adataira abban az idősávban...

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.16. 12:25:38

stereo,
most szólok, hogy mi nyertük a meccset! Tudom, nem jött át, de Málta-Magyarország 0-1.

"azta" 2008.10.16. 12:34:10

annak idején, amikor még jók voltunk és kijutottunk mexikóba, na akkor is rohadtul szenvedtünk egy akkor (sem) jegyzett csapat ellen. az volt ciprus. igaz, akkor a világ focijához képest tényleg nem álltunk rosszul.

stereomono 2008.10.16. 12:36:44

mexi, de atjott, es nagyon boldog vagyok, csak sokkal tobbet vartam es azt nem kaptam meg. Azt a keveset is csak egy felidoben. En erre a meccsre ugy tkintettem, hogy itt a fiuk majd igazan egymasra talalnak, meg jobban osszekovacsolodnak. Erre uvoltozo, szandekosan fault-olo, onbizalomhianyos de lekezelo jatekosokat lattam. Ne mond, hogy te a mutatott jatek alapjan most nagyon bizakodoan varod az alban meccset tavasszal!

keg 2008.10.16. 12:56:07

Győzelem esetén a legritkább esetben kell a taktikát magyarázni. Jó taktika volt mert nyert a csapat. Ha kikapott volna vagy ikszel a válogatott, akkor jogos a számonkérés. Koeman ráér magyarázkodni tavasszal feltéve, hogy Albánia vagy Málta ellen bukik a csapat, vagy ha utána az esélyesebb csapatok kivétel nélkül legalább 3 góllal nyernek. Amikor a görögök szar játékkal lettek Európa bajnokok, hányan sóhajtottunk fel, bárcsak szar játékkal kijutna egyszer egy világeseményre a magyar válogatott. Lehetőleg még az évszázad első negyedében. Mert úgy 2050-től nekünk már nagyjából mindegy lesz...

neeskens 2008.10.16. 12:56:37

Nono.Én se vagyok elájulva ettől a 7 ponttól, a mutatott játéktól meg főleg nem. Juhász nélkül iszonyatosan nehéz lesz idegenben Albánia ellen. Szerintem ehhez a két győzelemhez ő (nameg a Sanyi) tette hozzá a legtöbbet.

DE: Az a meccs fél év múlva lesz és teljesen más történet. Szóval én úgy érzem, hogy kár annyira előretekinteni.

Ami viszont idetartozik, én értetlenkedtem a legjobban, hogy Bodnár miért játszott az albánok és a dánok ellen balhátvédet. Tegnap úgy láttam, hogy a Boci a jobboldalon sem tudott sokat hozzátenni. A másik Gera, az utóbbi időben szerintem nagyon visszaesett a válogatottban, amit nem értek.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.16. 12:58:33

neeskens,
kevés a 7 pont? Akkor mit szóljanak a Portugálok?:DDD

neeskens 2008.10.16. 13:01:16

Nem, nem kevés. Ezzel elégedett vagyok.Csak arra akartam utalni, hogy azért ez nem akkora csoda, főleg, hogy az erős ellenfelekkel szemben 1 pontunk van.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.16. 13:07:46

"Amikor a görögök szar játékkal lettek Európa bajnokok, hányan sóhajtottunk fel, bárcsak szar játékkal kijutna egyszer egy világeseményre a magyar válogatott. Lehetőleg még az évszázad első negyedében. Mert úgy 2050-től nekünk már nagyjából mindegy lesz..." (keg)

Ott a pont.

Egyébként amellett, hogy az utolsókig bízom a magyar sikerben, édes kárörömmel tölt el az antipatikus portugálok bukdácsolása. Ők (legalábbis most) valahogy képesek megtestesíteni mindazt, ami a latin fociban ellenszenves. Mintha a spanyolok magukhoz szívtak volna a többi dél-európai focinemzettől mindent, amiért a foci szép, és a többi dél-európai országban nem maradt volna semmi, csak az árnyoldal.

keg 2008.10.16. 13:08:27

Basszus csak most hallgattam bele az Opusznak nevezett dalba, alig találtam meg a stop gombot a meglepetéstől. (méghogy lájf íz lájf brrr) Muszáj volt a szemléltetés kedvéért ennyire belegázolni érzékeny idegrendszerű emberek lelkivilágába? :D

kroos 2008.10.16. 13:23:06

www.pixter.hu/video?id=7295
története van azért ennek a 0-0-nak.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.16. 13:32:41

A videóból (többek között) az derül ki, hogy az albánok még emberhátrányban is nyerhettek volna akár Portugáliában.

kroos 2008.10.16. 13:33:59

Meg az is ha mi is egy ilyen kapusteljesitményre leszünk szorulva akkor leszünk szarban...

neeskens 2008.10.16. 13:39:58

Huh, miket úsztak meg az albánok, ugyanakkor több helyzetük volt , mint ellenünk. Mit művelt vajon Queiroz a portugálokkal?

petykooo 2008.10.16. 13:42:28

neeskens:

A portugálok eddíg pont azokat a meccseket játszották le mint mi és nekik 5 pontjuk van...
Eddíg ez így teljesen jó szerintem!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.10.16. 13:44:02

:))) Hogy van az, hogy senkinek nem jut eszébe - vagy csak figyelmetlenül olvastam a komenteket? - az azeri meccs, mikor a vonal elveszett valahol Moszkvában, vagy Bakiban, vagy máshol?

Viszont mindenki megismerte Harangozó Terit :))))

Na? Na?

shinigami 2008.10.16. 13:48:52

neeskens: azt amit annak idejen a reallal

Lencse. 2008.10.16. 13:51:46

mbemba, én említettem a 3dolgos posztnál. :D Bennem a Loksi klip maradt meg: www.youtube.com/watch?v=pcjKsuK9umQ

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.10.16. 14:03:04

Lencse
Engem Harangozó Teri fogott meg, hogy Bakinak kell ejteni a Bakkut. Meg hogy honnan hová kell passzolni a jeleket. A jelek elmennek egy helyi toronyohiz, aztán Moszkvába, aztán, talán, Kijevbe, aztán Pestre, aztán ide nem jön meg.
Jaj, régi szép vitárrobertós idők! :))

sporttárs 2008.10.16. 14:17:51

Az a helyzet, hogy a futball örök törvénye és alapelve szerint (tudniillik a meccset gólra játsszák, a selejtezősorozatokat meg pontokra) jól állunk és nem kell fanyalogni. Ha ehhez a közelebbi s távolabbi múltat hozzávesszük, még annyira se.

Ugyanakkor fene tudja, mennyire vagyunk jók valójában, majd hosszabb távon kiderül, mert csak rossz játékkal meg mázlival azért az egészet nem lehet végignyerni. Szívem szerint mondanám én is, hogy az ilyen mecsceket behúzni, az már egy komoly előrelépés, de eszembe jut, hogy az éppen Málta miatt átkozott Bozsik-csapat előző selejtezőjén nyert Boszniában, egy albánoknál, máltaiaknál biztos nem rosszabb bosnyák csapat ellen, mégpedig imponáló magabiztossággal, úgyhogy vagy akkor se voltunk szarabbak (de, alighanem), vagy pedig mégse egy-egy szenvedős győzelem után kellene azonnal előrelépésről beszélni. Szenvedős, szarjátékos győzelmünk minden sorozatban volt az utóbbi húsz évben.

Én bízom Koemanban, nem kérek semmit számon rajta, valóban nyomasztó tét volt hozni ezt a meccset - ha pedig szakmailag megteszi, ami adott (korlátozott) keretek között, ezzel az állománnyal megtehető, és ennek további pontok lesznek az eredményei, senki nem szólhat egy szót sem.

Egy biztos, önbizalomnak győzelem még nem ártott, ezért lehet jelentősége az utóbbi két meccsnek, kellően magabiztos csapat játszhat tavasszal is. Ha meg sokáig megmarad az esély az első két helyre, és ez plusz terhet jelent...

...arról majd beszéljünk akkor. :))

kroos 2008.10.16. 14:26:35

figyelni kéne petykooo-ra

,,A portugálok eddíg pont azokat a meccseket játszották le mint mi és nekik 5 pontjuk van..."
Ez tény.

neeskens 2008.10.16. 14:31:37

Igazad van Kroos, meg Petykoo-nak is, ezért kérdeztem én, hogy akkor mit művelt Carlos Quieroz, mert ez nem feltétlenül azt jelzi, hogy mi vagyunk az eszetlen nagy királyok, hanem hogy a portugáloknál basztak el nagyon valamit.

Riccio91 2008.10.16. 14:32:59

áthúzások kötelezőek, én többek közt ezt szeretem a blogban. :) kimondjukdemégsemondjukki olyan mátyáskirály-mese módra. volt is ajándék nem is, volt is ruhája, meg nem is

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.16. 15:08:17

kroos 2008.10.16. 14:26:35
figyelni kéne petykooo-ra

,,A portugálok eddíg pont azokat a meccseket játszották le mint mi és nekik 5 pontjuk van..."
Ez tény.


Ezt mi is leírtuk;)

kroos 2008.10.16. 15:13:35

bocs...nem láttam.

vargasanyigól 2008.10.16. 15:58:09

Nem tudom feltűnt-e de a az első félidő közepe táján amikor nagyon nyomtak a máltaiak és Mifsud igen villogott, Palya előbb durván alápakolt, majd stoplissal rálépett a fejére ésszigorú tekintettel föléállt. Mifsud ápolás után ekkor szűnt meg játszani - persze a második félidőt nem láttam). Nem tudom teljesen nyugodt szívvel leírni (fair play stb.) de Palya tudta mit kell tenni és megváltoztatta a meccs képét -ennyit ér 8(?) év budnesliga középpálya...

stereomono 2008.10.16. 16:02:46

Nem akarok unnepronto lenni, de az alabbit vagy Erwin szajaba adtak, vagy tudja, hogy a mai nem az en napom es csak bosszantani akar: mlsz.hu " Ahogyan azt már előre is sejtettük, igen nehéz mérkőzést játszottunk, de ezen a talajon nem is lehetett volna jobb teljesítményt produkálni "

Azazello007 2008.10.16. 17:05:28

Stereomono: ez már egészen magyaros:-)

Győztes kapitánynak pedig nem kell magyarázkodnia.

petykooo 2008.10.16. 17:46:49

bocsánat, mire elolvastam a kommenteket addígra már nem rémlett, hogy volt róla szó.

neeskens: nyílván ez a portugálokat is minősíti, Quieroznak egyelőre nem sikerült nagyot alkotni, csak nehogy az legyen a vége mint a Madridi kiruccanásának... :)

drani 2008.10.16. 18:06:54

vargasanyi,
nem hinném, hogy direkt rúgta fejbe. ez remélem te se gondolod komolyan

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.10.16. 18:47:43

hááát,
ha Palinak az a lépése véletlen volt,
akkor bizony ezzel a tehetségével itt lenne a helye:
www.youtube.com/watch?v=lxwpEPb1b_A

durva volt,
ha ellenünk történik, karóbahúzást követelnék.
tetézve azzal, hogy utána még kétszer jól megkínálta a kis máltait, majd csak akkor kért tőle bocsánatot
(vagyis úgy tűnt, akkor, az már neki is sok volt :)

Lencse. 2008.10.16. 19:00:44

drani, én is bírom Palit, az első visszajátszásnál próbáltam mentségeket keresni, de ez egyértelműen akkora piros volt, mint egy lepedő. Volt olyan durva, mint pl. Beckham argentino elleni akciója. Aztán a sárgája után még egyszer nekifutásból bokánrúgta Mifsudot, a második félidőt pedig még nem is láttuk.

drani 2008.10.16. 19:07:59

lehet hogy félreérthető voltam, azt akartam mondani, hogy szerintem nem akarta fejberúgni a stoplival a máltait. azzal én is egyetértek, hogy nem véletlenül lépett hátra

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.16. 19:14:13

Nem fejberúgni akarta, hanem lefejezni. Csak egy maradhat.

Lencse. 2008.10.16. 19:28:26

Ha már Queen. :)

drani, így már világos. Nem pont így akarta szétrúgni a tarkóját, csak beletaposott egy nagyot a földön lévő ellenfélbe, oszt talál ahol talál.

drani 2008.10.16. 19:42:36

hát szerintem nem akarta fejberúgni. pedig nem vagyok naiv amúgy

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.10.16. 20:30:45

általában a naivak nem tudják, hogy azok :)))
értem mit írsz, de nem hinném, hogy mentség lenne, hogy csak jól hátba akarta b.szni...
p.

Titi120 2008.10.16. 22:42:24

Dárdairól nekem az a véleményem, hogy bizony Vass amikor megkapta a lehetőséget VP-től rendre jobb teljesítményt nyújtott, mint Paja.

És még azt se mondhatom, hogy Vassban jobban benne van a hiba fiatalsága miatt, mert ha tegnap az első félidőben emberhátrányba kerültünk volna Palkó sarkazása miatt, akkor szerintem se szólhattunk volna egy szót sem.
És akkor ki tudja mi a vége ...

drani 2008.10.16. 22:57:10

tegnap fos volt paja, túlpörögte a meccset, mázli hogy nem állították ki, és bunkóság volt, hogy még bocsánatot sem kért mifsudtól. de nem tartom egy durva, eszetlen gyilkológépnek.

rizla 2008.10.17. 02:00:27

múltkor nagyon jó volt dárdai, most nem. egy biztos, vass akármennyire is tehetséges, egyszerűen nincs meg benne az a karizma, mint paliban. viszont a hiba sajnos igen. hiába szerez meccsenként baromi sok labdát, ha közvetetten is akár, de összehoz egy gólt hátul, előre meg képtelen konstruktívabban játszani.
azért pajának vannak olyan keresztlabdái, hogy azt európa akármelyik pályáján megtapsolják

rizla 2008.10.17. 02:01:32

ja, a fejberúgás szerintem sem volt szándékos, de nem történik meg, ha nem szarja le a földön fekvő ellenfelet, úgyhogy nem vétlen.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.17. 08:03:39

szándékos volt.
sőt, talán tudatos is.

drani 2008.10.17. 08:19:27

nem volt szándékos.
főleg nem tudatos.
paja mondta

_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.17. 08:45:35

hát, ha nem vallotta be, hogy "szándékosan fejbe rúgtam, mert megbeszéltük, hogy kőkeményen aprítani kell a kisembert, hogy ne ugráljon", akkor tényleg lehet, hogy véletlen volt.

csak ha megnézed még egyszer a mozdulatot, akkor láthatod, hogy véletlenül semmiképpen nem kerülhetett oda az a láb.

egy remek vita, amit soha nem fogunk tudni eldönteni.

drani 2008.10.17. 09:11:31

most az jön, hogy
nemnemnemnemnemnemnemnem

_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.17. 09:15:37

az én apukám sokkal erősebb, a múltkor is lezúzott öt ninját, meg a budspencert is.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.10.17. 09:23:44

ez a sarkazás legalább annyira véletlen volt, mint az 1987-es BEK döntőben Madjeré

balu11 2008.10.17. 09:30:48

"A támadó két éve is hepciáskodott velünk, ha jobban meggondolom, nem nagyon viselt meg, hogy ápolni kellett. A mi legjobbjainkat is ütik-verik az ellenfelek, egy-két fault ma már belefér, hogy az izgága ellenfélnek aznap ne nagyon legyen kedve ugrálni." Dárdai Pál, mai Sport

hmm.... beismerő vallomásnak bíróságon kevés, de azárt hmm...

mindemellett én nagyon szeretem, és az meg, h egy magyar játékos az ezredforulón lehúzzon egy évtizedet a Bundesliga felső-középmezőnyében gyakorlatilag végig meghatározó emberként, több mint nemakármi

+ amennyire ismerem (nem személyesen, a játékát) inkább sportszerű, mint aljas rugdosódó

egyelőre semmiképp nem érdemes Vassról beszélni (a jövő persze valszeg az övé) - főleg amíg Paja több meccset játszott a Bundesligában, mint ahány percet ő a Serie B-ben...

balu11 2008.10.17. 09:31:53

[reggel a villamoson láttam a mai Blikk sportrovatának főcímét: Nagy Sándor :)))]

drani 2008.10.17. 10:45:55

hát budspencert most már talán én is lezúznám, szegény menni is alig bír. persze az én ütéseimet sose kíséri olyan pöpec hang.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.17. 15:26:57

A soros világ verseny utáni őszi selejtezőkben mindig bukdácsol valamelyik nagy csapat, most a portugálok azok. De tavasszal, ha formába lendülnek a nagy klubokban játszó játékosaik sokkal nehezebb lesz ellenük, ennek fényében azt mondom, hogy talán most ősszel kellett volna találkozni a portugálok ellen. Abban is biztos vagyok , hogy simán kifognak jutni a vébére.

Ha megnézzük az Eb-n részvevő nagy csapatok közül csak a hollandok és a spanyolok nem botlottak még. Az angolok sem, de ők nem voltak kint és épp ezért most nagyon motiváltak.

Badbitie 2008.10.17. 16:10:08

Majd a tiranai katlanban minden kiderül március végén. :D:D:D

corporal clegg 2008.10.17. 17:39:09

popp,
a portugál válogatott mióta számít nagycsapatnak?;)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.17. 18:10:49

agressiv, mondjuk a huszonegyedik században. Nézzük csak: 2000: Eb-elődöntő, 2002:na ez kilóg a sorból, kizúgtak a csoportból, de 2004: Eb-döntő, 2006: vébé negyedik, 2008 Eb negyeddöntő. Kevés csapat tud ilyen eredménysort fölmutatni az utóbbi időben. Az angolok, skótok például nem, de a svédek sem.

corporal clegg 2008.10.17. 18:17:16

Csak én látom a kacsintó szmájlimat?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.17. 18:43:46

Észrevettem én is, de addigra már leírtam és én is akartam egyet az utolsó mondat mögé, itt pótlom ;-).

montipájton 2008.10.17. 18:55:58

Dárdai Palika a mi fiunk, lehetünk elfogultak vele, ettől még egy ordas nagy bunkó volt tegnap. A nyilatkozata meg, ha tényleg ezt mondta, pláne az. Még mi sértődünk meg a gumicsizmás plakáton, ilyen játékosokkal nem is lesz jobb hírnevünk.

JA, és előbb villogni kellene a pályán, aztán jöhet a szóbeli kioktatás, vannak, akik ezt is tudják, Paja nem.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.17. 19:14:28

Mindenhol játszanak pöcsarcúak, de Paja általában nem az, a szombati szüneti nyilatkozata például nagyon ott volt.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.17. 19:23:11

én sem utálom dárdait, nem volt vele soha semmi bajom, de meg vagyok győződve róla, hogy direkt rúgta fejbe mifsudot.

ennyi :)

szferi 2008.10.17. 19:34:27

popp, azt vedd figyelembe, h a svédek az egyedüli csapat, akik még nem játszottak máltával (ráadásul egy meccsel kevesebbet, mint a portugálok), nekik beírhatod azt a három pontot. a dánok meg már lépéselőnyben vannak velük szemben. nem fognak ők kijutni, legalábbis egyenes ágon biztos nem. második helyre talán beérnek.

az előző selejtezősorozatban a lengyelek (!) megelőzték őket, és a finnek ellen kellett otthon bebiztosítaniuk a kijutást, sikerült is egy gólnélküli döntetlennel, bravó. ilyen teljesítmény most nem biztos, hogy elég lesz.

"Mindenhol játszanak pöcsarcúak" - nálunk is, jelenleg gera a legnagyobb, de most palika is nagyot lépett a ranglistán.

halareaal 2008.10.17. 19:43:24

a portugálok soha nem pörgetik a selejtezőket, inkább a nagytornákoat veszik csak komolyan. ettől függetlenül ki fognak azért jutni. persze az eddigi meccsek alapján benne van a nagy meglepetés a csoportunkban, de sztem a magyar meccsek is megmutatták, hogy sem a svédek, sem a dánok nem különösebben jó csapat.

corporal clegg 2008.10.17. 19:44:54

Paja tényleg nem pöcsarcú. Ő szararcú:)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.17. 20:01:25

Szferi, oké, de a portugálok, meg Svédországban játszottak a svédekkel és nem kaptak ki és szerintem a dánokat is megverhetik idegenben. A portugálok sokkal jobbak lesznek tavasszal, bár nem bánnám, ha épp ellenünk cáfolnának rám.

drdugo 2008.10.17. 21:35:47

ugyan már, egy kis brutalitás néha belefér a játékba. a futball már régóta harc is egyben, férfias küzdelemben nem lehet kikerülni az ilyeneket.
persze szemét volt Palika, egyértelmű volt, hogy szándékosan tette, ám egyáltalán nem jellemző ez Dárdaira, szóval egy botlást igazán elnézhetünk neki. és igaza van, már mindenki rugdosódik, meg könyököl, nekünk is fel kell venni a kesztyűt.
amúgy az európai foci még mindig kislánysport az NFL-hez képest, nem hiszem tehát, hogy aggódni kellene.

drani 2008.10.17. 21:56:06

benito
ha igaz lenne, amit mondasz, hogy stoplival direkt fejberúgta mifsudot, akkor én soha többet nem engedném focizni pált, mert az nem sportszerűtslenség, hanem gyilkossági kísérlet lenne, és én nem gondolom ezt róla

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.17. 22:22:23

Az igaz, hogy az NFL sokkal keményebb, de ott nem nagyon látni olyat, hogy az egyik játékos szándékosan akar sérülést okozni a másiknak, ellenben nálunk a taposás és hasonló alattomosságok mennek ezerrel...

Dárdai lehet, hogy "csak" hátba akarta rúgni Mifsudot, de mindenképpen paraszt.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.10.18. 00:45:39

direkt volt, ez tény.
hogy fejbe akarta-é, az már kérdés.
de (sajnos) ez már lényegtelen...

de ettől ez még erős:
"Még mi sértődünk meg a gumicsizmás plakáton, ilyen játékosokkal nem is lesz jobb hírnevünk"

Zidane is volt ekkora tuskó, Rivaldo is, és akkor még nem is hoztam elő Keane-t, Cantonát, etc...

szerintem nem tendencia, h a magyar válogatott focista paraszt a pályán. (Halmait most ne hozza fel senki se példának ;)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.18. 08:55:51

egy kolléga hívta fel rá a figyelmemet, hogy próbáljuk a játékunkkal megrettenteni az ellenfelet, és teljesen igaza volt.

dárdai bele AKART rúgni, és az sem érdekelte nagyon, hol találja el és hogyan. nem volt súlyos a dolog annyira, a kis vér direkt jól jött, a kiscsávót meg után még kétszer paja, egyszer bodor és egyszer juhász is felrúgta, után csöndben volt a meccs végéig.

koeman: profi módon játszottunk.

és ehhez jön még pál beismerő vallomása nemzeti sportlapunk hasábjain.

Dandeer 2008.10.18. 09:54:21

Én csak azt nem értem, miért kell eljutni odáig, hogy szabálytalankodni kell ellene. Az emberfogás, mint olyan ismeretlen Koeman előtt? Ja, és a mieink már csomószor játszottak ellene, így tudták, mire számíthatnak.
Elindult a szervezkedés egy (már nem is annyira) esetleges albán útra, akit érdekel, az írjon a hungary001@citromail.hu címre. Kb. 15000 Ft lesz az út.

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.18. 11:44:26

Dandeer - a mai futballban a szabálytalanság a taktika része, bizonyos szituációkban csak így lehet megállítani az ellenfelet. Az elrettentő, tekintélyteremtő belépő pedig mindig is a foci része volt...:)

halareaal 2008.10.18. 17:13:51

azért az nfltől sem kell magunk alá fosni, ott meg szinte holdjáró felszerelésben játszanak. az igazán kemény az a rögbi:) egyébként nem hiszem, h amcsi fociban olyan sokkal több lenne a sérülés arányaiban, mint a sima fociban.

Dandeer 2008.10.18. 18:33:26

Bizonyos szituációkban --> amikor kicsúszik a kezünkből az irányítás. Szerintem.
"Az elrettentő, tekintélyteremtő belépő pedig mindig is a foci része volt...:) "
Akkor én nem szeretem a focit. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.19. 19:52:10

halareeal, ha már itt tartunk, az NFL-ben sérülten játszanak végig játékosok egész szezonokat, mert csak szeptembertől februárig tart az idény és ezidő alatt aklubjaik kizsigerelik őket, amásik félévben aztán nyalogathatják a sebeiket.

Ki tudja milyen durva fájdalomcsillapítókat szednek, mert az NFL-ben egyáltalán nincs dopping vizsgálat. Ezért kifejezetten utálom, hogy az újabban az amerikai foci meccseken visítozó Faragó rákezd, hogy az európai focisták milyen puhányok ezekhez a kiváló amerikai focista sportemberekhez képest. Szívesen nézek amerikai foci meccseket, de azért emberileg nagyon visszásnak találom, amit ezekkel játékosokkal művelnek a klubjaik.

De vissza Pajához, egyrészt igaz, hogy taktikai faultok a játék elemei ma már, meg a tekintély parancsolás is. Én viszont sohasem szerettem, amikor a pengés srácokat össze-visszarugdossák. De ettől az esettől függetlenül minden tiszteletem Pajáé, na ő tényleg kiváló sportember, ha nem is világklasszis játékos.
süti beállítások módosítása